Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Het ligt niet aan de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de kabel uitgeprobeerd met een andere lg phone, en die wordt wel gewoon herkend. Ook een oud (werkend) kabeltje geprobeerd, en daar herkent ie het ook niet mee..
Wel sinds een paar weken een andere harde schijf, maar kan me vaag herinneren dat ik het daarna nog wel ooit gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:12:
[...]

Het ziet eruit alsof het bijna gaat regenen, N95 maakte tog betere foto's!
Die is wel bijna 100 EUR (of zelfs 200 EUR voor de N95 8GB) duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsaus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-03 18:02
Vraagjes aan de mensen met de full-body protector van Invisibleshield.

Is die echt full body?
Ook de lens van de camera etc beschermd?

neemt de gevoeligheid van het scherm met deze protector veel af of is dat ongeveer gelijk aan de standaard knal'm'erop protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hier berichten direct aan één iemand versturen? via mail of iets..
Heb iemand gevonden die ooit het zelfde probleem heeft gehad, maar om nou te gaan zitten wachten tot hij dit ooit leest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
offtopic:
Dit is niet echt de juiste plaats voor zo'n vraag, maar door even naar je voorkeuren te gaan kun je DM's aanzetten waarmee je iemand via het forum een bericht kunt sturen, mits die ander het aan heeft staan. Anders is er nog mail, wat je in iemands profiel kan vinden. Als daar ook niets staat wil die persoon blijkbaar niet gecontacteerd worden en heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
appelsaus schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:00:
Vraagjes aan de mensen met de full-body protector van Invisibleshield.

Is die echt full body?
Ook de lens van de camera etc beschermd?

neemt de gevoeligheid van het scherm met deze protector veel af of is dat ongeveer gelijk aan de standaard knal'm'erop protector?
en, beschermt het tegen mogelijke stofjes? bestaat het shield uit 1 stuk, en zo niet, is dat te zien?

Ik heb hem vandaag besteld, en wil ook een goede bescherming eromheen. Grappig trouwens dat een hoop mensen grotendeels naar de fotokwaliteit kijkt. Mij maakt dat totaal niet uit, ga er waarschijnlijk alleen mee bellen en smsen. Vooral smsen. En voor sms vond ik dat querty toetsenbord wel leuk. Krijg er ook maandje internet bij op de proef, verwacht dat ik het op ga zeggen, maar misschien raak ik er wel aan verslaafd.

[ Voor 30% gewijzigd door keluwak op 21-04-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:12:
[...]

Het ziet eruit alsof het bijna gaat regenen, N95 maakte tog betere foto's!
Ehm, tja, dat is ook van binnen uit genomen, dat is nooit heel slim natuurlijk...
Maarja, nog even onder auto en sunny, vanuit een open raam :P (en tegen de zon is, zoals wel te zien is :P)

Afbeeldingslocatie: http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_1955.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_195501.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 21-04-2008 20:02 . Reden: Wederom, check je images! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Hallo,

Ik heb vorige week ook een LG Viewty besteld, hij is helaas nog niet binnen :'(
ik wil me wel goed voorbereiden voor hij binnen is, daarom heb ik 1 vraag:

1. Het Noreve hoesje, is de ingang voor de headset gewoon vrij als je het hoesje eromheen hebt?

Alvast bedankt ;)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Nog even een vraagje over het QWERTY toetsenbord op de Viewty. Hoe goed werkt deze t.o.v. een regulier keypad of een touch based 12-knops keypad? Maak je meer of minder fouten, typ je sneller of minder snel? Het lijkt me enorm makkelijk moet ik zeggen, maar als het een beetje brak is geïmplementeerd dan kan dat heel de user experience om de zeep helpen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:14:
Zoals je ziet, als er genoeg licht is maakt hij fantastische foto's. Gisteren ben ik naar het concert van Armin van Buuren geweest, heb daar een paar filmpjes gemaakt. Zien er ook erg goed uit, ondanks de beroerde lichtomstandigheden :)
_/-\o_ :D Geweldig concert he ik was er ook! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
LB06 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:47:
Nog even een vraagje over het QWERTY toetsenbord op de Viewty. Hoe goed werkt deze t.o.v. een regulier keypad of een touch based 12-knops keypad? Maak je meer of minder fouten, typ je sneller of minder snel? Het lijkt me enorm makkelijk moet ik zeggen, maar als het een beetje brak is geïmplementeerd dan kan dat heel de user experience om de zeep helpen.
Mijn ervaring is dat het erg lekker typt, gewoon met je vingers. Vooral als hij ook trilt per aanraking, erg fijn. Jammer dat hij in stille stand niet trilt, dat doet ie alleen op lawaaistand. Anyway, ik typ wel wat sneller dan ik zou doen met een 'ouderwetse' mobiele telefoon. Fijn is ook dat als je iets wil veranderen gewoon een heel stuk tekst of een woord oid kan highlighten en wegkieperen. Iets wat onmogelijk is zonder touchscreen.
b00ster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:04:
[...]

_/-\o_ :D Geweldig concert he ik was er ook! _/-\o_ :D
Was zeker geweldig! :Y ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:
[...]

Mijn ervaring is dat het erg lekker typt, gewoon met je vingers. Vooral als hij ook trilt per aanraking, erg fijn. Jammer dat hij in stille stand niet trilt, dat doet ie alleen op lawaaistand. Anyway, ik typ wel wat sneller dan ik zou doen met een 'ouderwetse' mobiele telefoon. Fijn is ook dat als je iets wil veranderen gewoon een heel stuk tekst of een woord oid kan highlighten en wegkieperen. Iets wat onmogelijk is zonder touchscreen.
Ook mijn beleving. SMS'en gaat echt heel snel en aanpassingen maken is zo gebeurd. Ben ook geneigd langere SMS'jes te sturen op een of andere manier. Vast omdat ik het typen zo leuk vind :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

nou ik heb de theme manager er op gezet maar ik heb toch last van redelijk veel hangups bij de verschillende themes. heb ik nou wat verkeerd gedaan of hebben jullie daar ook wel eens last van?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silasje schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:46:
1. Het Noreve hoesje, is de ingang voor de headset gewoon vrij als je het hoesje eromheen hebt?
Alvast bedankt ;)
1. Kijk op de site van Noreve
Graag gedaan :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer paar foto's genomen....

verschillende standen maar blauwe lucht blijft grijs alsof t gaat regenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Heeft iemand ervaring met een Logitech FreePulse Wireless Headphone op de viewty??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:
Je kunt hem wel laten trillen in de 'stil' stand, alleen moet je dan een nieuw profiel maken :)
Kzet het er ff vlug bij, ga naar je profielen, selecteer aangepast 1, doe bewerk, en geef in:

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

hoopelijk lukt het je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:37:
[...]

Je kunt hem wel laten trillen in de 'stil' stand, alleen moet je dan een nieuw profiel maken :)
Kzet het er ff vlug bij, ga naar je profielen, selecteer aangepast 1, doe bewerk, en geef in:

signaal type: beltoon & trilfunctie
spraakbeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
videobeltoon: whatever (die hoor je toch niet)
Volume: Niveau 0
Berichtsignaal: eenmaal
Berichttoon: whatever (die hoor je toch niet)
Toch type: Touchtrilling
Touch toon: Geluid 1
Volume touch toon: Niveau 2 (al heb ik die nog nooit gehoord)
Touchtrilling: Trilfunctie 1
Vol Touch trilling: niveau 2
Bevestingingtoon: uit
Geluid inschakelen: uit
Bestand inschakelen: kun je niet kiezen
Geluid uitschakelen: uit
Bestand uitschakelen: kun je niet kiezen

hoopelijk lukt het je :)
Hé, waar zijn de mijn credits voor het overtypen van deze instellingen ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All credits go to The_Fes voor de instellingen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
@ev1ltje en @The_Fes :+

Thanks voor de instellingen ^O^ Ik had ergens gelezen dat het niet kon, dus heb er niet eens moeite in gestopt om het uit te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w
Deze groene heeft een paar vragen.
Ik heb net m'n Hi abo verlengd met een Viewty en heb me hier ook maar gelijk aangemeld :*)
Net even zitten snuffen naar een geheugenkaartje en ik kwam op ebay voor een leuk prijsje een Sandisk microSD 2 Gb tegen.
Jullie mening...kopen??

Ik las hier ook al over de Invisibleshield, aanrader??

De rest van m'n vragen zijn allemaal al beantwoord. Ik kan niet wachten tot ik kan gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:50:
Gisteren weer paar foto's genomen....

verschillende standen maar blauwe lucht blijft grijs alsof t gaat regenen!
Toch vreemd, de foto die ik net heb gemaakt komt prima overeen met de werkelijkheid. Dat de lucht hier vlak boven de horizon een beetje grijzig is klopt exact vergeleken met als ik uit het raam kijk. Daarboven is het diepblauw wat in de foto ook prima te zien is.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2355/2435517425_2f4afb1150_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:48:
Ik heb net m'n Hi abo verlengd met een Viewty en heb me hier ook maar gelijk aangemeld :*)
Net even zitten snuffen naar een geheugenkaartje en ik kwam op ebay voor een leuk prijsje een Sandisk microSD 2 Gb tegen.
Jullie mening...kopen??

Ik las hier ook al over de Invisibleshield, aanrader??

De rest van m'n vragen zijn allemaal al beantwoord. Ik kan niet wachten tot ik kan gaan spelen :+
Muwaa, je kunt net zogoed een winkel inlopen voor dat geheugen, kost zo rond de 15,- voor 2GB bij een beetje winkel. Trouwens, 4 en 8GB pakt hij ook gewoon en kun je helemaal volschrijven, ondanks dat de viewty denkt dat het 'maar' 2gig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:48:
Jullie mening...kopen??
Zeker kopen. Kun je gelijk games en videos op je Viewty zetten.

offtopic:
En welkom op GoT ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 23-04-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harry,
op ebay betaal ik dan maar de helft ;)
En ik denk dat 2 gig genoeg is. Ik zal eens kijken wat 4 gig kost...maar eigenlijk maak ik alleen maar foto's en filmpjes. Maar merk is oke??

Wom, thnx for the welcome :> ...games op me viewty, poe hee. Dan moet ik eerst goed lezen hoe dat moet.
Ik wil heeeeeel graag die thememanager erop hebben, ik ben helemaal verliefd geworden op dat lichtknopje. Maar ik ben dan weer een muts en ben bang dat ik m'n mooie viewty sloop en ik vind het best ingewikkeld :')
Ik heb alle 3 de delen gelezen en heb veel leuks voorbij zien komen, maar toch...straks issie stuk ;(
Ben iig ingelezen en goed voorbereid voor ik ergens aan begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:20:
Harry,
op ebay betaal ik dan maar de helft ;)
En ik denk dat 2 gig genoeg is. Ik zal eens kijken wat 4 gig kost...maar eigenlijk maak ik alleen maar foto's en filmpjes. Maar merk is oke??
Hmm de helft, das idd cheap :P Sandisk is een prima merk btw!
Wom, thnx for the welcome :> ...games op me viewty, poe hee. Dan moet ik eerst goed lezen hoe dat moet.
Ik wil heeeeeel graag die thememanager erop hebben, ik ben helemaal verliefd geworden op dat lichtknopje. Maar ik ben dan weer een muts en ben bang dat ik m'n mooie viewty sloop en ik vind het best ingewikkeld :')
Mja op zich is het niet heel vanzelfsprekend, maar met een goede manual moet het wel lukken :Y Moet wel zeggen dat de meeste thema's niet heel byzonder zijn en ik heb ook het idee dat de Viewty er trager van wordt. Maargoed, uitproberen is zeker leuk :Y
Ik heb alle 3 de delen gelezen en heb veel leuks voorbij zien komen, maar toch...straks issie stuk ;(
Ben iig ingelezen en goed voorbereid voor ik ergens aan begin ;)
Op zich kan er weinig fout gaan mijns inziens. Het enige bestand dat wordt overschreven is theme_bg2.swf. Mocht er alsnog iets fout gaan dan is het originele bestand nog wel terug te vinden ergens op internet gok ik. Zolang je maar geen andere bestanden per ongeluk wegkiepert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die 2 gig besteld, hij was € 7,50. Wel nog een beetje verzendkosten erbij, maar dan nog 5 euries goedkoper dan in de winkel.

Het hoeft ook geen bijzonder thema te zijn, als ik maar net even anders kan zijn dan standaard :+
Er wordt aangeraden een backup te maken...daar ligt m'n 1e struikelblok al. Ik zal het eens met 'vriendje' bespreken.
Ik heb iig heel veel aan jullie deskundigheid ;)

Nu even lunchen en dan verder wachten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hier ook nog een vraagje,

khoor veel over de 'unlimited' abbo's in Nederland, maar in België staat het nog niet zover..
Ik kan bij m'n provider (Mobistar) twee abbo's kiezen:
- 6 MB / maand voor €7
- 10 MB voor €15
Nu is m'n vraag hoe lang het duurt tegen dat die 6 MB op is.. Natuurlijk een erg concreet tijdstip kun je hier niet op plakken (vooral ivm Youtube filmtjes en dergelijke denk ik), maar toch zou ik graag weten hoe lang ik ermee red, wnr ik hem bv. gewoon gebruik voor ebuddy, beetje googlen en af en toe een youtube filmpje.

Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Lees [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2 eens door. Dan kun je mooi zien wat zo ongeveer de gemiddeldes zijn wat betreft gebruik.

Ikzelf verbruik zo'n 3-5 mb per week, maar daar zit ook veel "spelen" bij, en dat verwacht ik in de toekomst minder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, heb sinds gister ook de viewty _/-\o_ werkt perfect , alleen 1 klein dingetje, heb al mijn contacten van het telefoonboek, er 4a5 keer dubbel in staan, nou heb ik via die pc-suite alles al een keer gewist, maar hij blijft terug komen met alle contacten er 4x dubbel in zetten, is vrij (zeg maar gerust sterk overdreven) :P iemand hier ook last van, of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hoe kan je het beste je contactpersonen overzetten??
Ik heb nu alles op m'n foon staan, omdat je daar meerdere nummers bij 1 naam kan zetten. M'n SIM doet dat niet, Viewty wel. Heb nu trouwens een roze Nokia N72
Ik krijg ook een nieuwe SIM, dat vroeg de meneer toen ik ging verlengen. Bij mij was het ook gratis :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Overzetten met Bluetooth? Exporteren met de PC suite, en importeren op je nieuwe telefoon (als het bestandsformaat compatible is...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen ze dan automatisch in je contactenlijst??
Anders doe ik gewoon nummer voor nummer, kan ik gelijk aan de touchscreen wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:40:
Anders doe ik gewoon nummer voor nummer, kan ik gelijk aan de touchscreen wennen ;)
Dan kun je ze beter overtypen op je pc met behulp van de PC suite, terwijl je telefoon is aangesloten. Dat gaat veeeeeeeeel sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:40:
Je kunt wel via bluetooth alles oversturen, dat heb ik ook gedaan, hoeft niet nummer per nummer. Werkte goed met een nokia 5500 (series 60) en de viewty, dus zou met de N72 (ook series 60) ook moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:22:
hallo, heb sinds gister ook de viewty _/-\o_ werkt perfect , alleen 1 klein dingetje, heb al mijn contacten van het telefoonboek, er 4a5 keer dubbel in staan, nou heb ik via die pc-suite alles al een keer gewist, maar hij blijft terug komen met alle contacten er 4x dubbel in zetten, is vrij (zeg maar gerust sterk overdreven) :P iemand hier ook last van, of een oplossing?
volgens mij laat hij de contacten van de sim zien?

ff instellen dat hij alleen de contacten van de handset moet laten zien en je bent klaar.

Menu -> contacten -> gegevens weergeven -> bekijk contacten in handset -> opslaan -> done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:54:
Je kunt wel via bluetooth alles oversturen, dat heb ik ook gedaan, hoeft niet nummer per nummer. Werkte goed met een nokia 5500 (series 60) en de viewty, dus zou met de N72 (ook series 60) ook moeten kunnen
Goeie tip, ik heb nog een oude SIM die ik voor dit soort dingen kan gebruiken. Als ik de foon heb, ga ik wel even knutselen.
PC Suite heb ik nooit gebruikt...dus laat maar :P
Als ik jullie niet had... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

ik heb vandaag mijn 2gb geheugenkaartje voor de viewty binnengekregen, maar de tel duurt nog een paar dagen:S
Nu wil ik graag mijn kaartje vast voldrukken met wat muziek enzo, maar wat voor een mapjes maakt de tel aan op het kaartje, zodat ik het gelijk goed heb ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:53:
[...]

PC Suite heb ik nooit gebruikt...dus laat maar :P
Is heel simpel hoor, staat op de meegeleverde CD Rom. Als je de telefoon dan aansluit op je PC dan kun je via PC Suite heel eenvoudig je adresboek aanpassen. Spreekt allemaal voor zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsaus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-03 18:02
Check ook even je settings van PC Suite.

-PC overrides handset

of

-Handset overrides PC

of iets dergelijks.

Ik heb gewoon PC overrides handset gedaan, alles van mn sim af gedonderd, wat contacten toegevoegd, iedereen een email gegeven, gesynchroniseerd.
Fluitje van een cent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt simpel Wom...ik ga t zeker even testen. Maar eerst het lange wachten...op foon en op geheugenkaartje ;)

Hebben jullie kenners nog tips, in de trant van: DAT moet je weten of DAT moet je wel en niet doen??
*weer die voorbereiding he*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Silasje schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:09:
ik heb vandaag mijn 2gb geheugenkaartje voor de viewty binnengekregen, maar de tel duurt nog een paar dagen:S
Nu wil ik graag mijn kaartje vast voldrukken met wat muziek enzo, maar wat voor een mapjes maakt de tel aan op het kaartje, zodat ik het gelijk goed heb ingedeeld?
Bij mij heeft hij de volgende mapjes aangemaakt:

Documents
FlashContents
Games & Applications
Others
Pictures
Sounds
Themes
Videos

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de tv out kabel van LG werkend kan krijgen op de tv?? krijg geen beeld...Moet ik nog iets instellen ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:39:
Weet iemand hoe je de tv out kabel van LG werkend kan krijgen op de tv?? krijg geen beeld...Moet ik nog iets instellen ofzo??
waar heb je die tv kabel gekocht ? en wat kost ie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:30:
[...]

waar heb je die tv kabel gekocht ? en wat kost ie ?
Ik heb mij viewty bij gsmweb gekocht en kreeg van de week een mail met de aanbieding voor de kabel voor 12,50 plus 2,50 verzendkosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:10:
[...]

Ik heb mij viewty bij gsmweb gekocht en kreeg van de week een mail met de aanbieding voor de kabel voor 12,50 plus 2,50 verzendkosten....
thnx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed heb em dus nog niet werkend en kan nergens vinden hoe dat moet.....
Heb gevonden: Telefooninstellingen- verbindingen- tv uitgang- PAL of NTSC, staat op PAL
Maar verder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In plaats van "help hoe moet het" te roepen kun je ook eerst zelf even wat proberen. Wij hebben hier geen glazen bol, dus wij kunnen niet zien wat er mis gaat. Je zou eerst eens kunnen gaan Googlen, of in de manual kijken, bijvoorbeeld. Een simpele Google-search geeft bijvoorbeeld dit al, als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister gegooglesearched en mijn handleiding ben ik kwijt. Online kon ik em ook niet vinden.
Ik heb echt wel eerst gekeken, ook op het ku990.co.uk-forum. Maar werd een beetje moedeloos van het onzingeklets over waar de kabel te koop was en hoe duur, dus ging ervan uit dat hun em ook nog niet hadden getest...

Maar misschien zijn hier wel mensen die suggesties hebben wat ik kan proberen, of mag ik dat niet vragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je mag vragen wat je wilt, als je maar eigen inzet toont en als het maar voldoet aan het beleid.

Je geeft aan dat je hebt gezocht, waarom heb je dan niet de link gevonden die RoD je geeft? Die link vind ik met een simpele Google-opdracht binnen een minuut, als je zo omhoog zit met dit probleem dan had je die link al wel moeten kunnen vinden. Daarnaast had je eerst even op die gegeven link kunnen kijken, voordat je weer een nieuw bericht plaatste.

Kortom: meer eigen inzet en dan moet het goed gaan komen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:59:
Maargoed heb em dus nog niet werkend en kan nergens vinden hoe dat moet.....
Heb gevonden: Telefooninstellingen- verbindingen- tv uitgang- PAL of NTSC, staat op PAL
Maar verder???
Filmpie aanzetten, optie menu linksonder openklappen terwijl filmpje speelt, TV-uitgang selecteren en dan springtie naar de TV.

Is niet echt rocket science.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:46:
[...]

Filmpie aanzetten, optie menu linksonder openklappen terwijl filmpje speelt, TV-uitgang selecteren en dan springtie naar de TV.

Is niet echt rocket science.
Als ik het topic op ku990.co.uk goed lees komt het er op neer dat het alleen bij bepaalde filmpjes werkt, divx vanaf een bepaalde resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:05:
[...]

Als ik het topic op ku990.co.uk goed lees komt het er op neer dat het alleen bij bepaalde filmpjes werkt, divx vanaf een bepaalde resolutie.
Ben dat zelf nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een (divx)promofilmpje op de viewty, die van die gast die de berg af jumpt...Dat is de enige die dus werkt op de manier als Tenck omschrijft. (haleluja!)
Alle filmpjes die ik zelf heb gemaakt kunnen niet afgespeeld worden. In ieder geval niet zoals Tenck omschrijft. Dan komt gewoon die "TV-uitgang"optie niet tevoorschijn... Dat is dus erg jammer.

Waarschijnlijk moet je die filmpjes dan omzetten in divx op de pc met die software.. Beetje omslachtig of zie ik dat verkeerd?

DUS voor degene die denken dat je zelfgemaakte filmpjes gewoon kan afspelen hoeven de kabel niet te kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
Heb hem ook binnen. Heel erg irritant dat bij smsen de wisknop niet op het touchscreen zit maar juist dat nu net 1 van die 3 hardware knoppen moet zijn. Het liefst had ik het omgeruild met die terugknop op het touchscreen. Kon het bij de instellingen niet vinden, weet niet of er uberhaupt wat over te vinden is ook btw (nog niet gezocht dus).

Wat ik ook jammer vind is dat ik op mijn laptop geen verbinding krijg opgebouwd met de viewty. Zodadelijk zal ik eens een andere pc proberen, want ik zou wel graag met de pc de contacten over willen zetten ipv met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:42:

Waarschijnlijk moet je die filmpjes dan omzetten in divx op de pc met die software.. Beetje omslachtig of zie ik dat verkeerd?
De DivX videos die ik met die tool heb omgezet hebben inderdaad die optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

*Jeeej* vandaag mijn viewty gehaald omdat mijn sonyericsson k800I kapot was gegaan :|
Echt wat een top telefoon is de viewty!

Enkel een vraagje
1) Heeft de telefoon een functie om je smsjes/contacten etc afteschermen met een wachtwoord? Of is er een plugin/hack voor :+

Weet iemand trouwens hoe ik de front camera aankrijg? :P

[ Voor 53% gewijzigd door D467 op 26-04-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:09
D467 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:49:
*Jeeej* vandaag mijn viewty gehaald omdat mijn sonyericsson k800I kapot was gegaan :|
Echt wat een top telefoon is de viewty!

Enkel een vraagje
1) Heeft de telefoon een functie om je smsjes/contacten etc afteschermen met een wachtwoord? Of is er een plugin/hack voor :+

Weet iemand trouwens hoe ik de front camera aankrijg? :P
Van dat password weet ik niet maar van die front camera moet je gewoon naar de opties gaan en dan daar de middelste van de onderste opties kiezen,.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Timocos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:09:
[...]

Van dat password weet ik niet maar van die front camera moet je gewoon naar de opties gaan en dan daar de middelste van de onderste opties kiezen,.
Welke bedoel je?
Ik kan het echt nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:09
D467 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:51:
[...]

Welke bedoel je?
Ik kan het echt nergens vinden...
Je gaat naar de camera toe, daar ga je naar opties toe (linksonder in beeld zie je zo'n icoontje), dan ga je naar de onderste opties toe en kies je daar de 2de van ... dus die met zo'n rechthoekig icoontje met een klein plusje links boven en je kiest die .. En anders staat het wel in het boekje.

[ Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 26-04-2008 19:03 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Timocos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:03:
[...]

Je gaat naar de camera toe, daar ga je naar opties toe (linksonder in beeld zie je zo'n icoontje), dan ga je naar de onderste opties toe en kies je daar de 2de van ... dus die met zo'n rechthoekig icoontje met een klein plusje links boven en je kiest die .. En anders staat het wel in het boekje.
Ty man heb het gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 10:39
*knip* dit topic gaat niet over de iPhone

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 26-04-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n Viewty gekregen...maar de bezorging ging niet zoals het moet.
Natuuuurlijk moest de postbode komen op t moment dat ik onder de douche stond...neem de intercom aan en zeg dat ik er aan kom. Loop ik in m'n badjas druipend naar beneden, komt m'n hoerige benedenbuurvouw omhoog: hoiiii ik heb een pakketje voor je aangenomen.
Gister had ik het nog nagevraagd: nee mevrouw...een aangetekend pakket wordt niet bij iemand anders afgeleverd/kan niet door iemand anders aangenomen worden. Er zat niet eens een briefje in de bus dat de buurvrouw het pakket had aangenomen. Zij had em dus gewoon kunnen houden, terwijl ik er niks van wist. Heeeeeeeeel fijn :(

Maar goed, ik heb em en hij ligt nu op te laden. Al een beetje mee gespeeld en ik vind em geweldig.
Ik ben nog niks raars tegengekomen, dus ik ben blij!!!
Maandag op m'n werk even m'n geheugenkaartje volgooien en dan is m'n foon compleet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

ik zit er aan te denken om een mooie headset te kopen, het gaat om deze . Iemand ervaring met zon soort headset op de viewty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Via het service menu druk ik per ongeluk op fake language en nu is de telefoon lichtelijk verkloot. Ik heb in een helehoop velden geen tekst meer staan, en kan ook de taal niet veranderen. Verder krijg ik een waarschuwingsicoon (zonder tekst met een eigenlijke waarschuwing).
Weet iemand hoe ik het weer normaal krijg zonder reset? :'(

EDIT
Heb het al gefixxed, eerst taal op engels zetten, dan op nederlands :+

[ Voor 11% gewijzigd door D467 op 27-04-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Joepiiie ik heb m, hij is geweldig, maakt toppie foto's maar ik heb nog 1 vraagje:

Hoe kun je instellen dat de camera standaard op 5mp foto's maakt? als ik nu de camera selecteer staat hij standaard op 640 x 480.

3 dagen later:
nu ik hem 3 dagen heb vind ik het een super apparaat, camera is super, muziek player is heel handig en hij is lekker snel (vergeleken met mijn motorola L7), er zitten nog wel 2 nadelen aan voor mij,
- geen schuifje over de lens, aangezien ik die nog wel eens perongeluk aanraak met vette vingers
- de stylus kan er niet in, nu ik hem niet meeneem heb ik altijd een vies scherm

[ Voor 48% gewijzigd door Silasje op 30-04-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Silasje schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:24:
Joepiiie ik heb m, hij is geweldig, maakt toppie foto's maar ik heb nog 1 vraagje:

Hoe kun je instellen dat de camera standaard op 5mp foto's maakt? als ik nu de camera selecteer staat hij standaard op 640 x 480.
Dit is toch echt iets wat je binnen 1 minuut in je manual kan vinden hoor ;)

Als je in camerastand zit dan zit linksonder zo'n 'tandwiel' icoontje. Als je die aanklikt dan kun je de resolutie (en andere instellingen) wijzigen. Per categorie, als je iets wijzigt, moet je wel even op opslaan klikken, anders wijzigt hij het niet. Das wel irritant, want je moet steeds weer het menu in, maargoed, het went :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word maf van mezelf...ik heb hier iemand gelezen waar de smstoon maar heel kort duurde en niet de hele mp3 afspeelde. Dat heb ik ook...maar ik kan nergens die post meer vinden. Ik kan blijkbaar niet zoeken...whaaaaaaa.
Help??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:53:
[...]

Dit is toch echt iets wat je binnen 1 minuut in je manual kan vinden hoor ;)

Als je in camerastand zit dan zit linksonder zo'n 'tandwiel' icoontje. Als je die aanklikt dan kun je de resolutie (en andere instellingen) wijzigen. Per categorie, als je iets wijzigt, moet je wel even op opslaan klikken, anders wijzigt hij het niet. Das wel irritant, want je moet steeds weer het menu in, maargoed, het went :P
Ja dat weet ik, maar als ik na een paar foto's van 5mp wat anders ga doen, en dan weer foto's maak staat hij weer op 640 x 480, ik wordt er een beetje moe van om het elke keer opnieuw in te stellen
maar volgens mij doet hij dit voornamelijk als je op een minder hoge resolutie gaat filmen. dan worden de foto's weer terug gezet naar 640 x 480, het blijft heel vervelend, is hier geen oplossing voor?

Ik ben ook nog even aan het prutsen geweest met .GIFjes. nu heb ik er eentje ingesteld als wallpaper, maar hij beweegt niet, wat is het probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Silasje op 30-04-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Weet iemand waarom ik niet overal het Qwerty (dat verticale) toetsenbord kan gebruiken?
Bij een sms sturen kan het wel, maar bij dingen in de agenda zetten of nieuw contact kan het niet? :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Omdat niemand dat kan. Even het topic doorlezen zou geen kwaad kunnen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Hahn schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:34:
Omdat niemand dat kan. Even het topic doorlezen zou geen kwaad kunnen.
Al gelezen, maar wat is er nou de reden van waarom het niet kan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
D467 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Al gelezen, maar wat is er nou de reden van waarom het niet kan? 8)7
Dat hebben ze gewoon niet gemaakt, .. waarom, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crewchief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:26
Kan iemand me vertellen wat de sms hack nu precies inhoud ? En natuurlijk hoe deze uitgevoerd moet worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Jammer dat hij nog steeds niet in de startpost staat maar goed hier is hij nog een keertje
SuperKneus schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:01:
Bij de t-mobile telefoons staat de volgende regel

code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

In het bestandje /LGAPP/Media/Flex/Flex_GB.ini (of Flex_NL.ini)

Als je van de 2 een 5 maakt en je doet vervolgens een factory reset dan heb je geen last meer van het feit dat je bericht maar 2 smsjes lang mag zijn.

De optie om een factory reset uit te voeren kan je in het service menu vinden. Deze open je door

code:
1
3845#*990#

in te geven. Na de factory reset heb je weer een kale telefoon dus zorg ervoor dat je eerst een backup hebt gemaakt van je contactpersonen, afbeeldingen, geluiden, etc. In het service menu moet je de joggle wheel gebruiken om te scrollen!! Als je met je vinger gaat scroll selecteer je al een optie.

LET OP: Bovenstaande op eigen risico uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen jullie berichten maar 2 sms berichten lang zijn? :S
Hier (Mobistar - Belgie), kan ik er versturen tot 7 berichten in een.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zeer vervelend probleem.
Ik kan namelijk geen foto's/video's/opnames meer maken. Niet omdat mijn geheugenkaartje vol zit.. In tegendeel: Ik heb nog 2070000 mb over(op aanraden van wat Tweakers heb ik er tóch een 8 gig kaartje in gedaan). Helaas kan de viewty maar met 2 gig werken. Probleem is dat ook mijn pc het kaartje niet meer kan lezen.. Dus ik kan er niet even 500 mb opvulling op zetten..

Kaartje defect denk ik? of kan ik het op een andere manier omzeilen? nog meer mensen met dit probleem trouwens? en doe ik er goed aan hiernaa wéér 8 gig er in te doen? of gaat hij dan weer op den duur moeilijk doen?

Iemand wijze raad voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, waarom duw je er 8 gig in als ie maar 2 gig kan verwerken? ik heb er 1 gig in werkt perfect, ik weet niet of 8 gig problemen geeft, denk het niet, omdat hij toch maar 2 gig pakt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij 'pakt' dan niet gewoon simpelweg 2gig, hij herkend het kaartje niet (hier was het toch zo), tot je hem opvulde tot er max. 2 gig vrij is, dan pas herkende hij het kaartje.

@TimDux, probeer eens het kaartje los van je toestel te koppelen aan je pc, met een adaptor of dergelijke, en probeer het kaartje zo wat vol te stuwen.
Hopelijk lukt het je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 06:09
Om snel ff een foto te maken is dit toestel niet geschikt, zonder flits en onder normale omstandigheden is de foro korrelig en snel wazig. Flits is verder ook zwak, waardoor foto's in kroeg matig zijn. Pas als je het toestel echt stil houdt en de lichtomstandigheden zijn goed wil het toestel een goede foto maken.

Telefoon bevalt verder goed. Telefoon voelt net snel genoeg aan, is vergelijkbaar met K800i. De feedback door de trilling bij toetsaanraking is ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb een probleem met mijn viewty.
Nu heb ik mijn IMAP email ingesteld, en als ik gewoon handmatig synchroniseer krijg ik al mijn mail binnen.
Maar als ik de viewty vraag om hem interval elke 15 minuten mijn mail op te halen, doet hij het niet, hij blijft na 15 minuten alsmaar het 'bezig mail ontvangen' icoontje weergeven.
Maar mijn mail krijg ik niet binnen.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook weer een stukje toevoegen aan de reeks problemen :-)

Ik chat wel eens via ebuddy en nou ben ik iemand die heel erg gehecht is aan T9, alleen telkens als ik een berichtje typ in ebuddy moet ik opnieuw T9 aanzetten. Volgens mij is dat ook telkens zo als ik de browser gebruik. Aangezien elke handeling er weer eentje is, heb ik liever dat T9 altijd aan staat.

Iemand een idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Niet online
Opeens heel vervelend probleem. Zat met de camerainstellingen te spelen en had opeens 2 opties tegelijk geselecteerd. Camera herstart en sinds die tijd blijft de camera in een loop hangen bij het opstarten.

Symptomen:
Telefoon aanzetten, krijg het LG scherm te zien, 10 seconden; en dan herstart. Dit in eeuwig herhaald (net half uur naar zitten kijken).

Al geprobeert:
Accu verwijderd; stroom via USB kabel of via adaptor
sim, sd-kaart verwijderd, opgestart via USB en adaptor.

Bij alle scenario's exact zelfde symptomen. Iemand nog een idee? Telefoon is nu onbruikbaar :(

De telefoon heeft geen modificaties of aangepaste firmware.

[ Voor 7% gewijzigd door /TheDuke\ op 08-05-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi kan mijn Lg Ku 990 niet aan de PC aansluiten hij geeft elke keer keylock aan!!!!! wie kan me helpen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

/TheDuke\\ schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:37:
Opeens heel vervelend probleem. Zat met de camerainstellingen te spelen en had opeens 2 opties tegelijk geselecteerd. Camera herstart en sinds die tijd blijft de camera in een loop hangen bij het opstarten.

Symptomen:
Telefoon aanzetten, krijg het LG scherm te zien, 10 seconden; en dan herstart. Dit in eeuwig herhaald (net half uur naar zitten kijken).

Al geprobeert:
Accu verwijderd; stroom via USB kabel of via adaptor
sim, sd-kaart verwijderd, opgestart via USB en adaptor.

Bij alle scenario's exact zelfde symptomen. Iemand nog een idee? Telefoon is nu onbruikbaar :(

De telefoon heeft geen modificaties of aangepaste firmware.
Probeer eens een reset, ben je alles kwijt maar ik denkt dat dat wel helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:42:
hoi kan mijn Lg Ku 990 niet aan de PC aansluiten hij geeft elke keer keylock aan!!!!! wie kan me helpen ;(
Al ff bij de instellingen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi..

zou iemand mij kunnen helpen met het volgende probleem?

ik kan op mijn viewty de emoticons niet zien, ik zie alleen maar de tekens in mijn smsjes...

groetjes syl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey amazingleeuwtje,

Nu je het zegt, ik heb ook geen emoticons, kwist niet eens dat je er wel had (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vernomen dat de nieuwe viewty 4 gig kunnen huisvesten ? een kamaraad van mij heeft er standaard 4 gig bij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"De Nieuwe"?

Is er dan een firmware update ofzo? Kun je anders eens vragen aan je vriend welke firmware hij er heeft op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal eens op onderzoek uit gaan :P

edit, wordt beetje lastig, is gister vertrokken naar curacao }:O maar iemand die er meer van weet, hij had vodafone overgins

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:14:
"De Nieuwe"?

Is er dan een firmware update ofzo? Kun je anders eens vragen aan je vriend welke firmware hij er heeft op zitten?

Er is een opvolger voor de Viewty in de maak, de LG Vu:

video preview

[ Voor 5% gewijzigd door RicX op 12-05-2008 00:32 ]

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:42:
je moet even dit topic doorzoeken, jouw vraag wordt hier heel vaak gesteld en ik vermoed dat er geen reactie op jouw vraag komt omdat mensen beetje moe worden om zulke vragen te beantwoorden aangezien je het in 2 minuten kan vinden in dit topic(of vorige 2 delen eventueel). succes.
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:06:
Mogen jullie berichten maar 2 sms berichten lang zijn? :S
Hier (Mobistar - Belgie), kan ik er versturen tot 7 berichten in een.. :)
ik heb daar ook geen last van(kpn/hi)

maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is in belgie, maar bij mij geldt dat 2 smsjes gelijk is aan 1 mms of 1 belminuut.. dus als je smsje 2 berichten lang is, is een mms even duur. bij een sms mag je dan ong 350 tekens en bij mms rond de duizend;) misschien is het een tip:) het enige nadeel is dat de ontvanger wel zijn mms instellingen goed moet hebben, anders moet diegene het via het internet lezen:(
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:01:
Ik ga ook weer een stukje toevoegen aan de reeks problemen :-)

Ik chat wel eens via ebuddy en nou ben ik iemand die heel erg gehecht is aan T9, alleen telkens als ik een berichtje typ in ebuddy moet ik opnieuw T9 aanzetten. Volgens mij is dat ook telkens zo als ik de browser gebruik. Aangezien elke handeling er weer eentje is, heb ik liever dat T9 altijd aan staat.

Iemand een idee hoe dat moet?
ik heb daar ook last van, vindt het erg vervelend :? sowieso is het al vervelend dat je alleen bij berichten en in de browser met qwerty kan typen.

weet iemand inmiddels hoe je gmail via imap/pop3 aan de praat krijgt? wordt echt ziek van de googlemail app, omdat je daar dus geen qwerty kan gebruiken. en het automatisch ophalen van berichten is wel erg makkelijk :)
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:05:
ik heb vernomen dat de nieuwe viewty 4 gig kunnen huisvesten ? een kamaraad van mij heeft er standaard 4 gig bij gekregen
wordt hij dan ook niet meer zo verschrikkelijk traag?:D ik vind het zo vervelend! laatst had ik 900 fotos gemaakt op vakantie. toen was fotos bekijken echt onmogelijk geworden. map laden 10 sec, foto laden 25 sec, foto naar fullscreen nog 5 a 10 sec.

btw zijn er al mensen terug geweest met het toestel om stof er onder weg te halen? ik werd bij de hi winkel doorgestuurd naar kpn service center. die meneer het toestel met veel moeite uit elkaar halen, kon hij niet bij het scherm komen, zit een metalen plaat direct achter het scherm. toen hij m weer in elkaar zette met nog meer moeite en ik hem aanzette, werd hij gloeiend heet>kortsluiting. toen kreeg ik een nieuw toestel hahah. helaas had ik geen backup van me oude gemaakt:( (me derde toestel onder dit abbo, gestart in november.) k850, ku990,ku990.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister mijn eerste hanger in 2 weken tijd, deed gewoon helemaal niets meer, was op dat moment op internet het weer aan het bekijken, ineens boem vast, hoop niet dat hij het vaker gaat krijgen, anders gaat ie terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ev1tje,

ja die moeten wij met de viewty kunnen zien, not dus bij de mijne ;)
je kan ze zelfs via bestand bijvoegen, maar ik zie alleen de tekens grrrrrrrrrr...

ben al dagen hiermee bezig maar zowel via google als via de beschrijving die erbij zit kom ik er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:00:
hoi ev1tje,

ja die moeten wij met de viewty kunnen zien, not dus bij de mijne ;)
je kan ze zelfs via bestand bijvoegen, maar ik zie alleen de tekens grrrrrrrrrr...

ben al dagen hiermee bezig maar zowel via google als via de beschrijving die erbij zit kom ik er niet uit...
Er zitten wel ergens grafische smileys verstopt, maar ik heb ze ook alleen nog maar gezien als iemand anders een grafische smiley stuurt. Deze is dan anders dan degene die door die persoon gestuurd is, dus moet wel ergens in de telefoon verstopt zitten lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leuk speelgoed wel! Dat Ku990 forum is erg handig..
Vooral dit thema is érg vet! http://slide.db-base.com

Verder werkt alles nog goed eigenlijk, ben benieuwd wanneer het misgaat :P

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als het misgaat kan je dan nog altijd de orginele thema, erop zetten? ben er wel beniuwd naar, vind um wel grappig eigenlijk :P
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste