ik denk eerlijk gezegd dat pure hd content niet echt soepel loopt via een nas server binnen een huis tuin en keuken netwerk. Maar hierin kan ik me vergissen.
Buiten die NAS server (hier heb ik nl verder geen verstand van) zijn er eigenlijk 2 opties:
1) Streamen via je PC naar je PS3
+ Je hoeft niet te splitten, gewoon gelijk kijken na downloaden/rippen
- Je kwaliteit gaat er zeker op achteruit door het transcoden
2) Kijken vanaf een externe HD
+ Je hebt perfecte kwaliteit en haalt dus het maximale uit je (full) hd scherm + ps3
- Geduld is een schone zak (zoals theo maassen zegt), hierbij zal je je mp4 of .vob-jes toch
echt moeten splitten.
Verder worden er nu bijvoorbeeld op FTD ook posts gezet die helemaal klaar zijn voor de PS3, enige wat je hoeft te doen is even bakken op DVD en kijken maar.
Als meer mensen, meer informatie/ervaringen over/met NAS servers hebben, laat dit dan gewoon even weten.
edit: voor scorpie, is het misschien een idee om (ik heb net even snel in de sp gekeken en kwam het zo snel niet tegen) in de sp ook even GoTsent te vermelden met de handleiding, het probleem met het FAT32 gebeuren etc. Als dan iemand, zoals hierboven vermeld, meer info heeft over NAS servers, is de sp denk ik een stuk completer waardoor niet elke keer dezelfde vragen weer worden gesteld.
Daarnaast zal ik , als je/jullie het goed vind(en) ook wel even een nieuw ontwerpje maken mbt het prachtige paint.net plaatje
dm me anders even indien akkoord
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 12-02-2008 16:07
]