Gisteren voor de eerste keer CD ingedoken, voor mijn class had ik een item nodig, en een kingroup had nog een plekje over.
Van te voren werd al gezegd dat het niet zeker was of we mijn item gingen halen, we wisten niet zeker waar ie dropte, en of we daar langs kwamen.
We gingen voor een slime ding ofzo, en dat zou wel even duren tot we daar waren.
Gelukkig was ik de 2e tank, en had ik goede ondersteuning van mijn kinmembers, zodat mij overal duidelijk werd gemaakt wat ik precies moest doen, en waar ik op moest letten.
Ik was ook nog geen lvl50, en de eerste keer in een grote instance (uru of rift ben ik ook nog niet geweest), dus ik moest me wel even bewijzen
We hadden een heerlijke group, iedereen (behalve ik op zekere hoogte) wist wat ie moest doen, en we hebben maar een paar deaths gehad.
Ook moesten we een grote 60k troll killen, die een benodigde sleutel zou droppen. heeft even geduurd voor deze plat lag, maar het mooie was dat ie mijn class item dropte!

Dat is dus alvast 1 van de 4 binnen, de rest moet in uru gaan halen.
De eindbaas voor het slime ging ook erg gladjes, helaas 1 (net niet) wipe doordat we echt tekort aan power hadden, we kregen ook geen enkele conjunction getriggerd om allemaal op blauw te rammen.
Gelukkig kon 1 speler veilig achter een pilaar blijven staan om de boss active te houden, terwijl de rest retreate, en opnieuw verzamelde om weer aan te vallen.
Daarna dat beest eindelijk omgelegd, en kon de kinmember het slime in ontvangst nemen
Ook nog een leuke 2-handed axe gekregen, die ik mooi kan gebruiken voor grind-sessies. (die overpower skill sinds book12 is echt geweldig voor guardians)
Al met al geen slechte eerste run! Mooie was dat de andere guard gewoon moeite had om aggro van me af te trekken, dus wat dat betreft kan ik het aardig bijhouden.
Nu nog 20k exp, en dan eindelijk lvl50!