Intro |
LG brengt met de KU990 bijgenaamt Viewty een verrassend mooi en volledig toestel uit! Het superstrakke design met groot en goed bedienbaar touchscreen gemixt met onder andere een 5MP camera, HSPDA en vele nieuwe technieken is hij zeker geen underdog bij de grote concurentie. Hieronder meer informatie over het toetsel! |
Specs |
Design: * Afmetingen (LxWxD): 103.5 x 54.4 x 14.8 mm * Gewicht: 112 gram * Display: 3 inch 262.144 kleuren 240 x 400 pixels (WQVGA) Touchscreen Connectivity * 3G: HSDPA / EDGE * Bluetooth 1.2 * USB 2.0 Geheugen * 100 mb memory Intern * Met MicroSD uitbreidbaar (tot 2 gig. 4 gig met nieuwere kaartjes?) * Batterij: 1000mAh Li-Ion battery * Stand-by: GSM: 434 uur, 3G: 454 uur * Gesprekstijd: GSM: 355 uur, 3G: 233 uur * Trilalarm Camera: * 5 MP CMOS digitale camera met Schneider Kreuznach Lens * 640 x 480 pixel camera (30 fps) - 640 x 384 (breedbeeld) - 320 x 240 (120 fps) Multimedia * FM Radio Receiver * Divx player * Goede mp3 speler * Word, Excel,PDF support |
Plaatjes/Video's |
![]() |
Software |
Autogk Divx converter met veel mogelijkheden. Torrent van de officiele pc software/drivers voor de KU990 Snel smsen vanaf de computer! Met dank aan Elect!! Meer informatie: Klik |
Reviews: |
Review: Gsmarena.com Review 2: Gsmhelpdesk.com Review 3: Letsgomobile.orf Duitste video review: vitivi.tv Meest waardeloze toch grappige review: Tweakers.net. Let op de reacties :P |
De +plus en -minpunten |
Tot nu toe zijn bij de tweakers/reviewers de volgende punten naar voren gekomen: De pluspunten: + Touchscreen werkt verassend goed, + Sms-en met qwerty toetsenbord werkt erg snel, + Scherm erg groot en superhelder, + Mp3 speler laat zich goed bedienen, + Goede kwaliteit van video's (al dan niet bij voldoende licht), + Internetbrowser is uitgebreid, + Divx support !! + Google aplicaties! (gmail, googlemaps en crappy youtube) De minpunten: - Menu komt niet overal even snel over, - 5MP camera laat op auto instellingen de wensen nog een beetje over (hopelijk met firmwareupdate). - Sms in/outbox is beperkt tot 300 sms berichten. - Telefoon heeft de neiging om stof onder het scherm te verzamelen.. |
Handige links: |
Screenprotectors Productpagina LG Officiele Viewty pagina KU990forum met games,themes enz. Hier kan je vanaf je KU990 door heel youtube browsen! |
Tips & Tricks: |
Aanbrengen screenprotector: Schuttersound uitschakelen: Volume van de telefoon & headset verhogen: Instellingen Interneten Google apps:
|
Firmware |
Op dit moment zijn er geen nieuwe firmware-updates beschikbaar. De huidige versie is v10a /b of c afhankelijk van of je een branded toestel hebt |
Faq |
Kan ik mijn eigen oordopjes gebruiken? Ja dat kan! Kan mijn telefoon meer als de opgegeven 2gig kaartjes aan? Ja dit kan. Dit blijkt overgens alleen te werken op zogenaamde "Micro SDHC 4 gig" kaartjes. Wat ook belangrijk is is dat je deze eerst tot over de 2 gig moet vullen! Officieel ondersteunt hij het dan ook niet.. Hoe kan ik snel bestanden overzetten van de pc naar mijn telefoon? De snelste manier is om je KU990 in te stellen als usb massa-apperaat. Dit kan je doen door in je telefoon naar de volgende menu's te gaan Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmogelijkheden -> Massaopslag. (Hier kan je alleen je sd kaartje mee vullen) Hoe kan ik al mijn smsjes verwijderen? Ga naar in/outbox, opties waar je voor Markeren/mark ophalen kiest. Pak nu het bovenste "selecteer boxje" waarbij hij alle berichten selecteerd. Nu kan je ze verwijderen! (bij mij moet ik een paar x drukken om het boxje te selecteren op een 1 of andere manier..) Kan ik andere theme's downloaden? Ja dit is mogelijk! Op het http://www.ku990.co.uk forum (wel even registreren) zijn ze druk in de weer om de Viewty te hacken. En met succes want er zijn op dit moment talloze theme's waarvan een aantal ook je complete menu structuur omver gooien. LET WEL OP!! Dit bericht begon niets voor niets met het woord hacken. Lees eerst goed het forum na over hoe en wat alles zit. Beperk je met de vragen over theme's enz. ook gelieve bij dat forum aangezien ze je de daar beter kunnen helpen Zijn er ook leuke Windows icons voor de Viewty? Ja die zijn er incl handleiding! klik Hoe kom ik in het sevice/unlock menu? Viewty Service Menu: 3845#*990# Unlocking Menu: 2945#*990# LET OP!! Hiermee kan je je telefoon naar de ** helpen.. |
Do! |
- Dit is het KU990 topic. GEEN ABONEMENTEN TOPIC! Er zijn genoeg site's en winkels te vinden die je hiermee kunnen helpen dus hou het daar dan ook bij. - Geen post over"ik heb de mijne besteld" of "bij netwerk Jodel is hij nu al voor 5 cent per maand" Hier zijn genoeg andere site's voor. + Handige links zijn altijd erg welkom! Als je denkt deze te hebben PM me dan zodat ik ze in de startpost kan zetten. |
Slot |
Mis je nog wat in de startpost? PM Me ! Credits naar Mordrakka Voor de info uit deel1. Ook naar iedereen die links en info geeft ! |
[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 28-02-2009 16:59 ]