Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De LG Secret combineert een bijzonder stijlvol design met uitgebreide technologische features. Het is onder meer de telefoon met de dunste 5 megapixel digitale camera. Daarnaast is de LG Secret telefoon gemaakt van innovatieve materialen. LG ontwierp de mobiele telefoon om te voldoen aan de verfijnde smaak van trendsetters die behoefte hebben aan producten met een geraffineerd design en een tijdloze elegantie.

LG Secret mobiele telefoon

De naam Secret symboliseert een slanke en stijlvolle mobiele telefoon met de voordelen en gemakken van slimme, digitale technologie. LG heeft de naam LG Secret niet voor niets gekozen. Hiermee prikkelt LG de nieuwsgierigheid onder consumenten naar de uitgebreide features. De mysterieuze naam verleidt ze om continu de innerlijke mogelijkheden van de telefoon met tijdloze stijl te blijven ontdekken.

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/lg/secret.jpg

LG Black Label Series

"De voorgaande modellen in de LG Black Label Series waren een gigantisch succes. Dit bewijst dat we geslaagd zijn in onze aanpak om moderne consumenten de ultieme mobiele ervaring te bieden. Consumenten willen zich onderscheiden met een uniek uiterlijk en zoeken naar een mobiele telefoon die hun persoonlijke stijl uitstraalt", zegt Irene Filmer, Marketing Coordinator Mobile Communications bij LG in Nederland. "De LG Secret biedt geavanceerde features die de manier waarop consumenten omgaan met hun mobiele telefoon, verandert. Maar bovenal is het ontwerp van de LG Secret ‘Style that Lasts'."

LG Secret Neon Touch Navigation

De LG Secret mobiele telefoon behoudt altijd zijn gloednieuwe look. Dit komt doordat de telefoon gemaakt is van duurzame materialen, zoals carbonglasvezel, een van de krachtigste samengestelde materialen. Dit wordt veel gebruikt in de luchtvaart- en geavanceerde automotive-sector. Ook heeft LG de telefoon voorzien van gehard glas. Dit geeft de LG Secret kracht en glans, beschermt het lcd-scherm en verbetert de multimedia-ervaring. Deze materialen dragen bij aan de duurzaamheid van de LG Secret zonder concessies te doen aan het elegante design. LG heeft de telefoon ook uitgerust met ‘Neon Touch Navigation'-toetsen. Deze reageren op een lichte aanraking en lichten dan blauw op.

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/lg/secret-lg.jpg

LG Secret Camera telefoon

De LG Secret is de slankste mobiele telefoon (11,8 mm) met een geavanceerde 5.0- megapixel camera. Daarbij heeft LG de telefoon voorzien van 120fps-video en een DivX-gecertificeerde opname- en playbackfunctie. Gebruikers kunnen waardevolle herinneringen verfraaien met geavanceerde video- en foto-editing-functies, zoals ‘Morphing' (editing van gezichten) en ‘Smartlight' (een functie die automatisch het lichtniveau aanpast). Ook profiteren ze van ‘Movie Maker'-software op de mobiele telefoon om hun eigen muziekvideo's te maken.

LG Secret Functies

‘Touch Media' is een van de entertainment features van de LG Secret. Deze functie biedt via het touchscreen toegang tot vijf multimediaopties onder één knop - voor muziek, foto's, games, documenten en FM-radio. Gebruikers kunnen op het scherm door foto's bladeren terwijl ze muziek beluisteren. Word-, Excel- en PowerPoint-bestanden zijn eenvoudig te openen, en de telefoon is uitgerust met Google Package. Hiermee kunnen gebruikers surfen op internet, inloggen op Gmail, GoogleMaps gebruiken en YouTube-video's bekijken. LG heeft de telefoon eveneens voorzien van motion games waarbij 3D-beelden door de ‘accelerometer sensor' vanuit wisselend perspectief zichtbaar zijn. Door de telefoon te keren of om zijn as te draaien, kunnen gebruikers als het ware een dartpijl gooien, vis vangen of door een doolhof lopen.

Design telefoon

De LG Secret maakt het leven makkelijker met de ‘Bluetooth auto-sync' feature die de telefoon automatisch synchroniseert met de pc zonder dat er een kabel aan te pas komt. Met het ‘Auto Rotating Display' kunnen gebruikers de kijkhoek op afbeeldingen aanpassen. Het perspectief is eenvoudig te veranderen van smal naar breed door de telefoon horizontaal in plaats van verticaal vast te houden. De ‘Auto Luminance Control'-functie past de scherm verlichting automatisch aan het omgevingslicht aan. Een altijd kraakheldere beeldweergave is het resultaat. De derde mobiele telefoon in de Black Label Series biedt ook verbeteringen voor de basisfunctionaliteit telefoneren. De ‘Voice Clarity'-technologie voorziet de gebruiker van perfecte geluidskwaliteit, zelfs in een luidruchtige omgeving.

LG Secret prijs en verkrijgbaarheid

LG lanceerde vandaag de LG Secret eerst in Europa en vervolgens in Azië, Zuid-Amerika en in de rest van de wereld. In Nederland is de LG Secret vanaf half mei 2008 beschikbaar voor de prijs van 549 euro inclusief btw, zonder abonnement.

Live foto's van het toestel
Afbeeldingslocatie: http://i40.servimg.com/u/f40/11/70/48/97/p2005010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.servimg.com/u/f40/11/70/48/97/p2005013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.servimg.com/u/f40/11/70/48/97/p2005012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.servimg.com/u/f40/11/70/48/97/p2005015.jpg

GSM arena review van de LG Secret
Demonstratie scratchproof scherm

LG KF750 naast Samsung U900
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3073/2519805964_d325156d20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2005/2519806756_d3074d39e6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2347/2521723510_d1e8d7b8af.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3137/2521724852_1509a0e19f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3125/2521730694_350f42bf8a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3088/2521729516_ed8aaa0820.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de KF750 vandaag binnen gekregen, stuit echter al gelijk op een probleempje :(

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/7820/lgif3.jpg

Ik krijg het programma niet op de computer geinstaleerd....nouja deels.
Iemand die dit meer heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
'Toch doorgaan' klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al gedaan, uiteindelijk krijg ik wel het programma opgestart.
Geeft ook aan dat de computer verbinding heeft gemaakt met de telefoon.

maar dan wil ik iets op mijn telefoon zetten, klik ik dat icoontje aan....en dan vind de computer opeens geen verbinding. Iets met Com-poorten geeft ie dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
morgen even proberen of ik problemen heb dan krijg ik hem zelf binnen.
Hoe bevalt het toestel voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een top toestel!

Touchscreen reageert snel en goed ook veel mogelijkheden met de camera.
Toestel voelt degelijk en solide aan.

Alleen wel gruwelijk veel vette vingers op het scherm, en natuurlijk dat klote programma wat het niet doet op de computer ;p
Buiten dat geen minpunten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier nog een uitgebreide nederlandse review.

http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2924

Komt er toch behoorlijk goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Zit ook al even naar deze te kijken, hoe is de breedte van dit toestel?, heb voorheen een motorola V3 gehad en die vond ik voor het mooie net te breed, heb nu een slanke Motorola KRZR, maar heb toch wel interesse in de KF750..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

103 x 51 x 12 millimeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ok, dat wist ik al, wat ik bedoel is hoe hij voor je gevoel is in werkelijkheid.
Hij is begrijp ik heel erg dun, voelt of ziet hij er dan niet heel breed uit?, of is alles netjes in proporties.
(binnenkort ook maar is even een winkel instappen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier kun je de dimensies van het toestel vergelijken met andere toestellen:
Size comparision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Edit: (Even een copy/paste van mijn gesloten topic dat hier hoort te staan)

Gisteren heb ik een LG KF750 Secret aangeschaft icm een T-mobile abonnement. Prima telefoon, maar ik heb er 1 groot probleem mee.

De telefoon is met T-mobile software geleverd en daar zit 1 groot nadeel aan. Afgezien van dat er overal links zitten naar online diensten zit er in het hoofdscherm een link naar internet waar normaal een link naar contacten zit.

Het volgende plaatje laat zien hoe het normaal is.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/kf750/2.jpg
Er is te zien dat helemaal rechts een link zit naar contacten.

Het volgende plaatje is van mijn eigen mobiel.
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2lleys5.jpg
Hier is te zien dat helemaal rechts geen link zit naar contacten maar naar internet.

Afgezien van dat ik nooit wil internetten en 100x liever daar een link heb naar contacten klik ik er erg snel per ongeluk op wat erg frustrerend is. Ook zit op die plek in andere menu's de terug knop waar door 1x te veel drukken er voor zorgt dat ik naar internet ga.

Ik ben qua mobiele telefoons een erge n00b en heb geen idee hoe ik dit kan aanpassen zodat er gewoon contacten komt te staan ipv een link naar internet. Ik heb alle opties van de telefoon bekeken maar nergens kan ik dit aanpassen. Ook via Google aardig wat lopen zoeken maar geen oplossing gevonden, vandaar nu dit topic.

Iemand die weet hoe ik dit kan aanpassen ? Ik heb er geen problemen mee om de software er opnieuw op te zetten als dat nodig is maar ik kan die software nergens vinden.

[ Voor 113% gewijzigd door PilatuS op 15-06-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem sinds vandaag zelf ook.

Toestel ligt goed in de hand maar ik moet wel even wennen aan touch sensitive keys... :D
Mijn vorige toestel was een sony ericsson w880

Nu even wat meer prutsen met het ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je kan kijken via de 2e camera waarmee je kunt beeldbellen??

en of je de flits ook aankan zetten zonder videocamera aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Vet toestel, heb hem sinds gisteren en ben er erg tevreden over.. Je moet wel tegen vlekken kunnen (kan ik niet echt) want bij elke handeling zit het scherm onder. Maar het bijgeleverde poets hangertje maakt het display schoon, en je kan hem ook gebruiken voor de lens van de camera zodat je foto's scherp blijven..

De foto's die je ermee maakt verbaasden mij heel erg, ze zijn zowat mooier en iig voller van kleur dan mijn 5mp konica-minolta dimage camera en de video's die je ermee maakt zijn vloeiend, echt heel goed.

Kan aan de telefoon tot op dit moment niet iets vinden wat niet goed is (kan nog komen hoor). Met de touchtoetsen moet je met gevoel omgaan en niet te lomp maar ja je zult een paar keer acties doen die je niet wilde. Voor de rest helemaal top.

Enige wat niet werkt bij mij is de meegeleverde software, eenmaal geinstalleerd en verbonden met de telefoon werken de knoppen niet, je kan een functie aanklikken maar er gebeurd niks. Je kan dan de USB functie van de tel instellen als massaopslag en dan kan je bij je geheugen kaart. Helaas niet bij het interne geheugen.

MACRO
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/azc6zs.jpg

NORMAAL
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/33fezrl.jpg

FOCUS IN DE VERTE
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2rnakbn.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 16-06-2008 23:11 . Reden: Iets te grote foto's enz.. ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:16:
Edit: (Even een copy/paste van mijn gesloten topic dat hier hoort te staan)

Gisteren heb ik een LG KF750 Secret aangeschaft icm een T-mobile abonnement. Prima telefoon, maar ik heb er 1 groot probleem mee.
n.
Is ie ook gelocked op T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:13:
[...]

Is ie ook gelocked op T-mobile?
Ik neem aan van wel ja. Aangezien ik de telefoon gekregen heb bij een 2 jarig abbo moet ie bijna wel gelocked zijn door T-mobile. Maakt dat het oplossen van mijn probleem een stuk moeilijker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:51:

Enige wat niet werkt bij mij is de meegeleverde software, eenmaal geinstalleerd en verbonden met de telefoon werken de knoppen niet, je kan een functie aanklikken maar er gebeurd niks. Je kan dan de USB functie van de tel instellen als massaopslag en dan kan je bij je geheugen kaart. Helaas niet bij het interne geheugen.
Ik weet niet op wat er op jou computer staat; XP of Vista.
Maar op windows vista draait het programma nog niet heb ik begrepen van LG.

Ik heb XP en hij doet het nog niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Ik heb ook XP. Werkt ook niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:32:
weet iemand hoe je kan kijken via de 2e camera waarmee je kunt beeldbellen??

en of je de flits ook aankan zetten zonder videocamera aan te zetten?
iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:15:
Ik heb ook XP. Werkt ook niet bij mij.
Heb zojuist contact opgenomen met de LG helpdesk. Krijg ik een lulkoek verhaal waar ik ook niet wijzer van word, maar er word aan de software gewerkt volgens Lg 8)7 .

