Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124246

Ik koppel mn Viewty via bluetooth met mn KD-BT1 JVC headunit in de auto, Viewty wordt als headset herkend en ik ben bereikbaar handsfree en kan op de headunit nummers intoetsen.

De headunit haalt alleen niet het telefoonboek op :/ Smsjes ook niet (al vind ik dat minder belangrijk). Ik lees dat het heeft te maken met het feit dat de Viewty als headset wordt gekoppeld.. In de handleiding van mn headunit lees ik dat je je telefoonboek ook via BT naar de headunit kan sturen maar kom er niet achter hoe.

Iemand ervaring met de Viewty en bluetooth autoradio's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe krijg ik een Bluetooth verbinding tussen mijn Viewty en Pc Suite. Ik krijg steeds de melding 'kan geen verbinding maken' ???

Hoe oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Ik heb er 2 films (avi divx files) opgezet, geconverteerd met divx converter (wat overigens heel goed werkt!), alleen zou ik graag een ondertitel erbij hebben. Kan je met AutoGK geloof ik een ondertitel erbij plakken (maar alleen dvd bestanden, geen avi files), maar is het mogelijk om een andere speler erop te zetten ofzo die wel een srt bestand pakt als ondertitel. Want bij mij pakt hij deze niet als ik hem in dezelfde dir zet en dezelfde bestandsnaam geef.

[ Voor 7% gewijzigd door The Flow op 20-01-2008 17:07 ]

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124565

mobile625 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:32:
Hoe krijg ik een Bluetooth verbinding tussen mijn Viewty en Pc Suite. Ik krijg steeds de melding 'kan geen verbinding maken' ???

Hoe oplossen
volgens mij zijn er meerdere topics over dit onderwerp..ik zou zeggen zoek..en gij zult vinden...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 124565 op 21-01-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
The FLow schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:00:
Ik heb er 2 films (avi divx files) opgezet, geconverteerd met divx converter (wat overigens heel goed werkt!), alleen zou ik graag een ondertitel erbij hebben. Kan je met AutoGK geloof ik een ondertitel erbij plakken (maar alleen dvd bestanden, geen avi files), maar is het mogelijk om een andere speler erop te zetten ofzo die wel een srt bestand pakt als ondertitel. Want bij mij pakt hij deze niet als ik hem in dezelfde dir zet en dezelfde bestandsnaam geef.
Je kunt ook met VirtualDub + plugin de ondertitels hardcoden in het videobestand :) Probeer eens Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Is geschreven voor PMD's, maar je zou ermee uit de voeten moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240890

Heb sinds een aantal weken een raar iets met mijn Viewty.

Zoals gister, de hele avond geen telefoon gehad of een sms, rond half 11 in 1 keer 4 sms’jes achter elkaar, waarvan 1 daadwerkelijke sms, die andere 3 sms’jes bestond uit de tekst dat ik een oproep had gemist.
Die mensen terug gebeld, en bleek dat de vroegste persoon al om 18.00u had gebeld, dus ben de hele avond niet bereikbaar geweest terwijl de telefoon gewoon aan stond. De lijst van gemiste oproepen staan ze ook niet bij, dus dat betekend dat hij meteen op de voicemail gaat.

Het zou ook nog aan T-Mobile kunnen liggen, maar aangezien me dit al een paar x eerder is opgevallen lijkt me dat sterk.

Iemand met een zelfde ervaring???

Zwaar irritant, want als je echt een telefoontje verwacht weet je niet of die persoon je nu kan bereiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:40
Anoniem: 240890 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:13:

Zoals gister, de hele avond geen telefoon gehad of een sms, rond half 11 in 1 keer 4 sms’jes achter elkaar, waarvan 1 daadwerkelijke sms, die andere 3 sms’jes bestond uit de tekst dat ik een oproep had gemist.
Die mensen terug gebeld, en bleek dat de vroegste persoon al om 18.00u had gebeld, dus ben de hele avond niet bereikbaar geweest terwijl de telefoon gewoon aan stond. De lijst van gemiste oproepen staan ze ook niet bij, dus dat betekend dat hij meteen op de voicemail gaat.

Het zou ook nog aan T-Mobile kunnen liggen, maar aangezien me dit al een paar x eerder is opgevallen lijkt me dat sterk.

Zwaar irritant, want als je echt een telefoontje verwacht weet je niet of die persoon je nu kan bereiken :(
Waarom zou het niet aan T-mobile kunnen liggen wanneer het je al een paar keer eerder is opgevallen? Ik heb er (met orange) in ieder geval geen last van gehad.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200327

Ik word gek van mijn Viewty.

29/11 gekocht.
27/12 terug voor reparatie
16/1 weer in mijn bezig
Nu weer zelfde probleem.

Hij valt uit en dan krijg ik 'm soms uren lang niet meer aan. Geen reactie als ik 'm in de oplader zet. Accu even uit en terug in. Ik snap er geen *** van. Als ie weer in de reparatie moet :( ben ik 'm weer 3 weken kwijt.

Iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223685

Ik heb hetzelfde probleem. Ik bel met Telfort en terwijl ik een goede dekking heb ben ik soms niet bereikbaar. Proef op de som genomen en via de vaste lijn gebeld naar mijn gsm. Resultaat: direct voicemail! terwijl de gsm gewoon aan staat en niet op doorschakelen o.i.d. Tel. uit en aan gezet en toen ging het wel goed.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad met met het zelfde telfort abbo en een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Waarom zou het niet aan T-mobile kunnen liggen wanneer het je al een paar keer eerder is opgevallen? Ik heb er (met orange) in ieder geval geen last van gehad.
Omdat m'n vriendin ook T-Mobile heeft, en die heeft er geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223685 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:49:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik bel met Telfort en terwijl ik een goede dekking heb ben ik soms niet bereikbaar. Proef op de som genomen en via de vaste lijn gebeld naar mijn gsm. Resultaat: direct voicemail! terwijl de gsm gewoon aan staat en niet op doorschakelen o.i.d. Tel. uit en aan gezet en toen ging het wel goed.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad met met het zelfde telfort abbo en een andere telefoon.
Hmm, is mooi klote, ik zit er over te twijfelen om een hard reset te doen, en hopen dat het dan over is, en anders gaat ie maar terug naar de fabriek voor een reparatie, jammer, heb voor de rest geen enkel probleem ermee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223685

Anoniem: 240890 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:51:
[...]

Hmm, is mooi klote, ik zit er over te twijfelen om een hard reset te doen, en hopen dat het dan over is, en anders gaat ie maar terug naar de fabriek voor een reparatie, jammer, heb voor de rest geen enkel probleem ermee :/
Tja het probleem blijft dan dat je de storing moet kunnen laten zien. Met andere woorden: Als je telefoon het gewoon normaal doet als hij ter reparatie wordt aangeboden dan krijg je hem na 3 weken terug met de mededeling dat er niets is gevonden. Kortom het is en blijft een ergerlijke kwestie waar misschien wel niets anders aan te doens is dan er mee proberen te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61514

Dit heb ik nu ook al een paar keer gehad, erg vervelend en zelfs als ik hem uit en weer aan zet wordt dit probleem niet opgelost. Ik blijf gewoon totaal onbereikbaar voor SMS'jes en telefoon. Ik kan daarentegen wel SMS'jes versturen (deze komen ook aan bij de ontvanger) en internet werkt wel gewoon. Als het opgelost zou worden als ik hem uit en weer aan zette dan zou ik er minder problemen mee hebben, maar dit is erg vervelend. Gelukkig is het in de drie maanden dat ik hem heb pas 2x voorgekomen.

