[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 22:20

Knaak

It's me, Mario!

Zo, net even een heerlijke run voor Helchgam gedaan, dit keer kreeg ik de slime. Kin-only groups rocken gewoon, zelfs met een lvl45 minstrel was het geen enkel probleem.

Dus nu ben ik, als lvl50 Loremaster met 5/6 Beast-Master, de eigenaar van mijn Lesser Giant Eagle, genaamd Ior.

Nu alleen nog de turtle en dan heb ik alle pets. Yay! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 07:28
Anoniem: 252673 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:13:
[...]

Haha, ja. Maar het is veel-TE-groot naar mijn mening.
Ik zoek meer een vaste groep. Ik ken nu enkele mensen, er is eigenlijk maar een iemand in de Kinship waarmee ik optrek. De rest ken ik niet eens. Dus als het me bevalt bij een kleinere guild. Waarmee zelf aan mee kan bouwen. Dan verlaat ik hem, (niemand die me mist :P)
Ik zit op de sanctuary op Laurelin. Je hebt daar net zoveel bemoeienis met de anderen als je zelf wilt. men is behulpzaam en niet arrogant. Heel stel met TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

maartend schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:49:
[...]

Ze zeggen dat freeps for free people staat (en dan meervoud)
Ik was er al achter dat freeps voor free people staat. Maar ik ben nu wel heel erg benieuwd waar creep dan voor staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 219289 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 02:13:
[...]

Ik was er al achter dat freeps voor free people staat. Maar ik ben nu wel heel erg benieuwd waar creep dan voor staat. :P
men zegt "engerds", rechtstreexe vertaling. Ik persoonlijk vind het gewoon mooie wezens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:36

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Creep ~s
Vervelende, monsterachtige wezens in 5 mogelijke smaken. Deze wezens dienen Angmar en dienen daarom opgejaagd en gedood te worden.
Het meest "creepy" is de Stalker, welke vanuit het niets op je neer komt dalen, meestal gevolgd door een stuk of 5 gelijksoortige wezens. Dit betekent meestal een snelle dood. Wanneer men een Stalker alleen treft, is deze echter gemakkelijk te verslaan, mits de Stalker mans genoeg is om niet te "disappearen".

De Blackarrow is een Uruk met belachelijk grote boog, die verder weinig kan. Af en toe schiet dit wezen met vlammende pijltjes, die uiteraard beantwoord worden met gele pijltjes rond het lichaam van de Uruk. Jammer genoeg rennen ze dan altijd weg. Lafaards.

De Weaver is een lastig creatuur met de vervelende neiging je zojuist opgeruimde kamp te bevuilen met spinnenwebben, waardoor bewegen lastig kan blijken. Ook wil dit wezen nogal hard jongen, waardoor je plots een heel nest rondom je hebt staan. Uiteraard is een recentie editie van de Breeland Courier dan nooit te bekennen.

De Reaver is een Orc met relatief lage intelligentie. Snelheid is zijn voornaamste kracht. Het gebrek aan intelligentie wordt gecompenseerd door een nogal overdadig gebruik van zijn wapen. Doodgaan doet dit wezen wel erg fijn. Jammer genoeg is hij te stom dit te beseffen, waardoor ze nogal suicidaal telkens op je af komen rennen.

Als laatste tellen deze verachtelijke creaturen de Warleader. Deze Uruk kan nieuwe energie in andere creeps jagen, waarschijnlijk doordat deze zich zo snel mogelijk bij deze warleader vandaan willen. Ze stinken namelijk nogal uit hun smoelwerk. Een flinke schreeuw tegen een uitgetelde creep, en plots staat deze weer op, vrijwel direct gevolgd door wegrennen van deze warleader.

Tot zover dit schaamteloos gejatte artikel uit "Rhyaehar's Guide to Middle Earth"

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252673

maartend schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:07:
[...]

Ik zit op de sanctuary op Laurelin. Je hebt daar net zoveel bemoeienis met de anderen als je zelf wilt. men is behulpzaam en niet arrogant. Heel stel met TS.
Aye, sommige. Maar het is toch veelste-groot. Ik heb geen haat of niks tegen LVE hoor. Maar ik ga liever iets kleiner :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok ik zit nu op mijn werk.. Jaja met een headset op mensen helpen met Problemen met internet. Er zijn heel veel storingen in Nederland op dit moment :). Maarja heb nu even pauze... Ik zat toch eens na te denken wat ik zal ga doen vanavond als ik thuis ben. Ik denk dat ik eerst mijn Minstrel weer eens online ga gooien om geld te verdienen. Het farmen van leuke items staat ook wel op mijn lijstje.. Tevens de LvL 45 class quests... Grrrrrrrr. Heb nog maar 1 onderdeel... Moet er nog 3... Ik wil toch wel eens mijn karakter af hebben..

Ben ook maar een Burgelar begonnen.. Samen met twee anderen in onze Kin . We hebben tezamen al onze craft quest opgelost.. Zijn we toch weer een aardig wat levels mee opgeschoten.

Nou mijn pauze is voorbij.. Misschien zie ik jullie wel aan de andere kant van de lijn met internet problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine update: nog 25k xp tot lvl 50! =D

Ik heb er echt zin in, ik schiet totaal niet op met lvlen, geniet lekker van het spel, maar het zal ergens toch wel fijn zijn als ik eindelijk mijn eerste lvl 50 character heb. Dan kan ik mijn traits wat gaan verbeteren enzo, dan krijg ik een nog betere minstrel. =)

Zo weer lekker verder questen, heb er zin in. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat zijn je stats met je lvl 49 minstrel
kwa morale en power (dus niet met je buffs aan)

[ Voor 37% gewijzigd door Stronkie op 01-03-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, lees dit te laat, ben inmiddels level 50. :D

Na 6 maanden spelen eindelijk mijn eerste lvl 50, yay. :D

Wel gek om nergens meer xp voor te krijgen, maar ook wel relaxed dat je bent uitgelevelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou vertel.. Ik wil je b asic stats wel eens weten. Kan ik vergelijken hoeveel power and morale ik nog kan bij sprokkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://xs225.xs.to/xs225/08096/screenshot00139402.jpg.xs.jpg

Te lui om te croppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Helaas erg weinig kunnen spelen dit weekend, alleen de vrijdagavond. Wel weer vooruitgang geboekt door boek 3 chapter 4 af te ronden, samen met een flink aanta kill x aantal van y creatures quests in de North Downs. Vanavond maar eens aan de gang met mijn class quest voor de jeweller. Waarschijnlijk zal ik daarvoor weer half middle earth voor moeten doorkruisen.
Ben inmiddels wel de troste bezitter van een huis. Gekozen voor de meest handige locatie en niet voor mijn afkomst. Leef dus nu als elf samen met de little people in de berg. Vol trots mijn eerste trophy in de hoek gezet, samen met mijn eerste stoel en meteen een boom geplant in de tuin, krijgt zo'n rots woning toch wat huiselijks. Ga dus weer flink verder questen en kijken of ik dat huis een beetje gevuld kan krijgen en natuurlijk flink verder sparen voor mijn toekomstige paard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

@Frenwe, je moet nog wel een beetje aan je stats werken, ik heb 357 fate en 396 will op thenor.

Gisteren op Nirin mijn Breastplate gehaald! Nu nog 4 stukken meet voor compleet Rift-Armor. :)

(ik raid met 2 chars dus duurt het even voor beide de hele set hebben hehe :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, jij hebt volledig blue gear, dat scheelt best veel. Heb ik geen geld voor zoals je kunt zien. ;)

En jij moet aan je traits werken. (A) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Deeds zijn best saai, daarom skip ik die zoveel mogelijk tijdens het lvlen :P Maarja, ik heb voorgenomen per week 1 deed af te handelen, dan kom ik er wel.

Eerst maar eens mijn lvl20 Hobbit Burglar lvlen, genaamd Yikes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252673

MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:58:
Deeds zijn best saai, daarom skip ik die zoveel mogelijk tijdens het lvlen :P Maarja, ik heb voorgenomen per week 1 deed af te handelen, dan kom ik er wel.

Eerst maar eens mijn lvl20 Hobbit Burglar lvlen, genaamd Yikes. :)
Oh, ik vind sommige deeds wel leuk. Vooral de deeds waar ik in-combat moralegenerate verhoogd.

Trouwens als skill passief wordt, kun je dan in de toekomst een andere profession pakken en dan nog steeds die skill hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Snap die laatste zin niet helemaal? Skill en profession? dat zijn 2 totaal verschillende dingen? Of bedoel je de tracking skills? Nee, die verdwijnen als je niet de juiste prof hebt. ;)

Trouwens, zie nu pas hoeveel skills de minstrels wel niet hebben, zou daar gek van worden.

Daarom heb ik ook 5 bars in gebruik >:) alles op een hoopje word een zooitje.

En nogal vreemde resolutie: 1264px bij 790px, jij speelt zeker niet native? ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Knaak op 03-03-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:32

TAA

Liever IRC

Ik heb nog een paar deeds open staan (enkel niet geslotte traits) waaronder de aller-aller-ergste: Limrafn Slayer (Advanced)... :X

Is er iemand die hier een goede tactiek, oplossing of locatie voor heeft? Vorige week Circle of Despair gedaan met een full raid nadat we een wipe op de Balrog hadden gehad :P Dat was echt lachen! (de Circle run dan, de wipe wat minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 30-04 14:46
wat een frustrerend weekend zeg.
Ik heb een verse vista 64b ultimate geinstalleerd, laatste ATI drivers (x1900) en kan alles in extra high spelen. Maar helaas bleef die lotroclient crashen zonder ook maar een hint waarom.
uiteindelijk na forums gelezen te hebben en geen steek wijzer te worden, een email gestuurd naar de helpdesk en binnen 10 minuten een reply. of ik even mijn troubleshooting settings wil zetten naar 60fps en engine speed naar medium.. et voila... geen crashes meer.

toch vaag hoor, mijn specs zijn voldoende om WOW full blast te spelen en nu zoveel problemen met lotro.

enfin, ben nu lvl9 guardian en 't gaat lekker (1x dood door crash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Om WoW full blast te spelen heb je weinig nodig hehe.

Thanks voor de tip tho, ik heb al 3 maanden lang crashes en ben ook achter enkele zaken gekomen hoe ze worden veroorzaakt. Maar dit moet ik toch eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:19:

En nogal vreemde resolutie: 1264px bij 790px, jij speelt zeker niet native? ;)
Ik gok gewoon windowed ;)

Doe ik ook, maar wel bijna fullscreen. Voordeel daarvan is dat ik niet eerst alt+tab hoef te drukken als ik mn muis naar m'n andere scherm wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Er zijn meer mensen met een beest van pc en Vista en veel crashes / bsod meemaken. Maar de oplossing die Yokidrink meekrijgt heb ik nog niet gelezen. Ik zal het eens doorspelen binnen de kin.

Van het weekend naar 41,5 gegaan met de Champion. Toch merk ik dat de champ echt een klasse is waarbij de tegenstander gewoonweg eerder dood moet dan jij. nauwelijks tot geen heals en geen CC. Met de captain, hunter en minstrel had ik veel minder last van defeats.

Ornate black as hammers voor mn champion met mn hunter willen maken, maar beide niet kunnen critten. Ik crit de laatste tijd vrijwel niets trouwens.

Wat ik trouwens ook in de OCC lees zijn klachten over Book 12. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:23:
Om WoW full blast te spelen heb je weinig nodig hehe.

Thanks voor de tip tho, ik heb al 3 maanden lang crashes en ben ook achter enkele zaken gekomen hoe ze worden veroorzaakt. Maar dit moet ik toch eens proberen :)
ja en nee. tuurlijk is het relatief makkelijk om alles top te spelen maar de framerate die je overhoudt is bizar weinig als je niet de juiste spullen hebt. Maar inderdaad... lotro is veel gevoeliger en de textures zijn veel gedetailleerder. Ik moet zeggen dat het tot nog toe erg mooi is, ik loop me alleen een breuk van hot naar her hehe

@Jorgasme
even een copie van de mail die ik kreeg naar aanleiding van mijn vraag. fyi, ik had de eventlog voor de crash toegevoegd in de ticket.

Can you try the following...

1) Start the game and go to options
2) Click on Troubleshoot
3) Turn the Engine Speed down to medium
4) Move the Max frame rate slider bar down to 60 fps

Now try the game again and let us know of any improvement.
----------------------------------------------

[ Voor 30% gewijzigd door Yokidrink op 03-03-2008 13:11 . Reden: reply jorgasme ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:55
Anoniem: 191619 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:08:
Toch merk ik dat de champ echt een klasse is waarbij de tegenstander gewoonweg eerder dood moet dan jij. nauwelijks tot geen heals en geen CC. Met de captain, hunter en minstrel had ik veel minder last van defeats.
Champs gaan nu eenmaal snel dood, altijd en overal. Daarom is het zo belangrijk om een tank eerst wat aggro op te laten bouwen of om te zorgen dat je een healer achter je hebt staan.
Toen ik mijn champ levelde deed ik heel veel samen met Minstrel Ellendras zodat ikzelf ei'k nooit veel aandacht aan mijn moralebar hoefde te hebben :).

Afgelopen zaterdagnacht een warg-raid gedaan. 18 Wargs die op de loer lagen terwijl het gevecht tussen Grams en Lug op en neer ging, en steeds opnieuw sloegen we toe op freeps met teveel sterren, Loremasters, Minstrels of Burglars. Soms was het hit en run, maar vaker was het hit, hit, hit en dan pas run (of helemaal geen run als de freeps er huilend om hun buddies vandoor gingen :P )

Ik heb ergens een optie gezien om je fps zichtbaar te maken op het scherm maar wat ik ook doe en waar ik ook zoek ik krijg het niet zichtbaar :(
Iemand die weet welke functies ik daarvoor aan moet zetten?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Je hoeft alleen CTRL-F in te drukken. Kan zijn dat je door interface aanpassingen even moet kijken waar dat verschijnt, maar dat is het enige wat je zou moeten hoeven doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Dat zou moeten zijn : Ctrl-F :)

Misschien heb je het scherm in de layout mode ergens geplaatst waar hij moeilijk is te zien ?

[edit]
darn ! dragonspirit was me voor !

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 03-03-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ctrl + F voor FPS counter ingame :)

Edit: bwha telaat 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Knaak op 03-03-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
LOL :D
Ctrl F zal het wel zijn dan :Y

Ik heb het idd al verplaatst omdat ik 'm in de scherm lay-out wel al gevonden had, maar het was nog steeds niet zichtbaar.

Hoeveel fps halen jullie op welke plekken en met welke instelling? (low-high)
Als ik in EM ben dan is het tijdens meerdere raids en dus 100+ plus chars zelfs op very low amper speelbaar, en daar hoor ik (veel) meer mensen over klagen, floaty names aan maakt het nog een stuk erger maar dat heb je zo nu en dan wel ff nodig om je eigen raid van die van de anderen te onderscheiden. Meestal staat floaty bij mij uit en doe ik het maar eventjes aan, wel l*lig natuurlijk als je daardoor bekenden straal voorbij loopt :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehehe lol...owned ;) Iedereen te snel af geweest.. :P

Ik haal gemiddeld zo'n 40 fps overal. Ettenmoors dan weer niet daar is inderdaad goed spelen soms zo ongeveer onmogelijk door de grote hoeveelheden mensen. Mijn videokaart is dan ook niet de allersnelste die er mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:54:
Hoeveel fps halen jullie op welke plekken en met welke instelling? (low-high)
Als ik in EM ben dan is het tijdens meerdere raids en dus 100+ plus chars zelfs op very low amper speelbaar, en daar hoor ik (veel) meer mensen over klagen, floaty names aan maakt het nog een stuk erger maar dat heb je zo nu en dan wel ff nodig om je eigen raid van die van de anderen te onderscheiden. Meestal staat floaty bij mij uit en doe ik het maar eventjes aan, wel l*lig natuurlijk als je daardoor bekenden straal voorbij loopt :o
Ik heb het niet gemeten, maar sinds boek 12 is het redelijk dramatisch te noemen. Daarvoor had ik er weinig/geen last van. Moet als ik met een fellowship op stap gaan details op low zetten en dan gaat het wel. Laat ik alles op medium/high staan met aller erop en eraan dan zit ik soms echt naar een diashow te kijken, waarbij als het heeeeeel traaaaaag wordt ook mijn geluid de soep in draait en heel erg gruizig/krakerig klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 218701 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:45:
hehehe lol...owned ;) Iedereen te snel af geweest.. :P
Ga eens snel aan het werk hehe >:)

Gebruik zelf nooit de FPS counter, meestal merk je wel hoeveel fps je hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:44

The End

!Beginning

Ik zit tussen de 40-85 fps in (vertical sync aan) op ultra high 1280x1024. Enige probleem wat ik heb is bij Bree. Als ik daar aan kom rennen, dan moet ik altijd even wachten om alle textures te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, moors is inderdaad een fps killer. Ik denk dat ik ergens tussen de 80-110 fps zit op settings medium ( met enkele modificaties richting high ). Maar wanneer er 100 poppetjes op mijn scherm staan in de moors, dan mag ik blij zijn dat ik de 10-15 haal. Dit is ook meer een serverprobleem dan een pc probleem imo.

Mijn conclusie: wanneer het meerendeel er last van heeft, ligt het probleem bij de andere partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Naja, ik raad je gewoon aan 4GB te nemen ipv 2, aangezien dit de oorzaak is van "bree lag".

Ettenmoors/deep word ook beter met 4GB, maar er is ook een deel server-side lag idd. (en je verbinding krijgt het ook te voorduren met 100 freeps en 100 creeps op het scherm. :P )

[ Voor 21% gewijzigd door Knaak op 03-03-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MOAW schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:03:
Naja, ik raad je gewoon aan 4GB te nemen ipv 2, aangezien dit de oorzaak is van "bree lag".

Ettenmoors/deep word ook beter met 4GB, maar er is ook een deel server-side lag idd. (en je verbinding krijgt het ook te voorduren met 100 freeps en 100 creeps op het scherm. :P )
Echter gaat je framerate niet omlaag als de server lagt. Er is een slider in de video options om de kwaliteit van andere mannetjes te verlagen als er heel veel in het scherm zijn. Misschien zou je daar een mee kunnen experimenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Crowd cache size ja, als deze op 2.0 staat heb je geen last van "pop-up npc's ". Alleen is dit wel extreem memory-intensive.

Maarja, ik heb zelf vrijwel nooit lag, alleen crashes heb ik last van. (vista x64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Meh, ik heb in de Moors altijd een brakke FPS van max 30. Misschien moet ik ook maar eens de resolutie enzo wat omlaag zetten. 1920x1200 op ultra high is misschien wat te veel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:09:
[...]

@Jorgasme
even een copie van de mail die ik kreeg naar aanleiding van mijn vraag. fyi, ik had de eventlog voor de crash toegevoegd in de ticket.

Can you try the following...

1) Start the game and go to options
2) Click on Troubleshoot
3) Turn the Engine Speed down to medium
4) Move the Max frame rate slider bar down to 60 fps

Now try the game again and let us know of any improvement.
----------------------------------------------
Volgens mij heb je iemand binnen mijn kin HEEL erg blij gemaakt. Ik speel vaak met een Loremaster die met zijn Vista set up soms wel binnen een uur 10 keer offline ging door zn client/bsod/etc. Nadat hij gisteren met ons meeging chap 5 book 5 ( voor de ziljardste keer) en er twee keer uitvloog, herinner ik me je mail:

De fps op 60 en engine speed op medium: Geen crashes meer voor de LM!! _/-\o_

Bedankt dude!!

------------------------------------------------------------

Maakte een start met 42 champion in angmar. Ik moest toch wel wennen aan de gewijzigde locs van mobs en questgebieden. Ook is mob opvulling en indeling gewijzigd, een goed voorbeeld is Dark Raiders in morfil.

2 polished black ash hammers kunnen critten met mn hunter voor mn champion ( echt prettig als je self containing bent op veel beroepen), maar die hammers zien er animatie-gezien slecht uit. Twee pikhouwelen lijken het wel met aardige stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het ziet er naar uit dat mijn fps zelfs in de drukste momenten (100+ chars) niet echt beneden de 30 zakt (op low) en het schokken van het beeld dus serverside ligt. Niet dat dit nu een openbaring is, maar het is wel pretting om het bevestigd te zien dmv harde ciifers.

Gisteren mijn sterren (naja 1.5 ster :+ ) omgeruild voor Rank 5 (Soldier).

Nog 2 passive traits te gaan voor Signature (7000 en 12000 dp), maar eerst wil ik (groep)heal 'rallying howl' (5K) en tegelijk nog wat rocks voor 'Four Legged Foe' racial trait voor 5% extra spee en 1% extra evade.

Niet bijster nuttig en het kan zelfs backfiren omdat het mogelijk extra aandacht trekt wat op 30 sec. stun/root kan rekenen :X, maar het kan natuurlijk ook dat de minder dapperen het dun in de broek laten lopen van angst ;) Maar ik vind deze skin zo geweldig dat ik er 5000 dp en 160 silver aan heb besteed :o :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rsLpff3Ak9YMg5GP9yoC3hqn/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Zo! Maar gekocht dus... 7 euro! (van 49,95) voor dat bedrag kon ik het niet laten liggen.

Nu nog patchen enzo, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
CE Lotro voor 10 euro bij Bart Smit:

http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=148210

En er is nog goed nieuws (bron www.9lives.be gamesite):

Codemasters en Turbine Inc hebben vandaag aangekondigd dat op Connect 08 een grootse aankondiging zal plaatsvinden van The Lord of the Ring Online: Shadows of Angmar.

Connect 08 is een gamesevent georganiseerd door Codemasters waar fans van role playing games serieus aan hun trekken zullen komen. Volgens David Solari, Vice President en General Manager van Codemasters Online, begint Connect 08 een evenement te worden met groot nieuws: “We zijn zeer verheugd dat Turbine speciaal naar Europa zal komen om de grote aankondiging te doen van The Lord of the Rings Online. Ik garandeer je dat dit de community op haar grondvesten zal doen daveren”

Voor Jeffrey Steefel, Executive Producer van The Lord of the Rings Online, is Connect 08 de ideale plaats om de game voor te stellen. Birmingham is immers de plaats waar J.R.R. Tolkien zijn jeugd heeft doorbracht.

Connect 08 zal op 14 en 15 maart plaatsvinden. Het evenement zal alle gaming titels van Codemasters Online bevatten, waaronder ArchLord, RF Online en Dungeons & Dragons Online: Stormreach.

[ Voor 83% gewijzigd door Hurtebise op 04-03-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Iik net die CE gekocht.

Als iemand strax een budy code wil? PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die "Grote aankondiging" is de eerste Expansion pack, het nieuwe deel rondom Moria.

En dat bericht staat trouwens al 2 weken op de lotro.com site. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:37
Hurtebise schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:47:
CE Lotro voor 10 euro bij Bart Smit:

http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=148210

En er is nog goed nieuws (bron www.9lives.be gamesite):

Codemasters en Turbine Inc hebben vandaag aangekondigd dat op Connect 08 een grootse aankondiging zal plaatsvinden van The Lord of the Ring Online: Shadows of Angmar.

Connect 08 is een gamesevent georganiseerd door Codemasters waar fans van role playing games serieus aan hun trekken zullen komen. Volgens David Solari, Vice President en General Manager van Codemasters Online, begint Connect 08 een evenement te worden met groot nieuws: “We zijn zeer verheugd dat Turbine speciaal naar Europa zal komen om de grote aankondiging te doen van The Lord of the Rings Online. Ik garandeer je dat dit de community op haar grondvesten zal doen daveren”

Voor Jeffrey Steefel, Executive Producer van The Lord of the Rings Online, is Connect 08 de ideale plaats om de game voor te stellen. Birmingham is immers de plaats waar J.R.R. Tolkien zijn jeugd heeft doorbracht.

Connect 08 zal op 14 en 15 maart plaatsvinden. Het evenement zal alle gaming titels van Codemasters Online bevatten, waaronder ArchLord, RF Online en Dungeons & Dragons Online: Stormreach.
bah 4 maanden geleden nog 69 euro betaald daarvoor en dan zit er niet eens in de doos wat er op staat.

ja je kan mailen met ze zodat ze die map en dvd opsturen alleen doen ze dat niet of heel weinig ik heb ze na 4 maanden nog niet binnen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de kaart wel mogen ontvangen, de DVD helaas niet. Voor de kaart was zelfs een aparte pagina om aan te geven dat je hem niet had ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MOAW schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:45:
Die "Grote aankondiging" is de eerste Expansion pack, het nieuwe deel rondom Moria.

En dat bericht staat trouwens al 2 weken op de lotro.com site. :P
Heb je daar een linkje van, want ik heb het nog nergens zien staan? (overgens vermoed ik wel dat het een expansion is, maar volgens mij wordt dat Rohan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The End schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:34:
[...]

Heb je daar een linkje van, want ik heb het nog nergens zien staan? (overgens vermoed ik wel dat het een expansion is, maar volgens mij wordt dat Rohan :P)
Ik denk ook eerder aan Moria :) Omdat ze eerder in een dev chat al hebben aangegeven dat het maken van onder andere de dwarf homestead een goede test was voor de volgende grote expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Ik dacht gisteren na een uurtje wel te kunnen gaan spelen, maar wat een gedoe zeg, met al die patches... met elkaar iets van 4 gig volgens mij. Blijft die book 11 nog hangen ook, kan ik weer overnieuw.

Ik weet totaal niet wat voor class ik moet gaan beginnen en wat voor race... wat bevelen jullie me aan voor een beginner in LOTRO, maar ervaren MMORPG'er.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:51:
Ik dacht gisteren na een uurtje wel te kunnen gaan spelen, maar wat een gedoe zeg, met al die patches... met elkaar iets van 4 gig volgens mij. Blijft die book 11 nog hangen ook, kan ik weer overnieuw.

Ik weet totaal niet wat voor class ik moet gaan beginnen en wat voor race... wat bevelen jullie me aan voor een beginner in LOTRO, maar ervaren MMORPG'er.. ;)
Updates zijn er nu eenmaal wel veel geweest. Dat is zowel een voordeel als een nadeel. ;) Een voordeel omdat er veel nieuwe dingen bij komen, een nadeel omdat je veel moet updaten.

Wat voor race of class je wil beginnen hangt nogal af van je eigen voorkeuren, tank je graag, heal je liever...dat soort dingen. Race vind ik zelf niet zo belangrijk. Er zijn een paar races die bepaalde classes niet kunnen worden natuurlijk, maar goed. Even alles bekijken. Filmpjes van de classes bijvoorbeeld en baseer je keuze op je eigen voorkeur. Je kunt tenslotte altijd weer een nieuw karakter rollen als de eerste keuze je niet beviel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Anoniem: 230357 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:46:
[...]

Ik denk ook eerder aan Moria :) Omdat ze eerder in een dev chat al hebben aangegeven dat het maken van onder andere de dwarf homestead een goede test was voor de volgende grote expansion.
Ik denk ook wel dat Moria erbij zit, maar dat is toch geen groot gebied? Moria wordt volgens mij een grote instance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

The End schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:34:
[...]

8)7 Moria komt eerder aan de beurt in het verhaal dan Rohan, en aangezien Moria een van de grootste plaatsen in Middle-Earth is zal deze met enkele extra gebieden makkelijk als expansion released kunnen worden.