Heb ik uiteindelijk een mooie telefoon waar ik mee de fotograaf kan uithangen, kan ik de fotos nog niet op de pc zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Kan iemand wat foto's maken in het donker? en dan ook met name bewegende dingen. Foto's met uitgaan enzo. Heb nu een k850i maar vind de lg veel mooier qua design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:02:
[...]

Heb zojuist contact opgenomen met de LG helpdesk. Krijg ik een lulkoek verhaal waar ik ook niet wijzer van word, maar er word aan de software gewerkt volgens Lg 8)7 .

Heb ik uiteindelijk een mooie telefoon waar ik mee de fotograaf kan uithangen, kan ik de fotos nog niet op de pc zetten :o
heb je er geen geheugenkaartje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel, ik heb ook al geprobeerd wat jij eerst zei, via massa opslag.

Maar dan sluit ik mijn telefoon aan op de pc, komt er gelijk een berichtje op mijn telefoon "verbinding verbroken". Wel zie ik dan op de computer dat er een externe schijf is aangesloten maar die is leeg, terwijl er al wel foto's en dergelijke op staan.

Of doe ik nu iets verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:22:
jawel, ik heb ook al geprobeerd wat jij eerst zei, via massa opslag.

Maar dan sluit ik mijn telefoon aan op de pc, komt er gelijk een berichtje op mijn telefoon "verbinding verbroken". Wel zie ik dan op de computer dat er een externe schijf is aangesloten maar die is leeg, terwijl er al wel foto's en dergelijke op staan.

Of doe ik nu iets verkeerd ?
Stel eerst eens in dat de foto's opgeslagen worden op je geheugen kaart ipv in de telefoon wat standaard is. Als je dan geen verbinding kan maken kan je de foto's altijd nog direct van het kaartje afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stond automatisch al ingesteld op extern omdat het geheugen van mijn telefoon al vol was.

Ik heb nu alle fotos verplaatst naar mijn geheugenkaartje, kaartje eruit gehaalt en in mijn samsung e900 gedaan, vandaar uit kan ik alle fotos op mijn pc zetten. Hele omweg :@ :( maar het lukt uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:57:
stond automatisch al ingesteld op extern omdat het geheugen van mijn telefoon al vol was.

Ik heb nu alle fotos verplaatst naar mijn geheugenkaartje, kaartje eruit gehaalt en in mijn samsung e900 gedaan, vandaar uit kan ik alle fotos op mijn pc zetten. Hele omweg :@ :( maar het lukt uiteindelijk wel.
In dat geval zou ik gewoon een cardreader gebruiken. Dan is het alleen het kaartje er uit halen en in de cardreader doen. Dan kan je ze gelijk op je PC zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:21:
[...]
In dat geval zou ik gewoon een cardreader gebruiken. Dan is het alleen het kaartje er uit halen en in de cardreader doen. Dan kan je ze gelijk op je PC zetten.
Is ook het handigst, maar aangezien ik geen cardreader heb en vrij weinig zin heb om weer iets aan te schaffen omdat lg een fout maakt, wacht ik nog wel even totdat ze met nieuwe software aankomen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wiene schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:05:
Kan iemand wat foto's maken in het donker? en dan ook met name bewegende dingen. Foto's met uitgaan enzo. Heb nu een k850i maar vind de lg veel mooier qua design.
Ik heb een paar foto's gemaakt in een zaak waar ik altijd pool speel en dat zijn geen mooie foto's. Foto's die buiten gemaakt zijn zien er echt prachtig uit en komen in de buurt van een mid-range digitale camera, maar foto's die binnen zijn gemaakt met slecht licht zijn alles behalve goed.

Ik ben vandaag naar de T-mobile zaak geweest maar ze kunnen niets aan mijn probleem doen. Er staat custom T-mobile software op en het is daar in gewoon niet in te stellen. Als ik mijn probleem wil oplossen moet ik denk ik de firmware er opnieuw opzetten die standaard is.

Ik vind het echt belachelijk dat van een telefoon die bedoelt is om mobiel mee te bellen het menu wordt aangepast zodat contacten weg gehaald wordt en er een link naar internet voor in de plaats komt. Die link zit dan ook nog eens onder de vorige knop zodat je er vaak perongeluk op klikt. Ik snap dat T-mobile geld wil verdienen door mensen te laten internetten maar dit vind ik gewoon echt vies zoals ze het gedaan hebben :( Als ik had geweten dat ze de telefoon zo aangepast hadden had ik em nooit gekocht met een abbo van hun.

Als iemand ergens firmware tegen komt met een guide er bij zodat ik mijn telefoon kan flashen dan hoor ik het heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 dagen dit toestel en ben erg tevreden. Software draait probleemloos op Vista Ultimate. Heb wel gemerkt dat het toestel op het eerste scherm moet staan (het stand-by scherm), anders kan het toestel geen verbinding maken. Sinds ik daar achter kwam werkt syncen en gegevensoverdracht probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon vista draaien en heb echt nergens problemen mee. draait als een tierelier die software. wel wat hierboven beschreven is dat hij op het "eerste" scherm moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb in een paar reviews gelezen dat de batterij duur nogal kort is, een dag of twee. Wat zijn de ervaringen bij normaal gebruik? Elke dag moeten opladen gaat niet werken, daar ben ik te vergeetachtig voor :9

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bibroni schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:56:
Ik heb in een paar reviews gelezen dat de batterij duur nogal kort is, een dag of twee. Wat zijn de ervaringen bij normaal gebruik? Elke dag moeten opladen gaat niet werken, daar ben ik te vergeetachtig voor :9
Ik doe er toch zon dikke 4 dagen of langer mee, terwijl ik elke dag bel en sms.

Als je veel met de camera en spelletjes speelt issie zo leeg ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:51:
Vet toestel, heb hem sinds gisteren en ben er erg tevreden over.. Je moet wel tegen vlekken kunnen (kan ik niet echt) want bij elke handeling zit het scherm onder. Maar het bijgeleverde poets hangertje maakt het display schoon, en je kan hem ook gebruiken voor de lens van de camera zodat je foto's scherp blijven..

De foto's die je ermee maakt verbaasden mij heel erg, ze zijn zowat mooier en iig voller van kleur dan mijn 5mp konica-minolta dimage camera en de video's die je ermee maakt zijn vloeiend, echt heel goed.

Kan aan de telefoon tot op dit moment niet iets vinden wat niet goed is (kan nog komen hoor). Met de touchtoetsen moet je met gevoel omgaan en niet te lomp maar ja je zult een paar keer acties doen die je niet wilde. Voor de rest helemaal top.

MACRO
[afbeelding]

NORMAAL
[afbeelding]

FOCUS IN DE VERTE
[afbeelding]
Oeh, zie ik opeens mijn huis op de foto :o

Mooie foto's, ben zelf ook op zoek naar een nieuwe mobiel. Zit te twijfelen tussen de Samsung Soul, HTC diamond en deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:19:
[...]

Ik doe er toch zon dikke 4 dagen of langer mee, terwijl ik elke dag bel en sms.

Als je veel met de camera en spelletjes speelt issie zo leeg ja
De camera zal ik zo goed als nooit gebruiken, ik koop een telefoon en geen camera. Kan je inschatten hoeveel je belt/smst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Afgelopen vrijdag heeft de postbode deze telefoon bij mij gebracht. Zondagavond vertoonde het toestel al zijn eerste mankementen. De linkerkant van de displayverlichting werkt niet, en de bovenste "neon"-toets werkt niet volledig. Van de "neon"-toets wordt de binnenste stip niet meer verlicht. Zijn er toevallig meerdere mensen die hier last van hebben?
Het toestel gaat vandaag richting Primafoon, is de reparatieservice van LG een beetje vlot?

PilatuS: Je kan ook je "neon"-toetsen koppelen aan je contacten. Als ik bij mij namelijk naar beneden scroll, kom ik ook in mijn contacten menu. Werkt dat dan ook niet bij jou?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PilatuS: Je kan ook je "neon"-toetsen koppelen aan je contacten. Als ik bij mij namelijk naar beneden scroll, kom ik ook in mijn contacten menu. Werkt dat dan ook niet bij jou?
Op die manier kom ik nu ook bij contacten. Werkt op zich ook prima. Maar toch zou ik erg graag van die bagger T-Mobile meuk afkomen in mijn tel.

Ik kan nu wel goed bij contacten komen maar dat internet zit nog steeds onder de terug toetst en ik heb daar veel liever contacten ipv internet.

Gelukkig zit contacten onder een neon toests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
bibroni schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:56:
Nog meer mensen met batterij ervaringen? Eén is een beetje weinig he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bibroni schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:15:
[...]

Nog meer mensen met batterij ervaringen? Eén is een beetje weinig he ;)
Met weinig bellen en 2 tot 3 SMS'jes per dag doe ik er iets van 5 dagen mee. Ik gebruik em wel heel vaak om naar de tijd te kijken waardoor het scherm wel 15x per dag aan en uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb gelijkaardige softwareproblemen. Kon de software installeren maar na verbinding met handy kan ik enkel de knop "muziek" activeren. Al de andere knoppen kunnen niet geopend worden. Bij het overdragen van muziek krijg ik een foutmelding van windows waarbij het programma LG PC Suite afgesloten wordt en de gegevensoverdraging stopt. Ik bezit windows XP pack2 en heb reeds verschillende malen de software opnieuw geinstalleerd rekening houdend met de suggesties uit het forum doch zonder resultaat. Ik heb trouwens de meegeleverde software getracht te installeren op een andere laptop met XP pack3 met evenmin resultaat.
Na meerdere navragen bij de LG helpdesk heb ik nog steeds geen afdoend antwoord gekregen.
Alle nieuwe suggesties welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:52:
Hallo,
Ik heb gelijkaardige softwareproblemen. Kon de software installeren maar na verbinding met handy kan ik enkel de knop "muziek" activeren. Al de andere knoppen kunnen niet geopend worden. Bij het overdragen van muziek krijg ik een foutmelding van windows waarbij het programma LG PC Suite afgesloten wordt en de gegevensoverdraging stopt. Ik bezit windows XP pack2 en heb reeds verschillende malen de software opnieuw geinstalleerd rekening houdend met de suggesties uit het forum doch zonder resultaat. Ik heb trouwens de meegeleverde software getracht te installeren op een andere laptop met XP pack3 met evenmin resultaat.
Na meerdere navragen bij de LG helpdesk heb ik nog steeds geen afdoend antwoord gekregen.
Alle nieuwe suggesties welkom.
De software van LG gebruik ik zelf niet maar als ik het zo lees ben jij 1 van de vele die er problemen mee heeft, daar heb ik helaas ook geen oplossing voor.

Wat wel werkt is verbinden met de telefoon ingestelt op massaopslag. Je kan dan zonder de software van LG er vrijwel alles mee doen. MP3's, foto's, filmpjes, is allemaal geen probleem om er op te zetten en af te halen. Wel ff zorgen dat ie foto's en filmpjes op de geheugenkaart opslaat ipv in de telefoon zelf.

Als je op de telefoon massaopslag verbinding instelt hoef je alleen de USB kabel er in te doen en dan maakt ie vanzelf verbinding met je PC.

Is niet de beste manier maar je kan zo bijna alles op je telefoon zetten en er af halen. Enige voorwaarde is een geheugen kaart hebben maar de meeste mensen hebben die wel en anders zijn die dingen toch enorm goedkoop tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Heb de KF750 inmiddels ook binnen, schitterend apparaat, ok met de touchtoetsen geen problemen, werkt voor mijn gevoel snel genoeg.

Kan er iemand mij vertellen of je met de bijgeleverde software (mits deze werkt begrijp ik) je sms berichten kan kopieren naar je computer? Dit deed ik voorheen met mn motorola ook altijd, via bluetooth.
Dit wil ik even weten voordat ik met de software aan de gang ga, als dit niet lukt dan heb ik die software ook niet nodig.

Heb ook niet kunnen vinden of je de sms berichten op je externe microsd kaart kan opslaan, dan zou ik ook uit de brand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel het toestel al weer paar weken in gebruik en alles is nog top.

Het enige wat echt verschrikkelijk slecht is dat zodra ik opera mini gebruik dus Java.

Dat mijn batterij echt binnen een uur leeg is en ook de accu verschrikkelijk warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Heb de software zonder al teveel problemen kunnen installeren, kan backups maken, contacten naar pc overhalen, sms berichten bekijken en bewerken, alleen NIET kopieren naar de pc.
Toch wel een beetje jammer, ik sla sms berichten normaal gesproken op op de pc, alleen met de software van de KF750 lukt dat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ik heb de screenprotector waarmee de kf750 geleverd wordt laten zitten, nou weet ik dat het glas krasvast zou moeten zijn, maar wil toch het zekere voor het onzekere nemen.
Ik merk verder niets in de bediening van het toestel.

Wat hebben jullie gedaan?, laten zitten of eraf gehaald, ik twijfel nog of ik hem moet laten zitten of niet. Eénmaal eraf krijg ik hem er niet meer netjes op denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
R2 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:15:
Ik heb de screenprotector waarmee de kf750 geleverd wordt laten zitten, nou weet ik dat het glas krasvast zou moeten zijn, maar wil toch het zekere voor het onzekere nemen.
Ik merk verder niets in de bediening van het toestel.

Wat hebben jullie gedaan?, laten zitten of eraf gehaald, ik twijfel nog of ik hem moet laten zitten of niet. Eénmaal eraf krijg ik hem er niet meer netjes op denk ik..
Als je een beetje goed met de telefoon omgaat kan je het er gewoon afhalen. Ik heb em nu meer 3 weken en er zit nog geen enkel krasje op. Als je em maar niet samen met sleutels oid in je broekzak doet gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedank voor je tip i.v.m. de software installatie. Ik heb dan ook een externe geheugenkaart aangeschaft en kan nu toch al foto's en muziek naar mijn pc overzetten. Ik heb dan nog een vraag bij het extern geheugen. Hier vraagt het toestel om een beveiligingscode indien men het externe geheugen wil formatteren. Is er zoiets als een fabrieksinstellingcode en zo ja waarkan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Kan de SMS-inbox beveiligd worden met een wachtwoord?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

@Ambiorix63:
De standaard beveiliginscode is: 0000

@Aurora1110:
Ik heb toevallig ook naar iets dergelijks lopen zoeken, maar zowel in het toestel als in de handleiding heb ik hier niets over terug kunnen vinden. Ik ben bang dat dat dus niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb Windows XP x64 en gister mijn Secret binnengekregen van T-Mobile.
Inderdaad is de software wat omslachtig, maar wél werkend te krijgen:

Na het installeren van de PC-suite (en het tien keer doorklikken van unsigned drivers) werd mijn telefoon nog niet herkend.
Stap 1: Open je device manager / apparaatbeheer (Windowstoets met Pause/Break is een fijne shortcut)
Stap 2: Zoek de LG KF75x (staat hoogstwaarschijnlijk met een geel vraagtekentje aangegeven)
Stap 3: Rechtsklik, update drivers (zorg dat je de CD in je zoeklocaties hebt, en in je drive)

Wat volgt is weer een hoop drivers installeren, maar na afloop werkt je connectie (via USB in ieder geval) als een zonnetje!

Overigens ben ik tot nu toe prima te spreken over de telefoon!

Enig ding wat ik nog zoek is of ik de shortcut keys in het hoofdscherm kan instellen. Bij mijn T-Mobile versie gaat de toets rechtsboven standaard naar Web n Walk, en dat gebruik ik niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Pathogen op 09-07-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Nokia 6233 en heb net de E51 binnengekregen maar ik vind Nokia's echt veel te gammel worden en wil nu eens de overstap naar een ander merk wagen. Het oog wil ook eens wat dus als het sms-en lekker vlotjes gaat, de telefoon snel reageert en het belgeluid verder prima is lijkt de Secret mij een goede kandidaat.

Nu de vraag aan evt. ex-6233 bezitters hoe snel de LG in de menu's en bijv. sms-en is.

Bij de recensie van GSM helpdesk (hecht ik verder niet veel waarde aan) worden de touch sensitive toetsen qua reactie nl. langzaam bevonden terwijl ik er hier vooralsnog niet veel negatiefs over lees.

Verder vraag ik mij af of je die sensitive toetsen niet snel indrukt als je de navigatietoets gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn ervaringen tot nu toe met de KF750:
- De normale toetsen vind ik persoonlijk erg fijn. Heel vlak, maar toch voelbaar en door de randjes ertussen typ ik amper mis. Ondanks dat die toetsen vlak zijn hebben ze toch een beetje metalig stroeve feeling.
- De touchtoetsen reageren sneller dan de animaties die eronder zitten, en dat is soms maar goed ook. Touch blijft even wennen voor mensen die het nog nooit gebruikt hebben, maar ik vind het heerlijk.
- Menu's zijn niet merkbaar vertraagd en zijn sneller dan mijn voorgaande 2 telefoons.
- Geluid is van prima kwaliteit, eindelijk heb ik eens een telefoon met normaal gespreksgeluid.
- Display is mooi groot en helder, alleen bij daglicht met energiebesparing aan is het een drama om wat te zien door het spiegelgladde scherm.
- Camerabeeld is erg netjes.

Daarnaast mis ik wel een paar (kleine) dingetjes:
- De bevestiging "Bericht is verstuurd" die ik op mijn Chocolate Platinum had.
- Geen return to main screen als je de slider sluit.
- De middelste toets had van mij ook een touchkey mogen zijn in plaats van een knopje.

Wat je zegt over het aanraken van de touchkeys omdat je de navigatietoets indrukt, dit had ik een paar keer, maar daar wen je snel aan als je geen onwijs dikke vingers hebt. Vandaar trouwens dat ik er wel bij zei dat die middelste toets van mij touch had mogen zijn.

Daarnaast nog even een "tip": Bij GSMArena (is wel in het Engels, mocht dat een bezwaar zijn) schrijven ze erg uitgebreide reviews, zo ook over de KF750, waarbij ze kritisch kijken en vergelijken. Is misschien persoonlijk, maar ik ben erg te spreken over de informatiekwaliteit daar.

http://www.gsmarena.com/lg_kf750_secret-review-254.php

Overigens vergelijk ik dit met een Nokia 6280 en een LG KE800 Chocolate Platinum die ik hiervoor had.

[ Voor 21% gewijzigd door Pathogen op 10-07-2008 10:09 . Reden: nog meer info :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ook ik ben blij met de normale toetsen op het toestel, vind ik persoonlijk lekkerder werken dan via een touchscreen.

Met de touchtoetsen heb ik ook geen problemen, de animaties zijn inderdaad trager dan dat de toetsen reageren, maar dat belemmert me niet in het gebruik. Soms vind ik ze iets te gevoelig, per ongeluk aanraken en je schiet door de menuopties heen wat overigens vlot genoeg gaat. Ik begrijp niet dat mensen klagen dat het navigeren door menu's zo traag gaat.

Ik ben wel blij dat de middelste toets een echt knopje is, zo kan je heel snel op gevoel deze toets vinden zonder precies te moeten mikken (als het een touchtoets zou zijn), het is dus een echte enter toets. Ik heb geen dikke vingers, maar het gebeurt me wel eens dat ik tegelijkertijd een touchtoets indruk, maar dat is een kwestie van wennen, het komt nu al aanzienlijk minder voor dan toen ik het toestel net had.

Foto's vind ik van redelijk goede kwaliteit, knap dat ze dat allemaal in zo'n klein apparaatje kunnen stoppen.

Geen return to main screen als je de slider sluit?? Vind ik ook vervelend ja, zeker omdat het toestel dan direct vergendeld, dus moet je eerst ontgrendelen voordat je terug kan naar main screen. En ja, ik wil dat hij automatisch vergrendelt, dus dat wil ik niet uitzetten.
Ach, mijn ervaring is dat elk toestel wel zn tekortkomingen heeft.

Ik vind het verder een schitterende telefoon, ziet er goed uit, menustructuur is duidelijk, geluid goed, kortom, ik ben er blij mee..
Thrackan schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:04:
- Display is mooi groot en helder, alleen bij daglicht met energiebesparing aan is het een drama om wat te zien door het spiegelgladde scherm.
Wat doet dat energiebesparing eigenlijk, daar ben ik nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik gok backlight dimmen als er weinig licht is en is er meer licht wordt hij feller zodat je het beter kan zien.

Ik heb er net een gekocht voor me vriendin. Maar het standaard thema is erg donker em slecht te zien. Maar eens kijken of er ook iets met rood er in te downloaden is.

Hoe gaat dat met firmware updates eigenlijk bij LG ? Bij Sony mag je dat gewoon zelf doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Nee, dat is een andere optie in de telefoon, dat is niet de Energiebesparing optie..

Updaten van de LG kan voor wat ik begrepen heb niet zelf, je kan ook niet eens updates vinden op de site van LG. Andere thema's plaatsen op de KF750 kan je ook vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Uhmm dat is wel bagger dan :S meteen twee voordelen voor Sony.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een paar dagen geleden mij LG KF750 Secret besteld en ik ben van plan om er een 4gb micro sd hc kaartje voor te halen nou is mijn vraag kan ik gewoon micro sdhc met de Lg Secret gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:34:
Hey ik heb een paar dagen geleden mij LG KF750 Secret besteld en ik ben van plan om er een 4gb micro sd hc kaartje voor te halen nou is mijn vraag kan ik gewoon micro sdhc met de Lg Secret gebruiken?
Er staat bij de specs op GSMarena niet expliciet vermeld dat hij HC aankan.
Misschien dat Google je wat meer kan bieden, maar internet is hier even baggertraag dus ik ga niet verder voor je zoeken.

EDIT: Google IS je vriend. Zoek naar "lg kf750 sdhc" en je hebt inderdaad heel snel je antwoord.

Het antwoord is dus ja.

[ Voor 10% gewijzigd door Pathogen op 11-07-2008 13:32 . Reden: googled ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrackan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:30:
[...]

Er staat bij de specs op GSMarena niet expliciet vermeld dat hij HC aankan.
Misschien dat Google je wat meer kan bieden, maar internet is hier even baggertraag dus ik ga niet verder voor je zoeken.

EDIT: Google IS je vriend. Zoek naar "lg kf750 sdhc" en je hebt inderdaad heel snel je antwoord.

Het antwoord is dus ja.
Oke had al gegoogeld maar niet goed genoeg dus;) Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Die batery inducation is echt zo ruk als het maar kan. Twee streepjes en 5 min later is hij gewoon uit. Dit moet echt wel even gefixt worden. Echter zou een firmware update voor dit toestel niet zo maar gaan....

Nu weet ik weer waarom ik een Sony heb....

[ Voor 42% gewijzigd door Astennu op 15-07-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Astennu schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:09:
Die batery inducation is echt zo ruk als het maar kan. Twee streepjes en 5 min later is hij gewoon uit. Dit moet echt wel even gefixt worden. Echter zou een firmware update voor dit toestel niet zo maar gaan....

Nu weet ik weer waarom ik een Sony heb....
Verschilt blijkbaar per telefoon, die van mij gaat netjes geleidelijk van max tot 1 streepje in iets van 3 dagen.
Kan ook zijn dat je een slechte batterij hebt, in dat geval kan je misschien garantie claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hier al en oplossing voor gevonden, want ik heb hetzelfde probleem.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:27:
al gedaan, uiteindelijk krijg ik wel het programma opgestart.
Geeft ook aan dat de computer verbinding heeft gemaakt met de telefoon.

maar dan wil ik iets op mijn telefoon zetten, klik ik dat icoontje aan....en dan vind de computer opeens geen verbinding. Iets met Com-poorten geeft ie dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Thrackan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:19:
[...]

Verschilt blijkbaar per telefoon, die van mij gaat netjes geleidelijk van max tot 1 streepje in iets van 3 dagen.
Kan ook zijn dat je een slechte batterij hebt, in dat geval kan je misschien garantie claimen?
Hmm, bij mij blijft hij gewoon 3 dagen op max staan, en gaat dan heel snel van 2 streepjes naar batterij leeg. Heb hier al meer over gelezen, denk niet dat het aan een slechte batterij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn Lg KF750 Secret ontvangen en ben er zeer over te spreken alleen de music software is mij een raadsel:S zet nu dus mijn muziek over met de Inhoud-software-ding dat werkt wel.en ja een paar keer nog even opladen en weeer helemaal leegmaken voordat de accu normaal mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:22:

[...]
staat je mobiel wel op het 'beginscherm' ?
dat werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:22:
[...]
Nee helaas niet :(, De helpdesk van LG weet er zelf ook geen raad mee.

Ik heb tot nu toe mijn geheugen kaartje in een andere telefoon gestopt en die aangesloten op de computer en dan kan ik wel alles er op gooien of eraf halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Iemand ervaring met het toestel gebruikende als modem via de LG suite? De verbingind die ik krijg loopt op 115 kbps maar dat zou veel sneller moeten met een vodafone mobiel internet abbo. Wanneer ik internet op mijn telefoon zelf heb ik wel HDSPA snelheid.. Is hier een omweg voor?

Tenminste, ik denk dat ik op mijn telefoon zelf de volle snelheid heb, of word ik genaaid?

[ Voor 14% gewijzigd door jezzer op 30-07-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
jezzer schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:43:
Iemand ervaring met het toestel gebruikende als modem via de LG suite? De verbingind die ik krijg loopt op 115 kbps maar dat zou veel sneller moeten met een vodafone mobiel internet abbo. Wanneer ik internet op mijn telefoon zelf heb ik wel HDSPA snelheid.. Is hier een omweg voor?

Tenminste, ik denk dat ik op mijn telefoon zelf de volle snelheid heb, of word ik genaaid?
Moet je ff kijken of er bij de streepjes linksboven in een h'tje staat.
Ik neem aan dat , dat hspda betekent of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnevel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:14
Ben een beetje aan het rondkijken voor nieuw toestel voor vriendin en dit lijkt een mooite kandidaat, maar kunnen jullie als gebruikers iets zinvols zeggen over de accu kwaliteit? De reviews geven niet echt duidelijkheid, maar hoelang gaat deze ongeveer mee met 20-30 minuutjes bellen en 2a3 sms'jes per dag? En zijn contacten snel te bereiken bij de T-mobile branded Secret?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit met een paar vragen over deze "Secret".

Wie gebruikt deze telefoon ook als tv-out op hun tv om divx videos af te spelen vanaf hun Secret? en werkt dit goed?
Voor de rest ga ik de telefoon als mp3 speler, sms'en en bellen gebruiken. Werken deze functies naar behoren? zit er een goede mp3 afspeelprogramma op - die je in staat stelt om liedjes te organiseren of zit alles kris kras door elkaar?

Het lijkt me echt een hele gave telefoon, jammer dat ik van zo veel mensen negatieve reacties hoor wat betreft defecte en niet goed werkende functies. Ook iemand die bij een telefoon bedrijf werkt krijgt er een aantal teruggestuurd. Maar ondanks dat ga ik mss toch de gok wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Knijnevel schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:43:
Ben een beetje aan het rondkijken voor nieuw toestel voor vriendin en dit lijkt een mooite kandidaat, maar kunnen jullie als gebruikers iets zinvols zeggen over de accu kwaliteit? De reviews geven niet echt duidelijkheid, maar hoelang gaat deze ongeveer mee met 20-30 minuutjes bellen en 2a3 sms'jes per dag? En zijn contacten snel te bereiken bij de T-mobile branded Secret?

Alvast bedankt!
Mijn secret gaat 3 dagen mee voordat de batterij op is en dat met 20 minuten bellen per dag en 10 smsjes.
Ik heb een secret van tmobile, waar je normaal verwacht dat er contacten zit , zit er nu een verwijzing naar web 'n walk, dat is makkelijk op te lossen met een neon toets die kan je namelijk zelf toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

oZe NL schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:08:
[...]

Mijn secret gaat 3 dagen mee voordat de batterij op is en dat met 20 minuten bellen per dag en 10 smsjes.
Ik heb een secret van tmobile, waar je normaal verwacht dat er contacten zit , zit er nu een verwijzing naar web 'n walk, dat is makkelijk op te lossen met een neon toets die kan je namelijk zelf toewijzen.
Al enig idee of dat web'n'walk ook weg te krijgen is op een t-mobile versie?
Vind het nogal nutteloos om een shortcut te hebben voor iets dat ik niet gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Thrackan schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:52:
[...]

Al enig idee of dat web'n'walk ook weg te krijgen is op een t-mobile versie?
Vind het nogal nutteloos om een shortcut te hebben voor iets dat ik niet gebruik...
Nee, naar mijn weten valt dat niet makkelijk weg te krijgen.
Misschien wel met custom firmware of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrWoetR schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:37:
Afgelopen vrijdag heeft de postbode deze telefoon bij mij gebracht. Zondagavond vertoonde het toestel al zijn eerste mankementen. De linkerkant van de displayverlichting werkt niet, en de bovenste "neon"-toets werkt niet volledig. Van de "neon"-toets wordt de binnenste stip niet meer verlicht. Zijn er toevallig meerdere mensen die hier last van hebben?
dat doet die van mij nu ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asserti
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2024
pfff, ik had enorm veel zin om deze foon te kopen, lijkt me echt een superzalig toestel, maar na al die negatieve comments denk ik dat ik een andere 5mp gsm ga kopen.

de K850i wordt afgewezen wegens SE en daardoor te populair (wil es iets exclusiefs)
de samsungs zijn niet zó goed qua camera naart schijnt.
Waarschijnlijk een Nokia N82 dus, enigste minpunt is dant een Nokia is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Asserti schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:10:
pfff, ik had enorm veel zin om deze foon te kopen, lijkt me echt een superzalig toestel, maar na al die negatieve comments denk ik dat ik een andere 5mp gsm ga kopen.

de K850i wordt afgewezen wegens SE en daardoor te populair (wil es iets exclusiefs)
de samsungs zijn niet zó goed qua camera naart schijnt.
Waarschijnlijk een Nokia N82 dus, enigste minpunt is dant een Nokia is :p
Och, de mijne werkt zonder morren, alleen een T-Mobile branded dingetje dat ik niet weg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vrijdag in het bezit van een Secret, tot nu toe goede ervaring mee. Qua formaat en looks een grote voorruitgang ten op zichte van m'n oude N80.

Overigens geen problemen gehad met de software werkt perfect hoewel ik muziek ed gewoon via een cardreader overzet. Vingerafdrukken is een nadeel maar heb je met elke phone met touchscreen. Batterij was na twee dagen leeg, was wel na omzetten van contacten en dergelijke en een hoop rommelen.

Tot nu toe dus erg tevreden, enige wat ik mis is wlan maar dat valt te verwaarlozen. Gelukkig nog geen problemen gehad.... hopen dat het zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Iemand enig idee of je het toestel ook zo kan instellen dat als je em open schuift hij een gesprek aanneemt ? nu doet hij dat niet kan het nog niet vinden. Dicht schuiven beëindigt wel een gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Die van mij neemt op als ik schuif...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Vaag deze niet :? krijg het ook niet voor elkaar kan nergens een instelling vinden. Ik moet 2x op de bellen knop drukken. Misschien dus defect ? Anders maar terug naar de winkel of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Astennu schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:12:
Vaag deze niet :? krijg het ook niet voor elkaar kan nergens een instelling vinden. Ik moet 2x op de bellen knop drukken. Misschien dus defect ? Anders maar terug naar de winkel of zo ?
Is gewoon een instelling....
Menu -> (2)Bellen -> (0) Algemene instellingen -> (4) Antwoord modus -> (2) Omh schv

Ps. ik ben ook een tevreden gebruiker van deze telefoon. Nergens problemen mee. PC software werkt prima. Accuduur is goed genoeg, maar vind het wel handig om een 2e accu bij de hand te hebben. Een 8gig microSD kaartje werkt toevallig prima.

Volgens mij gaat het wel een tijdje duren voordat iemand de eerste kras op het scherm meld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 18-08-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Chris.nl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:32:
[...]

Menu -> (2)Bellen -> (0) Algemene instellingen -> (4) Antwoord modus -> (2) Omh schv

Ps. ik ben ook een tevreden gebruiker van deze telefoon. Nergens problemen mee. PC software werkt prima. Accuduur is goed genoeg, maar vind het wel handig om een 2e accu bij de hand te hebben. Een 8gig microSD kaartje werkt toevallig prima.

Volgens mij gaat het wel een tijdje duren voordat iemand de eerste kras op het scherm meld :)
Mijn scherm is inderdaad nog steeds geheel (maar dan ook echt geheel) krasvrij! _/-\o_
En ik ben niet iemand die supervoorzichtig doet met zijn telefoon. Niet dat ik ermee ga gooien, maar gewoon normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik had ff een vraagje:

Ik heb mijn LG Secret nou bijna een week d8 ik, maar al vanaf het begin doen de toetsen: Bellen , 'C' (Clear volgens mij), Ophangen en de toetsen van Contacten en Mn Items geven geen licht als je de slider openschuift, terwijl dat bij iedereen gewoon werkt... :(

Mijn vraag is dus:

Weet iemand of je dit ergens bij instellingen moet doen?
OF moet ik garantie claimen? :?

Dank alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang ben k hem dan kwijt denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar moet k hem dan naartoe sturen ofzo? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Kan je bij de LG secret je eigen berichtentoon instellen of ben je verplicht om er een te gebruiken die op het toestel staat?
Kan je de internetsneltoets ook een andere functie geven?
Hoe werkt het touchscreen? (Nooit een telefoon gehad met touchscreen). Ooit een blauwe maandag een samsung E900 gehad maar dat beviel niet omdat de C toets ook een touchscreen toets was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als berichtentoon kan je ook een muziekbestand instellen die op je externe schijf staat. Ik weet niet meer hoe, maar bij mij is dat nu wel het geval :P Gelukkig is het een goed nummer XD.. Maar.. ja, dat kan.
Al heb ik geen internet sneltoets (je bedoelt linksboven he?) ik heb daar contacten staan, maar weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.
Het touchscreen is wel cool, je moet er maar mee om leren gaan. Mijn vorige toestel was nog een Nokia 6230, dus ja dan is dit een groooot verschil :P

Weet iemand trouwens toevallig hoe duur internetten is zonder abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Werkt een 8 GB kaartje ook? Hmm vervelend heb net voor de zekerheid maar een 4 Gb kaartje gekocht, werkt ook uitstekend.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:34:
Bij KPN prepaid geloof ik 1,50 voor een dag, maand of week weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
[...]

Thanks works like a charm. Zat bij instellingen te kijken ipv bellen. Beetje wennen dat menu van LG Als je nokia en SE gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt ook niet echt uit 8gb, als er meer muziek of filmpjes op staan duurt het langer voor je in t menu ervan komt ;)

Ik ben tevreden met mijn 4 gb, maar ga mijn mob terugsturen...

ben ik hem meer dan 2 weken kwijt??

Krijg ik een nieuwe of gaan ze em repareren denk je? (k zou nie weten hoe, dat ding is nie open te krijgen ja all1 8erklepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss kan dat kaartje van 8gb er wel in, maar leest ie maar het max. toegestane aantal??? (4096 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:36:
Miss kan dat kaartje van 8gb er wel in, maar leest ie maar het max. toegestane aantal??? (4096 mb)
Ik heb mijn 8gb kaartje eerst voor meer dan de helft gevuld met mp3'z.

In het geheugenbeheer staat nu bij extern geheugen:
Totaal: 7771MB
In gebr: 4039 MB
Vrij: 3732 MB

Dus hij leest hem ook echt als 8gb.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:35:
Maakt ook niet echt uit 8gb, als er meer muziek of filmpjes op staan duurt het langer voor je in t menu ervan komt ;)
Klopt, het laden duurt een stuk langer, maar de (muziek)keuze is reuze :)

Succes met het laten repareren van je mob.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 20-08-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:34:
Als berichtentoon kan je ook een muziekbestand instellen die op je externe schijf staat. Ik weet niet meer hoe, maar bij mij is dat nu wel het geval :P Gelukkig is het een goed nummer XD.. Maar.. ja, dat kan.
Al heb ik geen internet sneltoets (je bedoelt linksboven he?) ik heb daar contacten staan, maar weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.
Het touchscreen is wel cool, je moet er maar mee om leren gaan. Mijn vorige toestel was nog een Nokia 6230, dus ja dan is dit een groooot verschil :P

Bedankt voor de info. Ik zit te kijken welke gsm wil als ik me abo ga verlengen en dit is een van de gsm's die op me verlanglijstje staat samen met de samsung soul en de nokia 6220 classic.

Verwijderd

Graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het e-mail adres van de klantenservice van LG??????

Ik kan het nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bncic@lge.com

probeer dat adres eens, daar heb ik destijds contact mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie het volgende ook: als ik de camera gebruik zie je het beeld automatisch scherpsteld worden als je een foto maakt, als je daarna de afbeelding krijgt te zien is het beeld echter wazig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

De camera werkt heerlijk imho. Ook video is best netjes voor een telefoon :)

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Onlangs deze telefoon voor m'n vriendin gehaald maar zijn er iets van aanpassingen/programma's/thema's of iets in die geest te vinden voor deze telefoon? Lijkt erop van niet namelijk.....
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.