Al gedaan is vetgyjo schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:55:
He jongens,
Op ku990.co.uk hebben ze een manier gevonden om je mobiel te firmware updaten.
Hier is de link:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=1127
Hier is ook de nieuwe v10e firmware te downloaden is, dus met ondersteuning van sdhc.
Wie o wie gaat het op zijn eigen viewty uitproberen?
@aramdin:
Ebay staat vol met kabels voor viewty, en ze kosten daar bijna niets.
Ja dit was mijn post daar.Anoniem: 64851 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:09:
Las net dit op de Engelse forums:
[...]
Schijnt dus dat er verschillende software versies zijn. Zijn software versie is SW Version: KU990-MSM6280-V10c-DEC-27-2007-NL(R236015C) die van mij nog van oktober (10a). Er wordt dus daadwerkelijk geupdate door LG (zij het minimaal).
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=40&t=2372
Ik had vaak resets en andere irritante dingen met mijn viewty.
ik heb hem naar de plaatselijke phonehouse gebracht en kreeg hem een week later terug.
mijn zus heeft tegelijk met mij de viewty gekocht, dus kon even flink vergelijken.
irritante dingen als perongeluk de andere camera te selecteren en dan weer terug om vervolgens hem weer op 5mp te zetten, als concepten opslaan als je onder de spatie drukt tijdens smsen zijn weg.
verder wat cosmetische veranderingen in kleurgebruik en lettertypes.
zoals je kon lezen geeft hij nog steeds 10c aan.
ik denk dat dit LG's manier is om toch klanten te helpen die deze problemen ervaren.
stiekume updates
maargoed als we de geruchtenmolen mogen geloven zal toch echt vandaag of morgen de echte nieuwe firmware komen.
Is het ook mogelijk om je Viewty sms-berichten op te slaan op je computer?
Het enige wat ik nu kan is via de LG PC Suite emailberichten ophalen, geen smsjes...
Het enige wat ik nu kan is via de LG PC Suite emailberichten ophalen, geen smsjes...
Hoe kun je in het service menu cijfers invoeren? Ik zie de minus knop, OK en terug... Maar hoe tover je het cijfer pad tevoorschijn?
Op het telefoontje drukken. 2e icoontje van links.sjakietrekhakie schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 13:35:
Hoe kun je in het service menu cijfers invoeren? Ik zie de minus knop, OK en terug... Maar hoe tover je het cijfer pad tevoorschijn?
XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Anoniem: 251200
weet niet of iemand ik er iemand blij mee kan maken , maar hier vind je de nederlandse handleiding .
http://www.gsmweb.nl/images_gsm/lg/ku990/handleiding.pdf
veel plezier er mee
http://www.gsmweb.nl/images_gsm/lg/ku990/handleiding.pdf
veel plezier er mee
Anoniem: 233243
Bij www.smartphoneshop.nl heb ik er een van Veripart besteld en die zijn gewoon perfect! Gaat er makkelijk op en ik merk nieteens dat ik er een screenprotector op heb zitten. Het is ook dikke versie.Anoniem: 117601 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:
Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...
Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.
Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20€ heb alweer nieuwe bestelt.
Nadeel is dat hij er (nog) niet is voor de Viewty. Ik heb er een besteld voor een ander type telefoon met een groter display en hem zelf op het juiste formaat geknipt. Wat mij betreft kan ik dit ook aanraden voor jullie!
Voor welk model heb jij 'm dan besteld, als ik vragen mag?Anoniem: 233243 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:00:
[...]
Bij www.smartphoneshop.nl heb ik er een van Veripart besteld en die zijn gewoon perfect! Gaat er makkelijk op en ik merk nieteens dat ik er een screenprotector op heb zitten. Het is ook dikke versie.
Nadeel is dat hij er (nog) niet is voor de Viewty. Ik heb er een besteld voor een ander type telefoon met een groter display en hem zelf op het juiste formaat geknipt. Wat mij betreft kan ik dit ook aanraden voor jullie!
Anoniem: 250904
Is er een manier om als je je image stabalizer met 5MP aan zet om de flitser aan te doen want bij mij werkt het niet.
Anoniem: 244352
iemand al wat gehoord over die brief die gestuurd is voor e firmware update... ik namelijk helemaal niets...
Anoniem: 247433
Ik heb ook nog niets terug gehoort 
Anoniem: 244352 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:19:
iemand al wat gehoord over die brief die gestuurd is voor e firmware update... ik namelijk helemaal niets...
Service van LG is gewoon ronduit kudt..
Ik had hier een artikel gelezen over de uitstekende service van LG..
http://www.livemagazine.o...ware_lg_viewty_ku990.html
Ik had hier een artikel gelezen over de uitstekende service van LG..

http://www.livemagazine.o...ware_lg_viewty_ku990.html
Ik wil dit toestel aanschaffen, maar heb enige vraagjes:
-De manier van screenprotector aanbrengen, is dat vocht niet schadelijk voor het mobiel?, en volgens mij is er een screenprotector meegeleverd, gebruik je die dan of koop je een andere
-Werkt meegeleverde software op vista?
-Is deze mobiel degelijk genoeg om elke dag 6km mee te fietsen + altijd in je zak te hebben
-heeft iemand een goede site met assecoires van dit mobieltje?
-Is het touchscreen wel sterk genoeg om 2 jaar intensief gebruik vol te houden?
Alvast bedankt
-De manier van screenprotector aanbrengen, is dat vocht niet schadelijk voor het mobiel?, en volgens mij is er een screenprotector meegeleverd, gebruik je die dan of koop je een andere
-Is deze mobiel degelijk genoeg om elke dag 6km mee te fietsen + altijd in je zak te hebben
Alvast bedankt
[ Voor 29% gewijzigd door Sander1992nl op 06-02-2008 21:38 ]
Anoniem: 251600
Ik heb er ook nog een, een makkelijke 
Laad het toestel op als je hem via de USB data cable op je PC aansluit?
Laad het toestel op als je hem via de USB data cable op je PC aansluit?
Anoniem: 238915
Er zijn nu nog weinig accesoires beschikbaar.Feyenoordfreak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:19:
Ik wil dit toestel aanschaffen, maar heb enige vraagjes:
Alvast bedankt
En de screenprotector word gewoon meegelverd, alhoewel ik het een kreng vind om aan te brengen.
Op de rest van je vragen: JA!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 238915 op 06-02-2008 21:48 ]
Kan je ook even antwoord geven op mijn vraag? :x
Laad het ding op met USB data kabel... D;
Laad het ding op met USB data kabel... D;
bedankt voor je antwoord, maar nog even een vraag. wat zouden jullie me aanraden?
een Samsung G800 of de LG Viewty?
want ik lees nogal over problemen als mensen je willen bellen bij de viewty?
mijn huidige SE heeft dit ook, en dit is de reden waarom ik een nieuwe tel koop
[ Voor 40% gewijzigd door Sander1992nl op 06-02-2008 22:40 ]
Anoniem: 245670
Een paar pagina's terug had ik een probleem met m'n Viewty om MMSjes te versturen via Vodafone ook al had ik de juiste instellingen van Vodafone gebruikt. Ik kwam er achter dat er een fout zit in de instellingen die Vodafone op de site heeft staan en die de klantenservice mailt.
Bij de MMS instellingen die ik via mail ontving en op de site staan, is de proxy poort niet vermeld:
* MMS-proxy: 192.168.251.150
dit moet zijn:
* MMS-proxy: 192.168.251.150:8799
Het poortnummer van de Proxy wordt dus niet vermeld bij de instellingen voor de LG Viewty.
Mocht er nog iemand problemen hebben, dit lost het op.
Bij de MMS instellingen die ik via mail ontving en op de site staan, is de proxy poort niet vermeld:
dit moet zijn:
Het poortnummer van de Proxy wordt dus niet vermeld bij de instellingen voor de LG Viewty.
Ik had ook nog een vraagje over java games op de Viewty. Aangezien je geen standaard nummerpad hebt en je bij de meeste games hier wel gebruik van maakt, is het wel mogelijk om alle java games te spelen?
jaah dat kan maar heel makkelijk is het niet!Anoniem: 251600 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:51:
Ik had ook nog een vraagje over java games op de Viewty. Aangezien je geen standaard nummerpad hebt en je bij de meeste games hier wel gebruik van maakt, is het wel mogelijk om alle java games te spelen?
je krijgt er een soort touchscreen nummerpad bij waar je kan switchen tussen cijfers en pijltjes....beetje apart maar t kan wel
Ik heb gisteren mijn invisible shield binnen gekregen. Damn wat een top shield is dit zeg. Het aanbrengen gaat door de meegeleverde vloeistof erg makkelijk. In het begin lijkt het gebruik vand e telefoon lastig doordat de shield wat ruwer is dan het schermpje van de viewty. Na een nacht drogen is dit gelukkig al minder.
Ik heb zelf meer het probleem, omdat ik de toetsen niet voel, dat ik er vaak naast zit.Anoniem: 244352 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:21:
[...]
jaah dat kan maar heel makkelijk is het niet!
je krijgt er een soort touchscreen nummerpad bij waar je kan switchen tussen cijfers en pijltjes....beetje apart maar t kan wel
Na lang te wachten op de iphone wat me nu te lang duurt ga ik voor de viewty, wat een vette foon
helaas alleen nog wachten tot april..
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
alle USB poorten op de pc kunnen toch van stroom voorzien?aramdin schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:33:
Ja! Je moet uiteraard wel een powered USB poort hebben
Dan moet je de touchpad opnieuw instellen (bij telefoon instellingen) en dan werkt het perfect.Froggle schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:47:
[...]
Ik heb zelf meer het probleem, omdat ik de toetsen niet voel, dat ik er vaak naast zit.
Nee vaak de los aangesloten USB- hubjes die geven niet genoeg spanning door omdat ze niet rechtstreeks via het moederbord van stroom voorzien worden. Tenzij je een los aangesloten USB hub met eigen voeding hebt.Djerique schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:14:
[...]
alle USB poorten op de pc kunnen toch van stroom voorzien?
Live life to the fullest!
Degene die direct aangesloten zijn op het mobo kunnen hetDjerique schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:14:
[...]
alle USB poorten op de pc kunnen toch van stroom voorzien?
edit--
zie xXDimiXx boven mij
[ Voor 6% gewijzigd door XTREEMRaGE op 07-02-2008 21:18 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Anoniem: 169455
Ik heb sinds vandaag de Durasec screenprotector.
Kan niet bepaald zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
Hij zit er op, maar er zitten tientallen (hele kleine) luchtbelletjes onder.
Ik hoop dat die nog weg gaan de komende dagen.
Anders ook maar een invisible shield of een Martin Fields kopen.
Voor degen die Koreaans kan lezen en zijn Viewty wilt pimpen:
http://mall.cetizen.com/h...at=020403&q=view&uid=8345
of
http://gariz.com
of
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 169455 op 07-02-2008 23:36 ]
Anoniem: 244968
Gewoon geduld hebben, bij mij waren de laatste belletjes er pas na 5 dagen onderuit, maar nu zie je er helemaal niks meer van! Topdingetje.. (Heb wel de High-Tec, die dikkere ipv die dunne die ze per 5 verkopen..)Anoniem: 169455 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:16:
Ik heb sinds vandaag de Durasec screenprotector.
of
Hey, ik heb nog een paar vraagjes:
-die High-tec screen protector; als je die wilt aanbrengen, moet je dan ook dat hele gebeuren doen van de badkamer, of kan je dat zo doen?
wat zouden jullie me aanraden?
-die High-tec screen protector; als je die wilt aanbrengen, moet je dan ook dat hele gebeuren doen van de badkamer, of kan je dat zo doen?
Anoniem: 223685
Genoemde werkwijze is niet gerelateerd aan het type screenprotector. Het zorgt er ondermeer voor dat er geen stofdeeltjes in de lucht zitten. Ik heb de hytech ook aangebracht op deze manier en hij is echt top! je moet wel een dag of 2-3 geduld hebben, pas dan zijn alle vlekjes e.d. verdwenen.Feyenoordfreak schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 07:03:
Hey, ik heb nog een paar vraagjes:
Anoniem: 251846
Hey mensen!
ik heb sinds kort een Viewty en ik ben er wel tevreden mee...op een paar puntjes na:
- dat je niet meer dan 3 thema's kunt installeren ( hopelijk heb ik dit verkeerd )
- dat je je verzonden smsjes moet deleten om van ze af te komen ( dus geen optie )
- dat je je microSd erin kunt plaatsen, mits je je batterijtje verwijdert...beetje jammer...;-)
Maar ik heb wel een thema op mijn tellie kunnen installeren van die site KU990.co.uk en werkt prima, maar vooralsnog...jammer van de max.hoeveelheid thema's!
Gegroet,
Carlito
ik heb sinds kort een Viewty en ik ben er wel tevreden mee...op een paar puntjes na:
- dat je niet meer dan 3 thema's kunt installeren ( hopelijk heb ik dit verkeerd )
- dat je je verzonden smsjes moet deleten om van ze af te komen ( dus geen optie )
- dat je je microSd erin kunt plaatsen, mits je je batterijtje verwijdert...beetje jammer...;-)
Maar ik heb wel een thema op mijn tellie kunnen installeren van die site KU990.co.uk en werkt prima, maar vooralsnog...jammer van de max.hoeveelheid thema's!
Gegroet,
Carlito
Anoniem: 251888
Hier even mijn Viewty ervaring....
Ik heb een abbo bij hi met internet eindeloos
al het 5e jaar inmiddels mijn vorige 2 toestellen waren : siemens sl 55 en de samsung d600
(overigens allen zonder enig defect )
Nu de viewty
Perfect mooi toestel,op de nodige bugs die erin zitten na maar die kunnen verholpen worden met firmware.
MAAAAAARR nu komt het, na een maand gebruik van divx telefoon camera etc etc (wat het allemaal zeer mooi doet) merkte ik op dat er een rand stof bij de onderste beeldscherm rand kwam nu heb ik er niet veel aandacht aan gegeven maar na nog een paar dagen leek het wel of mijn beeldscherm los kwam aan de onderkant.
Ik heb de boel eens een beetje beter bekeken en nu is het wel degelijk zo dat ik het scherm met mijn vingernagel er zo kan afwippen.
Dat lijkt mij niet echt de bedoeling van een 400 plus euro toestel.
Dus toen ben ik gister naar primafoon geweest, en ze hebben em opgestuurd naar lg
Resultaat 3 weken geen viewty, dus het is ff afwachten......
Voor de rest is ie wel ok
groetjes bas
Ik heb een abbo bij hi met internet eindeloos
al het 5e jaar inmiddels mijn vorige 2 toestellen waren : siemens sl 55 en de samsung d600
(overigens allen zonder enig defect )
Nu de viewty
Perfect mooi toestel,op de nodige bugs die erin zitten na maar die kunnen verholpen worden met firmware.
MAAAAAARR nu komt het, na een maand gebruik van divx telefoon camera etc etc (wat het allemaal zeer mooi doet) merkte ik op dat er een rand stof bij de onderste beeldscherm rand kwam nu heb ik er niet veel aandacht aan gegeven maar na nog een paar dagen leek het wel of mijn beeldscherm los kwam aan de onderkant.
Ik heb de boel eens een beetje beter bekeken en nu is het wel degelijk zo dat ik het scherm met mijn vingernagel er zo kan afwippen.
Dat lijkt mij niet echt de bedoeling van een 400 plus euro toestel.
Dus toen ben ik gister naar primafoon geweest, en ze hebben em opgestuurd naar lg
Resultaat 3 weken geen viewty, dus het is ff afwachten......
Voor de rest is ie wel ok
groetjes bas
Anoniem: 251813
Ik heb sinds 4 dagen mijn viewty en ben er helemaal weg van, wat een vet toestel zeg
.
Hij maakt naar mijn idee mooie fotos (had hier voor een SE w810i) en de filmpjes zijn ook wel mooi.
kan helaas nog niet van UMTS gebruik maken sinds mijn oude abonnement pas 5 mei afloopt en ik moest overstappen naar T-mobile omdat hun Orange overnemen (wat zeer jammer is want op een of andere manier had ik via Orange gratis internet).
Maar heb nu twee (kleine?) problemen,
- Ik heb EFS Media Builder gedownload maar die herkent mijn telefoon niet, had op het UK forum gekeken en vond daar maar 1 topic hier over en had eigenlijk alles al gedaan wat daar stond (mischien iets over het hoofd gezien?, moet de telefoon juist dan niet in de massa opslag mode staan?).
Ik wil graag af van al die standaard geluiden en afbeeldingen in de telefoon, maar ja, krijg de boel dus niet aan de praat.
- Als ik mijn telefoon aansluit via de USB poort dan herkent mijn pc mijn externe hardeschijf ineens niet meer. Het toetsenbord, muis en joypad werken wel gewoon. Zodra ik de usb kabel van de telefoon er weer uit trek en mijn hardeschijf ontkoppel en weer aansluit herkent de pc hem weer. snap er niks van.
Oja het geluid van de mp3 speler is standaard wel verschrikkelijk zacht, gelukkig is dat te veranderen in het sevice menu
Greetzz,
Ramon
Hij maakt naar mijn idee mooie fotos (had hier voor een SE w810i) en de filmpjes zijn ook wel mooi.
kan helaas nog niet van UMTS gebruik maken sinds mijn oude abonnement pas 5 mei afloopt en ik moest overstappen naar T-mobile omdat hun Orange overnemen (wat zeer jammer is want op een of andere manier had ik via Orange gratis internet).
Maar heb nu twee (kleine?) problemen,
- Ik heb EFS Media Builder gedownload maar die herkent mijn telefoon niet, had op het UK forum gekeken en vond daar maar 1 topic hier over en had eigenlijk alles al gedaan wat daar stond (mischien iets over het hoofd gezien?, moet de telefoon juist dan niet in de massa opslag mode staan?).
Ik wil graag af van al die standaard geluiden en afbeeldingen in de telefoon, maar ja, krijg de boel dus niet aan de praat.
- Als ik mijn telefoon aansluit via de USB poort dan herkent mijn pc mijn externe hardeschijf ineens niet meer. Het toetsenbord, muis en joypad werken wel gewoon. Zodra ik de usb kabel van de telefoon er weer uit trek en mijn hardeschijf ontkoppel en weer aansluit herkent de pc hem weer. snap er niks van.
Oja het geluid van de mp3 speler is standaard wel verschrikkelijk zacht, gelukkig is dat te veranderen in het sevice menu
Greetzz,
Ramon
Anoniem: 251846
Kan iemand mij vertellen hoe het geluid aangepast kan worden?
ik weet dat je met een code in het service menu komt, maar dan?
Alvast thanks!
Carlito
ik weet dat je met een code in het service menu komt, maar dan?
Alvast thanks!
Carlito
Anoniem: 251922
Anoniem: 245670 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:06:
Een paar pagina's terug had ik een probleem met m'n Viewty om MMSjes te versturen via Vodafone ook al had ik de juiste instellingen van Vodafone gebruikt. Ik kwam er achter dat er een fout zit in de instellingen die Vodafone op de site heeft staan en die de klantenservice mailt.
dit moet zijn:
Laat maar, het is me al gelukt om met EFS te verbindenAnoniem: 251813 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:44:
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 251813 op 10-02-2008 14:47 ]
Eerder heeft Younes al gevraagd of mensen last hebben van stof onder het beeldscherm en dan met name de Vodafone branded toestellen. Toen was het nog niet zo erg, maar nu is de onderkant van mijn beeldscherm toch duidelijk vuil geworden van de stof.
Hoe is dit bij andere mensen? En is dit een legitieme reden om je toestel terug te sturen? Ik heb in het verleden wel vaker last gehad van stof bij telefoons, maar meestal kon je dan wel een cover losmaken om vervolgens het display schoon te maken.
Voor een dermate duur toestel als de viewty, vind ik het niet normaal
Hoe is dit bij andere mensen? En is dit een legitieme reden om je toestel terug te sturen? Ik heb in het verleden wel vaker last gehad van stof bij telefoons, maar meestal kon je dan wel een cover losmaken om vervolgens het display schoon te maken.
Vergelijk een LG eens met een Acer laptop. Ze proppen er allemaal nieuwe snufjes in, en dan moet de prijs gecompenseerd worden door zo min mogelijk service te verlenen.PatrickG schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:55:
Eerder heeft Younes al gevraagd of mensen last hebben van stof onder het beeldscherm en dan met name de Vodafone branded toestellen. Toen was het nog niet zo erg, maar nu is de onderkant van mijn beeldscherm toch duidelijk vuil geworden van de stof.
Daar heb je gelijk in, al vind ik de prijs van de Viewty nou niet echt laag of zo. Ik heb ook al zo'n geluk dat ik Vodafone als provider hebt, want die staat op de zwarte lijst bij een paar consumentenwebsites als het gaat om service, maar ik kan het natuurlijk altijd proberen.Froggle schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:17:
[...]
Vergelijk een LG eens met een Acer laptop. Ze proppen er allemaal nieuwe snufjes in, en dan moet de prijs gecompenseerd worden door zo min mogelijk service te verlenen.
Of als er heel veel mensen zijn met dit probleem, kunnen we gezamenlijk klagen.
Handtekeningen actie!PatrickG schreef op maandag 11 februari 2008 @ 00:17:
[...]
Daar heb je gelijk in, al vind ik de prijs van de Viewty nou niet echt laag of zo. Ik heb ook al zo'n geluk dat ik Vodafone als provider hebt, want die staat op de zwarte lijst bij een paar consumentenwebsites als het gaat om service, maar ik kan het natuurlijk altijd proberen.
Of als er heel veel mensen zijn met dit probleem, kunnen we gezamenlijk klagen.
Sorry, maar dan krijg je ze niet zo ver. Alleen met gebruik van de media kom je ver. Een bedrijf wil geen slechte reclame, dus doen ze maar wat je vraagt.
Hallo lees ff mijn vorige post van zaterdag 9 feb 6.29
Ik had ook eerst stof onder aan mn scherm
Naderhand werd dit stof zo veel dat er opeen een kleine opening tussen toestel en scherm kwam
Het scherm kwam zelfs omhoog en kon het zo met mijn vingernagel opwippen
Ik ben naar primafoon terug gegaan, zegt die verkoper neuuhh hier komt geen stof onder ik zeg vriend kijk een goed toen heb ik hem mijn vingernagel trucje laten zien en toen werd ie wakker.
ze hebben em naar een service point gestuurd en is ong 3 weken weg ik ben beniewd.
als het niet verholpen word dan eis ik een nieuw toestel.
groeten bas
Ik had ook eerst stof onder aan mn scherm
Naderhand werd dit stof zo veel dat er opeen een kleine opening tussen toestel en scherm kwam
Het scherm kwam zelfs omhoog en kon het zo met mijn vingernagel opwippen
Ik ben naar primafoon terug gegaan, zegt die verkoper neuuhh hier komt geen stof onder ik zeg vriend kijk een goed toen heb ik hem mijn vingernagel trucje laten zien en toen werd ie wakker.
ze hebben em naar een service point gestuurd en is ong 3 weken weg ik ben beniewd.
als het niet verholpen word dan eis ik een nieuw toestel.
groeten bas
Een Vodafone branded bij Primafoon?
Maar sowieso levert KPN volgens mij een betere service op dat gebied dan Vodafone.
Maar sowieso levert KPN volgens mij een betere service op dat gebied dan Vodafone.
Nou Patrick uhhh
Ergens in mijn viewty in een of ander menu geloof ik ergens een vodafone optie
nu heb ik er voor de rest niet veel verstand van maar de mensen van primafoon hebben em opgestuurd en nu moet ik 3 weken wachten
of het door deze optie een vodafone branded is weet ik niet
maar ik baal er wel van had de viewty een maandje nu is ie 3 weken weg
ik hoop dat ze het fatsoenlijk oplossen anders wil / eis ik een nieuw toestel
maar ff afwachten he
het begon met stof en mn display kwam rechtsonder uit de behuizing
met vriendelijke groet bas
Ergens in mijn viewty in een of ander menu geloof ik ergens een vodafone optie
nu heb ik er voor de rest niet veel verstand van maar de mensen van primafoon hebben em opgestuurd en nu moet ik 3 weken wachten
of het door deze optie een vodafone branded is weet ik niet
maar ik baal er wel van had de viewty een maandje nu is ie 3 weken weg
ik hoop dat ze het fatsoenlijk oplossen anders wil / eis ik een nieuw toestel
maar ff afwachten he
het begon met stof en mn display kwam rechtsonder uit de behuizing
met vriendelijke groet bas
Anoniem: 134000
Hey nou ik ben ook helaas tot de conclusie gekomen dat er het een en ander van stof onder mijn scherm begint te verzamelen. Het is geen Vodafone branded toestel en wat erop lijkt is wat ik op kon maken van de meeste mensen met dezelfde klacht dat het stof niet onder in een hoekje begon te komen maar op het midden van het scherm. Toch redelijk irri net nu het lekker weer begint te worden en het nog een 10 keer zo hard opvalt... Gelukkig begint er niks geen hoekje los te laten ofzo...
hmm die verhalen met stof onder het scherm staan mij niet echt aan, is dit alleen bij branded toestellen of ook bij andere toestellen?
Heeft iemand al contact gehad met LG over dit stof voorval? Ik krijg nu weer mn twijfels of ik wel over moet gaan op een viewty namelijk...
Heeft iemand al contact gehad met LG over dit stof voorval? Ik krijg nu weer mn twijfels of ik wel over moet gaan op een viewty namelijk...
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Je moet ff inloggen op je my.vodafone.nl en bij je instellingen kijken.Anoniem: 251922 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:34:
Ik heb deze code ingevoerd kan nu wel versturen maar nog niet ontvangen MMS dus weet jij misschien hoe dat komt
Daar staat ergens dat je je MMSjes wilt op ontvangen op je toestel of
via het web. Deze moet uiteraard staan op : toestel
Heb je wel werkend GPRS of sneller mobiel internet op je toestel?
Zijn er ook nog alternatieven voor Mobyexplorer?
Ik wil namelijk weer het schuttersound terugzetten, maar mn trial is verlopen. Opnieuwe trial downloaden en installeren lukt helaas niet
Ik wil namelijk weer het schuttersound terugzetten, maar mn trial is verlopen. Opnieuwe trial downloaden en installeren lukt helaas niet
Weer een handig tip van het KU990.co.uk forum. Ik heb het probleem dat als ik mijn telefoon aansluit ik via de Phone Suite niet mijn smsjes kan backuppen. Er blijkt nu een oplossing te zijn voor dit probleem
Zodra ik thuis ben ga ik het bovenstaande proberen.i have had the same problem like the most of you. i only see the e-mail tab in the message manager.
i try a little bit and find a configuration file named : "Conninfo.ini" in the folder %Programfiles%\LG PC Suite 2\Common\
I simply changed the parameter: CONN_PHONE=KU990 to CONN_PHONE=U990
at the next time i started the message manger i can see the sms tab and can read and backup them.
Anoniem: 251922
Anoniem: 245670 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Je moet ff inloggen op je my.vodafone.nl en bij je instellingen kijken.
Daar staat ergens dat je je MMSjes wilt op ontvangen op je toestel of
via het web. Deze moet uiteraard staan op : toestel
Heb je wel werkend GPRS of sneller mobiel internet op je toestel?
Kan iemand mij helpen met het volgende?:
Ik probeer een viewty op mijn HP6710b laptop aan te sluiten, maar dit wil niet echt.
1: Via bluetooth moet ik op een gegeven moment een key ingeven om te connecten: ik zou niet weten waar ik de key moet instellen op de Viewty?
2: Via de USB kabel wordt er geconnect, maar op het moment dat ik via de pc-suite op "Inhoud" klik krijg ik de melding:
Kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. Controleer de COM-poort en maakt verbinding met het venster in-actief
Help
Ik probeer een viewty op mijn HP6710b laptop aan te sluiten, maar dit wil niet echt.
1: Via bluetooth moet ik op een gegeven moment een key ingeven om te connecten: ik zou niet weten waar ik de key moet instellen op de Viewty?
2: Via de USB kabel wordt er geconnect, maar op het moment dat ik via de pc-suite op "Inhoud" klik krijg ik de melding:
Kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. Controleer de COM-poort en maakt verbinding met het venster in-actief
Help
Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Iemand al een listje met leuke software ?
en kan iemand mij vertellen of een 4 gb micro sdhc card nou wel of niet werkt
en kan iemand mij vertellen of een 4 gb micro sdhc card nou wel of niet werkt
[ Voor 50% gewijzigd door EmJeej op 12-02-2008 22:22 ]
Jah Man Jah
1. Code maakt niet uit, zolang je op beide apparaten maar dezelfde invoert. Is om te checken dat de eigenaar van beide apparaten er van op de hoogte is dat er gepaird wordt.ergodyne1 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:42:
Kan iemand mij helpen met het volgende?:
Help
2. stel de telefoon eens in op mass-storage, dan werkt het vast wel
Aan De Snor: Je moet eerst een account aanmaken op Vodafone.nl. Dat staat rechtsboven onder het kopje "My Vodafone". Als je daar bent ingelogd, kies je voor Mijn toestel en instellingen.
Daar kun je dan ergens instellen dat je je MMSjes op je toestel wilt ontvangen.
Suck6
Suck6
Anoniem: 252281
Ik wil een flash bestand als achtergrond. Het is mogelijk, maar ik weet niet hoe wie helpt?
Mailen mag ook! *weg*
Communicatie gaan middels het forum.
Mailen mag ook! *weg*
Communicatie gaan middels het forum.
[ Voor 27% gewijzigd door Ginz op 13-02-2008 14:35 ]
Anoniem: 215679
nou heb ik vanmiddag de viewty besteld bij t-mobile met verlening abbo... krijg hem nog nageleverd..
echter lees ik niets over navigatiesystemen voor deze telefoon, heeft iemand daar wat opties voor? of zijn deze er gewoon niet?
ik heb ook een adapt gps ontvanger, zou deze werken met dit toestel?
echter lees ik niets over navigatiesystemen voor deze telefoon, heeft iemand daar wat opties voor? of zijn deze er gewoon niet?
Anoniem: 238453
Leuke tip, maar niet te bestellen helaas!!! Vind die siliconenhoesjes ook wel erg leuk!!!Anoniem: 169455 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:16:
of
Ben nog altijd erg tevreden met mijn toestel.
Als ik lees wat voor problemen er allemaal kunnen zijn met deze toestellen ben ik blij dat ik daar geen last van heb, even afkloppen....
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 238453 op 13-02-2008 15:08 ]
Ik heb ook Vodafoon by mij werkte het in 1 keer zonder iets aan te maken ..Anoniem: 245670 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:39:
Aan De Snor: Je moet eerst een account aanmaken op Vodafone.nl. Dat staat rechtsboven onder het kopje "My Vodafone". Als je daar bent ingelogd, kies je voor Mijn toestel en instellingen.
Suck6
Dan heb jij een Vodafone branded toestel zeker, direct bij Vodafone gekocht.
Ik heb hem bij gsmweb gekocht en dan zitten die instellingen er niet standaard in.
Ik heb hem bij gsmweb gekocht en dan zitten die instellingen er niet standaard in.
Anoniem: 59465
Geweldig! Werkt als een zonnetje!SuperKneus schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:
Weer een handig tip van het KU990.co.uk forum. Ik heb het probleem dat als ik mijn telefoon aansluit ik via de Phone Suite niet mijn smsjes kan backuppen. Er blijkt nu een oplossing te zijn voor dit probleem
[...]
Zodra ik thuis ben ga ik het bovenstaande proberen.
Absurd dat zoiets simpels al een heel groot probleem heeft opgelost en dat LG daar zelf niet mee komt!
Anoniem: 252286
Deze zeggen ze moet het ook doen.Anoniem: 215679 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:36:
nou heb ik vanmiddag de viewty besteld bij t-mobile met verlening abbo... krijg hem nog nageleverd..
http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
EnTrekbuddy is 1 van de GPS programma's die moeten werken met de Viewty.
Ik heb het helaas nog niet draaiende, maar ik heb meer dingen die ik nog niet snap
Hier even een gebruiks aanwijzing in het Engels over Trekbuddy.
1) you have to download these 2 files and copy them in the games and applications folder on your sd card.
http://linuxtechs.net/kruch/tb/releases ... kbuddy.jar
http://linuxtechs.net/kruch/tb/releases ... kbuddy.jad
2) go to my documents --> other on the phone and start the trekbuddy.jar.
3) go to http://gm2tb.awokenmind.de/ and scroll to the map you want
4) click preview map and check whether it is ok
5) click create create trekbuddy map in the preview window
6) save the *.tar and copy it in new created trekbuddy folder on your sd (for example Card:\trekbuddy\maps)
7) start the application on your phone and click the left button. go to settings --> basic --> Data Dir and type file:///Card/Trekbuddy/maps/
9) click the left button --> load map --> Card/ --> treckbuddy/ --> maps/ --> your map.
10) click yes to set as default map
11) click the left button --> start and connect to your bt gps
12) if there is a connection the crosshair will move to your position.
Suc 6
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 252286 op 13-02-2008 20:29 ]
Anoniem: 252346
Hallo,Anoniem: 252286 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:20:
[...]
Deze zeggen ze moet het ook doen.
http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
EnTrekbuddy is 1 van de GPS programma's die moeten werken met de Viewty.
Ik heb het helaas nog niet draaiende, maar ik heb meer dingen die ik nog niet snap
Hier even een gebruiks aanwijzing in het Engels over Trekbuddy.
1) you have to download these 2 files and copy them in the games and applications folder on your sd card.
http://linuxtechs.net/kruch/tb/releases ... kbuddy.jar
http://linuxtechs.net/kruch/tb/releases ... kbuddy.jad
2) go to my documents --> other on the phone and start the trekbuddy.jar.
3) go to http://gm2tb.awokenmind.de/ and scroll to the map you want
4) click preview map and check whether it is ok
5) click create create trekbuddy map in the preview window
6) save the *.tar and copy it in new created trekbuddy folder on your sd (for example Card:\trekbuddy\maps)
7) start the application on your phone and click the left button. go to settings --> basic --> Data Dir and type file:///Card/Trekbuddy/maps/
click ok and than opt. --> apply
9) click the left button --> load map --> Card/ --> treckbuddy/ --> maps/ --> your map.
10) click yes to set as default map
11) click the left button --> start and connect to your bt gps
12) if there is a connection the crosshair will move to your position.
Suc 6
Ik heb deze link geprobeerd maar was nog niet beschikbaar voor de LG viewty url]http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php[/url]
Ben toen verder gaan zoek en heb de juiste nav4all gevonden bij site getjar link http://www.getjar.com/products/12351/Nav4All en download alleen voor de Nokia-Sony Ericsson de jar file. en het werkt.
Als je het gaat gebruiken moet je wel een bluetooth gps muis hebben.
Suc6
mvg @udie
Ik heb het gisteren geprobeerd en werkt idd als een zonnetje.Anoniem: 59465 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:27:
[...]
Geweldig! Werkt als een zonnetje!![]()
Absurd dat zoiets simpels al een heel groot probleem heeft opgelost en dat LG daar zelf niet mee komt!
Anoniem: 215679
Dank je wel Audie, ik zal het gelkijk testen zodra ik hem binnen heb.. ik hoop met een beetje geluk vandaag, anders volgende week...
Anoniem: 252346 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:05:
[...]
Hallo,
Ik heb deze link geprobeerd maar was nog niet beschikbaar voor de LG viewty url]http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php[/url]
Ben toen verder gaan zoek en heb de juiste nav4all gevonden bij site getjar link http://www.getjar.com/products/12351/Nav4All en download alleen voor de Nokia-Sony Ericsson de jar file. en het werkt.
Suc6
mvg @udie
heeft LG nou al eens wat laten horen over een nieuwe firmware, staat er op die zilvere misschien een nieuwere firmware?
echt wat een troep service de aankoop van de Viewty was mijn eerste LG product maar ook meteen mijn laatste, LG geeft niets om zijn klanten. als een product is gelanceerd doen ze er neits meer aan.
met een half jaar ofzo verkoop ik mijn Viewty en dan zoek ik wel een Nokia of Sony-Ericsson uit, die geven tenminste wel firmware update's e.d. uit
echt wat een troep service de aankoop van de Viewty was mijn eerste LG product maar ook meteen mijn laatste, LG geeft niets om zijn klanten. als een product is gelanceerd doen ze er neits meer aan.
met een half jaar ofzo verkoop ik mijn Viewty en dan zoek ik wel een Nokia of Sony-Ericsson uit, die geven tenminste wel firmware update's e.d. uit
[ Voor 19% gewijzigd door iwaarden op 14-02-2008 20:34 ]
Eej Killah87 ben het wel met je eens wat een flutservice...en het stomst ik heb nog van niemand gehoord dat ze ook ma een reactie hebben gehad niet echt klantvriendelijk....voor mij ook eens en nooit meer...
Hoe kan je je smsjes backuppen?
Het lukt me niet met de LG PC suite...
Anoniem: 153621
andere vraag die hopelijk niet al gesteld is
Weet iemand hoe je je gemaakte foto's gelijk kan laten opslaan op je externe schijf.
Ik heb zo een 2GB externe mini-chip gekocht die je in de Viewty kan inbrengen
(batterij uithalen etc..) alleen als ik een foto maak dat slaat hij,ondanks dat ik bij
instellingen als primaire opslagplaats externe schijf heb aangegeven,de foto gewoon
bij afbeeldingen op in de HD vd telefoon. Iemand?
Andere vraag: is het mogelijk om kleine filmpjes(welk formaat) ala You Tube op je Viewty
op te slaan. Dus filmjes die je NIET met je Viewty hebt gemaakt maar wel mee wil nemen
om te laten zien aan derden als je onderweg bent ipv dat je je laptop mee moet zeulen..
Weet iemand hoe je je gemaakte foto's gelijk kan laten opslaan op je externe schijf.
(batterij uithalen etc..) alleen als ik een foto maak dat slaat hij,ondanks dat ik bij
instellingen als primaire opslagplaats externe schijf heb aangegeven,de foto gewoon
Andere vraag: is het mogelijk om kleine filmpjes(welk formaat) ala You Tube op je Viewty
op te slaan. Dus filmjes die je NIET met je Viewty hebt gemaakt maar wel mee wil nemen
om te laten zien aan derden als je onderweg bent ipv dat je je laptop mee moet zeulen..
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 15-02-2008 01:37 ]
Scroll een stuk naar boven, ik heb daar uitgelegd hoe je dit probleem kan oplossen.Djerique schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:33:
Hoe kan je je smsjes backuppen?
1) Instellingen -> telefoon instellingen -> geheugenbeheer -> primaire opslaginstellingen -> extern geheugenAnoniem: 153621 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 01:34:
andere vraag die hopelijk niet al gesteld is
2) wat bedoel je met (welk formaat)? divx filmpjes kun je er iig gewoon opzetten en afspelen. mpg niet.
Moet je hiervoor Internet op je mobiel hebben of kan het alleen via GPS ?Anoniem: 252346 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:05:
[...]
Hallo,
Suc6
mvg @udie
Jah Man Jah
Anoniem: 252286
Weet niet hoe jullie het doen, maar ik krijg echt niks aan de gang opSuperKneus schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:35:
[...]
Ik heb het gisteren geprobeerd en werkt idd als een zonnetje.
de viewty, moet steeds toestemming vragen overal voor.
Terwijl ik al jaren onbeperkt internet heb.
Google gebeuren idem, niet 1 van de standaard dingen krijg ik aan
de gang.
Mooi toestel, maar voor de extra's heb ik toch liever weer pda, of
had ik toch de N95 moeten nemen. (Ruilen ??)
Echt een beetje moe van.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 252286 op 15-02-2008 16:02 ]
Ik heb dit ook geprobeerd en het werkt inderdaad meteen! Misschien kan iemand het ook in de startpost vermelden, de vraag naar sms backup komt regelmatig langsi have had the same problem like the most of you. i only see the e-mail tab in the message manager.
i try a little bit and find a configuration file named : "Conninfo.ini" in the folder %Programfiles%\LG PC Suite 2\Common\
at the next time i started the message manger i can see the sms tab and can read and
Is er hier iemand die EFS media builder gebruikt en bij T-Mobile zit? Ik heb onlangs mijn opstart scherm en afsluitscherm vervangen door een zelf gemaakte, en zo ook mijn opstart en afsluit geluid.
Helaas heb ik met mijn domme hoofd geen back up gemaakt van de originele T-Mobile bestanden.
Ben nu n beetje bang, dat als ik hem moet laten maken als hij ooit stuk gaat, ze er achter komen dat ik mijn telefoon heb zitten hacken en ze daar dan de schuld aan gaan geven.
Is er hier iemand die weet waar ik deze vandaan kan halen of die mij deze kan sturen?
bvd
Helaas heb ik met mijn domme hoofd geen back up gemaakt van de originele T-Mobile bestanden.
Ben nu n beetje bang, dat als ik hem moet laten maken als hij ooit stuk gaat, ze er achter komen dat ik mijn telefoon heb zitten hacken en ze daar dan de schuld aan gaan geven.
Is er hier iemand die weet waar ik deze vandaan kan halen of die mij deze kan sturen?
bvd
Ik heb hier wel een backup van de originele bestanden, en ik zit bij T- Mobile. Die hebben trouwens geen branded software. Als je wilt kan ik het je wel de backup toesturen. Heb zelf ook al eens alles veranderd op m'n Viewty, opstartscherm en geluiden enzo. Daarna de backup teruggezet, en alles is weer origineel en werkt prima. 
Anoniem: 251813 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:49:
Is er hier iemand die EFS media builder gebruikt en bij T-Mobile zit? Ik heb onlangs mijn opstart scherm en afsluitscherm vervangen door een zelf gemaakte, en zo ook mijn opstart en afsluit geluid.
bvd
ik meld me ook hier maar even aan, heb ook de lg viewty sinds gister, enne ben over het algemeen best tevreden. Heb een 4 gb micro sdhc kaartje erin en werkt gewoon, foto's slaat ie gewoon op ook op het externe kaartje. De geheugenmanager "snapt" het kaartje inderdaad niet echt, maar het werkt wel gewoon.
Nog 1 vraagje van mijn kant:
ik heb me suf gezocht naar een msn programma, en bij ebuddy is er geen mobile beta versie voor de viewty? iemand zei in deel 3 dat er in deel 2 iets stond alleen kan dat deel 2 niet zo 1 2 3 vinden, iemand gewoon even simpel waar je het kan vinden of hoe het precies heet.
En youtuben is niet echt een optie? gaat nogal stotteren bij mij inieder geval, heb zo een eindeloos online met usim. Heb trouwens de viewty silver met een hi abbo, en hij is niet branded:) simlock vrij geen idee eigenlijk.
ik heb me suf gezocht naar een msn programma, en bij ebuddy is er geen mobile beta versie voor de viewty? iemand zei in deel 3 dat er in deel 2 iets stond alleen kan dat deel 2 niet zo 1 2 3 vinden, iemand gewoon even simpel waar je het kan vinden of hoe het precies heet.
En youtuben is niet echt een optie? gaat nogal stotteren bij mij inieder geval, heb zo een eindeloos online met usim. Heb trouwens de viewty silver met een hi abbo, en hij is niet branded:) simlock vrij geen idee eigenlijk.
Anoniem: 229395
Ik heb de afgelopen dagen de forum over de viewty gelezen en ik vroeg me nog af wat de verschillen zijn van een tmobile branded LG of een simlock vrij LG?? Zijn er in het systeem uberhaupt verschillen te noemen afgezien van de roze icoontjes?
Anoniem: 238915
Ik zit met dezelfde vraag.René90 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:22:
ik meld me ook hier maar even aan, heb ook de lg viewty sinds gister, enne ben over het algemeen best tevreden. Heb een 4 gb micro sdhc kaartje erin en werkt gewoon, foto's slaat ie gewoon op ook op het externe kaartje. De geheugenmanager "snapt" het kaartje inderdaad niet echt, maar het werkt wel gewoon.
Ook:
Hoe kan ik nu het volume van de telefoonspeaker aanpassen?
Ik kom er maar niet uit hoe ik in het servicemenu enzo kom.
Ik heb al gezocht maar ik vind er niks op
om nog even toe te voegen, mijn snelheid is 47 kbit/sec met hi eindeloos online, heeft iemand anders met hi eindeloos online hogere snelheden?
Allemaal leuk en aardig, maar zodra ik die smsjes bekijk, kan ik alleen de eerste 5 woorden zien van alle smsjes...i have had the same problem like the most of you. i only see the e-mail tab in the message manager.
at the next time i started the message manger i can see the sms tab and can read and backup them.

Wel kan je per smsje het sms helemaal bekijken, maar ik wil gewoon alle smsjes volledig kunnen backuppen...
Wie kan me helpen?
Ga hier maar eens kijken, daar vind je alle antwoorden.Anoniem: 238915 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:45:
[...]
Ik zit met dezelfde vraag.
Ook:
Hoe kan ik nu het volume van de telefoonspeaker aanpassen?
Ik kom er maar niet uit hoe ik in het servicemenu enzo kom.
Ik heb al gezocht maar ik vind er niks op
http://www.ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=1544
Nou ik heb de viewty toch vandaag gehaald en ben er opzich wel erg blij mee alleen ik krijg mijn email istellingen van hotmail niet goed in mijn telefoon.. heeft iemand anders hier problemen mee of kan iemand het misschien uitleggen hoe dat te doen?? (A)
En heeft iemand ook enig idee hoe je msn erop kunt krijgen.. heb het al wel gedownload maar alle letters zijn dan blokjes...
En heeft iemand ook enig idee hoe je msn erop kunt krijgen.. heb het al wel gedownload maar alle letters zijn dan blokjes...
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 229395 op 16-02-2008 19:39 ]
Anoniem: 128916
Ik kan maar niet internetten op mijn viewty
Ik heb Orange.
heb net gebeld en daar zouden ze voor 6 euro van mijn abbo dataverkeer binnen bundel houden voor internet.
Ik heb deze instelleingen bij Browser:
Servicenaam: Orange
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.
Wat doe ik verkeerd? Moet er ergens anders ook nog wat worden ingesteld? bij verbindingen ofzo?
Als ik deze instellingen ook invoer bij 'streaming instellingen' werkt het ook niet
heb net gebeld en daar zouden ze voor 6 euro van mijn abbo dataverkeer binnen bundel houden voor internet.
Ik heb deze instelleingen bij Browser:
Servicenaam: Orange
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.
Wat doe ik verkeerd? Moet er ergens anders ook nog wat worden ingesteld? bij verbindingen ofzo?
Als ik deze instellingen ook invoer bij 'streaming instellingen' werkt het ook niet
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 128916 op 16-02-2008 17:40 ]
Goeiedag,
Zoals ik al in mijn voorgaande bericht had gezet, ik heb pas een LG Viewty binnen en wil graag een andere flash achergrond hebben omdat ik het leuk vind om creatief bezig te zijn. Nou had ik gelezen dat dit mogelijk was alleen is het mij nog nog niet gelukt en misschien komt het omdat (Na eigen mening) de LG niet goed connect met de pc..
Ik draai op een Acer Aspire 5315 (notebook) Windows VIESta
Ik heb de bijgeleverde software geinstalleerd zonder dat m'n Viewty aangesloten was.
Na de installatie had ik mijn laptop opnieuw opgestart en had de Viewty aangesloten. Toen opende ik LG PC Suite2 en wilde mijn Inhoud maar dat was niet mogelijk om het te bekijken. (Nu wel) Nou heb ik ook een ander programma geinstalleerd want ik had hier in een topic gelezen dat het met EFS Media Builder mogelijk was om het flash bestand/thema te veranderen. Nou heb ik enigs zin wat geprobeerd maar ik krijg niet echt iets voor elkaar. Ik krijg een bestandje van 1kb en die opent zich niet als ik hem wil openen. Ook als ik naar mn afbeeldingen ga en daar een afbeelding download ken ik hem niet openen.:?
Wie wilt mij uitleggen hoe ik dat kan doen want dat visje en die strepen vind ik maar nix heb liever een foto van m'n vriendin als achtergrond die ik in een flash bestand heb
(Geanimeerd etc)
Wie O Wie
helpt.
Bijvoorbaat dank!
Zoals ik al in mijn voorgaande bericht had gezet, ik heb pas een LG Viewty binnen en wil graag een andere flash achergrond hebben omdat ik het leuk vind om creatief bezig te zijn. Nou had ik gelezen dat dit mogelijk was alleen is het mij nog nog niet gelukt en misschien komt het omdat (Na eigen mening) de LG niet goed connect met de pc..
Ik heb de bijgeleverde software geinstalleerd zonder dat m'n Viewty aangesloten was.
Na de installatie had ik mijn laptop opnieuw opgestart en had de Viewty aangesloten. Toen opende ik LG PC Suite2 en wilde mijn Inhoud maar dat was niet mogelijk om het te bekijken. (Nu wel) Nou heb ik ook een ander programma geinstalleerd want ik had hier in een topic gelezen dat het met EFS Media Builder mogelijk was om het flash bestand/thema te veranderen. Nou heb ik enigs zin wat geprobeerd maar ik krijg niet echt iets voor elkaar. Ik krijg een bestandje van 1kb en die opent zich niet als ik hem wil openen. Ook als ik naar mn afbeeldingen ga en daar een afbeelding download ken ik hem niet openen.:?
Wie wilt mij uitleggen hoe ik dat kan doen want dat visje en die strepen vind ik maar nix heb liever een foto van m'n vriendin als achtergrond die ik in een flash bestand heb
Wie O Wie
Bijvoorbaat dank!
Ik ken er bijna nix mee op internet!Anoniem: 229395 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:10:
Nou ik heb de viewty toch vandaag gehaald en ben er opzich wel erg blij mee alleen ik krijg mijn email istellingen van hotmail niet goed in mijn telefoon.. heeft iemand anders hier problemen mee of kan iemand het misschien uitleggen hoe dat te doen?? (A)
Ik heb een Vodafone met Vodafoon live en ik kan niet inloggen op Mijn POstbank.nl, Gmail, & MSN dat zijn de site's die ik uit heb geprobeerd. Maar werkt niet echt ook Ebuddy.net werkte niet echt
Anoniem: 252346
KIJK UITAnoniem: 252281 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:
Goeiedag,
Wie wilt mij uitleggen hoe ik dat kan doen want dat visje en die strepen vind ik maar nix heb liever een foto van m'n vriendin als achtergrond die ik in een flash bestand heb(Geanimeerd etc)
Wie O Wiehelpt.
Bijvoorbaat dank!

Kijk anders even op de engelse site .http://www.ku990.co.uk/ daar kan je alles vinden van firmeware updaten,thema's veranderen,en hoe je thema kan opzetten, bijvoorbeeld in LGAPP/Media/swf/theme" Alles is op eigen risico.
Ik heb zelf mijn thema veranderd in windows vista die kan je daar ook download, heb zelf een paar verbetering in gemaakt, en dat kun je doen met flash macromedia en Decompiler programma.
Ik zeg nog een keer KIJK UIT wat je doet alles is op eigen risico.
Je kan je telefoon naar de kloten helpen.
mvg @udie
Nou ik kan dus wel gewoon op internet maar blijkbaar gaat het via t-zones terwijl tmobile internet er gewoon instaat:s ik snap het ook echt niet meer want heb me live.nl email er ingezet.. en ik kan wel emailtjes versturen en die ontvang ik ook gewoon maar ik kan geen emailtjes ophalen op me telefoon.. en omdat me internet het ook niet echt goed doet kan ik ook ebuddy niet aan de praat krijgen...Anoniem: 252281 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:25:
[...]
Ik ken er bijna nix mee op internet!
Ik heb een Vodafone met Vodafoon live en ik kan niet inloggen op Mijn POstbank.nl, Gmail, & MSN dat zijn de site's die ik uit heb geprobeerd. Maar werkt niet echt ook Ebuddy.net werkte niet echt
Anoniem: 247113
Ik herken dit probleem. zelf ook via tmobile.Anoniem: 229395 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:29:
[...]
Nou ik kan dus wel gewoon op internet maar blijkbaar gaat het via t-zones terwijl tmobile internet er gewoon instaat:s ik snap het ook echt niet meer want heb me live.nl email er ingezet.. en ik kan wel emailtjes versturen en die ontvang ik ook gewoon maar ik kan geen emailtjes ophalen op me telefoon.. en omdat me internet het ook niet echt goed doet kan ik ook ebuddy niet aan de praat krijgen...
maar krijg niets aan de praat, niet de youtube, geen mini opera, geen google maps, helemaal niets.
nu is het profiel t mobile internet, dit profiel maakt inderdaad gebruik van het toeganspunt t-zones.
verder heeft het ip adres 10.10.10.10 en een proxyport 8080.
als je kijkt bij toegangspunt t zones, onder de telefooninstellingen/verbindingen/toeganspunten, dan zie je bij t-zones onder APN ook WAP ipv internet. weet niet of dat een probleem is.
afijn er is ook een toegangspunt t-mobile met APN Internet.
dus dacht ik slim te zijn en maak ik een nieuw profiel aan bij de instellingen vd browser en noem deze T-Mobile Internetb..(dubbele naam paktie niet), dacht gegevens vd 1ste over te nemen, behalve toeganspunt niet tzones maar dan met toegangspunt T-Mobile Internet.
helaas werkt dat dus niet. weet niet of dat ligt aan gebruik van het ip adres. bij algemene instellingen van t mobile internet staat deze op automatisch, echter deze optie kan ik niet vinden in de viewty. tevens moeten we wel de proxyport 8080 gebruiken...
Ik weet niet wat ik nu nog verder moet doen, om de boel aan de gang te krijgen.
moet toch maar eens de helpdesk gaan bellen.
Andere mensen met T-Mobile waar wel alles op werkt ? (youtube, googlemaps etc) en wat hebben die dan voor instelling ?
Volgende maand mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen voor mijn abonnement, en nu is mijn oog dus gevallen op deze telefoon. Ik heb zelf nog de Samsung E900, maar daar zaten toch wel paar minpuntjes op die ik hopelijk niet op de Viewty heb. Toch wil ik er zeker van zijn dat sommige opties die niet op de E900 zaten wel op de Viewty zaten. Zou iemand misschien kunnen zeggen of de volgende opties er wel op zitten:
• Je kan sms/mms-bericht geluid veranderen naar een mp3 die je er zelf op hebt gezet.
• Je kan een mp3 instellen als alarmgeluid
• Je kan bij je alarm instellen welke dagen hij aan moet staan en hoelaat en welke dagen niet.
• Foto's bekijken op de telefoon gaat snel, althans het erdoorheen bladeren.
• Je kan er gewoon spelletjes opzetten vanaf je pc.
• Je kan sms/mms-bericht geluid veranderen naar een mp3 die je er zelf op hebt gezet.
• Je kan een mp3 instellen als alarmgeluid
• Je kan bij je alarm instellen welke dagen hij aan moet staan en hoelaat en welke dagen niet.
• Foto's bekijken op de telefoon gaat snel, althans het erdoorheen bladeren.
• Je kan er gewoon spelletjes opzetten vanaf je pc.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
antwoorden:
1. je kan een eigen mp3 gebruiken als: spraakbeltoon, videobeltoon, berichttoon, inschakelen, uitschakelen.
2. Een mp3 kan je ook als alarmtoon gebruiken.
3. Je kan instellen of je hem: dagelijks, eenmalig, ma-vr, ma-za, za-zo, alleen vakanties.
4. tja, net wat je vindt
5. je kan er spelletjes van je pc opzetten, .jar / .swf, en installeert ie gewoon, moeten wel voor de ku990 zijn dan. maar zijn er genoeg te vinden.
1. je kan een eigen mp3 gebruiken als: spraakbeltoon, videobeltoon, berichttoon, inschakelen, uitschakelen.
2. Een mp3 kan je ook als alarmtoon gebruiken.
3. Je kan instellen of je hem: dagelijks, eenmalig, ma-vr, ma-za, za-zo, alleen vakanties.
4. tja, net wat je vindt
5. je kan er spelletjes van je pc opzetten, .jar / .swf, en installeert ie gewoon, moeten wel voor de ku990 zijn dan. maar zijn er genoeg te vinden.
Ik heb zojuist een LG Viewty gekocht en mijn G600 verkocht.
Mijn T-Mobile SIM-kaart erin gedaan en hij deed het perfect. Nou merk ik dat mijn 'overige tarief' op de T-Mobile website ineens €5,- geworden is na 2 dagen op internet te hebben gezeten.
Overigens heb ik een PIT abonnement, heeft iemand enig idee hoe ik PIT weer kan inschakelen op mijn Viewty?
Mijn T-Mobile SIM-kaart erin gedaan en hij deed het perfect. Nou merk ik dat mijn 'overige tarief' op de T-Mobile website ineens €5,- geworden is na 2 dagen op internet te hebben gezeten.
Overigens heb ik een PIT abonnement, heeft iemand enig idee hoe ik PIT weer kan inschakelen op mijn Viewty?