Staat aanGeckoo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:03:
@ThaClown gooit je DM eens aan...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Staat aanGeckoo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:03:
@ThaClown gooit je DM eens aan...
Kijk hier even, heb ik nog niet getest, maar het kan wel.I_am_akira schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:04:
nog een vraagje ik kan het zelf niet goed terug vinden
quicktime movie trailers van apple kan je die nu ook streamen?
kan de plugg in nergens vinden
Dankje.xdc schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:56:
* xdc volgt dit topic , en gaat nu zijn htpc gelijk installen met media portal
respectvoor TS , voor dit hele boekwerk wat onderhand is getikt!
Moet je nu die 2 skins naast elkaar laten draaien ?
ik zag dat jij gebruikt van monochrome en xface , welke gebruik je wanneer ?
I'm just taking care of business
- wat bedoel je precies? heb geen idee.Neefdave schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:06:
Waar kan ik ergens instellen dat als ik een film afspeel een srt bestand automatisch met de zelfde naam erbij moet pakken?! Plus die fanart is moeilijk te vinden. Elke keer Warning: mysql_connect()
Hier kan ik natuurlijk niet veel mee.Neefdave schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:25:
Vaag, bij mij werkt het niet
goeie staat erbij.I_am_akira schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:13:
ben er uit waarom hij steeds 720p player ging als scherm 1080p staat
kwam door windows vista premium 32bit aero skin
die moet uitstaan
nu ziet die netjes 1080p en speelt de defaut player ook correct
mss ene tip
Ok thx, weet niet van ondertitels, gebruik ze niet..zeus.hestia schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:16:
[...]
Ik heb alle standaardinstellingen en bij mij neemt hij de ondertitels zonder problemen als ze dezelfde naam hebben.
Radio ga ik ook doen, maar moet ik zelf eerst testen, ik luiter eigenlijk nooit Radio sinds ik Last.FM gebruikMystikal schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:40:
Heeft er iemand info over de instellingen voor Radio? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben al een beetje aan het rommelen geweest, maar het lukt me nog niet.
Ik heb een asx bestandje gedownload en deze in de MP config naar deze map gewezen. Toch speelt MP het niet af.
[Voor 6% gewijzigd door ThaClown op 12-12-2007 14:30]
Dat is nou juist het mooie, MP heeft zeer veel skins en elke is anders.Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:58:
Ik zat daarnet nog even naar de vista MC te kijken, en dat is qua visuele feel en gebruiksgemak toch beter geordend als je het mij vraagt. MP komt vaak nog iets te veel over als een rommeltje, ondanks de extra functies. Misschien moet je wel een keuze maken en hoort een mce gewoon niet zoveel features te hebben. Alles voor de éénvoud.
Vooral de cross bar interface vind ik wel beter eigenlijk. (hoofdscrollbalk verticaal, met horizontaal daarop extra opties). Een beetje zoals de playstation interface maar dan andersom.
[Voor 236% gewijzigd door ThaClown op 21-02-2008 10:25]
[Voor 10% gewijzigd door Hoicks op 12-12-2007 15:23]
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Je kent het vast wel. Je download een divx waarvan je de subtitles los download. Deze kan je via VLC player toevoegen aan de film, gewoon aanvinken bij subtitles. Bij andere programma's werkt het ook zo dat als de divx en het srt bestand de zelfde naam hebben deze de srt automatisch pakt. Bijvoorbeeld:ThaClown schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:25:
[...]
- wat bedoel je precies? heb geen idee.
- Fan art ga ik behandelen.
Geef de bestanden van de serie de naam Nip Tuck (dus niet Nip/Tuck) dan vind ie em (ik heb die serie ook)Anoniem: 88261 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:06:
(myseries plugin)
kan je series ook handmatig toevoegen, hij ziet nip/tuck nietde rest wel...
Hmm dat Last.FM gebruik ik ook, maar ik dacht dat onderdeel van Radio was. Oftewel ik begrijp het nog niet. Wellicht nog wat extra uitleg? (als je een keer tijd hebt hoor, je hebt het al aardig druk met alle reply's). Je verzet wel erg goed en veel werk! Complimenten!ThaClown schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:30:
[...]
Radio ga ik ook doen, maar moet ik zelf eerst testen, ik luiter eigenlijk nooit Radio sinds ik Last.FM gebruik
Weet wel dat zowel internetstreams als 'normale' radio werkt via MP...
Basement Bios ---- Exo-S
[Voor 11% gewijzigd door ThaClown op 12-12-2007 17:10]
[Voor 20% gewijzigd door MarcelP102 op 12-12-2007 17:15]
[Voor 18% gewijzigd door MarcelP102 op 12-12-2007 18:22]
[Voor 58% gewijzigd door Deef_K op 12-12-2007 20:15. Reden: structuur vraagen]
Anoniem: 174920
[Voor 79% gewijzigd door Deef_K op 12-12-2007 23:34]
ja heeft geholpen, bedanktThaClown schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:08:
[...]
Geef de bestanden van de serie de naam Nip Tuck (dus niet Nip/Tuck) dan vind ie em (ik heb die serie ook)
Thx,Anoniem: 174920 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:10:
Ik ben ook al een tijdje bezig met Mediaportal en alles draait perfect, maar met jou uitleg valt alles net wat beter te fine-tunen!
Respect!
-offtopic, hoe bevalt de radeon hd2400?????-
Super! FFDShow is erg goed vind ik..Neefdave schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:05:
Dat ik geen ondertiteling zag lag aan mij versie van FDDshow, heb het geupdate en nu werkt het!
[Voor 39% gewijzigd door ThaClown op 13-12-2007 12:06]
Anoniem: 212243
Hmm ik heb juist weer het probleem dat ik geen mkv bestand kan afspelen. Hij lijkt (8gieg) even te doen om te laden (je hoort de hd), maar uiteindelijk doet tie niets.ThaClown schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:05:
@buzzbuzz:
Ik speel vanaf de HDD alleen HD-DVD en Blue-ray rips (dus .MKV bestanden) niet directe virtuele discs... Heb dit ook nog niet geprobeerd.
Denk wel dat het kan maar ik zou de HD-DVD of Blue-Ray eerst rippen naar een .MKV bestand, dan zou het moeten werken.
Basement Bios ---- Exo-S
[Voor 67% gewijzigd door Deef_K op 13-12-2007 12:31]
Ja? oh cool dan kan dat nu wel, als je in Series View Settings 'Text' doet ipv 'Graphical' dan zie je de DVD hoesjes denk ik.Neefdave schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:26:
Thaclown,
ik hoor je zeggen dat Fanart niet onder Monochrome gebruikt kan worden. Maar dit word toch echt bij mij weergegeven.!?
[Voor 4% gewijzigd door Deef_K op 13-12-2007 12:33]
- De files voor TV Series plugin hebben alleen nut als losse files van 1 aflevering, anders kan het programma niet de verschillende afleveringen correct weergeven.Neefdave schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:40:
ThaClown, ik heb ook series in DVD (iso) formaat. Kan ik deze ook gewoon in onderliggen mappen plaatsen met de goede naam? Bijvoorbeeld: Grey's Anatomy - Seizoen 2 deel 1 ?
Dat het programma hem automatisch mount met Daemon Tools en vervolgens afspeelt in MP?
Moet ik dan deze structuur gebruiken?
Grey's Anatomy
- Grey's Anatomy Seizoen 1
- Deel 1
- Deel 2
- etc....
- Grey's Anatomy Seizoen 2
- zelfde hier
- Grey's Anatomy Seizoen 3
- zelfde hier
Edit2:
Blijkbaar willen iso's gewoon niet
Denk het wel, want hij staat erbij...Garyu schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:47:
Hoe werkt Media Portal met Dual-tuner kaarten zoals die van Pinnacle of Terratec? Ik heb wel wat gevonden over het instellen van TV-recording, maar verschillende features zijn alleen interessant wanneer ik twee tuners heb. Ik kijk zelf nu naar een Pinnacle - PCTV Dual DVB-T ontvanger bijvoorbeeld, maar ben benieuwd of deze dus goed werkt met Media Portal. Iemand een idee?
Mmmm vreemd, ja kan het proberen zonder de SVN update.Anoniem: 131051 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:26:
Goed, na installatie werkt het dus niet. Ik ga bij de plugins kijken in het configuratie panel en als ik de plugin wil configureren geeft het één of andere vage error melding... Tot zover dus.
Ja dat kan, maar dan moet elke verschillende manier wel in de config beschreven staan..Anoniem: 131051 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:26:Is het trouwens mogelijk voor elke serie een andere file indeling aan te houden? Of moet elke serie volgens één formaat op de pc staan ( <name> - <season>.<ep>.<ext>, dat bedoel ik)
thx staat erin!Anoniem: 131051 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:26:Ik zal mijn tipje ook nog maar eens herhalen, vink aan dat MP bij minimaliseren naar de tray gaat, neemt 6-7 Mb in of zo en zo heb je wel instant on als je erop klikt... (niet dat het zolang duurt, paar seconden, maar goed...)[/small]
[Voor 17% gewijzigd door ThaClown op 13-12-2007 14:07]
Hee relaxed, ik had al gezocht naar een compatibility pagina, maar niet gevonden. Dit is precies wat ik nodig had
Hierin kun je onder system iets van codec list of settings ofzo...I_am_akira schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:08:
@ThaClown :
Hoe kan ik in gspot nu een andere codec kiezen ?
ik krijg netjes te zien dat hij b.v. mpv decoder filter pakt, dat moet coreavc worden
en voor audio moet het niet mpa decoder filter zijn maar ac3
ik kan het nergens wijzigen?
[Voor 5% gewijzigd door ThaClown op 13-12-2007 14:51]
Anoniem: 244923
[Voor 22% gewijzigd door ThaClown op 13-12-2007 15:09]
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 244923 op 13-12-2007 18:24]
[Voor 6% gewijzigd door jos707 op 13-12-2007 18:47]
Ghost?Anoniem: 88261 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:48:
heb er nu toch al een uur of 6 ingestoken en werkt allemaal perfect, maar maak ik hier het simpelste een back-up van zodat ik na een crash of iets anders het niet meer opnieuw hoef te doen ?
Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300
De mce remote van mijn haupage 150 doet het gewoon met de meegeleverde drivers van mpjos707 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:46:
Is nodig om windows mce te hebben om een mce remote werkend te krijgen ? Ik heb namelijk alleen de standaard versie van XP sp2.
Ik heb nu wel een mce remote maar het apparaat wordt niet herkend door Windows xp, ik heb verder via google geen mce remote drivers kunnen vinden.
Ik heb in media portal het vinke 'user mce remote' aangeklikt maar dit verder niets, de remote wordt nog steeds niet herkend.
Is het mogelijk om de mce remote drivers apart te downloaden zodat de remote kan samenwerken met media portal ?
Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ik denk dat dit het voor je oplost!jos707 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:46:
Is nodig om windows mce te hebben om een mce remote werkend te krijgen ? Ik heb namelijk alleen de standaard versie van XP sp2.
Ik heb nu wel een mce remote maar het apparaat wordt niet herkend door Windows xp, ik heb verder via google geen mce remote drivers kunnen vinden.
Ik heb in media portal het vinke 'user mce remote' aangeklikt maar dit verder niets, de remote wordt nog steeds niet herkend.
Is het mogelijk om de mce remote drivers apart te downloaden zodat de remote kan samenwerken met media portal ?
Jammer genoeg werkt die update van Microsoft alleen als je Windows mce 2005 geinstalleerd hebt, dus als je Windows XP prof hebt zoals in mijn geval lukt dit niet en krijg je een foutmelding bij het uitvoeren. Iig bedankt voor het meedenkenThaClown schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:18:
[...]
Ik denk dat dit het voor je oplost!
Voor mensen met een MCE Remote/Keyboard:
- de MS Rollup 2 installeren om de MCE keyboard en remote aan de praat te krijgen.
- Gebruik MPTray om de groene start knop te gebruiken (ook voor Vista).
- Als je niet (na het drukken op de groene knop) MP als actief hebt staan, gebruik dan MP Focus....
Er is een XBMC (XBox Media Centre) port naar win32 die het aardig schijnt te doen.. De officiele ontwikkelaars zijn er voor zover ik weet niet echt mee bezig (die houden nog vast aan de xbox) maar er wordt wel aan gewerkt..Anoniem: 131051 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:29:
Zijn er voor het windows platform eigenlijk nog alternatieven voor dit alternatief? MythTV is als ik het goed heb alleen voor linux (en vind het er aan de hand van screenshots niet echt geweldig uit zien)
Het zal wel van goede huize moeten zijn om naast mediaportal een kans te maken. Want MP is toch wel al redelijk ver en uitgebreid ontwikkeld.
Maar een andere benadering is altijd interessant. De navigatie in MP is soms nog wel wat onwennig of niet honderd procent logisch.
Same problem....SmiGueL schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:02:
Alleen in elke map met afbeeldingen maakt hij steeds een 'Folder.jpg' file waar ik wat minder blij mee ben.
[Voor 51% gewijzigd door Deef_K op 14-12-2007 09:31]
http://www.gbpvr.com/Anoniem: 131051 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:29:
Zijn er voor het windows platform eigenlijk nog alternatieven voor dit alternatief? MythTV is als ik het goed heb alleen voor linux (en vind het er aan de hand van screenshots niet echt geweldig uit zien)
Het zal wel van goede huize moeten zijn om naast mediaportal een kans te maken. Want MP is toch wel al redelijk ver en uitgebreid ontwikkeld.
Maar een andere benadering is altijd interessant. De navigatie in MP is soms nog wel wat onwennig of niet honderd procent logisch.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb uiteindelijk niet meer gezocht naar een oplossing, dan maar die feature niet gebruiken.Promy schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:08:
Heeft er nog iemand problemen met MP-TV Series?
Ik heb de instructies gevolgd, maar als ik configure doe, dan crasht de mediaportal setup...
En zonder de setup lijkt de plugin niet te werken
Ik heb het even geïnstalleerd. Mijn bevindingen: het is qua opzet veel eenvoudiger dan MP, kan een voordeel zijn of een nadeel.poing schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:35:
[...]
http://www.gbpvr.com/
Persoonlijk nog nooit gebruikt, site ziet er goed uit...
Wat ik op mijn Vista install moest doen was de Mediaportal Configuration starten als Administrator (rechter muisknop > Starten als Administrator oid). Toen pas kon ik ook die MP-TV series plugin normaal installeren (zonder errors).Promy schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:08:
Heeft er nog iemand problemen met MP-TV Series?
Ik heb de instructies gevolgd, maar als ik configure doe, dan crasht de mediaportal setup...
En zonder de setup lijkt de plugin niet te werken
Naar aanleiding van dit topic ook helemaal enthousiast geraakt, maar ook ik heb een probleem met het installeren van de TV-series plugin. Opstarten van config als admin heeft geen effect.slazh schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:56:
[...]
Wat ik op mijn Vista install moest doen was de Mediaportal Configuration starten als Administrator (rechter muisknop > Starten als Administrator oid). Toen pas kon ik ook die MP-TV series plugin normaal installeren (zonder errors).
[Voor 7% gewijzigd door Climbon op 14-12-2007 21:29]
Ik kreeg met de laatste versie ook deze error :-sAnoniem: 131051 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:41:
Dit is mijn error met de tv serie plugin
[Voor 36% gewijzigd door ThaClown op 15-12-2007 19:32]
[Voor 22% gewijzigd door Lulukai op 15-12-2007 21:16]
.
Nee, ik heb zelf ook de normale XP.Is nodig om windows mce te hebben om een mce remote werkend te krijgen ? Ik heb namelijk alleen de standaard versie van XP sp2.
let the past be the past.
Lees even de vier posts boven jouw bericht....Possible schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:01:
Ik heb een probleem met het instellen van de tv-series plugin. Zodra ik op de knop ''configuration'' klik van de tv plugin, dan loopt heel mediaportal vast. Weet iemand mischien wat ik fout doe ?
Tja vanalles
Dat lijkt me wel wat erg krap? Ik kon het vroeger netaan op een Celeron 466.Waypoint schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:45:
Echt super die posts en TS!! Ik ben helemaal enthousiast geworden en ga het binnenkort ook proberen te installeren op een PII, 308 mhz met 512 mb ram (op WIN XP).
Doel: geripte dvd's,televisieseries kijken en muziek luisteren. Dit zal wel lukken toch op die PII?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Dat gaat waarschijnlijk niet werken. Mediaportal is een DX9 programma, dus zonder redelijk recente videokaart zal je vooral heel veel zwart beeld zien. Of crashes. Of allebei.Waypoint schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:45:
Echt super die posts en TS!! Ik ben helemaal enthousiast geworden en ga het binnenkort ook proberen te installeren op een PII, 308 mhz met 512 mb ram (op WIN XP).
Doel: geripte dvd's,televisieseries kijken en muziek luisteren. Dit zal wel lukken toch op die PII?
Zodra het werkt o.i.d. laat ik het weten, keep up the good work!
To boldly go where no man has gone before...
Brent schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:48:
[...]
Dat lijkt me wel wat erg krap? Ik kon het vroeger netaan op een Celeron 466.
Doelen jullie dan op bijv. een dvd rip afspelen, of gewoon het gebruik van mediaportal? In feite is dit toch gewoon een skin die je pc niet extreem belast, of zie ik dit verkeerd?onkl schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:34:
[...]
Dat gaat waarschijnlijk niet werken. Mediaportal is een DX9 programma, dus zonder redelijk recente videokaart zal je vooral heel veel zwart beeld zien. Of crashes. Of allebei.
Met een PII kan je beter op zoek naar een linux gebaseerd dedicated HTPC OS. Weet niet meer hoe het heet, maar er schoot laatst nog eens iets voorbij.
Nee, het is echt het gebruik van Mediaportal. Er wordt een DX9 engine gebruikt om die skins op te bouwen (daarom is het ook zo mooiWaypoint schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:51:
[...]
[...]
Doelen jullie dan op bijv. een dvd rip afspelen, of gewoon het gebruik van mediaportal? In feite is dit toch gewoon een skin die je pc niet extreem belast, of zie ik dit verkeerd?
Ik kan het nog niet uitproberen omdat ik nog ff op een tv kaartje wacht (ik wil daarvan de tv-out gebruiken). Ik weet dat ubuntu een HTPC versie heeft, maar ik vond juist bij mediaportal de tv-serie weergave zo mooi!
Ja er staat gefixed, maar zie geen veranderingen, heb een post geplaatst met de vraag waar ik de fix kan vinden.. laat het weten.Climbon schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:40:
In het MediaPortal forum staat inmiddels een melding dat het probleem met de TV-series plugin fixed zou zijn, heb het zelf nog niet kunnen testen.
Ja ik zal meer gaan maken, heb deze week wat minder tijd maar volgende week in elk geval.n1ck schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:45:
@TheClown
Ga je toevallig nog meer hoofdstukken maken over mooie functies in MediaPortal?
Daarom heb ik het K-Lite codec pack in plaats van ffdshow geïnstalleerd. Nu draait zowel 720p en 1080p heel soepel.
Ja die wilde ik als volgende topic behandelen... Je was me voor!Tazzios schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:52:
ik hoor niemand over de briljante uitzendgemist plugin!
linkje:
http://www.team-mediaport.../UitzendingGemistV2(MPI)/
je kan er zowat alle programma`s vinden van de publieke omroepen.
tevens een aantal van rtl
Whow erg interresant, Deamon Tools vind ik ook traag en werkt momenteel niet erg soepel met MPvso schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:14:
- Deamon tools gebruik ik niet ISO laden duurt langer ik pak iso's uit en mik ze direct op de HD
map van filmnaam en al dan niet "Video_ts" folder video_TS is wel prettig heb ik gemerkt als je powerDVD direct wilt gebruiken voor MP maakt dit niks uit
[Voor 7% gewijzigd door ThaClown op 17-12-2007 08:59]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details