'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
tikfouten? tjah..m..
Maar om nu elke maand een berichtje te sturen naar vrienden van, hey jongens ik ga verhuizen naar een ander account
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat kan, als je ook nonstop Xboxen aanschaftfatihbatur schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:03:
huh? dus dan kanje gewoon non stop accounts aanmakenen dan online gaan?,
Als je nu voor het eerst je Gamertag aanmaakt op je Xbox, krijg je inderdaad meteen standaard 1 maand Live.
Helaas alleen bij een nieuwe op de X360 aangemaakte silver account. Niet als je er zelf 1 maakt via Xbox.com!Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:48:
[...]
En anders zit het al ingebouwd in je xbox. Gewoon een Silver abbo'tje aanmaken en hij wordt vanzelf goud. Ik heb er ook erg lang naar gezocht

tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
<edit> alleen op het "vriend" adres, zelf heb ik ze nog niet
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 16:10 ]
*ook gedaan. ^^fatihbatur schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:27:
^ euhmweetje wat kga 3 keer gewoon aanmaken dan, even inkomen op de live wereld
en dan jaar abo tje nemen en gelyk goed beginnen
!
tikfouten? tjah..m..
Elect a clown, expect a circus.
Nee, hij gaat tellen wanneer voor het eerst online gegaan word met de console. Overigens is het dan wel zo, dat bijvoorbeeld bij een derde (en laatste gratis 1 maand) account hij meteen begint te tellen.fatihbatur schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:04:
Ik heb 2 accounts gemaakt en op me HD opgeslagen ben NOOIT online gegaan, tellen deze 2 accounts als mijn 2 gebruikte accounts waarvan er nu de dagen der vanaf gaan?
tikfouten? tjah..m..
....fatihbatur schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:04:
Ik heb 2 accounts gemaakt en op me HD opgeslagen ben NOOIT online gegaan, tellen deze 2 accounts als mijn 2 gebruikte accounts waarvan er nu de dagen der vanaf gaan?
Je hoeft niet de posten hoor...
[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 10-01-2008 18:30 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Op die site gewoon wat onzin invullen, en de access code. Krijg je elke keer een 48-uurs xboxlive code.
Oneindig vaak.
Is t ook mogelijk om via een simpel verloopstekkertje gewoon de microfoon van mijn Senheisser PC150 te gebruiken of ben ik nu verplicht om een dure headset te kopen?
Om dat nou om de 2e dagen dan te gaan doen, dan betaal ik nog liever 50eu. Maarja hoef aankomende tijd toch even geen live, de spellen die eraan komen zijn single player.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:13:
http://www.keepingittwisted.com/xbox_promo_landing.aspx
Op die site gewoon wat onzin invullen, en de access code. Krijg je elke keer een 48-uurs xboxlive code.
Oneindig vaak.
[ Voor 11% gewijzigd door SCIxX op 10-01-2008 18:41 ]
Gewoon niet opdoen, hoef je ook niet naar die zanekende kinderen te luisteren.l1m1t schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:29:
Ben het zo zat om met 2 headsets (ieder een oor) op mijn hoofd te zitten om tegelijkertijd te kunnen voicechatten op Xbox Live terwijl je aan het gamen bent met een headset.
Is t ook mogelijk om via een simpel verloopstekkertje gewoon de microfoon van mijn Senheisser PC150 te gebruiken of ben ik nu verplicht om een dure headset te kopen?
Je kan gewoon je PC150 gebruiken. Als het stekertje past, werkt hij gewoon.l1m1t schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:29:
Overigens ga ik maandag mijn eerste Original titel eens aanschaffen
tuurlijk scheelt caliberen een hoop, maar 3x zoveel pixels ga je toch ook echt wel merken.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:25:
[...]
Klopt niet helemaal nu mijn scherm eenmaal is gecalibreert oogt alles natuurlijk geen blur, echt alles is leesbaar bv dead rising en perfect scherp, maar goed hangt natuurlijk wel af wat voor crt je hebt.
Zelf een 32pw9551 van philips, maar goed je 1e opmerking ik zou zeggen laat je tv kalibreren crt/lcd/plasma je ziet een wereld van verschil. zonde om een dure lcd/plamsa te kopen en vervolgens op je eigen gevoel instellenCheck anders www.isfcalibraties.nl
andere voordeel je beeldbuis gaat ook nog eens langer mee
een kleine hint: een beeldbuis werkt niet eens met pixels. Hoe wil jij dan gaan beweren dat een tft er 3 keer zoveel heeft?T7D_Sneezy schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:35:
[...]
tuurlijk scheelt caliberen een hoop, maar 3x zoveel pixels ga je toch ook echt wel merken.
Om even je scheve vergelijking te verduidelijken: waarom heb ik hier een 19" crt monitor staan die 1600*1200 aankan (aan 85 Hz
Een CRT is in in principe in staat om zelfs veel beter detail te tonen dan een TFT scherm, juist omdat het met een beeldbuis werkt. Een electronenkanon van die beeldbuis is echter allesbehalve digitaal, laat staan dat die een specifieke hoeveelheid pixels kan uitsturen (bij een pc monitor is heel dat resolutieverhaal ook gedaan zodra je pc het omzet naar een analoog signaal).
Bij TFT schermen is er sprake van een "native" resolutie: alle input die niet exact die resolutie is moet ge-upscaled/downscaled worden, wat ALTIJD kwaliteitsverlies teweegbrengt (vaag of blokkerig beeld, hoe goed je het merkt hangt af van je scaler).
Ongeacht wat je doorstuurt naar een CRT: het zal er altijd even scherp uitzien (dan heb ik het niet over aliasing van 3D objecten, maar over de beeldscherpte in het algemeen). Het is dus goed denkbaar dat op een goed gecalibreerde televisie je beter beeld krijgt dan op jouw flatscreen
[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 11-01-2008 01:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Sinds de laatste Dashboard update kun je via je PC met Windows Mediaplayer eenvoudig Divx e.d. streamen naar je xbox360. Nu ben ik van plan een iMac te gaan kopen en ik vraag mij of dit dan ook mogelijk is.
Kun je Divx/AVI van een iMac naar je xbox streamen, is daar een standaard tooltje/proggie voor?
HDD mee nemen? Doe ik ook wel is. Account verplaatsen naar een Memory unit?Phusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:50:
kan iemand mij hier vertellen hoe je met je eigen account inlogt op een andere xbox zonder dat ie je account gaat koppelen aan die xbox? dus gewoon voor 1 avond zeg maar bij een vriend inloggen?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
hmm stom toch dat je niet gewoon een tijdelijke sign-in kunt doen op een gast xbox... ik bedoel 2 hdd's aansluiten wordt een beetje lastig?S2S schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:15:
[...]
HDD mee nemen? Doe ik ook wel is. Account verplaatsen naar een Memory unit?

http://www.nl.bol.com/is-...05818936&Section=SOFTWARE
# Dit geweldige pakket bestaat uit:Xbox 360 Pro console
# de game "Halo 3"
# de game "Forza Motorsport 2"
# de game "Viva Pinata"
# 2 Draadloze Controllers
# Harddisk
# Headset
# HD AV Cable (met SCART adapter)
# Ethernet kabel
Prijs: €389,-
Heb er al 1 (duh) maar als ik een zou moeten kopen zou ik dit doen
Verwijderd
probeer deze tools eens http://www.nullriver.com/index/products/connect360Roko schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:13:
Vraagie tussendoor
Sinds de laatste Dashboard update kun je via je PC met Windows Mediaplayer eenvoudig Divx e.d. streamen naar je xbox360. Nu ben ik van plan een iMac te gaan kopen en ik vraag mij of dit dan ook mogelijk is.
Kun je Divx/AVI van een iMac naar je xbox streamen, is daar een standaard tooltje/proggie voor?
Heb zelf een vraagje over de media center had voorheen altijd beschikking over uitzending gemist, maar deze is compleet verdwenen samen met alle andere nederlandse kanalen

Iemand ook nog een idee om in vista de tool encode 360 gebruik te laten maken van de 32 bit versie van window media encoder?
Aangezien ik altijd appletrailers(.mov) omzet naar wmv om nu altijd speciaal naar xp te booten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 11:20 ]
Wat je ook kan doen, is je tag recoveren op die andere Xbox... het enige wat je daarvoor nodig hebt is Live!Phusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:34:
[...]
hmm stom toch dat je niet gewoon een tijdelijke sign-in kunt doen op een gast xbox... ik bedoel 2 hdd's aansluiten wordt een beetje lastig?
Ja, dat zou kunnen ware het niet dat Microsoft hierover al vaker heeft gezegd dat "het recoveren" niet de bedoeling is om een paar uur bij een vriendje te kunnen spelen. Sowieso mis je met een recovery natuurlijk al je save-games en game-content die je op je eigen HDD wel hebt staan en dergelijkeJobbie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:20:
[...]
Wat je ook kan doen, is je tag recoveren op die andere Xbox... het enige wat je daarvoor nodig hebt is Live!
Verder heeft Microsoft, onder andere via het blog van MajorNelson meerdere malen laten weten dat account recovery helemaal niet bedoeld is voor "bij een vriendje spelen" maar alleen in noodgevallen van gecrashte HDD ofzo. Het is zelfs mogelijk dat door recovery van een account, het account corrupt raakt of geband wordt indien je "relatief veelvuldig" op verschillende 360's inlogt.
Dit heeft onder andere te maken met het feit dat men kan controleren in welk tempo je bepaalde achievements haalt. Zou je bij een vriendje de truuk toepassen om met 2 accounts alle achievements voor GoW te halen, heb je zomaar kans dat je account binnenkort niet meer bestaat.
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2008 11:31 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb XP Media Center draaien met alle updates, de K-Lite mega pack voor de codecs, maar als ik op mijn 360 een divxje wil openen dan krijg ik de melding dat het niet kan, terwijl ik wel thumbs zie van de videobestanden.
Ligt dit aan mijn codecs of aan het feit dat ik geen Vista als media center gebruik ?
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Waar dat ding exact staat weet ik niet, maar herinner me nog wel dat ik zoiets gedownload had.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat ligt aan media center in het algemeen. Je kunt alleen vanuit de videobrowser Divx bekijken, vanuit Media Center (vreemd genoeg) nog niet. Ik heb gelezen dat dit te maken heeft, omdat er verschillende teams bezig zijn met het 360 dashboard en met het media center.dapluiz schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:37:
Zijn er hier meer mensen die ondanks de Fall update nog steeds geen divx af kunnen spelen ?
Ik heb XP Media Center draaien met alle updates, de K-Lite mega pack voor de codecs, maar als ik op mijn 360 een divxje wil openen dan krijg ik de melding dat het niet kan, terwijl ik wel thumbs zie van de videobestanden.
Ligt dit aan mijn codecs of aan het feit dat ik geen Vista als media center gebruik ?
uhm...
Verwijderd
Connect360: www.nullriver.com/index/products/connect360Roko schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:13:
Vraagie tussendoor
Heel tevreden over.
Dat doet hij waarschijnlijk met Transcode360. Die zet de Divx bestanden in real-time om naar een voor je 360 leesbaar formaat. Op die manier kun je met een vertraging van een paar seconden wel gewoon je Divx films bekijken. Hiervoor is het trouwens beter om niet over te gaan op Vista. Transcode360 werkt niet heel lekker met Vista Media Center en slaat soms stukken in de film over.dapluiz schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:12:
Hmm, wazig, ik meen me een collega te herinneren die vertelde dat hij wel via de Extender divx kon kijken, al heeft hij wel Vista. Ik hoop dat hij het fout heeft en dat het idd komt door het verschil in videobrowser <-> extender dan dat ik misschien over moet naar Vista
uhm...
Tja..met Vista heb je dan ook Media Center niet meer nodig om DivX films te kijkenSmoonshine schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:19:
[...]
Dat doet hij waarschijnlijk met Transcode360. Die zet de Divx bestanden in real-time om naar een voor je 360 leesbaar formaat. Op die manier kun je met een vertraging van een paar seconden wel gewoon je Divx films bekijken. Hiervoor is het trouwens beter om niet over te gaan op Vista. Transcode360 werkt niet heel lekker met Vista Media Center en slaat soms stukken in de film over.
* DarkChylde denkt het niet, maar is blij met zijn nu wat stillere xbox 360
tikfouten? tjah..m..
Euh... Insturen voor 14 december 2007, toch?
Zolang de voorraad strektMAX3400 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:00:
[...]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Check xbox.com. Grofweg moet je je xbox tussen ??-??-2007 en 31-12-2007 gekocht hebben, moet je aanvraag per snailmail voor 31-01-2008 binnen zijn in Londen, en is het zolang de voorraad strekt. (voorraad is 25.000 stuks)MAX3400 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:00:
[...]
Ik heb de games al binnen voor een maat van me maar nog niet voor mezelf
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htmfatihbatur schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:52:
Ik heb hem net ongeveer een maandjegeld deze actie voor mij? zoja wat moet ik doen
aanschaffen in de maand nov/dec, en het moet bij hun binnen zijn voor februari5. Om deel te nemen aan de promotie moet de deelnemer een volledig ingevuld inschrijfformulier insturen (een "Inschrijving"), met daarin zijn persoonlijke gegevens (zoals aangegeven op het inschrijfformulier) en zijn Xbox 360 console serienummer, de persoonlijke gegevens van de Vriend (zoals aangegeven op het inschrijfformulier) en het Xbox 360 console serienummer van de Vriend, en een fotokopie van de aankoopbon voor een Xbox 360 console die is aangeschaft door de Vriend bij een erkende detailhandel, en die is gedateerd tussen 15 oktober 2007 en 31 december 2007 (de "Aanschafperiode"). Indien Microsoft reden heeft om aan te nemen dat er sprake is van het knoeien met aankoopbonnen, behoudt zij zich het recht voor om een Inschrijving als ongeldig te behandelen.
ik wil wel je vriendje (strict platonisch) zijn
[ Voor 3% gewijzigd door DarkChylde op 11-01-2008 14:28 ]
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Liefst een top 5 ofzo
's goed.. maar je pm (direct message) functie staat niet aan...fatihbatur schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:42:
Euhm kyk thuis even wanneer ik hem precies heb gekochten dan s'avonds even? verder praten over dit onderwerpie? of PM me even..?
maar je mag me mailen op het adres in mijn profiel
[ Voor 8% gewijzigd door DarkChylde op 11-01-2008 14:50 ]
bugs of xbox360 die te warm wordt?
Dat kan ook gewoon met XPTheVMaster schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:27:
[...]
Tja..met Vista heb je dan ook Media Center niet meer nodig om DivX films te kijkenDat kan nu gewoon via de Video-browser op het Dashboard...
Hij vroeg waarom hij in X360 media center geen divx kon kijken. Ik heb hem de reden gegeven waarom dat niet ging en hoe hij het toch voor elkaar kon krijgen.
Overigens zou ik nog wel graag zien dat ze dat voor Media Center fixen. Ik vind die video browser niet heel praktisch werken en Media Center ziet er ook gewoon beter uit. Als ze dan ook nog zorgen dat we ondertiteling krijgen ben ik helemaal tevreden.
Ik heb gisteren ook mijn Halo 3 limited edition van Play.com binnen gekregen (3 dagen na verzending!). Alleen zaten dus inderdaad de discs los in de verpakking en zijn nu aardig bekrast. Heb ik dat even nagekeken bij MS, blijkt dat ze maar tot 31-12-2007 gratis omgewisseld werden
uhm...
Van dit moment? Tja, ligt er maar net aan wat je leuk vind maar waarom kijk je niet even in de lijsten met "hoge reviews" van sites als IGN, Gamespot en dergelijke?Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:48:
Hey ik heb een kleine vraagje , wat zijn eigenlijk de toppers van deze momment
Liefst een top 5 ofzo
Verwijderd
Idd je kan beter per genre kijken.MAX3400 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Van dit moment? Tja, ligt er maar net aan wat je leuk vind maar waarom kijk je niet even in de lijsten met "hoge reviews" van sites als IGN, Gamespot en dergelijke?
Mijn top5:
1 Nba2k8
2 Nba2k8
3Nba2k8
4 Nba2k8
5 Guitar hero
Mja, dat blijft voor iedereen verschillend. Ik zou bijv, van mn levensdagen geen Halo willen spelen, alsmede andere futuristische meuk. Smaken verschillen. Zoek iets in je genre, en dan degene met goede cijfers bij reviews.MAX3400 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Van dit moment? Tja, ligt er maar net aan wat je leuk vind maar waarom kijk je niet even in de lijsten met "hoge reviews" van sites als IGN, Gamespot en dergelijke?
ik denk:Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:48:
Liefst een top 5 ofzo
Call of Duty 4, Guitar Hero 3, Mass Effect, Halo 3, ???
of je pakt de wat oudere toppers en vermaakt je eerst daarmee..Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:48:
Liefst een top 5 ofzo
bv bioshock, gears of war, crackdown
Bioshock, Assassins Creed, Pro Evolution Soccer 2008/Fifa 08, PGR4Phusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:23:
[...]
ik denk:
Call of Duty 4, Guitar Hero 3, Mass Effect, Halo 3, ???
Zo heb je in ieder geval de toppers van de afgelopen maanden. Als hier niet wat tussen zit weet ik het ook niet meer
uhm...
Verwijderd

Of zou dat alleen de termijn van de aankoop zijn ? Kon in ieder geval niets vinden over een einddatum waarop je je kon aanmelden.
Als je voor 1 januari de xbox hebt gekocht is het prima.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Ik heb al gezocht op google maar ik heb tot nu toe weinig kunnen vinden, het schijnt dat mensen niet weten waar het aan ligt. Maar het rare aan dit probleem is dat als ik mijn bestanden op mijn externe hd zet en aansluit op mijn xbox dan speelt die alles wel perfect af. Dus met het streamen gaat iets fout, wat weet ik nog niet precies. Ik heb windows media player al opnieuw geinstaleerd en ik heb ook k-lite coded pack geiinstaleerd maar dat heeft tot nu toe niks geholpen.
De foutmelding zelf vindt ik trouwens ook erg raar, ''this file MAY not be supported''. Terwijl die het wel afspeelt.
Weet iemand iets meer over dit probleem?
Ik heb hetzelfde probleem gehad ---> maar mijn oplossing lag wel een beetje "voor de hand"... ik ging andere files proberen - en die werkten wel. Zat hem dus gewoon in iets van "foute divx voor de xbox" (want ze speelden wel af op de computer). Hoe het kan - etc - weet ik ook niet; maar blijkbaar is de divx codec op de xbox niet helemaal betrouwbaar/uptodate. Misschien is dit het? Al wel andere files geprobeerd..??King_Tech schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:08:
Sinds een aantal dagen geleden kan ik geen divx bestanden meer afspelen op mijn xbox360. Tot eergister werkte het perfect, ik kon alles afspelen. Maar als ik nu een divx bestand af wil spelen dan begint de film normaal en na een paar seconden begint het beeld te haperen en daarna stopt die ermee en geeft die de foutmelding ''this file may not be supported''. En speelt mijn xbox geen enkel bestand meer af (ook bestanden die het daarvoor wel deden).
Ik heb al gezocht op google maar ik heb tot nu toe weinig kunnen vinden, het schijnt dat mensen niet weten waar het aan ligt. Maar het rare aan dit probleem is dat als ik mijn bestanden op mijn externe hd zet en aansluit op mijn xbox dan speelt die alles wel perfect af. Dus met het streamen gaat iets fout, wat weet ik nog niet precies. Ik heb windows media player al opnieuw geinstaleerd en ik heb ook k-lite coded pack geiinstaleerd maar dat heeft tot nu toe niks geholpen.
De foutmelding zelf vindt ik trouwens ook erg raar, ''this file MAY not be supported''. Terwijl die het wel afspeelt.
Weet iemand iets meer over dit probleem?
Maar nou valt mijn verbinding zeer regelmatig weg. Ik maak direct verbinding met een Zyxel Prestige Router. Iemand een idee of ik nog poorten open moet zetten in mijn router ofzo? Mijn NAT is trouwens wel Open. XBL geeft de connectie als uitstekend aan, maar toch valt ie vaak weg.
Iemand? =(
Ik heb het ook een tijdje (lees: 2 dagen) wireless geprobeerd. It totally sucks. Als jij een stabiele verbinding wilt is er 1 optie: kabel trekken. Sorry. Het is niet wat je wilde horen. Ik wilde dat ook niet namelijk.zwAf schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:18:
Even een vraagje: heb sinds vandaag mn wireless adapter binnen voor de xbox. Ding ingeplugd en verbinding gemaakt met de router ( die in de kamer er naast staat, hou niet van draadjes, dus vandaar wireless )
Maar nou valt mijn verbinding zeer regelmatig weg. Ik maak direct verbinding met een Zyxel Prestige Router. Iemand een idee of ik nog poorten open moet zetten in mijn router ofzo? Mijn NAT is trouwens wel Open. XBL geeft de connectie als uitstekend aan, maar toch valt ie vaak weg.
Iemand? =(
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Hoeveel procent signaal heb je dan? Hier absoluut nooit problemen met de xbox wireless adapter, tenzij je dik gewapend beton ertussen hebt zitten zou het geen probleem moeten zijn.zwAf schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:18:
Even een vraagje: heb sinds vandaag mn wireless adapter binnen voor de xbox. Ding ingeplugd en verbinding gemaakt met de router ( die in de kamer er naast staat, hou niet van draadjes, dus vandaar wireless )
Iemand? =(
Maar wat bedoel je precies met verbinding die wegvalt? Want de laatste tijd is Live bij vlagen best dramatisch (nog steeds hier). Word je uit je game gekicked of ben je echt de hele netwerkverbinding incl live enzo kwijt? En wat geeft je netwerk test aan in zo'n geval?
Great.. vorige week Mass Effect gekocht, heb ik hem bijna uitgespeeld, krijg ik nu constant "Disk cannot be read"
Doet microsoft aan het vervangen van beschadigde disks?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja, maar enkel games van Microsoft zelf...Angeloonie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:08:
![]()
![]()
![]()
![]()
Great.. vorige week Mass Effect gekocht, heb ik hem bijna uitgespeeld, krijg ik nu constant "Disk cannot be read"Ik dus kijken, zitten er allemaal krasjes op de DVD... Bij geen enkel spel hier last van gehad, maar nu dus voor het eerst dit probleem, en ik kan nu ook niet verder spelen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ehh...er zit gewoon garantie op een game toch (90 dagen ofzo toch?) dus ik zou gewoon terug gaan naar de winkel met je bon. Volgens mij moet je daar dan wel een nieuwe krijgen (vooral als je hem pas vorige week hebt gekocht) en anders zou ik ff met de leverancier bellen, volgens mij staat er vaak wel een nummer achterin het boekje toch?Angeloonie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:08:
![]()
![]()
![]()
![]()
Great.. vorige week Mass Effect gekocht, heb ik hem bijna uitgespeeld, krijg ik nu constant "Disk cannot be read"Ik dus kijken, zitten er allemaal krasjes op de DVD... Bij geen enkel spel hier last van gehad, maar nu dus voor het eerst dit probleem, en ik kan nu ook niet verder spelen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dat weet niemand nog,je krijgt er vanzelf bericht van.spaceboy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 09:34:
Ik ben het even kwijt met die arcade games die je van MS zou krijgen. Dat is toch omdat Live niet zou functioneren? Ik heb al maanden een gold abbo, maar heb geen clue waar/hoe ik aanspraak moet maken op die games. Iemand een tip?
39
Mass Effect is volgens mij ook van Microsoft, tenminste ik zie bij het opstarten wel het Microsoft Game Studios logoMichael Knight schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:32:
[...]
Ja, maar enkel games van Microsoft zelf...
Als ik naar Network Settings op Live ga, dan staan daar 4 ( of 5 ) streepjes. Er zit trouwens geen gewapend beton tussen mijn kamer en die van mijn oudersVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:25:
[...]
Hoeveel procent signaal heb je dan? Hier absoluut nooit problemen met de xbox wireless adapter, tenzij je dik gewapend beton ertussen hebt zitten zou het geen probleem moeten zijn.
Maar wat bedoel je precies met verbinding die wegvalt? Want de laatste tijd is Live bij vlagen best dramatisch (nog steeds hier). Word je uit je game gekicked of ben je echt de hele netwerkverbinding incl live enzo kwijt? En wat geeft je netwerk test aan in zo'n geval?
Gisteren was het dus zo:
Ik was aan het halo-en met mijn maten. En ineens word ik naar de lobby gegooid, met de melding: Disconnected from Messenger & Disconnected from Xbox Live. Als ik dan opnieuw verbinding wil maken, doet ie het vaak meteen, en als ik dan naar mijn Test Xbox Live ding ga, is alles ook confirmed en NAT open. Ik vind het sowieso raar dat ie wegvalt, aangezien mijn laptop ( die met hetzelfde routertje verbinding maakt ) en een halve meter verder staat, geen problemen had.
Ik hoop iig dat het op te lossen is, want €70,- had ik ook op andere manieren 'weg kunnen gooien'
Verwijderd
Ondertussen zelf een alternatieve methode gevonden om afleveringen via uitzending gemist te ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:04:
Heb zelf een vraagje over de media center had voorheen altijd beschikking over uitzending gemist, maar deze is compleet verdwenen samen met alle andere nederlandse kanalen.
@T7D_Sneezy
Enige nadeel het gewicht van een crt volgens mij ook de reden waarom mensen voor een lcd kiezen en het staat wat netter
en verder zoals Boeboe al zei.
De afspeelmogelijkheden van Divx op de 360 zijn idd wat beperkt. Vooral oudere Divx versies lust hij niet.Hen3s schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:36:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad ---> maar mijn oplossing lag wel een beetje "voor de hand"... ik ging andere files proberen - en die werkten wel. Zat hem dus gewoon in iets van "foute divx voor de xbox" (want ze speelden wel af op de computer). Hoe het kan - etc - weet ik ook niet; maar blijkbaar is de divx codec op de xbox niet helemaal betrouwbaar/uptodate. Misschien is dit het? Al wel andere files geprobeerd..??
Maar t.o.v. een PS3 speelt accepteerd hij nog vrij veel. We hebben hier een PS3 staan en die speelt nog niet de helf van de files die de 360 doet.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Even een aanvulling. Mijn router ( en dus mijn xbox ) zitten op Channel 7. Maakt dat iets uit toevallig? Werd net weer ( toen ik gewoon in een lobby zat te wachten, gedissconnectzwAf schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:57:
[...]
Als ik naar Network Settings op Live ga, dan staan daar 4 ( of 5 ) streepjes. Er zit trouwens geen gewapend beton tussen mijn kamer en die van mijn ouders)
Gisteren was het dus zo:
Ik was aan het halo-en met mijn maten. En ineens word ik naar de lobby gegooid, met de melding: Disconnected from Messenger & Disconnected from Xbox Live. Als ik dan opnieuw verbinding wil maken, doet ie het vaak meteen, en als ik dan naar mijn Test Xbox Live ding ga, is alles ook confirmed en NAT open. Ik vind het sowieso raar dat ie wegvalt, aangezien mijn laptop ( die met hetzelfde routertje verbinding maakt ) en een halve meter verder staat, geen problemen had.
Ik hoop iig dat het op te lossen is, want €70,- had ik ook op andere manieren 'weg kunnen gooien'
Anyway, ik ga het eerst proberen met "Displex", een hele goede krassenverwijderaar, hopelijk werkt dat
De jongen die me hielp bij Microsoft was echt super! Heel behulpzaam en wist precies overal alles vanaf
Het rare is dat bestanden die het eerst wel deden, het nu helemaal niet meer doen (en andere bestanden trouwens ook niet). En als ik ze direct op mijn xbox afspeel via een usb stick, dan doen ze het wel. Dus het ligt niet aan wat de xbox af kan spelen, want tot nu toe ben ik misschien hooguit 3 divx bestanden tegengekomen die niet konden worden afgespeelt. En ik heb zeker sinds de update een paar honderd bestanden afgespeelt. Dus met de codec op de xbox zit het wel goed.Hen3s schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:36:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad ---> maar mijn oplossing lag wel een beetje "voor de hand"... ik ging andere files proberen - en die werkten wel. Zat hem dus gewoon in iets van "foute divx voor de xbox" (want ze speelden wel af op de computer). Hoe het kan - etc - weet ik ook niet; maar blijkbaar is de divx codec op de xbox niet helemaal betrouwbaar/uptodate. Misschien is dit het? Al wel andere files geprobeerd..??
Het heeft denk ik iets te maken met windows media player. Ik heb al andere codecs geinstaleed, maar dat werkte ook niet. Ik heb nu de laatste paar dagen mijn films gewoon afgespeelt via mijn externe hd dat werkte trouwens perfect.Vandaag dacht ik laat ik het weer eens proberen, en nu werkt alles weer! Ik heb helemaal niks veranderd ofzo, maar om een of andere vage reden doet het nu weer wel.
Halo 3, Call Of Duty 4, Assasins Creed, Mass Effect, Bioshock, Blue Dragon, Project Gotham 4, Forza Motorsport 2, Gears Of War, Crackdown, The Orange Box, Oblivion Elder Scrolls, Saint's Row, Splinter Cell Double Agent.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:48:
Liefst een top 5 ofzo
Allemaal top spellen, stuk voor stuk.
Verwijderd

Natuurlijk nog wel veel meer, maar deze staat voor mij op 1.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 15:31 ]
rond 8 februari: klik en klikVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:55:
GTA IV
Devil may cry 4
Maar weet iemand waneer Devil may cry 4 uit komt ?
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 12-01-2008 15:56 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik vind het nochtans ook een verdomd irritant probleem op live. Waarom zitten er zoveel "bitchass mofo" gestoorden op xbox life? Het zou veel beter zijn mochten ze iedereen bannen van live die teveel "racial slur" negatieve comments gekregen heeft. Het is een spel, wees eens lief voor elkaarsekeroglan schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:47:
Dr. Phil pakt anonieme Xbox-spelers aan
![]()
Dus niet meer pesten jongens.
Verwijderd
meot je geen halo3 spelenBoeboe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:17:
[...]
Ik vind het nochtans ook een verdomd irritant probleem op live. Waarom zitten er zoveel "bitchass mofo" gestoorden op xbox life? Het zou veel beter zijn mochten ze iedereen bannen van live die teveel "racial slur" negatieve comments gekregen heeft. Het is een spel, wees eens lief voor elkaar
Bij playasia vind ik enkel de NTSC-J versie, zo op het eerste zicht, kan die dan ook op EU X360's ?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Burnout Paradise is van EA en ik heb ergens gelezen (hier) dat veel EA games region locked zijn... dus ik zou de gok niet wagen...dodge_911 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:32:
ff vraagje, waar hebben jullie Burnout Paradise pre-ordered?
Bij playasia vind ik enkel de NTSC-J versie, zo op het eerste zicht, kan die dan ook op EU X360's ?
Ik heb net m'n Live! arcade codes ontvangen!!!

Echt super tof.
Alleen jammer dat SWOS er niet bij zit... ik dacht toch dat ie er wel bij stond opgenoemd... maar no biggie...
Ook net Cod4 binnen gekregen, dus mijn weekend kan nu al niet meer stuk...
nu maar zoeken naar de tijd om al dat moois te spelen...

Verwijderd
Heb gisteren assassins creed en bioshock gehaald
en wil nog fifa 2008 en nog 1 game alleen weet niet welke
Orange box of call of duty 4
Van de 5 spellen in Orange Box is er maar 1 met online multiplayer. De overige spellen hebben geen multiplayer, dus het spel is zijn geld dik waard of je nu wel of niet online speelt.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:45:
Is de orange box het geld waard als je niet online speelt .
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 12-01-2008 17:55 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als je niet van plan bent online te spelen zou ik CoD4 gewoon een keer lenen van een vriend ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:45:
Orange box of call of duty 4
De SP is erg vet, maar ik speel het meest online met een zooi vrienden.
Brothers in Arms: Hells Highway wordt ook heel goedKing_Tech schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:27:
Waar kijken jullie het meest naar uit (van spellen die dit jaar verschijnen)?
Omdat ik nog maar 50 xbox puntjes heb gelijk punten gekocht via gamecard.nu, eerste keer dat ik het probeerde, toch maar de gok genomen omdat de winkels dicht zijn en ik sonic 2 moet spelen!
[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 12-01-2008 21:03 ]
39
Battlefield Bad CompanyKing_Tech schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:27:
Waar kijken jullie het meest naar uit (van spellen die dit jaar verschijnen)?
http://www.gamersyde.com/stream_3580_en.html
[ Voor 10% gewijzigd door fragcompany op 12-01-2008 21:29 ]
Drie van de 5 toppers zijn games die ik heb gehad, Lumines boeit me niet en ook dat poolen doet me niets. Bejeweled is bijvoorbeeld best wel leuk, maar ~10 euro is toch iets teveel voor zo'n spel.
Zijn er nog aanraders?
Of kan ik ze beter gewoon allemaal downloaden en zien?
Verwijderd
EA games zijn regio lockeddodge_911 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:32:
ff vraagje, waar hebben jullie Burnout Paradise pre-ordered?
Heavy Weapon!SH4D3H schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:15:
Omdat een aantal van de gratis arcade games me wel bevielen, was ik eens gaan kijken naar wat andere arcade games om er wellicht één of meerdere te kopen.
Drie van de 5 toppers zijn games die ik heb gehad, Lumines boeit me niet en ook dat poolen doet me niets. Bejeweled is bijvoorbeeld best wel leuk, maar ~10 euro is toch iets teveel voor zo'n spel.
Zijn er nog aanraders?
Of kan ik ze beter gewoon allemaal downloaden en zien?
En voor de rest Geometry Wars, Puzzle Fighter en Worms! Om er zo maar een paar te noemen...
Dit topic is gesloten.
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)