Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/6pswenq.jpg

Intro

LG brengt met de KU990 bijgenaamt Viewty een verrassend mooi en volledig toestel uit! Het superstrakke design met groot en goed bedienbaar touchscreen gemixt met onder andere een 5MP camera, HSPDA en vele nieuwe technieken is hij zeker geen underdog bij de grote concurentie. Hieronder meer informatie over het toetsel!

Specs

Design:
* Afmetingen (LxWxD): 103.5 x 54.4 x 14.8 mm
* Gewicht: 112 gram
* Display: 3 inch 262.144 kleuren 240 x 400 pixels (WQVGA) Touchscreen

Connectivity
* 3G: HSDPA / EDGE
* Bluetooth 1.2
* USB 2.0

Geheugen
* 100 mb memory Intern
* Met MicroSD uitbreidbaar (tot 2 gig. 4 gig met nieuwere kaartjes?)
* Batterij: 1000mAh Li-Ion battery
* Stand-by: GSM: 434 uur, 3G: 454 uur
* Gesprekstijd: GSM: 355 uur, 3G: 233 uur
* Trilalarm

Camera:
* 5 MP CMOS digitale camera met Schneider Kreuznach Lens
* 640 x 480 pixel camera (30 fps) - 640 x 384 (breedbeeld) - 320 x 240 (120 fps)

Multimedia
* FM Radio Receiver
* Divx player
* Goede mp3 speler
* Word, Excel,PDF support

Plaatjes/Video's

Afbeeldingslocatie: http://www.tecnosquad.com/wp-content/uploads/2007/08/lg-u990.jpg

Software

Autogk Divx converter met veel mogelijkheden.
Torrent van de officiele pc software/drivers voor de KU990

Snel smsen vanaf de computer! Met dank aan Elect!!
Meer informatie: Klik

Reviews:

Review: Gsmarena.com
Review 2: Gsmhelpdesk.com
Review 3: Letsgomobile.orf
Duitste video review: vitivi.tv
Meest waardeloze toch grappige review: Tweakers.net. Let op de reacties :P

De +plus en -minpunten

Tot nu toe zijn bij de tweakers/reviewers de volgende punten naar voren gekomen:

De pluspunten:
+ Touchscreen werkt verassend goed,
+ Sms-en met qwerty toetsenbord werkt erg snel,
+ Scherm erg groot en superhelder,
+ Mp3 speler laat zich goed bedienen,
+ Goede kwaliteit van video's (al dan niet bij voldoende licht),
+ Internetbrowser is uitgebreid,
+ Divx support !!
+ Google aplicaties! (gmail, googlemaps en crappy youtube)

De minpunten:
- Menu komt niet overal even snel over,
- 5MP camera laat op auto instellingen de wensen nog een beetje over (hopelijk met firmwareupdate).
- Sms in/outbox is beperkt tot 300 sms berichten.
- Telefoon heeft de neiging om stof onder het scherm te verzamelen..

Handige links:

Screenprotectors
Productpagina LG
Officiele Viewty pagina
KU990forum met games,themes enz.

Hier kan je vanaf je KU990 door heel youtube browsen!

Tips & Tricks:

Aanbrengen screenprotector:
- maak een ruimte klaar waar geen/zo min mgoelijk stof is (badkamer: hete kraan open laten staan om te stomen en de stoom neer laten slaan)
- Haal de accu uit je telefoon
- Maak een oplossing van lauw water en afwasmiddel
- Was je handen direct om je vingers van vet te ontdoen, liefst niet afdrogen met doek (= pluisjes)
- Zorg dat het scherm van je viewty stofvrij is
- Haal de screenprotector van de bescherming
- Zet de screenprotector in je zeepoplossing
- Pak je screenprotector en laat hem uitlekken
- Plaats je screenprotector op het scherm, door het zeepwater kan je de protector nog makkelijk verschuiven.
- Met een plastic card de bubbels eruit duwen
- Laten drogen
Schuttersound uitschakelen:
Download het programma (trail is ook aanwezig) MobyExplorer, Dit is een soort file manager java applicatie die je toegang geeft tot alle bestanden in je telefoon. Als je een .wav bestandje opneemt (bijv. via de windows geluidsrecorder) zonder geluid, die vervolgens de zelfde naam geeft als een van de 'shutter' geluiden (dus shutter1,wav of shutter2.wav of shutter3.wav) dan kun je het bestand via het programma vervangen voor het originele bestand. Als je dat bestand dan vervolgensselecteerd als shutter geluid, dan hoor je dus je eigen bestandje zonder geluid wanneer je een foto neemt.
Volume van de telefoon & headset verhogen:
Headset:
1/ Ga naar het service menu 3845#*990#
2/ Ga naar 2 "Device Test"
3/ kies 8 "Sound"
4/ kies dan voor 7 "Audio CAL Tool"
5/ en hierna 1 "Audio Calibration"
6/ 3 "Change Sound DB"

Nu zijn we in het menu waar we het volgende gaan veranderen:
7/ Verander snd_device_type naar SND_STEREO_HEADSET_MEDIA
8/ Verander snd_method_type naar METHOD_MIDI
9/ Verander Item_Title to rx_volume_db7(dec) (Dit is de maximale volumesetting, db0 isde laagste of stille)
10/ Waarschijnlijk zie je in Get data iets als -1400? dat gaan we veranderen!

Uitleg: -50000 is stil.Dus 0 moet voluit zijn! Hiermee gaat de bass ook mee waardoor je deze beter niet op 0 kan zetten.. Het limiet ligt waarschijnlijk rond de -500.

Om het te veranderen ga je naar "set box" waar je 500 intypt. Eenmaal dit gedaan klik je op de (-minus) button (in het menu) waardoor er een - voor komt. Klik hiernaa op OK om het te bevestigen

10/Klik nu op de terug toets (dus geen "c" )

11/ Als laatste klikken we op "Write Sound DB to EFS"
Toets op de c om weer terug te gaan naar het servise menu om daarna de rode toets in te drukken om hieruit te gaan.

Toestelvolume:

Hetzelfde kunnen we voor het toestelvolume doen.
Hier kies je bij snd_device_type "SND_SPEAKER_MEDIA"

EIGEN RISICO!!!!!
Heb hem zelf op -500 staan en klinkt erg goed. Maar geen garantie dat dit blijft..
Instellingen Interneten Google apps:
Voor de instellingen van je internet kan je op de site van provider terecht. Hier is meestal een optie te vinden waarmee je alle instellingen naar je telefoon kan laten sturen.

Google:
Op de Viewty zijn ook google aplicaties te vinden. Deze willen echter bij velen niet werken. De oplossing voor mij (Orange) en voor anderen bij T-mobile is:

Maar een internet profiel aan in:
Spelletjes en toepassingen => instellingen => opties => nieuwe toevoegen.
Vul een naam in en kies bij verbindingsmodus TCP without Proxy,
Kies bij toegangspunten een java profiel (bij orange Orange Java).
De rest allemaal leeg laten. Nu moet het werken!

Firmware

Op dit moment zijn er geen nieuwe firmware-updates beschikbaar. De huidige versie is v10a /b of c afhankelijk van of je een branded toestel hebt

Faq

Kan ik mijn eigen oordopjes gebruiken?
Ja dat kan!

Kan mijn telefoon meer als de opgegeven 2gig kaartjes aan?
Ja dit kan. Dit blijkt overgens alleen te werken op zogenaamde "Micro SDHC 4 gig" kaartjes. Wat ook belangrijk is is dat je deze eerst tot over de 2 gig moet vullen! Officieel ondersteunt hij het dan ook niet..

Hoe kan ik snel bestanden overzetten van de pc naar mijn telefoon?
De snelste manier is om je KU990 in te stellen als usb massa-apperaat. Dit kan je doen door in je telefoon naar de volgende menu's te gaan
Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmogelijkheden -> Massaopslag.
(Hier kan je alleen je sd kaartje mee vullen)

Hoe kan ik al mijn smsjes verwijderen?
Ga naar in/outbox, opties waar je voor Markeren/mark ophalen kiest. Pak nu het bovenste "selecteer boxje" waarbij hij alle berichten selecteerd. Nu kan je ze verwijderen! (bij mij moet ik een paar x drukken om het boxje te selecteren op een 1 of andere manier..)

Kan ik andere theme's downloaden?
Ja dit is mogelijk! Op het http://www.ku990.co.uk forum (wel even registreren) zijn ze druk in de weer om de Viewty te hacken. En met succes want er zijn op dit moment talloze theme's waarvan een aantal ook je complete menu structuur omver gooien. LET WEL OP!! Dit bericht begon niets voor niets met het woord hacken. Lees eerst goed het forum na over hoe en wat alles zit. Beperk je met de vragen over theme's enz. ook gelieve bij dat forum aangezien ze je de daar beter kunnen helpen :)

Zijn er ook leuke Windows icons voor de Viewty?
Ja die zijn er incl handleiding! klik

Hoe kom ik in het sevice/unlock menu?
Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#

LET OP!! Hiermee kan je je telefoon naar de ** helpen..

Do! 8) & Not to do! }:|

- Dit is het KU990 topic. GEEN ABONEMENTEN TOPIC! Er zijn genoeg site's en winkels te vinden die je hiermee kunnen helpen dus hou het daar dan ook bij.
- Geen post over"ik heb de mijne besteld" of "bij netwerk Jodel is hij nu al voor 5 cent per maand" Hier zijn genoeg andere site's voor.

+ Handige links zijn altijd erg welkom! Als je denkt deze te hebben PM me dan zodat ik ze in de startpost kan zetten.

Slot

Mis je nog wat in de startpost? PM Me !
Credits naar Mordrakka Voor de info uit deel1. Ook naar iedereen die links en info geeft !

[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 28-02-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier deel 3 !
Iemand enig idee hoe ik de titel kan veranderen? :'(

Edit,

Waar kan ik dat doen? :)

Is aangepast bedankt!

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 11-01-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:16

Snuffel

Vroem!

TR aanmaken wil wel eens helpen :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190176

ik heb weleens het idee dat mensen denken dat de LG viewty een smartphone is. Nu heeft hij ook heel veel mogelijkheden, maar is toch niet te vergelijken met een smartphone denk ik. Wat is jullie idee hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Anoniem: 190176 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:57:
ik heb weleens het idee dat mensen denken dat de LG viewty een smartphone is. Nu heeft hij ook heel veel mogelijkheden, maar is toch niet te vergelijken met een smartphone denk ik. Wat is jullie idee hierover?
Nu ik hem een tijd in bezit heb kan ik met zekerheid zeggen dat dit totaal geen smartphone is. Het mist gewoon de uitgebreide functionaliteit van een smartphone. Agenda functies enzo zijn het allemaal net niet.
Mijn volgende telefoon wordt weer gewoon een officiele smartphone. Ik mis hier teveel dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245607

Kleine update voor de sms hack. Het is waarschijnljik niet nodig om een factory reset uit te voeren. Een reset van de instellingen

Menu --> Telefoon Instellingen --> Instelling resetten

Zou voldoende moeten zijn. Het zou mooi zijn als iemand dat kan testen. Het voordeel is dat je dan niet al je gegevens kwijt bent.
Zou iemand me kunnen vertellen wat voor code je hier in moet voeren? Ik kom er zelf niet uit namelijk. Misschien dat ik niet goed nadenk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:53
standaard code is

code:
1
0000

Misschien een idee om de sms hack ook in de startpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245607

Bedankt! Hij werkt! (de code, en de sms hack!)
Het is idd een goed idee om de sms-hack in de startpost te plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:20
Ik heb een password manager op mijn Viewty geinstalleerd. Werkt prima. Keepass manager is een applicatie op je PC (windows, linux of mac) waar je al je wachtwoorden veilig op kan slaan. Met de java applicatie kun je de database op je Viewty bekijken en heb je je wachtwoorden altijd bij je. Helpt me weer om me ervan te overtuigen dat ik mijn Treo 750 kan thuislaten als ik de Viewty bij me heb.

Kijk op http://sourceforge.net/projects/keepassj2me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248325

He Younes,
mijne is Vodafone-branded.Het stof dat er nu onder zit is nog erg weinig, maar als er al stof onder zit kan dat natuurlijk altijd meer worden. Ook lijkt er een minimale speling in de bovenhoek te zitten bij het scherm, deze komt soms een heel klein beetje omhoog. Toch ben ik er van overtuigd dat ik hier gewoon recht heb op garantie, ga dit aankomende week vragen bij de vodafone shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Weet iemand waar je voor een goede prijs een 2de LG USB kabel kan kopen? Handig voor het opladen op bv werk.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223685

heb zojuist een screenprotector geplaatst op de wijze zoals die in de start wordt beschreven. De protector is nu een beetje wit uitgeslagen. Ik neem aan dat dit nog wegtrekt als alles droog is?? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-04 23:17
He jongens,

Op ku990.co.uk hebben ze een manier gevonden om je mobiel te firmware updaten >:) .
Hier is de link:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=1127

Hier is ook de nieuwe v10e firmware te downloaden is, dus met ondersteuning van sdhc :9~ .

Wie o wie gaat het op zijn eigen viewty uitproberen?

@aramdin:
Ebay staat vol met kabels voor viewty, en ze kosten daar bijna niets.

[ Voor 12% gewijzigd door gyjo op 13-01-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248689

*nieuw op het forum - dus mocht ik iets verkeerds doen dan hoor ik het graag*

Ben al enige tijd in het bezit van de Viewty en vond dat het wel tijd werd voor wat leuke gadgets en dingen uitproberen.
Nu heb ik hier kunnen lezen dat ipv de suite ook voor massaopslag kunt kiezen. Werkt prima, totdat ik de bestanden op de telefoon wil bekijken.Aangemaakte mappen herkent ie niet.

Ook al een poging gedaan om bestanden via de cardreader op het externe geheugen te krijgen, dan zijn de mappen die ik heb aangemaakt 1x zichtbaar op de Viewty, maar als ik dan opnieuw de map wil aanklikken begint ie 'iets' te laden en kan ik de map weer niet zien!!!1

Ben al door beide topics heen gelopen, mocht ik het toch gemist hebben, zou iemand hier de link willen plaatsen of paginanr.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126385

Anoniem: 248325 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:10:
He Younes,
mijne is Vodafone-branded.Het stof dat er nu onder zit is nog erg weinig, maar als er al stof onder zit kan dat natuurlijk altijd meer worden. Ook lijkt er een minimale speling in de bovenhoek te zitten bij het scherm, deze komt soms een heel klein beetje omhoog. Toch ben ik er van overtuigd dat ik hier gewoon recht heb op garantie, ga dit aankomende week vragen bij de vodafone shop.
Beste koen,
ik heb het vermoeden dat dat dit niet puur toeval is, maar dat iedereen die een VF viewty heeft stof onder zijn beeld heeft/zal krijgen.Dit om het feit dat ik al 2 viewtys in bezit heb gehad en bij beide stof onder het scherm kwam( Beide VF branded viewty's ) en koen ditzelfde probleem ook heeft. Om dit na te gaan en valse beschuldigen te voorkomen verzoek ik degene met een Vodafone brandend Viewty:

Dus SVP alle mensen die een vodafone branded viewty hebben, even zeggen of ze stof onder het beeld hebben, en hoe lang ze het toestel al in bezit hebben en waar heb je 'm gekocht, webshop, of in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Anoniem: 126385 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:52:

Dus SVP alle mensen die een vodafone branded viewty hebben, even zeggen of ze stof onder het beeld hebben, en hoe lang ze het toestel al in bezit hebben en waar heb je 'm gekocht, webshop, of in de winkel.
Ik heb VF branded, en ik heb wel een heel klein beetje stof onder het display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248716

Hallo,
Ik heb het bijgeleverde cdrommetje geladen. Ik krijg steeds maar heel kort een verbinding tussen pc en gsm tot stand. Heb 4 mp3's kunnen laden en verder verbreekt hij steeds de verbinding.
Ik heb de software al een keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd.
Wat kan ik doen ? (ben een beetje een pc-oen hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240890

gyjo schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:55:
He jongens,

Op ku990.co.uk hebben ze een manier gevonden om je mobiel te firmware updaten >:) .
Hier is de link:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=1127

Hier is ook de nieuwe v10e firmware te downloaden is, dus met ondersteuning van sdhc :9~ .

Wie o wie gaat het op zijn eigen viewty uitproberen?

@aramdin:
Ebay staat vol met kabels voor viewty, en ze kosten daar bijna niets.
Daar staat goeie shit op, je kunt ook je lettertype veranderen, heb ik ook nog niet aangedurft :P
Heb al wel die Iphone theme geinstalleerd :9

Heb btw geen stof onder m'n scherm, is geen branded telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248382

Ik heb dit al aan het eind van deel 2 gepost, maar ik denk dat niemand het gezien heeft. Aangezien er toch zoveel vraag naar was(is?), zal ik het hier nog maar een keertje zetten. Het spijt me dat dit de tweede keer is, maar volgens mij willen velen van jullie dit wel en is het niet zo erg ;)
--------------------------------------------------------------
Hoi Viewty-gebruikers,

Er is blijkbaar een firmware update!

Ik lees nu al een tijdje dit topic mee en ik moet zeggen; bedankt voor alle tips en hulp :).
Ik heb een week geleden evenals velen van jullie ook de brief verstuurd. Ik kreeg vrij snel een bericht dat het doorgestuurd nou worden naar de juiste afdeling en zowaar; ik heb een reactie! _/-\o_
Er stond in;

U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix.

Customer Service DynaFix : 0900-3962349
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl

Ik heb echter nog geen contact opgenomen omdat ik zelf niet veel problemen heb (vrijwel geen). Echter dacht ik dat jullie er wel iets aan zouden hebben. Succes en laat maar even weten of het heeft geholpen, anders ga ik er weer even achteraan! :9

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248780

Heey mensen..

ook ik heb weer problemen met het maken van een nieuwe theme op mn viewty...iedereen heeft het over het ESF media builder dat je ervoor nodig hebt...nu heb ik echter een Macbook van Apple...waarop ik dat programma niet kan installeren...iemand enig idee hoe apple gebruikers dit oplossen??? een ander programma? of andere manier voor plaatsen van bestanden???

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 248780 op 13-01-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Vmware and parallels both work for me. I didn't do anything special. Just installed the lg suite and enabled usb mode in vmware and parallels.
Bovenstaande kwam ik tegen, op dit moment is het dus nog niet mogelijk om vanaf een mac een theme op de viewty te plaatsen. Je zal dus gebruiken moeten maken van vmware of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238453

'Weet iemand een goed freeware programmatje om die 3gpp mee af te spelen en eventueel te converten.
Mijn quicktime geeft wel geluid, maar geen beeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246913

PatrickG schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Ik heb VF branded, en ik heb wel een heel klein beetje stof onder het display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigen bericht vergeten :S

Ik heb ook een VF branded Viewty sinds 3 Januari. Heb nog geen stof onder mn display, ook geen tekenen van een loslatend scherm. Hopen dat t zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:56

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik twijfel nog tussen de viewty en de SE K850i. Doorslag gevend zal zijn of mijn HBH-DS980 werkt met die viewty.

Heeft iemand dit al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248892

Ik heb een probleempje: tijdens het smsen maak ik gebruik van t9. Nu verschijnen er opeens rare cijfers als ik een woord in typ. Voorbeeld ik typ 'al' in en er verschijnt '25' :S meer mensen met dit probleem? Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.

Groet Chris

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 248892 op 14-01-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:19

Koppensneller

winterrrrrr

ohno_nl schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:49:
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik twijfel nog tussen de viewty en de SE K850i. Doorslag gevend zal zijn of mijn HBH-DS980 werkt met die viewty.

Heeft iemand dit al getest?
Als dat ding gewoon met A2DP werkt kun je er vanuit gaan dat hij werkt met de Viewty. Ik heb zelf nu ongeveer 2 maanden een A2DP headset:

Afbeeldingslocatie: http://hugodejong.net/filehost/get.php?h=174d62c4ea4955fd12ee410c056a73e3

En dat werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244352

ey allemaal ik had dat idd gezien over dat je je mobiel kan opsturen voor een update...maar vraag me dan af of er wel echt een update is anders zouden ze het toch wel bekend maken? ik heb trouwens een tijdje geleden ook een mail gestuurd maar helemaal nix gehad anderen wel? Ik wacht nog wel ff met die update ze zijn in engeland ook hard bezig met het hacken. P.s ik had een paar post geleden nog gevraagd of iemand efs media builder erop kan zetten want met die site krijg ik het niet gedownload...iemand? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die een dvd op hun viewty willen zetten: EasyDivX v0.82 werkt super! typ gewoon even in op google. Is freeware dus gewoon downloaden.

Na het rippen kopieer je het bestand "easydivx.avi" (staat dan in de map */cd1/divx/easydivx.avi) naar je viewty. Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240890

Anoniem: 248382 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:52:
Ik heb dit al aan het eind van deel 2 gepost, maar ik denk dat niemand het gezien heeft. Aangezien er toch zoveel vraag naar was(is?), zal ik het hier nog maar een keertje zetten. Het spijt me dat dit de tweede keer is, maar volgens mij willen velen van jullie dit wel en is het niet zo erg ;)
--------------------------------------------------------------
Hoi Viewty-gebruikers,

Er is blijkbaar een firmware update!

Ik lees nu al een tijdje dit topic mee en ik moet zeggen; bedankt voor alle tips en hulp :).
Ik heb een week geleden evenals velen van jullie ook de brief verstuurd. Ik kreeg vrij snel een bericht dat het doorgestuurd nou worden naar de juiste afdeling en zowaar; ik heb een reactie! _/-\o_
Er stond in;

U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix.

Customer Service DynaFix : 0900-3962349
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl

Ik heb echter nog geen contact opgenomen omdat ik zelf niet veel problemen heb (vrijwel geen). Echter dacht ik dat jullie er wel iets aan zouden hebben. Succes en laat maar even weten of het heeft geholpen, anders ga ik er weer even achteraan! :9

Nick
Volgens mij is dat gewoon de standaard software, kan me haast niet voorstellen dat dat een firmware update is.

Iemand al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

verschillende reviews afgegaan maar niet antwoorden op mijn vragen kunnen vinden. Heb eerlijk gezegd niet deel 1 en 2 doorgelezen, dat is gewoon echt te groot.
- Kan je op viewty msn messenger installeren?
- Kan de email client gmail ophalen? De ene review zegt dat het niet lukt maar de andere wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 240890 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:09:
[...]

Volgens mij is dat gewoon de standaard software, kan me haast niet voorstellen dat dat een firmware update is.

Iemand al gedaan?
Nopez, denk dat ze je telefoon gewoon naar default settings terugzetten & de diagnostics doen in het service menu. Als er een nieuwe firmware beschikbaar was, dan was dat allang duidelijk!

Heeft er iemand anders nog een goede tip voor een spare Viewty USB kabel? Ebay doe ik zelf niet aan, ik heb al bij wat reguliere winkels gekeken, maar nog niets gevonden.

[ Voor 16% gewijzigd door aramdin op 14-01-2008 21:40 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Over die firmware update..

Die is inderdaad uit! Nummer is V10e.
Verschil is vooral kwa uiterlijk van wat ik gelezen heb. Zo is de wat witte bovenkant van het standby scherm weg, zijn er wat icons veranderd en is is het menu iets aangepast.. Zal straks eens kijken waar ik het had gelezen,

Stof onder scherm
Helaas ook bij mij :'( . Echt superiritant! heb overgens geen branded telefoon..

EDIT:

hier het topic erover! http://www.ku990.co.uk/fo...7&st=0&sk=t&sd=a&start=10

staan ook enkele foto's op:

http://img123.imageshack.us/my.php?image=v10evsv10cdu5.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=v10evsv10c2em9.jpg
http://img519.imageshack.us/my.php?image=v10evsv10c3yz4.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 14-01-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Dit is nog geen officiele firmware update van LG maar gewoon een andere firmware van een bepaalde telecom provider. Onderstaande stukje legt het duidelijk uit.
The letters only refer to the Operator. Although it now appears that O2 are the first to have shipped the Viewty with 2 different firmware versions (letters)

But we have to be honest here. The differences between all the firmwares are VERY SMALL, and are mostly releated to what the Mobile Phone operator has decided to ADD rather than CHANGE......

So i wouldnt get hung up on it.

And to reconfirm. Its not LG that are up to anything. Its the Phone operators that are making these changes for their phones to be used on their network. IN all honesty it probably what happens on almost all phones....
Geloof me als er echt een firmware update was geweest dan was er allang een groot topic geweest op het uk forum. Ik denk dat deze firmware gewoon gevonden is omdat men nu weet hoe ze de firmware van een telefoon kunnen backuppen.

Het antwoord van LG is naar mijn mening gewoon een standaard antwoord en ja ik denk ook dat ze gewoon een factory reset uitvoeren en je de telefoon terug sturen.
Anoniem: 51617 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:10:
verschillende reviews afgegaan maar niet antwoorden op mijn vragen kunnen vinden. Heb eerlijk gezegd niet deel 1 en 2 doorgelezen, dat is gewoon echt te groot.
- Kan de email client gmail ophalen? De ene review zegt dat het niet lukt maar de andere wel? :?
Msn messenger kan niet geinstalleerd worden maar er zijn wel andere programma's die goed werken, de webversie van msn werkt wel en ik hoor goede dingen over ebuddy

Op een aantal viewty is het complete google packet geinstalleerd. Ze zijn er al achter hoe je die mogelijkheid ook kan aanzetten op versie's waar niet alle google apps opstaan, check deze link maar even. Ik heb het getest en het werkt, ik had nog geen google mail maar na het volgen van de instructies op die pagina heb ik ze wel.

[ Voor 29% gewijzigd door SuperKneus op 15-01-2008 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0oT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 18:07
Anoniem: 51617 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:10:
ik heb zelf ebuddy msn (moet je volgens mij in deel 2 even zoeken op msn, dan zie je ergens een link van ebuddy applicatie)
Deze installeer je, en dan werkt het bij mij.
Het is wel een 'oude' versie. De nieuwe versie van ebuddy, heb ik nog niet geprobeert.
Maar waarom nieuwe erop, als de oude perfect werk?.
Ik wacht wel tot ebuddy een 'speciale' installer/ondersteuning maakt voor de LG Viewty.
Want de installer verschilt per telefoon, dus vandaar dat ik maar eventjes wacht.

en gmail client had ik standaard erop. Sommige hebben dit echter niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244968

Anoniem: 223685 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:01:
heb zojuist een screenprotector geplaatst op de wijze zoals die in de start wordt beschreven. De protector is nu een beetje wit uitgeslagen. Ik neem aan dat dit nog wegtrekt als alles droog is?? iemand ervaring?
Welke screenprotector heb je geplaatst? De bijgeleverde was bij mij rampzalig kwa vlekken en bubbels, heb er nu eentje van Durasec opzitten, geniaal! Na het aanbrengen nog wel wat vlekjes en miniscule bobbeltjes, maar na een dag of 5 waren die helemaal weg.. Zit er nu super op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste Tweakers,

Ik heb het iphone thema op mijn viewty zitten. Helaas doen de shortcuts het niet. ( ik krijg gewoon grijze strepen op mijn scherm. Weet iemand hoe ik mijn oude shortcuts terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shortcuts.xml terugzetten, maar je zal wel geen backup hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawk88
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:21
Weet iemand al of deze telefoon de 4Gb kaartjes ondersteunt?
edit:
Ik heb het al gevonden in het vorige topic, het is dus een beetje gissen of hij het wel of niet doet.

Wat is gebeurt er als hij niet herkend word, ziet hij dan 2Gb of helemaal niets?

[ Voor 61% gewijzigd door hawk88 op 15-01-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee klopt... bovenstaande gaat dus niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Er schijnt een nieuwe firmware te zijn (10e) die wel SDHC (en dus groter dan 2GB) ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

ey volk,

Even een vraagje:
Heeft er iemand toevallig een programma gevonden waarmee je vanaf je telefoon bijvoorbeeld een powerpoint presentatie kan doorbladeren.

Als soort afstandbediening dus bij een presentatie

Laat je hroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
10e is niet een nieuwe firmware!

4gb kaartjes worden gewoon herkend, je moet hem alleen via je computer en niet via de viewty formateren anders heb je een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

SuperKneus schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:15:
10e is niet een nieuwe firmware!

4gb kaartjes worden gewoon herkend, je moet hem alleen via je computer en niet via de viewty formateren anders heb je een probleem.
En je mag nooit meer dan 2GB vrije ruimte hebben op het kaartje, anders gaat het ook fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Is het nou echt nodig zo'n screenprotector, het scherm is toch niet zo krasgevoelig?
Ze zijn gewoon zo lelijk, zonder zo'n plakkertje is de telefoon veel mooier.

En ik heb die van durasec ook al geprobeerd, de goedkope versie dan waarbij je gelijk 5 stuks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:03
PatrickG schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:59:
Is het nou echt nodig zo'n screenprotector, het scherm is toch niet zo krasgevoelig?
Ze zijn gewoon zo lelijk, zonder zo'n plakkertje is de telefoon veel mooier.

En ik heb die van durasec ook al geprobeerd, de goedkope versie dan waarbij je gelijk 5 stuks krijgt.
Tja, ik zou het toch klote vinden als mijn scherm vol met krassen zou komen, dus ik heb maar zo'n dure besteld van durasec. Die bevalt prima, zit er goed op en ik vind niet dat je er veel van ziet. Heb hem er overigens opgeplakt volgens de beschrijving in de startpost.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Tja, ik zou het toch klote vinden als mijn scherm vol met krassen zou komen, dus ik heb maar zo'n dure besteld van durasec. Die bevalt prima, zit er goed op en ik vind niet dat je er veel van ziet. Heb hem er overigens opgeplakt volgens de beschrijving in de startpost.
Ja zo heb ik het ook gedaan, bij de meegeleverde van LG en die van goedkope van durasec. Maar bij beiden zaten ze er niet perfect op. Dan ga ik me er al aan ergeren.
Die goedkope van durasec gaat trouwens heel snel kapot. Als je er met een pinpas overheen strijkt laat het al krassen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Op dit moment zit er bij mij nog geen screenprotector op. Ik ben aan het wachten totdat mijn invisible shield binnen komt. Schijnt erg goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Ik heb van die goedkope inmiddels alle 5 al gebruikt en zijn inderdaad waardeloos. Die dure is toch die dikkere versie? is die wel goed helder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 223685 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:10:
[...]

Ik heb van die goedkope inmiddels alle 5 al gebruikt en zijn inderdaad waardeloos. Die dure is toch die dikkere versie? is die wel goed helder?
Hij is inderdaad vrij dik, gok iets meer dan een halve mm, je kunt de protector er goed op zien zitten als je de telefoon van de zijkant goed bekijken, maar de bescherming is dus ook een stuk beter. Verder vind ik de helderheid goed. Wel wordt de inkijkhoek er wat door beperkt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Hij is inderdaad vrij dik, gok iets meer dan een halve mm, je kunt de protector er goed op zien zitten als je de telefoon van de zijkant goed bekijken, maar de bescherming is dus ook een stuk beter. Verder vind ik de helderheid goed. Wel wordt de inkijkhoek er wat door beperkt volgens mij.
ok.. ik zal m eens gaan proberen. Hij leek me zo wazig maar dat zal wel wegtrekken op den duur denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 223685 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:35:
[...]

ok.. ik zal m eens gaan proberen. Hij leek me zo wazig maar dat zal wel wegtrekken op den duur denk ik.
Net na het aanbrengen was hij bij mij ook wel wazig volgens mij, maar dat trok met het opdrogen wel weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of er navigatie software voor de viewty beschikbaar is... zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/4623/owndct6.jpg

Onderkant van de stoel heeft mij viewty niet overleefd : <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245843

Hoi
Ik had een vraag
Als je muziek op je microdisk hebt geplaatst beland de muziek in mijn geluiden en niet bij muziek.
Kan je de muziek misschien verplaatsen van mijn geluiden naar muziek?
alvast bedankt,
Maurice Geraets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:42:
[...]

Net na het aanbrengen was hij bij mij ook wel wazig volgens mij, maar dat trok met het opdrogen wel weg :)
Heb n nieuwe aangebracht en het is inderdaad wel te doen. Wordt met het uur netter. Ben overigens wel benieuwd naar reviews van die invibleshield tot die tijd eerst deze ter bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:07
TictaCNL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:45:
[afbeelding]

Ik vraag me ook af wat je telefoon op de grond moet.. :')

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de viewty los gekocht en heb een sim kaart van telfort in de telefoon zitten. Het rare is dat ik helemaal niet in rekening wordt gebracht als ik internet. Is dit normaal bij telfort prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
TictaCNL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:45:
[afbeelding]

had je nou maar een screenprotector gehad :P

jk, klote zeg.. had je 'm verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die problemen ondervinden tijdens het converteren van films met divx... Ga even naar google en typ dr divx in. Download de software. Deze variant van divx converter heeft mij nog geen problemen bezorgd. Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117601

Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...

Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.

Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20€ heb alweer nieuwe bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-04 23:17
Anoniem: 117601 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:
Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...

Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.

Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20€ heb alweer nieuwe bestelt.
Ja dan weet ik ook niet wat je fout doet. Ik heb de originele van lg er nu meer dan 2 maanden op zitten, zonder enig bubbeltje vuiltje of ook maar een hoekje dat los gaat.

Ik heb me badkamer volledig in de stoom gezet, door lekker de douch aan te zetten en de sproeikop in het bad aan te zetten op het warmst. En dat met alle ventilatie afgesloten, nou was daar wel 40 graden en kon er net 2 meter zien zo stomerig was het >:) . En toen de handleiding gevolgd, en ik vindt het echt een super resultaat.
Veel mensen vragen van, krast dat beeldscherm niet erg?? En als je dan zegt dat er een screen protector op zit, dan zien ze het pas.

Verder neem ik nooit dat domme gay pennetje mee dat erbij is geleverd. Als ik touch spelletjes ga spelen pak ik gewoon een potlood, pen of iets wat ik zie liggen. Ook daarvan krijg ik nouwelijks krassen in de folie, alleen een paar van een 2H potlood, die bleek achteraf toch iets te hard :9~ .
Maarja, ik denk dat deze screen protector het nog zeker wel een half jaar vol houd. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Is zo'n screenprotector echt nodig, of is het alleen ter preventie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:07
Ik heb al deze telefoon nu 2 maanden, en geen enkel krasje. Ik heb er ook geen screenprotector opgeplakt. Ik doe de telefoon gewoon in m'n broekzak met de kant van het schermpje naar buiten, zodat het schermpje niet langs die ijzeren dingen bij de zakken van m'n spijkerbroek schaaft. Verder doe ik ook niets in die broekzak, ook geen pennetje.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Laatst online: 15:46
ik heb ook geen screenprotector, en ondanks dat de telefoon al 2x gevallen is, nog geen 1 krasje. heb sinds kort wel dat hoesje van noreve, echt een mooi ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234663

Hoi ik heb ook dat hoesje van norev besteld, zijn de knopen van de camera ook vrij?
En hoe lang duurde het voor dat je hem binnen had ?
P.s. ik heb gister'n ook ff de firmeware gebackupt best trickie.
Ik had eerst de map een verkeerde naam gegeven en dan doet hij het dus mooi niet meer,
maar ik heb hem weer aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232202

ik heb een vraagje over de standaard webbrowser op de viewty. ik heb een t-mobile abbo en ga dan naar web n walk die standaard geinstaleert staat op de viewty! maar ook ga ik wel eens via de opera browser. maar nu is mijn standaard tmobile browser opeens met mini letters en kan ik dus niks meer lezen, t kwam opeens nadat ik wat aan het bekijken was. wat kan ik hier aan doen?? heb de instelling allemaal al bekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234663

Als je aan het camera wieltje draait tijdens het interneten kun je de pagina en het letertype vergroten
mischien is dat het !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag 4 uur in de trein gezeten en heerlijk twee films gekeken met de viewty. Super! na 3 uur film was de accu nog bijna vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117601 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:

die 5 die je had zijn inderdaad gore %$$%^dingen! Je moet die dure kopen waar "the fes" het ook over had. Die heb ik er nu ook op en die zit perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog iemand met die screenprotector (de High-tec van Durasec), zit perfect! Duurde een dag of 5 voor echt alle vlekjes waren weggetrokken, maar je ziet hem nu nauwelijks zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0oT
  • Laatst online: 25-04 18:07
Ik heb zelf een screenprotector van ebay gekocht, en moet zeggen dat ik deze uitstekend vind. Ik hoef hem niet nat te maken of weet ik veel. Deze screenprotector geeft gewoon geen bubbels tijdens het aanbrengen! Ik heb er 2 stuks ervan gekregen, en de eerste is mij gelijk gelukt.
Maar dit is een tijdelijke oplossing tot SuperKneus (van tweakers) de invisibleshield krijgt en mij kan vertellen of deze goed is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
Anoniem: 234663 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:46:
Hoi ik heb ook dat hoesje van norev besteld, zijn de knopen van de camera ook vrij?
En hoe lang duurde het voor dat je hem binnen had ?
P.s. ik heb gister'n ook ff de firmeware gebackupt best trickie.
Ik had eerst de map een verkeerde naam gegeven en dan doet hij het dus mooi niet meer,
maar ik heb hem weer aan de praat
Nadat het geld was overgemaakt kreeg ik een mailtje dat het hoesje verzonden zou worden, en de volgende dag om 12uur had ik em al binnen!
Knoppen van de camera zijn vrij ja. Om fotos te maken moet je wel de klep van het hoesje zeg maar een beetje vouwen (wat ook gewoon mogelijk is). Dit is een klein beetje onpraktisch, maar verder niet hinderlijk. Vind et verder een superding, telefoon is stijlvol beschermd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247779

svdhorst schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:28:
[...]

Nadat het geld was overgemaakt kreeg ik een mailtje dat het hoesje verzonden zou worden, en de volgende dag om 12uur had ik em al binnen!
Knoppen van de camera zijn vrij ja. Om fotos te maken moet je wel de klep van het hoesje zeg maar een beetje vouwen (wat ook gewoon mogelijk is). Dit is een klein beetje onpraktisch, maar verder niet hinderlijk. Vind et verder een superding, telefoon is stijlvol beschermd :)
Ik vraag me echt af hoe dit hoesje er aan de achterkant nou eigenlijk uitziet, kan er nergens een volledige foto van vinden. Zit die klep ook over de cameralens? Zou je hier misschien een fotootje van kunnen maken? Het ding is me net te duur om zomaar te bestellen...Maar ziet er verder erg strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat Noreve hoesje is erg mooi, maar toch even een (misschien heel stomme) vraag...
Dat hoesje gaat dicht met een magnetische sluiting! En ik vind de combinatie magneten en apparatuur niet echt lekker, en zeker al die fijngevoelige apparatuur als een telefoon en een touchscreen... Maak ik me terecht zorgen of kan dit helemaal geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 244968 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:00:
Dat Noreve hoesje is erg mooi, maar toch even een (misschien heel stomme) vraag...
Dat hoesje gaat dicht met een magnetische sluiting! En ik vind de combinatie magneten en apparatuur niet echt lekker, en zeker al die fijngevoelige apparatuur als een telefoon en een touchscreen... Maak ik me terecht zorgen of kan dit helemaal geen kwaad?
De magneet die in dat hoesje zit is erg zwak, dus ik denk niet dat het veel kwaad kan. Hetzelfde lees ik op andere fora, zoals in dit draadje (wel een ander product)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
Hoesje gaat over de cameralens heen ja, maar dit kun je dus ruim voldoende wegklappen/vouwen om er geen last van te hebben tijdens het maken van fotos :)
Ik vind dit op zich best fijn, want nou kan ik ook weer sleutels ed in dezelfde broekzak doen als mn telefoon zonder bang te zijn om de lens te beschadigen :)
Magneet maakte ik me eerst ook een beetje zorgen over, maar het is een zwak magneetje (echter voldoende sterk om het klepje goed dicht te houden). Bovendien zit er nog een laag leer tussen de magneet en je telefoon. Ik denk dus niet dat dit voor problemen gaat zorgen.
Foto's kan ik zo gauw niet maken. Misschien later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162762

Heeft iemand een plaatje van de hele achterkant van het Noreve hoesje.
En kun je het aan je riem vastmaken?

En waar kun je het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 162762 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:32:
Staat gewoon op de productpage:
- Completely removable sturdy metal belt clip (swivels 360 degrees)
Oa hier
Beetje zoeken kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die het geluid van de media speler te zacht vinden... Op het engelse forum staat stap voor stap uitgelegd hoe dit harder kan worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 248892 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:49:
Voor de mensen die het geluid van de media speler te zacht vinden... Op het engelse forum staat stap voor stap uitgelegd hoe dit harder kan worden gezet.
Ik heb het ook geprobeerd maar volgensmij werkt het niet.. Iemand die dit kan bevestigen?

"Maybe the secret menu can help.. type 3845#*990# go to Device test>Sound>AudioCAL tool>SOUND CALIBRATION>CHANGE SOUND DB and change the "snd_device_type" to "snd_headset_media" then you can change the volume db under "Item Title".
I don't know if it has any effects, because i didn't tested it yet.. but when anybody have an anwser..post it."

Heb alleen ipv headsetmedia voor phonespeaker gekozen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Er staat ook duidelijk dat het voor de headsetspeaker is en niet voor de phonespeaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is het wel gelukt. Mijn geluid van headset en speakers zijn harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 248892 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:42:
Bij mij is het wel gelukt. Mijn geluid van headset en speakers zijn harder.
Ow dat is mooi! Heb nu zelf ook een paar keer geprobeerd maar het lukt me niet.. kan je uitleggen wat je presies gedaan hebt na "Item Title".?
Alsvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is trouwens de goede link jup jup. Ik weet niet waar je die andere gegevens van hebt, maar die kloppen niet. Zoals je zult zien ontbreken er "stappen" http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=1619 je moet overigens wel eerst registreren voor je dit topic kan bekijken. Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verder heb ik vernomen dat het programma amaze een navigatie systeem is dat goed werkt met de viewty. Dit geld ook voor het programma trekbuddy. Zoek even op google en je wordt naar de juiste pagina verwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Het forum is niet bedoeld om artikelen te verkopen. Om het toch op Tweakers te koop aan te kunnen bieden, verwijzen we je door naar http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 18-01-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:00
Ik kon het niet echt lezen uit de reacties, maar maakt de update het reageren in het menu ook sneller?
Ik had vorige week een I-Phone in me handen en dat reageert toch wel wat directer moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wh000h000!

Volume staat nu een stuk harder hier :D Ben beniewt wanneer mn boxjes het begeven >:)
Meteen in de SP zetten bedankt christiaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yesss ben sinds vandaag ook eindelijk trotse eigenaar van mijn vieuwty!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 09:50

WarPuppy

Electronic Technology

Anoniem: 162762 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:32:

Godver gast, tenzij je nerds wil versieren flik je zon actie om het aan je riem vast te maken!
Hoes = goed, beschermt je telefoon als die in je zak zit, maar hou het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Anoniem: 190176 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:27:
yesss ben sinds vandaag ook eindelijk trotse eigenaar van mijn vieuwty!!!!
Nice!!
Zou je daar ook een review van plaatsen als je een beetje alles hebt getest?
WarPuppy schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:19:
[...]

Godver gast, tenzij je nerds wil versieren flik je zon actie om het aan je riem vast te maken!
Hoes = goed, beschermt je telefoon als die in je zak zit, maar hou het daar.
rofl ieder z'n eigen ding he ;)

[ Voor 37% gewijzigd door XTREEMRaGE op 18-01-2008 23:30 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 28-04 14:52
iemand enig idee hoe het met bluetooth zit?

als ik met mijn laptop connect naar mijn viewty zie ik geen mappen alleen maar 1 mp3tje (vraag me niet waarom dat mp3tje want het staat op precies dezelfde plek als al mn andere mp3s), ik vind het heel erg raar! Iemand een idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Laatst online: 26-06-2022
Nu sinds 24 uur een Viewty. Ben er niet ontevreden over maar er is 1 ding wat ik niet werkend krijg. Blogger.. Terwijl internet enzo prima werkt krijg ik bij het uploaden naar blogger de melding dat de server niet beschikbaar is. Heeft iemand enig idee hoe ik dat oplos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248356

Hallo ,

Weet iemand een manier of heeft iemand software om met de LG KU990 Microsoft Exchange email binnen te halen.
Uiteraard weet ik dat het wel met POP3 en IMAP kan. Het bedrijf waar ik voor werkt beschikt alleen over Exchangemail.

Graag een reactie.

Gr. Ries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Hallo,

Ik heb sinds een dag de viewty. Hij bevalt me prima alles werkt erg gemakkelijk.
Nu ben ik alleen de cd kwijt, kan ik ook ergens de lg pc suite downloaden?
Nu kan ik alleen maar bij de geheugenkaart komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk op ku990.co.uk en gaan dan naar downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nu een paar weken een viewty en ben er zeer tevreden over alleen de snoeren als je muziek wil luisteren vind ik toch iets te veel van het goeie zag dat je wel kleinere verlengstukje kon kopen maar vind zo bluetooth headset wel een idee, heeft iemand ervaring met deze dingen zo ja suggesties? ik kwam zelf uit op die van jabra jabra de Bluetooth Headset BT620s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Anoniem: 248356 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:29:
Hallo ,

Weet iemand een manier of heeft iemand software om met de LG KU990 Microsoft Exchange email binnen te halen.
Uiteraard weet ik dat het wel met POP3 en IMAP kan. Het bedrijf waar ik voor werkt beschikt alleen over Exchangemail.

Graag een reactie.

Gr. Ries.
Volgens mij kun je standaard dus geen Exchange mail ophalen met de Viewty, maar ik weet wel dat je in Exchange ook de IMAP (en POP3, maar dat is minder handig) protocol aan kan zetten. Misschien kun je dat aan de beheerder vragen :)
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste