Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Joker schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:49:

In eerste instantie had ik de Xbox via component aangesloten, maar de beeldkwaliteit met de bijgeleverde kabel viel tegen. HDMI maar even omgeprikt van de DVD speler en dat ziet er een stuk beter uit.
FYI, die component kabel is eigenlijk van perfecte kwaliteit, alleen niet alle TV's gaan er even goed mee om. Heb je ook de switch gebruikt van die kabel om te switchen naar HD-output?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
@ Joker, met welke game(s) heb je dan problemen met verbinden? De meeste games die ik speel zijn meestal erg snel verbonden. Daarnaast verschilt het wel veel per game, maar als je eenmaal verbinding hebt, werkt het gewoon prima. Ik denk dat je de meeste lol haalt uit xbox live als je daadwerkelijk met vrienden (en een headset) aan het gamen bent.

In ieder geval fijn dat je toch tevreden bent over je console en ik denk dat je wel ff kunt genieten van alles wat er nu op xbox live staat hoor. En die wordt inderdaad minder vaak ververst, maar op dit moment is het zoiezo wat minder omdat de meeste toppers al uitgekomen zijn, waardoor het eventjes een dip is. Maar in januari komen er weer wat games uit, dus dat komt wel goed :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
yzf1kr schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:42:
[...]

Ik snap niet wat de lol is van demo's verzamelen....
Als je ze een keer gespeeld hebt gooi je ze toch gewoon weg?
pgr 4 demo blijf ik af en toe spelen, tot ik met kerst de hele krijg.
tony hawk demo blijf ik af en toe spelen
the orange box demo moet ik nog spelen, staat er al op
en nog veel spellen

Trouwens komt sensible soccer nou eindelijk de 19e, daar heb ik nog punten voor, die ik over hield na de halo maps

De Xbox Live Arcade versie van Sensible Soccer. Dit voetbalspel heeft een typisch arcade sausje, waarbij je prachtige afstandsschoten en snelle actie kunt verwachten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Belangrijkste tegenvaller: Xbox Live. De content wordt minder vaak ververst dan ik had verwacht; er staan nog steeds Gears Of War filmpjes bij most recent. Ook trailers van bijv. Gametrailers.com worden niet vaak ververst.
Er zijn nog niet eens twee weken geleden nieuwe trailers toegevoegd van Gears of War, daarom zie je ze tussen de nieuwe content staan. Dat de trailers van GameTrailers niet worden geupdate, komt omdat GameTrailers ze zelf niet update. Over het algemeen komt er bijna dagelijks nieuwe content op Xbox Live Marketplace te staan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Martinspire schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:00:
@ Joker, met welke game(s) heb je dan problemen met verbinden? De meeste games die ik speel zijn meestal erg snel verbonden. Daarnaast verschilt het wel veel per game, maar als je eenmaal verbinding hebt, werkt het gewoon prima. Ik denk dat je de meeste lol haalt uit xbox live als je daadwerkelijk met vrienden (en een headset) aan het gamen bent.
Ik heb niet echt een probleem met verbinden denk ik. Het matchmaken duurt gewoon lang (zelden binnen een minuut, vaker twee tot wel 5 minuten, in PGR4 en Halo3). Het spelen zelf gaat verder probleemloos.

Ik ben een paar vrienden en bekenden aan het overhalen om met de kerst toch vooral een Xbox aan te schaffen. Lukt dat, dan zal ik wel weer overstappen naar Gold... :)
FYI, die component kabel is eigenlijk van perfecte kwaliteit, alleen niet alle TV's gaan er even goed mee om. Heb je ook de switch gebruikt van die kabel om te switchen naar HD-output?
De kabel had ik rechtstreeks aangesloten. De DVD zit nu via component aangesloten en dat lijkt toch een stuk scherper dan de Xbox over component. Laten ik het zo stellen: Het verschil tussen de DVD speler met 'goede' (lees: andere) component kabel en HDMI is merkbaar kleiner dan bij mijn Xbox.

[ Voor 34% gewijzigd door Joker op 15-12-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die instellingen bij reference levels zegt Mcrosoft dit.
* Reference Level or Black Level: If you're using the Xbox 360 Component HD AV Cable, the Xbox 360 VGA HD AV Cable, or the Xbox 360 HDMI Cable, then screen format options include Reference Level. The default setting, Standard, delivers the normal range of white and black levels that your TV or monitor supports. Select Intermediate to increase the level of white and black in the video output. Select Expanded to maximize black level. Reference level is sometimes used to make a picture sharper, and you can experiment with what format suits your viewing pleasure.

If you're using a composite cable, the Xbox 360 VGA HD AV Cable, or the Xbox 360 Component HD AV Cable, then screen format options include Black Level, a setting that applies only in the U.S. and only when the display output is 480i or 480p, such as when watching a DVD. Black level options include Standard, Intermediate, and Extended.

Note

In most cases, Xbox 360 does not support full-screen, high-definition output to HD screens with standard 4:3 (non-widescreen) aspect ratios. (Some HD resolutions are in a 4:3 format and you have the option of choosing an aspect ratio.) If you set the Xbox 360 Component HD AV Cable's switch to HDTV, a connected console will automatically have widescreen output.
Ik heb zelf ook wel eens zitten klooien met die instellingen, maar heb ook geen enkel verschil kunen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Lang getwijfeld tussen de PS3 en de Xbox. Uieindelijk voor de Xbox Premium gegaan (Halo 3 pack, met HDMI). Doorslaggevende factor: De controller. Tijdens probeersessies had ik geen problemen met de Xbox controller en wel met de PS3 controller. Ik vraag me af Waarom bijv. Logitech geen Xbox-kloon controller maakt voor de PS3. Er is volgens mij wel een markt voor. Alle third party controllers zijn klonen van de originele controller. Raar...
En ik denken dat ik één van de weinige was met dit 'probleem'.
Maar ik ga vast wel zo'n PS3 halen, misschien went het wel en anders kijken voor een 3rd party controller tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:34:
[...]

Wat betreft die instellingen bij reference levels zegt Mcrosoft dit.

[...]

Ik heb zelf ook wel eens zitten klooien met die instellingen, maar heb ook geen enkel verschil kunen ontdekken.
Thanx Ulekai! Even getest in Mass Effect en dit lost het contrast'probleem' op! Ik heb de setting nu op 'standard' en kan nu tenminste wat zien in de Engineering sectie van de Normandy. De nachtraces in PGR worden nu ook een stukje makkelijker, hoop ik. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Joker op 15-12-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Doe's niet crossposten, zeker niet met zo'n vrij nutteloze mededeling! ;)

Let trouwens op de afmetingen van je plaatje :|

[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 15-12-2007 17:03 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:44:
Nee, Nee dit meen je niet. Ik speel half uur geleden een potje Halo 3, toen uitgezet. Had geen zin meer namelijk. Zet ik hem de net aan en nee nee krijg ik 3 rode lichten te zien

[afbeelding]

Pff dit is echt niet leuk. Net nu ik volgende week 3 weken vakantie heb. En daar veel wou gaan xboxen.
gecondoleerd, ik rauw nu deze 360 zijn leven heeft gelaten :'( , mars 18's 360 *2006 R.I.P.2007
nu mag deze 360 de eeuwige jacht velden op. nog maals gecondoleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Da's de ellende met de 360. Hoeveel lol je er ook mee hebt, je zit altijd met die gedachte in je achterhoofd dat hij er op een willekeurig moment mee op kan houden. Ik heb een paar keer gehad dat hij bij het booten bleef hangen en dan zit je meteen te denken aan een RROD.

Het is ook de enige console waarbij ik me af heb zitten vragen of het de moeite loonde om hem expres stuk te maken zodat ik in ieder geval een gratis reparatie (en permanente fix) kon krijgen voor de garantie afliep ipv dat hij stuk zou gaan na die periode en ik met hoge kosten zou worden opgescheept. Gelukkig heeft MS de garantie op de RROD op drie jaar gezet dus ik heb nog een jaar, maar ik blijf me af vragen hoe lang de mijne mee zal gaan. Je kunt helaas niet zeggen dat als je 360 het al bijna twee jaar foutloos doet, dat je dan 1 van de goede hebt gekregen die het tot het einde der tijden zal blijven doen. Elk model heeft een self-destruct-button en je weet nooit wanneer je 360 zelfmoord pleegt.

[ Voor 25% gewijzigd door ymmv op 15-12-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:44:
Nee, Nee dit meen je niet. Ik speel half uur geleden een potje Halo 3, toen uitgezet. Had geen zin meer namelijk. Zet ik hem de net aan en nee nee krijg ik 3 rode lichten te zien

[afbeelding]

Pff dit is echt niet leuk. Net nu ik volgende week 3 weken vakantie heb. En daar veel wou gaan xboxen.
Shit happens :>
ymmv schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:54:
Da's de ellende met de 360. Hoeveel lol je er ook mee hebt, je zit altijd met die gedachte in je achterhoofd dat hij er op een willekeurig moment mee op kan houden. Ik heb een paar keer gehad dat hij bij het booten bleef hangen en dan zit je meteen te denken aan een RROD.

Het is ook de enige console waarbij ik me af heb zitten vragen of het de moeite loonde om hem expres stuk te maken zodat ik in ieder geval een gratis reparatie (en permanente fix) kon krijgen voor de garantie afliep ipv dat hij stuk zou gaan na die periode en ik met hoge kosten zou worden opgescheept. Gelukkig heeft MS de garantie op de RROD op drie jaar gezet dus ik heb nog een jaar, maar ik blijf me af vragen hoe lang de mijne mee zal gaan. Je kunt helaas niet zeggen dat als je 360 het al bijna twee jaar foutloos doet, dat je dan 1 van de goede hebt gekregen die het tot het einde der tijden zal blijven doen. Elk model heeft een self-destruct-button en je weet nooit wanneer je 360 zelfmoord pleegt.
Prachtige omschijving voor voor een prachtig afbeelding _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://blog.anonymousbroccoli.com/2007-04-22/The%20Ring%20(Of%20Death).jpg

>:)

[ Voor 51% gewijzigd door sekeroglan op 15-12-2007 14:02 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ymmv schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:54:

dat weet je met niks of niemand wanneer hij zij het er mee stopt ook de oow zzo betrouwbaare ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zijn er trouwens met de nieuwe update nog resoluties bijgekomen? Ik kan het nu niet kijken (geen internet aan mn xbox), maar mn monitor ondersteund namelijk 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je lijkt de achterkant van de box wel erg dicht tegen de kast aan te hebben staan -> oververhitting omdat de warmte, wat zeg ik.. hitte, niet goed weg kan. Er zal vast een paar centimeter tussen zitten, maar sinds mijn RING *shivers* heb ik 'm echt helemaal vrij staan en let ik erop dat 'ie goed kan ventileren.

Sterke verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Martinspire schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:21:
Zijn er trouwens met de nieuwe update nog resoluties bijgekomen? Ik kan het nu niet kijken (geen internet aan mn xbox), maar mn monitor ondersteund namelijk 1680x1050
Nope. Heleboel mensen met een 16:10-PC-monitor hebben er al bij Microsoft om gevraagd (of zelfs gesmeekt), maar tot nu toe geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
.KeN. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:36:
[...]

Je lijkt de achterkant van de box wel erg dicht tegen de kast aan te hebben staan -> oververhitting omdat de warmte, wat zeg ik.. hitte, niet goed weg kan. Er zal vast een paar centimeter tussen zitten, maar sinds mijn RING *shivers* heb ik 'm echt helemaal vrij staan en let ik erop dat 'ie goed kan ventileren.

Sterke verder ;)
Zit wat in, kijken of ik dat kan oplossen volgende keer. en anders moet ik die ps3 ook ff naar voren zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Problemen (defecten) kunnen beter hier, maar houd het (ook daar) nuttig. De mededeling dat er nog een slachtoffer is hebben we vrij weinig aan, evenals de replies die er meestal op volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

amoi schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:02:
[...]
dat weet je met niks of niemand wanneer hij zij het er mee stopt ook de oow zzo betrouwbaare ps3
Nou, de verhalen die ik gelezen hebt over een poging tot slopen (zoals in de sauna zetten) durf ik niet met mijn 360 te doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:20:
Leuk dat dat kan, want in pgr 3 kon het niet. schrijf hem wel even op.
Zijn er nog veel mensen online ?
Ja ik ben er ook soort van per ongeluk achter gekomen. Denk ook dat een boel mensen het niet weten aangezien ik bijna nooit iemand tegenkom waarbij er 2 op 1xbox spelen. Verder duurt het wel altijd wel ff voordat je een leuke game hebt met 8 spelers. Maar als zo'n game eenmaal runt dan ben je wel lang aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Tokyo game show lost odyssey trailer
http://nl.youtube.com/watch?v=60M4EizSIts

http://nl.youtube.com/wat...3kWKjrLhM&feature=related
Part2

Ergggg vet imo. :9
FVII gevoel heb ik nog steeds erbij!

[ Voor 34% gewijzigd door SCIxX op 15-12-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

(mensen moeten stoppen met iedere rpg trailer de term "FF gevoel" te geven, want ik word daar nerveus van :p. Een RPG staat niet gelijk aan FF)

Al bij al een aardige trailer: het battlesysteem is blijkbaar gelijkaardig aan dragonquest (eerst voor alle personages het commando ingeven, dan pas de aanvallen uitvoeren) alsook de namen van de aanvallen zijn vrij standaard (in hoeveel andere rpg's heb ik nog zoal "flarus" en "poison claw" gezien? :)). Hopelijk maken ze er een mooi verhaal rond en geven ze het spel een goed doordacht skill/item systeem en bonusgames mee. Ik zal het in ieder geval wel spelen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Alabama_man schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:03:
[...]

Ja ik ben er ook soort van per ongeluk achter gekomen. Denk ook dat een boel mensen het niet weten aangezien ik bijna nooit iemand tegenkom waarbij er 2 op 1xbox spelen. Verder duurt het wel altijd wel ff voordat je een leuke game hebt met 8 spelers. Maar als zo'n game eenmaal runt dan ben je wel lang aan het spelen.
Split screen online is altijd gaaf :D
alleen kan ik dat voorlopig niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Oef, ben voor het eerst een shooter aan het spelen op de Xbox360 (Mass Effect).
En ik heb dik moeite ook maar serieus iets te raken en verlang heel erg naar een keyboard en een muis.
Nou begreep ik dat je gewoon een keyboard en muis kon aansluitingen maar dat het dan niet ingame werkt.

Is er een third party apparaat wat dit wel mogelijk maakt? En dan ook echt goed werkt

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DNS666 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:59:
En ik heb dik moeite ook maar serieus iets te raken en verlang heel erg naar een keyboard en een muis.
Nou begreep ik dat je gewoon een keyboard en muis kon aansluitingen maar dat het dan niet ingame werkt.

Is er een third party apparaat wat dit wel mogelijk maakt? En dan ook echt goed werkt
Probeer anders een echte shooter te spelen, zoals cod 4, halo 3, gears of war.
misschien ligt dat je beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:13:
[...]

Probeer anders een echte shooter te spelen, zoals cod 4, halo 3, gears of war.
misschien ligt dat je beter
Mjah echte shooters speel ik liever op de pc.
Dit leek me wel een leuk spel omdat er rpg elementen in zaten, en omdat Hellgate: Londen een dikke dikke tegenvaller was, wou ik Mass Effect eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:59:

http://news.teamxbox.com/xbox/12316/Connect-a-Mouse-and-Keyboard-to-Your-Xbox-360/
http://xbox.gamespy.com/articles/565/565000p1.html
http://www.shoxx.com/cata...ad392919caa3e5806c9acb9bd

Mogelijkheden zat, de vraag is of het lekker werkt..
Maar wellicht is het handig om een ander spel dan Mass Effect te spelen, als een shooter is ME niet echt makkelijk in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:18:
[...]

http://news.teamxbox.com/xbox/12316/Connect-a-Mouse-and-Keyboard-to-Your-Xbox-360/
http://xbox.gamespy.com/articles/565/565000p1.html
http://www.shoxx.com/cata...ad392919caa3e5806c9acb9bd

Mogelijkheden zat, de vraag is of het lekker werkt..
Maar wellicht is het handig om een ander spel dan Mass Effect te spelen, als een shooter is ME niet echt makkelijk in het begin.
De laatste 2 zijn volgens mij alleen voor Xbox1, welke shooter is goed om mee te beginnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:11:
[...]

De laatste 2 zijn volgens mij alleen voor Xbox1, welke shooter is goed om mee te beginnen dan?
Ik zag het net ook in openstaand venster.
Tja, welke shooter, misschien een echte shooter zonder rpg gebeuren.
Zoals Mars18 al zei, CoD 2, 3 of 4, Halo 3.. Het is om gewend te raken aan het sturen met sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dé shooter van het jaar is toch wel bioshock :)

Mass Effect heeft een extreem moeilijke actie stijl vind ik :/

ik speel toch regelmatig een shooter, en altijd zonder problemen uitspelen op hard. Maar Mass Effect is toch lastig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Op Neogaf viel het iemand op dat er sinds kort veel vaker 1RROD-fouten verschijnen terwijl die daarvoor zeer zelden waren. Zijn theorie hierover:
think the e74 error code is for the ANA chip scalier. I think prior to this patch in August a ANA failure was reported as 3RLOD. I think MS bean counters sat down and crunched the numbers of exactly how many 3RLOD errors are specifically from the ANA chip failing. After gathering their data I think they decided that since the ANA chip and the GPU are two separate chips and ANA failure is not as common as GPU failure, they decided to seperate the two and give the ANA failure it's own error code. Even if ANA failure was only about 3-5% of 3RLOD cause, it would still save MS millions of dollars out of the 1.3 billion they earmarked for repairs.

Now the reason I think ANA failure used to be classified as 3RLOD is because some of the same symptoms of 3RLOD are now reporting as 1RLOD. For instance people who are reporting 1RLOD are saying their system is freezing with artifacts on the screen (aka checkerboard freeze). In the past that was always the pre-cursor to 3RLOD. It was thought that was the first signs of the GPU dieing.

In separating the two errors it saves MS some money, ANA chip failures are not as common, so the increase in 1RLOD would not be massive, but we would see a increase exactly like we are seeing now, and MS can sort of cover themselves because the ANA chip and GPU are two separate chips. They can justify the re-classification by saying 3RLOD is stricly GPU related and ANA is 1 Rlod related. So they would feel justified in their minds and possibly legally. Although they surely wouldn't want to admit or advertise this change as they would be crucified in the court of public opinion.
Het zou toch wel bijzonder cynisch zijn als MS idd nu verschil is gaan maken tussen de twee fouten om zo voor een deel uit die 3-jaar-garantie onderuit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:14:

Het zou toch wel bijzonder cynisch zijn als MS idd nu verschil is gaan maken tussen de twee fouten om zo voor een deel uit die 3-jaar-garantie onderuit te komen.
Zijn redenatie maakt wel erg grote 'leaps of faith' hoor...
Anyhoe, als mijn 360 ooit nog buiten de garantie dood gaat, dan ga ik er geen cent aan spenderen. Ook al heb ik allerlei spellen en accessoires liggen, dan koop ik toch echt geen 360 meer puur uit principe. We zullen het allemaal wel zien, tot nu toe 1 RROD gehad waarbij mijn 360 werd omgeruild, verder geen enkele indicatie meer gezien dat er iets mis zou kunnen gaan op de korte termijn, alhoewel ik het stiekem wel hoop en om dan de extra heatsink te krijgen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DNS666 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:11:
[...]

Ik zou zeggen: Rainbow Six Vegas. Die is vooral in de beginlevels erg goed te doen (ook voor mensen zonder controller ervaring. En wordt daarna wel wat pittiger. Maar vooral omdat je een goed coversysteem hebt (waarmee je dus eventjes tijd hebt om te mikken) is het goed te doen.

Ook denk ik dat je met Call of Duty (3 of 4) ook wel uit de voeten kunt omdat je daar een makkelijk health systeem hebt, waarmee je redelijk veel kogels kunt incasseren.

Maar wat misschien een beter idee is, is om een spel te kiezen waarbij je meer met een camera ofzo bezig bent. Dus 3rd person. Zodat je niet zozeer aan het schieten bent, maar meer de feeling van de controller krijgt. Een klautergame ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een xbox360 premium,heb mij nu de xbox360 elite gehaald,met de premuim ben ik altijd online verbonden en heb ik die update gedaan voor divx ondersteuning dus op deze werkt het met internet of zonder,nu ben ik met de elite even online geweest met het account wat ik had op de premium voor deze divx update op te halen,dat is gelukt,maar als ik hem dan terug in de living aansluit zonder internet dan vraagt hij terug om die update op te halen ik snap het niet.Wat doe ik dan verkeerd?? BTW de premium gaat weg zodra ik de transferkabel heb,dus ben niet zo zot van ze alletwee te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:15:
Ik heb een xbox360 premium,heb mij nu de xbox360 elite gehaald,met de premuim ben ik altijd online verbonden en heb ik die update gedaan voor divx ondersteuning dus op deze werkt het met internet of zonder,nu ben ik met de elite even online geweest met het account wat ik had op de premium voor deze divx update op te halen,dat is gelukt,maar als ik hem dan terug in de living aansluit zonder internet dan vraagt hij terug om die update op te halen ik snap het niet.Wat doe ik dan verkeerd?? BTW de premium gaat weg zodra ik de transferkabel heb,dus ben niet zo zot van ze alletwee te houden
Waarom met dezelfde account online gaan? Die update is gratis :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de premium toch weg gaat van zodra ik de transferkabel heb,dus waarom een nieuw account aanmaken,wou de elite nu alleen maar effe update,maar is heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik zag net nieuwe aanbieding op xboxhome

http://www.xboxhome.nl/pr...iva-pinata-en-forza-2.htm

Maar heeft deze xbox een hdmi aansluiting ? weet iemand dit

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:17:

alvast bedankt
nee, het pakket met forza en viva pinata is al jaar ofzo oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:21:
[...]

Kijken B) , hier zit ook nog crackdown bij, en hij is goedkoper dan de forza2+pinata pack was
Maar kan iemand nog mijn vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:28:
[...]

Kijken B) , hier zit ook nog crackdown bij, en hij is goedkoper dan de forza2+pinata pack was
Maar kan iemand nog mijn vraag beantwoorden?
xboxhome zelf?! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:21:
[...]

helaas voor jou is forza2 nog geen eens een halfjaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07-2022
Nou de Xbox blijft! Heb vandaag Mass Effect erbij gehaald en ik ben verkocht ;)

Ook dit weekend wat multiplay gedaan met Halo 3. Moet zeggen dat de hele integratie met Xbox live en Halo3 echt goed uitgedacht is. Het hele matchmaking gebeuren enzo, is toch even wat andere koek dan uit honderden servers een game uitzoeken. Nu weet ik niet echt zeker of dat skillbase matchmaking echt werkt. Bij elke game zaten toch steeds mensen bij die vrij goed waren. Kan natuurlijk aan mij liggen, gezien ik de besturing nog niet echt onder knie heb (Ben muis/toetsenboard gewend). :o

Heb ook even wat demo's van live arcade geprobeerd. Zitten zeker leuke tussen, ben alleen benieuwd of die online ook een beetje populair zijn. Bomberman spelen tegen echte mensen is toch leuker...

Dat brengt mij eigenlijk bij deze lopende actie van MS:
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm.
Iemand nog zin om 10 gratis Xbox Live games te krijgen? Moet je wel mijn vrind worden :P

Tja en nog hele even kort over de geluidsproductie (ik weet het). Die blijf toch erg aanwezig, maar ik geloof dat ik het als steeds minder irritant ervaar. Zal wel gewenning zijn (of wil diep van binnen de Xbox echt niet weg doen.... :X ).

offtopic:
Bedankt voor jullie reacties, maar een vrind heeft zich al aangedient voor de 10 games.

[ Voor 4% gewijzigd door Trippey op 17-12-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Trippey schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:28:
Nou de Xbox blijft! Heb vandaag Mass Effect erbij gehaald en ik ben verkocht ;)

Ook dit weekend wat multiplay gedaan met Halo 3. Moet zeggen dat de hele integratie met Xbox live en Halo3 echt goed uitgedacht is. Het hele matchmaking gebeuren enzo, is toch even wat andere koek dan uit honderden servers een game uitzoeken. Nu weet ik niet echt zeker of dat skillbase matchmaking echt werkt. Bij elke game zaten toch steeds mensen bij die vrij goed waren. Kan natuurlijk aan mij liggen, gezien ik de besturing nog niet echt onder knie heb (Ben muis/toetsenboard gewend). :o

Heb ook even wat demo's van live arcade geprobeerd. Zitten zeker leuke tussen, ben alleen benieuwd of die online ook een beetje populair zijn. Bomberman spelen tegen echte mensen is toch leuker...

Dat brengt mij eigenlijk bij deze lopende actie van MS:
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm.
Iemand nog zin om 10 gratis Xbox Live games te krijgen? Moet je wel mijn vrind worden :P

Tja en nog hele even kort over de geluidsproductie (ik weet het). Die blijf toch erg aanwezig, maar ik geloof dat ik het als steeds minder irritant ervaar. Zal wel gewenning zijn (of wil diep van binnen de Xbox echt niet weg doen.... :X ).
tien games lijken me wel interessant
stuur maar PM via het forum :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Negatieve IGN review over lost odessey
It seems that one year of extra development above last year's demo may not have been enough. The final game opens up exactly as the demo does, with Kaim in the middle of a fierce battle. One year later, and this sequence is still impressive-enough to sell someone on a 360. But you'll still have to stop playing right after the meteor strike and before you start taking full control of Kaim, because like the demo, the final game engine starts falling apart right there.

Maarja, blijkt van spelende mensen dat IGN gewoon zeikerig bezig is, bioshock en mass affect heeft net zo goed framedrops.

Een veel belovende review van iemand die het gespeeld heeft:
Such an amazing amazing game this is!

Just beat it and I must say this game is definitely one of the best JRPG i've ever had the privelege of playing. Awesome story I can't even begin to stress that enough I absolutely loved the ending. Kaim is such an amazing character definitely one of my all time favorite jrpg characters now. If you don't feel like crying at some point in this game something just may be wrong with you. Or maybe you're tough as nails and I'm a girly man.

Very deep and emotional story throughout with incredible characters and some awesome twists. I thought the story was very well written. Incredible graphics and art direction. There are some really fantastic looking dungeons and towns/cities in this game.

I've been checking out some comments over at various forums and more specifically some centering around disc 3 and all the interactions seemingly becoming an annoyance for some? Well I loved that part of the game and feel its essential to the rest of the game and on top of that Disc 4 totally blows the whole plot open. So if anyone didn't enjoy disc 3 then no need to worry disc 4 makes it all better

These developers just now need to work on making sure their future games doesn't have as many technical issues, but I simply can't wait to see what they work on next. Its obvious my great opinion of the game made me overlooked a lot of things that others might not be so fond of, but its all about the bigger picture for me. Sakaguchi has himself an incredible team here. This game is just as amazing a game as Final Fantasy VII in my eyes truly incredible. There was a point where I suspected it would stumble after my initial extremely positive impressions, but it didn't. I remained patient and it delivered in a big big way.

Eager to see what others have to say about how it all ends and the events that took place. I'll say again this game is very well written and directed.

Haters be damned... haters be damned I say Sakaguchi is just as good as he's always been.
En weer word er gewezen naarr FFVII, ik ben toch niet de enige. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:14:
Op Neogaf viel het iemand op dat er sinds kort veel vaker 1RROD-fouten verschijnen terwijl die daarvoor zeer zelden waren. Zijn theorie hierover:

[...]

MS reserveert $1.300.000.000,- om de problemen op te lossen/te verhelpen.

Volgens deze theorie kunnen ze daarvan een miljoen of 40 besparen (a.k.a. peanuts bij dit soort bedragen), met daarbij het risico dat het uitlekt en volledig back-fired.

M.a.w. Highly unlikely :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:33:
[...]

MS reserveert $1.300.000.000,- om de problemen op te lossen/te verhelpen.

Volgens deze theorie kunnen ze daarvan een miljoen of 40 besparen (a.k.a. peanuts bij dit soort bedragen), met daarbij het risico dat het uitlekt en volledig back-fired.

M.a.w. Highly unlikely :)
als de 1 light rod met de towel trick op te lossen is dan zou je wel eens in de goede richting kunnen zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn 16de game voor de xbox360 gekocht: Tom Clany's Las Vegas! :D
Ja ja een gouden ouwe :P En dit voor maar 19 euro! (bij de MM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raining Blood van Slayer bij Guitar Hero 3 is zelfs op easy verdomd lastig om 5 sterren te halen. Wie heeft dit voor elkaar gekregen? Ik blijf hangen bij 4sterren en kan hierdoor mijn achievement niet halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:46:
Raining Blood van Slayer bij Guitar Hero 3 is zelfs op easy verdomd lastig om 5 sterren te halen. Wie heeft dit voor elkaar gekregen? Ik blijf handen bij 4sterren en kan hierdoor mijn achievement niet halen :(
sorry kan je niet helpen
ben bezig met Dragonforce op expert 8)7

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:46:
Raining Blood van Slayer bij Guitar Hero 3 is zelfs op easy verdomd lastig om 5 sterren te halen. Wie heeft dit voor elkaar gekregen? Ik blijf hangen bij 4sterren en kan hierdoor mijn achievement niet halen :(
Op Medium ook lastig en op Hard onmogelijk. En nu zullen wel veel replies komen van Gitaar helden die hem op Expert 5 star hebben uitgespeeld ... Jullie zijn FREAKS

(Sarcasme rulez in deze post)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:12:

Trouwens komt sensible soccer nou eindelijk de 19e, daar heb ik nog punten voor, die ik over hield na de halo maps

De Xbox Live Arcade versie van Sensible Soccer. Dit voetbalspel heeft een typisch arcade sausje, waarbij je prachtige afstandsschoten en snelle actie kunt verwachten.
Daar zit ik al maanden op te wachten, helemaal kapot gespeeld op de Amiga _/-\o_

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag is er nog ander manier om gametag trug krijgen dan manier die via Xbox 360 gaat ? ik weet niet meer wat ik bij CC nr heb in gevuld heb dus ik weet ook niet laats 4 nr

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 10:39
Heb 2 weken zitten twijfelen een 360 te kopen, het betrof de Premium met Viva Pinata en Forza.
Vrijdag avond, na een dag hard werken check ik iBood en wat staat daar!? Xbox 360 Premium HDMI + Halo 3 :9~ voor maar €320,-!!. S`avonds rond 23:00 nog niet eens uitverkocht dus heb mn kans gepakt. Hoop hem komende week te ontvangen :).
Nelis00 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:22:
[...]

Ik twijfel nog...
Vriend van me heeft ok een Halo 3 editie gekocht en had toch echt geen HDMI hoor.
Zijn er dan 2 versies van het 'Halo 3 pack' uitgebracht?
Als er staat dat er HDMI bij zit moeten ze dat ook leveren :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ditmar op 17-12-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:17:

alvast bedankt
Op Bol.com staat een pakket, de 'Xbox 360 Pro (soort uitgebreide Premium)' met Viva Pinata, Forza 2 en een ander spel (O.a. Assasins Creed) voor 399,- . Daar zit wel HDMI op.

Ik heb hem zelf dus spreek uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Roely schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:20:
[...]

Op Medium ook lastig en op Hard onmogelijk. En nu zullen wel veel replies komen van Gitaar helden die hem op Expert 5 star hebben uitgespeeld ... Jullie zijn FREAKS

(Sarcasme rulez in deze post)
Hier zit er 1tje ;):P. haha nee, Ik heb hem wel op expert uitgespeeld maar niet 5 sterren, (3 om precies te zijn en 5 op hard :D).

op easy weet ik eigenlijk geneens of ik 5 sterren haal, ik speel geen easy is te simpel en dus te saai voro mij :P. (khad al geoeffend bij GH2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gezocht maar kon het antwoord niet vinden ?
Mischien kan mij iemand helpen met de volgende vraag :

Kun je Amerikaanse games op een Europese xbox 360 spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:18:

Amerikaanse niet, wel als het pal logo hebben of region free zijn.

@bellow
Willianv schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:29:
Hoi,

Ik heb sinds dit weekend ook een Xbox 360. Het is een Elite met benq drive en de falcon chip.

Ik heb een vraagje over de controller, aan de achterzijde zitten zeg maar 4 knoppen. De onderste triggers werken beiden probleemloos, de trigger linksboven werkt ook probleemloos.
De trigger rechtsboven, werkt wel, maar ik kan deze bijna niet ingeduwd krijgen. Is dit normaal, dat de trigger rechtsboven dit vertoond, of moet deze hetzelfde zijn als de trigger links boven.
Als dat zo is, ga ik terug naar de winkel om de controller te ruilen.

Bedankt!
De bumpers, die triggers aan de bovenkant, zijn links en rechts het zelfde qua indrukken, ze maken een klinkend geluid als je ze indrukt.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoi,

Ik heb sinds dit weekend ook een Xbox 360. Het is een Elite met benq drive en de falcon chip.

Ik heb een vraagje over de controller, aan de achterzijde zitten zeg maar 4 knoppen. De onderste triggers werken beiden probleemloos, de trigger linksboven werkt ook probleemloos.
De trigger rechtsboven, werkt wel, maar ik kan deze bijna niet ingeduwd krijgen. Is dit normaal, dat de trigger rechtsboven dit vertoond, of moet deze hetzelfde zijn als de trigger links boven.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:18:

Het hangt er vanaf of ze regio-vrij zijn. Het beste kun je dit checken bij Play-Asia.com hoewel die niet meer in alle gevallen klopt. Er zijn een aantal Microsoft-games (o.a. PGR4 en Mass Effect) die als regio-locked zijn aangegeven terwijl ze in feite wel regio-vrij zijn.

In de praktijk zijn het gros van alle in Azie uitgegeven games regio-vrij en dus vrijuit te importeren. Wat dat betreft is de 360 een redelijk import-vriendelijke console, een heel stuk beter dan de Wii waar alle games regio-locked zijn maar minder dan de PS3 waar alle games per definitie regio-vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
kami124 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:50:
[...]

Hier zit er 1tje ;):P. haha nee, Ik heb hem wel op expert uitgespeeld maar niet 5 sterren, (3 om precies te zijn en 5 op hard :D).

op easy weet ik eigenlijk geneens of ik 5 sterren haal, ik speel geen easy is te simpel en dus te saai voro mij :P. (khad al geoeffend bij GH2)
Vingervlugge vingers dus .....

Easy is best lastig, te weinig noten, dus je ramt teveel op de strummer .... zeker als je net Hard of expert gedaan heb. Moet je een keertje proberen ... Ik krijg het bijna niet voor elkaar een gouden 5 sterren status te halen op easy. Technisch wel, maar je mist altijd wel een nootje, te vroeg, te laat enz.
Met medium is dat makkelijken.

Ik heb Guitar Hero II ook grijs gespeeld, en best veel moeite gehad met van medium naar hard. Gaat me nu aardig af, maar 5 sterren op hard haal ik lang niet altijd. Hammer ons en pull offs gaat al wel beter. Oefen werkt echt met GH !!!

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Hallo,
Heb even een vraag zit te twijfelen of ik een xbox zal gaan kopen.
A maakt ie echt veel herrie
B als ik het pakket met forza en viva pinata koop is het dan zo een falcon?
C zijn het voornamelijk de oude modellen die stuk gaan of gaan die nieuwere falcons ook nog steeds vaak stuk.
D welke game is echt een must have voor xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
A+B+C is genoeg over te vinden in dit topic lijkt me

Must-haves zijn wel persoonlijk natuurlijk qua smaak maar voor mij zijn dit:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Gears of War
Assassins Creed (toch wel, ondanks de weinige variatie in het spel)

En verder komt natuurijk GTA IV eerst op de consoles (360+Ps3) om een half jaartje later op de PC te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Willianv schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:29:
Hoi,

Bedankt!
Hoi,
Deze moeten allebei gewoon hetzelfde werken!
Heb jij al iemand voor de 10 gratis Arcade games??
Anders wil ik me wel opgeven als vriend! ;)

Voor details : http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:52:
A+B+C is genoeg over te vinden in dit topic lijkt me

Must-haves zijn wel persoonlijk natuurlijk qua smaak maar voor mij zijn dit:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Gears of War
Assassins Creed (toch wel, ondanks de weinige variatie in het spel)

En verder komt natuurijk GTA IV eerst op de consoles (360+Ps3) om een half jaartje later op de PC te verschijnen
En Mass Effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bartburg schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:42:
Hallo,
Heb even een vraag zit te twijfelen of ik een xbox zal gaan kopen.
A maakt ie echt veel herrie
B als ik het pakket met forza en viva pinata koop is het dan zo een falcon?
C zijn het voornamelijk de oude modellen die stuk gaan of gaan die nieuwere falcons ook nog steeds vaak stuk.
D welke game is echt een must have voor xbox360
Ik ga enkel op D antwoorden aangezien dat de belangrijkste vraag is die je stelt en A subjectief is en B en C mij niet bekend zijn. :)

De huidige line up van games bevat erg veel en goede spellen. In mijn ogen ook in veel genres, (misschien platformers wat minder). Maar echte must haves zijn: Gears of War (deze moet elke xboxer in mijn ogen hebben :), Call of Duty 4, Dead Rising (een pareltje dat nog steeds door te weinig mensen is gespeeld volgens mij), Mass Effect en Lost Planet (voor de SP en in mindere mate de MP) Crackdown (samen met een vriend die dit spel ook heeft is het echt supertof). Er zijn nog veel meer, maar dit zijn enkele games die ik met heel veel plezier heb gespeeld. Maar Gears of War is een verplichte aanschaf, en dan nog de 10k kills halen ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, op die premium met HDMI zit geen HDMI kabel!!! alleen een uitgang op de console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:45:
[...]

Op Bol.com staat een pakket, de 'Xbox 360 Pro (soort uitgebreide Premium)' met Viva Pinata, Forza 2 en een ander spel (O.a. Assasins Creed) voor 399,- . Daar zit wel HDMI op.

Ohke, bedankt man _/-\o_ daar heb ik wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

* dadj baalt
Burnout was voor mij de reden een 360 aan te schaffen, maar de nieuwe hebben ze echt totaal verpest wat mij betreft.. drama!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Oke, ik ga dus even terug naar de MM met mijn controller.

@Henkie, vind het prima, maar weet niet hoe ik je een pm kan sturen.

Kan je contact opnemen met me? willian punt verhoeven apedinges hetemail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

dadj schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:14:
* dadj baalt
Burnout was voor mij de reden een 360 aan te schaffen, maar de nieuwe hebben ze echt totaal verpest wat mij betreft.. drama!
Hmmz, ik had de demo even sp gedaan en deelde je mening, maar een paar dagen later speelde ik online en vond ik het toch wel 'wat' hebben. Je vindt het een grote stad principe niet leuk of is het wat anders?
Maar goed, pgr 4 en gh3 staan toch hoger op mijn verlanglijstje dus ik zal wel niet verder dan de demo komen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Sagat schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:32:
[...]

Hmmz, ik had de demo even sp gedaan en deelde je mening, maar een paar dagen later speelde ik online en vond ik het toch wel 'wat' hebben. Je vindt het een grote stad principe niet leuk of is het wat anders?
Maar goed, pgr 4 en gh3 staan toch hoger op mijn verlanglijstje dus ik zal wel niet verder dan de demo komen :)
ik vind de interface totaal onduidelijk.. en met die hoge snelheden moet je wel snel kunnen zien waar je heen moet.. was perfect voorheen, now it sucks monkey balls..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Aan zulk soort mededelingen hebben we niets hier, houd het nuttig aub.

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Willianv schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:16:
Oke, ik ga dus even terug naar de MM met mijn controller.

@Henkie, vind het prima, maar weet niet hoe ik je een pm kan sturen.

Kan je contact opnemen met me? willian punt verhoeven apedinges hetemail punt com
You've got Mail ;)
Da's leuk, maar volgens mij hoeft niet heel het forum die mededeling te zien. Z'n mail kan hij zelf ook wel checken...

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2007 22:11 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
*knip*

[Opscheptopic] Je legale gamecollectie (pics) ;)

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
weet iemand misschien wanneer dit artikel in nederland beschikbaar is ?
hij zit nu allen nog maar bij de elite versie van de xbox+

Hier zit namelijk ook dat extra blokje bij zodat je niet je component cabel hoeft te modden om ze samen te gebruiken.

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/

[ Voor 24% gewijzigd door RricK op 17-12-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RricK schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:12:
weet iemand misschien wanneer dit artikel in nederland beschikbaar is ?
hij zit nu allen nog maar bij de elite versie van de xbox+

Hier zit namelijk ook dat extra blokje bij zodat je niet je component cabel hoeft te modden om ze samen te gebruiken.

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/
http://www.xboxhome.nl/pr...e/xbox-360-hdmi-kabel.htm

Of heb ik ff de verkeerde kabel voor je opgezocht?

Kweenie maar accesoires zoals kabels zijn zeer eenvoudig en altijd erg snel te verkrijgen in NL.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2007 23:31 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:31:
[...]

Kweenie maar accesoires zoals kabels zijn zeer eenvoudig en altijd erg snel te verkrijgen in NL.
Yep die is de goeie :)

Alleen jammer dat ze zo duur zijn :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zit een beetje in dubio. Met de kerstvakantie voor de deur en mijn pas afgesloten Gold abonnement ben ik op zoek naar een leuke MP shooter voor mijn 360. Nu zit ik ernstig te twijfelen tussen COD4 en Halo3. Ik heb verschillende reviews gelezen en het lijkt erop dat ik kwa single player meer aan COD4 ga hebben, aangezien ik Halo 1 en 2 (nog) niet gespeeld heb. Alleen wat is nu het betere MP spel, daar kan ik niet echt een antwoord op vinden. En wat stapt het makkelijkst in? Aangezien ik 0,0 ervaring heb met online shooters op een console. En tot slot, welke houdt het het langst uit op MP gebied, dat ik niet over een maandje het spel weer aan de kant kan gooien, omdat het niet meer gespeeld wordt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:41:
Ik zit een beetje in dubio. Met de kerstvakantie voor de deur en mijn pas afgesloten Gold abonnement ben ik op zoek naar een leuke MP shooter voor mijn 360. Nu zit ik ernstig te twijfelen tussen COD4 en Halo3. Ik heb verschillende reviews gelezen en het lijkt erop dat ik kwa single player meer aan COD4 ga hebben, aangezien ik Halo 1 en 2 (nog) niet gespeeld heb. Alleen wat is nu het betere MP spel, daar kan ik niet echt een antwoord op vinden. En wat stapt het makkelijkst in? Aangezien ik 0,0 ervaring heb met online shooters op een console. En tot slot, welke houdt het het langst uit op MP gebied, dat ik niet over een maandje het spel weer aan de kant kan gooien, omdat het niet meer gespeeld wordt.
Ik denk dat Halo 3 het makkelijkste is om in te stappen, je hebt daar ranked playlists.
Bij CoD4 kom je in een potje terecht en dan kan/zal het voorkomen dat er mensen met een hoge rang tussen zitten met betere wapens.
Qua singleplayer zul weinig van de voorgaande delen missen van de Halo serie, niets dat je niet op internet terug kunt vinden.
En welke van de twee beter is dat blijft een smaak kwestie, al is singer player co-op met zijn vieren gewoon erg leuk in Halo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:45:
[...]

Op gamevision hebben ze een HDMI pakket met Viva Pinata, Forza 2 en Mass effect voor €379,- Scheelt weer 20 eurootjes. Daar heb ik hem gisteren ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
MAX3400 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:31:
[...]

oke bedankt was een 3 tal winkels afgeweest en die konden hem niet leveren/bestellen dus vandaar. Had dus niet meer verwacht dat hij al wel ergens te bestellen was dit omdat hij ook niet bij de accesoires op de xbox.nl site stond. Maar bedankt voor de info ga hem bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:41:
Qua SP: het zijn in principe allebei erg goede SP games. Mij deed CoD 4 een stuk meer, maar dat komt omdat ik al vanaf CoD 1 een fanboy van de serie ben. Als je van plan bent de MP lang te gaan spelen zou ik je mening hier meer op baseren dan op de SP, want in beide gevallen zul je er gewoon veel plezier aan beleven.

Ik vind zelf CoD 4 online een stuk leuker dan Halo 3. CoD 4 voelt mij iets 'dieper' aan, als je begrijpt wat ik bedoel. Halo 3 online heb ik me zeker mee vermaakt, maar niet erg lang... na een paar weken had ik het allemaal wel gezien en begon ik me langszaam te frustreren. CoD 4 houdt mij voorlopig nog wel even bezig omdat ik nog steeds merk dat ik er steeds beter en makelijker in wordt. Dit heb je bij Halo 3 ook wel, hier komt dit naar mijn idee alleen iets minder terug in je gemiddelde score.

Echter: CoD4 is zeker online wel een moeilijkere game, zeker in het begin zul je wel eventjes moeten spelen voordat je echt kills gaat maken. Ikzelf vind dat juist het leuke eraan, maar het kan je in het begin misschien wat koud op je dak vallen. Halo 3 is iets gemakkelijker op te pakken, maar zoals ik zei, verveelt mij ook een stuk sneller (bij mij dan, kan bij jou natuurlijk anders zijn).

Over de houdbaarheid: geloof me, beide games zullen de komende jaren nog voldoende gespeeld worden om meer dan genoeg volle servers te krijgen. (ter vergelijking: CoD 1 uit 2003 wordt nu nog steeds door velen gespeeld, je hoeft zeker bij games van deze omvang echt niet bang te zijn dat ze plotseling niet meer gespeeld worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees een kerel, en meld dit aan MS wanneer je RMA aanvraagt, maar niet hier :z

[ Voor 98% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sekeroglan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:04:
[...]

Yep die is de goeie :)

Alleen jammer dat ze zo duur zijn :P
Hint; je kan altijd in je omgeving kijken of je mensen kent met een Elite (waar kabel enzo wel bij zit) maar die de kabel niet (gaan) gebruiken.
Tja, ik ben zelf al helemaal geen shooter-fan maar na veel wikken en wegen heb ik CoD4 gekocht. En ik moet zeggen dat sowieso de singleplayer me 10x beter bevalt dan de hele Halo-trilogie. En multi was voor mij even wennen; in het begin is het chaotisch maar ondertussen heb ik iets van 24 uur online gespeeld en moet zeggen dat ik redelijk goed mee kan komen.

[ Voor 43% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat de xbox 360 hd dvd speler niet (eens) hd geluid ondersteund?
een vriend wil namelijk een 360 en hd dvd kopen, he hebben al de hdmi-receiver en dikke panasonic plasma. nu kan ik het hem niet aanraden als er crap geluid uitkomt :P dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:37:
klopt het dat de xbox 360 hd dvd speler niet (eens) hd geluid ondersteund?
een vriend wil namelijk een 360 en hd dvd kopen, he hebben al de hdmi-receiver en dikke panasonic plasma. nu kan ik het hem niet aanraden als er crap geluid uitkomt :P dus...
Dus wat? Als een apparaat voldoet aan de HD-DVD standaard, zou ik je aanraden even Wiki erbij te pakken wat dan minimaal mogelijk wordt gemaakt door het apparaat. Niet om het een of ander maar ik krijg nu al het vermoeden dat "de dikke receiver & plasma" waarschjinlijk onder de maat zijn om volledig te genieten van de maximale specificaties van HD-DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:41:
[...]

Dus wat? Als een apparaat voldoet aan de HD-DVD standaard, zou ik je aanraden even Wiki erbij te pakken wat dan minimaal mogelijk wordt gemaakt door het apparaat. Niet om het een of ander maar ik krijg nu al het vermoeden dat "de dikke receiver & plasma" waarschjinlijk onder de maat zijn om volledig te genieten van de maximale specificaties van HD-DVD.
het type weet ik niet uit mijnn hoofd, maar bij de MM werd erop gewezen dat deze receiver ook hdmi accepteerde en iets linear pcm en andere (dts lossless?) zou decoden.
"Furthermore, the Xbox 360 provides the worst picture and sound of the bunch by a wide margin, due to its analog-only component video and comparatively limited audio support." < klinkt al niet zo goed, al zal het door veel fans tegengesproken worden. nergens vind ik de audio codec support?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Allemaal bedankt voor de reacties. Ik moet zeggen dat ik zelf meer neig richting COD4. Grafisch is COD4 beter van wat ik er zo over lees en de ervaring van COD4 schijnt ook een stuk intenser te zijn.

Alleen hoe werkt dat nu in de praktijk met die skills/wapens balans? Ik weet dat je, wanneer je beter wordt, je de beschikking krijgt over betere wapens. Maar maakt dit het spel niet heel erg oneerlijk, wanneer de betere spelers ook nog eens beter wapentuig tot hun beschikking hebben?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:48:
[...]

het type weet ik niet uit mijnn hoofd, maar bij de MM werd erop gewezen dat deze receiver ook hdmi accepteerde en iets linear pcm en andere (dts lossless?) zou decoden.
"Furthermore, the Xbox 360 provides the worst picture and sound of the bunch by a wide margin, due to its analog-only component video and comparatively limited audio support." < klinkt al niet zo goed, al zal het door veel fans tegengesproken worden. nergens vind ik de audio codec support?
Analog only component? De video output komt gewoon van de 360 zelf en dat is dus component, vga of hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Smoonshine schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:05:
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik moet zeggen dat ik zelf meer neig richting COD4. Grafisch is COD4 beter van wat ik er zo over lees en de ervaring van COD4 schijnt ook een stuk intenser te zijn.

Alleen hoe werkt dat nu in de praktijk met die skills/wapens balans? Ik weet dat je, wanneer je beter wordt, je de beschikking krijgt over betere wapens. Maar maakt dit het spel niet heel erg oneerlijk, wanneer de betere spelers ook nog eens beter wapentuig tot hun beschikking hebben?
Misschien dat dit beter op z'n plek is in het CoD4 topic. Ik heb het spel pas twee week geleden gekocht, het is ff aanpoten met de 'mindere' wapens die je in het begin tot je beschikking hebt, maar je stijgt al snel in rank in het begin, en dus krijg je al vrij snel een beter wapenarsenaal.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
  • Laatst online: 05-07-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:48:
[...]

Volgens de berichten op internet is het een prima HDDVD drive. Enige 'minpunt' is dat de drive via USB aangesloten wordt. Ik heb begrepen dat USB2.0 te weinig bandbreedte heeft voor het leveren van een HD videostroom met HD geluid (te weten TrueDolby HD). Daardoor heb je dus maximaal DolbyDigital 5.1, DTS of PCM (stereo) als output.
De beeldkwaliteit schijnt beter te zijn met de aansluitingen vga en hdmi. Bij deze aansluiting zal de Xbox ook aan upscaling doen tot 1080p. Alhoewel ik niet weet hoe het precies zit met HDCP ondersteuning. Ik geloof dat door de USB aangesluiting dit niet aanwezig is. Dit zou in de toekomst een probleem kunnen worden, zodra de film industrie dit verplicht stelt.

Dus als je een receiver hebt die TrueDolby ondersteuning heeft en als je meer dan 5.1 speakers hebt dan zal je waarschijnlijk niet het optimale uit je geluidssysteem halen. De vraag is of je ook echt het verschil hoort (maar dat is een andere discussie). Voor jouw beeldscherm is het een prima spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Daarnaast, als je een goede TrueDolby HD receiver hebt maak je je ook niet druk om een paar honderd euro meer of minder voor een extra hd-dvd of bluray speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Best vreemd; USB2.0 doet 480Mbps; lijkt me sterk dat dit niet voldoende is voor HDDVD of BluRay. Je kan namelijk maxmimaal 60MB per seconde doorvoeren; iets waar een gemiddelde IDE/SATA DVD/BR/HD-speler in je PC zelfs moeite mee zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Motaro schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:53:
vraag is er nog ander manier om gametag trug krijgen dan manier die via Xbox 360 gaat ? ik weet niet meer wat ik bij CC nr heb in gevuld heb dus ik weet ook niet laats 4 nr
'k mag toch hopen je eigen creditcardgegevens? Hmm..hoe kun je nu de laatste 4 cijfers vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Trippey schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:13:
[...]

Volgens de berichten op internet is het een prima HDDVD drive. Enige 'minpunt' is dat de drive via USB aangesloten wordt. Ik heb begrepen dat USB2.0 te weinig bandbreedte heeft voor het leveren van een HD videostroom met HD geluid (te weten TrueDolby HD).
Volgens mij kwam dat doordat TrueDolby HD pas onderdeel is geworden van HDMI 1.3?

EDIT: Yes

TrueDolby HD gaat over HDMI 1.3.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 18-12-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdmi vereist hdcp, dus het MOET eropzitten.
kan het zijn dat het geluid alleen via de optische kabel kan, en dat deze te weinig bandbreedte heeft voor een next gen audio signaal?
als het bij iemand wel werkt dan hoor ik het graag. het internet staat gewoon vol met fud, lees tweakers.net eens voor de grap :+ , dus het kan zijn dan er wel gewoon true hd dolbyedit: linear pcm wordt doorgestuurd. dus plz weet iemand het uit eigen ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Trippey schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:13:
[...]

Volgens de berichten op internet is het een prima HDDVD drive. Enige 'minpunt' is dat de drive via USB aangesloten wordt. Ik heb begrepen dat USB2.0 te weinig bandbreedte heeft voor het leveren van een HD videostroom met HD geluid (te weten TrueDolby HD). Daardoor heb je dus maximaal DolbyDigital 5.1, DTS of PCM (stereo) als output.
( .. )
Dus als je een receiver hebt die TrueDolby ondersteuning heeft en als je meer dan 5.1 speakers hebt dan zal je waarschijnlijk niet het optimale uit je geluidssysteem halen. De vraag is of je ook echt het verschil hoort (maar dat is een andere discussie). Voor jouw beeldscherm is het een prima spelertje.
Ondersteunt de Xbox HD-DVD-player niet meer-kanaals uncompressed PCM? De meeste Blu-Rays hebben tegenwoordig geluid in meer-kanaals uncompressed PCM. Je ziet ook nu Dolby-TrueHD of DTS-HD maar dit wordt door de PS3 automatisch geconverteerd naar uncompressed PCM. Het is lossless dus er is geen enkel kwaliteitsverlies. Het voordeel is dat je zo geen HDMI 1.3-receiver nodig hebt, 1.1 is al voldoende.

Uit jouw verhaal maak ik dus op dat dit op de 360 dit dus niet ondersteunt? Dat zou wel jammer zijn want meer-kanaals-PCM klinkt duidelijk beter dan standaard DD5.1, daar zit veel meer dyamiek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
google eens op "xbox360 hdvd review" ... je zult versteld staan ;-)

wat ik er tot nu toe overgelezen heb, heb zelf niet zo'n ding. is dat de beeldkwaliteit uitstekens is en het geluid idd 5.1 (dus geen hd) het is idd maar de vraag of je dit hoort.

je kunt de xbox 360 hdvd speler ook op je pc gebruiken, dus alleen al daarom is het een interessant apparaat. (das mijn mening)

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:35:
hdmi vereist hdcp, dus het MOET eropzitten.
kan het zijn dat het geluid alleen via de optische kabel kan, en dat deze te weinig bandbreedte heeft voor een next gen audio signaal?
als het bij iemand wel werkt dan hoor ik het graag. het internet staat gewoon vol met fud, lees tweakers.net eens voor de grap :+ , dus het kan zijn dan er wel gewoon true hd dolbyedit: linear pcm wordt doorgestuurd. dus plz weet iemand het uit eigen ervaring?
Ware het niet dat de aansluiting tussen de hd-dvd-speler en de 360 géén hdmi is, dus hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip
Blijf ontopic :>

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 18-12-2007 18:56 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)