Hallo mede-tweakers,
Tijdje geleden dat ik hier al weer een post geplaatst heb, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe telefoon en aangezien ik binnenkort jarig ben komt dat mooi uit.
Ik heb zelf een aantal reviews van verscheidene mobiele telefoons doorgelezen, waaronder de Viewty, de G800 enz.
Ik ben er zelf nog steeds niet zeker over, maar ik denk dat ik voor de LG Viewty ga alleen hoorde ik dan wel weer een paar nadelen door stof achter het scherm. Krijgt iedereen hier nu last van of is het gewoon pech hebben?
En hoe zit het met de ISO waardes van de camera. Uit mijn eigen conclusie leidt ik af dat de Viewty goede foto's maakt, maar wanneer de ISO waarde omhoog gaat gaat het snel achteruit ten opzichte van de concurrenten.
Natuurlijk zou ik ook graag jullie eigen bevindingen willen weten wat betreft de voor- en nadelen. (ja, ik het het topic al een langere tijd gevold, maar daar gebeurt zoveel dat ik liever alles op een rijtje zou hebben).
Ik heb al een abbonement van de Viewty gezien van T-Mobile.
Klik!. Daar zie ik dat je gewoon maar een 1-jarig abbonement hoeft te nemen waar je 18,50 per maand betaalt en je verder maar 37 euro voor het toestel hoeft bij te leggen. Lijkt mij een koopje, aangezien ik verder geen adders onder het gras kan vinden(jullie wel?).
Heeft er iemand van jullie trouwens ook ervaring met gsmweb.nl?