Ik kwam deze, bij de meeste al zeer bekende, bench mark tool tegen en het leek mij erg leuk om een grote database aan te leggen van xml files van SPB Bench zodat iedereen zijn toestel tegen die van iemand anders neer kan zetten en zo kan vergelijken.
Het werkt zo:
Hou het hier aub wel ontopic. Dit topic is erg gevoelig om snel offtopic te gaan, echter gaat het ons hier puur om de benchmarks zodat we kunnen patsen met onze resultaten
Dus kom maar op met jullie resultaten, die van mij komen later!
Het werkt zo:
- Download SPB Bench (freeware)
- Pak het programma uit met winrar en installeer het op je PC en PDA. Je PDA moet wel aangesloten zijn op je PC tijdens de installatie!
- Draai de benchmark op je pda (duurt ongeveer 30 min). Ik heb de Word bench uit gezet omdat hij daar steeds vast liep, de rest gaat wel goed.
- Vervolgens kan je via het prog dat op je pc is geïnstalleerd alles uitlezen, maar dat is voor ons niet intressant want wij willen de gegenereerde XML file om te vergelijken!
- Ga op je pda naar My Documents en daar zie je een XML file staan met Spb Bench Results.
- Post die XML hier zodat wij er ook wat aan hebben en via de SPB site kun je alle XML outputs vergelijken!
- Welk toestel is het?
- Welke rom staat erop?
- Heb je, je pda overgeklokt en zo ja wat draait hij nu in MHZ?
- Welke tests heb je wel of niet gedaan?
Hou het hier aub wel ontopic. Dit topic is erg gevoelig om snel offtopic te gaan, echter gaat het ons hier puur om de benchmarks zodat we kunnen patsen met onze resultaten
Dus kom maar op met jullie resultaten, die van mij komen later!
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 26-04-2008 21:19 ]