Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06 02:05
Anoniem: 296458 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:03:
Dag iedereen,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag hier kan stellen, dus als het hier niet correct is dan hoor ik het wel.

Inmiddels 3 weken geleden alweer heb ik via zeelandnet.nl (Marktplaats voor Zeeland) een tweedehands LG viewty gekocht, vodafone gelockt. Ik teste het toestel toen ik het kocht met mijn vodafone pre-paid simkaart, en alles werkte.

Op dat moment was ik midden in het proces van de overschakeling van prepaid naar een vodafone abbonement, met nummerbehoud. (Ik dacht dat dit geen problemen zou opleveren omdat het beide vodafone is.)

Toen ik mijn nieuwe abbonements-simkaart kreeg, teste ik het meteen uit (ookal was mijn contract nog niet lopende). Mijn 'nieuwe' LG viewty accepteerde de simkaart niet; de mobiel zei "USIM locked", wat ik vreemd vond, aangzien de telefoon en de Abbonements-simkaart beide van vodafone zijn, en mijn prepaid simkaart er wel op werkte.

Ik dacht dat het misschien door de nummeroverschakeling zou komen, ik wachtte daarom totdat mijn prepaid-simkaart in de LG viewty "unregistred simcard" zei. Ik probeerde mijn nieuwe abbonements-simkaart nog een keer en weer zei de Viewty "USIM blocked". Ik begreep er niks van.

Toen ik de simkaart in mijn oude vodafone mobiel stopte, werd ie geaccepteerd maar had ik "limited service".
Erg vreemd.

Een vriend van mij heeft ook een 2ehands LG viewty (t-mobile gelocked), en die is met een "universal unlocker simcard" unlocked en zijn simkaart werkt daar prima in. Ik probeerde die "universal unlocker simcard" in mijn LG viewty met mijn nieuwe simkaart, maar weer werd er "USIM locked" gezegd.
Ik probeerde mijn abbo-simkaart uit op zijn reserve telefoon (sony ericsson, unlocked, en uit Maleisie afkomstig), en daar werkte mijn simkaart prima in.

Toen heb ik mijn telefoon laten unlocken bij een winkeltje. Ik weer mijn simkaart erin proberen, werd geaccepteerd, maar nu kreeg ik het "limited service" bericht weer. (wat ik dus ook kreeg in mijn oude telefoon). Ik vraag aan die gozer uit dat winkeltje wat er mis is, en hij stopt er een KPN-simkaart in, en die werkt gewoon prima, en hij zei dat mijn simkaart misschien niet goed is. Wat ik vreemd vind want het werkte wel goed in de reserve geunlockte telefoon van een vriend.

Weer thuis gekomen doe ik een abbonoment simkaart (Hi) van mijn broer in mijn LG viewty, en die werkt gewoon zonder problemen. Het zelfde geld voor mijn simkaart in zijn unlockte telefoon.

Ik had wel iets gelezen over een IMEI nummer, en als mijn tweedehands telefoon gestolen was, dan kon het misschien wel dat die telefoon niet meer op het vodafone netwerk kan.
Dus ik test dit met mijn vriendin's Vodafone simkaart (prepaid), en die werkt gewoon prima op mijn telefoon. En mijn abbo-Vodafone simkaart werkt ook op haar belgische vodafone telefoon.

Ik heb een online IMEI check gedaan op http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr en op http://www.amta.org.au/default.asp?Page=405 . Beide sites zeggen dat alles normaal zou moeten zijn.

Nu heb ik geen ideeen meer, vandaar dit bericht op GoT.

Weten jullie misschien wat er aan de hand is? Hopelijk kan er iemand antwoord op onderstaande vragen geven, of advies geven wat ik kan doen...

1) Is de telefoon toch gestolen en is het IMEI nummer toch geblockt?
2) Is er iets mis mijn nieuwe abbonoments simkaart?
3) Werkt mijn simkaart alleen in toestellen die niet uit de NL komen?

Help is erg welkom.

Alvast bedankt!

Groeten,
Menno
Die sim waarmee je limited service hebt, heb je die ook uitgeprobeerd op een ander toestel. Als je daar ook beperkte service hebt, dan is je sim defect. Moet je een nieuwe sim aanvragen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302224

Ik heb een vraagje :)

Ik zou graag met mijn telefoon via mijn PC internetten via Bluetooth, want ik heb geen internetbundel, dus dan is het best prijzig.

Dus: Viewty connect met de PC -> internet.

Is het überhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-05 17:55
Al een tijdje gekeken naar deze telefoon, en veel reviews / dingen gelezen. Leuk ding, en ben van plan hem te bestellen. Echter rijst er nog 1 vraagje bij me:

Ondersteunt de Viewty UMTS (Van Telfort :+ ), gezien het feit dat veel websites dit wel aangeven, maar die site waar ik hem wil bestellen ( http://www.studentmobiel....duct/2053/lg-ku990-viewty ), geeft aan dat het toestel geen UMTS ondersteunt.

Zou iemand mij duidelijkheid hierover kunnen verschaffen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Zo, ik ben LG-af.
Leuk toestel, veel plezier aan gehad maar de bouwkwaliteit is me gewoon te slecht.
Mijn vrouw en ik hebben er ieders een, en beide zijn binnen een jaar deels defect. Zij kan niet meer opladen / muziek luisteren / datakabel gebruiken (connector defect). Mijn connector heeft ook kuren, telefoon valt onverwachts weg/uit, loopt veel vast.

Jammer, maar ben nu weer aan iets anders toe :)

@hierboven: ik heb met plezier gebruik gemaakt van HSDPA/UMTS :)

[ Voor 7% gewijzigd door Noxious op 26-05-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00
Enfer schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:52:
Al een tijdje gekeken naar deze telefoon, en veel reviews / dingen gelezen. Leuk ding, en ben van plan hem te bestellen. Echter rijst er nog 1 vraagje bij me:

Ondersteunt de Viewty UMTS (Van Telfort :+ ), gezien het feit dat veel websites dit wel aangeven, maar die site waar ik hem wil bestellen ( http://www.studentmobiel....duct/2053/lg-ku990-viewty ), geeft aan dat het toestel geen UMTS ondersteunt.

Zou iemand mij duidelijkheid hierover kunnen verschaffen _O_
Ja hoor ;) hij ondersteunt gewoon UMTS en HSDPA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304302

ik heb een probleempje namelijk
- ik heb theme manager 3.2 op me viewty gezet alleen als ik een (vol) theme zoals de iphone gebruik loopt hij na een tijdje ( 10mins ofzo) vast en dan start i opnieuw op
- na theme manager 3.2 erop te zetten is mijn telefoon heel sloom heeft iemand een actuele firmware ( dat moet je installen dan toch) link voor me?
bvd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547

Even 2 vraagjes, wat is de maximale grootte van een minisd kaart die in de viewty kan?
en weet iemand waarom het versturen van eenfoto (89kb) naar een email adres mislukt?
Ik heb prepaid via vodafoon. Is er nog iets wat ik moet instellen ?
Ik kan wel tv kijken, internetten etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:55:
Even 2 vraagjes, wat is de maximale grootte van een minisd kaart die in de viewty kan?
en weet iemand waarom het versturen van eenfoto (89kb) naar een email adres mislukt?
Ik heb prepaid via vodafoon. Is er nog iets wat ik moet instellen ?
Ik kan wel tv kijken, internetten etc
2gb is maximaal of je moet met partities werken maar dat snap ik niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304302 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:02:
[...]

2gb is maximaal of je moet met partities werken maar dat snap ik niet goed
hmm. Ik heb net via mn werk 4GB SDHC kaartje besteld. Ik had een collega met een LG cookie en hij had toevallig 4GB SDHC in zn foon.
Die heb ik even in die van mij geplaatst en ik kon gewoon de foto's en andere toepassingen openen.
Ik zie het morgen wel of het werkt, krijg het kaartje dan al binnen. En tja voor die 7 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje,

Weet iemand waar ik deze kan kopen in nederland?
Stereo Adapter 3.5 for LG
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/21H-6Y2gmmL._SS400_.jpg

Ik kom alleen maar buitenlandse sites tegen die ze hebben en dan betaal je weer relatief veel verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306276

Ik heb dit weekend een hele boel foto's gemaakt en deze staan nu gewoon in mijn telefoon. Hoe kan ik deze op mijn pc krijgen. Ik heb een USB kabeltje, maar geen (bijgeleverde?) software. Ook heb ik wel bluetooth op mijn computer, maar dan moet ik 1 voor 1 alle foto's verzenden?!

Help?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@Jetzz: Menu -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmodus -> Massaopslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@vantageR

Daar was ik zelf al achter gekomen. Maar dit lukt alleen als er een (microSD) geheugenkaart in zit. Deze zit er nu niet in, de foto's staan gewoon op het geheugen van de telefoon.

Wel bedankt voor het advies, maar het werkt (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Anoniem: 19547 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:30:
Nog een vraagje,

[afbeelding]

Ik kom alleen maar buitenlandse sites tegen die ze hebben en dan betaal je weer relatief veel verzendkosten.
Hmm vroeger had DealExtreme die maar kan ze daar niet meer vinden voor LG. Wel andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Anoniem: 306276 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:13:
@vantageR

Daar was ik zelf al achter gekomen. Maar dit lukt alleen als er een (microSD) geheugenkaart in zit. Deze zit er nu niet in, de foto's staan gewoon op het geheugen van de telefoon.

Wel bedankt voor het advies, maar het werkt (nog) niet
Volgens mij moet je dan toch die software hebben, om bij het geheugen van je telefoon te komen. Heb je al geprobeerd om het te downloaden van de LG-website? Anders kan ik evt. wel een image van het bijgeleverde cd-rommetje online zetten, maar ik weet niet of dat is toegestaan (i.v.m. auteursrechten enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306585

Ik ben van plan een LG viewty te kopen, het liefst prepaid omdat dat goedkoper is.
Bij de vodafone hebben ze een mooie aanbieding voor 140 euro en gratis internet tot oktober.
Helaas staat daar boven dat er een netwerklock op staat, dat je alleen kan internetten via vodafone (kost geld). Kan dat unlocked worden? Weten jullie of er nog andere goede aanbieding bij andere providers zijn zonder netwerklock? Internet leek me wel leuk, maar het is natuurlijk niet heel belangrijk. Internetten jullie vaak op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305847

Hooi
Weet iemand wat de laatste firmware-versie is? Ik heb op dit moment V10i. Als er een nieuwe is, weet iemand waar ik deze dan kan vinden? (Hij doet het op de nederlandse LG site niet goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

VantageR schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:54:
[...]

Volgens mij moet je dan toch die software hebben, om bij het geheugen van je telefoon te komen. Heb je al geprobeerd om het te downloaden van de LG-website? Anders kan ik evt. wel een image van het bijgeleverde cd-rommetje online zetten, maar ik weet niet of dat is toegestaan (i.v.m. auteursrechten enzo).
je kan ook de foto's kopieren na je kaartje, via de telefoon , en dan de massa opslag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:16

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

misschien niet het juiste topic, maar een vriendin van mij heeft de ku990ig en zij meent dat deze nep is omdat deze niet alle details qua opdruk heeft dan de gewone. Nu komt bij het opstarten het vodafone logo in beeld dus ik gok dat deze branded is. Hij is ook lichter dan de andere. Wat ik kan vinden op internet is dat het wel bestaat maar veel vind ik niet. Maar heeft hier iemand nog dat type?

[ Voor 17% gewijzigd door kromme op 19-06-2009 01:20 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-05 21:34
Anoniem: 305847 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:32:
Hooi
Weet iemand wat de laatste firmware-versie is? Ik heb op dit moment V10i. Als er een nieuwe is, weet iemand waar ik deze dan kan vinden? (Hij doet het op de nederlandse LG site niet goed)
LG doet niet aan firmware-updates.
Maandag krijg ik mijn HTC Magic. Ik ben voor nu uitge-LG-ed 8)

[ Voor 37% gewijzigd door MetalManic op 19-06-2009 17:25 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304302 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 09:27:
ik heb een probleempje namelijk
- ik heb theme manager 3.2 op me viewty gezet alleen als ik een (vol) theme zoals de iphone gebruik loopt hij na een tijdje ( 10mins ofzo) vast en dan start i opnieuw op
- na theme manager 3.2 erop te zetten is mijn telefoon heel sloom heeft iemand een actuele firmware ( dat moet je installen dan toch) link voor me?
bvd :D
kan iemand me helpen :(? ik heb mijn post hier al heel lang staan bedanktalvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:27
MHTC06 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:24:
[...]
Ik ben voor nu uitge-LG-ed 8)
Ik eigenlijk ook wel, heb de mijne al 2 keer moeten opsturen en is nog maar anderhalf jaar oud.
1ste keer zat er stof tussen het display, 2de keer de microfoon kapot, en dat binnen 2 manden!
Ook vind ik de snelheid van het toestel minder, moet soms lang wachten tot een menu zich opent, kan ook niet wachten tot ik om een andere mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264328

Ik heb vandaag een LG viewty gekocht (KU990i) nu vroeg ik me af, werkt dit echt?

Hoe kom ik in het sevice/unlock menu?
Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#

LET OP!! Hiermee kan je je telefoon naar de ** helpen..

of is dit bij niemand gelukt ? Want wil hem simlock vrij hebben maar durf het niet aan om me telefoon omzeep te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1rk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-06 12:11
Ik wil graag mgmaps installeren op mijn viewty. Maar hiervoor moet ik een signed .jad file installeren. Als ik dit probeer krijg ik de melding validatie mislukt. Ik moet echt de signed versie installeren en niet de unsigned versie(omdat anders stored maps niet werken).

Ik heb geprobeerd in het verborgen instellingen menu te komen door met de code 3845#*990# te bellen maar daar kan ik niets vinden dat dit probleem verhelpt.

Ik heb mijn viewty gekocht met een vodafone prepaid simkaart.

Weet iemand hoe ik mijn viewty signed .jad files kan laten installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door D1rk op 20-06-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306075

Anoniem: 306276 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:11:
Ik heb dit weekend een hele boel foto's gemaakt en deze staan nu gewoon in mijn telefoon. Hoe kan ik deze op mijn pc krijgen. Ik heb een USB kabeltje, maar geen (bijgeleverde?) software. Ook heb ik wel bluetooth op mijn computer, maar dan moet ik 1 voor 1 alle foto's verzenden?!

Help?!
als je nou alles foto's markeert. en dan verzend via bluetooth... 8)7

Afbeeldingen > Opties > Markeren > (na alles gemarkeert te hebben) opties > verzenden > bluetooth.

Simple toch maar kan toch een tijdje duren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307761

Anoniem: 306075 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:42:
[...]

Afbeeldingen > Opties > Markeren > (na alles gemarkeert te hebben) opties > verzenden > bluetooth.

Ik vraag me af of ik op deze manier ook smsjes kan opslaan op mij pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een probleempje , ik heb firmware 10a maar hoe installeer ik dit nu eigenlijk?
dit zijn de screens van de map:
http://img7.imageshack.us/img7/2285/090628223553.png
en
http://img7.imageshack.us/img7/1623/090628223558.png
bedankt

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 304302 op 03-07-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Anoniem: 304302 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:37:
ik heb een probleempje , ik heb firmware 10a maar hoe installeer ik dit nu eigenlijk?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
bedankt
Die links gaan naar swiftkit.net , niet naar de afbeelding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306075 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:42:
[...]

Ik heb inmiddels al een kaartje erin, maar even over bovenstaande, je kan alles in één keer markeren, dus het duurt niet zo lang. Gewoon even verplaatsen naar extern geheugen en whala;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308648

Hoi.... ik zit erg te twijfelen tussen de LG Viewty en de LG Secret [Het LG Secret (KF750) Topic], de LG Viewty is wat ouder en ik hoor dat de camera minder goed is dan die van de LG Secret (terwijl ze allebei 5mp hebben), maar de LG Secret heeft toch veel knopjes en software problemen.

Dus: LG Viewty of LG Secret?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304302 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:37:
http://img7.imageshack.us/img7/2285/090628223553.png
en
http://img7.imageshack.us/img7/1623/090628223558.png
bedankt
nu is het goed en bedankt dat je het even zei ;)
maar kan iemand me alsnog helpe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
@gazNL: Ik denk dat je dat toch echt zelf moet beslissen. Weeg alle specificaties tegen elkaar op en kijk wat je het belangrijkst vind. Als je wat reviews op internet leest zie je dat de Viewty meestal wel een hogere waardering krijgt.
@sigajax: Misschien geeft dit filmpje wat meer duidelijkheid. http://www.youtube.com/watch?v=O2YO76EYv7E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308873

heej
heeft iemand ervaring met mobyexplorer, hoe moet je dat installeren, en moet je dat kopen..
wil namelijk heel graag dat f**** shuttergeluid uitzetten
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 308648 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:05:
Hoi.... ik zit erg te twijfelen tussen de LG Viewty en de LG Secret [Het LG Secret (KF750) Topic], de LG Viewty is wat ouder en ik hoor dat de camera minder goed is dan die van de LG Secret (terwijl ze allebei 5mp hebben), maar de LG Secret heeft toch veel knopjes en software problemen.

Dus: LG Viewty of LG Secret?
Ik zou dan de Viewty nemen. Die heeft namelijk volledig touchscreen en een betere camera.

En, inderdaad, de Secret is softwarematig niet de beste.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Anoniem: 308873 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:12:
heej
heeft iemand ervaring met mobyexplorer, hoe moet je dat installeren, en moet je dat kopen..
wil namelijk heel graag dat f**** shuttergeluid uitzetten
:)
Je kan ook die tool van Akon gebruiken maar daar zit geloof ik een virusje in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308720

hallow

ik heb momenteel mijn lg viewty juist een maand, ben heel tevreden van deze gsm, behalve dat ik nog altijd geen deftige verbinding met mijn pc heb kunnen bereiken :s

Ik heb die LG PC suite gedownload (en zo'n bluetoothstickje gekocht)... het voornaamste probleem is dat ik geen verbinding krijg met mijn gsm. ik zet dus bluetooth aan op beide toestellen... en als ik dan via de LG PC suite op verbinden klik, krijg ik een 'gegevensoproep, met mijn nummer' op mijn gsm tevoorschijn, maar ik zou niet weten wat ik er dan mee moet doen, wat ik ook probeer, het mislukt altijd. ("de externe computer reageert niet")

het moet is gedaan zijn me die frustratie, ik wil al mijn fotos en filmpjes kunnen beheren via mijn pc en niet een voor een moeten doorsturen via bluetoothstickje, dan blijf ik uren bezig...

wie kan er mij aub helpen??

thx x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308873

Noxious schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:08:
[...]

Je kan ook die tool van Akon gebruiken maar daar zit geloof ik een virusje in :P
oke das ook nie echt handig maar nu ff serieus heeft iemand ervaring met weghalen van dat shuttergeluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Anoniem: 308873 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:15:
[...]

oke das ook nie echt handig maar nu ff serieus heeft iemand ervaring met weghalen van dat shuttergeluid...
Dat zeg ik, daarmee heb ik (en vele anderen) het gedaan.
Dit is de download van de tool: http://ku990.jdsoft.eu/index.php/Download:_EFS_Media_Builder

Daarvoor kun je de zogenaamde 'TOTO-methode' gebruiken, dit is een snelle copy paste:
in EFS_MEDIA_BUILDER the upper part of the explorer is what you phone have. because it can not copy & paste directy you have to rename the folder "LGAPP" to "TOTO" then refresh it (right click and choose refresh)

then you can copy & paste.

important: the upper part of the explorer navigate to "TOTO" or where ever you need to replace those file/s, folder INSIDE "TOTO"

select - high light the folder or file/s -> right click and choose "write" whatever(those file/s, folder - example v10a, v10b, v10g *.rar some of them content media only) to replace you need to write in to you viewty

Before you press "Disconnect" (your phone will reboot and process finish if press)

Don't forget to rename "TOTO" back to "LGAPP" or you will have yellow screen forever
Werkt goed, zelf zo'n 60+ keer gedaan, maar je moet voorzichtjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309564

Heej Mensen,,

Ik heb van een vriend een Viewty KU990 gekregen, maar ik zit met een probleem.
Hij had als provider T-Mobile, en ik heb Vodafone.
Opzich geen probleem, simkaart doet het enzo, maar als toegangspunten staan standaard die van T-Mobile erin. Heb fabrieksinstellingen al geprobeerd, maar ik krijg deze instellingen er niet uit. Mijn toegangspunt van Vodafone toegevoegd, en ik heb nog steeds geen verbinding met internet en mms.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,,

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310253

hey, ik zou graag een viewty kopen maar weet iemand wat het verschil is tussen de gewone viewty, ku990i en de light versie? op elke site zegge ze namelijk iets anders.
dank by voorbaad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 18:08
Anoniem: 19547 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:30:
Nog een vraagje,

[afbeelding]

Ik heb precies de zelfde vraag als hem waar kan ik die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310478

Hallo,
Ik heb onlangs ook een lg viewty gekocht. Ik ben zeer tevreden van de telefoon maar ik heb geen verbinding met mijn pc. Toch heb ik nog een usb kabeltje die perfect past, maar er kan geen verbinding tot stand komen omdat ik de software niet heb, weet er iemand waar ik deze software kan downloaden?
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Anoniem: 310478 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:39:
Hallo,
Ik heb onlangs ook een lg viewty gekocht. Ik ben zeer tevreden van de telefoon maar ik heb geen verbinding met mijn pc. Toch heb ik nog een usb kabeltje die perfect past, maar er kan geen verbinding tot stand komen omdat ik de software niet heb, weet er iemand waar ik deze software kan downloaden?
dank
Die zit altijd op een cd'tje bij je telefoon, mocht je 'm tweedehands hebben dan heb je die natuurlijk niet maar dan vind je 'm hier: torrent in .iso formaat.

Overigens kun je als je de extra's van de software niet wilt gebruiken en alleen maar bestandjes wil kopieren bij de instellingen -> verbindingen -> USB ook aangeven dat je 'm in massaopslagmode wil, dan herkent je systeem 'm gewoon als usbstick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik dit kabeltje bij een actie op samenkopen.net gekocht. Verder kan ik alleen een advertentie vinden op speurders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Zijn die daar nog gewoon te koop ? samenkoop.net PS kan die ook op de cookie ?

[ Voor 23% gewijzigd door tumtum100 op 17-07-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
is die ook te koop in cookie versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Die actie is al afgelopen, je zou de organisator nog kunnen mailen of hij toevallig nog wat kan nabestellen. Of het ook op de Cookie past durf ik niet te zeggen. Misschien kan je dat beter vragen in het LG cookie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282657

ik was aan het proberen het Volume van de telefoon & headset verhogen volgens de intructies aan het begin van dit topic. alleen het lukt mij niet om het getalletje -1400 te veranderen in -500. weet iemand hoe ik dat doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273091

heef iemand btw gmail aan de gang gekregen op de lg viewty (buiten gebruik van de google mail applicatie) maar gewoon bij berichten? luk mij niet. kan niet verbinden met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazimi
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2017
Ik was laatst in Italië op vakantie en ik kon geen netwerk krijgen, ik was dus voor een hele tijd onbereikbaar. :'(
Ook in Duitsland en Oostenrijk kon ik geen netwerk krijgen. Is dit een bekend probleem en hoe is dit op te lossen? :)
Ik zou dit zo snel mogelijk willen oplossen want volgende week ga ik weer naar het buitenland dus... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311613

Anoniem: 309564 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:13:
Heej Mensen,,

Ik heb van een vriend een Viewty KU990 gekregen, maar ik zit met een probleem.
Hij had als provider T-Mobile, en ik heb Vodafone.
Opzich geen probleem, simkaart doet het enzo, maar als toegangspunten staan standaard die van T-Mobile erin. Heb fabrieksinstellingen al geprobeerd, maar ik krijg deze instellingen er niet uit. Mijn toegangspunt van Vodafone toegevoegd, en ik heb nog steeds geen verbinding met internet en mms.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,,

Marco
Heb ook een Tmobile toestel van een vriend gekocht en heb zelf oo Vodafone.

Instellingen over genomen van vodafone website en werkt perfect.

Je zou kunnen proberen de MMS instellingen over te nemen... dacht dat het internet die gegevsn ook gebruikte.

Maar nu mijn probleem.

Laat vrolijk aan het internetten geweest... En had opeens heeeeele kleine letters !!
Heb dit al een keer eerder gehad en mn toestel gereset... dit wil ik niet nog een keer.

Nee tis niet die knop rechts om hele pagina te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311613

Probleem al gevonden.... heb per ongeluk aan dat draai dingetje gezeten bij de lens van de camera..

Kan je mee in en uit zoomen met internet.. weer wat geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-04 17:26
Ik ben opzoek naar een leuk Sudoku spelletje, gratis. Iemand een suggestie?

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312059

Hallo,
dank
Misschien werkt het als je bij Verbindingen in Telefooninstellingen op USB-verbindingsmodus drukt en dan Massaopslag selecteert. Dan herkent hij je phone als massaopslagapparaat (net als bij een USB-stick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312764

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje op mijn viewty, ik hoop dat hier iemand zit die er verstand van heeft.
Het zit zo: Sinds kort heb ik theme manager 3.2 erop. Nu heb ik de map waar alles in zit (theme manager map) op een andere micro sd-card gezet. en nu doet ie het niet meer. (de theme manager).

Er staat op het homescreen: Error loading theme manager. ;(
wat moet ik doen????

alvast bedankt.
Groetjes, Jorick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308720

Hallo,
dank
ik heb juist hetzelfde probleem waar ik niet uit geraak..
ik heb ondertussen al het programmake LG PC Suite 2 kunnen vinden op een of andere site.. maar ik krijg geen verbinding, of weet toch niet wat doen als mijn pc naar mijn gsm belt om verbinding te krijgen..
ik snap er geen bal van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273091

Ik heb een vraagje omtrend het installeeren van custom thema's. Met EFS media builder zou ik moeten kunnen vrebinden met mijn telefoon helaas gaat dit fout. Ik krijg een schermpje met een port die ik zou moeten installeren maar hij vind niets. Mijn telefoon is aangesloten en staat is gegevensservice mode. Wat doe ik fout?

Kan iemand mij hierbij assisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Anoniem: 308720 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:06:
[...]

ik heb juist hetzelfde probleem waar ik niet uit geraak..
ik heb ondertussen al het programmake LG PC Suite 2 kunnen vinden op een of andere site.. maar ik krijg geen verbinding, of weet toch niet wat doen als mijn pc naar mijn gsm belt om verbinding te krijgen..
ik snap er geen bal van
Hebben jullie al geprobeerd de telefoon te verbinden met "usb verbinding of mass storage"? Heb de telefoon niet meer maar je kan in de telefoon ergens instellen bij verbindingen oid hoe hij moet verbinden.

Je kan dan wel alleen de memorykaart berijken dus die moet er wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 21:02
Hallo,

Mijn vriendin heeft sinds twee weken een LG KU990 Viewty van haar (Poolse) vader gekregen. De telefoon is niet gelockt, maar wel branded voor Poolse provider ERA. Het is niet mogelijk om bij de instellingen voor Verbindingen de instellingen voor ERA Internet en MMS te verwijderen. Wel heb ik internet via de browser aan de praat gekregen door de instellingen van Hi toe te voegen en het Hi netwerk als voorkeur op te geven.

Bij de Google applicaties doet zich echter een probleem voor. De GMail Google Maps app werken niet. Ze proberen een verbinding te leggen met internet en geven aan dat dit niet kan. Via de browser kan mijn vriendin wel surfen en mail op www.GMail.com lezen, maar Google Maps weigert via de browser te laden en wil alleen in een aparte app werken. Maar ook na installatie van de laatste versie van de app werkt het niet.

Ik vermoed dat dit probleem met de branding van het toestel te maken heeft. Met de #.... codes heb ik vastgesteld dat inderdaad het toestel is gebrand. Vervolgens heb ik internet en dit forum afgezocht naar info over de mogelijkheden tot un-branden van het toestel en eventueel bijwerken van de firmware (nu 1.0d), maar heb nog niets bruikbaars kunnen vinden.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

[ Voor 18% gewijzigd door vtpeters op 08-09-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317434

Weet iemand hoe ik het mac adres van de LG Viewty smart kan achterhalen zodat ik dit in kan stellen in onze router om zodoende de wifi te gebruiken ? Kan in de handleiding niets vinden.

Anoniem: 317699

hey

Ik wil graag via een bluetooth verbinding van mijn LG naar de pc op internet kunnen op mij LG.
Is dat mogelijk?
Kan nergens iets erover vinden alleen dat je op je pc wel kunt internetten via je LG, maar andersom.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 12:22
Anoniem: 317699 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:21:
hey

Ik wil graag via een bluetooth verbinding van mijn LG naar de pc op internet kunnen op mij LG.
Is dat mogelijk?
Kan nergens iets erover vinden alleen dat je op je pc wel kunt internetten via je LG, maar andersom.. :?
Niemand? dat lijkt mij ook wel erg handig....(dit omdat ik toch bluetooth op mn server heb en zo mooi binnenshuis kan internetten op mn tel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs1993
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 22:41
hoi,

Ik wil graag mijn bluetooth headset (samsung wep185) koppelen aan mijn viewty, maar de viewty kan de headset niet vinden. Moet ik hiervoor instellingen veranderen?

aan de handleidingen heb ik niets, want in de handleiding van de headset staat dat ik voor het koppelen in de handleiding van de telefoon moet kijken, en in de handleiding van mijn telefoon staat dat ik in de handleiding van de headset moet kijken. :? , wel staat er dat de headset voor elke telefoon met bluetooth gebruikt kan worden.

(de headset was eerst aangesloten aan een andere telefoon, die nu niet meer wordt gebruikt), als ik de headset aanzet, kan ik met deze telefoon via gekoppelde apparaten wel verbinding maken, bij nieuwe apparaten zoeken, vind deze telefoon hem ook niet. (telfoon is een samsung d900)

dus als iemand hier iets meer over weet, graag posten of even sturen naar mijn mail:
matthijs-vonk@hotmail.com

groeten, matthijs

[ Voor 24% gewijzigd door Matthijs1993 op 11-10-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280513

Ben van plan deze gsm aan te schaffen maar zit nog met een klein vraagje: hoe zit het met de autonomie?
Fabrikanten geven cijfers mee die niet bruikbaar zijn in de prakijk vandaar mijn vraag: om de hoeveel dagen steek je je gsm in het stopcontact?

Ik begrijp dat veel bellen of spelen met de camera de batterij sneller laat leeglopen maar daarom vraag ik maar een gemiddelde.

Als ik elke 3 dagen aan een stopcontact moet hangen lijkt het mij misschien niet de beste aankoop...

Alvast bedankt voor uw reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 280513 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:37:
Ben van plan deze gsm aan te schaffen maar zit nog met een klein vraagje: hoe zit het met de autonomie?
Fabrikanten geven cijfers mee die niet bruikbaar zijn in de prakijk vandaar mijn vraag: om de hoeveel dagen steek je je gsm in het stopcontact?

Ik begrijp dat veel bellen of spelen met de camera de batterij sneller laat leeglopen maar daarom vraag ik maar een gemiddelde.

Als ik elke 3 dagen aan een stopcontact moet hangen lijkt het mij misschien niet de beste aankoop...

Alvast bedankt voor uw reactie!
Je geeft eigenlijk zelf al antwoord op je vraag. Het ligt er aan wat je met je telefoon doet. Als je er veel muziek op luistert, filmpjes op kijkt en noem maar op ja dan loopt ie snel leeg. Ik heb hem zelf ook gehad en stond vrij lang op standby. Maar bellen en dergelijke vreet wel batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321821

Ik heb een nogal lastig probleem met myn lg viewty ku990 I

ik heb hem namelijk gekogt in de mobistar winkel,
maar nu staat niet de gewone lg "softwire" er op, of hoe je dat noemt voor een gsm.

ik heb nu namelijk orange world & orange muziek enzo (wat niet werkt)
maar het grootste probleem blijft, dat er een aantal dingen niet op staan,
wat er op een gewone basis lg viewty wel blijkt op te staan,
zoals browser enzo..

ik heb al enkele keren getest of ik op het internet kan met orange world,
maar dat blijkt niet te lukken..

nu is mijn vraag eigenlijk;
of iemand weet hoe ik de basis "softwire" van lg er op kan zetten, en die van mobistar er afsmijten !?

aub help me,.. ik heb geen idee hoe ik het anders zou kunnen oplossen..

ik hoop dat ik spoedig oplossingen zou krijgen, of tips..

zenolievens@hotmail.com als je verdere informatie hebt.
of post het hier onder : D !

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 321821 op 11-10-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280513

Je geeft eigenlijk zelf al antwoord op je vraag. Het ligt er aan wat je met je telefoon doet. Als je er veel muziek op luistert, filmpjes op kijkt en noem maar op ja dan loopt ie snel leeg. Ik heb hem zelf ook gehad en stond vrij lang op standby. Maar bellen en dergelijke vreet wel batterijen.
Definieer 'vrij lang' en ik ben reeds content.
Mijn huidige gsm zou volgens het boekje 12 dagen standby aankunnen. Met het huidige gebruik (zelden bellen en sms'n en nooit gamen/fotos nemen) kan hij 4 dagen aan.
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
Anoniem: 280513 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:20:
[...]

Mijn huidige gsm zou volgens het boekje 12 dagen standby aankunnen. Met het huidige gebruik (zelden bellen en sms'n en nooit gamen/fotos nemen) kan hij 4 dagen aan.
Alvast bedankt !
Ik denk dat je daar met een LG Viewty ook wel ongeveer van uit kunt gaan, ik moet mijn telefoon iets minder dan twee keer per week aan de lader hangen.

Wat ik overigens wel vervelend vind (maar dat komt denk ik doordat de batterij nu ouder wordt is dat de weergave niet heel fijn meer is, zo is de batterij vol, maar zodra er ook maar een streepje capaciteit af is, is het ook met een halve dag gebeurd. Als ik moet bellen is dat soms nog veel sneller, en dat is niet fijn als je in de trein zit en móet bellen om opgehaald te worden :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 280513 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:20:
[...]

Alvast bedankt !
Vrij lang als in een dag of 4 moet wel lukken. Maar het ligt er dus wel aan wat je er mee doet :) Het is verder wel een leuk telefoontje. Al gebruik ik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323650

Hallo mensen,

ik heb op de website ; www.mygreatphone.com

toffe thema's gevonden

maar ik kan ze helaas niet op myn lg viewty installeren, kan iemand me helpen??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324914

hoi!

ik heb me vandaag een lg viewty aangeschaft met een micro sd kaartje ,
natuurlijk zit deze in m'n gsm,
maar nu wanneer ik fotos wil nemen en de phone in stel dat hij deze opslaat in het extern geheige, zegt hij mij dat het extern geheugen vol is ?
waaraan kan dit liggen ? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Anoniem: 324914 schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:15:
hoi!

ik heb me vandaag een lg viewty aangeschaft met een micro sd kaartje ,
natuurlijk zit deze in m'n gsm,
maar nu wanneer ik fotos wil nemen en de phone in stel dat hij deze opslaat in het extern geheige, zegt hij mij dat het extern geheugen vol is ?
waaraan kan dit liggen ? alvast bedankt!
Dan zal deze wel niet juist geformateerd zijn. Misschien even het kaartje formatteren via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Even een kickje,

Vanmiddag op school is mijn telefoon waarschijnlijk ergens tegen aan gestoten ofzo, want het scherm is helemaal zwart met grijze/gele/blauwe/rode strepen over het beeld.

Natuurlijk ben ik zo dom/stom/idioot/vul maar in geweest om geen back up te hebben van mijn contactpersonen (vanaf nu maak ik elke maand een back up van alles, heb mijn lesje wel geleerd...) en de telefoon staat op Mass Storage.

Ik kan dus niets zien wat ik doe op de telefoon, iemand een idee hoe ik de telefoon zo kan krijgen zodat mijn pc de telefoon wel in de LG pc suite ziet zodat ik alsnog de contacten kan back uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310253

ik ben van plan een lg ku990i te kopen in een proximuswinkel omdat de lg byna overal uitverkocht is. maar ik heb een mobistar sim. zou dit een probleem zijn voor oa internet, ... ? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
Ik heb een probleem met mijn Viewty.

Vorige week is mijn scherm kapot gegaan (ben gevallen en nadien zat er een ster in). Enfin, ik heb het scherm vervangen door een nieuwe welke gewoon werkt.

Nu is er echter een soort van groene waas over het scherm, en na enig zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat dit waarschijnlijk komt door een tussenruimte tussen de digitizer en het scherm. Ik krijg het scherm er echter niet dichter op.

Wat mij wel opviel was dat toen ik het oude scherm er uit haalde er een soort van vloeistof tussen het scherm en deze digitizer zat. Nu twijfel ik of ik dit misschien niet had moeten weghalen. Is deze vloeistof dus noodzakelijk voor een goede werking/weergave of is dit slechts vloeistof dat uit het scherm is gekomen nadat deze is gebroken?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik ook weer normaal naar mijn schermpje kan kijken, nu heb ik het idee dat ik half dronken ben en rare dingen zie ;).

Indien iemand foto's nodig heeft zal ik even kijken of ik deze een deze dagen kan maken.

[ Voor 4% gewijzigd door jappas op 20-11-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293725

Sinds een paar dagen ben iik de bezitter van een LG Viewty.

Ik ben erg te spreken over deze telefoon, alleen heb ik één irritant probleem.
Ik kan met geen mogelijkheid mijn telefoon verbinden met mijn computers.

Als ik de Viewty d.m.v. ene USB kabel verbindt, krijg ik de kreet: "Dit apparaat wordt niet herkent".
Dit heb ik op twee Windows 7 Home computers geprobeerd en p een Windows XP laptop.

Ik heb al ontzettend vaal Google-werl verricht, maar zonder enig resultaat.
Ik heb de LG USB Modem drivers geïnstalleerd, zelfs via LG's tool: "LGMobile update.exe", gedownload van de LG website. Dit programmaatje download voor je de USB drivers, alles gaat goed, maar kan hem nog steeds niet gebruiken.

Ik kan wel de MicroSD kaart benaderen via mijn cardreader, via LG PCsuite kan ik geen verbinding maken.
De telefoon staat in apparaatbeheer als Unknown Device.

Wie kan mij helpen, dit probleem op te lossen?

mvg

Joerie Brugts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00
Zet je telefoon eens op massaopslag, dan zou het wel moeten werken :)

Anoniem: 293725

heb ik al eens geprobeert, werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235024

heb deze telefoon nu al een tijdje, en de batterij gaat echt binnen notime leeg. Misschien is het op te lossen door een firmware/software update? Kan nergens support hiervoor vinden.

Bij voorbaat dank.

edit: typo

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 235024 op 28-03-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
zoiezo is er geen update voor de firmware op de viewty, er zijn alleen verschillende versie's ;)
Wat vind jij in notime en wat doe je zoals met je viewty?
ik heb er zelf ook 1je en met regelmatig smsen en muziek luisteren kan ik nog 2 dagen zonder um aan de lader te hangen. (al wordt dat wel krapjes :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343618

Vandaag een LG Viewty gekocht, en hij bevalt tot nu toe zeer goed! Wel even wennen aan het touchscreen ( had hiervoor een Nokia 6300 en daarvoor een Samsung D900i. Ik heb nog lopen twijvelen tussen de Samsung B3410 of de Viewty maar toch voor de viewty gegaan, door het nog aanwezige prijsverschil, betere camera en de looks. Al mis ik wel het toetsenbordje op de LG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343618

Ik heb de Viewty nu volledig ingesteld en dergelijke. Alleen mis ik de software bij het prepaid pakket zodat ik nu geen bestanden over kan zetten. Mobiel is ingesteld als massa opslag, en is verbonden door USB met mijn laptop. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik zit hier thuis met een LG viewty en een probleem. Sinds ik een nieuwe computer heb met windows 7 lukt het niet meer om foto's of dergelijk over te zetten van mijn mobiel naar mijn pc of andersom. Ik heb de software gedownload en dat werkt. Maar zodra ik dan een bestand wil overzetten krijg ik weer errors.

Twee errors die ik krijg: "De mobiele handset van model KU990i wordt niet ondersteunt. Gebruik een voor dit model geschikt programma." en "Systeem bevat geen geluidskaart of er is geen geldig station geïnstalleerd."

Deze error krijg ik nadat ik op inhoud heb gedrukt in het menuutje van de pc suite (2.0) om dus mijn foto's te kunnen overzetten. Iemand een idee waarom dit niet werkt?

[ Voor 8% gewijzigd door Pablo11392 op 11-07-2010 10:35 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
En als je de usb-verbinding gewoon instelt als massa-opslag, lukt het dan ook niet om te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Nee dat lukte ook niet, want ik heb geen geheugenkaart erin zitten zegt die dan...Maar ik heb de oplossing gevonden; LG pc suite 3 downloaden. Op internet kwam ik steeds 2 tegen als ik LG pc suite intikte. Maar het was heel lastig te achterhalen dat er een 3.0 bestond. Nu werkt alles weer perfect ;)

Voor de mensen die misschien hetzelfde probleem hebben:

http://www.lg-phones.org/...c-suite-iii-download.html

[ Voor 11% gewijzigd door Pablo11392 op 11-07-2010 18:27 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02 17:05
hmmm ik heb daar nog geen problemen mee gehad.

wat ik wel heb (heb de telefoon sinds 2 dagen, gehad van een vriend..1 jaar oud ofzo):

de flitser knipperd regelmatig zonder reden? gewoon als de telefoon vergrendeld is? het is compleet random? dan 6 keer per minuut dan 15 keer? dan brandt hij gewoon even, dan heel kort knipperen?

wel werkt de flits gewoon naar behoren bij het fotograferen..

herkent iemand dit?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Nee, ik denk dat er dan echt iets mis is met de telefoon, hoe lullig het ook klinkt :P
In een slaapzak stoppen en tegen de muur kloppen wilt ook nog wel eens helpen.

Dat was natuurlijk een grapje he 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Pablo11392 op 12-07-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02 17:05
t lijkt me een software fout? aangezien de flitser wel precies doet wat hij moet doen tijdens het fotograferen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367580

Hoi Pablo11392, bedankt voor je geweldige tip over de LG PC Suite 3! Hij kwam als een geschenk uit de hemel na een avond zwoegen en de fout niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276363

Ik heb een probleem met het geluid van Viewty 990I.
Er is geen geluid (beltoon of muziek) allen met de headphone.
Wanneer ik gebeld word geeft het display "beltoon uit: einde".
Weet iemand wat dit kan zijn ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
@eds66:
Als je gebeld wordt staat er altijd Beltoon uit: EINDE. Waarschijnlijk wordt hiermee bedoelt dat als je de beltoon uitzet (op het rode knopje drukt), dat je het gesprek ook beeindigd. Dus dit is normaal.

Over het probleem: Heb je niet toevallig het "stil" profiel geactiveerd? Heb je overigens hiervoor wel gewoon muziek kunnen luisteren over de speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276363

Eerder heb ik ik wel muziek en eeen beltoon gehad.
Nee ik heb deze niet in de stille modus staan.
Dan denk ik dat de speaker kapot is.
Dat zal wel opsturen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Het lijkt me sterk dat je speaker kapot is, tenzij je 'm hard hebt laten vallen. Als je een foto maakt, hoor je dan nog het shutter geluid? (Die hoor je namelijk altijd, ook als de telefoon op stil staat). Verder kan je nog proberen je accu er voor een dag ofzo uit laten, zodat de telefoon gereset is. En anders inderdaad even contact opnemen met de klantenservice van LG, misschien dat die je verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouter58
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11-2022
Hoi,

Ik heb de Ku990 nu al bijna een jaar en er is echt 1 ding wat me vreselijk stoort (behalve dat hij de laatste tijd erg traag is) en dat is dat ik geen verbinding kan maken met de pc. Een veelvoorkomend probleem heb ik al gelezen, maar ik wil er nu eindelijk weleens vanaf en mijn foto's etc op de pc kunnen zetten!

Ik heb al verschillende keren de software (PC suite) verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ik heb ook PC suite 3 van deze site gedownload en geinstalleerd, maar ook hier hetzelfde probleem. Ik sluit hem aan, maak verbinding en soms maakt hij even verbinding, maar zodra ik dan 'Inhoud' of iets anders aanklik verbreekt hij onmiddelijk de verbinding. Op dit moment is het zelfde zo dat de PC suite onderin mijn beeld (pictogram) blijft staan en verder niks meer doet...
Ik maak verbinding door middel van een usbkabel aangezien mijn pc wat moeite heeft met bluetooth (mijn laptop overigens ook). Ik werk met Windows Vista en XP en op beide computers doet hij het niet. Ook naar massaopslag veranderen heeft geen zin, ik werk niet met een geheugenkaart en ga deze ook niet aanschaffen als hij het zonder al niet doet ;)

Heeft iemand een idee wat ik kan doen, ik raak er zo gefrustreerd van! Hij heeft het in dat hele jaar maar 1 keer gedaan en toen sprong ik een gat in de lucht. Nu krijg ik er steeds andere neigingen van ;)

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379096

Ik heb een probleem,
Mijn Viewty staat al een hele dag vast op het gele scherm met Refreshing linksbovenin, dit gebeurde toen ik bezig was met Theme Manager, wat kan ik er nu aan doen ?
MET SPOED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Natuurlijk je gemaakte backup restoren. :)

Mocht het zo zijn dat je dat niet gedaan hebt, dan moet je van bijvoorbeeld deze website de ROM hebben en dit naar je telefoon toe schrijven.
Refreshing betekent over het algemeen dat hij het OS niet meer kan vinden en/of inladen.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus wat moet ik nu precies doen.
In stappen, alvast bedankt Romeo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe mij je msn, ik moet echt hulp hebben.
Of voeg mij toe ; ramon_bouwmeester@hotmail.com

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 379096 op 11-10-2010 22:14 ]

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste