Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240890

Anoniem: 215679 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:54:
wat is de laatste versie dan als ik vragen mag??

en is er ook een manier op zelf te updaten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253941

ik denk dat ik weet hoe ik het originele zilver thema terug moet krijgen. zou iemand de bestandenthema_bg2.swf en thema_bg4.swf kunnen uploaden of kunnen vertellen waar ik deze kan downloaden?

alvast bedankt

job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
WOW!

Ik heb net de theme manager er opgegooit:
http://ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=3004

echt te vet!

a: heel veel theme's
b: werkt superhandig
c: geen gemiep meer met telkens de theme's opniew uploaden
d: al je theme's op je memorykaart

Aanrader 8) Zal er binnenkort wat over in de sp zetten maar ik ben blij _/-\o_ Nu i3d erop staan en die is echt heel mooi met vette 3d animaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Kan je bij de viewty wél n eigen ringtone/MP3 instellen als n smsje binnenkomt,bij de prada kan het niet nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252917

Zijn jullie hier mee eens?:

De LG KU990 Viewty kan met recht één van de beste mobieltjes die LG ooit heeft gemaakt genoemd worden. Behalve een goede 5 megapixel camera met Xenon flits en autofocus en erg snel internet via HSDPA is dit ook nog eens een erg stijlvol toestel dat vooral opvalt vanwege het grote scherm (touchscreen). Net als de LG Prada en de Apple iPhone zijn ook hier het aantal knoppen tot een minimum beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 252917 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:04:

De LG KU990 Viewty kan met recht één van de beste mobieltjes die LG ooit heeft gemaakt genoemd worden. Behalve een goede 5 megapixel camera met Xenon flits en autofocus en erg snel internet via HSDPA is dit ook nog eens een erg stijlvol toestel dat vooral opvalt vanwege het grote scherm (touchscreen). Net als de LG Prada en de Apple iPhone zijn ook hier het aantal knoppen tot een minimum beperkt.
Ik neem aan dat jij hem hebt?kun je dan niet gelijk ff n antwoord geven op mijn vraag hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dat spijt me dan erg, want ik heb hem nog niet. Ik ben op dit topic om meer te weten komen over de telefoon en wat mensen ervan vinden.
rooie60 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:36:
[...]

Ik neem aan dat jij hem hebt?kun je dan niet gelijk ff n antwoord geven op mijn vraag hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 11:24

RicX

Het leven is geen ponypark

rooie60 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:49:
Kan je bij de viewty wél n eigen ringtone/MP3 instellen als n smsje binnenkomt,bij de prada kan het niet nl.
Ja hoor, kan gewoon!

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Voledig mee eens 8) Alleen de fotocamera valt tegen i.v.m. de k800i. Video is dan wel weer mega goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Kee dank je wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel-Banaan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-06 21:44

Appel-Banaan

Het leven is wat je gebeurt

Beste mensen

ik heb een probleem :P

ik heb een 4 gb microsd kaart gekocht voor in me viewty. Maar een of andere idioot (ik dus) heb em geformatteerd in me toestel. Dus 2 GB :(

Nu die ik em in me pc en staan er bij schijfbeheer 2 partities in dat ding.

maaaar, nu kan ik me partitie niet verwijderen 8)7 via windows iig niet. Ook niet via me viewty

Weet iemand hoe of wat?

Terwijl je andere plannen maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169455

Daar schijnen programma'tjes voor te zijn. Ik weet niet hoe die heten.
Kijk anders even op 't forum van ku990.co.uk, daar wordt dit probleem heel vaak besproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 06:59
Anoniem: 123349 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:26:
WOW!

Ik heb net de theme manager er opgegooit:
http://ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=3004

echt te vet!

a: heel veel theme's
b: werkt superhandig
c: geen gemiep meer met telkens de theme's opniew uploaden
d: al je theme's op je memorykaart

Aanrader 8) Zal er binnenkort wat over in de sp zetten maar ik ben blij _/-\o_ Nu i3d erop staan en die is echt heel mooi met vette 3d animaties!
Ik ga deze week een viewty halen, zoiezo een super telefoon en met iphone looks lijkt ie me nog vetter..
Als ik het goed begrijp kun je dus met dit programmatje heel makkelijk themas aanpassen, zonder met kleine bestandjes in mappen te moeten klooien?
Ook kun je gewoon je oude theme terugzetten?

Tot slot, iemand nog een goedkoop adres voor een simlock vrije viewty? (naast dat wat staat in de pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bjornson schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:47:
[...]

Ik ga deze week een viewty halen, zoiezo een super telefoon en met iphone looks lijkt ie me nog vetter..
Als ik het goed begrijp kun je dus met dit programmatje heel makkelijk themas aanpassen, zonder met kleine bestandjes in mappen te moeten klooien?
Ook kun je gewoon je oude theme terugzetten?

Tot slot, iemand nog een goedkoop adres voor een simlock vrije viewty? (naast dat wat staat in de pricewatch)
Ja dat klopt! Je moet eerst wel een paar bestanden op je telefoon zetten (klein werkje) en daarna heb je keuze uit rond de 50 themes ofzo.. Zogauw je 2 keer op de "c" toets drukt krijg je een schermpje met alle theme's te zien.
Zeker even kijken op www.ku990.co.uk !

En een beetje laat maar je bent mijn held Cherryman!!
Kreeg zelf gmail enz. niet aan de praat en bij alles leeg laten werkt het perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134243

Het is inderdaad een heel fijn toestel. Ik heb het nu een paar dagen in bezit en ik moet zeggen dat het menu heerlijk overzichtelijk is en dat de telefoon perfect werkt. Het opstarten duurt wat lang, maar als het goed is hoef je dat niet vaak te doen. Hiervoor had ik een Nokia n73 en die was ook al niet al te snel met opstarten. Maakt allemaal niet uit, doe je maar 1 keer in de maand, ofzo.

De touchscreen vind ik helemaal goed. Het reageert lekker snel en accuraat, ziet er goed uit en is goed overzichtelijk. Kost een paar centen, maar dan heb je wel wat.
En ik hoef geen iPhone theme op mijn Viewty. Als ik dat zo graag zou willen hebben, dan had ik wel een iPhone gekocht. Volgens mij kan je die nog goedkoper krijgen ook. Nee, het is een Viewty en zo hoort hij er ook uit te zien.

Er is wel 1 klein puntje dat ik een beetje jammer vind. De stylus hangt los aan je toestel, tenminste, als je die wilt gebruiken. Er is genoeg lengte in het koordje om de stylus lekker heen en weer te laten slingeren om zodoende zo nu en dan eens tegen je touchscreen te laten butsen. Geen goed idee, daar doen we dus niet aan mee. Het had handiger geweest als de stylus ergens een opbergvakje in de telefoon had gehad. Maarja, zo te zien is daar weinig plek voor.

Ik vind het een heerlijk toestel. Doet niks onder aan Nokia. en die vond ik toch altijd erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Zo.. Viewty net gehaald bij GSM-Eindhoven... voor 385..
Ben beetje aant prutsen enzo en voelt opzich goed, wel beetje wennen, hiervoor een N73.

Wat ik zo niet kan vinden is of je de klok bovenin het balkje kunt krijgen, naast batterij etc.
of alleen groot op scherm..?

Nu nog een fatsoenlijk hoesje vinden, die lederen die ik hier gezien heb is opzich wel stoer,
alleen kan ik nog niet echt vinden of de lens van de camera ook beschermt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

hoesjes zijn niet fijn voor dit soort toestellen,

na mijn n73 mis ik wel het smsen op de fiets hahaha dat durf ik nu nog niet aan.
ook zit ik een beetje te wachten op een java versie van TomTom..

de techniek kan het vast wel aan niet?

Btw...

die I-3d theme voor iphone, Het ziet er leuk uit. maar damn wat gaat dit supertraag zeg! heen een weer rollende kubus menu's enzo dit is niks...

heeft iemand misschien een snelle(vlotte) iphone theme?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 215679 op 03-03-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 01:14

Ik ben het er mee eens, het is één van de beste telefoons die LG heeft gemaakt.

maar...
LG heeft mij en alle andere Viewty bezitters in de kou laten zitten door gewoon geen Firmware update te maken/ aan te kondigen of zelfs maar op mailtjes die betrekking hebben tot een firmware update te reageren.

hierdoor laat LG zien wat haar klanten waard zijn voor hun, helemaal niets.

dit is uiteindelijk samen met de kleine irritaties (geen klok op basisscherm, soms sloom menu, google programma's of internet die met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen zijn, camera instellingen die niet blijven staan, etc.) die de Viewty heeft (die makkelijk met een firmware update verholpen kunnen worden) voor mij doorslag geworden om hem te verkopen en ik zal ook nooit meer een product van LG kopen.

van het geld ga ik een iPhone importeren, alleen al even spelen met die telefoon bij een vriend en de iPod touch uitproberen in de winkel laat in iedergeval al zien dat het touchscreen daarvan veel beter is (multitouch foto vergroten/verkleinen is vet!).

maarja het grote probleem met telefoons is dat die dingen de eerste 2 weken tot een maand supervet zijn en niets je kan irriteren maar als je de telefoon uiteindelijk leert kennen en zijn problemen tegen komt dan is het al te laat.

hoop dat de iPhone wel mijn verwachtingen waar kan maken.

ik wil hier niemand mee afschrikken en het is ook volkomen subjectief maar neem wel in gedachten dat LG tot nog toe nooit iets aan telefoons heb verbeterd nadat ze zijn gereleased

[ Voor 18% gewijzigd door iwaarden op 03-03-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja je hebt gelijk, maar het is natuurlijk ook wat je gewend bent;) Heb nu een sony ericsson W810i en het is dan een enorme verandering... Je gaat natuurlijk steeds meer eisen stellen. Ze zeggen dat de fotocamera van de Viewty minder is. Maar voor mij is het al goede kwaliteit tegenover de W810i
KillaH87 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:07:
[...]

Ik ben het er mee eens, het is één van de beste telefoons die LG heeft gemaakt.

maar...
LG heeft mij en alle andere Viewty bezitters in de kou laten zitten door gewoon geen Firmware update te maken/ aan te kondigen of zelfs maar op mailtjes die betrekking hebben tot een firmware update te reageren.

hierdoor laat LG zien wat haar klanten waard zijn voor hun, helemaal niets.

dit is uiteindelijk samen met de kleine irritaties (geen klok op basisscherm, soms sloom menu, google programma's of internet die met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen zijn, camera instellingen die niet blijven staan, etc.) die de Viewty heeft (die makkelijk met een firmware update verholpen kunnen worden) voor mij doorslag geworden om hem te verkopen en ik zal ook nooit meer een product van LG kopen.

van het geld ga ik een iPhone importeren, alleen al even spelen met die telefoon bij een vriend en de iPod touch uitproberen in de winkel laat in iedergeval al zien dat het touchscreen daarvan veel beter is (multitouch foto vergroten/verkleinen is vet!).

maarja het grote probleem met telefoons is dat die dingen de eerste 2 weken tot een maand supervet zijn en niets je kan irriteren maar als je de telefoon uiteindelijk leert kennen en zijn problemen tegen komt dan is het al te laat.

hoop dat de iPhone wel mijn verwachtingen waar kan maken.

ik wil hier niemand mee afschrikken en het is ook volkomen subjectief maar neem wel in gedachten dat LG tot nog toe nooit iets aan telefoons heb verbeterd nadat ze zijn gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254270

hallo ik heb een probleem:S Als ik films op mijn viewty zet krijg ik als probleem dat het neit ondersteund word, maar het is gwn een Divx film :S ...??? heeft iemand anders dit probleem ook..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Anoniem: 252917 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:33:
Ja je hebt gelijk, maar het is natuurlijk ook wat je gewend bent;) Heb nu een sony ericsson W810i en het is dan een enorme verandering... Je gaat natuurlijk steeds meer eisen stellen. Ze zeggen dat de fotocamera van de Viewty minder is. Maar voor mij is het al goede kwaliteit tegenover de W810i
[...]
ik moet zeggen dat mijn N70 soms mooiere foto's maakte dan de Viewty, de viewty heb echt heel veel ruis in de foto's en is ook snel bewogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169455

Dan heb je hem waarschijnlijk op Auto iso staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Anoniem: 169455 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:01:
Dan heb je hem waarschijnlijk op Auto iso staan.
ja maar wat ik wil van een camera is dat je gewoon even snel een foto kunt maken, bij viewty kan dat dus nauwelijks want als je redelijke foto's wil moet je alle instellingen weer aanpassen aan de omgeving, mijn n70 had alleen last van ruis bij donkere omgeving, viewty had altijd last van ruis behalve als je dus de instellingen helemaal gaat aanpassen wat ik voor een telefooncamera te veel moeite vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Anoniem: 215679 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:41:
hoesjes zijn niet fijn voor dit soort toestellen,

ook zit ik een beetje te wachten op een java versie van TomTom..
Met een hoesje bedoel ik een soort van "sok" ofzo om het scherm in m'n broekzak te beschermen
zo'n hoesje zoals vele mensen vroegah om hun 3310 hadden ofzo is zoiezo niets voor mij ;)

Verder hoop ik idd ook op een TomTom, dat is echt wat ik nog mis.. Ben heel even met
Nav4All bezig geweest maar dat is ammel met internet enzo en dat lukte nog niet helemaal.

Iemand enig idee of er navigatiesoftware is die alleen op GPS werkt, dus zonder internetverbinding?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251888

Anoniem: 241949 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:24:
Nou mijn Viewty die ik zaterdag weggebracht heb is alweer terug! Erg snel van Orange. Ze hebben de hele cover vervangen, weer als nieuw dus. Voorlopig hoop ik geen loslatend touchscreen meer...
En ze hebben gelijk de allernieuwste firmware erop gezet.
Hi ik krijg als het goed is mijn viewty deze week ook terug.
Ik had ook een loszittend scherm en heb hem voor reparatie teruggebracht naar primafoon
is 3 weken wegeweest.
Ze hebben ook de cover vervangen.
Nu is mijn vraag wordt het toestel er niet onstabiel van als het eenmaal uit elkaar gedraaid is en
hoe zijn ze er verder mee omgegaan.
Ik begin toch langzaam te twijffelen of ik bij kpn nog wel op de goede plek zit.
Ik bracht mijn viewty weg voor een loszittend scherm ik kom aan in de winkel , zeiden ze me neuhh das niet zo erg er komt geen stof in.
Toen heb ik die zonnebank bruine flitsende verkoper van primafoon eens ff laten zien dat ik het scherm zo met mijn nagel kon optillen.
Toen kon het wel weggebracht worden/opgestuurd want ik had deze x met verlengen abbo geen extra verzekering afgsloten want ik heb in 4 jaar tijd geen problemen gehad met mijn vorige 2 toestellen.Nou toen hebben ze em opgestuurd.Nadat ze me dus even vertelde dat ik dus maar pech had want anders kon het na een half uurtje prutsen al omgeruild worden.
Ik vind dat je zo niet omgaat met mensen die al 6 jaar klant zijn en elke maand een flinke rekening betalen.
toen waren we 2 weken verder nog steeds nix gehoord ik naar de primafoon zegt die kerel ja je kan je status controlen op internet ik zeg dat heb ik al gedaan en hij staat 2 weken op wachten op onderdelen
Toen heb ik hem gezegd dat ie maar eens naar teleplan moest bellen nou met veeeeeel tegenzin ging ie dat dus doen
Toen kreeg ik te horen dat hij uiterlijk volgende week klaar moet zijn dus ik ben beniewd.

AL met al een hele slechte service van kpn / primafoon

Ik vind dat als je daar binnenkomt die mensen tonen geen interesse en als je wat dieper doorvraagd over waar je toestel heen is en wat er aan gerepareerd gaat worden kijken ze je aan alsof je van een andere planeet komt joh.
Ze gaan dan met veel moeite maar eens kijken en geven je het idee dat je maar zeurt.

dus bij het volgende abbo niet meer kpn/primafoon

groeten basedee p.s als de viewty gemaakt is dan gaat ie weg want ik vertrouw er nix meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21
Mag ik 17 maart nieuwe telefoon uitkiezen bij Orange, veranderd de winkel naar T-Mobile. Ik wilde de Viewty, die kostte bij Orange 25 euro per maand voor 2 jaar, maar nu T-Mobile hem heeft overgenomen is ie 30 euro per maand voor 2 jaar. :( :(

Zit hier nu echt over te balen, want lijkt me vette telefoon.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerlijk gezegd zou ik niet zo snel weten wat er aan mijn Viewty moet veranderen. Het ding doet het gewoon prima en wat mij betreft heb ik nog geen firmware update nodig. Misschien heb ik geluk, misschien ben ik minder eisend, maar ik kan met mijn toestel precies wat ik wil.

En een iPhone kopen in de hoop dat alles beter werkt........... Apple kennende............. geen simlockvrije telefoon. Dan ben je fijn gebonden aan 1 provider of je moet een simlockvrije kopen op het internet en dan ook niet meer updaten via iTunes of wat dan ook. Dan ben je na je update mooi de klos.
Heb je dan je feestje?

Je moet het natuurlijk zelf weten. Een iPhone kan ook best leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Viewty is vandaag bezorgd bij ons aan de deur, maar we waren niet huis dus komen ze morgen terug. We zullen morgen ook niet thuis zijn dus ga ik hem meteen bij het postkantoor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Anoniem: 134243 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:10:
[...]

Eerlijk gezegd zou ik niet zo snel weten wat er aan mijn Viewty moet veranderen. Het ding doet het gewoon prima en wat mij betreft heb ik nog geen firmware update nodig. Misschien heb ik geluk, misschien ben ik minder eisend, maar ik kan met mijn toestel precies wat ik wil.

En een iPhone kopen in de hoop dat alles beter werkt........... Apple kennende............. geen simlockvrije telefoon. Dan ben je fijn gebonden aan 1 provider of je moet een simlockvrije kopen op het internet en dan ook niet meer updaten via iTunes of wat dan ook. Dan ben je na je update mooi de klos.
Heb je dan je feestje?

Je moet het natuurlijk zelf weten. Een iPhone kan ook best leuk zijn.
wij hebben in de vorige delen alle irritaties in een brief vermeld die door meerdere personen als hardcopy en als mail naar LG is gestuurt, hier is weinig of geen antwoord op geweest. in de brief stonden de volgende minpunten en verbeteringen die in een firmware konden worden gemaakt:
* Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af
* Mediaspeler uitbreiden met betere playlistfunctionaliteiten
* Auto-instellingen van de camera verbeteren
* QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden
* Limiet van 5 memo's opheffen
* Limiet van 200 kalenderitems opheffen
* Mogelijkheid om de standaardprofielen (stil/trillen) aan te passen
* Ondersteuning voor geheugenkaarten groter dan 2GB
* Mogelijkheid tot aanpassen van snelkiesmenu
* Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
* Reminder van kalenderitems/verjaardagen op hoofdscherm
* Het weergeven van een klein digitaal klokje naast de batterij-indicator
* Makkelijker doorspoelen in video, een uur doorspoelen duurt erg lang
* Optie om in een video verder te kunnen kijken waar het afspelen de vorige keer gestopt is
* Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
* Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
* Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
* Het uitzetten van het sluitergeluid bij het maken van een foto
* Instellingen van (video)camera onthouden (eventueel gebruik makend van profielen)
waarschijnlijk kun je je ook wel vinden in een paar van die punten. vooral die limieten bij agenda items en memo's vond ik echt helemaal nergens op slaan, de telefoon heeft 100mb telefoon geheugen dus ruimte genoeg voor agenda items maar als je van 100 vrienden de verjaardag erin zet dan kun je al niets meer plannen.

over de iPhone:

tot zover zijn ook alle firmware versies gekraakt en kun je normaal updaten via iTunes (moet je hem wel weer opnieuw unlocken) ook heeft een geunlockte iPhone veel meer mogelijkheden dan een gelockte. zoals simlock vrij, third-party programma's, enz. (bekijk de topics in apple talk maar eens)

iPhone heeft ook weer mee dat ie wifi, multi-touch screen en 8GB of 16GB geheugen heeft, dan kan ik al mijn muziek meenemen, nou deed ik dat al niet meer omdat ik niet mijn telefoon én mijn MP3 speler mee wou nemen i.v.m. volle zakken omdat ik mijn telefoon al veel voor radio gebruikte en om dan ook nog een mp3 speler mee te nemen is weer veel van het goeie. iPhone heeft alles in 1.

maarja, dit is de laatste post van mij in dit topic, heb de viewty neit meer dus heb hier ook neits meer te zoeken verder, veel succes met jullie telefoons en ik hoop dat LG toch nog eens een firmware update uitbrengt.

