Het Xbox 360 ervaringen Topic #44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 25.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boehoeee krijg ik nog antwoord op mijn vraag :-(
Zit namelijk te wachten op antwoord zodat ik 500gig ext hdd kan bestellen en daarna lekker HD-films kan streamen! Gebanned maakt dan toch ook niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
buddow schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:38:
Na vier maanden veel plezier te hebben beleefd aan mijn xbox360 blijf ik me toch ergeren aan één ding. De headset. Hij zit niet lekker en ik kan anderen slecht verstaan. Hebben jullie dit ook (of heb ik een slecht exemplaar) en wat zijn de alternatieven?
zit wel prima op zich, geluid is juist super goed.
vergeleken met die rotzooi wat uit de ps3 headset komt...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:29:
Boehoeee krijg ik nog antwoord op mijn vraag :-(
Zit namelijk te wachten op antwoord zodat ik 500gig ext hdd kan bestellen en daarna lekker HD-films kan streamen! Gebanned maakt dan toch ook niet uit?
Ja, alleen waar je normaal de bron van de media materiaal kon selecteren, moet je nu eerst op X drukken om een andere bron dan de cd/dvd.

lol, ik kan zelfs mijn SketchUp files bekijken via de xbox, al zijn het alleen de textures.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo, net mn pre-order voor GTA4 en Burnout Paradise gedaan. Burnout komt al snel uit, dus daar gaan we eind deze maand 's goed voor zitten. vermaak me erg goed met de demo, de crashes zijn weer leuk uitgewerkt.

Wat ik ook leuk vond, was dat ik voor de gein met mn handrem ging inparkeren tussen auto's in, en dat het nog gewoon een onderdeel van het spel was ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Ja, alleen waar je normaal de bron van de media materiaal kon selecteren, moet je nu eerst op X drukken om een andere bron dan de cd/dvd.

lol, ik kan zelfs mijn SketchUp files bekijken via de xbox, al zijn het alleen de textures.
De filmbestanden moeten wel het juiste formaat hebben voor de 360. MKV bestanden zal hij bijvoorbeeld niet van de externe HD kunnen lezen. Xvid/Divx wel, maar zonder ondertiteling. Gebanned zal ook wel niet veel uitmaken, alleen weet ik niet of je dan de meest recente update wel binnen kunt halen. Kan dat niet, dan heb je als gemodde 360 bezitter dikke pech.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Is het trouwens nog steeds zo dat de externe hdd in FAT32 geformateerd moet zijn? Of wordt NTFS nu eindelijk ook ondersteund? Ik ben namelijk van plan om een 500 gb extern hdd te kopen en die fijn vol te gooien met divx's, hd films, foto's en mp3's en ik ben bekend met het progje macdrive. Dus dat is allemaal niet zo'n probleem. Wat ik me nu echter afvraag is het mogelijk om die schijf later om te zetten naar NTFS zonder dat je de data verliest? Anders zit ik straks met een FAT32 schijf vol met data die ik op de computer dan alleen maar kan benaderen met macdrive :( .

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De schijf moet als fat32 of als mac-drive ( :9 ) geformatteerd zijn, anders herkent de 360 hem niet. Voor hd films kom je dan automatisch op de mac-drive aangezien de maximale bestandsgrootte van fat32 dan wordt overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:35:
Goh en dat maken ze nu al bekend? Dan wacht natuurlijk iedereen...

Trouwens spring =/ zomer ;)
Hoezo? Als ik Halo 3 leuk vind en ik wil die maps hebben dan ga ik echt niet wakker liggen van die paar euro. Jij koopt ook al je games een jaar of 2 later neem ik aan? Dan zijn ze lekker cheap. GTA3 nu 5 of 10 euro in de budgetbak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Xander84 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:57:
Wat ik me nu echter afvraag is het mogelijk om die schijf later om te zetten naar NTFS zonder dat je de data verliest? Anders zit ik straks met een FAT32 schijf vol met data die ik op de computer dan alleen maar kan benaderen met macdrive :( .
convert x: /NTFS

Voila :) Standaard Windows commando, en alle data blijft gewoon staan.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 07-01-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleem:
k heb een home cinema set van JVC en krijg het niet voor elkaar om het geluid van mijn Xbox 360 over deze set te laten gaan. Ik denk zelf dat het ligt aan de scart kabel van de Xbox 360 want met de oude Xbox lukte het me wel. De tv sprong toen ook gelijk naar het goede AV-kanaal toe, iets wat hij nu niet meer doet, ik moet hem nu handmatig op AV zetten. Mijn vraag komt dus eigenlijk op het volgende neer: Wat voor scart-kabel moet ik kopen zodat mijn Xbox 360 direct herkent wordt door mijn tv? Dat de tv automatisch naar het goede AV-kanaal gaat. Want wanneer dat het geval is wordt de Xbox 360 ook wel herkend door mijn surround set gok ik zo.

Is het nu zo dat ik deze kabel moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:12:
Ik heb een klein probleem:
k heb een home cinema set van JVC en krijg het niet voor elkaar om het geluid van mijn Xbox 360 over deze set te laten gaan. Ik denk zelf dat het ligt aan de scart kabel van de Xbox 360 want met de oude Xbox lukte het me wel. De tv sprong toen ook gelijk naar het goede AV-kanaal toe, iets wat hij nu niet meer doet, ik moet hem nu handmatig op AV zetten. Mijn vraag komt dus eigenlijk op het volgende neer: Wat voor scart-kabel moet ik kopen zodat mijn Xbox 360 direct herkent wordt door mijn tv? Dat de tv automatisch naar het goede AV-kanaal gaat. Want wanneer dat het geval is wordt de Xbox 360 ook wel herkend door mijn surround set gok ik zo.

Is het nu zo dat ik deze kabel moet hebben?
Heeft die JVC set geen optische ingang voor het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 14:11
PWM schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:33:
[...]

convert x: /NTFS

Voila :) Standaard Windows commando, en alle data blijft gewoon staan.
Hmm die wil ik dus gebruiken ( was naar zoiets al opzoek en zocht het niet mijn schijf te backuppen )
maar als ik invoer convert e: /NTFS dan geeft ie een 'Ongeldige Parameter ntfs' aan,

edit: ik was te snel.. Het moest zijn:

1. Click Start, click Programs, and then click Command Prompt.
2. At the command prompt, type CONVERT [driveletter]: /FS:NTFS.
3. Convert.exe will attempt to convert the partition to NTFS.

[ Voor 22% gewijzigd door McPoowl op 07-01-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zwAf schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Hmm die wil ik dus gebruiken ( was naar zoiets al opzoek en zocht het niet mijn schijf te backuppen )
maar als ik invoer convert e: /NTFS dan geeft ie een 'Ongeldige Parameter ntfs' aan,

Ik wilde hem net gaan veranderen :) Inderdaad, FS: moet er nog voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TheVMaster schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:15:
Hmm...wat lees ik nu : Er gaan geruchten dat er een nieuwe XBOX 360 gelanceerd gaat worden volgende week op de Consumer Electronics Show in Las Vegas (door Bill Gates zelf).

Het zou gaan om een XBOX 360 Ultimate met oa. 320GB Harddisk, ingebouwde HD-DVD speler, natuurlijk HDMI. Ook zou de speler will be near-silent when operating.

Ik ben benieuwd wat er van klopt. Klik hier voor de bron (@ Play.tm)
Nou, vette pech allemaal...

De speech van Gates van vandaag ging geen seconde over de 360. Maar meer over de visie van Gates voor de komende paar jaar over hoe/wat er geintegreerd kan gaan worden in de huidige digitale wereld en hoe hij naar zijn aankomend vertrek bij Microsoft kijkt.

Oftewel; als Gates niets te vertellen had, heb je kans dat er misschien van de week nog een andere keynote wordt gepresenteerd maar that's it.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:20:
[...]

Heeft die JVC set geen optische ingang voor het geluid?
Nee helaas die is niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

zwAf schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:04:
[...]

PWM schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:20:
[...]

Ik wilde hem net gaan veranderen :) Inderdaad, FS: moet er nog voor.
Top! Weer wat geleerd :)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Misschien ben ik een zeikerd maar ik vind het echt belachelijk dat die 3 nieuwe halo maps 10euro kosten. Dat is toch niet normaal... Jammer dat het altijd negatief moet zijn, als ze nou een keer gratis addons gaven, maar nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Niemand verplicht je om de maps te kopen he ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
De kans is wel dat anderen hem wel kopen, en ik de server niet kan joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:41:
[...]

[...]

Top! Weer wat geleerd :)
Laat ff weten of i dan nog op de 360 werkt ???
Heb nl. ook wel intresse om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SCIxX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:20:
ik heb hem en geen spijt van, ondanks dat ik maar 6 keer de maps gespeeld heb ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
DoctorV64 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:20:
[...]

Ik twijfel nog steeds over AC6, op de PS2 heb ik met goed ermee vermaakt. De demo vond ik maar mwah mwah.

Trouwens private matches spelen op COD4 gaat wel goed, maar dan krijg je geen punten :(
Ik vind Ace Combat 6 echt heel mooi. Het vliegen is makkelijk om te doen, maar het ziet er wel ongelooflijk mooi uit allemaal. (moet je wel een hdtv hebben natuurlijk).

Het verhaal is mierzoet, maar de missies zijn afwisselend. Nogmaals: ik zit vaak met mn mond open van verbazing, zo mooi zijn de graphics!

Het zou trouwens nog mooier zijn als je dat systeem op de xbox360 kan installeren wat je ook op de pc kan kopen. Dan zet je een cap op met censoren en wanneer je dan links/rechts/onder of boven kijkt, dan gaat de camerapositie in het spel mee! (ben vergeten hoe dit systeem heet).
Zou met vliegen en racen erg handig zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ferry34 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:57:
[...]

Het zou trouwens nog mooier zijn als je dat systeem op de xbox360 kan installeren wat je ook op de pc kan kopen. Dan zet je een cap op met censoren en wanneer je dan links/rechts/onder of boven kijkt, dan gaat de camerapositie in het spel mee! (ben vergeten hoe dit systeem heet).
Lijkt dat he handig? Dan kijk je toch naast je TV? :P

(Vind AC6 mooi, maar af en toe irritant. Ben je ver met je missie, en je crasht per ongeluk of weet ik het, kan je meestal overnieuw beginnen..daar hou ik niet van :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[...]

Ik vind Ace Combat 6 echt heel mooi. Het vliegen is makkelijk om te doen, maar het ziet er wel ongelooflijk mooi uit allemaal. (moet je wel een hdtv hebben natuurlijk).

Het verhaal is mierzoet, maar de missies zijn afwisselend. Nogmaals: ik zit vaak met mn mond open van verbazing, zo mooi zijn de graphics!

Vind het maar lelijk, misschien is de F16 mooi ofzo, maar het land enzo is net google earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Exorcist schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:06:
[...]
(Vind AC6 mooi, maar af en toe irritant. Ben je ver met je missie, en je crasht per ongeluk of weet ik het, kan je meestal overnieuw beginnen..daar hou ik niet van :P )
Heb jij geen optie "Retry from last checkpoint"? Als je vet ver bent, heb je minimaal al 1 checkpoint want die krijg je na elke submissie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Mars18 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:06:
[...]

Vind het maar lelijk, misschien is de F16 mooi ofzo, maar het land enzo is net google earth.
Op wat voor scherm kijk jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:06:
[...]

LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uhm op een niet-hdtv ziet het er niet ineens spuuglelijk uit ofzo, hooguit iets minder scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ferry34 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:47:
[...]

Ik heb de demo gespeeld, maar zo ontzettend mooi vond ik het zelf ook niet. Het is denk ik wel het beste dat je op dit gebied kunt krijgen. Het is natuurlijk niet mogelijk om het landschap ontzettend gedetailleerd uit te werken. De vliegtuigen zien er dan wel echt mooi uit en ook de gameplay is erg leuk. Maar ik kan niet zeggen dat mijn mond er van open viel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:33:
[...]

Laat ff weten of i dan nog op de 360 werkt ???
Heb nl. ook wel intresse om dat te doen.
Ik moet die externe harddisk nog aanschaffen, dat zal minimaal nog wel een week of 4 duren ;) . Maar zodra hij terug gezet is naar NTFS doet hij het niet meer op de 360 geloof ik. Daarvoor moet hij FAT32 of met macdrive geformateerd zijn.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Is het mogenlijk om de draadloze controller van de 360 te gebruiken op de pc door middel van die usb oplaad kabel?
Zo ja, Weet iemand waar ik de drivers hiervoor kan vinden of is het gewoon een kwestie van plug and play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Club demo gedownload van marketplace,

eerste conclusie:
Ziet er goed uit, maar als je net als mij niet echt fan bent van run & gun arcade shooters dan kan het nog wel eens gaan tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Laatst online: 13:39
Dyoma schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:39:
Is het mogenlijk om de draadloze controller van de 360 te gebruiken op de pc door middel van die usb oplaad kabel?
Zo ja, Weet iemand waar ik de drivers hiervoor kan vinden of is het gewoon een kwestie van plug and play?
Dat gaat niet werken via de usb oplaad kabel, hier is wel een apparte USB dongle voor, dan kan je
wel gebruik maken van de draadloze controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Na lange tijdje even terug op het topic :)
Ik heb gisteren avond even muziek+foto's "geshared" in het begin even problemen gehad (ik heb het met deze methode gedaan [Met een gewone UTP kabel] LAPTOP->XBOX)
probleem was dat het geen goeie ip adres kreeg, even gewacht en tada het lukt :p, binnenkort even COD4 + AC spelen :p, en tevens live even aanschaffen :9~ zin in halo online :'(

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Smoonshine schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:05:
[...]

Ik heb de demo gespeeld, maar zo ontzettend mooi vond ik het zelf ook niet. Het is denk ik wel het beste dat je op dit gebied kunt krijgen. Het is natuurlijk niet mogelijk om het landschap ontzettend gedetailleerd uit te werken. De vliegtuigen zien er dan wel echt mooi uit en ook de gameplay is erg leuk. Maar ik kan niet zeggen dat mijn mond er van open viel.
De demo is ook iets anders dan de hele game he? ;)

Ik heb wat foto's genomen met mn cheap fototoestel, in het echt is het n stuk mooier.

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/1/707061646.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/1/707061377.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/1/707061478.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/12/35410503652.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

Ferry34 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:14:
[...]

De demo is ook iets anders dan de hele game he? ;)

Ik heb wat foto's genomen met mn cheap fototoestel, in het echt is het n stuk mooier.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hij (Smoonshine) is vast zo iemand die heel laag gaat vliegen en dan crappy textures ziet, kan ook niet anders met zo'n grootte omgeving. Want als je laag vliegt, dus bijna over de grond zijn de textures idd crappy. En gebouwen die vanuit de lucht 3d lijken zijn ook gewoon textures. Maar dat is tot nu toe in alle flight games.
Sommige mensen willen gewoon het gehele plaatje niet zien.

Game ziet er gelikt uit imo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ferry34 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:47:
[...]

Samsung LE26R72B
http://www.brison-sa.be/images/LE26R72B.jpg

en heb de demo gespeeld, nee vind het spel echt niet mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:51:

eerste conclusie:
Ziet er goed uit, maar als je net als mij niet echt fan bent van run & gun arcade shooters dan kan het nog wel eens gaan tegenvallen.
is een soort race spel he, telkens het zelfde par cour nemen,

zo zeiden ze het bij insidegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
S2S schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:54:
[...]

Hij (Smoonshine) is vast zo iemand die heel laag gaat vliegen en dan crappy textures ziet, kan ook niet anders met zo'n grootte omgeving. Want als je laag vliegt, dus bijna over de grond zijn de textures idd crappy. En gebouwen die vanuit de lucht 3d lijken zijn ook gewoon textures. Maar dat is tot nu toe in alle flight games.

Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde. Bovendien gami ik op n 50inch plasma met surround set en dan komen die vliegtuigen echt op je af hoor! Ook de zonlichteffecten zijn ongelooflijk mooi gedaan. Grafisch echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ferry34 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:16:
[...]

Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde. Bovendien gami ik op n 50inch plasma met surround set en dan komen die vliegtuigen echt op je af hoor! Ook de zonlichteffecten zijn ongelooflijk mooi gedaan. Grafisch echt top!
LOL. Ja, zat van de week voor de gein weer Coop1 te spelen en moest naar die schepen toe. Staat die zon zo scherp te schijnen dat ik amper nog op mijn hoogtemeter kon kijken met als gevolg dat ik met Rafale en al een stukje ben gaan zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

S2S schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:54:
[...]

Ik geef aan dat ik het er wel mooi uit vind zien, maar dat ik er niet heel erg ondersteboven van ben. Ik ben echt niet zo'n azijnpisser die op elke slechte texture let. Ook geef ik aan dat het niet anders kan met zo'n omgeving. De vliegtuigen zien er gewoon erg mooi uit en ook het spel is naar huidige standaarden echt niet lelijk. Maar om nou te zeggen dat mijn mond er van openvalt, dat is weer teveel gezegd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Smoonshine schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:37:
[...]

Ik geef aan dat ik het er wel mooi uit vind zien, maar dat ik er niet heel erg ondersteboven van ben. Ik ben echt niet zo'n azijnpisser die op elke slechte texture let. Ook geef ik aan dat het niet anders kan met zo'n omgeving. De vliegtuigen zien er gewoon erg mooi uit en ook het spel is naar huidige standaarden echt niet lelijk. Maar om nou te zeggen dat mijn mond er van openvalt, dat is weer teveel gezegd.
Zoals ik al zei: je hebt alleen de demo gespeeld en dat is echt iets anders dan de hele game spelen.

Toen ik mn plasma kocht, heb ik eerst in de winkel uitvoerig getest. Toen ik de trailer van deze game afspeelde, kwamen er meerdere mensen de winkel binnengelopen om te kijken wat hier werd vertoond, zó mooi vond men het.
Als ik nu de replay bekijk van mn gevlogen missies, is t net of ik naar Top Gun zit te kijken maar dan mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:51:

eerste conclusie:
Op 1 of andere manier beviel hij wel :) Het deed mij een beetje denken aan Operation Wolf, alleen dan lopend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
Jah, nu we het er toch over hebben. Ik heb net me nieuwe xbox (hdmi) En ik zit nog met zon enorme bout 480p tv. Benede staat al een 32'' hd-ready, en in vergelijking met mijn tv lijkt het wel alsof ik blind ben. DUs ik zoek een lcd tv, iets van rond de 500 euro (goedkoper mag natuurlijk altijd). Maar als ik zo kijk kan je beter een 32 nemen ipv een 26, want prijsverschil is er nouwelijks. Of is er ergens nog wel een buitenkansje ofzo ?
Btw, ik heb aardig grote kamer, dus zit niet met me neus op de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

6pack15 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:01:
Jah, nu we het er toch over hebben. Ik heb net me nieuwe xbox (hdmi) En ik zit nog met zon enorme bout 480p tv. Benede staat al een 32'' hd-ready, en in vergelijking met mijn tv lijkt het wel alsof ik blind ben. DUs ik zoek een lcd tv, iets van rond de 500 euro (goedkoper mag natuurlijk altijd). Maar als ik zo kijk kan je beter een 32 nemen ipv een 26, want prijsverschil is er nouwelijks. Of is er ergens nog wel een buitenkansje ofzo ?
Uit de topicstart:
Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

PWM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:00:
[...]

Op 1 of andere manier beviel hij wel :) Het deed mij een beetje denken aan Operation Wolf, alleen dan lopend ;)
Operation Wolf FTW! 286 FTW Daar lijkt het idd wel een beetje op, had die link niet gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
6pack15 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:01:
OFFTOPIC:

Om toch maar te helpen: kijk voor een samsung le32r81b of een toshiba regza.

Prijs: check
32"voorkeur: check
Top tv: check
werkt goed met 360: check

m.i. de beste prijs/kwaliteitverhouding. verder verwijs ik je naar de samsung / toshiba treads en natuurlijk kieskeurig.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SCIxX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:20:
Daar heb je alleen last van als je in een party gaat spelen, én vervolgens het gebruik van de nieuwe maps wordt aangezet. Op andere manieren merk je het bestaan van de nieuwe maps totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nieuwe stuur van microsoft gehad :D maar zonder pedaal en voeding :( want die had ik er wel bij gedaan. word even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
S2S schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:21:
[...]

Operation Wolf FTW! 286 FTW Daar lijkt het idd wel een beetje op, had die link niet gelegd.
Operation Wolf speel je natuurlijk op je Amiga, niet op een 286 :)
Of loop ik nu een paar consolewars generaties achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
Muthas schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:51:
[...]

Daar heb je alleen last van als je in een party gaat spelen, én vervolgens het gebruik van de nieuwe maps wordt aangezet. Op andere manieren merk je het bestaan van de nieuwe maps totaal niet.
OFFTOPIC

bedankt he ;)

Nog een piepklein vraagje! (want ik kan niet vinden hoe ik jou een berichtje kan sturen)
Is er nog een specifiek model van die regza ?

[ Voor 16% gewijzigd door 6pack15 op 08-01-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

SeamusXanthus schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:21:
[...]

Operation Wolf speel je natuurlijk op je Amiga, niet op een 286 :)
Of loop ik nu een paar consolewars generaties achter...
Amiga heb ik nooit gehad, game was gewoon op de 286 (DOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
6pack15 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:27:
[...]

OFFTOPIC

bedankt he ;)

Nog een piepklein vraagje! (want ik kan niet vinden hoe ik jou een berichtje kan sturen)
Is er nog een specifiek model van die regza ?
voila
zet je pm aan, dan kun je berichten sturen.

Nu weer ontopic 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ThatsHollywood op 08-01-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik heb gelezen dat er ook de mogelijkheid is om een andere wireless adapter te gebruiken, dan die van Micrsoft zelf. Maar zijn hier nog restricties aan? Of kan ik gewoon een usb stickje kopen van elk willekeurig merk en deze gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Mars18 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:57:
[...]

Samsung LE26R72B
http://www.brison-sa.be/images/LE26R72B.jpg

en heb de demo gespeeld, nee vind het spel echt niet mooi
Het scheelt natuurlijk ook op welke grootte je het bekijkt, qua scherm. De impact is gewoon anders ;)

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/1/717174851.jpg

(ja, dat ben ik ;) en ja,ik zit in mn pyama :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En wie is die man voor de TV dan? ;)

Goed, even generaliseren: volgens mij is het wel duidelijk dat games op een HDReady/FullHD TV er in ieder geval beter uitzien dan op de gemiddelde CRT. En dat games, zoals Ace Combat, dus per persoon een hele andere beleving laten zien. Neemt niet weg dat inhoudelijk het spel voor de liefhebbers gewoon zijn geld waard is en voor "casual fliers" het misschien 2x spelen en klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ferry34 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:23:
[...]

Het scheelt natuurlijk ook op welke grootte je het bekijkt, qua scherm. De impact is gewoon anders ;)

[afbeelding]
gangsta-style met zijn pimpin' big TV
(vertaling: lach eens wanneer je een foto neemt :p)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Robbie T schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:00:
Ik heb gelezen dat er ook de mogelijkheid is om een andere wireless adapter te gebruiken, dan die van Micrsoft zelf. Maar zijn hier nog restricties aan? Of kan ik gewoon een usb stickje kopen van elk willekeurig merk en deze gebruiken?
Ik denk datje niet een willekeurig kan nemen, want ik heb een usb stickje (wifi) van linksys (cisco) liggen en die pakte hem niet ;)...
(ps: ik nam aan datie ging werken want.. het is er 1 van LINKSYS :P + 55 eurie voor betaald :o.. mrja kan ik hem gebruiken voor men pc :+

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Robbie T schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:00:
Voor zover ik weet moet zowel hard als software gesigned zijn door microsoft. Anders kun je niets met je hard/software doen. Er zijn misschien wel andere wireless adapters dan die van MS, maar daar moet dan wel specifiek op de verpakking staan dat hij voor de 360 is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
nieuws: 'Microsoft brengt Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade'
Microsoft en Rareware zijn bezig om de oude Nintendo 64-topper Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade te brengen. Ook de oudjes Perfect Dark en Banjo Kazooie moeten dit jaar hun weg naar het online platform vinden.
Hoewel een officiële aankondiging van Microsoft of Rareware nog uitblijft, weet Xbox Evolved dat de uitgever en de ontwikkelaar een deal hebben gesloten met MGM Studio's en Activision over de release van de first person shooter op Xbox Live Arcade. De inmenging van Activision is nodig omdat daar momenteel de rechten op de James Bond-franchise liggen. Overigens heeft Activision zelf ook een nieuwe James Bond-game in ontwikkeling, die tegelijk met de nieuwe film uit moet komen. Dat spel krijgt, naar verluidt, de creatieve titel 'James Bond | 007' mee.

Goldeneye 007 moet volgens Xbox Evolved kort voor de release van de nieuwe Bond-game van Activision op Xbox Live Arcade verschijnen. De graphics worden opgepoetst en het spel krijgt online multiplayerfunctionaliteit. Dat laatste is niet verwonderlijk; Goldeneye 007 gold in het Nintendo 64-tijdperk als een van de beste games, voornamelijk dankzij de uitstekende split-screen multiplayer-mogelijkheden.

De release van het trio Rareware-games laat nog wel even op zich wachten. De games Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zullen waarschijnlijk eerder op Xbox Live Arcade verschijnen, aangezien het Entertainment Software Rating Board die drie spellen van een leeftijdskeuring heeft voorzien. Om voor een beoordeling in aanmerking te komen moet een spel nagenoeg af zijn, dus zullen Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zeer waarschijnlijk binnenkort op Xbox Live belanden.
Zou wat zijn als dit waar is. Wat een fantastische game was dat zeg. En helemaal in multiplayer was het echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

L-VIS schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:00:
nieuws: 'Microsoft brengt Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade'

[...]

Zou wat zijn als dit waar is. Wat een fantastische game was dat zeg. En helemaal in multiplayer was het echt gaaf!
Dat zou idd erg tof zijn. Dat was echt een geweldig spel voor zijn tijd. Alleen is het misschien beter om het bij die goede herinnering te houden. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat het tegen gaat vallen bij wat we tegenwoordig aan shooters gewend zijn. Voordeel is natuurlijk wel dat het niet zo duur is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
1. Weet iemand toevallig of de Xbox 360 Messenger Kit's regio gebonden zijn?

2. En de Asia Messenger Kit een QWERTY toetsenbord heeft?

Aangezien ik op het punt sta wat games te kopen van Play-Asia en een messenger kit zou ook niet verkeerd zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:27
Smoonshine schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:04:
[...]

Ik ben eigenlijk een beetje bang dat het tegen gaat vallen bij wat we tegenwoordig aan shooters gewend zijn. Voordeel is natuurlijk wel dat het niet zo duur is.
Langs de andere kant komt het arcade gevoel weer naar boven.
Het is gewoon een vette N64 game dat hopelijk goed geport is naar Xbox Live Arcade.
Nu enkel nog de kostprijs afwachten en dan spelen maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Eerst maar eens Rez aanschaffen :9~
Maar Goldeneye is ook zeker welkom _/-\o_

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn 500gb ext hdd binnen en wil daar een zooitje HD-films op gaan zetten, nu wil ik hem via macdrive gaan formatteren voor de grotere files, maar als ik nu initialize disk doe krijg ik "geen toegang", iemand enig idee? Draai op vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
is er al iets bekend over die gratis arcade game ivm downtime?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Pff er is nog zoveel wat ik moet krijgen van Microsoft..

- XBOX live arcade games voor aanbrengen XBOX user
- HD-DVD's voor HD-DVD speler (heeft iemand die wel binnen gekregen???)
- XBOX live arcade game ter compensatie k**** performance XBL

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat het handiger zou zijn om ons gewoon punten te geven ipv een game. Iets ter waarde van een maand live ofzo.

Ik kijk enorm hard uit naar Rez. Heb heb er vroeger nog zwaar op getript: geluid volledig open en projector in volledig verduisterde ruimte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lord_T schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:09:
is er al iets bekend over die gratis arcade game ivm downtime?
+
Royz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:29:
Pff er is nog zoveel wat ik moet krijgen van Microsoft..

- XBOX live arcade games voor aanbrengen XBOX user
- HD-DVD's voor HD-DVD speler (heeft iemand die wel binnen gekregen???)
- XBOX live arcade game ter compensatie k**** performance XBL
Jeetje he... XBL is nog steeds niet helemaal 100% (vind ik dan). En als je dan leest wat Hen3s in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #44" zegt, dan kan het dus nog wel ff duren voordat je je gratis XBLA-game gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik vroeg me af of xbox360 en hamachi eigenlijk samen gaan en hoe? Kon er namelijk verdacht weinig over vinden.

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Boeboe schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:27:
[...]

gangsta-style met zijn pimpin' big TV
(vertaling: lach eens wanneer je een foto neemt :p)
lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pindkaas schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:42:
Ik vroeg me af of xbox360 en hamachi eigenlijk samen gaan en hoe? Kon er namelijk verdacht weinig over vinden.
Hint: bezoek de semi-legale forums eens van bekende 360-groepen.

Eerlijk gezegd denk ik van niet; je hebt de optie voor SystemLink (op een LAN) en anders verbindt je via XboxLive. Lijkt me sterk dat je bepaalde handshakes van games voor elkaar gaat krijgen zonder gebruik te maken van XBL-credentials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:49:
Ik heb net mijn 500gb ext hdd binnen en wil daar een zooitje HD-films op gaan zetten, nu wil ik hem via macdrive gaan formatteren voor de grotere files, maar als ik nu initialize disk doe krijg ik "geen toegang", iemand enig idee? Draai op vista.
Probeer dit eens (ik heb het zelf nog niet geprobeerd):

"- Mac drive werkt vrij simpel; - HDD niet formatteren maar initialiseren met diskmanager (onderdeel Macdrive).

- Deze verwijderd hiermee de partities op de HDD (NTFS of FAT32).

- Schijf is nu onzichtbaar in verkenner.

- Ga naar button "Format or repair Mac disk", kies daar "Modify Mac volumes"
(in dit menu zie je je neutrale schijf nog wel).

- "create" vervolgens een nieuwe HFS+ volume op je neutrale USB HDD en klaar ben je.
Je kunt nu je gehele externe USB HDD gebruiken voor de XBOX360!"

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dus het probleem in XP krijg ik wel toegang maar wordt de schijf niet goed herkend...en in vista krijg ik geen toegang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik kon het vanmiddag niet laten om toch nog een 360 spel te gaan halen.
Aangezien ik Rainbow Six Vegas 2 zeker ga halen, heb ik vanmiddag deel 1 meegenomen uit de winkel.

Spelen er mensen van jullie dit spel nog ?
Lijkt me leuk keer samen te knallen online.

Ben echt benieuwd hoe het online is, Want de Multiplayer gedeeltes van Black Arrow en deel 3 waren zo sterk. Heb dacht echt nachten gespeeld.

Ga de Singleplayer ook zeker spelen. Want de verhalen van Rainbow Six zijn altijd erg sterk.
Helaas heb ik deze om onbegrijpelijke reden niet met de release gekocht,maar deel 2 ga ik echt vanaf de release kopen, tot die tijd deze ff flink spelen, en wat achivements halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Gisteren nam een maat van mij guitar hero 2 en een gitaar mee. Ik had het niet verwacht, maar ik heb mijn ballen uit mijn broek gelachen. Wat een leuke game zeg.

Alleen ik heb alleen de dvd van de game en die gitaar. Geen boekje dus. En ik heb wat vragen.

Kan ik ergens nieuwe, wat meer bekendere songs downloaden?

En hoe kan ik dit dan op mijn xbox zetten?

bvd

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 09-01-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Xbox Marketplace al eens bezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Nouja, ik heb een silver abbootje.

Maar ik zal eens kijken. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

stalscu schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:33:
Nouja, ik heb een silver abbootje.

Maar ik zal eens kijken. Bedankt.
Aha. Goed, apart downloaden (bijvoorbeeld via FTP) en dan branden op DVD is er niet bij. Bijna alles wat aan extra content wordt aangeboden, moet via de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Met silver kan je ook gewoon op de marketplace hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:27:
[...]

En wie is die man voor de TV dan? ;)

Goed, even generaliseren: volgens mij is het wel duidelijk dat games op een HDReady/FullHD TV er in ieder geval beter uitzien dan op de gemiddelde CRT. En dat games, zoals Ace Combat, dus per persoon een hele andere beleving laten zien. Neemt niet weg dat inhoudelijk het spel voor de liefhebbers gewoon zijn geld waard is en voor "casual fliers" het misschien 2x spelen en klaar is.
offtopic
zeker nog nooit een gecalibreerde crt gezien, maar goed de meesten zullen hun tv niet gecalibreerd hebben wat aanzienlijk beeldkwaliteit oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:37:
[...]

offtopic
zeker nog nooit een gecalibreerde crt gezien, maar goed de meesten zullen hun tv niet gecalibreerd hebben wat aanzienlijk beeldkwaliteit oplevert.
Weet ik en zo offtopic is je opmerking niet. Ja, goede calibraties zijn een enorme winst op "de wat duurdere CRT's" maar ik neem voor het gemak aan dat iemand die een CRT koopt/heeft van 400 Euro daar dan ook nog eens honderd of honderdvijftig Euro aan calibratie tegenaan gooit.

Nou ja, beeldkwaliteit is in the eye of the beholder ;)

Zit jij ook niet op XBW?

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
kleuren tot daar aan toe....

maar een HD-ready tv heeft gewoon al 3x zoveel pixels dan een CRT tv, en dat zie je echt wel!
Scherpere randen, kleine letters zijn leesbaar, alles is een stuk mijnder geblurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Weet ik en zo offtopic is je opmerking niet. Ja, goede calibraties zijn een enorme winst op "de wat duurdere CRT's" maar ik neem voor het gemak aan dat iemand die een CRT koopt/heeft van 400 Euro daar dan ook nog eens honderd of honderdvijftig Euro aan calibratie tegenaan gooit.

Zit jij ook niet op XBW?
Geen XBW member

Wat je zegt klopt wel, maar dankzij de lcd en plasma zijn de crt,s ontzettend gedaald voor een relatief klein bedrag koop je nu een laatste generatie crt. Als je toch kijkt naar de calibratiekosten 150 euro ben je nog aanzienelijk goedkoper als je voor een goede lcd kiest en die laatste is dan niet eens gecalibreert ;)

weer ff ontopic

Al wat nieuws wanneer we een arcadegame kunnen kiezen/krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:52:
[...]
Al wat nieuws wanneer we een arcadegame kunnen kiezen/krijgen?
MAX3400 in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #44" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:50:
kleuren tot daar aan toe....

maar een HD-ready tv heeft gewoon al 3x zoveel pixels dan een CRT tv, en dat zie je echt wel!
Scherpere randen, kleine letters zijn leesbaar, alles is een stuk mijnder geblurd.
Klopt niet helemaal nu mijn scherm eenmaal is gecalibreert oogt alles natuurlijk geen blur, echt alles is leesbaar bv dead rising en perfect scherp, maar goed hangt natuurlijk wel af wat voor crt je hebt.

Zelf een 32pw9551 van philips, maar goed je 1e opmerking ik zou zeggen laat je tv kalibreren crt/lcd/plasma je ziet een wereld van verschil. zonde om een dure lcd/plamsa te kopen en vervolgens op je eigen gevoel instellen :X Check anders www.isfcalibraties.nl

andere voordeel je beeldbuis gaat ook nog eens langer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MAX3400 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:40:
[...]

+

[...]

Jeetje he... XBL is nog steeds niet helemaal 100% (vind ik dan). En als je dan leest wat Hen3s in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #44" zegt, dan kan het dus nog wel ff duren voordat je je gratis XBLA-game gaat krijgen.
Xbox live is aardig stabiel de laatste paar dagen imo.

Maar dit is een leuke site om te zien of LIVE problemen heeft:
http://acddv.com/blog/200...ive_really_that_live.html

Ik heb deze de laatse paar dagen bekeken en LIVE lijkt weer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

S2S schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:27:
[...]

Maar dit is een leuke site om te zien of LIVE problemen heeft:
http://acddv.com/blog/200...ive_really_that_live.html

Ik heb deze de laatse paar dagen bekeken en LIVE lijkt weer stabiel.
Dank voor de URL; leuk om te hebben. Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd CoD4 en AC6 te spelen maar in beide gevallen waren er aanzienlijke problemen om rooms te creeeren/joinen/starten. Dus nee, wat mij betreft (en een aantal teammaatjes) is Live nog niet helemaal de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Februari lijkt een mooie maand te worden!

Sowieso DMC4 en Lost Odyssey wil ik graag hebben. Hier ook nog een korte review op tweakers reviews: Een vooruitblik op Devil May Cry 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
MAX3400 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Zit jij ook niet op XBW?
Mn calibratie gebeurt deze maand.
Maar ik bedoelde met mijn opmerking over dat je games als Ace Combat enz veel meer impact hebben op een hdtv, ook op de afmeting. Ooit wel s een crt gezien van 127cm beeldbuis? ;)

Ontopic: welke grote games komen er snel aan? Wat zijn de klappers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ben momenteel bezig met Yorroy om Gears of War Co-Op te doen, via Xbox Live. We spelen op Insane, en als we een stage hebben gehaald, krijgt hij wel te zien dat hij een achievment heeft behaald, ik echter niet.

Als we bijvoorbeeld stage 3 hebben gehaald, komt er bij hem in beeld: "Achievment Unlocked stage 3 on Insane", en dezelfde melding en dan voor het hardcore niveau. Deze achievments zijn later ook terug te vinden, bij je Account op Live.

Bij mij is dit echter niet zo. Hoe kan dit?
Hij host de game, en ik join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

S2S schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:27:
[...]

Na net nog wat online guitar hero proberen spelen kan ik met 100% zekerheid zeggen dat het nog NIET in orde is. Het duurt een volle minuut om een spellijst op te vragen en uiteindelijk kan je geen enkel game joinen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Robbie T schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:02:
Ben momenteel bezig met Yorroy om Gears of War Co-Op te doen, via Xbox Live. We spelen op Insane, en als we een stage hebben gehaald, krijgt hij wel te zien dat hij een achievment heeft behaald, ik echter niet.

Als we bijvoorbeeld stage 3 hebben gehaald, komt er bij hem in beeld: "Achievment Unlocked stage 3 on Insane", en dezelfde melding en dan voor het hardcore niveau. Deze achievments zijn later ook terug te vinden, bij je Account op Live.

Bij mij is dit echter niet zo. Hoe kan dit?
Hij host de game, en ik join.
Degene die niet Marcus Fenix speelt (hoe heet die maat van hem ook alweer, die met de baard, oh ja: Dom), die krijgt de achievements en niet jullie beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ferry34 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:06:
[...]

Degene die niet Marcus Fenix speelt (hoe heet die maat van hem ook alweer, die met de baard, oh ja: Dom), die krijgt de achievements en niet jullie beiden.
Ok. Thanks.

Dan nog maar een keer als we dit hebben gehaald. En dan ik hosten.

Ok, heel raar. Inmiddels weer een Stage gehaald. En nu krijgen zowel hij als ik, te zien dat we Stage 3 hebben gehaald. Op insane en Hardcore...Hoezo vaag?

[ Voor 17% gewijzigd door Robbie T op 10-01-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
* SH4D3H heeft zojuist zijn arcadegames gekregen :)
Heeft ongeveer een maandje geduurd.

Zometeen eens uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Je hoort gewoon bij Gears of War beide de achievements te halen. Dat weet ik zeker, want ik heb dit zelf meegemaakt. Wat zou kunnen is dat je wellicht bij die Act te laat joinde (hij was misschien al bezig?), waardoor je één van de subchapters niet hebt afgemaakt. Ik gok dat je de achievement voor de chapter pas krijgt als je alle subchapters gedaan hebt binnen een act. Dit is te checken in het menu. Je krijgt medailles voor die subchapters (brons, zilver, goud). Die moeten bij jou dat allemaal goud zijn (voor insane) binnen die act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Mars18 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:12:
Ik kon het vanmiddag niet laten om toch nog een 360 spel te gaan halen.
Aangezien ik Rainbow Six Vegas 2 zeker ga halen, heb ik vanmiddag deel 1 meegenomen uit de winkel.

Spelen er mensen van jullie dit spel nog ?
Lijkt me leuk keer samen te knallen online.

Ben echt benieuwd hoe het online is, Want de Multiplayer gedeeltes van Black Arrow en deel 3 waren zo sterk. Heb dacht echt nachten gespeeld.

Ga de Singleplayer ook zeker spelen. Want de verhalen van Rainbow Six zijn altijd erg sterk.
Helaas heb ik deze om onbegrijpelijke reden niet met de release gekocht,maar deel 2 ga ik echt vanaf de release kopen, tot die tijd deze ff flink spelen, en wat achivements halen ;)
Speel sinds kort weer, vooral voor de achievements.
Moet nu alleen Host 16-Player Match en The Best of the Best achievement nog. (Iemand Colonel Account voor me? :D)

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ik had een halo3 bundel gekocht en volgens mij kreeg ik 48 uur xboxlive ofzo iets? waar kan ik dit terug vinden :S dat codetje die ik nodig heb bij het invoeren :( word er gek van :s!

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:36
gewoon op zo'n blaadje waar xboxlive op staat en daar moet je van dat ziverfolie er af krassen. zit volgens mij gewoon in de doos. wat bedoel je met bundel?? je bedoelt xbox+ halo? ik had dan gewoon het spel daar zat het in iedergeval bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:24:
gewoon op zo'n blaadje waar xboxlive op staat en daar moet je van dat ziverfolie er af krassen. zit volgens mij gewoon in de doos. wat bedoel je met bundel?? je bedoelt xbox+ halo? ik had dan gewoon het spel daar zat het in iedergeval bij
En anders zit het al ingebouwd in je xbox. Gewoon een Silver abbo'tje aanmaken en hij wordt vanzelf goud. Ik heb er ook erg lang naar gezocht ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)