Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey nlcj,

thx, nu werkt de camera dus wel! en heb er aan 6gb aan rotzooi opzitten:P, nogmaals bedankt! Maar hij gaat wel ontzettend langzaam zeg! is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:50:
hey nlcj,

thx, nu werkt de camera dus wel! en heb er aan 6gb aan rotzooi opzitten:P, nogmaals bedankt! Maar hij gaat wel ontzettend langzaam zeg! is dat normaal?
Geen idee, ik verwacht de Viewty volgende week woensdag te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi maar raar apparaat deze LG Viewty, ik had hier voor een nokia N70 dus een wereld van verschil maar degelijk was de Nokia zeker nooit problemen gehad met software.
Met de LG Viewty direct, vandaag ben ik langs de plaatselijk telecom winkel gegaan en heb ik een abonnement genomen en gratis deze LG en kocht ik een 2GB geheugenkaart.
Nu wou ik met behulp met het programma Muziekmanager, mn LG met muziek te vullen dat lukte alleen maar tot 83,9MB op het externe geheugen (2 GB kaart!) en daarna wil de telefoon niet meer verbinden als het om Muziekmanager gaat, maar gaat het om hulpmiddenlen>inhoud dan wilt hij wel verbinden :S .
Als ik probeer te verbinden in Muziekmanager dan komt er op het LG scherm te staan Verbinding verbroken.
Er staat ook gewoon bij dat ik 1853MB nog vrij is :s .
Pas als de geheugen kaart formateerd dan kan ik weer gebruik maken van Muziekmanager endan weer het zelfde verhaal 83.9MB
Is dit een gebruikelijke fout ? wat kan ik hier tegen doen ? Aan wat ligt het denken jullie aan mn kaart of Telefoon? Bestaan er updates of dergelijk die dit soort kinderfouten weg werkt?
Verder werkt tot nu toe alles goed behalve de mp3, de foto's vind ik geweldig en de touchscreen is een andere wereld als je een N70 gewend bent.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Probeer het eens zonder Muziekmanager. Gewoon je Viewty instellen op 'mass storage'', aansluiten op je pc en de mp3's in de juiste map op je kaartje kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De software van LG links laten liggen.. Idd gewoon "mass storage" connectie maken en het in het mapje "Sounds" zetten.

Weet na 3 maanden eigenlijk nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Vind heel de telefoon net niet je-van-het, en helaas komt dat door de software op de telefoon die net niet lekker werkt..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze methode werkt het wel gelukkig maar nog steeds erg jammer dat de software zo slecht werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:57:
Op deze methode werkt het wel gelukkig maar nog steeds erg jammer dat de software zo slecht werkt.
Dat is het jammere van LG, voor de rest werkt het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al zou de software wel goed werken, dan zou ik bestanden nog liever via Windows Verkenner overzetten; dat werkt gewoon veel makkelijker. Wel jammer is dat op deze manier het interne geheugen van de telefoon niet benaderd kan worden (bij de Prada kon dat wel geloof ik, dus snap niet waarom dat bij de Viewty niet kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Software van LG werkt best goed voor syncen met Outlook e.d. Je moet alleen zorgen dat je alle programma's op het toetstel hebt afgesloten. Via het vierkante icoontje (verdeeld in kleine vierkantjes) rechtsboven kun je zien wat er draait. Alleen menu en nog iets horen actief te zijn, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand my helpen? ik wil een nummer blokkeren bij SMS maar ik weet niet hoe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:43:
Kan iemand my helpen? ik wil een nummer blokkeren bij SMS maar ik weet niet hoe :o
Last van een lastige ex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:43:
Ik weet wel dat je oproepen kunt blokkeren, maar inkomende smsjes blokkeren heb ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
oZe NL schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Ik weet wel dat je oproepen kunt blokkeren, maar inkomende smsjes blokkeren heb ik nog nooit gezien.
Volgens mij moet dat bij de provider. Daar heel even informeren dus.

Offtopic: Chauffeur is onderweg (TNT Status, Viewty vandaag dus binnen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZe NL schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Ja op de nokia n73 en op samsung kan je zeg m aar mensen blokkeren zodat ze je niet meer kunnen smse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:00:
[...]

Ja op de nokia n73 en op samsung kan je zeg m aar mensen blokkeren zodat ze je niet meer kunnen smse :)
inderdaad voorheen had ik een ook een samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:02
Ik wil een nieuwe telefoon aan gaan schaffen, en twijfel nu tussen deze KU990 en de SE W960i. Qua functies heeft er niet één echt de voorkeur (wifi van de W960i heb ik bijvoorbeeld niet nodig door onbeperkt internet abonnement).

Ik heb een tijdje de F700 van Samsung gehad (een telefoon die qua software veel op de LG lijkt) en werd daar lichtelijk gestoord door trage software en, nog ergelijker, een zeer korte levensduur van de batterij.

Hoe verhoudt de batterij van deze LG zich tegenover de F700, of in het algemeen? Graag een reactie hierop, aangezien ik erg huiverig ben weer een miskoop te doen wat betreft telefoons (zo zie ik in ieder geval mijn F700).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Vikingtosh schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:52:
Ik wil een nieuwe telefoon aan gaan schaffen, en twijfel nu tussen deze KU990 en de SE W960i. Qua functies heeft er niet één echt de voorkeur (wifi van de W960i heb ik bijvoorbeeld niet nodig door onbeperkt internet abonnement).

Ik heb een tijdje de F700 van Samsung gehad (een telefoon die qua software veel op de LG lijkt) en werd daar lichtelijk gestoord door trage software en, nog ergelijker, een zeer korte levensduur van de batterij.

Hoe verhoudt de batterij van deze LG zich tegenover de F700, of in het algemeen? Graag een reactie hierop, aangezien ik erg huiverig ben weer een miskoop te doen wat betreft telefoons (zo zie ik in ieder geval mijn F700).

Alvast bedankt!
Ik ben erg tevreden over de Viewty.
Naar m'n gevoel werkt de software niet heel traag ofzo.
Bij mij is de batterij om de twee dagen op, ik luister veel muziek, en bel zo'n 3 keer per dag, sms 5 keer op een dag en maak nog wel eens foto's.
Over het internet: hoe dat ligt weet ik niet, want ik internet nooit.
Ik hoop je hiermee wat wijzer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
In dat geval lijkt het me het beste dat ik eens een telecomzaak bezoek om met beide toestellen te spelen om op die manier een oordeel te vellen, nu het grootste struikelblok om deze telefoon te kopen uit de weg is.

Dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Graag gedaan.
Zou ik zeker doen, ff een telecom zaak bezoeken.
Wat me wel een voordeel lijkt van de SE W960i dat je zowel touchscreen als gewone knopjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
oZe NL schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:16:
Graag gedaan.
Zou ik zeker doen, ff een telecom zaak bezoeken.
Wat me wel een voordeel lijkt van de SE W960i dat je zowel touchscreen als gewone knopjes hebt.
Ja dat is een ander punt waar ik ook nog over aan het nadenken ben.
Ik heb zelf de Viewty al een keer in mijn handen gehad, en het viel mij op het QWERTY toetsenbord toch vrij priegelig was (ik heb redelijk dikke vingers). Ik heb, toen mijn F700 het begaf, mijn oude SE K800i weer in gebruik genomen, en toen viel het me toch ook wel op hoe prettig het is om met één hand een smsje te kunnen tikken (ik ben er van op de hoogte dat dat met zowel de F700 als KU990 ook kan middels touchscreen, maar dat is toch anders).

Ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Vikingtosh schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:23:
[...]

Ja dat is een ander punt waar ik ook nog over aan het nadenken ben.
Ik heb zelf de Viewty al een keer in mijn handen gehad, en het viel mij op het QWERTY toetsenbord toch vrij priegelig was (ik heb redelijk dikke vingers). Ik heb, toen mijn F700 het begaf, mijn oude SE K800i weer in gebruik genomen, en toen viel het me toch ook wel op hoe prettig het is om met één hand een smsje te kunnen tikken (ik ben er van op de hoogte dat dat met zowel de F700 als KU990 ook kan middels touchscreen, maar dat is toch anders).

Ervaringen hiermee?
Het QWERTY toetsenbord is nogal lastig inderdaad.
Ik gebruik ook bijna altijd met sms'en de stylus, dat werkt dan wel weer prettig.
En het scherm wordt niet vies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik typ zelf prima met het Qwerty-toetsenbord en maak slechts zo'n 1 van de 50 keer een fout; het touchscreen kalibreren op de manier waarbij je met het Qwerty-toetsenbord typt (dus horizontaal met beide duimen) kan helpen. Ik ben ieg erg blij met dat softwarematige toetsenbord: het typt verdomd veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:40
Heey,

Ik wil graag themes installeren op me lg viewty, ik heb videotutorial gevolgt van ku990.co.uk forum en alles netjes gedaan, alleen ik kan nergens de theme kiezen op mijn mobiel!

Kan iemand mij daarverder helpen? of een nederlandse tutorial?

En nog een vraagje waar kan ik zien welke firmwire/versie ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je 2x op c drukt? als het goed is moet er dan een menutje komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Hallo,
Ik heb de Viewty sinds gister, SUPERTELEFOON! Maar ik heb nog 2 vraagjes, 1: Hoe krijg ik Hi weg op het beginscherm? (Provider)
2: ff vergetes ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Hoe vinden jullie de ontvangst met de Viewty? Ik heb Vodafone. Ontvangst binnen is niet geweldig. Maar met mijn Palm Treo kan ik overal in huis bellen, met de Viewty heb ik soms totaal geen ontvangst. Hoe zijn jullie ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
ontvangst vindt ik zeer goed te noemen, .. geen probleem mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZe NL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:59:
[...]

Naar mijn weten kan dat onder menu -> instellingen -> profielen -> dan klik op een profiel en dan doe je bewerken.
ik moest ook ff zoeken :9 . kheb de viewty pas 1 dag.
Nou dat begrijp ik ook... maar als ik van een profiel met belvolume 1 over wil schakelen naar een profiel met belvolume 5, neemt hij alle instelling van dat profiel over, maar het volume blijft op 1 staan. Deze moet ik dan weer handmatig naar 5 zetten.
Hebben meerderen dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
@ Jcktje: Ow vreemd, bij mij is dat niet.

@ NLCT: is je telefoon gelocked? dan zit het er dik in dat het niet kan.
Ik heb me viewty van t-mobile, en daar kan ik het ook niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
oZe NL schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:09:
@ Jcktje: Ow vreemd, bij mij is dat niet.

@ NLCT: is je telefoon gelocked? dan zit het er dik in dat het niet kan.
Ik heb me viewty van t-mobile, en daar kan ik het ook niet aanpassen.
Ik heb hem afgesloten met een abonnement van T-Mobile maar hij is niet gelockt LOL! Mijn totale kosten zijn 233 euro (inclusief abonnementskosten). Goede deal toch? Maarja, op het moment zit er een Hi simkaart in en Vodafone wordt ook soms gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
NLCJ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:17:
[...]

Ik heb hem afgesloten met een abonnement van T-Mobile maar hij is niet gelockt LOL! Mijn totale kosten zijn 233 euro (inclusief abonnementskosten). Goede deal toch? Maarja, op het moment zit er een Hi simkaart in en Vodafone wordt ook soms gebruikt :D
Zeker goede deal :P, ik heb hem gekocht voor € 5 bij tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Ik weet mijn andere vraag weer, hoe kan ik MSN installeren? Ik had dat ergens gezien in dit topic maar ik weet niet meer waar...

Laat maar, al gevonden :) Nu wachten tot mijn Vodafone simkaart er is zodat ik kan internetten :D

[ Voor 28% gewijzigd door NLCJ op 04-08-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
NLCJ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:47:
Ik weet mijn andere vraag weer, hoe kan ik MSN installeren? Ik had dat ergens gezien in dit topic maar ik weet niet meer waar...

Laat maar, al gevonden :) Nu wachten tot mijn Vodafone simkaart er is zodat ik kan internetten :D
Hoe kan je dat dan installeren dan ? dat wil ik wel ff weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Niet moeilijk ;) Bestandje op je mobiel zetten. Openen en dan vraagt die om te installeren, klik op ja en het staat bij Games. Ik heb het verplaatst naar toepassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
NLCJ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:34:
Niet moeilijk ;) Bestandje op je mobiel zetten. Openen en dan vraagt die om te installeren, klik op ja en het staat bij Games. Ik heb het verplaatst naar toepassingen :)
Dat snap ik ook wel :P. maar waar haal je dat bestandje? dat is mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Topic twee iets verder dan pagina 40 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Het is gelukt met die thema's alleen als ik nu een foto wil maken staat er "niet genoeg geheugen"
maar ik heb genoeg ruimte op me geheugenkaartje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44
vinpower schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:53:
Het is gelukt met die thema's alleen als ik nu een foto wil maken staat er "niet genoeg geheugen"
maar ik heb genoeg ruimte op me geheugenkaartje !
Hoe groot is je geheugenkaart en hoeveel ruimte heb je vrij? Zoals een aantal posts terug nog uitgelegd is mag je MAXIMAAL 2 GB vrije ruimte hebben, dus als je een geheugenkaart hebt van bijvoorbeeld 8 GB, moet je zorgen dat er al minstens 6 GB aan data op staat voordat je de kaart kunt gebruiken in de viewty

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
The_Fes schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 08:35:
[...]

Hoe groot is je geheugenkaart en hoeveel ruimte heb je vrij? Zoals een aantal posts terug nog uitgelegd is mag je MAXIMAAL 2 GB vrije ruimte hebben, dus als je een geheugenkaart hebt van bijvoorbeeld 8 GB, moet je zorgen dat er al minstens 6 GB aan data op staat voordat je de kaart kunt gebruiken in de viewty
Ik heb een geheugenkaartje van 2gb en heb nog 1,7 gb vrij, dus volgens de post van paar pagina's terug moet ie gewoon werken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
vinpower schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:11:
[...]

Ik heb een geheugenkaartje van 2gb en heb nog 1,7 gb vrij, dus volgens de post van paar pagina's terug moet ie gewoon werken dus!
Mischien heb je wat verkeerd gedaan met die thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Weet iemand hoe ik, als ik 300 smsjes in mijn tel heb hoe ik de laatste automatisch kan verwijderen? Dus de smsjes die het oudste zijn kan delete... Zonder ze allemaal te hoeven selecteren?

En heeft iemand ook bij theme manager dat je opeens geen clock meer kan kiezen maar wel een thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
D467 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:20:
Weet iemand hoe ik, als ik 300 smsjes in mijn tel heb hoe ik de laatste automatisch kan verwijderen? Dus de smsjes die het oudste zijn kan delete... Zonder ze allemaal te hoeven selecteren?
Dit kan volgens mij niet. De viewty blinkt niet echt uit in features voor geheugen managment, op het toch al beperkte beschikbare geheugen voor sms en agenda enzo.
En heeft iemand ook bij theme manager dat je opeens geen clock meer kan kiezen maar wel een thema?
Ik gebruik de thema manager niet, dus hier kan ik je niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
D467 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:20:
De enige methode die ik ken: alles in één keer selecteren en dan de jongste deselecteren. Vervolgens verwijderen.
[
Wat gebeurt er als je op het tabblad 'themes' in de thememanager drukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

coenox schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:51:
[...]

De enige methode die ik ken: alles in één keer selecteren en dan de jongste deselecteren. Vervolgens verwijderen.

[...]

Wat gebeurt er als je op het tabblad 'themes' in de thememanager drukt ?
Ja die methode kende ik dus ook, dan maar wachten op een hack.

En als ik op themes klik zie ik wel gewoon thema's, ik heb vroeger wel klokken gehad, maar opeens zijn ze weg... Ik zie nu alleeen een standaard klok maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik zou denk ik de theme manager opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Viewty sinds gisteren, gisteravond deed de browser het wel maar vanavond krijg ik Verbinding mislukt.... waar ligt dit aan??? En ten tweede, hoe krijg ik een andere ringtone op het toestel, kan het niet in de gebruiksaanwijzing vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:24:
Ik heb de Viewty sinds gisteren, gisteravond deed de browser het wel maar vanavond krijg ik Verbinding mislukt.... waar ligt dit aan??? En ten tweede, hoe krijg ik een andere ringtone op het toestel, kan het niet in de gebruiksaanwijzing vinden
Ringtone's kan je instellen onder > Menu > Profiel > dan kies je een profiel en klik je op bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds kort ook een LG Viewty en vroeg me af hoe ik bepaalde smsjes die ik graag wil bewaren op m'n sd kaartje kan zetten? Ik kom er maar niet achter hoe ik deze naar het externe geheugen kan verplaatsen? Of naar mijn computer ofzo?

Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:58:
Ik heb nu sinds kort ook een LG Viewty en vroeg me af hoe ik bepaalde smsjes die ik graag wil bewaren op m'n sd kaartje kan zetten? Ik kom er maar niet achter hoe ik deze naar het externe geheugen kan verplaatsen? Of naar mijn computer ofzo?

Weet iemand hoe dit moet?
Naar het externe geheugen is niet mogelijk. Naar de PC wel, via de standaard LG software. Je moet dan wel een bestandje wijzigen, want standaard staat de sms ondersteuning uit. Dan kun je alleen mails overzetten. Ik kan even zo snel niet vinden welk bestand dat ook al weer was, maar het staat ergens in deze topic reeks (misschien in deel 2). Anders staat het zeker ook op het forum van ku990.co.uk (even registreren om te kunnen lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo GOT-ers

Wanneer je msn opent via E-buddy op het internet via je mobiel, hoe typ je dan met het touchscreen? komt er dan een venstertje naar voren waarin je kunt typen, of is het helemaal niet mogelijk?

Mvg. NYY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:09:
Hallo GOT-ers

Wanneer je msn opent via E-buddy op het internet via je mobiel, hoe typ je dan met het touchscreen? komt er dan een venstertje naar voren waarin je kunt typen, of is het helemaal niet mogelijk?

Mvg. NYY
Als je op een vakje tikt waar je tekst in moet typen, komt inderdaad het standaard toetsenbord van de telefoon tevoorschijn ;) Afhankelijk van hoe je de website bekijkt, krijg je een QWERTY (liggend) of TOETS (normale stand) toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik erg irritant vind is dat je niet overal het QWERTY toetsenbord kan gebruiken vooral bij bv takenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haal vandaag m'n viewty uit m'n broekzak zit er opeens een dikke ster in het touchscreen :'( :'( :'(
Touchscreen reageert nog wel maar het beeld is grotendeels zwart met hier en daar een klein gekleurd lijntje.
Iemand enig idee wat het gaat kosten om het te maken (als dat de moeite waard is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou eens informeren bij LG. Echter, doorgaans is het het niet waard aangezien het dicht bij de prijs van een nieuw toestel zit. Soms is het echter mogelijk om zelf een nieuw schermpje te kopen en deze zelf te installeren. Maar of dat hier mogelijk is, bij een touchscreen? Geen idee. Ik vrees van niet.

Ik zie wel aanbiedingen op Ebay om je schermpje te vervangen, maar ik betwijfel of dat wel helemaal vertrouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik dan mooi klaar mee, telefoon is net 3 maanden oud.
Dan maar weer terug naar m'n motorola v525 voor de komende 21 maanden :P
misschien dat ik nog iets kan regelen via de verzekering, maar dat zal wel niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Is zelf wel mogelijk, maar een scherm kost nog best wat...
Plus je moet er wat verstand van hebben...

Hier onder andere te koop:
http://cgi.ebay.nl/Origin...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:21:
Daar ben ik dan mooi klaar mee, telefoon is net 3 maanden oud.
Dan maar weer terug naar m'n motorola v525 voor de komende 21 maanden :P
misschien dat ik nog iets kan regelen via de verzekering, maar dat zal wel niet :(
Ik zou eens contact opnemen met GSM Delft: kundig, behulpzaam, eerlijk (!!) en redelijk goed geprijsd.

Anders kan je het toch op je verzekering gooien?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:56:
[...]

Naar het externe geheugen is niet mogelijk. Naar de PC wel, via de standaard LG software. Je moet dan wel een bestandje wijzigen, want standaard staat de sms ondersteuning uit. Dan kun je alleen mails overzetten. Ik kan even zo snel niet vinden welk bestand dat ook al weer was, maar het staat ergens in deze topic reeks (misschien in deel 2). Anders staat het zeker ook op het forum van ku990.co.uk (even registreren om te kunnen lezen)
Ik heb de bestands naam hier niet kunnen vinden, ook niet op andere sites. En de LG PC Suite werkt ook voor geen meter, als ik op inhoud of berichten klik opent dat venstertje wel maar meteen daarna is m'n tel opeens niet meer verbonven, heel vreemd.
Is er geen Firmware update ofzo? of iets van 3rd party firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
PC Suite werkt bij mij probleemloos. Meest voorkomende probleem: op de achtergrond draaiende programma's op de Viewty. Druk op het icoontje rechtsboven (vierkant verdeeld in kleine vierkantjes) en schakel alles uit behalve 'Basisscherm' en 'Menu'. Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:58:
haal vandaag m'n viewty uit m'n broekzak zit er opeens een dikke ster in het touchscreen :'( :'( :'(
Touchscreen reageert nog wel maar het beeld is grotendeels zwart met hier en daar een klein gekleurd lijntje.
Iemand enig idee wat het gaat kosten om het te maken (als dat de moeite waard is)?
Hier 2 maanden geleden precies dezelfde ramp gebeurd =') Valt helaas niet onder de standaard garantie, dus indien je toestel niet verzekerd is wordt het dokken. Zelf moest ik bij T-Mobile 120,75 voor de reparatie betalen. Bij GSMshop gokte de verkoper dat het op zo'n 80 euro zou uitkomen, maar dan vervalt je garantie. Ik had hogere prijzen verwacht, dus het viel mij nog enigszins mee. Ben er achteraf zeker blij mee dat ik hem heb laten repareren :) Een meevallertje hier is dan weer dat ik mijn Orange abo kosteloos kan afzeggen (Nog geen jaar lang slechts 12,50 voor een 25 euro abo betaald =D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:11:
[...]

Hier 2 maanden geleden precies dezelfde ramp gebeurd =') Valt helaas niet onder de standaard garantie, dus indien je toestel niet verzekerd is wordt het dokken. Zelf moest ik bij T-Mobile 120,75 voor de reparatie betalen. Bij GSMshop gokte de verkoper dat het op zo'n 80 euro zou uitkomen, maar dan vervalt je garantie. Ik had hogere prijzen verwacht, dus het viel mij nog enigszins mee. Ben er achteraf zeker blij mee dat ik hem heb laten repareren :) Een meevallertje hier is dan weer dat ik mijn Orange abo kosteloos kan afzeggen (Nog geen jaar lang slechts 12,50 voor een 25 euro abo betaald =D)
Vind het toch wel een redelijk bedrag eigenlijk, maarja een nieuwe telefoon is een stuk duurder natuurlijk

offtopic:
Met welke reden heb jij je abbonnement kunnen opzeggen dan? Ik zit ook bij orange namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

Vind het toch wel een redelijk bedrag eigenlijk, maarja een nieuwe telefoon is een stuk duurder natuurlijk

offtopic:
Met welke reden heb jij je abbonnement kunnen opzeggen dan? Ik zit ook bij orange namelijk.
Ja, ik vond het bedrag zelf ook lager dan ik had verwacht en niet onredelijk, maar het blijft vervelend doordat het door normaal gebruik met de telefoon veroorzaakt is (hij zat enkel in m'n broekzak tijdens het fietsen, waar bij een bepaalde beweging dan waarschijnlijk teveel druk op te telefoon is komen te staan |:( ).

In dit topic vind je meer info over het mogelijke opzeggen van je Orange contract. Orange heeft daarover ook een SMS gestuurd trouwens (over het feit dat webmail gestopt is, waarbij je een link voor meer info kreeg).

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Kan iemand me hier helpen met het installeren van de thememanager op mijn viewty?

Wat heb ik gedaan?
Met EFS heb ik widget2, widget4, nyx, theme_bg2 in de juiste mappen op mijn phone geplaatst

Hierna heb ik de map Themes in de root van mijn sd-kaart gezet.

De foutmelding die ik blijf krijgen is:
Error loading settings. Please check Theme Manager is installed correctly.

Volgens ku990.co.uk is mijn themelist.txt niet goed maar ik heb geen idee waarom niet:
http://www.ku990.co.uk/fo...wthread.php?t=8396&page=2

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer 150 blz door zitten spitten op zoek naar het antwoord op mijn brandende vragen, maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen?
Ik wil graag mijn hotmail kunnen lezen op mijn Viewty (met Vodafone, zorgeloos internet). Dit lukt niet.
Ook krijg ik google maps niet aan de praat. Alle andere sites (waaronder youtube) doen het wel prima. Ik heb de telefoon net een paar dagen.
En als we dan toch bezig zijn nog een laatste vraag: wat is de handigste manier om msn op mijn telefoon te krijgen? Iets downloaden (hoe?) of via een site (welke?)?

Een helder antwoord op mijn brandende vragen zou zeer fijn zijn! Wie o wie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:18:
Ik heb ongeveer 150 blz door zitten spitten op zoek naar het antwoord op mijn brandende vragen, maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen?
Ik wil graag mijn hotmail kunnen lezen op mijn Viewty (met Vodafone, zorgeloos internet). Dit lukt niet.
Ook krijg ik google maps niet aan de praat. Alle andere sites (waaronder youtube) doen het wel prima. Ik heb de telefoon net een paar dagen.
En als we dan toch bezig zijn nog een laatste vraag: wat is de handigste manier om msn op mijn telefoon te krijgen? Iets downloaden (hoe?) of via een site (welke?)?

Persoonlijk raad ik je aan om gewoon via je browser naar ebuddy.com te gaan en daar in te loggen. Via je browser is namelijk de enige manier om gebruik te maken van het QWERTY-toetsenbord voor het intypen van berichten (je moet de browser dan in liggende modus gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Dat hoort niet in dit topic thuis, zoek even of maak anders een eigen topic aan.

[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Volgens mij gaat je dat nooit lukken. Je kunt niet zomaar via het netwerk van T-mobile naar het netwerk van Vodafone om daarmee te gaan internetten. Denk dat je moet blijven wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Xof schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:04:
Volgens mij gaat je dat nooit lukken. Je kunt niet zomaar via het netwerk van T-mobile naar het netwerk van Vodafone om daarmee te gaan internetten. Denk dat je moet blijven wisselen :P
Vervelend :( Was aan het denken met een ander profiel, maar zal wel niet werken :( Volgende keer een telefoon nemen met 2 simkaartingangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
NLCJ schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:22:
[...]

Vervelend :( Was aan het denken met een ander profiel, maar zal wel niet werken :( Volgende keer een telefoon nemen met 2 simkaartingangen :)
Misschien is het handiger om gewoon al je diensten bij 1 provider af te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, ik heb dus sinds kort een LG Viewty zoals ik al eerder aangaf, maar nu blijkt dat mijn knopje voor foto's te maken kapot is. Niet echt kapot maar je breekt bijna je vinger totdat ie een foto maakt.
Nu werkt er op mn werk ook iemand die een Viewty heeft en die hoeft maar gewoon normaal te drukken.

Mijn vraag is nu hoe het zit met de garantie en hoe ik hem gemaakt kan krijgen.
Ik heb hem via de Hi site gekocht. Volgens de site moet ik hem opsturen, maar kost dit mij dan verzendkosten? En krijg ik dan een leen toestel?

Nu hoorde ik ook van iemand dat ik gewoon naar een winkel kan gaan waar ze Hi abbo's verkopen en hem daar in kan leveren en dan wel een leentoestel krijg.
Hoe zit dit dan precies? Ik heb er totaal geen verstand van..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Zou even bij een winkel langsgaan ja ;)
wel zo makkelijk en dan kun je gelijk al je vragen stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de lg viewty nu 2 dagen heb dus spijt.

Foto's zijn zeer middelmatig, mp3 speler is waardeloos.
Blijft maar op toetsenbordvergrendeling springen bij bv. bellen of mp3 speler.
Mp3 speler is alleen maar via touchscreen te bedienen en die 2 knoppen op de zijkant zijn dus alleen maar om je te irriteren als je graag muziek wil luisteren..
Als je in het hoofscherm zit is er geen snelle manier om bij je mp3 tjes te komen.
Als je mp3 speler aan is niet en ook niet als je mp3tjes even snel wil afspelen.
Wil ik wisselen met radio moet ik eerst mp3tjes afsluiten via multi tasking ipv. keuze mp3 speler af te sluiten. (geloof ook vice versa)
Camera onthoud de instellingen (net als de rest van het toestel) alleen als je via omslachtig menu afsluiten doet.
Dus als je op rode ("ophangen") knop drukt dan kun je weer een half uurtje bezig zijn met instellen van het voor jou perfecte beeld want is ie lekker alles weer vergeten en gaat ie bij een beetje duisternis al naar 800 iso met alle beeldverslechtings opties aan :)
De nachtstand doet het bij een beetje duisternis wel goed maar de flits gaat vaak niet aan, een constant flits optie mis ik wel (en dus bij handmatige instellingen).
Bij auto mislukt elke foto.

Rest van mijn korte review:
Thema's omslachtig veranderen, geen snelkoppelingen zelf kunnen veranderen, lijkt wel gta.
Iedereen vind het geweldig en als je het dan speelt is het een grote blur:(

Feedback zou wel leuk zijn, maar ik geloof dat iedereen dezelfde dingetjes heeft.

Iemand nog tips om die browser zo in te stellen dat ik gewoon zoals opera mini kan browsen?
Krijg nu alleen maar koeieletters of miniminimini (overzichts) afbeelding.
Dacht dat ik ook ergens zoomen kon met browsen?

Opera mini krijg ik niet aan de praat, "verificatie van servicecertificaat mislukt, controleer uw datum instellingen".
En er zat toch ook een weerapplicatie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:18:

Ik meen dat ebuddy het goed doet, maar moet het zelf nog testen.

Edit: was al beantwoord:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opera mini werkt hier perfect of heb je zoon branded zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:31:
opera mini werkt hier perfect of heb je zoon branded zooi
Nee, ik krijg gewoon deze foutmelding, datum staat goed, maar ik snap niet wat opera bedoelt met dat servicecertificaat.
Telfort abbo en via gsmweb net dat toestel binnen, volgens mij gewoon niet branded en simlockvrij.
Ik las veel over google aps, maar die werken dan wel weer goed, dus volgens mij ook wel een aardig nieuwe firmware.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, nu werkt het wel met opera mini :)
Moest de telefoon opnieuw aandoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:26:
Ik heb de lg viewty nu 2 dagen heb dus spijt.

Foto's zijn zeer middelmatig, mp3 speler is waardeloos.
Blijft maar op toetsenbordvergrendeling springen bij bv. bellen of mp3 speler.
Mp3 speler is alleen maar via touchscreen te bedienen en die 2 knoppen op de zijkant zijn dus alleen maar om je te irriteren als je graag muziek wil luisteren..
Als je in het hoofscherm zit is er geen snelle manier om bij je mp3 tjes te komen.
Als je mp3 speler aan is niet en ook niet als je mp3tjes even snel wil afspelen.
Wil ik wisselen met radio moet ik eerst mp3tjes afsluiten via multi tasking ipv. keuze mp3 speler af te sluiten. (geloof ook vice versa)
Camera onthoud de instellingen (net als de rest van het toestel) alleen als je via omslachtig menu afsluiten doet.
Dus als je op rode ("ophangen") knop drukt dan kun je weer een half uurtje bezig zijn met instellen van het voor jou perfecte beeld want is ie lekker alles weer vergeten en gaat ie bij een beetje duisternis al naar 800 iso met alle beeldverslechtings opties aan :)
De nachtstand doet het bij een beetje duisternis wel goed maar de flits gaat vaak niet aan, een constant flits optie mis ik wel (en dus bij handmatige instellingen).
Bij auto mislukt elke foto.

Rest van mijn korte review:
Thema's omslachtig veranderen, geen snelkoppelingen zelf kunnen veranderen, lijkt wel gta.
Iedereen vind het geweldig en als je het dan speelt is het een grote blur:(

Feedback zou wel leuk zijn, maar ik geloof dat iedereen dezelfde dingetjes heeft.
De camera kan best mooie foto's schieten met daglicht; laat je niet bedriegen door het resultaat op het scherm van je Viewty, aangezien door het scalen de foto's er minder scherp uit komen te zien ;) Op de PC zien de foto's er dikwijls beter uit.

En qua Muziek mogelijkheden is de telefoon inderdaad tamelijk standaard; dat je het enkel via het menu kunt bereiken vind ik niet zo'n probleem, aangezien ik Muziek enkel voor langere tijd aanzet en dan heb ik er geen probleem mee om op 3 (virtuele) knoppen te drukken. Verder zie ik ook het nut van externe muziektoetsen niet in, aangezien je het toestel of in je broekzak hebt zitten of in je hand, waarbij je praktisch net zo snel de navigatie kunt bedienen. Enkel bediening via de headset zou wel fijn geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:48:
[...]

De camera kan best mooie foto's schieten met daglicht

aangezien ik Muziek enkel voor langere tijd aanzet en dan heb ik er geen probleem mee om op 3 (virtuele) knoppen te drukken. Verder zie ik ook het nut van externe muziektoetsen niet in, aangezien je het toestel of in je broekzak hebt zitten of in je hand, waarbij je praktisch net zo snel de navigatie kunt bedienen. Enkel bediening via de headset zou wel fijn geweest zijn.
Stomme quoten lukt me nooit goed.
Maar bij daglicht mooie foto's is dus niet wat ik wil, ik wil gewoon leuke foto's nemen binnen, buiten, overal.
Lukt nu al aardig, maar ik geloof je helemaal dat de camera bij volledig licht goed is.

Over die mp3 speler:
Als een telefoon/mp3 speler in je broekzak zit is het altijd handig even op dat ene knopje te drukken voor een ander nummer of even op pauze zetten/ geluid uit.
Het is gewoon belachelijk dat je dan perse de telefoon uit je zak moet halen, c knop en dan tich keer op volgende ipv. folder structuur etc. etc.
Mijn mp3 speler van 15 euro heeft meer functies:(
Daar zitten gewoon knopjes op zodat je even pauze kan drukken als iemand je aanspreekt.
Ipv. dat ik dan patserig dat leuke zilverkleurig mobieltje te voorschijn moet trekken en even een paar knopjes moet indrukken op het scherm :(
Maar ik zal vast nog wel een proggie vinden waarmee dat beter kan.
Wel jammer dat je niet gewoon een andere skin zou kunnen nemen met bv. grotere knoppen of een andere visualsatie.
/sarcasm on
En die lekker kleine adaptor waar mijn koptelefoon in moet is ook al zo goed doordacht.
/sarcasm off

Ik moet er maar aan wennen komend jaar, maar zal echt nooit meer een lg kopen.
Mijn se w800i had meer functies qua mp3, camera was beter (geen 5mp, maar in elk geval lukte echt elke foto)
Deze had een paar icoontje waarmee je met 1 druk op de knop flits aan kon zetten, een menu waarbij je direct zag bv. auto/manual etc. etc.
Alles moet omslachtig en onhandig hier nu...
Maar heb nu wel door hoe het moet (geen rode knop gebruiken) en dus lukt wel.
Maar heb steeds het idee dat ik bekocht ben, het is allemaal onnodig onhandig.

Tevens doet de camera knop het bij de lg niet als je een mp3 afspeelt dus waarom heeft dat geen pauze/play functie?
Dat is toch simpel te doen?
Mp3 aan > geen camera functie op de camera knop > waarom niet dan?
Dus ik zie iets leuks en wil het even fotograferen, tegen de tijd dat het toestel klaar is met zijn mp3 speler en eventueel multitasking af te sluiten is hetgeen ik wil fotograferen allang weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvdlaak
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-10-2008
Als je een foto bij een beller hebt ingesteld en je verplaatst die foto later bv naar het ext. geheugen, dan is het plaatje bij de beller ook weg...(mijn Samsung D500 pakte gewoon de nieuwe locatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBakers
  • Laatst online: 09-08 12:17
The FLow schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:00:
Ik heb er 2 films (avi divx files) opgezet, geconverteerd met divx converter (wat overigens heel goed werkt!), alleen zou ik graag een ondertitel erbij hebben. Kan je met AutoGK geloof ik een ondertitel erbij plakken (maar alleen dvd bestanden, geen avi files), maar is het mogelijk om een andere speler erop te zetten ofzo die wel een srt bestand pakt als ondertitel. Want bij mij pakt hij deze niet als ik hem in dezelfde dir zet en dezelfde bestandsnaam geef.
gebruik in autoGK de 'geheime' optie "ctrl+F8" dan kun je in autoGK ook subtitle filetjes ingeven...
je moet het mnaar weten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mega vette videos :P
Vooral in het donker is het echt mooi donker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:51:
Het is inderdaad een heel fijn toestel. Ik heb het nu een paar dagen in bezit en ik moet zeggen dat het menu heerlijk overzichtelijk is en dat de telefoon perfect werkt. Het opstarten duurt wat lang, maar als het goed is hoef je dat niet vaak te doen. Hiervoor had ik een Nokia n73 en die was ook al niet al te snel met opstarten. Maakt allemaal niet uit, doe je maar 1 keer in de maand, ofzo.

De touchscreen vind ik helemaal goed. Het reageert lekker snel en accuraat, ziet er goed uit en is goed overzichtelijk. Kost een paar centen, maar dan heb je wel wat.
En ik hoef geen iPhone theme op mijn Viewty. Als ik dat zo graag zou willen hebben, dan had ik wel een iPhone gekocht. Volgens mij kan je die nog goedkoper krijgen ook. Nee, het is een Viewty en zo hoort hij er ook uit te zien.

Er is wel 1 klein puntje dat ik een beetje jammer vind. De stylus hangt los aan je toestel, tenminste, als je die wilt gebruiken. Er is genoeg lengte in het koordje om de stylus lekker heen en weer te laten slingeren om zodoende zo nu en dan eens tegen je touchscreen te laten butsen. Geen goed idee, daar doen we dus niet aan mee. Het had handiger geweest als de stylus ergens een opbergvakje in de telefoon had gehad. Maarja, zo te zien is daar weinig plek voor.

Ik vind het een heerlijk toestel. Doet niks onder aan Nokia. en die vond ik toch altijd erg prettig.
Helemaal mee eens, en vooral het vet-gedrukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He R3dn3ck ik zie dat je wel zo slim bent geweest om eerst een backup van je firmware te maken.
Ik was dat vergeten, Zwart scherm gekregen en nu 10a terug kunnen zetten en ja, die werkt niet met mijn KPN SIM.

Kun je voor mij ergens jouw werkende KPN firmware posten?
Voordat ik de stap naar 10F maak wil ik eerst weer 10B gewoon werkend hebben....
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:58:
Lekker late reactie maar dit is bij mij dus ook een paar maanden geleden gebeurt.. Ook niks raars mee gedaan en zat ook gewoon in mn broekzak..

Zelf niet laten repareren want kreeg te horen dat het €150 euro kon gaan kosten. Is er een site waar je lcdtjes kan bestellen? En is dit erg moeilijk of kan je dit met een "kitje" voor elkaar krijgen? Krijg alsnog een nieuwe telefoon door een mooie deal maar een beetje knutselen kan nooit kwaad..:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag achteraf op Ebay LCD-schermpjes voor de Viewty van zo'n 40 euro ofzo; wellicht kun je daar wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik nog memory kaart heb, kan ik op een of andere manier java toepassingen installeren op het interne geheugen?
Die lg software laat het op een of andere manier niet toe.

En tevens de vraag of iemand weet waar ik nou de verschillen tussen de firmwares kan vinden?
Ik heb 10c.

Verwijderd

Hallo,

ik weet niet of het op dit moment nog relevant is, maar ik heb een aantal maanden geleden last gekregen van stof onder mijn scherm. Ben er uiteindelijk vorige week mee terug gegaan naar Vodafone. Vandaag het toestel terug gekregen, met een complete nieuwe behuizing en nieuw schermpje. Alleen batterij en electronica e.d. zijn nog van de oude telefoon. Kosten : 0 euro.
Ik zeg : topservice van LG. ( volgens hun valt het gewoon onder de garanatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 weken deed, de camera het niet meer bij mij, schijnt een software fout te zijn, al je de camera probeerde op te starten, liep de hele telefoon vast, nu opgestuurd naar Hi, kijken hoelang dit weer gaat duren! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:46:
Naja, ik heb dus sinds kort een LG Viewty zoals ik al eerder aangaf, maar nu blijkt dat mijn knopje voor foto's te maken kapot is. Niet echt kapot maar je breekt bijna je vinger totdat ie een foto maakt.
Nu werkt er op mn werk ook iemand die een Viewty heeft en die hoeft maar gewoon normaal te drukken.

Mijn vraag is nu hoe het zit met de garantie en hoe ik hem gemaakt kan krijgen.
Ik heb hem via de Hi site gekocht. Volgens de site moet ik hem opsturen, maar kost dit mij dan verzendkosten? En krijg ik dan een leen toestel?

Nu hoorde ik ook van iemand dat ik gewoon naar een winkel kan gaan waar ze Hi abbo's verkopen en hem daar in kan leveren en dan wel een leentoestel krijg.
Hoe zit dit dan precies? Ik heb er totaal geen verstand van..

Alvast bedankt.
Ik heb mijn Viewty gister ook opgestuurd, wegens vast lopen camera tijdens opstarten, maar de verzendkosten zijn geheel gratis, alleen kan je het pakketje niet overal inleveren, als je je toestel pas 8 dagen hebt, krijg je een leen toestel, daarna moet je maar zien welk toestel je gebruikt, misschien is het ook wel handig om naar een KPN Buisness Center te gaan, daar kunnen ze hem vrijwel meteen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb momenteel de Viewty en probeer deze te koppelen aan een Logitech HS200 bluetooth stereo headset met A2DP. Ik vind de headset wel, en het pairen lukt ook, maar vervolgens kan ik helemaal niets. NIet bellen, niet opnemen, dus het lijkt wel of de viety niet meer weet dat tie gepaired is...

Heeft iemand een idee of ik nog wat extra's moet instellen of dat deze combi gewoon niet lukt?

Gr Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:09
hey jongens en meiden,

mijn vriendin heeft een lg viewty en ik heb een htc diamond. en we hebben het probleem dat ze soms mijn sms jes niet ontvangt. ik heb het idee dat het gebeurt als de berichtjes wat langer dan een sms zijn. is er al iemand die hier ervaring mee heeft of nog veel beter een oplossing. want het is heel erg irritant. ik heb met andere mensen geen probleem dus ik vind het heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:53:
[...]

Als dat ding gewoon met A2DP werkt kun je er vanuit gaan dat hij werkt met de Viewty. Ik heb zelf nu ongeveer 2 maanden een A2DP headset:

[afbeelding]

En dat werkt prima!
Ik lees dus dat het wel moet kunnen werken, maar bij mij werkt er niets van als ik gepaired heb...ik zoek gewoon deheadset op via bluetooth en pair ze....das toch alles wat ik moet doen of mis ik dan nog wat?

Gr Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee maanden de lg viewty in mijn bezit. Het is jammer dat je niet je berichten over kunt zetten op de computer (althans niet met de versie die ik in mijn bezit heb). Verder ben ik erg te spreken over de mogelijkheden om bestanden zoals pdf en powerpoint op de mobiel te kunnen bekijken.

Ik heb even een aantal vragen:

Heeft iemand een back up gemaakt van de bestanden op de mobiel (memo en agenda etc) met welk programma bekijk je vervolgens de bestanden op je pc?

Bij een vorig topic las ik dat er een programmaatje is om pdf bestanden te lezen en door te bladeren zonder eerst weer terug uit te hoeven zoomen. Ben ik duidelijk? Weet iemand om welk programmaatje dat gaat?

Aan het begin van deze topic las ik dat iemand een probleem had tijdens het typen van berichten, dat een woord plotseling verandert in een cijfercombi. Ik zag geen vervolg.... heeft iemand dit probleem en heb je dit op kunnen lossen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:
Weer een handig tip van het KU990.co.uk forum. Ik heb het probleem dat als ik mijn telefoon aansluit ik via de Phone Suite niet mijn smsjes kan backuppen. Er blijkt nu een oplossing te zijn voor dit probleem

[...]

Zodra ik thuis ben ga ik het bovenstaande proberen.
In mijn vorige bericht zei ik dat het met mijn telefoon niet mogelijk was berichten de backuppen. Dit was wat de lg helpdesk mij verzekerde. Bij de opvolger van de KU990 zou dit wel kunnen.

Nu lees ik dat het superkneus misschien wel gelukt is. Gaat het dan inderdaad om de KU990, want kan de map Conninfo.ini namelijk niet vinden. En de parameter veranderen betekent de naam van de map wijzigen... sorry heb geen idee. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:48:
[...]

In mijn vorige bericht zei ik dat het met mijn telefoon niet mogelijk was berichten de backuppen. Dit was wat de lg helpdesk mij verzekerde. Bij de opvolger van de KU990 zou dit wel kunnen.

Nu lees ik dat het superkneus misschien wel gelukt is. Gaat het dan inderdaad om de KU990, want kan de map Conninfo.ini namelijk niet vinden. En de parameter veranderen betekent de naam van de map wijzigen... sorry heb geen idee. |:(
Het gaat hier om een bestand op je PC, niet op de viewty zelf. Als je daar die parameter in verandert, werkt het backuppen van smsjes gewoon. Let wel op dat hij alles bij elkaar gooit (ontvangen en verzonden) en dat het de volgende keer dat je de LG suite opstart niet meer duidelijk is welke nu ontvangen is en welke verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt! het is gelukt. En wonder boven wonder heeft hij niet de berichten verzonden in ingekomen doorelkaar gegooid. nog niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Ik bezit momenteel een tytn 2 en muziek die ik door de speaker afspeel is helemaal niet zo luid en mooi.De n95 8gb van een maat is daarentegen heeft hele goede speakers. Hoe is de speaker van een viewty in vergelijking tot de n95 en tytn en andere telefoons?

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Viewty heeft geen speakers zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:08:
Viewty heeft geen speakers zover ik weet.
Nee maar ik bedoel gewoon de muziek op zijn hardst zette door de luidsprekers dus zonder oordoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 11:08
Iemand enig idee of je ook een grotere accu kunt krijgen? ik ben een beetje zat van 5 uur muziek. als ik langer dan 5 uur weg ben van huis. :(

ps. kom nou niet met het laffe antwoord: oplader mee nemen :P..

[ Voor 19% gewijzigd door LittleKiller op 09-09-2008 18:16 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste