[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:17
Toch weer een keertje gekeken naar MonsterPlay, ik heb een Warg zonder rank maar wel met een paar kleine upgrades :)

Wat ik toch niet echt lekker begrijp is hoe je goed aan geld kan komen met een creep, de spullen die je vind of buitmaakt heb je nodig voor je quests en verder kan je het alleen naar de vendor brengen voor bijna niets (geen creep AH?), dus bv Exceptional hides en Red Neekerbreekerspul (wat ik graag op mijn freep zou hebben) is next to useless omdat er geen creepcraft is?
Constant Slugs, Neekerbreekers en Blade Beasts slachten is niet echt leuk te noemen en riskant als er -zoals zovaak- gecamped word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
ik denk dat ie 30 feb komt :D
Maar idd ik zit er ook op te wachten, alleen al voor mij burglar update. Ik denk dat hij volgende week komt (beetje midden in feb dus).

edit: ik had het dus over book12, die deze maand verwacht wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door Rfce op 07-02-2008 14:53 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:00

The End

!Beginning

Anoniem: 230357 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:58:
Arrccch waar blijft book12 nu ! Iemand al een datum gehoord? Ik had de update deze week eigenlijk wel verwacht, maar denk niet dat het gaat gebeuren. :(
Ik had ook wel verwacht dat hij deze week zou komen. Ik maak echter uit deze post op dat het nog wel 2-4 weken gaat duren:
http://forums.lotro.com/s...ostid=1514007#post1514007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Heb sinds 2 dagen een beetje ruzie met een quest in de North Downs. Gaat om de quest spying on goblins, die plaats vindt bij Minas Vrun (tenminste dat vermoeden heb ik) Je krijgt de quest van een elf bovenop Amon Raith. Het is de bedoeling een kamp vol Goblins te verkennen zonder gezien te worden. Nu ben ik geen burglar maar ik dacht wel (langzaam) rond te kunnen sluipen met die ene trait die ik ergens in een ver verleden heb gekregen, maar bijna nooit gebruik.
Nu een paar maal geprobeerd, maar elke keer krijg ik direct in beeld dat ik gezien ben en dat de quest is mislukt. Dit ondanks het feit dat ik onzichtbaar langzaam aan het rondlopen ben en de goblins ook niet op mij reageren door me aan te vallen (en mij dus blijkbaar niet kunnen zien). Iemand hier ervaring met deze quest en tips hoe ik het aan moet pakken? Ik ben ook niet helemaal zeker van de plaats waar ik rondsluip. Ik sluip nu steeds bij dezelfde ruine als waar Kemp's stash verborgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
je zit te ver noordelijk.

1. loop vanuit de questlocatie naar het zuiden het water in.
2. zwem links af.
3. na een tijdje kan je het water weer uit, en kom je vanuit het zuiden bij een goblin camp.
4. loop hier wat rond (voorzichtig) en gebruik de tab om lekker mobs te selecteren
5. na een tijdje ben je klaar en mag je weer terugzwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Je kan gewoon via de noordelijke kant naar het kamp lopen. Als je dichtbij genoeg bent, dan is het quest completed en moet je weer terug. Je hoeft niet stealthed te gaan; gewoon in een grote boog om die gastjes heen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
idd zoals The End aangeeft, ff het pad volgens richting esteldin, bergje af richting het camp, zorg dat de 2 of 3 goblins die daar lopen je niet zien, net ff voor de ingang krijg je de melding dat je terug kan. Quest completed.
Ik heb het eens geprobeerd om als burglar in steath erdoor heen te lopen, maar als je al in de buurt komt dat je normaal gezien wordt, quest failed (ondanks je in stealth bent). Stealth of niet stealth, je wordt gevonden, het heeft dus geen nut om die elf-treat te gebruiken.

Gisteren btw de pleuris gezocht naar een Ruby Shard, en NIETS gevonden :-(. Ik heb in de North downs zitten campen op 2 eventuele spawn plekken van named wargs (Nurzum en Thaukoth)... Nou nee ze hadden echt geen zin om op te komen dagen.... ach ja in ieder geval wel 150 sturdy en 60 medium hides rijker en zo'n 500s aan loot. Kortom de vraag of iemand een plekkie weet waar de named mobs wel wat vaker spawnen en ik na een half uurtje beet heb?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Rfce schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:09:
Gisteren btw de pleuris gezocht naar een Ruby Shard, en NIETS gevonden :-(. Ik heb in de North downs zitten campen op 2 eventuele spawn plekken van named wargs (Nurzum en Thaukoth)... Nou nee ze hadden echt geen zin om op te komen dagen.... ach ja in ieder geval wel 150 sturdy en 60 medium hides rijker en zo'n 500s aan loot. Kortom de vraag of iemand een plekkie weet waar de named mobs wel wat vaker spawnen en ik na een half uurtje beet heb?
Ik weet helaas voor Ruby shards geen spawnplekken, maar als jij bij het campen 500s hebt verdiend, kan je dit toch weer besteden aan het kopen van een Shard :) Op die manier heb je de shard, en nog steeds de huiden, en ik denk dat een ruby shard geen 500s kost, dus ook nog steeds winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Je ziet idd vaker spelers zich stuk staren op mats terwijl een eindproduct weliswaar duurder lijkt maar ei'k niet is :). Als je twee dagen moet campen om een paar beryl shards en de gewenste recipes te vangen, dan had je ws beter gewoon regular stuff kunnen farmen en bv die mirrored mace of etched ring kunnen kopen. 'Is domweg een kwestie van tijd-calculatie en kijken welke mats er schaars zijn op AH.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
ja klopt allemaal, was eigenlijk ook wel verbaast dat ik zoveel silver aan de loot had verdient ;), ik vind het gewoon leuk om mijn eigen items te maken.... de shards kosten rond de 150/200s, dus in principe heb ik er 2 "gevonden", zonder de hides mee te tellen. Stiekem tochwel productief geweest.
Vanavond maar eens het zelfde rondje met mijn hunter doen, compleet ik direct de warg-deed in de North Downs.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:56:
ja klopt allemaal, was eigenlijk ook wel verbaast dat ik zoveel silver aan de loot had verdient ;), ik vind het gewoon leuk om mijn eigen items te maken.... de shards kosten rond de 150/200s, dus in principe heb ik er 2 "gevonden", zonder de hides mee te tellen. Stiekem tochwel productief geweest.
Vanavond maar eens het zelfde rondje met mijn hunter doen, compleet ik direct de warg-deed in de North Downs.
Thats the spirit ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Was weer leuk. :)

Met onze kin weer gerift. Vrijdag begonnen ze al, toen hadden ze 1tm3 al neegehaald, maar daar was ik helaas niet bij. Vandaag om 12.30 verzameld, en om 1500 stond deze lvl 48 minstreel aan de voeten van een dode Thrang. Het killen ging overal ontzettend voorspoedig, ik geloof dat we zelfs geen enkele kill hebben gehad. Misschien 1tje op thrang, maar dan ging dat zo snel die rez dat ik dat niet heb gezien. :P
Hele goede tactics, en een goed samengespeeld team, dus dat was fijn. Nog fijner was dat ik won met rollen op de gem van thrang. :D
Zodoende heb ik op lvl 48 al de rifthelm voor minstrels. En de titel ruination of thrang.

Daarna nog wel even de balrog geprobeerd, maar dat ging niet zo heel goed. Nu had niemand ook de verwachting de balrog ook daadwerkelijk op de eerste keer al neer te halen, maar we zijn al wel dingen wijzer geworden, dat is altijd mooi. :)
Morgen gaan ze de balrog proberen, maar daar kan ik helaas niet bij zijn, dus ben benieuwd hoe dat gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Ik wil een retail key toevoegen, maar heb geen behoefte aan de gamedoos zelf, en de link op de lotro site doet het niet.
Alternatively buy a key online from our E-Store! - Click here
Als ik dit probeer, krijg ik een item not found error, is het nog wel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik heb even gekeken, maar ik krijg 'm ook niet te pakken. Maar als je in de e-shop omschakelt naar de UK versie (rechtsboven zie je een pijltje naast een vlaggetje), dan is 'ie er wel! Schijnbaar heeft de NL-versie de key only niet...

Edit:
Je kan denk ik beter de Duitse site nemen: dan krijg je euro's, wel zo makkelijk.

http://www.codemasters.de...ails.php?digitalitemid=50

Hij kost echter wel 30 euro... Dan kan je misschien toch maar beter even langs de Dixons of zo: scheelt toch weer 5 euro. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 09-02-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje: ik ben nog maar een paar dagen aan het spelen, maar heb het probleem dat ik als Metalsmith niet aan boiled leather kan komen. Oproepen aan Foresters hebben geen effect en ik kan het ook niet vinden in de auction... Is er nog een andere optie, behalve dan een alt maken met Forester als profession? Dat laatste vind ik een beetje cheaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:47:
Vraagje: ik ben nog maar een paar dagen aan het spelen, maar heb het probleem dat ik als Metalsmith niet aan boiled leather kan komen. Oproepen aan Foresters hebben geen effect en ik kan het ook niet vinden in de auction... Is er nog een andere optie, behalve dan een alt maken met Forester als profession? Dat laatste vind ik een beetje cheaten...
Als je op eldar speelt kan ik je wel helpen :P

Bedankt voor de betaal link, ik kijk wel wat ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer, ik zit op Laurelin. Nog Foresters hier...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:39
weet je zeker dat het niet op de AH staat? Lijkt me vrij stug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
@J van E
Als je geen alt aan wilt maken, zou ik een leuke Kinship opzoeken... daarin vindt je vaker iemand die je kan helpen dan direct in het advice of trade channel.
Daarnaast lijkt het me idd erg stug, dat je niets op AH kunt vinden, hier op Snowbourn liggen er meestal (geboilde) huiden in overvloed. Anders eens een dag of 2 wachten en nog eens een search doen.
edit:
OF verzamel de huiden, en bied ze aan om te boilen (genoeg die zo hun tier's willen doorlopen)

[ Voor 12% gewijzigd door Rfce op 10-02-2008 20:08 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ben Forester ;)

Verder is het zoeken van een kinship wel echt een aanrader. Het is heel veel makkelijker om even hulp in te roepen bij een quest, om nog maar te zwijgen van de voordelen met crafting. De drie woodworkers in mijn kinship zijn in ieder geval heel blij met alle hout wat ze van me krijgen ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13

TAA

Liever IRC

M'n eerste Rift Experience vanavond met een groep zeer ervaren Rifters... eerste keer Thaurlach op 5.5k en de tweede keer op 1.5k... Het was erg gaaf maar nu ga ik toch even stil in een hoekje zitten huilen :+

Bergen hope wipes tussen 50k en 10k deden ons de das om... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mocht je op Laurelin zitten, kijk een keer op http://raidsrus.exilum.org/forum/. Geef mijn naam gewoon op als reference, dan kom je ongetwijfeld binnen. De vaste groep heeft bijna alle delen van de set al, dus heb je ook nog eens flinke kans op gems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

*grin* je hebt me door half book 6 geholpen en we hebben samen een berg snow trolls in Sarnur gemold 8)7 Heb je trouwens al even niet met Rhy online gezien...

Zal dat forum vandeweek eens checken; ik moet eerst m'n traits van 6 naar 8 tillen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
THIS POST MAY CONTAIN SOME SPOILERS
Afgelopen zaterdag nog eens Evendim ingetrokken om toch maar een The Tomb of Elendil te voltooien. Na veel /lfm werk en vragen in kinships een PUG gevonden, en na 40 min konden we the tomb binnen (mooie groep: Burg, LM, Min, Guardian, Champ en Hunter). Eindelijk :)
Nou die elite robbers killen is geen enkel probleem, en aangezien ik de Legendary trait Exposed Throat geslot heb kwamen er conjunctions in overvloed (GRRRB, was wel altijd een mooie optie).
Nog niemand had de quest gedaan, extra spannend dus. Op een gegeven moment kwamen we ergens in een tunnel uit waar 3 elite masters en nog wat elte kerchims stonden, woops. Nou kijken hoe ver we komen, niet ver dus, we werden gewiped... oef een tegenvaller. Gelukkig konden we direct weer de instance in en zo doorlopen, we kwamen er weer aan en begonnen over een tactiek te praten.... Op een gegeven moment vielen wormen uit t plafond en ff later kwam 1 Elite Master op ons af... ooooow op die manier was het natuurlijk makkelijk. Even later stonden we voor Idella the Crypt-keeper, en nog geen 10 min later lagen die ook op de snuit. Hups verder te tunnel in, en toen gebeurde t.... BAM connection failure, mijn verbinding lag eruit... aaaaaarch. Ik heb 1,5 uur zitten wachten. Het internet lag er gewoon uit. Toen ik weer online kwam stond ik voor de questgiver. Niet alleen sneu voor mij, maar ik vraag me af hoe de rest van de PUG het heeft opgepakt :'(. Aangezien ik (nog) niemand in de friendlist had gezet kan ik dit ook niet navragen, hopelijk is niemand kwaad op me geweest, echt vervelend dit.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Dat is wel erg lullig Rfce, maar ik denk dat het sowieso een moeilijk geval zou zijn geworden hoor. ;) Je komt op een bepaald moment bij de eindbaas in een grote grot. Dit is een mega grote schildpad. Die ook nog allerlei kleine schildpadjes laat spawnen. Daarnaast loopt er ook nog een vrij stevige add rond. Dat stuk is echt zo verrotte moeilijk. Wij hadden toen een hele goede groep en kwamen het hele stuk verder prima door, maar dat stuk...we raakten de final boss amper...en die deed vrij regelmatig een quake, waardoor je weer gestunned raakte. Lulligste was..ik had heel die quest niet eens en kan de beginquest van die reeks ook niet vinden, anders zou ik hem graag nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Dragonspirit, ik heb t ff opgezocht, de aller eerste quest is:
"A Momentous Decision" en die start bij Aragorn in Rivendell. The quests wat volgens lopen over en weer door the Trollshaws en leiden uiteindelijk naar Evendim, volgens het verhaal zal je daarna wel weer terug moeten naar Aragorn. Dat vind ik ook het mooie van de quest, hij is zo uitgebreid en een mooi verhaal :).
Nou goed, als ik dat zo lees zullen ze bij die Turtle wel een probleem hebben gehad, hopelijk heeft mijn pug niet te lang gewacht en gezocht naar een vervanger.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer het nodige kunnen doen dit weekend. Inmiddels level 28 gehaald :)
Mijn schoenen moeten inmiddels wel versleten zijn van het vele heen en weer rennen. Pendel regelmatig tussen de North Downs en de Lone Lands in, met steeds Bree als tussenstop om te craften, de AH te bezoeken en mijn bankkluis vol te stoppen met goodies die ik onderweg "gevonden" heb. M.a.w. ik loop met het leplazerus de laatste tijd. Hebben jullie dit ook zo ervaren of is het ook goed mogelijk om eerst het ene en dat het andere gebied te doen? De reden is dat ik het jammer vind als ik een hele gebied kan overslaan. (uitgezonderd the old forest en de shire) Zo kwam ik er laatst pas achter dat er een NPC-er vlak bij weathertop zit en dat ik de hele reeks die leidt naar retake weathertop compleet gemist heb. Leek mij wel een leuke serie, maar om die alsnog te gaan doen als die grijs is en het (bijna)geen xp meer oplevert vind ik dan weer wat overdreven ;)

Nog een vraagje voor MueR. Is er in jullie kinship nog plaats voor een LM die zo 2 a 3 keer per week een paar uur speelt? Bij het kinship waar ik nu zit mis ik vooral het samenwerken op het gebied van craften en quests. Tevens zitten er teveel kiddies bij, of ouderen die zich als kiddies gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

De patch gaat woensdag live in de US. http://forums.lotro.com/s...ostid=1521633#post1521633 Nou even hopen dat wij hem ook deze week krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
/cheer
Normaal is het dan een weekje later in Europa... hopelijk komende donderdag.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
botoo schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:38:
Toch weer een keertje gekeken naar MonsterPlay, ik heb een Warg zonder rank maar wel met een paar kleine upgrades :)

Wat ik toch niet echt lekker begrijp is hoe je goed aan geld kan komen met een creep, de spullen die je vind of buitmaakt heb je nodig voor je quests en verder kan je het alleen naar de vendor brengen voor bijna niets (geen creep AH?), dus bv Exceptional hides en Red Neekerbreekerspul (wat ik graag op mijn freep zou hebben) is next to useless omdat er geen creepcraft is?
Constant Slugs, Neekerbreekers en Blade Beasts slachten is niet echt leuk te noemen en riskant als er -zoals zovaak- gecamped word.
De enige manier om aan gold te komen is van npc's. Dwarf-en zijn erg goed, vooral 'snachts als de trollen je helpen met slachten. Als echt slug wilt doen kun je dat beter in de buurt van Dar-gazag doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Rfce schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:37:
/cheer
Normaal is het dan een weekje later in Europa... hopelijk komende donderdag.
Ja, ik hoop ook dat het deze week komt. Zou het heel handig vinden als al mijn characters eindelijk naar mijn huis kunnen mappen. Het zou me heel veel geld aan mail kosten schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:48:
Dragonspirit, ik heb t ff opgezocht, de aller eerste quest is:
"A Momentous Decision" en die start bij Aragorn in Rivendell. The quests wat volgens lopen over en weer door the Trollshaws en leiden uiteindelijk naar Evendim, volgens het verhaal zal je daarna wel weer terug moeten naar Aragorn. Dat vind ik ook het mooie van de quest, hij is zo uitgebreid en een mooi verhaal :).
Nou goed, als ik dat zo lees zullen ze bij die Turtle wel een probleem hebben gehad, hopelijk heeft mijn pug niet te lang gewacht en gezocht naar een vervanger.
Kijk, dank je..dan gaat Gindilf een dezer dagen maar eens op bezoek bij Aragorn. Tis alweer een tijdje geleden dat we samen een pijpje hebben gerookt bij een bakje heerlijke koffie uit Rivendell dus dat wordt ook wel weer een keer tijd. Die turtle is niet lief in ieder geval.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 218701 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:29:
[...]

Kijk, dank je..dan gaat Gindilf een dezer dagen maar eens op bezoek bij Aragorn. Tis alweer een tijdje geleden dat we samen een pijpje hebben gerookt bij een bakje heerlijke koffie uit Rivendell dus dat wordt ook wel weer een keer tijd. Die turtle is niet lief in ieder geval.. ;)
Is Gindilf je LoreMaster? In dat geval neem dan maar genoeg bepakking mee en food voor je huisdieren, de questen die gaan volgen zullen wel ff duren ;-). Volgens mij duurt het zo'n 15 quests voordat je vervolgens the Tomb in kan. Lees ook goed de questlogs, op een gegeven moment moet je een bepaalde actie verrichten, waar ikzelf wel even op heb zitten/liggen lopen denken.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, dat is mijn Lore-Master. Voor zover ik net even snel heb bekeken moet ik eerst een paar keer tussen Elrond en Aragorn heen en weer kachelen, daarna vervolgens naar Calenhad in Tinnudir die me dan natuurlijk niet vertrouwd (ik zou ook niet een kerel vertrouwen die een dikke baard heeft, maar wel kriskras door Middle Earth heen loopt te sjouwen) We zullen het allemaal wel zien. Wel te hopen dat ik die quest dan kan krijgen, want volgens mij had die deze quest eerder niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Afgelopen zaterdag is er op Eldar in Ettenmoors een full burg-raid geweest }>
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZrK4iYZOFcjHpBzs01b5ZPNb/thumb.jpg

De Tyrant ging neer in 40 sec. :) Eerst me tz'n allen naar binnen gesneaked, positie ingenomen achter de Tyrant, 24 reveal weakness gevolgd door Aim en Surprise Strike en Dust in the Eyes zodat vrijwel alle counterattacks van de Tyrant mis waren :Y)

leukste was om een bepaalde kant op te gaan, allemaal naar stealth en vervolgens een andere kant te kiezen. Zo kwamen we mooi van de Reknown leechers af, maar misschien hadden die andere freeps niet eens in de gaten dat er een full burg raid gaande was aangezien ruim de helft altijd in stealth was.

Creeps waren in grote getale aanwezig om het nodige tegengas te geven, was enorm grappig om eens mee te maken :)

Toen de raid disband werd was de map weer blauw :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels de betrefffende quest chain begonnen. Van Aragorn naar de Forges, van de Forges weer naar Aragorn, dan naar Elrond, weer naar Aragorn en vervolgens naar Calenglad in Tinnudir en ineens viel het kwartje weer. Dit had ik al eens eerder gedaan, alleen heb ik deze reeks nooit voltooid. Het tevreden stellen van de 3 maatjes van Calenglad ging prima, was ook eigenlijk niets moeilijks aan. Vervolgens wat heen en weer pendelen tussen Tinnudir en Ost Forod waar ik uiteindelijk natuurlijk iets moest gaan bezorgen in Tinnudir en ik mocht niet gezien worden door de Unfriendly eyes..ook dat was geen probleem.

Volgende op de lijst, het ophalen van relics van een gevallen Tomb Robber die tussen de beren ligt..moet te doen zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond werd ik door mijn vaste raidgroep gevraagd voor de Rift, Thrang en de Balrog. Ik had wel zin in een potje knokken, dus ben meegegaan. We hadden toch een redelijk aantal nieuwelingen, dus Thrang ging niet al te gemakkelijk neer. Uiteindelijk hebben we hem toch op de knieën gekregen. Hij dropte Thrang's Sword (barter item voor een ketting) en 2 gems voor de helm.

Ik wilde de helm erg graag hebben, dus een roll voor dat ding. 24. Verdomme, just my luck. Maargoed, misschien bij de 2e poging. 2e roll: 100! Whoa! En dus ben ik de Doom Hunter's Helm rijker. Mijn agility zit nu zonder buffs boven de 400 :)

Verder dropte ook de Rod of the Bronze Eagle. Deze staf is erg gaaf voor LMs. Aangezien er niemand op needde, werd het een greed roll. /roll.... 99! Het is echt mijn avond zeg. Meteen had ik 2 raiders op de PM hangen, die hem wilde kopen. Maar aangezien ik hem bewaar voor mijn LM (of iemand in de kin), hadden ze pech :+

De Balrog leek heel goed te gaan. Een of twee doden doordat ze net niet snel genoeg bij hem vandaan liepen wanneer hij omhoog sprong. Op 9k ging het ineens grandioos mis. De Elf ging in 1 klap van 39k morale naar noppes. Vrijwel direct gingen de halve raid dood. Tegen de tijd dat de Balrog op 5k zat, was ik nog alleen over. Best grappig om een volledige raid je te horen aanmoedigen op voicechat. "You can kill him Rhy!" Nou ja, waarom niet. Vol goede moed gooide ik de volle DPS open. 5300 morale... 5000 morale... 4000 morale... 3000 morale... 2000 morale.. Ineens krijg ik een heel zware klap, en heb ik nog maar 600 morale over. Strength of Morale, en vlug wat. Helaas had ik net niet genoeg power, en nog 15 sec cooldown op potion. 1800 morale... en dood. Ik dus.

Nou ja, het ging al zo goed, dit kon ook niet.. Vanavond gaat ie wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Lijkt me erg eng als creep zijnde.
Hebben jullie ook de aoe dust in the eye gebruikt op creep? Dat zou een flinke groep creep iets wat kunnen vertragen.

Denk wel dat je dit soort raids niet te veel moet doen, het zou pvmp kapot maken. En dat zou weer leiden to een 'update' voor de burgs.
botoo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:23:
Afgelopen zaterdag is er op Eldar in Ettenmoors een full burg-raid geweest }>
[afbeelding]

De Tyrant ging neer in 40 sec. :) Eerst me tz'n allen naar binnen gesneaked, positie ingenomen achter de Tyrant, 24 reveal weakness gevolgd door Aim en Surprise Strike en Dust in the Eyes zodat vrijwel alle counterattacks van de Tyrant mis waren :Y)

leukste was om een bepaalde kant op te gaan, allemaal naar stealth en vervolgens een andere kant te kiezen. Zo kwamen we mooi van de Reknown leechers af, maar misschien hadden die andere freeps niet eens in de gaten dat er een full burg raid gaande was aangezien ruim de helft altijd in stealth was.

Creeps waren in grote getale aanwezig om het nodige tegengas te geven, was enorm grappig om eens mee te maken :)

Toen de raid disband werd was de map weer blauw :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
MueR schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:42:
"You can kill him Rhy!" Nou ja, waarom niet. Vol goede moed gooide ik de volle DPS open. 5300 morale... 5000 morale... 4000 morale... 3000 morale... 2000 morale.. Ineens krijg ik een heel zware klap, en heb ik nog maar 600 morale over. Strength of Morale, en vlug wat. Helaas had ik net niet genoeg power, en nog 15 sec cooldown op potion. 1800 morale... en dood. Ik dus.
Heroisch! _/-\o_
Heel jammer dat je 'm niet neer kreeg, dat zou extreem zijn 8)

Wij zijn inmiddels ook de degens aan het kruisen met Mr.Bal maar komen nog maar tot halverwege. Onwaarschijnlijk veel damage wat die Balrog kan doen, een kleine greep uit mijn combat-log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
You wound Thaurlach for 42 points of Beleriand damage.
Thaurlach reflects 6 points of Beleriand damage to Morale back to you.
Thaurlach reflects 14 points of Shadow damage to Morale back to you.
./.
Thaurlach wounds you with Baleful Roar for 737 points of Shadow.
./.
You wound Thaurlach with Trick: Counter Defence for 50 points of Beleriand damage.
You wound Thaurlach for 35 points of Beleriand damage.
Thaurlach wounds you with Chain Strikes for 1,295 points of Common.
./.
Thaurlach wounds you with Tail Sweep for 849 points of Common.
./.
You wound Thaurlach for 34 points of Beleriand damage.
Thaurlach wounds you with Savage Sword for 1,103 points of Common.
You wound Thaurlach for 6 points of Common damage.
You wound Thaurlach with Trick: Counter Defence for 45 points of Beleriand damage.
Thaurlach incapacitated you.
Thaurlach wounds you with Grave Cut for 2,317 points of Common.
You wound Thaurlach for 6 points of Common damage.

Wat opvalt is:
- dat ik -ondanks Beleriand daggers- maar weinig damage doe
- Thaurlach een periode damage reflect
- 'Baleful Roar', 'Chain Strikes', 'Tail Sweep', 'Savage Sword' en 'Grave Cut' best wel pijn doet :+
Knowuse schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:18:
Lijkt me erg eng als creep zijnde.
Hebben jullie ook de aoe dust in the eye gebruikt op creep? Dat zou een flinke groep creep iets wat kunnen vertragen.

Denk wel dat je dit soort raids niet te veel moet doen, het zou pvmp kapot maken. En dat zou weer leiden to een 'update' voor de burgs.
De datum was tevoren aangekondigd op het Codemasters Eldar forum zodat Creeps er op konden inspelen (helaas bracht dat natuurlijk ook weer een groep leechers met zich mee :| ).

Natuurlijk was het AoE Dusting all over :D

En inderdaad, imho moet dit niet te veel georganiseerd worden omdat er dan zo hard gejammerd word dat er weer een nerf komt. Feit is dat elke redelijke organisatie extreem veel power heeft, maar juist die organisatie binnen een 24 mans raid is erg lastig, voordeel van de burgs is dat ze meer tijd kunnen nemen vanwege hun stealth.

Inmiddels word er een 'Panzer Division' gestart, 24 tanks voor Creeps om de tanden op stuk te bijten >:) Als dat een beetje ordelijk gaat en vooral dicht bij elkaar blijft word dat ook lachen :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oef, was een moeizame avond gisteren.
Begon met een lang stuk heen en weer rennen naar de shire voor een nieuw recept zodat ik als cook binnenkort eens iets fatsoenlijks op tafel kan zetten ;)
Daarna richting North Downs gegaan alwaar ik in een fellowship terecht kwam die een aantal quests op het programma had staan. Helaas zijn we bij de eerste blijven steken. Het ging om The black fire, waarin je kratten met een explosief goedje kapot moet maken. Het begin was voorvarend we vlogen echt door het gebied heen. De moeilijkheden begonnen toen we bij een plek vol met belegeringstuig terecht kwamen. Een aantal waren overtuigd dat de kratten zich daar moesten bevinden, maar helaas bleek dit niet zo te zijn (of ze waren er wel maar hadden we nog iets nodig om ze kapot te maken). Toen begon het grote rennen en zwerven. Als snel kwamen we in een gebied vol met 25 en 26 elites terecht. Dat ging ook nog vrij goed totdat er blijkbaar iets teveel gepulled werd en helaas was o.a. onze minstrel de pineut. De captain begon enthousiast te vragen naar 1 of ander ingrediënt want dan had hij ze weer tot leven kunnen wekken. Dat was voor mij het moment dat ik toch vraagtekens bij de groep ging zetten. Als je die ability hebt dan zorg je toch dat je dat bepaalde ingrediënt (een of andere plant of kruid) altijd op voorraad hebt of is dat een vreemde gedachte? 8)7
Met de overblijfselen van de fellowship nog een tijdje in het gebied gezworven, maar toen er ook nog wat onenigheid over het needen en greeden ontstond viel de groep uiteindelijk snel uiteen. Ach ja tot nu toe had ik bijna alleen maar positieve ervaringen met de fellowships waar ik in zat. I.i.g aan mijn orc-slayer deed gewerkt en er zelf zonder wipe vanaf gekomen. Heeft iemand nog tips over deze quest voor als ik die nog een keer moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:13:
[...]

Heroisch! _/-\o_
Heel jammer dat je 'm niet neer kreeg, dat zou extreem zijn 8)
Dan had ik de gem opgeeist, en zou er een flinke opschepperij op het CM forum staan :D
Wat opvalt is:
- dat ik -ondanks Beleriand daggers- maar weinig damage doe
- Thaurlach een periode damage reflect
- 'Baleful Roar', 'Chain Strikes', 'Tail Sweep', 'Savage Sword' en 'Grave Cut' best wel pijn doet :+
Yup. Balrog is een lief kereltje, zolang die Elf er maar is. Anders is het een etterbak.
Inmiddels word er een 'Panzer Division' gestart, 24 tanks voor Creeps om de tanden op stuk te bijten >:) Als dat een beetje ordelijk gaat en vooral dicht bij elkaar blijft word dat ook lachen :D
Hmm.. Misschien dat ik voor dit gelegenheid even ga creepen op Eldar :D
Anoniem: 249976 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:24:
Heeft iemand nog tips over deze quest voor als ik die nog een keer moet doen?
Ga met een goede groep, liefst een kinship groep. Of vraag een van je high-level GoT vriendjes mee :)

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 12-02-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:45
Wat ook opmerkelijk van de balrog is is dat ie vnml common damage doet. Daar wordt je als tank met 52% common damage mitigation nog wel een beetje vrolijk van :)
Ons kinship (Dutch Dunedain) heeft hem inmiddels ook 2x op de knieeen gekregen.
De belangrijkste tactiek is geloof ik om de tank in leven en vrij van debuffs te houden. Ik ben zelf nog niet geweest maar geloof dat de loremaster alleen maar bezig is met het weghalen van wounds e.d.
Als de raidlocks weg zijn wil ik ook :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Heel kort berichtje, morgen plaatjes:

* botoo
8) 8) 8)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is duidelijk...je moet er wat voor over hebben om Narsil opnieuw te laten smeden voor Aragorn. Nadat ik samen met mijn trouwe metgezellin Nagi (de Lynx dus) al wat heen en weer had gelopen tussen diverse mensen in Rivendell en Calenglad & friends tevreden had weten te stellen, mochten we gisteren als eerste een Tomb Robber lijk onteren door daar relic fragmenten vandaan te pulken. Nu doen wij daar nooit zo moeilijk over, maar dat lijk ligt dus wel tussen een stel aggressieve beren.

Wonder boven wonder bleken deze beren echter helemaal niet zo talrijk op die plek aanwezig te zijn, waardoor ik met slecht 1 dode beer achter me, alweer terug kon met de bewuste relics. Ergens was ik daar ook wel weer wat ontdaan over en om het goed te maken heb ik er dan nog maar even 5 omgelegd.

Snel weer terug naar de beste man Robin Dunkley, die me vervolgens weer opnieuw op pad stuurde..Dat ie volgende keer meteen effe zegt dat ik ook nog 12 kleine statue pieces en 4 grote statue pieces moet verzamelen.

In ieder geval, zo gezegd..zo gedaan..de Tomb Raiders vielen met bosjes, gevolg...aardig wat goed...meerdere Tomb Raider Sashes en behoorlijk wat statue pieces. 2 van de grote vielen ook al braaf aan de oostkant van Ost Forod, maar de andere 2 wilden maar niet droppen. Nu wist ik dat ik dan waarschijnlijk effe naar dat eilandje midden in het meer zou moeten, vooruit dan maar weer..weer een nat pak dus.

Snel weer terug naar de bewuste meneer Dunkley, flikt ie het potverdorie gewoon weer...maar dit keer zoeken naar een of andere man aan de OVERKANT van het meer...weer aan de zwem dus. Het duurde niet lang voor ik de bewuste man had gevonden, paar Gauradain alvast omgelegd en nog even een bezoekje gebracht aan de glades waar ik al een tijdje geleden van Glorfindel naartoe had gemoeten, dit keer lag het op de weg..dus dan doe je dat gewoon wel effe. ;)

Weer terug naar Dunkley, dit keer via land aan de bovenkant. En jawel hoor...komt ie er weer mee dat ik nu Gauradain moet omleggen...&$%#$!@ Dat heb ik net ook al gedaan... Naja...volgende keer maar weer verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
@dragonspirit:
Ik had gezegd dat je wel ff zoet zou zijn, het is niet zo van 1-2-3 en het blade is klaar ;-)
En volgensmij is het na de Tomb ook nog niet gedaan.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is ook niet erg.. ;) Alleen ben ik maar een oude man...ik zat al te denken om naar de vakbond te stappen. Al dat gesjouw met stukken standbeeld en dergelijke... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het was wel ff zweten, en elke K die we er bij Thaurlach vanaf kregen ging mijn hartslag omhoog :+ Bijna onwezelijk als je het voor elkaar krijgt

Beeldresolutie nog op low (doe ik altijd tijdens raids), maar toch even poseren voor het kadaver :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fag1aGMl4AownBefMkVOQ7ic/full.jpg

En dan de felbegeerde titel :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4WIMKdLVXpRLPRYH5fQk38MB/full.jpg

En een aardige drop voor mij 2% extra evade (totaal 18,1% nu) is best prettig voor een Burglar 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M8nMcQlXKeDQyP8EkyzMtgNU/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik was eerder :P Evengoed, nice man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Book 12 Standalone patch now available for download!
We're pleased to announce that our downloadable patch for Book 12 is now available! ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Woei, en hij is binnen. Glasvezel roeleert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 14:11

Stronkie

Where wind is Trouble

Morgen is book online... Zegt een goede kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:39
Stronkie schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:36:
Morgen is book online... Zegt een goede kennis :)
En ik zeg het ook, want het staat op de officiele site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:44
Ben nu met de torrent bezig, maar die gaat echt enorm langzaam. Iemand al een mirrortje?

[edit]

Wel iets gevonden maar doet atm ook maar 30kb/s hier:

http://files.darkkeep.com/lotro/Updater_0.0_1.06.exe

[ Voor 41% gewijzigd door EdwinB op 13-02-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Bij mij was ie binnen het uur binnen..ging razendsnel eigenlijk...voor een torrent...(want die krengen komen nooit fatsoenlijk door mijn firewall....

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Een flinke update. 3500 bestanden die aangepast moeten worden. Daar gaat mijn ochtend-game sessie. Gemiddelde DL snelheid 80KB/s, terwijl het max van mijn lijn 140KB/s. Valt niet tegen. (Ja, ik speel op de US servers)

-

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
ik heb nu al 2 keer de client gedownload (16gb in totaal dus) maar iedere keer krijg ik een unexpected end of archive te zien.
is er een plek waar ik de volledige client kan downloaden (niet fileplanet)?

Anoniem: 209607

Sjees. CM moet wel weer lang de servers offline hebben voor die update. Tot 3 uur ofzo geloof ik.

Heb hem wel al preloaded iig :P

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

en zelfs met die preloaded zul je toch straks weer een zooi files moeten downloaden. Dat is altijd zo

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01 19:30
Yokidrink schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:32:
ik heb nu al 2 keer de client gedownload (16gb in totaal dus) maar iedere keer krijg ik een unexpected end of archive te zien.
is er een plek waar ik de volledige client kan downloaden (niet fileplanet)?
Klinkt haast als de ellende die ik heb moeten doorstaan. 2 maal de 8 GB zip file gedownload en tot twee keer toe een CRC fout ergens opgetreden. Echt leuk.

Uiteindelijk heb ik de downloader applicatie van Turbine maar gepakt van hun site:

http://www.lotro.com/trial en linkt naar:

http://download.turbine.c...FreeTrial-StandardRes.exe

http://download.turbine.c...der-FreeTrial-HighRes.exe

Deze download vervolgens een 9 of 12-tal bestanden en controleert de bestanden met behulp van checksums. Hij kan zelfs keine stukjes repareren.

Anoniem: 125419

ashemedai schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Klinkt haast als de ellende die ik heb moeten doorstaan. 2 maal de 8 GB zip file gedownload en tot twee keer toe een CRC fout ergens opgetreden. Echt leuk.

Uiteindelijk heb ik de downloader applicatie van Turbine maar gepakt van hun site:

http://www.lotro.com/trial en linkt naar:

http://download.turbine.c...FreeTrial-StandardRes.exe

http://download.turbine.c...der-FreeTrial-HighRes.exe

Deze download vervolgens een 9 of 12-tal bestanden en controleert de bestanden met behulp van checksums. Hij kan zelfs keine stukjes repareren.
Deze links zijn voor de US-versie van LOTRO. Wij moeten de EU-versie hebben. :)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

owjee.. Zullen we ook veel HiRes textures krijgen... Denk het wel.. Hoop dat mijn PC het aan kan.. Ik blijf het een zwaar spel vinden.. Maar wel grafisch heel mooi... Kan niet wachten tot ik thuis ben...

• ashemedai
Anoniem: 125419 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:11:
Deze links zijn voor de US-versie van LOTRO. Wij moeten de EU-versie hebben. :)
Ja, sorry, ik weet het. Maar de EU versie is nagenoeg niet normaal te downloaden.

De meeste sites waar je hem vandaan kan plukken zijn van die <voeg een mooi woord in> sites die van die PHP of soortgelijke frontends hebben waardoor je bijvoorbeeld geen normale HTTP resuming kan doen.

Met die downloaders kan je tenminste wel de bestanden binnenhalen met checksum controle.

Anoniem: 191619

Nieuw persoonlijk record gevestigd met nieuwe char. In drie dagen van level 2 naar 26.

Met mn captain ging ik in 1 week: lvl 20, 2 weken: lvl 30, drie en half week: lvl 40 en 8 weken: lvl 50

Waarom ik zo race? Vakantie, en ik vind het nog steeds leuk met een andere classe

Ik ben nu met een champ bezig ( en eerlijk gezegd is een champ het minst interessante char die ik ooit gespeeld heb), maar ik heb mn laatste char al aangemaakt: een LM.

Morgenavond staat Helegrod ingepland, een dual kin raid met 24 man. Eens kijken wat daar gebeurd.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 14-02-2008 14:21 ]

ashemedai schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:39:
Met die downloaders kan je tenminste wel de bestanden binnenhalen met checksum controle.
Ja, klopt, maar eh... daar heb je vervolgens helemaal niets aan... :?
Anoniem: 191619 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:18:
Nieuw persoonlijk record gevestigd met nieuwe char. In drie dagen van level 2 naar 26.

Met mn captain ging ik in 1 week: lvl 20, 2 weken: lvl 30, drie en half week: lvl 40 en 8 weken: lvl 50
En zo heeft iedereen z'n eigen reden om het spel te spelen. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 14-02-2008 14:20 ]

• ashemedai
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:19:
Ja, klopt, maar eh... daar heb je vervolgens helemaal niets aan... :?
Ik trial nu op de elendilmir server. Dus 't werkt wel. :)

Anoniem: 191619

Duurt tot 16.00 uur GMT, nog langer dus

Soms is het goed om te moeten werken blijkt maar weer eens.. :P

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
wee client is aan het updaten...

alleen wel verschrikkelijk langzaam(ik had hem al gedownload)

hij is nu de rest aan het updaten alleen met maar 1-2 KB maar goed dat zal wel komen door de massa mensen die tegelijk updaten.

ik ben benieuwd wat er allemaal verandert is en vooral hoop ik dat nu de aantal crashes van de client vermindert is als ik van zone verandert(zei het op paard of als ik een huis binnen gaat.)

Iseci

• Rfce
Net via de newsgroep ff book12 gedownload, rap geinstalleerd, en daarna de updates die ook vrij rap erop stonden (werden met max download binnen getrokken).
Alleen nulogt hij niet in :( kennelijk duurt het nog tot 18 uur.
Mooie toevoeging wat ik nu al kan zien is dat je direct aan kan loggen op de laatste World waar je had op ingeloged :)... nog 25 min wachten dus.

euh...ja

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55

Knaak

It's me, Mario!

Kan weinig slechts zeggen over de update atm, its getting better and better :D

[ Voor 6% gewijzigd door Knaak op 14-02-2008 20:02 ]

• maartend
  • Laatst online: 21:36
Leuk, ik kom Laurelin niet in. Staat dat de server online is, maar ik krijg geen connectie.

Nog iemand?

P.s. het is nu 20.02 uur.

Het had vorige maal iets te maken met de proxy, heb ik zelf nog als tip doorgegeven, maar kan het u toch echt niet vinden.

Gevonden, was weer eens zo eenvoudig. Had iets met mijn FW te maken, terwijl hij wel uitstond.

[ Voor 46% gewijzigd door maartend op 14-02-2008 22:16 ]

ashemedai schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:16:
[...]

Ik trial nu op de elendilmir server. Dus 't werkt wel. :)
Ja, het werkt wel: 'k heb zelf ook even een dag of twee op de Amerikaanse servers gespeeld om even te kijken wat het was, maar als je straks een key wilt kopen dan moet je toch de Europese versie hebben: dan ben je je character van de trail dus kwijt want die kan je niet overzetten naar de Europese servers. Als je de trial met de EU-versie doet, kan je na het kopen van het spel of een key gewoon doorspelen alsof er niets aan de hand is.

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-04 12:27
Ok, na een half uur dacht ik, nou straks kan ik wel spelen, over een uurtje issie wel binnen. (Afgaande op het percentage complete.)

Afbeeldingslocatie: http://www.hupse.eu/webpics/dommelotro.jpg

Ik denk dat hij de 343% wel zal halen...

Edit: na opnieuw starten van de client update begonnen de procenten nog sneller op te lopen.. 800 bestanden kwam overeen met bijna 1000% op de teller. (wel sneller: 90KB/sec)

En nu na nog een herstart gaat hij met 600KB/sec maar blijft het percentage op 0 staan.. lol...
Terwijl hij op 350/2900 bestanden zit.

Naja, morgen is er weer een dag.

[ Voor 43% gewijzigd door _FlasH_ op 14-02-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om te beginnen snap ik niet waarom mensen zo veel moeite doen om een pre-load te verkrijgen ;) Ik heb niks van tevoren gedownload, en had gisteren na het inloggen binnen 30 min (gewoon via het inlogscherm) de update binnen en geinstalleerd.

Ik denk dat ik deze update wel leuk ga vinden :) Mijn guardian update spells zijn wel erg lekker !! Ook de verschillende outfitkeuzes zijn een verademing.

Maar de meeste pret heb ik toch wel gehad in de moors !!! Whoaahaaa wat was het druk daar zeg :9 , zat gelukkig in een goede raid (voornamelijk Silver Blades). De renown die je nu krijgt in een raid is zooo veel beter dan voorheen. Waar ik eerst 2-3 renown kreeg, is het nu ergens tussen 8-15. Heb gisteren dus ook rank 5 behaald, was daar al heel dichtbij dus dat was anders ook wel zo geweest ;).

Vanavond weer moors! Yay !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren maar kort ingelogd geweest, heb dus ook nog maar weinig van de updates meegekregen. 1 van de dingen die mij gelijk opviel was dat het geluid veel voller was. Nu support voor 5.1 geluid dus dat zal het wel zijn. Daarnaast vond ik ook opvallend dat de graphics (was in Evendim, en daar was het al mooi) een stuk verbeterd zijn. Regen was veel realistischer. Het viel niet meer recht naar beneden, maar je zag ook druppels wegwaaien zeg maar. Al met al weer een heerlijke update voor zover ik kan beoordelen. Heb gelijk maar even mijn legendary skill "Ents go to war" geprobeerd...toch leuk om een salamander de grond in te stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Mooi update is het zeker... ik was gisteren rond een uur of 5 begonnen met updaten en kwart voor 6 waren de servers al up en kon ik inloggen. Wat direct opviel was dat ze de reputation aan hebben gepast, ik was bij velen nu al vriend. Dit is dus eindelijk ook aangepast (ivm de quests wat je voor de rep. al had afgerond maar geen rep. opleverenden).
De gfx's zijn inderdaad mooier geworden en dynamischer heb ik het idee. Mijn burglar had ineens voor 700s skills om te komen :P.
De rest moet ik nog eens gaan bekijken.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Met 700S voor je nieuwe skills kom je goed weg! Wij Guardians moesten wel iets dieper in de buidel tasten... niet dat je me hoort klagen hoor ;)

De update lijkt erg goed uit te pakken; ben benieuwd hoe de Rift vanavond gaat verlopen en wat voor impact de wijzigingen daar hebben. Cool down van Deep Breath van 5 naar 15 minuten zal wel wennen zijn.

De scholars hadden in ieder geval een leuke avond met de prijzen voor dyes die de pan uit rezen :D

Jammer dat ik geen Shire quests gedaan heb tot nu toe; zit dus nog steeds met te weinig Mathom rep en een stuk of 35 Well-kept Mathoms in m'n bank 8)7

Enige "probleem" wat ik had is dat items swappen tussen inventory en house chest niet zo soepel ging. Blokkeerde soms gewoon totdat ik open/dicht had gedaan. Iemand anders dit ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Class-skills:

Guardian 50: iets van 1.2 Gold
Burglar 50: meer dan 2 Gold (vergeten te noteren, maar het was overdreven duur)
Champion 50 : iets van 500 Silver

Imho veel te duur, nu kan ik het me makkelijk veroorloven maar ik ken verse lvl 50's (of bijna zo ver) die nog niet het kapitaal hebben om dat eventjes op te hoesten. Wat is het nut om dat zo duur te maken? Dat zie ik echt niet.

Alles bij elkaar lijkt het een hele leuke update, en idd Ett. was behoorlijk druk. De dungeon brengt creep en freep behoorlijk dicht bij elkaar waardoor best veel snelle acties zijn :) Barter items zijn ook om te smullen, maar je hebt wel een verschrikkelijke hoge ranking nodig om het te mogen gebruiken (_als_ je zoveel rocks bij elkaar krijgt wat ook niet makkelijk zal zijn).

Naar het schijnt zijn de slave's (healers) in the Rift niet meer te mezzen of te riddlen, dat vereist weer een nieuwe aanpak.

Er is een hoop te doen en te ontdekken :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had eigenlijk wel kunnen kijken of ik toevallig ook nog nieuwe skills had. Zal wel niet in het geval van mijn Lore-Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren om 18:00 gelijk geupdate (had de update al via torrent binnen gehaald), en kon na 10 minuten patchen en updaten inloggen.

Bij het inloggen inderdaad een hoop reputation erbij, en ik miste gelijk een heleboel (angmar) quests.
Eerst even snel met wat kinmembers m'n book5chapter6 gedaan (die gimli instance, ging super met slechts 2 guards, ministrel en champ), en daarna richting angmar om de boel te verkennen.

In Aughair zijn echt mega veel nieuwe quests te halen, veelal rond lvl43. Heb ook gelijk een hele reeks quests gedaan welke me een hele mooie set armor heeft opgeleverd. Was erg simpel om te doen, en levert dus lekker exp op!

Woesdag was ik lvl46 geworden, en toen ik gisteravond uitlogde, was ik op 70% van lvl46, dus het schiet lekker op :)

Enige waar ik nu nog een beetje tegenaan hik, is book5chap8, fire and ice. op het moment erg weinig andere lui die deze quest moeten doen, en je hebt hier toch een behoorlijk FS voor nodig. Book6 heb ik al wel helemaal gedaan, en Book7 zit ik op chap2, maar die is nog even een beetje te moeilijk voor een lvl46 char :)

Ik wil nu eerst even lvl47 worden, en dan ga ik mijn gear eens even goed upgraden!

De nieuwe skills voor guardians zijn trouwens een hele opluchting, voor het grinden kan ik nu een 2-handed weapon pakken, en met de nieuwe skill overpower en consorten, kan ik nu heerlijk door simpele mobs grinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisterenavond wel de update binnen gehaald, maar geen tijd gehad om te spelen. Ik had bij de laatste sessie blijkbaar een beest wel erg netjes naar het hiernamaals geholpen want ipv de hide kreeg ik het volledige beest in mijn rugzak mee.
Ik neem aan dat je zo'n beest kan laten opzetten voor in je huis, net zoals die beesten van die verkoper vlakbij de bank in Bree. Moet je dit bij zo'n verkoper laten doen of moet dit gedaan worden door iemand met een bepaald beroep? Helaas was het geen stoere beer, wolf of lynx maar zo'n lelijk mislukte herdershond die veel in Fornost rondlopen (en dan niet zo'n zwarte met rode ogen, maar zo'n lelijke bruine) ;)
Ik ben overigens van plan om binnenkort een huis aan te schaffen. Wat ben je daar eigenlijk voor kosten aan kwijt? Als elf wil ik natuurlijk een huis in mijn "geboortestreek" maar is dat wel handig wat betreft reizen naar de gebieden waar ik het meest bezig ben (Lonelands, Bree en North Downs)? Met level 28 denk kijk ik natuurlijk wel uit naar het moment dat ik een mount kan aanschaffen, maar dat duurt nog even dus voorlopig nog lopen en met de map om het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Je moet met die trophy naar de Taxidermist Rainking, daar kan je 'm op laten zetten :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zit er 1 schuin tegenover de bank in Bree. (voor je wolf statue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn bevindingen op de patch :)

Een woord geweldig.... Echt het was het wachten wel waard. Enkele punten voor mij het vermelden waard:

* Dankzij Barber is mijn Elf een hottie geworden. Weg scar en belachelijk kapsel > Yammie (is nog availible op de markt :))
* De extra outfits Cosmetic.. Hmmzz. Overal kun je dezelde kleding halen. Behalve bij de rep vendors. (Mis alleen schoen pants. gloves etc). Maar ben zelf dus echt een boeren meid geworden
* De muziek/geluid . Nou schitterend. Idd veel voller. Eax word nu idd eens goed ondersteund. Geluid klinkt nu echt een stuk beter.. Tevens als ik in een grot ben klinkt alles hol..
* Grafisch Tja idd. Overal vind ik dingen die er nog niet stonden.> Alles is opgefleurd. Meer NPC (vooral in de homeinstances) Meer begroeing en idd weer effecten verbeterd...
* Angmar refit.. Nou Wauw.. Idd Leuk.. Nu kon ik alle quests doen die ik daar al eens gedaan had.. Maar nu net anders.. Nu worden bv Bloodstones gedroped door die Hill Beasts.. Tevens de questen die met die Hill beasts waren zijn veel makkelijker geworden. En heb nu ook effe dat nieuwe setje gehaald
* Rep Stuff.. Mwa... Ben nu wel eens veel verder idd met heel veel Standing.. Kan nu eindelijk mijn Jewel Recipes gebruiken bij Thorin's hall
* Revamp van de iconen. Ja ziet er goed uit ...
* De crafting area in Esteldin (Met een bank:)) Schitterend. ook eax geluid is mooi.. en de fireplace waar je nu moet koken.. Yammie.. heel goed
* Autoloot hahahaa werkt lekker :)

Dingen wat nog niet zo werken :

* Naam van de huizen.. Ik heb het wel aangezet.. maarja zie het nog niet
* Equipe van cosmetic clothes.. Irritant :) voor het hiden van je oude armour werkt niet zoals het moet.. Moet nl opnieuw inloggen om mezelf goed te laten zien.

Kortom wel een leuke patch.... (ook wel leuk dat ik alle quest opnieuw kan doen in angmar)

Vraag me nu dus nog alleen af..

Waar zijn de nieuwe 11-20 lvl quests
Hoe zit het met de extra housing dingen. Zijn die craftable. Buyable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
"LOTRO will now use XRam memory when available on your soundcard (XFi series)."
Nou nou. Ineens is mn hardware rendering van het geluid uit. Wanneer ik hem aanzet krijg ik een BSOD. Ik dacht, nog eens proberen. Inderdaad, dit keer wel hardware geluid. Alleen jammer van de constante quirks in het geluid. En ik ben niet de enige die er last van heeft.

Vanavond eens wat screens posten van mn looks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb er geen last van.. Mijn geluidskaart uitstekend geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
hier ook problemen met het geluid. Stotterd.
Ben nog op zoek naar het hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
book 12 known issues

Onboard geluid op mijn laptop was ook kreupel en moest omgezet worden naar softwarematig :|

't Is trouwens helemaal een luizen-update, iig als je kijkt naar al dat gekrab van de chars _O- (daar krijg je spontaan zelf jeuk van :$ ).
:*)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Het mooie is nu dat je ook kleren die je mooi uit vind zien kunt slotten in de apparte kleding gedeeltes en deze visueel laat zien.
Ik heb bijv. een mooi elven-setje wat heeel mooi uit ziet, maar waarvan de stats wat achter beginnen te blijven ivm het levelen (indicatie, het is een lvl21 setje kleren en op lvl33 draag ik het nog steeds). Het mooie is nu, dat ik gewoon de kleding met betere stats kan slotten, maar de mooie laat zien :).

Ik had btw gehoord dat er ergens in Bree een nieuw gedeelte zou zijn, klopt dit en zo ja, waar is dat dan?

@botoo
Sow, 2G voor al die extra Burglar skills?? Ik ben pas lvl43 met hem, vandaar dat ik op 700s uitkwam...Als tailor kun je nu speciale signs maken voor de burglar. variërend van 5-15% extra fellowshipmove-output. Heb ze nog niet kunnen testen.

@Stronkie
Wat je aangeeft dat je moet reloggen voordat de kleding goed zichtbaar is... dat d8 ik ook. Ik had een quiver gedyed en geslot in het apparte gedeelte, echter bleef de kleur zoals bij default. Ik heb de quiver toen gedeslot en ff in de bags gewisseld en vervolgens opnieuw geslot, toen was wel de goede kleur zichtbaar.... wellicht dat je dit ook kunt doen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

ik had m'n geluid al op software matig staan, want hardwarematig klonk echt bagger. Na de update stond 't opeens weer op hardwarematig, en klonk nog steeds barslecht. Dus maar weer snel op softwarematig gezet.

Misschien binnenkort een 5.1 setje kopen, kan natuurlijk ook door mijn 5 euro headsetje komen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij valt op dat na de laatste update ik wel meer last van lag heb gekregen. Het wordt zo steeds moeilijker om de poort van Bree binnen telopen zonder als een debiel eerst tegen de muur aan te rennen. ;)
Heb inmiddels de grafische pracht en praal op medium gezet om te kijken of het dan iets beter gaat. Voor de rest is het er inderdaad mooier en beter op geworden, zeker het geluid wat een stuk voller klinkt. Inmiddels weer een level gestegen ondanks dat ik dit weekend amper tijd had om te spelen. Op nu naar de 30 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Na afgelopen avond voor d egein op een oproepje uit mijn Kinship te hebben gereageerd om heel de fornost Instance te doorlopen (was pas halverwege lvl 38) kreeg ik een uitnodiging hiervoor van mijn vriendin Antilles. Ik, vereerd als ik me voelde, als een speer naar het Free people camp gereden. Daar afgesproken met wat andere luitjes uit mijn Kinship. Ik was wel de jongste met mijn 38, maar de oudste was ook pas 44. En er was me verteld dat ze op me zouden letten. Wij Fornost in (was ik vergeten mijn rugzak leeg te verkopen). Zou een uurtje duren, 3 UUR heeft het geduurd. Maar wel heel wat geleerd en op de één of andere manier nooit gekilled, zelfs niet als mijn hele FS was gekilled, wat 1 maal voorkwam doordat er ergens een verborgen archer zat te vuren op de enige Minstrell). Afijn, Heel fornost gedaan (dus de hilts en dat king-verhaal en die wargs) dus best wel vette Eindbazen. Al helemaal die laatste, met 3 man en 1 minstrell die 24K eindbaas gemold. Duurde wel even (ik bracht niet zo heel veel schade toe), maar wel gepakt.
Eind van het leidje, ben in die tijd van lvl 38 naar lvl 40 gegaan. Yeah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eigenlijk juist vrij weinig last van lag sinds de update.

Wat mij wel opviel na de update...normaal gesproken kon ik het meer in Evendim overzwemmen en dan bleef mijn pet gewoon meezwemmen, nu ben ik hem dan kwijt...mijn lynx zwemt een stukje mee en blijft dan achter. Iemand anders dat ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
hmzz nee noet opgevallen, wat me wel opvalt is dat zoeken op AH nu niet meer kan, denkelijk hebben ze daarom ook de patchdag naar dinsdag verplaatst. Hopelijk wordt dit dan direct opgelost.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Rfce schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:30:
hmzz nee noet opgevallen, wat me wel opvalt is dat zoeken op AH nu niet meer kan, denkelijk hebben ze daarom ook de patchdag naar dinsdag verplaatst. Hopelijk wordt dit dan direct opgelost.
Ja, dit is toch wel een hele vervelende bug. Ben me een ongeluk aan het zoeken naar crafting resources en recipes.

Verder vind ik de patch geweldig. Angmar is erg leuk geworden. Kon er mooi meteen met mijn lvl 41 champion naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:00:
Wat mij wel opviel na de update...normaal gesproken kon ik het meer in Evendim overzwemmen en dan bleef mijn pet gewoon meezwemmen, nu ben ik hem dan kwijt...mijn lynx zwemt een stukje mee en blijft dan achter. Iemand anders dat ook opgevallen?
Mijn beer heeft na de update ook meer moeite om mij te volgen. Bleef gisteren zomaar midden op de brug staan toen ik uit threstlebridge kwam. Pas toen ik weer voor hem ging staan ging hij me weer volgen en dat gebeurde een aantal keer op diverse locaties gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Vind book12 maar tegenvallen. Hier en daar wat nieuwe dingetjes, geen nieuwe content voor lvl 50's, de geest van Angmar compleet om zeep geholpen nu 't een picknick plekje is geworden en de outfit pakjes zijn nogal out of place in de meer boosaardige omgevingen. En als je bedenk dat we hiervoor 4 maanden gewacht hebben.. hopelijk is de volgende update wel weer beetje op niveau als book11.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
:o
Anoniem: 249976 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:37:
[...]
Mijn beer heeft na de update ook meer moeite om mij te volgen.
Ja maar had je lokspijs in je bags?? Dwz koekjes gemaakt van honing etc, deze werken goed voor beren :-) Voor de lynx moet je lekker gemarineerde biefstukjes meeslepen ;-)

Nee ff zonder gekheid, ik had altijd wel wat probz dat de kraai/beer je niet altijd lekker volgt, meestal kwam dit doordat ik abrupt van mij pad af week... dus ff heuveltje afrollen, of van het bruggetje springen. De pet wil je dan via de gangbare weg volgens en raakt de kluts kwijt. Ik heb nog niet veel met mijn LM gespeeld, dus ik zou niet weten of dit na book12 erger is geworden. Ik weet wel dat ze een bug gefixed hebben waar eerst je pet boven je hoofd bleef zweven, misschien heeft deze bugfix de volgende bug op zijn geweten.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, dat ie me niet lekker volgt als ik van een bergje afspring ofzo...dat snap ik nog wel..dan is ie effe de kluts kwijt en zoekt dan de snelste nette weg naar mij toe...dat begrijp ik..die wil zichzelf niet pijn doen in een val...alleen maar goed...maar normaal met zwemmen ging het lieve diertje dapper mee. Nu zwemt ie misschien de eerste 50 meter nog met me mee, daarna zie ik het stipje verder en verder bij me vandaan raken...tot ie dus weg is en ik haar opnieuw moet summonen...

@bstard, Ik ben zelf nog niet in Angmar geweest sinds de update, ben ik wel van plan en dan ben ik zelf wel benieuwd eigenlijk. Ik heb in ieder geval voorlopig nog niet de ervaring die jij hebt. Gelukkig verschillen mensen. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.