Ik heb gister tot laat in de nacht mijn pc als mediacentre proberen in te stellen en dit is me tot op zekere hoogte gelukt. Ik heb gebruik gemaakt van de volgende tutorial:
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=75081
Nu krijg ik foto en muziek perfect gestreamed. Bij de films werken alle formaten (met transcoding always on, krijg ik zelfst de subtitles mee geleverd) behalve mijn .mkv files. Ik heb alleen de laatste ffdshow en haali splitter op mijn pc, en de film draait gewoon in al mijn players op de pc. Alleen krijg ik hem maar niet gestreamed via Tversity naar mijn PS3. Ik blijf de foutmelding krijgen:
The media could not be played. This media may be deleted from the server.
Ik heb als 2e optie de GOTSent en mkv2vob geprobeerd maar dit zijn converters (soort van) en dit duurt eeuwen. Dit kan niet de oplossing zijn. Besides beide programmas blijven hangen en ik krijg er dus geen fatsoenlijk mpeg4 of vob uit. Het streamen van een test .vob file werkt dan wel prima via Tversity (in FULL HD en met goede audio).
Ook heb ik geprobeerd om de -debug command aan de mediaserver.bat te hangen, dit zorgde er voor dat het .vob bestand werkte, wat het voor deze aanpassing niet deed, en ik heb de mpeg16 veranderd in mpeg2 (voor betere qualiteit). Het veranderen maakte niks uit voor het wel/niet werken van de mkv files. Ook geprobeerd verschillende versies van ffdshow en tversity installeren, maar dit werkte allemaal niet. Ik heb dat topic van die tutorial helemaal doorgelezen, en alles geprobeerd wat de TS van dat topic adviseerde, allemaal zonder geluk.
Iemand met een werkende .mkv stream van pc naar ps3, en zo ja hoe heb je dit gedaan? Ik ben namelijk out of options als ik het zo bekijk.
Misschien een kleine kantnote: Ik wil dus GEEN conversie programmas als GOTSent en mkv2vob gebruiken! Het moet gewoon via Tversity gaan.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 19-02-2008 13:56
]