En lees de dev chats, daar staat al dat book13 een nieuw gebied brengt waar "we voor het eerst de zee zullen zien". Dus de Grey Havens. ;)

Ook zeggen ze "dat ze door Goblin town, Thorins hall homesteads en Sarnur" een hoop hebben geleerd "for something big".

nu jij weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:51:
Probeer gewoon is wat. Race zegt heel erg weinig, alleen als voorwaarde voor sommige classes. En de begininstances verschillen per race, maar later in het spel merk je er niets van. Kies dus gewoon wat je er leuk uit vind zien ofzo. :)

Probeer qua classes ook gewoon is wat. Maak is wat aan, en speel er een paar uurtjes mee, dan kun je er in ieder geval iets over zeggen (alhoewel de speelervaring uiteindelijk wel natuurlijk lang niet echt volledig is met wat je op latere levels kunt). Ga er niet vanuit dat je eerste character de enige is waar je de rest van je leven aan vastzit, ga eerst is wat proberen, dan kun je dan een betere keus maken, en daar echt mee verder gaan spelen en levelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Kwa race zit er wel degelijk verschil in, bijvoorbeeld een Dwarf Guardian gaat langer mee dan een Men Guardian. Dit komt door de Racial traits en Race-specific nerfs/buffs (niets aan het veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Probeer gewoon is wat. Race zegt heel erg weinig, alleen als voorwaarde voor sommige classes. En de begininstances verschillen per race, maar later in het spel merk je er niets van. Kies dus gewoon wat je er leuk uit vind zien ofzo. :)
Ben hier niet geheel mee eens, aangezien ik een mens heb en een elf, waarbij deze rassen tijdens het levellen nature skills krijgen, waaronder voor

de elf:
  • Eldar grace: een 75% parry chance
  • Sylvan Shadows: een lichte stealth mode
  • return to Rivendell fast travel skill
  • Elf bow trait voor meer damage met bows
de mens
  • een waardeloze punch als je wapens uit je handen zijn geslagen
  • een uberheal van 2200-3000 morale
  • fellowship improvement skill
  • return to bree fast travel
Over hobbit en dwarf kan ik niet veel zeggen, maar een dwarf kan best taaier zijn.

Daarbij heeft de mens van nature wat meer might, een elf weet ik niet uit mijn hoofd, iets met disease resist

-----------------------------------------------------------------------

De collectible items in angmar (aughaire quests) 3/3, 5/5 items zijn best leuk en vernieuwend. Hoewel een hele armour set qua stats niet beter zijn dan de Tal bruinen Trollshaws set. van 42 naar 42,5 gegaan binnen een uur samen met een onbekende captain. De hillbeasts end quest is een solo-instance geworden die voor een hunter best moeilijk kan zijn op lvl 39-42 aangezien je te maken hebt met veel spawnende hillbeasts, erg aggressief met veel dps, waardoor je waarschijnlijk niet alle schoten afkrijgt. Met veel AoE skills van de champion ga je daar veel makkelijker doorheen.

wat vinden jullie van de wijzigingen in angmar?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 05-03-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MOAW schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:37:
8)7 Moria komt eerder aan de beurt in het verhaal dan Rohan, en aangezien Moria een van de grootste plaatsen in Middle-Earth is zal deze met enkele extra gebieden makkelijk als expansion released kunnen worden.
Ik weet dat Moria eerder aan de beurt komt in het verhaal. Ik verwacht echter niet dat er een complete expansion voor gebruikt gaat worden.
En lees de dev chats, daar staat al dat book13 een nieuw gebied brengt waar "we voor het eerst de zee zullen zien". Dus de Grey Havens. ;)
Wat heeft book 13 er mee te maken? We hadden het toch over een mogelijke expansion?

Overgens kan het ook Forochel zijn. In de book12 quests zou redelijk duidelijk moeten worden wat het nieuwe gebied wordt.
Ook zeggen ze "dat ze door Goblin town, Thorins hall homesteads en Sarnur" een hoop hebben geleerd "for something big".

nu jij weer. :)
Nogmaals, dat hoeft niet specifiek met een expansion te maken te hebben. Misschien komt Moria wel in book 14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:20:
Kwa race zit er wel degelijk verschil in, bijvoorbeeld een Dwarf Guardian gaat langer mee dan een Men Guardian. Dit komt door de Racial traits en Race-specific nerfs/buffs (niets aan het veranderen).
Moaaah....ben ik het niet helemaaaal mee eens. Ik heb dus een hobbit guardian, en ben nog niet veel guards tegengekomen die mij "eruit taunten". Het lijkt wel of hobbits een aangeboren taunt hebben :). Betere taunts, minder raiders die agro krijgen, raid gaat langer mee.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat de persoonlijke skills veel belangrijker zijn dan die van een bepaalde class. Dus neem gewoon wat je leuk vindt :) , ik heb ook geen problemen met tanken in de Rift (raid-zone) met mijn hobbit.

( hobbits hebben trouwens een trait :faint death) Deze gebruik ik trouwens niet heel vaak wanneer ik in een raid aan het tanken ben. :9~

[edit]
Zou er met de expansion ook een nieuwe level cap komen ? Zo ja, heeft iemand al een idee hoe ze dit gaan combineren in de moors? (zie ook mijn eerdere vraag hierover )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 05-03-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He ja...laten we lekker gaan gokken wat de expansion gaat worden.. ;) Ik zie het allemaal wel als het zover is. :) Voorlopig heb ik nog meer dan zat te doen in Middle Earth dus ik dabber gezellig nog wat door alle gebieden heen met mijn diverse personages en zal wel zien wat er dan bijkomt.

Voor die aankondiging moeten we ook nog even geduld hebben, dus ja..speculeren is leuk, maar zo doelloos...wie weet hebben we het allemaal wel compleet mis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:48:
Voor die aankondiging moeten we ook nog even geduld hebben, dus ja..speculeren is leuk, maar zo doelloos...wie weet hebben we het allemaal wel compleet mis. ;)
Dat maakt speculeren niet minder leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The End schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:52:
[...]

Dat maakt speculeren niet minder leuk. :)
Inderdaad. Dat is ook wat ze willen, daarom komen ze met niet volledige informatie naar buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

@Tank ze hebben al gezegd dat ze voor monsterplay waarschijnlijk nieuwe gebieden maken, waar de lvl cap dan ook weer hoger komt te liggen. Hoe dit uit gaat pakken, tja, time will tell.

En ik bedoelde dat Dwarfs betere mitigation hebben, waardoor ze dus meer kunnen hebben. Ook de trait: Endurance of Stone is de beste trait die er simpelweg in de game zit. Hiermee kan je voor 10sec 100% common/fire/shadow mitigation halen. Erg handig in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:19:
@Tank ze hebben al gezegd dat ze voor monsterplay waarschijnlijk nieuwe gebieden maken, waar de lvl cap dan ook weer hoger komt te liggen. Hoe dit uit gaat pakken, tja, time will tell.
Er is waarschijnlijk maar 1 oplossing, creeps ook laten levelen :). Want als je ze gelijk 60 maakt, maken de freeps geen kans totdat die allemaal zijn geleveled. En als je ze 50 laat, dan maken de creeps naar verloop van tijd geen kans meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit op me werk nu. Hoeveel gig neemt jullie Lotro map nu in aan schijfruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Rond de 8-9G schat ik zo.

*Zit ook op het werk.

[ Voor 33% gewijzigd door Knaak op 05-03-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 191619 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:21:
De collectible items in angmar (aughaire quests) 3/3, 5/5 items zijn best leuk en vernieuwend. Hoewel een hele armour set qua stats niet beter zijn dan de Tal bruinen Trollshaws set. van 42 naar 42,5 gegaan binnen een uur samen met een onbekende captain. De hillbeasts end quest is een solo-instance geworden die voor een hunter best moeilijk kan zijn op lvl 39-42 aangezien je te maken hebt met veel spawnende hillbeasts, erg aggressief met veel dps, waardoor je waarschijnlijk niet alle schoten afkrijgt. Met veel AoE skills van de champion ga je daar veel makkelijker doorheen.

wat vinden jullie van de wijzigingen in angmar?
Vond de aughaire quests wel erg veel, maar ook erg makkelijk.
Ben in nog geen week tijd van 45 naar 49 gegaan, en dan bijna alleen maar solo quests. (en dan speel ik alleen in de avonduren)
De items zijn inderdaad leuk om te verzamelen, maar wel een beetje vreemd dat je wel goed op moet letten met het selecteren.
Je krijgt bijvoorbeeld 3 items te zien, waarvan er maar 1 voor een set is.
Als je dan nog niet weet dat je de hele set wilt, en je kiest wat anders, dan krijg je de set dus nooit meer compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit ook op mijn werk nu, maar dat zal niet misselijk zijn.. :P Hij begint al met een slordige 10GB na installatie, laat staan na alle updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:08:
[...]

Volgens mij heb je iemand binnen mijn kin HEEL erg blij gemaakt. Ik speel vaak met een Loremaster die met zijn Vista set up soms wel binnen een uur 10 keer offline ging door zn client/bsod/etc. Nadat hij gisteren met ons meeging chap 5 book 5 ( voor de ziljardste keer) en er twee keer uitvloog, herinner ik me je mail:

De fps op 60 en engine speed op medium: Geen crashes meer voor de LM!! _/-\o_

Bedankt dude!!
beetje late reactie (niet veel tijd gehad) op je berichtje mgoed.

Ik heb nog eens getest door hem terug op max fps te zetten (al haal ik dat niet, kom nooit boven de 50fps uit in extra high) en crash boem... Het lijkt er dus op dat het niet ligt aan hoeveel fps je daadwerkelijk haalt maar meer een dieper liggend probleem. enfin.. 't is zo opgelost dus dat is mooi.

btw, al heb ik nooit echt veel tijd om te spelen... hebben jullie nog ruimte in je kinship? je zit toch op Laurelin server?

[ Voor 3% gewijzigd door Yokidrink op 05-03-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik ga terug starten op voorwaarde dat ik:
- voldoende schijfruimte kan vrijmaken :'( (valt nt mee, als gamer 80 gig in totaal hebben)
- ik voldoende solo pve content voor lvl 39+ dwerg guard vind (suggesties gebieden meer dan welkom)

Ben Bluntor op Eldar

[ Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 05-03-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Als ik de engine speed op medium zet en FPS op 60 haal ik maar een magere 20fps. Terwijl ik met engine op Ultra High een dikke 133 fps haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
MOAW schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:55:
Als ik de engine speed op medium zet en FPS op 60 haal ik maar een magere 20fps. Terwijl ik met engine op Ultra High een dikke 133 fps haal.
als je game niet crashed hoef je je ook geen zorgen te maken om de troubleshooting sliders he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:47:
Ik ga terug starten op voorwaarde dat ik:
- voldoende schijfruimte kan vrijmaken :'( (valt nt mee, als gamer 80 gig in totaal hebben)
- ik voldoende solo pve content voor lvl 39+ dwerg guard vind (suggesties gebieden meer dan welkom)

Ben Bluntor op Eldar
Een harde schijf erbij is tegenwoordig zo duur toch niet? Dan kun je er voorlopig weer volle bak tegenaan. Lijkt me zeker in een dergelijk geval een goed idee.

Solo pve content is er in mijn ogen ruim voldoende. In Angmar is er ook best veel makkelijker geworden, waardoor je nu meer kunt soloen daar. Trollshaws is een gebied waar je rond level 39 nog goed terecht kunt, net als Evendim (waar ook nog wel wat quests te vinden zijn voor dat level) Volgens mij is er zat te doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Yokidrink schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:58:
[...]

als je game niet crashed hoef je je ook geen zorgen te maken om de troubleshooting sliders he ;)
Als er iemand veel crashed ben ik het wel.. soms 6 keer in 5min. 8)7

Leuk dat ze dat niet hebben vermeld op de verpakking van Vista x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 230357 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:26:
Er is waarschijnlijk maar 1 oplossing, creeps ook laten levelen :). Want als je ze gelijk 60 maakt, maken de freeps geen kans totdat die allemaal zijn geleveled. En als je ze 50 laat, dan maken de creeps naar verloop van tijd geen kans meer :).
[inkoppertje]
En hoe was dat dan in de begindagen toen de eerste freeps op 40 EM in konden en er geen lvl 50 freeps waren? Toen waren de creeps ook al lvl 50 :P .
[/inkoppertje]
Blijft een beetje lastig natuurlijk en een tijdelijke(?) onbalans zal er ongetwijfeld (weer) komen, maar ik denk dat creeps laten levelen dan de enige mogelijkheid is.

Level-cap ophogen gaat imho sowieso voor de nodige opschudding zorgen. Alle items zullen herzien moeten worden, de nu top-of-the-bill gear kan je ws weggooien (adieu zuurvergaarde Rift-gear en moeizaam bijeen gesprokkelde craft spullen).

Ik moet nog zien of ik door blijf spelen als de level-cap opgehoogd word, mss blijf ik wel alleen creep-side of kap er helemaal mee. Ik vind het geen fijn idee om de dingen waar je maanden lang naar toe gewerkt hebt ineens nutteloos ziet worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:14:
[...]
Ik moet nog zien of ik door blijf spelen als de level-cap opgehoogd word, mss blijf ik wel alleen creep-side of kap er helemaal mee. Ik vind het geen fijn idee om de dingen waar je maanden lang naar toe gewerkt hebt ineens nutteloos ziet worden.
Ineens nutteloos lijkt me wat overdreven. Neem aan dat je de eerste levels na een levelcap nog plezier genoeg van je "oude" spullen blijft houden. Er zullen echter inderdaad weer nieuwe (nog meer) fel begeerde spullen te vinden zijn na verhoging van de levelcap. Een uitbreiding zonder verhoging lijkt me echter ook niet werken, dus dat de level cap omhoog gaat lijkt me een (bijna) vaststaand feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Om even te reageren op dat hele boek 13 verhaal.. dat wordt waarschijnlijk niet Mithlond (Grey havens) hoor. Ik denk eerder het gebied tussen de Shire en Ered Luin, namelijk de Tower Hills of de Far Downs (al liggen de Tower Hills tussen de FDs en de zee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ineens als in absolute tijdseenheid niet natuurlijk, maar binnen 5 levels zeker wel en hoeveel tijd heb je nodig om 5 levels te winnen?

Persoonlijk kijk ik erg wantrouwend naar het verhogen van de level-cap, meer content zou mij ws meer aanspreken, dingen als de Rift en het nieuwe deel Ettenmoors zijn een prima uitbreiding met een marginale winst als je al volledig epic was waardoor je 'oude' spullen nog steeds top-end blijven.

We zullen gauw genoeg zien wat er gaat gebeuren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Zeggen ze volgende week op Connect08:

"We are very pleased to announce that the Auction House is now working as intended!"

Zolang ze dat maar fixen + World-Eater pathing issues. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Patchnotes voor komende patch:
http://community.codemast...ead.php?p=3764023#3764023

Auctionhouse eindelijk gefixed!! Echter nog geen releasedate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het zou verdorie tijd worden. Kan ik tenminste weer verder gaan met echt geld verdienen, in plaats van dat posten in de hoop dat mensen echt alle 40 pagina's door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:45:
Het zou verdorie tijd worden. Kan ik tenminste weer verder gaan met echt geld verdienen, in plaats van dat posten in de hoop dat mensen echt alle 40 pagina's door gaan.
Ik zet niet eens iets op het AH. Juist om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:14:
[...]
[inkoppertje]
En hoe was dat dan in de begindagen toen de eerste freeps op 40 EM in konden en er geen lvl 50 freeps waren? Toen waren de creeps ook al lvl 50 :P .
[/inkoppertje]
Hehehe , ik speel nog niet zo heel lang lotro, dus heb ik ook geen idee hoe dit in het met de lvl40-50 range is opgelost. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Heel simpel Tank, de freeps kwamen pas rond level 47 naar Ettenmoors. Er waren ook enkele die op lvl40 al gingen verkennen, alleen waren de creeps al een stukje verder en waren ze met meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

maartend schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:31:
Ik zet niet eens iets op het AH. Juist om die reden.
Ik zou het wel doen als ik jou was. Ik heb al redelijk wat geld bespaard (en verdiend :P) met de AH op deze manier. Mensen nemen de moeite niet om de hele AH te doorzoeken en kopen het eerste wat ze tegen komen. Of ze weten niet wat iets waard is en zetten het voor een belachelijk laag bedrag op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 10-05 18:32

TAA

Liever IRC

The End schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:05:
[...]

Ik zou het wel doen als ik jou was. Ik heb al redelijk wat geld bespaard (en verdiend :P) met de AH op deze manier. Mensen nemen de moeite niet om de hele AH te doorzoeken en kopen het eerste wat ze tegen komen. Of ze weten niet wat iets waard is en zetten het voor een belachelijk laag bedrag op de AH.
Er zijn inderdaad leuke koopjes te krijgen op dit moment (Beryl Shard 600S 8)7 ) maar ik vind het niet opwegen tegen alle ellende die je hebt met zoeken en de extra tijd die nodig is om iets tegen een *gangbare* prijs te verkopen. Bijna een week om Ancient Steel weapon recipes te verkopen rond 1G had ik nog niet meegemaakt...

Gisteren de moed verzameld en naar de Shire gegaan... Post, Pies en 75 Quests... wat was ik blij toen ik eindelijk uitlogde :P Nog maar 13 deeds te gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Ik begin eindelijk met mijn Champion de 50 te naderen. Ben nu lvl 45 en bezig om mijn eerste lichtblauwe item te vergaren :P

Van het weekend ga ik proberen om met mijn lvl 17 (minstrel) de master quest voor jeweller af te ronden. Ik moet daarvoor in Angmar een lvl 40 orc afmaken. Het rennen naar Rivendell toen hij lvl 13 was, was al bijna 'one (last) bridge to far'... De aggro is extreem. Zelfs de hoar mantles komen vanaf de rand van je zichtveld aanrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
The End schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:37:Het rennen naar Rivendell toen hij lvl 13 was, was al bijna 'one (last) bridge to far'... De aggro is extreem. Zelfs de hoar mantles komen vanaf de rand van je zichtveld aanrennen.
moet je dat eens als lvl1 kip proberen ;-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:18:
[...]
moet je dat eens als lvl1 kip proberen ;-)
Inderdaad. Ik werd op 100 meter van Rivendell doodgemept door een Lynx in stealth :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
MueR schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:59:
[...]

Inderdaad. Ik werd op 100 meter van Rivendell doodgemept door een Lynx in stealth :(
Dat meen je niet, is echt balen. Dat is echt een fokin lang stuk gek :(

Ik heb gisteren mooi book4 kunnen voltooien. Paar weken terug (voor book12) 1x gedaan, maar we werden toen vrij rap gewhiped. NU, ik 1 lvl hoger ben (lvl44) nogmaals met een PUG geprobeerd. Direct mijn nieuwe burglar skills (sinds book12) kunnen testen. Nu liep het veel beter dan voorheen. Ik weet dus niet of ze de final makkelijker hebben gemaakt.
Leuke eindquest zo met Legolas en die elite master troll killen. Ik kan nu eens beginnen aan The Misty Mountains aangezien the trollshaws zogoed als completed zijn.

Daarnaast mijn Hunter gisteren ook nog op lvl38 gekregen, deze is Evendim onveilig aan het maken. Vanaf lvl38 heb ik de volgende skill erbij:
"Beneath Notice"
Wat kan ik hiermee, zie niet echt een toegevoegde waarde, zeker niet met een CD van 20 min. Of is deze als wanneer je ongewilt veel agro op een bepaalde mob(s) hebt, deze weg wordt genomen?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst een troll gerolled in de Moors :). We stonden namelijk op het punt om TA te verliezen ;). Wel lachen hoor ! ! Uiteindelijk TA in creep handen weten te houden, was wel heeeeel erg close, ze zaten al aan de tyrant te knabbelen maar samen met de creeps ze toch weer naar buiten weten te werken, hierna deden ze nog een poging tot lug, maar ook hier ging het onze kant op. Denk eerlijk gezegd wel dat de troll de cruciale factor was ( niet zozeer omdat ik hem speelde).

Ook de spellomschrijvingen van de troll, hahahaha, weet ze niet meer precies maar was zoiets als: Foot up...Foot down...make things hurt, sometimes make things move slow. Of ziets van: Take rock, throw rock far, sometimes hit things far away. Ach ja , kan dit soort humor wel waarderen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vond dit nog:

Quote:
Originally Posted by Hayoo
Actually no, they said No Grey Havens anytime soon. Otherwise I never would have put it so early.

Quote:
Originally Posted by Scenario
We've said we weren't planning on Tower Hills/Far Downs anytime soon. There's a difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gisteren install gedaan. Ging snel. Had op 1,5 uur alles binnen en geïnstalleerd. Niet verwacht met al die books erbij. Wel bagger om dat spel te zien op een pc met een 6600GT (128 MB) en een 22 inch scherm, alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:40:
[...]

Dat meen je niet, is echt balen. Dat is echt een fokin lang stuk gek :(
Yup, ik had de pas tussen de bergen door al in zicht. Toen was ik wel even gefrustreerd ja.
Daarnaast mijn Hunter gisteren ook nog op lvl38 gekregen, deze is Evendim onveilig aan het maken. Vanaf lvl38 heb ik de volgende skill erbij:
"Beneath Notice"
Wat kan ik hiermee, zie niet echt een toegevoegde waarde, zeker niet met een CD van 20 min. Of is deze als wanneer je ongewilt veel agro op een bepaalde mob(s) hebt, deze weg wordt genomen?
Inderdaad, voor korte tijd heb je 60% minder threat, wat doorgaans betekent dat een minstrel een seconde of 20 de tijd heeft je te healen. Met een beetje goede tank/champ in je group zal het waarschijnlijk ook betekenen dat je de agro kwijt bent tot diegene dood is, of de npc dood is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 05-02 17:08
The Tomb of Elendil is ellende....pfffff

Denk dat ik nu voor het eerst echt heb moeten knokken met mn lvl 40 BRG. Fellowship van 1 mns, 2 hnt en 1 cpt (lvl 50). En we hebben het zwaar gehad.
Weliswaar geen whipes maar veel defeats voor spelers en regelmatig wel erg weinig groen in de balkjes.
Aan het eind de turtle ging wel erg makkelijk... eerste FM iedereen Y en toen hakken. Ik zag dattie 5K health over had en spurtte er weer eens heen voor een nieuwe FM wassie ineens dood. Naja eind goed al goed.

Wel jammer dat mijn plan was: ff een uurtje spelen, kwas 3 uur kwijt denk ik :)

Advies: Rename de quest tomb of ellende en bereid je voor om geswarmed te worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren voor de eerste keer CD ingedoken, voor mijn class had ik een item nodig, en een kingroup had nog een plekje over.

Van te voren werd al gezegd dat het niet zeker was of we mijn item gingen halen, we wisten niet zeker waar ie dropte, en of we daar langs kwamen.
We gingen voor een slime ding ofzo, en dat zou wel even duren tot we daar waren.

Gelukkig was ik de 2e tank, en had ik goede ondersteuning van mijn kinmembers, zodat mij overal duidelijk werd gemaakt wat ik precies moest doen, en waar ik op moest letten.
Ik was ook nog geen lvl50, en de eerste keer in een grote instance (uru of rift ben ik ook nog niet geweest), dus ik moest me wel even bewijzen :)

We hadden een heerlijke group, iedereen (behalve ik op zekere hoogte) wist wat ie moest doen, en we hebben maar een paar deaths gehad.
Ook moesten we een grote 60k troll killen, die een benodigde sleutel zou droppen. heeft even geduurd voor deze plat lag, maar het mooie was dat ie mijn class item dropte! :D
Dat is dus alvast 1 van de 4 binnen, de rest moet in uru gaan halen.

De eindbaas voor het slime ging ook erg gladjes, helaas 1 (net niet) wipe doordat we echt tekort aan power hadden, we kregen ook geen enkele conjunction getriggerd om allemaal op blauw te rammen.
Gelukkig kon 1 speler veilig achter een pilaar blijven staan om de boss active te houden, terwijl de rest retreate, en opnieuw verzamelde om weer aan te vallen.
Daarna dat beest eindelijk omgelegd, en kon de kinmember het slime in ontvangst nemen :)

Ook nog een leuke 2-handed axe gekregen, die ik mooi kan gebruiken voor grind-sessies. (die overpower skill sinds book12 is echt geweldig voor guardians)

Al met al geen slechte eerste run! Mooie was dat de andere guard gewoon moeite had om aggro van me af te trekken, dus wat dat betreft kan ik het aardig bijhouden.

Nu nog 20k exp, en dan eindelijk lvl50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:43
Gisteravond weer een ouderwets rift avondje. We hadden een goede groep en niemand hoefde vroeg weg. Eigenlijk zonder echte problemen (geen wipes) tot en met Thrang gekomen. Ik ben DKP puntjes aan het sparen voor de rift shoulders maar nu met de huidige bus schijnt het heel lastig te zijn om meneer Balrog neer te halen. Ons Kinship heeft het 2x gehaald voor book 12 maar daar was ik beide keren niet bij. We willen nu zondag geloof ik nog es de Balrog proberen maar de anti exploit bugs schijnen erg vervelend te zijn.

Heb nog wel wat DKP puntjes besteed aan een drop bij de shadow eater. Wellicht bekend bij jullie, de shoulders genaamd Taranc. Toch weer wat beter dan de mirrored die ik had dus die mogen of in de kist of voor een paar zilverstukjes verpatst worden.

Het valt me wel op dat er nu weliswaar meer (paarse) items droppen uit de kisten van de bosses maar dat het wel vnml crap is. Ik heb deze avond wel 3x een wapen (dagger geloof ik) genaamd "Puncture" zien droppen... lekker origineel dan :(
Van mij mogen er best wat minder paarse en wat meer blauwe items droppen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
De mappen in de gamemanual bekeken. Kan iemand mij zeggen hoe ik in Ettenmoors geraak? Vanaf lvl 40 is dat simpel 'fast travel'-optie bij een paardmens, maar kan je er ook op eigen viervoeterige kracht naartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, je moet echt, of als monster (dat kan dan vanaf het titelscherm waar je je karakter selecteert) rechtstreeks, of als je level 40 of hoger bent, vanuit Rivendell per paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:23:
Nope, je moet echt, of als monster (dat kan dan vanaf het titelscherm waar je je karakter selecteert) rechtstreeks, of als je level 40 of hoger bent, vanuit Rivendell per paard.
niet alleen vanuit rivendell, maar ook vanuit bree en thorins uiteraard.

ik misbruik ettens altijd voor wat snelle travel, vanuit thorins naar rivendell is echt en k*tstuk, dan pak ik vanuit thorins de fast travel naar ettenmoors, en daarvandaan gelijk weer het paard terug naar rivendell. (Voor die 41s kan me dat niet zoveel schelen)

[ Voor 26% gewijzigd door GeleFles op 07-03-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ok...ik ga nu eenmaal voornamelijk vanuit Rivendell naar de Ettenmoors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:43
Ik heb nu een precize map to Glan Vraig.... oftewel... elke 30 minuten de mogelijkheid naar de ettens te porten waar ook vandaan. Moet je wel minimaal rank 4 zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.