Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Mgc schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:41:
[...]

Dit snap ik niet helemaal, de LG Viewty heeft toch geen gewone jack ingang?
Er zit een verloopstukje bij waar je wel je normale headset/oortjes op aan kan sluiten ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Hahn schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:04:
[...]
Er zit een verloopstukje bij waar je wel je normale headset/oortjes op aan kan sluiten ;)
Ah, ofcourse.

Even een ander kort vraagje. Ik las dat je alleen kon smsen met het "toetsenbordje" en je voor alle andere gevallen (agenda, internet, etc) je de standaard knoppen kreeg met 3 letters per knop. Is dit al *verholpen* door een patch? Of zijn er applications te vinden waarmee je dit kan veranderen?

edit: En doet de wekker het al als die in een stil profiel staat? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mag op 27-06-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Mgc schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:41:
[...]

Wat ik me af vroeg, zijn er nog overige voor en na delen (die niet zijn genoemd in de start post) al dan niet in vergelijking met de iPhone.
En hoe is de support met software? Windows Mobile en Symbian hebben natuurlijk een veel "bredere markt" en dus per definitie al meer programma's, van de iPhone kunnen we ook al wel vast stellen dat die heel populair is/wordt (mede dankzij het feit dat die zo goedkoop is in Amerika), maar hoe zit dat met deze LG?
De Viewty is geen echte IPhone killer: het werkt net niet zo soepel en het is net niet zo hip. De specificaties van de hardware zijn goed. Wil je een goede betaalbare cam-phone dan is de Viewty een uitstekend alternatief. De software is absoluut niet vergelijkbaar met Windows Mobile of Symbian: menu functies zijn niet aan te passen en de agenda-items zijn beperkt tot 100. De Viewty is een prima 'domme' GSM, terwijl WM en symbian toestellen onder de smartphones vallen. Gelukkig valt er veel te tweaken (kijk op www.ku990.co.uk). De LG is erg populair in Europa en veel verkocht. Toch zal de IPhone vele malen populairder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Is er een manier bij het verwijderen van alle sms’jes, dat hij eerst de oude verwijdert en dan pas de nieuwe? Aangezien ik hem altijd halver wege stop zet, zodat niet heel men inbox leeg is.

En ik vind het trouwens ook dom, dat hij pas aangeeft dat de inbox vol is bij de laatste sms, als je een sms aan het schrijven bent en de inbox zit al vol kan je niet effen snel de inbox legen, of versturen, of hem opslaan bij concepten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
D467 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:32:
Is er een manier bij het verwijderen van alle sms’jes, dat hij eerst de oude verwijdert en dan pas de nieuwe? Aangezien ik hem altijd halver wege stop zet, zodat niet heel men inbox leeg is.

En ik vind het trouwens ook dom, dat hij pas aangeeft dat de inbox vol is bij de laatste sms, als je een sms aan het schrijven bent en de inbox zit al vol kan je niet effen snel de inbox legen, of versturen, of hem opslaan bij concepten…
Ik kwam er gisteren achter omdat ik aan het tekentje zag dat hij de smsjes opsloeg op de sim ipv. telefoon, toen heb ik mijn outbox maar leeggegooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,iemand die ook problemen heeft met Divx filmpjes die niet getoond worden op je externe 2 GB card? Ik heb er zo 38 opgezet(sommige geconverteerd door de Divx encoder) maar krijg er maar 26 te zien. Alsof de anderen verdwenen zijn. En dat terwijl ik nog +/- 750 MB over heb. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:39
Ik heb zelf ook al een tijdje de viewty en mijn vrouw de Iphone. De viewty heb ik voor de looks genomen verder vind ik het een simpele telefoon die redelijke foto's/filmpjes maakt. Gelukkig heb ik mijn HTC Touch Cruise ernaast.

De Iphone vind ik kwa scherm, bediening(touchscreen) en Multi Media echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

vandevorst schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:12:
[...]

Ik kwam er gisteren achter omdat ik aan het tekentje zag dat hij de smsjes opsloeg op de sim ipv. telefoon, toen heb ik mijn outbox maar leeggegooit ;)
Maar heb je een oplossing? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maksietje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03 11:45

Maksietje

Keer je om en kijk vooruit

Gisteren heb ik uit frustratie mijn LG viewty keihard op de grond gegooid.
Positieve punten van de Viewty: Hij is stevig en leeft nog steeds zonder barst of wat dan ook.

Negatieve punten van de Viewty:

- Slechte camera (heb er nog geen fatsoenlijke foto mee kunnen maken).
- Niet gebruikers vriendelijk
- Geen software updates (bugs zijn bugs, en daar moet je omheen leven).
- Slecht geluid uit de telefoon (tijdens het bellen zijn mensen slecht te verstaan en mensen verstaan jou slecht)
- Multimedia is een ramp (muziek, foto's, video het duurt een uur voordat het geopend is)

Mijn eindoordeel over de LG Viewty na drie maanden gebruik:

Dit is met stip de slechtste telefoon die ik ook gehad heb. Mensen die er een overwegen aan te schaffen, maak niet de fout die ik gemaakt heb. Op dit moment zijn er zat veel betere alternatieve. Al kreeg ik hem gratis (oh ja, heb ik ook gehad bij mijn abbo), dan nog zou ik nooit meer een Viewty nemen.

Life is all about priorities!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
D467 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:02:
[...]

Maar heb je een oplossing? :P
De oplossing is dus om eerder te gaan opruimen, dus niet pas als je een rood envelopje op je scherm hebt, maar als je ziet dat smsjes niet langer op de telefoon zelf opgeslagen worden, maar op de simkaart. Afhankelijk van de simkaart kun je dan immers nog maar enkele tientallen smsjes opslaan.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Maksietje schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:23:
Gisteren heb ik uit frustratie mijn LG viewty keihard op de grond gegooid.
Positieve punten van de Viewty: Hij is stevig en leeft nog steeds zonder barst of wat dan ook.

Negatieve punten van de Viewty:

- Slechte camera (heb er nog geen fatsoenlijke foto mee kunnen maken).
- Niet gebruikers vriendelijk
- Geen software updates (bugs zijn bugs, en daar moet je omheen leven).
- Slecht geluid uit de telefoon (tijdens het bellen zijn mensen slecht te verstaan en mensen verstaan jou slecht)
- Multimedia is een ramp (muziek, foto's, video het duurt een uur voordat het geopend is)

Mijn eindoordeel over de LG Viewty na drie maanden gebruik:

Dit is met stip de slechtste telefoon die ik ook gehad heb. Mensen die er een overwegen aan te schaffen, maak niet de fout die ik gemaakt heb. Op dit moment zijn er zat veel betere alternatieve. Al kreeg ik hem gratis (oh ja, heb ik ook gehad bij mijn abbo), dan nog zou ik nooit meer een Viewty nemen.
Ik wil graag een mening tegenover zetten. Slechtste telefoon ooit is het voor mij zeker niet. Zou ik nu wat anders kopen. Denk het wel. Om even op verschillende punten in te gaan:

- Camera: is al een hoop over gezegd. Valt misschien tegen, maar misschien waren de verwachtingen ook te hoog.
- Gebruiksvriendelijkheid. Vind ik meevallen. Voor de wat meer sophisticated instellingen moet je zoeken.
- Software updates: inderdaad, vanwege die reden mijn laatste LG
- Slecht geluid: totaal geen last van
- Multimedia: kan sneller

Verder:
- Agenda en memo: voor mij de grootste tegenvaller, aantal items is zeer beperkt
- Thema's: dankzij de community heb ik nu 100 verschillende thema's. Ik ken weinig andere niet-smartphones met zo'n actieve club mensen er omheen
- Draadloze synchronisatie service: super ! Draadloos synchen met Google agenda

Ik blijf het een cool en apart toestel vinden. Veel mogelijkheden, maar meer dankzij de community (voor al www.ku990.co.uk) en niet dankzij LG. Ik ontdek steeds nieuwe dingen en blijf er nog een tijdje mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ik heb 2 vraagjes:
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?

- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
(melding is --> te-verbinding is mislukt....)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
marco_sire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:29:
ik heb 2 vraagjes:
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?

- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
Je bent wel hardnekkig met je vragen he.. :P

Vraag 1: dat kan inderdaad niet, groot is het grootst wat kan. Helaas pindakaas
Vraag 2: ik heb geen idee, en blijkbaar de rest hier ook niet. Anders was er vast wel een antwoord op je vraag gekomen. Je verwacht toch niet van iedereen die je berichtje leest dat hij antwoord, nee, dat weet ik niet, sorry. Dan zou het hele topic volstromen met nutteloze berichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleForce_NL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-09 11:11
HI,

Kan je met dit toestel en de Suite ook SMS vanaf je laptop/ps versturen? Scheelt een hoop tijd met typen :D
Kan het nergens vinden, dus, kan het? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog goeie navigatie software gevonden voor de viewty? google maps is ook niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
The_Fes schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:07:
[...]

Je bent wel GOED BEZIG met je vragen he.. :P

Vraag 1: dat kan inderdaad niet, groot is het grootst wat kan. Helaas pindakaas
Vraag 2: ik heb geen idee, en blijkbaar de rest hier ook niet. Anders was er vast wel een antwoord op je vraag gekomen. Je verwacht toch niet van iedereen die je berichtje leest dat hij antwoord, nee, dat weet ik niet, sorry. Dan zou het hele topic volstromen met nutteloze berichtjes.
I know maar aangezien er de laatste tijd wat nieuwe gebruikers bij waren gekomen dacht ik: laat ik de gok nog eens wagen.

@racer13: navi gaat niet lukken, helaas.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Wat ik zo stom vind, is dat er maar geen software update komt...

De hardware is gewoon een stuk beter dan de software laat vermoeden, er zit zelfs face-detection in... maar dat is dus alleen op een zeer moeilijke manier te gebruiken (via het zoran menu)...

Ook zullen er vast meer dingen zijn die nog beter kunnen, maar er komt maar geen nieuwe software,.. hier baal ik wel weer van.

Verder iemand een idee wat het verschil is met software v10a en v10e? Je kunt namelijk blijkbaar wel via een hack van software wisselen, maar geen idee wat de risico's en verschillen zijn...

[ Voor 20% gewijzigd door Tonkey op 04-07-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschillen zijn minimaal heb ik begrepen , tot bijna niets, ik kan het ook niet begrijpen dat ze zoon mooi telefoontje op de markt brengen , en vervolgens gewoon aan de dingen die verbeterd kunnen worden niks meer aan doen, meer zoiets van geld cashen en wegwezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Inderdaad ja, en ik vind bluetooth 2.0 ipv 1.2, face detection etc.. wel belangrijke verschillen... Dat ze dat dan ook toevoegen aan de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Heb sinds kort een KU990 gekregen van mijn ouders. Heb de PC-Suite geïnstalleerd en heb een paar nummers erop gezet.(dat was op win-xp) Heb sinds vandaag Vista erop, en nu kan ik de nummers niet meer beluisteren in de Muziek manager, en het uploaden naar het intern geheugen kan ook niet.
Als ik een bestand wil afspelen(.mp3) in de Muziekmanager, krijg ik het volgende ervoor: Handset-bestand ondersteunt afspelen niet. (Die dag daarvoor wou dit allemaal wel winXp-sp3)

Enig idee wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

[ Voor 21% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 06-07-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbn16
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb 2 dagen terug de LG Viewty gekocht.
Heb de LG PC Suite-software geïnstalleerd om wat foto's van GSM naar PC te zetten.

Verbinding tussen GSM en PC is met USB.
Dan klik ik in LG PC Suite op 'Inhoud'.
Vervolgens kom ik in 'Inhoudbeheer' en krijg ik dit bericht: 'Kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. Controleer de COM-poort en maak verbinding met het venster in-actief'.
De GSM geeft aan: 'Kan niet uitvoeren. Conflict met (Mijn Afbeeldingen).

PS. Ik gebruik Windows Vista Ultimate, weet niet of de software compitabel is met Vista.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik had dit in het begin ook tot ik ontdekte dat ik programma's op de achtergrond uit moest zetten. Door op het symbool rechtsboven (vierkant verdeelt in kleine vierkantjes) te klikken kun je zien wat er actief is. Alleen basisscherm en menu moeten actief zijn, de rest uit.

Overigens kun je de PC suite het beste alleen voor synchronisatie met Outlook gebruiken. Voor het overdragen van foto's en muziek kies je onder USB verbindingen -> massa-opslag . Je Viewty (of eigenlijk de SD kaart die daar inzit) werkt dan gewoon als een soort USB stick. Het uitwisselen van bestanden is dan een fluitje van een cent. Werkt zelfs onder Linux.

Laat even weten of dit werkt.

[ Voor 37% gewijzigd door coenox op 07-07-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbn16
  • Laatst online: 29-04-2024
coenox schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:27:
Ik had dit in het begin ook tot ik ontdekte dat ik programma's op de achtergrond uit moest zetten. Door op het symbool rechtsboven (vierkant verdeelt in kleine vierkantjes) te klikken kun je zien wat er actief is. Alleen basisscherm en menu moeten actief zijn, de rest uit.

Overigens kun je de PC suite het beste alleen voor synchronisatie met Outlook gebruiken. Voor het overdragen van foto's en muziek kies je onder USB verbindingen -> massa-opslag . Je Viewty (of eigenlijk de SD kaart die daar inzit) werkt dan gewoon als een soort USB stick. Het uitwisselen van bestanden is dan een fluitje van een cent. Werkt zelfs onder Linux.

Laat even weten of dit werkt.
Het heeft geholpen, Mijn Videos stond nog open!

Super bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

vandevorst schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:02:
Wat ik zo stom vind, is dat er maar geen software update komt...

De hardware is gewoon een stuk beter dan de software laat vermoeden, er zit zelfs face-detection in... maar dat is dus alleen op een zeer moeilijke manier te gebruiken (via het zoran menu)...

Ook zullen er vast meer dingen zijn die nog beter kunnen, maar er komt maar geen nieuwe software,.. hier baal ik wel weer van.

Verder iemand een idee wat het verschil is met software v10a en v10e? Je kunt namelijk blijkbaar wel via een hack van software wisselen, maar geen idee wat de risico's en verschillen zijn...
Een aantal posts terug had ik het wat nader verklaard. Zoals Racer13 zei; de verschillen zijn minimaal. Het is dus niet echt een update anders was het geen 1.0 gebleven, maar de typenummers zijn verschillen tussen providernetwerken.
Echter zitten er wel wat kleine veranderingen in, niets schrikbarends. En als je hetzelfde als mij wil meemaken tijdens de upgrade dan ben je 3 volle dagen bezig om alles weer goed te krijgen. Ik kreeg van allerlei problemen met bluetooth, want zijn adres was gewist, ook de IMEI code was weg, en zo een hoop andere problemen.

Uiteindelijk toch goed gekregen, maar ik raad je aan om op http://www.ku990.co.uk/ alle adviezen goed op te volgen voordat je begint. Ik raad het je iniedergeval niet aan, want er zijn minimale verschillen (meeste in GUI)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
marco_sire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:29:
ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
Mij lukt dit icm Vodafone office. Ik gebruik de Viewty als internetmodem voor mijn Palm Tx (handheld PDA). Ik heb de Palm en de Viewty 'gepaired'. Moest veel prutsen op de Palm (vooral instellen init string), maar op de Viewty heb ik niets hoeven aanpassen.

Dit is het script dat ik heb gebruikt:

Code:
Delay: 10
Send: AT+CGDCONT=1,"ip"
Send: live.vodafone.com (of het AP van je provider)
Send CR
Send: ATD*99#
Send CR
End

Of je dat ook zo ergens op de laptop kunt gebruiken weet ik niet, geen ervaring mee.

[ Voor 16% gewijzigd door coenox op 08-07-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik een mogelijk software probleem had met mijn beeldscherm.. hebben ze bij het KPN bussines point mijn software geupdate..(ja het is wel een echte update,heb een iets ander lettertype nu en het "vergrendeld" scherm is ook anders nu)

echter..nu werkt mijn alarm niet meer in stille modus..is hier iemand die weet wat ik hiermee aan moet,aangezien ik nu (wil ik ongestoord kunnen slapen) mijn tel. uit moet zetten om het alarm wel te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi ,
wie kan mij de instelling voor vodafone live (voor de umts) vertellen zelf kom ik der niet achter en bij vodafone kunnen ze het zelf ook niet vinden.
heb al een nieuwe sim kaart gehad van ze maar nog steeds geen live vodafone op mijn lg ku990 wie kan mij helpen als ik me kaartje in mijn oude tel doet kan ik wel alles.
HELLLLP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Had je hier al geprobeerd je instellingen te vinden: http://www.vodafone.nl/pr...ice/toestel/instellingen/?

Ik heb overigens een zakelijk vodafone abbo: instellingen werden automatisch gepakt. Heb je wel browser instellingen aangegeven welke verbinding gebruikt moet worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi coenox
ja ik heb al vele malen de instellingen veranderd en ingesteld zoals ze bij vodafone worden aan gegeven maar helaas.
nu vandaag kreeg ik ook een melding van geen umts dekking:( nu dat weer ,ik kijken op het net voor de dekkeing en ja hoor voledige dekking.
weer bellen met vodafone zelfs de td daar weet zich der geen raad mee ik begin een beetje hopeloos te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Misschien eens een andere Viewty proberen om te kijken of het aan je toestel ligt. Iemand in de buurt of teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, Je mag best eisen dat het werkt,

Het kan ook zijn dat je zoveel hebt veranderd dat er toch ergens iets niet goed staat. Is het een mogelijkheid om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen en van daaraf opnieuw beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:26
hoeveel zou een gloednieuwe viewty tegenwoordig waard zijn? gewoon los toestel, eventueel simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
200-250 gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
gis. schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:29:
hoeveel zou een gloednieuwe viewty tegenwoordig waard zijn? gewoon los toestel, eventueel simlock vrij?
Mja, heb zelf gister 250 betaald voor een 3 dagen oude viewty dus er zijn gekken die dat ervoor geven :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Hallo,

Ik ben van plan om de LG Viewty te kopen, maar ik heb nog een vraag...
Hoe lang duurt het ongeveer voordat het 'stof' onder het scherm komt? Want ik heb een winkel met goede aftersales gevonden maar die geeft niet langer dan 1 jaar garantie...
Dus als het gebeurt will ik wel graag garantie hebben, niet dat het na anderhalf jaar gebeurt.

Met vriendelijke groet,
NLCJ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
alle electronica in de hele EU heeft standaard een garantie van 2 jaar.
Dat is wettelijk vastgesteld, dit MOET de winkel dus ook geven.
Dus je hebt gewoon 2 jaar garantie op je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immorak
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb eigenlijk een rare vraag.

Bij mijn Viewty worden automatisch alle sms berichten, inbox en verzonden op de SIM kaart opgeslagen.
Dat is vrij irritant omdat de inbox dan zo vol is, Ik heb gezocht in alle opties om dit te wijzigen, en ook de handleiding doorgespit, maar kan het niet vinden.

Iemand enig idee, hoe dit te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
b0On schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:09:
Volgens mij is dat een Europese richtlijn. Deze geldt afaik niet in Nederland omdat we hier een bepaalde verwachte leeftijd hebben voor apparatuur, en dus de twee jaar ruim gedekt worden. Maar hoe het precies zit weet ik ook niet. Gelukkig is er met de search een boel te vinden omtrent dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Hmm, oke ik zal eens kijken. Dan heb ik nog een vraag, hoe is het internetten hierop? Is het een beetje snel? Hoe zien de webpagina's eruit? Ongeveer zoals op de computer? Want ik ben van plan om een Vodafone BloX van Onbeperkt internet erbij te doen, en dan YouTuben in de auto etc.

Iemand ervaring met dit? Ik heb ook even gekeken, maar BelCompany is 400 euro los, ik wil niet meer uitgeven dan 350 (inclusief goede garantie op de mobiel...).

EDIT:
Ik ben online een paar centen aan het bij verdienen en wil toch graag weten hoe de viewty deze pagina opent:

Niet meer nodig, deze coole site is al een mobiele versie aan het maken :)

[ Voor 31% gewijzigd door NLCJ op 13-07-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Toch heb ik nog een paar vraagjes, als ik een ander thema erop zet of andere programma's installeer, verloopt dan mijn garantie? Zo ja, als ik een back-up terugzet, heb ik dan weer garantie? Of kunnen ze zien dat er iets anders opgestaan heeft...

Ik had nog een vraag maar die ben ik waarschijnlijk vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Lekker rustig hier...

Ik kan de vraag weer herinneren :) Mijn vraag had betrekking tot het touchscreen, waarmee kan ik het vergelijken? Ik heb op de TomTom al best veel gespeeld, is dat ongeveer even fijn? Of is de LG Viewty fijner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Ik zou zo zeggen dat die van LG nog iets gevoeliger is als ik het vergelijk met mijn TomTom Go! XL.

Op die garantievraag heb ik geen goed antwoord, maar als je een backup van het gehele systeem maakt, en die terugzet als je garantie eist, dan kunnen ze er weinig aan zien hoor.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Hartstikke bedankt :) Gisteren 5 uur aan YouTube filmpjes over de Viewty gezien :P Best veel, maarja ik kan de Viewty hier niet bestellen :( (zit in Frankrijk). Ik weet in ieder geval zeker dat ik hem ga kopen :) Als iemand nog antwoord kan geven op hoe die internetpagina's opent (bijvoorbeeld kpn.nl of vodafone.nl) dan zou ik dat op prijs stellen :D (niet noodzakelijk aangezien ik al zeker weet dat ik de mobiel koop :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik vind de standaard webbrowser redelijk langzaam. Heb daarom Opera Mini geïnstalleerd, die kan de meeste websites goed aan en heeft een zoom functie. Beeld is vergelijkbaar met de laptop, maar dan natuurlijk kleiner. Alleen flash, filmpjes e.d. worden niet (rechtstreeks) getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Dank je wel!!!! Nu is er geen tegevaller meer :) Heb zojuist nog een goede winkel gevonden :D Dus morgen als we thuis zijn maar even bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, weet niet of dit een bekend probleem is.
Bij profielen blijft het belvolume op een bepaald niveau staan, als ik een ander profiel selecteer.

Als ik profiel 'normaal' geselecteerd heb (met belvolume 5), en ik zet hem dan op profiel nacht (met belvolume 1) komt nacht ook automatisch op volume 5 te staan.
Zet ik deze dan om naar volume 1, heeft profiel normaal vervolgens ook volume 1.

Is het niet mogelijk om voor elk profiel zijn eigen volume in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik wacht nog steeds op de Viewty, heb hem afgelopen Maandag besteld met een abbo. in de webwinkel bij HI, en mijn status blijft al een aantal dagen staan op: Geen voorraad.
Heb Hi vandaag eens gebeld, en gevraagd wanneer deze dan geleverd kan worden, het kan nog wel zijn dat ik een week moet wachten, duurt het dan zolang om de Viewty te leveren?, Van alle mensen die ik ken die deze telefoon hebben, hadden hem zeker binnen 5 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:46:
Even een vraagje, weet niet of dit een bekend probleem is.
Bij profielen blijft het belvolume op een bepaald niveau staan, als ik een ander profiel selecteer.

Als ik profiel 'normaal' geselecteerd heb (met belvolume 5), en ik zet hem dan op profiel nacht (met belvolume 1) komt nacht ook automatisch op volume 5 te staan.
Zet ik deze dan om naar volume 1, heeft profiel normaal vervolgens ook volume 1.

Is het niet mogelijk om voor elk profiel zijn eigen volume in te stellen?
Naar mijn weten kan dat onder menu -> instellingen -> profielen -> dan klik op een profiel en dan doe je bewerken.
ik moest ook ff zoeken :9 . kheb de viewty pas 1 dag.

[ Voor 3% gewijzigd door oZe NL op 18-07-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
profielen is inderdaad altijd lastig, ik vond het zo raar dat je in profiel stil geen feedback meer kreeg via het scherm...

Gelukkig nu onder custam profile een stil profiel gemaakt met feedback :P (geluid openemen: niks opnemen, gebruiken als beltoon en smstoon, wat een werk! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
vandevorst schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:26:
profielen is inderdaad altijd lastig, ik vond het zo raar dat je in profiel stil geen feedback meer kreeg via het scherm...

Gelukkig nu onder custam profile een stil profiel gemaakt met feedback :P (geluid openemen: niks opnemen, gebruiken als beltoon en smstoon, wat een werk! ;))
Het is nergens voor nodig om een leeg geluid in te stellen als je een stil profiel wil met feedback.

Als je deze instellingen gebruikt werkt het prima
Ik heb deze instellingen en dan trilt hij bij sms, bellen en aanraken, maar maakt geen enkel geluidje (ik heb mijn telefoon graag lekker stil)

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
The_Fes schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:57:
[...]

Het is nergens voor nodig om een leeg geluid in te stellen als je een stil profiel wil met feedback.

Als je deze instellingen gebruikt werkt het prima

[...]
Kan ook dat ik dat gedaan heb hoor ;)
T werkt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZe NL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:59:
[...]

kheb de viewty pas 1 dag.
Waar heb jij deze telefoon bestel dan? :), En hoelang duurde het voordat je deze telefoon in bezit had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:29:
[...]

Waar heb jij deze telefoon bestel dan? :), En hoelang duurde het voordat je deze telefoon in bezit had?
t-mobile heb ik hem besteld, binnen 2 dagen had ik hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:05
b0On schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:09:
Wettelijk gezien is een termijn van 6 maanden geregeld waarin de consument een verregaande bescherming heeft t.o.v. de verkoper. LG zelf biedt echter 2 jaar garantie, en een winkel kan dit niet verkleinen tot slechts 1 jaar. Je kan je LG natuurlijk ook gewoon rechtstreeks naar Dynafix sturen, die ook van 2 jaar fabrieksgarantie uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:28

CerandoX.nl

Vides

Heb hem gister gehaald, maar heb de screenprotector verneukt door idd stof. Is een screenprotector noodzakelijk om erop te doen, of niet? En hebben jullie deze op je viewty zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik heb er een ja, maar die kun je ook uitwassen onder de kraan en opnieuw bevestigen.. Bovendien heb ik nog een reserve liggen...

Er zit wel wat stop op, maar niet veel. (alleen op een plaats onder het scherm, en langs de speaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZe NL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:13:
[...]

t-mobile heb ik hem besteld, binnen 2 dagen had ik hem binnen.
Waarom zou Hi er dan zo lang over moeten doen? :O, Echt iedereen heeft dat ding binnen een aantal dagen, bij mij kan het nog wel 2 weken duren ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Waarom zou Hi er dan zo lang over moeten doen? :O, Echt iedereen heeft dat ding binnen een aantal dagen, bij mij kan het nog wel 2 weken duren ofzo...
Tja je kunt wel elke keer hier melden dat je er nog steeds aan het wachten bent op je telefoon maar daardoor zal het wachten niet korter worden en het is ook niet echt discussie waardig.

Zit nu te twijfelen of ik mijn Viewty naar de shop breng om er nieuwere firmware op te zetten (die 10H ofzo)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die firmware niet via internet downloaden, en dan op je mobiel zetten? :),

Nja, het wachten word er inderdaad niet korter op, als ik het hier blijf zeggen :p, Achja aan de telefoon zeiden ze dat het max. een week nog kan duren, dus vanaf volgende week, heb ik hem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:33:
Kun je die firmware niet via internet downloaden, en dan op je mobiel zetten? :),

Nja, het wachten word er inderdaad niet korter op, als ik het hier blijf zeggen :p, Achja aan de telefoon zeiden ze dat het max. een week nog kan duren, dus vanaf volgende week, heb ik hem! :)
Mja heb die verschillende firmware versies wel op internet gevonden, maar durf hem toch niet zelf te flashen eigenlijk.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
*weg*

Dit topic gaat over de technische aspecten van dit toestel, niet over waar je hem met welk abonnement het beste kunt kopen.

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 19-07-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:17
Krijg op mijn viewty Youtube (via m.vtap.com) niet aan de gang, zodra ik op "Play" druk, opent er een mediaplayer, gelijk gevolgd door een foutmelding :(

Ook de tour via NOS Mobiel krijg ik al niet aan de gang, dwz de live beelden waarop tijdens de etappe's.

Kan het zijn dat T-mobile dat niet toelaat ? (heb uiteraard wel dat tmobile mobiel internet abb. erbij, verder doet internet het ook wel, al worden cookies etc niet opgeslagen etc)
Of zijn voor het video bekijken nog speciale instellingen voor nodig welke ik hier niet zo makkelijk vind ?

Wie helpt me uit de brand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Heb laatst ook eens tunin.fm geprobeerd met T-Mobile PIT op de Viewty, maar ook ik krijg een foutmelding.. iets niet goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de youtube krijg ik ook een error google vidoe doet het ook niet , en vind het zeer jammer dat er geen flash ondersteuning is , eigenlijk is ie best nutteloos met internet vidoe's ik heb hi/kpn het is best wel raar want in het begin deed hij het wel , kreeg nog een waarschuwing dat 25 cent per minuut kost, ik heb vervolgens niks verandert , gister avond wou ik een kameraad van me een filmpje laten zien , youtube , deed het niet, google vidoe ook niet, vanmorgen voor de gein weer eens geprobeerd , en weer de zelfde error en nu doet hij het nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Hmm hoog tijd dat iemand die Google phone-software port naar de Viewty. Zover ik zie is het waardeloze software als je een beetje mobiel internet en agenda bij wil houden.

Gelukkig gebruik ik dat allemaal niet, maar in de toekomst overweeg ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Hey mede viewtys :)

Ik heb een probleem met mijn telefoon.

Ik krijg elke keer deze error (foto)

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b311/cannsz/error.jpg

Foto 2 is de multitasking optie die laat zien dat ik geen andere programmas open heb.

Ik snap niet waar dit vandaan komt.

Als ik de telefoon dan reboot dan doet hij het weer voor even.

Iemand ervaring met deze error.

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Zit je niet gewoon aan het maximum aantal berichten ? Je kunt een maximum van 300 berichten op je Viewty bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
R3dn3ck schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:27:
Hmm hoog tijd dat iemand die Google phone-software port naar de Viewty. Zover ik zie is het waardeloze software als je een beetje mobiel internet en agenda bij wil houden.
Op het Engelse forum is iemand die verwacht dat de Google-phone software inderdaad op de Viewty zou werken. Zou geweldig zijn aangezien de software voor de agenda op de Viewty inderdaad niet geweldig is. Overigens lukt het me wel om de Viewty draadloos met mijn online Google agenda te syncen. Dat is wel cool.

Mobiel internet werkt bij mij wel prima. Voor internetten gebruik ik Opera mini en de andere apps zoals Google maps, Gmail, Youtube werken bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

@ coenox

Helaas was het maar zo simpel. Al mijn mappen zijn leeg.

Ik heb de telefoon instellingen gereboot. helaas ook geen nut

i need help

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:18:
[...]

Overigens lukt het me wel om de Viewty draadloos met mijn online Google agenda te syncen.
Hoe krijg je dat voor elkaar?

/Laat maar, heb het via scheduleworld voor elkaar gekregen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
kidfunk schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:28:
Hey mede viewtys :)

Ik heb een probleem met mijn telefoon.

Ik krijg elke keer deze error (foto)

[afbeelding]
...
ik had dat probleem ook.
Khad ff met lg gebeld en bleek het iets met de firmware te zijn.
Ik heb een geheugen kaart in me mobiel zitten maar die zat helemaal vol, nu bleek dus dat ie alles op de geheugenkaart wou opslaan.

[ Voor 17% gewijzigd door oZe NL op 22-07-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

oZe NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:55:
[...]

ik had dat probleem ook.
Khad ff met lg gebeld en bleek het iets met de firmware te zijn.
Ik heb een geheugen kaart in me mobiel zitten maar die zat helemaal vol, nu bleek dus dat ie alles op de geheugenkaart wou opslaan.
Heb jij toen de firmware geupdate? want ik heb even gekeken naar mijn geheugenkaart en die zit nog niet voor een kwart vol.

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
kidfunk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:28:
[...]

Heb jij toen de firmware geupdate? want ik heb even gekeken naar mijn geheugenkaart en die zit nog niet voor een kwart vol.
Hoe groot is je kaart? Toevallig 4gb of groter?
Zoja, er mag niet meer dan 2gb vrije ruimte zijn want de Viewty ondersteunt standaard maar 2gb..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
@ kidfunk
Ik had hem toen naar een tmobile shop gebracht.
Volgens mij hadden ze hem daar eerst gereset en toen firmware update gedaan.

@ drunkfux
Mijn geheugenkaart is groter dan 2 GB, toevallig 4 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
coenox schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:18:
[...]

Op het Engelse forum is iemand die verwacht dat de Google-phone software inderdaad op de Viewty zou werken. Zou geweldig zijn aangezien de software voor de agenda op de Viewty inderdaad niet geweldig is. Overigens lukt het me wel om de Viewty draadloos met mijn online Google agenda te syncen. Dat is wel cool.

Mobiel internet werkt bij mij wel prima. Voor internetten gebruik ik Opera mini en de andere apps zoals Google maps, Gmail, Youtube werken bij mij goed.
Ik denk niet dat android op de viewty zal komen... LG komt helemaal niet met updates, laat staan een totaal andere software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
oZe NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:40:@ drunkfux
Mijn geheugenkaart is groter dan 2 GB, toevallig 4 GB.
Dan lijkt het me duidelijk...
Je kaart zit maar voor een kwart vol, is dus 1gb data, is dus 3gb vrije ruimte waar de Viewty niet mee overweg kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 23-07-2008 02:19 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
vandevorst schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:48:
[...]

Ik denk niet dat android op de viewty zal komen... LG komt helemaal niet met updates, laat staan een totaal andere software..
Ik verwacht ook niet dat LG hier mee komt. Sterker nog, dankzij de Viewty heb ik besloten nooit meer een product van LG te kopen. De Viewty is hardware-matig een meer dan uitstekend apparaat, maar de software zuigt. Dat is oplosbaar met updates, maar LG heeft een uitgekiende marketing strategie: maak, hype en verkoop een nieuw apparaat en bekommer je vervolgens niet om de gebruikers. LG is de Viewty alweer vergeten.

Android is een ander verhaal. Het is open source en dat betekent dat het door allerlei handige harry's op verschillende telefoons is te zetten. Ene Jools, actief op het Engelse www.ku990.co.uk, beweert dat het zou moeten kunnen omdat de hardware er goed genoeg voor is. Ik wacht het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

oZe NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:40:
@ kidfunk
Ik had hem toen naar een tmobile shop gebracht.
Volgens mij hadden ze hem daar eerst gereset en toen firmware update gedaan.
Er zit waarschijnlijk ook niets anders op voor mij om maar naar een shop te gaan als het zo door gaat. Ik heb hem online gekocht dus welke shop ik moet nemen is dan wel de vraag.

@drunkfux. Ik heb een 2 gig kaartje er in zitten dus daar kan het probleem niet van komen.
Maar ik waarder het erg dat je mee denkt

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
kidfunk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:41:
[...]
Er zit waarschijnlijk ook niets anders op voor mij om maar naar een shop te gaan als het zo door gaat. Ik heb hem online gekocht dus welke shop ik moet nemen is dan wel de vraag.
Ik heb me viewty ook online besteld, ik ben gewoon naar de eerste de beste tmobile shop gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Sommige mensen zijn ontevreden over camera. Terecht of onterecht, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik veel lol met het ding heb. Zoals, afgelopen zondag tijdens de Red Bull airraces. In de sportstand lukt het dan toch om een vliegtuig dat meer dan 200 km per uur vlieft te fotograferen.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3097/2697553277_6acaffac72.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik heel erg benieuwd naar ben is, hoe is de kwaliteit als je een filmpje maakt bij een concert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:42:
Sommige mensen zijn ontevreden over camera. Terecht of onterecht, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik veel lol met het ding heb. Zoals, afgelopen zondag tijdens de Red Bull airraces. In de sportstand lukt het dan toch om een vliegtuig dat meer dan 200 km per uur vlieft te fotograferen.

[afbeelding]
tja ik vind de foto's goed genoeg mits er goed licht is, zonder daglicht wordt het al een stuk minder ,

welke instellingen gebruik jij eigenlijk? want ik krijg mijn foto's niet zo scherp als jij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:53:
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is, hoe is de kwaliteit als je een filmpje maakt bij een concert?
De kwaliteit van het beeld is goed, maar het geluid daarintegen :X
Vanaf er wat bass inzit, dan krijg je érg zwaar geruis. Verder voor klassieke concerten ofzo heb je hier waarschijnlijk geen probleem mee, maar pop/rock/enzovoort zijn nogal bagger :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dan wel weer jammer, want een vriend van mij kan met zijn Nokia, echt goede geluiden opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vakantie heb ik een lange video opgenomen op mijn LG Viewty, het filmpje duurt 35 miunten en is ongeveer 550 MB groot.

Helaas is er geen audio maar wel beeld bij de video. Dit heb ik bij het afspelen op mijn viewty zelf en ook op de PC.

Is er een mogelijkheid om het geluid terug te "toveren"?
Omdat ik wel bijna zeker weet dat tijdens het filmen de opties goed waren en niet op "mute" stond oid., verder is er op hoge kwaliteit gefilmd, hier de precieze specificaties van het filmpje volgens WMP Classic.

Ik waardeer alle hulp want dit filmpje is erg dierbaar voor me

Mediaplyer classic eigenschappen:
Video: DivX 5 640x384 30.00fps [Stream 00]
Audio: MPEG Audio Layer 3 22050Hz mono 64Kbps [Stream 01]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:42:
[...]

tja ik vind de foto's goed genoeg mits er goed licht is, zonder daglicht wordt het al een stuk minder ,

welke instellingen gebruik jij eigenlijk? want ik krijg mijn foto's niet zo scherp als jij :X
Ik gebruik buiten vaak ISO 100 of 200. In dit geval had ik de sportstand gebruikt. Afgezien van de ISO zet ik meestal alles op automatisch. Het is wel altijd even een kwestie van uitproberen. Als ik weet dat ik foto's toch niet afdruk (meestal) gebruik ik liever 3MP dan 5 MP. De foto wordt dan sneller opgeslagen en is voor mijn gevoel scherper. De mooiste foto's levert de makro stand. Niet voor niets dat mensen die graag laten zien. Deze heb ik bijvoorbeeld dit weekend gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3182/2709897240_3b29b0876a.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:17
mooie komodo-varaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Sorry, maar het gaat hier om de foto :)

En ik kan nog langer wachten, volgende week maandag wordt mijn Viewty bij het bedrijf geleverd en dan komt die volgende week donderdag hier aan :( Ze hadden een lading niet Nederlandse Viewty's ontvangen en geretourneerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik zit dus te twijfelen tussen de Viewty en de Samsung F480. Denk dat het de Viewty word, maar toen bedacht ik me iets. Ik kan pas 10 september verlengen, is ie dan nog wel te koop bij Belcompany?

Mooie foto's Coenox!

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:13:
Ik zit dus te twijfelen tussen de Viewty en de Samsung F480. Denk dat het de Viewty word, maar toen bedacht ik me iets. Ik kan pas 10 september verlengen, is ie dan nog wel te koop bij Belcompany?

Mooie foto's Coenox!
De Viewty is een erg populaire mobiel, wat resulteert in een lange verkooptermijn ;) Je kunt hem in september gerust nog wel halen denk ik. Voor de zekerheid zou je het echter in de winkel even na kunnen vragen, of wellicht kun je nu al een verlenging afsluiten en het toestel krijgen? (In principe zou dat voor een telco bedrijf niet uit moeten maken).

Edit: Oh, ik had je onderschrift eerst niet gelezen (dacht dat het een signature was =p). In dat geval wordt nu al verlengen wel erg overdreven =p

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Weet iemand hoe je fm-tuner via de speakers kan afspelen?
Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
oZe NL schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:05:
Of kan dat niet?
Ik neem aan dat je sowieso je headset/oordopjes in moet pluggen, omdat die doorgaans als antenne gebruikt worden. Misschien kan het wel als je die ingeplugged hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of kan dat niet?
Dat is helaas onmogelijk; het kan enkel via de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:51:
[...]

Dat is helaas onmogelijk; het kan enkel via de headset.
Oke, ik heb ook nog een lg secret maar die was helemaal gestript, toen was het ff andere firmware erop zetten en hij deed het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Of kan dat niet?
Dat kan niet. Wat wel werkt: ik heb een tasje met een ingebouwde speaker. Als ik die via een kabeltje aansluit op de headset uitgang kan ik radio luisteren via de externe speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb net een 8gb micro sd voor mn viewty gekocht, alleen werkt hij niet. Ik weet dat er maximaal 2gb op kan, maar heb ergens gelezen dat het mogelijk zou moeten zijn dat hij ook de 8gb moet kunnen lezen, kan iemand mij hierbij helpen, vast al bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:52:
hoi ik heb net een 8gb micro sd voor mn viewty gekocht, alleen werkt hij niet. Ik weet dat er maximaal 2gb op kan, maar heb ergens gelezen dat het mogelijk zou moeten zijn dat hij ook de 8gb moet kunnen lezen, kan iemand mij hierbij helpen, vast al bedankt
Verkeerd gelezen: Er mag maximaal 2GB VRIJE RUIMTE zijn. Dus heel even 6GB erop proppen en dan werkt die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:52:
Waar heb je dat gelezen dan als ik vragen mag ?

Edit: ik heb ff zitten google'en maar ik zie het nergens.

[ Voor 6% gewijzigd door oZe NL op 31-07-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
oZe NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:18:
[...]

Waar heb je dat gelezen dan als ik vragen mag ?

Edit: ik heb ff zitten google'en maar ik zie het nergens.
Hier een paar pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het niet meer precies terug vinden, maar uit de onderstaande link kan je het ook afleiden:
http://www.ku990.co.uk/forum/showthread.php?p=47633

dus jullie zeggen dat de 8gb niet zal werken en de 6gb wel? Er zit inmiddels al 4gb aan bestanden op het kaartje het werkt perfect, groot nadeel is dat ik nu dus geen fotos kan maken omdat hij aangeeft dat het geheugen vol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:29:
ik kan het niet meer precies terug vinden, maar uit de onderstaande link kan je het ook afleiden:
http://www.ku990.co.uk/forum/showthread.php?p=47633

dus jullie zeggen dat de 8gb niet zal werken en de 6gb wel? Er zit inmiddels al 4gb aan bestanden op het kaartje het werkt perfect, groot nadeel is dat ik nu dus geen fotos kan maken omdat hij aangeeft dat het geheugen vol is...
Dat zeg ik niet, als je goed leest staat er: Een 8GB kaartje met 2GB gebruikte ruimte werkt NIET! Er moet MINIMAAL 6GB aan bestanden OP staan! Dus maximaal 2GB VRIJE RUIMTE!

Geheugen is vol kun je verhelpen door er nog 2GB bij te zetten ;) Dus maximaal 2GB vrije ruimte.

Oh, ik kan niet wachten tot volgende week :D

[ Voor 9% gewijzigd door NLCJ op 31-07-2008 21:33 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste