Heel veel HD uitzendingen zijn upscaled, helaas maar waar.KarlMarX schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:45:
Verschil tussne 720P en 1080i is minimaal, er zijn even weinig beeldlijnen beschikbaar. 1080P, dat zou pas wat uitmaken. Eigenlijk zou het verboden moetenw rodne om 720p of 1080 i HD te mogen noemen...![]()
Het beeld is gewoon heel slecht en echt vergelijkbaar met Digitenne. Verder mis ik Eredivisie live...![]()
Iemand een idee hoe dat zit?
De zender die bijna altijd 1080i HD is is bijv myzen.tv, maar die zit in het extra pakket.
In het basispakket moet je de RTL's pakken tijdens hun echte uitzendingen (dus niet de teleshopping).
Daarbij kan het beeld momenteel ook nooit beter zijn dan Digitenne, (als dat niet stoort), want ik neem aan dat KPN voor Digitenne ook dezelfde crappy streams als bron gebruikt.
Eredivisie live is op raadselachtige wijze nooit gekomen terwijl wel beloofd... ik moet mijn vriend van Lijbrandt daar nog eens over aan de ballen gaan hangen, maar er zijn belangrijker issues op dit moment voor WBA netwerken, waaronder crappy streams
EDIT:
Zojuist even de Eredivisie Live vraag bij mijn Lijbrandt contact in de mailbox geplempt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 14:56 ]