[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:54:
Ik heb nu een precize map to Glan Vraig.... oftewel... elke 30 minuten de mogelijkheid naar de ettens te porten waar ook vandaan. Moet je wel minimaal rank 4 zijn.
A ja, die heb ik ook :), is wel handig. De maps die de creeps hebben zijn nog veel handiger :D. Ben nu rank 4 met mijn reaver, en kom al dichtbij rank 5, i love charge ! Is wel een spell die me meermaals de dood opleverd, maar das het wel waard :) Ik vindt fun en renown belangrijker dan rating/stars.

Voor diegene die het niet weten: creeps hebben ( wanneer ze voor de betreffende keeps genoeg quest hebben uitgevoerd) mappen naar alle keeps ( TR-LUG-TA-ID-LC en uiteraard grams). Dus voor diegene die zich afvraagd hoe ze zich zo snel over de map kunnen verplaatsen, komt dus door deze maps ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 07-03-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:40
Taranc is idd één van de betere shoulders voor een tank, zelf wil ik ze ook (tot the Rift shoulders natuurliijk) maar toen het voor ons dropte won ik de roll niet :'(
Gisteren wel een andere hele mooie tank-drop gewonnen :Y :

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2ynfbdc.jpg

Wb de creep-maps, die zijn er in drie smaken: crude, poor en good met verschillende cooldown timers en verschillende spawnplekken. De crude versie krijg je na 10 lokale quests afgerond te hebben, poor na 25 (dacht ik) en good na nog meer. En die maps zijn héél handig voor snelle verplaatsingen. Lasig is natuurlijk dat lang niet iedereen alle maps heeft waardoor de slagkracht van een raid afneemt bij die snelle verplaatsingen.

Gisteren mijn Rank 5 Warg tot signature gebracht :Y) en een paar ontbrekende rocks van een tribe-mate gekregen zodat ik mijn R5 corruption trait kon kopen :).

Op een rustig moment op stap geweest met een R6 BA, twee hotspots rond Tol rood gemaakt :*) en vervolgens wat 'rat-folk' (Hobbits) gefarmed waaronder de Major.

Best wel stoer zo'n team van een R5 en R6 sig. :)
BA schiet, mobs komen aanrennen maar passeren stealth warg, *pounce* x2 :P (8 sec stun), BA schiet nog een poosje door, warg crippled andere mob en opent een warband manoevre, squeesy target gaat er het eerst aan, *howl* voor heal (+ HoT) en ondertussen pletten we de overgebleven mob.
_/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door botoo op 07-03-2008 12:37 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:26

Knaak

It's me, Mario!

Dat schild is idd nice, die wil ik zeer zeker ook, alleen heeft na 9 runs nogsteeds niet gedropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:37
9 runs pas... ik heb al 14x Barz onder de groene zoden geschoven om het schild te bemachtigen. Hij dropte 1x in die tijd en toen deden we nog niet aan DKP maar konden de mensen die hem wilden hebben er om rollen. De andere tank die mee was had meer geluk dan ik :(

Het schild wat je uit de ettens kunt halen (rank 7) is nog beter volgens mij maar als deze ooit nog es dropt dan sta ik vooraan :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Tja, ik ben morale focussed, zit nu rond de 4200 unbuffed. Binnenkort 4400. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Altijd een aardige discussie over de noodzaak van een hoog morale.

Mijn tank heeft geen uitzonderlijk hoge morale (ben ff kwijt hoe hoog), een ander tank waar we de Rift mee ingingen had beduidend meer morale en weer minder power _en_ zijn regen voor beide lag een stuk lager.

In de langere fights zal hij eerder 'droog' komen te staan dan ik vanwege mijn hogere regen. Toen we samen Fruz aan het tanken waren hadden we beide geen probleem met morale omdat de healer goed z'n werk deed, maar power was bij hem wel merkbaar moeizamer.
Moet je zonder healer een lange fight in (en dan bedoel ik niet zoiets als een Rift-boss maar bv meerdere turtles of trolls) dan heeft hij meer moeite dan ik. In korte fights tegen high-damage mobs heeft hij weer een voordeel.

Er is voor beide invalshoeken iets te zeggen en ik heb voor hogere regen gekozen, maar een hoge basis morale is natuurlijk wel heel erg :9 om te zien :+

Grappig was als we alletwee gebuffed waren dat we vrijwel dezelfde morale hadden (5200+)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Buffed heb ik 6004 :P Maar het is allemaal heel simpel, might, fate, will, agil maken geen drol uit wanneer je een klap krijgt van 4K die niet te blocken/parry/evade is. Vandaar dat ik vooral morale heb. Ook heb ik might gear bij me, mocht ik willen switchen. :)

Op mijn loremaster daarintegen heb ik 3200 morale, 2900 power, 901 incombat morale regen en 1010 incombat power regen. Dus het is maar net waarvoor je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben zelf tot nu toe ook altijd morale (beter nog.. vitality) minded geweest. Zat unbuffed op 4379 maar heb gister die Taranc gescoord met +8 vitality (oftewel weer 24 morale) dus zit nu boven de 4400 :)
Met dat schild zou dat zelfs boven de 4500 worden.... en als morale h0#R is dat lekker!

@bootoo
Het "probleem" waar je tegenaan loopt is dat de stats gemaxxed zijn op 500. Door de buffs van de captain kom ik altijd op 500 vitality dus dan probeer ik items te dragen die andere stats verhogen of ipv vitality +xx morale geven. Vandaar ook dat je gebuffed ongeveer hetzelfde hebt.

Ik was zelf ook altijd aan het azen op hoge fate maar ik vraag me een beetje af of deze stat wel zo goed is. Volgens mij is het zo dat je in-combat regen xxx per minuut is. Gebuffed zit ik volgens mij zo rond de 900 en dat betekent dan volgens mij 900 morale points per minuut. Dit is dus 15 per seconde. Ik ben dus niet helemaal zeker of het zo werkt maar het voelt wel zo. Ik heb nu wat items weggedaan met fate en dat omgewisseld tegen bijv. might en het lijkt niet uit te maken of mss. zelf makkelijker te zijn. Qua power zit ik nooit echt in de knoei. Als je een klein beetje op je skills let die veel power gebruiken dan kom je al een heel eind. Als je toch leeg bent hebben wij guardians nog een leuke skill die na book12 behoorlijk wat power geeft. Als ook dit niet genoeg is kijk je even een Loremaster lief aan en plop je zit weer half vol. Heb je ook geen vertrouwen in je LM dan kun je bijv. lembas eten of een potion gebruiken :)

edit: oeh en anders even bij een conjunction allemaal blauw kiezen :)
Gister trouwens niet normaal zoveel conjunctions getriggerd. To the King en Turn the tables rule!!
Volgens mij worden de guardians daar nog wel eens om onderschat. Burglars kunnen ze opzettelijk triggeren, wij guardians moeten een beetje geluk hebben maar gister in de rift run heb ik van Barz t/m Thrang denk ik tussen de 20 en 25 keer een conj. getriggerd.

[ Voor 12% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-03-2008 15:21 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wij deden eergister de Troll deed in Misty en toen hadden we meer dan 200 conj in een uur. Was echt absurd met 4 Guardians en 2 minstrels. Lekker groepen van 12-18 trolls pullen hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
MOAW schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:45:
Buffed heb ik 6004 :P Maar het is allemaal heel simpel, might, fate, will, agil maken geen drol uit wanneer je een klap krijgt van 4K die niet te blocken/parry/evade is. Vandaar dat ik vooral morale heb. Ook heb ik might gear bij me, mocht ik willen switchen. :)
Volgens mij werkt het anders... als je bijvoorbeeld een klap van 4k krijgt en het is shadow damage terwijl je een shadow mitigation hebt van 32% dan ontvang je dus als je niet blocked/etc. geen 4000 maar 2720 damage. Vitality zorgt er bijv. weer voor dat je resistances en mitigation hoger wordt.

hmm en 200 conjunctions per uur lijkt me ook iets overdreven. Dat zou betekenen dat je ruim 3 conjunctions per minuut zou hebben oftewel elke 18 seconden eentje. Sorry maar ik vind hem niet geloofwaardig hoor :)

Oh en waar vind je groepen van 12-18 trollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 18:54
klein vraagje hier. Ik heb nu net het spel besteld op bart smit voor 10 euro. Maar kan ik nu wel eerst de 7 day trial doen en daarna de code die bij het spel komt gebruiken? (ik neem aan dat er een 45 dagen kaart bij zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:43

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Je kan inderdaad gewoon eerst de 7 dagen trial doen. Onthoud wel dat je tijdens die trial periode erg beperkt bent in je mogelijkheden. Je kan bijvoorbeeld geen tells versturen, mails uitwisselen of traden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 09:28

TAA

Liever IRC

Je kunt wel tells doen naar mensen die jou in je friendslist hebben staan :P

Op onze jaarlijkse lan party in januari 4 mensen aan een tijdelijk accout geholpen; wel lastig dat je niet met ze kunt traden. Ze zijn wel allemaal lid geworden van de kin die we voor die gelegenheid opgericht hebben. Is ondertussen al rank 7 kinship geloof ik :D

Nu met de aanbieding bij BS is het wel interessant om wat extra accounts te nemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
ik misbruik ettens altijd voor wat snelle travel, vanuit thorins naar rivendell is echt en k*tstuk, dan pak ik vanuit thorins de fast travel naar ettenmoors, en daarvandaan gelijk weer het paard terug naar rivendell. (Voor die 41s kan me dat niet zoveel schelen)
Je kunt vanuit Thorins hall toch swift travel naar bree, dan naar de andere gate lopen, en swift travel naar Rivendell, kost 1+35 = 36s ipv 41s ;-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen, ik heb gister de Exlusive Special Edition gekocht. Daar stond op dat ik 45 dagen free play heb. Echter als ik me product wil registreren * om in te kunnen loggen * dan zegt ie dat ik toch eerst moet betalen of een founders code invullen.. Iemand enig idee wat ik kan doen? Wil het graag eerst testen voordat ik ga betalen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252673

SpoTs schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:33:
Hey mensen, ik heb gister de Exlusive Special Edition gekocht. Daar stond op dat ik 45 dagen free play heb. Echter als ik me product wil registreren * om in te kunnen loggen * dan zegt ie dat ik toch eerst moet betalen of een founders code invullen.. Iemand enig idee wat ik kan doen? Wil het graag eerst testen voordat ik ga betalen.
JE moet je serial tovoegen aan je account, daarna krijg je de dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Als ik die code in wil vullen, dan krijg ik juist de melding dat ik of een founders code in moet vullen of ga betalen.

klik link voor meer info:

http://mail.google.com/ma...w=att&th=118940218eef690f

dit is trouwens na dat ik mijn LOTR code heb ingevuld.

[ Voor 48% gewijzigd door Dakreal op 09-03-2008 15:51 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:47:
[...]

Volgens mij werkt het anders... als je bijvoorbeeld een klap van 4k krijgt en het is shadow damage terwijl je een shadow mitigation hebt van 32% dan ontvang je dus als je niet blocked/etc. geen 4000 maar 2720 damage. Vitality zorgt er bijv. weer voor dat je resistances en mitigation hoger wordt.

hmm en 200 conjunctions per uur lijkt me ook iets overdreven. Dat zou betekenen dat je ruim 3 conjunctions per minuut zou hebben oftewel elke 18 seconden eentje. Sorry maar ik vind hem niet geloofwaardig hoor :)

Oh en waar vind je groepen van 12-18 trollen?
Misty mountain troll deed :) als je daar met 4 Guardians rondrent kan je rond de 15 trollen per keer pullen en killen zonder enig iemand die doodgaat.

En 4 Guardians met "To The King" maken echt enorm veel conj's. Die 200 waren er echt, want we hadden soms zelfs 2 conj tegelijk op 2 targets. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik speel nu al een tijdje LOTRO maar pas kort als creep en ik begin dit meer en meer leuker te vinden dan als freep. (Ik krijg mij er niet meer toe met mijn LM in te loggen)

Ik zou graag full time creep worden maar zijn er kin's of andere die ook redelijk dedicated zijn als creep en op Gilrain spelen?

Het lijkt dat we serieus in de minderheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Tja, 10% van de spelers doet maar aan Monsterplay. De andere 15% gaat wel eens naar de ettenmoors en ongveer 3-5% is er altijd te vinden. De overige zijn vaak aan het raiden/grinden/craften. Dit is gebaseerd op de server Evernight waar ik zelf op speel. Creeps zullen altijd in de minderheid blijven aangezien het in het begin echt doorzetten is, want als rank 1, 2 of 3 ben je net kannonenvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vortexmerc schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:16:
Ik speel nu al een tijdje LOTRO maar pas kort als creep en ik begin dit meer en meer leuker te vinden dan als freep. (Ik krijg mij er niet meer toe met mijn LM in te loggen)

Ik zou graag full time creep worden maar zijn er kin's of andere die ook redelijk dedicated zijn als creep en op Gilrain spelen?

Het lijkt dat we serieus in de minderheid zijn.
Gisteren Rank 5 bereikt met mijn Reaver "Boszzah". Ik zit alleen op de server Laurelin, dus niet op Gilrain. Zelf heb ik ook steeds meer plezier in de creep side, mede omdat (naar mijn ervaring) de sfeer veel aangenamer is aan creep zijde. Waar ik bij de freep's veel gezeur ervaar in de ooc, voornamelijk gericht naar andere freeps ipv creeps. Ook zijn er aan de freep kant veel meer lafaards aanwezig, die alleen maar om hun stars spelen, en wanneer ze denken dat hun stars gevaar lopen, is het Hips of DF en laten ze de groep/raid alleen achter.....heeeeeel moedig......! 8)7

Dit soort mensen heeft mij ertoe gezet naar de creep kant te keren, en op de Laurelin server hebben we een goed aantal ervaren creeps die het de freeps niet makkelijk maken. Veel Silver Blades members hebben ook een creep, en spelen deze steeds vaker en vaker ipv de freep. ( creeps kinship Morgul Blades (waar ik ook member van ben)). :9

Alleen in het weekend hebben we vaker problemen om de farmers te weren. Dan is er af en toe niet tegen de aantallen in te vechten. Sinds book 12 zijn er talloze nieuwe renown (farmers?) bijgekomen.

Gelukkig zitten er ook genoeg goede spelers aan de freep kant, die altijd weer zorgen voor mooie battles, en die ervoor zorgen dat hun raid niet vlucht, maar vecht tot de dood (of de overwinning ). Namen als (b.v) Valindur-Calwen-Lyvins-Olivic .. freeps die worden gerespecteerd aan de creep zijde. Moge zij nog vele mooie battles met ons uitvechten ! >:)

Namen als Lasher... een altijd grams campende lafaard....zijn niet geliefd :) ( zowel door freeps als creeps, hehehe )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
Anoniem: 230357 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:05:
[...]

Gisteren Rank 5 bereikt met mijn Reaver "Boszzah". Ik zit alleen op de server Laurelin, dus niet op Gilrain. Zelf heb ik ook steeds meer plezier in de creep side, mede omdat (naar mijn ervaring) de sfeer veel aangenamer is aan creep zijde. Waar ik bij de freep's veel gezeur ervaar in de ooc, voornamelijk gericht naar andere freeps ipv creeps. Ook zijn er aan de freep kant veel meer lafaards aanwezig, die alleen maar om hun stars spelen, en wanneer ze denken dat hun stars gevaar lopen, is het Hips of DF en laten ze de groep/raid alleen achter.....heeeeeel moedig......! 8)7

Dit soort mensen heeft mij ertoe gezet naar de creep kant te keren, en op de Laurelin server hebben we een goed aantal ervaren creeps die het de freeps niet makkelijk maken. Veel Silver Blades members hebben ook een creep, en spelen deze steeds vaker en vaker ipv de freep. ( creeps kinship Morgul Blades (waar ik ook member van ben)). :9

Alleen in het weekend hebben we vaker problemen om de farmers te weren. Dan is er af en toe niet tegen de aantallen in te vechten. Sinds book 12 zijn er talloze nieuwe renown (farmers?) bijgekomen.

Gelukkig zitten er ook genoeg goede spelers aan de freep kant, die altijd weer zorgen voor mooie battles, en die ervoor zorgen dat hun raid niet vlucht, maar vecht tot de dood (of de overwinning ). Namen als (b.v) Valindur-Calwen-Lyvins-Olivic .. freeps die worden gerespecteerd aan de creep zijde. Moge zij nog vele mooie battles met ons uitvechten ! >:)

Namen als Lasher... een altijd grams campende lafaard....zijn niet geliefd :) ( zowel door freeps als creeps, hehehe )
alleen spijtig dat er geen grotere dedicated kin's zijn, al die pickup raids zorgen meestal voor easy wipes of domme handelingen. Gisteren bv was het weer grams kampen dat wil dus zeggen 2 uur lang:

met full raid continue in beuken op de freeps die dan terug trekken (bedoeld) en dan gewoon overons heen walsen om zo ons letterlijk te farmen. Het ergste is dat de meeste dit dus aanvaardbaar vinden. ik zou liever in een raid zitten die tenminste probeerd er iets van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Over laffe freeps:

Gisteren was er één die het nodig vond om met z'n ranger (alsof een ranger an sich nog niet genoeg is was 'ie stealthed, wat niet moet kunnen volgens Codemasters, dus ook nog een exploiter) een hele Rank 3 te besluipen die solo bij een hotspot stond :r
Dezelfde heldenmoed zag je toen ze met 2 rangers Grams campten :N

Gelukkig zijn er ook minder laffe freeps :)
Vanmorgenvroeg (vroege uurtjes zijn heel stil op Eldar) liep ik samen met een andere Warg en een BA tegen een paar freeps op, 1 lvl50 en een lvl42 Huntard en een lvl 42 Burglar die zich bij EC ophielden terwijl wij daar net First Marshal An wilden doen. Na wat 3v3 schermutselingen over en weer waarbij alle drie freeps wel een keertje het loodje legden en wij helemaal niet (ondanks hun voordeeltje van de npc's :Y), kwam er voor beide zijden versterking. Freeps kregen er o.a. een Loremaster bij :'( maar zelfs die kregen we een keertje om :Y)

Blijkbaar hadden de freeps er even genoeg van want EC was even uitgestorven, snel An gepulled naar de Aurochs en er nog wat meer Aurochs op getrained zodat we van de voorstelling konden genieten }> en even later 2000 dp mochten incasseren :D

Zodra ik tijd heb moet ik weer wat silver grinden om potions te kopen want die maken het verschil tussen doodgaan en overleven als er LM's inb de buurt zijn (altijd bij de grote keep taking battles).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vortexmerc schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:42:
alleen spijtig dat er geen grotere dedicated kin's zijn, al die pickup raids zorgen meestal voor easy wipes of domme handelingen. Gisteren bv was het weer grams kampen dat wil dus zeggen 2 uur lang.
Jij zit zeker niet op Laurelin? Want hier zijn wel degelijk een aantal dedicated kinships. En mensen kunnen je alleen farmen wanneer je het laat gebeuren, mijn creep zul je zeker niet 2 uur lang op grams vinden om te worden gefarmd. Dan log ik gewoon uit. Nu moet ik zeggen dat het grams campen op onze server redelijk meevalt vergeleken met andere servers ( als ik de topics lees op de officiele lotro forums ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zaterdagnacht een Captain begonnen. Leek me leuk om die een keer te spelen. Ik moet zeggen dat het een erg fijne class is. Lekker stevig, alleen vreet het power. Jammer genoeg ging ik op level 15 dood doordat een NPC die ik 5 sec daarvoor had doodgemaakt mij schijbaar nog kon neermeppen (geen bleeds etc), dus daar ging mn "Undying" titel.
Evengoed flink aan het stampen geweest op de levels. Hij zit nu op level 23 :) Niet slecht voor 1 dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja..die captians zijn ook erg goed in pvp.... vooral die last stance (of hoe die skill ook heet) is een mooie skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

MueR schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:40:
Zaterdagnacht een Captain begonnen. Leek me leuk om die een keer te spelen. Ik moet zeggen dat het een erg fijne class is. Lekker stevig, alleen vreet het power. Jammer genoeg ging ik op level 15 dood doordat een NPC die ik 5 sec daarvoor had doodgemaakt mij schijbaar nog kon neermeppen (geen bleeds etc), dus daar ging mn "Undying" titel.
Evengoed flink aan het stampen geweest op de levels. Hij zit nu op level 23 :) Niet slecht voor 1 dagje.
Goedzo. Een captain is idd een fijne klasse met dps en heals. Daarbij is hij altijd welkom in FS.

Power is idd een groot probleem door je buffs, heals en dps. Zorg er in ieder geval voor dat je fate hoog komt te staan en wanneer die victory herald dude heb, summon hem een x keer achterelkaar. Je krijgt dan de trait: improved herald of Victory en die zorgt voor power én powerregen.

Captain is een vrij aparte klasse om goed in stats te levellen, het is een allrounder en daardoor zijn meer stats belangrijk zijn, aangezien will en fate belangrijk zijn, maar ook might voor je dps en vitality om langer op het veld te kunnen staan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben naar 46 gegaan met mn champ en ik heb een groot gedeelte van mn class quests al afgerond. Veel quests met de kin in Himbar gedaan. De mobs daar ( 49-52) waren een beetje te hoog voor me, maar met 5 man (burg, 2 chm, hnt, grd) lukt dat wel. Geen heal en geen rez en alle nieuwe himbar quests kunnen afronden.

Er zitten echt leuke collectible setjes armour en jewellery in Angmar nu. Ik heb zelfs een cloak met veel stats die eindelijk het gat tussen lvl 39-47 ( fine / exquisite radiant cloak) dichtte, wat deel uitmaakt van een kleding set.

Vandaag wat splintered warg claws vinden. of 48 pagina's AH... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik kan idd niet wachten om met mijn Burglar Angmar te doen. Eerst grinde ik lvl45-50 omdat ik dan recipe's/gems/ore e.d. bij elkaar had voor lvl47-50 gear. Maar nu is het nog leuk om enkele quests te doen zodat je leuke setjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Anoniem: 191619 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:28:
Power is idd een groot probleem door je buffs, heals en dps. Zorg er in ieder geval voor dat je fate hoog komt te staan en wanneer die victory herald dude heb, summon hem een x keer achterelkaar. Je krijgt dan de trait: improved herald of Victory en die zorgt voor power én powerregen.

Captain is een vrij aparte klasse om goed in stats te levellen, het is een allrounder en daardoor zijn meer stats belangrijk zijn, aangezien will en fate belangrijk zijn, maar ook might voor je dps en vitality om langer op het veld te kunnen staan.
Kiezen he ;) Of Dps, dus veel might en agility, of voor healing gaan en veel fate en tactical crit/damage. Meeste Captains gaan voor dps, maar mijne is de healing kant op. Iets meer dan 21% tactical crit, en iets van +15% tactical damage multiplier, wat ook voor heals meetelt. Kan nu op me captain al instances als Urugath solo healen. Vooral in grote groepen/raids erg lekker om met deze heals te strooien: een 350-650 moraal heal met de heal over time. Ook hoeft een captain hoeft niet stil te staan om te healen zoals een minstrel dat moet, erg lekker in PvMP.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:45

The End

!Beginning

Het nieuwe gebied in Book13 wordt Forochel!

http://community.codemast...m/showthread.php?t=265794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
Cool :) nu moet ik eerst nog ff boek 1-12 gespeeld hebben, ben net klaar met de proloog hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Net lvl 40 geworden en huisje gekocht bij Thorin's Hall. Mooi uitgewerkt dat housing systeem, al had ik graag een fast travel optie gehad vanuit je huis naar de rest van de wereld (bree, rivendell, ...). Nu moet je eerst die instanced housing zone uit... verlies je wel wat tijd mee. Van de wereld naar je huis, gaat wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:
Mooi uitgewerkt dat housing systeem.
Hmm daar ben ik het dus al helemaal niet mee eens :X . Ik snap niet hoe ze zo'n bagger housing systeem voor elkaar hebben gekregen. Misschien ben ik verwend omdat ik eq2 heb gespeeld waar je zo'n beetje alles kon aanpassen: muren-vloeren-kozijnen-plafond in diverse materialen zoals steen-planken-grond-etc etc etc. Tevens waren er honderden/duizenden items beschikbaar die je in het huis kon plaatsen, op iedere plek die je maar kon verzinnen, en je kon de items volledig om zijn as laten draaien om ze in welke hoek dan ook te plaatsen.

Dan in vergelijking met lotro, waar ik verplicht ben een bed in het midden?! van de slaapkamer te plaatsen, en dan ook nog in een verplichte hoek. Sorry maar met zo veel goede voorbeelden in andere games, had ik heel wat meer verwacht. Het enige waar ik mijn huis voor gebruik is de extra kisten/storage.

Tis jammer dat in de mmorpg wereld mensen iedere keer het wiel opnieuw proberen uit te vinden. Als ik nu een nieuw besturingssysteem zou willen introduceren, ga ik toch ook niet de techniek gebruiken van 10 jaar geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:02:
Tis jammer dat in de mmorpg wereld mensen iedere keer het wiel opnieuw proberen uit te vinden. Als ik nu een nieuw besturingssysteem zou willen introduceren, ga ik toch ook niet de techniek gebruiken van 10 jaar geleden :P
Elke stuk van de lotro wereld wat ontwikkeld wordt kost tijd. Als je veel meer met huizen kan, dan nu, dan hadden ze er veel meer tijd in moeten steken, wat betekent dat er veel minder tijd in andere dingen gestoken kan worden.

Ik vind de huizen prima zoals ze nu zijn. Ik zou mijn huis alleen graag weer willen kunnen verkopen voor een groter huis b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The End schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:10:
Ik vind de huizen prima zoals ze nu zijn. Ik zou mijn huis alleen graag weer willen kunnen verkopen voor een groter huis b.v.
Misschien vindt je de huizen prima omdat je niets beter bent gewend. Ik vond de graphics van Donkey Kong ook geweldig (20 jaar geleden) ! Ik wil alleen maar zeggen dat het mmorpg genre blijkbaar een geval apart is. Waar de technieken bv in fps games zich steeds verder ontwikkelen lijkt het alsof bij een nieuwe mmorpg vele dingen weer opnieuw zijn uitgevonden.

Zeg niet dat het zo is, maar het is wel hoe ik het ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:37:
Misschien vindt je de huizen prima omdat je niets beter bent gewend. Ik vond de graphics van Donkey Kong ook geweldig (20 jaar geleden) ! Ik wil alleen maar zeggen dat het mmorpg genre blijkbaar een geval apart is. Waar de technieken bv in fps games zich steeds verder ontwikkelen lijkt het alsof bij een nieuwe mmorpg vele dingen weer opnieuw zijn uitgevonden.

Zeg niet dat het zo is, maar het is wel hoe ik het ervaar.
Nee, ik vind ze prima, omdat ik liever heb dat ze ergens anders meer tijd in steken.

Hoe kom je erbij dat FPS games zich steeds verder ontwikkelen? Een nieuwe grafische engine en het ophogen van het versie nummer is de enige ontwikkeling in FPS games hoor.

Het is echt niet zo dat ze bij een nieuw spel even de oude erbij pakken en gaan copy/pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hopelijk zeggen ze vrijdag eindelijk eens dat Moria eraan zit te komen. :P Die zal waarschijnlijk rond eind dit jaar moeten komen (ookal word dit toch uitgesteld zoals altijd hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Ik begin eindelijk een beetje in het spel te komen. Ik had eerst allerlei melee classes geprobeerd, maar dat vond ik dus echt helemaal niks. Ik vind de animaties en de geluiden die erbij los komen gewoon niet zo goed gedaan.

Toen maar een Loremaster geprobeerd en ik vond het gelijk veel leuker, ik heb nu de intro gedaan en ik neem aan dat ik dan nu in de 'echte' speelwereld gekomen ben.

Verder zijn sommige ambient geluiden vreselijk hard, zoals bijvoorbeeld het tokken van de kippen of het knetteren van het vuur. Terwijl ik al het geluid zacht heb gezet.... Iemand anders dit probleem ook?

Mijn Loremaster is Avilyn op Laurelin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 209587 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:37:
Verder zijn sommige ambient geluiden vreselijk hard, zoals bijvoorbeeld het tokken van de kippen of het knetteren van het vuur. Terwijl ik al het geluid zacht heb gezet.... Iemand anders dit probleem ook?
Switch bij audio settings de optie eens van hardwarematig naar softwarematig en kijk of er verschil in is.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Turbine heeft in boek 12 geprobeerd ondersteuning te geven voor geluidskaarten met XRAM, zoals de Creative XFi serie. Dit hebben ze alleen zo jammerlijk slecht gedaan, dat alle hardwarematig geluid kapot is. Hopelijk komt de patch daarvoor binnenkort.

Gisteravond heb ik ook met mijn Captain nog een leveltje er uit gepoept. Binnenkort moet ik toch ook maar eens verder gaan met mijn Loremaster, maar voorlopig vind ik de Captain nog veel te leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met mn champ binnen mn kin Book IV chap 5 tot Book V chap 5 gespeeld. Legolas is minder retard geworden, merkten we, maar toch blijft hij suicidaal. Een classquest volledig ingevelerd met een bloodtally stick en een Insignia of battle ( die had mn hunter nog in haar vault).

Nadeel van setjes armour en jewellery is dat leuke items die je verkrijgt niet vaak kan gebruiken, omdat je dan de gehele set ontkracht van bonus stats. Erg vervelend, dus zo n classquest item als een lichtblauwe necklace or wristband kan je niet gebruiken. Zelfs als je de stats met elkaar verrekend mis je toch stats.

Aangezien mn laatste char ook een LM is, krijg ik steeds meer zin om met een LM te spelen. Dat komt merendeel doordat champs vrij kwetsbare dps-ers zijn en leuk zijn in FS omdat je dan wel AoE kan gebruiken. Een LM lijkt mij veel interessanter door zn CC.

Daarbij twee Fortified Black ash bows gemaakt, waarbij de eerste heel triest op 77% miscritte. Ik heb een soort bijgeloof dat ik andere workbench wil gebruiken na een miscrit in Esteldin. Aangezien er daar nu 4 staan, loop ik weleens rondjes. De tweede en derde poging waren wel raak bij een workbench aan de overkant. Pure onzin natuurlijk, maar je moet wat in het digitale wereldje.

Zou er trouwens ooit een zesde slot komen voor een zesde char? Ik heb het nooit gespeeld, maar volgens mij had wow dit. Of ben ik nu de enige nerd met deze wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

MueR schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:45:
Turbine heeft in boek 12 geprobeerd ondersteuning te geven voor geluidskaarten met XRAM, zoals de Creative XFi serie. Dit hebben ze alleen zo jammerlijk slecht gedaan, dat alle hardwarematig geluid kapot is. Hopelijk komt de patch daarvoor binnenkort.
Sorry hoor, maar het geluid is gewoon duidelijk vooruit gegaan. Op mijn game pc met XF-I kaartje klinkt het heerlijk. Ook op mijn laptop werkt alles super, ookal is dat maar een slecht onboard kaartje.

Dus waarom mensen zoveel problemen hebben.. tja.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Waarschijnlijk omdat het een brakke implementatie van geluidskaart/chip drivers is? Er is zelfs officieel een workaround uitgelegd dus je mag er van uitgaan dat het niet aan de gebruikers zelf ligt.

Gisteren 6 crits op rij gemist (met 20% tool), het was niet voor mezelf maar best wel l*llig voor degene voor wie ik bezig was. Ik doe altijd fellowship als ik iets craft voor een ander, dan kunnen ze zelf meeduimen :P :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Doe ik ook inderdaad, dit om aan te tonen dat je niets achterhoud. Alleen heb ik zelf nooit geluk, maar zodra ik voor een ander craft hebben zei wél geluk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
MOAW schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:01:
[...]

Sorry hoor, maar het geluid is gewoon duidelijk vooruit gegaan. Op mijn game pc met XF-I kaartje klinkt het heerlijk. Ook op mijn laptop werkt alles super, ookal is dat maar een slecht onboard kaartje.

Dus waarom mensen zoveel problemen hebben.. tja.. :?
Nou, mijn XFi Elite Pro heeft constant artifacts als ik hem op hardwarematig zet. Dus ergens gaat iets fout. Of dat nou in Turbine's implementatie zit, of in de zoveelste brakke driver van Creative (Vista + Creative = :')), dat maakt me geen klap uit. Het moet opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook na de de instellingswap: softwarematig is mijn ingame geluid om te huilen. In het begin had in nog mute gamesounds aangevinkt. Nu staat het gewoon heel zacht.

LFF: Book 12 Chapter Bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
nog een klein vraagje.. De kinship van got. kunnen we daar gewoon bij of moeten we ook nog aan iets voldoen? Zo nee, dan zou ik daar dus wel bij willen (ingame nick: Rexcore en op dit moment lvl13 loremaster. (ja, ik weet het.. ik ben nog maar 3 dagen bezig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Rexcore schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:45:
nog een klein vraagje.. De kinship van got. kunnen we daar gewoon bij of moeten we ook nog aan iets voldoen? Zo nee, dan zou ik daar dus wel bij willen (ingame nick: Rexcore en op dit moment lvl13 loremaster. (ja, ik weet het.. ik ben nog maar 3 dagen bezig.)
Je moet op de goede server zitten. Wet niet welke het is.
Ik vermoed laurelin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Even duidelijk stellen: Annon Amarth is geen GoT kinship :) Ondertussen zijn er wel al een flink aantal GoTters bij aangesloten.
We vragen geen specifieke dingen, alleen voor de gezelligheid hebben we wel graag iedereen op teamspeak indien mogelijk, en op ons forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
MueR schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:15:
Even duidelijk stellen: Annon Amarth is geen GoT kinship :) Ondertussen zijn er wel al een flink aantal GoTters bij aangesloten.
We vragen geen specifieke dingen, alleen voor de gezelligheid hebben we wel graag iedereen op teamspeak indien mogelijk, en op ons forum.
Ok, maar ik heb net me op de site geregistreerd, en gelezen dat ik iemand moest aanschieten. Kan dit bij jou? zo ja, join ik graag. oh ja, ik zit op de goeie server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Het lijkt erop dat het hele gebied Forochel al aanwezig is op de live servers. Iemand van de US forums heeft een aantal screenshots gepost van het gebied. (Helaasch weer verwijderd door een moderator voordat ik ze kon zien :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

The End schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:39:
Het lijkt erop dat het hele gebied Forochel al aanwezig is op de live servers. Iemand van de US forums heeft een aantal screenshots gepost van het gebied. (Helaasch weer verwijderd door een moderator voordat ik ze kon zien :( )
Dat zou mooi zijn want dan duurt het updaten niet zo lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het enigste wat ik heb gezien is het noorderlicht vanuit fornost hehe. :P

@The end, kan je eens de url van dat topic geven? :P ookal zijn ze plaatjes weg hehe.

[ Voor 38% gewijzigd door Knaak op 12-03-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MOAW schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:22:
Het enigste wat ik heb gezien is het noorderlicht vanuit fornost hehe. :P

@The end, kan je eens de url van dat topic geven? :P ookal zijn ze plaatjes weg hehe.
In deze thread werd ik erop gewezen:
http://community.codemast...ead.php?p=3785986#3785986
In deze thread stonden de plaatjes:
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=125639&page=5
en deze:
http://guardiansofgondor.com/index.php?view=bk13preview

Helaas weg :'(

Ik geloof dat iemand via Everdim erin is gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door The End op 12-03-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Straks toch eens opzoek gaan of ik er ook in kan komen, ik weet waarschijnlijk al hoe.

Je kan "reloggen" naast een muur waardoor je in de muur logged, en daarna weer reloggen om aan de andere kant te komen. Dit werkt ook in ettenmoors hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MOAW schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:52:
Straks toch eens opzoek gaan of ik er ook in kan komen, ik weet waarschijnlijk al hoe.

Je kan "reloggen" naast een muur waardoor je in de muur logged, en daarna weer reloggen om aan de andere kant te komen. Dit werkt ook in ettenmoors hehe.
Misschien is dat niet zo'n goed idee. :) Voor je het weet ben je geband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Tja, hopelijk duiken de screenshots nog eens op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
ik kon 1 screenshot vinden op het LOTRO forum, aangezien die nog niet is verwijdert, neem k aan dat hij mag blijven staan, enwel een map (ter grote van de North Downs heb ik begrepen):
Afbeeldingslocatie: http://lorimages.level3.turbine.com/admin_files/33/69/89/70/2196.jpg

Gisteren btw met mijn Hunter de quests gedaan richting "The Twisted Heart" in Evendim. Alles ging er goed, en uiteindelijk alles ook voltooit, gelukkig wist iedereen al hoe men de final quest moest voltooien. De aller eerste keer toen ik met mijn main deze quest ging doen, duurde het ff voordat ik (we) door hadden dat de roots gesloopt moesten worden alvorens de boom vurnable was. heart-rot is de gehele tijd niet te killen, maar goed. Nu met mijn Hunter wisten we dit allemaal wel en was de quest eigenlijk een "piece-of-chicken". Gedurende de quest dingde ik naar lvl40, om naar de 50 ;-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Ja, dat is een officiele map uitgegeven door Turbine. Je kan overgens wel zoeken op Google naar plaatjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

http://i7.photobucket.com.../lemanruss53/c0d3e669.jpg

http://i7.photobucket.com.../lemanruss53/c0abd7d9.jpg

Hehe, staan op google. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Knaak op 12-03-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ben ook eens aan het kijken of lotro wat is, ben nu dus bezig met een trial account. Is er ook ergens een irc kanaal om met anderen erover te praten en noob vragen te stellen? :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nee, maar je bent welkom om me een keer een schop te geven ingame hoor. Rhyaehar/Melagil/Arakasi kan altijd vragen beantwoorden :P Of zorg dat je TS hebt, das nog makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmjah, vragen beantwoorden is leuk, maar met een trial account mag je niet /tellen, tenzij diegene bij jou in de party of kinship zit :)
Anyway, ik ben 'aenae' op snowburn, geen idee of dat een goede server is of dat ik beter ergens kan rerollen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het gros zit op Laurelin dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
he ouwe huisgenoot, ik zit ook op snowbourn, brg genaamd Gentho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Earth kin achtige namen op Forochel map zeg. Ziet er ook een beetje Evendim uit, wat geen minpunt is, want Evendim zag er best goed uit. Werd alleen moe van zwemmen van Tinnundir naar Blue lady, van Tyl ruinen naar Tinnundir, van Rantost naar Ost Forod. Num lock aan, en swappen naar een website..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Tja, je zal iig niet door het water kunnen zwemmen, je kan wel aan de rand van de meer vissen. Overigens kan je overal vissen! Zelfs in Imlad Balchorth. :P

Maarja, ze hebben al aangegeven dat je niet meer veel hoeft te zwemmen, vandaar dat ze ook duidelijke wegen hebben aangelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ben toch benieuwd hoeveel ogen de vissen uit IB gaan hebben hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Stuk of 6.. ;)

Gisteren ook weer eens lekker zitten spelen met mijn net nieuw geinstalleerde Geforce 9600 GT 512 MB. Alles op Ultra High (stond het al) en nu nog geen lagere framerates gehad dan een slordige 50, hoogste wat ik haalde was 135, wat ik absoluut niet verkeerd vind op Ultra High. :D

Mijn champion is gisteren aardig tekeer gegaan in de North Downs, waar hij toch even 2 levels is gestegen..De nodige Orcs, Wargs en spinnen vielen voor zijn bijlencombinatie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

pssst: morgen wordt Mines of Moria onthuld

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nietes Lunatic, morgen gaan ze eindelijk iets aankondigen voor Founders en Lifetimers. Dat zou iig wel een keer tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 30-05 09:28

TAA

Liever IRC

LuNaTiC schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:35:
pssst: morgen wordt Mines of Moria onthuld
Geen speculatie zonder bronvermelding! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

officieel persbericht goed genoeg? O-)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hmm, waarom heb ik dat nog niet? Klote Codemasters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

MueR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:
Hmm, waarom heb ik dat nog niet? Klote Codemasters....
Omdat ie pas morgen vrij komt? :+

sorry heb al teveel gezegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Pers zou persberichten toch eigenlijk al wel moeten hebben he :P

Ik zie trouwens dat ik eens moet opschieten met het vernieuwen van de topicstart :P De graphics zijn af, nu nog de nieuwe teksten even afkloppen :)

[ Voor 54% gewijzigd door MueR op 13-03-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

MueR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:02:
Pers zou persberichten toch eigenlijk al wel moeten hebben he :P
moeten die persberichten wel eerst intern worden vrijgegeven ;)

Maar goed, het is dus meer de aankondiging dat het dit najaar allemaal komt. En nog wat leuke goodies, maar dat zullen jullie dus morgen wel horen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
maareh zit er ook iets bij voor de lifetimers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Tuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:01:
maareh zit er ook iets bij voor de lifetimers?
Jullie hebben toch al een lifetime abbo ! Dus goedkoper dan andere klanten, ofterwijl...wij willen goodies voor de mensen die niet het voordeel van een lifetime abbo hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ehmm, de life-time en founders zijn hard genaaid aangezien je met die actie van laatst zelfs goedkoper kon spelen dan founders. :( Life-timers hebben ook niets bijzonders gekregen, wat erg jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach ja, ik ben een life-timer/founder...maar waarom zou ik zeuren...ik heb betaald...en geen omkijken meer daarnaar. Dat vind ik ook wel wat waard.

Je zou kunnen zeggen dat we hard genaaid zijn, maar als je een life-time abo hebt, ben je er dus al voorgoed vanaf om per maand te betalen...Komt vast wel goed dat we er iets voor terugkrijgen..alle tijd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb ook helemaal geen spijt van het lifetime abbo. Even een investering maar heerlijk dat je gewoon kan spelen zonder dat de teller loopt. Ook als je even niet speelt gaat er niks verloren.

Ik heb de retail versie via marktplaats gekocht. Was wel een goeie deal... retail + gamecard van 60 dagen voor 35 euro. Vervolgens de card verkocht voor 22,50 dus voor 12,50 de retail. Toen even bij de dixons gratis een founder kit gescoord en voor 150 euro de lifetime gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
een creep vraagje

Hoe kan je best aan geld geraken als creep, wat kan je het beste killen of doen?

De meeste items die droppen zijn voor quests en kan je dus best niet verkopen maar waar haal je dan je geld vandaan?

Gisteren rang 4 warg gehaald en dus de mogelijkheid om alle skill damage om te vormen via een trait naar shadow damage. > is dit aan te raden ? ik denk van wel maar zijn er met ervaringen of dit echt de schade verhoogd op freeps / de moeite waard is?

Gornakh
Gilrain server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:52:
Ehmm, de life-time en founders zijn hard genaaid aangezien je met die actie van laatst zelfs goedkoper kon spelen dan founders. :( Life-timers hebben ook niets bijzonders gekregen, wat erg jammer is.
Is er dan een belofte gedaan dat er naast het financiele voordeel, er ook extra ingame features/goodies beschikbaar zouden zijn ? (Ik heb geen idee omdat ik er niet vanaf het begin bij ben geweest). Als dit wel is beloofd maar niet is gedaan, is dat zeker slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vortexmerc schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:56:
een creep vraagje
Hoe kan je best aan geld geraken als creep, wat kan je het beste killen of doen?
Mijn ervaring is of hobbits killen in HH, of de beren tussen TR en ID.
Vortexmerc schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:56:
Gisteren rang 4 warg gehaald en dus de mogelijkheid om alle skill damage om te vormen via een trait naar shadow damage. > is dit aan te raden ? ik denk van wel maar zijn er met ervaringen of dit echt de schade verhoogd op freeps / de moeite waard is?
Gelijk doen ! Alles is beter dan common damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Vortxmerc: afaik heeft iedereen een (veel) lagere weerstand tegen Shadow Damage dan tegen Common damage, zelfs freeps met Rift armour (wat extra weerstand tegen shadow damage geeft) hebben dat zo.
Maw Shadow Damage ftw :)

Silver is idd lastig, npc's droppen een beetje, mobs droppen veel verkoopbare items, en je kan ook ED ingaan waar je ook veel extra drops krijgt (nouja 'krijgt' :P ). Wat een goede bron van inkomsten is zodra je niet veel dp meer nodig hebt is de troll-rocks, een stack levert iets van 100 silver op.

Hoe dan ook, mijn silver gaat er harder uit aan potions dan ik het kan grinden, dus je zal domweg wat tijd moeten reserveren voor suf grind-werk :'(

HH is een populaire plek om Hobbits te farmen, maar dat weten freeps ook dus kan je daar regelmatig creep killende freeps (vooral burglars) tegenkomen :|

Van de week Balrog 2.0 verslagen met met tank :Y)
Vziw ben ik de enige (of iig één van de héél weinige) in onze kin die twee toons met de 'Vanquisher of Thaurlach' titel heeft :D

Per saldo is Balrog 2.0 niet moeilijker dan 1.0 (imho ofc). Komende zondag-avond gaan we proberen om in één sessie de hele Rift af te werken, zal wel een stevige zit worden :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
DD heeft Balrog 2.0 afgelopen week ook weer gedowned. Wat nu vervelend is is dat rond 12K de balrog in 1x de elf chick (zoals ze populair genoemd wordt) kan wipen en daarna 1 voor 1 de raid. Truuc is dus om net daarvoor een conjunction te triggeren zodat ie gestunned is en dan zoveel mogelijk DPS erop te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Het wordt dus toch Moria, levelcap verhoging naar 60 en 2 nieuwe classes!!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94707

Turbine website: www.unlocktheminesofmoria.com

[ Voor 8% gewijzigd door The End op 14-03-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

http://play.tm/story/16761

Inderdaad, echt awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

"The new add-on will see us entering new areas of Middle-Earth, specifically Moria and beyond this, Lorien. A third region was mooted but goes unnamed at present"!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

3e word Mirkwood, met Dol Guldur als high-lvl raid, watch my words ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bring it on!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
pfff lvlcpap naar 60... oeioeioei, ik moet eerst eens die 50 bereiken met mijn main :*
Goed nieuws dat zeker wel... maar het zal nog wel ffkes duren totdat de expansion uit komt

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Rfce schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:16:
pfff lvlcpap naar 60... oeioeioei, ik moet eerst eens die 50 bereiken met mijn main :*
Goed nieuws dat zeker wel... maar het zal nog wel ffkes duren totdat de expansion uit komt
Ik geloof dat hij voor eind dit jaar gepland staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Before the end of the year"...ja dus.. ;)

Ik heb er alvast enorm veel zin in...de game is nu al tof...maar er komt zoveel bij wat ook stoer is.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ breek me de bek niet open, ik ben een casual player die tochwel stiekem vaak online is... ik speel meerdere chars en probeer die samen te lvlen, vandaar nog geen lvl50. Vandaar ook dat ik nog veel moet ontdekken.... tegen de tijd dat ik dat bereikt heb zal de Expansion uitkomen :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
staat er ergens iets over pvpm in die uitbreiding? gaan creeps instant lev 60 zijn of hoe werkt ettenmoors dan.

Iemand al iets over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat soort details zijn nog niet vermeld nee, maar daar zullen ze vast over hebben nagedacht. Ik denk niet dat creeps instantly level 60 zullen zijn, maar we zullen het vanzelf gaan merken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:
Dat soort details zijn nog niet vermeld nee, maar daar zullen ze vast over hebben nagedacht. Ik denk niet dat creeps instantly level 60 zullen zijn, maar we zullen het vanzelf gaan merken... :)
Ga nou eens aan het werk >:)

Maar inderdaad, er zal nog veel info komen. Straks komt het vragenrondje, dan word er waarschijnlijk meer duidelijk. :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.