[ Voor 41% gewijzigd door iwaarden op 04-03-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251813

Is er ook wat te doen aan de melding "muziekfile gedownl. tracklijst bijwerken" als ik muziek wil luisteren. Irriteer me er mateloos aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252346

Appel-Banaan schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:47:
Beste mensen

ik heb een probleem :P

ik heb een 4 gb microsd kaart gekocht voor in me viewty. Maar een of andere idioot (ik dus) heb em geformatteerd in me toestel. Dus 2 GB :(

Nu die ik em in me pc en staan er bij schijfbeheer 2 partities in dat ding.

maaaar, nu kan ik me partitie niet verwijderen 8)7 via windows iig niet. Ook niet via me viewty

Weet iemand hoe of wat?
Ja ik,
het programma heet Panasonic SDFormatter V2.0.02
Kan je vinden via google.
succ
Audie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Weet iemand hoe je in 1x je SMS boxen kan legen ?
Vooral die SENT ITEMS zijn zwaar irritant.. kan je dat niet uitschakelen ?

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240551

EmJeej schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:05:
Weet iemand hoe je in 1x je SMS boxen kan legen ?
Vooral die SENT ITEMS zijn zwaar irritant.. kan je dat niet uitschakelen ?
Door naar markeren/ mark. oph te gaan en dan kan je alle berichten selecteren door het bovenste vakje aan te vinken. Hierdoor worden alle berichten geselecteerd en dan verwijderen maar.

Weet iemand ondertussen al hoe ik mijn telefoonboek in mijn handsfree set krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Anoniem: 251813 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:16:
Is er ook wat te doen aan de melding "muziekfile gedownl. tracklijst bijwerken" als ik muziek wil luisteren. Irriteer me er mateloos aan
Als het goed is krijg je die melding alleen maar als je nummers erbij hebt gezet of juist verwijderd. Zolang je niets aan je muziekcollectie op je viewty doet, zou die melding niet moeten komen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillaH87 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:45:
[...]

wij hebben in de vorige delen alle irritaties in een brief vermeld die door meerdere personen als hardcopy en als mail naar LG is gestuurt, hier is weinig of geen antwoord op geweest. in de brief stonden de volgende minpunten en verbeteringen die in een firmware konden worden gemaakt:

[...]

waarschijnlijk kun je je ook wel vinden in een paar van die punten. vooral die limieten bij agenda items en memo's vond ik echt helemaal nergens op slaan, de telefoon heeft 100mb telefoon geheugen dus ruimte genoeg voor agenda items maar als je van 100 vrienden de verjaardag erin zet dan kun je al niets meer plannen.

over de iPhone:

tot zover zijn ook alle firmware versies gekraakt en kun je normaal updaten via iTunes (moet je hem wel weer opnieuw unlocken) ook heeft een geunlockte iPhone veel meer mogelijkheden dan een gelockte. zoals simlock vrij, third-party programma's, enz. (bekijk de topics in apple talk maar eens)

iPhone heeft ook weer mee dat ie wifi, multi-touch screen en 8GB of 16GB geheugen heeft, dan kan ik al mijn muziek meenemen, nou deed ik dat al niet meer omdat ik niet mijn telefoon én mijn MP3 speler mee wou nemen i.v.m. volle zakken omdat ik mijn telefoon al veel voor radio gebruikte en om dan ook nog een mp3 speler mee te nemen is weer veel van het goeie. iPhone heeft alles in 1.

maarja, dit is de laatste post van mij in dit topic, heb de viewty neit meer dus heb hier ook neits meer te zoeken verder, veel succes met jullie telefoons en ik hoop dat LG toch nog eens een firmware update uitbrengt.
Er zijn misschien punten in de lijst die wel wat hebben, maar ik ben zo iemand die voor agenda functies een pda bij zich heeft. Daar staat alles netjes op en ik hoef dat apparaat ook niet mede te vervangen als het "ik-moet-een-nieuwe-telefoon" gevoel me weer bekruipt (minimaal 1 keer per jaar).
Dus eerlijk gezegd gebruik ik de agenda functie niet, maar ik kan me voorstellen dat mensen die dat wel druk gebruiken daar beperkingen in vinden.

Het kan erg handig zijn om alles in 1 apparaat te hebben, maar het kan ook onhandig zijn. Namelijk, alles draait ook maar op 1 accu, en die is een keer leeg. En dan heb je geen van alle apparaten meer beschikbaar. Ik heb nog 3 losse apparaten: GSM, iPod (80 gieg) en PDA. De PDA dient ook als navigatie. Geen van de apparaten zou ik willen missen, maar zeker niet alle 3 tegelijk. En ik heb helaas niet altijd de mogelijkheid om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de LG Viewty inmiddels al in bezit voor 2 uurtjes. De eerste indruk: Heel stijvol. Mooi design. Nog een ingewikkeld menu, maar dat leert wel. Touch screen reageert goed. qwerty ook erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand enig idee hoe ik liedjes op de Viewty zet?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250904

*Help

Ik heb een probleem mijn telefoon wordt niet meer herkend. Ik krijg op een of andere manier de drivers niet goed geinstalleerd waardoor hij niet herkend wordt. Op windows XP werkte alles nog prima maar nu ik overgestapt ben op Vista Business werkt hij niet meer. Weet iemand een oplossing?

Ik heb de USB hoofdhub gedeinstalleerd, de pc suite opnieuw geinstalleerd, drivers handmatig proberen in te stellen maar niets werkt.

Groeten Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252714

Dit topic gaat niet over de bijbehorende abonnementen.

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 05-03-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit topic gaat niet over de bijbehorende abonnementen.

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 05-03-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 252917 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:26:
Heeft iemand enig idee hoe ik liedjes op de Viewty zet?

bedankt
Dit is al vele malen terug gekomen in dit topic. Maar goed, omdat jij het bent. Stel de viewty in op massaopslag (instellingen - telefoon instellingen - verbindingen - USB verbindingsmodus - massaopslag). Sluit hem vervolgens aan met behulp van de USB kabel en hoppa, je telefoon is benaderbaar als een usb stick. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254599

Hai iedereen al lange tijd volg ik de berichten hier op t forum en heb er veel aan gehad, maar nu zit ik met het volgende.
Ik heb van de week een MMS gekregen. Opzich heel erg leuk ALS je weet wat er in staat. Mijn instellingen kloppen. Als ik nu de MMS wil ophalen krijg ik na een paar seconden een bericht van "Host is niet gevonden".
internet e.d. doet het wel gewoon goed op mn viewty.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44528

Welke bestandsformaten kwa video kan de viewty afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Divx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 44528 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:10:
Welke bestandsformaten kwa video kan de viewty afspelen?
DivX inderdaad, en de gangbare mobiele formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244352

he mensen ik heb sinds 2day ook een maandje gratis internetten op mijn mobiel bij HI alleen ik kom niet op internet ik heb de instellingen via sms gekregen en ook allemaal opgeslagen alleen als ik dan wil browsen zegt die verbinding mislukt is er iets wat ik fout doe of wat ik ben vergeten...kan iemand mij helpen thnx....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt! deed het eerst met het LG Suite programma. Maar wat jij zei gaat vele male sneller
The_Fes schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:06:
[...]

Dit is al vele malen terug gekomen in dit topic. Maar goed, omdat jij het bent. Stel de viewty in op massaopslag (instellingen - telefoon instellingen - verbindingen - USB verbindingsmodus - massaopslag). Sluit hem vervolgens aan met behulp van de USB kabel en hoppa, je telefoon is benaderbaar als een usb stick. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zet ik touch screen games op mijn Viewty? Ik heb games op me pc staan voor de viewty maar het zijn .swf bestanden. Hoe en waa moet ik die erop zetten?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206255

Anoniem: 250904 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:31:
*Help

Ik heb een probleem mijn telefoon wordt niet meer herkend. Ik krijg op een of andere manier de drivers niet goed geinstalleerd waardoor hij niet herkend wordt. Op windows XP werkte alles nog prima maar nu ik overgestapt ben op Vista Business werkt hij niet meer. Weet iemand een oplossing?

Ik heb de USB hoofdhub gedeinstalleerd, de pc suite opnieuw geinstalleerd, drivers handmatig proberen in te stellen maar niets werkt.

Groeten Ruben
Zelf had ik zelfde probleem, ik geloof dat het bij mij met een reinstall gefixt was.
Mocht dat niet werken, zet je mobiel dan op de functie: "massaopslag" (te vinden ergens in het geheugen menu), op deze manier kun je hem gewoon met je pc verbinden en werkt het in principe gewoon als een usb stick, kan je -nog sneller ook- al je muziek copy-pasten op je viewty. Mocht je echt de organizer willen beheren heb je echter toch echt de wizard van LG nodig.

Succes, ik hoop dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om een geheugenkaart groter dan 2gb in de Viewty te doen?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:36:
[...]

Als het goed is krijg je die melding alleen maar als je nummers erbij hebt gezet of juist verwijderd. Zolang je niets aan je muziekcollectie op je viewty doet, zou die melding niet moeten komen.
Ik heb dus ook het probleem dat hij het soms weergeeft.. ookal heb ik al paar weken geleden een liedje er opgezet en daarna geupdate.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206255 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:16:
[...]

Zelf had ik zelfde probleem, ik geloof dat het bij mij met een reinstall gefixt was.
Mocht dat niet werken, zet je mobiel dan op de functie: "massaopslag" (te vinden ergens in het geheugen menu), op deze manier kun je hem gewoon met je pc verbinden en werkt het in principe gewoon als een usb stick, kan je -nog sneller ook- al je muziek copy-pasten op je viewty. Mocht je echt de organizer willen beheren heb je echter toch echt de wizard van LG nodig.

Succes, ik hoop dat dit helpt.
Dat werkt dus ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240890

Anoniem: 252917 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:53:
Is het mogelijk om een geheugenkaart groter dan 2gb in de Viewty te doen?

bedankt
Ga jij je is ff wat beter inlezen, al die vragen zijn al tig keer beantwoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar dat is beetje veel zoeken heb al gedeelte gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo ik ben ook viewty eigenaar en heb een abbo kpn hi 40 + eindeloos online en heb 3 vragen :

Waarom hapert youtube constant, krijg het niet aan het lopen filmpjes stotteren en bufferen de hele tijd.

Hoe werkt het beeldbellen als ik wil beeld bellen staat er video-oproep niet beschikbaar ?
Ik wil overigens beeld bellen met een samsung u700 van mn vrouwtje.

Ik krijg ook de hele tijd melding van een update bij het bijwerken van muziekfiles.

Als er iemand antwoorden weet zie ik het wel

groeten basedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Ik heb hem al een tijdje, was meer voor de heb, maar hij is wel mooi.

Heb wel een probleem: als ik de telefoon neerleg(hoeft zeker niet hard te zijn) en dan met het scherm naar boven dan valt 9,8 keer van de 10 keer het voorkantje eraf. Het zwarte afdekplaatje dus waar oa de accu achterzit.. Meer mensen die daar last van hebben? (zag het niet bij de nadelen staan en heb dan ook niet de moeite genomen om alle berichten te lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 102729 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:22:
Ik heb hem al een tijdje, was meer voor de heb, maar hij is wel mooi.

Heb wel een probleem: als ik de telefoon neerleg(hoeft zeker niet hard te zijn) en dan met het scherm naar boven dan valt 9,8 keer van de 10 keer het voorkantje eraf. Het zwarte afdekplaatje dus waar oa de accu achterzit.. Meer mensen die daar last van hebben? (zag het niet bij de nadelen staan en heb dan ook niet de moeite genomen om alle berichten te lezen)
Ik volg het topic al een tijdje, en je bent volgens mij de eerste die hier last van heeft. Ikzelf heb het in ieder geval nog nooit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Hallo allemaal,

Aangezien ik het uiterlijk en de interface van de viewty errug kan waarderen speel ik met de gedachte om over een maandje of drie, als mijn abo afloopt, voor deze telefoon te gaan. Momenteel heb ik een HTC S710 en die scoort qua smartphonemogelijkheden natuurlijk hoog. Mijn vraag is echter waar ik nu écht op moet inleveren, als ik de overstap van de S710 naar de Viewty zou maken.
Heel belangrijk punt: is de Viewty goed te synchroniseren met Outlook via Activesync? Ik maak namelijk zeer regelmatig gebruik van de taken en kalender op de HTC en heb een redelijke contactenlijst opgebouwd. Deze functionaliteit wil ik natuurlijk aanhouden en mijn contacten moeten naadloos overgenomen kunnen worden.

Wie kan mij van advies bedienen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maksietje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03 11:45

Maksietje

Keer je om en kijk vooruit

Als je iets beter gelezen had, dan wist je het antwoord al.

Maar ik zal je vertellen wat je moet verwachten, het synchroniseren van je contacten werkt niet goed.
Ikzelf heb er een paar uur over gedaan om al mijn contacten netjes in de telefoon te krijgen en kwam erachter dat voor de helft van de informatie geen velden beschikbaar zijn. Dingen als verjaardag en andere kleine informatie puntjes die wel in windows (outlook) staan zijn over te nemen.

Je kunt maximaal 100 agenda punten in de telefoon zetten en ook het aantal taken is beperkt.

Life is all about priorities!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
fraQ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:24:
Hallo allemaal,

Aangezien ik het uiterlijk en de interface van de viewty errug kan waarderen speel ik met de gedachte om over een maandje of drie, als mijn abo afloopt, voor deze telefoon te gaan. Momenteel heb ik een HTC S710 en die scoort qua smartphonemogelijkheden natuurlijk hoog. Mijn vraag is echter waar ik nu écht op moet inleveren, als ik de overstap van de S710 naar de Viewty zou maken.
Heel belangrijk punt: is de Viewty goed te synchroniseren met Outlook via Activesync? Ik maak namelijk zeer regelmatig gebruik van de taken en kalender op de HTC en heb een redelijke contactenlijst opgebouwd. Deze functionaliteit wil ik natuurlijk aanhouden en mijn contacten moeten naadloos overgenomen kunnen worden.

Wie kan mij van advies bedienen? Alvast bedankt!
Je gaat inderdaad een hoop missen, taken kunnen er zelfs maar 5 in geloof ik. Ook het aantal contactpersonen is beperkt, net als het aantal agendaitems. Verder moet je niet te veel van de agenda verwachten, waar ik bijvoorbeeld zelf al tegenaan gelopen ben is dat het niet mogelijk is één item van een reeks terugkerende gebeurtenissen te verwijderen of bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251813

The_Fes schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:36:
[...]

Hmm... dat is minder want ik heb het elke keer als ik de muziek speler open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

The_Fes schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:40:
[...]

Ik volg het topic al een tijdje, en je bent volgens mij de eerste die hier last van heeft. Ikzelf heb het in ieder geval nog nooit ervaren.
Dan moet ik maar eens de weg richting orangeshop gaan zoeken.. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255124

Hellow,
ik heb pas een paar dagen deze viewty, maar ik heb een vraagje, is het mogelijk om hier ook .avi's op te spelen?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 255124 op 11-03-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255124 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:33:
Hellow,
ik heb pas een paar dagen deze viewty, maar ik heb een vraagje, is het mogelijk om hier ook .avi's op te spelen?
Omzetten naar DivX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, hier de vraag van een ge-ergerde viewty gebruiker.

Hoe kan ik wanneer ik de telefoon op profiel aangepast-1 heb staan deze laten trillen wanneer ik een smsje krijg?

ik erger me er kapot aan! bij bellen trilt hij wel, maar bij smsjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 215679 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:02:
oke, hier de vraag van een ge-ergerde viewty gebruiker.

Hoe kan ik wanneer ik de telefoon op profiel aangepast-1 heb staan deze laten trillen wanneer ik een smsje krijg?

ik erger me er kapot aan! bij bellen trilt hij wel, maar bij smsjes niet.
Ik heb deze instellingen en dan trilt hij bij sms, bellen en aanraken, maar maakt geen enkel geluidje (ik heb mijn telefoon graag lekker stil)

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Klopt, dit werkt flawless mits in DivX.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeej, het is gelukt thnx!

het zat hem in: Vol Touch trilling: niveau 2

onlogisch om er "vol" voor te zetten., dan denk je eerder aan het tril volume. niet aan de trilsterkte..

Foei LG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253461

Ik zit met een probleem met internetten op mijn viewty.
Ik heb sinds vandaag onbeperkt internet op mijn viewty maar kan geen verbinding maken.
Nu heb ik op de telfort site al instellingen laten verzenden maar die komen niet aan.
Bij de handmatige configuratie staat de viewty er niet tussen dus ik kom er niet uit...

Kan iemand me uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253461 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:45:
Ik zit met een probleem met internetten op mijn viewty.
Ik heb sinds vandaag onbeperkt internet op mijn viewty maar kan geen verbinding maken.
Nu heb ik op de telfort site al instellingen laten verzenden maar die komen niet aan.
Bij de handmatige configuratie staat de viewty er niet tussen dus ik kom er niet uit...

Kan iemand me uit de brand helpen?
Klinkt misschien gek, maar ik koos via de site van T-Mobile de automagische instellingen van de Nokia N95. Dit smsje wordt wel als configuratiebericht herkend en installeert gewoon het internetprofiel.

Wellicht kun je dit ook via de site van Telfort? En dan de N95 kiezen als telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik erger me mateloos aan het afspelen van films

Ik heb al verschillende films omgezet in DivX maar toch ondersteund de Viewty het niet.
Heeft iemand mischien een idee met welk programma ik het beste kan converteren? En ik zet de film dan altijd bij videos of others. Weet iemand een site waar je al DivX films kan downloaden?
Er werkt pas 1 filmpje op de telefoon en dat is de tv serie: I Married Joan, en dat is een tv show van zwart wit. Daar zit ik ook niet echt op te wachten.

Als ik het programma gebruik wat je er hebt bijgekrege wat moet ik dan instellen?
Dus bij die DivX covertor kan je kiezen:

- HD 720p
- HD 1080p
- QMOBILE
- MOBILE
- HOME THEATER

Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 252917 op 13-03-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 252917 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:01:
Ik erger me mateloos aan het afspelen van films

Ik heb al verschillende films omgezet in DivX maar toch ondersteund de Viewty het niet.
Heeft iemand mischien een idee met welk programma ik het beste kan converteren? En ik zet de film dan altijd bij videos of others. Weet iemand een site waar je al DivX films kan downloaden?
Er werkt pas 1 filmpje op de telefoon en dat is de tv serie: I Married Joan, en dat is een tv show van zwart wit. Daar zit ik ook niet echt op te wachten.

Als ik het programma gebruik wat je er hebt bijgekrege wat moet ik dan instellen?
Dus bij die DivX covertor kan je kiezen:

- HD 720p
- HD 1080p
- QMOBILE
- MOBILE
- HOME THEATER

Bedankt!
Met een beetje denkwerk kun je denk ik 3 van de 5 mogelijkheden al wel wegstrepen. Home theater is het niet echt, verder kan op dat kleine schermpje van de viewty ook niet echt HD resolutie weergegeven worden. ;) QMOBILE en MOBILE blijven dan over. QMOBILE geeft betere kwaliteit dan MOBILE en is in de geval dus ook de beste keuze :) Het duurt een tijdje voordat het omgezet is, maar daarna kan de viewty de bestanden prima afspelen!

Graag gedaan en succes ermee! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankjewel,

Dit had ik al eens gedaan met een film maar hij werkte niet.

Nu zag ik op een engelse site dat je de filmpjes in de map 'video' moet zetten en niet 'videos'
Maar ik zie alleen maar de map 'videos'

Ik zal proberen de film Misery.avi om te zetten in DivX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gelezen dat SUPER converter goed moet werken. Maar ik vind het nogal behoorlijk ingewikkeld om het te downloaden. Heeft iemand een directe link? Want ik vind hem maar niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:09:
[...]

Met een beetje denkwerk kun je denk ik 3 van de 5 mogelijkheden al wel wegstrepen. Home theater is het niet echt, verder kan op dat kleine schermpje van de viewty ook niet echt HD resolutie weergegeven worden. ;) QMOBILE en MOBILE blijven dan over. QMOBILE geeft betere kwaliteit dan MOBILE en is in de geval dus ook de beste keuze :) Het duurt een tijdje voordat het omgezet is, maar daarna kan de viewty de bestanden prima afspelen!

Graag gedaan en succes ermee! 8)
QMobile geeft helemaal geen betere kwaliteit. Sterker nog, de resolutie wordt nog kleiner en wanneer je dan in fullscreen gaat kijken, lijkt het helemaal nergens meer op. Gewoon de optie Mobile gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 212478 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 04:29:
[...]

QMobile geeft helemaal geen betere kwaliteit. Sterker nog, de resolutie wordt nog kleiner en wanneer je dan in fullscreen gaat kijken, lijkt het helemaal nergens meer op. Gewoon de optie Mobile gebruiken.
Ah zou ook kunnen, zat op mijn werk (nu weer trouwens) dus had het niet bij de hand, zal me vergist hebben dus.. Oftewel, MOBILE is de juiste keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

het unlocking menu was iets teveel van het goede voor mij.

nu zegt de telefoon "Invalid USIM" na het intypen van mijn PIN code. heb maar bij mijn provider een SIM unlock code aangevraagd in de hoop dat dat de oplossing is.

duurt nu al meer dan een week en code nog niet ontvangen. maarja, dan had ik er maar niet mee moeten kutten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 20:18
Hey allemaal, sorry dat ik misschien te lam ben om dit alles te gaan lezen maar ik zit met een vraagje.

Ik kan misschien de Viewty van me stiefpa overnemen, alleen is die van Vodafone (dus gelocked en software etc.) Ik zelf heb op het moment een K800i (provider = Hi)

Weet iemand of het mogelijk is om de Viewty danwel te unlocken zodat ik er met mijn Hi kaart in kan, of is dat een hopeloze tijdsverspilling omdat het toch niet gaat?

Ik las iets van de service(3845#*990#) en unlock(2945#*990#) code, wat bedoelen jullie daar precies mee? Kan ik via dat menu hem unlocken voor de Hi Simkaart?

Thnx in advanced :)

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na 1 jaar kun je de telefoon gratis sim-lock vrij maken zodat je Hi kaart erin kan.
Is de telefoon nog geen jaar oud dan kost het op een LEGALE manier veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat er meer mensen zijn waarbij de telefoon soms uitvalt.

Dat is bij mij dus ook vanaf gister al 2 x gebeurd. Wat kun je ertegen doen?
Ik stuur hem het liefste niet terug....

Bedankt!

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 252917 op 15-03-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 20:18
Anoniem: 252917 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:48:
Na 1 jaar kun je de telefoon gratis sim-lock vrij maken zodat je Hi kaart erin kan.
Is de telefoon nog geen jaar oud dan kost het op een LEGALE manier veel geld.
Jah 1 jaar, het probleem is, hij heeft pas net (lees, 1 week) die gsm, is er naast de legale manier ook misschien een illegale manier die werkt (lees, goed werkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja er zijn wel van die winkels waar je de telefoon voor 15 euro kunt sim-lock vrij maken. Het is niet voor elke telefoon geldig en hij kan kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo weet iemand al iets te doen aan de melding muziek file gedownload
Elke keer als ik mijn muziek open krijg ik deze melding al heb ik al meer dan 3 weken nix erbij of eraf gehaald het is vreselijk irritant want hij zegt : muziek file gedownload bijwerken
en dan druk ik op ja en dan moet je een paar sec wachten hoe kan dit?

met vriendelijke groet basedee p.s hij doet dit elke x als muziek geopend wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249051

Hallo allemaal,

Ik had even twee vraagjes.

1. Mijn Opera mini installeert zichzelf om de pak en beet 3x gebruiken steeds opnieuw. Heel vreemden het kost ook steeds weer tijd. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

2. Ik hoor mensen hier over een rode H wanneer ze een hsdpa verbinding hebben. Ik heb zelf nog nooit een rode H gezien terwijl ik hier in hartje Rotterdam zit en vodafone gebruiker ben. Moet ik zelf nog iets activeren of kan het zijn dat ik een ander logo heb?

Alvast bedankt,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:51
Hallo, Ik ben nieuw hier en heb best wel veel door gelezen. Ik ga binnenkort mijn Orange abbo laten omzetten naar T-mobile en mag dus een nieuwe gsm uitzoeken. Ik bezit reeds een HTC Touch Cruise en wil dus eigenlijk een gsm met een goeie camera waarvoor ik niet zoveel hoef bij te betalen.

Ik heb het vermoeden dat deze gsm aan mijn verwachtingen zal voldoen. Mijn vraag is dus, of deze gsm voor zijn geld een goede camera bied of zal de SE K850i beter zijn? de Nokia N95 en N82 vallen af gezien deze erg duur zijn.

Ik dank jullie voor de eventuele antwoorden :)

groetjes Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Hoe zet je de flitser ALTIJD aan bij fotos ?
Ik heb 3 opties; Auto - Rode ogencorrectie - Uit

Auto doet het soms
Rode ogencorrectie - doet nooit een flits
Uit = uit :)

Wil nog wel eens fotos maken tijdens stappen, maar daar is het te donker

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144282

Ik heb natuurlijk ook een Viewty, alleen, 1 probleempje.

Vind ik een mooie website, download ik alle JAR-spel bestandjes, zet ik het keurig op mijn Externe geheugen. Nu ziet de telefoon het mapje met 91 bestanden wel, maar zodra ik het mapje open, zie ik geen bestanden?

hoe moet ik de spelletjes installeren?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238453

Groot probleem,
Gister met stappen is tijdens het maken van foto's mijn viewty finaal gecrasht.
Heb nu alleen nog maar een geel scherm met daarop heel klein linksboven de tekst "refreshing'
Van alles geprobeerd. Alle manieren opnieuw aan en uitzetten (met en zonder batterij, aan de pc met de kabel, met en zonder geheugen en simkaart erin)

Kan ik em nog op een manier helemaal rebooten? Ga morgen gelijk ff met een helpdesk bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan moet je de camera instellen op nachtmodus. Dan heb je altijd flits. Moet je wel elke keer opnieuw doen als je de camera opstart.
EmJeej schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:44:
Hoe zet je de flitser ALTIJD aan bij fotos ?
Ik heb 3 opties; Auto - Rode ogencorrectie - Uit

Auto doet het soms
Rode ogencorrectie - doet nooit een flits
Uit = uit :)

Wil nog wel eens fotos maken tijdens stappen, maar daar is het te donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe werkt die image stabilisator van de viewty? of gaat dit automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
Als je 'm op camerastand hebt staan moet je het ronde knopje links van de sluiterknop indrukken, dan krijg je een handje te zien op het scherm. Maar dan doet je flitser het niet meer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206255

Anoniem: 251888 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 07:42:
Hallo ik ben ook viewty eigenaar en heb een abbo kpn hi 40 + eindeloos online en heb 3 vragen :

Waarom hapert youtube constant, krijg het niet aan het lopen filmpjes stotteren en bufferen de hele tijd.

Hoe werkt het beeldbellen als ik wil beeld bellen staat er video-oproep niet beschikbaar ?
Ik wil overigens beeld bellen met een samsung u700 van mn vrouwtje.

Ik krijg ook de hele tijd melding van een update bij het bijwerken van muziekfiles.

Als er iemand antwoorden weet zie ik het wel

groeten basedee
Kan iemand hier op antwoorden? Ik heb dezelfde problemen namelijk, en ik ben nog geen antwoord tegen gekomen.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191443

Anoniem: 238453 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:09:
Groot probleem,
Gister met stappen is tijdens het maken van foto's mijn viewty finaal gecrasht.
Heb nu alleen nog maar een geel scherm met daarop heel klein linksboven de tekst "refreshing'
Van alles geprobeerd. Alle manieren opnieuw aan en uitzetten (met en zonder batterij, aan de pc met de kabel, met en zonder geheugen en simkaart erin)

Kan ik em nog op een manier helemaal rebooten? Ga morgen gelijk ff met een helpdesk bellen....
Hier las ik toevallig iets over op ku990.co.uk, hoop dat je er wat aan hebt:
Yellow Screen - shows "REFRESHING"
This happens when there is no LGAPP folder that the phone can see or it is empty.
Connect with EFS and check the naming. And make sure its in CAPITALS.
If it is empty of files you need to obtain them from your backup or a backup from <here>(Must be the same version as your phone) or you will need to reflash - see <here>
Voor het geval je dat zelf nog niet hier uit kon opmaken, het houdt dus in dat de telefoon de map LGAPP, een systeemmap, niet kan vinden, of dat die leeg is. Misschien is op de een of andere manier de naam van deze map veranderd, of is hij op een vage wijze verwijderd... Je zou dan de LGAPP map kunnen terugzetten met EFS, een programma waarmee je de door de systeemmappen van de viewty kan browsen. Je download het hier: *scan je links op virussen!* Hoe je precies backupt moet je daar op de site maar even lezen.

voor meer informatie op die site moet je wel even registreren, maar het is gratis en het is sowieso een handige site ;)

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 17-03-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zero2Fear schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:01:
Hey allemaal, sorry dat ik misschien te lam ben om dit alles te gaan lezen maar ik zit met een vraagje.

Ik kan misschien de Viewty van me stiefpa overnemen, alleen is die van Vodafone (dus gelocked en software etc.) Ik zelf heb op het moment een K800i (provider = Hi)

Weet iemand of het mogelijk is om de Viewty danwel te unlocken zodat ik er met mijn Hi kaart in kan, of is dat een hopeloze tijdsverspilling omdat het toch niet gaat?

Ik las iets van de service(3845#*990#) en unlock(2945#*990#) code, wat bedoelen jullie daar precies mee? Kan ik via dat menu hem unlocken voor de Hi Simkaart?

Thnx in advanced :)

Sander
Kijk hier eens: KLIK ;)
wel even registreren (gratis)

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 191443 op 17-03-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144282 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:27:
Ik heb natuurlijk ook een Viewty, alleen, 1 probleempje.

Vind ik een mooie website, download ik alle JAR-spel bestandjes, zet ik het keurig op mijn Externe geheugen. Nu ziet de telefoon het mapje met 91 bestanden wel, maar zodra ik het mapje open, zie ik geen bestanden?

hoe moet ik de spelletjes installeren?

Bij voorbaat dank.
Hoe ik het doe, ik zet de JAR-bestandjes in de Others map op mijn externe geheugen, dan met de telefoon via Mijn media > Mijn geheugenkaart > Others, daar de jar selecteren en openen. Installeren wijst zichzelf. Maar volgens mij is het van belang dat deze bestanden in de 'Others' map staan.. weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245670

Azenizz, die EFS download waarnaar je linkt bij Megaupload.com is een Trojan! (TROJ_HUPIGON.RMO)
Let ff op wat je aanbiedt graag!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 245670 op 17-03-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245670 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:50:
Azenizz, die EFS download waarnaar je linkt bij Megaupload.com is een Trojan! (TROJ_HUPIGON.RMO)
Let ff op wat je aanbiedt graag!
oh dat wist ik niet, heb gewoon de link van een site gekopieerd, zal er in vervolg beter op letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, dan download ik hem wel :) op m'n mac heb ik daar geen last van moehahaha dit maakt mijn dagje weer goed, wel jammer voor al de Bill Gates Fans..

word weer updaten van Norton jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-06 22:17

CdD

Ik sta op het punt om een nieuw toestel uit te zoeken.
Ik twijfel tussen de LG KU 990 Viewty en de Sony Ericsson W910i.

Ik heb alle voor- en nadelen even op een rijtje gezet:

Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/uploads/magazine/images/article/l/thumb_LG_Viewty_50_0.jpg
LG KU990 Viewty

Voordelen
+ Prachtig design, mooie thema's en iconen;
+ Joekel van een scherm;
+ 3.5mm aansluiting voor eigen oordopjes;
+ 5 megapixel camera van goede kwaliteit;
+ Uitstekende filmkwaliteit van de camera;
+ Touchscreen! :9

Nadelen
- Sommigen klagen over stof onder het scherm;
- Klachten over slechte bouwkwaliteit, zoals loszittend front;
- Geluid kan niet hard? (schijnt opgelost middels geheim menu, zie quote onderaan);
- Maximaal 2GB microSD

Afbeeldingslocatie: http://www.vergelijken.nl/dpimage/images/9009_50x50.jpg
Sony Ericsson W910i

Voordelen
+ Dun;
+ 3.5mm aansluiting voor eigen oordopjes;
+ Goedkoper dan de Viewty;
+ Walkman geluidskwaliteit :> (vooral mp3-speler i.c.m. de oordopjes)

Nadelen
- Slechts 2 megapixel flutcamera;
- Bling-factor is niet zo hoog imo.
todesvogel, ergens in dit topic:
Oja het geluid van de mp3 speler is standaard wel verschrikkelijk zacht, gelukkig is dat te veranderen in het sevice menu :*)

Ik heb liever een Viewty, omdat ik vooral val op het design en de 5mp camera. Daarentegen staat Sony bekend om de goede kwaliteit Walkman-telefoons. Samengevat is de W910i een muziektelefoon, waar de nadruk bij de Viewty meer op de camera (en design vind ik) ligt.

Zoals ik al zei, mijn voorkeur gaat uit naar de Viewty. Er zijn alleen een paar dingen waar ik nog niet voldoende van af weet om mijn beslissing te maken:

• Hoe zit het met stof onder het scherm? Is het erg?

• Hoe is de kwaliteit van de mp3-speler van de Viewty? Te vergelijken met die van de Walkman-phones of totaal niet?
Hierbij doel ik vooral op geluidskwaliteit, gebruiksgemak en kwaliteit en volume van het geluid i.c.m. oopdopjes.

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49

Qck

Bazinga

CdD schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:09:

• Hoe zit het met stof onder het scherm? Is het erg?
Ik heb sinds enkele weken ook last van stof onder het scherm en ik kan je vertellen het is *^&*(*%& irritant. Het belemmert het zicht best wel veel, zeker als de zon erop staat zie ik niets meer dan het stof (bij donkere achtergrond). Het zit bij mij aan de rechterkant in het midden en wordt steeds meer. :(

Music is not just a sound, it's a way of living.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste