[FrEEzEr] schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:02:
Ik heb een email account aangemaakt mijn Xs4all mail (imap4). Als ik nu naar Berichten > Email ga zie ik netjes twee mapjes staan van Xs4all en Prullenbak. Maar bovenaan staat als titel "Vodafone Mail" terwijl ik bij Hi (KPN) zit. Weet iemand waar dat Vodafone mail vandaan komt?
Raar, ik heb vodafone branded. Als titel zie ik "Email".
Nog een vraagje over de mail functie. Blijkbaar kan de viewty maximaal 300 mailberichten ophalen. Niet genoeg voor mijn mailbox vanwege imap. Weten jullie hier een oplossing voor behalve dan het gaan gebruiken van POP3?
Wordt tijd je Inbox te sorteren? Als je pop3 gebruikt, kampt je weer met een ander(minder aardig) probleem; je
moet al je mailtjes op je mobiel lezen. Ookal heb je toegang tot een volwaardig computer.
Ben best tevreden met de viewty(bijna 2 maanden in bezit), software daarentegen minder. Hij crasht iig minder dan wm5/6. Enkele minpunten:
1. niet te combineren met OS X. Zelf met massaopslag modus gaat het vaak mis, OS of Viewty reageren niet meer.
2. erg moeilijk PIM te synchroniseren via internet. Heb nog niet met outlook(icm LG PC Suite) geprobeerd.
3. mediaspeler is lelijk(ja, ik zeik veel)
4. geen SDK. j2me? nee dank je. Zou ecth geweldig zijn als LG de OS openstelt. De kans op een update(zelfs bug fix) is nihil. Of wachten op Android
5. geen automatische mail(imap) sync (BUMMER). Ben zelf zo'n beetje aan het rotzooien met interne configuratie bestanden.
6. Zoals eerder benoemd: qwerty functie is beperkt beschikbaar. Bij mij alleen in "berichten".