Tja, als ze door zo'n mail te beantwoorden met hun 10e secretaresse een leuke reclamestunt neer proberen te zetten hebben ze het denk ik toch bij het verkeerde eind, want als dit waar is en op meer nieuwssites staat kunnen ze binnenkort billgates@microsoft.com wel forwarden naar de Xbox-RMA-service
)^idd zou wel grappig zijn als dat zou moeten gebeuren.
Als ik bij play asia bestel dan staat er dus dat hij "In stock, usually ships within 24hrs" hoelang duurt het dan dat hij bij mij is?? heb nogal slechte ervaringen met online bestellingen, staat vaak van voor 6 uur (soms zelfs 9 uur) bestellen morgen in huis, maar dat gebeurd bij mij dus nooit het is altijd 2/3 dagen. (niet dat ik vaak via internet bestel hoor). maar lost odyssey is daar in ieder geval niet duur, Ik heb daar ook nog geen account maar hoeveel verzend kosten moet je ook betalen?? en aangezien ik geen paypal of creditcard of iets dergelijks heb kan ik met bank transfer betalen, maar low fee, is dat echt laag of moet je dan nog aardig in de buidel tasten?
Heel belangrijk: welke taal krijg je het boekje?? want ik kan waarschijnlijk geen wijs worden uit chinese of japanse tekens die de actie aangeven bij de knoppen ( ja ik heb gelezen dat de teksten ingame gewoon engels zijn
hoop vragen heb ik trouwens
bedankt voor het antwoorden alvast
edit: vraag van hoelang het duurt heb ik inmiddels gezien, kan nogal lang duren vind ik 4-5 weken als je pech hebt
Als ik bij play asia bestel dan staat er dus dat hij "In stock, usually ships within 24hrs" hoelang duurt het dan dat hij bij mij is?? heb nogal slechte ervaringen met online bestellingen, staat vaak van voor 6 uur (soms zelfs 9 uur) bestellen morgen in huis, maar dat gebeurd bij mij dus nooit het is altijd 2/3 dagen. (niet dat ik vaak via internet bestel hoor). maar lost odyssey is daar in ieder geval niet duur, Ik heb daar ook nog geen account maar hoeveel verzend kosten moet je ook betalen?? en aangezien ik geen paypal of creditcard of iets dergelijks heb kan ik met bank transfer betalen, maar low fee, is dat echt laag of moet je dan nog aardig in de buidel tasten?
Heel belangrijk: welke taal krijg je het boekje?? want ik kan waarschijnlijk geen wijs worden uit chinese of japanse tekens die de actie aangeven bij de knoppen ( ja ik heb gelezen dat de teksten ingame gewoon engels zijn
hoop vragen heb ik trouwens
edit: vraag van hoelang het duurt heb ik inmiddels gezien, kan nogal lang duren vind ik 4-5 weken als je pech hebt
[ Voor 18% gewijzigd door LeVortex op 30-01-2008 19:01 ]
Je moet uitgaan van 6 tot 10 dagen bezorgtijd en verzendkosten zijn iets van 2.20 ofzo en heb geen idee over banktransfer. Heb ook geen cc en paypal gebruik altijd WirecardLeVortex schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:45:
^idd zou wel grappig zijn als dat zou moeten gebeuren.
hoop vragen heb ik trouwensbedankt voor het antwoorden alvast
[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 30-01-2008 18:52 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Zal thuis ook maar eens lezen hoe dat paypal werkt, mn handen beginnen wel een beetje te kriebelen als ik lees dat iedereen LO zit te spelen.
Dat is toch als hij NIET onderschept wordt door de douane? Anders kan het nog twee weken duren met extra kosten had ik begrepen...sekeroglan schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:50:
[...]
Je moet uitgaan van 6 tot 10 dagen bezorgtijd en verzendkosten zijn iets van 2.20 ofzo en heb geen idee over banktransfer. Heb ook geen cc en paypal gebruik altijd Wirecard
douane = extra kosten, maar verder loopt het normaal niet veel vertraging op hoor.
En de handleiding van de Japanse versie is in het Japans ja, wat had je gedacht?
En de handleiding van de Japanse versie is in het Japans ja, wat had je gedacht?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Die van mij is inmiddels doodSlasher schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:14:
[...]
Klinkt niet echt goed, meestal het begin van het einde..... dit had ik namelijk ook, en die van mij gaf niet snel daarna de geest

Als hij terug is Assasins Creed bestellen
Klopt inderdaad. De keren dat ik mijn bestelling niet binnen 10 dagen heb ontvangen was het altijd door de douane onderschept. Maar dat waren dan ook wel de duurdere bestellingen in grotere dozen in plaats van een simpele platte envelope (Nintendo DS, 2x xbox spellen etc)Haijo schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:14:
[...]
Dat is toch als hij NIET onderschept wordt door de douane? Anders kan het nog twee weken duren met extra kosten had ik begrepen...
Zolang je gewoon één spel per keer doet is het prima. Maar toen ik dat aan een vriend van me vertelde, en hij het probeerde, werd zijn spel uíteraard onderschept en kon 'ie wachten terwijl ik mijn spel al lekker aan het spelen was
nou je ziet ook vaak dat er zo'n multi language handleiding bijzit, want op jou antwoord kan ik vragen... zit er altijd een nederlands boekje bij?? nee dat is eigenlijk nooit het geval?Boeboe schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:15:
douane = extra kosten, maar verder loopt het normaal niet veel vertraging op hoor.
Bedankt voor de hulp in iedergeval, morgen ff kijken of ik zowiezo mag bestellen, anders moet het maar gebeuren denk ik
Maar het spel is dan vaak ook geen Nederlands, maar EngelsLeVortex schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:26:
[...]
nou je ziet ook vaak dat er zo'n multi language handleiding bijzit, want op jou antwoord kan ik vragen... zit er altijd een nederlands boekje bij?? nee dat is eigenlijk nooit het geval?
Bedankt voor de hulp in iedergeval, morgen ff kijken of ik zowiezo mag bestellen, anders moet het maar gebeuren denk ik
Spellen waarbij Nederlands wel een taal-optie is ( Burnout Revenge ) zit wél een Nederlands deel in het boekje
ja maar daar bedoel ik dus mee te zeggen dat het niet altijd zo hoeft te zijn, mijn vraag is dus zit er een multilanguage boekje bij? japans/engels of alleen japans?
Alleen Japans. De Japanse release is NIET voor een meertalige markt bedoeld.
Tegenwoordig kom je wel af en toe Japanse games tegen met Engelse taalopties, maar dat is eerder als "extra" bedoeld.
Tegenwoordig kom je wel af en toe Japanse games tegen met Engelse taalopties, maar dat is eerder als "extra" bedoeld.
[ Voor 43% gewijzigd door boe2 op 31-01-2008 00:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
hmmm, ach zonder duidelijk boekje zal het me ook wel lukken denk ik
Is de lipsynchronisatie dan nu niet heel slecht? Zo ja, zou dat worden opgelost in de europese versie? Kan een reden voor me zijn toch even te wachten.Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:15:
Alleen Japans. De Japanse release is NIET voor een meertalige markt bedoeld.
En dat is het ook want Mass Effect is een prachtige RPG en een van de beste spellen uit op de xbox360, het rechtvaardigt prima de aankoop van het apparaat.LeVortex schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:39:
hmm daar heb je een puntook goed idee, bladurs gate zegt me wel wat...
Wat jij zegt vind ik eigenlijk helemaal goed idee
Dat kan je sowieso wel vergeten. Dat zou betekenen dat het spel voor een groot deel opnieuw moet worden geprogrammeerd.SeamusXanthus schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 07:32:
[...]
Is de lipsynchronisatie dan nu niet heel slecht? Zo ja, zou dat worden opgelost in de europese versie? Kan een reden voor me zijn toch even te wachten.
En JAP versies hebben vrijwel nooit een "English" optie.
De Asian versie daarentegen vaak wel. Ook zo met de Asian versie.
Ik heb zelf Asian versions van CoD4 en The Orange Box. Bijde spellen zijn volledig in het engels en alleen de kaft en het boekje bevatten gedeeltelijk Aziatische tekens.
Daarom zijn die Asian versions zo gewild, want die kosten een stuk minder tov de Europese versies.
Spellen van PlayAsia worden inderdaad regelmatig onderschept, daarom best ik steeds vaker bij GameHubs.com en bij Biz-com2 (ebay).KeN. schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:40:
[...]
Klopt inderdaad. De keren dat ik mijn bestelling niet binnen 10 dagen heb ontvangen was het altijd door de douane onderschept. Maar dat waren dan ook wel de duurdere bestellingen in grotere dozen in plaats van een simpele platte envelope (Nintendo DS, 2x xbox spellen etc)
Zolang je gewoon één spel per keer doet is het prima. Maar toen ik dat aan een vriend van me vertelde, en hij het probeerde, werd zijn spel uíteraard onderschept en kon 'ie wachten terwijl ik mijn spel al lekker aan het spelen was
Heb er al de nodige games besteld en nog nooit problemen gehad
Een echter RPG speel je Japans gesproken met engelse subsJobbie schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:47:
[...]
Dat kan je sowieso wel vergeten. Dat zou betekenen dat het spel voor een groot deel opnieuw moet worden geprogrammeerd.
En JAP versies hebben vrijwel nooit een "English" optie.
De Asian versie daarentegen vaak wel. Ook zo met de Asian versie.
[ Voor 18% gewijzigd door MochiGohan op 31-01-2008 10:08 ]
Anoniem: 130184
Geldt voor bepaalde games misschien maar beetje onzin om dit voor westerse rpg's te doen lijkt me! Voor japanse rpg's kan ik me indenken dat je dat wil als dat je ding is inderdaadMochiGohan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:06:
[...]
Spellen van PlayAsia worden inderdaad regelmatig onderschept, daarom best ik steeds vaker bij GameHubs.com en bij Biz-com2 (ebay)
[...]
Een echter RPG speel je Japans gesproken met engelse subs
SeamusXanthus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:30:
[...]
Twee weken om Mass Effect uit te spelen
Van de makers van Baldurs Gate mocht je het iets zeggen
offtopic:
Baldur's Gate was toch, net als Icewind Dale en Planescape: Torment van Black Isle, wat inmiddels niet meer is en in Bioware is opgegaan.
Ik wist niet dat die mensen nu dit soort dingen deden, alhoewel dat wel een verklaring is voor de kwaliteit
Baldur's Gate was toch, net als Icewind Dale en Planescape: Torment van Black Isle, wat inmiddels niet meer is en in Bioware is opgegaan.
Ik wist niet dat die mensen nu dit soort dingen deden, alhoewel dat wel een verklaring is voor de kwaliteit
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Heb je helemaal gelijk in, een spel als Mass effect speel ik niet in het Japans, Eternal Sonata, Blue Dragon en Lost Odysses daarintegenAnoniem: 130184 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:32:
[...]
Geldt voor bepaalde games misschien maar beetje onzin om dit voor westerse rpg's te doen lijkt me! Voor japanse rpg's kan ik me indenken dat je dat wil als dat je ding is inderdaad
Bedankt voor link van Gamehubs.comMochiGohan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:06:
[...]
Spellen van PlayAsia worden inderdaad regelmatig onderschept, daarom best ik steeds vaker bij GameHubs.com en bij Biz-com2 (ebay)
Biz-com2 kende ik al, daar ook een aantal spellen besteld (onder andere COD4), lekker goedkoop en prima in orde!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Las vanochtend dat de mensen die een Arcade versie hebben niet online kunnen spelen met Burnout Paradise....is een harddisk voor nodig. Ben even kwijt welke site het stond, maar voor degenen die een Aracade hebben even een waarschuwing als je het met vrienden online zou willen spelen...
weet iemand of je ook een live-stream(lees voetbal!!) van af de pc naar de 360 streamen??
chiel (noob)
chiel (noob)
We will be right back with Manny_Moare !
Tversity, zoek maar even op Google. Als je het programma geinstalleerd hebt moet je de url van de stream kopieren en toevoegen als "videofeed" aan Tversity. Dat zou moeten werken.chieldtm schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:29:
weet iemand of je ook een live-stream(lees voetbal!!) van af de pc naar de 360 streamen??
chiel (noob)
Depends...Disney heeft bv de vertaling van kingdom hearts voor zich genomen. De voices heb ik enkel in het Engels gehoord en waren van zeer goede kwaliteit. De soundtrack heb ik echter in beide talen, en kan je zeggen dat Engelse beter klinkt dan de Japanse.MochiGohan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:06:
[...]
Een echter RPG speel je Japans gesproken met engelse subs
Rez HD is trouwens goedgekeurd
De DMC4 demo is downloadbaar voor silver btw. Die boss battle is echt vet!
Heb al even een play asia en paypal account aangemaakt om snel LO te bestellen.
Heb al even een play asia en paypal account aangemaakt om snel LO te bestellen.
Ik ben begonnen met Rez HD.
Ik ben bij Layer 10, en dan kom je bij een soort eindbaas. Wat moet ik daar doen? Ik heb hem nu een paar x gedaan, maar ga steeds dood.
Ik ben bij Layer 10, en dan kom je bij een soort eindbaas. Wat moet ik daar doen? Ik heb hem nu een paar x gedaan, maar ga steeds dood.
Bedankt voor de tips. Die GameHubs lijkt me wel een goeie.MochiGohan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:06:
[...]
Die eBayer heeft mij net iets teveel negatieve feedback van dezelfde soort (niet op voorraad / verkeerde spel gestuurd / géén antwoord op emails)
Maar P-A blijft 'm voorlopig toch wel voor mij
[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 31-01-2008 16:43 ]
Je moet in ieder geval die fel groene dingetjes knallen. Dat zorgt ervoor dat je dood gaat, die schieten namelijk. Af en toe ook wat lasers om je heen gooien.PWM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:38:
Ben er zelf ook nog mee bezig, dus ik hoop dat je er wat aan hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 31-01-2008 17:07 ]
layer 10 van welke wereldPWM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:38:
Holy sh*t!! Die Devil may Cry 4 demo is te goed!
De gfx en design zijn werkelijk subliem samen met de framerate en dan het design. Veeeeeel te weinig games op de 360 draaien zo soepel
De gfx en design zijn werkelijk subliem samen met de framerate en dan het design. Veeeeeel te weinig games op de 360 draaien zo soepel
Ook Rez HD gekocht, wat een verschil met jaren terug
(DC op 55cm SDtv vs Xbox360 op 107cm HDtv). Moet wel zeggen dat het eigenlijk niet mijn soort spellen zijn, maar Rez heeft toch iets aparts, erg vet om weer eens te spelen ondanks dat ik weer vast loop op de eindbaas van wereld 3 
En aangezien ik toch nog wat MS Points over had na aanschaf ook maar eens de extra carpacks voor Forza gekocht en die game onder het stof vandaan gehaald, gelijk weer een hele avond zitten gamen (die FXX is echt top
), jammer dat het online gamen zo moeizaam gaat in vergelijk met CoD4 (weinig servers en 9/10 die je joined zijn net begonnen met racen en kan je 10 min toekijken
)
En aangezien ik toch nog wat MS Points over had na aanschaf ook maar eens de extra carpacks voor Forza gekocht en die game onder het stof vandaan gehaald, gelijk weer een hele avond zitten gamen (die FXX is echt top

Yes... ik ben sinds gisteravond ook de 'gelukkige' eigenaar van een XBOX360. Nadat we bij een winkel in Enschede het e.e.a. hadden uitgezocht ben ik helemaal in m'n nopjes op de fiets naar huis gefietst door weer en wind. Tja ach je moet er wat voor over hebben he?
Anyway... eenmaal thuis gekomen meteen de doos open gemaakt en alles uitgepakt. Vol trots m'n nieuwe aanwinst aan vrouw en kids laten zien en tot zover ging het nog goed. Ik haal de XBOX 360 ui z'n beschermende jasje en zet hem op tafel neer zodat alle gezinsleden 'oeeeeh...aaaaaaah' konden gaan roepen. Ondertussen de kabels allemaal uitgepakt en klaar gelegd om aan te sluiten. Voedingsadapter voorzien van een 220v kabeltje, stekker in het stopcontact, andere uiteinde in de xbox en tot zover ging het nog goed.
Ik pak de HD kabel en plug het in de TV (die hd ready is), ik pak de xbox en wil de HD kabel in de xbox pluggen en verhip.... waar moet die stekker nou in?
Ik weet dat ik al wat jaartjes ouder begin te worden maar ik kon toch echt niet DE plek vinden om die HD kabel er in te stoppen. Dus gauw de rest van de doos helemaal uitgepakt in de hoop ergens iets van een adapter of zo te vinden, helemaal niks, gebruiksaanwijzing maar eens opengeslagen en volgens de gebruiksaanwijzing had ik een 'standaard A/V XBOX360' in de doos zitten. Vanaf dat moment begon er al zachtjes aan wat rookpluimen uit mijn oren op te komen.
Na nogmaals alles nog eens na gekeken te hebben en ondertussen op de klok zag dat het al bijna half 10 was en dus de betreffende winkel waar ik de kruisdoos gekocht had allang en breed gesloten was ben ik maar eens op internet gaan kijken en tot mijn grote verbazing zag ik dus dat er 2 uitvoeringen zijn van de XBOX 360. Een dus met een gewone A/V uitgang en 1 met een HDMI uitgang. En laten wij dus nou net tegen die verkoper gezegd hebben dat wij graag de HDMI versie wilden hebben waarop de verkoper aangaf dat hij die nog wel had maar dat hij alleen dan de doos nog moest voorzien van een HD kabel. En dat heeft hij dus ook gedaan maar die grapjas heeft dus de verkeerde XBOX versie gepakt.
Dus zojuist maar even gebeld met de betreffende winkel en toen kreeg ik te horen dat ze per ongeluk de verkeerde doos aan mij hadden meegegeven en dat ik de XBOX kon omruilen tegen een HDMI versie.
Maar ik kwam vanmorgen uit bed en toen bedacht ik me nog iets.
Op de demo doos die in de winkel op de vitrine kast stond, zat een sticker geplakt met de tekst, "bij aankoop van een XBOX 360 / HALO 3 combinatie gratis afstandsbediening en een gratis headset". De headset zat er inderdaad bij maar dus geen afstandsbediening. Pffffff...nog een goede reden om die lui dus te bellen en over die afstandsbediening werd mij verteld dat het een tijdlang een aanbieding is geweest maar dat die dus eigenlijk allang niet meer gold en nadat ik had uitgelegd dat die afstandsbediening juist 1 van de redenen is geweest waarom wij die combi gekocht hadden kreeg ik te horen dat het hem ten zeerste speet dat het zo gegaan was en er alsnog een afstandsbediening erbij zou doen als ik de xbox kwam omruilen voor een hdmi versie. Al met al scheur ik straks naar de winkel en ga de boel omruilen en vanmiddag de xbox even flink uitproberen.
Om een lang verhaal kort te maken... de service die je mag verwachten van een winkel hebben we in eerste instantie niet gekregen (waarschijnlijk waaide het gisteravond te hard ofzo) maar ze maken het nu wel dubbel en dwars goed.
Dus dit weekend ga ik genieten van Ace Combat 6 en Halo 3
Anyway... eenmaal thuis gekomen meteen de doos open gemaakt en alles uitgepakt. Vol trots m'n nieuwe aanwinst aan vrouw en kids laten zien en tot zover ging het nog goed. Ik haal de XBOX 360 ui z'n beschermende jasje en zet hem op tafel neer zodat alle gezinsleden 'oeeeeh...aaaaaaah' konden gaan roepen. Ondertussen de kabels allemaal uitgepakt en klaar gelegd om aan te sluiten. Voedingsadapter voorzien van een 220v kabeltje, stekker in het stopcontact, andere uiteinde in de xbox en tot zover ging het nog goed.
Ik pak de HD kabel en plug het in de TV (die hd ready is), ik pak de xbox en wil de HD kabel in de xbox pluggen en verhip.... waar moet die stekker nou in?
Na nogmaals alles nog eens na gekeken te hebben en ondertussen op de klok zag dat het al bijna half 10 was en dus de betreffende winkel waar ik de kruisdoos gekocht had allang en breed gesloten was ben ik maar eens op internet gaan kijken en tot mijn grote verbazing zag ik dus dat er 2 uitvoeringen zijn van de XBOX 360. Een dus met een gewone A/V uitgang en 1 met een HDMI uitgang. En laten wij dus nou net tegen die verkoper gezegd hebben dat wij graag de HDMI versie wilden hebben waarop de verkoper aangaf dat hij die nog wel had maar dat hij alleen dan de doos nog moest voorzien van een HD kabel. En dat heeft hij dus ook gedaan maar die grapjas heeft dus de verkeerde XBOX versie gepakt.

Dus zojuist maar even gebeld met de betreffende winkel en toen kreeg ik te horen dat ze per ongeluk de verkeerde doos aan mij hadden meegegeven en dat ik de XBOX kon omruilen tegen een HDMI versie.
Maar ik kwam vanmorgen uit bed en toen bedacht ik me nog iets.

Om een lang verhaal kort te maken... de service die je mag verwachten van een winkel hebben we in eerste instantie niet gekregen (waarschijnlijk waaide het gisteravond te hard ofzo) maar ze maken het nu wel dubbel en dwars goed.
Dus dit weekend ga ik genieten van Ace Combat 6 en Halo 3
De kabel die jij hebt heeft toch ook componentaansluitingen
. Wat houdt je dan tegen om in HD te spelen? Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat je televisie wel hdmi maar geen component heeft.
[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 01-02-2008 10:48 ]
Hij dacht goedkoop uit te zijn met een Arcade denk ik... (daar zit een kabel bij waar alleen de scart adapter op kan) En dan de winkel de schuld gevenBoeboe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:47:
De kabel die jij hebt heeft toch ook componentaansluitingen. Wat houdt je dan tegen om in HD te spelen? Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat je televisie wel hdmi maar geen component heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 01-02-2008 10:56 ]
Het is algemeen bekend dat er regelmatig nog AV-versies worden meegegeven terwijl je een HDMI denkt te kopen..johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:56:
[...]
Hij dacht goedkoop uit te zijn met een Arcade denk ik... (daar zit een kabel bij waar alleen de scart adapter op kan) En dan de winkel de schuld geven
Ook Microsoft verkoopt soms oude versies in nieuwe hdmi-dozen

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dan nog heb je component aan de kabel zitten, dat is net zo HD als HDMIMichael Knight schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:08:
[...]
Het is algemeen bekend dat er regelmatig nog AV-versies worden meegegeven terwijl je een HDMI denkt te kopen..![]()
Ook Microsoft verkoopt soms oude versies in nieuwe hdmi-dozen
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 01-02-2008 11:11 ]
Anoniem: 198606
Toch maar overgestapt op de xbox360. Mijn Wii verkocht voor 500euro inclusief spellen want hij stond dag en nacht.. uit.. Lekker dat pakket met forza en pinata + extra pgr4 en halo3 gekocht. bespaarde ik nog geld ook:D (door de verkoop van de wii)
Moet toegeven dat de xbox360 er liggend toch wel top uitziet. Na twee dagen kreeg ik echter al de rode ringen te zien en schrok ik mij een ongeluk. Na het verplaatsen van de voeding deed die het weer:D
PGR4 is toch echt een toppertje. Ik had het al vaak gespeeld (heb ook nog van dat demonstratiewerk gedaan voor pgr met zo'n raceseat) dus ik wist wat me te wachten stond. Eerst maar is door arcade heen en dan de carreer mode. Het is volgens mij wel zo dat ik eerst alle wagens beter kan unlocken voor ik voor platinum ga (speel nu vooral goud)?
Halo3 nog niet veel gedaan. 1e indruk was zeer goed. Lekkere gameplay, lekker knallen en lekkere gfx. Enige wat nog mist is Xbox live. Zo'n wireless adapter vind ik afzetterij voor 80euro dus ik ga lekker een kabeltje trekken van 't weekend:D
Al met al tot nu een goede beslissing voor de Xbox360 te kiezen. Met games als project gotham, forza en halo komt het wel goed.
Moet toegeven dat de xbox360 er liggend toch wel top uitziet. Na twee dagen kreeg ik echter al de rode ringen te zien en schrok ik mij een ongeluk. Na het verplaatsen van de voeding deed die het weer:D
PGR4 is toch echt een toppertje. Ik had het al vaak gespeeld (heb ook nog van dat demonstratiewerk gedaan voor pgr met zo'n raceseat) dus ik wist wat me te wachten stond. Eerst maar is door arcade heen en dan de carreer mode. Het is volgens mij wel zo dat ik eerst alle wagens beter kan unlocken voor ik voor platinum ga (speel nu vooral goud)?
Halo3 nog niet veel gedaan. 1e indruk was zeer goed. Lekkere gameplay, lekker knallen en lekkere gfx. Enige wat nog mist is Xbox live. Zo'n wireless adapter vind ik afzetterij voor 80euro dus ik ga lekker een kabeltje trekken van 't weekend:D
Al met al tot nu een goede beslissing voor de Xbox360 te kiezen. Met games als project gotham, forza en halo komt het wel goed.
Joh wees blij voor die gast!
Hij had toch duidelijk aangegeven in de winkel dat hij een HDMI versie wilde. Verder natuurlijk top service van die zaak, dat is wel het voordeel van een winkel boven een webshop. Alleen betaal je vaak dan ook gelijk de hoofdprijs 
Rez HD wilt maar niet lukken....ben je al wat verder PWM?
Rez HD wilt maar niet lukken....ben je al wat verder PWM?
Rez volledig uitgespeeld, was vergeten hoe knap Eden was
. Eden trouwens volledig uitgespeeld zonder geraakt te worden
Nadat je het uitspeelt krijg je nog een hoop bonus zooi, waaronder enkele nieuwe levels die niet in de originele Rez zaten
(volgens MGC zit ik nu trouwens op rank 320, wat de rez gamerscore betreft
))
Nadat je het uitspeelt krijg je nog een hoop bonus zooi, waaronder enkele nieuwe levels die niet in de originele Rez zaten

(volgens MGC zit ik nu trouwens op rank 320, wat de rez gamerscore betreft

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 01-02-2008 11:33 ]
Net Turok binnen (regio vrij), ziet er vermakelijk uit de setting doet de me denken aan riddick. Die boog is vooral vet!!!
Ik zit nu op bol.com te kijken voor de aanbieding a 389 EUR. Maar ik moet wel zeker weten dat deze xbox 360 een HDMI uitgang heeft en dat dit de nieuwe versie is met 65 nm chip. Kan iemand van jullie daar duidelijkheid over geven?
Mijn glazen bol is een beetje mistig op dit punt..DubbelU schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:01:
Ik zit nu op bol.com te kijken voor de aanbieding a 389 EUR. Maar ik moet wel zeker weten dat deze xbox 360 een HDMI uitgang heeft en dat dit de nieuwe versie is met 65 nm chip. Kan iemand van jullie daar duidelijkheid over geven?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Anders gevraagd dan: Heeft iemand deze pack thuis staan en kan bevestigen dat hier een HDMI uitgang op zit en dat het om een nieuwe chip (65 nm Falcon) gaat?Armada schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:55:
[...]
Mijn glazen bol is een beetje mistig op dit punt..
Deze vraag heb ik per e-mail een tijdje geleden aan Bol.com gesteld. Toen ik na een dag of twee nog geen reactie had, heb ik maar besloten hem gewoon te bestellen. De HDMI uitgang heb ik eigenlijk toch niet nodig. De versie die ik nu in huis heb bevat verder geen HDMI uitgang, hoewel ik een paar dagen na levering alsnog een e-mail kreeg met de mededeling dat de Xbox uit het pakket wèl een HDMI uitgang heeft.DubbelU schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:01:
Behoorlijk vreemd. Op zich zou ik er normaal achteraan gaan, maar ach... HDMI gebruik ik niet en verder werkt het ding super en ik heb eigenlijk ook geen zin om hem nog weer te moeten opsturen en dergelijke.
Of het de nieuwe versie is met de 65 nm chip weet ik zo niet... is er een manier waarop ik dat makkelijk kan controleren? Zo ja, dan zal ik even voor je kijken welke versie ik heb.
Anoniem: 32226
Ik heb een aantal weken geleden de xbox360 megacombi gekocht bij bol.com (niet die jij nu aanwijst) maar een andere en dat is niet de hdmi versie, nu sluit ik em toch via component aan.
MAar voro jou vraag is dat denk ik het antwoord, of het de 65 nm is weet i kniet weet niet hoe ik dat kan zien
. Ben maar domme gameverslaagde huisvader hoor
MAar voro jou vraag is dat denk ik het antwoord, of het de 65 nm is weet i kniet weet niet hoe ik dat kan zien
Volgens mij zijn alle edities met een een 175 watt voeding een Falcon (ipv 203 watt is GEEN Falcon).
Oh en het LOt nr op je console is ook belangrijk.
tussen lot (op console) : 0741 en 0744 is Falcon
Oh en het LOt nr op je console is ook belangrijk.
tussen lot (op console) : 0741 en 0744 is Falcon
[ Voor 33% gewijzigd door DubbelU op 01-02-2008 13:31 ]
Anoniem: 32226
Voeding is 203 Watt en kan Lotnr niet vinden kan zijn dat dit achter mijn wireless adapter zit die erop vastzit geen zin om die er nu af te hlen hij staat een divx te spele nvoor mijn dochter op dit moment.
Anoniem: 237666
die levels zitten er wel in, speel de ps2 versie maar.Boeboe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:31:
Rez volledig uitgespeeld, was vergeten hoe knap Eden was. Eden trouwens volledig uitgespeeld zonder geraakt te worden
![]()
(volgens MGC zit ik nu trouwens op rank 320, wat de rez gamerscore betreft))
dreamcast
(hoewel ik die al lang geleden verkocht heb en ondertussen wel de ps2 versie heb liggen
)
[ Voor 79% gewijzigd door boe2 op 01-02-2008 14:32 ]
Ik heb net dus mijn 12 maanden Pre-paid card binnen voor Live ( Gold)
Dus ik happy naar de site van Xbox en het daar ingevuld, krijg ik een message dat het allemaal ok is.
Daarna me Xbox360 aangezet en proberen weer CoD4 te spelen, krijg ik een melding dat mijn account geen toegang heeft om online te gamen.
Kan het zijn dat het ff duurt voordat het actief is op me Xbox?
Alvast bedankt.
Dus ik happy naar de site van Xbox en het daar ingevuld, krijg ik een message dat het allemaal ok is.
Daarna me Xbox360 aangezet en proberen weer CoD4 te spelen, krijg ik een melding dat mijn account geen toegang heeft om online te gamen.
Kan het zijn dat het ff duurt voordat het actief is op me Xbox?
Alvast bedankt.
Life is complicated
Gister op bezoek bij een vriend. Hij had zijn 360 aan toen ik binnen kwam, en ik keek al een beetje vreemd op van het beeld. En ja hoor:
Een Scart kabel achterin zijn gloednieuwe 1080P Ambilight tv
Gekke mensen toch
Een Scart kabel achterin zijn gloednieuwe 1080P Ambilight tv

Gekke mensen toch
Ik ken het, en als je dan uit probeert te leggen dat het beeld veel mooier kan zijn,PWM schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:09:
Gister op bezoek bij een vriend. Hij had zijn 360 aan toen ik binnen kwam, en ik keek al een beetje vreemd op van het beeld. En ja hoor:
Een Scart kabel achterin zijn gloednieuwe 1080P Ambilight tv![]()
Gekke mensen toch
krijg je een reactie als: "maar zo is het toch ook mooi?!".

Ja lekker!
Haha, terwijl standaard toch ook een component kabel mee wordt geleverd?PWM schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:09:
Gekke mensen toch
Die heb ik in gebruik, en dan 1080p

Attentie graag
Ik heb nu voor +20 deeltjes de TS gedaan maar nu ga ik hem toch echt uit handen geven (ahhh.. 
Ik zoek dus iemand om dit over te nemen, dus DM me als je al een tijdje deze topicreeks volgt en weet waar je over praat en bereidt bent om de TS ook gelijk even grondig te updaten

Bedankt voor uwe aandacht
Haha breek me de bek niet openPWM schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:09:
Gekke mensen toch
Kwam bij iemand thuis die een enorme Sony full HDTV had gekocht en daar een PS3 gratis bij had gekregen. Kijk ik uit nieuwsgierigheid eens even hoe ze het precies hebben aangesloten: gewoon TULPJES ?! (composiet) Hallo ?

Goed, de enigen die erop speelden waren haar kleinkinderen, maar tóch.
Ik heb deze versie ook, en ik heb wel de hdmi versie, alleen wel gewoon 203 watt, dus geen falcon, maar ik vind em stil, ik hoor iig niks tijdens spellen spelen. En in het dashboard hoor ik hem helemaal niet.GTACrime schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:18:
[...]
Deze vraag heb ik per e-mail een tijdje geleden aan Bol.com gesteld. Toen ik na een dag of twee nog geen reactie had, heb ik maar besloten hem gewoon te bestellen. De HDMI uitgang heb ik eigenlijk toch niet nodig. De versie die ik nu in huis heb bevat verder geen HDMI uitgang, hoewel ik een paar dagen na levering alsnog een e-mail kreeg met de mededeling dat de Xbox uit het pakket wèl een HDMI uitgang heeft.![]()
Behoorlijk vreemd. Op zich zou ik er normaal achteraan gaan, maar ach... HDMI gebruik ik niet en verder werkt het ding super en ik heb eigenlijk ook geen zin om hem nog weer te moeten opsturen en dergelijke.![]()
Of het de nieuwe versie is met de 65 nm chip weet ik zo niet... is er een manier waarop ik dat makkelijk kan controleren? Zo ja, dan zal ik even voor je kijken welke versie ik heb.
Heb LO vandaag toegekregen
. Opvallend dikke doos, zo dik heb ik ze hier nog niet gezien (op special editions na)
btw: de handleiding blijkt toch 2-talig te zijn

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 01-02-2008 17:21 ]
Hoe was het bij jou verpakt dan? Kreeg je ook een Xbox 360 doos inclusief Forza 2 en Viva Piñata met daarnaast een losse Halo 3? En zo ja, staat er dan bij jou op de doos ook dat hij een HDMI poort heeft?6pack15 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:04:
[...]
Ik heb deze versie ook, en ik heb wel de hdmi versie, alleen wel gewoon 203 watt, dus geen falcon, maar ik vind em stil, ik hoor iig niks tijdens spellen spelen. En in het dashboard hoor ik hem helemaal niet.
Wat ik van de herrie vind weet ik eigenlijk niet goed... in het dashboard is hij inderdaad echt stil maar als ik bijvoorbeeld Forza 2 speel dan hoor ik hem echt duidelijk (Xbox staat een halve meter van me vandaan). Wat mij betreft had het best wat stiller gemogen, maar ach.. het blijft een super ding waar ik nog veel plezier aan ga beleven.
Boeboe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:07:
Heb LO vandaag toegekregen. Opvallend dikke doos, zo dik heb ik ze hier nog niet gezien (op special editions na)
Ga gauw beginnen en schrijf je ervaringen.
je kan je paypal account koppelen aan je bankrekening, dan hoef je er niet steeds geld op te zettenSCIxX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:58:
Wat duurt dat geld overmaken naar paypal lang zeg.Ik wil mijn LO bestellen...
Dat heb ik gedaan, maar toen ik LO wou orderen bij play asia gaf die aan dat er te weinig geld op mijn paypal account staat, wat doe ik verkeerd??MochiGohan schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:41:
[...]
je kan je paypal account koppelen aan je bankrekening, dan hoef je er niet steeds geld op te zetten
Edit: Lees net dan het dan alsnog ongeveer net zolang duurt, maakt weinig uit dus.
[ Voor 10% gewijzigd door SCIxX op 01-02-2008 18:20 ]
Speelt dat nou fijn zo met je arm op de tv?Ferry34 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:25:
Nog ff vliegen met ace combat...
Als het goed is schiet PayPal het dan voor je voor zodat het geld vrijwel direct bij de ontvanger is, dat is zo'n beetje het idee van PayPal namelijkSCIxX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:56:
[...]
Dat heb ik gedaan, maar toen ik LO wou orderen bij play asia gaf die aan dat er te weinig geld op mijn paypal account staat, wat doe ik verkeerd??
Edit: Lees net dan het dan alsnog ongeveer net zolang duurt, maakt weinig uit dus.
Anoniem: 113088
Natuurlijk moet je dat wel.MochiGohan schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:41:
[...]
je kan je paypal account koppelen aan je bankrekening, dan hoef je er niet steeds geld op te zetten
Het idee er achter is dat je niet steeds met je credit card aan de gang hoeft.
Niet om de toegang naar je bankrekeing wijd open te zetten.
Nee.
Ik koop ook gewoon dingen via PayPal op Ebay, ik zet er niet steeds geld op, na 4/5 dagen word gewoon het bedrag van mijn rekening gehaald.
@ Muthas: Idd!
Ik koop ook gewoon dingen via PayPal op Ebay, ik zet er niet steeds geld op, na 4/5 dagen word gewoon het bedrag van mijn rekening gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door W1ckeD op 01-02-2008 19:12 ]
Life is complicated
Als je je bankrekening bij PayPal verifieert is het een instant-transactie.
Het wordt dan gelijk van je rekening afgeschreven en naar de ontvanger gestuurd.
Niks "sturen naar PayPal" dus
Het wordt dan gelijk van je rekening afgeschreven en naar de ontvanger gestuurd.
Niks "sturen naar PayPal" dus
Net de demo van Rez HD geprobeerd, wat een gaaf concept... Ik twijfel nog of ik het moet aanschaffen, raak je er niet op uitgekeken na twee uurtjes? De mensen die de full versie hebben, hoelang kan het jullie al boeien?
https://www.strava.com/athletes/10490675
Oké, ik wil eigenlijk wel eens gaan importeren via Play-Asia, aangezien het echt scheelt (24 euro per spel is wel leuk
) alleen ik weet niet hoe het precies zit met de regioprotectie en ik kan het ook niet vinden.
Bij spellen zie ik staan 'No Region Protection', dat lijkt me positief. Echter, er staat er ook 'US' bij, wat me niet zo goed lijkt. Ik meen namelijk te herinneren dat alleen ASIA spellen werken op een Europese 360, maar waar ik dat precies vandaan heb
Iemand even opheldering voor me?
Ik ga dan denk ik Crackdown, Condemned: Criminal Origins (die wil ik eigenlijk al sinds launch maar nooit gekocht
) en Call of Juarez importeren, allemaal net iets minder als 24 euro. Twijfel alleen over die laatste, want met 3 pakketjes is de kans dat de douane me pakt natuurlijk wel weer groter.
Bij spellen zie ik staan 'No Region Protection', dat lijkt me positief. Echter, er staat er ook 'US' bij, wat me niet zo goed lijkt. Ik meen namelijk te herinneren dat alleen ASIA spellen werken op een Europese 360, maar waar ik dat precies vandaan heb
Ik ga dan denk ik Crackdown, Condemned: Criminal Origins (die wil ik eigenlijk al sinds launch maar nooit gekocht
Hmm thuis nog maar een keer proberen dan, zou toch zweren dat ik na het bestellen bij play asia op een pagina uitkwam die aangaf dat ik te weinig euries op mn paypal account heb staan.W1ckeD schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:12:
Nee.
@ hierboven.. Heb je wel gelezen wat je opties zijn wat betreft het betalen 
Iets zegt mij namelijk van niet. Je kunt op drie manieren betalen:
- Met geld dat je op je PayPal account hebt gezet / ontvangen
- Met je creditcard
- Met je gekoppelde bankrekening
Verder zou ik Crapdown gewoon hier kopen. Veel goedkoper
En inderdaad alles lós bestellen ipv in één keer.
- Met je creditcard
Je kunt gewoon onderaan bij de spellen zien voor welke regio ze geschikt zijn. Groen / Rood / Vraagteken. Bij de afdeling regiovrij zijn alle spellen dus geschikt, maar soms zijn aziatische versies ook compatibel met een EU-box. Gewoon kijken naar de icoontjes die erbij staan zoals ik dus zei.Muthas schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:56:
Oké, ik wil eigenlijk wel eens gaan importeren via Play-Asia, aangezien het echt scheelt (24 euro per spel is wel leuk) alleen ik weet niet hoe het precies zit met de regioprotectie en ik kan het ook niet vinden.
Bij spellen zie ik staan 'No Region Protection', dat lijkt me positief. Echter, er staat er ook 'US' bij, wat me niet zo goed lijkt. Ik meen namelijk te herinneren dat alleen ASIA spellen werken op een Europese 360, maar waar ik dat precies vandaan heb![]()
Ik ga dan denk ik Crackdown, Condemned: Criminal Origins (die wil ik eigenlijk al sinds launch maar nooit gekocht) en Call of Juarez importeren, allemaal net iets minder als 24 euro. Twijfel alleen over die laatste, want met 3 pakketjes is de kans dat de douane me pakt natuurlijk wel weer groter.
Verder zou ik Crapdown gewoon hier kopen. Veel goedkoper
En inderdaad alles lós bestellen ipv in één keer.
Als je 'm zat bent: rumble aanzetten op je tweede controller, die aan je vriendin geven en nog meer lol hebbenestorino schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:45:
Net de demo van Rez HD geprobeerd, wat een gaaf concept... Ik twijfel nog of ik het moet aanschaffen, raak je er niet op uitgekeken na twee uurtjes? De mensen die de full versie hebben, hoelang kan het jullie al boeien?
[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 01-02-2008 20:49 ]
Ik heb even wat points toegevoegd aan mn account en Rez HD gekocht. En man wat is dat leuk... Pas mijn tweede live arcade game, als je de meegeleverde Hexic niet meetelt.
- Doom
- Rez HD
- Doom
- Rez HD
https://www.strava.com/athletes/10490675
Zo'n dwaas ken ik ook.PWM schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:09:
Gekke mensen toch
Hij opscheppen over zijn nieuwe Harman Kardon set bij zijn nieuwe Ambilight en het super geluid dat het gaf.
En ik zie op het scherm van zijn HK set Pro-logic staan ipv DD.
Dus ik neem voor de gein eens een kijkje achter op de set, heeft die prutser hem aangesloten met 2 tulpjes ipd optisch.....
Yup super geluid...

https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik snap het niet. Ik doe die game via play asia in mn shopping card, kies paypal als betalingssysteem, en vervolgens als ik dan door wordt verwezen naar paypal log ik in en zegt die.KeN. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:47:
@ hierboven.. Heb je wel gelezen wat je opties zijn wat betreft het betalen
- Met je creditcard

http://img222.imageshack.us/my.php?image=paypalug3.png
Ben ik nou zo dom, of kan het gewoon niet en moet ik wel eerst geld overmaken naar paypal...
[ Voor 5% gewijzigd door SCIxX op 01-02-2008 22:31 ]
Heb je je rekening niet aangemeld bij die lui?
Dat ze een paar cent storten en je dat moet invullen zodat ze weten dat alles klopt
Dan kun je een zogenaamde eCheck uitschrijven en dat werkt prima.
Dat ze een paar cent storten en je dat moet invullen zodat ze weten dat alles klopt
Dan kun je een zogenaamde eCheck uitschrijven en dat werkt prima.
Anoniem: 213143
Is je creditcard niet pas vervangen ofzo? Kan zijn dat de creditcard gegevens niet up to date is. geldigheids duur van je card op Paypal is niet hetzelfde als je huidige card... ff je gegevens checkenSCIxX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:30:
[...]
Ik snap het niet. Ik doe die game via play asia in mn shopping card, kies paypal als betalingssysteem, en vervolgens als ik dan door wordt verwezen naar paypal log ik in en zegt die
[afbeelding]
http://img222.imageshack.us/my.php?image=paypalug3.png
Ben ik nou zo dom, of kan het gewoon niet en moet ik wel eerst geld overmaken naar paypal...
Weet iemand of je de muziek op je PC die je naar je 360 streamt ook per folder kan bekijken? Ik heb mijn tags totaal niet geregeld dus dat is een klein beetje vervelend...
Ik heb geen creditcard, daarom gebruik ik paypal...Anoniem: 213143 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:48:
[...]
Is je creditcard niet pas vervangen ofzo? Kan zijn dat de creditcard gegevens niet up to date is. geldigheids duur van je card op Paypal is niet hetzelfde als je huidige card... ff je gegevens checken
Misschien een gek idee, maar bel Paypal gewoon eens. Ze hebben een goede klantenservice 
https://www.paypal.com/nl...r?cmd=_help&t=escalateTab
https://www.paypal.com/nl...r?cmd=_help&t=escalateTab
[ Voor 27% gewijzigd door Nitai op 01-02-2008 23:22 ]
Kunnen jullie alstublief een apart "het grote paypal ervaringen" topic openen ofzo, want ik lees hier 2 pagina's lang niets anders 
Het begint vrij dunnetjes: na de intro moet je wat eenvoudige gevechtjes doen waarbij je niet veel meer moet doen dan "attack" kiezen aangezien je simpelweg niet meer skills hebt. Zodra je echter in de eerste grote stad komt en je met iedereen interactie krijgt begin je te zien hoe veelbelovend alles is. Het skillsysteem is zeer goed uitgedacht: het komt er op neer dat je al je vaardigheden moet "leren": ofwel van items, ofwel van iemand anders: je kan echter maar 1 skill tegelijk leren, dus dit moet je op voorrand plannen. Graphics zijn zeer goed: ik besefte eerst niet dat hij van de intro naar ingame overgegaan was totdat ik het combatmenu voor me kreeg. Personages zijn heel gedetailleerd en er is veel werk gestoken in de emoties van de personages.
Je weet ondertussen al dat je een onsterfelijk personage speelt dat al duizend jaar leeft. Hij is echter zijn geheugen kwijtgeraakt en soms ziet hij dingen die hem spontaan terug dingen doen herinneren waardoor hij begint te dromen. Deze dromen zijn hele mooie stukjes proza die tijdens het spel verteld worden. Heel wat leeswerk dat je kan overslaan als je een ongeduldige gamer bent, maar ze zijn zo ongelofelijk goed geschreven en slagen er bijna altijd in om emoties bij je los te weken. Het is wat vergelijkbaar met de intermezzo's in "Eternal Sonata", maar dan veel beter
.
Over de stemmen: Vele rpg gamers verkiezen hun stemmen in het Japans. Ik kan het niet genoeg benadrukken: KIES VOOR DE ENGELSE STEMMEN!
De Japanse tekst en stemmen zijn deze keer gebaseerd op de Engelse, en niet omgekeerd. Dit merk je zeer goed: Ik had eerst de Japanse stemmen geselecteerd en merkte dat de lipsyncing totaal niet overeenkwam. Ook klopten de ondertitels niet altijd met wat er gezegd werd (timing problemen). Ik besloot om de Engelse stemmen te proberen en ik was zeer aangenaam verrast: niet alleen is de lipsyncing hier perfect: De acteerkwaliteit van de Engelse stemmen is stukken beter dan de Japanse acteerprestaties! Het is van DragonQuest 8 (cor' blimey, mate!) geleden dat ik nog zo genoten heb van Engelse voice-acting. De personages komen hierdoor volledig tot leven en het is gewoon een plezier om de (talloze) cutscenes te bekijken.
Previews hebben het over framedrops en laadtijden. Framedrops vallen nog zeer goed mee. Als je Blue Dragon hebt gespeeld: het is ongeveer vergelijkbaar. Laadtijden...naar een gevecht gaan duurt enkele seconden, cutscenes echter doen je soms tot 15 seconden wachten vooraleer je ze te zien krijgt.
Wel, nu een 4-tal uurtjes gespeeld (tot en met de eerste bossfight, die je ook al in teasers gezien hebt) en mijn voorlopige conclusie: de beste jrpg die er op de 360 te krijgen isGa gauw beginnen en schrijf je ervaringen.
Het begint vrij dunnetjes: na de intro moet je wat eenvoudige gevechtjes doen waarbij je niet veel meer moet doen dan "attack" kiezen aangezien je simpelweg niet meer skills hebt. Zodra je echter in de eerste grote stad komt en je met iedereen interactie krijgt begin je te zien hoe veelbelovend alles is. Het skillsysteem is zeer goed uitgedacht: het komt er op neer dat je al je vaardigheden moet "leren": ofwel van items, ofwel van iemand anders: je kan echter maar 1 skill tegelijk leren, dus dit moet je op voorrand plannen. Graphics zijn zeer goed: ik besefte eerst niet dat hij van de intro naar ingame overgegaan was totdat ik het combatmenu voor me kreeg. Personages zijn heel gedetailleerd en er is veel werk gestoken in de emoties van de personages.
Je weet ondertussen al dat je een onsterfelijk personage speelt dat al duizend jaar leeft. Hij is echter zijn geheugen kwijtgeraakt en soms ziet hij dingen die hem spontaan terug dingen doen herinneren waardoor hij begint te dromen. Deze dromen zijn hele mooie stukjes proza die tijdens het spel verteld worden. Heel wat leeswerk dat je kan overslaan als je een ongeduldige gamer bent, maar ze zijn zo ongelofelijk goed geschreven en slagen er bijna altijd in om emoties bij je los te weken. Het is wat vergelijkbaar met de intermezzo's in "Eternal Sonata", maar dan veel beter
Over de stemmen: Vele rpg gamers verkiezen hun stemmen in het Japans. Ik kan het niet genoeg benadrukken: KIES VOOR DE ENGELSE STEMMEN!
De Japanse tekst en stemmen zijn deze keer gebaseerd op de Engelse, en niet omgekeerd. Dit merk je zeer goed: Ik had eerst de Japanse stemmen geselecteerd en merkte dat de lipsyncing totaal niet overeenkwam. Ook klopten de ondertitels niet altijd met wat er gezegd werd (timing problemen). Ik besloot om de Engelse stemmen te proberen en ik was zeer aangenaam verrast: niet alleen is de lipsyncing hier perfect: De acteerkwaliteit van de Engelse stemmen is stukken beter dan de Japanse acteerprestaties! Het is van DragonQuest 8 (cor' blimey, mate!) geleden dat ik nog zo genoten heb van Engelse voice-acting. De personages komen hierdoor volledig tot leven en het is gewoon een plezier om de (talloze) cutscenes te bekijken.
Previews hebben het over framedrops en laadtijden. Framedrops vallen nog zeer goed mee. Als je Blue Dragon hebt gespeeld: het is ongeveer vergelijkbaar. Laadtijden...naar een gevecht gaan duurt enkele seconden, cutscenes echter doen je soms tot 15 seconden wachten vooraleer je ze te zien krijgt.
toen je je bankrekening aan paypal koppelde , heb je toen ook die 2 kleine bedragen van paypal ingevuld om het allemaal te verifieren?SCIxX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:03:
[...]
Ik heb geen creditcard, daarom gebruik ik paypal...
Je kan de games aan de linkerkant van de site selecteren nadat je bij de xbox360 games bent gekomen en dan bij Games by version en dan klik je op region free gamesMuthas schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:56:
Oké, ik wil eigenlijk wel eens gaan importeren via Play-Asia, aangezien het echt scheelt (24 euro per spel is wel leuk) alleen ik weet niet hoe het precies zit met de regioprotectie en ik kan het ook niet vinden.
Bij spellen zie ik staan 'No Region Protection', dat lijkt me positief. Echter, er staat er ook 'US' bij, wat me niet zo goed lijkt. Ik meen namelijk te herinneren dat alleen ASIA spellen werken op een Europese 360, maar waar ik dat precies vandaan heb![]()
Ik ga dan denk ik Crackdown, Condemned: Criminal Origins (die wil ik eigenlijk al sinds launch maar nooit gekocht) en Call of Juarez importeren, allemaal net iets minder als 24 euro. Twijfel alleen over die laatste, want met 3 pakketjes is de kans dat de douane me pakt natuurlijk wel weer groter.
Dan zie je alle games die regiovrij zijn en die jij dus gewoon kunt afspelen.
Als je de game aanklikt, dan zie je dit onderaan nog s een keer duidelijk zoals
NTSC-J NTSC-U/C PAL Xbox360™ Regional Compatibility Guide met daarachter een groene V (dan werkt die dus) of een verboden-in-te-rijden- bord (speelt niet op die xbox).
Werkt allemaal geweldig, niet teveel ineens bestellen want dan valt t op bij de douane. Ik bestel er gewoon 2 per keer, gaat altijd goed.
Wij hebben hier dus PAL, grappig genoeg hebben ze dat in Australie ook. Ook daar heb ik wel s wat besteld, ging ook goed.
(de verschillen bij hd-dvd's zijn nog veel groter, maar die koop ik in de US. Top gun+Blood diamond incl verzendkosten €35; Stargate op blu-ray voor €11,60. Teminator2 en Total Recal voor €13,60 per stuk. Kijk maar s op axelmusic.com of hdmoviesource.com)
Ja, is geverifieerd.nnndoh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:30:
[...]
toen je je bankrekening aan paypal koppelde , heb je toen ook die 2 kleine bedragen van paypal ingevuld om het allemaal te verifieren?
Nja, ik wacht maar gewoon tot mn geld is overgeboekt naar mn paypal saldo, zie geen andere optie.
Ik quote mezelf maar even...Haijo schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:01:
Weet iemand of je de muziek op je PC die je naar je 360 streamt ook per folder kan bekijken? Ik heb mijn tags totaal niet geregeld dus dat is een klein beetje vervelend...

Anoniem: 60967
Thanks voor je ervaringen, die gaan we dus ook maar even halen! =)Boeboe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:28:
Lost Odyssey ervaringen
Hey wordt het niet tijd voor een nieuw topic?
EA bericht dat ze verwachten dat de ps3 dit jaar enkele miljoenen meer zal verkopen dan de xbox360. Ik zie dat nog wel gebeuren, aangezien MS veels te weinig in Europa doet om de aandacht mee te trekken. Ik vraag me wel eens af wat er was gebeurd met de console war als MS wel betrouwbare consoles had geleverd. Volgens mij heeft die negatieve publiciteit ze miljoenen gekost (en terecht).
EA bericht dat ze verwachten dat de ps3 dit jaar enkele miljoenen meer zal verkopen dan de xbox360. Ik zie dat nog wel gebeuren, aangezien MS veels te weinig in Europa doet om de aandacht mee te trekken. Ik vraag me wel eens af wat er was gebeurd met de console war als MS wel betrouwbare consoles had geleverd. Volgens mij heeft die negatieve publiciteit ze miljoenen gekost (en terecht).
Ik heb een vrij eenvoudige vraag, maar kan 'm toch niet vinden. Wat ik wil is:
1 Xbox 360
2 tv's die tegelijk hetzelfde (van de Xbox dus) laten zien
Kan dat?
1 Xbox 360
Kan dat?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Indien je dit per TVersity doet; moet het kunnen - want maak je gewoon heel veel folders (per computer folder ook een TVerstity folder) aan; en die krijg je dan weer op je tv te zien.
Of je maakt playlists per folder aan = en die add je door ze in 1 folder te bijelkaar te zetten.
Keuzes genoeg
Je kunt ook aan het werk gaan met je tags.... ik heb "recent" iets van 8000 gedaan met "the Godfather".
Dan zul je de component/hdmi kabel moeten splitten (kabeltje kopen die in het geval van component overgaat van 5 kabels naar 10), met component kan dat wel, hdmi weet ik zo niet.spaceboy schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:53:
Ik heb een vrij eenvoudige vraag, maar kan 'm toch niet vinden. Wat ik wil is:
1 Xbox 360
Kan dat?
Correct me if i am wrong,maar composiet is 1080i (interlaced) en kan P (progressive) niet aan,HDMI wel. (staat in mijn samsung boekje)Onno_Devine schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:38:
[...]
Haha, terwijl standaard toch ook een component kabel mee wordt geleverd?
Die heb ik in gebruik, en dan 1080p![]()
, zou je vriend toch even het tegendeel bewijzen
composiet is maximum 480i en dus niet echt bruikbaar voor HD 
component daarentegen kan wel tot 1080p. De kwaliteit van HDMI en component ligt gelijk. Dat jouw samsung het niet aankan ligt aan samsung en niet aan de specs van component.
component daarentegen kan wel tot 1080p. De kwaliteit van HDMI en component ligt gelijk. Dat jouw samsung het niet aankan ligt aan samsung en niet aan de specs van component.
[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 02-02-2008 12:26 ]
Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 |
Daar verder!

[ Voor 69% gewijzigd door Muthas op 02-02-2008 12:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)