Tussen alle commentaren mis ik eigenlijk hetgeen ik het meest vervelend vind en dat is het aanzetten na hard-power-off (delete en powerknop). Dan moet je je stekker d'r uit en in doen. Dat is echt KLOTE ten opzichte van de freecom, deze gaat tenminste gewoon uit.
@Roma0803: stap terug? nee, ik ben zeer tevreden!
@Elefante: Ik ben het overgens helemaal met Elefante eens. Je wist wat je kocht! Zelfs ik, terwijl ik er heel vroeg bij was, wist dat omdat ik het op de NMT.com site al had doorgenomen. Ik heb/had ook de mp35, en was daar ook zeer tevreden over. Echter moet je de muziek functionaliteit van beide apparaten negeren, want die is gewoon ronduit slecht. Qua video heb ik geen problemen! Ik vind HD wel echt SUPER, als je een goede tv hebt kun je dat alleen maar beamen.
@Marzman, ik begrijp die hele rss niet echt, Maar ik hoop dat het kan! Je schijnt op de PCH ook te kunnen brouwsen, maar dat is mij nog niet gelukt, behalve 1x per ongeluk.
@eisbear: Niet zo overdrijven! Wanneer je een goede xvid hebt, zijn bijvoorbeeld series PRIMA weer te geven op de freecom evenals op de pch en de freecom koop je nu voor 80 dus ja... ik snap het wel!
Daarnaast, wisten jullie dat
dit kon? Heb er nog niet over gelezen. Ik heb het gisteravond geprobeerd en dit werkt echt SUPER! Met een ipod!
How do I copy files from external USB flash/ HDD to the internal HDD?
Try browsing to a file, select it by pressing the "Angle" key, a tick will appear besides the file icon. You can select multiple files,.
Browse to your destination (internal HDD should work), and press "Time Seek" key to start the Copy process.
Later, various file operations will be implemented more elegantly and grouped under the "File Mode" keys.
Daarnaast kan ik beämen dat en klein rubberdopje waar je je schroef doorheen draait heel goed werkt. Heb ik al vanaf het begin zo.
Kijk
hier ook maar eens! Goede mods! Een kerel heeft zelf een hele nieuwe kast gemaakt waar wel 3 hd;s in passen.
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 26-03-2008 17:29
]