[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

De update heeft mn geluid echt verschrikkelijk bagger gemaakt, zo erg dat ik mute gamesounds heb moeten aantogglen.

Ik zal eens kijken wat er nu verkeerd gaat ( heb realtek).

Daarbij heeft de champ wel een aardige skill (second wind) bij en zijn er nieuwe stances ( Glory Ardour), maar wat ik daarvan moet vinden weet ik nog niet.

De costumes zijnn bij sommige echt aardig. Het is een RP ding. Maar sommige zien er uit als een picknicker, Lara croft in bergkleding of als Jack Sparrow piraat. Vind ik helemaal niks.

Met mn minstrel heb ik ook een vreemde bug: als ik heal, dan verschuift het schild naar mn rug. Ziet er leuk uit, want gitaar spelen met een schild in je hand zal niet comfortabel zijn. Maar het rare is dat het schild in mn hand aanwezig blijft. Ik heb dus twee schilden. En dat is toch raar.

Moet ik de geluiden die bij mij echt messed up zijn nu in het realtek menu, windows menu of in LOTRO menu aanpassen? Tips iemand?

*edit

Laat maar ik heb het al gelezen in de link die in de vorige post zat, dank u.

Hopelijk verandert het ook daadwerkelijk :|

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 18-02-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:00

The End

!Beginning

Anoniem: 191619 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:29:
Daarbij heeft de champ wel een aardige skill (second wind) bij en zijn er nieuwe stances ( Glory Ardour), maar wat ik daarvan moet vinden weet ik nog niet.
Ik speel nu met mijn champ met een zwaard en heavy shield. (Ardour aan). Vind het geweldig. Kan zelfs makkelijk 2 monsters van hogere lvl aan.
Met mn minstrel heb ik ook een vreemde bug: als ik heal, dan verschuift het schild naar mn rug. Ziet er leuk uit, want gitaar spelen met een schild in je hand zal niet comfortabel zijn. Maar het rare is dat het schild in mn hand aanwezig blijft. Ik heb dus twee schilden. En dat is toch raar.
Ik heb ergens op de fora gelezen dat dit een known issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
geluid moet je dan op softwarematig zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb gisteravond voor 250 silver de scroll "Mentoring the Bagpipe" gekocht !! Die gast die hem geplaatst heeft, heeft echt geen idee van de waarde. Daar had ie makkelijk een paar goud voor gekregen.
Ik zal vanavond eens een screen plaatsen van mijn Hunter. Hij ziet er erg goed uit in zn legeroutfit :)
Anoniem: 191619 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:29:
Het stukje van het naar de rug schuiven lijkt me normaal, die twee schilden niet iig.

[ Voor 44% gewijzigd door MueR op 18-02-2008 14:18 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Ik zou wel willen dat mijn schild altijd op mijn rug zou zitten wanneer ik niet in combat ben. Nu verplaatst hij alleen maar naar mijn rug wanneer ik mijn boog gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zo dan, zojuist 3 keer gewiped bij Barz. Wat een fijn boek zeg, dat boek 12.

Doordat onze normale raidleader ziek is, mocht ik het ineens als leader gaan doen. Dat zou met de vaste groep niet zo'n probleem zijn, maar helaas kwam daar de helft niet van opdagen. Uiteindelijk had ik een halve raid via PUGs, met een aantal mensen die nog nooit in de raid waren geweest. Geweldig om alle nieuwe dingen mee te ontdekken :x

Ik had op het forum al gelezen dat de slave in de 2e wave gestunned houden niet meer zou werken, wave 3 zou toch spawnen. Wat alleen een beetje vervelend was, zodra wave 3 kwam, gingen we plots allemaal dood. Binnen een paar seconden. Na 3 keer wipen hadden we uitgevonden dat het kwam door de slave master in wave 3. Deze geeft Barz een dusdanige buff dat elk tikje zo'n 2000 puntjes tikt. Das auw.

Nog een laatste poging dan. Weer terug naar Barz, dit keer de SM in wave 3 helemaal achteraan mezzen. Ik had de 2 Loremasters er op gezet, met wat hulp van de captain. Vervolgens ging Barz eindelijk neer. Snel die Slave Master dood, en naar de kist toe (das nieuw bij Barz).

Wat een loot komt daar ineens uit zeg! 600 zilver zat er in, dit keer maar 1 gem, plus een stuk of 6 paarse items. Jammer genoeg kon Stronkie hem niet winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 09:28

TAA

Liever IRC

Ons grootste probleem met Barz was de random attack na "No Power Stronger then Barz". Dit zorgde voor een wipe omdat iedereen weg begon te rennen. Oplossing bleek allemaal naar hem toe te gaan en de ene hit gewoon uit te laten delen. Daarna kon de Guardian hem weer terug de hoek in trekken. Alle bosses lijken nu overigens treasure chests te hebben... Na drie wipes op Thrang hadden we het overigens eigenlijk wel gezien... dure avond :D

Gisteravond een rondje Urugarth gedaan en al m'n Guardian Quest items op kunnen pikken :9 Daarnaast nog een engraved beryl earring recipe gerolled dat ik vanavond eens zal laten maken. *prays for a crit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Durf het bijna niet te zeggen, maar wij wiped bij de eerste slave/master die we tegen kwamen. We moesten even onze taktiek aanpassen. Toen we eenmaal bij Barz aankwamen hadden we deze vrij snel neer. We hadden deze keer allleen veel moeite me Zurm en eigelijk vooral doordat we vergeten waren hoe het zat met die 100% thread debuff die hij doet. Mijn kin heeft Zondag Thrang eindelijk voor het eerste neer gekregen, ze hadden alleen de tijd veranderd, zodat ik miste :(
MueR schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:43:
Zo dan, zojuist 3 keer gewiped bij Barz. Wat een fijn boek zeg, dat boek 12.

Doordat onze normale raidleader ziek is, mocht ik het ineens als leader gaan doen. Dat zou met de vaste groep niet zo'n probleem zijn, maar helaas kwam daar de helft niet van opdagen. Uiteindelijk had ik een halve raid via PUGs, met een aantal mensen die nog nooit in de raid waren geweest. Geweldig om alle nieuwe dingen mee te ontdekken :x

Ik had op het forum al gelezen dat de slave in de 2e wave gestunned houden niet meer zou werken, wave 3 zou toch spawnen. Wat alleen een beetje vervelend was, zodra wave 3 kwam, gingen we plots allemaal dood. Binnen een paar seconden. Na 3 keer wipen hadden we uitgevonden dat het kwam door de slave master in wave 3. Deze geeft Barz een dusdanige buff dat elk tikje zo'n 2000 puntjes tikt. Das auw.

Nog een laatste poging dan. Weer terug naar Barz, dit keer de SM in wave 3 helemaal achteraan mezzen. Ik had de 2 Loremasters er op gezet, met wat hulp van de captain. Vervolgens ging Barz eindelijk neer. Snel die Slave Master dood, en naar de kist toe (das nieuw bij Barz).

Wat een loot komt daar ineens uit zeg! 600 zilver zat er in, dit keer maar 1 gem, plus een stuk of 6 paarse items. Jammer genoeg kon Stronkie hem niet winnen ;)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 21:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hehe, heb eindelijk Lotro aangeschaft! Ben een lvl 9 Human Female Guard op [EN-RP] Laurelin, genaamd Eawin. Zijn er misschien nog mensen op deze server die bereid zijn een newbie op te nemen in de kinship of me een beetje advies te geven? Tis wel iets anders dan bv. WoW :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Dat gaat vast wel lukken. Ik ben zelf niet zo vaak op Laurelin (heb er nog twee personages rondlopen) maar als ik er ben wil ik je gerust een keertje meenemen, denk alleen dat er anderen zijn waar je meer aan zult hebben. ;) En die er vaker zijn.

Anders stel gewoon je vragen in een channel als Advice. In LOTRO wordt er niet zomaar gezegd dat je een noob bent. Veel mensen zijn wel bereid je te helpen, als ze tenminste weten hoe. :) (om in het Advice channel te typen, type je /advice hier je vraag) Ook kan het erg leerzaam zijn om gewoon eens lekker in een groepje op pad te gaan. Dus vraag bijvoorbeeld eens om lotgenoten via het Looking for Fellowship kanaal. (/l Naam van de quest)

Wees vooral niet te trots om om hulp te vragen. Samen spelen is het idee achter Lord of the Rings Online. Je kunt uiteraard diverse dingen alleen doen, maar de meeste fun haal je uit quests die je met meerdere mensen doet. De sfeer is over het algemeen aardig layed back, dus voor vervelende mensen hoef je je niet al te druk te maken. (uiteraard hou je altijd wel eens een rotte peer ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 21:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:54:
Dat gaat vast wel lukken. Ik ben zelf niet zo vaak op Laurelin (heb er nog twee personages rondlopen) maar als ik er ben wil ik je gerust een keertje meenemen, denk alleen dat er anderen zijn waar je meer aan zult hebben. ;) En die er vaker zijn.

