Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een kras op. Zat in mijn broekzak, samen met fietssleutel.
Ik ga contact opnemen met LG kijken of ik het op garantie kan gooien, omdat het krasvrije scherm toch een van de functies is die dus niet naar behoren werkt.

Ik heb me Secret nu een maand of 3, prima telefoon. Hiervoor de KG800 gehad.
Minpuntje is dat de telefoon niet terug gaat naar het main scherm als ik hem dicht schuif.
De batterij indicator werkt ook niet 100%, los daarvan gaat de batterij gaat 4 a 5 dagen mee.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister ook een LG Secret.
Maar had een nokia n95, had daar een 4 gb geheugenkaartje in, dus ik dacht 'perfect' die stop ik in de LG secret, maar op de een of andere manier sluit hij niet lekker aan in dat vakje waar hij in moet. En als ie voor m'n gevoel goed zit aangesloten, dan ga ik naar Instellingen, Geheugen, Extern geheugen, en dan formatteer ik hem, dat duurt maar 5 sec (alsof hij hem niet pakt ofzo). Dus dan denk je oke nu kan ik al mijn bestanden die op het geheugenkaartje staan bekijken, maar dat gebeurt niet. Ik heb dus het gevoel dat hij hem niet goed pakt, iemand een idee wat dit probleem kan zijn?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou het probleem dat er op mijn scherm allemaal lijnen zitten, maar nog geen half uur had ik daar geen last van... Komt dit iemand bekend voor?? Volgens mij is dit kwalitatief gezien voor mij niet zo'n overweldigende telefoon...

Kan dit komen omdat ik hem net naast en op een andere telefoon heb gelegd?

Dat met die camera,,, ja mijn foto's worden ook wazig als ze genomen zijn en het beeld is daarvoor scherp...

GVD ik ben dit toestel egt zat aan t worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met die andere mobiel waar k hem op heb gelegd heb ik geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeg maar net als een magneet bij n beeldscherm houden zo'n effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En t gaat nie weg -.- ahhrgg :@ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
waar is de googlepack geinstalleerd in de T-mobile versie?

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Wat wordt er eigenlijk allemaal bijgeleverd bij deze telefoon?

Verwijderd

Is het normaal dat er niks in beeld verschijnt wanneer de telefoon achter het netstroom ligt, om opgeladen te worden, wanneer de telefoon zelf uitstaat....?

normaal verwacht je zoiets van "batterij wordt opgeladen".

als de batterij leeg is, valt die uitraad uit, nu leg ik het achter de lader, maar er gebeurt nix, ik maak me zorgen.

ken iemand dit?

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 20:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Als ik het me goed herinner geeft ie wel aan dat er opgeladen wordt, ook als ie uit staat.
Maar je kan hem even een tijdje inprikken en dan aanzetten, kijken of het werkt.

Verwijderd

ja soms. ik krijg ik het met alle moeite weer aan. Vaak de aankop indrukken en soms gaat het ook echt aan.

toen die eenmaal aanwas heb ik hetgoed opgeladen.
Toen dacht ik: laat is het eens uitzetten, en weer aan. Geen succes. gaan nog moeilijk aan. uiteindelijk heb het toestel weer aangekregen.

maar ik heb al met de provider afgesproken dat ik een nieuwe krijg.

Verwijderd

@Tyranium

Wat er allemaal mee geleverd wordt:

Een batterij (hehe)
Een poetsdoekje
Headset
Oplader
USB-Pc kabel / tevens laadt het toestel op, eenmaal aangesloten op de pc...
Handleiding
En een schijf met data voor iets...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
weet iemand waar ik de standaard firmware kan downloaden van de LG KF750 Secret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je nummer weergave uit kan zetten in het menu??

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Sinds maandag ben ik in bezit van de Secret, leuk toestel. Voelt heel degelijk aan. Minpuntje vond ik de verdeling van de helderheid van de backlight, aan de randen zie je echt dikke oplichtende stukken op een zwart scherm maar goed bij normaal gebruik is het niet echt storend.

Helaas zat er bij mij een los contact onder de 'touchkeys' dus een van de blauwe lampjes deed het niet :| ... aangezien de shop waar ik hem gekocht had alleen fabrieksgarantie aanbood ben ik hem nu alweer een paar weken kwijt.

Ik weet niet of het al ergens staat maar als iemand een hoesje zoekt voor z'n Secret (voorkant is krasbestendig maar de achterkant niet echt volgens mij) ... de HTC Touch Diamond Pouch PO S390 of Dopod variant past echt precies (zie HTC Diamond Topic).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de M-toy via touchscreen. Eerst deed ie het gewoon, nou krijg ik de mededeling: Maximumaantal toepassingen bereikt. Als ik via het gewone menu naar de M-toy ga, gebeurt dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 22:29
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik heb de mobiel nu 2 dagen.

Ik heb hem ter vervanging van mijn Nokia N73. die was kapot en mocht met garantie een nieuwe uitzoeken. Bij deze LG moest ik 50 euro bij leggen en mocht ik deze nemen.

Ik eerste instantie strakke mooie mobiel.

De mobiel is niet de snelste die eris wat ik jammer vind (vind snelheid belangrijker dan mooie grafische dingen die je niet opmerkt 9 van de 10 keer).

maar opzich snel genoeg en volgensmij nog zelfs iets sneller dan de n73 (maar dat was zeker een langzaam toestel).

Foto's zijn geleikwaardig of zelfs beter dan mijn N73. Al is de lens zo klein ik had toch slechter verwacht.
Helaas bij slecht licht krijg je heel veel ruis.

Verder werkt de software ook niet zoals het hoort. (draait vista home).

ik kan wel alles doen maar zodra in de mobiel inplug krijg ik eerst een foutmelding en als ik dan opnieuw klik komt het niet meer terug.

Verder wou ik al mijn fotos verwijderen van mijn mobiel via de pc en dat gaat ook niet (of een map verwijderen op me telefoon).

Foto's van hoe het eruit ziet bij mindergoede/slechte belichting:

http://s6.photobucket.com...view&current=LGIM0014.jpg

http://s6.photobucket.com...view&current=LGIM0015.jpg

http://s6.photobucket.com...view&current=LGIM0016.jpg

De flitser vind ik vrij fel en beter als de N73. al is de flitser ook weer super klein zoals de foto hierboven zie je dat je van dichtbij geen foto kunt maken (wat bijde n73 wel ging want dan was de filts gewoon minder fel)

Verder heb ik een resolutie van 1600x1200 (2 megapixel) omdat ik niks heb aan grotere foto's en het nut ervan niet in zie terwijl de foto wel veel groter word kwa MB's en telefoon word tragen bij het bekijken van de foto's

[ Voor 9% gewijzigd door willyfreak op 11-10-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke spelletjes er op deze telefoon zitten? Is dat per provider verschillend? Ik heb nl. een telefoon van T-mobile nu waar geen spelletjes op zitten. Kun je er zelf spelletjes op zetten of is dat net als bij Samsung bijna niet te doen (Samsung wil alleen betaalde spellen). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 07:39:
Kun je er zelf spelletjes op zetten of is dat net als bij Samsung bijna niet te doen (Samsung wil alleen betaalde spellen). _/-\o_
Je kan zelf java applicaties installeren. Via download of de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Helaas zat er bij mij een los contact onder de 'touchkeys' dus een van de blauwe lampjes deed het niet :| ... aangezien de shop waar ik hem gekocht had alleen fabrieksgarantie aanbood ben ik hem nu alweer een paar weken kwijt.
Mijn telefoon heeft hier nu ook last van. De meest rechter valt uit als ik op de knop er onder druk. Soms doet ie het zelfs helemaal niet. Ga er volgende week mee terug naar de winkel. Wel balen dat ik em dan net zoals jij lang kwijt ben.

Dit is blijkbaar toch een probleem wat vaker voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ruis op foto's is te verhelpen / verminderen.
Wellicht geef ik je nu overbodige info, maar misschien is iemand ermee geholpen.

Ik heb je foto's even bewerkt met het freeware programma Noiseware Community Edition van imagenomic.com Een tijdje geleden kon je nog gewoon de freeware versie van hun software downloaden van die site, maar ik kan hem nu niet meer vinden dus heb ik de setup hier even online gezet. 1.3mb

Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/lgsecret/LGIM0014_mini.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/lgsecret/LGIM0015_mini.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/lgsecret/LGIM0016_mini.jpg

klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Chris.nl schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:40:
[...]

Ruis op foto's is te verhelpen / verminderen.
Wellicht geef ik je nu overbodige info, maar misschien is iemand ermee geholpen.

Ik heb je foto's even bewerkt met het freeware programma Noiseware Community Edition van imagenomic.com Een tijdje geleden kon je nog gewoon de freeware versie van hun software downloaden van die site, maar ik kan hem nu niet meer vinden dus heb ik de setup hier even online gezet. 1.3mb

Het resultaat:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

klikbaar
Ik weet dat je dit allemaal geheel mooi en netjes op kunt lossen met wat programma's
Maar daar word de kwaliteit van de camera niet beter van.

En ik vind persoonlijk als je gewoon normale foto's wilt maken dat je niet iedere foto een voor een nog moet gaan bewerken.

Uiteindelijk vond ik mijn N73 met foto's echt stukken beter (na meerdere foto's gemaakt te hebben en andere instellingen)

Maar dit komt omdat de n73 een veel grotere oppervlakte had bij de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waar je die spelletjes van JAVA dan vandaan kan halen en hoe je die erop kan zetten??? IK wil er best wel nieuwe spelletjes op... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel een reactie plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Je mag best beleefd vragen in plaats van "Snel een reactie plz"
Daarnaast is Google prima in staat om "Java mobile games" te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almanbrother
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-08 22:31
Weet iemand hoe je op dit toestel het nummer kan wijzigen van de voicemail-centrale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
almanbrother schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:04:
Weet iemand hoe je op dit toestel het nummer kan wijzigen van de voicemail-centrale?
Menu -> Berichten -> Instellingen -> Voicemail -> Opties -> Bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor spelletjes moet je eerst ff via google zoeken. meestal een .jar bestand.

Daarna zet je ze op je geheugenkaartje, of ergens via de datakabel op je telefoon.

bestandje opzoeken, en openen, dan instaleert ie em vanzelf.

Weet iemand hoelang je je telefoon kwijt bent als je em terug stuurt naar de fabriek?
Die van mij begint keuren te krijgen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almanbrother
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-08 22:31
Chris.nl schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:18:
[...]

Menu -> Berichten -> Instellingen -> Voicemail -> Opties -> Bewerken
Super, bedankt Chris.
Was niet helder genoeg denk ik om in de instellingen te kijken onder berichten. Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit wilde ik nog even kwijt:

Mensen klagen over de slechte service van Debitel en dat het allemaal zo lang duurt. Mooi niet!
Mijn eerste toestel kwam al snel binnen, wel was deze niet goed en stuurde ik heb terug. BINNEN EEN WEEK weer een nieuwe. Deze kreeg ook kuren. dus, weer terugestuurd in de hoop dat ze iets terug zouden sturen en niet dat we hem moesten laten repareren. WEER binnen EEN WEEK een nieuwe. Ik kreeg zelfs een geschreven briefje mee met: "Hopelijk is 3 x scheepsrecht"

Dus, mensen... Geloof niet alles wat ze zeggen van Debitel. Prima service en het product is snel weer terug.

Bedankt Debitel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook nog de vraag of er een optie is om de rechter sneltoets te veranderen. Ik heb hier 'Contacten' maar dat heeft weinig zin, aangezien je met het Touchpad beneden daar ook komt... Weet iemand dit?

Tevens, sorry dat ik het op die manier benadrukte door te zeggen: "Snel een reactie plz." Ik bedoelde het niet lastig of iets dergelijks, maar ik ben 14 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Doe is voortaan je post editen ipv twee posts te maken onder elkaar. Dit is een beetje nutteloos zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goede site voor spelletjes, wat geen geld kost en je ook niet naar je mobiel moet laten "sturen"? Hier zou je me een groot plezier mee doen, aangezien ik het zelf niet zo kan vinden op het Net en anders alleen maar site's krijg die de Secret niet aangeven, wat ik ook niet begrijp... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.zedge.net/

daar kun je super veel downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Iemand al de Horloge ontvangen die ze mee besteld hebben met de LG secret?

Ik had een andere mobiel uit kunnen zoeken met mijn abbonoment omdat die van mij niet meer te maken was dus had ik voor de LG gekozen (10 okt.) dus hoop dat ik ook de horloge krijg.

Ff besteld via internet en brief gestuurd nu hopen op een code waarmee ik hem kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn derde LG Secret, en WEER klachten! Deze keer zit mijn mobiel niet stevig, hij voelt niet solitair... er zit een krasje op mijn (KRASVRIJE!) scherm en de rechter touchkey geeft nog maar half licht. Kortom, van de drie toestellen die ik nou al heb gehad ben ik ongelooflijk teleurgesteld in hoe ze werken. Van alle 3 de toestellen samen heb ik 7 klachten verzameld, dus ga ik kijken of ik met debitel kan regelen of ik een ander mobiel kan krijgen, deze ligt me gewoon niet! Ik heb een beetje gesnuffelt op internet en ik ga kijken of ik de Sony Ericsson C905 kan regelen, met 100 euro bijbetalen... Want dat is het verschil in prijd met de LG Secret, dus ik ga met dat voorstel naar debitel bellen... :(

Ik hoop dat niemand anders zo teleurgesteld is als ik, maar als je mij was zou je denken dat dit gewoon onmogelijk is dat het zo gaat! In ieder geval wens ik iedereen veel plezier en succes met zijn / haar LG KF750 Secret, voor mij een grote teleurstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik heb mijn Secret ondertussen ook al terug gekregen. Neonkey ledje werkte nu wel maar het toestel liep vast als ik een foto maakte :? . Daar bovenop bevatte dit toestel verschillende dode pixels. Had geen zin om weer 3 weken te wachten, en mocht hem gelukkig terug brengen. Heb nu maar iets anders gekocht ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke heb je nu gekozen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 13:44
Kan iemand mij aangeven hoe ik de geluiden in kan stellen voor:
A. toestsenbord (ik wil geen geluid hebben, wel tril)
B. Alarm voorafgaand aan een meeting request
C. Type geluid bij alarm instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je mobiel op 'stil' zetten?

Ik zoek ook nog een antwoord op de vraag: kan je de rechter softkey snelkoppeling veranderen? ik heb hier 'Contacten' staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
@ LG SECRET

Kreeg jij dan geen nieuwe van debitel (andere mobiel)?

Verder ben ik zeker zeer tevreden over deze mobiel.
Ik heb helemaal nergens last van (gelukkig) en is me ook niks opgevallen wat nadelig is.

Hellaas is de 5 MP camera best karig met foto's alleen bij goede belichting (dus buiten en overdag ) is de foto goed maar is het beetje donkerder (bijvoorbeeld binnen) word het al meteen stuk minder met veel ruis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@willyfreak

Nee, ze hebben me tot 2 keer toe een nieuwe gestuurd, toen wilde ik dat nog graag omdat ik hem gewoon mooi vond, maar deze is dus ook al niet goed en nu wil ik deze gewoon niet meer...

De camera valt me in het donker ook best tegen, maar wat wil je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bij T-mobile langs geweest omdat ik me behoorlijk irriteerde aan de "w'n'w" snelkoppeling in het hoofdmenu. Volgens de werknemers is er niets aan te doen omdat er speciale T-mobile software op zit en als je het zou willen veranderen zou je het moeten "cracken". Dit is echt B/S....

Weet iemand overigens hoe ik macro foto's moet nemen? Hij wilt maar niet focussen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Een Nokia 6300 ... ik zit m'n abonnement wel uit met een simpel toestel en kijk over 1,5 jaar wel weer. Ik heb de afgelopen maanden zoveel gezeik gehad met toestellen (Nokia N82 2x, HTC Diamond, LG Secret 2x) dat ik er ff genoeg van heb ;) .

De foto's onder lage lichtomstandigheden vielen me ook een beetje tegen maar dat hebben de meeste toestellen zonder xenon flash volgens mij. De N82 maakte echt veel betere foto's bij weinig licht.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden ze er een probleem van kunnen maken als ik mijn toestel wil inruilen? Ik lees bij jou namelijk dat je dat dus al 3 x hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
mijne ook terug opgestuurd, aangezien 3 led lampjes niet meer branden, de telefoon af en toe uit zich zelf begon te trippen, camera werkte voor geen meter ( je kon snachts geen enkel normaal foto of video opnemen) overdag trouwens ook niet echt omdat alles gewoon donker was.

heb hem terug gekregen binnen 7 dagen, alles werkt nu perfect maar heel de focking scherm zit met stof en haartjes, fijne service monteurs daar :(

en eerlijk gezegd is het gewoon een klote telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninasky11 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:07:
mijne ook terug opgestuurd, aangezien 3 led lampjes niet meer branden, de telefoon af en toe uit zich zelf begon te trippen, camera werkte voor geen meter ( je kon snachts geen enkel normaal foto of video opnemen) overdag trouwens ook niet echt omdat alles gewoon donker was.

heb hem terug gekregen binnen 7 dagen, alles werkt nu perfect maar heel de focking scherm zit met stof en haartjes, fijne service monteurs daar :(

en eerlijk gezegd is het gewoon een klote telefoon
Ja dat vind ik dus nu ook, op school en overal krijg je alleen maar reacties van: "mooi man" en mijn docent Aardrijkskunde vond het touchscreen helemaal TE GEK!! :P , "maar zij weten niet hoe dit toestel voor mij werkt", denk ik dan... Dus ik heb gewoon geen zin meer in dit toestel, bij mij rammelt ie nu, zit er een krasje op het scherm en een touch lichtje doet het nog maar half... Ik zie gewoon geen rede meer waarom ik dit toestel zou willen houden... :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
jammer voor LG maar wat ze *een heel duurzaam* toestel noemen ,,is het naar mijn mening echt niet gelukt

mss de buitenkant, maar wat er allemaal binnen zit is gewoonweg een rotzooi

en die 2 jaar garantie maakt het echt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn Secret is nog steeds nergens kapot gegaan... Hij ziet er zelfs nog bijna perfect uit en dat voor een telefoon van een maandje of 3-4 oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Ondertussen een 'eigen' geluiden PROFIEL aangemaakt (Aangepast 1 onder Instellingen, Profielen,aangepast)...Daar staat nu Signaal type:Beltoon & trilfunctie, Spraakbeltoon: Restoration.mp3...en TOESTENTOON: geen geluid, Bevestigingstoon: uit, Welkomsgeuild: uit en Afsluitgeluid: uit...YES

Nu nog het Alarmgeluid voor de aanvang van een Agenda Item...die zit hier niet...iemand (behalve in Outlook aangeven dat je geen herinneringssignaal wil)?

[ Voor 21% gewijzigd door sysiwan op 03-11-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne ziet er na 1 week nog steeds als dag 1 uit. Ik irriteer mij wel aan het een en ander:
1. Shutter sound kan niet uitgezet worden (zoals bij viewty)
2. Ik heb een T-Mobile versie (en daar zit aparte T-Mobile firmware op) en dat zorgt o.a. voor: een stomme wnw link dat je nooit weg kan krijgen, lange startup time en noem maar op.... ik hoop dat LG in ieder geval met een standaard firmware komt zodat ik het kan overschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:52:
Zouden ze er een probleem van kunnen maken als ik mijn toestel wil inruilen? Ik lees bij jou namelijk dat je dat dus al 3 x hebt gedaan
Ik heb er twee gehad in totaal. En die reeks telefoons was niet allemaal bij dezelfde winkel maar bij 3 verschillende (allemaal mankeerde wel iets, heb normaal niet zoveel pech gelukkig :o). Geen idee of je iets anders kan krijgen, je kunt het op z'n minst proberen.

Volgens mij kunnen ze niet oneindig blijven omruilen, na een bepaalde periode (6 weken?) moeten ze met een oplossing komen geloof ik ... ken de exacte regeltjes niet meer maar die zijn vast wel te vinden, misschien zit ik er naast en is de periode veel langer.

Krasje en een beetje gammel (hoewel voor jou vervelend) zijn misschien niet zo'n overtuigende klachten maar een half kapot ledje is gewoon een defect en moet opgelost worden lijkt me. Succes :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je trouwens? Als hij niet stevig is, gaan die contactjes kapot, dat zal wel in verband liggen met elkaar... en dat er een krasje zit op mijn scherm is toch een klacht te noemen,,... aangezien het scherm wordt omschreven als "krasvrij, gehard glas" is dit geen optie... maar verder is het gewoon afwachten, ik kan hier niets meer aan doen dan wachten op een brief terug, aangezien ik al een brief heb gestuurd... en dan maar kijken wat zij hierover zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:47:
Mijne ziet er na 1 week nog steeds als dag 1 uit. Ik irriteer mij wel aan het een en ander:
1. Shutter sound kan niet uitgezet worden (zoals bij viewty)
2. Ik heb een T-Mobile versie (en daar zit aparte T-Mobile firmware op) en dat zorgt o.a. voor: een stomme wnw link dat je nooit weg kan krijgen, lange startup time en noem maar op.... ik hoop dat LG in ieder geval met een standaard firmware komt zodat ik het kan overschrijven...
Als jij een T-mobile versie hebt zit jij daar helaas gewoon aan vast. Er zijn vast andere firmware's te vinden (op internet staat alles). Maar dan vervalt je garantie wel en weet nooit of het 100% zeker werkt.

Want T-mobile is echt niet zo gek om te zeggen van wij update de mobiel weer naar de normale firmware.
Meestal als jij een mobiel aanschaft met een andere firmware (dit geval T-mobile) dan krijg je de telefoon ook voor een lager bedrag! Zal ik dit geval ook zo zijn dus niet veel hoop op andere firmware.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:28:
Vind je trouwens? Als hij niet stevig is, gaan die contactjes kapot, dat zal wel in verband liggen met elkaar... en dat er een krasje zit op mijn scherm is toch een klacht te noemen,,... aangezien het scherm wordt omschreven als "krasvrij, gehard glas" is dit geen optie... maar verder is het gewoon afwachten, ik kan hier niets meer aan doen dan wachten op een brief terug, aangezien ik al een brief heb gestuurd... en dan maar kijken wat zij hierover zeggen...
Over dat kras vrij gedeelte. Het is idd gehard glas waar veel minder maar dan ook echt veel minder krassen op komen dan een normaal frontje. Maar je kunt niet garanderen dat je 2 jaar die mobiel hebt zonder krasjes. Ik heb zelf ook 2 krasjes erop zitten, zijn klein en bijna niet zichtbaar maar toch.

tegenwoordig hebben ze ook een of andere vloeistof wat je over je scherm wrijft en de krasjes zijn dan weg. Dat zou je kunnen proberen. Maar betwijfel of je daar op garantie mee kunt gaan want het is glas en heb nog geen enkel glas in mijn leven gezien waar geen krassen op komen.

[ Voor 4% gewijzigd door willyfreak op 05-11-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet voldoende, mijn eerste toestel was gevallen en daar zat geen krasje op, en deze wel (EN deze is nooit gevallen!!!) Kortom, ik vind het nu gewoon een waardeloos toestel en dus ik ga het gewoon proberen het is nu niet meer dan afwachten (stiekem hoop ik dat het wel kan) maar om nou nog een Secret te nemen, (toch een prachtig toestel, dat wel) lijkt me een groot risico om te nemen aangezien dit dus al mijn 3e is die niet in orde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Heeft iemand al een goede autolader (of USB) gevonden, want die accu is na 2 dagen toch echt wel leeg en meestal net als je weer in auto stapt. Ik dacht aan deze: http://www.gsm-cover.nl/e...olader-ku990-viewty-shine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn lader van mijn Chocolate paste gewoon op de Secret, volgens mij is degene die je linkt precies hetzelfde.
Overigens heb ik 1 lader thuis en 1 op het werk, is ook een handige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Overigens heb ik 1 lader thuis en 1 op het werk, is ook een handige oplossing.
Will do that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook je meegeleverde USB datakabel/lader mee nemen naar het werk, en de standaard lader thuislaten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De macro in LG secret werkt niet en ik kan de shuttersound niet uitzetten! Het is heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja chantal vind ik zelf ook nogal irriANT ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben redelijk tevreden over de Secret maar vind hem z'n geld niet waard. Ook bij mij is één van de lichtjes al overleden. Ik ga toch maar proberen'm op te sturen, het is een mankement van niets maar zoals ik al zei, voor het geld dat je ervoor betaald mag je toch verwachten dat hij minstens een jaartje heel blijft.

Verwijderd

inderdaad ik ga binnenkort een nieuwe brief sturen denk ik want dit kan gewoon niet. Ik hoor steeds meer klachten van andere mensen over dit toestel, meer dan mensen die er blij mee zijn. Maar ik moet toegeven, De LG Secret is toch wel het mooiste stijlvolste toestel van dit moment, alleen het uiterlijk dan. bytheway, voor mensen die hun Secret wel houden, hoe bevalt jullie de poetskussen? Mij bevalt het echt niet, ik heb wel een oplossing. Je moet (als je een ochtendjas hebt) een stukje van het ceintuur afknippen en aan elkaar naaien, dit werkt echt perfect als poetsdoekje, wel kan je er beter voor zorgen dat ie een beetje warm is, dan heb je het beste resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn LG Secret met een KNP Flexibel abbonement
Na een paar maanden ging er bij mij ook een van de blauwe lampjes kapot.
Ik terug naar de KPN shop, waar de winkelbediende (na navragen) hem direct heeft ingenomen en opgestuurt ter reperatie.
2 weken later kon ik hem weer ophalen zonder kosten. Het lampje doet het weer!

Ik had mijn poetskussen aan me telefoon zitten, maar ik heb hem eraf gehaald. Op een of andere manier paste het niet bij de slanke vormgeving van de telefoon.
Een stukje stof (trui/shirt) voldoet ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
wie is er echt tevreden over de video/foto camera capaciteiten van deze telefoon?
ik heb hem zelf ook, maar ben echt niet tevreden, ik had veel meer verwacht en denk zelfs dat hij defect is....

Ik heb nog een oude samsung d900 met 3.0 mp camera en die maakt echt haarscherpe foto's (je ziet gewoon het stof). Maar deze kf750 kan geen scherp plaatje nemen, het ziet er allemaal dof en donker uit. Als ik de flits gebruikt is het allemaal overbelicht...

Hebben meer mensen last van de cam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik wist niet eens dat het een poetskussen was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwvdk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10-2021
Weet iemand of de KF750 in een speakerstand gezet kan worden tijdens het bellen???
Ik kan het niet vinden.....

Gr.,

rwvdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwvdk schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:28:
Weet iemand of de KF750 in een speakerstand gezet kan worden tijdens het bellen???
Ik kan het niet vinden.....

Gr.,

rwvdk
Ik kan het ook niet vinden, kan wel memo's opnemen en muziek afspelen dus een luidspreker en microfoon zitten er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:27:
[...]

Ik kan het ook niet vinden, kan wel memo's opnemen en muziek afspelen dus een luidspreker en microfoon zitten er in.
middelste toets indrukken tijdens het gesprek ... (je ziet dan een luidspreker icoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwvdk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10-2021
Heel erg bedankt voor de tip....
Dit brengt mij meteen op een van de grootste kritiekpunten van LG; een handleiding die absoluut onder de maat is. Hij is volstrekt onvollledig; een dikke 3 als cijfer op de schaal van tien.
Een, voor mij, hoop onzin over Multimedia mogelijkheden, maar de essentie van het apparaat, nl. telefoneren, is volstrekt onderbelicht.

Voor mij is dit de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik een LG aanschaf.
Een aantal redenen;
= Handleiding; een dikke onvoldoende.
= Fatsoenlijke site m.b.t. Software en Firmware voor dit model; nagenoeg afwezig. Op diverse sites wordt er al geklaagd over het uitblijven van firmware mogelijkheden/updates danwel software updates.
= De meegeleverde software; in het gebruik een onvoldoende.
= Accu-duur; zwaar onvoldoende. Na twee dagen in een keer meteen leeg. In mijn telefoon zijn dan alle toeters-en-bellen uitgezet, maar dat lijkt weinig uit te maken; binnen twee dagen is de accu meteen leeg. Waar de overige batterij-streepjes in het schermpje dus voor dienen is mij een raadsel.
= Support LG; Nog niet mee te maken gehad, maar zo te lezen .......
= De hardware/telefoon zelf (KF750); na twee maanden werkt alles nog, maar ik hou mijn hart vast na het lezen van diverse sites.
= Vormgeving; Absoluut schitterend.

Conclusie; 'What you see is not what you get !!!' met deze LG

rwvdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ik vind dat je eigenlijk totaal gelijk hebt, ik kreeg een mail terug trouwens van debitel met de mededeling dat ik hem alleen nog voor reparatie garantie kan sturen, ik krijg geen nieuwe meer :( De batterij valt mij overigens ook heel erg tegen. Vol = oke,.... maar als ie bij 2 streepjes is gaat het wel heel erg hard! De hansleiding vertelt mij ook niet genoeg, te veel naar mijn mening over dingen die bij mijn toestel niet eens te vinden zijn.. misschien ligt dat aan mij maar oke... Dit is ook voor mij de laatste keer dat ik een LG neem, vraag me af wat de Renoir te bieden heeft, maar ik ben gewoon niet tevreden hiermee... Moet mijn abbo wel uitzitten met dit toestel en ik zie volgend jaar ofzo wel weer verder.... :(

Ow en wat de looks betreft vind ik dat we eerlijk kunnen zeggen dat dit toestel wel het mooiste is wat je kan vinden!!! :):)

Maar ook ik hou mijn hart vast als ik verschillende sites (incl. Tweakers.net) lees over de software van het toestel zelf. Ik vraag me af of dit toestel lang in de productie zal blijven, gezien het feit dat er zoveel klachten zijN!

En inderdaad, ook IK heb weer geen enkele site gevonden die gaat over de software van het toestel, dus het valt me met LG allemaal tegen.

Ik geef ze dus maar 1 pluspunt: Ze weten het elke keer weer voor mekaar te krijgen prachtige toestellen te leveren, de Renoir is ook mooi, biedt veel. Maar nu ik de Secret gehad heb, is het voor mij een dikke vette NEE!!! tegen een volgend LG toestel, hoe en welke dan ook!!! :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 17:40 ]

Verwijderd

Die van mij gaat deze week de deur uit, ik heb inmiddels een E71 besteld. Weer terug naar Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu helaas alleen nog voorlopig met een abbonnement, die ik ook zal moeten uitzitten. Debitel werkt ook niet echt mee als ik om een ander toestel vraag, iemand enig idee of ze dit verplicht zijn te doen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een tijdje een lg secret.
ik ben er best tevreden mee.

Ik bel wel zelden, maar maak regelamtig foto's en luister er muziek mee.

Ook de batterij vind ik best goed, hij houdt het 1 week vol (mijn oude nokia 3 weken, maar dat terzijde)
de bewegingssensor werkt gewoon prima, net als het hele toestel.

De software is ook goed, je steekd de telefoon in en je kijgt gewoon een verwisselbare schijf.
Even je filmpje door de divx converter en erop zetten, klaar.
handleiding heb ik nog niet nodig gehad, net als de website.

Alleen de in-ear dopjes ben ik niet zo blij mee, ik heb liever gewone.

Maar weet er iemadn hou je dat irritante piepje uitzet als de batterij bijna leeg is??
Ik wordt er echt gek van, aangezien dat net als bij alle telefoon dik 5 uur voordat hij leeg is begint te piepen.

EDIT:

Zijn er ook mensen hier die klachten hebben en die hem NIET bij een abbonnement gekocht hebben?
Ik heb hem simlock vrij gekocht, heb hem gewoon de hele dag in mn broekzak en ene prepaid van Hi. En ik heb nergens problemen mee.

Alleen dat spuuglelijke horloge had voor mij niet gehoven, geef dan 200 euro korting...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touch lichtjes gaan bij mij niet meer uit, de ringetjes blijven continue branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zo te zien zijn de touch lichtjes dus een probleem bij meerdere mensen, hier had LG duidelijk wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Ik bedoel, het stelt gewoon niks voor!

@ Denskie: Gaat jouw batterij sirieus een week mee>? want dan doe je er niks mee volgens mij. Ik luister de hele dag muziek en dan is ie wel leeg hoor ;) :(

Maar LG had echt wat meer aan de ledjes moeten werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:16:
Nou zo te zien zijn de touch lichtjes dus een probleem bij meerdere mensen, hier had LG duidelijk wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Ik bedoel, het stelt gewoon niks voor!

@ Denskie: Gaat jouw batterij sirieus een week mee>? want dan doe je er niks mee volgens mij. Ik luister de hele dag muziek en dan is ie wel leeg hoor ;) :(

Maar LG had echt wat meer aan de ledjes moeten werken!
Ja, nu nog wel in ieder geval.

Ik heb hem net 1.5 maand.
Maar op een normale dag gebruik ik hem zelden, alleen voor af en toe te kijken hoe laat het is of om een smsje te maken.
Maar een week haalt ie makkelijk. als je je nieuw telefoon eerste een hele nacht oplaad en hem dan gebruikt todat hij volledig leeg is en dan qweer oplaad heb je pas de optimale batterijduur.

wat is het probleem met de toutchscreenlampjes eigenlijk?
blijven ze gewoion continu branden of wat?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:28:
[...]
wat is het probleem met de toutchscreenlampjes eigenlijk?
blijven ze gewoion continu branden of wat?
Die zijn/gaan bij verschillende mensen kapot.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel mensen gok ik, alleen die reageren natuurlijk LANG NIET allemaal op dit forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon weer terug uit de reparatie, neon verlichting + accu is vernieuwd en een nieuwe firmware !

dus die irritante internet knop is verdwenen, daar zit nu contacten.

Ook heb ik de googlepack erop gekregen, iemand een idee of dat wap/internet/ of van je bundel afgaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:42:
Ik heb mijn telefoon weer terug uit de reparatie, neon verlichting + accu is vernieuwd en een nieuwe firmware !
Welke firmware versie heb je nu? Ik ben zeer geïnteresseerd in eventuele firmware updates.

ps. Hier nog steeds geen krassen op het scherm of brakke neon toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon zegt dat het "kf750-v10f" is.

Tot zover heb ik ontdekt dat:
- Google Package er op zit
- Menu is een klein beetje veranderd
- De flitser knippert nu 2x heel snel ipv 1 sec lang.
- Rechts bovenste knopje waar de internet shortcut zat, zit nu contacten.
- Enigszins is de telefoon wat sneller in zijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:40:
Mijn telefoon zegt dat het "kf750-v10f" is.
'k Heb zelf een unbranded met versie KF750-V10C
lijkt erop dat die van jou idd meer recente firmware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Heb mijn LG nu zo'n 5 maanden, leek tot vandaag probleemloos te werken.
Het geluid valt nu elke keer weg, ik hoor de andere partij in stukken binnen komen.
Ook valt de verbinding nu elke keer vanzelf weg, ben ik aan het bellen, heb ik 2 of 3 seconden verbinding, knalt de verbinding eruit.
Heb voorheen altijd motorola's gehad, zonder problemen, dit is mijn eerste LG, wel een hele mooie moet ik zeggen, maar kan hem nu na 5 maanden ter reparatie aan gaan bieden, toch wel jammer.
In de toekomst voor mij waarschijnlijk geen LG meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je zien welke firmware versie je hebt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

sinds een week of 2 ook een secret hier, icm t-mobile. echter heb ik veel last haperingen en storingen in gesprekken. Bereik lijkt voldoende, al varieert dat behoorlijk, van 2-5 streepjes. Op het werk zelfs totaal geen bereik, kan alleen een oodoproep doen
Ik heb de sim ook geprobeerd in een htc en een samsung, die lijken stukken beter te werken, geen wegvallende woorden

wat kan de reden zijn? Is de ontvangst van die LG zoveel slechter misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
sander817 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:02:
sinds een week of 2 ook een secret hier, icm t-mobile. echter heb ik veel last haperingen en storingen in gesprekken. Bereik lijkt voldoende, al varieert dat behoorlijk, van 2-5 streepjes. Op het werk zelfs totaal geen bereik, kan alleen een oodoproep doen
Ik heb de sim ook geprobeerd in een htc en een samsung, die lijken stukken beter te werken, geen wegvallende woorden

Ja, helaas is de ontvangst van dit toestel erg belabbert. Ik heb ook regelmatig slecht ontvangst waar andere toestellen het wel blijven doen.

Verwijderd

sander817 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:02:

Nu je dat zegt.
Ik heb inderdaad ook soms in de auto dat ik kijk op mn telefoon en dat er staat alleen noodoproepen.

maar voor de rest heb ik geen klachten met haperingen etc.
maar ik denk dat dat aan lg ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

De mijne is in ieder geval richting LG gestuurd, ik hoop dat ze het probleem snel kunnen oplossen.
Dat happeren doet de mijne ook regelmatig, alleen valt dan ook nog eens de verbinding compleet weg.
Kijken of ze ook gelijk de firmware updaten naar de laatste versie.
Toch wel jammer voor dat toestel, vind het persoonlijk de mooiste GSM die ik tot nu toe gehad heb, moet hij het wel blijven doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
We zouden zelf thuis de firmware moeten kunnen updaten.
link nog een link
Helaas wordt de KF750 nog niet ondersteund.
Het lijkt me een kwestie van afwachten totdat we de firmware zelf kunnen updaten.

[ Voor 60% gewijzigd door Chris.nl op 19-12-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

R2 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:11:
De mijne is in ieder geval richting LG gestuurd, ik hoop dat ze het probleem snel kunnen oplossen.
Dat happeren doet de mijne ook regelmatig, alleen valt dan ook nog eens de verbinding compleet weg.
Kijken of ze ook gelijk de firmware updaten naar de laatste versie.
Toch wel jammer voor dat toestel, vind het persoonlijk de mooiste GSM die ik tot nu toe gehad heb, moet hij het wel blijven doen natuurlijk.
via wie heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Heb de mijne gekocht via gsmstunts, deze hebben hem ingenomen en doorgestuurd voor mij.
Prima service wat dat betreft, nu maar hopen dat hij goed terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt toch direct naar LG gaan voor je garantie?

die van mij hapert ook wel eens, maar ik vind het geen groot probleem.
als je 2x duwt en er gebeurt niks wacht je gewoon 2 secconden, klaar.
verbinding wegvallen heb ik soms in de auto, maar niet tijdens het bellen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Met haperen bedoelde ik het geluid, alsof woorden in stukjes binnenkomen, en het wegvallen van de verbinding gebeurd gewoon na het connecten, je kan 2 woorden zeggen en de verbinding ligt er weer uit terwijl ik het maximale aantal streepjes heb, is dus een echt probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door R2 op 22-12-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is inderdaad echt een probleem.

ik heb er gelukkig verder geen last van, alleen soms in de menu hapert ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Mijn touchlampjes zijn ook brak, ringetjes werken niet meer, bij eentje zit er geen puntje meer in, eentje brand continue en een andere is gewoon helemaal uit.

Na 1 week zater er krassen op t krasvrije scherm, veroorzaakt door het schoonmaak hangertje.

't geluid via de koptelefoon is er na 5 weken mee opgehouden.

En nu het winter is; werkt mijn telefoon niet wanneer ik buiten ben. Door de kou bevriest ie letterlijk.

Een van mijn eerste reacties in dit topic was heel erg positief, ik had hem net een paar dagen.

Maar deze telefoon is echt mega gaar.

Ik ga hem ook lekker terugsturen. Mediamarkt geeft me maar een nieuwe of ze repareren hem maar. Er zit behoorlijk lange consumenten garantie op een telefoon.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Ik hoor hier vrij veel problemen met deze telefoon.

Ik moet toegeven dat ik nog geen enkel probleem heb van alles wat hier word gezecht (klopt even af).
Telefoon nu enkele maanden in gebruik en bij mij functioneert alles zoals het hoort te werken.

Krassen zitten wel op het scherm maar zeker heel stuk minder dan bij een normale andere telefoon.

Verder ben ik er wel over te spreken (maar zal vast komen omdat die van mij correct werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja blijkbaar zijn er dus echt genoeg mensen met problemen met de touch keys.... Debitel geeft mij geen ander toestel, dus das bagger... verder ik zou wel ns willen wete hoe ik aan een nieuwe firmware versie kom??? ik heb nu :

KF750-V10b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Heb zelf geen touchkey problemen gehad, echter wel een probleem met ontvangst.
Toestel ter reparatie opgestuurd, na ontvangst de firmware versie geupgrade van V10B naar V10F.
Ik denk dat je dus alleen kan laten upgraden door het toestel naar LG te sturen.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.