Ik baal als een stekker!
Ik krijg mediaportal niet stabiel, ik heb al van alles geprobeerd maar het is steeds hetzelfde.
Al ik mediaportal opstart, en dan naar films ga of naar afbeeldingen mode "filmstrip".. dan loopt mediaportal en de rest van de computer op grafisch gebied helemaal vast. ik moet dan met ctrl-alt-delete mediaportal afsluiten, en dan doet de computer het weer normaal.. maakt niet uit met welke skin.
Ik heb alle audio/video drivers updated
directx 9.0C herinstalled
Mediaportal herinstalled
Codecs updated (ffdshow)
Systeem is nog maar een half jaar oud:
Abit fatal1ty I90HD Moederbord
Intel Core Duo E6600 2,4Ghz
ATI Radeon Xpress 1250 On Board (HDMI Out tot 1080i/30Hz)
4Gb DDR2 800Mhz, waarvan 256Mb voor de grafische kaart
On board Realtek HD Audio met Spdif Out
500Gb SATA3 Samsung harde schijf
Samsung DVD brander
Windows XP Pro met alle updates
Stable mediaportal 0.2.3.0 geinstalleerd met de SVN Update van 5 Januari
Als het vastlopen gebeurd en ik kijk in taakbeheer dan is er maar weinig aan de hand, 600Mb geheugen in gebruik, CPU op 4 a 5%.. alsof ie standby loopt.
DirectX getest en loopt als een trein, alles staat maximaal open en de cubus draait vloeiend op mijn scherm in alle modi.
Dit syteem zou toch moeten draaien als een trein, maar doet het voor geen meter. Het gekke is dat voordat ik de drivers ging updaten het wel vrij redelijk liep. Ik heb dan ook geprobeerd de drivers terug te draaien naar oudere versies, maar dat heeft niet geholpen.
Iemand nog suggesties wat dit zou kunnen zijn, waar ik het nog meer in zou kunne zoeken? Alvast bedankt!
Lots
Ik krijg mediaportal niet stabiel, ik heb al van alles geprobeerd maar het is steeds hetzelfde.
Al ik mediaportal opstart, en dan naar films ga of naar afbeeldingen mode "filmstrip".. dan loopt mediaportal en de rest van de computer op grafisch gebied helemaal vast. ik moet dan met ctrl-alt-delete mediaportal afsluiten, en dan doet de computer het weer normaal.. maakt niet uit met welke skin.
Ik heb alle audio/video drivers updated
directx 9.0C herinstalled
Mediaportal herinstalled
Codecs updated (ffdshow)
Systeem is nog maar een half jaar oud:
Abit fatal1ty I90HD Moederbord
Intel Core Duo E6600 2,4Ghz
ATI Radeon Xpress 1250 On Board (HDMI Out tot 1080i/30Hz)
4Gb DDR2 800Mhz, waarvan 256Mb voor de grafische kaart
On board Realtek HD Audio met Spdif Out
500Gb SATA3 Samsung harde schijf
Samsung DVD brander
Windows XP Pro met alle updates
Stable mediaportal 0.2.3.0 geinstalleerd met de SVN Update van 5 Januari
Als het vastlopen gebeurd en ik kijk in taakbeheer dan is er maar weinig aan de hand, 600Mb geheugen in gebruik, CPU op 4 a 5%.. alsof ie standby loopt.
DirectX getest en loopt als een trein, alles staat maximaal open en de cubus draait vloeiend op mijn scherm in alle modi.
Dit syteem zou toch moeten draaien als een trein, maar doet het voor geen meter. Het gekke is dat voordat ik de drivers ging updaten het wel vrij redelijk liep. Ik heb dan ook geprobeerd de drivers terug te draaien naar oudere versies, maar dat heeft niet geholpen.
Iemand nog suggesties wat dit zou kunnen zijn, waar ik het nog meer in zou kunne zoeken? Alvast bedankt!
Lots