Het Xbox 360 ervaringen Topic #44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 25.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Heb je je rekening niet aangemeld bij die lui?
Dat ze een paar cent storten en je dat moet invullen zodat ze weten dat alles klopt :)

Dan kun je een zogenaamde eCheck uitschrijven en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 14:53
Jawel, ik heb al een bevestigde bankrekening binnen paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213143

SCIxX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:30:
[...]

Ik snap het niet. Ik doe die game via play asia in mn shopping card, kies paypal als betalingssysteem, en vervolgens als ik dan door wordt verwezen naar paypal log ik in en zegt die
[afbeelding]
http://img222.imageshack.us/my.php?image=paypalug3.png

Ben ik nou zo dom, of kan het gewoon niet en moet ik wel eerst geld overmaken naar paypal...
Is je creditcard niet pas vervangen ofzo? Kan zijn dat de creditcard gegevens niet up to date is. geldigheids duur van je card op Paypal is niet hetzelfde als je huidige card... ff je gegevens checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Weet iemand of je de muziek op je PC die je naar je 360 streamt ook per folder kan bekijken? Ik heb mijn tags totaal niet geregeld dus dat is een klein beetje vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 213143 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:48:
[...]

Is je creditcard niet pas vervangen ofzo? Kan zijn dat de creditcard gegevens niet up to date is. geldigheids duur van je card op Paypal is niet hetzelfde als je huidige card... ff je gegevens checken :)
Ik heb geen creditcard, daarom gebruik ik paypal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:48

Nitai

Live the life you love.

Misschien een gek idee, maar bel Paypal gewoon eens. Ze hebben een goede klantenservice ;)

https://www.paypal.com/nl...r?cmd=_help&t=escalateTab

[ Voor 27% gewijzigd door Nitai op 01-02-2008 23:22 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kunnen jullie alstublief een apart "het grote paypal ervaringen" topic openen ofzo, want ik lees hier 2 pagina's lang niets anders :|
Ga gauw beginnen en schrijf je ervaringen.
Wel, nu een 4-tal uurtjes gespeeld (tot en met de eerste bossfight, die je ook al in teasers gezien hebt) en mijn voorlopige conclusie: de beste jrpg die er op de 360 te krijgen is d:)b

Het begint vrij dunnetjes: na de intro moet je wat eenvoudige gevechtjes doen waarbij je niet veel meer moet doen dan "attack" kiezen aangezien je simpelweg niet meer skills hebt. Zodra je echter in de eerste grote stad komt en je met iedereen interactie krijgt begin je te zien hoe veelbelovend alles is. Het skillsysteem is zeer goed uitgedacht: het komt er op neer dat je al je vaardigheden moet "leren": ofwel van items, ofwel van iemand anders: je kan echter maar 1 skill tegelijk leren, dus dit moet je op voorrand plannen. Graphics zijn zeer goed: ik besefte eerst niet dat hij van de intro naar ingame overgegaan was totdat ik het combatmenu voor me kreeg. Personages zijn heel gedetailleerd en er is veel werk gestoken in de emoties van de personages.
Je weet ondertussen al dat je een onsterfelijk personage speelt dat al duizend jaar leeft. Hij is echter zijn geheugen kwijtgeraakt en soms ziet hij dingen die hem spontaan terug dingen doen herinneren waardoor hij begint te dromen. Deze dromen zijn hele mooie stukjes proza die tijdens het spel verteld worden. Heel wat leeswerk dat je kan overslaan als je een ongeduldige gamer bent, maar ze zijn zo ongelofelijk goed geschreven en slagen er bijna altijd in om emoties bij je los te weken. Het is wat vergelijkbaar met de intermezzo's in "Eternal Sonata", maar dan veel beter :).

Over de stemmen: Vele rpg gamers verkiezen hun stemmen in het Japans. Ik kan het niet genoeg benadrukken: KIES VOOR DE ENGELSE STEMMEN!
De Japanse tekst en stemmen zijn deze keer gebaseerd op de Engelse, en niet omgekeerd. Dit merk je zeer goed: Ik had eerst de Japanse stemmen geselecteerd en merkte dat de lipsyncing totaal niet overeenkwam. Ook klopten de ondertitels niet altijd met wat er gezegd werd (timing problemen). Ik besloot om de Engelse stemmen te proberen en ik was zeer aangenaam verrast: niet alleen is de lipsyncing hier perfect: De acteerkwaliteit van de Engelse stemmen is stukken beter dan de Japanse acteerprestaties! Het is van DragonQuest 8 (cor' blimey, mate!) geleden dat ik nog zo genoten heb van Engelse voice-acting. De personages komen hierdoor volledig tot leven en het is gewoon een plezier om de (talloze) cutscenes te bekijken.
Previews hebben het over framedrops en laadtijden. Framedrops vallen nog zeer goed mee. Als je Blue Dragon hebt gespeeld: het is ongeveer vergelijkbaar. Laadtijden...naar een gevecht gaan duurt enkele seconden, cutscenes echter doen je soms tot 15 seconden wachten vooraleer je ze te zien krijgt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SCIxX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:03:
[...]

Ik heb geen creditcard, daarom gebruik ik paypal...
toen je je bankrekening aan paypal koppelde , heb je toen ook die 2 kleine bedragen van paypal ingevuld om het allemaal te verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 16:08
Muthas schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:56:
Oké, ik wil eigenlijk wel eens gaan importeren via Play-Asia, aangezien het echt scheelt (24 euro per spel is wel leuk :) ) alleen ik weet niet hoe het precies zit met de regioprotectie en ik kan het ook niet vinden.

Bij spellen zie ik staan 'No Region Protection', dat lijkt me positief. Echter, er staat er ook 'US' bij, wat me niet zo goed lijkt. Ik meen namelijk te herinneren dat alleen ASIA spellen werken op een Europese 360, maar waar ik dat precies vandaan heb :? :P Iemand even opheldering voor me?

Ik ga dan denk ik Crackdown, Condemned: Criminal Origins (die wil ik eigenlijk al sinds launch maar nooit gekocht :P) en Call of Juarez importeren, allemaal net iets minder als 24 euro. Twijfel alleen over die laatste, want met 3 pakketjes is de kans dat de douane me pakt natuurlijk wel weer groter.
Je kan de games aan de linkerkant van de site selecteren nadat je bij de xbox360 games bent gekomen en dan bij Games by version en dan klik je op region free games
Dan zie je alle games die regiovrij zijn en die jij dus gewoon kunt afspelen.
Als je de game aanklikt, dan zie je dit onderaan nog s een keer duidelijk zoals
NTSC-J NTSC-U/C PAL Xbox360™ Regional Compatibility Guide met daarachter een groene V (dan werkt die dus) of een verboden-in-te-rijden- bord (speelt niet op die xbox).

Werkt allemaal geweldig, niet teveel ineens bestellen want dan valt t op bij de douane. Ik bestel er gewoon 2 per keer, gaat altijd goed.
Wij hebben hier dus PAL, grappig genoeg hebben ze dat in Australie ook. Ook daar heb ik wel s wat besteld, ging ook goed.
(de verschillen bij hd-dvd's zijn nog veel groter, maar die koop ik in de US. Top gun+Blood diamond incl verzendkosten €35; Stargate op blu-ray voor €11,60. Teminator2 en Total Recal voor €13,60 per stuk. Kijk maar s op axelmusic.com of hdmoviesource.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
nnndoh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:30:
[...]

toen je je bankrekening aan paypal koppelde , heb je toen ook die 2 kleine bedragen van paypal ingevuld om het allemaal te verifieren?
Ja, is geverifieerd.

Nja, ik wacht maar gewoon tot mn geld is overgeboekt naar mn paypal saldo, zie geen andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-05 11:50
vraag een creditcard aan bij je bank kost je 10 euro op jaarbasis en scheelt je een hoop gekloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Móói man die echo !

.KeN. in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #44"

NOI uiteraard ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Paypal hoort hier inderdaad niet. Stuur elkaar anders een Mail/DM/IM of neem uiteraard contact op met de Paypal service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Haijo schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:01:
Weet iemand of je de muziek op je PC die je naar je 360 streamt ook per folder kan bekijken? Ik heb mijn tags totaal niet geregeld dus dat is een klein beetje vervelend...
Ik quote mezelf maar even... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Thanks voor je ervaringen, die gaan we dus ook maar even halen! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:52
Hey wordt het niet tijd voor een nieuw topic?

EA bericht dat ze verwachten dat de ps3 dit jaar enkele miljoenen meer zal verkopen dan de xbox360. Ik zie dat nog wel gebeuren, aangezien MS veels te weinig in Europa doet om de aandacht mee te trekken. Ik vraag me wel eens af wat er was gebeurd met de console war als MS wel betrouwbare consoles had geleverd. Volgens mij heeft die negatieve publiciteit ze miljoenen gekost (en terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:49

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb een vrij eenvoudige vraag, maar kan 'm toch niet vinden. Wat ik wil is:

1 Xbox 360
2 tv's die tegelijk hetzelfde (van de Xbox dus) laten zien

Kan dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:58
Haijo schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 06:40:
[...]

Ik quote mezelf maar even... O-)
Indien je dit per TVersity doet; moet het kunnen - want maak je gewoon heel veel folders (per computer folder ook een TVerstity folder) aan; en die krijg je dan weer op je tv te zien.
Of je maakt playlists per folder aan = en die add je door ze in 1 folder te bijelkaar te zetten.
Keuzes genoeg ;)

Je kunt ook aan het werk gaan met je tags.... ik heb "recent" iets van 8000 gedaan met "the Godfather".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:53:
Ik heb een vrij eenvoudige vraag, maar kan 'm toch niet vinden. Wat ik wil is:

1 Xbox 360
2 tv's die tegelijk hetzelfde (van de Xbox dus) laten zien

Kan dat?
Dan zul je de component/hdmi kabel moeten splitten (kabeltje kopen die in het geval van component overgaat van 5 kabels naar 10), met component kan dat wel, hdmi weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Onno_Devine schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:38:
[...]

Haha, terwijl standaard toch ook een component kabel mee wordt geleverd?
Die heb ik in gebruik, en dan 1080p _/-\o_ :D , zou je vriend toch even het tegendeel bewijzen 8)7
Correct me if i am wrong,maar composiet is 1080i (interlaced) en kan P (progressive) niet aan,HDMI wel. (staat in mijn samsung boekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

composiet is maximum 480i en dus niet echt bruikbaar voor HD ;)
component daarentegen kan wel tot 1080p. De kwaliteit van HDMI en component ligt gelijk. Dat jouw samsung het niet aankan ligt aan samsung en niet aan de specs van component.

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 02-02-2008 12:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het Xbox 360 ervaringen Topic #45

Daar verder! :) :w

[ Voor 69% gewijzigd door Muthas op 02-02-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)