“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja, ik heb ze ook de afgelopen week binnen gekregen. Nu nog de gratis game voor de downtime van Live. Overigens zijn die problemen nog steeds niet opgelost. Ik wilde gisteravond ff een spelletje spelen na een drukke werkweek, ligt live er gewoon de hele avond uit.
En ik hoop dat ze ondersteuning voor DV en HDV gaan inbouwen. Ik zou ze graag willen afspelen, zonder dat ik het eerst naar een ander formaat moet transcoden.
Er is bij ons afgelopen zaterdag avond ingebroken, en ze hebben zo goed als alles meegenomen, nu had ik 2 Xboxen (360), een Elite en een Premium, nu hebben ze van alle TVs alle kabels meegenomen, maar mijn Xbox Premium was in reparatie en die heb ik deze week terug gehad, nu heb ik dus een kale Premium, weet iemand toevallig waar ik een AC Adapter (de voeding dus) kan kopen? Ik heb al op eBay en Google gezocht maar niets specifieks gevonden.
Iemand? Bedankt!
vervelend dat is er is ingebroken maar wist je dat de inbrekers (misschien) gepakt kunnen worden via Microsoft? Via de serie-nummers kan niemand zomaar garantie claimen mits je de serie-nummers op jouw naam had staan bij de Microsoft klantenservice.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oh.. Goh.. BedanktVantageR schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:54:
zeker balen voor je dat er is ingebroken. Toch staan er op ebay zat voedingen hoor.
Klik
Daar heb je een systeem voorBoeboe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:17:
[...]
Ik vind het nochtans ook een verdomd irritant probleem op live. Waarom zitten er zoveel "bitchass mofo" gestoorden op xbox life? Het zou veel beter zijn mochten ze iedereen bannen van live die teveel "racial slur" negatieve comments gekregen heeft. Het is een spel, wees eens lief voor elkaar
Gewoon een "File Complaint" doen als mensen zich echt niet aan de regels houden (beetje bitch talking mag natuurlijk wel).
File Complaint moet je niet vergelijken met Feedback geven. Als je File Complaint gebruikt word er daadwerkelijk een klacht gelogd, en er word naar gekeken. Er zit daadwerkelijk een afdeling achter die die klachten bekijkt, en actie onderneemt.
Toevallig heb ik eens een keer de Podcast van Major Neslon geluisterd, en daarin word het allemaal uitgelegd (20 minuten lang). Leuk om te horen: Download
Voor die prijzen zou ik toch een belletje naar Microsoft maken en kijken of ze er misschien eentje gratis kunnen sturenRik.Reinink schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Oh.. Goh.. Bedankt.. Ik kon er alleen voor de PS3/2 etc vinden.. Nouja, eh.. Nogmaals bedankt
Heeft iemand misschien enig idee waarom Big Team Battle niet ranked is, maar alleen bij social staat. BTB is mijn favoriet, die speel ik altijd, maar je kan er helemaal geen achievements mee halen, en het duurt ook hardstikke langzaam voordat je een level omhoog gaat. Ik vindt dat erg raar eigenlijk.
Weet iemand misschien waarom?
Ik weet niet waarom maar ik denk zelf omdat het gewoon te groot is waardoor het moeilijk wordt om 16 mensen met dezelfde ranking te vinden. En het is vaak een chaos dat BTB. Maar wel erg leuk inderdaad, vooral met Covies Maps en VIP en dan met de Ghost op lui gaan jagen.King_Tech schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:27:
Vraagje over Halo 3.
Heeft iemand misschien enig idee waarom Big Team Battle niet ranked is, maar alleen bij social staat. BTB is mijn favoriet, die speel ik altijd, maar je kan er helemaal geen achievements mee halen, en het duurt ook hardstikke langzaam voordat je een level omhoog gaat. Ik vindt dat erg raar eigenlijk.
Weet iemand misschien waarom?
Verwijderd
Heb hier 2 xboxen staan,en kan je met een memory unit je acount dan daarmee op bijde boxen gebruiken.
Ik begrijp uit de advertentie van de xbox dat dat mogelijk is.
Iemand ervaring.???
Ja, dat klopt. Maar je kan maar op 1 360 tegelijk spelen, maar dat had je waarschijnlijk wel begrepen?Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:05:
FF vraagje over een memory unit.
Heb hier 2 xboxen staan,en kan je met een memory unit je acount dan daarmee op bijde boxen gebruiken.![]()
![]()
![]()
Iemand ervaring.???![]()
Hou wel in de gaten dat een memory unit te beperkt is qua grootte; save-games en content (als je die al hebt) gaan dus in principe niet mee naar de 2e 360.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als ik jou was zou ik via de gegeven ebay link geen voeding kopen! (Dit zijn namelijk Amerikaanse voedingen en die kunnen volgens mij niet zo goed tegen 220V...)Rik.Reinink schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Oh.. Goh.. Bedankt.. Ik kon er alleen voor de PS3/2 etc vinden.. Nouja, eh.. Nogmaals bedankt
Verwijderd
Het probleem is :De kinderen zijn met 1 spel op de zwarte bijvoorbeeld in level 5,MAX3400 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:07:
[...]
Ja, dat klopt. Maar je kan maar op 1 360 tegelijk spelen, maar dat had je waarschijnlijk wel begrepen?
Hou wel in de gaten dat een memory unit te beperkt is qua grootte; save-games en content (als je die al hebt) gaan dus in principe niet mee naar de 2e 360.
en de andere dag willen ze op de witte ook dat spel spelen maar nu moeten
ze opnieuw beginnen om weer op level 5 te komen,
Vandaar evt een aanschaf van een memunit.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik denk dat hij de Lone Wolf achievements bedoeld. Waar in de decription Ranked Free for all bij staat. Bv. Mongoose Mowdown, Laser Double Kill, Sword Triple Kill en Overkill.SCIxX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:45:
Hoezo kun je geen achievements halen bij BTB? Ik speel ook alleen BTB als ik halo3 speel, en krijg gewoon achievements.
Kan je de optie dat je xbox automatisch aanmeld op msn zodra je hem opstart uitzetten ? Want nu moet ik me steeds ff opnieuw aanmelden op mn pc (jah, lui
Verwijderd
Dat kan wel maar werkt niet handig. Steeds als je switched naar de andere console moet je je profile weer recoveren omdat ie dan "ziet" dat het profile van een andere console komt. Tenminste zo was het een jaar geleden, ik denk niet dat het veranderd is sindsdien.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:05:
FF vraagje over een memory unit.
Heb hier 2 xboxen staan,en kan je met een memory unit je acount dan daarmee op bijde boxen gebruiken.![]()
![]()
![]()
Iemand ervaring.???![]()
Ja dat kan.. Ff op je eigen Gamercard drukken en dan Auto Sign in6pack15 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:52:
Vraagje,
Kan je de optie dat je xbox automatisch aanmeld op msn zodra je hem opstart uitzetten ? Want nu moet ik me steeds ff opnieuw aanmelden op mn pc (jah, lui)
Ja, ik raak er ook op uitgekeken.SCIxX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:06:
Begin onderhand al weer een beetje zat van halo3 online te worden. Maar goed ik xbox sowieso niet zoveel, maybe in februari weer als er leuke games uitkomen.
Nou ja, toch 3 maanden mee vermaakt, dat is tot dusver een record voor op de 360.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 13-01-2008 17:44 ]
joo, bedanktzwAf schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:06:
[...]
Ja dat kan.. Ff op je eigen Gamercard drukken en dan Auto Sign in
Ja dit werktswopdark schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:42:
Ik heb Mass Effect gekocht en op de doos staat dat ie ook 1080p ondersteund. Nu heb ik een Premium console dus geen HDMI, kan ik mijn Premium ook via de component 1080p laten zenden naar mijn tv?
39
Als je tv het ondersteund
De 360 kan in ieder geval gewoon 1080p over Component sturen, geen probleem. Echter, niet alle tv's ondersteunen het.
Geen probleem.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:39:
[...]
Het probleem is :De kinderen zijn met 1 spel op de zwarte bijvoorbeeld in level 5,
en de andere dag willen ze op de witte ook dat spel spelen maar nu moeten
ze opnieuw beginnen om weer op level 5 te komen,![]()
![]()
Vandaar evt een aanschaf van een memunit.
Gewoon een memory unit aanschaffen en zowel profiel als ook savegames op unit zetten.
Als je dan van console wisselt kan je gewoon je profiel en savegame oproepen.
Het eerder genoemde recovery verhaal klopt niet.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Dat klopt wel in ieder geval als je op XBOX LIVE wilt, je moet dan ALTIJD recoveren. Als je NIET op lvie gaat, misschien dat het dan wel werkt maar met live 100% zeker niet. Ik heb het zelf een jaar geleden met een memory unit gedaan en ik ben daarmee gekapt omdat dat constante recoveren niet opschiet. Even wat MS er zelf over te zeggen heeft:yzf1kr schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:10:
[...]
Geen probleem.
Gewoon een memory unit aanschaffen en zowel profiel als ook savegames op unit zetten.
Als je dan van console wisselt kan je gewoon je profiel en savegame oproepen.
Het eerder genoemde recovery verhaal klopt niet.
"With the original Xbox, you could use recovery to put your account on multiple consoles and switch between them freely (also known as roaming). With the advent of achievements and additional profile info that has to be kept in sync, you can now only have one Xbox Live profile active on one Xbox 360 console at a time. That means when you recover on one console, any copy you have on another console is invalidated. If you go back to that console, you'll have to recover again."
van http://www.xbox.com/en-US...veaccountsdemystified.htm
Hoe kom je erbij dat het wel kan zonder te recoveren dan? Ik kan het nu zelf even niet proberen, maar het heeft in het verleden nooit gewerkt en ik kan ook nergens in notes van updates vinden dat dat gedrag veranderd zou moeten zijn. Dus... hoe doe jij het dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 22:38 ]
Verwijderd
MM ik heb een aardige disussie aangehaaldVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:32:
[...]
Dat klopt wel in ieder geval als je op XBOX LIVE wilt, je moet dan ALTIJD recoveren. Als je NIET op lvie gaat, misschien dat het dan wel werkt maar met live 100% zeker niet. Ik heb het zelf een jaar geleden met een memory unit gedaan en ik ben daarmee gekapt omdat dat constante recoveren niet opschiet. Even wat MS er zelf over te zeggen heeft:
"With the original Xbox, you could use recovery to put your account on multiple consoles and switch between them freely (also known as roaming). With the advent of achievements and additional profile info that has to be kept in sync, you can now only have one Xbox Live profile active on one Xbox 360 console at a time. That means when you recover on one console, any copy you have on another console is invalidated. If you go back to that console, you'll have to recover again."
van http://www.xbox.com/en-US...veaccountsdemystified.htm
Hoe kom je erbij dat het wel kan zonder te recoveren dan? Ik kan het nu zelf even niet proberen, maar het heeft in het verleden nooit gewerkt en ik kan ook nergens in notes van updates vinden dat dat gedrag veranderd zou moeten zijn. Dus... hoe doe jij het dan?
leuk want nu hoop ik een goed antwoord te krijgen
Enne tot zover alvast bedankt voor deze reacties.
Ik vind om uit te proberen 34 euro toch wel weer een hoop ,vandaar deze vraag ,want als het niet werkt dan komt dat ding weer in de kast en ben bang nooit meer er uit.
Nogmaals ik hoop op een goed antwoord en van iemand die dit ook regelmatig doet.
En of kan testen.
Ik denk dat de kinderen voorlopig op 1 box live gaan en niet met al hun games.
Nu spelen ze nog skate en 1 gaat daarmee op live.
ze zijn 11 en 13 leuk hoor.
Mischien hier ook nog iemand die dit spel online speelt ??
en evt met deze jongens wil skaten.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Even snel hierop inspringend, ik ben in het bezit van een Panasonic 42PV70 plasma tv met een native resolutie van 1024x768. De tv ondersteund 1080P invoer, dus ik heb m'n X360 met HDMI ingesteld op 1080P. Werkt allemaal prima, maar ik vraag mij nu toch een beetje af wat nu het beste zou zijn voor m'n X360 om op in te stellen. In verband met up en downscaling en zo. Ik heb natuurlijk al alle mogelijk instellingen met elkaar vergeleken, maar ik kan zo op het eerste gezicht maar weinig verschil ontdekken.PWM schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:12:
[...]
Als je tv het ondersteund
De 360 kan in ieder geval gewoon 1080p over Component sturen, geen probleem. Echter, niet alle tv's ondersteunen het.
Verwijderd
Ik speel SKATE ook maar ik heb nog nooit naar het LIVE deel ervan gekeken. Kan me ook niet voorstellen dat dat leuk is overigens, bij tony hawk vond ik daar ook al weinig aan. Zal binnenkort eens kijken wat dat online gedeelte van skate inhoudt.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Mischien hier ook nog iemand die dit spel online speelt ??![]()
![]()
en evt met deze jongens wil skaten.![]()
Ja, maar dat was de vraag niet.. Als je je profiel op een memory card zet, kun je op alle boxen inloggen waar je die memcard instopt. Dus om op meerdere xboxen met hetzelfde profiel te kunnen spelen, hoef je geen accountrecovery te doen. Deze methode heb ik zelf gebruikt om bij mijn broer te spelen.sekeroglan schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:05:
Elke keer als je op een andere consule je account recoverd moet je het op je eigen consule weer doen. Spreek uit ervaring. Je kan dus niet op twee consule's een account hebben. Meestal kan je nog wel op spelen, maar een tijdje ( paar uur ) krijg je een fout melding en moet je recoveren.
Het enige is dat je wel ook je savegames moet meenemen, en met sommige games is een 64 mb card dan al snel te beperkt en wil je dus eigenlijk een 256 of 512 mb hebben.
Zolang jij je profiel op je MUlaat staan en gewoon steeds meeneemt van console naar console is er geen probleem.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:32:
[...]
*Onzin verhaal waaruit blijkt dat de vraag niet begrepen is, en het pricipe van een MU niet begrijpt*
Er kan maar één aktieve copy zijn van je profiel. Dus als jij gewoon je profiel op je MUlaat staan en die steeds in een andere console steekt werkt alles gewoon.
Zo doe ik het ook, en als ik naar vrienden ga dan neem ik gewoon mijn MU mee en ga daarmee gewoon op een andere console op Live!
Was altijd al zo, is nu nog zo, en zal ook altijd zo blijven.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik heb twee gamertags op men HDD staan, hoe kan ik een gamertag wissen? Of hoe kan ik selecteren welke tag de console in eerste instantie aanmeld? Nu doet ie namelijk steeds eerst de verkeerde tag en dan moet ik die eerst afmelden en dan de goede tag weer aanmelden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Is het dan niet het beste dat je de resolutie kiest die jij het prettigst vind? up en down scaling kan idd de kwaliteit verminderen, maar als jij geen verschil ziet.... gewoon lekker zo houdenVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:11:
[...]
Even snel hierop inspringend, ik ben in het bezit van een Panasonic 42PV70 plasma tv met een native resolutie van 1024x768. De tv ondersteund 1080P invoer, dus ik heb m'n X360 met HDMI ingesteld op 1080P. Werkt allemaal prima, maar ik vraag mij nu toch een beetje af wat nu het beste zou zijn voor m'n X360 om op in te stellen. In verband met up en downscaling en zo. Ik heb natuurlijk al alle mogelijk instellingen met elkaar vergeleken, maar ik kan zo op het eerste gezicht maar weinig verschil ontdekken.
Eerste kan op de paarse blade, tweede kan als je aangemeld bent door op de guide knop te drukken en dan de auto sign in aan te zetten voor het profiel dat je wil.swopdark schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:07:
Ik heb twee gamertags op men HDD staan, hoe kan ik een gamertag wissen? Of hoe kan ik selecteren welke tag de console in eerste instantie aanmeld? Nu doet ie namelijk steeds eerst de verkeerde tag en dan moet ik die eerst afmelden en dan de goede tag weer aanmelden.
Bevindingen tot nu toe :
- Leuk verhaal, blijft boeien en spannend.
- Graphics, mooi gemaakt, texture kwaliteit wel achterhaald. Vooral buitenscenes mooi, en het water is schitterend.
- Gameplay : speelt lekker weg. vond het gedeelte met de boot te lang duren.
Echt moeilijk wordt het spel nooit, ik speedel het op casual. Relatief weinig grote shoot-outs zoals je die wel bij Halo 3 ziet. De 'puzzels' zijn goed te doen, zelden echt moeilijk, de oplossingen liggen er vaak dik boven op. Speelt echt lekker weg, al vond ik dat je in het begin erg lang met je 'crow bar' rond loopt.
Erg leuk is de gravity gun en de manier waarop je je tegenstanders kunt omleggen. Bioshock heeft hier zeker insperatie vandaan gehaald, zo is de gravity gun bijna gelijk aan de telekineses van Bioshock. Ik kan goed begrijpen dat er veel aanhangers zijn van Half Life, zeker afgezet tegen de tijd van de eerste release op de PC, bevat het spel veel vernieuwende elementen voor het FPS genre.
Ook een pluspunt vond ik de verschillende settings. Ravenholm is echt anders dan het laatste level. Je komt in erg gevarieerde omgevingen, en dat maakt het leuk.
Mijn favourite level is toch wel die op de brug, ik heb hoogtevrees, en bij dit spel schrok ik echt als ik er weer eens van af tuimelde.
Vrij zorgvuldig gespeeld (87% van alle achievments) deed ik er een 14 uur over, wat gezien de geringe tijd die ik voor gamen kan vrijmaken, lekker lang is.
Op een schaal van 1 tot 10 geef ik dit spel zeker een 7, en neig zelfs tot een 8, als ik de originele releasedatum in ogenschauw neem.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Same here. Ik heb vrijdagavond eindelijk de campaign uitgespeeld (op normaal) en vond het wel welletjes... Het laatste level was wel ok, maar dat Flood level vond ik echt zwaar frustrerend! En als je Halo 1 & 2 niet gespeeld hebt, slaat t verhaal helemaal nergens op...Haijo schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:27:
[...]
Ja, ik raak er ook op uitgekeken.
Nou ja, toch 3 maanden mee vermaakt, dat is tot dusver een record voor op de 360.
Ook de MP heeft z'n charme verloren... Ik vind dat het niet erg veel op skill aankomt... tis gewoon degene die het eerst wordt gezien, legt t loodje en tis veel hetzelfde... (shoot, melee... shoot, melee)
Ik denk dat ik Halo 3 niet snel meer zal opstarten....
Gelukkig heb ik zaterdag Cod4 binnen gekregen en dat is echt wel een tof spel! de single player is tof, maar MP is waar het gebeurd! Echt wel moeilijk, maar zoveel sfeer en spanning... Hier ben ik voorlopig wel mee zoet...
Nu heb ik nog een vraagje. Op 1 of andere manier heb ik in MP iedereen gemute. In elk spel gebeurt dat. Maar ik heb geen idee hoe ik dit weer kan terugdraaien. Iemand enig idee waar ik dit moet veranderen?
Thx!
Verwijderd
Rock BandKing_Tech schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:27:
Waar kijken jullie het meest naar uit (van spellen die dit jaar verschijnen)?
Ik denk je dat bij microfoon settings moet zijn in de Halo 3 settings.Jobbie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:23:
[...]
Same here. Ik heb vrijdagavond eindelijk de campaign uitgespeeld (op normaal) en vond het wel welletjes... Het laatste level was wel ok, maar dat Flood level vond ik echt zwaar frustrerend! En als je Halo 1 & 2 niet gespeeld hebt, slaat t verhaal helemaal nergens op...
Ook de MP heeft z'n charme verloren... Ik vind dat het niet erg veel op skill aankomt... tis gewoon degene die het eerst wordt gezien, legt t loodje en tis veel hetzelfde... (shoot, melee... shoot, melee)
Gelukkig heb ik zaterdag Cod4 binnen gekregen en dat is echt wel een tof spel! de single player is tof, maar MP is waar het gebeurd! Echt wel moeilijk, maar zoveel sfeer en spanning... Hier ben ik voorlopig wel mee zoet...
Nu heb ik nog een vraagje. Op 1 of andere manier heb ik in MP iedereen gemute. In elk spel gebeurt dat. Maar ik heb geen idee hoe ik dit weer kan terugdraaien. Iemand enig idee waar ik dit moet veranderen?
Thx!
En wat betreft MP ben ik niet met je eens, je kan vaak genoeg ontkomen als iemand op je schiet, hoekje omrennen en granaat op de muur terugkaatsen. En de trick bij Halo is het juiste wapen voor de juiste situatie, anders rennen of samenwerken.
Net een 360 gehaald met CoD4 en Mass Effect. Ik ben benieuwd
Ik heb helaas geen HDMI versie kunnen vinden, maar hoe is VGA kwalitatief? Mijn component ingang is normaal gesproken al bezet, vandaar de vraag
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja, een scartbox heet zoiets maar dat is meestal voor als je twee spelcomputers en één beeldscherm hebt maar als je goed zoekt moet je ze vast wel andersom hebben. Anders loop je even een electronicazaak binnnen, daar zullen ze vast wel meer hebben.clonedonkey schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:37:
Ik zit met het volgende. Ik sluit me xbox nu aan op me tv of beamer met component. Nu moet ik nu alleen steeds de xbox verplaatsen en kabels wisselen. Is er een manier zodat ik de xbox op allebij kan aansluiten ? Een switch achtig iets ofzo ?
je kan toch gewoon een component splitter kopen? VGA is volgens mij niet echt denderend t.o.v. component.Willybubba schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:28:
* Willybubba meldt
Ik heb helaas geen HDMI versie kunnen vinden, maar hoe is VGA kwalitatief? Mijn component ingang is normaal gesproken al bezet, vandaar de vraag
Elect a clown, expect a circus.
Opzich heb ik het voldoende gespeeld (lvl 25 op TDM) en was het tijd voor iets nieuws. En geloof me: Cod4 is de perfecte vervanger. Past iig veel beter bij mij.Haijo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:57:
[...]
Ik denk je dat bij microfoon settings moet zijn in de Halo 3 settings.
En wat betreft MP ben ik niet met je eens, je kan vaak genoeg ontkomen als iemand op je schiet, hoekje omrennen en granaat op de muur terugkaatsen. En de trick bij Halo is het juiste wapen voor de juiste situatie, anders rennen of samenwerken.
Wat die microfoon betreft: het is ergens ingesteld buiten het spel om: ofwel in alle MP van welk spel dan ook, is iedereen gemute.
Dus ik moet het ergens in een tabblad van het dashboard instellen, maar ik kan het niet vinden...
Dus waar in het dashboard mute/unmute je spelers in MultiPlayer?
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 14-01-2008 14:01 ]
VGA is primaSlasher schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:56:
[...]
je kan toch gewoon een component splitter kopen? VGA is volgens mij niet echt denderend t.o.v. component.
Ik gebruik het zelf omdat op mijn tv het beter beeld geeft. Het verschilt dus per TV.
De kwaliteit is wel goed. Je hebt alleen het nadeel dat je geen 50Hz only spellen kunt spelen met de VGA-kabel. Als je alleen Xbox 360 spellen speelt, dan zit je volgens mij wel goed, maar als je Xbox 1 spellen wilt spelen, dan levert dat problemen op. Sommige Xbox 1 spellen ondersteunen alleen 50Hz en als je vanaf Live updates moet installeren, dan moet je verplicht overschakelen naar 50Hz, ongeacht of het spel nu wel of niet 50Hz only is. Als je niet van plan bent om Xbox 1 spellen te spelen zou het geen probleem moeten zijn, maar anders ben je misschien beter af met component dan met VGA.Willybubba schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:28:
* Willybubba meldt
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
In ieder geval: ik zette de 360 om even te kijken wat de tv zou doen op 1080p over VGA. Dat pakte ie niet. Ik wilde op B drukken om te annuleren, maar ik drukte blijkbaar verkeerd, want het beeld bleef weg. Nou heb ik het geluk dat ik hier nog m'n PC monitor dus heb, want die geeft wel beeld bij 1080p in. Maar stel je voor dat je dat niet hebt, is er dan een manier om de resolutie te veranderen? Of moet je dat maar op gevoel doen dan anders?
Das een goeie, volgens mij kun je t ding niet zomaar defaulten.Muthas schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:19:
Even een vraagje van mijIk heb een nieuwe TV hier die 720p en 1080i ondersteund, 32". Hartstikke leuk en aardig, veel verschil zie ik overigens niet met mijn 20" monitor native 1440x900 waarbij ik de 360 op 1366x768 zet.
In ieder geval: ik zette de 360 om even te kijken wat de tv zou doen op 1080p over VGA. Dat pakte ie niet. Ik wilde op B drukken om te annuleren, maar ik drukte blijkbaar verkeerd, want het beeld bleef weg. Nou heb ik het geluk dat ik hier nog m'n PC monitor dus heb, want die geeft wel beeld bij 1080p in. Maar stel je voor dat je dat niet hebt, is er dan een manier om de resolutie te veranderen? Of moet je dat maar op gevoel doen dan anders?
Verwijderd
XBOX360 aanzetten met guide knop op controller en blijven ingedrukt houden reset video waardenMuthas schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:19:
Even een vraagje van mijIk heb een nieuwe TV hier die 720p en 1080i ondersteund, 32". Hartstikke leuk en aardig, veel verschil zie ik overigens niet met mijn 20" monitor native 1440x900 waarbij ik de 360 op 1366x768 zet.
Als je dit artikel leest:Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
Is Halo 3 speelbaar als je de vorige delen gemist hebt? Ik heb Deel 1 en 2 nl. nooit gespeeld maar ik hou wel van een game met een sterk verhaal, loop je een beetje verloren als je aan deel 3 begint of valt dat best mee?
Insidegamer: Halo 3 - het verhaal tot nu toe
Dan moet je een heel eind kunnen komen. Ben zelf ook aan Halo 3 begonnen, ondanks dat ik 1 en 2 niet heb gespeeld. Als je van te voren wat achtergronden van personages uitzoekt, dan kom je al een heel eind. Het heeft mijzelf tot nu toe nog niet gehinderd in ieder geval.
uhm...
Dat heb ik vorige week toevallig ook meegemaaktMuthas schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:19:

Ik heb toen maar de Xbox via composite aangesloten op de tv (niet vergeten de schuif op de HD-kabel om te zetten) en daarna de toetsvolgorde om de resolutie te wijzigen opgeschreven.
Daarna de schuif op de kabel weer teruggezet, de componentkabel weer aangesloten en zonder beeld de toetsen ingedrukt.
Na een aantal pogingen was het gelukkig gelukt om de Xbox weer op 1080i te zetten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Volgens mij op je Gamercard drukken en dan onder het kopje 'Voice'.Jobbie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:00:
[...]
Dus waar in het dashboard mute/unmute je spelers in MultiPlayer?
Know Thyself
Als je eerst een ethernet kabel hebt liggen, waar ook het netwerk van het huis inzit (3 pc's). En je zet een switch op mijn kabel zeg maar. Een kant voor je xbox en eentje voor je pc. Is het dan mogelijk om iets te doen met je xbox via die kabel ? op je pc
Ja, op die manier zijn zowel je PC als je Xbox aangesloten op het netwerk lijkt me.6pack15 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:42:
Vraagje
Als je eerst een ethernet kabel hebt liggen, waar ook het netwerk van het huis inzit (3 pc's). En je zet een switch op mijn kabel zeg maar. Een kant voor je xbox en eentje voor je pc. Is het dan mogelijk om iets te doen met je xbox via die kabel ? op je pc
Wat wil je doen dan?
Haha ik heb precies het om gekeerde halo 3 mp bak ik echt geen reet van duurt veel te lang voor dat je iemand dood hebt.Jobbie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:23:
[...]
Terwijl ik met cod4 echt zoiets heb van mensen wordt is wat beter, want daar haal ik makkelijk score met een k/d ratio van 3/1
maar volgens mij is het bij cod al helemaal wie het eerst raak schiet is de gene die wint.
Verwijderd
Ja die 50 Hz is iritant, sommigen doen het nog wel, maar dan moet ik mn xbox eerst aan de tv koppelen, omzetten naar 50 hz, weer aan de pc-screen en dan doet hij hetMetroidPrime schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:10:
[...]
De kwaliteit is wel goed. Je hebt alleen het nadeel dat je geen 50Hz only spellen kunt spelen met de VGA-kabel. Als je alleen Xbox 360 spellen speelt, dan zit je volgens mij wel goed, maar als je Xbox 1 spellen wilt spelen, dan levert dat problemen op. Sommige Xbox 1 spellen ondersteunen alleen 50Hz en als je vanaf Live updates moet installeren, dan moet je verplicht overschakelen naar 50Hz, ongeacht of het spel nu wel of niet 50Hz only is. Als je niet van plan bent om Xbox 1 spellen te spelen zou het geen probleem moeten zijn, maar anders ben je misschien beter af met component dan met VGA.
hmm okay ik start wellicht een flame war maar HALO3 komt nou niet in het bijzonder uit door een sterk verhaal. het is meer de mythe rondom de masetrchief die veel gamers de indruk geven dat dit spel een sterk verhaal heeft. De gameplay is top en de AI van de vijanden is zeer geslaagd. Voor deze eigenschappen is het spel zeer goed. Voor een shooter-spel met sterk verhaal zou je toch meer richting HL2 moeten. Ook COD4 heeft een (kortere maar,) veel betere verhaallijn dan HALO3.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
Is Halo 3 speelbaar als je de vorige delen gemist hebt? Ik heb Deel 1 en 2 nl. nooit gespeeld maar ik hou wel van een game met een sterk verhaal.
Halo heeft sowieso niet echt zo'n sterk verhaal, misschien als je de boeken erbij leest...Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
Is Halo 3 speelbaar als je de vorige delen gemist hebt? Ik heb Deel 1 en 2 nl. nooit gespeeld maar ik hou wel van een game met een sterk verhaal, loop je een beetje verloren als je aan deel 3 begint of valt dat best mee?
Dat is sowieso een aanrader hoor, alleen die 2e is ruk ...SCIxX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:27:
[...]
Halo heeft sowieso niet echt zo'n sterk verhaal, misschien als je de boeken erbij leest...
Uh? Bij mij niet hoor, heb ook dit probleem gehad, heb de volgende oplossing gevonden:dabelg schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
[...]
XBOX360 aanzetten met guide knop op controller en blijven ingedrukt houden reset video waarden
Xbox 360 aanzetten zonder disc in de drive, en dan de rechter trigger (RT) en Y ingedrukt houden, dan reset ie je video settings
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Mee eens, Halo3 is top, met een leuk verhaaltje, maar die is meer spannend dan sterk. Bioshock en the Darkness hebben een interessantere storyline vind ik . Kan me echter voorstellen dat Halo met literatuur erbij een stuk meer diepgang krijgt dan ik nu voor ogen hebt.swopdark schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:04:
[...]
hmm okay ik start wellicht een flame war maar HALO3 komt nou niet in het bijzonder uit door een sterk verhaal. het is meer de mythe rondom de masetrchief die veel gamers de indruk geven dat dit spel een sterk verhaal heeft. De gameplay is top en de AI van de vijanden is zeer geslaagd. Voor deze eigenschappen is het spel zeer goed. Voor een shooter-spel met sterk verhaal zou je toch meer richting HL2 moeten. Ook COD4 heeft een (kortere maar,) veel betere verhaallijn dan HALO3.
Yeah rightswopdark schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:04:
Ook COD4 heeft een (kortere maar,) veel betere verhaallijn dan HALO3.
Halo heeft echt een fantastisch diep verhaal als je de boeken ook leest. Er zit zoveel meer achter dan alleen het gedeelte wat je in de games leest. Door alleen de games te spelen weet je misschien maar een kwart van het hele verhaal, en wat er met de andere Spartans is gebeurd weet je ook totaal niet...SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:23:
[...]
Mee eens, Halo3 is top, met een leuk verhaaltje, maar die is meer spannend dan sterk. Bioshock en the Darkness hebben een interessantere storyline vind ik . Kan me echter voorstellen dat Halo met literatuur erbij een stuk meer diepgang krijgt dan ik nu voor ogen hebt.
Leestip: lees "The Flood" tijdens het spelen van Halo 1, of andersom, tijdens het spelen lezen. Perfect boek wat aansluit op de missies in het spel met meer tusseninformatie
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 15-01-2008 10:34 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maar wat klik je daar dan aan? Onder m'n gamercard staat m'n mute gewoon uitgevinkt.... (dus geen vinkje).SoulWar1 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:07:
[...]
Volgens mij op je Gamercard drukken en dan onder het kopje 'Voice'.
Ik begrijp er echt geen ene bal meer van....
Haha hier nog iemand, vorige week hetzelfde gehad. Heb hem "blind" terug gezetMuthas schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:19:
:9
Verwijderd
Heeft iemand de demo van Turok al geprobeert, mn xbox is nog weg voor reperatie en dat duurt nog wel 1,5 week.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=22892
Lijkt me echt een toppertje.
haha ja en de opstartanimatie + de 'ring' lopen ook steeds meer out of syncVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:49:
Mijn xbox reageert trouwens tegenwoordig steeds trager als ik 'm aanzet. Vroeger floepte ie meteen aan en nu duurt 't ff. Is dit normaal of is dit een opmars naar de rode ring binnenkort?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb dat "probleem" ook gehad, maar volgens de changelog van de vorige Dashboard-update zou dat toen verholpen moeten zijn. Bij mij is het nu inderdaad helemaal weg en lopen de animatie en de ring weer synchroon.Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:26:
[...]
haha ja en de opstartanimatie + de 'ring' lopen ook steeds meer out of sync
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Je hebt nog wel je live connectie op "open" staan...?Jobbie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:51:
[...]
Maar wat klik je daar dan aan? Onder m'n gamercard staat m'n mute gewoon uitgevinkt.... (dus geen vinkje).
Ik begrijp er echt geen ene bal meer van....
Ik heb een poos gehad dat ik wel op live kon - met geluid; ook gewoon in halo3 online spelen.
Maar op een gegeven moment (zonder aanwijsbare redenen) geen geluid had op het moment dat ik in de game zat (dus alles werkte verder wel). Dit kwam dus doordat mijn connectie niet compleet open (meer) stond. Bleek niet alles meer op "open" te staan.Na al die portforwarding - werkte het plots wel weer....
Bij mij ook, komt door 2 zakenVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:49:
Mijn xbox reageert trouwens tegenwoordig steeds trager als ik 'm aanzet. Vroeger floepte ie meteen aan en nu duurt 't ff. Is dit normaal of is dit een opmars naar de rode ring binnenkort?
1) Ik download alles en met name de arcade games gooi ik niet weg, daar moet hij de data altijd opnieuw voor downloaden oid?
2) ik heb laatst maar eens 2 poorten geforward ipv gewoon default nat te gebruiken, dat in combinatie met vast ip, scheelt veel in snelheid.
Ben benieuwd
Binnenkort ben ik van plan om een Xbox 360 aan te schaffen. Ik heb een leuke aanbieding gezien waarbij je een Xbox 360 (met HDMI uitgang) krijgt samen met Halo 3 en PGR4 voor €400 en dat lijkt me wel wat. Het punt is nu alleen dat ik niet goed weet hoe ik de Xbox 360 het beste aan kan sluiten. Omdat ik geen fatsoenlijke TV heb met HD ondersteuning, wil ik hem aansluiten op mijn Samsung 205BW, die 1x een VGA en 1x een DVI-D aansluiting heeft. Mijn huidige PC heb ik er ook op aangesloten via DVI.
De beste kwaliteit krijg ik denk ik door de Xbox 360 via een HDMI-DVI kabel aan te sluiten op mijn monitor. Het probleem is dan echter dat ik constant de kabels achter mijn monitor om moet wisselen, en hier zit ik niet op te wachten. Als ik de Xbox 360 via een VGA kabel aansluit, dan kan ik via een knop op mijn monitor binnen een seconde switchen tussen Xbox 360 (VGA) en mijn PC (DVI). Het nadeel is dan dat ik een VGA kabel gebruik, maar hoe groot is dit nadeel? Zie ik het verschil echt in de praktijk?
Hoe kan ik het nu het beste doen? Moet ik de Xbox 360 via VGA aansluiten? Of is er een andere makkelijke en redelijke goedkope manier om toch twee DVI kabels op mijn monitor aan te kunnen sluiten?
Alvast bedankt!
laat het me weten hoe hij isThatsHollywood schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:20:
Voor de liefhebbers: Turok demo staat as we speak online....
Ben benieuwd
Gaan voor de vga, dat verschil gaj e echt niet zien. VGA kwaliteit is gewoon prima, ook via je monitor.GTACrime schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:48:
Ik heb een vraagje voor de mensen die hier ervaring hebben met de verschillen in beeldkwaliteit tussen VGA en HDMI.
Binnenkort ben ik van plan om een Xbox 360 aan te schaffen. Ik heb een leuke aanbieding gezien waarbij je een Xbox 360 (met HDMI uitgang) krijgt samen met Halo 3 en PGR4 voor €400 en dat lijkt me wel wat. Het punt is nu alleen dat ik niet goed weet hoe ik de Xbox 360 het beste aan kan sluiten. Omdat ik geen fatsoenlijke TV heb met HD ondersteuning, wil ik hem aansluiten op mijn Samsung 205BW, die 1x een VGA en 1x een DVI-D aansluiting heeft. Mijn huidige PC heb ik er ook op aangesloten via DVI.
De beste kwaliteit krijg ik denk ik door de Xbox 360 via een HDMI-DVI kabel aan te sluiten op mijn monitor. Het probleem is dan echter dat ik constant de kabels achter mijn monitor om moet wisselen, en hier zit ik niet op te wachten. Als ik de Xbox 360 via een VGA kabel aansluit, dan kan ik via een knop op mijn monitor binnen een seconde switchen tussen Xbox 360 (VGA) en mijn PC (DVI). Het nadeel is dan dat ik een VGA kabel gebruik, maar hoe groot is dit nadeel? Zie ik het verschil echt in de praktijk?
Hoe kan ik het nu het beste doen? Moet ik de Xbox 360 via VGA aansluiten? Of is er een andere makkelijke en redelijke goedkope manier om toch twee DVI kabels op mijn monitor aan te kunnen sluiten?
Alvast bedankt!
Hij is leuk. Menselijke vijanden zijn een beetje eentoning maar de dino's zijn erg grappig. Alhoewel ze erg makkelijk zijn om met je mes dood te maken(speciale move). Sommige mensen zaten te zeiken over framedrops en lelijke graphics maar dat vind ik wel meevallen. Ik ga hem wel kopen denk ik.
Okay, bedankt. Dat wordt dan inderdaad via VGA.DarkShadow schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:34:
[...]
Gaan voor de vga, dat verschil gaj e echt niet zien. VGA kwaliteit is gewoon prima, ook via je monitor.
Verder heb ik nog een vraagje over de Backwards Compatibility. Ik wil graag Harry Potter: Quidditch World Cup (Zwerkbal) voor de Xbox spelen op de Xbox 360, maar deze staat niet op de officiële lijst. Betekent dit dat het 100% zeker niet werkt, of betekent dit dat het niet getest is of het werkt? Als ik deze game dus koop, bestaat dan de kans dat ik hem kan spelen of is het sowieso onmogelijk?
De lijst is verder in november voor het laatst geupdated... wellicht komt er binnenkort weer een nieuw lading games die ondersteund worden?
Dat betekent dat het spel niet werkt. Als je een spel probeert te spelen die niet op de lijst staat, dan krijg je een melding dat je het spel (nog) niet kunt spelen.GTACrime schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:49:
[...]
Okay, bedankt. Dat wordt dan inderdaad via VGA.
Verder heb ik nog een vraagje over de Backwards Compatibility. Ik wil graag Harry Potter: Quidditch World Cup (Zwerkbal) voor de Xbox spelen op de Xbox 360, maar deze staat niet op de officiële lijst. Betekent dit dat het 100% zeker niet werkt, of betekent dit dat het niet getest is of het werkt? Als ik deze game dus koop, bestaat dan de kans dat ik hem kan spelen of is het sowieso onmogelijk?
Het is momenteel nog niet duidelijk of er überhaupt nog updates komen. Ik vermoed van wel vanwege de Xbox Originals, die dezelfde emulator gebruiken als de normale backward compatibility.De lijst is verder in november voor het laatst geupdated... wellicht komt er binnenkort weer een nieuw lading games die ondersteund worden?
[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 15-01-2008 18:54 ]
Verwijderd
Nou hij is net zo leuk als de laatste tig Turok games....ThatsHollywood schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:20:
Voor de liefhebbers: Turok demo staat as we speak online....
Ben benieuwd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 19:05 ]
Ik wilde mijn muziek delen, maar ik ben er net achter gekomen dat je nog ff media share moet aanzetten bij wmp11, dus is nu gelukt ! Chiller dan steeds me zen weer aansluitenHaijo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:52:
[...]
Ja, op die manier zijn zowel je PC als je Xbox aangesloten op het netwerk lijkt me.
Wat wil je doen dan?
Verwijderd
MS heeft bekend gemaakt dat ze weinig meer aan de BC gaan doen. Dit omdat in hun ogen elke interessante titel al werkt, en Xbox originals toch niet veel gebruikt wordt.GTACrime schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:49:
[...]
Okay, bedankt. Dat wordt dan inderdaad via VGA.
De lijst is verder in november voor het laatst geupdated... wellicht komt er binnenkort weer een nieuw lading games die ondersteund worden?
Heb ik ergens gelezen
nou ik mis anders nog steed midtown madness 3 in het rijtje en battlefield mc en DOA extreem beach volley. playboy the..... die staat er zelfs tussen wrom die 3 niet:(Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:57:
[...]
MS heeft bekend gemaakt dat ze weinig meer aan de BC gaan doen. Dit omdat in hun ogen elke interessante titel al werkt, en Xbox originals toch niet veel gebruikt wordt.
Heb ik ergens gelezen
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Live cards voor xbox live
Voor spot goedkope bedragen , maar is dat gewoon oplichterij of heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik heb er laatst eentje van Ebay gehaald voor nog geen 40 euro, 12 + 1 maand en het werkt perfect!Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:02:
Hey ik heb een vraagje , ik zie heel vaak op marktplaats etc.
Live cards voor xbox live![]()
Voor spot goedkope bedragen , maar is dat gewoon oplichterij of heeft iemand hier ervaring mee ?
Elect a clown, expect a circus.
Wel opletten dat je geen US code koopt, want dat gaat niet werken schijnt.
Verwijderd
en als je niet speelt dan worden die uren niet meegerekend .
Gebruik je het al lang? Dat het niet na zes maanden er ineens mee ophoudt..KeN. schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:39:
Juh huh same here. 35 euro voor 12 maanden van een eBay'er uit Engeland.
Wel opletten dat je geen US code koopt, want dat gaat niet werken schijnt.
En trouwens, vorig jaar heb ik precies zo mijn live abo' gekocht. En die deed het ook het hele jaar door.
Dan ga ik deze maar eens bestellen!
Ja lekker!
Verwijderd
Alleen hierop staat dat ik support moet aanvragen via hun website:
http://www.redoctane.com/support.html
Alleen ik word hier niet veel wijzer van. Ik krijg niet gevonden waar ik een nieuw gitaar moet aanvragen. Doe ik iets verkeerds?

Inmiddels de winkel gebeld en zij gaan mij hierin assisteren. Ik neem aan dat zij het voor mij gaan vervangen of anders repareren.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 11:23 ]
Dit topic is gesloten.
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)