Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:48:
[...]
De camera kan best mooie foto's schieten met daglicht
aangezien ik Muziek enkel voor langere tijd aanzet en dan heb ik er geen probleem mee om op 3 (virtuele) knoppen te drukken. Verder zie ik ook het nut van externe muziektoetsen niet in, aangezien je het toestel of in je broekzak hebt zitten of in je hand, waarbij je praktisch net zo snel de navigatie kunt bedienen. Enkel bediening via de headset zou wel fijn geweest zijn.
Stomme quoten lukt me nooit goed.
Maar bij daglicht mooie foto's is dus niet wat ik wil, ik wil gewoon leuke foto's nemen binnen, buiten, overal.
Lukt nu al aardig, maar ik geloof je helemaal dat de camera bij volledig licht goed is.
Over die mp3 speler:
Als een telefoon/mp3 speler in je broekzak zit is het altijd handig even op dat ene knopje te drukken voor een ander nummer of even op pauze zetten/ geluid uit.
Het is gewoon belachelijk dat je dan perse de telefoon uit je zak moet halen, c knop en dan tich keer op volgende ipv. folder structuur etc. etc.
Mijn mp3 speler van 15 euro heeft meer functies:(
Daar zitten gewoon knopjes op zodat je even pauze kan drukken als iemand je aanspreekt.
Ipv. dat ik dan patserig dat leuke zilverkleurig mobieltje te voorschijn moet trekken en even een paar knopjes moet indrukken op het scherm

Maar ik zal vast nog wel een proggie vinden waarmee dat beter kan.
Wel jammer dat je niet gewoon een andere skin zou kunnen nemen met bv. grotere knoppen of een andere visualsatie.
/sarcasm on
En die lekker kleine adaptor waar mijn koptelefoon in moet is ook al zo goed doordacht.
/sarcasm off
Ik moet er maar aan wennen komend jaar, maar zal echt nooit meer een lg kopen.
Mijn se w800i had meer functies qua mp3, camera was beter (geen 5mp, maar in elk geval lukte echt
elke foto)
Deze had een paar icoontje waarmee je met 1 druk op de knop flits aan kon zetten, een menu waarbij je direct zag bv. auto/manual etc. etc.
Alles moet omslachtig en onhandig hier nu...
Maar heb nu wel door hoe het moet (geen rode knop gebruiken) en dus lukt wel.
Maar heb steeds het idee dat ik bekocht ben, het is allemaal onnodig onhandig.
Tevens doet de camera knop het bij de lg niet als je een mp3 afspeelt dus waarom heeft dat geen pauze/play functie?
Dat is toch simpel te doen?
Mp3 aan > geen camera functie op de camera knop > waarom niet dan?
Dus ik zie iets leuks en wil het even fotograferen, tegen de tijd dat het toestel klaar is met zijn mp3 speler en eventueel multitasking af te sluiten is hetgeen ik wil fotograferen allang weg hoor.