• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Ik heb op de Duitse Ebay voor 10 euro een iets grotere accu gekocht, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Voordeel is nu wel dat ik tijdens een weekend kamperen een extra accu bij me heb.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Telefoon gaat inderdaad snel leeg bij minimaal gebruik.
De telefoon geeft ook niet op tijd aan dat de batterij er bijna mee stopt. Mijn vorige telefoon gaf dat tijdig aan, maargoed een gegeven paard mag men niet in de bek kijken.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
shittttt, heb net mijn telefoon gereset omdat hij rare dingen deed maar ben vergeten mijn telefoonlijst te backuppen.
Is er nog een mogelijkheid deze te achterhalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminair
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 09:19
The_Fes schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:17:
[...]
Let wel op dat hij alles bij elkaar gooit (ontvangen en verzonden) en dat het de volgende keer dat je de LG suite opstart niet meer duidelijk is welke nu ontvangen is en welke verzonden..
Hier ben ik ook tegenaan gelopen. De bestanden zijn ook nog eens moeilijk te vinden (het zijn gewoon .txt bestanden die in Documents and Settings/%USER%/Application data/LG gegooid worden geloof ik.
Maar inderdaar, probeer maar eens uit te vinden waar ze zijn gebleven. Bij mij was het nog erger trouwens: ik raakte gewoon bepaalde berichten KWIJT. Niet echt super ondersteuning van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem over 1,5 maand weer een nieuw abonnement, en de viewty spreekt mij erg aan.
Alleen nu is het zo, dat hij al een geruime tijd uit is.

En wat is jullie ervaring van de Viewty / LG? (ik heb al een aantal reviews gelezen (veel van kieskeurig) van mensen en die zeggen dat ze wel tevreden zijn.. maar nu wil ik wel eens weten van de tweakers hier)

Want ik had namelijk een LG Chocolate , en die was in een jaar kapot.. (touch screen ding voor menu dat niet meer reageerde, beeld wat je 4x zag op 1 scherm.. etc.) Dus nu denk ik toch.. ja dit is weer een LG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Werkt wel goed, maar je kunt er niet heel veel aan veranderen.
Er zijn wel thema's, maar dit installeren duurt even..

Het standaard thema vindt ik opzich wel mooi, maar nogal eentonig.

Verder doet de gsm het gewoon goed, ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:12:
Ik neem over 1,5 maand weer een nieuw abonnement, en de viewty spreekt mij erg aan.

En wat is jullie ervaring van de Viewty / LG? (ik heb al een aantal reviews gelezen (veel van kieskeurig) van mensen en die zeggen dat ze wel tevreden zijn.. maar nu wil ik wel eens weten van de tweakers hier)

Want ik had namelijk een LG Chocolate , en die was in een jaar kapot.. (touch screen ding voor menu dat niet meer reageerde, beeld wat je 4x zag op 1 scherm.. etc.) Dus nu denk ik toch.. ja dit is weer een LG..
Zijn opvolger komt er al aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:17

En wat is jullie ervaring van de Viewty / LG?
Ik zou je geen viewty aanraden, zodra ik een nieuw mag uitkiezen neem ik ook gelijk een ander.

Niet dat het een heel slecht toestel is, maar persoonlijk vind ik het allemaal "net niet", had me er meer bij voorgesteld toen ik het kocht in ieder geval.
Valt minder aan te tweaken/instellen, camera niet zo denderend als ik van een 5 Mp verwacht, mobiel internet is leuk als nieuwtje, maar gebruik het nu nauwelijks meer. tekstinvoer is dsaar ook lastig, had bij iedere tekstinvoer het toetsenbordje verwacht, maar in de meeste gevallen gewoon T9 invoer :(

Weet echter ook nog niet wat de opvolger wordt (moet nog wel 4 maand), misschien de N96 of HTC touch pro ..... Of heel misschien een Iphone 3g of een ander nieuw model welke we nu nog niet kennen, hangt uiteraard ook van prijs af.

[ Voor 3% gewijzigd door Ted038 op 15-09-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje, spelen de bluetooth headsets, ook gewoon muziek af, of zijn deze alleen om mee te bellen?, Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Kan er ook muziek mee afspelen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus met de: Jabra BT2040 Bluetooth Headset kan ik gewoon muziek luisteren? :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
M'n vorige antwoord was toch duidelijk genoeg? ;) Ja, dat kan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:02

(...)
Ik heb dit toestel nu ongeveer een maand, en ik ben er erg tevreden voor. Het is eigenlijk maar net waar je naar op zoek bent.

Zo had ik dus die eerder genoemde thema-manager geïnstalleerd, maar heb dat er dezelfde dag nog afgegooid. Gebruik nu gewoon weer het standaardthema, dat is zowel het snelst als het overzichtelijkst. Persoonlijk vind ik het standaardmenu op de Viewty ook geniaal in elkaar gezet.

Ik zie eigenlijk niet in wat anderen zo nodig nog aan deze telefoon willen tweaken. Mobiel internet ben ik zeer te spreken over (ik gebruik dan wel Opera Mini als browser, maar de 3G / HDSPA ontvangst van de Viewty is bijvoorbeeld vele malen beter dan die van de iPhone). SMS'en gaat perfect middels de numerieke invoer, ondanks mijn dikke vingers. De belkwaliteit is prima en de kleine 'extraatjes' zoals een document viewer maken het voor mij af.

Als je op zoek bent naar een strak uitziende telefoon, die naast de essentiële eigenschappen van een mobiele telefoon (bellen / sms'en) ook hoog scoort op de extra's, en ondanks dat alles toch zeer snel is in gebruik (zeker na het afstemmen van het touchscreen op je eigen vingers), dan is dit jouw telefoon.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Had ik zelf ook nog een vraagje. Weet iemand of er een TrackID-achtige Java-app bestaat voor de Viewty? Het gaat dus om een programma om korte geluidsfragmenten op te nemen, deze vervolgens via mobiel internet te versturen, om zo te achterhalen wat de artiest en de titel van het nummer zijn. De enige variant van het SE programma TrackID die ik ken is ShazamID, en dat programma is voor Symbian.

Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je even dit forum doorlezen, lol
Ga maar voor de chocolate:) weet je tenminste waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted038 schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:36:
[...]

Ik zou je geen viewty aanraden, zodra ik een nieuw mag uitkiezen neem ik ook gelijk een ander.

Niet dat het een heel slecht toestel is, maar persoonlijk vind ik het allemaal "net niet", had me er meer bij voorgesteld toen ik het kocht in ieder geval.
Valt minder aan te tweaken/instellen, camera niet zo denderend als ik van een 5 Mp verwacht, mobiel internet is leuk als nieuwtje, maar gebruik het nu nauwelijks meer. tekstinvoer is dsaar ook lastig, had bij iedere tekstinvoer het toetsenbordje verwacht, maar in de meeste gevallen gewoon T9 invoer :(

Weet echter ook nog niet wat de opvolger wordt (moet nog wel 4 maand), misschien de N96 of HTC touch pro ..... Of heel misschien een Iphone 3g of een ander nieuw model welke we nu nog niet kennen, hangt uiteraard ook van prijs af.
SAME HERE!
Ik moet nog een jaar, kan niet wachten tot ik een nieuwe mobiel heb.
Denk eerder dat ik de viewty kapot ga gooien, haat het toestel echt.
Qwerty is erg verslavend voor berichtjes, maar waarom zit dat niet gewoon in de browser?
En er zit één grappig spel bij, verder niets te verwachten van lg, geen updates en het toestel zit vol bugs. Niet echt fouten, maar wel alsof de programmeurs van de firmware gewoon vrij hebben gekregen omdat het toestel NU op de markt moest.
Geen firmware updates en de camera is stukken slechter dan mijn vorige w800i.
die was 2 megapixel, maar als je dat naast de tot nog toe gemaakte foto's zet zijn die dan 20 megapixel:)
Echt, geen lg viewty doen!!!!
En je vergat: slechte mp3 speler, geen skins te kiezen, moet alles hernoemen, films van divx resizen/overzetten naar ander divx formaat, hij vergeet instellingen etc. etc. etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 04:01 ]

Verwijderd

Afgelopen Maandag werd er mij gezegt, dat er via de bluetooth headset muziek afgespeeld kan worden, dus ik heb deze besteld, net in huis gekregen, en probeer hierop muziek af te spelen, alleen hij speelt het af via de boxen van de telefoon, hoe krijg ik nu de muziek uit mijn bluetooth headset? :)

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk een 8 gig geheugenkaart erin.
Gewoon the bourne ultimatum erop gezet, veel mp3tjes en hij ziet het allemaal lijkt het.
Ben wel te spreken over het feit dat de viewty de film in een keer herkende.
En ziet er goed uit ook nog, moet niet te snel juichen maar dit is wel tof.
Ben minder te spreken over het feit dat hij alle mp3tjes als een gigantische lijst weergeeft :(
Iemand tips over hoe ik de mp3tjes in een folder/handiger structuur op de telefoon kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een weekje in het bezit van een Viewty en ikzelf vind hem boven verwachting. Even mijn plus en min punten:
+ Touchscreen werkt verrassend goed, bij zowel schrijven met een pen als gewoon hand/vinger bediening.
+ Het toestel is erg mooi om te zien, de kwaliteit van het scherm is ook prima.
+ Multi-tasking werkt prima.
+ De media player ziet er simpel, leuk en strak uit, geen poespas. Houd ik wel van.
+ Je kunt makkelijk games/mp3's opslaan.
+ Het menu is mooi, strak en goed ingericht.
+ Het geluid bij bellen is erg netjes, zowel ingaand als uitgaand.

- Het scherm is wel erg vatbaar voor krasjes o.i.d. Heb nu net een nieuwe screenprotector besteld aangezien de meegeleverde nu al onder de krasjes zit zonder dat ik er ook maar iets speciaals mee gedaan heb.
- Het pennetje is oerlelijk en redelijk slap. Iets om direct weg te gooien zodra je vervanging hebt.
- Hij wil nog wel eens langzaam doen bij bijvoorbeeld het scrollen door menu's, terwijl je verder eigenlijk niets doet.
- Een nacht niet opladen is finito voor je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:01:
- Een nacht niet opladen is finito voor je phone.
:o wat doe je in godsnaam allemaal met dat ding :o

Zelf doe ik er makkelijk 3 a 4 dagen ermee, een kleine week als ik geen mp3/film/spelletjes doe en weing internet (en dat is hoe ik het nu gebruik), maar/want ik ben dan ook al gewend aan de viewty, is voor mij nu niets meer dan een gsm met leuke opties ipv het "nieuwste speeltje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe oud is die, want als dat ding 4 maanden oud is , die van mij dus, moet ik hem echt wel elke nacht opladen, en dan doe ik alleen wat bellen en sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted038 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:12:
[...]

:o wat doe je in godsnaam allemaal met dat ding :o

Zelf doe ik er makkelijk 3 a 4 dagen ermee, een kleine week als ik geen mp3/film/spelletjes doe en weing internet (en dat is hoe ik het nu gebruik), maar/want ik ben dan ook al gewend aan de viewty, is voor mij nu niets meer dan een gsm met leuke opties ipv het "nieuwste speeltje".
Over een hele dag gezien een half uurtje bellen, een paar sms'jes en een uurtje of 6 mp3 aan, dan haal ik het niet van 7u s'ochtends tot 12u s'nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:33:
hoe oud is die, want als dat ding 4 maanden oud is , die van mij dus, moet ik hem echt wel elke nacht opladen, en dan doe ik alleen wat bellen en sms
Ik heb deze 2ehands gekocht in februari. Toen was de gsm een maand of 2, 3 oud.

Dat betekend dat deze in december ergens een jaar is. En ik moet de gsm ongeveer om de 5 dagen opladen! (bellen, sms'en, af en toe foto maken, spelletje spelen)

Verwijderd

Nou heb ik een 8 gig kaartje erin, telefoon geeft meeste mp3tjes niet weer, moet ik waarschijnlijk hernoemen, krijg geen duidelijke structuur in de lijst van mp3tjes dus misschien dat iemand een tip heeft hoe ik dat beter krijg?
Divx is willekeur, maar hoef de meeste niet te rezisen, dat scheelt al wel.
Maar als ik nou een filmpje maak stopt ie na 20 seconden ofzo al, geeft aan dat geheugen vol is en gaat dan over naar telefoon geheugen?
Heb nog een paar gig vrij, moet ik de kaart nog verder vullen zodat de viewty denkt dat ie nog 1,5 gig vrij heeft ofzo?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29
Heb mijn telefoon nu ongeveer een half jaar en ik hoef mijn telefoon ook maar 1 x per 5 dagen op te laden. Ik gebruik hem ook vaak om foto's te maken en filmpjes kijken. Heb hem tijd terug mee naar Parijs genomen en had daar op 1 dag 100 foto's gemaakt en er was niet eens 1 streepje van mijn batterij af. :) Batterij werkt echt uitstekend vergeleken met mijn oude Samsung E900.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

vandevorst schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:37:
[...]

Ik heb deze 2ehands gekocht in februari. Toen was de gsm een maand of 2, 3 oud.

Dat betekend dat deze in december ergens een jaar is. En ik moet de gsm ongeveer om de 5 dagen opladen! (bellen, sms'en, af en toe foto maken, spelletje spelen)
hmm dan is die van mij beduidend slechter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kom niet in het service menu: na "verzoek indienen" geeft hij "onverwachte gegevenswaarde" aan...

Iemand een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:00:
[...]

Over een hele dag gezien een half uurtje bellen, een paar sms'jes en een uurtje of 6 mp3 aan, dan haal ik het niet van 7u s'ochtends tot 12u s'nachts.
"een uurtje of 6 mp3 aan"

tja, dan weet ik wel waar het stroomverbruik vandaan komt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44
Ted038 schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:59:
[...]

"een uurtje of 6 mp3 aan"

tja, dan weet ik wel waar het stroomverbruik vandaan komt O-)
mp3 is inderdaad een flinke batterij slurper voor de viewty, dan kun je beter de FM radio aanzetten :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Op welke os draait de viewty? Ik vraag me namelijk af of ik via i-wood €5 p.m aan cashback kan realiseren en dus goedkoop kan i-netten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Een eigen OS van LG, geen Symbian of Windows Mobile of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
@koppensneller, Thanks! Had al een sterk vermoeden, kon namelijk via google etc niet snel duidelijkheid vinden over de OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoldtwt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Ik probeer oude SMS berichten te importeren in mijn LG, ik heb dus een CSV bestand vanaf mijn Noika, hoe kan ik die berichten in mijn LG zetten ??

NL - IT - RF - Marstek Venus E - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een screenprotector van DuraSec (De dure). Moet ik het op de manier hier beschreven doen of zal ik het op de manier van de handleiding doen (Plak en go)?

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Voor de zekerheid zou je het wel volgens de hier beschreven manier kunnen doen, dat geeft je nog even tijd om de protector goed te schuiven en eventuele luchtbubbeltjes te verwijderen.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

Aangezien er een soort plaksel onderzit heb ik toch maar besloten het eerst gewoon te proberen. Is toch redelijk gelukt, maar de onderkant zit nog miniem scheef. Ik zal even kijken wat het resultaat met een dag of 5 is en of dat aan mijn wens voldoet. Anders probeer ik het op de hier beschreven manier.

Edit:
Ik heb vandaag een uurtje of 3-4 mijn MP3 aangehad en de batterij is nu nog steeds op zijn volste. (08u tot 00u). De Viewty leeft momenteel voor zijn 2e week.

Raar maar waar :).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Hmm ik heb laatste tijd dat steeds de verbinding wordt verbroken tijdens het bellen, echt verschrikkelijk irritant, soms zelfs al na 30 seconde, terwijl bereikbaarheid gewoon goed is.
Iemand hier nog meer last van? Is opeens iets van de laatste 2 weken. Echt verschrikkelijk irritant.

PS
Nou ook al gebruik ik mijn telefoon nauwelijks, misschien 10 min bellen + 4 sms per dag, langer dan 3 dagen houd hij het toch echt niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb ook zo'n mooi toestel besteld.
Vooral het bekijken van filmpjes spreekt me aan, en de camera natuurlijk.

Nu heb ik wel een vraagje.
Is het mogelijk om met een usb dongle gebruik te maken van mijn draadloosnetwerk. zodat je filmpjes over kan zetten en natuurlijk internet.

ben benieuwd!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gister offline GoogleMaps geïnstalleerd. Das best geniaal als je bij het redelijk dure abbo in het begin geen internet hebt genomen.
http://www.mygreatphone.com/forum/showthread.php?t=7490

Trouwens erg opzoek naar een project zodat ik via m'n computer kan SMSen. Dat blijft echt het grootste negatieve punt nog wel. Maar alle software is alleen voor Sony Ericsson :(

[ Voor 32% gewijzigd door Elect op 03-10-2008 09:32 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Iemand ervaring met het huismerk screenprotector van screenprotector.nl.
Of is die van Durasec gewoon beter(en duurder)?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik heb protectors van ebay, 2 voor 3 euro (inclusief zenden!) werken perfect!

De andere heb ik een 5 maanden gebruikt, maar die had ik niet helemaal goed geplaatst waardoor er stof onder zat, uiteindelijk de andere maar opgeplakt. Maar er was nog niets mis mee, dus prijs zegt lang niet altijd iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Nu online
Maar 2 voor 6€ bij screenprotector besteld,zie wel wat het is.
Viewty ook net binnen gekregen en het lijkt een T-Mobile model dus gelockt.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
audiojunk schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:00:
Maar 2 voor 6€ bij screenprotector besteld,zie wel wat het is.
Viewty ook net binnen gekregen en het lijkt een T-Mobile model dus gelockt.
Ik zag laatst ook een aanbieding staan van T-Mobile. Ik neem aan dat je een sim-lock bedoelt?

Ik heb momenteel nog een Orange abonnement lopen, die ik recentelijk heb opgezegd. Het duurt helaas nog tot eind januari voordat het abonnement beeindigd is. Loop momenteel rond met een heel oud toestel, dus ik zou het erg prettig vinden als ik de resterende 3,5 maand van dit abonnement met de Viewty zou kunnen aflopen (dus mijn Orange SIM in de T-Mobile Viewty). Enig idee of dit mogelijk is?

[ Voor 39% gewijzigd door Thunk op 07-10-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Nu online
Thunk schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:38:
[...]

Ik zag laatst ook een aanbieding staan van T-Mobile. Ik neem aan dat je een sim-lock bedoelt?
Simlock bedoelde ik maar ik weet het niet zeker,zal er eens een KPN kaartje ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Nu online
Weet iemand de code die de Viewty vraagt als je een SD kaartje wil formateren,ik kan er niks over vinden in het kleine boekje van T-Mobile en het is niet de pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
audiojunk schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:58:
[...]

Simlock bedoelde ik maar ik weet het niet zeker,zal er eens een KPN kaartje ingooien.
Kan je me al vertellen of dit is gelukt? Ik heb de sales afdeling van T-mobile gesproken, en die zeiden dat er een simlock op zou zitten en dat ik geluk moest hebben zou m'n Orange SIM willen werken in de Viewty. Maar op het internet heb ik weer gelezen dat o.a. bezitters van een iPhone i.c.m. T-Mobile abbo wel hun oude Orange SIM er in kunnen doen (en ook andere telefoons, maar dit kon ik niet via de T-Mobile site verifieren?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Je hoeft natuurlijk niet via de T-Mobile site te bestellen. Als je een willekeurige andere webshop uitzoekt kun je ook gewoon een T-Mobile-contract afsluiten/verlengen en krijg je wel netjes een telefoon zonder simlock en branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal

ik heb sinds vandaag een viewty en ik ben er erg blij mee!
maar...... het lukt me nog niet om mp3's over te zetten naar mn telefoon. ik heb uiteraar de pc suite geinstalleerd volgens de handleiding, daarna de gsm aangesloten, verbinding gemaakt en toen het programmatje om muziek te verplaatsen aan gezet. nu staat er muziek in de hoofdbibliotheek, maar ik kan dat niet verplaatsen naar mn telefoon. hij geeft een fout in het my dj programma en sluit het dan af. ik draai met vista, kan dat een probleem zijn?
overigens ben ik echt wel blij met de viewty. leuke foon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Jeej toen was je telefoon opeens gejat tijdens het uitgaan,,,
Weet iemand hoe je je telefoon kan traceren? Dat je weet waar je telefoon is, want hij staat nog wel aan :X
Heb nummer al geblokkeerd enso maar wil mn tell graag terug :)

En mocht ik hem niet meer kunnen vinden koop ik geen LG Vieuwty meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Nu online
Thunk schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Kan je me al vertellen of dit is gelukt? Ik heb de sales afdeling van T-mobile gesproken, en die zeiden dat er een simlock op zou zitten en dat ik geluk moest hebben zou m'n Orange SIM willen werken in de Viewty. Maar op het internet heb ik weer gelezen dat o.a. bezitters van een iPhone i.c.m. T-Mobile abbo wel hun oude Orange SIM er in kunnen doen (en ook andere telefoons, maar dit kon ik niet via de T-Mobile site verifieren?).
KPN kaartje werkt gewoon dus geen simlock,dat geldt natuurlijk niet voor alle vIEWTY.
(Ik had de mijne bij gsmtopdeal besteld i.c.m een 2 jarige T-Mobile Relax 200 SIM Only - 24 maanden €24,50 beltegoed voor €9,75 per maand dus een Viewty incl belminuten voor nog geen 240€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
audiojunk schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:42:
[...]

KPN kaartje werkt gewoon dus geen simlock,dat geldt natuurlijk niet voor alle vIEWTY.
(Ik had de mijne bij gsmtopdeal besteld i.c.m een 2 jarige T-Mobile Relax 200 SIM Only - 24 maanden €24,50 beltegoed voor €9,75 per maand dus een Viewty incl belminuten voor nog geen 240€)
Prima, want van deze aanbieding wilde ik ook gebruik maken. Ga 'm bestellen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Iemand die weet of de Viewty als webcam voor MSN gebruikt kan worden, en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nu denk 8 maanden me viewty en ben er nog steeds wel tevreden over. Ik vraag me alleen af of er nou echt software dat een must have is om op je viewty te hebben. De spullen die je over het algemeen vind zijn imho beetje useless. Iemand programmaatjes waarvan je zegt die moet je hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Werving, in wat voor vorm dan ook, is niet wenselijk op GoT.

[ Voor 113% gewijzigd door pven op 20-10-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
ik heb al ff gezocht op koekel ook maar geen bevredigend antwoord gevonden, is het mogelijk om de smsjes van de telefoon op m'n pc te parkeren? ik ben er nu wel uit dat het met de meegeleverde pc suite niet kan (kut LG) maar misschien weet iemand een oplossing?

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
correctie, heb het al gevonden, ff een entry in een ini bestandje gewijzigd en hoppa :D wat kan het leven soms toch simpel zijn ;)

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Hebben er nog meer mensen hier last van de problemen met de Viewty en KPN/Hi? Smsjes die bij verkeerde nummers aankomen etc.? Het schijnt bekend te zijn bij KPN [Helpdesk net gebeld] maar het ligt nog bij hun 'Product House' of iets dergelijks; ergo er valt nog niets aan te doen....

Het is ook iets wat alleen met de Viewty aan de hand lijkt te zijn. En het is behoorlijk privacy-invading dat smsjes zomaar bij vreemde nummers aankomen en je dan van een vreemde antwoord krijgt. Weet iemand hier iets vanaf of LG hier ook iets aan gaat doen, of is het een verloren zaak? ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Blite op 24-10-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om Windows Live Messenger Mobile te verkrijgen op de iets minder legale manier, die iets goedkoper is? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik heb nog een vraag aan jullie, is het mogelijk een wachtwoord op je inbox te zetten??

misschien is dezelfde vraag al eerder gesteld maar kan het niet vinden.

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;( :|Hallo,

ik heb een bluetooth carkit.Als ik hem met mijn viewty laat verbnden dan herkend hij hem wel en hij verbind hem dan ook maar na ongeveer 20 sec. dan gooit hij hem eruit dan zegt hij (verbinding verbroken).Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic samengevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven..

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 01-11-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren liep mijn lg ineens vast met usb massa opslag....
Nu kan hij niet meer bij mijn geheugenkaart...
Is er een soort van schijfcontrole mogelijk?
Ik heb de ene keer wel toegang tot mijn films, maar met foto's en mp3 loopt de pc vast op de viewty :(
De viewty zelf ziet helemaal niets meer, alleen hoeveel erop staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Hebben er meer mensen last van vastlopers?

Ik heb samen met mijn vrouw beide een LG Viewty aangeschaft, ik met behoud van simkaart + internet voor een tientje en m'n vrouw met een nieuw abbo (beide KPN Hi).

Nu heb ik het idee dat die van haar een recentere softwareversie heeft. Alles ziet er gelikter uit (grafisch wat mooier), hij is sneller en loopt niet vast. Die van mij om de haverklap, vooral bij het maken van foto's maar de laatste tijd lijkt 'ie ook gewoon de hele dag aan te staan terwijl achteraf heel m'n voicemail vol staat en er ineens tientallen berichtjes binnenkomen na een spontane reset. Ook heb ik al een keer nadat de telefoon zich uitschakelde en weer aanging totaal vanzelf in m'n broekzak 112 gebeld, én m'n pincode meerdere keren fout --> telefoon gelocked.

Kan ik over dit soort zaken gewoon bij KPN Hi klagen?
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:03:
Is het ook mogelijk om Windows Live Messenger Mobile te verkrijgen op de iets minder legale manier, die iets goedkoper is? O-)
Je zou eBuddy eens moeten proberen. Die hebben een prima stable handige java app ;) en die is gratis, alleen maar een accountje aanmaken (wel nieuwsbrief uitvinken).
Windows Live Messenger heb ik op de Hi portal gekocht voor 2 euro, en hij start niet eens :(
WeAreLegion schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:04:
Ik heb nu denk 8 maanden me viewty en ben er nog steeds wel tevreden over. Ik vraag me alleen af of er nou echt software dat een must have is om op je viewty te hebben. De spullen die je over het algemeen vind zijn imho beetje useless. Iemand programmaatjes waarvan je zegt die moet je hebben?
Ik gebruik:
MidpSSH voor SSH connecties naar m'n servers (Putty alternatief)
NOS Mobiel (voor de KU800) voor fileinfo enzo
Opera Mini als alternatieve browser voor sommige webpagina's (waaronder t.net)
eBuddy als MSN client, werkt perfect

[ Voor 42% gewijzigd door Noxious op 03-11-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn broertje heeft een Viewty gekocht. Ik moet zeggen, een erg leuk toestel (beetje groot, maar verder prima). Echter, na een dag hoorde hij elke keer een tik, voordat het toestel een geluid afspeelde.
Na vijf weken wachten, kreeg hij te horen dat hij het toestel op moest sturen... beetje zuur na een dag. Is dit een veel voorkomend probleem en had hij het zelf op kunnen lossen?

[ Voor 0% gewijzigd door Eriksk op 04-11-2008 13:54 . Reden: Wat een typo's... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Eriksk schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:58:
Mijn broertje heeft een VIewty gekocht. Ik meot zeggen, een erg leuk toestel (beetje groot, maar evrder prima). Echter, na een dag hoorde hij elke keer een tik, voordat het toestel een geluid afspeelde.
Na vijf weken wachten, kreeg hij te horen dat hij het toestel op moest sturen... beetje zuur na een dag. Is dit een veel voorkomend probleem en had hij het zelf op kunnen lossen?
Hmm mijn vrouw en ik hebben er dus ieders een, geen problemen mee gehad dus denk dat het een productiefoutje is geweest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb ook zaterdag de viewty in mijn bezit,versie 10C,hij is snel,geen vastlopers en heb HI/KPN
Ziet er mooi uit in het rood :)
Wel wennen na jarenlang alleen nokia's en SE in het bezit te hebben gehad,maar fijn toestel en wat n mooie foto's!!!!
Enige wat niet fijn werkt is scrolwiel achterop! zal ook wel wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
rooie60 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:37:
Heb ook zaterdag de viewty in mijn bezit,versie 10C,hij is snel,geen vastlopers en heb HI/KPN
Ziet er mooi uit in het rood :)
Wel wennen na jarenlang alleen nokia's en SE in het bezit te hebben gehad,maar fijn toestel en wat n mooie foto's!!!!
Enige wat niet fijn werkt is scrolwiel achterop! zal ook wel wennen zijn.
Daar wen je aan inderdaad ;) Waar vind je die versie? In het servicemenu? Ergens vanbinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Noxious schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:28:
[...]

Daar wen je aan inderdaad ;) Waar vind je die versie? In het servicemenu? Ergens vanbinnen?
linksonderin op menu ,dan op wieltje,dan telefooninstellingen,naar onderen scrollen,op handsetinformatie klikken,dan weer op handsetinformatie....voila V10c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ah m'n vrouw heeft dus 10c en ik heb ook 10c, da's raaar aangezien er duidelijk verschillen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Noxious schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:07:
Ah m'n vrouw heeft dus 10c en ik heb ook 10c, da's raaar aangezien er duidelijk verschillen in zitten.
Daar snap ik dus helemaal niets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik dus ook niet, toch is de software anders. Andere icoontjes, andere kleurtjes hier en daar, andere achtergrond in het menu, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Beide viewty's in dezelfde winkel gekocht? misschien was die ene nog een van de eerdere versies?
Hoop dat iemand weet hoe dit kan.zou ik ook wel eens willen weten?
Of zit er op een een simlock? ja ik sla maar n weg in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ze zijn alletwee exact tegelijk gekocht, maar de ene met een abboverlenging en de andere met een nieuw abbo. Beide KPN Hi. Beide simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Noxious schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:29:
Ze zijn alletwee exact tegelijk gekocht, maar de ene met een abboverlenging en de andere met een nieuw abbo. Beide KPN Hi. Beide simlock.
Tja dan weet ik het ook niet meer...... ik heb iig n simlockvrije,misschien dat er nog iemand hier reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik zit al een tijdje te zoeken op google maar ik kan nergens iets vinden over of het mogelijk is het QWERTY-toetsenbord te gebruiken in java applicaties met de allernieuwste firmware.
Heeft iemand dit al geprobeerd? Of weet of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n viewty nu een jaar, was er aanvankelijk erg blij mee maar ben zo blij dat ik een andere mobiel mag uitzoeken. ik ga terug naar Sony Ericsson, die maken wel toestellen die af zijn en firmware updates uitbrengen.
Dit is puur persoonlijk maar voor touchscreen moet je echt een iPhone of HTC hebben, bij de vieuwty is het meer een press-screen ipv touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
CT schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:04:
Ik zit al een tijdje te zoeken op google maar ik kan nergens iets vinden over of het mogelijk is het QWERTY-toetsenbord te gebruiken in java applicaties met de allernieuwste firmware.
Heeft iemand dit al geprobeerd? Of weet of dit mogelijk is?
Ik ben er inderdaad ook nog niet achter, laat staan dat ik firmware heb gevonden. Bij mij werkt de QWERTY mode alleen bij emailen en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goed forum is dit: http://www.mygreatphone.com/forum/lg-ku990/
Hier vind je andere thema's, firmwares en nog allemaal andere nuttige zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:31:
Ik heb m'n viewty nu een jaar, was er aanvankelijk erg blij mee maar ben zo blij dat ik een andere mobiel mag uitzoeken. ik ga terug naar Sony Ericsson, die maken wel toestellen die af zijn en firmware updates uitbrengen.
Dit is puur persoonlijk maar voor touchscreen moet je echt een iPhone of HTC hebben, bij de vieuwty is het meer een press-screen ipv touch.
Het is idd een zeer brakke telefoon.. geluidskwaliteit vergeleken met een SE is echt zwaar onder de maat. Software ondersteuning van LG slaat echt nergens op. Gelukkig had ik nog een W950i waarmee ik steeds kon wisselen. De Viewty kan nu eindelijk de "Prullenbak" in :P
Nu dan eindelijk weer SE met de Xperia X1.. weer een echte smartphone :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xof op 09-11-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik hkeb de mijne nu ook een jaar en ben er ook niet zo tevreden meer over. De ondersteuning vooral is gewoon erg slecht firmware worden niet uitgegeven enzo en dat slaat gewooon nergens op verder vind ik dat er weinig software vooruitkomt.

Ik zit helaas nog een jaar vast aan dit abbo maar zit er over te denken om me account af te kopen en nieuwe te halen.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
WeAreLegion schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:34:
Ik hkeb de mijne nu ook een jaar en ben er ook niet zo tevreden meer over. De ondersteuning vooral is gewoon erg slecht firmware worden niet uitgegeven enzo en dat slaat gewooon nergens op verder vind ik dat er weinig software vooruitkomt.

Ik zit helaas nog een jaar vast aan dit abbo maar zit er over te denken om me account af te kopen en nieuwe te halen.
Zou hem dus nooit afkopen.. gewoon dit toestelletje verkopen en met een beetje geld toeleggen zelf een nieuw toestelletje kopen en je huidige abo blijven gebruiken ;) of ben je daar ook niet tevreden over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Kan ik nergens het volume instellen??? zoek me rot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Volume van wat?

Beltoon:
Menu > Instellingen (moertje) > Profielen > Normaal (of een andere) > Opties (knopje links) > Bewerken > Volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Noxious schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:11:
Volume van wat?

Beltoon:
Menu > Instellingen (moertje) > Profielen > Normaal (of een andere) > Opties (knopje links) > Bewerken > Volume.
Man man haha wie had dat gedacht....onder profiel,tankx! ben nokia en SE gewend,zie nu ok dat er een reminder inzit,geweldig!.
Bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
rooie60 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:00:
[...]

Man man haha wie had dat gedacht....onder profiel,tankx! ben nokia en SE gewend,zie nu ok dat er een reminder inzit,geweldig!.
Bedankt :>
Haha succes ;) qua functionaliteit is het echt een geweldige phone, jammer van de afwerking hier en daar in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 17:38
1 vraagje hier snel! heeft iemand misschien nog een flex.ini van debitel/kpn.. ik ben hem vergeten te backupen :P.. en ik krijg dus elke keer geen netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hugo__Boss schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:25:
[...]

Zou hem dus nooit afkopen.. gewoon dit toestelletje verkopen en met een beetje geld toeleggen zelf een nieuw toestelletje kopen en je huidige abo blijven gebruiken ;) of ben je daar ook niet tevreden over?
Normaal gesproken zou ik dat doen inderdaad, maar ik zit op moment bij Orange en om nou te zeggen dat het netwerk goed is. Ik woon midden in Amersfoort (in he centrum) en er staat nou dat ik op roaming zit met t-mobile ok dat kan nog omdat dat samen gegaan is maar het UMTS netwerk is gewoon niet te bereiken hier en valt gewoon weg. En heb alles nageken en mobiel na laten kijken maar het ligt niet aan me mobiel. Dus conclussie het ligt aan orange. Ik ben dus ook niet zo tevreden met hun en daarvoor koop ik waarschijnlijk het resterende bedrag af. Maar ik wacht nog even tot ik 10 maanden moet dat is een mooi rond bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de viewty nou bijna een jaar, heeft iemand ook al problemen met de usb verbinding ? het schijnt dat de bestanden niet helemaal goed door komen , en als ik aan de usb kabel kom dan blijft ie verbinden/en weer disconecten , versleten usb verbinding ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nooit last van gehad en heb 'm ook zolang ongeveer. Wel loopt de mijne de laatste tijd steeds vast terwijl alles normaal lijkt. Alleen ben ik niet bereikbaar (dat is nergens aan te zien) en kan ik zelf niet bellen. Ook SMSjes en e-mail komt dan niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb de lg viewty en daar heb ik nu een groot probleem mee denk ik :( , ik heb de Unlocking Menu:
2945#*990# gedaan en nu staat er ongeldige usim-kaart
kan ik hier nog iets aan doen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als je het probleem echt niet kan fixen, dan kun je altijd nog de firmware er opnieuw opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:12:
Als je het probleem echt niet kan fixen, dan kun je altijd nog de firmware er opnieuw opzetten :)
was dit antwoord voor mijn bedoeld zo ja hoe kan ik dat dan doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat weet ik zo niet, want ik heb nooit de firmware van de Viewty geflashed..
http://www.mygreatphone.c...es/9123-invalid-usim.html <-- misschien dat je daar wat aan hebt.

Op datzelfde forum staat ook wel info hoe je nieuwe firmware erop kan zetten, maar zal niet heel makkelijk zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dank je ik ga daar even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net op die site gekeken maar ik kan nergens vinden hoe de firmware the flashen,
is er geen oplossing,
ik ben er wel 8er gekomen door de camera en de blokkeer toets in te drukken ik naar het service menu kan gaan maar daar heb ik ook nix aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Gisteren mijn applicatie afgemaakt om snel te kunnen SMSen op de Viewty. Andere telefoons hebben deze mogelijkheden normaal gezien al omdat ze veel makkelijker zijn om voor te ontwikkelen.

Maar je kunt nu vrij snel SMSen met behulp van je Viewty en iets van Bluetooth (in iedergeval een COM poort).
Daarnaast is het mogelijk om makkelijk Contacts te importeren. En gebruikt hij je telefoonboek bij het intypen van een naam.

Meer info & de download heb ik in het bekendere LG forum geplaatst; http://www.mygreatphone.c...ion/11334-smstaskbar.html

Afbeeldingslocatie: http://smstaskbar.xdoos.nl/images/sendsms.jpg

Afbeeldingslocatie: http://smstaskbar.xdoos.nl/images/importvcf.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Elect op 16-12-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ondertussen versie 0.3 al online gezet en slaat hij de uitgaande SMSjes ook op :)

[ Voor 112% gewijzigd door Elect op 12-12-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje, zit er nou wifi op of niet (sorry heb niet het hele topic gelezen) want op een site ( http://www.pocketinfo.nl/...1401/lg-ku990-viewty.html ) stond dat die dat wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Nope, geen Wifi.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste