Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Secret ook een speakerfunctie?

Ik mag het hopen voor zo'n geavanceerd apparaat, maar ik kan het niet vinden?

Heeft iemand het werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 13:44
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:02:
Heeft de Secret ook een speakerfunctie?

Ik mag het hopen voor zo'n geavanceerd apparaat, maar ik kan het niet vinden?

Heeft iemand het werkend?
Jazeker. Als je aan het bellen bent kun je hem gewoon op speaker zetten. Druk op de 'zilver' button 2x en speaker is actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMmmm
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:53:

Minpuntje is dat de telefoon niet terug gaat naar het main scherm als ik hem dicht schuif.
Het bovenstaande ervaar ik niet echt als een minpunt maar als erg handig, stel je tikt een smsje..moet ff overstappen of afrekenen aan de cassa schuif je m dicht...ben je klaar schuif je m open en ga je verder waar je gebleven bent IDEAAL ;)

Ik heb de telefoon nu ongeveer 4maanden en ben er wel erg tevreden mee.

Echter heb ik nog een vraagje waarmee iemand mij misschien kan helpen. Is deze telefoon zo in te stellen dat als je een oproep binnen krijgt je het gesprek aanneemt door het openschuiven van de klep? Want ik moet nu nog 2x klikken op dat zilveren knopje wat een beetje raar is in mijn opinie. (er is een optie als je de klep sluit om oproep te beëindigen maar heb niets gevonden om met klep te accepteren)

M

Ow ja voor de mensen met problemen omtrend ontvangs en bluetooth ...kijk ff in de handleiding voor hoe je de telefoon niet moet vasthouden..de antenne zit in het onderste deel van je telefoon (onder getal toetsen) dus als je, je tel hoger vasthoudt heb je hier geen problemen mee omdat je de antenne niet afschermt door je hand O-)

[ Voor 15% gewijzigd door MissMmmm op 21-03-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Echter heb ik nog een vraagje waarmee iemand mij misschien kan helpen. Is deze telefoon zo in te stellen dat als je een oproep binnen krijgt je het gesprek aanneemt door het openschuiven van de klep? Want ik moet nu nog 2x klikken op dat zilveren knopje wat een beetje raar is in mijn opinie. (er is een optie als je de klep sluit om oproep te beëindigen maar heb niets gevonden om met klep te accepteren)
Ja dat is zeker in te stellen. Is een functie die voor zover ik weet alle slide of clamshell telefoons hebben. Ik zou zelf ook niet anders willen.

Dit kan je instellen bij: oproepinstellingen -> algemene instellingen -> antwoord modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMmmm
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-10-2022
PilatuS schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:30:
[...]

Ja dat is zeker in te stellen. Is een functie die voor zover ik weet alle slide of clamshell telefoons hebben. Ik zou zelf ook niet anders willen.

Dit kan je instellen bij: oproepinstellingen -> algemene instellingen -> antwoord modus.
Dank je wel 8)7 er gaat een wereld voor me open _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de secret zo in kan stellen dat hij geen oplopende beltoon heeft, maar gelijk het volle geluid? Ik mis nu regelmatig telefoontjes omdat ik net te laat ben omdat ik hem niet gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Is het normaal dat er geen beeld verschijnt bij de eerste oplaadbeurt?

Groetjes,

Blinkietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat wel normaal, ik weet het niet zeker. Als dit je eerste oplaadbeurt is dan wens ik je succes.

De secret die ik nu heb is al mijn derde, vorige toestellen waren kapot gegaan en deze begint ook al kapot te gaan, terwijl hij nooit is gevallen oid... En debitel's kservice is natuurlijk als altijd weer waardeloos. Moet hem wss laten repareren in Tiel maar heb daar niet zoveel zin in...

Overal vond ik het een ($%^&#%@Q*$^##&) toestel gewoon een kut toestel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:49:
volgens mij is dat wel normaal, ik weet het niet zeker. Als dit je eerste oplaadbeurt is dan wens ik je succes.

De secret die ik nu heb is al mijn derde, vorige toestellen waren kapot gegaan en deze begint ook al kapot te gaan, terwijl hij nooit is gevallen oid... En debitel's kservice is natuurlijk als altijd weer waardeloos. Moet hem wss laten repareren in Tiel maar heb daar niet zoveel zin in...

Overal vond ik het een ($%^&#%@Q*$^##&) toestel gewoon een kut toestel!!!!
ik heb hem als los toestel gekocht en nergens last van.

batterij gaat 3 dagen mee, geluid is prima, beeld ook, touchscreen werkt prima.
ik neem hem dagelijks in mn broekzak mee, dan doe jij denk ik toch iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
dit toestel is zoon %^$^%$^bagger. koop echt nooit een LG meer. de batterij is om te janken...
slechts 1 vd voorbeelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een maand of twee geleden heb ik mij een LG KF750 SECRET aangeschaft bij MEDIA MARKT.nu heb ik dat toestel al voor de tweede maal moeten binnen brengen voor herstelling!bij de eerste maal viel mijn toestel constant uit,ook al had ik mijn battery de hele tijdt laten opladen.toestel binnen gebracht en na drie weken had ik het terug!battery vervangen+nieuw moederbord ingestoken.daarna alles ok.tot ik tot de vaststelling kwam toen ik foto's begon te trekken,de kwaliteit van mijn foto's enorm slecht waren en dit voor een 5megapixels camera.maw,zo terug gekregen van de herstellingsdienst.nu zit mijn toestel voor een tweede keer binnen voor herstelling.heb het nog maar een paar dagen kunnen gebruiken en we zijn bijna al drie maanden verder.een nieuw toestel heb ik nooit gekregen aangezien het maar een paar dagen oud was.geen nieuw meer zeiden ze.is al uit de verpakking geweest.dan vraag ik mij af!hoe kun je een toestel gebruiken als je het niet uit de verpakking moogt halen?maw,ik koop nooit nog een toestel bij MEDIAMARKT en zeker niet van het merk LG! met vriendelijke groeten gino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:51:
een maand of twee geleden heb ik mij een LG KF750 SECRET aangeschaft bij MEDIA MARKT.nu heb ik dat toestel al voor de tweede maal moeten binnen brengen voor herstelling!bij de eerste maal viel mijn toestel constant uit,ook al had ik mijn battery de hele tijdt laten opladen.toestel binnen gebracht en na drie weken had ik het terug!battery vervangen+nieuw moederbord ingestoken.daarna alles ok.tot ik tot de vaststelling kwam toen ik foto's begon te trekken,de kwaliteit van mijn foto's enorm slecht waren en dit voor een 5megapixels camera.maw,zo terug gekregen van de herstellingsdienst.nu zit mijn toestel voor een tweede keer binnen voor herstelling.heb het nog maar een paar dagen kunnen gebruiken en we zijn bijna al drie maanden verder.een nieuw toestel heb ik nooit gekregen aangezien het maar een paar dagen oud was.geen nieuw meer zeiden ze.is al uit de verpakking geweest.dan vraag ik mij af!hoe kun je een toestel gebruiken als je het niet uit de verpakking moogt halen?maw,ik koop nooit nog een toestel bij MEDIAMARKT en zeker niet van het merk LG! met vriendelijke groeten gino
Bij de media markt krijg je ook meestal 2de hands zooi.
mensen zoals jij die hun telefoon terugbrengen en dan zeggen geef me het geld maar terug.
wat gebeurt er dan met je telefoon? precies, gewoon weer het rek in.

en dat is bij jou ook gebeurt.
Ligt niet aan LG maar aan de media markt, media markt is leuk om te kijken maar kopen moet je ergens anders doen. of echt heel goed opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• longbigbear
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07-2024
hier zijn we ook in bezit van 2 l g kf 750 met een t mobile abonnement.
de ontvangst is slecht dus de eerste ligt al in de la en ben over gestapt op mijn vorige toestel.
wie heef er tips om toch alles weer na behoren te laten werken.
accu gaat hoogstens 3 dagen mee.
soms valt ook telefoon verbinding weg met bellen of er gaat niets over terwijl de telefoon wel aanstaat.

dirk

[ Voor 16% gewijzigd door longbigbear op 02-06-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

longbigbear schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:18:
hier zijn we ook in bezit van 2 l g kp 750 met een t mobile abonnement.
de ontvangst is slecht dus de eerste ligt al in de la en ben over gestapt op mijn vorige toestel.
wie heef er tips om toch alles weer na behoren te laten werken.
accu gaat hoogstens 3 dagen mee.
soms valt ook telefoon verbinding weg met bellen of er gaat niets over terwijl de telefoon wel aanstaat.

dirk
Opsturen ter reparatie, heb ik ook gedaan. LG zet er dan gelijk de laatst nieuwe versie firmware op. Ontvangst is bij mij nu goed, het wegvallen van de verbinding is ook verdwenen en de accu gaat nu aanzienlijk langer mee zeker 4 tot 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers

Als ik dit allemaal lees begin ik toch zeer hard te twijfelen of de LG Secret wel een goede keuze is! Er zijn veel mensen die blijkbaar problemen hebben met dit toestel, en ik heb geen zin om na een maand of om de maand naar de winkel te gaan! Buiten het touchscreen, heeft deze LG meer te bieden dan bijvoorbeeld een Samsung G600?

2 linkjes:
http://www.letsgomobile.o...amsung-sgh-g600/pagina17/
http://www.letsgomobile.o...s/0104/lg-secret/pagina6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 19:51
hallo mensen,

ik zit best wel te twijfelen over deze telefoon . ik wou hem eerst kopen, maar naar AL die klachten te hebben gelezen....
iemand die het hier totaal niet mee eens is en zegt ; KOPEEEEEEHHH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

karnemelk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:22:
hallo mensen,

ik zit best wel te twijfelen over deze telefoon . ik wou hem eerst kopen, maar naar AL die klachten te hebben gelezen....
iemand die het hier totaal niet mee eens is en zegt ; KOPEEEEEEHHH!!!
Ach weet je, mensen die tevreden zijn over dit toestel zullen niet snel een forum raadplegen en eea posten. Het zijn altijd de mensen met problemen die op zoek gaan naar oplossingen en zodoende hier terecht komen.
Zelf heb ik na de update van de firmware totaal geen problemen meer gehad en vindt mijn KF750 nog steeds een schitterende toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou me LG Secret krijgen binnen 1 week maar aangezien ze mijn contracten niet hebben ontvangen heb ik de bestelling maar geannuleerd.

Zag dat er veel problemen waren met dit toestel en toen ik hem in het echt zag viel hij toch een beetje tegen moet ik zeggen.

Heb nu inmiddels rechtstreeks bij mijn provider besteld en krijg eind deze week de LG Viewty Smart thuis gestuurd :)

Dan toch maar een 2 jarig abbo ipv 1 met de LG Secret maar heb nu wel 8mp ipv 5mp, wifi, en full touch :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.... ik zit erg te twijfelen tussen de LG Viewty [Het LG Viewty (KU990) Topic - Deel 3] en de LG Secret , de LG Viewty is wat ouder en ik hoor dat de camera minder goed is dan die van de LG Secret (terwijl ze allebei 5mp hebben), maar de LG Secret heeft toch veel knopjes en software problemen.

Dus: LG Viewty of LG Secret?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een erg mooi toestel, maar ik heb wel iets eigenaardigs waar ik niet uit kom.
Als ik een nummer bel met het toetsenbord uitgeschoven, dan is er geen geluid in de speaker, maar als ik het toestel inschuif hoor ik de andere kant weer.
Is dit een instelling, of is het toestel gewoon defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb de LG Secret en een data abonement van Vodafone. Deze heb ik via UMTS ingesteld en browsen gaat vlot en zonder problemen. Echter als ik de Youtube functie wil proberen en een filmpje wil starten gaat het mis. Ik krijg een laadscherm met 'verbinden', maar naar een paar seconden krijg ik de melding 'verbinding mislukt'. Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan, en daar werkt Youtube wel gewoon.

Zijn er nog speciale instellingen nodig voor Youtube? Of iets anders wat mij ontgaat?

Ik hoor graag van jullie, Vince

EDIT: inmiddels gevonden, naast toegangspunten en internetprofiel moet je ook nog een streamingprofiel maken.. omslachtig... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een hoop problemen.

Hij valt soms uit of loopt vast.
Vanmiddag herkende hij ineens de SIM kaart niet meer en hij heeft heel vaak geen ontvangst.

Ook gaat hij soms niet goed aan, dan komt het LG logo en gaat hij uit. Als ik hem dan weer aanzet gaat hij aan zonder de pincode te vragen :S

na de vakantie dus maar eens opsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:24:
Weet iemand hoe ik de secret zo in kan stellen dat hij geen oplopende beltoon heeft, maar gelijk het volle geluid? Ik mis nu regelmatig telefoontjes omdat ik net te laat ben omdat ik hem niet gehoord heb.
instellen op max en trillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
ik wil 'm gaan kopen, maar in welke menu's etc gebruik je het touchscreen dan?
Trouwens, voor andere mensen, als je veel klachten over een product ziet staan, zegt dat ook niet alles, want als je geen problemen hebt, ga je ook niet naar tweakers om ergens over te klagen, dus eigenlijk wil ik zeggen: op internet vind je meer negatieve dan positieve reacties

[ Voor 64% gewijzigd door thijsje66 op 17-10-2009 13:57 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Zo, ik heb hem vrijdag gekocht en er net ff een review over geschreven
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een LG secret, ik gebruik hem nu 2 weken. Ik heb weinig klachten over dit toestel. Maar me bluetooth werkt niet na mijn wensen , ik kan apparaten toevoegen, bestanden verzenden maar ik heb het niet ontvangen. Zo gauw iemand mij iets wilt sturen. Krijgt die gene de melding verzenden mislukt. Ik heb een tip opgevolgt door mijn hand niet voor de anthenne te houden. Maar dit helpt helaas niks? Tips? ook ervaring hier mee? reageer aub !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
338464#*# en dan kijken bij bluetooth test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:17:
338464#*# en dan kijken bij bluetooth test?
Zo ver ben ik gekomen. Maar ik heb geen idee wat ik verder in dat menu moet doen. Owja ik krijg de heledag al geen verbinding met mij netwerk. heb je nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ja, misschien ff kijken bij Network Mode (uit m'n hoofd 14) en dan automatisch selecteren.
En als alles echt helemaal fout gaat (is bij mij twee keer gebeurd ;) ) moet je factory reset doen. Verwijder dan wel je sim en geheugenkaart, want als die erin zitten wist hij sowieso alles op je sim, en dus zou ik voor de zekerheid toch ook maar ff je geheugenkaart eruit halen. Voor dat bluetooth moet je (mss, ik weet het niet zeker, want ik heb het probleem niet) ff kijken welke software versie je hebt, het kan een bug zijn, ik heb V10c. Als je lager hebt moet je denk ik naar de winkel en dan vragen of ze hem kunnen updaten. Of neem anders contact op met LG.

[ Voor 27% gewijzigd door thijsje66 op 18-11-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:32:
Ja, misschien ff kijken bij Network Mode (uit m'n hoofd 14) en dan automatisch selecteren.
En als alles echt helemaal fout gaat (is bij mij twee keer gebeurd ;) ) moet je factory reset doen. Verwijder dan wel je sim en geheugenkaart, want als die erin zitten wist hij sowieso alles op je sim, en dus zou ik voor de zekerheid toch ook maar ff je geheugenkaart eruit halen. Voor dat bluetooth moet je (mss, ik weet het niet zeker, want ik heb het probleem niet) ff kijken welke software versie je hebt, het kan een bug zijn, ik heb V10c. Als je lager hebt moet je denk ik naar de winkel en dan vragen of ze hem kunnen updaten. Of neem anders contact op met LG.
het is me gelukt hoor ! hij doet het weer prima ! bedankt voor je hulp ! en me netwerk had te maken met vodafone, die er uit lag vandaag

• thijsje66
Oh, had jij dat ook al.

• thijsje66
dimane schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:00:
dit toestel is zoon %^$^%$^bagger. koop echt nooit een LG meer. de batterij is om te janken...
slechts 1 vd voorbeelden
De batterij boeit me niet echt. Als hij 's avonds leeg is, laad ik hem 's nacht gewoon op. Geen probleem, toch?

• thijsje66
en weg is de triplepost

[ Voor 67% gewijzigd door thijsje66 op 25-11-2009 08:12 ]

• thijsje66
en weg is de triplepost

[ Voor 94% gewijzigd door thijsje66 op 25-11-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@nikk17
Wat heeft er eigenlijk gewerkt? de factory reset?

En ik ben net ergens achter gekomen: Google Maps is gratis. Ik heb geen beltegoed meer, maar kan nog steeds een kwartier op google maps :) .

Zou het eigenlijk mogelijk zijn om je firmware via bluetooth te updaten? lijkt me vrij sterk, maar zou toch interessant zijn omdat ik geen usb kabel erbij kreeg.

@ruthger-mod
Nee hoor, google maps is niet offline, bij een klein stukje verschuiven download hij al iets van 400 kb bij mij. en toch kan ik dat doen met 0 cent beltegoed.

[ Voor 63% gewijzigd door thijsje66 op 25-11-2009 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:13

KoudeAardbei

Moderator

ja dikke ultra-triple-double poster, dat kan ook in een edit....

maar google maps is offline gewoon gratis , zolang je kaarten in cache hebt staan?

• thijsje66
Nou ben ik het helemaal zat!
Er zit voor de tweede keer alweer een breuk in de kabel van m'n headset. Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit:
Nog erger. Ik heb alleen m'n muziekspeler openstaan, en als ik dan in het menu multitasking probeer te komen, zegt hij maximum aantal toepassingen geopend. Hoe kan dit???

[ Voor 39% gewijzigd door thijsje66 op 28-11-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik heb net een topic gemaakt voor het modden
thijsje66 in "Het LG KF750 Secret modding topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!