Anders stel gewoon je vragen in een channel als Advice. In LOTRO wordt er niet zomaar gezegd dat je een noob bent. Veel mensen zijn wel bereid je te helpen, als ze tenminste weten hoe. :) (om in het Advice channel te typen, type je /advice hier je vraag) Ook kan het erg leerzaam zijn om gewoon eens lekker in een groepje op pad te gaan. Dus vraag bijvoorbeeld eens om lotgenoten via het Looking for Fellowship kanaal. (/l Naam van de quest)

Wees vooral niet te trots om om hulp te vragen. Samen spelen is het idee achter Lord of the Rings Online. Je kunt uiteraard diverse dingen alleen doen, maar de meeste fun haal je uit quests die je met meerdere mensen doet. De sfeer is over het algemeen aardig layed back, dus voor vervelende mensen hoef je je niet al te druk te maken. (uiteraard hou je altijd wel eens een rotte peer ertussen)
Komt dan wel helemaal goed, als er niet veel mensen zijn @ Laurelin, kan ik natuurlijk ook altijd nog rerollen naar een andere server (dacht dat Laurelin de server was met de meeste mensen van GoT, althans, dat staat in de startpost..)
Alvast bedankt dragon!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Demon Hunter schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:58:
[...]

Komt dan wel helemaal goed, mits er niet veel mensen zijn @ Laurelin, kan ik natuurlijk ook altijd nog rerollen naar een andere server (dacht dat Laurelin de server was met de meeste mensen van GoT, althans, dat staat in de startpost..)
Alvast bedankt dragon!
Genoeg mensen op laurelin, heerlijke server

Ik zit daar in een prettig KS, Sanctuary genaamd

Zet me maar op je friendslist, naam is Erawen lvl 40 hntr.
Als je me tegenkomt kun je me altijd hulp vragen, ben vaak de beroerste niet, soms wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Demon Hunter, je kunt ook hier advies vragen mocht het zo zijn ;-)

Gisteren nog eens mijn Minstrel opgepakt, ze was lvl22 en direct eens met war-speech aan wat quests in the Lonelands gedaan... Ik zag ergens een guardian-dwarfje zich flink uitsloven om wat elite dwarfs af te maken (die waren in het bezit van wat axes wat hij goed kon gebruiken)... nadat ik hem te hulp was geschoten door zijn Morale met wat gitaargetongel op pijl te brengen zijn we samen verder gegaan. Heeele raffel quests rondom Ost Gurut en WeatherTop afgerond en inmiddels lv25 bereikt. Ik vond het wel een geslaagde avond en ben met een voldaan gevoel gaan slapen ;-).

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 19-02-2008 11:34 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 14:58
MueR schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:43:Zo dan, zojuist 3 keer gewiped bij Barz. Wat een fijn boek zeg, dat boek 12.
Jammer dat je niet (meer) op snowbourn zit anders zou je kunnen kijken of ik mee kon gaan. We kunnen nu met 2 groepen de rift doen binnen Dutch Dunedain maar als je die dag niet kan dan heb je dus geen kans meer om die bosses te doen met je kin. Op zo'n moment zou ik mooi jouw PUG groep kunnen aanvullen als ervaren rift-rot :)

Barz is wel ietsjes lastiger geworden doordat ie regelmatig de groep inrent en niet meer te kiten is door de tank. Toch als de tank goed z'n werk doet is Barz zo weer terug op hem en kan de groep verder met de adds. goede tip is om de LM sticky tar te laten gooien voordat ie in de groep is en dan de GRD ook z'n engage skill te laten doen zodat Barz nog amper vooruit kwam en de groep niet eens bereikt. Anders goed opletten naar wie hij toegaat en diegene uit de groep laten rennen. Ondanks dat het gevecht langer duurde is het ons in 1x gelukt.

Zurm en Fruz waren weinig anders alleen die Zurm wil nog wel eens een instant death attackje doen.
Geloof dat ik iemand hoorde kermen dat ie een hit kreeg van 10k damage :)

De items zijn wel leuk, niet heel bijzonder maar wel meer dan eerst. Hopelijk vanavond boss 4 t/m thrang doen en dan morgen de Balrog.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
[...]
Barz is wel ietsjes lastiger geworden doordat ie regelmatig de groep inrent en niet meer te kiten is door de tank. Toch als de tank goed z'n werk doet is Barz zo weer terug op hem en kan de groep verder met de adds. goede tip is om de LM sticky tar te laten gooien voordat ie in de groep is en dan de GRD ook z'n engage skill te laten doen zodat Barz nog amper vooruit kwam en de groep niet eens bereikt. Anders goed opletten naar wie hij toegaat en diegene uit de groep laten rennen. Ondanks dat het gevecht langer duurde is het ons in 1x gelukt.
Onze ervaring (2x 8)7 ) is dat de tank de aggro van Barz niet kwijt raakt tijdens de random attack; zodra Barz de single hit gedaan heeft krijgt de tank direct volledige aandacht weer. Ook zonder gebruik van Threat skills... Kan dit niet persoonlijk bevestigen omdat ik die avond de off-tank was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
TAA schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:13:
[...]

Onze ervaring (2x 8)7 ) is dat de tank de aggro van Barz niet kwijt raakt tijdens de random attack; zodra Barz de single hit gedaan heeft krijgt de tank direct volledige aandacht weer. Ook zonder gebruik van Threat skills... Kan dit niet persoonlijk bevestigen omdat ik die avond de off-tank was :X
Ja klopt, ik was main tank en had skill forwarding aanstaan, daardoor zag ik dat, ondanks dat Barz wegliep, hij mij 'geselecteerd' hield. Weet iemand of Barz ook een 100% thread debuff skill gebruikt net als Zurm?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Die verbetering in raid infame/renown is erg lekker, zou nog beter zijn als we een beetje goede raid leaders hadden aan de creep kant. Waarschijnelijk moet dit nog groeien, nadat iedereen zolang solo heeft gespeeld. Ben een nieuwe war leader gestart heb toch al drie 2 rank corruption. Best grappige ben je rank 3 heb je 6K8 moral (mijn captain is jaloers) alleen elke stun/mess ect raakte me, dus toch maar een een betere balance gekozen.

Hoe is het op de andere servers met de aantallen creeps/freeps? Zoals verwacht wordt de moors op Snowbourn totaal overlopen door de freeps.
Anoniem: 230357 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:47:
Maar de meeste pret heb ik toch wel gehad in de moors !!! Whoaahaaa wat was het druk daar zeg :9 , zat gelukkig in een goede raid (voornamelijk Silver Blades). De renown die je nu krijgt in een raid is zooo veel beter dan voorheen. Waar ik eerst 2-3 renown kreeg, is het nu ergens tussen 8-15. Heb gisteren dus ook rank 5 behaald, was daar al heel dichtbij dus dat was anders ook wel zo geweest ;).

Vanavond weer moors! Yay !! 8)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Demon Hunter schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:40:
Hehe, heb eindelijk Lotro aangeschaft! Ben een lvl 9 Human Female Guard op [EN-RP] Laurelin, genaamd Eawin. Zijn er misschien nog mensen op deze server die bereid zijn een newbie op te nemen in de kinship of me een beetje advies te geven? Tis wel iets anders dan bv. WoW :P
Ja hoor, stuur me maar een keer een tell op Rhyaehar of Melagil. Ik neem je wel een avondje mee op sleeptouw, al zal dat niet vanavond worden.

Overigens, voor mensen op Laurelin:
Mochten jullie zin hebben een keer te komen babbelen, join onze teamspeak een keer. Stuur me maar even een DM, dan krijg je de info :) Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
Jammer dat je niet (meer) op snowbourn zit anders zou je kunnen kijken of ik mee kon gaan. We kunnen nu met 2 groepen de rift doen binnen Dutch Dunedain maar als je die dag niet kan dan heb je dus geen kans meer om die bosses te doen met je kin. Op zo'n moment zou ik mooi jouw PUG groep kunnen aanvullen als ervaren rift-rot :)
Ik had gruwelijk de schurft in over die PUGgers. Stel noobs. Zal blij zijn als vanavond de vaste groep er weer is. Die kan ik wel rondduwen, PUGgers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Knowuse schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:31:
Die verbetering in raid infame/renown is erg lekker, zou nog beter zijn als we een beetje goede raid leaders hadden aan de creep kant. Waarschijnelijk moet dit nog groeien, nadat iedereen zolang solo heeft gespeeld. Ben een nieuwe war leader gestart heb toch al drie 2 rank corruption. Best grappige ben je rank 3 heb je 6K8 moral (mijn captain is jaloers) alleen elke stun/mess ect raakte me, dus toch maar een een betere balance gekozen.

Hoe is het op de andere servers met de aantallen creeps/freeps? Zoals verwacht wordt de moors op Snowbourn totaal overlopen door de freeps.

[...]
Snowbourn is inderdaad overlopen door de freeps. Heb ondertussen al de complete jewellery en het shield :) De server heeft ondertussen problemen om alles te verweken Gisteren met ruim 40 man eind van de middag hele kaart blauw :) Ik moet zeggen dat de Moors nu wel veel leuker zijn om te spelen Heb zelfs mijn Rift raid ervoor laten schieten >:) Vanavond maar weer wat renown farmen heb alle "blauwe" stenen die ik nodig heb voor de gewenste items. (gisteren 5 uur farmen met vaste groep en alle blauwe stenen die nodig zijn zijn binnen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:31:
Er zijn eerlijk gezegd wel iets teveel freeps aanwezig. Mede daarom hebben de Silver Blades besloten iig deze week niet meer als freeps maar alleen nog als creeps te spelen in de Moors.

Bij ons (Laur) zijn er wel continue twee player trolls aanwezig wat het nog een beetje uitdagend maakt. Zo'n 2 dagen geleden kwamen ze dus met zo'n 30 creep, 2 player trolls (die beide 40K health hebben) en ze namen ook de Tyrant(135K) van het orc kamp mee. Tsja....daar konden we helaas niet tegen op.

Ook werd ik een paar dagen terug onderschept door een warg pack... raid. Heel leuk....zo loop je lekker door het gras te wandelen, 1 seconde later ben je omsingeld door 24!!! wargs. En dan niet alleen de beginners, nee nee, vele elite's/bekende namen ertussen. Tsja....dat overleef ik als guardian zelfs niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Gisteren dan eindelijk the black fire quest afgerond. Na 2 eerdere mislukte pogingen vorige week kwam ik nu in een fellowship die wel wist waar ze mee bezig waren. Er werd goed geluisterd naar de tank die de elites aan zich moest binden en de klappen opvangen, en ondanks dat er geen minstrel was zijn we geen 1x gewiped. 2 LM die keurig staan te mezzen is natuurlijk ook handig als er zich 3 elites op de groep werpen. ;) Was wel nogal hectisch en ik had erge last van lag, vandaar dat de "tellsessie" die ik met MueR had nogal abrupt eindigde. Ik zal vanavond even de TS gaan testen!

Tijdens het verzamelen van een stel nieuwe uitdagingen bij een grote groep rangers in het oosten van de North Downs kreeg ik grote gele sterren te zien op mijn minimap. Zagen er overdreven groot en lelijk uit vergeleken met de andere icoontjes. Iemand enig idee wat die sterren moeten aanduiden?

Gisteren ook nog een trade gedaan met iemand. Die ander stelde voor om dit per mail af te handelen, maar aangezien hij op dat moment in Thorins Hall zat en ik in Bree was ik met swift travel voor 1s binnen de kortste keren bij hem en heb ik de deal via secure trade gedaan. Dit leek mij veiliger dan mail (aangezien ik die persoon ook niet kon). Is er een mogelijkheid om via mail spullen gelijk over te steken of is dat een kwestie van vertrouwen, net zoals op marktplaast.nl, dat je je geld/items opstuurt en hoopt dat de ander dat ook doet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 06-06 15:43
Die grote sterren zijn reputation NPC's, daar kun je bepaalde drops inleveren voor reputatie punten bij een bepaalde faction. Wanneer je een bepaalde rank hebt gehaald kun je bij een andere npc weer speciale items kopen.

Veilig handelen via de mail kan wel, er zit een optie CoD (Cash on Delivery) in, dan is het gelijk oversteken. Persoonlijk die ik alle handel gewoon via de trade functie, niet omdat ik ze niet vertrouw, maar gewoon omdat ik het fijner vind.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 249976 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:44:
Tijdens het verzamelen van een stel nieuwe uitdagingen bij een grote groep rangers in het oosten van de North Downs kreeg ik grote gele sterren te zien op mijn minimap. Zagen er overdreven groot en lelijk uit vergeleken met de andere icoontjes. Iemand enig idee wat die sterren moeten aanduiden?
Heij wat toevallig die heb ik gisteren ook nog ff solo gedaan, moet er wel bij zeggen dat op lvl34 de mobs grijs zijn ;-)
Anoniem: 249976 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:44:
Is er een mogelijkheid om via mail spullen gelijk over te steken of is dat een kwestie van vertrouwen, net zoals op marktplaast.nl, dat je je geld/items opstuurt en hoopt dat de ander dat ook doet? >:)
Jazeker, dat kan, je stuurt je item en je vinkt COD aan en vult het bedrag in wat je wilt hebben, de ontvanger kan alleen het item ophalen als hij ook het gevraagde geld terug stuurt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren ook even goed bezig geweest met mijn level 21 champ. Ik begon met een stapeltje quests in de North Downs die ik solo aan ging pakken. Het verzamelen van water uit drie cauldrons van orcs. Het verzamelen van spijkers, hamers en zagen en het doden van 25 orcs. Zo gezegd...zo gedaan (was af en toe best een beetje kielekiele natuurlijk) En na inleveren van toen alweer 4 quests tegelijk...Ding! Level 22...een uurtje daarna volgde alweer level 23... Toen vond ik een groepje die The Sweet Voice (nou zo sweet is die stem niet) en The Oathbreakers wilde doen. Als een mes door de boter werden ook die weer gedaan. Een aantal van ons wilde ook graag The Black Fire en The Defiler doen...nou dat kon...Als eerste maar de Defiler. Dit team werkte lekker samen. Kan wel helpen dat een van de teamleden een kingenoot van me was waar ik altijd heerlijk mee samenwerk. Na niet een lid van het team onderweg te hebben verloren hadden we ook deze quests gedaan. Op de terugweg was nog net die ene Orc in de weg aan het staan die mij een ding naar level 24 bezorgde...al met al een lekker avondje...toch een keer tijd om de nieuwe skills te kopen. Ach, ik moet toch naar Esteldin, kan ik mooi daar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:03:
Jazeker, dat kan, je stuurt je item en je vinkt COD aan en vult het bedrag in wat je wilt hebben, de ontvanger kan alleen het item ophalen als hij ook het gevraagde geld terug stuurt.
Maar werkt dat COD ook met items ruilen (zoals gisteren een wargtail voor nieuwe tools) of alleen als je een item ruilt voor cash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Aleen voor cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Dit geldt alleen voor cash (mailen dus).
Bij ruilen doe je secure trade, er kan in dat geval aleen geruild worden als beide partijen akkoord zijn :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal vergeten te vertellen trouwens: vorige week Helegrod Raid gedaan voor het eerst. Ook voor merendeel van de Kin voor het eerst, aangezien we allen zijn grootgebracht met de Rift.

Toch is de Rift een flinke tand groter, dan Helegrod, dus met 24 ervaren mensen gingen we als een mes door boter. In totaal 1 wipe doordat we vergeten waren dat 2 hillmen bij aggor een zee aan vrienden ophaalden. De raidleader had op onze website het stappenplan weergegeven voor de raid, maar dat puntje waren we allen vergeten.

In totaal 3 drops meegemaakt: 2 minstrel en een hunter item. Aangezien ik daar stond met Asparwenlyyn de raid minstrel vonden eerst de silver voice boots. alledrie de minstrels hadden Rift boots en die zijn gewoonweg beter. Een greed roll dus onder de MNS: winnaar met 78 > Jorgasme. Hurray!

Het tweede item: silver voice helmet. Niemand heeft een fatsoenlijk Rift helmet dus het werd een need roll: winnaar met 95 > Jorgasme. My lucky day / night dus.

De boots kan ik ruilen met een kinsmate voor mn War Captain shoulderpads. En nu eens met mn captain raiden, want die is behoorlijk sterk en gebuffed.

Leuke, maar vooral makkelijke raid.

Tussendoor mijn persoonlijke achievement behaald: binnen een week naar level 30 met een char. Mn champion Asphaedrae ( die eerder Asphaedraerihannae heette, maar de GM vond dat kennelijk te lang) ( alsof mn andere chars geen lange namen hebben, en tja 3 level 50 figuren, dat mag best beloond worden met een GM ingreep....right...). Maargoed, voor tells is die naam wel erg lang ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:26
Twee epics tijdens één raid :o
Dat zou bij ons niet gebeuren, als iemand één epic gedurende een raid-lock scoort word 'ie uitgesloten voor de volgende epics zodat de anderen ook kans hebben (uitzondering als de anderen het al hebben of passen).

Feit dat je het niet zelf gaat gebruiken maar gaat ruilen voor een item voor je alt maakt het helemaal zuur voor alle anderen die misgegrepen hebben . Zo is het puur winstbejag en zou ei'k iedereen voor die silver boots moeten mogen rollen.

Wij gebruiken een licht aangepaste D-Roll en master loot staat altijd aan bij boss-fights (sowieso blijft iedereen van de boss-loot af omdat master-loot mss niet aangezet is). De raidleader kijkt welke drop er is en alleen de classes voor wie het item is mogen er voor rollen. Als iemand het item al heeft dan mag 'ie daar niet meer voor rollen. Als iemand z'n epic verkoopt kan 'ie verder wel vergeten dat 'ie nog een keer voor dat verkochte item mag rollen.
Indien een item geen baas krijgt (bv allemaal al voorzien) gaat het naar AH en word verdeeld over de raiders of het gaat in de kin-kas.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik las het ook en had ook zoiets van 2 epics in 1 raid, rest nix en dan ook nog voor een alt.

Bij mij zou je er niet meer inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ieder zn eigen regels zullen we maar zeggen.

Bij ons is het ook gelimiteerd aan 1 epic item (of gem) en 1 blauw item per persoon per run. Tenzij in het uitzonderlijke geval niemand anders dat item wil hebben voor eigen gebruik.

• botoo
MueR schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:01:
Ieder zn eigen regels zullen we maar zeggen.
Jahoor, beslist :)
Het is dan ook geen aanval op Jorgasme maar slechts een opmerking dat zijn kin het anders doet dan het onze. Aangezien loot overal en vaak een bron van discussies is leek het me aardig om het verschil eens onder woorden te brengen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 23:52
Hij heeft toch Greed gedaan op die boots? Dan is er toch niets aan de hand, of zegt deze exploration Elf (lees: GEEN die-hard raider) nu iets verkeerd?

• maartend
Baserunner schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:00:
Hij heeft toch Greed gedaan op die boots? Dan is er toch niets aan de hand, of zegt deze exploration Elf (lees: GEEN die-hard raider) nu iets verkeerd?
Hij had al een Epic, dus normaal pas je dan op de volgende. Dit om de anderen meer kans te geven.

• TAA

TAA

Liever IRC

Nog een aardige loot-rule variant:
+ max 1 epic per persoon per sessie (vaak Rift in 2 sessies)
+ forced pass op items die je al hebt
+ extra roll op het volgende item (mits je dat niet hebt) per forced roll

Group waar ik vanavond mee ga heeft een soort van prio stelling in het lootsystem waarbij diehard raiders voordeel hebben over casual raiders. Snap het nog niet helemaal maar dat komt vanzelf 8)7

maartend schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:29:
Hij had al een Epic, dus normaal pas je dan op de volgende. Dit om de anderen meer kans te geven.
Klinkt inderdaad heel logisch. Als in zijn groep/kin de regels echter anders zijn dan kan ik me voorstellen dat je dan wel meedoet (Je hoeft tenslotte ook niet heiliger te zijn dan de rest), los van het feit of die regels in jouw ogen eerlijk zijn, want dat is een subjectief iets Zo zie je maar weer dat het "verdelen van de buit" altijd genoeg stof tot praten geeft, en in het spel een grote bron van ergenis kan zijn ;) Gelukkig heb ik nog weinig slechte ervaringen ermee.

Gisteren met wat solo quest in de North Downs bezig geweest en later nog een tijdje rond gehangen op de TS van Stronkie en MueR. Daar hing een goede en vooral ook een 8)7 sfeer, dus zaar zal ik wel vaker te vinden zijn in de toekomst.

Wat vinden jullie van de cosmetische veranderingen die je aan je karakter kan geven? Ik zie nu toch wel een aantal keeren figuren rondlopen in kleuren en outfits die in mijn ogen niet thuis horen in het spel. Een dwerg vol schreeuwende kleuren zoals roze en blauw roept bij mij toch meer een Super Mario gevoel op. Ook zie ik kleding die verdacht veel op jumpsuits lijkt. Dat is toch je ergste nachtmerrie als je straks een minstrel in een lichtblauwe jumpsuit tegenkomt die dan ook nog Weekend van Jerny (nee ik gebruik geen botox) Kaagman gaat spelen. :S

Anoniem: 232920

Jorg,

help me er even aan herinneren die warcaptain's gloves naar je toe te sturen. Ik ben ff te veel bezig m'n vierde ventje naar 50 te werken; ik vergeet het elke keer.

Rasyr

Gisteren mijn champ Gloorfindel naar level 25 getild en in de tussentijd was ik 4 quests aan het binnenharken. 3 had ik al vrij snel klaar...voor de vierde moest ik even 16 beren vermoorden op Fields of Fornost. Best leuk, maar ze waren wat schaars...terwijl ik bezig was werd ik door kinleden geinspecteerd.

Plotseling de vraag...

"Hey Gloor, why you not wearing any heavy armor?"

Ik werkte nog even een warg tegen de vlakte en antwoordde

"Simple, don't have any..."

Terwijl een Orc me ging kietelen kwam de reply weer

"You can get that at your trainer m8"

De Orc kwam er ondertussen achter dat ik NIET van kietelen houd

"No, I've got the trait...ain't got the armor!"

Kleine pauze waarin er nog een paar beren omvielen.

"You've got mail!"

@Botoo en maartend,

Zoals ik in de post weergaf waren we met drie minstrels. Op de eerste drop hadden we alledrie betere boots. Daarom een greed roll. Dat ik m won was slecht kansberekeningsgeluk.

Het tweede item hadden we alledrie niet, dus de raidleader gaf aan het wordt voor alle minstrels een Need roll.

Ik neem aan dat ik vanaf dat moment geen verkeerd besluit neem.

• vage
  • Laatst online: 05-02 17:08
Anoniem: 191619 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:18:
@Botoo en maartend,

Zoals ik in de post weergaf waren we met drie minstrels. Op de eerste drop hadden we alledrie betere boots. Daarom een greed roll. Dat ik m won was slecht kansberekeningsgeluk.

Het tweede item hadden we alledrie niet, dus de raidleader gaf aan het wordt voor alle minstrels een Need roll.

Ik snapte de hele ophef ookal niet. lijkt me zo klaar als een klontje dat het gewoon common sense was wat er gebeurde. Kwestie van goed lezen :-)

Een ander iets.
Op snowbourn is de AH kaduuk, erg irritant, zeker als je net master expert bent in het maken van wapens en wat fine gondorian swords wil gaan verkopen om wat te verdienen :)
Iemand nog tips over welke wapens ik te pakken moet krijgen die goed verkopen, i need cash !

• botoo
Op Eldar is de AH ook kreupel sinds book 12 patch :(

Jorgasme: Iedere raid/kin/fs z'n eigen regels/afspraken en als iedereen zich daar aan houd is er niets aan de hand. Het was geen negatief commentaar maar slechts een constatering dat het anders is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• maartend
Anoniem: 191619 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:18:
@Botoo en maartend,

Misschien dat ik idd wel even wat te kort door de bocht ging. Sorry.

Maar blijkbaar waren de boots niet BOA. Dus waarom mochten alleen de Minstrels een greed roll doen? Dat klinkt niet echt logisch o.O.

Dat was toen door de raid besloten.( minstrels, this should be a greed roll, good luck all)) Als het een algemene greed roll was geworden, dan vond ik dat ook prima; had ik ook niet lopen zeggen: maar het is een minstrel item.

Dat een kinsmate ( die hier boven al poste) later tegen mij zegt dat hij die boots voor zijn alt wel kon gebruiken, en die wil ruilen tegen zijn captain shoulders voor mijn alt, zie ik als iets waardoor we waarschijnlijk binnen de kin allebei beter zou van worden. De captain is immers ook raidklaar. Als hij geen shoulders voor me zou hebben, dan had hij ze alsnog gekregen, omdat het een zeer goede NL kinsmate is van me.

Ik heb ze in ieder geval niet op de AH geknald ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 21-02-2008 13:46 ]

Ik zeg ook niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan. Maar ik vindt het wel een hele slechte beslissing van de raidleader. Ik kan ook bijna garanderen dat er mensen in de raid niet blij waren dat 1 persoon met 2 epics wegloopt, terwijl er al zo weinig is te verdelen.

Nogmaals, dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk.

• botoo
Ik ben wat frequenter met mijn Warg bezig, inmiddels Rank 2 gehaald maar het is wel beroerd om je traits/skills te betalen :( Je moet Destiny Points gebruiken om ze aan te schaffen (als je de benodigde rank hebt) en dat gaat met duizenden tegelijk :'( Op dit moment heb ik best wat slots beschikbaar maar kom fors DP te kort :'(
Gelukking wordt alle DP opgeteld van de diverse creeps dus maak ik wat extra creeps aan om makkelijk DP points te farmen. Zo kan ik als het rustig is (en er word niet door lamers gecamped) met een paar verschillende creeps achter elkaar de slugs quest doen die 250 DP per keer oplevert. Er zit weliswaar een cooldown op die quest maar door verschillende creeps te gebruiken kan ik dat deels omzeilen (en ik ben het toch weer gauw zat).

Enhanced Stealth heb ik inmiddels geslot en Disapear (burg's HiPS equivalent) slot ik vandaag nog :).

OOC creepside op Eldar is wel veel levendiger dan freepside, creeps lijken ook veel loyaler naar elkaar toe en zullen bijna altijd bijspringen als er een freeps in de buurt zijn, of ze nu in dezelfde raid zitten of niet.

Onbenullig hoeveel damage een Hunter kan doen over zo'n grote afstand. Ik kreeg gisteren een (Heartseeker?) te verteren van 1845 damage :X da's dus één shot! Verspilde moeite omdat ik met 2 stappen in dekking stond maar absurd vind ik het wel.
Sowieso zijn low-ranked creeps easy prey, het zal me benieuwen of dat met het stijgen van rank een stuk beter word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Het zal wel iets beter worden uiteraard, maar zet je een 24 raid freeps tegenover een 24 raid creeps, zou de uitslag altijd in het voordeel van de freeps moeten vallen ( met de huidige stand van zaken).

Ben trrouwens wel benieuwd hoe ze dit gaan doen bij een toekomstige level uitbreiding van freeps. (van 50 naar 60). Want wanneer je de creeps dan standaard level 60 geeft, en de freeps dus nog moeten levelen naar 60, zal moors een hele lange tijd erg rood zijn. Dus, zouden de creeps moeten levelen naar 60 misschien ? Ik geloof dat de ontwikkelaars hier nog een hele kluif aan zullen hebben.

• botoo
Oud nieuws?
(zal best, maar ik moest er toch om lachen :+ )
:D

'Classic' Hunter keyboard :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/arTrvoyMeQn2yMtq6yAy8CCd/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als Hunter moest ik toch wel even flink _O- doen om deze image

Maargoed, de Heartseeker is krachtig ja. Alleen jammer dat door creep-gezanik er nu van die grote pijlen om je heen staan. ik zat vroeger (op snowbourn) nog wel eens in een groep met 2 andere hunters, deden we alledrie HS op dezelfde creep. Wat nou dekking zoeken? Liggen jij!

Overigens is mijn HS record op een level 50 toch nog 2264

[ Voor 8% gewijzigd door MueR op 21-02-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In navolging op gisteren...heb ik nu dus delen heavy armor. :)

Een kinship lid had even een mooie jacket voor mijn champion gemaakt. Stond nog goed ook, beetje strak om mijn middel, maar dat was vast de bedoeling.. ;)

Nadat ik hem als dank ook wat had terug gestuurd. De beste man zocht nog wat Jagged Bear Claws, en wat wilde het toeval...die had ik dus.. :P

Sta ik daar bij de mailbox, krijg ik een berichtje van mijn collega. Of ik nog wat Moonstone nog wat dingetjes had...uhh...sorry fresh out.. :S (ik had van alles, maar die dingen nu net niet)

Nog een paar duizend xp...en dan ben ik weer level 26...ben alleen bang dat daar dit weekend niets van gaat komen. Dit weekend heb ik namelijk visite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Laat thuis aangekomen wilde ik nog snel wat Slugs farmen met mijn creeps voor de broodnodige destiny points. Bij de 'Slug-farm' aangekomen stond er een eenzame Guardian op z'n Luit te spelen :? :? :?
Voorzichtig rond gekeken maar hij leek echt alleen en maakte geen aanstalten om me aan te vallen. Toen we tegenover elkaar stonden zwaaide hij naar me, helaasch kon ik niet terugzwaaien maar kwispelde er op los, maakte vreugdesprongetjes en rende rondjes om hem heen :D Een bevriende Warg wilde versterking gaan halen maar ik kon 'm daarvan weerhouden.

Toen ik na een poosje de slugs ging farmen ruimde de Guardian z'n luit op en ging me helpen :? Na zo'n dertig slug heb ik 'm geprobeert duidelijk te maken dat ik 'm bedankte en ben naar Gramsfoot gegaan om daar uit te loggen.

Uit eindelijk blijkt het een hele bekende creep te zijn 'Kamikazee' Rank 8 Reaver.

Grappig encounter was het zeker :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jin9CR9Bbn2Yv56oqFwqu3fi/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Raiden op een lvl 48 minstrel blijft leuk. :P Heb al een tijdje geen tijd meer om te lvlen, dus dat is dan wel weer jammer. Maar vandaag weer geraid met kin in Rift, en dat ging erg goed. =)

Boss 5 voelde erg makkelijk aan, kdenk niet dat ze hem echt makkelijker hebben gemaakt, maar zo voelde het wel een beetje, was echt een makkie.

Thrang begon allemaal goed, afwerken van de eerste waves ging goed. Tijdens de shamans had Thrang een grote liefde voor mij, dus dat was een beetje hectisch om mij levend te houden en constant de wounds weg te halen. Gelukkig gingen wel de shamans netjes down. Toen de trappen op terwijl de tanks met Thrang gingen spelen. En toen boem, de andere minstrel was in één keer disconnected. Dus daar sta je dan als enige lvl 48 minstrel een raid levend te houden. :P Gelukkig is Thrang zelf niet een heel moeilijk gedeelte, en lukte het ons om thrang zonder problemen down te krijgen.
Dat maakte me best wel happy, dat dit ons is gelukt. Goede hulp van oa ook de captains die meehealden, dat wel.
Bij de drops van Thrang zat ook nog een paars schild dat wel leuk was voor mij, dus ik typ /roll. Roll ik een 100. Blijkt vervolgens dat ik de enige ben die dat schild uberhaupt wil hebben. >.<

De balrog lukt ons nog steeds niet echt helaas. 2 keer geprobeerd, maar het gaat vrij snel mis. De eerste poging bij het omzetten van die levers. De 2e keer pakten we dat handiger aan, dus we kregen vervolgens die mobs mee terug naar de circel. Blijkt vervolgens 1 mob bugged te zijn, waardoor ie niet uit anti-exploit komt. Ik volgde het hele verhaal daarover maar half, ik liep alleen op healingbalkjes te letten. Gevolg was uiteindelijk dat daardoor we een wipe kregen, dus dat was dan wel weer balen. Maargoed, we komen wel steeds iets verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Nadat we donderdagavond als een mes door boter de eerste 7 Rift locks hadden binnen gehaald zou gisteravond de Balrog op het menu staan. Lang verhaal kort: book 12 heeft een hoop dingen op z'n kop gezet; Angmar lijkt wel een speeltuin en de Balrog fight is bijna onmogelijk gemaakt met de oude tactiek. Naast de pathfinding bugs van de adds kregen we continue hope wipes (tenzij je de Balrog vanaf het pullen van de levers tankt?!?) en moet de everseer ook in zijn eigen kamer bevochten worden (op de trap geeft ook damage van Thaurlach; ik kreeg >2500 damage tussen 2 heals op een ongelukkig moment). Veel ongenoegen in de groep; het moet toch niet zo zijn dat je de Ettenmoors in moet als creep voor destiny points om daarmee "unwipeable" hope te kopen?!?

Na de wipe zijn we met de raid Angmar in gegaan en hebben de Circle of Despair gedaan. Weer een deed van het lijstje maar geen (roll op) shoulders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wij zijn de laatste paar dagen druk met het farmen van trophies voor onze woningen en kinhall (nog maar 2 weekjes :+ ).

Tot nu toe is dit de oogst van de speciale trophies, bear not included
Een aantal van deze hebben we al een paar keer, ze sieren ook mijn huis bijvoorbeeld.
Afbeeldingslocatie: http://coppermine.muer.nl/got/trophy_thumb.jpg
We zijn druk bezig met z'n drieën in ieder geval :)

[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 25-02-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je (nog steeds) niet goed kunt zoeken op de AH is aan de ene kant wel irritant, maar biedt aan de andere kant ook genoeg mogelijkheden tot koopjes. Zo heb ik gisteren een bod uitgebracht op een partijtje platinum die een minimum bid van 70s had staan. Vanmiddag even kijken of ik de gelukkige ben geworden ofdat iemand anders deze ook gezien heeft op pagina 11 van de 30+ pagina's met resources.

Van het weekend level 30 geworden met mijn LM en nu bezig met de class quest om zo een goede staff te verdienen. Kost me wel weer flink wat loopwerk (moet in Ered Luin, the Shire en de Forsaken Inn zijn) Ook kan ik nu een lynx oproepen. Tof beest, maar ik speel toch voorlopig verder met mijn beer omdat ik een strong amulet voor een wilpaw heb en deze dus sterker is dan mijn nieuwe kat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Pssst, die amuletten zijn enkel appearance, ze veranderen niks aan de sterkte van het beestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:33:
Pssst, die amuletten zijn enkel appearance, ze veranderen niks aan de sterkte van het beestje
Je hebt gelijk, de stats van die amulet hebben natuurlijk betrekking op mij. Toch viel mij op dat mijn beer beter de klappen kan opvangen dan mijn lynx en aangezien ik mijn beest als tank gebruik is mijn beer nu nuttiger dan mijn lynx. Hoe zit dat met het levellen van je beesten? Hun stats zijn toch gekoppeld aan je eigen level, of heeft de duur dat je met een beest speelt ook invloed op hun stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 249976 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:30:
Dat je (nog steeds) niet goed kunt zoeken op de AH is aan de ene kant wel irritant, maar biedt aan de andere kant ook genoeg mogelijkheden tot koopjes.
Daar heb je inderdaad gelijk in :-) zo had ik 8 Huge drake tails voor 200s kunnen kopen, opzich dus een mooi koopje aangezien ik die tails nodig heb om wat kleren voor mijn lvl35 hunter te critten.
Anoniem: 249976 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:30:
Tof beest, maar ik speel toch voorlopig verder met mijn beer omdat ik een strong amulet voor een wilpaw heb en deze dus sterker is dan mijn nieuwe kat.
Die genaamde amulets zijn puur om je beest een bepaald uiterlijk te geven, de stats zijn gewoon voor jou. Je hebt btw ook amulets voor lynxen. Het is zo dat als je een bear-amulet geslot hebt je lynx geen ander uiterlijk krijgt, voor de rest wijzigt dit niets.

OT.
Wat is een Hunter toch fijn :) :) Die van mij is inmiddels lvl36 en ze kan nu ook naar Evendim "guiden". WAT een uitkomst zeg, dat scheelt echt zoveel loopwerk (de rations heb ik er graag voor over).

Zaterdag ff met 5 hunters en 1 loremaster, "Mother of the drake" gaan doen. De weg erna toe was echt een makkie, overal lagen verfikte wormen en draakjes. Uiteindelijk moesten we de Drake Matron van 11K killen, ze werd beschermt door 2 kids zo te zoen :). Najaa het was echt een en al regen van pijlen, voordat die draak realiseerde waar het gevaar vandaan kwam lag ze op haar nek. Ik kon me herinneren dat ik deze ooit met mijn main burglar had gedaan en daar wat meer moeite mee had.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:12:

OT.
Wat is een Hunter toch fijn :) :) Die van mij is inmiddels lvl36 en ze kan nu ook naar Evendim "guiden". WAT een uitkomst zeg, dat scheelt echt zoveel loopwerk (de rations heb ik er graag voor over).

Zaterdag ff met 5 hunters en 1 loremaster, "Mother of the drake" gaan doen. De weg erna toe was echt een makkie, overal lagen verfikte wormen en draakjes. Uiteindelijk moesten we de Drake Matron van 11K killen, ze werd beschermt door 2 kids zo te zoen :). Najaa het was echt een en al regen van pijlen, voordat die draak realiseerde waar het gevaar vandaan kwam lag ze op haar nek. Ik kon me herinneren dat ik deze ooit met mijn main burglar had gedaan en daar wat meer moeite mee had.
Laatst ook dat ding gedaan met wat lui (stuk of 5) Echt lachen met wat hunters, de pijlen vliegen dat ding rond zijn oren. Lag dus idd ook snel plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje gaar weekend gehad. Niet meegedaan met de raid op zaterdag en zondag, kinmeeting gemist, Bogereth Raid gemist. Nauwelijks doorgeleveld met mn champion (37). Net een paard kunnen kopen en geld is nu echt op.

Moet aankomende week echt even anders.

Ik lees dat de Rift is aangepast. Waar liggen, naast Barz, de veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Net voor het eerst Monsterplaay gedaan en met mijn KS gerpobeerd een zooitje freeps naar de andere wereld te helpen en het gebied te pakken.
Man, wat is dat chaotisch.
Echt even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Barz is aangepast, maar dat wist je geloof ik al. Ik was er niet bij toen mn kin boss 1-4 deed, dus hoe dat heeft uitgepakt weet ik niet. Narnulabat (of whatever, boss 5 iig) is niet aangepast. Die shadoweaters ook niet, alleen spawnt die ene fireworm niet meer aan de verkeerde kant van het hek, dat is wel fijn. Thrang is ook niet aangepast.
En de balrog is bugged. Mobs die je meepult vanaf everseerkamer naar die glowing circle raken in antiexploit. Daar hadden wij erg veel last van toen we balrog deden. Verder kwamen we ook niet, dus de rest heb ik ook maar van horen zeggen, maar er schijnen meer dingen bugged te zijn met antiexploit, en de balrog schijnt nu ook ziekelijk vaak hope te wipen.

Die antiexploit is zowieso echt gaar, komt ziekelijk vaak voor na book 12. Helcham was ook een drama, telkens alle tentakels in exploit, tenzij iedereen er pal voor stond, je kon dus niet meer achter een pilaar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met de kinship fornost in gedoken, daar moest iemand van ons nog heel veel quests doen. We begonnen onze reis met 4 man en dat werden er uiteindelijk steeds meer, maar de eerste boss ging neer met slechts ons vieren. Blijft alleen wel irritant dat dat water je silenced, daar heeft vooral ook mijn Lore-Master erg veel last van. Een van de vier werd in deze fase disconnected. Toch ging de baas neer en dankzij mijn beperkte healing skills bleef ook iedereen in leven.

Uiteindelijk heb ik twee quests in fornost voltooid en was het voor mij tijd om naar bed te gaan. (het is namelijk best een langdurige instance. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helcham ook aangepast? Lekker, nadat elke classe wel die Slime nodig heeft voor zn classquest.

Gisteren Bogbereth raid gedaan. Easy peasy, ik heb drie heals uitgevoerd.

Fornost is een instance, net als Garth Argawen, die ik met mn chars tegenwoordig oversla. Het duurt vaak lang voordat je de quests behaalt, vooral op dat level. De rewards zijn het vaak niet waard ( Tal Bruinen en begin Angmar items zijn al beter) en qua xp valt het allemaal wel mee.

Veel kinshipmates doen hetzelfde, ook vanwege het feit dat bijv Garth A een rare instance is, die wordt afgesloten met Ivar die voor dat level wat je hebt heel erg moeilijk is. Retry's of hulp vragen aan een higher level is een optie, maar skippen om Evendim en Tal bruinen Trollshaws te clearen doe ik liever.

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 26-02-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben de laatste tijd steeds vaker online met mijn creep :). Ik heb mijn reaver vorige week aangemaakt, en hij is nu rank 3 (3,5). Het verkrijgen van renown is easy, het verkrijgen van dp (destiny points) is wat lastiger :(.

De reden waarom ik nu voornamelijk op mijn creep zit is dat er gewon veel te veel freeps zijn bijgekomen na de laatste update, waardoor de map bijna altijd blauw is. Gelukkig ben ik aangesloten bij Silver Blades, en zij hebben ook een creep kinship (Morgul Blades). En wanneer we een raid beginnen hiermee, is het wel erg lachen ! Veel ervaren spelers, en mensen die ook gewoon luisteren naar de raidleader.

Zo pakte we een paar dagen geleden Lug-TR en TA binnen een half uur tijd. Denk dat we bijna 2 full creep raids hadden tegenover min 2 freep raids. Hele map was blauw, en een groot deel van de freeps waren bij Lug de boel aan t verdedigen (farmen?).

Nu ff taktisch aanpakken. Onze raid ging zich verzamelen bij grams, de andere bleef de freeps bij lug bezighouden. Wij op naar TR, via ID die ook blauw was, maar die hebben we ook blauw gelaten. Met grote snelheid npc's neerhalen in TR, en de andere raid gevraagd om zich langzaam terug te trekken van Lug. Uiteraard kregen de freeps de informatie dat TR onder vuur lag, samen met het feit dat de lug raid zich terugtrok, besloten zij waarschijnlijk om massaal naar TR te gaan. Resultaat...onze raid was bezig met de CG en toen....vele ..vele...vele...freeps....ofterwijl, wij gewiped.

Uiteraard was de andere raid al weer naar lug gegaan, en daar begonnen met de npc's, wij dus retreat naar grams, rennen naar Lug, en het laatste beetje afmaken samen met de andere raid. Hierna via een omweg naar TR gespoed, nu met 2 full raids, en daar voor de respawns er waren, de CG neergehaald. Hierna met een raid achtergebleven in TR, de andere naar TA. En uiteraard wilde de 2 full freep raids gelijk TR terugpakken, dus had de andere creep raid moeite ze tegen te houden. Maar dit hielden ze wel lang genoeg vol tot onze raid TA inpikte, en hierna weer naar TR rennen, om de freeps daar in te sluiten tussen 2 creep raids, en ze te wipen :)

I love it when a plan comes together !

Beetje lang verhaal, maar dit zijn wel de dingen die ik leuk vindt aan moors, niet het campen op een brug, maar puur taktisch de andere uitschakelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:15:
Gisteren met de kinship fornost in gedoken, daar moest iemand van ons nog heel veel quests doen. We begonnen onze reis met 4 man en dat werden er uiteindelijk steeds meer, maar de eerste boss ging neer met slechts ons vieren. Blijft alleen wel irritant dat dat water je silenced, daar heeft vooral ook mijn Lore-Master erg veel last van. Een van de vier werd in deze fase disconnected. Toch ging de baas neer en dankzij mijn beperkte healing skills bleef ook iedereen in leven.

Uiteindelijk heb ik twee quests in fornost voltooid en was het voor mij tijd om naar bed te gaan. (het is namelijk best een langdurige instance. ;))
Wij hebben nu gelukkig 2 sleutels voor de shortcut naar baas 4. Dus voor ons duurt een run nu nog maar zo'n 45 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
klopt het nu dat wanneer ik me registreer bij lotr-eu en ik vervolgens in de US client mijn EU account gegevens invoer, dat ie dan werkt op EU?
loop nu via US trial te doen aangezien ik die EU client niet gedownload kreeg (zip file corrupt), ik weet dus dat ik mn char kwijt ben maar dat boeit niet zo

@dragonspirit
ik hoor er nogal verschillende verhalen over. ik ben weer aan het proberen de EU client binnen te trekken en ga vanavond eens een trial maken op de EU servers. eens zien of ik die kan gebruiken op mijn huidige US client

[ Voor 28% gewijzigd door Yokidrink op 26-02-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hier ook een actievere creep (Apbt 'Furball' Warg).

Met de Ettenmoors epix zijn er gigantische aantallen freeps op Ett. neergestreken, maar Ettendeep brengt niet echt iets vernieuwends. het enige nieuwe is dat PvE lastig gevallen kan worden door creeps. Als creep heb je enorm veel te doen tegen al die freeps en, zeker als er een goede raidleader opstaat, is heel anders om te doen dan PvE.

Eldar heeft er onlangs 25 franse spelers bijgekregen die vooral veel creep doen en ook heel ervaren creep. Onder leiding van zo'n fransoos, of beter gezegd francaise omdat het een vrouw is, ramelden we in een uurtje tijd voor 2000+ Infamy bij elkaar.
Charge, terugtrekken, omgaande beweging, charge in de rug, terugtrekken en hide en dan weer aanval in de flank waardoor de freep-raid in tweeen werd gehakt en op de vlucht sloeg.

De leader had heel veel ervaring, ook met het gedrag van de npc's.
Een stormaaval op een keep zonder npc's te raken, de CG even bezig te houden en daarna naar beneden springen als alle freeps aankomen om vervolgens gigantisch huis te houden onder die freeps (die niet als een compact guerilla-leger aankomen).

Resultaat was Rank 4 met 1 ster, maar die ster is weer gehalveerd omdat ik graag tot het gaatje door blijf gaan en als je toch stun/mezz/root kan verwachten dan ben ik liever in het midden van een combat. Als je neergaat krijg je nog een bulk Infamy van de geslachte freeps ook :)

Destiny points is een crime, kan ik in het begin met 1500 - 3000 nog wat leuks doen, nu is het 7000 of zelfs 10K voor een skill die alle uitgaande damage van common naar Shadow omzet. Naja, nog 2 CG's en ik kan dat ook aanschaffen, hoewel ik het ook heel interessant vind om 'signature' Warg te worden (moe tje alle passive skills voor hebben aangeschaft).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:22:
klopt het nu dat wanneer ik me registreer bij lotr-eu en ik vervolgens in de US client mijn EU account gegevens invoer, dat ie dan werkt op EU?
loop nu via US trial te doen aangezien ik die EU client niet gedownload kreeg (zip file corrupt), ik weet dus dat ik mn char kwijt ben maar dat boeit niet zo
Geen ervaring mee, maar ik denk niet dat het zo werkt. De US client zal vast niet werken op de EU servers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:34:
[...]
Geen ervaring mee, maar ik denk niet dat het zo werkt. De US client zal vast niet werken op de EU servers. ;)
En ik weet 100% zeker dat het niet werkt. ;) Je MOET simpelweg echt de EU-versie hebben om op de EU-servers te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:33:
[...]

En ik weet 100% zeker dat het niet werkt. ;) Je MOET simpelweg echt de EU-versie hebben om op de EU-servers te kunnen spelen.
lekker dan, nu maar hopen dat ik eindelijk de EU client kan uitpakken na 3x gedownload te hebben (voel er weinig voor om hem te kopen als ik hem gewoon gratis kan downloaden)

@The end
Natuurlijk moet ik de license key kopen maar 't bespaart me een trip naar de winkel + het feit dat ik alleen een franse versie kan krijgen hier. Anyhoe... ik heb een nieuwe versie van winzip geinstalleerd en nu werkt de extract wel dus ik denk dat ik goed zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Yokidrink op 27-02-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:00

The End

!Beginning

Yokidrink schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:45:
lekker dan, nu maar hopen dat ik eindelijk de EU client kan uitpakken na 3x gedownload te hebben (voel er weinig voor om hem te kopen als ik hem gewoon gratis kan downloaden)
Als je hem hebt gedownload, dan moet je alsnog een officiele versie van het spel kopen of ergens online een licentie code kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Yokidrink schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:45:
[...]

@The end
Natuurlijk moet ik de license key kopen maar 't bespaart me een trip naar de winkel + het feit dat ik alleen een franse versie kan krijgen hier. Anyhoe... ik heb een nieuwe versie van winzip geinstalleerd en nu werkt de extract wel dus ik denk dat ik goed zit.
Dan koop je hem toch gewoon bij een online shop.
Vaak goedkoper. Of via marktplaats, maar dat is niet aan te raden. Of hij zou nog gesealed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

The End schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:55:
[...]

Als je hem hebt gedownload, dan moet je alsnog een officiele versie van het spel kopen of ergens online een licentie code kopen.
Hmja je kan 'm een weekje spelen natuurlijk, maar gratis is 't daarna niet meer.

Maar da's logisch :Y)

Zojuist trouwens ook creep play geprobeerd. Man, ook niet leuk op Eldar. Ze staan gewoon buiten het kamp creeps the farmen. Ben maar weer snel uitgelogd.

[ Voor 17% gewijzigd door Snappie88 op 27-02-2008 13:24 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Snappie88 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:04:
[...]

Hmja je kan 'm een weekje spelen natuurlijk, maar gratis is 't daarna niet meer.

Maar da's logisch :Y)
ik heb inmiddels de key gekocht via de online shop, game is nu aan het installeren dus vanavond zet ik mn account wel op.
welke server spelen de meesten van jullie? (EU)

@Jorgasme
Ik zie op de server lijst dat dit een RP server is, hoe strikt is dat?

[ Voor 9% gewijzigd door Yokidrink op 27-02-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:08:
welke server spelen de meesten van jullie? (EU)

@Jorgasme
Ik zie op de server lijst dat dit een RP server is, hoe strikt is dat?
Tsja, was je dan van plan de regels te breken? :X Er is maar 1 channel die verplicht RP is , en dat is de /say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Snappie88 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:04:
Zojuist trouwens ook creep play geprobeerd. Man, ook niet leuk op Eldar. Ze staan gewoon buiten het kamp creeps the farmen. Ben maar weer snel uitgelogd.
Nou, da gaat echt wel over en weer, creeps op Eldar hebben vaker een werkende organisatie dan freeps, je moet natuurlijk wel zorgen dat je in een raid mee kan draaien, solo is er in het midden van de avond niet veel eer te behalen. Vanaf middernacht neemt het aantal freeps af (creeps lijken iets langer wakker te blijven), maar solo blijft lastig. Als je echt solo wilt dan is 's morgens vroeg een veel beter moment.

Eergisteren had één van de bekendste (zo niet allerbekendste) Loremaster Harleyg zijn vijfde ster gehaald en dat trots geëtaleerd op het EU forum, maar toen 'ie gisteren tussen Grams en Lug gesignaleerd werd is die vijfde ster weer afgenomen. We hebben met een full raid aan aantal keren een charge gedaan op het legertje freeps voor Grams en Harleyg was tweemaal de gelukkige op de raid-assist }> Taaie rakker maar wel goed voor een kleine 40 Infamy p/p.
Bekende lamers (zolas slug/GY campers en DF Hunters die vervolgens een halfuur wegblijven) kunnen ook op een voorkeursbehandeling rekenen }>

Vanmorgen vroeg was ik samen met een R0 spider wat Hobbits aan het farmen toen we uit het niets door een bekende burg besprongen werden (natuurlijk net toen we met 2 Hobbits bezig waren). Hij prikte eerst de spider er uit en ik zag duidelijk dat mijn morale bar een stuk lager lag dan die van hem, dus veel kans zou ik niet hebben (lees: geen). Na een pounce (stun), knalde ik op de sprint button en ging er op volle vaart vandoor (wel eerst ff de loot meegenomen }> ), na enkele tientallen meters plopte ik de 'hide' (Warg's HiPS variant) aan, wisselde van richting en kon mijn vacht redden.
Sja, leer mij een burg kennen :+

Blijft een riskante omgeving dat HoarHallow, het lijkt vaak stil maar ik ben er vaker freeps solo of in kleine groepjes tegengekomen.

Warg pics!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bcYOngA1M6K6RKcetrvZntPL/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 230357 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Tsja, was je dan van plan de regels te breken? :X Er is maar 1 channel die verplicht RP is , en dat is de /say.
niet zo cru he. waar het om gaat is dat soms men verwacht een volledig levens verhaal etc te hebben, altijd in character te praten enzovoorts. Zo goed ben ik daar niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het valt wel mee hoor. Zolang je de RP flag niet aan hebt staan, zal niemand raar opkijken wanneer je niet aan het roleplayen bent. Zolang je niet over real life dingen gaat hebben in publieke channels (muv misschien OOC), zal niemand je lastig vallen er over. Kies wel een fatsoenlijke naam op Laurelin, aangezien de GMs nogal streng zijn met renaming (in ieder geval in vergelijking met de andere servers).

Mocht je hulp nodig hebben ergens mee, stuur me maar een PM in-game op Rhyaehar of Melagil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat zo? ...Alhoewel, dat klopt ja. Ik deed in het begin ook behoorlijk RP, maar daar gaat zoveel tijd inzitten en met een 40urige werkweek, wil je je tijd optimaal benutten en ben ik sinds mn derde char niet meer RP. Wat ik ben is uiterest vriendelijk en dat siert deze server over het algemeen. Weinig tot geen geruzie op de OCC channel. Weinig tot geen OMG, F#ck, etc in de channels en veel vriendelijke mensen.

Er zit geen verplichting om RP te zijn op een RP server, maar de mensen die dat wel doen, moet je respecteren.

Zit er trouwens of kennen jullie mensen uit de kinship NL: Het legioen van Eriador? Ik heb nooit ruzie, maar ik heb al twee keer geruzie opgemerkt tussen een groep RP-ers en in mijn ogen een vervelende char uit dit kinship die de groep RP-ers belachelijk zat te maken. Zal wel toeval zijn denk ik, maar dit is dus een voorbeeld wat je niet moet doen op een RP server.

Ik vind het een relaxde server met niet al te veel luide en annoying mensen. Vandaar dat Got hier veel aanwezig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:36:
[...]

niet zo cru he. waar het om gaat is dat soms men verwacht een volledig levens verhaal etc te hebben, altijd in character te praten enzovoorts. Zo goed ben ik daar niet in ;)
Haha, ik bedoelde het ook niet kwaad. Wil er alleen mee zeggen dat alle channels niet RP zijn ( niet verplicht iig) behalve de /say. En wanneer je hierin termen als omfg, nub, newb (of iedere andere variant hierop) gaat rondslingeren, bestaat er altijd een kans dat mensen je reporten. En aangezien het niet voor niets een RP server is kan je daar een warning en/of ban voor krijgen.

Het wordt dus van je verwacht dat je , zo goed als mogelijk, de /say gebruikt voor roleplay. Alle andere channels ( bv /ooc /lff enz) zijn naar eigen keuze in te vullen.

Maar zie het niet als een belemmering, maar als een verrijking van de spelwereld. Want zeg nu zelf, wat is leuker, je loopt een dorp binnen en mensen proberen zich hier in te leven en benaderen jou ook op die manier, of een dorp dat je inloopt en mensen beginnen te schreeuwen, noob get lost low lvl wzzzzup ownage ...enz enz...

• Yokidrink
mss toch maar naar jullie server verhuizen. ik was net begonnen op snowbourn maar ach... pas level 7 dus dat is een uurtje werk over doen.

btw, ik heb op WOW ook 2 jaar op een RP server gespeeld, niet actief zelf rp maar voornamelijk daar vanwege de vriendelijkheid (uitzonderingen daargelaten) en inderdaad het niet constant aan hoeven horen van noob etc etc.
Naming conventions moeten idd gerespecteerd worden etc, daar heb ik geen problemen mee.

nog leuk nieuws.. vandaag komt eindelijk mijn nieuwe voeding binnen zodat ik niet meer mijn fileserver hoef te mishandelen om te kunnen gamen.. kan ik eindelijk eens zien hoe LOTR op high res full blast is :)

Anoniem: 252673

Gister het spel gekocht, na enkele dagen trail te spelen.

Er goede game, alleen jammer dat de er minder spelers zijn voor de eerste instances.

Meeste moet ik alleen doen, waardoor ik een hoger level nodig heb.

Ben zelf ook aanwezig op de Engelstalige RP server, weet alleen mijn preciese charname even niet :P

Is er iemand aangesloten bij een actieve Kinship, die mij zou willen uitnodigen?

Ik beschik over TS en ben meedere malen per week online

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Stuur Rhyaehar maar een PM ingame :)

Ik zou je de details van onze TS wel doorsturen, maar je direct message staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jaja... ome Johnny heeft de ettenmoors ook ontdekt :)

Was nooit zo'n fan (wat wil je ook als guardian) maar heb gisteravond ontdekt dat het toch best lachen is. Vooral als je een raid hebt met een goede leader en werkende tactieken. Ik begon als armzalige esquire met 1 ster (heb voorheen slechts een paar keer gespeeld) en eindigde als trotse guardsman met 2 volle sterren. Het stelt allemaal nog niet zoveel voor maar 2000 renown puntjes in 2 uur is best aardig. Had 's middags ook even gespeeld maar toen dacht ik nog als tank en dat moet je dus niet doen. Als je te ver vooraan staat wordt je onherroepelijk geroot en als je team je dan in de steek laat ben je creep-voer.

Het Guardian schild uit de ettens is mega-goed maar onbereikbaar op rank 7. Als ik zie dat sommige kinmates al weken lang vertoefen in de moors en pas "net" rank 7 zijn dan is er nog een lange weg te gaan. We houden moed :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand al zijn or haar Rift gear compleet? Zo ja of bijna: show us a pic please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Dankzij het fijne outfit systeem hoef je die rommel juist niet meer te showen :P Alhoewel ik het er nog steeds vreemd uit vind zien als mensen in disco-outfit de Rift binnen wandelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:17:
Jaja... ome Johnny heeft de ettenmoors ook ontdekt :)

Was nooit zo'n fan (wat wil je ook als guardian) maar heb gisteravond ontdekt dat het toch best lachen is. Vooral als je een raid hebt met een goede leader en werkende tactieken. Ik begon als armzalige esquire met 1 ster (heb voorheen slechts een paar keer gespeeld) en eindigde als trotse guardsman met 2 volle sterren. Het stelt allemaal nog niet zoveel voor maar 2000 renown puntjes in 2 uur is best aardig. Had 's middags ook even gespeeld maar toen dacht ik nog als tank en dat moet je dus niet doen. Als je te ver vooraan staat wordt je onherroepelijk geroot en als je team je dan in de steek laat ben je creep-voer.

Het Guardian schild uit de ettens is mega-goed maar onbereikbaar op rank 7. Als ik zie dat sommige kinmates al weken lang vertoefen in de moors en pas "net" rank 7 zijn dan is er nog een lange weg te gaan. We houden moed :)
Hehehe, jaja dat schild is wel leuk, qua looks. Geloof dat de stats ook niet heel slecht zijn. Niet heel veel beter dan de mirrored schild. Ik heb al 1,5 week niet echt meer gemoored met mijn Sergeant of the Guard Marscha ;).... nee nee, ben een klein beetje overgestapt naar creep side. Heb daar nu een rank 4 Reaver. Ik was het zo zat dat de map iedere keer helemaal blauw was, en al die nieuwe renown campers/leechers die na book12 ineens massaal naar moors kwamen zijn ook niet echt een toevoeging.

Verleen mijn skills dus nu aan de creep side, maar wanneer ik merk dat creeps weer voor het meerendeel van de dag/week de overhand krijgen, zal ik weer mijn freep spelen in moors. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Nee ik heb m'n Rift gear nog niet compleet, 4 pieces voor mijn burg en slechts 1 (ongebruikt) op mijn tank.
Voor mijn burg weet in niet eens of ik de full set wel zal gebruiken behalve voor in de Rift zelf. Nu gebruik ik nog steeds 2 ShadowStalkers (helm en shoulders) zodat ik daar de Agi bonus set van heb die de Rift set ontbreekt. Rift gloves zijn uber voor burglars maar verder is het rommelen in de marge met als belangrijkste bonus de shadow mit.
Tank heeft de Rift helm, maar diekan het niet tippen aan de duo (helm/shoulders) set die je met 4 Rift coins kan krijgen, dus die ligt in de vault te wachten op meeronderdelen van de set.
Ik was het zo zat dat de map iedere keer helemaal blauw was, en al die nieuwe renown campers/leechers die na book12 ineens massaal naar moors kwamen zijn ook niet echt een toevoeging.
Same.
Book 12 rank eager nubs zonder enig gevoel voor een mooie strijd (die zijn er wel natuurlijk maar die worden ook ondergesneeuwd). Leuk is wel als je ze kan pullen naar de one-shotters, zodra er ééntje zo stom is om zich te laten verleiden om je op te jagen dan gaan als z'n buddies ook mee in het infamy-fest }>

't Is wel vermoeiend om dp te verzamelen, ik wil zo graag naar signature, maar de laatste passive traits zijn zo duur dat ik daar nog wel een paar weekjes me zout zal zijn :'(

Een kinnie vertelde me onlangs dat 'ie me had zien rondsneaken als warg en noemde het 'same game, different name' :D Ik heb er dan ook enorm veel plezier in om een Loremaster of Minstrel midden in een raid een pounce+silence te verkopen en dan weer weg te spurten (lukt echt niet altijd vanwege roots e.d.) in de hoop chaos te creëren en zodoende het slachtoffer los te krijgen van de rest. Of als de meute freeps op de loop is een sprintje te trekken en er één of twee op stun/cripple te trakteren zodat de langzamere creeps er als een trein overheen denderd. Geen kb maar wel inf :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 230357 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:38:
[...]

Hehehe, jaja dat schild is wel leuk, qua looks. Geloof dat de stats ook niet heel slecht zijn. Niet heel veel beter dan de mirrored schild.
Heh.. om heel eerlijk te zijn maakt het mij niks uit hoe het schild eruit ziet... als zou het eruit zien als de deksel van een vuilnisbak (zo'n amerikaanse)

Het gaat me om de stats en dan met name de bonus op vitality en morale. Als ik het me goed herinner geeft het +90 morale en +15 vitality en het hardened heavy ancient shield geeft geen bonus op morale/vitality. Ik als tank (=morale hoer) wil dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:09:
Het gaat me om de stats en dan met name de bonus op vitality en morale. Als ik het me goed herinner geeft het +90 morale en +15 vitality en het hardened heavy ancient shield geeft geen bonus op morale/vitality. Ik als tank (=morale hoer) wil dat wel.
Hehehe, ik ben ook een tank :9~ . En uiteraard is morale nodig, maar met alleen morale kom je er niet. Zonder power valt er weinig te taunten en dus ook weinig te tanken. Dan heb je ook nog de regen en resistance factoren die een belangrijke rol kunnen spelen. Tis trouwens jammer dat er in lotro geen resistance zit op armor/jewerly.

Ik weet nog wel dat mijn tank in eq2, misschien niet de meeste health had van iedereen, maar mijn resist waren zo hoog, dat ik veel makkelijker , voornamelijk raidtargets, kon tanken dan anderen. Moet wel zeggen dat ik niet weet of dit ook zo'n grote rol speelt in lotro. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
kan iemand me uitleggen wat 'freeps' en 'creeps' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:18:
kan iemand me uitleggen wat 'freeps' en 'creeps' zijn?
Freeps zijn de menselijke spelers (althans zo worden ze genoemd in de Ettenmoors) dus de PvE karakters die gelevelled zijn tot een toerijkend level om in de Ettenmoors aan de bak te kunnen.

Creeps zijn de Monster players in de Ettenmoors (als je level 10 bent geworden met je PvE karakter kun je een Monster player aanmaken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Creeps zijn muurvlees, wandelende doelwitten en moeten dood. Punt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:55:
Creeps zijn muurvlees, wandelende doelwitten en moeten dood. Punt. :+
Ze zeggen dat freeps for free people staat (en dan meervoud) maar volgens mij staat het voor balletjes gehakt. Smaakt niet, zo weggewerkt en eigenlijk kun je beter zonder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:14:
Stuur Rhyaehar maar een PM ingame :)

Ik zou je de details van onze TS wel doorsturen, maar je direct message staat uit.
Oops :P, ik activeer het wel even ^^

Done :P Ik zit btw nu in een Guild. Maar ik zoek nog wel mensen waarmee ik kan praten, aangezien niemand in me guild TS heeft(zelfs met 300 man 8)7 :?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 252673 op 01-03-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 252673 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:57:
[...]

Oops :P, ik activeer het wel even ^^

Done :P Ik zit btw nu in een Guild. Maar ik zoek nog wel mensen waarmee ik kan praten, aangezien niemand in me guild TS heeft(zelfs met 300 man 8)7 :?
300 man in een guild? Dude.. das geen guild, die geilen op aantal members. Laat me raden, Legioen van Eriador ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:06:
[...]

300 man in een guild? Dude.. das geen guild, die geilen op aantal members. Laat me raden, Legioen van Eriador ofzo?
Haha, ja. Maar het is veel-TE-groot naar mijn mening.
Ik zoek meer een vaste groep. Ik ken nu enkele mensen, er is eigenlijk maar een iemand in de Kinship waarmee ik optrek. De rest ken ik niet eens. Dus als het me bevalt bij een kleinere guild. Waarmee zelf aan mee kan bouwen. Dan verlaat ik hem, (niemand die me mist :P)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 252673 op 01-03-2008 00:15 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.