Je moet Saladin ook niet serieus nemenT7D_Sneezy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:21:
nou, mooi verhaal, die dingen zijn pas een paar maanden in de omloop en al 1 op de 20 machines is kapot gegaan. Ik zou er nog steeds niet trots op zijn.....
Jij werkt bij Microsoft, maar jij hebt een gemodde Xbox 360 volgens je eerdere posts?Anoniem: 237666 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:05:
[...]
leuk dat je het aanhaalt, ik werk inderdaad bij microsoft en ik kan bevestigen dat voor de 1.500.000 Falcons die tot nu toe geproduceerd zijn slechts 5% teruggekomen is, minder reparaties voor microsoft dusoverigens zijn in deze cijfers enkel de xboxen opgenomen die via ons aangemeldt worden, reparaties in de winkel zelf niet dus.
edit: deze gegevens gelden alleen voor europa.
Anoniem: 161981
Je xbox 360 modden is niet illegaal, je mag er alleen niet meer op live als ze het ze het merken.ATL schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:03:
[...]
Jij werkt bij Microsoft, maar jij hebt een gemodde Xbox 360 volgens je eerdere posts?
Sinds gisteren krijg ik geen beeld meer op mijn "oude" xbox360. Garantie is afgelopen en het betreft dus een xbox zonder HDMI. De bedoeling is nu om een nieuwe xbox360 (falcon) te halen. Hierbij heb ik 2 opties:
1. een geheel nieuwe xbox360 premium
2. een geheel nieuwe xbox360 arcade
Nu is mijn vraag wat de slimmere keuze is, van de oude xbox werkt alles nog, dus ook de ook de HDD. Alleen weet ik niet of je deze gewoon op de arcade kan aansluiten en of de Arcade voor de rest technisch gelijk is aan de Premium.
Dus iemand ervaring met dit soort zaken?
Nu is mijn vraag wat de slimmere keuze is, van de oude xbox werkt alles nog, dus ook de ook de HDD. Alleen weet ik niet of je deze gewoon op de arcade kan aansluiten en of de Arcade voor de rest technisch gelijk is aan de Premium.
There can be only one.... en ik dan ??
Anoniem: 138251
Ik zou voor een xbox360 arcade gaan. Je kan daarop gewoon je HDD aansluiten als ik het goed heb. De arcade heeft dacht ik ook nog 512mb geheugen ingebouwd. Dat maakt voorderest niets uit.x0r schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:43:
Sinds gisteren krijg ik geen beeld meer op mijn "oude" xbox360. Garantie is afgelopen en het betreft dus een xbox zonder HDMI. De bedoeling is nu om een nieuwe xbox360 (falcon) te halen. Hierbij heb ik 2 opties:
Anoniem: 140372
saladin79 werkt niet bij microsoft.MAX3400 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:06:
[...]
Top! Als je verhaal inderdaad waar is (ongetwijfeld), zou dat een mooie stok achter de deur zijn om het op te nemen in de startpost?
Ah, duidelijk... Nou, dan is er dus ook voorlopig geen argument omtrent de kans op defecten waarom iemand een Falcon zou moeten kopen.Anoniem: 140372 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:10:
[...]
saladin79 werkt niet bij microsoft.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nou die zijn er wel imo, een 65 nm chip geeft gewoon minder warmte af (minder warmte, minder de kans op defecten) en het feit dat het moederbord en heatsinks zijn aangepast zijn genoeg reden imo. De kans dat deze machines kapot gaan is namelijk kleiner geworden. En ze zijn natuurlijk stiller.MAX3400 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:22:
[...]
Ah, duidelijk... Nou, dan is er dus ook voorlopig geen argument omtrent de kans op defecten waarom iemand een Falcon zou moeten kopen.
Zelfs een Zephyr is al een goede optie aangepast moederbord en extra heatsinks (ik heb de mijne nou een paar maanden) en hij is beduidend stiller en nog geen vastloper gehad (in geen enkel spel)
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 27-12-2007 08:37 ]
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
@S2S: kweenie maar je bouwt een case op een aanname. En ondanks dat die aanname logischerwijs meer naar de waarheid zou neigen, zijn dit soort aannames dodelijk. Want ik zie het volgende week of over een paar weken alweer gebeuren dat eigenaren van een 65nm-built XB360 gaan lopen janken op het forum dat die retour Microsoft moet en daarbij gaan roepen dat Falcon dus helemaal niet zo stabiel is.
Veel defecten kunnen gebruikers niet eens troubleshooten en dus niet eens aanwijzen maar de correlatie tussen Falcon en defect is op dit moment een fragiele balans die alleen door tijd door kan slaan in het voordeel van Falcon (waarbij tijd > 2 jaar).
Veel defecten kunnen gebruikers niet eens troubleshooten en dus niet eens aanwijzen maar de correlatie tussen Falcon en defect is op dit moment een fragiele balans die alleen door tijd door kan slaan in het voordeel van Falcon (waarbij tijd > 2 jaar).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Jij zegt dat ze iedere X360 kunnen kopen die ze willen. Omdat volgens jouw niet bewezen is dat de laatste versie beter is. (aanpassingen aan de sinks en mobo) Maar het feit is gewoon dat de Falcon de beste optie is (latere revisie waar MS echt wel wat dingen aan het verbeterd), kleinere chips is minder warmte (das geen aanname, das een feit) en minder warmte is altijd beter. Of dat de levensduur van de X360 verlengt is vooralsnog niet bewezen idd, maar je kan maar beter voor deze optie gaan, als je de keuze hebt ga je toch altijd voor de beste optie!.
Dus ik raad iedereen aan om een Falcon the kopen als deze naast andere versies in de winkel staat.
En dat mensen gaan roepen zie zie mijn Falcon is kapot, houd je toch wel op het internet. Er zal ook altijd een percentage kapot gaan dat is met de meeste elektronica zo. (mn Wii en PS3 zijn beide kapot gegaan, en ook zat andere electronica, allemaal binnen de garantie periode )
Dus ik raad iedereen aan om een Falcon the kopen als deze naast andere versies in de winkel staat.
En dat mensen gaan roepen zie zie mijn Falcon is kapot, houd je toch wel op het internet. Er zal ook altijd een percentage kapot gaan dat is met de meeste elektronica zo. (mn Wii en PS3 zijn beide kapot gegaan, en ook zat andere electronica, allemaal binnen de garantie periode )
[ Voor 14% gewijzigd door S2S op 27-12-2007 10:13 ]
Voor zover ik weet is garantie drie jaar en kun je hem nog laten repareren. Tenzij je hem zelf gemodificeerd hebt.x0r schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:43:
Technisch gezien zit er wel wat verschil tussen de arcade en premium versies en niet alleen qua HD, maar ook qua video-out bijv.

Oh oh Mr. B, oh oh!
Jij weet verkeerdVincentG schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:15:
[...]
Voor zover ik weet is garantie drie jaar en kun je hem nog laten repareren. Tenzij je hem zelf gemodificeerd hebt.
Technisch gezien zit er wel wat verschil tussen de arcade en premium versies en niet alleen qua HD, maar ook qua video-out bijv.
[afbeelding]
De garantie van 3 jaar geldt alleen op de RROD, elk ander defect heeft 2 jaar garantie.
De Arcade heeft ook gewoon HDMI. Mits je dus een nieuwe koopt, net zoals met de premium.
Zou ook dom zijn van MS om de arcade geen HDMI te geven, moeten ze speciaal voor de arcade een tweede type moederbord blijven fabriceren, wat centjes kost. Het geld groeit ze niet op de rug
Anoniem: 108824
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een Pro/Premium met Falcon en ik heb zo'n gevoel dat alle packs met Forza2 + Viva nog met de Zephyr moederbord is... Iemand die dit kan tegenspreken...?
Had je de search gebruikt had je dit gevonden:Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:12:
Heeft iemand al wat gehoord van die 10 gratis arcade games actie? Ik heb het hele spul een maandje geleden naar de UK gemailed maar nog niks gehoord. Zou 28 dagen duren stond ergens op zo'n papier, en ze hebben hem inmiddels wel al 28 dagen binnen.
MochiGohan schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:51:
Goed nieuws, de uitlevering van arcade games is begonnen !
Ik heb net mijn 10 arcade games mogen ontvangen (brief priority verstuurd op 4 november)
zeg er ook voor de anderen er bijMochiGohan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:25:
[...]
Had je de search gebruikt had je dit gevonden:
[...]
"13. Indien de door de deelnemer ingestuurde Inschrijving wordt toegelaten, zal zijn prijs binnen achtentwintig (28) dagen arriveren. Indien een deelnemer na die periode nog niets hebben ontvangen, dient hij of zij een email te sturen aan XBOXWINS@microsoft.com."
bundels = oude troepAnoniem: 108824 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:47:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een Pro/Premium met Falcon en ik heb zo'n gevoel dat alle packs met Forza2 + Viva nog met de Zephyr moederbord is... Iemand die dit kan tegenspreken...?
algemeen bekend
Ik heb net met bol.com gemaild. En als je een xbox 360 pro voordeelbundel besteld, en hoopt op een HDMI, dan MAG je hem ruilen als je een 'verkeerde' krijgt. Ik vind toch wel dat bol.com dit toch alltijd heeeell netjes regelt. Nog nooit problemen gehad met hun.
Dus als ik alle bovenstaande replies op mijn vraag goed heb begrepen, kan ik dus met gerust hart een arcade met hdmi en falcon gaan zoeken in de MM.
Technisch zijn er dus geen verschillen tussen de arcade en pro/premium?
(en ja schijnbaar heb ik nog garantie, maar moet eigenlijk op korte termijn een vervanging hebben)
Technisch zijn er dus geen verschillen tussen de arcade en pro/premium?
(en ja schijnbaar heb ik nog garantie, maar moet eigenlijk op korte termijn een vervanging hebben)
There can be only one.... en ik dan ??
Anoniem: 108824
En wat verstaan jij en zij onder "verkeerde"? Als je hiermee non-Falcon bedoeld: als het klopt wat Jasp0r zegt, dan kun je dus blijven omruilen....
Anoniem: 119903
Shit, vandaag net paar dagen geleden pro bundel besteld. Blijkbaar net de verkeerde versie dus zoals ik dat hier lees. Ik maak mij geen zorgen, mijn x box 360 komt wel op een koel plekje te staan.
Ik heb overigens die pack met Call of Duty 4 en Forza 2 besteld (ook alvast voor GTA IV). Ik moet alleen nog die wireless bridge erbij doen, maar dat moet ik eerst weer voor sparen (duur ding man, is daar geen alternatief voor?) Ik kan in ieder geval niet wachten !
Ik heb overigens die pack met Call of Duty 4 en Forza 2 besteld (ook alvast voor GTA IV). Ik moet alleen nog die wireless bridge erbij doen, maar dat moet ik eerst weer voor sparen (duur ding man, is daar geen alternatief voor?) Ik kan in ieder geval niet wachten !
Een kabelAnoniem: 119903 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:29:
maar dat moet ik eerst weer voor sparen (duur ding man, is daar geen alternatief voor?)
Onder een 'verkeerde' versta ik eentje zonder hdmi aansluiting. Die moederborden zal me een worst wezen, er zit toch garantie op. En dat geluid hoor ik toch niet, want me trommelvliezen zijn al lang doorgescheurdAnoniem: 108824 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:28:
En wat verstaan jij en zij onder "verkeerde"? Als je hiermee non-Falcon bedoeld: als het klopt wat Jasp0r zegt, dan kun je dus blijven omruilen....
Anoniem: 237666 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:05:
[...]
leuk dat je het aanhaalt, ik werk inderdaad bij microsoft en ik kan bevestigen dat voor de 1.500.000 Falcons die tot nu toe geproduceerd zijn slechts 5% teruggekomen is, minder reparaties voor microsoft dusoverigens zijn in deze cijfers enkel de xboxen opgenomen die via ons aangemeldt worden, reparaties in de winkel zelf niet dus.

Gozer, jij bent echt niet helemaal goed snik

En nu, zeg je dat je Microsoft werkt. Realistisch jonge

Kijk, je mag van mij posten wat je wilt, daar kan ik je ook niet in beperken, maar ga asjeblieft niet met woorden als 'we' in de zin van Microsoft praten, alsof je dikke inside information hebt, want die heb je _niet_.
Tijd voor een nieuw deel
Anoniem: 244838
Assasin's Creed lijkt me? Uitgeroepen tot beste game van 2007 op een aantal sites en in een aantal magazines.Muthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:01:
[...]
Tijd voor een nieuw deelWat vinden jullie de 360 game van dit moment die boven in de SP moet?
Hell no! Halo 3! De gamereeks die de Xbox groot heeft gemaakt!Anoniem: 244838 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:03:
[...]
Assasin's Creed lijkt me? Uitgeroepen tot beste game van 2007 op een aantal sites en in een aantal magazines.
Ach, AC is hier en daar wat overrated (onzin score van 99 in PU bijv.) en te veel gehyped. Kwam vlak voor de meeste peilingen uit, waardoor ie het snel goed doet. Kwam ie begin dit jaar uit, dan was ie echt niet uitgeroepen tot game of the year.
[ Voor 16% gewijzigd door VincentG op 27-12-2007 13:34 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Als AC overrated is, is Halo 3 dat helemaal. AC is geen 99 waard, maari n mijn ogen zeker een wel een dikke 90. Het is origineel, mooi en heerlijk speelbaar. Mijn keus in ieder geval
GOTY is natuurlijk bioshock.
Mijn persoonlijke mening én het resultaat van officiele GOTY awards
. Aankondiging gedaan door Samual L. Jackson 
Beste game overall, beste shooter, beste 360 game, en nog iets.
Halo3 is zwaar overhyped, AC is goed spel, maar een GOTY game mag niet zó herhalend zijn als AC. Ondanks dat is het inderdaad nog wel goed te spelen
Wel grappig overigens: De ps3 heeft alleen iets gewonnen in de categorie 'beste PS3 spel'
Mijn persoonlijke mening én het resultaat van officiele GOTY awards
Beste game overall, beste shooter, beste 360 game, en nog iets.
Halo3 is zwaar overhyped, AC is goed spel, maar een GOTY game mag niet zó herhalend zijn als AC. Ondanks dat is het inderdaad nog wel goed te spelen
Wel grappig overigens: De ps3 heeft alleen iets gewonnen in de categorie 'beste PS3 spel'
Anoniem: 237666
lolMuthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:01:toon volledige bericht
[...]
![]()
Gozer, jij bent echt niet helemaal goed snikEcht jouw posts in deze topicreeks, top man
Eerst is meneer hartstikke tevreden met z'n xdoos, deze game top, die game top. Vervolgens wordt ie gebanned, resultaat: MS = ruk volgens uw woorden. Dan beginnen je bash Microsoft posts. Een tijdje later krijgt je nieuwe 360 van een vriend, die hem niet wilde hebben omdat ie geen zin had om hem op te sturen als hij kapot ging. Saladin blij, hij kan weer normaal posten in het Grote Xbox 360 topic. Alleen met zo'n irritante (misschien grappig bedoeld
) sarcastisch ondertoontje wat er op neer komt dat je MS nog steeds niet plezant vindt...
En nu, zeg je dat je Microsoft werkt. Realistisch jongeDe lokale Intertoys zeker? Reparaties in de winkel? Je bedoeld dat ze zeggen: 'oh meneer, wacht uw maar even, dan ga ik even naar onze werkplaats en fix ik die 360 van u wel weer
' waarna vervolgens die 360 wordt open geschroefd door een 22 jarige parttimer en zo ziet wat het probleem is?
Kijk, je mag van mij posten wat je wilt, daar kan ik je ook niet in beperken, maar ga asjeblieft niet met woorden als 'we' in de zin van Microsoft praten, alsof je dikke inside information hebt, want die heb je _niet_.
Tijd voor een nieuw deelWat vinden jullie de 360 game van dit moment die boven in de SP moet?
btw fijn dat je oplet want ik was het meeste al vergeten
maar positieve fud mag toch zeker?

ontopic: devil may cry moet er nog zeker in
Draadloze router/switch kopen en een netwerkbridge maken ?Anoniem: 119903 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:39:
[...]
Moet ik eerst weer een gat boren, ook geen zin in
dat is de beste optie lijkt mij, via wifi'bridge' tevens minder lag dan de 100 euro microsoft wifi dongle.MochiGohan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:03:
[...]
Draadloze router/switch kopen en een netwerkbridge maken ?
En waar haal je dit wonderlijke feit vandaan?Anoniem: 237666 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:27:
[...]
dat is de beste optie lijkt mij, via wifi'bridge' tevens minder lag dan de 100 euro microsoft wifi dongle.
router laat op die manier een lagere ping zien, ik vertouw de router hoor. btw google het of gebruik de search, is geen helpdesk hier

Nu draai je echt door in je n00b-geneuzel. Jij beweert iets en vervolgens moet ík het gaan zoeken 
Laat ik in ieder geval de verdediging alvast inzetten: http://hardware.teamxbox....ss-Networking-Adapter/p2/

Laat ik in ieder geval de verdediging alvast inzetten: http://hardware.teamxbox....ss-Networking-Adapter/p2/
[ Voor 116% gewijzigd door pagani op 27-12-2007 14:46 ]
het is geen bewering, sla het arstechnica 360 forum erop na.johnnyv.nl schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:37:
Nu draai je echt door in je n00b-geneuzel. Jij beweert iets en vervolgens moet ík het gaan zoeken
verschillende gamers hebben voor de bridge optie gekozen omdat ze teveel lag ondervonden. de lag blijft nog steeds meer dan met een kabel, maar in ieder geval stukken minder dan met de wifi dongle die microsoft zelf uitgeeft.
Neemt nog niet weg dat je iets beweert en ik het maar moet gaan opzoeken, dit blijft een forum en geen automatische bot die antwoordt dat je maar moet googelen.
wow dat is een erg wetenschappelijk artikel.I was able to connect from a basement to a wireless router found on the second floor. Signal strength had two, sometimes three bars filled of the entire four bar indicator and bandwidth was good enough to participate in multiplayer games.
As I mentioned several times, I’m still shocked about the adapter’s performance considering its small size and it almost seems like alien technology made its way into this adapter for it to perform so well.
zucht, ik weet niet hoelang jij al op forums komt, maar het is echt geen gevecht hoor, sjesus..Laat ik in ieder geval de verdediging alvast inzetten
iemand vroeg of een wifi bridge (niet via usb?) een betere optie was, ik gaf hier antwoord op.
als dit antwoord niet overeenkomt met de (beperkte) kennis die jij over dit onderwerp had, dan wil dit niet zeggen dat het ineens een gevecht is.
please ontopic weer..
Ik gok zo langer dan jij (sinds 1991), maar als ik om een bron vraag kun je daar gewoon op antwoorden. Dit is zoals gezegd een forum en geen frontpage voor google.Anoniem: 237666 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:51:
[...]
zucht, ik weet niet hoelang jij al op forums komt, maar het is echt geen gevecht hoor, sjesus..
iemand vroeg of een wifi bridge (niet via usb?) een betere optie was, ik gaf hier antwoord op.
als dit antwoord niet overeenkomt met de (beperkte) kennis die jij over dit onderwerp had, dan wil dit niet zeggen dat het ineens een gevecht is.
Anyways, ontopic.
Heb helaas de afgelopen week weinig tijd gehad om te spelen. Mass Effect gehaald maar maar een uur of drie kunnen spelen en m'n CoD4 rang is nou ook niet zo ver gestegen als ik hoopte
En dan komt GTA er al zo snel aan, ik heb meer vrije tijd nodig
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 27-12-2007 14:55 ]
Anoniem: 12316
Blijven we wel even lief voor elkaar? Ook na kerst wordt vriendelijkheid op prijs gesteld.
*knip* - zie mijn post hierboven
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 15:01 ]
*knip* - zie de modbreak hierboven
Die wireless adapter is er al sinds de launch en is inderdaad duur, dat is al 100x besproken. Als alternatief kan je echter een wireless bridge gebruiken, maar dan heb je weer een extra apparaat en een extra stopcontact in gebruik. Dat die wireless adapter een hogere ping heeft als een [insert merk] wireless bridge is onzin, daar heb ik serieus nog nooit iemand in de bijna 45.000 posts over gehoord en ook reviews zijn positief.
Die wireless adapter is er al sinds de launch en is inderdaad duur, dat is al 100x besproken. Als alternatief kan je echter een wireless bridge gebruiken, maar dan heb je weer een extra apparaat en een extra stopcontact in gebruik. Dat die wireless adapter een hogere ping heeft als een [insert merk] wireless bridge is onzin, daar heb ik serieus nog nooit iemand in de bijna 45.000 posts over gehoord en ook reviews zijn positief.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 15:01 ]
bij een 'wireless bridge' moet je erop letten dat de antenne goed is, dit aspect komt in (serieuze) reviews terug. de 360 wifi adapter heeft idd al van zichzelf een redelijk goede antenne, en het blijft gewoon de makkelijkste optie als je niet teveel wil instellenMuthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:01:
[mbr]*knip* - zie de modbreak hierboven[/]
Nu heeft de antenne te maken met signaalsterkte en de daaraan gerelateerde packet loss, niet met ping. (óók een oorzaak van lag, maar niet hetzelfdeAnoniem: 237666 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:05:
[...]
bij een 'wireless bridge' moet je erop letten dat de antenne goed is, dit aspect komt in (serieuze) reviews terug. de 360 wifi adapter heeft idd al van zichzelf een redelijk goede antenne, en het blijft gewoon de makkelijkste optie als je niet teveel wil instellen
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 27-12-2007 15:19 ]
Anoniem: 217897
Mass Effect.Muthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:01:
[...]
.......Lettertjes.........
En misschien dat je iets minder plaatjes in de TS kan gebruiken, of een andere host vinden, want deze blijven langzaam laden en verspringen steeds.
Voor dat verspringen hoeft de TS alleen maar check images te doen.Anoniem: 217897 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:37:
[...]
Mass Effect.
En misschien dat je iets minder plaatjes in de TS kan gebruiken, of een andere host vinden, want deze blijven langzaam laden en verspringen steeds.
Ach draadloos is nu eenmaal duur en vereist vaker een extra investering. Als je het mooi wilt doen moet je ook dat beetje extra betalen. Dat is dan ook meteen het enige positieve wat ik over het hele wireless gebeuren van de XBOX360 kan zeggenMuthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:01:
[mbr]*knip* - zie de modbreak hierboven[/]

Anoniem: 130184
100 euro? Overdrijven is ook een vak. Ik vind overigens dat mensen veel te veel zeiken over prijzen. Vind je het te duur? Dan koop je hem toch lekker niet. Ik ga hier toch ook niet lopen zeiken dat ik een porsche veel te duur vind.Anoniem: 237666 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:27:
[...]
dat is de beste optie lijkt mij, via wifi'bridge' tevens minder lag dan de 100 euro microsoft wifi dongle.
Op dit moment zit ik voor de kerst en nieuw jaar 2 weekjes in NL en zit er aan te denken om hier een Xbox te kopen aangezien hij in Zweden waar ik studeer duurder is. Ik heb 2 korte vraagjes waar ik het antwoord zo snel niet op kon vinden.
1) Zit er op de 360 internationale garantie zodat ik bij een defect eventueel de 360 ook in Zweden kan laten repareren?
2) Is Xbox live gold abbo iets internationaals? Zodat ik ook in Zweden via mn breedband verbinding op live kan?
1) Zit er op de 360 internationale garantie zodat ik bij een defect eventueel de 360 ook in Zweden kan laten repareren?
2) Is Xbox live gold abbo iets internationaals? Zodat ik ook in Zweden via mn breedband verbinding op live kan?
ja en jabuttonfreak85 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:06:
Op dit moment zit ik voor de kerst en nieuw jaar 2 weekjes in NL en zit er aan te denken om hier een Xbox te kopen aangezien hij in Zweden waar ik studeer duurder is. Ik heb 2 korte vraagjes waar ik het antwoord zo snel niet op kon vinden.
100E voor iets wat bij de 2 concurrerende consoles wel inbegrepen is, dan is de ps3 opeens niet zo duur meerAnoniem: 130184 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:56:
[...]
100 euro? Overdrijven is ook een vak. Ik vind overigens dat mensen veel te veel zeiken over prijzen. Vind je het te duur? Dan koop je hem toch lekker niet. Ik ga hier toch ook niet lopen zeiken dat ik een porsche veel te duur vind.
een interne wifi adapter is opzich niet heel moeilijk te maken. MS zal er wel één op Jasper zetten
Ik wil helemaal geen wifi voor multiplayer gaming (nogal veel storingsbronnen + gewapend beton in m'n huis), dus is de Wii voor mij al helemaal geen optieAnoniem: 140372 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:27:
[...]
100E voor iets wat bij de 2 concurrerende consoles wel inbegrepen is, dan is de ps3 opeens niet zo duur meer
een interne wifi adapter is opzich niet heel moeilijk te maken. MS zal er wel één op Jasper zetten
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 27-12-2007 16:35 ]
Anoniem: 119903
Ow bedankt voor de tip. Stom dat ik daar niet aan gedacht hebMochiGohan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:03:
[...]
Draadloze router/switch kopen en een netwerkbridge maken ?
Dat ja en ja - misschien een beetje gevaarlijk om te zeggen. Want officieel (heb ik van EN amerikaanse EN nederlandse windows helpdesk te horen gekregen); kun je een ban krijgen als blijkt dat je een buitenlands account gebruikt. Oftewel; je gamertag is van NL (je billing adres) en je speelt met een IP adres uit een ander land.
(Ik HAD een amerikaans billing adres in mijn account staan; en heb dus nederlands ip adres; dat zou problemen KUNNEN geven).
Dus; ligt er maar net aan hoe "je het doet" .
==> het is een veel gehoorde klacht van amerikaanse soldaten "die in den vreemde zitten" ; hun amerikaans gamertag/adres - die dan niet gebruikt mag worden in europa.
(ik neem aan dat ze geen xbox360 in afghanistan en iraq spelen)
En de wifi; persoonlijk vind ik het ook zeer duur apperaatje; maar werkt wel PERFECT.
Ik stream ook gewoon complete films naar de xbox; met een delay van +/- 15 seconden.
En gamen gaat ook zeer goed. Maar in alle eerlijkheid; router en xbox staan niet heel ver van elkaar; maar wel weer in een goed geissoleerd nieuwbouw woning.
[ Voor 15% gewijzigd door Hen3s op 27-12-2007 17:49 . Reden: wifi toevoeging ]
@Hen3s,
Het zal je nog verbazen, maar die Soldaten in Iraq enzo hebben echt brute kampen met cybercafe's, Dj studio's en gameruimtes.
Het zal je nog verbazen, maar die Soldaten in Iraq enzo hebben echt brute kampen met cybercafe's, Dj studio's en gameruimtes.
zijn er probs met xbox live? word elke keer disconnected.
Bears and Bulls
Dus als ik het goed begrijp zou het verstandig kunnen zijn om in Zweden een xbox live gold abbo af te sluiten voor een aantal maanden zodat ik daar geen problemen mee krijg? Als ik vervolgens terug in NL ben zou ik dan een nieuwe NL gold abbo af kunnen sluiten of wat denken jullie???Hen3s schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:47:toon volledige bericht
[...]
Dat ja en ja - misschien een beetje gevaarlijk om te zeggen. Want officieel (heb ik van EN amerikaanse EN nederlandse windows helpdesk te horen gekregen); kun je een ban krijgen als blijkt dat je een buitenlands account gebruikt. Oftewel; je gamertag is van NL (je billing adres) en je speelt met een IP adres uit een ander land.
(Ik HAD een amerikaans billing adres in mijn account staan; en heb dus nederlands ip adres; dat zou problemen KUNNEN geven).
Dus; ligt er maar net aan hoe "je het doet" .
==> het is een veel gehoorde klacht van amerikaanse soldaten "die in den vreemde zitten" ; hun amerikaans gamertag/adres - die dan niet gebruikt mag worden in europa.
(ik neem aan dat ze geen xbox360 in afghanistan en iraq spelen)
En de wifi; persoonlijk vind ik het ook zeer duur apperaatje; maar werkt wel PERFECT.
Ik stream ook gewoon complete films naar de xbox; met een delay van +/- 15 seconden.
En gamen gaat ook zeer goed. Maar in alle eerlijkheid; router en xbox staan niet heel ver van elkaar; maar wel weer in een goed geissoleerd nieuwbouw woning.

My guess; neem zo'n 3 maand abo in zweden. En dan op een nieuwe gamertag weer in NL.buttonfreak85 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:04:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zou het verstandig kunnen zijn om in Zweden een xbox live gold abbo af te sluiten voor een aantal maanden zodat ik daar geen problemen mee krijg? Als ik vervolgens terug in NL ben zou ik dan een nieuwe NL gold abbo af kunnen sluiten of wat denken jullie???
MAAR; je zou voor de zekerheid de helpdesk kunnen vragen (kan ook per email). Dat van mij is van september; ik neem aan dat het nog niet verandert is - en dat je misschien nu wel mag "verhuizen" .... maar ik geef je weinig kans.
DBZ trailer vet !
Tuurlijk niet, wat maakt het uit waar je Live is geregistreerd, zolang je maar betaald.buttonfreak85 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:04:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zou het verstandig kunnen zijn om in Zweden een xbox live gold abbo af te sluiten voor een aantal maanden zodat ik daar geen problemen mee krijg? Als ik vervolgens terug in NL ben zou ik dan een nieuwe NL gold abbo af kunnen sluiten of wat denken jullie???
Je Live wordt gekoppeld aan je gamertag niet aan je IP-adress. Heb paar vrienden die vaak in het buitenland werken en die nemen hun xbox gewoon mee en als ze ook een internet aansluiting hebben komen ze ook op Live.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
niemand disconnects steeds? internet is verder wel stable hiero.. zal ik banned zijn? ik krijg geen foutcode oid.
Bears and Bulls
Wegvallende verbinding zal niks met je account te maken hebben(of je gebanned bent of niet), maar gewoon met je internetverbinding, kijk daar dus naar.mindcre8r schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:32:
niemand disconnects steeds? internet is verder wel stable hiero.. zal ik banned zijn? ik krijg geen foutcode oid.
Het punt was juist dat dat ding 75 euro kost (of 80 in sommige andere winkels), geen 100. Ik zeg toch ook niet dat mn xbox 360 elite 500 euro kost omdat dat een mooi rond getal is ofzo?Anoniem: 140372 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:27:
[...]
100E voor iets wat bij de 2 concurrerende consoles wel inbegrepen is, dan is de ps3 opeens niet zo duur meer
Ik heb sinds vandaag een nieuwe LCD tv gekocht (ingangen: composiet, 3x HDMI, VGA, 2x scart), en ik heb een xbox 360 core thuis staan, geen HDMI dus. Ik ben er niet zo heel erg in thuis, maar is er een kabel te koop zodat het signaal op 720p of 1080p doorgestuurd wordt?
Dat zeg ik!
Heb je geen component aansluiting? of anders via VGA.cdl schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:37:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe LCD tv gekocht (ingangen: composiet, 3x HDMI, VGA, 2x scart), en ik heb een xbox 360 core thuis staan, geen HDMI dus. Ik ben er niet zo heel erg in thuis, maar is er een kabel te koop zodat het signaal op 720p of 1080p doorgestuurd wordt?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ja, component zit er ook op. Dit is 'm: Samsung LE37M8sekeroglan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:41:
[...]
Heb je geen component aansluiting? of anders via VGA.
Zijn er speciale component kabels dan?
[ Voor 30% gewijzigd door cdl op 27-12-2007 21:30 ]
Dat zeg ik!
Je kan de kabels gebruiken die erbij zaten, hiermee kun je op 1080P spelen.cdl schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:30:
[...]
Ja, component zit er ook op. Dit is 'm: Samsung LE37M8
Zijn er speciale component kabels dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 27-12-2007 21:32 ]
39
Hij zei dat ie een CORE thuis had staan. Daar zat geen component kabel oid bij. Hij zal dus een losse kabel moeten kopen. Hij heeft dan de keus uit component en VGA. Als je 1080P wilt kan je volgens mij het beste voor VGA gaan. Je zou ff moeten googlen of de 360 zelf EN jouw tv 1080p over component ondersteunen. (geldt ook voor VGA overigens...)Fietsbel schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:31:
[...]
Je kan de kabels gebruiken die erbij zaten, hiermee kun je op 1080P spelen.
Anoniem: 217897
Zaten/zitten niet bij alle 360 versies een component kabel?Anoniem: 130184 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:41:
[...]
Hij zei dat ie een CORE thuis had staan. Daar zat geen component kabel oid bij. Hij zal dus een losse kabel moeten kopen. Hij heeft dan de keus uit component en VGA. Als je 1080P wilt kan je volgens mij het beste voor VGA gaan. Je zou ff moeten googlen of de 360 zelf EN jouw tv 1080p over component ondersteunen. (geldt ook voor VGA overigens...)
Er staat mij iets bij dat je sowieso in hd kon spelen (mits je de tv er voor hebt)
Ik zie dat de tv tot 1920x1080 ondersteunt. Ik weet alleen niet of dat voor alle aansluitingen geldt.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:41:
[...]
Hij zei dat ie een CORE thuis had staan. Daar zat geen component kabel oid bij. Hij zal dus een losse kabel moeten kopen. Hij heeft dan de keus uit component en VGA. Als je 1080P wilt kan je volgens mij het beste voor VGA gaan. Je zou ff moeten googlen of de 360 zelf EN jouw tv 1080p over component ondersteunen. (geldt ook voor VGA overigens...)
VGA zou dus de beste mogelijkheid zijn? In het boekje van de tv waarschuwen ze voor ruis als de VGA-kabel van lage kwaliteit is of te lang is
Dat zeg ik!
Door de wat gemengde reacties heb ik wat verder onderzoek verricht naar het spelen in het buitenland ( Zweden) met een in Nederland gekochte Xbox 360. Op het xbox.com forum heb ik een zeer interessante en verontrustende topic gevonden: http://forums.xbox.com/3/16730823/ShowPost.aspx#16730823
Een van de post wil ik jullie iig niet onthouden:
I changed my country setting on my msn page into USA/Florida (I am living in Holland) = this way I would have the weather report on the front page during my holiday in Florida. I forgot to change it back.
Now I am in the same situation;
got a xbox360; attached my gamertag to my msn account. I read that it is impossible to renew ya live account with an usa country and a Dutch IP address. The helpdesk even told me that they are busy with a filter; which can make you totally kicked off the Live = if they find out that you have another country in your tag then the IP address is saying.
I wrote them about 20 emails; as well as the Dutch as the USA helpdesk - but no satisfying answer.
I am now busy gathering all the internet pages with these complaints; and make sure that the helpdesk will get this list TONS of time; for this I need your help.
Pls send me an email if you want to send this list also to the USA helpdesk (I think our best bet is to phocus on just ONE; the main desk in the USA = otherwise our voice will not be heared !!!)
And if you have links to pages with the same complaints - I can add them to the list;
pls send this email to; xbox360changecountry@gmail.com
I really hope we can make this change !!!
Zoals ik al vertelde wil ik deze week een xbox hier in NL kopen ( in zweden is hij stuk duurder) en die meenemen naar Zweden waar ik nog minimaal een half jaar zal studeren. Als het daadwerkelijk zo is dat je gekicked wordt als je tag en ip niet overeenkomen dan begin ik toch erg te twijfelen of ik niet toch voor een PS3 moet gaan...
Iemand nog suggesties wat te doen zonder alles wat verbonden is aan je gametag kwijt te raken bij het wisselen van land ( dus nieuwe gametag moeten maken)?
I changed my country setting on my msn page into USA/Florida (I am living in Holland) = this way I would have the weather report on the front page during my holiday in Florida. I forgot to change it back.
Now I am in the same situation;
got a xbox360; attached my gamertag to my msn account. I read that it is impossible to renew ya live account with an usa country and a Dutch IP address. The helpdesk even told me that they are busy with a filter; which can make you totally kicked off the Live = if they find out that you have another country in your tag then the IP address is saying.
I wrote them about 20 emails; as well as the Dutch as the USA helpdesk - but no satisfying answer.
I am now busy gathering all the internet pages with these complaints; and make sure that the helpdesk will get this list TONS of time; for this I need your help.
Pls send me an email if you want to send this list also to the USA helpdesk (I think our best bet is to phocus on just ONE; the main desk in the USA = otherwise our voice will not be heared !!!)
And if you have links to pages with the same complaints - I can add them to the list;
pls send this email to; xbox360changecountry@gmail.com
I really hope we can make this change !!!
Zoals ik al vertelde wil ik deze week een xbox hier in NL kopen ( in zweden is hij stuk duurder) en die meenemen naar Zweden waar ik nog minimaal een half jaar zal studeren. Als het daadwerkelijk zo is dat je gekicked wordt als je tag en ip niet overeenkomen dan begin ik toch erg te twijfelen of ik niet toch voor een PS3 moet gaan...
Iemand nog suggesties wat te doen zonder alles wat verbonden is aan je gametag kwijt te raken bij het wisselen van land ( dus nieuwe gametag moeten maken)?
Het kan sowieso ja mits je die kabel los kooptAnoniem: 217897 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:53:
[...]
Zaten/zitten niet bij alle 360 versies een component kabel?
Er staat mij iets bij dat je sowieso in hd kon spelen (mits je de tv er voor hebt)
Zie http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/compare101.htm bij de xbox arcade bundel. De core staat er niet meer op, maar dat was wat nu de arcade is min of meer... Ook zonder die kabel dus.
Dan moet je ze daar op je werk maar "lekker" bedanken dat ik als groot xbox360-fan, toen mn launchbox stuk ging en ik deze had opgestuurd en meteen op zoek ging naar een nieuwe xbox360. Ik kan zeker geen 2 weken zonder en ik wilde graag een falcon en eentje met hdmi. Ik heb toen in de winkel op de dozen gekeken naar productiedatum en team, maar eenmaal thuis aangekomen bleek het toch geen falcon te zijn. Gelukkig is ook deze bijzonder stil!Anoniem: 237666 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:05:
[...]
edit: deze gegevens gelden alleen voor europa.
Ik wilde eigenlijk een falcon Elite, maar die was volgens de berichten nog niet in Nederland. Dus maar een arcade gekocht met een aparte hdmikabel met audiodongle en dan later de 120GB erbij.
Blijkt die falcon Elite ineens op te duiken in Nederland.
Daar maak je je trouwe klanten (2 xboxxen 360, wireless racingwheel, extra controller, 2 accu's en 21 games) niet zo blij mee kan ik je vertellen. Dan maak je duidelijk dat de klant niet zo heel belangrijk is. Ben dus en meer geld kwijt en het is geen falcon en ik heb geen gratis games
Nou zit ik te wachten op die videocontent, anders koop ik die harde schijf niet. Maanden en maanden op die fall-update zitten te wachten en dan is er nog geen hd video te krijgen!
Hij werkt niet bij Microsoft, het was een schreeuw om aandacht.
Doordat het bloed tijdelijk uit mn hoofd was weggetrokkenExorcist schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:57:
[...]
Hij werkt niet bij Microsoft, het was een schreeuw om aandacht.
Ik ken het gevoelFerry34 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:10:
[...]
Doordat het bloed tijdelijk uit mn hoofd was weggetrokken, had ik niet gezien dat t saladin was nee. Bedankt.
In alle eerlijkheid; die post die erbij zat is van mij !!!buttonfreak85 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:33:
Door de wat gemengde reacties heb ik wat verder onderzoek verricht naar het spelen in het buitenland ( Zweden) met een in Nederland gekochte Xbox 360. Op het xbox.com forum heb ik een zeer interessante en verontrustende topic gevonden: http://forums.xbox.com/3/16730823/ShowPost.aspx#16730823
Maar ik neem aan dat je de rest van de berichten ook hebt gelezen = en daaruit blijkt wel dat het allemaal klopt. Dat van die filter is hier zelfs al wel eens aan bod geweest. En beide helpdesks hebben mij hiervoor gewaarschuwd - hier een gedeelte uit een email van de NL helpdesk
***** Het is inderdaad zo dat jouw enige echte optie is om een nieuwe gamertag aan te maken. Die kaarten zijn inderdaad gebonden aan een land. Er bestaat ook nog het risico dat jouw account door Microsoft wordt gesloten omdat het land en het IP adres niet overeenkomen. De reden ervoor dat het land niet meer kan worden gewijzigd is om juist te voorkomen dat mensen een account met een verkeerd land aanmaken om toegang tot ander inhoud te verkrijgen.*****
Dit is dus ook telefonisch nog weer bevestigd.
En zoals die andere persoon aangaf; bij veel mensen gaat het goed......
Toch heb ik er maar voor gekozen om een nieuwe gamertag en nieuw msn account te maken.
Mijn gevecht heeft nix opgeleverd.....
ja ik heb alle berichten met steeds groter wordende ergernis gelezen.
De 'beste' optie zonder risico geband te worden is dus dit:
- Zweeds emailadres aanmaken
- Zweedse gold abbo kopen voor 3 maanden
- Aangeven dat ik in Zweden woon in de gamertag
Als ik terug ben in NL dus een nl emailaccount, nl gold abbo en gamertag aanmaken. Groot nadeel is dat ik niet zit te wachten op volledig Zweedse updates en downloads maar dat is dan niet anders. Plus dat ik alles wat in in Zweden opgebouwd heb aan punten wat hangt aan mn gamertag regelrecht de virtuele prullenbak in gaat
In ieder geval bedankt voor de hulp!
- Zweeds emailadres aanmaken
- Zweedse gold abbo kopen voor 3 maanden
- Aangeven dat ik in Zweden woon in de gamertag
Als ik terug ben in NL dus een nl emailaccount, nl gold abbo en gamertag aanmaken. Groot nadeel is dat ik niet zit te wachten op volledig Zweedse updates en downloads maar dat is dan niet anders. Plus dat ik alles wat in in Zweden opgebouwd heb aan punten wat hangt aan mn gamertag regelrecht de virtuele prullenbak in gaat
In ieder geval bedankt voor de hulp!
Ik zat met hetzelfde probleem, alleen wat bij mij nog vervelender was het account waar de US gamertag op hing is ook mijn msn account welke ik natuurlijk ook wil kunnen gebruiken op de xbox...Hen3s schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:32:toon volledige bericht
[...]
In alle eerlijkheid; die post die erbij zat is van mij !!!
Maar ik neem aan dat je de rest van de berichten ook hebt gelezen = en daaruit blijkt wel dat het allemaal klopt. Dat van die filter is hier zelfs al wel eens aan bod geweest. En beide helpdesks hebben mij hiervoor gewaarschuwd - hier een gedeelte uit een email van de NL helpdesk
***** Het is inderdaad zo dat jouw enige echte optie is om een nieuwe gamertag aan te maken. Die kaarten zijn inderdaad gebonden aan een land. Er bestaat ook nog het risico dat jouw account door Microsoft wordt gesloten omdat het land en het IP adres niet overeenkomen. De reden ervoor dat het land niet meer kan worden gewijzigd is om juist te voorkomen dat mensen een account met een verkeerd land aanmaken om toegang tot ander inhoud te verkrijgen.*****
Dit is dus ook telefonisch nog weer bevestigd.
En zoals die andere persoon aangaf; bij veel mensen gaat het goed......
Toch heb ik er maar voor gekozen om een nieuwe gamertag en nieuw msn account te maken.
Mijn gevecht heeft nix opgeleverd.....
Voordeeltje is dat tegenwoordig je ook Tags kan verhuizen naar andere Id's dus. Dat werd mij door de Helpdesk dan ook verteld dat ik zo een verhuizing kon inzetten om uiteindelijk een nieuwe aan NL gekoppelde tag op mijn msn account aan te maken (Xbox tag kijkt gelukkig naar je main windows live gegevens, en als dat op NL staat wordt je account dus ook NL, ten tijde dat ik mijn account al via de website aanmaakt stond alles dus op US ivm de aanschaf van mijn Zune die dat vereiste
Ik was hier in ieder geval mee geholpen en kan nu dus ook gebruik maken Live zoals ik dat oorspronkelijk wilde. Mischien dat dat nog een idee voor je is ivm Zweden.Bedankt voor uw email aan de Xbox 360 klantenservice.toon volledige bericht
De enige mogelijkheid om het land te veranderen, is het aanmaken van een nieuw Windows Live ID. Dit gaat als volgt in zijn werk:
* Creeer een nieuw Windows live ID via de PC.
* Selecteer op de Xbox uw Gamercard en selecteer Account Management.
* In de Account Management menu, selecteer Windows Live ID.
* Selecteer Change Windows Live ID.
* Selecteer ‘Yes, I do’ wanneer de volgende boodschap op het beeldscherm verschijnt: Do you have another existing Windows Live ID to associate your Xbox Live account with?
* Geef uw password in van uw huidige Windows Live ID, selecteer sign in.
* Geef het nieuwe email adres en password in behorend bij de nieuwe Windows Live ID. Selecteer sign in.
* Selecteer ‘Yes change’ als de volgende boodschap op het beeldscherm verschijnt: Do you want to change the Windows Live ID associated with your Xbox Live account?
* Daarna krijgt u de boodschap: ‘We have completed the Windows Live ID change to your Xbox Live account. You will be required to use your new Windows Live ID when you log on to Xbox Live or Xbox.com”
Mocht u hier nog vragen over hebben, neem dan alstublieft telefonisch contact op met onze klantenservice. Voor een overzicht van contactmogelijkheden, kijk even op: http://www.xbox.com/support/contact/. Houdt het serie nummer van je console voor ons serviceteam paraat,s.v.p.
Ik zag wel dat je je account maar 1x per 30 dagen ofzo mag verhuizen
Anoniem: 137471
He mede tweakers, ik heb ff een kort vraagje waar jullie wel antwoord op weten denk ik. Ik ben niet echt thuis in de console wereld, dus vandaar dat ik hem hier stel. De eerste generatie xbox360's had problemen (dat wist ik dan wel
) met (mogelijke) uitval tot gevolg. Nu dacht ik te weten dat er onderhand nieuwere versies (betere cooling, minder warme processor ed) uit zijn gebracht. Waar ik eigenlijk geinteresseerd in ben, is de betrouwbaarheid hiermee verbeterd (noemenswaardig)? Hoe groot is de uitval (ongveer)? Ik heb wel een op internet gezocht maar de verhalen lopen zover uit elkaar (zelfs tot 60% uitval... dat lijkt me toch wat veel, of niet
) dat ik hier niet een eenduidig antwoord op kan vinden.
Alvast bedankt iig.
Alvast bedankt iig.
Getallen hebben wij ook niet, die kunnen we ook niet zelf verzamelen. Als je een 360 wilt, gewoon kopen, problemen zijn nu al gereduceerd en je hebt sowieso 2 jaar garantie op dat ding, dus als het fout gaat heb je binnen 4 weken een nieuwe (uitzonderingen daar gelaten).
Je hebt 3 jaar garantie (MS heeft pas een jaar extra garantie gegeven).Muthas schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:25:
je hebt sowieso 2 jaar garantie op dat ding,
http://www.xbox.com/en-US...ources/warrantyupdate.htm
http://www.xbox.com/en-US...resources/warrantyfaq.htm
[ Voor 25% gewijzigd door Xander84 op 28-12-2007 11:41 ]
Vandaar de sowieso in mijn bericht, dat laatste jaar geldt alleen voor
certain general hardware failures which are indicated by three flashing red lights on the console.
edit:
Doe het dan compleet
Doe het dan compleet
[ Voor 57% gewijzigd door Muthas op 28-12-2007 12:01 ]
En vandaar dat ik je even aanvul, een beetje extra info op zijn tijd kan geen kwaad lijkt mij.
Met de fall update kan je ook het email adres die aan je xbox live account hangt veranderen.buttonfreak85 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:33:
[knipje]
Wat je dus zou kunnen doen is een extra email adres aanmaken waar je het land op zweden zet. Als je dan weer terugkomt in Nederland verander je het email adres wat gekoppeld is aan je xbox live account naar je "orginele" emailadres waar als land Nederland staat.
Enige probleem is dan dat als je op de xbox op msn wil je het verkeerde mailadres hebt...
Nieuwe 360 controller confirmed:
Het is dus niet puur een Motionsensor controller, maar echt een nieuw ding. Ben benieuwd, hoewel ik de 360 controller geweldig vind, en geen Motion dingen mis. We zullen zien.I should not have been talking about this until next year, but a story of a motion sensing add-on for the Xbox 360 controller forced me to interrupt my holiday break. First, let me tell you that the image floating around with supposed prototypes of a motion sensing Xbox 360 controller is FAKE.toon volledige bericht
The image in question, which you can see below, was taken from a Gizmodo article that showed the many prototypes Gyration and Bridge Design pitched to Nintendo in 2001; prototypes that eventually gave birth to the Wii controller.
TeamXbox.com can confirm that Microsoft has been researching on alternative input technologies for the last two years, including vision-based recognition such as the one used on Xbox Live Vision, as well as motion sensing technologies similar to those seen in the Microsoft Freestyle Pro and the PlayStation 3 SIXAXIS.
Particularly, Microsoft has looked at ways to improve the right analog stick input and you’ll hear more about those efforts soon.
In the long run, there’s more than a first-party tilt mod in the works and TeamXbox.com will bring you a real list of next-generation Xbox controller prototypes soon.
Teamxbox.com
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-12-2007 13:09 ]
Anoniem: 240909
Speel nu ruim anderhalf jaar zonder problemen op de 360. Eigenlijk alleen maar PES. Sinds vorige maand problemen met het beeld gekregen. Tijdens het spelen werd het voetbal veld ineens heel onduidelijk, terwijl de spelers en de letters wel normaal bleven. Na verloop van tijd had ik geen beeld meer en wel geluid. Soms deed hij het wel weer even goed, maar na een paar potjes weer hetzelfde beeld. Helpdesk gebeld en die stelde me voor om spel bij een andere 360 te testen, leek me erg onwaarschijnlijk omdat andere spellen bij mijn xbox hetzelfde probleem vertonen. Inderdaad het spel deed het dus gewoon op andere 360. Andere kabeltjes geprobeerd maar niks helpt. Geen ROD gezien. Maar nu net haalde ik de componenten kabel eruit en toen knipperde alle 4 de lampjes rood, nu weet ik niet of dit dus de ROD is, want als ik de componentenkabel er weer in doe, dan zijn de lampjes niet rood meer maar gewoon groen.
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of beter nog wat is er met mijn 360 aan de hand en wat kan ik eraan doen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of beter nog wat is er met mijn 360 aan de hand en wat kan ik eraan doen?
Ik vind de huidige controler ook wel goed zo, ze hoeven er echt geen sixaxis van de maken.
het enige wat ze van mij mogen aanpakken is de digital pad, want dat ding is echt slecht. Zeker als je hem veel gebruikt.
het enige wat ze van mij mogen aanpakken is de digital pad, want dat ding is echt slecht. Zeker als je hem veel gebruikt.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Da's wel geinig, zolang ze er maar geen PS3-kloon van maken. Maar dat zal vast niet gebeurenPWM schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:09:
Nieuwe 360 controller confirmed:
[...]
Het is dus niet puur een Motionsensor controller, maar echt een nieuw ding. Ben benieuwd, hoewel ik de 360 controller geweldig vind, en geen Motion dingen mis. We zullen zien.
Ik kon het niet vinden in het boekje van Fifa of van Live, maar is het niet mogelijk om direct een game te accepteren als iemand je uitnodigd en er onderaan in het spel "xxx wants to play Fifa with you" oid komt te staan ?
Tot nu toe gaan we eerst terug naar het Dashboard om op de envitation te klikken en zo te accepten, maar dat moet toch wel sneller kunnen zou je zeggen.
Verder nog even doorgaand op de discussie hierboven m.b.t. landinstelling: Ik heb in mijn XBOX Live profiel 'Verenigd Koninkrijk' staan en daar ooit voor gekozen bij het maken van mijn gamertag. Mijn gamertag is gekoppeld aan mijn Windows Live account, waarin ik Nederland heb staan. Deze UK zou problemen kunnen geven als ik het goed begrijp ?
Tot nu toe gaan we eerst terug naar het Dashboard om op de envitation te klikken en zo te accepten, maar dat moet toch wel sneller kunnen zou je zeggen.
Verder nog even doorgaand op de discussie hierboven m.b.t. landinstelling: Ik heb in mijn XBOX Live profiel 'Verenigd Koninkrijk' staan en daar ooit voor gekozen bij het maken van mijn gamertag. Mijn gamertag is gekoppeld aan mijn Windows Live account, waarin ik Nederland heb staan. Deze UK zou problemen kunnen geven als ik het goed begrijp ?
4 rode lampjes betekent 'videokabel niet aangesloten'Anoniem: 240909 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:33:
Speel nu ruim anderhalf jaar zonder problemen op de 360. Eigenlijk alleen maar PES. Sinds vorige maand problemen met het beeld gekregen. Tijdens het spelen werd het voetbal veld ineens heel onduidelijk, terwijl de spelers en de letters wel normaal bleven. Na verloop van tijd had ik geen beeld meer en wel geluid. Soms deed hij het wel weer even goed, maar na een paar potjes weer hetzelfde beeld. Helpdesk gebeld en die stelde me voor om spel bij een andere 360 te testen, leek me erg onwaarschijnlijk omdat andere spellen bij mijn xbox hetzelfde probleem vertonen. Inderdaad het spel deed het dus gewoon op andere 360. Andere kabeltjes geprobeerd maar niks helpt. Geen ROD gezien. Maar nu net haalde ik de componenten kabel eruit en toen knipperde alle 4 de lampjes rood, nu weet ik niet of dit dus de ROD is, want als ik de componentenkabel er weer in doe, dan zijn de lampjes niet rood meer maar gewoon groen.
Anoniem: 162684
Nee dat is altijd zo, wanneer je die kabel eruit haalt en je xbox aan doet branden die lampjes altijd in het rood, dus maak je maar geen zorgenAnoniem: 240909 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:33:
Ik ben een headertje aan het fixen, en het wordt gewoon Assasins CreedPWM schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:36:
Is iemand al bezig met een nieuwe OP? Anders maak ik er even 1 aan
Edit: okiedokie
[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 28-12-2007 13:55 ]
PrimaMuthas schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:51:
[...]
Ik ben een headertje aan het fixen, en het wordt gewoon Assasins Creed![]()
Als je wilt moet je even de Core/Premium veranderen in Arcade en Pro. Verschil tussen Core en Arcade: Wireless i.p.v. Wired controller + 5 Arcade games.
Mja kan altijd wat stof zijn tussen de contacten etc..Anoniem: 162684 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:49:
[...]
Nee dat is altijd zo, wanneer je die kabel eruit haalt en je xbox aan doet branden die lampjes altijd in het rood, dus maak je maar geen zorgen. Heb het zelf ook wel eens gehad met forza dat de weg opeens weg was en daarna deed ie het gewoon weer
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)