Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
even een crospost van mijn ervaring:
Ruler-Nrg schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:56:
[...]

Waar zal ik beginnen: Het toestel was traaag.. en dan zo traag dat ik er niet normaal mee kan bellen. Reset geen effect. De eten-software er niet op helpt een beetje.. maar niet veel.

Verf laat los, voor een toestel van meer als 500euro accepteer ik dit niet.

Toestel start meerdere malen spontaan opnieuw op. Vooral bij internet browsen.

Die touch toetsen aan de voorkant.. Daar kon ik dus niet aan wennen.

En tot overmaat van RAMP: Ik wisselde een keer de accu, gewoon om wat te testen, en vervolgens gaat het toestel niet meer aan. Alleen het rode lampje knipperde. Verder doet het toestel niets.

Let op: Niet alles van dit toestel is negatief: Het is een stevig toestel, het scherm is prachtig!. En de touch werkt lekker. bovenstaand is alleen gebaseerd op mijn exemplaar, ik had zelf het gevoel dat hier iets mis mee was.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat rode lampje is een bootlock, komt bij alle toestellen voor die ik tot nu toe heb hejad.
Het rebooten bij het browsen is dat het geheugen vol loopt, met de poolsize fix is dat verholpen, maar dit is gewoon een slordigheidje, ik snap het nut ook niet zo meer van de poolsize, vroeger was het er wel.
Dat rete trage valt ook wel mee, voor een cga toestel is hij vrij rap, na de poolsize fix is hij zelfs vrij snel gevoelsmatig.

Ik denk dat je dus vooral tegen de rom aan zat te hikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:45:
Dat rode lampje is een bootlock, komt bij alle toestellen voor die ik tot nu toe heb hejad.
Het rebooten bij het browsen is dat het geheugen vol loopt, met de poolsize fix is dat verholpen, maar dit is gewoon een slordigheidje, ik snap het nut ook niet zo meer van de poolsize, vroeger was het er wel.
Dat rete trage valt ook wel mee, voor een cga toestel is hij vrij rap, na de poolsize fix is hij zelfs vrij snel gevoelsmatig.

Ik denk dat je dus vooral tegen de rom aan zat te hikken.
ik google even op bootlock, maar kan hier niks over vinden. Was dit iets wat ik zelf had kunnen verhelpen? want ik ben toch redelijk technisch. Maar kreeg hem niet meer aan de praat..

Uiteraard was de poolsize ingesteld ;) en de rest van de wm6 tweaks ook allemaal geprobeerd. Maar als het openen van b.v het bestandsbeheer, of internet 30 tot 60 seconden duurt ? en als iemand mij belde hij al op voicemail ging tegen de tijd dat de m800 begon te bellen ?

traag en traag maakt een groot verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar dat ik al die problemen niet heb.

Bootlock is het niet willen booten en dat hij op een rood ledje blijft hangen, gebeurd mij vaak na batterijen wisselen ofzo, of als i kde baterij er kort uit heb gehad om bijv de sim te verwisselen.
Wat bij mij nagenoeg altijd wilt werken is het toestel dan aan de lader te doen en hem proberen aan te zetten.
Nouja ik noem het bootlock, heb het al bij tig toestellen meegemaakt, maar geen idee of het een officiele term is, maar wel vaker op diverse fora over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:47:
Over welke geluidsproblemen heb je het dan?
Mijn x800 heeft er geen last van, mijn x500 ook niet maar had wel een vertraging.
Deze vertraging is niet op mijn x800 aanwezig.
Mijn M800 (en die van mijn werkgever) heeft ook geluidsproblemen, net alsof er teveel versterkt wordt.. is dit misschien ergens in het register aan te passen? Ik had wel van vorige E-ten modellen gelezen dat het geluid met een patch versterkt werd omdat dit bij deze oudere toestellen te zacht zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat overmodulated geval?
Wel over gelezen, maar ik merk het zelf gewoon niet, ik vind het geluidsniveau en kwaliteit zeer acceptabel.
Als er een patch voor is zal die ook op de x800/m800 moeten werken, en dus moet ik er achter komen welke bestanden en regsettings er mee bemoeid zijn.
Zal kijken of ik er iets over kan vinden.

Enige wat ik heb kunnen vinden zo ongeveer:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=12491
Ik vind het persoonlijk zo slecht niet, heb slechter maar zeker ook wel beter meegemaakt.
Is het dan op de m800 echt zoveel slechter? kan me haast niet indenken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 15:39
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als ik;
Terwijl ik aan het navigeren ben,gebeld word.

1. Kan ik dan gewoon opnemen?
2. Gaat de navigatie stem ook naar de andere partij in het telefoongesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ja je kan gewoon opnemen.
2. Mijn Tomtom gaan dan automatisch op mute, dus jijzelf en de andere kant van de lijn hoort daar niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:37:
Dat overmodulated geval?
Wel over gelezen, maar ik merk het zelf gewoon niet, ik vind het geluidsniveau en kwaliteit zeer acceptabel.
Als er een patch voor is zal die ook op de x800/m800 moeten werken, en dus moet ik er achter komen welke bestanden en regsettings er mee bemoeid zijn.
Zal kijken of ik er iets over kan vinden.

Enige wat ik heb kunnen vinden zo ongeveer:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=12491
Ik vind het persoonlijk zo slecht niet, heb slechter maar zeker ook wel beter meegemaakt.
Is het dan op de m800 echt zoveel slechter? kan me haast niet indenken.
Zoals in de link wordt opgesomd is precies zoals ik het ervaar. Vooral wanneer je de vodafone voicemail stem te horen krijgt.. geluid harder/zachter zetten helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Net in de inbak:
Beste Testert,

Middels deze email willen we u laten weten dat uw bestelling door ons is verwerkt. Het pakket zal dan ook vandaag via TPG naar u worden verzonden.

Normaal gesproken zal de levering binnen maximaal 3 werkdagen plaatsvinden. Houdt u er alstublieft rekening mee dat u bij een eventuele rembourslevering vast het benodigde bedrag klaarlegt voor de postbode.
Controleer bij het ontvangen van het pakket goed of het geen schade heeft ondervonden voordat u tekent voor ontvangst.

Indien u nog vragen heeft dan kunt u ons natuurlijk altijd emailen op info@smartphonestunts.nl.
Vermeld in de mail altijd het bestelnummer zodat we u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.
Uw bestelnummer is 12345.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling en hopen u in de toekomst nog vaak terug te mogen zien op onze website.

Met vriendelijke groet,

Smartphonestunts.nl

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Dus als ik het goed begrijp is de nieuwe (verbeterde) batch uit?

Zo gauw hij beschikbaar is en T-Mobile meewerkt ga ik hem snel bestellen mits het verfprobleem is opgelost...

Het lijkt erop dat ze een andere fabrikant hebben in handen genomen BTW: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=12960

[ Voor 25% gewijzigd door XoReP op 08-02-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChRoNiX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 10:28
Ik heb dezelfde mail van smartphonestunts ontvangen .. ben benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChRoNiX
Heb vandaag inderdaad een nieuw exemplaar ontvangen. De datum van de ROM is 15 jan 2008.
Tot zover zit de verf er nog op, echter heb ik nu wel een Nederlands exemplaar waar ik een Engelse versie had besteld. Als de verf er op blijft zitten vind ik dit niet zo erg.

Hoe zijn jullie nieuw ontvangen toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Kvraag me af of ze ook wat sneller zijn geworden met die nieuwe rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiohitec
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-09-2020
Ik hoor veel problemen die ik niet herken op mijn M800, maar goed ik ben ook een tweaker en pas mketeen een aantal zaken aan in het regedit en heb ook voor een kale instalatie gekozen, volgens mij weet ook bijna niemand dat er al een nieuwe ROM is uitgekomen voor de M800 die al heel veel problemen oplost, deze staat hier:
ftp://support@support.mob..._040_0264_21AE892D_XP.EXE

Er komt binnenkort nog een andere ROM uit, en als het goed is zit daar zelfs Mobile 6.1 in verweven.

Voor de touchtoetsen deze kun je natuurlijk gewoon aan/uit zetten druk 2 keer kort op record toets (linerzijkant onderste)
Voor de gebruiksaanwijziging ga je naar:
ftp://support@support.mob...M800/WWE/Patches/M800.pdf
(wel engels)

Ik gebruikte voor de M800 al de M700 en ben een super tevreden gebruiker, de service is ook super, 1 keer is mijn M700 terug gemoeten omdat men GPS ontvangst niet goed was, het toestel was keurig gerepareerd terug binnen 2 weken met UPS gepost, uit voorzorg hebben ze er gewoon een nieuw moederbord in gedaan.
Verder heb ik kwa M800 de UK versie, ook bij deze geen last van de coating!
Waar ik wel een klein probleempje mee heb is dat als ik een paar minuten met iemand bel een rare pieptoon hoor (heel hoge toon) de andere kant hoord deze toon echter niet, nog andere mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat niet, pieptoon hier geen last van.
Waar ik wel WEER last van heb is dat sinds 2 weken ik spontaan de 2 sec delay terug heb net zoals op mijn x500 :(
Was er net zo blij om ervan af te zijn, dus nog even kijken of de x500 patch soelaas hiertegen biedt.
Enige andere probleem wat ik blijf houden is dat het geheugen vlug terug loopt na oa live messenger en navigatie, ik kan met oxios maar ongeveer 50% weer recoveren, dit iemand al opgevallen?

• XoReP
Kvraag me trouwens af of ze bij 2call ze al van de nieuwe batch hebben...
Weet iemand dat toevallig?

• Stien
Ik krijg vandaag mijn M800 van 2call binnen.
Een week geleden waren ze out of stock. Dus ik ga ervan uit dat het de nieuwe batch is.
Ik laat het vnvnd wel even weten of ik al problemen heb met de coating

Verwijderd

Ik weet niet of de M800 dezelfde modem software gebruikt als de x800 (ga ervan uit vanwege de identieke hardware) maar hier is mogelijk een erg leuke update:
Verwijderd in "E-ten X800"
Check wel ff of jullie de ca patch hebben, zo ja dan is deze ook voor jullie.
En het mooie is je hoeft niet te backuppen ofzo, wordt er mooi overheen gezet :)

Of het de geluidskwailiteit verbetert geen idee, ontdek het nu pas, of het die piep weghaald ook geen idee want dat heb ik niet, maar ik heb wel baad bij deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik heb inmiddels mijn M800 van 2call binnen. Tot nut toe geen problemen met de coating. Rom datum kan ik (nog) niet vinden.

Tot op heden een erg positieve indruk van het product.

----edit-----

Bij mij is alsnog een klein stukje van de lak bij het windows logo op de onderkant los gesprongen. Het is wel erg klein, dus ik geef het nog het voordeel van de twijfel. Ik licht iig 2call formeel alvast in, dat dit zich nu al heeft voorgedaan.

Is er een manier om de productiedatum op te sporen?

[ Voor 46% gewijzigd door Stien op 15-02-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChRoNiX
De verf zit er zowaar na bijna een week nog op.

Inmiddels heb ik het toestel weer naar Engels geflashed. Tevens heb ik de pool size van 9Mb naar 6Mb gebracht, naarna ik met verscheidene tools erop (o.a. TomTom, iLauncher, Opera, TCPMP en 8 E-Ten tooltjes) na een softreset nog 28,3Mb over heb. Dit is ruim voldoende om elke applicatie goed te kunnen draaien.

'ns kijken of het goed blijft gaan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Hoe hebben jullie het terug sturen van het toestel geregeld met de verkoper.
Is er ergens een officieel bericht van E-ten van het probleem, mbt de verf, waarnaar ik kan refereren.

Ik heb het gevoel dat de verkopers niet zo happig zijn in het terugnemen van een enkele dagen gebruikt toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Inmiddels overeen gekomen met 2call.nl dat het toestel terug gezonden mag worden.

Tussendoor nog even een andere vraag. Ik heb nu al een aantal keren meegemaakt dat ik mensen bel vanuit mijn broekzak zonder dat ik dit in de gaten heb.

Inmiddels ben ik er ook achter wat de reden hiervan is. Zodra ik een sms ontvang, zet de m800 zichzelf aan. Waarmee ook meteen de touch knoppen gaan werken. De touch knoppen kennende is het een kleine moeite om het laatst gekozen nummer te gaan bellen.
Kan dit op een manier uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Touch toetsen aan de voorkant uitschakelen?

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ja dat zou kunnen, maar ik gebruik ze best veel. Het is toch vreemd dat dit zo ingesteld is....
Iedereen heeft zijn telefoon meestal in zijn broekzak zitten als hij een sms krijgt.
Misschien een nieuwe rom instaleren

• edvanleeuwen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 08:32
FrenzyFreak schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:19:
Navigon 6 is een zwaar navigatieprogramma, die meer dan 20MB geheugen nodig heeft om op te starten. Na normaal gebruik (1 à 2 dagen) is dit niet meer vrij te maken door applicaties te stoppen. Voor ik met Navigon kan navigeren, moet ik dus even de M700 resetten om het geheugen vrij te maken... dit duurt 1 tot anderhalf minuutje.
FrenzyFreak, kun jij aangeven wat de instellingen zijn van je GPS? Ik heb de M800 en MN|6, maar krijg de GPS-ontvanger niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe PDAPhone/Smartphone/whatever ;)

Op dit moment werk ik nog op een MDA Vario, dus in principe zijn alle hedendaagse telefoons een gigantische upgrade. Ik ben erg gehecht geraakt aan het toetsenbord, dus ik zit op dit moment te twijfelen tussen de M800 en TyTN II. De keuze is alleen zo vreselijk lastig, omdat volgens reviews de M800 shitty controls heeft (touchbuttons als keyboard en voorkant), en sluggish zou zijn. En de TyTN II driver issues heeft.

Nu lees ik dat dat sluggish verhaal 'relatief' is opgelost dmv poolsize editing, maar ik vraag me dus af hoe het zit met die touchbuttons. Ik heb vrij grote vingers dus ik ben dus bang dat ik last ga hebben van vele typo's als ik op dat toetsenbord bezig ben, kan iemand zijn ervaring hiermee over delen? Zijn er overigens geen tools die die buttons aan de voorkant uit kunnen zetten totdat de phone unlocked is oid?

Ik ben erg gecharmeerd van het VGA-scherm, en het heldere scherm, alleen ben ik er nog niet uit of de voordelen de nadelen overstijgen, en ik kan uiteraard nergens een toestel in klauwen krijgen om te testen (wel de TyTN II uiteraard). De winkels hier in Den Helder hebben de M800 namelijk niet liggen.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iemand die beide phones in handen heeft gehad, en mij objectief kan vertellen wat nu precies (op dit moment, na alle updates etc.) de grote voor-/nadelen zijn van deze phone. En natuurlijk als iemand in de buurt van Den Hellder woont, of op de HvA zit, met een M800, of ik em even mag bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
De touch buttons kan je iig uitzetten. dmv 2x kort op de record button te drukken.
Je kan de telefoon ook software matig locken. (wss ook slide 2 unlock)

Je raakt overigens wel snel gewend aan die touch buttons hoor. Met namen in horizontale houding gebruik ik ze veel. Maar met name mensen die de telefoon voor het eerst in handen krijgen bellen binnen 2 seconden zonder dat ze het weten een contactpersoon. Omdat dit over het algemeen de plek ik waar je een telefoon vasthoudt. Ik vind dit gewoon wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:41:
Ik weet niet of de M800 dezelfde modem software gebruikt als de x800 (ga ervan uit vanwege de identieke hardware) maar hier is mogelijk een erg leuke update:
Verwijderd in "E-ten X800"
Check wel ff of jullie de ca patch hebben, zo ja dan is deze ook voor jullie.
En het mooie is je hoeft niet te backuppen ofzo, wordt er mooi overheen gezet :)

Of het de geluidskwailiteit verbetert geen idee, ontdek het nu pas, of het die piep weghaald ook geen idee want dat heb ik niet, maar ik heb wel baad bij deze update.
Heb die update ook maar even geprobeerd, ook al is ie eigenlijk voor de X800. De snelheid heb ik niet getest omdat ik alleen GPRS verbinding heb hier in de regio. Update werkt in iedergeval wel, de geluidskwaliteit is trouwens volgens mij niet verbeterd.

Ik ging er trouwens vanuit dat als het niet zou gaan werken, je door het flashen van de ROM wel weer de oude software terug krijgt (als dit niet zo is, heb ik gewoon geluk gehad! 8) ).

Ik heb de ROM van de week geupdate naar de versie van 15.01.08 (en poolsize aangepast naar 6 MB), dit is echt voor mij een gigantische verbetering. Apparaat is nu totaal niet traag meer, ook qua schermopbouw en het toetsenbord werk nu ook naar behoren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook niet merkbaar verbeterd, sterker nog ik heb nu ook dat overmodulated gedoe bij een bepaald iemand, met een SE t610 phone, heel erg duidelijk.
Als iemand met een Nokia mij belt er geen last van, met een Samsung ook niet, maar schijnbaar in combienatie met andere phones wel.
Ik weet uit eigen ervaring dat de geluidskwaliteit van de t610 helemal zo beroerd niet is.
Misschien moet er dus zoiets achter gezocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Al wat bekend betreft nieuwere ROM die zou uitkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:54
edvanleeuwen schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:42:
[...]

FrenzyFreak, kun jij aangeven wat de instellingen zijn van je GPS? Ik heb de M800 en MN|6, maar krijg de GPS-ontvanger niet aan de praat.
Jazeker.

Op mijn M700 heb ik voor alle navi-programma's, in volgorde van voorkeur:
1. COM 7 (AGPS) Baud rate: 57600 --- Hiermee draait MN|6, iGO bij mij.
2. COM 4 (GPS) Baud rate: 57600 --- Voor als COM 7 problemen oplevert (wordt ook gevonden door autodetectie van programma's).
3. COM 2 (Windows Mobile GPS-sharepoort) Baud rate: 57600(of 4800?) --- gebruik ik nooit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Stien schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:52:
De touch buttons kan je iig uitzetten. dmv 2x kort op de record button te drukken.
Je kan de telefoon ook software matig locken. (wss ook slide 2 unlock)

Je raakt overigens wel snel gewend aan die touch buttons hoor. Met namen in horizontale houding gebruik ik ze veel. Maar met name mensen die de telefoon voor het eerst in handen krijgen bellen binnen 2 seconden zonder dat ze het weten een contactpersoon. Omdat dit over het algemeen de plek ik waar je een telefoon vasthoudt. Ik vind dit gewoon wennen.
Er komt overigens ook alweer een opvolger aan, de m810, waarbij ze de touchbuttons voor hardbuttons ingeruild hebben:
http://www.pdashop.nl/product/50227/e-ten-glofiish-m810-uk.html

Het lijkt er alleen ook op alsof ze het ook VGA scherm hebben ingeruild voor een QVGA scherm?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hardcell schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:18:
[...]

Er komt overigens ook alweer een opvolger aan, de m810, waarbij ze de touchbuttons voor hardbuttons ingeruild hebben:
http://www.pdashop.nl/product/50227/e-ten-glofiish-m810-uk.html

Het lijkt er alleen ook op alsof ze het ook VGA scherm hebben ingeruild voor een QVGA scherm?!
Ziet eruit dat dat een instap model wordt. Ze komen namelijk ook met de V900:

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/6576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
De V900 is een andere categorie... de V-serie, en meer bedoeld voor video/multimedia.
De M heeft als kenmerk vooral het QWERTY toetsenboardje en dus is die V900 cker geen vervanger voor de M810.
Wel jammer dat die M810 eigenlijk niks beter is behalve het uiterlijk, dan toch maar een M800 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hallo

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de accu duur? Tevens over 64 MB. Hebben jullie al wat problemen gehad vanwege 64MB geheugen? Anders kun je het(applicaties) toch rustig op een SD kaartje zetten?

Ik lees in de TS dat de accu duur ongeveer 1.5 dag is. Is hier al een update voor, zodat de duur wat langer is, of zijn er tweaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiohitec
albert04 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:27:
Hallo

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de accu duur? Tevens over 64 MB. Hebben jullie al wat problemen gehad vanwege 64MB geheugen? Anders kun je het(applicaties) toch rustig op een SD kaartje zetten?

Ik lees in de TS dat de accu duur ongeveer 1.5 dag is. Is hier al een update voor, zodat de duur wat langer is, of zijn er tweaks?
WM6.1 is geeneens officieel gelanceerd (dacht ik) dus een link daarheen staan wij niet toe

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 14-03-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiohitec
albert04 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:27:
Hallo

In de 6.1 ROM is het toestal veel zuiniger, ik haal hier nu ruim 3 dagen bij normaal gebruik!
Memory leaks lijken ook opgelost in deze versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Thanks voor de reply.. :)

Ik zal even kijken. Ik heb hem nog niet. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de X1 van SE en deze, M800.

Ik wil graag een mobieltje die je goed kan tweaken en up 2 date is. Ik heb nu namelijk een SPV C550. Ik heb hem bijna 2 jaar, en is nu super traag. Ik heb hem nooit echt goed kunnen tweaken. Goede accu duur is voor mij een must. Ik heb geen zin om iedere avond de mobiel aan het net stroom te sluiten, wat ik nu doe :P :( Resolutie is voor mij ook erg belangrijk :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik heb inmiddels mijn nieuwe M800 binnen. Zonder lak problemen overigens.

Gisteren heb ik de rom geflashed naar 6.1.

Echter nu kan ik ineens niet meer sms'en.
Ik kan wel smsjes ontvangen/ gewoon bellen/ internetten.

Het berichtencentrale nummer klopt naar mijn idee ook gewoon.

Hij geeft een fout met "error synchronizing"
Iemand een idee, waar ik de oplossing kan vinden?

-edit-
Mijn simkaart zat vol, problem solved :+

[ Voor 6% gewijzigd door Stien op 17-03-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Lol check die lak: http://www.youtube.com/watch?v=V3sLDhDlB8s :+
Is hij in het echt ook echt zo snel BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik moet zeggen dat ik de snelheid niet zo ervaar.

In het midden van het filmpje (bij igo ed.) valt ook op dat de hand met de stylus onnatuurlijk snel beweegt.

Maar ik heb geen last van de iets tragere werking in de realiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 17:05
Ik wil ook graag een M800 gaan bestellen. Alleen zie ik bij 2call dat de NL versies een levertijd van 3 - 6 weken hebben. Kan ik ook een UK versie kopen en vervolgens een Nederlandse ROM installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Officieel niet en je garantie verloopt dan ook inprincipe.

Offtopic: Ik heb tot nu toe altijd al WWE versies gehad en wou elke keer een NL versie maar vaak niet leverbaar of duurde lang. Lijkt erop dat ik dit keer ook weer vast zit aan een WWE versie :(
Maarja tenminste wel snellere updates :)

[ Voor 67% gewijzigd door XoReP op 26-03-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik heb de laatste tijd last van het feit dat mijn telefoon zonder reden uitgaat.
Zo heb ik al een aantal keer meegemaakt dat nadat ik hem 's avond voor het slapen gaan instel voor de wekker. en dat ik er 's ochtends achter kom dat deze uit staat.

Terwijl er altijd nog meer dan de helft aan energie aanwezig was.
=======
Ook heb ik er sinds kort last van dat wanneer ik de telefoon hard op standby druk, dat het geluid dan ineens niet meer werkt. Een reboot is de enige oplossing. Er komen enkel nog wat rare kraakjes en storingen die lijken op de golven van de zee. Dit euvel doet zich niet voor wanneer de telefoon zichzelf na enkele minuten op standby instelt

Iemand meer hier last van?

WM6.1

geinstalleerde apps:

Slide2 unlock
Pocket informant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Iemand enig idee wanneer de M810 ongeveer uitkomt?
Ik moet mijn abbo verlengen, en wil graag een E-ten, maar is kan nergens een release date vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
M810 is al tijdje uit, is ook niks bijzonders aan behalve in mijn inzien mooier uiterlijk maar met maar een QVGA schermpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Laatst online: 07-05-2024
XoReP schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 07:36:
Lol check die lak: http://www.youtube.com/watch?v=V3sLDhDlB8s :+
Is hij in het echt ook echt zo snel BTW?
Die lak ziet bij die telefoon er nog super uit..
Van mij ziet na 1 maand (!!) er zo uit:
Lakloslating

Even voor de duidelijkheid, het toestel gaat van de originele car-holder in het hoesje, en dus niet los in de zak..

In het echt is ie echt niet zo snel, zeker niet met originele software vol memory leaks.
De custom ROMs werken er wel fatsoendelijk op (mijn zelfgekookte WWE WM.6.1 aku 1.01 is nadat ik 'm een beetje heb opgeschoont erg lekker).
Vind persoonlijk de 64 MB RAM aan de lage kant (zeer zeker voor een VGA toestel).
Maar de hardware is prima in mijn optiek, de software is bagger (maar goed, daar ben ik tweaker voor, een niet tweaker zou ik deze configuratie niet aanraden).
Echter de behuizing is zwaar bagger (het excuus voor een batterijklepje is een zware teleurstelling, en om over de lak maar niet te beginnen)..

Speel toch al heel wat jaren met PDAs en smartphones, heb ondertussen 4 HTC toestellen, waarvan pas 1 kapot is gegaan (van een betonnen trap gevallen), maar deze is binnen 1 maand in verreweg de grootste staat van ontbinding van ze allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Nou ik heb hem net ene minuut geleden toch maar besteld haha :P De WWE versie wel te verstaan.
WM6.1 is overigens ook officieel uit en zou vooral op geheugengebied verbeterd zijn dus ben benieuwd :)

De NL versie is trouwens op dit moment echt kut leverbaar merkte ik en ook updateszijn sneller uit voor WWE dus vandaar voor de WWE gegaan.

[ Voor 26% gewijzigd door XoReP op 02-04-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

XoReP schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:26:
M810 is al tijdje uit, is ook niks bijzonders aan behalve in mijn inzien mooier uiterlijk maar met maar een QVGA schermpje!
Dat QVGA schermpje is inderdaad "jammer". Ik dacht eerst even dat de M810 een verbeterde M800 zou worden, maar ik begrijp niet waarom ze het alom geprezen VGA-scherm eraf halen...

Ik zit te wachten op mijn M800 NL van 2Call. Heeft iemand contact met ze over hoe lang het nog kan gaan duren? (Op de website stond tijdens mijn bestelling: 1-2 weken, nu staat er 3-6 weken. Niet leuk!)

[ Voor 17% gewijzigd door pelleke op 03-04-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Algebeld waar ik mijn WWE heb besteld vertelde dat de importeur ook geen NL's meer had liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Waar kan je de officiële update vinden.
De glofiish website geeft mij geen enkele update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
XoReP schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:26:
Waar zie je die te koop staan dan? want overal waar ik kijk is hij nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Hier heeft hij op leverbaar gestaan: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-m810-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Stien schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:49:
Waar kan je de officiële update vinden.
De glofiish website geeft mij geen enkele update
WM6.1 is wel uit maar de fabrikanten moeten nu ze nog gereedmaken voor de telefoons zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Oh ok,

Ik dacht dat degene boven mij, doelde op een officiele e-ten 6.1 update maar hij had het over de reguliere 6.1 van microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik heb hem alleen nog maar op "Binnenkort leverbaar" zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik zei ook alleen dat hij daar op leverbaar STOND ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb hem sinds zaterdag en hij bevalt me zeer goed alleen iritant is dat als ik bel die stomme keylock erop gaat en na een korte tijd idle, hoe is dit uit te zetten? Bij power al vinkje bij keylock weggehaald iig, maar mocht niet baten.

EDIT: Net schone install gedaan en dan heeft hij het ook. Dus ligt niet aan E-Ten software die er later opkomt.En later ook nog volledige instal gedaan maar mocht niet baten.

Ik heb trouwens ook net gezelezen @ E-Ten users dat iemand speciaal een ROM heb aangepast voor het lock'probleem'. Overigens niet voor het telefoongedeelte.

[ Voor 43% gewijzigd door XoReP op 08-04-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vanaf nu mogen berichten als: Hij is er en waar kan ik hem krijgen of waar niet en hoe lang duurt het voor dat ik hem in huis heb, achterwegen gelaten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Iemand al een nuttig auto houder gevonden.
Bij pdashop heb je een universele houder met van die rubbere ribben. Maar ik heb het gevoel dat deze heel de tijd de zijknoppen indrukken.

Nog steeds geen brodit houder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 17:05
XoReP schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:49:
Ik heb hem sinds zaterdag en hij bevalt me zeer goed alleen iritant is dat als ik bel die stomme keylock erop gaat en na een korte tijd idle, hoe is dit uit te zetten? Bij power al vinkje bij keylock weggehaald iig, maar mocht niet baten.

EDIT: Net schone install gedaan en dan heeft hij het ook. Dus ligt niet aan E-Ten software die er later opkomt.
Dit is ook mijn grootste irritatie. Vooral aangezien de keylock gepaart gaat met een piep!

Dus als iemand hier een oplossing voor heeft ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:WM 6.1 roms zijn not done op GoT. Deze software is nog niet officieel beschikbaar en er zal dan ook geen hulp voorlopig over worden verleend op GoT!

[ Voor 72% gewijzigd door DaannO op 08-04-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w

[ Voor 96% gewijzigd door DaannO op 09-04-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag die ik nog niet eerder ben tegen gekomen en misschien heel obvious:
Is er een mogelijkheid om het toestel uit te schakelen, anders dan de batterij eruit te trekken?
Ik zie ook in de handleiding niet hoe je het toestel kan uitschakelen. Met de aan uit knop gaat alleen het scherm uit en de telefoon in een power save modus en verder kan je alleen de telefoon verbinding softwarematig uitschakelen.

Er zijn situaties waarin ik de batterij wil besparen en het toestel gewoon uit wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik weet igg dat mijn Qtek S200 dat wel kon door powerknop ingedrukt te houden en dan op OK te drukken als er wat gevraagd wordt. Helaas werkt dit inderdaad niet maar kwam wel ergens een ROM tegen waar dit in aangepast was, alleen waar die stond... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik moet nu me M800 als helpdesk telefono gebruiken en word dus nu behoorlijk vaak gebeld op een dag, en gezien ik niet tegen een smerig scherm kan en de hele tijd spastisch met een microvezeldoekje zit te poetsen :') heb ik gezocht naar een oplossing om niet op te hoefen nemen d.m.v het touchscreen of om eerst de telefoon te unlocken. Ik heb gewono de record-hardkey gekoppelt aan de linker-softkey en voila, ik kan nu snel opnemen met me record toets :)

Oja en tijdje terug had ik problemen dat af en toe als ik wou bellen vooral ik niks hoorde e.d. bleek dus zeer slecht 3G bereik van T-Mobile hier te zijn... heb hem nu op GSM modus gezet en werkt als een trein.

[ Voor 19% gewijzigd door XoReP op 17-04-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo XoRep, ik heb nu sinds een week eindelijk een M800 in bezit en was al een aantal dagen op zoek naar een manier, of zoals het in mijn vorige PDA (HTC Tytn) met een programma, om de software-toetsen toe te wijzen. Ik doel hiermee niet op de touch-sensitive buttons links en rechts van de joy-stick, maar bedoel de " toetsen" links en rechtsonderaan je scherm. Geef even aan of hetgeen wat je hierboven beschreven ook daarover gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb bij Buttons gewoon bij het record knopje <Left softkey> neergezet. Die softkeys zelf zijn bij mij gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:35:
Hallo XoRep, ik heb nu sinds een week eindelijk een M800 in bezit en was al een aantal dagen op zoek naar een manier, of zoals het in mijn vorige PDA (HTC Tytn) met een programma, om de software-toetsen toe te wijzen. Ik doel hiermee niet op de touch-sensitive buttons links en rechts van de joy-stick, maar bedoel de " toetsen" links en rechtsonderaan je scherm. Geef even aan of hetgeen wat je hierboven beschreven ook daarover gaat.....
AE Button Plus is je oplossing ;)

Oja en ik merkte laatst ook nog op dat me telefoon na een avond aan mijn GPS lader te hebben gelegen hij niks was opgeladen (cheapass 220V > USB met miniusb kabeltje van me Canon Powershot A550). Ik ben er achter gkeomen dat het ligt aan het type gebruikte USB kabeltje. Mini-USB kabeltjes hebben 5 pinnen en 1 heet de X-pin. Deze moet verbonden zijn met pin 2 en met een weerstand op pin 4. Sommige kabels hebben een andere weerstand erin zitten als die je M800 nodig heb of de X-pin is gewoon helemaal niet verbonden. Je moet dus een mini-USB kabeltje hebben die precies de goede weerstand heeft (of eentje die doorverbonden is van x naar 2 & 4 maar dan werkt alleen de data niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Handige informatie!
Volgende vraag is dan:
Waar vind ik die :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! XoRep, kijk op de website van AE http://ae.inc.ru/index.php.

*knip* doe eens niet oproepen tot het downloaden van een gekraakte versie :)

[ Voor 115% gewijzigd door pven op 21-04-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb weer ff lekker me M800 opgeschoond na wat gexperimenteerd te hebben alleen miste ik MMS en me theme. MEt CPS.exe of CPM.exe onder de windows directory heb ik mms weer terug gekregen maar kan nergens oem.tsk vinden... de standaard Glofiish theme. Weet iemand waar ik die kan vinden zonder hard-reset of misschien naar me mailen of uploaden?

Ook op alle bekende site's is niks te vinden van een theme van de M800.

[ Voor 9% gewijzigd door XoReP op 21-04-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Weet iemand hoe je het geluidje wanneer je scherm naar dimstand overschakeld, uit kan zetten.
Ik vind het nogal irritant worden, elke keer als ik het scherm aanraak. dat ik dan vervolgens 30 seconden later weer "ploink" uit mijn broekzak hoor komen.

Ik kan nergens een instelling vinden. Zelfs niet bij sounds and notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Moest je dacht ik dat backup progje installeren wat ik dacht gelezen te hebben... logisch... nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChRoNiX
Zoals je zelf al zegt, daar is V&A voor en dus niet hier!

[ Voor 79% gewijzigd door DaannO op 22-04-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op maandag 21 april 2008 @ 03:49:
Ik heb weer ff lekker me M800 opgeschoond na wat gexperimenteerd te hebben alleen miste ik MMS en me theme. MEt CPS.exe of CPM.exe onder de windows directory heb ik mms weer terug gekregen maar kan nergens oem.tsk vinden... de standaard Glofiish theme. Weet iemand waar ik die kan vinden zonder hard-reset of misschien naar me mailen of uploaden?

Geef je email adres maar, ik had em al opgeslagen voor een eventuele schone herinstallatie...

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 22-04-2008 15:59 . Reden: Discussie loopt via het forum, niet via mail etc. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stien schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:55:
Weet iemand hoe je het geluidje wanneer je scherm naar dimstand overschakeld, uit kan zetten.
Ik vind het nogal irritant worden, elke keer als ik het scherm aanraak. dat ik dan vervolgens 30 seconden later weer "ploink" uit mijn broekzak hoor komen.

Ik kan nergens een instelling vinden. Zelfs niet bij sounds and notifications
Het is idd PREI_BKupRsto.3.2.AllLan.CAB van de originale eten EXT ROM die geinstalleerd moet zijn om het geluidje en het knipperen van de oranje led oplost...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op maandag 21 april 2008 @ 03:49:

Hier te downloaden http://rapidshare.com/files/109525762/OEM.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Volgende keer graag de edit knop gebruiken, hij zit er niet voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Thnx, ik had hem intussen al gevonden alleen me post is niet goed gepost met dati k hem had gevonden en linkje...
Naja ik heb hem iig, thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
!!! WAARSCHUWING !!!

Update niet de ROM onder Vista! Ook niet met de speciale Vista updater.
Ik eindigde bij een bootloader die op waiting for download stond en niet verder ging en RAPI errors.
Gellukig kon ik de accu eruit trekken en opniuew opstarten (let erop dat je wel het klepje erop terug doet ander gaat het lampje rood knipperen en kan je doen schijten in je broek :+).
Er is wel een manier om onder Vista te updaten maar die werkte bij mij niet. Heb uiteindelijk gewoon ff oud pctje gepakt met XP om me rom te upgraden naar 303.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om met deze pda dit voor mij te doen: Het SPB Benchmark topic Ben nu met de M810 aan het spelen, maar ik wil even weten hoe die zich verhoud tot zijn voorganger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
KZal het even doen :)

EDIT: Hijs hem nu aan het draaien ;)

[ Voor 48% gewijzigd door XoReP op 29-04-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook terug gestuurd. Ik had redelijk veel problemen. Hiervoor had ik de vario II. Ik vind het heel jammer dat ie terug moest, want het scherm vond ik echt super. Heb hem terug gestuurd, omdat:

de accu niet wilde laden op usb (ook niet in de auto lader) Dit deed mijn vario wel.
De accu was slecht.
De coating liet na dag 1 al los van de joystick en na verder inspectie ook bij de flitser.

Heb nu gevraagd of ik hem mag ruilen tegen een tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Dat van het laden ligt aan je usb kabel. de standaard kabel wil activesync draaiende hebben en heb hier een ander kabeltje liggen en die laad wel op zonder software. Ligt aan wat voor weerstandje er in het kabeltje zit. Volgens mij had ik het een paar posts terug al gepost.

Dit bericht is gepost op een M800 via rdp btw :P

[ Voor 9% gewijzigd door XoReP op 30-04-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik zelf heb totaal geen problemen met laden.
Tijdens het werken koppel ik via usb mijn m800 aan mijn laptop, en hij is binnen no time weer fully charged.

Lak problemen heb ik ook gehad. Maar een mailtje naar de verkoper of -ten support en je krijgt een juiste die geenproblemen heeft.

Ik heb die van mij inmiddels 2 maanden zonder enig spoor van lak afbladderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ben nu met de M810 aan het spelen
Waar heb je deze vandaan? w8 al weken op dit toestel :)

** Ow ik zie dat de UK versie beschikbaar is :9 Kan je hier later een NL rom in flashen? **

[ Voor 31% gewijzigd door ApOE op 01-05-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ApOE schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Waar heb je deze vandaan? w8 al weken op dit toestel :)

** Ow ik zie dat de UK versie beschikbaar is :9 Kan je hier later een NL rom in flashen? **
Ik zou nog even een weekje wachten met kopen, dan kan je er meer over vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik ben benieuwd d:)b

(Maar als het nog erg lang gaat duren, neem ik ook gewoon de Uk versie :Y )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Laatst online: 07-05-2024
ApOE schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:01:
Ik ben benieuwd d:)b

(Maar als het nog erg lang gaat duren, neem ik ook gewoon de Uk versie :Y )
Weet wel dat als je de UK verie neemt dat je garantie meteen komt te vervallen, Eten is daar heel streng mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Hoe dat zo? Alleen de taal is anders toch?
Ik ga dit eens na vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Op alles wat u bestelt in onze winkel, zowel online als fysiek, gelden dezelfde garantievoorwaarden, dus ook voor de engelse versie van de glofiish. Op iets wat u niet bij ons besteld kunt u ook geen ondersteuning van ons krijgen.
Ik ga hem nu bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Heb hem net ontvangen >:)

Nog niet echt tijd gehad om er mee te spelen (Moet ook nog een beetje werken).
Maar ik vind het nu al een erg gaaf toestel!
Ik zal later uitgebreid mijn bevindingen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:54
ApOE schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:28:
Hoe dat zo? Alleen de taal is anders toch?
Ik ga dit eens na vragen!
Als je je toestel flasht naar de NL ROM vervalt je garantie. Omdat het een onofficiële ROM is voor dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Standaard gaat die ROM erook niet op en moet je hem eerst hacken en daar zit het euvel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Maakt verder ook niets uit eigenlijk, vind het de engelse taal wel prettig werken :)
Wat stop E-ten er een hoop software op zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
  • Laatst online: 21:28
Okee, ik heb nou net de M800 binnen, en wil eigenlijk die E-ten software eraf hebben. In de openings post staat dat dit mogelijk is door de cameraknop in te drukken tijdens het "aftellen". Maar welk aftellen gaat het hier om dan? Ik zie nergens tussen de harde reset en het installeren van de e-ten software in dat hij ergens aan het aftellen is. Ook als je doorgaat zie ik überhaupt nergens een aftelling?

Kan iemand mij aangeven waar ik nou EXACT die cameraknop in moet drukken? :P

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Pagina: 1 2 3 4 Laatste