Het Xbox 360 ervaringen Topic #44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 25.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TheVMaster schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:15:
Hmm...wat lees ik nu : Er gaan geruchten dat er een nieuwe XBOX 360 gelanceerd gaat worden volgende week op de Consumer Electronics Show in Las Vegas (door Bill Gates zelf).

Het zou gaan om een XBOX 360 Ultimate met oa. 320GB Harddisk, ingebouwde HD-DVD speler, natuurlijk HDMI. Ook zou de speler will be near-silent when operating.

Ik ben benieuwd wat er van klopt. Klik hier voor de bron (@ Play.tm)
Voor een prijs onder 500 zal ik er zeker over nadenken om hem te halen. Vooral will be near-silent when operating doet het hem :9

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 04-01-2008 17:19 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

sekeroglan schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:18:
[...]

Voor een prijs onder 500 zal ik er zeker over nadenken om hem te halen. Vooral will be near-silent when operating doet het hem :9
Denk eerder 549.

Premium 349
Elite 449
Ultimate 549

Lijkt mij dan he.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Prijsstelling zou ik verwachten onder de PS3-60GB. Aan de andere kant; de grotere HDD kan een extra kostenpost zijn maar Microsoft kennende willen ze Sony wegdrukken en zal de prijs navenant zijn. Zoals S2S zegt; rond de 5-half lijkt me reeel als de geruchten waar zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Dus het ligt niet aan mij dat ik constant een laad icoontje krijg op me Dashboard,
bij bijvoorbeeld de Marketplace tab etc....
Maar even afwachten dan maar, vind het niet super hinderlijk op het moment.
Kan alleen niet zien welke vrienden er online zijn etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

KunDun schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:31:
Dus het ligt niet aan mij dat ik constant een laad icoontje krijg op me Dashboard,
bij bijvoorbeeld de Marketplace tab etc....
Maar even afwachten dan maar, vind het niet super hinderlijk op het moment.
Kan alleen niet zien welke vrienden er online zijn etc...
Klopt ligt niet aan jouw. Vind het opzich ook niet erg alleen jammer dat je veel disconnect krijgt. Gisteren avond/nacht viel het opzich mee( vergeleken met laatste week)
MAX3400 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:29:
Prijsstelling zou ik verwachten onder de PS3-60GB. Aan de andere kant; de grotere HDD kan een extra kostenpost zijn maar Microsoft kennende willen ze Sony wegdrukken en zal de prijs navenant zijn. Zoals S2S zegt; rond de 5-half lijkt me reeel als de geruchten waar zijn.
Ja, dat had ik met de Elite ook, vooral omdat ik niks met HDD doe. (Stream alles van de PC i.c.m Vista ) Vandaar om mijn oude Premium te upgraden naar een Premium met HDMI en niet Elite. Hier zal ik zeker over twijfelen vooral als er ook een HD-DVD erin zit. Mocht hij ook heel stil zijn dan ben ik verkocht.

Vanavond COD weer proberen? Gisteren was het nog wel te doen, (1 uit de 5 game's) alleen rond 3 uur in nacht, kreeg ik geen match meer ;(

[ Voor 24% gewijzigd door sekeroglan op 04-01-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sekeroglan schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:35:
[...]

Ja, dat had ik met de Elite ook, vooral omdat ik niks met HDD doe. (Stream alles van de PC i.c.m Vista ) Vandaar om mijn oude Premium te upgraden naar een Premium met HDMI en niet Elite. Hier zal ik zeker over twijfelen vooral als er ook een HD-DVD erin zit. Mocht hij ook heel stil zijn dan ben ik verkocht.

Vanavond COD weer proberen? Gisteren was het nog wel te doen, (1 uit de 5 game's) alleen rond 3 uur in nacht, kreeg ik geen match meer ;(
Ik vind mijn Elite wel aanzienlijk stiller dan de gemiddelde Premium die ik in bezit heb gehad. Maar ja, versterker aan en het geluid is aanzienlijk minder. Ach, waar lullen we over; je hebt het zelf gezien/gehoord.

CoD is goed; DRF is er niet; bel me maar als ik niet online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:37:
[...]

Ik vind mijn Elite wel aanzienlijk stiller dan de gemiddelde Premium die ik in bezit heb gehad. Maar ja, versterker aan en het geluid is aanzienlijk minder. Ach, waar lullen we over; je hebt het zelf gezien/gehoord.

CoD is goed; DRF is er niet; bel me maar als ik niet online ben.
LoL, Drl en niet online ;( einde van de wereld is nabij. Moet helaas tot 22 uur werken, maar zal zeker online zijn daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
Ik heb problemen met het afspelen van bepaalde MP4 HDen WMV HD bestanden.
Dit vind ik vreemd aangezien ik andere bestanden in dit formaat wel kan afspelen, en voorzover ik kan zien met GSpot de gebruikte codecs verder gelijk zijn.

Weet een van jullie hier meer van? Zie onderstaande screenshots van GSPot.
Afbeeldingslocatie: http://www.anthonyb.nl/gspotmp4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.anthonyb.nl/gspotwmv.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Geen onderbouwing = geen nut = geen posting.

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dataSlut schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:28:
Ik heb problemen met het afspelen van bepaalde MP4 HDen WMV HD bestanden.
Dit vind ik vreemd aangezien ik andere bestanden in dit formaat wel kan afspelen, en voorzover ik kan zien met GSpot de gebruikte codecs verder gelijk zijn.

Weet een van jullie hier meer van? Zie onderstaande screenshots van GSPot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweenie maar welke screenie werkt nu wel en welke niet? Verder kan ik me zo voorstellen dat VC-1 niet bekend is op de 360 alsmede de H264/MP4-codec. Maar ja, geef eens wat meer info over wat nu wel/niet gaat. Heb je het al geprobeerd met Transcode (bijvoorbeeld) of HDPump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Genoeg met dat geflame, laat staan 'with stupid' replies erop.

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2008 20:45 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SCIxX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:32:
Pff, zou echt belachelijk zijn als ze WEER met een nieuwe xbox360 uitkomen.
Reageer je ook zo als je favo automerk of favo kledingmerk 3x in 3 jaar een revisie uitbrengt?

Sorry, maar Microsoft lijkt me meer te luisteren naar de wensen van een redelijk groep gebruikers dan Sony. Bij Sony is het of A of B en met B kan je bepaalde dingen van A niet. Microsoft steekt er nog de moeite/tijd/geld in om naast A & B ook C, D en E aan te bieden zodat mensen precies/duidelijker waar voor hun geld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Steek gewoon je tijd in de reperaties en zorg ervoor dat die dingen goed blijven, ipv revisies uit te brengen. Voor nieuwe gebruikers, super, voor huidige gebruikers onzinnig. (als je niet zo gek bent een nieuwe xbox te kopen iig)

Kleding is trouwens niet hetzelfde als een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Nog een dikke maand wachten op Lost Odyssey! Mensen die de japanse versies al hebben gespeeld waren ongeveer klaar naar +50uur, dat is nog eens waar voor je geld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

SCIxX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:05:
Steek gewoon je tijd in de reperaties en zorg ervoor dat die dingen goed blijven, ipv revisies uit te brengen. Voor nieuwe gebruikers, super, voor huidige gebruikers onzinnig. (als je niet zo gek bent een nieuwe xbox te kopen iig)

Kleding is trouwens niet hetzelfde als een console.
Ah jow dat is toch gewoon marketing. ik kan me zelfs voorstellen dat ze de ultimate nog wat extra dingen geven zodat het voor premium bezitters ook aantrekkelijk wordt om er 1 aan te schaffen.

Gratis live, 320gb harde schijf, stil, doorzichtig met neon lichten, standaard 2 wireless controllers ingebouwde hd-dvd speler bijvoorbeeld, zou de gemiddelde premium bezitter dan niet over willen stappen? ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
hoppetee, live doet nog steeds vreemd: kom met geen mogelijkheid in mp cod4.... grrrr:@ jullie ook last an het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Het is gebeurd met HD-DVD. Warner meldt in een persbericht dat ze nu exclusief in zee gaan met Blu-Ray. HD-DVD heeft wel support van Universal, Paramount en Dreamworks (de laatste twee dankzij vele miljoenen van Microsoft), maar het is bijzonder veelzeggend dat de enige Hollywood-studio die beide formaten ondersteunde stopt met HD-DVD. De andere drie zitten aan HD-DVD vast door contracten.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 04-01-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
ymmv schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:15:
Het is bijzonder veelzeggend dat de enige Hollywood-studio die beide formaten ondersteunde stopt met HD-DVD.
Eigenlijk niet zo, want voordat ze dit besluit namen hebben ze héél lang tests gedraaid volgens mij. Het verschil in kwaliteit/etc. is er dus nauwelijks (anders zouden de tests niet zolang duren), maar dat alles zo verspreid is is wel balen ja.

Maar ach, net als een CD- en DVD-brander in één apparaat kan, gaat dat met BR en HD binnenkort ook vast wel gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
ThatsHollywood schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:08:
hoppetee, live doet nog steeds vreemd: kom met geen mogelijkheid in mp cod4.... grrrr:@ jullie ook last an het probleem?
ja ik heb hier ook dikke problemen 3 games kunnen spelen in anderhalf uur dit wordt echt te gek voor woorden. Hetis nu al 2 weken geleden dat de problemen voor het eerst optraden en nog steeds werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Het zal wel betekenen dat MS nooit met een 360 met ingebouwde HD-DVD-speler zal komen. Aan dat gerucht is hiermee denk ik officieus een einde gekomen. De losse HD-DVD-speler zal nog wel een half jaar of zo verkocht worden tot de voorraad op is en daarna is het Schluß.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Microsoft will launch Lost Odyssey on February 29 in Europe
Batusai - contributor
Published: 7 hours ago | News | Xbox 360 Info Report

4 Finally there won't be delay of this title in Europe. We can read at HardGame2, one of the most important Spanish (and european) web of videogames, the next (This story has been translated by Google translator pages):

"Microsoft has just announced the launch of Lost Odyssey waited for our country, which takes place on 29 February exclusively for Xbox 360 with subtitles in Spanish. So it is less able to see one of the most highly anticipated bet of the beginning of 2008, which will have some first impressions this week."

This game will arrive on U.S. on 12th february.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
NeSs schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:32:
[...]

ja ik heb hier ook dikke problemen 3 games kunnen spelen in anderhalf uur dit wordt echt te gek voor woorden. Hetis nu al 2 weken geleden dat de problemen voor het eerst optraden en nog steeds werkt het niet.
idd te gek voor woorden... ik zit uit frustratie lotr te spelen |:(

Tis niet een wereld probleem, maar komop zeg...twee weken niet tot nauwelijk op live gekund :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heeft iemand een release date gevonden voor Rez en Ikaruga op xbox arcade? ik heb een beetje zitten googlen maar kom maar weinig tegen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
ymmv schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:32:
Het zal wel betekenen dat MS nooit met een 360 met ingebouwde HD-DVD-speler zal komen. Aan dat gerucht is hiermee denk ik officieus een einde gekomen. De losse HD-DVD-speler zal nog wel een half jaar of zo verkocht worden tot de voorraad op is en daarna is het Schluß.
Om doodziek van te worden. Waarom doen die filmmaatschappijen zoiets, waarom niet gewoon op beide formats uitbrengen?
Ik had dan al een paar films extra gekocht. Nu niet, want ik kan geen blu-ray afspelen. Dat scheelt ze toch omzet? Waarom niet gewoon blu-ray op de ene kant en hd-dvd versie op de andere kant van de schijf.
Ik zit er aan te denken om n blu-ray speler of ps3 te kopen, maar eigenlijk is het van de zotte.

Een tijd geleden liet al iemand van Microsoft zich per ongeluk ontvallen dat wanneer blu-ray zou winnen, er gewoon een blu-ray add-on voor de xbox360 zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ferry34 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:59:
Om doodziek van te worden. Waarom doen die filmmaatschappijen zoiets, waarom niet gewoon op beide formats uitbrengen?
* TheZeroorez mompelt iets over sponsoring, contracten en reclame... :z
Waarom niet gewoon blu-ray op de ene kant en hd-dvd versie op de andere kant van de schijf.
Volgens mij is dat erg lastig te maken, omdat het twee totaal andere formaten zijn, en dus ook twee totaal andere lagen op de schijfjes. Een drive met een dubbele laser en een speciaal stukje firmware zal simpeler zijn :)
Ik zit er aan te denken om n blu-ray speler of ps3 te kopen, maar eigenlijk is het van de zotte.
Begrijp je nu wat de reden is achter deze besluiten? En wat dezelfde reden is dat de anti-piraterij-zooi wéér gaat floppen...
Een tijd geleden liet al iemand van Microsoft zich per ongeluk ontvallen dat wanneer blu-ray zou winnen, er gewoon een blu-ray add-on voor de xbox360 zou komen.
Precies, want dan pakken ze daar alsnog wat winst op. Echter, wanneer HD-DVD wint, pakken ze meer winst, en zal Sony gewoon HD-DVD in nieuwe Playstations gaan bakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
MAX3400 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:35:
[...]

Kweenie maar welke screenie werkt nu wel en welke niet? Verder kan ik me zo voorstellen dat VC-1 niet bekend is op de 360 alsmede de H264/MP4-codec. Maar ja, geef eens wat meer info over wat nu wel/niet gaat. Heb je het al geprobeerd met Transcode (bijvoorbeeld) of HDPump?
Ik probeer het met TVerstity, en dan werkt bijvoorbeeld uit de eerste screenie Die Hard 4 720p.mp4 wel en Blood Diamond 1080p.mp4 niet. En zoals je in GSpot kan zien maken ze verder gebruik van de zelfde codec.

De bestanden die werken worden trouwens door de xbox afgespeelt zonder dat er wat getranscode wordt.

Heb tevens nog met Windows Mediaplayer 11 geprobeert, en dan doet de ene WMV HD file die met TVersity niet werdt afgespeelt wel gewoon gedraait. Maar dan geeft die de MP4 files niet weer in het 360 menu.

Zal nog wel verder testen, maar opzich zou avc1 Name h264 MPEG4 AVC ondersteund moeten worden door de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ferry34 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Ik had dan al een paar films extra gekocht. Nu niet, want ik kan geen blu-ray afspelen. Dat scheelt ze toch omzet? Waarom niet gewoon blu-ray op de ene kant en hd-dvd versie op de andere kant van de schijf.

Twee met elkaar strijdende formaten houdt de omzet laag. Consumenten kijken nl de kat uit de boom zolang er geen overduidelijke winnaar. Wie wil nou een jaar na zijn aankoop erachter komen dat hij de HD-variant van Betamax in zijn huiskamer heeft staan. Er zijn tenslotte al genoeg formaten roemloos gesneuveld in soortgelijke oorlogen: Betamax, Video 2000, LaserDisc, SACD, DVD-Audio, DAT, MiniDisc, etc.

Zowel Blu-Ray als HD-DVD ondersteunen levert zowel de consument als fabrikant niks op. Je moet twee spelers kopen om alle films te zien (of anders een veel duurdere combi-speler), winkeliers moeten de dubbele ruimte reserveren voor films in beide formaten, studio's moeten twee keer dezelfde film "authoren", twee verschillende produktieprocessen gebruiken om de discs te drukken, etc. Allemaal extra kosten en dat terwijl de markt maar niet wil groeien omdat consumenten wachten met hun aankoop.

Dit is eerlijk gezegd het beste wat kon gebeuren. Hoe sneller HD-DVD van de markt verdwijnt, hoe groter de kans dat Blu-Ray de HD-opvolger van de DVD gaat worden. Lullig voor wie geld in een HD-DVD-speler en films gestopt heeft, maar beter een supersuccesvol Blu-Ray (en daarmee films in HD-kwaliteit in het algemeen) dan dat beide formaten floppen en HD-films helemaal niet van de grond komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:16:
[...]
Dit is eerlijk gezegd het beste wat kon gebeuren. Hoe sneller HD-DVD van de markt verdwijnt, hoe groter de kans dat Blu-Ray de HD-opvolger van de DVD gaat worden. Lullig voor wie geld in een HD-DVD-speler en films gestopt heeft, maar beter een supersuccesvol Blu-Ray (en daarmee films in HD-kwaliteit in het algemeen) dan dat beide formaten floppen en HD-films helemaal niet van de grond komen.
Eigenlijk...neen..blueray wil je niet zien doorbreken, echt niet. HD-DVD evenmin trouwens: dat betekent het einde van zelf kunnen beslissen hoe jij je films bekijkt.
Geloof me maar, DVD zal nog laaaaange tijd blijven bestaan, zeker als je merkt dat er amper zichtbaar verschil is tussen een geüpscalede dvd en een HD-DVD/blueray schijfje.

Overigens: jij komt wel erg snel tot conclusies he? 1 uitgever "wisselt" van formaat en onmiddelijk kom jij hier als de grote profeet allerlei doemscenarios voor hd-dvd verkondigen....aandelen in blueray toevallig? :p
Twee met elkaar strijdende formaten houdt de prijs laag.
even je quote verbeterd...monopolies enzo :p. We weten allemaal tot wat voor smeerlapperij sony in staat is.

en nog zoiets....hoe komt een blueray discussie in hemelsnaam in het 360 topic terecht? Dat ding is uitgerust met een DVD drive.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 04-01-2008 23:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit ik ben zo verslaafd aan CoD4. Ik kan er gewoon niet van afblijven. Inmiddels heb ik RANK 35 en het ranken wil nu niet meer zo snel gaan. Rank 55 lijkt voorlopig onmogelijk.
Ik heb TC: Vegas gekocht maar vind de graphics echt tegenvallen. CoD4 is echt gemaakt voor online gaming en zijn graphics maken het echt speciaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Mijn vriendin heeft mij met kerst een xbox elite kado gedaan, echter is er een klein probleempje: zij komt uit de VS en stond er niet direct bij stil dat het voltage/Hz hier anders is.

Is er ergens een site\webshop waar ik een europese powersupply voor de xbox360 kan krijgen? (of de power supply die ik nu heb omruilen?)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:53:
Toch maar FF hier vragen want ik heb gezocht hier maar niet gevonden :'( :'(
Maar mijn Button blijft regelmatig hangen van m`n controler en die is bijna 2 jaar oud,tja dan zal het wel geen garantie meer zijn.
Heeft iemand ook dit probleem en evt zelf opgelost door hem open te maken en evt wat contactspray te gebruiken. :? :?
Ja en ik kan het wel testen maar vraag het toch hier even.Voor je het weet kunnen er tig veertjes uitspringen en dan heb ik echt een probleem.En kan ie de kliko in.
Alvast bedankt voor een antwoord. _/-\o_ _/-\o_
:w d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b
Zo nou ik ben zeer tevreden over het verloop van garantie van Microsoft.
Ik bel en er wordt binnen 2 weken een nieuwe controller opgestuurd.
Zonder de oude op te moeten sturen SUPER :) :)
Ook dit mag denk ik wel vermeld worden toch d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:56:
[...]
Eigenlijk...neen..blueray wil je niet zien doorbreken, echt niet. HD-DVD evenmin trouwens: dat betekent het einde van zelf kunnen beslissen hoe jij je films bekijkt.
Geloof me maar, DVD zal nog laaaaange tijd blijven bestaan, zeker als je merkt dat er amper zichtbaar verschil is tussen een geüpscalede dvd en een HD-DVD/blueray schijfje.
Ik ben blij dat ik goede ogen heb want ik zie dat verschil wel zeker.
Overigens: jij komt wel erg snel tot conclusies he? 1 uitgever "wisselt" van formaat en onmiddelijk kom jij hier als de grote profeet allerlei doemscenarios voor hd-dvd verkondigen....aandelen in blueray toevallig? :p
Tuurlijk. En op beide armen het Sony-logo getatoeëerd.

De reden dat de oorlog in mijn ogen over is, was omdat Warner de enige neutrale Hollywood-studio was. Als zij geen brood meer zien in HD-DVD, is dat groot nieuws. Als je de discussies leest op avsforum.com en highdefdigest.com, is de algemene mening dat Blu-Ray gewonnen heeft omdat 70% van alle films enkel op Blu-Ray uit zullen komen. De HD-DVD-fans zijn absoluut niet blij om het zacht te zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08015/Blu-raysupport.jpg

Voor de duidelijkheid: New Line is een dochter van Warner en zit daarmee nu ook exclusief in het Blu-Ray-kamp.
Even je quote verbeterd...monopolies enzo :p. We weten allemaal tot wat voor smeerlapperij sony in staat is.
Dit in grote tegenstelling tot Microsoft? ;)
en nog zoiets....hoe komt een blueray discussie in hemelsnaam in het 360 topic terecht? Dat ding is uitgerust met een DVD drive.
Kent u deze nog?

Afbeeldingslocatie: http://www.hometheaterhifi.com/volume_13_4/images/benchmark-microsoft-hddvd-addon.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 05-01-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:33:
[...]

Dit in grote tegenstelling tot Microsoft? ;)
Zijn we met de monopoliepositie van microsoft op de OS markt wel tevreden dan? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Boeboe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:56:
[...]

[...]

even je quote verbeterd...monopolies enzo :p. We weten allemaal tot wat voor smeerlapperij sony in staat is.

hmm, het verschil tussen een geupscalede dvd en een hd-dvd is bij mij schrikbarend groot! Ruis en vreemde en kartelige ondertiteling bij dvd, de hd-dvd's zijn adembenemend mooi!

Als die ellendige wetgeving hier s zou opschieten, dan zou ik in ieder geval nog hd films via live kunnen bekijken. Al zie ik het niet zitten om deze te huren, ik wil ze nog wel s een keertje bekijken.
Komt dat nog van de grond met die series en films op live in Nederland of gaat het hier helemaal niet gebeuren?

Waarschijnlijk wordt dat de toekomst, niks hd-dvd of blu-ray. Gewoon downloaden via xbox-live of ps3 netwerk. Ben je dan ook meteen van de formats af, kan je dan bijv wel een blu-ray film bekijken? Mits ze deze als download aanbieden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Waarom dit alles in het 360 topic, ik dacht toch echt dat dat ding was om spellen om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:37:
[...]
Zijn we met de monopoliepositie van microsoft op de OS markt wel tevreden dan? ;)
Blu-Ray is meer dan Sony alleen. Sony heeft idd een groot belang bij het slagen van Blu-Ray maar ze zijn de enigen niet. Er wordt ook technologie van partners in Blu-Ray gebruikt, zelfs Java en Microsofts eigen VC1-codec. Blu-Ray-spelers worden ook op de markt gebracht door Pioneer, Panasonic, Philips, Sharp, LG, Samsung, Denon, Marantz, etc. Daar valt heel wat meer te kiezen dan in het HD-DVD-kamp waar je kunt kiezen uit Toshiba, Toshiba en Toshiba. (Ok, ik overdrijf hier, je hebt ook de Koreaanse merken maar je snapt mijn punt).

Je geklaag over DRM en licenties vat ik ook niet. HD-DVD is ook beschermd met DRM. DVD is ook geen open formaat, DVD Jon heeft niet voor de poele grap de beveiliging van dat formaat moeten hacken. Ook aan DVD zitten licenties vast. Er is geen wezenlijk verschil op dat vlak tussen DVD en Blu-Ray.

Maar goed, nu raak ik wel off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ferry34 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:39:
[...]
Waarschijnlijk wordt dat de toekomst, niks hd-dvd of blu-ray. Gewoon downloaden via xbox-live of ps3 netwerk. Ben je dan ook meteen van de formats af, kan je dan bijv wel een blu-ray film bekijken? Mits ze deze als download aanbieden natuurlijk.
Als ze effectief gekocht en bezit kunnen worden (downloaden naar mediacenter) zou dat een prachtige oplossing zijn ja :) Screw HD schijfjes.
(overigens, de kwaliteit van een DVD op HD hangt volledig af van je upscaler ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SCIxX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:46:
Waarom dit alles in het 360 topic, ik dacht toch echt dat dat ding was om spellen om te spelen...
Je kunt ook films in HD kijken op een 360 met een HD-DV... oh wacht...op een 360 met Xbox Video Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Omdat sommige mensen dit wel interessant vinden, in plaats van vijf keer horen wanneer Lost Odyssey uit gaat komen... :X

Anyway, ik zie de Blu-ray drive uitbreiding van Microsoft dan wel tegemoet in de nabije toekomst.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*edit* time-out, dit loopt uit de hand :p

[ Voor 89% gewijzigd door boe2 op 05-01-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik gebruik m ook om hd-dvd's af te spelen, anderen streamen content vanaf de pc naar de xbox.
Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:47:
[...]

Als ze effectief gekocht en bezit kunnen worden (downloaden naar mediacenter) zou dat een prachtige oplossing zijn ja :) Screw HD schijfjes.
(overigens, de kwaliteit van een DVD op HD hangt volledig af van je upscaler ;))
Hm, ik heb de xbox met hdmi dus ik heb begrepen dat de xbox t scalen voor zn rekening neemt. Op internet hoor je lovende berichten over deze HANA scaler, maar ik vind t maar matig. Ik kijk natuurlijk op een 50 inch dus daar zie je alles op (ik zie toch geen instelling over het hoofd die je moet activeren??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:56:
[...]

Ik gebruik m ook om hd-dvd's af te spelen, anderen streamen content vanaf de pc naar de xbox.

[...]

Hm, ik heb de xbox met hdmi dus ik heb begrepen dat de xbox t scalen voor zn rekening neemt. Op internet hoor je lovende berichten over deze HANA scaler, maar ik vind t maar matig. Ik kijk natuurlijk op een 50 inch dus daar zie je alles op (ik zie toch geen instelling over het hoofd die je moet activeren??)
Ik heb zelf ook nog geen verschil kunnen ontdekken bij gewone dvds afgespeeld in de hd unit..
Ook wel eens gezocht naar opties qua upscaling, maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

Kan niet wachten tot ze HD-DVD's cheap weg gaan doen! Ik ga iedere winkel afstruinen zowel online als echte winkels.
De films blijven HD en ik kan ze gewoon afspelen! Addon blijft hier gewoon staan. En als ik de films heb, switch ik helemaal naar BD. Ik heb al een PS3 en wat BD's. Qua beeld kwaliteit is er geen verschil.

Laat de goedkope HD-DVD's maar komen! HD == HD.

Enige wat wel minder is dat BD region coding heeft en HD-DVD niet, wat importeren makkelijk maakte en cheaper met het hele Dollar verhaal.

We zouden eigenlijk een GOT topic moeten maken met stores die opruiming houden!

[ Voor 27% gewijzigd door S2S op 05-01-2008 09:50 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De Xbox-specifieke discussies over HD-DVD vs Blu-Ray mogen wel hier, maar wanneer het echt over die twee gaat kun je denk ik toch beter richting een topic als dit gaan: HD DVD of Blu-Ray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Over prijzen gesproken....die gaan wel erg hard omhoog zeg!
Een beetje game kost tegenwoordig in de winkel gewoon €65 of nog iets meer.

Nee middenstand van Nederland, op deze manier hou je je klanten niet.
Zojuist besteld in het verre oosten:
Blacksite voor €35
Moto GP 07 €33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Crashman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:02:
Mijn vriendin heeft mij met kerst een xbox elite kado gedaan, echter is er een klein probleempje: zij komt uit de VS en stond er niet direct bij stil dat het voltage/Hz hier anders is.

Is er ergens een site\webshop waar ik een europese powersupply voor de xbox360 kan krijgen? (of de power supply die ik nu heb omruilen?)
Voltage weet ik niets vanaf, maar met een VS Xbox kun je geen spellen spelen die exclusief voor het PAL formaat zijn gemaakt. Het spel zal dus NTSC of regiovrij moeten zijn, misschien wel goed om daar op te letten.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Armada schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:50:
[...]

Omdat sommige mensen dit wel interessant vinden, in plaats van vijf keer horen wanneer Lost Odyssey uit gaat komen... :X

Anyway, ik zie de Blu-ray drive uitbreiding van Microsoft dan wel tegemoet in de nabije toekomst.
Niet 5x, 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:07:
[...]

:w d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b
Zo nou ik ben zeer tevreden over het verloop van garantie van Microsoft.
Ik bel en er wordt binnen 2 weken een nieuwe controller opgestuurd.
Zonder de oude op te moeten sturen SUPER :) :)
Ook dit mag denk ik wel vermeld worden toch d:)b d:)b
Mooi voor elkaar :)

Heb wel is wat Red Bull over m'n controller gehad, dat spul pikt echt niet normaal, en een paar knoppen bleven daardoor hangen. Controller opengemaakt en schoongemaakt, en doet het een jaar laer nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Edit
Stond op vorige pagina toch al ergens vermeld.
Hier stond iets over compensatie m.b.t. Xbox Live.

Bij PGA 08 is het iedere avond nog steeds belabberd om online te spelen in ieder geval. 's Middags geeft het nooit problemen. Zal wel iets te maken hebben met mensen aan de andere kant van de oceaan dan.

@Muthas: Zag niks staan in laatste 50 posts oid erover, waarbij ik in eerste instantie niet zag dat het allemaal van gisteren nog was. Vandaar mijn te snelle post, excuzes moi.

Had al vrij snel ge-edit weer, maar de lezers zijn sneller blijkbaar ;)

[ Voor 177% gewijzigd door Psychokiller op 05-01-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
:X

Of je leest het topic of gewoon de frontpage van t.net even? :P

nieuws: Microsoft geeft Live Arcade-game weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

HELP!

Ik heb sinds net een nieuwe Elite. Echter, ik kom Live niet op. Als ik mijn connectie test gaat alles goed (IP-adres staat ook allemaal keurig ingesteld), totdat hij bij Live komt. Dan gaat hij testen vindt hij een Update! Yeah!

Dus die heb ik gedownload, maar vervolgens zegt hij (nadat hij 'm gedownload heeft, progress bar liep netjes vol) Cannot Update ofzo. Verder geen reden. Iemand een idee? Of ligt heel Live er uit?

Het rare is ook dat als ik het nu nog 'n keer probeer die progress bar gelijk helemaal vol zit en hij vrijwel gelijk zegt Cannot Update. Hoe krijg ik die "cache" leeg?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56
Dus die heb ik gedownload, maar vervolgens zegt hij (nadat hij 'm gedownload heeft, progress bar liep netjes vol) Cannot Update ofzo. Verder geen reden. Iemand een idee? Of ligt heel Live er uit?

Misschien nog een "probleem" van live die we momenteel hebben...??

Ik heb het met gamertag pics; ze gaan downloaden (ik zie het begin lopen) = maar toch krijg ik bericht dat hij het niet kan downloaden.... mmmh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hen3s schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:02:

Misschien nog een "probleem" van live die we momenteel hebben...??

Ik heb het met gamertag pics; ze gaan downloaden (ik zie het begin lopen) = maar toch krijg ik bericht dat hij het niet kan downloaden.... mmmh
Shit hee. Heb ik dat... :S
Meer mensen met dit soort shit? Het is ook heel chique, als je de MS helpdesk belt krijg je gewoon de in-bezet-toon. Geen computerstem die effe meldt dat ze dicht zitten of het druk hebben of God weet wat...

Dan heb je dus net een apparaat van ze gekocht van bijna vijfhonderd euro... Chique...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:18
Datzelfde probleem heb ik ook, maar dan met een update voor een game die ik d'r voor 't eerst in deed, en met de metal slug 3 trial game..

Cache (stond een mapje unknown game onder games, en daarin vond ik metal slug) van metal slug verwijderen hielp ook niet.

[ Voor 31% gewijzigd door W0153R op 05-01-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ferry34 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:02:

Blacksite voor €35
Moto GP 07 €33
Dat heeft niets te maken met de middenstand hoor ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

W0153R schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:07:
Datzelfde probleem heb ik ook, maar dan met een update voor een game die ik d'r voor 't eerst in deed, en met de metal slug 3 trial game..

Cache (stond een mapje unknown game onder games, en daarin vond ik metal slug) van metal slug verwijderen hielp ook niet.
Ik heb net contact gehad met MS. Er zijn (weer / nog steeds) grote problemen met Live. Er waren nu 2 servers (een in Duitsland, een in Frankrijk) down, ze deden hun best. Maar dat de update er niet door komt is bekend... :S

Edit: en nog 's heel wat anders. Het is ongetwijfeld ook al 's langsgekomen maar kun je uberhaupt MP3's op je Xbox harddisk zetten? Als ik een USB-stickje erin steek kan ik 't wel gewoon afspelen, maar ik wil iets op de hd zetten eigenlijk. Of moet je dan gaan hacken?

[ Voor 18% gewijzigd door spaceboy op 05-01-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

How to clear the cache:
Xbox Dashboard > System > Memory > HDD > Y > X X > LB RB >X X > Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51

BM

Moderator Spielerij
spaceboy schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Ik heb net contact gehad met MS. Er zijn (weer / nog steeds) grote problemen met Live. Er waren nu 2 servers (een in Duitsland, een in Frankrijk) down, ze deden hun best. Maar dat de update er niet door komt is bekend... :S

Edit: en nog 's heel wat anders. Het is ongetwijfeld ook al 's langsgekomen maar kun je uberhaupt MP3's op je Xbox harddisk zetten? Als ik een USB-stickje erin steek kan ik 't wel gewoon afspelen, maar ik wil iets op de hd zetten eigenlijk. Of moet je dan gaan hacken?
CD branden, dan kan je xbox het rippen. Beetje omslachtig, maar zou moeten werken.

Over die update melding: je kunt de update ook van xbox.com downloaden, op cd branden, en op die manier updaten.
Zie hier voor meer informatie.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog steeds problemen met live?

ik krijg iedere keer
You must have an active network connection, meldingen bij CoD4, heb ik ff singpleplayer gedraaid en weer terug en dan loopt dat spel vast voor 5 minuten en dan zit ik in eeen keer in een game?

En dan is de game afgelopen, krijg ik iedere keer een melding
game lobby closed?

Ik betaal 60 euro voor bugs? moet me denken aan BF2/BF2142.

help :_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:07:
is er nog steeds problemen met live?

ik krijg iedere keer
You must have an active network connection, meldingen bij CoD4, heb ik ff singpleplayer gedraaid en weer terug en dan loopt dat spel vast voor 5 minuten en dan zit ik in eeen keer in een game?

En dan is de game afgelopen, krijg ik iedere keer een melding
game lobby closed?

Ik betaal 60 euro voor bugs? moet me denken aan BF2/BF2142.

help :_
Help? Ja, het is nog steeds slecht met Live maar aangezien je 1 van de 8 miljoen mensen bent die problemen hebben, denk ik dat we ondertussen wel weten dat het niet goed gaat met de Live-servers.

En nee, je betaalt 60 Euro om misschien te mogen connecten met Live; maar hier is al het e.e.a. over geschreven op een aantal voorgaande pagina's; succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het aan de spel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
MrData schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:15:
[...]

Voltage weet ik niets vanaf, maar met een VS Xbox kun je geen spellen spelen die exclusief voor het PAL formaat zijn gemaakt. Het spel zal dus NTSC of regiovrij moeten zijn, misschien wel goed om daar op te letten.
Dat wist ik, maar ik vroeg me af of ik ergens een losse europesee power supply kan krijgen/kopen/omruilen via een winkel ofzo. Ik kan ook wel een stepdown converter gaan gebruiken, maar dat vind ik niet zo'n mooie oplossing. Iemand anders een idee? :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ebay worden soms wel eens losse power supply's aangeboden.Daar zou je wel even kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:32:
How to clear the cache:
Xbox Dashboard > System > Memory > HDD > Y > X X > LB RB >X X > Yes
Als je 360 wilt gaan updaten kom je niet in dashboard ;) Dus dan kan je ook niet cache clearen.
spaceboy schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Start je 360 is op zonder HD erop.

Over de MP3's, ze kunnen wel geript worden vanaf een CD, dus dan worden ze op je HD gezet. Het is ook mogelijk om je HD met je PC te verbinden. Ik denk echter dat als je gewoon wat MP3-tjes neerkwakt die nooit door de xbox gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Het is weer huilen met de pet op met XBL helaas. Ben benieuwd of de positief ingestelde mensen nu ook kritisch durven kijken naar deze service na al die tijd

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Royz schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:39:
Het is weer huilen met de pet op met XBL helaas. Ben benieuwd of de positief ingestelde mensen nu ook kritisch durven kijken naar deze service na al die tijd
Zei zijn al blij ze krijgen een gratis arcade game :>

Dit is echt niet meer leuk, maar ja we wachten het af, het zal wel een keertje weer goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel een handige tip. Deze site heeft een promotie waar je d.m.v het posten van 5 berichten een kortingscoupon krijgt van $10 te besteden bij play-asia

Met de aankomende releases lijkt het me wel een fijne korting op een volgend xbox360 spel :)

Het is inderdaad jammer van XBL. Ik probeerde Halo3 te spelen online, maar na een tijd lang proberen toch maar besloten de campaign maar af te maken...Moest ook nog gebeuren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Royz schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:39:
Haast geen last gehad vanavond, kon perfect Halo 3 online spelen, fifa online ging ook goed, alleen xbox guide menu was wat traag.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here.. eindelijk weer eens lekker kunnen CoD4'en zonder irritante disconnects.
Eén keer lichte lag gehad, maar dat lag meer aan een verbindingsfout van een speler.

Gaat de goede kant op volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:02:

Blacksite voor €35
Moto GP 07 €33
Dan kijk je denk ik bij de verkeerde winkels :)
De games zijn bijvoorbeeld bij Dimension Plus nooit duurder dan €59.99, speciale edities daargelaten, en het lijkt me sterk dat dat de enige shop is die niet zo duur is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

.KeN. schreef op zondag 06 januari 2008 @ 04:44:
Same here.. eindelijk weer eens lekker kunnen CoD4'en zonder irritante disconnects.
Eén keer lichte lag gehad, maar dat lag meer aan een verbindingsfout van een speler.

Gaat de goede kant op volgens mij :)
Als je het niet erg vind heb ik het om 04:45 niet meer geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:02:
[...]

De games zijn bijvoorbeeld bij Dimension Plus nooit duurder dan €59.99, speciale edities daargelaten, en het lijkt me sterk dat dat de enige shop is die niet zo duur is.
Gewoon altijd goed budgetgaming.nl in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

MAX3400 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:23:
[...]

En nee, je betaalt 60 Euro om misschien te mogen connecten met Live; maar hier is al het e.e.a. over geschreven op een aantal voorgaande pagina's; succes ermee!
Het is heel leuk dat jij je zo vast pint aan de zogenaamde kleine lettertjes die MS bij hun live service hebben geplaatst. Echter het opnemen van zogenaamde exoneratie bedingen in de algemene voorwaarden hoeven niet altijd bindend te zijn. Een bedrijf kan weet niet wat in zijn algemene voorwaarden plaatsen maar als dan niet reeel of onbillijk is zullen ze toch moeten vergoeden of compenseren. Bovendien is de consument behoorlijk goed beschermt. Dus jouw statement over dat je 60 euro betaalt om vervolgens te mogen connecten als het MS uitkomt is een beetje over de top. Als de problemen blijven aanhouden zijn ze wel degelijk in gebreken en aansprakelijk voor eventuele schade, ongeacht het geen ze in hun algemene voorwaarde zetten!

Ik blijf er bij dat het schandalig is dateen bedrijf als MS voor zo'n aanzienlijke tijd niet instaat is om de problemen van een betaalde service op te lossen. Maar goed we worden gecompenseerd, met een arcade game, en dat is netjes. Alhoewel ik het een raar verhaal blijf vinden. Zover ik weet zijn er nog nooit zo langdurige problemen met live geweest? Het lijkt mij ook sterk dat wanneer er met de kerst veel xbox'n verkocht worden dat daardoor opeens het netwerk overbelast raakt. Daar is MS toch zeker op voorbereid?!

Avondje gamen gisteren was ook weer een ramp. Van 22:00 tot 23:00 fatsoendelijk kunnen spelen maar daarna begon het gezeik. De dashboard menu's waren ontzettend traag, bleven steeds een aantal seconden "freezen". Het was onmogelijk om met een aantal man in een party een game te joinen (bij COD4). De hele tijd "unabele to connet to host" en "you must have een active network connection" error. Het enige dat wel gewoon goed bleef werken was de private chat.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Het is ook waar dat je volgens de wet wel je dagen terug moet kunnen krijgen die je hebt gemist door prblemen aan hun kant, aangezien ze dit niet kunnen uitsluiten in hun AVW.

Alleen zal er bijna niemand zijn die voor 2weekjes live service de moeite gaat doen om een rechtzaak te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:02:
[...]

Ja, krijg dan 10% korting en dan kom ik ook op 59 of 60 euri. Vind ik 35 euro uit asia n stuk aantrekkelijker. Maar ook marktplaats is handig: mass effect 40 en nfsu pro street ook 40.

ff n vraag: als je vanaf je pc streamt naar de xbox360, dan gebruik je de grafische kaart vd xbox360 . Kan je dit ook doen met content wat in de optische drive wordt afgespeeld? (blu-ray speler voor pc lite-on in samenwerking met philips, advies 179 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zijn er hier trouwens mensen die SWOS spelen? Dat is echt een heerlijke XBL-game! Aanradertje voor die paar euro's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Heb hem gekocht en speel em zo af en toe eens... maar ik suck echt zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja ik ook, moet me er ff in verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Me me me! Nu swos eindelijk beschikbaar is heb ik em direct gekocht. Vroeger heel veel gespeeld op amiga&pc.
Om aan de 360 joypad te wennen heb ik bijna alleen maar sp gespeeld en maar 1 potje online. Echter mijn tegenstander disconnecte, eerst dacht ik dat dit was omdat ik met Feyenoord 1-0 voorstond tegen zijn ac milan en 2 spelers van em had geblesseerd >:) , maar wellicht was het toch live wat gaar liep te doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
weet iemand of de demo van dead rising nog ooit downloadbaar word? hij geeft nu zon foutmelding die betkent dat hij niet meer op de server staat. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Royz schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:20:
[...]

Als je het niet erg vind heb ik het om 04:45 niet meer geprobeerd ;)
Ik ook niet, toen had ik al vanaf 0:00u non-stop zitten gamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
6pack15 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:17:
weet iemand of de demo van dead rising nog ooit downloadbaar word? hij geeft nu zon foutmelding die betkent dat hij niet meer op de server staat. iemand?
Dat gaf ie een half jaar geleden ook al helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:00:
[...]

Ja, krijg dan 10% korting en dan kom ik ook op 59 of 60 euri. Vind ik 35 euro uit asia n stuk aantrekkelijker. Maar ook marktplaats is handig: mass effect 40 en nfsu pro street ook 40.

ff n vraag: als je vanaf je pc streamt naar de xbox360, dan gebruik je de grafische kaart vd xbox360 . Kan je dit ook doen met content wat in de optische drive wordt afgespeeld? (blu-ray speler voor pc lite-on in samenwerking met philips, advies 179 euro)
Misschien als je AACS weghaalt (AnyDVD HD) met AACS aan zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sagat schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:53:
Me me me! Nu swos eindelijk beschikbaar is heb ik em direct gekocht. Vroeger heel veel gespeeld op amiga&pc.
Om aan de 360 joypad te wennen heb ik bijna alleen maar sp gespeeld en maar 1 potje online. Echter mijn tegenstander disconnecte, eerst dacht ik dat dit was omdat ik met Feyenoord 1-0 voorstond tegen zijn ac milan en 2 spelers van em had geblesseerd >:) , maar wellicht was het toch live wat gaar liep te doen.
ik vind het zo KUT spel, argh ik erger me dood, schieten,passen, alles met maar 1 knop. ik scoor niet. als ik uittrap komt die in de voeten van de tegenstander.

en dan verlies ik met 4-0,ben ik barca. en speel ik tegen een hele slechte ploeg uit spanje
pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Mars18 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:50:
[...]
ik vind het zo KUT spel, argh ik erger me dood, schieten,passen, alles met maar 1 knop. ik scoor niet. als ik uittrap komt die in de voeten van de tegenstander.
en dan verlies ik met 4-0,ben ik barca. en speel ik tegen een hele slechte ploeg uit spanje
pfff
Het is een arcade game, maar niet easy to learn, hard to master. Het spel heeft een hele hoog leercurve vooral omdat de bal dus niet aan je voet 'plakt'.

Uitschieten is eigenlijk alleen riskant als je direct op een van je verdedigers speelt, de truck is hoog uit te schieten door na het schieten naar achteren te bewegen. je kan dan door de as of via de flanken.

Verder is in dit spel een waarheid van Cruyff helaas niet van toepassing, namelijk 'de bal is altijd sneller dan een speler' in dit spel is zeker tegen de ai de tegenstander wel sneller. De oplossing hierop is weten waar je aanvaller zijn en engels spelen. Dus lange halen naar voren.
En als je genoeg bal gevoel hebt wordt het makkelijk om spelers te ontwijken en zelfs rondjes om ze heen te lopen.

Ikzelf heb het spel ooit onder de knie gekregen door met de opstelling 5-3-2 te spelen, je hebt dan 5 verdedigers wat erg helpt om tegen doelpunten te voorkomen. Scoren is trouwens vrij makkelijk, de keepers hebben van dichtbij erg veel, maar van afstand zijn ze zeer zwak. Je kent dit wsl wel van fifa, maar als je met swos gewoon kijkt hoe er tegen je gescoord word dan kan je dit ook zelf proberen na te doen.
Het makkelijkst doelpunten maken is proberen met een diagonaal schot vanaf zo'n 16-20 meter te scoren.

Ik zou je graag uitnodigen om tegen mij te spelen, maar vandaag kreeg ik 2x achterelkaar 'disconnected' ik denk dus dat swos wat strenger met NAT omgaat dan andere spellen (is bij mij moderate, ik moet toch maar weer gaan spelen met port forwarding denk ik :/ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje is na de fall update een external hdd nog steeds zichtbaar? Las ergens dat dat niet meer mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Over NAT; het lijkt erop dat door de drukte met de servers er iets niet goed gaat. In het algemeen is mijn NAT "open" maar vandaag had ik problemen met CoD4 dus ik ging even naar de networksettings en tot mijn verbazing stond NAT op "strict" terwijl er niets was veranderd in mijn router.

2 reboots later van de 360 en het was weer open maar CoD nog steeds slecht. Ach, toen maar ff Ace Combat gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sagat schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:13:
[...]

Het is een arcade game, maar niet easy to learn, hard to master. Het spel heeft een hele hoog leercurve vooral omdat de bal dus niet aan je voet 'plakt'.

Uitschieten is eigenlijk alleen riskant als je direct op een van je verdedigers speelt, de truck is hoog uit te schieten door na het schieten naar achteren te bewegen. je kan dan door de as of via de flanken.

Verder is in dit spel een waarheid van Cruyff helaas niet van toepassing, namelijk 'de bal is altijd sneller dan een speler' in dit spel is zeker tegen de ai de tegenstander wel sneller. De oplossing hierop is weten waar je aanvaller zijn en engels spelen. Dus lange halen naar voren.
En als je genoeg bal gevoel hebt wordt het makkelijk om spelers te ontwijken en zelfs rondjes om ze heen te lopen.

Ikzelf heb het spel ooit onder de knie gekregen door met de opstelling 5-3-2 te spelen, je hebt dan 5 verdedigers wat erg helpt om tegen doelpunten te voorkomen. Scoren is trouwens vrij makkelijk, de keepers hebben van dichtbij erg veel, maar van afstand zijn ze zeer zwak. Je kent dit wsl wel van fifa, maar als je met swos gewoon kijkt hoe er tegen je gescoord word dan kan je dit ook zelf proberen na te doen.
Het makkelijkst doelpunten maken is proberen met een diagonaal schot vanaf zo'n 16-20 meter te scoren.

Ik zou je graag uitnodigen om tegen mij te spelen, maar vandaag kreeg ik 2x achterelkaar 'disconnected' ik denk dus dat swos wat strenger met NAT omgaat dan andere spellen (is bij mij moderate, ik moet toch maar weer gaan spelen met port forwarding denk ik :/ )
Gaaf dat je het zo beschrijft., leuk me wel vet grappig om dit online te spelen,en dan ook wat te winnen, tacktiek nog niet naar gekeken, ga ik zo ff doen. toch wel zin om het spel te kunnen. nu lijkt het voor me of het een miskoop was ;)

Maar lijkt me leuk als het online ook goed werkt enzo.
Dan spelen we zeker een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
Hm, kwam er vandaag achter de de Vista pc van mn huisgenoot met mn Xbox kon praten.
Leuk, ff media extend gebeuren proberen. Hoef ik geen moeite meer te doen om een extra media centre te bouwen.

Mijn god wat een graf interface |:(
Dat ding gaat alles eerst inladen (wrom? ) en alles sorteren (is al gedaan door mij).
Daar haakte ik al af. Want toen ik het laden had gestopt en gewoon ff aan t spelen was met de interface kwam ik er achter dat dat ding mn server niet lief gaat vinden.
60.000+ mp3tjes die al netjes gesorteerd staan (maar niet allemaal een goede ID3-tag hebben)... need i say more?
Bouw van de week wel ff een schijf in een oude pc om er gewoon windows op te gooien. veel makkelijker.

Verder niks te klagen hoor :P
Nog heftig bezig om Mass Effect voor de 2de keer uit te spelen.
Daarna nog Gears of War en Halo 3. Alleen nog ff op zoek naar een goede fighting game en een paar arcade racers.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist je dat:
Halo 3 een expansion pack heeft met MP mappen en deze 800 MS credits kost?

Hoezo belachelijk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:09:
Wist je dat:

Ik heb begrepen dat deze in de zomer gratis aangeboden gaat worden.

Yep - ff gezocht op Nelson Page

Halo 3 Heroic Map Pack (new maps)
It was just announced that three new Halo 3 maps will be released in December. The Heroic Map Pack will contain Standoff , Rat's Nest and Foundry . The map pack will be available for 800 points (then free in Spring of '08) beginning Tuesday December 11th . Details at Xbox.com Edit: Bungie has...
Posted: Nov 19 2007, 09:01 AM by Major Nelson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Goh en dat maken ze nu al bekend? Dan wacht natuurlijk iedereen...

Trouwens spring =/ zomer ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Royz op 07-01-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:31:
[...]

Ik heb begrepen dat deze in de zomer gratis aangeboden gaat worden.

Yep - ff gezocht op Nelson Page

Halo 3 Heroic Map Pack (new maps)
It was just announced that three new Halo 3 maps will be released in December. The Heroic Map Pack will contain Standoff , Rat's Nest and Foundry . The map pack will be available for 800 points (then free in Spring of '08) beginning Tuesday December 11th . Details at Xbox.com Edit: Bungie has...
Posted: Nov 19 2007, 09:01 AM by Major Nelson
Sorry maar halo 3 was al duur genoeg, moeten ze nu ook nog geld vangen voor 3 maps? |:(
Daarnaast is het een niet-zo-slimme-marketing-zet......COD4 maakt halo 3 in op dit moment, dus waarom wachten met het vrijgeven van deze map pack?

Even snel uitgerekend: 2100 credits bij Bart Smit: 24,95
800 credits ~ 9,50 }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Royz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:35:
Goh en dat maken ze nu al bekend? Dan wacht natuurlijk iedereen...

Trouwens spring =/ zomer ;)
Ach - we kregen de maps hier toch ook later dan in USA..??
Dus spring zal dan wel zomer worden...... !!!

(grapje; ik had de tekst met zomer al klaar - en besloot toen nog even om de nelson page te raadplegen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

MAX3400 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:17:
Over NAT; het lijkt erop dat door de drukte met de servers er iets niet goed gaat. In het algemeen is mijn NAT "open" maar vandaag had ik problemen met CoD4 dus ik ging even naar de networksettings en tot mijn verbazing stond NAT op "strict" terwijl er niets was veranderd in mijn router.

2 reboots later van de 360 en het was weer open maar CoD nog steeds slecht. Ach, toen maar ff Ace Combat gespeeld
Ik twijfel nog steeds over AC6, op de PS2 heb ik met goed ermee vermaakt. De demo vond ik maar mwah mwah.

Trouwens private matches spelen op COD4 gaat wel goed, maar dan krijg je geen punten :(

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 12-09 20:09
MAX3400 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:17:

Heb ik ook, Heb kei lang zitten kutten met mn router om hem op Open te krijgen, maar het was gelukt. Pas geleden ging ik Halo-en, kreeg ik de message: Your NAT-type is not Open.

En ik had ook niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Na vier maanden veel plezier te hebben beleefd aan mijn xbox360 blijf ik me toch ergeren aan één ding. De headset. Hij zit niet lekker en ik kan anderen slecht verstaan. Hebben jullie dit ook (of heb ik een slecht exemplaar) en wat zijn de alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:09:
Wist je dat:

oud nieuws, heb de mappen vorige maand gedownload, geen spijt van hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DoctorV64 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:20:
[...]

Ik twijfel nog steeds over AC6, op de PS2 heb ik met goed ermee vermaakt. De demo vond ik maar mwah mwah.

Trouwens private matches spelen op COD4 gaat wel goed, maar dan krijg je geen punten :(
Tja, AC6... Ik vind het enorm gaaf maar ik heb jaren allerlei vliegspellen gespeeld op de PC. Laat ik het zo zeggen; ik ben verslaafd aan AC6 maar soms ten nadele.

spoiler:
Voor x aantal achievements moet je de campaign een aantal keer uitspelen. Op zich niet erg omdat je steeds beter weet wat je moet doen maar het is soms wel langdradig

Kijk ook eens op [Xbox360] Ace Combat 6: Fires of Liberation

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 07-01-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:38:
Na vier maanden veel plezier te hebben beleefd aan mijn xbox360 blijf ik me toch ergeren aan één ding. De headset. Hij zit niet lekker en ik kan anderen slecht verstaan. Hebben jullie dit ook (of heb ik een slecht exemplaar) en wat zijn de alternatieven?
Ik kan ook niet zegen dat ik hem echt lekker vind zitten, maar aangezien mijn ervaringen met headsets beperkt blijven tot de 360 headset kan ik hem niet echt vergelijken.
Ik zit nog steeds te wachten tot ik een zo'n headset/koptelefoon combo voor een leuk bedrag kan vinden.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)