Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Thnx, ik had hem intussen al gevonden alleen me post is niet goed gepost met dati k hem had gevonden en linkje...
Naja ik heb hem iig, thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
!!! WAARSCHUWING !!!

Update niet de ROM onder Vista! Ook niet met de speciale Vista updater.
Ik eindigde bij een bootloader die op waiting for download stond en niet verder ging en RAPI errors.
Gellukig kon ik de accu eruit trekken en opniuew opstarten (let erop dat je wel het klepje erop terug doet ander gaat het lampje rood knipperen en kan je doen schijten in je broek :+).
Er is wel een manier om onder Vista te updaten maar die werkte bij mij niet. Heb uiteindelijk gewoon ff oud pctje gepakt met XP om me rom te upgraden naar 303.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om met deze pda dit voor mij te doen: Het SPB Benchmark topic Ben nu met de M810 aan het spelen, maar ik wil even weten hoe die zich verhoud tot zijn voorganger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
KZal het even doen :)

EDIT: Hijs hem nu aan het draaien ;)

[ Voor 48% gewijzigd door XoReP op 29-04-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook terug gestuurd. Ik had redelijk veel problemen. Hiervoor had ik de vario II. Ik vind het heel jammer dat ie terug moest, want het scherm vond ik echt super. Heb hem terug gestuurd, omdat:

de accu niet wilde laden op usb (ook niet in de auto lader) Dit deed mijn vario wel.
De accu was slecht.
De coating liet na dag 1 al los van de joystick en na verder inspectie ook bij de flitser.

Heb nu gevraagd of ik hem mag ruilen tegen een tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Dat van het laden ligt aan je usb kabel. de standaard kabel wil activesync draaiende hebben en heb hier een ander kabeltje liggen en die laad wel op zonder software. Ligt aan wat voor weerstandje er in het kabeltje zit. Volgens mij had ik het een paar posts terug al gepost.

Dit bericht is gepost op een M800 via rdp btw :P

[ Voor 9% gewijzigd door XoReP op 30-04-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 15:39
Ik zelf heb totaal geen problemen met laden.
Tijdens het werken koppel ik via usb mijn m800 aan mijn laptop, en hij is binnen no time weer fully charged.

Lak problemen heb ik ook gehad. Maar een mailtje naar de verkoper of -ten support en je krijgt een juiste die geenproblemen heeft.

Ik heb die van mij inmiddels 2 maanden zonder enig spoor van lak afbladderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ben nu met de M810 aan het spelen
Waar heb je deze vandaan? w8 al weken op dit toestel :)

** Ow ik zie dat de UK versie beschikbaar is :9 Kan je hier later een NL rom in flashen? **

[ Voor 31% gewijzigd door ApOE op 01-05-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ApOE schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Waar heb je deze vandaan? w8 al weken op dit toestel :)

** Ow ik zie dat de UK versie beschikbaar is :9 Kan je hier later een NL rom in flashen? **
Ik zou nog even een weekje wachten met kopen, dan kan je er meer over vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik ben benieuwd d:)b

(Maar als het nog erg lang gaat duren, neem ik ook gewoon de Uk versie :Y )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
ApOE schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:01:
Ik ben benieuwd d:)b

(Maar als het nog erg lang gaat duren, neem ik ook gewoon de Uk versie :Y )
Weet wel dat als je de UK verie neemt dat je garantie meteen komt te vervallen, Eten is daar heel streng mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Hoe dat zo? Alleen de taal is anders toch?
Ik ga dit eens na vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Op alles wat u bestelt in onze winkel, zowel online als fysiek, gelden dezelfde garantievoorwaarden, dus ook voor de engelse versie van de glofiish. Op iets wat u niet bij ons besteld kunt u ook geen ondersteuning van ons krijgen.
Ik ga hem nu bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Heb hem net ontvangen >:)

Nog niet echt tijd gehad om er mee te spelen (Moet ook nog een beetje werken).
Maar ik vind het nu al een erg gaaf toestel!
Ik zal later uitgebreid mijn bevindingen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:54
ApOE schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:28:
Hoe dat zo? Alleen de taal is anders toch?
Ik ga dit eens na vragen!
Als je je toestel flasht naar de NL ROM vervalt je garantie. Omdat het een onofficiële ROM is voor dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Standaard gaat die ROM erook niet op en moet je hem eerst hacken en daar zit het euvel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Maakt verder ook niets uit eigenlijk, vind het de engelse taal wel prettig werken :)
Wat stop E-ten er een hoop software op zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
  • Laatst online: 21:28
Okee, ik heb nou net de M800 binnen, en wil eigenlijk die E-ten software eraf hebben. In de openings post staat dat dit mogelijk is door de cameraknop in te drukken tijdens het "aftellen". Maar welk aftellen gaat het hier om dan? Ik zie nergens tussen de harde reset en het installeren van de e-ten software in dat hij ergens aan het aftellen is. Ook als je doorgaat zie ik überhaupt nergens een aftelling?

Kan iemand mij aangeven waar ik nou EXACT die cameraknop in moet drukken? :P

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Als je hem net gehardreset heb moet je je schermpje allignen en dan password eventueel installeren en dan krijg je zo'n schermpje met achtergrond die je ziet als hij boot van Windows Mobile met een tekstje daarop dat je op je scherm moet drukken zodat hij verder gaat. Hierna moet je hem ingedrukt houden en zou normaal hij alles installeren en nu zegt hij van dat hij de installatie annuleert.
Echter heb ik het nog niet werkend gekregen bij de nieuwe firmware (0303). Deze vraagt wel welke programma's je wilt installeren maar installeert ongewenst toch nog een hoop programma's (bijna allemaal wel nuttig maar niet allemaal).

Iemand een idee hoe ik die installatie kan afbreken bij firmware 0303?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
XoReP schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:03:
Als je hem net gehardreset heb moet je je schermpje allignen en dan password eventueel installeren en dan krijg je zo'n schermpje met achtergrond die je ziet als hij boot van Windows Mobile met een tekstje daarop dat je op je scherm moet drukken zodat hij verder gaat. Hierna moet je hem ingedrukt houden en zou normaal hij alles installeren en nu zegt hij van dat hij de installatie annuleert.
Echter heb ik het nog niet werkend gekregen bij de nieuwe firmware (0303). Deze vraagt wel welke programma's je wilt installeren maar installeert ongewenst toch nog een hoop programma's (bijna allemaal wel nuttig maar niet allemaal).

Iemand een idee hoe ik die installatie kan afbreken bij firmware 0303?
Ik gok erop dat dit op dezelfde manier gaat als bij de nieuwe x800 firmware:
Wanneer het installeren start doe je een softreset.
Nu kun je, bij de 2e poging om alles te installeren, dmv van de camerabutton de installatie afbreken.
Zonder die eerste softreset lukt de camerabutton-truc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ga het binnenkort weer ff proberen.

Ik ben trouwens nog een nieuwe audio en touchscreen driver tegen gekomen.
Audio driver schijnt het geluid erg te verbeteren (nog niet kunnen testen), gaat vooral harder maar raakt niet overstuurt http://eten-users.eu/index.php?showtopic=14236.

Wat ik wel meteen heb kunnen merken is de nieuwe touchscreen driver... OMG wat is me M800 bloedje snel geworden :P
http://eten-users.eu/inde...129&view=findpost&p=85534

Kga zo nog ff me fontcache vergroten met SK-tools dat schijnt ook erg goed voor de snelheid te zijn...
EDIT: Bij de 0303 rom is hij al verhoogt naar 96MB dus niet nodig :)

Edit: gewoon camtoets voor het instal menu'tje gebruiken heeft net gewerkt :)

[ Voor 11% gewijzigd door XoReP op 09-05-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Nou, ik heb de M800 al een weekje in handen.

Voor de geschiedenis, ik ben er een die al met Jornada's (560) inclusief Wireless kaartjes aan het pielen was en kom nu van een 2 jaar liefdesrelatie met de HTC Wizard. Het telefoon gedeelte is van ondergeschikt belang in mijn geval. De grootste toepassing vormt toch veelal mobiel Internet en de typische PPC programmaatjes.

Mijn vergelijking is met name gebaseerd op de HTC Wizard die inmiddels al een aantal jaartjes oud is.

Wat zijn de dingen die mij opvallen aan de M800:
• geen beschermingsrandje bij het raampje van de camera (ga ik een rubbertje voor regelen zodat als je 'm op de tafel legt, niet direct het camera glaasje op tafel schuurt)
• camera is niet beter dan de HTC, ook al is de resolutie hoger. Een ding is zeker, je neemt deze telefoon zeer zeker niet voor de camera kwaliteiten, want die zijn HTC ouderwets bagger in termen van bruikbare kwaliteit >:)
• de resolutie voor opname voor video is iets groter. Bij hoge kwaliteit (320x240 HQ setting) is de opname allesbehalve vloeiend. Met MQ is het ietsje beter, LQ wordt te blokkerig. De resolutie lager schakelen kan ook, maar dan wordt het wel weer errug klein. Ik vind dit niet echt veel opgeschoten sinds 2 jaar tijd. Ook kan ik alleen maar 3GP als formaat kiezen, dat is niet voor iedereen zomaar af te spelen
• het beeldscherm.. :9~ Het beeldscherm is DE REDEN om dit toestel aan te schaffen als je een hardcore user bent van zaken die intensief het beeldscherm gebruiken (mobiel Internetten dus, maar ook als je veel met teksten werkt (lezen e.d.)). Veel, veel scherper dan wat ik gewend was, en in superkleine letters kan ik nog steeds hele websites doorlezen, tenzij er echt veel licht in de omgeving is (zonnige dagen zoals nu)
• GPS zit standaard aan boord. Ik heb nog nooit GPS gehad noch navigatie, dus de ontdekking en het spelen met Tom Tom 6 zijn een nieuwe ervaring voor mij. Voordeel: alles is aan boord. Nadeel: kan ik iets vinden om het opgeladen te houden in de auto bij een lange vakantierit?
• de ervaring met opladen is nog pril. Wat ik er van heb meegekregen is dat laden via USB een zaak van geduld is. Waar de Wizard vrij goed op peil te houden was met USB laden, gaat het met de M800 eigenlijk alleen fatsoenlijk met de echte oplader op netstroom. Dat schept geen vertrouwen voor opladen in de auto via de aansteker.
• het zal vast aan mijn abonnement liggen bij T-Mobile, maar de beloofde knop voor videobellen in het telefoonprogramma blijft bij mij achterwege. Ik heb de camera aan de voorkant nog geen een keer kunnen testen/proberen. Er is simpelweg geen software waarmee ik dat ding kan proberen :(
• het laden en scrollen in webpagina's gaat een stuk sneller dan met de Wizard (fervent gebruiker van Opera 8.65 met tabbed windows). Wees gerust, het is nog steeds een zaak van schoon geduld

Irritante zaken zijn er zeer zeker:
• het uitklaptoetsenbord van de Wizard kent ruimte tussen (i) de toetsen zelf en (ii) het toetsenbord en het bovengedeelde (het scherm). De toetsen van de M800 liggen dicht bij elkaar. Dat maakt het tikken iets lastiger. Wellicht dat de toetsen nog wat stug zijn. Een belangrijke beperking is de vrij kleine spatietoets. Ik moet mijn toch beweeglijke handen in een kramp trekken om met de gebruikelijke rechterhand een spatie te geven. Nog niet aan gewend. Je nagels schrapen geregeld de rand van het bovengedeelte (met daarin het scherm) omdat de ruimte tussen toetsenbord en bovengedeelte vrij krap is. Dat was met de Wizard echt prettiger (ruimte tussen de toetsen zelf en ruimte tussen toetsenbord en het scherm). Daarnaast kent de M800 geen menutoetsen op het toetsenbord, je moet dus het scherm aantoetsen voor menuopties tijdens het tikken. Geen ramp, maar net iets lastiger met one-hand operation als je in de tram staat, jezelf vastklampend aan de paal met je Nerd uitstraling omdat je al reizende Tweakers.net bij aan het houden bent 8)
• de knop voor aan/uit is wat lastig te bedienen. Bij de Wizard zat hij op een plek waarbij het makkelijk met een hand te bedienen was en met gevoel. Hetzelfde geldt voor de camera knop. Je schuift bijna het toetsenbord uit als je simpelweg de camera knop in wilt drukken.
• de FM Radio is bagger onprecies (springt zo van 88.x naar 108.0) en kan allen via de headphones afspelen, niet via de speaker.

To do:
• ik keek veel fimpjes met de Wizard, klein gemaakt met PocketDivXEncoder (must have). Ik ga nog hogere resoluties testen met de M800 (alhoewel ik niets te klagen had met de Wizard op dit punt, 320x zoveel is echt prima op dat soort kleine schermen, zolang je geluid maar in orde is).
• WifiFofum loopt niet met de M800 (040 030 ROM o.i.d). Jammer, want met de ingebouwde GPS hoopte ik op wat vuurwerk
• flitspalen en voices toevoegen aan Tom Tom, maar dat is een ander onderwerp O-)
• een fatsoenlijke theme ontdekken, want het rood van de standaard theme is wel errug rood.

Eindresultaat van de switch van Wizard naar M800:
• geen verbetering camera/video opname
• toetsenbord waarschijnlijk een mindere ervaring dan met de Wizard
• daarentegen minder oponthoud en vervelende focus issues (tikken terwijl de tekst niet meer in het invulvlak komt) bij Internetten als met de Wizard
• vooruitgang met GPS aan boord
• scherm is super, super en nog eens super
• al met al zeer tevreden over de vooruitgang t.o.v. de Wizard (Internetten bestaat voor het grootste gedeelte uit lezen, waarbij het scherm dus zeer veel uitmaakt).

Al met al een uitgebreid verhaal geworden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Kzou zowieso ff je ROM updaten naar 303 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij is er nog geen NL rom van 303. Bovendien, als het werkt, werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Update: gedoe met opladen. Ik zag het al voorbij komen in een Eten userforum.

Als mijn telefoon aan de oplader zit, wil hij nog wel eens uitvallen. Dan kan ik 'm niet meer resetten/starten, dan moet echt de batterij eruit. Batterij er weer in en dan werkt het weer met opstarten. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om 7 dagen per week mijn batterij eruit te moeten halen omdat ie uitvalt tijdens laden. Misschien dat het in een volgende ROM verholpen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb nog last gehad van dat probleem zowel met me originele WWE rom als de nieuwe 0303.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
Ik ben op zoek naar een zo'n soort toestel als ik hem vergelijk met de tytn 2 lijkt deze bijna qua specs beter. op de sdram geheugen na.

Zijn er mensen die hem kunnen vergelijken met bv een tytn(2) of vergelijkbaars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Hij is een stuk sneller iig als een Tytn II :*) En ook completer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
En hoe is de kwaliteit van de joystick.
Ik ben erg huivirig voor joysticken en dat soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmm hoe zit t intussen met het verf probleem? :)
want ik zit best wel te twijfelen als het verf laagje er nog zo snel af komt ;(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Mijn al een tijdje in gebruik en al veel gebruikt en ook potentiele kras momenten maar nee het zit er tot nu toe allemaal nog op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
XoReP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:28:
Mijn al een tijdje in gebruik en al veel gebruikt en ook potentiele kras momenten maar nee het zit er tot nu toe allemaal nog op :)
hmm..

ik heb namelijk ook toestellen gezien waar op de achterkant meer verf af is dan er nog op zit..

iemand mischien enig idee vanaf welke productie datum / serie nummer / andere code het verf probleem zo goed als niet meer voorkomt?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb 'm ook vrij recent, en nog geen enkel probleem met de lak kunnen herkennen. De fotocamera doet het trouwens best goed als 'kiekje' schieten apparaat, mits er niet teveel (zon)licht schijnt of het te donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
Ik heb nou het volgende probleem:

Ik heb voor 10 eu een Jabra BT2040 headsetje opgehaald bij de Media Markt (ja ik weet, cheapass, maar kon het niet laten liggen :)). Het pairen is allemaal geen probleem. Ik krijg keurig in mijn telefoonkiezer een headset-icoontje te zien, en de verbinding werkt allemaal prima.

Totdat ik ga bellen. Vanaf dat moment komt er 1 grote bult aan ruis en troep over het oortje heen. Ik hoor echt absoluut niets van diegene die aan de andere kant van de lijn hangt, terwijl hij mij wel hoort.
Nou het volgende punt: Ik heb hetzelfde oorsetje ook uitgeprobeert op een Samsung E900, waar hij wél naar behoren werkt!

Nou heb ik het BT headsetje van m'n pa ook even uitgeprobeert (zo'n Bluetrek S3 ding die je bij telfort cadeau kreeg), die werkt wel prima. Is er gewoon geen communicatie mogelijk tussen mijn oortje en mijn toestel? Of heb ik een instelling over het hoofd gezien?

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:58

Lifestyle71

De Jos

Zou het image van de m800 ook op de m700 kunnen draaien ?

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
vanmorgen besteld :) ben benieuwd hoe snel die binnen is :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Lifestyle71 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:21:
Zou het image van de m800 ook op de m700 kunnen draaien ?
Ik zou het niet proberen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de M800 sinds 2 maanden, bij mij komt nu de lak er vanaf aan de achterkant, net onder de camera. Heb net een klacht gestuurd naar pdashop.nl..... ben benieuwd wat ze eraan gaan doen.
Bij mij stond er ROM op die half december was geschreven. De productiedatum zal dus eind december - half februari zijn..... Blijkbaar is in die periode het lak-probleem nog niet verholpen :|

Ik zal hier af en toe de voorgang van de hele klachten-afhandeling posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb geen lakproblemen op dit moment, maar de mijne is dan ook koud een maand binnen. Het uitvallen is tot nu toe niet weer teruggekomen, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Heeft iemand een maniertje hoe je kan voorkomen dat je m800 uit standby springt zodra je sms krijgt.

Ik heb regelmatig dat ik niet in de gaten heb dat ik een bericht heb ontvangen, en dat mijn telefoon ongemerkt allerlei knoppen indrukt in mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet...

[ Voor 90% gewijzigd door DaannO op 03-06-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
en ik wacht nog steeds op mijn M800... de partij die ze binnen hadden was iets mee :? en zijn dus terug gehaalt door de importeur!

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Volgens mij mag ik me daar hier niet over uitwijden.
Maar google naar de trefwoorden, en je vind wat je zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Woei eindelijk binnen :)

alleen ik heb hier via Hi alleen GPRS verbinding? :( geen HSDPA?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
nouja, kreeg ik eindelijk bericht dat na 9 weken mijn m800 klaar zou zijn, hebben ze alleen de batterijklep vervangen.
De voorkant ziet er nog net zo sjoffel uit als toen ik 'm begin april afgaf. :(
Je moet toch blind zijn om dat niet te zien (en niet kunnen lezen, want het stond ook nog eens op de opdrachtbon!).
(zie mijn post hier, met link naar plaatjes)

Ik ben niet van plan om het toestel nog eens op te sturen, nog eens 9 weken wachten, pfft dan is de G3 iPhone allang uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die het nog niet wisten, de officiele E-Ten ROM update 303 is uit voor de nederlandse gebruikers......

http://eten-benelux.suppo...nl/showthread.php?t=91305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Iemand al iets vernomen van de officiele WM6.1 voor de M800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er in mijn vorige reactie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ik heb mijn M800tje nu al weer bijna een maand :)

nog _GEEN_ paint chips er af.. ondanks ik er niet super mega uber zuinig mee om ga ;)

nu alleen iGo 8 nog aan de praat krijgen :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
IGO 8 heb ik ook verscheidene avond uren aan besteed. Maar uiteindelijk heb ik dit opgegeven.
Het lijkt wel alsof de volledige install procedure niet juist verloopt, waardoor gegevens verkeerd weggeschreven worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Stien schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:46:
IGO 8 heb ik ook verscheidene avond uren aan besteed. Maar uiteindelijk heb ik dit opgegeven.
Het lijkt wel alsof de volledige install procedure niet juist verloopt, waardoor gegevens verkeerd weggeschreven worden
dat vermoeden had ik ook :/
want al pas ik die sys file aan.. dan maakt die in mn root nog een map SDMMC aan :')!

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:38:
Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...
ben ik benieuwd hoe jij t voor elkaar gekregen hebt :') mij lukt t gewoon niet :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:53:
@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?
heb hier een officiele SD kaart liggen.. :-)

alleen met een verminderd legale versie ( andere versie nummers :+ ) werkt t ook niet :D

fout blijft identiek :' )

[ Voor 3% gewijzigd door SMSfreakie op 01-07-2008 13:42 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:50:
Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.
hmm dat heb ik een wel eens met kpn.. :S onbekende oorzaak :') oftewel je hebt er geen mieter aan

de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
SMSfreakie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:41:
[...]

hmm dat heb ik een wel eens met kpn.. :S onbekende oorzaak :') oftewel je hebt er geen mieter aan

de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij :)
Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:11:
[...]

Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.

Thnx!
gelukkig werkt dat op de M800 best goed :P op mn vorige (HTC artemis) was t gewoon ondoenlijk om de telefoon uit en weer aan tezetten :D soft reset was sneller :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
SMSfreakie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:14:
Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7
Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ? :+
Hoe zit het met je geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.

FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.

Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Maf... ik had een hardreset gedaan en egt niks geinstalleerd en zelfs toen kreeg ik kritieke geheugen meldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
XoReP schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ? :+
Hoe zit het met je geheugen?
draait goed! zelfs na een dag gewoon spelen met mn foon..

wel even alle applicaties en dingen die in de achtergrond draaien een kill verkopen.. gaat prima! :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.

FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.

Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.
hm nee daar heb ik geen last van.. :?

wel dat af en toe bepaalde systeem geluiden _VEEL_ te laat nog eens langs komen :?

en ik ben erg tevreden over gsplayer dit ivm deze met plugin ook AAC aan kan.. iets wat WMPM nog niet kan :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 07:11:
@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt
alternatief was TCPMP :/ maar dat wordt niet meer gedevt :p

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update van de afhandeling van mijn klacht omtrent de lak-problemen.
Ik had wat problemen met de service-afhandeling bij smartphoneshop.nl/pdashop.nl. Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de importeur (Mobile Point; 024-3880233)
Vervolgens hebben ze de volgende gegevens nodig:
- Je adres-gegevens
- Toesteltype
- Serienummer
- Aankoopadres
Vervolgens wordt er een RMA gemaakt en krijg je de gegevens door die je nodig hebt om je pakket te versturen met UPS.
Ik ga hem volgende week opsturen en dan zou ik binnen enkele dagen mn nieuwe toestel binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Zeur niet zo over die lak ;)

Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.

Edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Testert op 13-07-2008 09:24 ]

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Testert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:24:
Zeur niet zo over die lak ;)

Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.

Edit: typo
O.o? heb ik geen last van?
lak zit er ook nog allemaal op :D

* SMSfreakie feels lucky :D

t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?

[ Voor 9% gewijzigd door SMSfreakie op 14-07-2008 13:36 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:36:
[...]

t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?
Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 07:25:
[...]

Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3
ah :D

toch maar eens een 8GB kaartje kopen :-) 2GB is wel erg snel vol :D

igo is wel lekker klein trouwens ;-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Hoe ervaren jullie het volume via een carkit of headset.
Ik heb het gevoel dat deze een stuk lager ligt dan wanneer ik de telefoon los aan mijn oor houd.

Ik had eerst het gevoel dat het aan mijn headset lag (jabra 5010) maar met mijn nieuwe carkit. Mrhandsfree smart. is het volume nog steeds erg laag. Zo laag dat ik als ik op snelweg zit, soms de ander zeer slecht kan horen.( overigens geen oude rammelbak die veel geluid maakt :'-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:09:
Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.
hm doe je goed, ik krijg TT7 er niet goed op :(

kan ook er aanliggen doordat die cab gemaakt is voor de HTC touch ofzo :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:45:
[...]

hm doe je goed, ik krijg TT7 er niet goed op :(

kan ook er aanliggen doordat die cab gemaakt is voor de HTC touch ofzo :)
Ja misschien wel, ik heb er ook bar weinig verstand van, maar bij mij draaid een gewone PDA versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
bah, heb ik weer hoor :') geen paint chips.. maar wel een barstje in mn cameraglaasje :(

zit alleen nog te twijvelen wat ik er mee ga doen... nieuw glaasje fixen zal wel weer onmogelijk zijn zonder toren hoge kosten :?

of t barstje dicht plamuren met lijm ofzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door SMSfreakie op 25-08-2008 23:48 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:31
Kan iemand mij vertellen of je bij de m800 hebt dat als je het keyboard vaak in en uit doet dat ie sneller "kapot" gaat.
Ik heb dit met mijn HTC wizzard gehad dus wou eigenlijk geen keyboard meer(x800 ;) ) maar als ie opzich niet kapot gaat dan heb ik liever met :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ja wat is vaak?

tuurlijk is het gevoelig voor slijtage, het is immers een bewegend onderdeel!!

ik leg als ik thuis ben en aan een sms sessie bezig ben gewoon de telefoon weg met toetsenbord uitgeschoven :?

ik had trouwens mn wired headsetje kapot.. en een nieuwe zou bij diverse shops zo`n 30 euro moeten kosten :?

heb ik maar even geebayed en een headsetje voor een HP Ipaq besteld.. welke dus 100% iedentiek is aan het setje wat ik bij mn M800 kreeg :)

en dat voor 6,95 :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:20

Praetextatus

the dutch_paki

kadooosh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:40:
Kan iemand mij vertellen of je bij de m800 hebt dat als je het keyboard vaak in en uit doet dat ie sneller "kapot" gaat.
Ik heb dit met mijn HTC wizzard gehad dus wou eigenlijk geen keyboard meer(x800 ;) ) maar als ie opzich niet kapot gaat dan heb ik liever met :9 .
Kapot zal ie zoiezo gaan, maar als je er normaal mee omgaat doet ie t gewoon goed. Heb nu ruim 16 maanden de voorganger hiervan. Veel mee gemailed, gesms-ed maar t werkt nog net zo goed als in t begin :)
Lijkt me niet dat ze in kwaliteit achteruit zouden moeten gaan :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
SMSfreakie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:48:
bah, heb ik weer hoor :') geen paint chips.. maar wel een barstje in mn cameraglaasje :(

zit alleen nog te twijvelen wat ik er mee ga doen... nieuw glaasje fixen zal wel weer onmogelijk zijn zonder toren hoge kosten :?

of t barstje dicht plamuren met lijm ofzo :P
Dit is mij gisteren ook overkomen, terwijl de telefoon gewoon in mijn zak zat.
Toch een zwak glaasje waarschijnlijk.

Reparatie? Krijg ik waarschijnlijk het verhaal dat ze de volledige casing zullen moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Stien schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:15:
[...]

Dit is mij gisteren ook overkomen, terwijl de telefoon gewoon in mijn zak zat.
Toch een zwak glaasje waarschijnlijk.

Reparatie? Krijg ik waarschijnlijk het verhaal dat ze de volledige casing zullen moeten vervangen.
ik heb er nog niks aan gedaan. glaasje is er nog niet uit gedondert :D!

en de camera lijkt er geen last van te hebben tot zover :)

nieuwe casing...? dat gaat me wat ver ;)

gezien de casing verder nog prima in orde is..

wel heb ik een raar plekje op mn display.. maar ik vermoed dat een nieuw schermpje duurder is dan een nieuwe telefoon ;) en daarbij werkt het verder prima :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand iets bekend over een op handen zijnde ROM 319 (geruchten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Wellicht is het al voorbij gekomen.

Mijn M800 valt eens in de zoveel tijd uit. Dan moet ik de batterij echt loskoppelen, er weer in doen en dan de telefoon weer aanzetten. Ik stuitte onlangs op een site waar de suggestie werd gedaan dat het probleem aan een klein palletje ligt. Dit palletje zit links bovenin als je het batterijklepje open hebt en de telefoon met de accu naar je toe ligt. Dat palletje moet ingedrukt zijn/blijven om de telefoon te laten functioneren.

De tip is een stukje papier in dat vakje stoppen zodat het palletje goed ingedrukt blijft. Daarbij geldt wel een belangrijke opmerking: het wissen van SIM's kan pas plaatsvinden als de accu eruit is gehaald.

Inmiddels plaatste ik zo'n papiertje en ben benieuwd of mijn probleem met uitvallen nu weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij valt hij desondanks nogsteeds uit, mét de bovenstaande methode. Na installatie van een custom ROM is het verminderd maar gebeurt nogsteeds, vooral na het installeren van niet standaard software zoals Coreplayer bijvoorbeeld. Het doet me zelf pijn in mn hart om het zeggen, maar het is gewoon een grote miskoop de M800, ik zou het ook niemand aanraden. Destijds (Maart 2008) het enige meest complete VGA toestel verkrijgbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Miskoop hangt van af van je eigen wensen. Het uitvallen is bij mij nu nog niet teruggekomen. Afgezien van het uitvallen bevalt het apparaat mij prima. Het is een lekkere mobiele PC.

Als het mij zou gaan om:
• telefoon
• fotocamera
zou het wel een miskoop zijn geweest naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
Nee inderdaad, voor het maken van foto's gebruik ik liever mijn gewone camera en de geluidskwaliteit heb ik wel beter meegemaakt. Gelukkig was dat maar een klein deel van de motivatie, anders had ik wel een prepaid van een paar tientjes aangeschaft.

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Qua telefoon heb ik geen klachten over de geluidskwaliteit. Het is meer de combinatie van de touch buttons met het trage Windows systeem. Waar je met een Nokia 100% in controle bent van je telefoon, is het met de M800 stroperig. Zelfs op stoppen drukken is een uitdaging. Soms reageert het zo traag voor een normale gebruiker dat je weer op stoppen begint te drukken, terwijl deze dan weer in starten overgaat 8)7

Met de M800 wil het nog wel eens gebeuren dat je per ongeluk iemand belt en je telefoon wegfloept voor de desktop. Kan je weer sorry gaan zeggen tegen de andere kant van de lijn.

Nee, telefoons en Windows portable zijn geen goed huwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
weinig last van met de huidige public rom..

wel merk ik dat er weinig geheugen beschikbaar is.

is er geen SWAPfunctie mogelijk binnen Windows Mobile ? naar de SD-cArd ofzo?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 7 Januari kan ik inmiddels zeggen dat ROM319 standaard even soepel loopt als ROM303 en ROM314. Ik heb zelf de pagepool van ROM319 veranderd van 6MB naar 5MB en alleen de nodige Eten software geinstalleerd zoals;
-Backup Restore
-SIM Manager
-Touch Button Settings
-Wireless Manager

Verdere extra software;
-HTC Audiomanager
-Battery Status
-Battery Status Dutch Language
-Magic Button
-Provider Settings
-Softkey Applet
-TCPMP 0.72
Tomtom 7.450.9028
Youtube Player 1006

Hij loopt als een trein! Het incidentele uitvallen van de PPC blijft wel voorkomen, maar dit ligt echter aan het batterijklepje schakelaar....

Aftellen tot 1 Maart, dan volgt de overstap naar de Sony ericsson Xperia....

Iemand nog een M800 nodig voor onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Laatst bij wijze van test overgestapt naar de 319 rom van Eten. Maar snel weer terug gekeerd naar de custom rom van Booge. Het toestel is vele malen sneller en voelt zeer reactief aan. Geen vertragingen.

Igo 8.3 draait ook super. ook met TMC ondersteuning, wat super werkt. Ik denk dat ik mijn M800 nog een jaartje aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagepool veranderen van 6 naar 5MB doet wonderen en dat is ook een van de verschillen die de snelheidsverbetering realiseerd als je custom ROM's vergelijkt met die van E-TEN. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ik draai sinds een paar dagen ook maar een custom WWE rom :D godsklere ik heb er spijt van dat ik het niet eerder gedaan heb ;)

en ik heb ook t gevoel dat de accu iets langer mee gaat :?

alleen nu weer op zoek naar een werkende TomTom / Igo ;)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Heeft iemand een idee wat je nog voor een m800 zou kunnen krijgen als je deze verkoopt.
Ik heb een nieuwe blackberry van de zaak gekregen en om nou twee van die koelkasten mee te nemen is mij net iets te veel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
Na een jaar iets handigs ontdekt :) Als er een sms je binnengekomen was, werd altijd het touchscreen geactiveerd. Kwam ik dan thuis, dan bleek ik bijvoorbeeld de hele dag niet bereikbaar te zijn geweest, omdat alle connecties gesloten waren.

Selecteer: 'Instellingen'
Selecteer: 'Vandaag'
Selecteer: 'Items'
Aanvinken: 'Apparaatblokkering'
Bevestig met 'OK'
Sluit scherm met 'X'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
hm ik zit nog steeds te wachten tot mijn M800 van RMA terug komt..

nouja gelukkig heb ik al een HTC Touch Pro als vervaning ;-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
Help! :(

Ik heb het probleem dat mijn telefoon om de haverklap uitvalt (zelfs tijdens gebruik, scherm gaat uit en vervolgens moet hij helemaal opnieuw opstarten). Dit gebeurt tussen de 10 en 30 keer op een dag, hangt er een beetje van af hoe vaak ik mijn telefoon controleer.

Nou wil ik me registeren op die Glofiish website om te kijken of er een software update beschikbaar is, maar hij blijft maar hameren op IMEI Error.
Ik heb gemaild met de supportdesk van Glofiish, maar die reageren totaal niet (niet eens even een bevestigingsmailtje.

Nou weet ik wel heeeel erg zeker dat mijn IMEI nog niet in gebruik oid is, ik heb me nog nooit eerder geregistreerd.

Is er iemand die weet waar die uitval van komt? Of kan iemand me helpen aan een nieuwe ROM?

Danke! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Heb je al een papiertje onder je batterijklepje gepropt? Daar zit een palletje (linksbovenin als je naar de batterijkant kijkt, goed kijken) die in de gaten houdt of je batterijklep er op zit of niet. Dat palletje geeft nogal eens problemen, zoals de uitval die je beschrijft.

Ik had er ook veel last van, totdat ik een propje papier in dat holletje hebt geduwd. Nu gebeurt het nog zelden dat het apparaat uitvalt.

Zie hier het bijbehorende topic. Let er wel op dat je voortaan de batterij fysiek uit de phone moet halen voordat je iets met de sim doet.

[ Voor 19% gewijzigd door Wekkel op 10-07-2009 20:04 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste