[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

MOAW schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:59:
[...]

Ga nou eens aan het werk >:)

Maar inderdaad, er zal nog veel info komen. Straks komt het vragenrondje, dan word er waarschijnlijk meer duidelijk. :)
Moet jij zeggen waarde collega.. ;) Ik denk dat ik meer werk heb verricht in de tussentijd dan jij de hele week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:28

bstard

---------------

Wel leuk dat Lotro zo blijft doorgaan, maar helaas is 't tempo nieuwe content wel erg traag. Zo is 't spel zoals we dat nu kennen nu met boek 12 eigelijk pas echt compleet; boeken 1-8 zoals we dat bij de originele release kregen waren niet voldoende voor levelen van 1 to 50, en met endgame content. Lotro is een leuk spel, vooral voor Tolkien fans zoals ik, en hopelijk blijven ze winst maken en dus expansies en "gratis" boeken. Ik ga komend jaar aan de Age of Conan, dus deze Moria expansie ga ik pas veel later spelen, hopelijk dan met alles erop. heb er wel zin in , maar zie Lotro steeds minders als een MMO, en meer als een solo spel waar toevallig ook andere spelers rondlopen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

twee dingen

Nieuw Deeltje :))))))))

En Pvp Mag het dak op van mij.. van mij mogen ze de hele ettenmoors onder laten lopen met water.. Zodat we kunnen vissen...
En Bstard... Tis nog steeds een MMO.. Sinds je nog een zooi quests hebt die je echt niet alleen kunt doen..

Bovendien.. Tja de level cap naar 60.... Ik hoop dat ze weten waar ze aan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 07-05 09:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ben druk bezig met het nieuwe deeltje :P Vervloekt zijn CodeMasters en Turbine voor hun zeer brakke timing.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 07-05 09:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Argh! Waarom ondersteunt tweakers geen color codes op je foreground color.. daar gaat de HELE layout!

Dan maar een copypaste tot ik iets kan bedenken wat wel op het forum werkt.

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6 dus

[ Voor 42% gewijzigd door MueR op 14-03-2008 19:53 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.