Zo. Update: lulletjes aan voorkant gehangen (in een reference dat ze aan een balie staan voor de DVD van Jos Brink hangen die daar ook, misschien ligt dat aan het onderwerp van de strip

)
...en ik heb even leuk met een texture zitten prutsen: hoe laat je zien dat Sukke ter plekke geschilderd wordt?
Reflecties, bump en kleur. Was een leuke oefening

(en cilinder mapping, woaaah, makkelijk uitgangspunt

)
Er komt nog een penseel bij om dat wat meer duidelijk te maken.
Wacht... dit is onlogisch. Je gaat toch niet tijdens het verven nog sleufjes vijlen in die puppekes... ziehier.

Oja, en Sukke heeft een snaveltje! Best of all references, wat ik er uit op kon maken. Ben maar gewoon aan points gaan slepen. Kon er anders echt niks van maken
Edit 2: Omdat het toch eigenlijk geen werk was (en mijn biertje nog niet op

) ... ook Fokke maar even een truitje gegeven. Ook hier weer gelet op reflection enzo, deze is al ready geschilderd, dus de verf is droger en minder reflecterend...
Zo, deze dame gaat maar eens slapen
Marabunta: Ga je nog iets met je glas doen? Je mist namelijk iets, en ik denk dat het iets als Fresnel is ofzo... je glas moet een brekingsindex hebben (haal ik nu alles door elkaar?). iig, je glas is nu zeg maar vitrage, het moet echt dikte krijgen en ook licht breken. Dat kan je aanzetten, en dan een brekingsindex opgeven. Waar het zit moet je zelf even uitzoeken

... en de brekingsindex van glas (dik glas) is ook te Googlen. Succes!
[
Voor 54% gewijzigd door
Dark Blue op 21-01-2008 23:19
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs