Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21
René90 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:50:
antwoorden:
1. je kan een eigen mp3 gebruiken als: spraakbeltoon, videobeltoon, berichttoon, inschakelen, uitschakelen.
2. Een mp3 kan je ook als alarmtoon gebruiken.
3. Je kan instellen of je hem: dagelijks, eenmalig, ma-vr, ma-za, za-zo, alleen vakanties.
4. tja, net wat je vindt
5. je kan er spelletjes van je pc opzetten, .jar / .swf, en installeert ie gewoon, moeten wel voor de ku990 zijn dan. maar zijn er genoeg te vinden.
Hartelijk bedankt voor de antwoorden :) Nu ben ik er toch vrij zeker van dat ik deze telefoon ga kiezen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 247113 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:43:
[...]

Ik herken dit probleem. zelf ook via tmobile.
maar krijg niets aan de praat, niet de youtube, geen mini opera, geen google maps, helemaal niets.
nu is het profiel t mobile internet, dit profiel maakt inderdaad gebruik van het toeganspunt t-zones.
verder heeft het ip adres 10.10.10.10 en een proxyport 8080.
als je kijkt bij toegangspunt t zones, onder de telefooninstellingen/verbindingen/toeganspunten, dan zie je bij t-zones onder APN ook WAP ipv internet. weet niet of dat een probleem is.
afijn er is ook een toegangspunt t-mobile met APN Internet.
dus dacht ik slim te zijn en maak ik een nieuw profiel aan bij de instellingen vd browser en noem deze T-Mobile Internetb..(dubbele naam paktie niet), dacht gegevens vd 1ste over te nemen, behalve toeganspunt niet tzones maar dan met toegangspunt T-Mobile Internet.
helaas werkt dat dus niet. weet niet of dat ligt aan gebruik van het ip adres. bij algemene instellingen van t mobile internet staat deze op automatisch, echter deze optie kan ik niet vinden in de viewty. tevens moeten we wel de proxyport 8080 gebruiken...
Ik weet niet wat ik nu nog verder moet doen, om de boel aan de gang te krijgen.
moet toch maar eens de helpdesk gaan bellen.
Andere mensen met T-Mobile waar wel alles op werkt ? (youtube, googlemaps etc) en wat hebben die dan voor instelling ?
Grappig dit nu ook te lezen bij andere gebruikers. Ik had precies hetzelfde en heb uren met zowel t-mobile als LG aan de telefoon gehangen. Eerst zei t-mobile dat omdat internet via de normale browser bij mij wel werkt het voor de rest voor hun niet uitmaakt wat die telefoon wel of niet kan (vond dit een vrij asociale instelling) en LG zei dat het waarschijnlijk aan de t-mobile instellingen lag. Uiteindelijk ben ik bij de winkel langsgegaan, heb mijn simkaart in een andere viewty gestoken en alles werkte meteen, inclusief google maps, terwijl mijn telefoon zelfs na een factory reset en handmatig alle instellingen nagaan geen verbinding kon maken. We kwamen tot de conclusie dat er dus wel degelijk iets met de telefoon aan de hand is en die is nu opgestuurd naar LG. Afwachten dus maar.

Overigens kun je bij de browser instellen welk profiel er gebruikt wordt en dit is niet t-zones maar echt t-mobile internet. Browsen via ingebouwde browser werkt, al het andere werkt gewoon niet. LG had hier nog nooit van gehoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 17-02-2008 19:34 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252281

Anoniem: 252346 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:49:
[...]

KIJK UIT 8)7 als je gaat werken met het programma EFS Media Builder een kleine mistake of zomaar verwijder van een bestand kan je telefoon naar de kloten helpen, je moet wel weten wat je doet.
Kijk anders even op de engelse site .http://www.ku990.co.uk/ daar kan je alles vinden van firmeware updaten,thema's veranderen,en hoe je thema kan opzetten, bijvoorbeeld in LGAPP/Media/swf/theme" Alles is op eigen risico.
Ik heb zelf mijn thema veranderd in windows vista die kan je daar ook download, heb zelf een paar verbetering in gemaakt, en dat kun je doen met flash macromedia en Decompiler programma.
Ik zeg nog een keer KIJK UIT wat je doet alles is op eigen risico.
Je kan je telefoon naar de kloten helpen.

mvg @udie
Yo thank you for your response!

Ik wist het daarom heb ik een backup gemaakt!!!!
Ik heb ook geprobeerd om die VIESta theme te installeren maar is me niet echt gelukt..
Ik heb alle stappen gevolgt alleen 1 bestand niet verwijderd en de plaatjes niet veranderd (opstart&afsluitscherm + geluidjes maar hij hgeeft hem niet weer in m'n menu :/

Is er niet een mogelijkheid om alleen de SWF bestand te veranderen ? Want dat visje vind ik maar nix de theme voor de rest gaat er nog wel mee door!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252714

Ecco schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:31:
[...]

Grappig dit nu ook te lezen bij andere gebruikers. Ik had precies hetzelfde en heb uren met zowel t-mobile als LG aan de telefoon gehangen. Eerst zei t-mobile dat omdat internet via de normale browser bij mij wel werkt het voor de rest voor hun niet uitmaakt wat die telefoon wel of niet kan (vond dit een vrij asociale instelling) en LG zei dat het waarschijnlijk aan de t-mobile instellingen lag. Uiteindelijk ben ik bij de winkel langsgegaan, heb mijn simkaart in een andere viewty gestoken en alles werkte meteen, inclusief google maps, terwijl mijn telefoon zelfs na een factory reset en handmatig alle instellingen nagaan geen verbinding kon maken. We kwamen tot de conclusie dat er dus wel degelijk iets met de telefoon aan de hand is en die is nu opgestuurd naar LG. Afwachten dus maar.

Overigens kun je bij de browser instellen welk profiel er gebruikt wordt en dit is niet t-zones maar echt t-mobile internet. Browsen via ingebouwde browser werkt, al het andere werkt gewoon niet. LG had hier nog nooit van gehoord.
hier nog 1 waarvan de browser van de viewty het wel doet maar opera mini/google maps en youtube niet.
vaag is dat,ik krijg het ook met geen mogelijkheid aan de praat dus ik wacht even wat lg bij jou heeft gedaan en als het weer werkt zou je dan aub je instellingen hier kunnen plaatsen?

groeten eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rethxoth schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:24:
Ik heb zojuist een LG Viewty gekocht en mijn G600 verkocht.
Mijn T-Mobile SIM-kaart erin gedaan en hij deed het perfect. Nou merk ik dat mijn 'overige tarief' op de T-Mobile website ineens €5,- geworden is na 2 dagen op internet te hebben gezeten.

Overigens heb ik een PIT abonnement, heeft iemand enig idee hoe ik PIT weer kan inschakelen op mijn Viewty?
dit heb ik net ook gezien op mijn rekening op de website,2 dagen later en nog maar 1,40 euro over!!

beetje vaag en heb ook pit,lijkt mij dat dit automatisch verwerkt wordt en dat je niks op je viewty hiervoor hoeft in te stellen.
heb jij mischien ook voordat je simkaart geactiveerd werdt veel geinternet met je viewty?ik namelijk wel en mischien is het daar nog van,wie weet.
maar irritant is het wel en ik wil gewoon onbezorgd internetten en niet denken van ojee laat ik nog maar even wachten anders krijg ik straks een torenhoge rekening,terwijl ik wel 9.50 betaal voor pit en dat is toch echt onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Dit heeft niets met dit topic te maken.

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 17-02-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229395

Anoniem: 252714 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:58:
[...]

dit heb ik net ook gezien op mijn rekening op de website,2 dagen later en nog maar 1,40 euro over!!

beetje vaag en heb ook pit,lijkt mij dat dit automatisch verwerkt wordt en dat je niks op je viewty hiervoor hoeft in te stellen.
heb jij mischien ook voordat je simkaart geactiveerd werdt veel geinternet met je viewty?ik namelijk wel en mischien is het daar nog van,wie weet.
maar irritant is het wel en ik wil gewoon onbezorgd internetten en niet denken van ojee laat ik nog maar even wachten anders krijg ik straks een torenhoge rekening,terwijl ik wel 9.50 betaal voor pit en dat is toch echt onbeperkt.
Dit probleem is zeer herkenbaar! Ik heb hiervoor ook met dezelfde abo van tmobile en pit altijd gewoon geinternet op een mda vario 3 dus het kan niet aan mijn sim ofzo liggen... als het goed is staan er op de viewty een aantal instellingen van tmobile maar die zijn gericht aan tmobile tzones ipv tmobile internet.. maar ik krijg het maar niet goed...

Hebben jullie ook al geprobeerd om jullie mail in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229395 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:01:
[...]

Dit probleem is zeer herkenbaar! Ik heb hiervoor ook met dezelfde abo van tmobile en pit altijd gewoon geinternet op een mda vario 3 dus het kan niet aan mijn sim ofzo liggen... als het goed is staan er op de viewty een aantal instellingen van tmobile maar die zijn gericht aan tmobile tzones ipv tmobile internet.. maar ik krijg het maar niet goed...

Hebben jullie ook al geprobeerd om jullie mail in te stellen?
ja vaag he,nou ik wacht het nog ff af en dan bel ik wel met t-mobile of het allemaal wel klopt.
ik heb wel mijn e-mail aan de gang gekregen zonder problemen moet je bij de opties een nieuw account aanmaken met de gegevens van je provider die je ook op je pc gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik wil gewoon mijn hotmail account instellen en ik kan nu wel mailtjes versturen met de lg alleen ophalen van mailtjes wilt hij niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

hey, klein vraagje van mijn kant

'k heb in bijna nog in geen review iets gelezen over de batterij, wat zijn jullie ervaringen hierin?
En hieronder versta ik dan normaal gebruik, sms'n en af en toe wat bellen, niet direct divx en camera etc etc

Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Anoniem: 229395 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:31:
Ja ik wil gewoon mijn hotmail account instellen en ik kan nu wel mailtjes versturen met de lg alleen ophalen van mailtjes wilt hij niet doen..
Helaas maar Hotmail maakt geen gebruik van Pop3 of SMTP dus je zal maar een ander e-mail account moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:12:
hey, klein vraagje van mijn kant

'k heb in bijna nog in geen review iets gelezen over de batterij, wat zijn jullie ervaringen hierin?
En hieronder versta ik dan normaal gebruik, sms'n en af en toe wat bellen, niet direct divx en camera etc etc

Tnx :)
bij mij gaat ie als ik alleen maar sms en af en toe bel zo'n 4 dagen mee.
maar als je constant op internet zit en bluetooth dingen aan het doen bent enz dan gaat het een stuk sneller maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rethxoth schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:28:
[...]

Helaas maar Hotmail maakt geen gebruik van Pop3 of SMTP dus je zal maar een ander e-mail account moeten gebruiken.
klopt je moet wel pop3 of smtp account hebben,gewoon van je provider ofzo dan werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238915

Welke instellingen moet je voor Gmail gebruiken?
Gmail gebruikt wel Imap, ik heb al verschillende instellingen geprobeert maar niks werkt!
kan iemand mij ff goed euitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rethxoth schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:28:
[...]

Oooh oke.. vandaar! Maar hoezo kan ik dan wel mailtjes versturen met instellingen van dat account? want bij de instellingen van hotmail heb ik wel pop3 gevonden...of ben ik nu beetje gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Geen idee, ik zit namelijk op MSN en niet verstuur niet echt mailtjes :P

Maar ligt het aan mij of kan de Viewty geen DivX bestanden afspelen? (naam.divx)

[edit] Laat maar, heb zojuist uitgevonden hoe het moest, moest de resolutie kleiner maken _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door rethxoth op 18-02-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:58
Anoniem: 251200 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:23:
weet niet of iemand ik er iemand blij mee kan maken , maar hier vind je de nederlandse handleiding .

http://www.gsmweb.nl/images_gsm/lg/ku990/handleiding.pdf

veel plezier er mee :*)
Super bedankt! Was er al ff naar op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252778

Hoe kan ik al mijn smsjes ineens verwijderen of moet dit stuk voor stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
i have had the same problem like the most of you. i only see the e-mail tab in the message manager.
i try a little bit and find a configuration file named : "Conninfo.ini" in the folder %Programfiles%\LG PC Suite 2\Common\
I simply changed the parameter: CONN_PHONE=KU990 to CONN_PHONE=U990

at the next time i started the message manger i can see the sms tab and can read and backup them.
Allemaal leuk en aardig, maar zodra ik die smsjes bekijk, kan ik alleen de eerste 5 woorden zien van alle smsjes... 8)7

Wel kan je per smsje het sms helemaal bekijken, maar ik wil gewoon alle smsjes volledig kunnen backuppen...

Wie kan me helpen? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252778

Djerique schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:07:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar zodra ik die smsjes bekijk, kan ik alleen de eerste 5 woorden zien van alle smsjes... 8)7

Wel kan je per smsje het sms helemaal bekijken, maar ik wil gewoon alle smsjes volledig kunnen backuppen...

Op deze manier kan ik wel al mn smsjes deleten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250904

is het eigenlijk mogelijk om meer dan 300 smsjes in je telefoon te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Djerique schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:07:
[...]

Ik zie wel de volledige smsjes, ik merkte alleen dat ik dat ini bestand elke keer opnieuw moet veranderen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 02-05 22:11
@ The_Fes: kan jij dan wel je volledige smsjes backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Djerique schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:13:
@ The_Fes: kan jij dan wel je volledige smsjes backuppen?
Ik was in eerste instantie die hele sms tab weer kwijt, maar toen ik het ini bestand weer aangepast had stonden ze er nog gewoon. Ik heb random wat smsjes geopend en die stonden er volledig in, dat waren overigens smsjes van meer dan 5 woorden ;). Wel had ik onderscheid gemaakt tussen de received en send messages, maar die stonden nu allemaal in de map inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252346

Anoniem: 252281 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:18:
[...]

Yo thank you for your response!

Ik wist het daarom heb ik een backup gemaakt!!!!
Ik heb ook geprobeerd om die VIESta theme te installeren maar is me niet echt gelukt..
Ik heb alle stappen gevolgt alleen 1 bestand niet verwijderd en de plaatjes niet veranderd (opstart&afsluitscherm + geluidjes maar hij hgeeft hem niet weer in m'n menu :/

Is er niet een mogelijkheid om alleen de SWF bestand te veranderen ? Want dat visje vind ik maar nix de theme voor de rest gaat er nog wel mee door!!
Hoi PASZstar,

Natuurlijk kan je de SWF bestanden veranderen, je moet als eerste een programma downloaden ""Decompiler"" om de SWF bestand te decompiler en daarna inlezen met ""Flash macromedia"" bewerken en wegschrijven viola.. :P

mvg Audie
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
Iemand een idee hoe je met BlueSoleil de map kunt kiezen waarin je dingen wilt zetten?

Dit omdat ik een theme erop wil knallen maar hij dingen in de foute map parkeert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:50
The_Fes schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Ik was in eerste instantie die hele sms tab weer kwijt, maar toen ik het ini bestand weer aangepast had stonden ze er nog gewoon. Ik heb random wat smsjes geopend en die stonden er volledig in, dat waren overigens smsjes van meer dan 5 woorden ;). Wel had ik onderscheid gemaakt tussen de received en send messages, maar die stonden nu allemaal in de map inbox.
Ik heb dit probleem nog niet. Ik ben wel benieuwd of iemand weet waar de bestanden op mijn computer worden opgeslagen. Ik ben al aan het zoeken geweest maar ik kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241949

Hallo allemaal,

Mijn scherm gaat inmiddels ook los laten. Moet 'm nu steeds aanduwen, anders kan ik 'm er bijna af wippen. Lijkt mij toch een productiefout... Valt toch binnen de garantie neem ik aan?

Heeft iemand al instellingen van Orange gekregen? Wordt er nu een beetje moe van dat ze die niet geven... morgen maar weer eens bellen.

Groeten,
Ferdi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252917

Hallo,

Ik zie dat de LG viewty nu erg goedkoop is op gsmweb met een T-mobile Relax abbonement.
Heeft iemand dit toestel met dat abbonement al eens gekocht?

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 10:36
Anoniem: 241949 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:35:
Hallo allemaal,

Mijn scherm gaat inmiddels ook los laten. Moet 'm nu steeds aanduwen, anders kan ik 'm er bijna af wippen. Lijkt mij toch een productiefout... Valt toch binnen de garantie neem ik aan?

Groeten,
Ferdi
Dit is ook wat ik veel hoor over het toestel, schermen die kapot gaan, uiteraard zal dit garantie-werk zijn, maar ik ben benieuwd of dit vaak voor komt. Wanneer dit regelmatig voor blijkt te komen is dat voor mij een reden om het toestel namelijk niet te kopen.
Meer ervaringen?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251888

Hallo mijn viewty is nu al 2 weken in reparatie, en je kan hem volgen met een product tracker op de kpn site.
Mijn scherm zat ook vol stof en kwam erna ook omhoog kon hem er ook zo uitwippen.
Nu is de monteur aan het wachten op onderdelen staat op de tracker dus hij word wel degelijk gemaakt.
Dat betekend dus ook dat voor de rest van jullie hem onder garantie kunnen laten maken.

Ik wacht vol spanning af en als het niet verholpen blijkt te zijn of er is iets anders wat er aan is gekomen onderweg eis/wil ik een nieuw toestel maar geen viewty meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 241949 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:35:
Hallo allemaal,

Heeft iemand al instellingen van Orange gekregen? Wordt er nu een beetje moe van dat ze die niet geven... morgen maar weer eens bellen.

Groeten,
Ferdi
Welke instellingen van Orange krijg je niet dan, ik heb alles aan het werk wat ik voor mezelf nodig acht, alleen youtube niet, maar dat gebruik ik verder toch niet

Heb trouwens ook nog geen last van een loslatend scherm. Verder ben ik op zich wel tevreden met het toestel, maar zou hem denk ik niet opnieuw kiezen als ik dat nu zou moeten doen, zou eerder voor een Nokia N82 gaan, of misschien wachten op de N96. Maarja ik moet nog 2 jaar. Misschien als orange nou eens een tariefwijziging gaat doorvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Anoniem: 252917 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:43:
Hallo,

Ik zie dat de LG viewty nu erg goedkoop is op gsmweb met een T-mobile Relax abbonement.
Heeft iemand dit toestel met dat abbonement al eens gekocht?

Bedankt ;)
Heb die combinatie ook en het werkt wel lekker :) Houdt er rekening mee dat SMSjes buiten je bundel vallen (dus abonnements kosten + SMS kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 22:17
vraagje van mijn kant: ik heb de lg viewy silver, heerlijk onbranded, simlockvrij denk ik moet nog even testen maar inieder geval. Ik heb de gmail apps erop staan, dus gmail werkt zonder problemen, en google maps ook. Maar nu heb ik 2 puntjes:

1. als ik me hva email wil instellen heb ik de gegevens, alleen voor "server voor uitgaande mail" heb ik in outlook op me pc mail.planet.nl gebruikt wat ook nodig was, wat moet je nu op je telefoon daarvoor gebruiken?

2. als ik in de browser van de viewty een snelheidstest doe, kom ik op 50kbit/sec, doe ik het in mini opera zit ik op 1600kbit/sec hoe kan dit 14 x zo snel zijn?

Verders ben ik er zeer tevreden over, en ook dat gewoon een 4 gb kaartje erin werkt:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245607

Ik kijk al een tijdje rond op het forum van www.ku990.co.uk daar staan natuurlijk prachtige themes. Na het instaleren van wat themes ben ik tot de conclusie gekomen dat nederlandse themes toch iets rlxter zouden zijn. Bestaan er al nederlandse themes? Of heeft nog niemand zich daar in verdiept en gebruikt iedereen de engelse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:05:
[...]

Welke instellingen van Orange krijg je niet dan, ik heb alles aan het werk wat ik voor mezelf nodig acht, alleen youtube niet, maar dat gebruik ik verder toch niet

Heb trouwens ook nog geen last van een loslatend scherm. Verder ben ik op zich wel tevreden met het toestel, maar zou hem denk ik niet opnieuw kiezen als ik dat nu zou moeten doen, zou eerder voor een Nokia N82 gaan, of misschien wachten op de N96. Maarja ik moet nog 2 jaar. Misschien als orange nou eens een tariefwijziging gaat doorvoeren ;)
Ik krijg mijn mail van Orange niet aan de praat. Heb al allerlei instellingen geprobeerd. Welke instellingen gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat dan weer net niet gebruik, daar kan ik je dus niet gebruiken. Ik ben fanatiek gmail gebruiker en ben dus ook wel tevreden met de pre-installed gmail app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kee, maar bedankt. Dan waag ik er weer een telefoontje aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja lijkt me wel goede aanbieding. Maar heb je de telefoon al ontvangen? Ik vind wel jammer dat smsbundel appart is. Enig idee hoeveel het kost om hem te verzekeren?

bedankt
rethxoth schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:03:
[...]

Heb die combinatie ook en het werkt wel lekker :) Houdt er rekening mee dat SMSjes buiten je bundel vallen (dus abonnements kosten + SMS kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
Anoniem: 241949 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:08:
[...]

Ik krijg mijn mail van Orange niet aan de praat. Heb al allerlei instellingen geprobeerd. Welke instellingen gebruik jij?
Hoe krijg jij het internet uberhaupt aan de praat bij Orange? Ik krijg het niet voor elkaar? Of moet je dan persé 6 euro per maand betalen voor Orange World?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja je moet zoieso een internetabo hebben...

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 241949 op 20-02-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
Ik heb zojuist die 2 files uit de Ipod theme geinstalleerd in de juiste map maar na opstarten gebeurd er niets anders...

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MiKeZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:07:
Ik heb zojuist die 2 files uit de Ipod theme geinstalleerd in de juiste map maar na opstarten gebeurd er niets anders...

Wat doe ik fout?
Hoi MIKeZZA,

om welke files gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

MiKeZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:07:

Wat doe ik fout?
Je moet nog theme 2 kiezen in de instellingen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
Anoniem: 57485 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:05:
[...]

Je moet nog theme 2 kiezen in de instellingen van de telefoon.
Waar vind je dat dan?

Ik zie slechts:

Thema hoofdscherm
Handsetthema (met daarin Zwart Zilver Vis)

wat er op lijkt.

• TheFes
MiKeZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:59:
[...]

Waar vind je dat dan?

Ik zie slechts:

Thema hoofdscherm
Handsetthema (met daarin Zwart Zilver Vis)

wat er op lijkt.
Kies zilver
Verder moet je er voor zorgen dat als je een achtergrond afbeelding ingesteld had, je deze uit zet. Anders wordt het thema niet weergegeven.

Anoniem: 253121

Hallo allemaal :)

Ik zoek me de hele avond al een ongeluk naar een antwoord op mijn vraag zodat ik niet zelf hoefde te posten, maar heb het niet kunnen vinden. Dus bij voorbaat sorry als dit al een keer gevraagd is, maar:

Ik probeer al een paar dagen mijn telefoonnummers die in het geheugen van mijn LG Chocolate staan (dus niet op de SIM) over te zetten naar mijn nieuwe Viewty.
Dit lukt volgens mij alleen als je het 1 voor 1 doet...
Daar ben ik dus mee begonnen, en dat ging goed... tot ongeveer halverwege :s
Als ik nu een contact probeer door te sturen, verbreekt hij de verbinding.
Hij begint dus wel met versturen (verbinding maken gaat ook goed), maar dan krijg ik de melding: 'verbinding verbroken' en op de Chocolate: 'verzenden mislukt'.
Probeer het 50 keer en je raakt aardig gefrustreerd. ;)

Iemand ook problemen, en een oplossing eventueel? :'(

Ik heb namelijk een nieuwe USIM kaart gekregen bij de Viewty die ik nog niet geactiveerd heb, en dat durf ik ook niet te doen voor ik al mn nummers heb overgezet...

please help! :?

Anoniem: 253121 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:00:
Hallo allemaal :)

Ik zoek me de hele avond al een ongeluk naar een antwoord op mijn vraag zodat ik niet zelf hoefde te posten, maar heb het niet kunnen vinden. Dus bij voorbaat sorry als dit al een keer gevraagd is, maar:

Ik probeer al een paar dagen mijn telefoonnummers die in het geheugen van mijn LG Chocolate staan (dus niet op de SIM) over te zetten naar mijn nieuwe Viewty.
Dit lukt volgens mij alleen als je het 1 voor 1 doet...
Daar ben ik dus mee begonnen, en dat ging goed... tot ongeveer halverwege :s
Als ik nu een contact probeer door te sturen, verbreekt hij de verbinding.
Hij begint dus wel met versturen (verbinding maken gaat ook goed), maar dan krijg ik de melding: 'verbinding verbroken' en op de Chocolate: 'verzenden mislukt'.
Probeer het 50 keer en je raakt aardig gefrustreerd. ;)

Iemand ook problemen, en een oplossing eventueel? :'(

Ik heb namelijk een nieuwe USIM kaart gekregen bij de Viewty die ik nog niet geactiveerd heb, en dat durf ik ook niet te doen voor ik al mn nummers heb overgezet...

please help! :?
je kan toch gewoon de nieuwe usim kaart in je chocolate doen en dan je contacten van de telefoon naar die usim kopieren en dan de usim in je viewty doen en kan je ook nog eventueel van de usim naar je viewty geheugen kopieren.

zo doe ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 252714 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:56:
[...]

je kan toch gewoon de nieuwe usim kaart in je chocolate doen en dan je contacten van de telefoon naar die usim kopieren en dan de usim in je viewty doen en kan je ook nog eventueel van de usim naar je viewty geheugen kopieren.

zo doe ik het altijd.
Dat is niet echt fijn als je meerdere nummers onder 1 naam hebt staan, of extra info toegevoegd hebt aan de namen (adressen/email/opmerkingen whatever). Dat gaat dan allemaal verloren, of je contact wordt opgesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
The_Fes schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:57:
[...]

Kies zilver
Verder moet je er voor zorgen dat als je een achtergrond afbeelding ingesteld had, je deze uit zet. Anders wordt het thema niet weergegeven.
Ah die bg daar ging het mis op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253173

eyy, ik heb gister een Lg Viewty gekocht.

Hi 25 + eindeloos online :*)

maar ik heb nu een vraagje, ik wil graag mijn email instellen.. van het boekje wordt ik niet veel wijzer.

ik heb gmail, hotmail een een yahoo account.

wie kan mij helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
Hebben jullie bij de iphone theme ook dat de klok op de achtergrond op de oude tijd blijft staan, hij wordt pas herladen bij het openen van een menu en niet bij het ontgrendelen van de toetsenblokkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

vraagje hier,

als ik m'n viewty op profiel stil of alleen trillen zet, dan valt ook de 'bevestigingstril' weg als ik duw op m'n scherm.. iemand een oplossing hiervoor? Ik wil namelijk dat ie op stil staat, dus alleen trilt bij sms en bellen, maar kwil wel nog de tril telkens ik duw

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:14
Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:44:
vraagje hier,

als ik m'n viewty op profiel stil of alleen trillen zet, dan valt ook de 'bevestigingstril' weg als ik duw op m'n scherm.. iemand een oplossing hiervoor? Ik wil namelijk dat ie op stil staat, dus alleen trilt bij sms en bellen, maar kwil wel nog de tril telkens ik duw

tnx :)
zelf een profiel maken

ik ga mijn viewty binnenkort waarschijnlijk verkopen en dan een iPhone halen, ik heb hem laatst bij een vriend in mijn handen gehad en tering wat is dat een gruwelijk apparaat, geen 5MP camera maar met de rest compenseert die ruimschoots, probeer dan een 16GB iPhone te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hallo mede-tweakers,

Tijdje geleden dat ik hier al weer een post geplaatst heb, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe telefoon en aangezien ik binnenkort jarig ben komt dat mooi uit.

Ik heb zelf een aantal reviews van verscheidene mobiele telefoons doorgelezen, waaronder de Viewty, de G800 enz.

Ik ben er zelf nog steeds niet zeker over, maar ik denk dat ik voor de LG Viewty ga alleen hoorde ik dan wel weer een paar nadelen door stof achter het scherm. Krijgt iedereen hier nu last van of is het gewoon pech hebben?

En hoe zit het met de ISO waardes van de camera. Uit mijn eigen conclusie leidt ik af dat de Viewty goede foto's maakt, maar wanneer de ISO waarde omhoog gaat gaat het snel achteruit ten opzichte van de concurrenten.

Natuurlijk zou ik ook graag jullie eigen bevindingen willen weten wat betreft de voor- en nadelen. (ja, ik het het topic al een langere tijd gevold, maar daar gebeurt zoveel dat ik liever alles op een rijtje zou hebben).

Ik heb al een abbonement van de Viewty gezien van T-Mobile. Klik!. Daar zie ik dat je gewoon maar een 1-jarig abbonement hoeft te nemen waar je 18,50 per maand betaalt en je verder maar 37 euro voor het toestel hoeft bij te leggen. Lijkt mij een koopje, aangezien ik verder geen adders onder het gras kan vinden(jullie wel?).

Heeft er iemand van jullie trouwens ook ervaring met gsmweb.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@hotdog92: Inderdaad dat koopje heb ik ook gezien!! 37 euro is echt voor niks! Alleen moet je nog een aparte smsbundel erbij pakken. Gsmweb heb ik vorig jaar de sony ericsson W810i gekocht. Na een paar dagen alles prima bezorgd. Telefoon werkt nog uitstekend, ook een paar maanden voordat mijn abonnement verloopt meld gsmweb dat je een nieuw abonnement kan bestellen of opzeggen, rekeninghoudend met het opzegtermijn. Maar na 1 jaar wil ik toch een nieuwe:) Ik denk dat ik dat koopje van T-Mobile bij gsmweb ga bestellen. :D

Als je via de 1 jarige abonnementen gaat kom je op een andere pagina van gsmweb, waar zelfs bij relax150 1 jarig, de telefoon al gratis is zie deze link.. http://www.gsmweb.nl/forms/tm346.htm

Is de LG viewty wel de moeite waard als je geen internet erbij pakt?
Is het ook nodig om een verzekering af te sluiten?

Bedankt,

Youri

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 252917 op 24-02-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

Hallo allemaal,

Ik heb nu gekregen een LG Viewty...

Deze is ontvangen door T-mobile na een probleem met leveren waarna ik 1 heb gekregen zonder enig stukje T-Mobile software..

en versie V10C.

nu probeerde ik wat van die iphone themes te checken maar dat lukt bij mij niet echt zover ik het kan volgen allemaal...

heeft iemand hier misschien een tip voor?

ik wil zo graag een iphone theme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Anoniem: 252917 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:43:

Als je via de 1 jarige abonnementen gaat kom je op een andere pagina van gsmweb, waar zelfs bij relax150 1 jarig, de telefoon al gratis is zie deze link.. http://www.gsmweb.nl/forms/tm346.htm
let goed op het kleine letters:
i.c.m T-Mobile Relax abonnement +
Pocket Internet Totaal abonnement (€ 9,50 per mnd extra)

maarja ik twijfel zelf nog tussen f700 of ku990. ik probeer eerst ergens andere te kopen. maar gsmweb is wel ERG goedkoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja nu zie ik het staan inderdaad!
icegodd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:57:
[...]

let goed op het kleine letters:
i.c.m T-Mobile Relax abonnement +
Pocket Internet Totaal abonnement (€ 9,50 per mnd extra)

maarja ik twijfel zelf nog tussen f700 of ku990. ik probeer eerst ergens andere te kopen. maar gsmweb is wel ERG goedkoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Klopt het dat synchroniseren tussen een Viewty en een Mac veel problemen geeft zelfs met een cardreader? :'( Ik heb er nl. last van ondanks de zogenaamde 'goede' adviezen.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 25-02-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je op de LG viewty op het internet? Msn'en enzo, net zoals de Nokia N95?

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 24-02-2008 17:35 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 252917 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:32:
Kun je op de LG viewty op het internet? Msn'en enzo, net zoals de Nokia N95?
Je mag best zelf iets uitzoeken hoor. De antwoorden van je vragen zijn makkelijk te vinden, als je maar even je best doet. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbosscher
  • Laatst online: 24-08-2022
Hallo, weet iemand toevallig ook hoe je onder windows vista je Vieuwty met USB ondersteuning krijgt?, heb de cd geïnstalleerd maar helpt niets!...Groeten Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Ik zie nog een aanbieding op gsmweb van telfort. Krijg je hierbij ook sms'sjes? Of moet je een aparte smsbundel erbij pakken? Hier is de link: http://www.gsmweb.nl/forms/tf039.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238915

pbosscher schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:39:
Hallo, weet iemand toevallig ook hoe je onder windows vista je Vieuwty met USB ondersteuning krijgt?, heb de cd geïnstalleerd maar helpt niets!...Groeten Patrick
Op mijn Vista Ultimate werkt hij prima!
Ik heb dan ook wel neit het cdtje gebruikt, maar een torrent van een site, volgensmij staat hij in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
pbosscher schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:39:
massa opslag selecteren in telefoon bij instelling -> verbindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Het instaleren van de iphone gaat wat moeilijker om op je foon te zetten las ik,geld dat voor alle themas die je erop wilt zetten of alleen dit iphone theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
rooie60 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:32:
Het instaleren van de iphone gaat wat moeilijker om op je foon te zetten las ik,geld dat voor alle themas die je erop wilt zetten of alleen dit iphone theme.
Waarmee vergelijk je als je zegt "wat moeilijker"? Het is een beetje een gepruts om er een theme op te zetten, met allemaal extra programma's enzo. Dat is bij elk theme zo, het is niet zoals bij bijvoorbeeld nokia dat je een bestandje op je telefoon zet en dat de installer de rest doet. Op ku990.co.uk zijn ze wel bezig met een programma wat het makkelijker moet maken om themes te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand kan mij meer vertellen over een iphone theme op versie V10C ??

hij doet het bij mij niet, heb netjes de handdleiding gevolgd.. maar v10C staat daar nergens tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Laatst online: 12-12-2024
Denk dat er in de beginpost wel iets bij mag aangaande de nadelen van de
KU990.

Zelf heb ik nu al een aantal malen gehad dat de telefoon gewoon uitgeschakeld was. De
batterij was dan nog gewoon vol. Met enkel de "aan"-knop is de telefoon niet aan te zetten.
Enkel de batterij eruit halen kan de telefoon weer terug aan de gang krijgen. Op de
verschillende forums lees ik meer over dit euvel.

Iemand ondertussen een idee van wat het kan zijn? Er wordt opgemerkt dat het te maken
zou kunnen hebben met de geheugenkaart. Zou ergens kunnen kloppen want voordat er
een kaartje in zat, is het nooit voorgekomen......

Het vertrouwen is wel direct weg :( Ik kan heb dus niet al alarm gebruiken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253472

Hallo iedereen,

Ik heb laatst ook een Viewty gekocht, maar heb wat problemen met het afspelen van filmpjes. Ik heb ten eerste altijd de converter (originele converter van de cd) nodig om iets af te kunnen spelen, anders krijg ik een foutmelding van: "Niet ondersteund Afsluiten...". Opzich is dit nog niet zo'n probleem om alles eerst door de converter te halen. Maar nu is het zo dat bij sommige geconverteerde filmpjes bij het afspelen op de Viewty onderaan in beeld rode/paarse vlekken verschijnen (die ook elke keer bij het afspelen dezelfde vorm hebben), terwijl dit op m'n pc niet te zien is. En die vlekken zijn behoorlijk irritant als je een film zit te kijken...

Nu is dus m'n vraag...

Zijn er meerdere mense die alle filmjes eerst moeten converteren, en zo ja hebben jullie bij sommige filmpjes ook van die vlekken?

Een eventuele oplossing hiervoor zou ook nog wel fijn zijn ;-)

Software versie is trouwens V10b...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
The_Fes schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:00:
[...]

Waarmee vergelijk je als je zegt "wat moeilijker"? Het is een beetje een gepruts om er een theme op te zetten, met allemaal extra programma's enzo. Dat is bij elk theme zo, het is niet zoals bij bijvoorbeeld nokia dat je een bestandje op je telefoon zet en dat de installer de rest doet. Op ku990.co.uk zijn ze wel bezig met een programma wat het makkelijker moet maken om themes te installeren.
Omdat ik las hier hoe het iphone theme werd geinstalleerd op deze foon,en dat is moeilijker dan wat ik gewend ben (SE en Nokia) maar ik weet genoeg,dank je :)
Geld dit ook voor de prada en de nieuwe KF600?

[ Voor 3% gewijzigd door rooie60 op 25-02-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
ik wil misschien een ku990 kopen maar ...

werkt google map "mijn locatie (beta)" met deze toestel?

kon nergens vinden alleen dit:
Op dit moment is Mijn locatie (bèta) beschikbaar voor de volgende apparaten:

* BlackBerry-apparaten
* Een aantal recente Motorola-apparaten
* Een aantal recente Sony Ericsson-apparaten
* Veel Windows Mobile-apparaten
* Nokia Series 60-apparaten (3e editie)

Als u beschikt over een apparaat dat geschikt is voor Java (J2ME), een BlackBerry of Windows Mobile-apparaat, kunt u gemakkelijk controleren of Mijn locatie (bèta) beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
icegodd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:43:
ik wil misschien een ku990 kopen maar ...

werkt google map "mijn locatie (beta)" met deze toestel?

kon nergens vinden alleen dit:
Op dit moment is Mijn locatie (bèta) beschikbaar voor de volgende apparaten:

* BlackBerry-apparaten
* Een aantal recente Motorola-apparaten
* Een aantal recente Sony Ericsson-apparaten
* Veel Windows Mobile-apparaten
* Nokia Series 60-apparaten (3e editie)

Als u beschikt over een apparaat dat geschikt is voor Java (J2ME), een BlackBerry of Windows Mobile-apparaat, kunt u gemakkelijk controleren of Mijn locatie (bèta) beschikbaar is.
De laatste keer dat ik het probeerde werkte het niet en dat wil zeggen dat die versie van google maps nog niet eens wil opstarten op de viewty, laat staan dat locatiebepaling werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244352

Anoniem: 253472 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:42:
Hallo iedereen,

Ik heb laatst ook een Viewty gekocht, maar heb wat problemen met het afspelen van filmpjes. Ik heb ten eerste altijd de converter (originele converter van de cd) nodig om iets af te kunnen spelen, anders krijg ik een foutmelding van: "Niet ondersteund Afsluiten...". Opzich is dit nog niet zo'n probleem om alles eerst door de converter te halen. Maar nu is het zo dat bij sommige geconverteerde filmpjes bij het afspelen op de Viewty onderaan in beeld rode/paarse vlekken verschijnen (die ook elke keer bij het afspelen dezelfde vorm hebben), terwijl dit op m'n pc niet te zien is. En die vlekken zijn behoorlijk irritant als je een film zit te kijken...

Nu is dus m'n vraag...

Zijn er meerdere mense die alle filmjes eerst moeten converteren, en zo ja hebben jullie bij sommige filmpjes ook van die vlekken?

Een eventuele oplossing hiervoor zou ook nog wel fijn zijn ;-)

Software versie is trouwens V10b...
Ey heb precies hetzelfde met die filmpjes dat je van die paarse groene vlekken onder in het beeld krijg maar stoor me er niet heel erg aan...ik kan btw wel sommige .avi bestanden afspelen maar haal ook het meeste gewoon door de converter is het ook wat kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126385

Ik heb dit ding nu al 3 maanden,
maar ik vind het gewoon een bagger product
in het begin was ik ruim enthousiast erover, maar ik vind het gewoon niet echt een touchscreen, eerder een PUSHSCREEN
daarnaast allemaal stof onder me beeld, ik kan dat ding wel uit het raam flikkeren, desnoods met 120 fps :D
KALM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Laatst online: 08-11-2022
Ik kan op een of andere manier geen video oproep plaatsen :?
Ik heb HI dus je zou verwachten dat die het deed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 126385 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:44:
in het begin was ik ruim enthousiast erover, maar ik vind het gewoon niet echt een touchscreen, eerder een PUSHSCREEN
daarnaast allemaal stof onder me beeld, ik kan dat ding wel uit het raam flikkeren, desnoods met 120 fps :D
KALM
Bij mij hoor ik regelmatig tikjes als ik het touchscreen gebruik, vooral rechts onderin de hoek. Is dat een voorteken, of heb jij dat niet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb er ook maar eens een besteld met die gsmweb aanbieding :P

12x 18,50 (T-Mobile Relax 150) + 37 euro Viewty = 259 euro compleet :P

Kijk dat zijn lekkere prijsjes!
Zat eerst te twijfelen tussen de Samsung f700 en de Viewty, maar wat ik lees is dat beide toestellen zo hun onhandigheidjes hebben. Dan laat ik de prijs maar de doorslag geven. Gooi dat Relax 150 abbo gewoon in de kast en gebruik mn huidige Flex 25 met Internet 8)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:00:
Klopt het dat synchroniseren tussen een Viewty en een Mac veel problemen geeft zelfs met een cardreader? :'( Ik heb er nl. last van ondanks de zogenaamde 'goede' adviezen.
Ja Viewty en Mac is niet echt een combinatie, bij mij dus ook niet. En aangezien ik er ook niet echt tevreden mee ben is de iPhone inmiddels toch besteld...

Mijn Viewty is nu terug voor reparatie van het scherm dat dus los liet (moest 'm steeds aandrukken). "Waarschijnlijk is het garantie"... nou daar ga ik wel vanuit. :) Daarna gaat ie in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126385 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:44:
KALM
Ik heb dat nou ook, ik heb hem dan wat korter! Op tv wordt het uitgebeeld als een musthave maar je kan er werkelijk niet veel mee! Heb liever me oude telefoon bij me dan de Viewty, op m'n nokia kon ik in een x zonder gedoe (WAT ME NOG STEEDS NIET LUKT) een flashbestand als achtergrond krijgen nou opent die het bestand niet eens _/-\o_ het is maar 420Kb.. _O- Iemand een verklaring daarvoor en hoe ik hem toch als achtergrond ken krijgen?? |:(

http://vrijemp3.ws/Movie1.html
zoiets wil ik op me achtergrond maar dan van m'n eigen vriendin en dan met wat meer beweging. gewoon bij de fishtheme maar dan zonder zwemmende blub als achtergrond :')

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 252281 op 27-02-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244352

Ey mensen ik heb een vraagj...die divx converter die je bij je mobiel krijgt vind ik ma nix in het begin converte die de films wel goed ma nu elke keer als ik een film geconvert heb en hem dan zit te kijken klopt het geluid niet met de beelden het is maybe ma een minisec ma t stoort egt verschrikkelijk :X iemand van jullie hier ook last van? zo jaah, of nee...iemand een oplossing...thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
gebruik de video converter SUPER dit converteerd alles naar alles en is dus superhandig

mijn Viewty staat nu ook in de verkoop, heb een iPhone gezien bij een vriend enbij de media markt gespeeld met de iPod Touch die praktisch hetzelfde is en die wil ik nu importeren

[ Voor 52% gewijzigd door iwaarden op 27-02-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog wel mensen die positief over de Viewty denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240890

Anoniem: 252917 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:37:
Zijn er nog wel mensen die positief over de Viewty denken?
Ja hoor, gebruik hem nu alweer een maandje of 5. Geen stof, geen vastlopers, geen irritante bug's, niks. Alles werkt nog steeds prima....

Vraag me wel eens af wat voor beunhazen hier zo'n toestel hebben :X

Anoniem: 215679 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:11:
niemand kan mij meer vertellen over een iphone theme op versie V10C ??

hij doet het bij mij niet, heb netjes de handdleiding gevolgd.. maar v10C staat daar nergens tussen..
Hi,

Je iphone thema werkt wel op je V10C,

Ik heb zelf 4 verschillende thema op mijn V10C.
windows vista
i-3d
Thema-Core (seto)
IconCub2

Kijk even op deze site daar staat alles stap voor stap hoe je het moet doen.
http://www.ku990.co.uk/
Maak eerst wel een Backup van je V10C.
Ik zeg het nogmaals een verkeerde mistake kan je telefoon naar de kloten help.

mvg Audie :)

Anoniem: 252346 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 01:44:
[...]

Hi,

Je iphone thema werkt wel op je V10C,

Ik heb zelf 4 verschillende thema op mijn V10C.
windows vista
i-3d
Thema-Core (seto)
IconCub2

Kijk even op deze site daar staat alles stap voor stap hoe je het moet doen.
http://www.ku990.co.uk/
Maak eerst wel een Backup van je V10C.
Ik zeg het nogmaals een verkeerde mistake kan je telefoon naar de kloten help.

mvg Audie :)
Ik heb hem geprobeerd te installeren, ik krijg de "dock" in de apple style... de wallpaper van de iphone" maar het applestyle menu en dat unlock gedoe komt er niet bij..

iemand een idee waar dat door kan komen?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 215679 op 28-02-2008 17:33 ]

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 20:26
Hallo,
Als ik google maps via het menu opstart dan start hij wel gewoon maar hij download de voorwaarden die ik moet accepteren niet. Via de browser kan ik wel gewoon internetten. Wat te doen?

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
ZiegoM schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:41:
Ik heb er ook maar eens een besteld met die gsmweb aanbieding :P

12x 18,50 (T-Mobile Relax 150) + 37 euro Viewty = 259 euro compleet :P

Kijk dat zijn lekkere prijsjes!
Zat eerst te twijfelen tussen de Samsung f700 en de Viewty, maar wat ik lees is dat beide toestellen zo hun onhandigheidjes hebben. Dan laat ik de prijs maar de doorslag geven. Gooi dat Relax 150 abbo gewoon in de kast en gebruik mn huidige Flex 25 met Internet 8)
Kijk even op de vorige pagina: Je moet als ik het goed lees nog eens 12x 9,95 voor een sms-abbo betalen >:) .

Bambu Lab P1S Combo

Anoniem: 59465

TictaCNL schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:46:
Hallo,
Als ik google maps via het menu opstart dan start hij wel gewoon maar hij download de voorwaarden die ik moet accepteren niet. Via de browser kan ik wel gewoon internetten. Wat te doen?
Ga naar spelletjes en toepassingen, open daar instellingen

Voeg een nieuwe toe, geef die een naam , laat de rest leeg vul alleen bij toegangspunten in je internet toegangspunt (keuzemenu)

Dan moet het werken.

Ik heb ook heel lang gehad dat niets wilde werken, (T-mobile) maar ergens op een site heb ik een handleiding gevonden en nu werkt alles, behalve youtube ;- (

Site:

http://www.knowyourmobile.com/lg/ku990viewty/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 59465 op 28-02-2008 19:39 ]

Lees goed! Hij gaat het abbo niet gebruiken, maar hij gebruikt een ander abonnement wat die al heeft.
MacorgaZ schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:13:
[...]

Kijk even op de vorige pagina: Je moet als ik het goed lees nog eens 12x 9,95 voor een sms-abbo betalen >:) .

Nou mijn Viewty die ik zaterdag weggebracht heb is alweer terug! Erg snel van Orange. Ze hebben de hele cover vervangen, weer als nieuw dus. Voorlopig hoop ik geen loslatend touchscreen meer...
En ze hebben gelijk de allernieuwste firmware erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, iemand die mij een duidelijke uitleg ken geven over hoe ik zoiets als achtergrond kan zetten op mijn viewty?

http://vrijemp3.ws/Movie1.html

Ik heb het bestandje op m'n mobiel staan maar kan die hem al neit openen omdat die 'te groot' is (420kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Anoniem: 59465 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:32:
[...]
Ik heb ook heel lang gehad dat niets wilde werken, (T-mobile) maar ergens op een site heb ik een handleiding gevonden en nu werkt alles, behalve youtube ;- (

Site:

http://www.knowyourmobile.com/lg/ku990viewty/
ik wil misschien een ku990 kopen.
dus bij jou werkt google map wel maar hoe zit het met mijn locatie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
icegodd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:52:
[...]

ik wil misschien een ku990 kopen.
dus bij jou werkt google map wel maar hoe zit het met mijn locatie???
Google maps werkt wel, maar niet 2.0, de versie die standaard geinstalleerd staat is 1.6.1 ofzo. Die ondersteund geen locatie bepaling. De 2.0 versie werkt niet, je krijgt een zwart scherm en daarna zit je weet terug in het menu van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is de laatste versie dan als ik vragen mag??

en is er ook een manier op zelf te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:16:
[...]

Google maps werkt wel, maar niet 2.0, de versie die standaard geinstalleerd staat is 1.6.1 ofzo. Die ondersteund geen locatie bepaling. De 2.0 versie werkt niet, je krijgt een zwart scherm en daarna zit je weet terug in het menu van de telefoon.
Google maps 2.0 werkt wel kijk maar op http://www.ku990.co.uk/ , je moet alleen de v.1.6.1 verwijderen met EFS.
Dan opnieuw downloaden, bij mijn werkt het wel v.10C (silver)
;) ;) ;) Audie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 252346 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:19:
[...]

Google maps 2.0 werkt wel kijk maar op http://www.ku990.co.uk/ , je moet alleen de v.1.6.1 verwijderen met EFS.
Dan opnieuw downloaden, bij mijn werkt het wel v.10C (silver)
;) ;) ;) Audie
Ah inderdaad, was niet op de hoogte van deze nieuwere versie. Ik heb de oude gewoon overschreven en dan werkt ie ook gewoon, alleen "my location" werkt helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 27 februari mijn contract opgestuurd naar gsmweb. Maar heb nog steeds geen bericht dat ze het hebben ontvangen. Is dit bij meerdere mensen het geval geweest?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253941

heej,

ik heb een vraag: ik heb het iphone thema op mijn viewty gedownload maar nu weet ik niet hoe je het eraf moet halen en mijn oude zilveren thema weer terug moet krijgen? weet iemand hoe dit moet

met vr.gr. job ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste