Toch maar even een kickje van dit aardig dode topic 
Ik heb een vraagje namens 1 van de mede reageerders op een artikel op www.dichtbij.nl/almere .
Deze reageerder woont in het centrum van Almere Stad (in de buurt van het Deventerpad) en wordt al geruime tijd (netals andere bewoners van zijn appartementencomplex) aan het lijntje gehouden (en helaas geen glasvezellijntje).
http://www.dichtbij.nl/al...-revolutie-in-almere.aspx
Het kan toch niet zijn dat, naar eigen zeggen, glasvezel gewoon makkelijk aangelegd kan worden en dat Reggefiber dit laat schieten?
Ik heb een vraagje namens 1 van de mede reageerders op een artikel op www.dichtbij.nl/almere .
Deze reageerder woont in het centrum van Almere Stad (in de buurt van het Deventerpad) en wordt al geruime tijd (netals andere bewoners van zijn appartementencomplex) aan het lijntje gehouden (en helaas geen glasvezellijntje).
http://www.dichtbij.nl/al...-revolutie-in-almere.aspx
Hopelijk lezen mensen gelieerd aan Reggefiber hier nog mee (of 1 van de personen, zoals Makkie?, die betrokken zijn geweest bij aanleg in het stadshart).@eversteegt
Ik wil nog even reageren op je bericht en reacties in het verleden die ik deed. De voorbereidingen zijn gestopt naast het gebouw in de steeg tussen Lenthehof en Deventerpad. Het gebouw waar onze appartementen zijn heeft onder het hele pand kruipruimten, de meterkasten van de appartementen zijn op de begane grond, pal achter de gezamenlijke voordeuren. Hoe moeilijk moet het dan nog zijn om ons aan de sluiten op het vezelnet? Trouwens..... een tweede optie is natuurlijk nog langs de gevel van het gebouw. Er zijn zeker geen bouwkundige problemen, er is geeneens communicatie geweest hierover.
Bij Glashart werd het indertijd afgedaan met de melding dat het bouwkundig onmogelijk was, men heeft niet eens de mogelijkheden komen bekijken en het met onze VvE besproken.
Omdat ik nu ook van Reggefiber totaal geen antwoord krijg (alleen noreply's met contactnummers) op mijn vragen heb ik het bij gemeente Almere neergelegd.
Ook daar nog geen antwoord ontvangen.
Het gekke is, wanneer ik bij providers een postcode check doe, wij wel aangesloten kunnen worden, maar dan wil ik weten of de aansluiting vanaf straat tot meterkast gratis blijft en waarom het dan ineens w?l gerealiseerd kan worden.
Het kan toch niet zijn dat, naar eigen zeggen, glasvezel gewoon makkelijk aangelegd kan worden en dat Reggefiber dit laat schieten?
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk