Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik heb een vraagje. Sinds deze week heb ik ook de viewty en hij bevalt me wel.

Maar van mij oude telefoon (Nokia 6230i) heb ik een backup gemaakt van mijn smsjes (.nbu file en extra als .csv). Is het mogelijk om deze te importeren op je viewty? Via de LG PC Suite heb ik het nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 13:34
SuperKneus schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:56:
Jammer dat hij nog steeds niet in de startpost staat maar goed hier is hij nog een keertje

[...]
Geldt de verandering in het Flex_NL.ini bestand (de 2 veranderen naar bv. 7 en vervolgende resetten)
ook voor het ontvangen van "lange" smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Denk dat SMSTaskbar wel redelijk uitontwikkeld is. LG geeft me niet meer mogelijkheden om mee te werken omdat de rest van de telefoon dicht zit. Vind het zelf wel erg handig om mee te werken, maar vinden jullie dat ook?

Hebben jullie nog ideeën, of maakt er verder bijna niemand gebruik van het SMSen via de computer?

[ Voor 20% gewijzigd door Elect op 19-12-2008 09:04 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Heb de Viewty nu 9 maanden en ben echt blij als ik binnenkort van deze kuttelefoon af ben. Wat erger ik me aan de brakke functies, software en firmware. En een kapotte knop.

Verruit de slechtste mobiel die ik in mijn bezit gehad heb :/ Het wordt nooit meer LG voor mij, ik ga terug naar Sony of Nokia.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 19-12-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hey elect :) bedankt voor die tool erggg handig :) ik maak gebruik van een usb BT dongle en dat werkt verder als een trein en scheelt inderdaad aardig. Maar wat Loempia zegt moet ik helaas ook wel beetje toegeven ik vind het maar een onding verder had er veel meer van verwacht. Maar goed zit er nog jaar aanvast aan me abbo dus daar is niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik ga met kerst mijn lg viewty stuk gooien tegen de muur of hem kado geven aan mijn pa, beetje goodwill kweken heet dat.
Hij belt alleen maar.
Ik haat mijn eigen telefoon nu zo langzamerhand wel, er zijn echt zoooo verschrikkelijk veel opties die ik haat :(
Of meer : de opties die elke tien euro telefoon zelfs wel heeft.

Als ik hem stukgooi ga ik een leuk filmpje maken, zodat jullie mee kunnen genieten.

De k800i zit in mijn hoofd, of terug in de tijd de w800i, weet ik dat ik een perfecte mp3 speler heb, de toetsen het doen ook al is het scherm vies, en ELKE foto lukt.
Mijn LG wasmachine doet het wel supergoed, dus misschien dat ik ze nog een kans geef....
Maar dat zal zeker geen mobiele telefoon topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
@ LardHades
Thnx! Blij dat ik niet de enige ben die er gebruik van maakt :P En idd, via Bluetooth is het super handig. Moet alleen binnenkort nog een keertje iets bouwen om hetzelfde SMSje naar meerdere mensen te sturen.

Vind het zelf ook een brakke telefoon, vandaar dat ik liefst er zo min mogelijk aankom en maar SMS via de pc :P Zou er ook nooit meer een kopen. Maar goed, tot die tijd het leven met LG maar zo aangenaam mogelijk maken..

[ Voor 19% gewijzigd door Elect op 21-12-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 18:34
Is het iemand al gelukt om skype op deze telefoon te krijgen?
IK heb al gegoogled maar ik zie geen concrete berichten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Denk niet dat dat werkt of je moet een java client kunnen vinden van skype want verder draait er namelijk niks anders op zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252976

Anoniem: 57485 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:18:
Heb de Viewty nu 9 maanden en ben echt blij als ik binnenkort van deze kuttelefoon af ben. Wat erger ik me aan de brakke functies, software en firmware. En een kapotte knop.

Verruit de slechtste mobiel die ik in mijn bezit gehad heb :/ Het wordt nooit meer LG voor mij, ik ga terug naar Sony of Nokia.
Ik heb deze ook gehad, en had hetzelfde, uiteraard ook stof in het scherm, en de ene na de andere vastloper. Ben blij dat ik nu een Touch Diamond heb, alleen gaan we weer op zoek naar het volgende model, voor mij ook zeker GEEN LG meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Nieuw jaar nieuwe kansen..komt er in 2009 dan EINDELIJK nieuwe firmware voor het toestel??
Denk dat een hoop mensen hierop aan het wachten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verkoop mijn viewty,wil alle instellingen terugzetten maar weet de code niet???? iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 16:41

FlyEragon

Alien Monkeys

Ben op zoek naar een betaalbare touch phone met goede camera functies uitgekomen op de LG viewty.
Alleen zijn er 2 dingen die ik zo even in dit topic tegenkom wat mij nu een beetje weerhouden om er eentje te kopen. Eerste is het stofprobleem onder de scherm, en 2e dat de firmware brak zou zijn ? Heb er dus geen zin in dat mijnn telefoon vastlopers enzo krijgt.

Kan iemand deze 2 beweringen ontkrachten of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm

Ik vind het geen goeie telefoon omdat er weinig support voor is. Maar ik heb geen vast lopers of wat dan ook gehad dus dat kan ik wel ontkrachten en wat betreft stofjes onder het scherm heb ik ook nooit last van gehad en heb hem nu een jaar. Het komt wel voor inderdaad maar dat komt bij elke phone op de markt wel voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb het nieuwe model van lg de kc910 oftewel de renoir.

volgens mij zijn deze telefoons redelijk het zelfde en kon geen topic vinden over die phone.

ik hebe en hi abbo met eindeloos online.

heb e-mail ingesteld maar krijg het niet werkend.

iemand een manual hiervoor of goede advies om hotmail ensow werkend te krijgen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
FlyEragon schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:44:
Ben op zoek naar een betaalbare touch phone met goede camera functies uitgekomen op de LG viewty.
Alleen zijn er 2 dingen die ik zo even in dit topic tegenkom wat mij nu een beetje weerhouden om er eentje te kopen. Eerste is het stofprobleem onder de scherm, en 2e dat de firmware brak zou zijn ? Heb er dus geen zin in dat mijnn telefoon vastlopers enzo krijgt.

Na 7maanden heb ik nog steeds geen stof onder mijn scherm.
Ook heb ik tijdens die 7 maanden nooit mijn firmware geupgrade en ook nog nooit vastlopers gehad.

EDIT: Het toestel kreeg ik bij m'n verlengde Hi abbo.

[ Voor 3% gewijzigd door xPhantom op 03-01-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-06 20:59

Iska

In case of fire, use stairs!

Ik heb na pakweg 8 maanden allemaal zwart-paarse pixels aan de zijkanten van mijn scherm.. hebben meer mensen hier last van?

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

yori1989 schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:59:
Is het iemand al gelukt om skype op deze telefoon te krijgen?
IK heb al gegoogled maar ik zie geen concrete berichten. :P
Skype heeft de light versie uitgebracht deze week. Www.skype.com/m

Weet niet hoe de spraakfunctie werkt op hsdpa, gebruik het alleen voor chatten (en daar gebruik ik eigenlijk alleen weer nimbuzz of ebuddy voor). Maar de versie is uit. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die light version van skype werkt er ook niet op. De LG viewty staat er namelijk niet tussen. Vind dat de telefoon zoiezo maar weinig dingen ondersteund. Waar ik naar opzoek ben is om de viewty als webcam te gebruiken maar dat is voglens mij ook niet mogelijk. Er is wel software voor maar die kan je weer niet installeren op de viewty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik ga ook lekker terug naar Sony Ericsson zodra de C905 betaalbaar is. Jammer van het abbo van 2 jaar, maar ik hou het ook niet nog 1.5 jaar vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279717

Ik zit met het volgende probleem, ik heb een 6gb micro sd kaartje gekocht en weet dat je dan altijd minimaal 4 gig op je kaartje moet hebben wil je hem laten werken.. maar wat is nu het geval, in zowel de computer als in de telefoon geeft ie aan dat er maar z'n 8/900 mb beschikbaar is! dit vind ik erg vreemd en heb het kaartje via de telefoon geformateerd en via de computer op verschillende manieren en toch werkt het niet. Ik kan ook niet over die 8/900 mb heen schrijven want dan geeft hij aan dat hij vol zit!

Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

heb je um via ebay/marktplaats gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

Anoniem: 279717 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:52:
Ik zit met het volgende probleem, ik heb een 6gb micro sd kaartje gekocht en weet dat je dan altijd minimaal 4 gig op je kaartje moet hebben wil je hem laten werken.. maar wat is nu het geval, in zowel de computer als in de telefoon geeft ie aan dat er maar z'n 8/900 mb beschikbaar is! dit vind ik erg vreemd en heb het kaartje via de telefoon geformateerd en via de computer op verschillende manieren en toch werkt het niet. Ik kan ook niet over die 8/900 mb heen schrijven want dan geeft hij aan dat hij vol zit!

Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand een oplossing hiervoor?
voor zover ik weet moet je hem niet via de telefoon formateren omdat je dan dus tegen het limiet aanloopt. probeer hem eens op je pc te formateren. als je dan nog steeds niet meer dan 8/900 mb krijgt heb je dus geen 6gb kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279717

Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:42:
heb je um via ebay/marktplaats gekocht?
Nee gewoon in de winkel en voor dit probleem was het ook daadwerkelijk 6gb
Anoniem: 148769 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:00:
[...]

voor zover ik weet moet je hem niet via de telefoon formateren omdat je dan dus tegen het limiet aanloopt. probeer hem eens op je pc te formateren. als je dan nog steeds niet meer dan 8/900 mb krijgt heb je dus geen 6gb kaartje
ik heb al meerdere malen op verschillende manieren geprobeerd het kaartje te formateren via de pc.. en het is 100% zeker een 6gb kaartje! zou het misschien ook aan de cardreader kunnen liggen? deze zit geïntegreerd in mijn laptop..

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 279717 op 15-01-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1119

Anoniem: 279717 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:11:
[...]

Nee gewoon in de winkel en voor dit probleem was het ook daadwerkelijk 6gb

[...]

ik heb al meerdere malen op verschillende manieren geprobeerd het kaartje te formateren via de pc.. en het is 100% zeker een 6gb kaartje! zou het misschien ook aan de cardreader kunnen liggen? deze zit geïntegreerd in mijn laptop..
Volgens mij moet het dan wel een SDHC cardreader zijn. Bij mijn 6gb zat een SDHC usb card lezertje en daar heb ik de mijne mee geformateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Heeft iemand misschien een mirrortje anders dan die torrent voor de originele driver cd?
Torrents zijn meuk, wellicht een rapidshare/megaupload of een usenetje?

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
FlyEragon schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:44:

Nooit vastlopers gehad. Geen stof onder het scherm. Geen kapotte knoppen.

14 maanden in gebruik. Bouwkwaliteit van de Viewty is uitstekend, vaak genoeg van enkele meters hoogte op beton (!) gevallen waarna hij het nog gewoon deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Hier ook helemaal tevreden over het algemeen.
De firmware doet wel eens gek, maar nooit extreem en zeker niet meer van m'n ervaring met WM phones.
Stof heb ik nooit gezien (we hebben er 2) alleen de stylus gebruik ik niet omdat het leuke 'uitschuifeffect' op den duur lam wordt. Echter werkt het zonder veel fijner imo. We hebben 'm nu een maand of 10.

Een van de twee heeft sinds kort problemen met de headset/laderaansluiting maar da's niet zo gek ook als je ziet hoeveel liters kwijl dochterlief er in gekwijlt heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

jammer na 9 maanden helaas de camera overleden, alleen nog maar een totaal groen beeld, opgestuurd na hi , te hopen dat ie gemaakt wordt, en niet weer in een ellende lange juridisch getouwtrek kom te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137469

Nieuw simlock vrij toestel gekocht bij de lokale elektro boer. De volgende dag de mogelijkheid voor mail ingesteld. Wat blijkt, het menu item wordt vermeld als Vodafone Mail :+ met daaronder netjes mijn KPN account en een prullebak.

Toestel gereset. Geen resultaat.

Netjes mijn geld terug gekregen, en ik ga opzoek naar een ander (geen LG) toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Da's raaaaar, heeft die lokale elektro boer 'm niet laten unlocken en de Vodafone-omdoos er vanaf gehaald?
Dat gebeurde bij een zaakje waar ik vroegah (3210 tijdperk) wel eens gewerkt heb ook vaak namelijk, zelfs bij de partij waar werdt ingekocht werden telefoon en abbo uit elkaar gehaald en apart verkocht (of abbo's weggegooit), dat bracht namelijk veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137469

Dat zou kunnen, ik weet het niet. Misschien een partij telefoons die oorspronkelijk bestemd was voor Vodafone, aangepast en toen doorgezet? Of een fout in de firmware?
Ik ga er van als nog uit dat dit filiaal van een grotere keten geen blaam treft. Leuk detail, de telefoon die er ter demonstratie was voor de klanten en voorzien van een KPN kaart, gaf dezelfde melding aan.

Ben wel eerdere meldingen over Vodafone Mail tegen gekomen die er sterk op lijken.

[FrEEzEr] in "Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3"
Anoniem: 251888 in "Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3"

http://www.gsmhelpdesk.nl....php?f=23&t=13054&p=68894

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Da's raar, stomme fout.

Naja niet op LG te schuiven imo maargoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97023

Anoniem: 144052 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:45:
Heeft iemand misschien een mirrortje anders dan die torrent voor de originele driver cd?
Torrents zijn meuk, wellicht een rapidshare/megaupload of een usenetje?

Bvd!
ik heb het hier voor je geplaatst:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das1995
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-05 12:39
heey mensen kan iemand mij helpen met dat geluid harder maken ik ben er bijna uit ik kan alleen niet vinden waar je dat ene snd_headset_media kan vinden want dat staat nergens bij mij?

Alvast bedankt :)
Anoniem: 123349 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:38:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd maar volgensmij werkt het niet.. Iemand die dit kan bevestigen?

"Maybe the secret menu can help.. type 3845#*990# go to Device test>Sound>AudioCAL tool>SOUND CALIBRATION>CHANGE SOUND DB and change the "snd_device_type" to "snd_headset_media" then you can change the volume db under "Item Title".
I don't know if it has any effects, because i didn't tested it yet.. but when anybody have an anwser..post it."

Heb alleen ipv headsetmedia voor phonespeaker gekozen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik heb het bij mezelf gedaan in het verleden maar kan het alleen maar afraden.
Het geluid door m'n headset klinkt nu heel krakerig op het hardste volume, ga m dan ook binnenkort weer terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 10:55
Heeft iemand Google Latitude al werkende gekregen op de Viewty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik krijg 'Validatie Mislukt'. Waarschijnlijk mag je de bestaande Maps software niet overschrijven.

Een oplossing zou zijn om het op een andere telefoon te downloaden en de .jar file te renamen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289830

Anoniem: 244475 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:37:
Ik heb mijn Viewty nu ongeveer 2 weken, ben er echt heel erg blij mee, daar niet van..
Alleen heb ik een probleempje met LG PC suite.
Ik sluit mn telefoon gewoon met de usb-kabel aan, en in principe is
hij dan verbonden met de computer.. maar daarna moet ik toch
nog een paar keer naar de 'usb' knop gaan om handmatig verbinding
te maken, en dan nog presteert het programma te zeggen dat er geen
telefoon kan worden gevonden. (terwijl hij toch echt met een kabel is verbonden,
hoezo geen verbinding?) En als ik eindelijk wel verbinding heb, en klik
op het media tabje (zoiets) om afbeeldingen/muziek etc. toe te voegen,
dan is de verbinding direct weg. Ik heb de pc suite al meerdere malen
verwijderd en geïnstalleerd, maar niets schijnt te werken. Ook
op Windows verkenner reageert hij niet.
Enkele hulp wordt gewaardeerd :)
Ik heb nu ook dit probleem en de oplossing is nog niet gegeven...

Graag hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 00:00
Heb sinds eind mei 2008 een Viewty en opzich wel tevreden mee, behalve dat er sinds een paar weken een probleempje ontstond. De C-toets begon steeds slechter te werken, je moest echt heel hard drukken voordat ie reageerde. Nu doet hij het helemaal niet meer, en dit is toch vrij irritant omdat je die toets regelmatig nodig hebt. Iemand die kan zeggen of dit binnen de garantie valt, zo'n dergelijk probleem? Of iemand tips om het zelf op te lossen? Is het toestel makkelijk open te maken om te controleren op stof ofzo?

• Iska

Iska

Dat openen is mij nog niet gelukt. Maar ik denk wel dat dit binnen je garantie valt.

Verder heb ik ook een probleem. Ik heb namelijk langs de randen van het beeldscherm allemaal 'dooie pixels' of stof. In ieder geval heb ik hier staat een foto: http://img13.imageshack.us/img13/939/dustoy6.jpg, weten jullie misschien wat hier aan de hand is/hoe ik het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
hmm dat lijkt mij idd niet helemaal tof. heb je het ook met een wit plaatje @ fullscreen? want dat refreshing-scherm heeft ook wat artefacts heb ik laatst gezien. (ja ik mod 'm ook :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska

Iska

Dit is het beste wat ik ervan kon maken: http://img15.imageshack.us/img15/149/dust2qw0.jpg.. Overigens is probleem al zo'n pakweg 3 maanden aanwezig, alleen word het telkens erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hmm da's niet zo mooi, nog garantie?
Lijkt mij dat de backlight een beetje lui is oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska

Iska

heb hem sinds juni, dus qua garantie moet het wel lukken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Met een abbo? Dan moet je namelijk de bon van de vervoerder nog zien te vinden bij LG, zie: Garantieprobleempje met KPN Hi/LG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Het is bij mij ondertussen opgelost...

Effe bij de Praxis het allerkleinste schroevendraaiertje gehaald wat ze hadden, en daarmee heel voorzichtig opengemaakt.. mensen die dat ook doen, doe heel voorzichtig! weet niet hoe kwetsbaar het allemaal is, maargoed met zo'n touchscreen weet je het maar nooit.. nou, hele berg stof zat er waarvan je je afvraagt hoe het uberhaupt in zo'n dicht telefoontje kan kopen... effe flink geblazen, die drie toetsen eruit gehaald en afgespoeld onder de kraan (bestaat alleen uit kunststof) en de C-toets doet het weer als vanouds ;)
scheelt weer een hoop gedoe met opsturen, want heb hem bij Belnu besteld en die zitten in Winterswijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nice :) die onthou ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska

Iska

Mijn Viewty is ondertussen op reparatie gestuurd.. hopen dat ik hem weer goed terugkrijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska

Iska

Weet iemand btw of het al mogelijk is Android te download/het te installen op je viewty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Ik heb al een beetje lopen zoeken en het is blijkbaar bekend dat sommige smsjes met meerdere pagina's niet aankomen op de viewty ? Ik krijg regelmatig smsjes die gewoon niet aankomen... De laatste tijd is het wel heel erg soms gewoon een aantal per avond die ik gewoon niet krijg. (t-mobile)

Is hier inmiddels al een fix voor ??
En hebben er hier ook mensen last van ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-06 19:52

Wom

Ook t-mobile hier maar geen last van. En ik krijg soms halve boekwerken via sms dus daar ligt het niet aan :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Hoe kan het in godsnaam zijn dat er info over de PC Suite mist in de TS!!! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241583

Beste mensen,

ik heb dus een lg viewty, ik zou hier graag op willen internetten icm met mijn orange abbonement. Nu kan ik dus kiezen tussen een 25mb en 100mb, dit voor 6 of 15 euro. Ik wil graag gmail gebruiken en youtube. Is 100 mb dan wel genoeg..

bedankt voor jullie reactie, groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Anoniem: 241583 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:28:
Beste mensen,

ik heb dus een lg viewty, ik zou hier graag op willen internetten icm met mijn orange abbonement. Nu kan ik dus kiezen tussen een 25mb en 100mb, dit voor 6 of 15 euro. Ik wil graag gmail gebruiken en youtube. Is 100 mb dan wel genoeg..

bedankt voor jullie reactie, groetjes
Waarom niet gewoon onbeperkt voor 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat kan helaas niet bij orange.. heb voordat ze met tmobile gingen samen werken een abbo. afgesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Inderdaad. 100MB is wel erg krap, zeker als je YouTube filmpjes wil bekijken.

Daar ben je met 5 filmpjes al doorheen, misschien zelfs minder.

[ Voor 31% gewijzigd door Noxious op 24-02-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu inmiddels internet op mijn viewty, alleen kan ik geen filmpjes op youtube bekijken. De telefoon geeft een foutmelding aan: 'Verbinding mislukt'. Ik moet haast wel de verkeerde instellingen hebben.. Heeft iemand een idee hoe ik mijn probleem moet oplossen? Ik heb een Orange World abbonement.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Anoniem: 241583 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:34:
Ik heb nu inmiddels internet op mijn viewty, alleen kan ik geen filmpjes op youtube bekijken. De telefoon geeft een foutmelding aan: 'Verbinding mislukt'. Ik moet haast wel de verkeerde instellingen hebben.. Heeft iemand een idee hoe ik mijn probleem moet oplossen? Ik heb een Orange World abbonement.

Mvg
Staat in de SP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska

Iska

Voor alle trekkies onder ons :P, ik ben ondertussen in de beta-fase met mijn LCARS-theme!
Downloaden kan hier: http://www.mygreatphone.c...2386-wip-lcars-theme.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In de startpost:

Instellingen Interneten Google apps:

quote:
Voor de instellingen van je internet kan je op de site van provider terecht. Hier is meestal een optie te vinden waarmee je alle instellingen naar je telefoon kan laten sturen.

Google:
Op de Viewty zijn ook google aplicaties te vinden. Deze willen echter bij velen niet werken. De oplossing voor mij (Orange) en voor anderen bij T-mobile is:

Maar een internet profiel aan in:
Spelletjes en toepassingen => instellingen => opties => nieuwe toevoegen.
Vul een naam in en kies bij verbindingsmodus TCP without Proxy,
Kies bij toegangspunten een java profiel (bij orange Orange Java).
De rest allemaal leeg laten. Nu moet het werken!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 28-02-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:58

paQ

Anoniem: 59465 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:32:
[...]

Ga naar spelletjes en toepassingen, open daar instellingen

Voeg een nieuwe toe, geef die een naam , laat de rest leeg vul alleen bij toegangspunten in je internet toegangspunt (keuzemenu)

Dan moet het werken.

Ik heb ook heel lang gehad dat niets wilde werken, (T-mobile) maar ergens op een site heb ik een handleiding gevonden en nu werkt alles, behalve youtube ;- (

Site:

http://www.knowyourmobile.com/lg/ku990viewty/
heb dit nu 13 keer geprobeerd...
Ik kan dus op de een of andere manier niet mijn toegangspunt selecteren; het komt simpelweg niet in mijn keuzelijst voor.

Alleen mobiel dinges
en
KPN mobiel

mijn zelf toegevoegde Vodafone toegangspunt komt er niet in voor

;(

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

^^ Bugje in het toestel ^^

Mijn vodafone profiel kwam niet in het lijstje voor. Maar gek genoeg kun je hem wel selecteren :?
Gewoon een blank stukje in het menu :')

Anyway, dat werkt.

Gmail via IMAP.
Daar lees ik bijna iedereen over dat het NIET werkt, terwijl Gmail vol houdt dat het wel werkt.
POP3 servers gek genoeg weigeren en IMAP maakt geen verbinding.
Ik las in een oude link op een iphone forum notabene dat de gmail IMAP SSL nodig heeft, en dat het IMAP4 profiel (waar de viewty mee werkt) dat helemaal niet kan.

Heb op een ander forum een tip gelezen om alle gmail berichten automatisch door te sturen naar een gmx account. En die dan te syncen met de viewty.
En dat gaat prima, en werkt snel :)

edit:
maar synct niet automatisch |:( :(

[ Voor 3% gewijzigd door paQ op 02-03-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Hoe kan je de automatische toetsenvergrendeling uitschakelen tijdens het bellen?

Mijn toetsenvergrendeling knop is namelijk defect en elke keer als ik bijvoorbeeld een klantenserveice bel dan heb ik het nummerieke pad nodig om te kunnen typen. Helaas wordt het toestel bij een inkomende omroep gelijk vergendeld, waardoor ik niet kan typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Het is inderdaad heel vervelend, maar ook logisch (zodat je niet met je wang iets onbedoeld activeert of kiest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210568

ik heb een nieuw theme geinstalleerd (soort samsung f480 theme). Ik ben toch echter niet geheel tevreden en wil mijn viewty graag terug in de oude stijl. Het is een Tmobile branded.
Is er inmiddels een manier om dit ook voor Tmobile branded telefoons op te lossen, mijn sms taal is nu nl. ook niet meer NL wat zeer vervelend is.

Is flashen misschien een optie?
Ik heb gezocht in deze topics en verder op internet , maar bij de meeste sites is het een beetje houtje touwtje beschreven en dat vind ik wel tricky en ik wil toch graag ook nl taal (voor SMS) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Nu online
Anoniem: 210568 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:15:
ik heb een nieuw theme geinstalleerd (soort samsung f480 theme). Ik ben toch echter niet geheel tevreden en wil mijn viewty graag terug in de oude stijl. Het is een Tmobile branded.
Is er inmiddels een manier om dit ook voor Tmobile branded telefoons op te lossen, mijn sms taal is nu nl. ook niet meer NL wat zeer vervelend is.

Is flashen misschien een optie?
Ik heb gezocht in deze topics en verder op internet , maar bij de meeste sites is het een beetje houtje touwtje beschreven en dat vind ik wel tricky en ik wil toch graag ook nl taal (voor SMS) gebruiken.
Thema kan je veranderen met dat kleine icoontje helemaal rechts boven?

Ik heb deze telefoon sinds gistermiddag, en ben helemaal tevreden mee, dingetje maakt prima fotos en is makkelijk in gebruik. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296193

Wil iemand eens goed uitleggen hoe je het Iphone-theme installeert op je viewty en waar je dat kan downloaden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Nu online
Anoniem: 296193 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:17:
Wil iemand eens goed uitleggen hoe je het Iphone-theme installeert op je viewty en waar je dat kan downloaden.

Alvast bedankt.
Dat staat hier: http://www.mygreatphone.com/forum allemaal heel mooi uitgelegd. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296193

Deorgere schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:20:
[...]

Dat staat hier: http://www.mygreatphone.com/forum allemaal heel mooi uitgelegd. :)
Mijn engels is niet zo goed en daarom vroeg ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Anoniem: 296193 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:41:
[...]

Mijn engels is niet zo goed en daarom vroeg ik het hier.
Daar bestaat ook een handig hulpje voor: Google Translate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296458

Dag iedereen,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag hier kan stellen, dus als het hier niet correct is dan hoor ik het wel.

Inmiddels 3 weken geleden alweer heb ik via zeelandnet.nl (Marktplaats voor Zeeland) een tweedehands LG viewty gekocht, vodafone gelockt. Ik teste het toestel toen ik het kocht met mijn vodafone pre-paid simkaart, en alles werkte.

Op dat moment was ik midden in het proces van de overschakeling van prepaid naar een vodafone abbonement, met nummerbehoud. (Ik dacht dat dit geen problemen zou opleveren omdat het beide vodafone is.)

Toen ik mijn nieuwe abbonements-simkaart kreeg, teste ik het meteen uit (ookal was mijn contract nog niet lopende). Mijn 'nieuwe' LG viewty accepteerde de simkaart niet; de mobiel zei "USIM locked", wat ik vreemd vond, aangzien de telefoon en de Abbonements-simkaart beide van vodafone zijn, en mijn prepaid simkaart er wel op werkte.

Ik dacht dat het misschien door de nummeroverschakeling zou komen, ik wachtte daarom totdat mijn prepaid-simkaart in de LG viewty "unregistred simcard" zei. Ik probeerde mijn nieuwe abbonements-simkaart nog een keer en weer zei de Viewty "USIM blocked". Ik begreep er niks van.

Toen ik de simkaart in mijn oude vodafone mobiel stopte, werd ie geaccepteerd maar had ik "limited service".
Erg vreemd.

Een vriend van mij heeft ook een 2ehands LG viewty (t-mobile gelocked), en die is met een "universal unlocker simcard" unlocked en zijn simkaart werkt daar prima in. Ik probeerde die "universal unlocker simcard" in mijn LG viewty met mijn nieuwe simkaart, maar weer werd er "USIM locked" gezegd.
Ik probeerde mijn abbo-simkaart uit op zijn reserve telefoon (sony ericsson, unlocked, en uit Maleisie afkomstig), en daar werkte mijn simkaart prima in.

Toen heb ik mijn telefoon laten unlocken bij een winkeltje. Ik weer mijn simkaart erin proberen, werd geaccepteerd, maar nu kreeg ik het "limited service" bericht weer. (wat ik dus ook kreeg in mijn oude telefoon). Ik vraag aan die gozer uit dat winkeltje wat er mis is, en hij stopt er een KPN-simkaart in, en die werkt gewoon prima, en hij zei dat mijn simkaart misschien niet goed is. Wat ik vreemd vind want het werkte wel goed in de reserve geunlockte telefoon van een vriend.

Weer thuis gekomen doe ik een abbonoment simkaart (Hi) van mijn broer in mijn LG viewty, en die werkt gewoon zonder problemen. Het zelfde geld voor mijn simkaart in zijn unlockte telefoon.

Ik had wel iets gelezen over een IMEI nummer, en als mijn tweedehands telefoon gestolen was, dan kon het misschien wel dat die telefoon niet meer op het vodafone netwerk kan.
Dus ik test dit met mijn vriendin's Vodafone simkaart (prepaid), en die werkt gewoon prima op mijn telefoon. En mijn abbo-Vodafone simkaart werkt ook op haar belgische vodafone telefoon.

Ik heb een online IMEI check gedaan op http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr en op http://www.amta.org.au/default.asp?Page=405 . Beide sites zeggen dat alles normaal zou moeten zijn.

Nu heb ik geen ideeen meer, vandaar dit bericht op GoT.

Weten jullie misschien wat er aan de hand is? Hopelijk kan er iemand antwoord op onderstaande vragen geven, of advies geven wat ik kan doen...

1) Is de telefoon toch gestolen en is het IMEI nummer toch geblockt?
2) Is er iets mis mijn nieuwe abbonoments simkaart?
3) Werkt mijn simkaart alleen in toestellen die niet uit de NL komen?

Help is erg welkom.

Alvast bedankt!

Groeten,
Menno

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 296458 op 24-03-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
Ik heb ook een probleem met mijn Viewty en USIM.
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Youfone USIM-kaart, echter, mij KU990 zegt vrolijke: USIM vergrendeld. Dit terwijl de Youfone USIM wel werkt in mijn HTC P3600. En andere USIM kaarten ook geen probleem geven in de Viewty.
Heeft er iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lijkt me dat je toestel niet simlockvrij is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Nu online
Ik heb iets vreemds met mijn Viewty, heb de telefoon sinds vorige week zaterdag, en wat me nu opvalt. De batterij is na 2 dagen totaal leeg.. :?

Dinsdag heb ik de telefoon helemaal opgeladen, en is bijna niet gebruikt.

Is de accu kapot van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuOnline
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:15
Dit probleem heb ik ook gehad. Bij mij was de batterij inderdaad defect. Terug naar servicepoint geweest en daar een nieuwe batterij gekregen waarna het probleem was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297651

HELP!!

Heb mijn nieuwe LG Viewty binnen gekregen en zou nu graag mijn contactpersonen kopieren.

Omdat mijn vorige toestel een Nokia was kan ik het niet de vorige pc suite doen. Ik heb nu via de lg pc suite bij synch. aangeven "contactpersonen kopieren vanuit windows". Dit heb ik gedaan (ik heb trouwens windows vista) maar nu kan ik mijn contactpersonen niet vinden onder "contactpersonen" in het toestel.
Als ik kijk bij geheugenbeheer zie ik wel dat er 167 contactpersonen zijn opgenomen voor gebruik in het externe geheugen.

Hoe krijg ik nu die 167 contactpersonen die opgenomen zijn in het extern geheugen, maar die ik nergens kan vinden, naar "contactpersonen" zodat ik ze meteen kan oproepen??

Misschien een hele domme vraag maar weet ik niet waar ik het moet zoeken.

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Is er niet ergens een instelling welk telefoonboek 'ie moet pakken? Volgens mij in de opties van je telefoonboek oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297915

ik heb via ebay een viewty gekocht.

maar nu heb ik het volgende probleem, er zit geen nederlands op!!!!!

hoe kan ik dit oplossen?????//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 297915 schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:07:
ik heb via ebay een viewty gekocht.

maar nu heb ik het volgende probleem, er zit geen nederlands op!!!!!

hoe kan ik dit oplossen?????//
Haal rustig adem en tel tot tien. Probeer te achterhalen wat je tijdens het registreren hier hebt gelezen en pas het toe in de praktijk. Kortom: geef eens wat meer informatie, zoals wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298035

Hallo,

Ik heb sinds vandaag de LG, allemaal makkelijk alles kunnen instellen. Maar ik krijg een foutje bij applicaties; of de verbinding klopt niet, of hij vraagt wat over Java.

Wat in de startpost staat over google Apps, snap ik niet helemaal (weet niet wat ik moet invullen ivm. Hi)

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Hey mensen.

Ik ben opzoek naar een nieuwe gsm, nu ben ik al ene tijdje aan het zoeken en heb ik toch wel intresse in de LG Viewty, ik ben opzoek naar een gsm waar ik toch leuke dingen mee kan doen aangezien ik veel reis en vaak lang in de trein zit dat ik toch iets te doen heb. Nu waren de LG Chocolate etc slechte telefoons en is LG zeker beter geworden zelf ben ik altijd te spreken over Sony Ericsson. Ik wil een prepaid telefoon voor rond de 150,- wat die Viewty ook kost. Ik heb al heel wat reviews gelezen en de meeste reviews beordelen hem redelijk positief maar mensen die op reviews reageren hebben soms nog wat probleempjes, ik doe veel aan fotografie en vind het dus wel leuk als en een camera inzit, ik weet dat ik die camera niet moet vergelijken met mijn EOS maar wil er gewoon leuke momenten mee kunnen vastleggen en nog redelijke foto's mee kan maken van auto's als ik mijn Canon niet bij me heb.

Als ik het zo bekijk lijkt de LG Viewty mij geschiktste telefoon voor wat ik wil hebben en ligt op een goede prijs ik kan veder niet echt een telefoon vinden met dezelde mogelijkheden en prijs :)

Zouden jullie mij kunnen vertellen of deze gsm aan te raden is?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstar
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-03 10:27
Anoniem: 262153 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:12:
uh heb het al gevonden, kan nu video files van 10mb versturen
Wat is de oplossing dan?
Ik heb er nu lang naar gezocht op Tweakers en met Google maar zie geen oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ Richard,

Misschien is het een hele goede koop voor je maar heb zelf wel een paar irritante eigenschappen voor je.

- Foto's maken gaat traag
- Foto's bekijken gaat traag
- Sms inbox en outbox zit een limiet van 300 berichten op. Zelf stoorde ik me daar heel erg aan.
- Beeldscherm is niet super sterk. Mijne is in mn broekzak gebroken..

Aangezien je over Sony Ericcson begon.. Die heeft iig de eerste 3 punten wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Jep, wat foto's maken betreft is de grootste irritatie de trage camera. Soms wacht je een paar seconden voordat 'ie klik zegt en dan is het leuke moment al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300757

kan iemand mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haubke
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Dit staan we op GoT niet toe.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 04-05-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
-knip-

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 04-05-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb de Viewty gekocht, heb hem nu een week en moet zeggen dat hij prima doet! Het touchscreen doet het goed en alles is duidelijk wel had ik groot probleem met de PC Suite die zit er niet bij en kon ik downloaden via LG.com wat echt heel onhandig is want ik heb nu nog geen PC Suite, later las ik dat ik hem op Massaopslag kon zetten en nu doet hij het wel. Ik was zaterdag op de Nürburgring en daar heb ik nog een filmpje gemaakt, wat me toch verbaasde hoe goed hij filmt.
Hier heb ik een filmpje.
http://www.flickr.com/photos/richardbrunsveld/3504307988/

Wat ik wel heel raar vind is dat als ik het filmpje in Windows Media Player Classics open ik geen geluid heb en als ik hem upload op Youtube heb ik er ook geen geluid bij. Wel als ik hem gewoon via WMP afspeel of als ik het filmpje upload via Flickr.

Hoe kan ik dit fixen :) ?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301323

Ik heb een probleempje

ik heb de LG Vieuwty en maak er nog al veel filmpjes mee
maar die filmpjes zijn alleen af te spelen met: 3gp

heel onhandig maar dat is niet het ergste probleem

Ik wil van allemaal filmpjes een geheel maken met windows movie maker

MAAR DAT KAN NIET :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
omdat windows movie maker geen 3gp bestanden aanneemt

weet iemand hier een oplossing voor
alvast bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 301323 op 06-05-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is niet bedoeld voor het bespreken van videobewerkingssoftware :) Dit zul je dus op een andere manier uit moeten vogelen welk programma dit wel kan. Kijk eens in het software-gedeelte hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leitz
  • Laatst online: 25-04 09:51
ik heb hem ook gekocht heb hem nu een week en vind hem fantastisch,camera is gewoon goed zeker voor een gsm en doet het beter dan mijn 5mp camera. ik heb via vodafone blox onbeperkt internet voor 10 euro per maand op me prepaid en das helemaal top !. ik snap niet dat mensen klagen dat de camera traag is misschien als je andere proggies in de achtergrond heb lopen ?
heb trouwens ook tv erop genomen voor 5 euro maar nukrijg ik het niet fullscreen, het lijkt er op dat vodafone en de nos de zender gewoon nog in 4:3 format uitzenden erg suf, is het beeld vaak net te klein om de ondertiteling te lezen enzo, dus die zeg ik op.
maar qua prijs prestatie is het echt een super apparaat. wel moet ik zeggen dat lg echt een hele slechte website heeft, software is NIET te downloaden en alleen maar via een tooltje binnen te halen (ala acrobatreader etc) support is dus heel erg slecht, zou ook nooit een duurdere telefoon van lg kopen nu ik dit weet. maar toch die viewty is helemaal top :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Ik heb sinds kort ook een LG viewty. Nu heb ik een probleem. Ik heb er een 8 GB microSD kaartje bij omdat ik hem vooral gebruik voor foto's en video's. Ik kan echter niet direct opslaan op dit kaartje. Als ik dit aangeef zegt hij dat het kaartje vol is of niet kan worden gevonden. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verder zou ik hem nog wel willen formatteren, maar kan ik binnen windows dan het beste voor fat32 of ntfs kiezen voor het bestandssysteem van het geheugenkaartje.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295685

*spam*

[ Voor 90% gewijzigd door Ginz op 15-05-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:23
Anoniem: 296458 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:03:
Dag iedereen,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag hier kan stellen, dus als het hier niet correct is dan hoor ik het wel.

Inmiddels 3 weken geleden alweer heb ik via zeelandnet.nl (Marktplaats voor Zeeland) een tweedehands LG viewty gekocht, vodafone gelockt. Ik teste het toestel toen ik het kocht met mijn vodafone pre-paid simkaart, en alles werkte.

Op dat moment was ik midden in het proces van de overschakeling van prepaid naar een vodafone abbonement, met nummerbehoud. (Ik dacht dat dit geen problemen zou opleveren omdat het beide vodafone is.)

Toen ik mijn nieuwe abbonements-simkaart kreeg, teste ik het meteen uit (ookal was mijn contract nog niet lopende). Mijn 'nieuwe' LG viewty accepteerde de simkaart niet; de mobiel zei "USIM locked", wat ik vreemd vond, aangzien de telefoon en de Abbonements-simkaart beide van vodafone zijn, en mijn prepaid simkaart er wel op werkte.

Ik dacht dat het misschien door de nummeroverschakeling zou komen, ik wachtte daarom totdat mijn prepaid-simkaart in de LG viewty "unregistred simcard" zei. Ik probeerde mijn nieuwe abbonements-simkaart nog een keer en weer zei de Viewty "USIM blocked". Ik begreep er niks van.

Toen ik de simkaart in mijn oude vodafone mobiel stopte, werd ie geaccepteerd maar had ik "limited service".
Erg vreemd.

Een vriend van mij heeft ook een 2ehands LG viewty (t-mobile gelocked), en die is met een "universal unlocker simcard" unlocked en zijn simkaart werkt daar prima in. Ik probeerde die "universal unlocker simcard" in mijn LG viewty met mijn nieuwe simkaart, maar weer werd er "USIM locked" gezegd.
Ik probeerde mijn abbo-simkaart uit op zijn reserve telefoon (sony ericsson, unlocked, en uit Maleisie afkomstig), en daar werkte mijn simkaart prima in.

Toen heb ik mijn telefoon laten unlocken bij een winkeltje. Ik weer mijn simkaart erin proberen, werd geaccepteerd, maar nu kreeg ik het "limited service" bericht weer. (wat ik dus ook kreeg in mijn oude telefoon). Ik vraag aan die gozer uit dat winkeltje wat er mis is, en hij stopt er een KPN-simkaart in, en die werkt gewoon prima, en hij zei dat mijn simkaart misschien niet goed is. Wat ik vreemd vind want het werkte wel goed in de reserve geunlockte telefoon van een vriend.

Weer thuis gekomen doe ik een abbonoment simkaart (Hi) van mijn broer in mijn LG viewty, en die werkt gewoon zonder problemen. Het zelfde geld voor mijn simkaart in zijn unlockte telefoon.

Ik had wel iets gelezen over een IMEI nummer, en als mijn tweedehands telefoon gestolen was, dan kon het misschien wel dat die telefoon niet meer op het vodafone netwerk kan.
Dus ik test dit met mijn vriendin's Vodafone simkaart (prepaid), en die werkt gewoon prima op mijn telefoon. En mijn abbo-Vodafone simkaart werkt ook op haar belgische vodafone telefoon.

Ik heb een online IMEI check gedaan op http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr en op http://www.amta.org.au/default.asp?Page=405 . Beide sites zeggen dat alles normaal zou moeten zijn.

Nu heb ik geen ideeen meer, vandaar dit bericht op GoT.

Weten jullie misschien wat er aan de hand is? Hopelijk kan er iemand antwoord op onderstaande vragen geven, of advies geven wat ik kan doen...

1) Is de telefoon toch gestolen en is het IMEI nummer toch geblockt?
2) Is er iets mis mijn nieuwe abbonoments simkaart?
3) Werkt mijn simkaart alleen in toestellen die niet uit de NL komen?

Help is erg welkom.

Alvast bedankt!

Groeten,
Menno
Die sim waarmee je limited service hebt, heb je die ook uitgeprobeerd op een ander toestel. Als je daar ook beperkte service hebt, dan is je sim defect. Moet je een nieuwe sim aanvragen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302224

Ik heb een vraagje :)

Ik zou graag met mijn telefoon via mijn PC internetten via Bluetooth, want ik heb geen internetbundel, dus dan is het best prijzig.

Dus: Viewty connect met de PC -> internet.

Is het überhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-05 17:55
Al een tijdje gekeken naar deze telefoon, en veel reviews / dingen gelezen. Leuk ding, en ben van plan hem te bestellen. Echter rijst er nog 1 vraagje bij me:

Ondersteunt de Viewty UMTS (Van Telfort :+ ), gezien het feit dat veel websites dit wel aangeven, maar die site waar ik hem wil bestellen ( http://www.studentmobiel....duct/2053/lg-ku990-viewty ), geeft aan dat het toestel geen UMTS ondersteunt.

Zou iemand mij duidelijkheid hierover kunnen verschaffen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Zo, ik ben LG-af.
Leuk toestel, veel plezier aan gehad maar de bouwkwaliteit is me gewoon te slecht.
Mijn vrouw en ik hebben er ieders een, en beide zijn binnen een jaar deels defect. Zij kan niet meer opladen / muziek luisteren / datakabel gebruiken (connector defect). Mijn connector heeft ook kuren, telefoon valt onverwachts weg/uit, loopt veel vast.

Jammer, maar ben nu weer aan iets anders toe :)

@hierboven: ik heb met plezier gebruik gemaakt van HSDPA/UMTS :)

[ Voor 7% gewijzigd door Noxious op 26-05-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Enfer schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:52:
Al een tijdje gekeken naar deze telefoon, en veel reviews / dingen gelezen. Leuk ding, en ben van plan hem te bestellen. Echter rijst er nog 1 vraagje bij me:

Ondersteunt de Viewty UMTS (Van Telfort :+ ), gezien het feit dat veel websites dit wel aangeven, maar die site waar ik hem wil bestellen ( http://www.studentmobiel....duct/2053/lg-ku990-viewty ), geeft aan dat het toestel geen UMTS ondersteunt.

Zou iemand mij duidelijkheid hierover kunnen verschaffen _O_
Ja hoor ;) hij ondersteunt gewoon UMTS en HSDPA :)
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste