Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Originele thema's blijven behouden. Je pas alleen de Zilveren aan zodat je het thema menu kunt oproepen door 2x C in te duwen.. Daarna kun je gewoon je thema selecteren :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
is er toevallig al een app (oid) waarin het mogelijk is route te plannen
Dus gewoon zoiets als googlemaps, maar dan offline.
Moet in theorie toch mogelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat is wel even lastiger dan gewoon effe een ander thema erop gooien :(

edit: waarom kan ik de efs builder nergens meer vinden?

edit:heb um al, en alle thema's ginstaleert, best moi gemaakt sommigen, maar de viewty is wel iets langzamer,als je er aan begint, instaleer ze allemaal, da hoef je niet elkens keer de phone te verbinden

link naar viewty topic staat in de topicstart, wel eerst regristreren anders kan je de helft van de topics niet zien, downloaden, en instaleeren op de telefoon , en dan met name deze,

http://www.ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=3004

die is het gemakkelijkste :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:08:
hmm dat is wel even lastiger dan gewoon effe een ander thema erop gooien :(

edit: waarom kan ik de efs builder nergens meer vinden?
Ik heb ook problemen, ik kan nergens die shortcut.xml meer vinden, overal staat dat die er gewoon op moet staan, maar bij mij is die gwoon verdwenen:S

[ Voor 12% gewijzigd door Silasje op 16-05-2008 16:43 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een tip hoe je Contact "groepen'' kunt verwijderen uit dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verwijder ik in 1 keer alle smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardKnoX, als je zelf eventjes zou zoeken verzeker ik dat je het gevonden zou hebben in 5 seconden..

Anyway, in je inbox -> opties rechts onder -> Markeren -> langs boven eens "touchen" zodat alle vakjes aangevinkt zijn -> delete.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met de LG viewty> Als ik video's wil versturen groter dan 1 mb krijg ik melding, maximum bestandgrootte overschreden. Oplossing?????????????thanks

Heb je GSM's Beleid al gelezen? Je plempt weer je vraag neer, zonder enige vorm van inzet ...

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 17-05-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:29:
probleem met de LG viewty> Als ik video's wil versturen groter dan 1 mb krijg ik melding, maximum bestandgrootte overschreden. Oplossing?????????????thanks
Kleinere video's maken. Een mms kan een maximaal aantal kb aan. Je meot dan ook de instelling van je camera zo instellen dat ie de lengte en grootte van een mms bericht doet. Dit doe je bij de opties van je camera.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dat video verkleinen snap ik ook nog wel. Mijn vraag is dan ook, is er niet een instelling te veranderen zodat ik gewoon een video van 10mb kan mailen.

SLaat toch nergens op dat dat niet kan.

We hebben liever dat dan deze onzin, dus doen want het staat er niks voor niks!

[ Voor 32% gewijzigd door DaannO op 17-05-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:56:
Ja, maar dat video verkleinen snap ik ook nog wel. Mijn vraag is dan ook, is er niet een instelling te veranderen zodat ik gewoon een video van 10mb kan mailen.

SLaat toch nergens op dat dat niet kan.

ENnuh, ja heb het beleid gelezen, moet ik dan een heel verhaal van mijn probleem maken, net als sommige andere, compleet met allerlei verwijzingen, zodat het probleem alleen nog maar onduidelijker wordt.

groeten,
Ik zou zeggen ga naar je provider toe en klaag daar over de grootte van een mmsje ... Lijkt me trouwens ook vrij logisch waarom je geen 10 mb files kunt sturen, hoelang denk je dat ie erover doet om zoiets te verzenden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohohoh, het gaat niet om een MMS'je mensen, het gaat om een video file per e-mail versturen. Zo'n klein stukje tekst en dan nog het woord "mailen" verwarren met MMS. Nog meer reden om alles kort en bondig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh heb het al gevonden, kan nu video files van 10mb versturen

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon nu een paar dagen na een aantal jaar allerlei SPV's (orange versies van HTC's) versleten te hebben en ik moet zeggen, tis een leuk ding!

Nog een beetje wennen aan het touchscreen, heb flink lompe vingers, maar het gaat steeds beter.
Wat nog wel es lastig is, is dat je in de verschillende schermen/progjes ook verschillende manier hebt om te scrollen, maar das een kwestie van wennen.
De "sweep" over het scherm werkt meestal prima.

Heb de unsigned versie van mobyexplorer geinstalleerd, werkt ook, maar gebruiksvriendelijk is een ander verhaal.
Opera mini werkt ook goed.

Wat ik wel erg mis t.o.v. de Windows mobile foontjes is de mogelijkheid om bij items in de kalender ook een stukje beschrijving toe te voegen.
Dit neemt de LG suite niet mee !!
Kwam ik dus achter toen ik vlak voor een afspraak nog even de naam van de persoon wilde opzoeken maar die had ik dus niet meer in de kalender staan...
Even rekening mee houden dus.

Heb ook het siliconen hoesje gescoord op ebay en die bevalt erg goed!
Het in en uitzoomen met het wieltje bij de lens gaat nie zo makkelijk meer maar alle andere toetsen zijn prima te bedienen. Een aanrader.

Als volgende stap maar es kijken of ik er wat filmpjes op kan krijgen.
Iemand al de instelling uitgezocht voor GK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker...

Haal ik net mijn telefoon uit mn broekzak zit er een dikke ster in :'( :'( . Beeldscherm doet niks meer.. Geen idee hoe ik het gedaan hem mja.. Touchscreen werkt nog wel maar kan er dus niks op zien. Iemand enig idee aan welke kosten ik moet denken bij het vervangen van deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Schermpjes laten repareren is vaak onevenredig duur. Wellicht kun je het zelf doen, door ergens een schermpje op de kop te tikken?
Prijsopgave zou je natuurlijk altijd bij LG aan kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal morgen eens een belletje doen.. Er zelf aan knutselen lijkt me helaas niet zo'n sterk plan. Aan de site van lg mogen ze ook wel eens wat doen. Bij elk linkje met "service" krijg je een mooie "deze pagina kan niet gevonden worden". Beloofd veel goeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*edit* kan iemand mij vertellen hoe ik de Theme Manager helemaal verwijder van mn telefoon ??

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus hoe maak ik het overschrijven van de widgets en de theme_bg2.swf ongedaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Probleempje,

Ik zit bij Hi en ik kan nog wel normaal bellen met de LG Ku990, en smsjes ontvangen, en versturen.
Alleen er blijft telkens bovenin het icoontje staat dat hij bezig is met versturen, terwijl het allang verstuurd is?

Op het icoontje klikken, werkt ook niet, tel uitgezet en weer aangezet, accu eruit gehaald,,,Maar na ongeveer 1 minuut komt het icoontje weer,,, Iemand? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467,

Kheb niet direct een idee wat het mag zijn, maar probeer je Postvak IN, Uit, Verzonder, Concepten, .. eens volledig te legen (als dat natuurlijk kan, mss moet je bepaalde berichten houden).
Controleer ook of je toevallig geen uitgaande e-mail of mms hebt staan (per ongeluk gemaakt ofzo, geen idee).

Verder zou ik het niet weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het viewty iphone thema wil verwijderen, moet ik alle eerder geplaatste bestanden gewoon verwijderen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:00:
HardKnoX, als je zelf eventjes zou zoeken verzeker ik dat je het gevonden zou hebben in 5 seconden..

Anyway, in je inbox -> opties rechts onder -> Markeren -> langs boven eens "touchen" zodat alle vakjes aangevinkt zijn -> delete.. :)
bedankt, heb er behoorlijk lang naar lopen zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm k HardKnox, raar dat je het niet vond dan :P
Nuja, blij dat'k kon helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een hack of iets dergelijks om de SMS limiet naar boven bij te stellen? Ik wordt gestoord van het telkens moeten verwijderen van berichten omdat ik maar maximaal 300 smsjes in m'n inbox mag hebben van LG. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu enkele dagen mijn LG Viewty, ik heb zelf Orange, en heb ook orange world geactiveerd en het werkt verder allemaal prima. Alleen werk youtube filmpjes niet, als ik naar youtube ga en een filmpje wil afspelen krijg ik eerst de videospeler te zien met vervolgens een pop-up met daarin dat de verbinding mislukt is..Iemand enig idee wat ik fout doe? Het zelfde geldt ook voor Opera Mini die ik heb gedownload maar het installeren wilt ook gewoon niet lukken, hij zegt dan dat de verbinding is verbroken waardoor ik hem niet kan installeren..

B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds vandaag ook 1. Alleen heb ik een probleem. Ik connect via de LG suite via USB. hij herkend de mb en alles gaat ok. Dan wil ik naar inhoud gaan. Zegt hij dat hij geen verbinding met de telefoon kan maken en dat er misschien iets mis is met de COM poort? Hebben anderen dit probleem. Zoja hoe is dit te verhelpen? Ik heb al de optie massaopslag geprobeerd maar ik heb er geen geheugen kaartje inzitten. Dus dan gaat het ook moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:00:
D467,

Kheb niet direct een idee wat het mag zijn, maar probeer je Postvak IN, Uit, Verzonder, Concepten, .. eens volledig te legen (als dat natuurlijk kan, mss moet je bepaalde berichten houden).
Controleer ook of je toevallig geen uitgaande e-mail of mms hebt staan (per ongeluk gemaakt ofzo, geen idee).

Verder zou ik het niet weten. :)
Heel postvak uit leeg gemaakt, en nu werkt hij weer normaal ;)

Nog een vraagje:

Bij sommige nummers die ik luister via de headsett, hoor ik de bass met heel veel ruis? Is dat normaal?

Op mijn mp3 speler van samsung hoor k dat namelijk niet? En sommige nummers werken wel gewoon goed, nummers zijn trouwens allemaal mp3 formaat.... :|

[ Voor 21% gewijzigd door D467 op 23-05-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien corrupt bij het overzetten? Kheb er zelf nog geen last van gehad.
Kmis trouwens wel een beetje de equalizer optie, zelf je bass enzo instellen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikheb een probleem met de viewty, met het maken van een backup en het uploaden van mijn iphone thema is er wat mis gegaan. iphone thema zit er niet op en backup is weg. hierdoor dus geen werkend toestel. kan iemand met efs media builder een backup maken van een werkende firmware(liefst v10c) en deze toesturen? met de versie van ku990.co.uk is er veel gezeur met allemaal standaard o2 instellingen enzo. alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
effe vraagje he mensen, hoe krijg ik opera mini 4.1 op me mobiel?
heb hem er al op, alleen als ik probeer te installeren, dan begint te zeuren, dat ik mijn datum etc moet nakijken, dus een error.
dit staat gewoon goed, dus weet niet wat het probleem is :S

Opera Mini 3.0 hetzelfde, alleen installeerd ie dan wel, alleen als ik dan een pagina wil bezoeken komt ie met dezelfde fout als hieboven aangegeven...

[ Voor 23% gewijzigd door MartijnAbel op 24-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

wie kan mij helpen het volgende probleem op te lossen;

Ik ben nu al 2x naar een concert geweest en heb daar wat filmpjes gemaakt, de filmpjes op zich zijn uitstekend. Maar het geluid daarentegen is niet om aan te horen :( , het lijkt wel of er een hoop ruis op zit.
Heeft iemand enig idee of en hoe ik ervoor kan zorgen dat het geluid de volgende keer wel het aanhoren waard is.

Bij normale filmpjes is het geluid wel okay.

Voor de rest is het een perfect apparaat.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
bij een concert is het geluid te hoog en te hard, om voor de mic op te vangen.
de mic hoort dit als een soort van geluidsexplosie, en zal dat zo ook recorden ;)

dus wil niet beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is onderhand al een update van LG verschenen, of meer duidelijkheid van wanneer deze zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke update bedoel je? firmware, daar hoef je niet op te wachten , want die komt waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
hangt er vanaf welke firmware versie je zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
LG gaat waarschijnlijk toch geen nieuwe firmwares maken, dus erop wachten heeft neit echt veel zin. Er zijn wel verschillende versies van versie 10, maar er zijn nauwelijks verschillen tussen de versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
zijn juist grote verschillen tussen de versies hoor ;)

heb nu 3 viewty's gehad in 2maand tijd, met firmware 10a 10c & 10f, en er zit wel degelijk verschil in.
niet veel zichtbaar, maar wel under the hood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Enige verschil dat ik kan vinden is dat op de branded versies bloatware zit.. Verder niet echt verschil opgemerkt?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Mijn tel bevriest elke keer als ik een foto op bosseleren maak, |:( hoe kan dit? firmware probleem?
Ook heb ik dat de muziek soms in een keer stopt, dan komt er een melding met "formaat ongeldig, sluiten" ofzoiets, dat is alleen maar op te lossen door m eerst uit te zetten

[ Voor 48% gewijzigd door Silasje op 26-05-2008 17:06 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een lg viewty..

Nu wil ik op msn, maar dit werkt niet..

En krijg als ik hem wil aanzetten (nog niet eens inloggen)
De melding dat ik niet kan aanmelden op de service.

Ik maak trouwens gebruik van HI (mens maakt fouten)

Zijn er hier mensen met dit probleem en/of oplossing zoals een andere downloud/install.

Zoals je in het beleid van dit forum kunt lezen, is het niet de bedoeling om je vraag hier neer te plempen. Onderzoek eerst zelf een-en-ander, beschrijf wat je hebt onderzocht en waarom het niet werkte. Pas daarna moet je gaan denken aan het plaatsen van een bericht waarin je al je ervaringen die je recent op hebt gedaan met dit probeem omschrijft.

[ Voor 35% gewijzigd door pven op 26-05-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm kevinnnnn, zoals pven reeds zei, probeer zelf eens wat te zoeken, google enz.. En indien je niet direct een oplossing zou vinden, stel ik je voor om gewoon eens contact op te nemen met je provider en daar je instellingen configureren/verbeteren/..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hele tijd geleden wat dingen veranderd in mijn viewty zoals
het camera geluidje en de t-mobile intro.
Maar ik weet niet meer hoe het programma heet waarmee ik dit gedaan heb.
Het was niet mobyexplorer.
Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programma om audio te beluisteren op de LG Viewty ? Streaming audio. Bijvoorbeeld van 3fm de livestream ? Voor nokia is er de internetradio, maar dat is een sis bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik weet niet met welk ander programma je het shutter geluid kunt uit zetten..

edit: @hierboven, al eens geprobeerd om gewoon naar de site te gaan en zo op de stream te 'klikken'?
Kheb er zelf geen ervaring mee, maar normaal gezien zou dit toch moeten lukken.. Aangezien Youtube audio & video streamt.. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net die mobyexplorer gedownload en kreeg alleen een .jar file
maat het programma wat ik gebruikte werkte vanaf mijn pc.
Of haal ik nu dingen door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:43:
Ik had net die mobyexplorer gedownload en kreeg alleen een .jar file
maat het programma wat ik gebruikte werkte vanaf mijn pc.
Of haal ik nu dingen door elkaar.
Je haalt zinsdelen door elkaar imo :X
En een .jar kun je normaal gezien gewoonweg openen met Winrar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was QPST explorer. Alleen krijg ik deze nu ook niet meer aan de praat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:56:
Het was QPST explorer. Alleen krijg ik deze nu ook niet meer aan de praat |:(
Weet redelijk zeker dat je het programma EFS Media builder bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

D467 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:08:
Probleempje,

Ik zit bij Hi en ik kan nog wel normaal bellen met de LG Ku990, en smsjes ontvangen, en versturen.
Alleen er blijft telkens bovenin het icoontje staat dat hij bezig is met versturen, terwijl het allang verstuurd is?

Op het icoontje klikken, werkt ook niet, tel uitgezet en weer aangezet, accu eruit gehaald,,,Maar na ongeveer 1 minuut komt het icoontje weer,,, Iemand? :|
Doe ik de telefoon uit, om het geheugen chippie effe eruit te halen, en stop alles weer terug en doe hem weer aan. Verstuur ik een sms krijg ik weer dat icoontje telkens in beeld,,,, *Jeej*

Hebben meer mensen hier last van?
Ik blijf maar hopen op een firmware... Die toch nooit zal komen :'(

edit
Sms komt dus ook niet aan, ik ga hem denk ik maar terug brengen?'
OF verstuurd hij ze niet meer omdat je teveel smsjes hebt in je inbox? :z

[ Voor 8% gewijzigd door D467 op 29-05-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Kijk eens in je postvak uit,kan zijn dat daar nog wat staat wat niet gelukt is en blijft proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb elke keer dat de muziek ineens stopt, en dan krijg ik de een melding dat het formaat niet goed is, vaak heeft ie dan al een uur afgespeeld, dus aan de muziek ligt het niet, ik moet de tel resetten om het weer normaal te krijgen! hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rns-twk
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 13:50
Na veel geprobeer blijf ik met een probleem zitten met mijn Viewty in combinatie met een externe
GPS receiver en navigatiesoftware. Het probleem ligt hem in dat de software (AmazeGPS) geen toegang van de Viewty krijgt voor lokale connectiviteit (bluetooth) en netwerk toegang. Ik krijg telkens de vraag (wil je toestaan dat...), maar als ik op "deze keer toestaan" klik gebeurt er vervolgens niets. Even uitleggen:

Zowel de exterene GPS receiver als het programma AmazeGPS werkte direct, en leidde mij keurig langs een bepaalde route (ben er een stukje mee gaan rijden). De tweede keer gaf problemen, maar niet de problemen die iemand eerder hier in dit topic aangaf (alleen achtergrond van programma zichtbaar). Bij mij draait het programma prima, maar de Viewty geeft het programma geen rechten om gebruik te maken van Bluetooth en Internet. Ik krijg de vraag wel (of je toestemming wilt geven dat het programma gebruik mag maken van 'lokale connectiviteit'), maar als ik antwoord "deze keer toestaan" blijft hij het vragen. Je kunt overigens kiezen uit: "Toegang tot afsluiten" (wat ik niet helemaal begrijp??), "Deze keer toestaan", of "Deze keer weigeren. Ook de eerste optie een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat.

Daarna heb ik nog in tel.menu bij toepassingen apazegps geselecteerd en gekozen voor "machtigingen instellen`, maar dan kan je alleen maar kiezen tussen `vragen´ en ´nooit toestaan´. Na een paar keer geeft ie het op, met als gevolg dat de GPS receiver geen contact mag maken met AmazeGPS. Het ligt dus niet aan het programma, heb zelfs een tweede navigatieprogramma (Nav4All) geprobeerd, en die heeft hetzelfde probleem.

Ik heb al veel geprobeerd te zoeken, ook op dit forum, maar heb nog niemand met hetzelfde probleem gevonden. Heeft iemand hier een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:05
D467 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Doe ik de telefoon uit, om het geheugen chippie effe eruit te halen, en stop alles weer terug en doe hem weer aan. Verstuur ik een sms krijg ik weer dat icoontje telkens in beeld,,,, *Jeej*

Hebben meer mensen hier last van?
Ik blijf maar hopen op een firmware... Die toch nooit zal komen :'(

edit
Sms komt dus ook niet aan, ik ga hem denk ik maar terug brengen?'
OF verstuurd hij ze niet meer omdat je teveel smsjes hebt in je inbox? :z
Ik zie vaak genoeg bij telefoons dat plotseling het nummer van de berichtencentrale is gewijzigd, dus check dat ook ff (als er tenminste smsjes in je outbox zijn achtergebleven).
Bij KPN / Hi abonnement moet dat +31653131313 zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

areyouben schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:46:
[...]

Ik zie vaak genoeg bij telefoons dat plotseling het nummer van de berichtencentrale is gewijzigd, dus check dat ook ff (als er tenminste smsjes in je outbox zijn achtergebleven).
Bij KPN / Hi abonnement moet dat +31653131313 zijn. :)
Ik zat hiervoor ook 2 jaar lang bij Hi met een anderen telefoon, nóóit problemen.
Ik denk dat er gewoon een bug in zit ofso, of dat ik teveel berichten heb en dat hij hem dan niet meer kan opslaan in outbox.

Want als ik wat berichten delete, werkt het weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Nog nóóit meegemaakt dat het nr van de berichtencentrale veranderd is uit zichzelf.........tenzij er iemand aan de gsm zat die overal op heeft lopen drukken! en er geen verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen me telefoon terug van reparatie, software update gehad (V10f) en hele nieuwe behuizing en voorkant. Het rare is dat ik opera mini na de update in het begin ook niet werkend kreeg. Kreeg ook de foutmelding van tijd/datum. Na 1 dag probeerde ik het nog eens te instaleren en toen werkte het wel.

Dus voor degene die opera mini niet werkend krijgen, misschien gewoon downloaden paar dagen op je telefoon laten staan en dan nog eens proberen te instaleren.

*knip* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 04-06-2008 12:04 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
never mind

[ Voor 95% gewijzigd door marco_sire op 09-06-2008 09:10 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
ik heb 2 vraagjes:
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?

- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
(melding is --> te-verbinding is mislukt....)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
rustig hier........
wie heeft er een mooi tasje gevonden (geen crystal case en niet die dure novere)?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royk800i
  • Laatst online: 28-09-2024
Heeft de Viewty tegenwoordig wel een beschermklepje voor de camera?

of is de foto op de link gephotoshopt?
http://img2.freeimagehosting.net/uploads/157f5a9fc2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Woei, ik heb sinds dinsdag ook een zilvere Viewty. Erg mooi apparaatje.

Nu heeft een vriend van mij dezelfde Viewty, alleen dan de zwarte versie, daar stond tot mijn verbazing een iets andere firmware op. Dat terwijl we beide Hi/KPN hebben.
Ik heb firmware 10b en hij 10c, na wat gespeur op internet bleek er ook al een 10f en een 10h in omloop te zijn!

Heeft iemand al een succesvolle firmware upgrade uitgevoerd? Ik heb die van het ku990.co.uk forum geprobeerd, daar had een Engelsman de firmware ingepakt en gedeeld, upgraden werkte perfect alleen na het intoetsen van de pincode gaf de telefoon aan dat mijn USIM locked was. Ben nu dus mijn backup aan het terugschrijven, maar ik vraag me af of iemand al een goede upgrade achter de rug heeft?

Er zijn schijnbaar wel een aantal dingen veranderd ten opzichte van de vorige versies, waaronder een sneller werkend menu, dus misschien wel de moeite waard!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

royk800i schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:14:
Heeft de Viewty tegenwoordig wel een beschermklepje voor de camera?

of is de foto op de link gephotoshopt?
http://img2.freeimagehosting.net/uploads/157f5a9fc2.jpg
ziet er vrij echt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Dat is volgens mij de KU990R met de "R" erbij dus ;)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die nieuwer dan ? die lijkt me wel wat beter , voor de camera in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik miste ook al altijd dat klepje voor de camera, vind het enorm irri dat die lens vuil kan komen. Vaak als ik foto's wil nemen moet ik eerst het lensje wat "afstoffen", wat ik vroeger niet had met men SE.
Anders ben ik er nog steeds zeer tevreden over. (Op wat mankementen na natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
iemand die me kan helpen?
marco_sire schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:10:
ik heb 2 vraagjes:
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?

- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
(melding is --> te-verbinding is mislukt....)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Zo nou na een aantal dagen geprult te hebben met de firmware versie wissel is het mij toch gelukt om het helemaal werkende te krijgen.

Ik draai nu dus versie 10F. Er zijn wel wat veranderingen in de firmwares zoals ik al zei. De versie die ik heb heeft een sneller menu, en ook het laden gaat wat sneller (bij sommige firmwares blijft hij heel lang bij het Pincode OK vakje hangen tijdens het opstarten).

Ook zag het lock screen er anders uit (Zover ik zag heb je twee versies, ééntje met spiegelend effect onder de tijd met een witte waas bovenaan, en een versie met een blauwe kleur ontgrendelregel.)
De nieuwere firmwares hebben het "saaie" blauwe lock screen, die kreeg ik dus ook bij de firmware wissel van 10B naar 10F. Heb dus de betreffende bestanden van de oude firmware overgezet zodat ik mijn mooie "spiegelende" lock screen kreeg, werkt perfect!!

Stuitte onderandere ook nog tegen een SIM locked melding aan tijdens de firmware wissel, er is een applicatie in omloop die de SIM ook kan unlocken, op het ku990.co.uk forum staat daar meer over. Dit heb ik dus ook moeten doen om de firmware om te wisselen, en toen bleek dat ik iets te onzorgvuldig naar het advies van de mensen op dat forum geluisterd heb. Wat bleek; mijn IMEI en Bluetooth adres zijn overschreven/gewist door die applicatie.
Dat heb ik dus ook weer verholpen door in de source bestanden van de telefoon te komen en daar instellingen te veranderen en de IMEI en Bluetooth code terug te zetten, werkte ook perfect.

Nu draait de telefoon weer helemaal op en top met de nieuwe firmware. Geen drastische veranderingen maar toch wel wat kleine bugfixes en GUI veranderingen merkte ik.

Mocht iemand het ook willen doen, ga dan naar het ku990.co.uk forum en zorg dat je daar de instructies zorgvuldig opneemt en uitvoert, voor je het weet ben je net zo diep beland als ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap 1 ding eigenlijk niet, waarom geven ze niet gewoon die firmware voor alle viewty's uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Ik zal even beide vragen proberen te beantwoorden. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:53:
is die nieuwer dan ? die lijkt me wel wat beter , voor de camera in iedergeval
De KU990R is inderdaad nieuwer zover ik op internet zag. Wordt iniedergeval nog niet in de Hi.nl shop aangeboden of een andere telecomshop. Denk dus dat het nog maar in mondjesmaat in Nederland te verkrijgen is.
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:48:
ik snap 1 ding eigenlijk niet, waarom geven ze niet gewoon die firmware voor alle viewty's uit?
Het is niet zozeer een nieuwe firmware voor LG. De verschillende types zijn voor de verschillende providers gemaakt. Op het ku990.co.uk forum stonden er wel wat kleine veranderingen tussen de types. Je kan natuurlijk wel indenken dat ze eerst begonnen zijn met 10A te maken en in de tussentijd feedback ontvangen waardoor er sommige punten veranderd zijn. LG zegt dat het niet om een firmware update gaat, waardoor ze er dus ook geen nieuwe versies op verschillende telefoons opgezet hebben.
Alle andere firmwares werken natuurlijk prima, maar ik ben zo iemand die van alles het nieuwste moet hebben :D

Overigens wil ik dit niet keihard beweren, maar het is een feit dat er kleine veranderingen tussen de versies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:08
Ik wil nog wat nieuwe spellen er op zetten maar kan nog niet zoveel leuks vinden, zag bij een collega op een IPhone het spel Parking Lot, geweldig spel! Echt super verslavend.

Iemand die weet of dit ook op de viewty te krijgen is? Ik kan het iig niet vinden maar er zijn mensen zo vreselijk handig dat die het misschien wel zelf overgezet hebben en het werkend hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R3dn3ck schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:12:
Ik zal even beide vragen proberen te beantwoorden. ;)

[...]

De KU990R is inderdaad nieuwer zover ik op internet zag. Wordt iniedergeval nog niet in de Hi.nl shop aangeboden of een andere telecomshop. Denk dus dat het nog maar in mondjesmaat in Nederland te verkrijgen is.

[...]

Het is niet zozeer een nieuwe firmware voor LG. De verschillende types zijn voor de verschillende providers gemaakt. Op het ku990.co.uk forum stonden er wel wat kleine veranderingen tussen de types. Je kan natuurlijk wel indenken dat ze eerst begonnen zijn met 10A te maken en in de tussentijd feedback ontvangen waardoor er sommige punten veranderd zijn. LG zegt dat het niet om een firmware update gaat, waardoor ze er dus ook geen nieuwe versies op verschillende telefoons opgezet hebben.
Alle andere firmwares werken natuurlijk prima, maar ik ben zo iemand die van alles het nieuwste moet hebben :D

Overigens wil ik dit niet keihard beweren, maar het is een feit dat er kleine veranderingen tussen de versies zijn.
tja ik zie het gewoon als een stukje service wat je normaal gesproken wel mag verwchten van een telefoon van 400 euro , als er veranderingen gemaakt kunnen worden die beter/makkelijker zijn, waarom niet gewoon voor iedereen , als je geen nieuwe firmware wilt prima, maar nu heb je geen keus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister maar mijn LG Viewty verkocht door de brakkige service van LG.
Als ze nou eens FW updates gaven... Maar nee...

Heb ene iphone gekocht :D
Geloof me, het is een verademing na die viewty....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds gisteren een Vieuwty, maar heb een aantal vragen/ problemen.

Als ik bij bv Contactpersonen helemaal naar beneden wil kan ik niet scrollen naar beneden, terwijl ik ad zijkant wel een balkje zie die nog een deel naar beneden kan.

Daarnaast kan ik nergens terug vinden hoe ik het verschrikkelijke geblieb en getril uitschakel als ik het scherm aanraak. Zeg maar toestenvolume, als er toetsen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0On
  • Laatst online: 12-05 19:27
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:40:
heb sinds gisteren een Vieuwty, maar heb een aantal vragen/ problemen.

Als ik bij bv Contactpersonen helemaal naar beneden wil kan ik niet scrollen naar beneden, terwijl ik ad zijkant wel een balkje zie die nog een deel naar beneden kan.

Daarnaast kan ik nergens terug vinden hoe ik het verschrikkelijke geblieb en getril uitschakel als ik het scherm aanraak. Zeg maar toestenvolume, als er toetsen zouden zijn.
het scrollen bij de viewty werkt op twee verschillende manier.
Soms kan je het balkje rechts gebruiken en soms niet.
Als je het wel kan gebruiken staan er kleine pijltjes boven en onder. Dan kan je gewoon op de pijltjes drukken op of ergens op de balk.
Als je het niet kan gebruiken staat er alleen een balk. Je kan dan scrollen door je vinger in de tegenovergestelde richting te vegen. Dus net alsof je het beeld omhoog drukt als je naar beneden wil scrollen.

Bij beide manieren kan je trouwens ook met de ring achter op je telefoon om je lens heen scrollen maar dit vind ik zelf niet handig.

De geluiden en trillingen kun je aanpassen in een profiel. Je kan of een profiel kiezen wat het niet gebruikt of zelf een profiel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:35:
Ik heb gister maar mijn LG Viewty verkocht door de brakkige service van LG.
Als ze nou eens FW updates gaven... Maar nee...

Heb ene iphone gekocht :D
Geloof me, het is een verademing na die viewty....
Ik ben ook blij dat ik hem niet lang meer hoef te hebben, in augustus mag ik mijn contract weer verlengen en kan dus een nieuwe telefoon nemen. Heb het ook wel gehad met de Viewty, maarja toen ik hem vorig jaar kocht waren er weinig goede alternatieven, het is nu wat beter gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja voor mij voldoet hij nu prima, alleen die iphone is toch wel verleidelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Als ik het topic zo lees lijken de meesten niet echt tevreden met de viewty. Mag ik misschien vragen waarom? Doordat het scrollen/qwerty niet overal hetzelfde werkt? Of vooral omdat de touchscreen niet goed [ genoeg ] reageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaguya schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:44:
Als ik het topic zo lees lijken de meesten niet echt tevreden met de viewty. Mag ik misschien vragen waarom? Doordat het scrollen/qwerty niet overal hetzelfde werkt? Of vooral omdat de touchscreen niet goed [ genoeg ] reageerd?
Beide.
Het duurde voor mij gewoon erg lang voordat er gebeurde wat ik wilde dat er zou gebeuren.
Foto nemen duurt lang, email werkt voor geen meter, foto's laden sloom, bij internet zit er zo'n rare zwarte balk onder (bij opera mini) geen qwerty toetsenbord, slome menu's etc...

ik heb nu de iPhone en alles gaat daar gewoon meteen als je er op drukt, werkt zoveel makkelijker, en het werkt dus ook gewoon.

Niet dat de viewty nu een slechte telefoon is, maar dit vond ik toch zeker wel minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:35:
[...]

Beide.
Het duurde voor mij gewoon erg lang voordat er gebeurde wat ik wilde dat er zou gebeuren.
Foto nemen duurt lang, email werkt voor geen meter, foto's laden sloom, bij internet zit er zo'n rare zwarte balk onder (bij opera mini) geen qwerty toetsenbord, slome menu's etc...

ik heb nu de iPhone en alles gaat daar gewoon meteen als je er op drukt, werkt zoveel makkelijker, en het werkt dus ook gewoon.

Niet dat de viewty nu een slechte telefoon is, maar dit vond ik toch zeker wel minpunten.
Problemen met camera en het laden van foto's zul je niet meer hebben nee, met een 2mp (en zeer slechte) camera :')
Internet gebruik ik nauwelijks (standaart browser)
En reactie gaat hier wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Ik lees net hier boven dat bericht van ''marco_sire" over caller ID.

Ik kan het in mijn viewty niet vinden. Als ik op internet zoek dan zie ik bij verschillende websites ook staan dat het er niet in zit?

Mischien kan iemand anders of marco_sire mij daar mee kan helpen.

Zit er caller ID op de viewty? zo ja waar kan een mens dat vinden? :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
kidfunk schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:06:
Ik lees net hier boven dat bericht van ''marco_sire" over caller ID.

Ik kan het in mijn viewty niet vinden. Als ik op internet zoek dan zie ik bij verschillende websites ook staan dat het er niet in zit?

Mischien kan iemand anders of marco_sire mij daar mee kan helpen.

Zit er caller ID op de viewty? zo ja waar kan een mens dat vinden? :)
caller-id zit er wel degelijk op maar je krijgt geen fullscreen plaatje (je kan kiezen uit klein, middel of groot).

iemand een idee hoe ik mijn viewty als modem voor mijn pc kan gebruiken?
als ik een sms tik (qwerty) wil naar boven scrollen kan ik dan ook de 'veeg'-beweging gebruiken om
naar boven te gaan in? het wieltje van de lens doet het namelijk niet.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:23:
[...]

Problemen met camera en het laden van foto's zul je niet meer hebben nee, met een 2mp (en zeer slechte) camera :')
Internet gebruik ik nauwelijks (standaart browser)
En reactie gaat hier wel goed...
Als ik eerlijk mag zijn vind ik de camera van de iphone nog best wel goed.
de foto's zijn altijd wel scherp, wat bij de viewty niet altijd het geval was.
toch merk je wel het verschil van 2mp vs 5mp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

marco_sire schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:41:
[...]

caller-id zit er wel degelijk op maar je krijgt geen fullscreen plaatje (je kan kiezen uit klein, middel of groot).

iemand een idee hoe ik mijn viewty als modem voor mijn pc kan gebruiken?
als ik een sms tik (qwerty) wil naar boven scrollen kan ik dan ook de 'veeg'-beweging gebruiken om
naar boven te gaan in? het wieltje van de lens doet het namelijk niet.
Kan je mij ook vertellen hoe ik dat kan vinden? Caller ID
Ik zoek maar ik kan het echt niet vinden,

Als je een sms typt in qwerty mode dan kan je vegen ja .

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Laatst online: 15:26
zijn er mensen die xs4all aan de praat hebben?

ik krijg het maar niet voor elkaar, maar first try in thunderbird lukt het wel. dus ik snap er geen flikker van. mijn instellingen:

Titel -> niet relevant
Mijn naam -> idem
Gebruikersnaam -> username
Wachtwoord -> mijn wachtwoord
E-mailadres -> username@xs4all.nl
E-mailadr. v. antw -> username@xs4all.nl
Server uitg Email ->smtp.xs4all.nl (hier moet iets van hi of kpn misschien staan?? maar wat..)
Server ink. Email -> pop.xs4all.nl (ik heb gekozen voor pop omdat ik ergens in dit topic las dat me phone maar 300 mailtjes kan opslaan, en dan stroomt ie meteen vol als ik imap neem. daarom pop3.
Max. ontv.grootte -> 1MB
Postvaktype -> pop3
Op server opslaan -> nee
Verz. mail opsl in -> Handset
Toegangspunt -> mobiele startsite(overige opties: mobiel internet, KPN internet, KPN MMS)
Automatisch ophalen -> Uit (omdat hij het toch niet doet nu..)
Geavanceerde inst. -> Aan
SMTP-poortnummer -> 25
Inkom. Serverpoort -> 110
SMTP-validatie -> uit
SMTP-gebruikersnm -> username@xs4all.nl
SMTP-wachtwoord -> mijn wachtwoord
Aanmeld. bev. APOP -> Uit

ik heb dus gekozen voor de niet beveiligde POP3 variant. beveiligde zal het sowieso niet doen want daarom wil gmail gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
Ehm.. als ik van kpn 2g naar kpn 3g wil, krijg ik de melding "not registred"... Ligt dit aan mijn instellingen in de telefoon, of aan kpn? Balen dat ik nu hsdpa heb, en nog niet snel op internet kan zitten...

Volgens KPN ligt het niet aan de instellingen daar... het zal dus ergens aan de telfoon moeten liggen..

Edit: fijn dat KPN mij na een telefoontje of 6, 7 (van een minuut of 5-10 per keer) nog niet kan vertellen dat je daar een umts sim voor nodig hebt, wat mij trouwens in de primafoonwinkel al na 20 seconde verteld kon worden. Fijn, die klantenservice :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Tonkey op 24-06-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rns-twk
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 13:50
kidfunk schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:
[...]Kan je mij ook vertellen hoe ik dat kan vinden? Caller ID
Ik zoek maar ik kan het echt niet vinden,
Begrijp ik het goed dat je bedoeld dat er een foto verschijnt van de persoon die jou belt? Dit kan vrij gemakkelijk, en zelfs op twee manieren ;) Enige voorwaarde is dat je de contactpersoon voor wie je een foto wilt instellen opgeslagen moet zijn op je handset, en niet om de SIM. Zodra je dit hebt (gewijzigd), kun je via : Media > Mijn afbeeldingen > Een foto selecteren en voor opties kiezen > Gebruiken als > Afbeelding voor contactpersoon, een foto toewijzen. Of: via contactpersoon bewerken gewoon bij "afbeelding" klikken. Hoop dat je er zo uit komt (en dit is wat je bedoelde).

Nog even n.a.v. dit:
rensgrandprix schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:54:
Na veel geprobeer blijf ik met een probleem zitten met mijn Viewty in combinatie met een externe
GPS receiver en navigatiesoftware. Het probleem ligt hem in dat de software (AmazeGPS) geen toegang van de Viewty krijgt voor lokale connectiviteit (bluetooth) en netwerk toegang. Ik krijg telkens de vraag (wil je toestaan dat...), maar als ik op "deze keer toestaan" klik gebeurt er vervolgens niets. Even uitleggen:

Zowel de exterene GPS receiver als het programma AmazeGPS werkte direct, en leidde mij keurig langs een bepaalde route (ben er een stukje mee gaan rijden). De tweede keer gaf problemen, maar niet de problemen die iemand eerder hier in dit topic aangaf (alleen achtergrond van programma zichtbaar). Bij mij draait het programma prima, maar de Viewty geeft het programma geen rechten om gebruik te maken van Bluetooth en Internet. Ik krijg de vraag wel (of je toestemming wilt geven dat het programma gebruik mag maken van 'lokale connectiviteit'), maar als ik antwoord "deze keer toestaan" blijft hij het vragen. Je kunt overigens kiezen uit: "Toegang tot afsluiten" (wat ik niet helemaal begrijp??), "Deze keer toestaan", of "Deze keer weigeren. Ook de eerste optie een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat.

Daarna heb ik nog in tel.menu bij toepassingen apazegps geselecteerd en gekozen voor "machtigingen instellen`, maar dan kan je alleen maar kiezen tussen `vragen´ en ´nooit toestaan´. Na een paar keer geeft ie het op, met als gevolg dat de GPS receiver geen contact mag maken met AmazeGPS. Het ligt dus niet aan het programma, heb zelfs een tweede navigatieprogramma (Nav4All) geprobeerd, en die heeft hetzelfde probleem.

Ik heb al veel geprobeerd te zoeken, ook op dit forum, maar heb nog niemand met hetzelfde probleem gevonden. Heeft iemand hier een suggestie?
Ik heb dezelfde vraag naar klantenservice LG gestuurd. Die gaven bij hun eerste antwoord ("De Viewty heeft geen interne GPS functie, dus kan het niet als navigatiesysteem gebruikt worden") aan mijn vraag helemaal niet goed gelezen te hebben, en na verduidelijking kreeg ik het antwoord dat de Viewty geen software aankan die gebruik maakt van een (al dan niet externe) GPS receiver. Dat is toch onzin, of niet? Het probleem is alleen dat de software geen toegang krijgt van de Viewty. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Mijn Viewty ligt in de kast. Geweldige hardware, maar te 'dom' voor mij. Ik heb dus weer mijn Treo 680 in gebruik. Ik zal nog wel weer eens switchen, maar voorlopig zijn er voor mij net te veel ergernissen: te weinig agenda items, te weinig memo's te traag internet, een querty toetsenbord dat niet overal werkt. Aan de hardware ligt het niet, de Viewty heeft een superscherm, is mooi vormgegeven en heeft een snelle chipset.

Er zijn aanwijzingen dat het nieuw Android operating systeem van Google op de Viewty zou kunnen werken. Er wordt door mensen op www.ku990.co.uk aan gewerkt. Als dat lukt ben ik helemaal terug bij de Viewty en zou het wat mij betreft een echte iPhone killer kunnen worden. De Viewty is super, ik voel me alleen door de mensen van LG (software update) in de steek gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:08
Niemand die Parking Lot (de apple game) ook op Viewty werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvdlaak
  • Laatst online: 12-10-2008
Bij bladeren in foto's/video's loopt ie steeds vast. Ook bij luisteren naar korte stukjes muziek, wordt steeds opnieuw opgestart. Foto's ingesteld op 5 mP, na verloop van tijd staat ie weer op de laagste resolutie enz. Nooit meer een gsm van LG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:21
coenox schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:56:
Mijn Viewty ligt in de kast. Geweldige hardware, maar te 'dom' voor mij. Ik heb dus weer mijn Treo 680 in gebruik. Ik zal nog wel weer eens switchen, maar voorlopig zijn er voor mij net te veel ergernissen: te weinig agenda items, te weinig memo's te traag internet, een querty toetsenbord dat niet overal werkt. Aan de hardware ligt het niet, de Viewty heeft een superscherm, is mooi vormgegeven en heeft een snelle chipset.

Er zijn aanwijzingen dat het nieuw Android operating systeem van Google op de Viewty zou kunnen werken. Er wordt door mensen op www.ku990.co.uk aan gewerkt. Als dat lukt ben ik helemaal terug bij de Viewty en zou het wat mij betreft een echte iPhone killer kunnen worden. De Viewty is super, ik voel me alleen door de mensen van LG (software update) in de steek gelaten.
Heb je ook een linkje naar een topic op ku990.co.uk waarin dat staat? Als ik op "android" zoek zie ik alleen topics waarin mensen vragen of het mogelijk is, wat dan meteen door iemand anders naar het rijk der fabelen verwezen wordt. Dat geeft mij niet veel hoop dat er een Android Viewty komt in ieder geval.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
corvdlaak schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:33:
Bij bladeren in foto's/video's loopt ie steeds vast. Ook bij luisteren naar korte stukjes muziek, wordt steeds opnieuw opgestart. Foto's ingesteld op 5 mP, na verloop van tijd staat ie weer op de laagste resolutie enz. Nooit meer een gsm van LG!
Vastlopen heb ik nooit last van. Het teruggaan naar de laatste resolutie gebeurd normaal gesproken alleen als je (per ongeluk) switched naar de VGA camera aan de voorkant.

Ik zal ook geen GSM van LG meer kopen, maar dat heeft meer met software en nazorg te maken. Ik denk dat de Viewty hardwarematig van hoge kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
The_Fes schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:18:
[...]

Heb je ook een linkje naar een topic op ku990.co.uk waarin dat staat?
Als je in kijkt op http://www.ku990.co.uk/fo...wthread.php?t=7795&page=3 zie je dat jools zegt: ' Based on how it's been tested so far, I would say it will run Android (if Andy Rubin's statement holds) fairly easily.'

Android heeft een 200 MHz processor nodig, de Viewty heeft max. 140 MHZ. Maar Jools geeft aan dat de Viewty i.t.t. andere toestellen een aparte videoprocessor heeft, net als een PC zeg maar. Er zal wel het één en ander aan drivers moeten gebeuren. Bv. om de 5 MP camera onder Android aan de praat te krijgen. Jools is ontwikkelaar en was betrokken bij het 'Vuite project'. Ik ben in ieder geval hoopvol gestemd door zijn woorden. Of het echt gaat lukken, de tijd zal het leren.

Dan tot slot nog wel even een voorbeeldje van hoe ik steeds meer ontdek aan de Viewty en hoe het toestel, ondanks ook veel irritaties, mij toch verrast: er zit een optie in om met een server te synchroniseren. Hierdoor kan ik de agenda nu draadloos synchroniseren met Google agenda. Dit vind ik een handige en coole optie. Ik doe dit met tussenkomst van scheduleworld, waar je ook het maximale aantal items kan instellen (dit in verband met de max. 100 afspraken in de Viewty). Werkt super en na instellen merk je niet dat scheduleworld ertussen zit omdat daar alles volautomatisch in te stellen is.

Dit soort ontdekkingen maakt dat ik bijna dagelijk switch tussen mijn Treo 680 (gebruiksvriendelijk en zakelijk) en mijn Viewty (hip, handig en hot).

[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 27-06-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort ook een Lg viewty, maar de standaard screenprotector laat al los. Nu had ik gezien dat er nog één bij zit. Hoe moet ik deze aanbrengen? En nog een vraagje: Ik heb gelezen dat de viewty ook powerpoints kan laten zien. Hoe werkt dat? Alvast bedankt Niels! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:09:
Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort ook een Lg viewty, maar de standaard screenprotector laat al los. Nu had ik gezien dat er nog één bij zit. Hoe moet ik deze aanbrengen? En nog een vraagje: Ik heb gelezen dat de viewty ook powerpoints kan laten zien. Hoe werkt dat? Alvast bedankt Niels! ;)
Aanbrengen van de screenprotector staat in de TS :+
- maak een ruimte klaar waar geen/zo min mgoelijk stof is (badkamer: hete kraan open laten staan om te stomen en de stoom neer laten slaan)
- Haal de accu uit je telefoon
- Maak een oplossing van lauw water en afwasmiddel
- Was je handen direct om je vingers van vet te ontdoen, liefst niet afdrogen met doek (= pluisjes)
- Zorg dat het scherm van je viewty stofvrij is
- Haal de screenprotector van de bescherming
- Zet de screenprotector in je zeepoplossing
- Pak je screenprotector en laat hem uitlekken
- Plaats je screenprotector op het scherm, door het zeepwater kan je de protector nog makkelijk verschuiven.
- Met een plastic card de bubbels eruit duwen
- Laten drogen
Over die powerpoints heb ik zelf geen ervaring, dat zal iemand anders je moeten zeggen. Misschien eens proberen te googlen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screenprotector laten uitlekken, moet deze helemaal droog zijn of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te veel afdrogen, gewoon ff uit"shudden", weliswaar zachtjes, dat ie wat wak is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:25:
screenprotector laten uitlekken, moet deze helemaal droog zijn of hoeft dat niet?
Nee niet helemaal droog, dan kun je hem niet meer verschuiven. Maar ook niet meer zo nat dat je telefoon meteen doorweekt is.Gewoon dat het meeste water er af is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Kan ik mijn eigen oordopjes gebruiken?
Ja dat kan!
Dit snap ik niet helemaal, de LG Viewty heeft toch geen gewone jack ingang?

Anyways, ik ben de afgelopen weken steeds meer verliefd geworden op de iphone. Naast het feit dat je er een abbo voor moet afsluiten bij T-Mobile en ze je wsl flink zullen uitbuiten is voor mij het grote nadeel van de iPhone dat die maar een 2mp camera heeft.
Toen ik ging zoeken naar iets anders kwam ik tot de conclusie dat de LG Viewty wel erg veel overeen kwam met de iPhone, maar wél een goede camera heeft.
Wat ik me af vroeg, zijn er nog overige voor en na delen (die niet zijn genoemd in de start post) al dan niet in vergelijking met de iPhone.
En hoe is de support met software? Windows Mobile en Symbian hebben natuurlijk een veel "bredere markt" en dus per definitie al meer programma's, van de iPhone kunnen we ook al wel vast stellen dat die heel populair is/wordt (mede dankzij het feit dat die zo goedkoop is in Amerika), maar hoe zit dat met deze LG?
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste