Beste tweakers
Ik ben momenteel bezig met een onderzoek waarbij ik de kwaliteit van het leven van de deelnemers in kaart moet brengen door middel van gevalideerde vragenlijsten zoals
sf-10 en sf-12 en dit wil ik graag online via een drupal site doen.
Nou kreeg ik na de aanvraag een PDF bestand toegezonden(van de aanbieders zie site hierboven )met wat technische specificatie om te kijken of wij hier mee overweg konden.
Na wat pruts werk is het me gelukt om SOAP 1.2 ondersteuning in Web service client module in Drupal 7 te patchen en de benodigde info te laden
zie screenshot. Dit was mijn eerste keer werken op dit niveau maar na heel wat lezen en uitproberen is het toch gelukt.
Maar nu wil ik de vragenlijst op de site publiceren en aan de deelnemers aanbieden. Echter na doorspitten van drupal-community en talloze google searches ben ik 2 weken verder heb ik nog steeds geen idee hoe ik zoiets moet aanpakken.
Ik kan met verschillende modules(zoals webform, survey buider, form buider ect) binnen drupal een survey aanmaken en aanbieden maar hoe koppel ik die dan aan web service van optum? is dat überhaupt mogelijk of hoor ik wat meer gegevens/bestanden te krijgen van die knakkers van optum?
Ik las ook wat over limesurvey en er is ook een module om dit in een drupalsite te integreren met de module
limesurvey_sync maar heb nog geen tijd gehad om me hierin te verdiepen en te kijken of dit misschien uitkomst biedt. In dit geval moet limesurvey dan wel met de web service van optum overweg kunnen toch of maak ik hier een denk fout?
Dit is echter wel een must dat het allemaal via (web service van)optum moet gaan want die knakkers leveren de licenties die men nodig heeft om die vragenlijsten in een onderzoekssetting te mogen aanbieden, zowel online als op papier
Ik heb het zelfde vraag aan optum gesteld maar mijn contactpersoon(van wie ik de PDF heb gekregen) is tot eind volgende week op vakantie dus dacht ik vraag het hier kijken hoe jullie er over denken.
Alvast bedankt.
PS. ik weet niet of ik hier op de goede plek heb gepost, zo niet alvast excuses.