Ik kan trouwens sommige grotere flashbestanden (spelletjes van bijv. 300kb) niet spelen, dan krijg ik de melding 'maximale bestandsgrootte overschreden', weet iemand waar dit aan kan liggen en (vooral) hoe je het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 21:35

Ik heb ook een T-mobile abbo en heb ook ongeveer hetzelfde gehad, ie, iemand belt je maar krijgt gelijkt de voicemail. vervolgens krijg jij even later een smsje van t-mobile, maar geen gemiste oproep.
Echter had ik toen nog geen viewty! dus ik denk gewoon dat het iets recents is met T-mobile ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245990

Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met de telefoon... ben ik wel blij om dus,
ik heb alleen nog een hoesje nodig, ga ik vandaag ff naar opzoek.

Enige snelheid met het releasen van nieuwe updates/firmware hoop ik wel op....
Snelheid van het menu kan iets verbeterd worden , en geen optie tot anuleren is ook soms klote bij het schrijven van een SMS, hebje een hele SMS getypt, druk je perongeluk op exit, endan vraagtie alleen of je hem wilt opslaan in concepten, of niet, geen optie tot anuleren, dat mis ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 245990 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:21:
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met de telefoon... ben ik wel blij om dus,
ik heb alleen nog een hoesje nodig, ga ik vandaag ff naar opzoek.

Enige snelheid met het releasen van nieuwe updates/firmware hoop ik wel op....
Snelheid van het menu kan iets verbeterd worden , en geen optie tot anuleren is ook soms klote bij het schrijven van een SMS, hebje een hele SMS getypt, druk je perongeluk op exit, endan vraagtie alleen of je hem wilt opslaan in concepten, of niet, geen optie tot anuleren, dat mis ik ook wel.
Druk in zo'n geval eens op de "C" toets, je zult zien dat die prima werkt als annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249939

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonboek van de KU 990 te "pushen" naar mijn karkit. (parrot 3100).

Bij mijn oude telefoon had ik een optie dat ik het hele adressenbestand met blue tooth kon verzenden. De telefoon mijn mijn vriendin synchroniseerd automatisch (ook LG).

Met deze krijg ik het niet voor elkaar. Als je in een contactpersoon zit kun je wel een visitekaarte versturen, maar dan alleen 1 voor 1 en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Als iemand mij kan helpen dan graag.

Groet Mike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:55

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mmmhh ik vind het maar een "minder fijne" telefoon. Zoals eerder gezegd soms uren lang geen telefoon, en dan in 1 keer echt paar sms achter elkaar. En is er misschien ook een optie dat wanneer je je wekker zet dat die ZACHTJES begint, werkelijk bij elk ding dat ik selecteer gaat die voluit spelen (zelfs met zacht deuntje) Ook het feit dat je met dit toestel ook zo weinig overal bereik heb (binnenhuis)
En de camera is echt om te huilen. Neem je 2 dezelfde foto's is 1 mooi scherp ander om van te huilen.

En het touchscreen is echt goedkoop, werkt niet echt goed, heb vaak dat als ik bijvoobeeld profiel wil selecteren, dat die weer omlaag schiet, zelfde als wekker, en sms. Iphone in mijn handen gehad, dat is pas een touchscreen.
Ook ben ik zelf beetje lomp voor een touchscreen en het verschilt natuurlijk per persoon (of je het fijn vind of niet)

Ooohja wat ook zo irri is dat wanneer je hem op stil heb, dat de wekker NIET afgaat! alleen zachtjes trillen.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190176

weet iemand of je een wachtwoord op je sms inbox kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241949

Anoniem: 249939 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:49:
Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonboek van de KU 990 te "pushen" naar mijn karkit. (parrot 3100).

Bij mijn oude telefoon had ik een optie dat ik het hele adressenbestand met blue tooth kon verzenden. De telefoon mijn mijn vriendin synchroniseerd automatisch (ook LG).

Met deze krijg ik het niet voor elkaar. Als je in een contactpersoon zit kun je wel een visitekaarte versturen, maar dan alleen 1 voor 1 en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Als iemand mij kan helpen dan graag.

Groet Mike.
@ Mike
Ik heb ook zo'n Parrot en vond het ook vreemd dat ie niet automatisch synchroniseerde. Ik heb mn nummerbestand gebackupped naar mn SD en dat bestandje gepushed naar de Parrot. Dat werkte bij mij.

Heb ik nog even wat vraagjes...
Zijn er al mensen die instellingen van Orange hebben? Ik wacht nog steeds op instellingen voor mail.
En zijn er mensen die ook met een Mac werken en niet door de Viewty kunnen browsen en waarbij de officiële Viewty site niet werkt?

Gr. Ferdi

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 241949 op 23-01-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Mother_Goozz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:18:
Mmmhh ik vind het maar een "minder fijne" telefoon. Zoals eerder gezegd soms uren lang geen telefoon, en dan in 1 keer echt paar sms achter elkaar. En is er misschien ook een optie dat wanneer je je wekker zet dat die ZACHTJES begint, werkelijk bij elk ding dat ik selecteer gaat die voluit spelen (zelfs met zacht deuntje) Ook het feit dat je met dit toestel ook zo weinig overal bereik heb (binnenhuis)
En de camera is echt om te huilen. Neem je 2 dezelfde foto's is 1 mooi scherp ander om van te huilen.

En het touchscreen is echt goedkoop, werkt niet echt goed, heb vaak dat als ik bijvoobeeld profiel wil selecteren, dat die weer omlaag schiet, zelfde als wekker, en sms. Iphone in mijn handen gehad, dat is pas een touchscreen.
Ook ben ik zelf beetje lomp voor een touchscreen en het verschilt natuurlijk per persoon (of je het fijn vind of niet)

Ooohja wat ook zo irri is dat wanneer je hem op stil heb, dat de wekker NIET afgaat! alleen zachtjes trillen.
Haha ik heb er zo'n spijt van dat ik hem heb gekocht. Wat een onding is het, geef mij maar snel weer gewone toetsen en een navigatie pad.
Ik had de K850i moeten kopen. Maar ja, ik zit er nog een jaar mee!!!

Hij zit gewoon vol met kleine stinkfouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250033

Ik heb net geprobeerd die iPhone theme te installeren.
Het is niet gelukt, ik heb het precies gedaan zoals in het tekst
bestand stond. Als ik die shortcuts naar voren haal krijg ik niks.

Mijn opperator logo is dan wel weg dus dat is wel beter :D

Maar wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:30
Ik kan iedereen aanbevelen om op het uk forum eens te zoeken naar de winviewty theme van daveornodave. Na mijn mening is dit de beste theme die er op dit moment is! Simpel te installeren(alle bestanden staan in dezelfde folder), makkelijk aan te passen(het menu kan je helemaal aanpassen dmv een xml file), en hij is niet langzaam, geen last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Anoniem: 250033 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:18:
Ik heb net geprobeerd die iPhone theme te installeren.
Het is niet gelukt, ik heb het precies gedaan zoals in het tekst
bestand stond. Als ik die shortcuts naar voren haal krijg ik niks.

Mijn opperator logo is dan wel weg dus dat is wel beter :D

Maar wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan ?
Ik heb aan het eind van het vorige deel een tutorial voor de iphone theme gemaakt. Als je die volgt moet het lukken. Maar goed lees mijn post hierboven, ik zou voor de winviewty theme gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250033

Kun je mischien iets meer vertellen over hoe je dit precies doet
Ik heb het bestand theme_bg2.swf vervangen maar er veranderd niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hoe werkt de cametra nu precies?

Hoe activeer ik de flitser, als ik kies voor auto (en wil overdag een foto maken) gaat de flitser niet af, ook niet als ik kies voor rodeogen...

Hoe werkt het nu precies met de flitser dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Anoniem: 250033 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:00:
Kun je mischien iets meer vertellen over hoe je dit precies doet
Ik heb het bestand theme_bg2.swf vervangen maar er veranderd niet veel.
Heb je de tutorial gevolgd? daar staat precies uitgelegd wat je moet doen, het gaat niet alleen om de theme_bg2.swf maar ook om de andere bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
SuperKneus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:23:
[...]

Ik heb aan het eind van het vorige deel een tutorial voor de iphone theme gemaakt. Als je die volgt moet het lukken. Maar goed lees mijn post hierboven, ik zou voor de winviewty theme gaan!
Ik heb m geprobeerd, maar vind het niets.. ziet er fancy uit, maar heb geen zin om 4 keer te moeten klikken om in mijn adresboek te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Maar dat is nu juist het mooie aan deze theme, je kan het menu helemaal aanpassen. Ik heb nu de optie om een nieuw bericht aan te maken naar het eerste menu verplaatst. Open de menu.xml file maar eens met notepad of ultraedit, je zal zien dat het heel simpel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

PatrickG schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:28:
[...]

Haha ik heb er zo'n spijt van dat ik hem heb gekocht. Wat een onding is het, geef mij maar snel weer gewone toetsen en een navigatie pad.
Ik had de K850i moeten kopen. Maar ja, ik zit er nog een jaar mee!!!

Hij zit gewoon vol met kleine stinkfouten
hahaha ben ik gelukkig niet de enige die dit vind _/-\o_

Maar je kan hem toch gewoon verkopen, leg wat geld misschien bij, en je koopt de K850i?
Ik zou dan eigenlijk de W960i kopen waaaayyy better!!
Ik heb er idd echt enorm spijt van, en koop werkelijk NOOOOOOOIIIIIITTTT meer LG. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Mother_Goozz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:32:
[...]

Maar je kan hem toch gewoon verkopen, leg wat geld misschien bij, en je koopt de K850i?
Ik heb er idd echt enorm spijt van, en koop werkelijk NOOOOOOOIIIIIITTTT meer LG. 8)7
Ik heb precies hetzelfde, ik gebruik hem ook niet meer. Heb mijn W950i weer in gebruik en kan gelukkig in augustus mijn abo weer verlengen. SE levert veel betere telefoons.
Belkwaliteit is ook beroerd als ik mijn SE vergelijk met de LG.

Dus in augustus/september hopelijk de P5i/P3i *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik twijfel nog want ik zou echt niet weten wat voor andere telefoon ik ervoor moet kopen. Ik wil eigenlijk idd weer terug naar SE, menu goed, smsen goed (beter dan nokia vind ik) en veel stabieler. Oke ik zeg er niet bij dat mijn w800i met 1 jaar helemaal kapot was lol, maar echt super fijne toestellen.

Dacht dat deze wel goed zou zijn, is die op zich ook wel, alleen echt niet goed uitgedacht vind ik.
Vind dat LG nog te veel in de kinderschoenen staat, blijkt uit het feit dat het toestel op zich is er (mag nog wel redelijk wat aan gedaan worden) maar ook bijvoorbeeld het menu en de instellingen die je kan doen zijn echt waardeloos!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 13:20
Mother_Goozz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:32:
[...]

zo denk er ook over.. heb de telefoon nu dik 2 maanden en het is het gewoon net niet.. alleen het filmen blijft super dik.. maar de fotos zijn echt bagger.. wat dat betref zou ik nog liever mn k800 terugwillen maar die is al verkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:54

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mother_Goozz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:08:
Ik twijfel nog want ik zou echt niet weten wat voor andere telefoon ik ervoor moet kopen. Ik wil eigenlijk idd weer terug naar SE, menu goed, smsen goed (beter dan nokia vind ik) en veel stabieler. Oke ik zeg er niet bij dat mijn w800i met 1 jaar helemaal kapot was lol, maar echt super fijne toestellen.

Dacht dat deze wel goed zou zijn, is die op zich ook wel, alleen echt niet goed uitgedacht vind ik.
Vind dat LG nog te veel in de kinderschoenen staat, blijkt uit het feit dat het toestel op zich is er (mag nog wel redelijk wat aan gedaan worden) maar ook bijvoorbeeld het menu en de instellingen die je kan doen zijn echt waardeloos!!
Ik heb precies het zelfde, want ik zit ook al een tijd te twijfelen!!
Het was de LG, Muize M8 of de iphone....ik denk toch meer aan de Muize m8 op dit moment als ie snel uitkomt...
Xof schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:48:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik gebruik hem ook niet meer. Heb mijn W950i weer in gebruik en kan gelukkig in augustus mijn abo weer verlengen. SE levert veel betere telefoons.
Belkwaliteit is ook beroerd als ik mijn SE vergelijk met de LG.

Dus in augustus/september hopelijk de P5i/P3i *O*
Wat zijn jou minpunten precies?
En als de P5i werkelijk als het plaatje hieronder eruit komt te zien, dan wordt ie qua looks wel interessant

Afbeeldingslocatie: http://big5.ccidnet.com:89/gate/big5/comm.ccidnet.com/col/attachment/2007/11/1281189.jpg

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

hehe kettingreactie op gang gezet :9 Ik ga die van mij ook idd maar verkopen. Steeds maar rare acties, krijg sms echt 15 min later dan gestuurd bellen vaak niet bereikbaar (en nee niet aan provider aangezien dit allemaal starte met dit toestel) Maar dan de grote vraag wat dan :S wil er ook niet meer teveel aan uit geven krijg je toch maar rotzooi.

Maar hebben anderen dan ook niet zulke gare dingen, of zijn wij de enige hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Krijg inmiddels spijt dat ik hem gekocht heb, alhoewel ik geen problemen heb en hem pas 1 dag heb en hem erg fijn in gebruik vind, baren de reacties me hier veel zorgen :'( Had ik dan toch maar voor de F700 moeten gaan?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 64851 op 25-01-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Anoniem: 64851 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:37:
Krijg inmiddels spijt dat ik hem gekocht heb, alhoewel ik geen problemen heb en hem pas 1 dag heb en hem erg fijn in gebruik vind, baren de reacties me hier veel zorgen :'( Had ik dan toch maar voor de F700 moeten gaan?
Ach geniet er nog van! Zolang niks ermee aan de hand is hoef je toch geen zorgen te maken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190176

en vind het een top toetstel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De bugs die erin zitten bevallen mij bijvoorbeeld niet. Ik heb er vrij vaak last van en een firmware update is er tot nu toe nog niet uitgekomen. Word echt helemaal gestoord van de sms bug die ik heb, ben je een sms aan het tikken krijg je de melding "sms opgeslagen als concept" en mag je dus het concept bericht weer openen om verder te kunnen gaan.

Daarbij is het duidelijk geen smartphone. De kalender is hem nou net niet, erg basic allemaal (alles is basic uitgewerkt). En ook omdat je maar een max aantal items in je kalender mag hebben schiet dat natuurlijk totaal niet op. Weinig instellingsmogelijkheden in vergelijking met een smartphone. Aan alles merk ik weer dat deze telefoon niet af is.
Er wordt bij niks opgeslagen. maak ik favorieten aan in Opera blijven deze er een week instaan ofzo en daarna zijn ze er weer uit. Zelfde geldt voor mijn gmail inloggegevens, deze verdwijnen vanzelf een keer en mag ik het weer opnieuw gaan intikken. Gewone mail via IMAP kan ik niet gebruiken want dan crashed mijn telefoon.
Het had zoveel beter gekund.

Wat ik dan wel weer mis nu ik terug ben gegaan naar de W950i is het snelle sms tikken (als ik tenminste geen last heb van de bug :P). Maar ik heb iig wel geleerd van mijn uistapje naar een ander merk :P
Anoniem: 64851 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:37:
Het ligt maar net aan je eisen. Ik verwacht vrij veel van een telefoon en deze voldeed daar helaas niet aan. Ik kwam dan ook van een smartphone en dan is dit meer een achteruitgang. Als dit voor jou een vooruitgang is dan kan dit een heel mooi toestel zijn (behalve de bugs natuurlijk, maar als je er geen last van hebt maakt dat niet uit). Ik denk dat de F700 niet veel anders zou zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-06 08:42
Ik vind het een fijn toestel. Nee, het is geen smartphone, maar als je je wat inleest weet je dat voor aankoop. En ja, LG is volgens mij nog steeds een fabrikant die iets op de markt brengt en op gaat naar het volgende model. Nazorg valt tegen. Maar toch ben ik overgestapt van de Treo 750 (toch 1 van de beste WM6 smartphones) naar de Viewty. Ik neem nadelen (bugs heb ik geen last van( voor lief en vind het een sport om het toestel steeds meer naar mijn zin te krijgen. Het is wel een erg sleek ding en multimedia is super.

Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik voor de PDA functies mijn Palm Zire weer uit de kast heb getrokken. Heb het nog niet voor elkaar gekregen om op de Zire te internetten met de Viewty als modem.

Ik heb overigens veel aan http://www.ku990.co.uk/ Die jongens (en meisjes ?) doen goed werk. Er wordt nu gewerkt aan een goede thema installer. Zou eigenlijk LG moeten doen, maar helaas.

Oh ja, Opera Mini tipje: als je opera met de rode hardware toets afsluit raak je instellingen kwijt, dus altijd softwarematig afsluiten (dus in het menu van Opera zelf)

[ Voor 8% gewijzigd door coenox op 25-01-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 20:26
Wat een zeikerds zijn jullie. Als je NIET technisch bent is deze mobiel niets voor jou. Voor de rest is deze phone gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

TictaCNL schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:32:
Wat een zeikerds zijn jullie. Als je NIET technisch bent is deze mobiel niets voor jou. Voor de rest is deze phone gewoon super.
Ik zie het verband niet tussen technisch en een telefoon? Zelfs de meest uitgebreide smartphone moet door een kleuter te bedienen zijn. Da's nou juist de truuk. De term smartphone zegt niets over de moeilijkheidsgraad qua bediening. Of moet je HBO hebben om een viewty aan te sturen?

Oh, ik weet btw dat het geen smartphone is heur.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 212478 op 25-01-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een dag met de telefoon gewerkt te hebben kan ik vooralsnog maar weinig minpunten ontdekken (ben wel een leek op dit gebied, altijd goedkope beltelefoons ( 8)7) gehad).

Waar ik me wel een klein beetje aan stoor is dat animaties niet altijd even vloeiend verlopen. Ook vind ik het storend dat het qwerty toetsenbord niet overal beschikbaar is (3rd party apps etc.). Dat de camera niet zo geweldig was had ik al van te voren gelezen maar voor mij is hij goed genoeg. Ook heb ik nog geen ringtones kunnen bespeuren, handleiding heb ik al doorzocht maar zie het nergens staan of is er maar 1 ringtone aanwezig op deze telefoon?

Verder ben ik geschrokken van de ondersteuning van LG die er eigenlijk helemaal niet is, had op zijn minst firmware-updates verwacht maar hier doet LG blijkbaar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Zou iemand misschien met een vodafone viewty voor mij even de internet settings kunnen posten?

Ik heb de telefoon nu 2 maanden (bevalt erg goed), maar ik begin nu pas met internet op me mobiel, maar het wil niet echt lukken. Ik heb de instellingen van de vodafone site al geprobeerd maar hij wil nog steeds geen verbinding maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik heb een Pioneer P85 radio met bluetooth. Nu heb ik mijn LG met mijn Pioneer gekoppeld.
Maar als ik nu de volgende keer de auto instap moet ik handmatig verbinding maken. Kan het niet zo dat dit automatsch gebeurd? Voorheen bij mijn HTC P3600 deed ie dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241718

Van de week een USIM kaart (orange)er in gedaan en waar bij me gewone sim kaart het internetten via opera prima ging is t nu 10x niks,iemand enig idee waar dat mee te maken kan hebben?Reageer alsjeblieft want hier word ik helemaal gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Anoniem: 241718 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:50:
Van de week een USIM kaart (orange)er in gedaan en waar bij me gewone sim kaart het internetten via opera prima ging is t nu 10x niks,iemand enig idee waar dat mee te maken kan hebben?Reageer alsjeblieft want hier word ik helemaal gek van!
Bel Orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Laatst online: 11:07
Ik heb af en toe dat als ik mijn usb kabel in de phone steek dat hij dan reboot... meer mensen last van? erg vervelend namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248716

Ik ga de vraag weeer stellen omdat ik er nog steeds geen antwoord op heb.

Mijn Viewty connect niet goed met mn laptop. Ik heb 4 mp3's er op kunnen zetten en verder zegt ie steeds dat de verbinding verbroken is. Hij maakt heel even contact maar zodra ik wil synchroniseren of iets anders is het meteen weer over.
Ik heb het programma al een keer opnieuw geinstalleerd incl de USB drivers.
Ik kan dus geen filmps/foto's e.d. overzetten vanaf mn telefoon en baal daarvan

Wie kan me helpen ?
Groetjes Inge

Mail, internet doet het allemaal prima.
Ik heb ook t idee dat sms'en later aankomen.
batterij zeer snel leeg. Niet als opgegeven in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

TictaCNL schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:32:
Wat mag de reden zijn voor deze opmerking op een technische forum? :D
coenox schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:00:
Ik vind het een fijn toestel. Nee, het is geen smartphone, maar als je je wat inleest weet je dat voor aankoop.
Dat wist ik natuurlijk van te voren, maar op papier heeft deze telefoon alle functies die ik nodig heb. Dus vandaar dat ik de keuze gemaakt had :)
Oh ja, Opera Mini tipje: als je opera met de rode hardware toets afsluit raak je instellingen kwijt, dus altijd softwarematig afsluiten (dus in het menu van Opera zelf)
Thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250341

Ook ik ben bezig om de iphone themes op de lg ku990 te krigen.
De link die bij jou bericht zat voor de iphone themes bevat maar 2 mappen

shortcuts.xlm
themes.bg2.swf

volgens mij mis ik nog een aan tal bestanden.

heb je voor mij de juiste link?
SuperKneus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:33:
[...]

Heb je de tutorial gevolgd? daar staat precies uitgelegd wat je moet doen, het gaat niet alleen om de theme_bg2.swf maar ook om de andere bestanden.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 27-01-2008 21:23 . Reden: aanhef en bedanken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250353

Op één of andere manier kan ik geen gebruik maken van de PC Suite,

Als ik het mini-cdtje in de lade doe, start deze prima op
Installatie gaat prima, driver installeert ie ook
dan sluit ik me telefoon aan,
hij begint met opladen, ook oké dus
alleen dan kan ik geen verbinding maken als ik het programma open,
ik klik op synchroniseer, en dan 'bevriest' iet lijkt het wel hij doet niets meer
heb het al weer eens verwijderd en weer opnieuw erop..
maar kom niet verder.. iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Laatst online: 25-02 18:31
Ik zit nog steeds met een vage systeemcrash als ik de gmail applicatie gebruik. De applicatie doet het gewoon, maar elke keer als ik het programma afsluit, krijg ik iets van 30 seconden een zwart beeld met het LG logo te zien en kan ik niks doen. Dan opeens schakelt die weer over naar het beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
waarom slaat hij alle fotos en videos ook random door elkaar op (ofja wel per "sessie").. en nu ook weer zo iets irritants.. een video zie ik gewoon niet op mn telefoon staan terwijl hij er toch echt op staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0ut
  • Laatst online: 31-01 13:33
El_V schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:36:
waarom slaat hij alle fotos en videos ook random door elkaar op (ofja wel per "sessie").. en nu ook weer zo iets irritants.. een video zie ik gewoon niet op mn telefoon staan terwijl hij er toch echt op staat :(
Heb je in "others" gekeken?

Het is echt een dom ding. Alles wordt gesorteerd op type als je via "my files" vervolgens "sounds" of "videos", etc navigeer. Het is echter mogelijk om handmatig je spullen te organiseren. Je heb daarvoor een mini sdhc kaart voor nodig. Verbind de viewty met als type: massaopslag. Maak sub-directories binnen de hoofdmappen en upload/kopieer daarheen.

Bij het "browsen" moet je via "my files" daarna "external memory" bladeren. Dan zie je dat de structuur van je mappen intact is gebleven.

Voor degenen die een weer-programma zoeken(mss iets voor frontpage?):
Weather Forecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: laat maar, gelukt

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 64851 op 27-01-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Anoniem: 250341 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:33:
Ook ik ben bezig om de iphone themes op de lg ku990 te krigen.
De link die bij jou bericht zat voor de iphone themes bevat maar 2 mappen

shortcuts.xlm
themes.bg2.swf

volgens mij mis ik nog een aan tal bestanden.

heb je voor mij de juiste link?

[...]
Ze zijn ondertussen al bij een nieuwe versie dus het kan zijn dat de download link niet meer werkt, kijk anders even op deze link voor de juiste

http://www.ku990.co.uk/forum/viewforum.php?f=42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145101

Edit: opgelost

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 145101 op 28-01-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Het zou beter zijn als jullie je vraag hadden laten staan en gewoon jullie oplossing hadden toegevoegd. Zo hebben waarschijnlijk meer users, iets aan jullie oplossingen :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Anoniem: 248716 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:13:
Ik ga de vraag weeer stellen omdat ik er nog steeds geen antwoord op heb.

Mijn Viewty connect niet goed met mn laptop. Ik heb 4 mp3's er op kunnen zetten en verder zegt ie steeds dat de verbinding verbroken is. Hij maakt heel even contact maar zodra ik wil synchroniseren of iets anders is het meteen weer over.
Ik heb het programma al een keer opnieuw geinstalleerd incl de USB drivers.
Ik kan dus geen filmps/foto's e.d. overzetten vanaf mn telefoon en baal daarvan

Wie kan me helpen ?
Groetjes Inge
Er zijn twee manieren om verbinding te maken:

1. Als massaopslag. Je Viewty (of eigenlijk het geheugenkaartje dat daar in zit) werkt als een usb stick. Je maakt verbinding met de laptop en je kunt gewoon bestanden verplaatsen tussen laptop en Viewty. Je moet dan instellen; telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmodus -> massaopslag, voordat je de telefoon aansluit

2. Via de Viewty software. Instellingen: telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmodus -> gegevensservice. Veel mensen hebben problemen met vastlopen of geen verbinding, bij mij werkt het feilloos. Volgens mij een kwestie van alle actieve programma's aflsuiten. Dit doe je door op het vierkantie icoontje (verdeeld in 9 kleine vierkantjes) naast de batterij indicator te drukken. Je krijgt dan 'Multi-tasking' te zien en je kunt alle programma's behalve '' basisscherm' en 'menu' afsluiten. De software moet dan goed werken. Ik gebruik het zelf alleen voor synchronisatie met outlook (kalender en contactgegevens).

In jouw geval raad ik methode 1 aan. Werkt bij mij zelfs onder linux, zonder extra drivers.

[ Voor 44% gewijzigd door coenox op 28-01-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Ondanks de paar negatieve reacties hierboven ben ik nog steeds erg tevreden met mijn viewty. (2 weken in bezit). Het is voor mij een telefoon die alles heeft wat ik zocht in een mobiel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 28-01-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220578

Ik heb hem nu ook, wat ik enorm fijn vind aan het toestel is het QWERTY toetsenbord en de gmail app. Het scrollen is even wennen, maar ook dit is goed te doen in de meeste menu's. Camera valt wel enorm tegen, jammer maar wel overheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
r0ut schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:12:
[...]
Heb je in "others" gekeken?
jep het is gewoon nergens te vinden.. echt vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Ik heb een viewty gekocht, vodafone locked en er staat een beveiligings wachtwoord op..

ik kom dus niet in de telefoon, en die gast waar ik hem van heb gekocht neemt dus niet meer op.. lekker geregeld.

hard reset kan ik met het volgende menu doen?
Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#

invoeren bij pincode of moet ik echt al voorbij de beveligings code na de pincode?

Zo ja, hoe ga ik dit probleem oplossen?

en is de viewty al ergens simlockvrij te maken?

[ Voor 9% gewijzigd door Masterrikkie op 28-01-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Anoniem: 57485 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:42:
Ondanks de paar negatieve reacties hierboven ben ik nog steeds erg tevreden met mijn viewty. (2 weken in bezit). Het is voor mij een telefoon die alles heeft wat ik zocht in een mobiel :)
Hier idem dito. Denk dat mensen nogal ontmoedigd raken door de reacties hierboven, maar ook ik ben supertevreden met m'n viewty (2 maanden in bezit). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hoe werkt de flitser nu precies, de ene keer gaat ie af en de andere keer doet ie niets???

Ik heb sluiterstijd van 3 sec ingesteld en iso 100 en dat op 5 mp foto's

Kan ik instellen dat de flitser altijd afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-06 09:12
mobile625 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:14:
Hoe werkt de flitser nu precies, de ene keer gaat ie af en de andere keer doet ie niets???

ISO op Auto en de flitser ook.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97081

Anoniem: 223685 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:49:
[...]

precies hetzelfde probleem hier... iemand al geprobeerd de firmware te updaten? Misschien verhelpt dit het probleem?

wat zijn uberhaupt de voordelen van de firmware updaten want ik zie er een beetje tegenop omdat het niet officieel op de LG site staat!

voor de rest trouwens super tevreden met het toestel!!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 97081 op 29-01-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:26
Heb sinds twee weken ook de viewty, ben er super blij mee! _/-\o_

Maar heb wel een paar vragen:
  1. Ik heb een email account aangemaakt mijn Xs4all mail (imap4). Als ik nu naar Berichten > Email ga zie ik netjes twee mapjes staan van Xs4all en Prullenbak. Maar bovenaan staat als titel "Vodafone Mail" terwijl ik bij Hi (KPN) zit. Weet iemand waar dat Vodafone mail vandaan komt?
  2. Nog een vraagje over de mail functie. Blijkbaar kan de viewty maximaal 300 mailberichten ophalen. Niet genoeg voor mijn mailbox vanwege imap. Weten jullie hier een oplossing voor behalve dan het gaan gebruiken van POP3?
  3. Ik heb internet met Hi Eindeloos Online, maar het browsen duurt echt super lang. Opera mini geprobeerd en dat gaat inderdaad een stuk sneller, maar die interface vind ik niet zo fijn werken als die van de standaard browser. Iemand anders een trage verbinding met Hi Eindeloos Online? Ik zie trouwens wel een rode H verschijnen dus HSDPA werkt wel.
Hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden :*)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220578

mobile625 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:14:

ISO niet op 100, maar op 200 of een andere mode. Dan doet de flitser het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250598

Die PC Suite applicatie is echt 1st class bagger. Zit een half uur te kutten voordat ik bij de bestanden kan. Ik connect nu maar via USB (mass storage device), dan kan ik tenminste normaal bij de bestanden op mn memorykaart. Ik las eerder ergens de tip om de USB kabel direct in de PC aan te sluiten en bv niet in je monitor te prikken (waardoor ie te weinig stroom zou krijgen..)

Ben voorderest wel erg blij met het toestel. Filmpjes zijn super maar de foto's vallen tegen. Verder is het irritant dat het display zo vlekt (blijf maar poetsen met mn mouw).

Enige probleem wat ik heb is dat de Viewty het telefoonboek niet overzet naar mijn bluetooth autoradio JVC KD-BT1. Weet iemand of het een setting is of er toch een firmware upgrade voor moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Hallo Viewty addicts.....lol,

wie van jullie MSN er met zijn KU990.

Ik heb nu mobichat geinstalleerd maar ben er niet eg over te spreken. :?

Groeten,

Vincent Tan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Tanakiam schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:43:
Hallo Viewty addicts.....lol,

wie van jullie MSN er met zijn KU990.

Ik heb nu mobichat geinstalleerd maar ben er niet eg over te spreken. :?

Groeten,

Vincent Tan
Ik msn af en toe met mijn viewty, gebruik daarvoor ebuddy (zie ebuddy.com). Werkt uitstekend vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

is de viewty eigenlijk al simlockvrij te maken? Ik heb hier ervaringen gelezen en zie dat de viewty best een leuke telefoon is, alleen de camera valt wat tegen maar die zal altijd wel beter zijn dan de n73 die ik nu heb ;) Ik kan via marktplaats een gelockte viewty met bon kopen voor 100 euro als ik mijn n73 bij hem inruil, dit leek mij een aardige deal (ook omdat hij gelockt is, want ik heb toch een kpn/hi simlock) . Lijkt jullie dit een beetje realistisch?

je kunt hem zelf btw niet updaten dus? en hebben jullie allemaal een screenprotector? ik heb eigenlijk nooit hoesjes e.d. gehad omdat ik heel zuinig met me spullen omga en er dan toch nooit krassen opkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 29-01-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0ut
[FrEEzEr] schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:02:
Ik heb een email account aangemaakt mijn Xs4all mail (imap4). Als ik nu naar Berichten > Email ga zie ik netjes twee mapjes staan van Xs4all en Prullenbak. Maar bovenaan staat als titel "Vodafone Mail" terwijl ik bij Hi (KPN) zit. Weet iemand waar dat Vodafone mail vandaan komt?
Raar, ik heb vodafone branded. Als titel zie ik "Email".
Nog een vraagje over de mail functie. Blijkbaar kan de viewty maximaal 300 mailberichten ophalen. Niet genoeg voor mijn mailbox vanwege imap. Weten jullie hier een oplossing voor behalve dan het gaan gebruiken van POP3?
Wordt tijd je Inbox te sorteren? Als je pop3 gebruikt, kampt je weer met een ander(minder aardig) probleem; je moet al je mailtjes op je mobiel lezen. Ookal heb je toegang tot een volwaardig computer.

Ben best tevreden met de viewty(bijna 2 maanden in bezit), software daarentegen minder. Hij crasht iig minder dan wm5/6. Enkele minpunten:
1. niet te combineren met OS X. Zelf met massaopslag modus gaat het vaak mis, OS of Viewty reageren niet meer.
2. erg moeilijk PIM te synchroniseren via internet. Heb nog niet met outlook(icm LG PC Suite) geprobeerd.
3. mediaspeler is lelijk(ja, ik zeik veel)
4. geen SDK. j2me? nee dank je. Zou ecth geweldig zijn als LG de OS openstelt. De kans op een update(zelfs bug fix) is nihil. Of wachten op Android :9~
5. geen automatische mail(imap) sync (BUMMER). Ben zelf zo'n beetje aan het rotzooien met interne configuratie bestanden.
6. Zoals eerder benoemd: qwerty functie is beperkt beschikbaar. Bij mij alleen in "berichten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
r0ut schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:00:
[...]

6. Zoals eerder benoemd: qwerty functie is beperkt beschikbaar. Bij mij alleen in "berichten".
Ik kan op blogger met mijn Viewty. Als ik dan berichten schrijf, kan dat gewoon met het QWERTY toetsenbord. Zie http://dubbelmet.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206255

Ik heb zelf ook de Viewty, leuk apparaat. Maar ik loop tegen een aantal onpraktische zaken aan: zo kan ik moeilijk navigeren in een geschreven tekst berichtje, probeer voor de grap maar eens 2 woorden eerder een letter te verwijderen, voor mij is dit praktisch onmogelijk zonder de hulp van enige analoge toetsen en zit er niets anders op dan de 'c' ingedrukt te houden en het gedeelte opnieuw typen.
Zie ik nu iets over het hoofd of neemt de rest van de wereld dit frustrerende punt maar voor lief?

Nog vraagje, ook hoorde ergens dat ik er gewoon een 8 gig kaart in kon drukken, als hij maar voor 6 gig gevuld was, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250341

Hoi, _/-\o_

Ik heb inmiddels de Vista Themes werkend gekregen,
Ik moet zeggen dat deze mij uitstekend bevat.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

ps: uit de forums kan ik heel wat info vinden............ga zo door.
SuperKneus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:03:
[...]

Ze zijn ondertussen al bij een nieuwe versie dus het kan zijn dat de download link niet meer werkt, kijk anders even op deze link voor de juiste

http://www.ku990.co.uk/forum/viewforum.php?f=42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Las net dit op de Engelse forums:
I wanted to mention I had my viewty in repair the last days because it would reset itself sometimes.
I got it back and it had a firmware flash. It still says it got V10c like it had but it has some slight differences and some problems I had are now gone.

the changes I noticed so far:
- the lock line is now blue (was white)
- menu structure is slightly faster
- makes some more noises.
- vibrates now in quiet mode. EDIT: in morning call that is
- if you go to the other cam and go back to the big cam you don't have to set the resolution again.
- doesn't ask to save a sms in a concept when hitting under the space button in qwerty mode.
- the morning call is now dutch (my language)"ochtendoproep"
- the buttons to dail a number are blueish now instead of black.
Schijnt dus dat er verschillende software versies zijn. Zijn software versie is SW Version: KU990-MSM6280-V10c-DEC-27-2007-NL(R236015C) die van mij nog van oktober (10a). Er wordt dus daadwerkelijk geupdate door LG (zij het minimaal).

http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=40&t=2372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245670

Ik heb de Viewty al 2 maanden en bevalt me erg goed, echter ik heb problemen met het versturen en ontvangen van MMSjes. Ik zit bij Vodafone en heb Zorgeloos Mobiel Internet en dit werkt prima vanaf het begin. Browsen op sites met Opera of de ingebouwde browser werkt perfect. M'n toestel is ingesteld zoals de site van Vodafone vermeld maar toch krijg ik het niet voor elkaar om MMSjes te sturen of ontvangen.

Als ik een MMS verstuur maakt de Viewty verbinding met HSDPA/UMTS maar verstuurt vervolgens niets.Dit doet ie een aantal keer en later krijgt de MMS de status 'mislukt' in de Outbox.
Ik heb ook al geprobeerd om via GPRS te sturen maar dit werkt ook niet.

Edit: ik heb net de instellingen van de Sony Ericsson K850 bekeken en daar wordt een proxy poort 8799 ingesteld. Deze kan je in de Viewty echter nergens opgeven.

Heeft iemand anders dit ook gehad en/of opgelost?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 245670 op 31-01-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:50:
is de viewty eigenlijk al simlockvrij te maken? Ik heb hier ervaringen gelezen en zie dat de viewty best een leuke telefoon is, alleen de camera valt wat tegen maar die zal altijd wel beter zijn dan de n73 die ik nu heb ;) Ik kan via marktplaats een gelockte viewty met bon kopen voor 100 euro als ik mijn n73 bij hem inruil, dit leek mij een aardige deal (ook omdat hij gelockt is, want ik heb toch een kpn/hi simlock) . Lijkt jullie dit een beetje realistisch?

je kunt hem zelf btw niet updaten dus? en hebben jullie allemaal een screenprotector? ik heb eigenlijk nooit hoesjes e.d. gehad omdat ik heel zuinig met me spullen omga en er dan toch nooit krassen opkomen.
zou iemand mij kunnen helpen? Misschien iemand die ook de n73 heeft gehad en hoe die tegenover de nieuwe viewty staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0ut
Anoniem: 206255 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:58:
Zie ik nu iets over het hoofd of neemt de rest van de wereld dit frustrerende punt maar voor lief?
Ik navigeer prima met mn korte nagels. Met een stylus gaat het makkelijker denk ik. Druk zachtjes met je nagel waar je de cursor wil. Scrollen wordt geregistreerd als in vertikale richting "flipt".
Nog vraagje, ook hoorde ergens dat ik er gewoon een 8 gig kaart in kon drukken, als hij maar voor 6 gig gevuld was, klopt dit?
Yep, ik heb een 8gb sandisk sdhc er in zitten. Werkt prima. Die is niet eens 3gb gevuld. Je moet het minstens 6gb gebruiken, anders geeft de "memory manager" bogus informatie. Dat is niet erg. heb ruimte zat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250904

Ik ben echt super tevreden met de viewty maar ik vind toch handig om een paar minpunten aan te geven voor de mensen die hem willen kopen. Als ik het fout heb hoor ik het graag hoor.

Het design van de viewty is echt super mooi maar ze hebben zwaar bezuinigd op de headset. Hij is lomp groot en ziet er niet uit. Clipje steekt steeds in me nek etc. Maar je kan er wel eigen oordopjes op doen dit had ik ook gelijk gedaan want ik kocht hem deels voor de muziek omdat ik geen mp3 speler bezit. Ik heb de orginele oordopjes 1 keer laten vallen (denk ik) toen viel hij gelijk uit elkaar maar ik kon hem nog wel in elkaar zetten.

Soms blijft het menu even hangen of als ik soms een knop in druk blijft hij ingedrukt en moet ik nog een keer drukken.

Door de liedjes scrollen zoals bij de contacten kan niet :S Dan moet je ineens net als een browser scrollen met een balkje.

Max 2gb geheugenkaart (?)

Als je muziek aan hebt en door het menu navigeerd blijft de muziek af en toe hangen.

Als je een foto maakt op 5mp en alles op auto dan moet je hem echt stil houden, dit lukt mij bijna niet omdat ik op het knopje druk. Dit kan wel verholpen worden door de image stabaliser aan te zetten maar dit moet elke keer opnieuw gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 250904 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:32:

Als je een foto maakt op 5mp en alles op auto dan moet je hem echt stil houden, dit lukt mij bijna niet omdat ik op het knopje druk. Dit kan wel verholpen worden door de image stabaliser aan te zetten maar dit moet elke keer opnieuw gedaan worden.
bovendien werkt de flist dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:53:
[...]

bovendien werkt de flist dan niet
Tuurlijk wel.. Alleen je moet de knop "rodeogenreductie" aan zetten onder het bliksem icoontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:05:
[...]

zou iemand mij kunnen helpen? Misschien iemand die ook de n73 heeft gehad en hoe die tegenover de nieuwe viewty staat.
Ik heb zelf niet gehad maar vrienden van mij wel. Ik denk dat je die telefoons niet echt kan vergelijken. Totaal verschillend. en ik denk persoonlijk dat de n73 weinig voorsteld vergeleken met de viewty maar ik heb dan ook geen n73 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105098

Ik heb mijn Viewty sinds december in gebruik en ben er zeer tevreden over. De minpuntjes zijn wel bekend maar mijne is nog nooit eens vast gelopen of dat hij ging haperen ofzo. Het enige nadeel is dat de foto's die hij maakt echt heel slecht zijn. Ik verwacht ook niet een digitale camera kwaliteit maar ik had hiervoor een sony ericsson w810i en die maakte toch veel mooiere foto's. Heb alle instellingen inmiddels geprobeert maar elke keer als ik een foto neem dan ziet het er heel scherp uit maar zodra ik het knopje indruk om de foto te nemen, dan verspringt het beeld wat en word het resultaat erg onscherp. Hoop echt dat hier snel een update voor komt want als ik die mooie reclame mag geloven moet hij toch wel mooie plaatjes kunnen schieten, dus kom dat dan ook na LG! De filmpjes zijn wel erg mooi en daar beleef ik ook veel plezier aan.

Hoe is het trouwens afgelopen met de mensen die een brief naar LG hadden geschreven? Heb zelf een tijd in het ziekenhuis gelegen en mag niet te lang achter de computer dus daarom ga ik niet het vorige topic doorspitten, hoop dat jullie dat begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250904 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:37:
[...]

Ik heb zelf niet gehad maar vrienden van mij wel. Ik denk dat je die telefoons niet echt kan vergelijken. Totaal verschillend. en ik denk persoonlijk dat de n73 weinig voorsteld vergeleken met de viewty maar ik heb dan ook geen n73 gehad.
Dat is 1 ding wat zeker is ja, maar is die 100 euro bijbetaling het waard? Zo bedoelde ik het eigenlijk meer, en lees dat er nog best veel problemen zijn met de Viewty en dat is toch jammer.

met de Viewty kun je trouwens wel je eigen telefoon updaten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:49:
[...]

Dat is 1 ding wat zeker is ja, maar is die 100 euro bijbetaling het waard? Zo bedoelde ik het eigenlijk meer, en lees dat er nog best veel problemen zijn met de Viewty en dat is toch jammer.

Ik kan niet zeggen of het voor jouw 100 euro bijbetaling waard is natuurlijk, voor mij in iedergeval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250904 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:25:
[...]

Ik kan niet zeggen of het voor jouw 100 euro bijbetaling waard is natuurlijk, voor mij in iedergeval wel.
Dat bedoelde ik ook, vroeg jullie mening omdat jullie weten wat de Viewty is en inhoudt :)

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, ik ga er maar voor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Anoniem: 250904 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:32:
Door de liedjes scrollen zoals bij de contacten kan niet :S Dan moet je ineens net als een browser scrollen met een balkje.
Muziek > Afspeellijst (of andere manier om bij je muziek te komen) > Willekeurig nummer indrukken > Bovenin verschijnd een knopje 'Playlist', druk deze in en je kan lekker makkelijk scrollen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 125609 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:49:
Hoe bedoel je dit? Firmware updates zijn er nog niet, dus hoe je deze op je telefoon zou moeten krijgen is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:12:
[...]

Hoe bedoel je dit? Firmware updates zijn er nog niet, dus hoe je deze op je telefoon zou moeten krijgen is nog onbekend.
ik bedoel dat als er updates zijn dat LG een programma in de viewty heeft ingebouwd zodat je hem zelf kan updaten? Of moet je hem dan opsturen of naar een service center gaan etc, zou wel heel omslachtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:25:
[...]

ik bedoel dat als er updates zijn dat LG een programma in de viewty heeft ingebouwd zodat je hem zelf kan updaten? Of moet je hem dan opsturen of naar een service center gaan etc, zou wel heel omslachtig zijn.
In dat laatste geval is het bij elke telefoon mogelijk. Ik neem aan dat het updaten 'zou' moeten gaan met de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Froggle schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:41:
[...]

In dat laatste geval is het bij elke telefoon mogelijk. Ik neem aan dat het updaten 'zou' moeten gaan met de software.
Klopt :) dat bedoelde ik, nokia heeft nokia update. Sonyericsson heeft SEUS, en lg heeft dat dus ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:54:
[...]

Klopt :) dat bedoelde ik, nokia heeft nokia update. Sonyericsson heeft SEUS, en lg heeft dat dus ook?
Neem aan van wel, maar ze hebben het bij nog geen een toestel laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206255

r0ut schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:31:

Yep, ik heb een 8gb sandisk sdhc er in zitten. Werkt prima. Die is niet eens 3gb gevuld. Je moet het minstens 6gb gebruiken, anders geeft de "memory manager" bogus informatie. Dat is niet erg. heb ruimte zat. >:)
Bedankt ;) dan ga ik vanmiddag een 8 gig kaartje er in drukken (lees 'kopen').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Sinds kort heb ik ook een Viewty. Erg leuk toestel, maar ik stoor me aan het feit dat als ik met QWERTY een sms typ, er automatisch woorden achter het woord dat ik typ verschijnen. Waarschijnlijk woorden die ik daarvoor als laatste gebruikt heb ofzo.
Is dat uit te schakelen? Ik irriteer me eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXDimiXx
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-04 23:55
Ferreur schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:39:
Sinds kort heb ik ook een Viewty. Erg leuk toestel, maar ik stoor me aan het feit dat als ik met QWERTY een sms typ, er automatisch woorden achter het woord dat ik typ verschijnen. Waarschijnlijk woorden die ik daarvoor als laatste gebruikt heb ofzo.
Is dat uit te schakelen? Ik irriteer me eraan.
Volgens mij kun je dat niet uitzetten. Het zijn suggesties. Ik vind het soms wel makkelijk, want als hij net dat woord erachter zet wat je nodig hebt, dan hoef je alleen nog maar spatie in te drukken. Het lijkt een beetje op T9.

Live life to the fullest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Het zal vast wel wennen dan, hoop ik :)
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste