Wij zijn bezig een site een layout redesign te geven, en gebruiken dit moment ook om van Joomla naar Drupal 6.14 over te stappen. De layout is grotendeels gedaan, dus zijn we nu bezig met de content en het later kunnen invoeren van content.
Waar we nu op vast lopen is het creeren van forms waarmee bepaalde gebruikers (die met de juiste rechten) nieuwe content kunnen invoeren.
Wat we de gebruikers willen laten invoeren zijn gegevens over hotels, bars, restaurants. Dus de naam, stad, straat, telefoon, prijs, waardering, reviews. We dachten dit te kunnen doen door een form te creeren met Taxology icm Views.
Zo heb ik in "Content Types" Bars van het type bars toegevoegd. Daar heb ik een field field_bars_kategorie van het type Content Taxonomy Fields aan toegevoegd, met vocabulary City.
Via Taxonomy heb ik eerder City toegevoegd, met een aantal Terms (een aantal steden).
Als ik via "Create content > Bars > Kategorie" een stad kies, dan krijg ik een foutmelding in IE, "Received an invalid response from server". Hetzelfde in Firefox.
We zitten nu al sinds 8pm te zoeken (het is nu na 3am), en zien eigenlijk door de bomen het bos niet meer... Zijn wij wel goed bezig met Taxonomy en Views, is dat de beste optie voor wat wij willen doen?
Het doel is dus (a) om een webform te maken die gebruikers met de juiste rechten de mogelijkheid geven om een dynamische webform in te vullen met gegevens over hotels/bars/restaurants, en (b) om dezelfde informatie te gebruiken om de output te genereren (voorbeeld, zie de linker kant van deze site
http://www.vanmag.com/restaurants/search)