Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 14.568 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

je kan USB stick tot aan 4GB gebruiken. Dat is het maximum van FAT.

Beetje jammer, want een x264 film die je download is vaak 4.3GB, past net niet :)

toevoeging subs ligt aan MS ;) is op het moment niets van bekend, voor de post hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:26

S2S

Anoniem: 181923 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:25:
[...]

Ik heb een stick gekocht van Sandisk 2gb en het werkt inderdaad perfect.Alleen krijg ik geen ondertiteling eronder. Is dit binnenkort nog mogelijk op de xbox om .srt onderin te krijgen?
Als je streamt via de PC wel volgens mij, dan kun je tijdens het streamen van de PC een appje mee laten draaien die ondertitels streamed.
Maar vraag me niet hoe. Mss dat iemand anders hier meer weet.
kep geen moeite me Engels (Engelse opa) dus geen ondertitels nodig.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 09:49
MaartenBrok schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:16:
[...]

Misschien is de kamer waar je Xbox staat niet goed geventileerd. Of het is er te warm waardoor je Xbox niet goed kan afkoelen.
Ik heb voor al mijn audio en video apparatuur een gat in mijn muur geslepen die aan de achterzijde in mijn kelder uitkomt zonder achterplaat. Dus dat kan het ook niet wezen. Als ik bijv. Colin mc Rae erin heb en ik sta gewoon in een menu blijven de ventilatoren dus ook gewoon draaien. Zelfs als ik er een middag niks mee doe. Hij slaat dus bij mij nooit in een soort 'standby' zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 140372 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:33:
je kan USB stick tot aan 4GB gebruiken. Dat is het maximum van FAT.

Beetje jammer, want een x264 film die je download is vaak 4.3GB, past net niet :)
Ik neem aan dat je maximale file size tot 4GB bedoeld, totale grote van je USB stick wanneer je hem als FAT32 formateerd gaat tot 8TiB. Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik vroeg me af of iemand weet waar je een goedkope (draadloze) controller kunt kopen.
Of verkopen alle shops die dingen voor de adviesprijs van ~45,-?

Edit: Ik zie net dat je soms wel 5 euro kunt besparen :+
Zijn er geen fakes?

[ Voor 21% gewijzigd door SH4D3H op 24-12-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
S2S schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:35:
[...]

Als je streamt via de PC wel volgens mij, dan kun je tijdens het streamen van de PC een appje mee laten draaien die ondertitels streamed.
Maar vraag me niet hoe. Mss dat iemand anders hier meer weet.
kep geen moeite me Engels (Engelse opa) dus geen ondertitels nodig.
Ja maar mijn Japans is dan weer wat minder.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 12:37
SH4D3H schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:51:
Ik vroeg me af of iemand weet waar je een goedkope (draadloze) controller kunt kopen.
Of verkopen alle shops die dingen voor de adviesprijs van ~45,-?
Bij de mediamarkt verkopen ze hem vaker voor rond de 37,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Nelis00 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:42:
[...]

Ik heb voor al mijn audio en video apparatuur een gat in mijn muur geslepen die aan de achterzijde in mijn kelder uitkomt zonder achterplaat. Dus dat kan het ook niet wezen. Als ik bijv. Colin mc Rae erin heb en ik sta gewoon in een menu blijven de ventilatoren dus ook gewoon draaien. Zelfs als ik er een middag niks mee doe. Hij slaat dus bij mij nooit in een soort 'standby' zeg maar.
Troost je, bij mij ook niet. En vele anderen denk ik. Heb een xbox van 2 jaar oud en die is ook nooit stil.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
FulmeN schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:52:
[...]
Bij de mediamarkt verkopen ze hem vaker voor rond de 37,99
Das ook wel te doen :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-12-2024
Mijn xbox is nu bijna een jaar oud, gisteren bij vrienden geweest en die hebben een nieuwe elite gekocht. het verschil in geluid was echtg bijzonder groot, hun xbox was ook tijdens het gamen gewoon stil, je hoorde de dvd drive alleen als je erop lette. het geluid kan echt veel schelen per xbox.
was gewoon een beetje verbaast.

je kunt de xbox original psychonauts downloaden als platformer. deze is ERG goed :)

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:18

ijskonijn

Now MOVE!

Mijn xbox is gerepareerd, nieuw moederbord en benq drive, en het is echt een wereld van verschil qua geluidsproductie, Idle hoor je m niet (tenzij je er pal naast gaat zitten :P )

Ik merkte gisteren trouwens dat er een patch was voor Assassin's Creed, enig idee wat deze patch doet? Kan er niks over vinden....

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 24-12-2007 15:10 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Anoniem: 140372 schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:39:
[...]

hij wil zn dashboard updaten....
dashboard update is heel makkelijk, gewoon de update bestanden op cd branden en de xbox360 op autostart from cd starten, nu voert ie gewoon een normale update uit.

je moet wel even zoeke naar deze bestanden, ik heb ze nog wel ergens van de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01
Heeft iemand een idee hoe ik van m'n Gold-membership af kom? Ik wil graag weer terug naar de gratis SILVER variant. Iemand een idee??? Alvast dank!

PS. Ik heb nu een doorlopend abbonement, betaal maandelijks per creditcard.

[ Voor 21% gewijzigd door Hitmixer op 24-12-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:01
http://www.xbox.com/nl-NL/live/legal/

18. Bellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy op 24-12-2007 19:12 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hitmixer schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:45:
Heeft iemand een idee hoe ik van m'n Gold-membership af kom? Ik wil graag weer terug naar de gratis SILVER variant. Iemand een idee??? Alvast dank!

PS. Ik heb nu een doorlopend abbonement, betaal maandelijks per creditcard.
Betaling stopzetten? Niet betalen = Silver namelijk

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01
@Speedy, Max3400: Bedankt - algemene voorwaarden... tja... die had ik er zelf ook bij kunnen pakken 8)7 . Thx voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219

Ik heb net ff zitten zoeken of ik wat meer info over de Elite kan vinden.Maar ik heb niet echt gevonden wat ik wilde weten
Vandaar toch mijn vraag.
Zijn alle nieuwe elite`s uitgevoerd met dat Falcon verhaal of zijn er ook nog andere in omloop.
En kan je idd zien aan de verpakking wat je krijgt.En dan daarbij de vraag wat moet er op de verpakking staan cq. Staat het ook op de 360 zelf.
Om te kijken wat voor drive er inzit weet ik wel waar ik op moet letten want daar is wel veel over te vinden.
Uit dit topic begrijp ik uit dat het beste een benq philips moet zijn.
Als ik de zoek functie niet goed gebruikt heb hierbij sorry en dan toch de vraag post de link dan. :(
Alvast bedankt en prettige kerstdagen en een goed game jaar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Anoniem: 163219 schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:43:
Ik heb net ff zitten zoeken of ik wat meer info over de Elite kan vinden.Maar ik heb niet echt gevonden wat ik wilde weten
Vandaar toch mijn vraag.
Zijn alle nieuwe elite`s uitgevoerd met dat Falcon verhaal of zijn er ook nog andere in omloop.
En kan je idd zien aan de verpakking wat je krijgt.En dan daarbij de vraag wat moet er op de verpakking staan cq. Staat het ook op de 360 zelf.
Om te kijken wat voor drive er inzit weet ik wel waar ik op moet letten want daar is wel veel over te vinden.
Uit dit topic begrijp ik uit dat het beste een benq philips moet zijn.
Als ik de zoek functie niet goed gebruikt heb hierbij sorry en dan toch de vraag post de link dan. :(
Alvast bedankt en prettige kerstdagen en een goed game jaar allemaal.
je komt verschillende, tegenstrijdige reacties tegen met de zoekfunctie, de een beweert dat alle falcons de cpu op 65nm hebben, een andere heeft het over lotnummers. benq philips? heb je dan liever een stille of een krasvrije? dat zijn dingen waar je op moet letten. geloof nooit wat je leest op het internet :+ de meeste mensen zeggen dat alle falcons na oktober 2007 voorzien zijn van een 65nm, ik zou dus letten op de productiedatum en de ruilvoorwaarde van de winkel, mocht je toch een verkeerde hebben. succes!
ow en btw, wij stellen het hier niet zo op prijs als je mede tweakers groet of nieuwjaar wenst, ik wil je best doorverwijzen naar de faq ;)
:o haha, onzin! jij ook een fantastische kerstperiode en ook een fijn game jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 21:06
MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:12:
[...]

Betaling stopzetten? Niet betalen = Silver namelijk
Als je met een CC hebt betaald, wordt het abonnement automatisch voortgezet. Je moet echt zelf naar MS gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666 schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:01:
[...]

je komt verschillende, tegenstrijdige reacties tegen met de zoekfunctie, de een beweert dat alle falcons de cpu op 65nm hebben, een andere heeft het over lotnummers. benq philips? heb je dan liever een stille of een krasvrije? dat zijn dingen waar je op moet letten. geloof nooit wat je leest op het internet :+ de meeste mensen zeggen dat alle falcons na oktober 2007 voorzien zijn van een 65nm, ik zou dus letten op de productiedatum en de ruilvoorwaarde van de winkel, mocht je toch een verkeerde hebben. succes!
ow en btw, wij stellen het hier niet zo op prijs als je mede tweakers groet of nieuwjaar wenst, ik wil je best doorverwijzen naar de faq ;)
:o haha, onzin! jij ook een fantastische kerstperiode en ook een fijn game jaar!
Bedankt voor je reaktie.
Hopelijk nog meer leden die dit wat beter kunnen omschrijven .want idd met de zoek funktie zie ik ook tegenstrijdige berichten :?
Want zijn de paketten die nu te koop zijn met de witte 360 en 20 gig schijf en hdmi aansluiting en na oktober geproduceerd ook Falcon`s offffff nog oude opruim 360 modellen.
En idd een krasvrije en liefst stille drive zou erg prettig zijn. _/-\o_ :*)

Ik zie net dat er op de onderkant 175 w moet staan ipv 203W.
Ook wel een goede oplossing :z

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 163219 op 24-12-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik had vandaag een film op dvd gebrand en toen even getest of het afspelen werkte met de xbox 360, dus ik had wat hoofdstukken vooruitgedrukt en toen de xbox uitgezet. Maar nu vanavond wilde ik de film opnieuw afspelen en toen zag ik dat de film begon waar ik hem vanmiddag had uitgezet. Is er ook een mogelijkheid om de film op te laten starten zodat hij begint bij het hoofdmenu?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

buran schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:49:
Ik had vandaag een film op dvd gebrand en toen even getest of het afspelen werkte met de xbox 360, dus ik had wat hoofdstukken vooruitgedrukt en toen de xbox uitgezet. Maar nu vanavond wilde ik de film opnieuw afspelen en toen zag ik dat de film begon waar ik hem vanmiddag had uitgezet. Is er ook een mogelijkheid om de film op te laten starten zodat hij begint bij het hoofdmenu?
Ja hoofdmenu kiezen en film opnieuw starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:15:
[...]

Bedankt voor je reaktie.
Hopelijk nog meer leden die dit wat beter kunnen omschrijven .want idd met de zoek funktie zie ik ook tegenstrijdige berichten :?
Want zijn de paketten die nu te koop zijn met de witte 360 en 20 gig schijf en hdmi aansluiting en na oktober geproduceerd ook Falcon`s offffff nog oude opruim 360 modellen.

175W is idd zéker een falcon.

Alle nieuw geproduceerde 360s zijn falcons. Echter MS heeft er blijkbaar zat op voorraad gehad, want je vind nog steeds een enkele zephyr tussen nieuwere lotnummers. Ook stoppen ze om de voorraad te legen gewoon oude 360s in dozen met nieuwe lotnummers. lotnummer is dus wel een indicatie, maar niet 100% zekerheid.

Verder: alle drives zijn krasvrij tegenwoordig, alleen de allereerste samsung versie (onderhand al een jaar en 9 maanden niet meer geproduceerd) krast. Ik zit op behoorlijk wat xbox fora, en nederlanders zijn de enigen die zeiken over krassen, maar dat terzijde :)

Elites hebben trouwens zoiezo geen samsung meer, enkel benq, of grote kans: hitachi v79

Een benq is niet persée stiller dan een hitachi. Verschilt gewoon per drive. Je wil enkel persée een benq als je van plan bent custom firmware (stillere) te installeren. Dat is namelijk een stuk makkelijker met een benq. Loop je wel kans gebanned te worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372 schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:32:
[...]

175W is idd zéker een falcon.

Alle nieuw geproduceerde 360s zijn falcons. Echter MS heeft er blijkbaar zat op voorraad gehad, want je vind nog steeds een enkele zephyr tussen nieuwere lotnummers. Ook stoppen ze om de voorraad te legen gewoon oude 360s in dozen met nieuwe lotnummers. lotnummer is dus wel een indicatie, maar niet 100% zekerheid.

Verder: alle drives zijn krasvrij tegenwoordig, alleen de allereerste samsung versie (onderhand al een jaar en 9 maanden niet meer geproduceerd) krast. Ik zit op behoorlijk wat xbox fora, en nederlanders zijn de enigen die zeiken over krassen, maar dat terzijde :)

Elites hebben trouwens zoiezo geen samsung meer, enkel benq, of grote kans: hitachi v79

Een benq is niet persée stiller dan een hitachi. Verschilt gewoon per drive. Je wil enkel persée een benq als je van plan bent custom firmware (stillere) te installeren. Dat is namelijk een stuk makkelijker met een benq. Loop je wel kans gebanned te worden :9
Ok ook bedankt voor je reaktie.
Het maakt mij idd niet zo veel uit wat voor merk drive er in zit ,maar als je op US. (xbox) forums kijk dan zie je nog wel dat er krassen ed. uit drives komen .Ook met elite`s ,ja idd mischien de eerste en tot oktober.Hoop ik.
En modden ga ik met deze zowiezo niet aan denken. 8)
En mijn Oudste zoon heeft er nog 1 van feb 2006 met een Samsung maar ook daarmee nog geen krassen kunnen ontdekken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 140372 schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:32:
[...]
Is het niet logisch?
50-60 euro voor een spel en dan kun je opeens niet meer spelen omdat ie het molt.
Alsof de cassiere je geld aanpakt en verscheurd :+
Je wil enkel persée een benq als je van plan bent custom firmware (stillere) te installeren. Dat is namelijk een stuk makkelijker met een benq. Loop je wel kans gebanned te worden :9
Je kunt die windmolen stiller maken?
Misschien is dat dan een optie want MS neemt de box vast niet terug als ik zeg dat ie herrie maakt :X

Edit:
* SH4D3H is een ervaren flasher :P
Mijn videokaart en DVD-brander zijn ook niet stock O-)

[ Voor 14% gewijzigd door SH4D3H op 25-12-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 01:13
ghoul schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:26:
Mavi, voor de update kan je gewoon bij microsoft terecht... update ff op cd/dvd zetten en updaten.
http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm
Hier zocht ik naar. Bedankt voor de link :) Af en toe een divxje op mijn xbox lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:21:
[...]

Als je met een CC hebt betaald, wordt het abonnement automatisch voortgezet. Je moet echt zelf naar MS gaan bellen.
ook nog een pittig detail: als om een of andere reden je maandelijkse CC betaling niet meer aanvaard wordt (heb de mijne moeten laten blokkeren omdat ik hem verloren had) wordt heel je live account geblokkeerd. Blokkeren van betaling betekent dus NIET dat je automatisch terug op silver komt 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 21:28
Boeboe schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 02:16:
[...]
ook nog een pittig detail: als om een of andere reden je maandelijkse CC betaling niet meer aanvaard wordt (heb de mijne moeten laten blokkeren omdat ik hem verloren had) wordt heel je live account geblokkeerd. Blokkeren van betaling betekent dus NIET dat je automatisch terug op silver komt 8)7
Op zich wel logisch.. Je sluit met MS een contract af dat je maandelijks betaalt totdat je het opzegt. Je voldoet niet aan jouw deel van het contract, dus dwingen ze je om actie te ondernemen. Ofwel opzeggen, ofwel betaling voortzetten. En de klantenservice bellen is de moeite niet.. Tenminste, na het punt dat je je gamertag duidelijk en juist over hebt gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:11
Anoniem: 163219 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:15:
[...]

Bedankt voor je reaktie.

Inderdaad, kijken naar de wattage is hetgene wat je moet doen.
Helaas werd dat nog niet vermeld op internet toen ik enkele weken geleden n box ben gaan halen met hdmi.
Ik heb de productiedata, team enz bekeken maar thuis bleek t toch geen falcon te zijn. Toch had ik alweer geluk want ook deze is fluisterstil in idle en heel stil tijdens gaming :)
(las laatst nog iemand met n falcon die toch lawaai maakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ligt Xbox Live eruit?
Kom er niet op, ik kom wel gewoon op internet dus m'n internetverbinding is niet down...

AAH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 11:32

Blaasvis

Cidora \o/

het lijkt er wel op. ik ervaar dezelfde problemen

edit: nee ik heb hier speedlinq

[ Voor 26% gewijzigd door Blaasvis op 25-12-2007 12:33 ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Ik en vele anderen zitten nu gewoon in een COD party, dus bij mij doet hij het wel?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Op de officiele xbox site staat bij status gewoon Up and running...da's wel raar.
Achja dan maar Burnout revenge weer eens uit de kast trekken :)

Had net zo'n zin in een potje COD 4 :(

edit: Blaasvis: toevallig ook @Home?

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 25-12-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Duuvel schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:58:
Ligt Xbox Live eruit?
Kom er niet op, ik kom wel gewoon op internet dus m'n internetverbinding is niet down...

AAH :(
Domme vraag; met je "Test Connection" krijg je een error code en waarschijnlijk staat daar 0C88 1CE0; dat betekent dat jij de server van XBL niet kan bereiken. En ja, je bent niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MAX3400 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:10:
[...]

Domme vraag; met je "Test Connection" krijg je een error code en waarschijnlijk staat daar 0C88 1CE0; dat betekent dat jij de server van XBL niet kan bereiken. En ja, je bent niet de enige...
test connection had ik gedaan ja, ik kreeg alleen bij Xbox Live "Failed", ik klikte op More Info maar dat scherm bleef leeg? Vandaar dat ik het hier even vraag. Vond het namelijk wel raar dat sommigen er dus blijkbaar wel nog op komen...Maar ik weet nu genoeg, thnx :)

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 25-12-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

Dennahz

Life feels like hell should.

Live ligt plat ja :p

Is het het waard om WWE SmackDown! vs. RAW 2008 volledig te kopen? Met de demo vermaak ik me iig wel erg, maar of het complete spel veel meer biedt?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Live doet het hier weer, hoorde net het welbekende bliepje en alles doet 't weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:52
zijn er hier nog meer mensen die die xbox 360 pro voordeelbundel bij bol.com hebben gekocht ? en zo ja, zit er bij jullie hdmi op ? Ik heb 1 post gezien hier dat er bij hem wel hdmi opzat, maar als je bij de comments kijkt van de assasins creed bundel zegt er eentje dat er geen hdmi bij hem opzat .

En ik wil toch wel hdmi voor me xbox

EDIT: Ohja, de bol.com klantenservice doet er stuk lang langer over om te reageren (misschien kerst?) daarom dacht ik, ik vraag het hier eventjes

[ Voor 18% gewijzigd door 6pack15 op 25-12-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mavi schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:10:
[...]

Hier zocht ik naar. Bedankt voor de link :) Af en toe een divxje op mijn xbox lijkt me wel leuk.
zoals ik al eerder tegen je gezegd heb, de divx update is onafhankelijk van je xbox, en kan alleen via xblive gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Duuvel schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:16:
[...]

test connection had ik gedaan ja, ik kreeg alleen bij Xbox Live "Failed", ik klikte op More Info maar dat scherm bleef leeg? Vandaar dat ik het hier even vraag. Vond het namelijk wel raar dat sommigen er dus blijkbaar wel nog op komen...Maar ik weet nu genoeg, thnx :)
Moet je ff op Y klikken daarna; krijg je je status-codes te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Heeft iemand al wat gehoord van die 10 gratis arcade games actie? Ik heb het hele spul een maandje geleden naar de UK gemailed maar nog niks gehoord. Zou 28 dagen duren stond ergens op zo'n papier, en ze hebben hem inmiddels wel al 28 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 01:13
Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:12:
[...]

zoals ik al eerder tegen je gezegd heb, de divx update is onafhankelijk van je xbox, en kan alleen via xblive gedownload worden.
Ja heb het al gemerkt }:O Ach ja de interface is wel sneller geworden iig.

[ Voor 7% gewijzigd door mavi op 25-12-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:12:
Heeft iemand al wat gehoord van die 10 gratis arcade games actie? Ik heb het hele spul een maandje geleden naar de UK gemailed maar nog niks gehoord. Zou 28 dagen duren stond ergens op zo'n papier, en ze hebben hem inmiddels wel al 28 dagen binnen.
Grote jongen als jij 28 werkdagen in een maand weet te proppen incl. UK Bank-holidays en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Even een vraagje. Ik heb al gezocht via de search, maar ik heb hier niets over kunnen vinden.

Als ik foto's stream via mijn xbox360 dan wordt de foto wel geladen, maar wordt deze daarna automatisch door de xbox ingezoomd of uitgezoomd. Dit is zeer irritant kijken.
Ik heb mijn tv al op diverse resoluties gezet (1080i, 1080p, 720p, optimal settings), maar krijg het niet voor mekaar dat ie dit achterweg laat..

Iemand van jullie een idee wat ik nog meer kan proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

MAX3400 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:38:
[...]

Grote jongen als jij 28 werkdagen in een maand weet te proppen incl. UK Bank-holidays en dergelijke.
Grote jongen als jij hier de term "werkdagen" terug vindt:
http://www.xbox.com/nl-NL...es/termsandconditions.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

6pack15 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:29:
zijn er hier nog meer mensen die die xbox 360 pro voordeelbundel bij bol.com hebben gekocht ? en zo ja, zit er bij jullie hdmi op ? Ik heb 1 post gezien hier dat er bij hem wel hdmi opzat, maar als je bij de comments kijkt van de assasins creed bundel zegt er eentje dat er geen hdmi bij hem opzat .

En ik wil toch wel hdmi voor me xbox

EDIT: Ohja, de bol.com klantenservice doet er stuk lang langer over om te reageren (misschien kerst?) daarom dacht ik, ik vraag het hier eventjes
ik heb het assassins creed voordeel pack gekocht bij bol.com

maar er zat geen hdmi op

de 360 was zelfs van 10-10-2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ja hoor, leer mij de Engelsen kennen... 28 dagen wordt daar algemeen geaccepteerd als 28 werkdagen oftwel 5 weken en 3 dagen (als er geen zogenaamde bank-holidays zijn). Maar ja, verder staat dat er maximaal 25000x het pakket van de Arcade-games wordt verstrekt; het zou dus zomaar kunnen zijn dat je daarbuiten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:05:
[...]

ik heb het assassins creed voordeel pack gekocht bij bol.com

maar er zat geen hdmi op

de 360 was zelfs van 10-10-2006
schijt.. waar blijve die voordeelbundels met hdmi :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 27-04 10:13
Waarom denk je dat het voordeelbundels zijn :P
Ze moeten gewoon van de oude batch af, dus die zullen als eerste in de bundels gaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goedkoop is haast altijd duurkoop ;)
ik heb het niet eens over wifi, hdd, play'n'charge, live etc, puur de bundels idd.
de duurdere packs hebben meer plezier, ze hoeven namelijk minder vaak per jaar ter reparatie weg, in verhouding. spaar dus een beetje extra en koop die hdmi 65nm versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 237666 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:57:
goedkoop is haast altijd duurkoop ;)
ik heb het niet eens over wifi, hdd, play'n'charge, live etc, puur de bundels idd.
de duurdere packs hebben meer plezier, ze hoeven namelijk minder vaak per jaar ter reparatie weg, in verhouding. spaar dus een beetje extra en koop die hdmi 65nm versie :)
Vreemde stelling tenzij je bij Microsoft werkt en nu een uitspraak doet die nog niet in de media bevestigd is. 65nm/Falcon is niet per definitie minder reparaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:00:
[...]

Vreemde stelling tenzij je bij Microsoft werkt en nu een uitspraak doet die nog niet in de media bevestigd is. 65nm/Falcon is niet per definitie minder reparaties!
leuk dat je het aanhaalt, ik werk inderdaad bij microsoft en ik kan bevestigen dat voor de 1.500.000 Falcons die tot nu toe geproduceerd zijn slechts 5% teruggekomen is, minder reparaties voor microsoft dus :) overigens zijn in deze cijfers enkel de xboxen opgenomen die via ons aangemeldt worden, reparaties in de winkel zelf niet dus.

edit: deze gegevens gelden alleen voor europa.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 26-12-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 237666 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:05:
[...]

leuk dat je het aanhaalt, ik werk inderdaad bij microsoft en ik kan bevestigen dat voor de 1.500.000 Falcons die tot nu toe geproduceerd zijn slechts 5% teruggekomen is, minder reparaties voor microsoft dus :) overigens zijn in deze cijfers enkel de xboxen opgenomen die via ons aangemeldt worden, reparaties in de winkel zelf niet dus.
Top! Als je verhaal inderdaad waar is (ongetwijfeld), zou dat een mooie stok achter de deur zijn om het op te nemen in de startpost? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:06:
[...]

Top! Als je verhaal inderdaad waar is (ongetwijfeld), zou dat een mooie stok achter de deur zijn om het op te nemen in de startpost? _/-\o_
dat kan, maar er komt pas een pers statement zodra de falcon iets langer op de markt is, over algelopen maanden kunnen we namelijk geen absolute conclusies trekken, sommige xboxen gaan immers pas (al ) na 6 maanden kapot. Na het 2e kwartaal 2008 zal het officieel naar buiten komen verwacht ik. (gaat vaak wat tijd overheen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39
nou, mooi verhaal, die dingen zijn pas een paar maanden in de omloop en al 1 op de 20 machines is kapot gegaan. Ik zou er nog steeds niet trots op zijn.....

Maargoed, ik vind mn xbox ondanks de mankementen (die van mij was na 5 dagen al kapot) not steeds top. Mn vriendin heeft ook minpunten, maar toch is ze leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

T7D_Sneezy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:21:
nou, mooi verhaal, die dingen zijn pas een paar maanden in de omloop en al 1 op de 20 machines is kapot gegaan. Ik zou er nog steeds niet trots op zijn.....
Je moet Saladin ook niet serieus nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

[...]

edit: deze gegevens gelden alleen voor europa.
Jij werkt bij Microsoft, maar jij hebt een gemodde Xbox 360 volgens je eerdere posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

ATL schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:03:
[...]

Jij werkt bij Microsoft, maar jij hebt een gemodde Xbox 360 volgens je eerdere posts?
Je xbox 360 modden is niet illegaal, je mag er alleen niet meer op live als ze het ze het merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 10:23

x0r

dus ik

Sinds gisteren krijg ik geen beeld meer op mijn "oude" xbox360. Garantie is afgelopen en het betreft dus een xbox zonder HDMI. De bedoeling is nu om een nieuwe xbox360 (falcon) te halen. Hierbij heb ik 2 opties:

1. een geheel nieuwe xbox360 premium
2. een geheel nieuwe xbox360 arcade

Nu is mijn vraag wat de slimmere keuze is, van de oude xbox werkt alles nog, dus ook de ook de HDD. Alleen weet ik niet of je deze gewoon op de arcade kan aansluiten en of de Arcade voor de rest technisch gelijk is aan de Premium.

Dus iemand ervaring met dit soort zaken?

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

x0r schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:43:
Sinds gisteren krijg ik geen beeld meer op mijn "oude" xbox360. Garantie is afgelopen en het betreft dus een xbox zonder HDMI. De bedoeling is nu om een nieuwe xbox360 (falcon) te halen. Hierbij heb ik 2 opties:

Nu is mijn vraag wat de slimmere keuze is, van de oude xbox werkt alles nog, dus ook de ook de HDD. Alleen weet ik niet of je deze gewoon op de arcade kan aansluiten en of de Arcade voor de rest technisch gelijk is aan de Premium.

Ik zou voor een xbox360 arcade gaan. Je kan daarop gewoon je HDD aansluiten als ik het goed heb. De arcade heeft dacht ik ook nog 512mb geheugen ingebouwd. Dat maakt voorderest niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:06:
[...]

saladin79 werkt niet bij microsoft.

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 140372 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:10:
[...]

saladin79 werkt niet bij microsoft.
Ah, duidelijk... Nou, dan is er dus ook voorlopig geen argument omtrent de kans op defecten waarom iemand een Falcon zou moeten kopen.

• S2S

S2S

MAX3400 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:22:
[...]

Ah, duidelijk... Nou, dan is er dus ook voorlopig geen argument omtrent de kans op defecten waarom iemand een Falcon zou moeten kopen.
Nou die zijn er wel imo, een 65 nm chip geeft gewoon minder warmte af (minder warmte, minder de kans op defecten) en het feit dat het moederbord en heatsinks zijn aangepast zijn genoeg reden imo. De kans dat deze machines kapot gaan is namelijk kleiner geworden. En ze zijn natuurlijk stiller.

Zelfs een Zephyr is al een goede optie aangepast moederbord en extra heatsinks (ik heb de mijne nou een paar maanden) en hij is beduidend stiller en nog geen vastloper gehad (in geen enkel spel)

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 27-12-2007 08:37 ]

• MAX3400

MAX3400

@S2S: kweenie maar je bouwt een case op een aanname. En ondanks dat die aanname logischerwijs meer naar de waarheid zou neigen, zijn dit soort aannames dodelijk. Want ik zie het volgende week of over een paar weken alweer gebeuren dat eigenaren van een 65nm-built XB360 gaan lopen janken op het forum dat die retour Microsoft moet en daarbij gaan roepen dat Falcon dus helemaal niet zo stabiel is.

Veel defecten kunnen gebruikers niet eens troubleshooten en dus niet eens aanwijzen maar de correlatie tussen Falcon en defect is op dit moment een fragiele balans die alleen door tijd door kan slaan in het voordeel van Falcon (waarbij tijd > 2 jaar).

• S2S

S2S

Jij zegt dat ze iedere X360 kunnen kopen die ze willen. Omdat volgens jouw niet bewezen is dat de laatste versie beter is. (aanpassingen aan de sinks en mobo) Maar het feit is gewoon dat de Falcon de beste optie is (latere revisie waar MS echt wel wat dingen aan het verbeterd), kleinere chips is minder warmte (das geen aanname, das een feit) en minder warmte is altijd beter. Of dat de levensduur van de X360 verlengt is vooralsnog niet bewezen idd, maar je kan maar beter voor deze optie gaan, als je de keuze hebt ga je toch altijd voor de beste optie!.

Dus ik raad iedereen aan om een Falcon the kopen als deze naast andere versies in de winkel staat.
En dat mensen gaan roepen zie zie mijn Falcon is kapot, houd je toch wel op het internet. Er zal ook altijd een percentage kapot gaan dat is met de meeste elektronica zo. (mn Wii en PS3 zijn beide kapot gegaan, en ook zat andere electronica, allemaal binnen de garantie periode )

[ Voor 14% gewijzigd door S2S op 27-12-2007 10:13 ]

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 20:45
x0r schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:43:

Voor zover ik weet is garantie drie jaar en kun je hem nog laten repareren. Tenzij je hem zelf gemodificeerd hebt.

Technisch gezien zit er wel wat verschil tussen de arcade en premium versies en niet alleen qua HD, maar ook qua video-out bijv.

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/3821/xtabelversiespd7.jpg

Oh oh Mr. B, oh oh!

VincentG schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:15:
[...]

Voor zover ik weet is garantie drie jaar en kun je hem nog laten repareren. Tenzij je hem zelf gemodificeerd hebt.

Technisch gezien zit er wel wat verschil tussen de arcade en premium versies en niet alleen qua HD, maar ook qua video-out bijv.

[afbeelding]
Jij weet verkeerd ;)

De garantie van 3 jaar geldt alleen op de RROD, elk ander defect heeft 2 jaar garantie.

De Arcade heeft ook gewoon HDMI. Mits je dus een nieuwe koopt, net zoals met de premium.

Zou ook dom zijn van MS om de arcade geen HDMI te geven, moeten ze speciaal voor de arcade een tweede type moederbord blijven fabriceren, wat centjes kost. Het geld groeit ze niet op de rug ;)

Anoniem: 108824

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een Pro/Premium met Falcon en ik heb zo'n gevoel dat alle packs met Forza2 + Viva nog met de Zephyr moederbord is... Iemand die dit kan tegenspreken...?

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:12:
Had je de search gebruikt had je dit gevonden:
MochiGohan schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:51:
Goed nieuws, de uitlevering van arcade games is begonnen !

Ik heb net mijn 10 arcade games mogen ontvangen (brief priority verstuurd op 4 november)

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 20:04
MochiGohan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:25:
[...]

Had je de search gebruikt had je dit gevonden:

[...]
zeg er ook voor de anderen er bij
"13. Indien de door de deelnemer ingestuurde Inschrijving wordt toegelaten, zal zijn prijs binnen achtentwintig (28) dagen arriveren. Indien een deelnemer na die periode nog niets hebben ontvangen, dient hij of zij een email te sturen aan XBOXWINS@microsoft.com."

Anoniem: 108824 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:47:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een Pro/Premium met Falcon en ik heb zo'n gevoel dat alle packs met Forza2 + Viva nog met de Zephyr moederbord is... Iemand die dit kan tegenspreken...?
bundels = oude troep

algemeen bekend

• 6pack15
Ik heb net met bol.com gemaild. En als je een xbox 360 pro voordeelbundel besteld, en hoopt op een HDMI, dan MAG je hem ruilen als je een 'verkeerde' krijgt. Ik vind toch wel dat bol.com dit toch alltijd heeeell netjes regelt. Nog nooit problemen gehad met hun.

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 10:23

x0r

dus ik

Dus als ik alle bovenstaande replies op mijn vraag goed heb begrepen, kan ik dus met gerust hart een arcade met hdmi en falcon gaan zoeken in de MM.

Technisch zijn er dus geen verschillen tussen de arcade en pro/premium?

(en ja schijnbaar heb ik nog garantie, maar moet eigenlijk op korte termijn een vervanging hebben)

There can be only one.... en ik dan ??

Anoniem: 108824

En wat verstaan jij en zij onder "verkeerde"? Als je hiermee non-Falcon bedoeld: als het klopt wat Jasp0r zegt, dan kun je dus blijven omruilen....

Anoniem: 119903

Shit, vandaag net paar dagen geleden pro bundel besteld. Blijkbaar net de verkeerde versie dus zoals ik dat hier lees. Ik maak mij geen zorgen, mijn x box 360 komt wel op een koel plekje te staan.
Ik heb overigens die pack met Call of Duty 4 en Forza 2 besteld (ook alvast voor GTA IV). Ik moet alleen nog die wireless bridge erbij doen, maar dat moet ik eerst weer voor sparen (duur ding man, is daar geen alternatief voor?) Ik kan in ieder geval niet wachten ! :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 119903 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:29:
maar dat moet ik eerst weer voor sparen (duur ding man, is daar geen alternatief voor?)
Een kabel :+

Anoniem: 119903

Moet ik eerst weer een gat boren, ook geen zin in :P

Anoniem: 229468

Is in ieder geval wel weer wat goedkoper!

• 6pack15
Anoniem: 108824 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:28:
En wat verstaan jij en zij onder "verkeerde"? Als je hiermee non-Falcon bedoeld: als het klopt wat Jasp0r zegt, dan kun je dus blijven omruilen....
Onder een 'verkeerde' versta ik eentje zonder hdmi aansluiting. Die moederborden zal me een worst wezen, er zit toch garantie op. En dat geluid hoor ik toch niet, want me trommelvliezen zijn al lang doorgescheurd :P

• Muthas
  • Niet online
[...]

_O-

Gozer, jij bent echt niet helemaal goed snik :w Echt jouw posts in deze topicreeks, top man d:)b Eerst is meneer hartstikke tevreden met z'n xdoos, deze game top, die game top. Vervolgens wordt ie gebanned, resultaat: MS = ruk volgens uw woorden. Dan beginnen je bash Microsoft posts. Een tijdje later krijgt je nieuwe 360 van een vriend, die hem niet wilde hebben omdat ie geen zin had om hem op te sturen als hij kapot ging. Saladin blij, hij kan weer normaal posten in het Grote Xbox 360 topic. Alleen met zo'n irritante (misschien grappig bedoeld :? ) sarcastisch ondertoontje wat er op neer komt dat je MS nog steeds niet plezant vindt...

En nu, zeg je dat je Microsoft werkt. Realistisch jonge :> De lokale Intertoys zeker? Reparaties in de winkel? Je bedoeld dat ze zeggen: 'oh meneer, wacht uw maar even, dan ga ik even naar onze werkplaats en fix ik die 360 van u wel weer :7 ' waarna vervolgens die 360 wordt open geschroefd door een 22 jarige parttimer en zo ziet wat het probleem is? :X

Kijk, je mag van mij posten wat je wilt, daar kan ik je ook niet in beperken, maar ga asjeblieft niet met woorden als 'we' in de zin van Microsoft praten, alsof je dikke inside information hebt, want die heb je _niet_.

Tijd voor een nieuw deel :+ Wat vinden jullie de 360 game van dit moment die boven in de SP moet?

Anoniem: 244838

Muthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:01:
[...]

Tijd voor een nieuw deel :+ Wat vinden jullie de 360 game van dit moment die boven in de SP moet?
Assasin's Creed lijkt me? Uitgeroepen tot beste game van 2007 op een aantal sites en in een aantal magazines.

• 6pack15
jup, zeker assasins creed.. alhoewel ik viva pinata toch ook heel leuk zou vinde staan :P

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Anoniem: 244838 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:03:
[...]

Assasin's Creed lijkt me? Uitgeroepen tot beste game van 2007 op een aantal sites en in een aantal magazines.
Hell no! Halo 3! De gamereeks die de Xbox groot heeft gemaakt!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 20:45
Ach, AC is hier en daar wat overrated (onzin score van 99 in PU bijv.) en te veel gehyped. Kwam vlak voor de meeste peilingen uit, waardoor ie het snel goed doet. Kwam ie begin dit jaar uit, dan was ie echt niet uitgeroepen tot game of the year.

[ Voor 16% gewijzigd door VincentG op 27-12-2007 13:34 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als AC overrated is, is Halo 3 dat helemaal. AC is geen 99 waard, maari n mijn ogen zeker een wel een dikke 90. Het is origineel, mooi en heerlijk speelbaar. Mijn keus in ieder geval :)

GOTY is natuurlijk bioshock.

Mijn persoonlijke mening én het resultaat van officiele GOTY awards :). Aankondiging gedaan door Samual L. Jackson ;)
Beste game overall, beste shooter, beste 360 game, en nog iets.

Halo3 is zwaar overhyped, AC is goed spel, maar een GOTY game mag niet zó herhalend zijn als AC. Ondanks dat is het inderdaad nog wel goed te spelen :)

Wel grappig overigens: De ps3 heeft alleen iets gewonnen in de categorie 'beste PS3 spel' :D

Muthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:01:
[...]

_O-

Gozer, jij bent echt niet helemaal goed snik :w Echt jouw posts in deze topicreeks, top man d:)b Eerst is meneer hartstikke tevreden met z'n xdoos, deze game top, die game top. Vervolgens wordt ie gebanned, resultaat: MS = ruk volgens uw woorden. Dan beginnen je bash Microsoft posts. Een tijdje later krijgt je nieuwe 360 van een vriend, die hem niet wilde hebben omdat ie geen zin had om hem op te sturen als hij kapot ging. Saladin blij, hij kan weer normaal posten in het Grote Xbox 360 topic. Alleen met zo'n irritante (misschien grappig bedoeld :? ) sarcastisch ondertoontje wat er op neer komt dat je MS nog steeds niet plezant vindt...

En nu, zeg je dat je Microsoft werkt. Realistisch jonge :> De lokale Intertoys zeker? Reparaties in de winkel? Je bedoeld dat ze zeggen: 'oh meneer, wacht uw maar even, dan ga ik even naar onze werkplaats en fix ik die 360 van u wel weer :7 ' waarna vervolgens die 360 wordt open geschroefd door een 22 jarige parttimer en zo ziet wat het probleem is? :X

Kijk, je mag van mij posten wat je wilt, daar kan ik je ook niet in beperken, maar ga asjeblieft niet met woorden als 'we' in de zin van Microsoft praten, alsof je dikke inside information hebt, want die heb je _niet_.

lol :D
btw fijn dat je oplet want ik was het meeste al vergeten :D
maar positieve fud mag toch zeker? O-) ik zie dat iedereen doen in deze topics :z

ontopic: devil may cry moet er nog zeker in :) heeft devil may cry enige vorm van multiplayer? de vorige delen hadden dit niet en ik zou wel graag een live enabled versie willen spelen uiteraard :>

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
Anoniem: 119903 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:39:
[...]

Moet ik eerst weer een gat boren, ook geen zin in :P
Draadloze router/switch kopen en een netwerkbridge maken ? ;)

MochiGohan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:03:
[...]

Draadloze router/switch kopen en een netwerkbridge maken ? ;)
dat is de beste optie lijkt mij, via wifi'bridge' tevens minder lag dan de 100 euro microsoft wifi dongle.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 237666 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:27:
[...]

dat is de beste optie lijkt mij, via wifi'bridge' tevens minder lag dan de 100 euro microsoft wifi dongle.
En waar haal je dit wonderlijke feit vandaan?

router laat op die manier een lagere ping zien, ik vertouw de router hoor. btw google het of gebruik de search, is geen helpdesk hier :z

• pagani
  • Niet online
Nu draai je echt door in je n00b-geneuzel. Jij beweert iets en vervolgens moet ík het gaan zoeken 8)7

Laat ik in ieder geval de verdediging alvast inzetten: http://hardware.teamxbox....ss-Networking-Adapter/p2/

[ Voor 116% gewijzigd door pagani op 27-12-2007 14:46 ]

johnnyv.nl schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:37:
Nu draai je echt door in je n00b-geneuzel. Jij beweert iets en vervolgens moet ík het gaan zoeken 8)7
het is geen bewering, sla het arstechnica 360 forum erop na.
verschillende gamers hebben voor de bridge optie gekozen omdat ze teveel lag ondervonden. de lag blijft nog steeds meer dan met een kabel, maar in ieder geval stukken minder dan met de wifi dongle die microsoft zelf uitgeeft.

• pagani
  • Niet online
Neemt nog niet weg dat je iets beweert en ik het maar moet gaan opzoeken, dit blijft een forum en geen automatische bot die antwoordt dat je maar moet googelen.

I was able to connect from a basement to a wireless router found on the second floor. Signal strength had two, sometimes three bars filled of the entire four bar indicator and bandwidth was good enough to participate in multiplayer games.

As I mentioned several times, I’m still shocked about the adapter’s performance considering its small size and it almost seems like alien technology made its way into this adapter for it to perform so well.
wow dat is een erg wetenschappelijk artikel.
Laat ik in ieder geval de verdediging alvast inzetten
zucht, ik weet niet hoelang jij al op forums komt, maar het is echt geen gevecht hoor, sjesus..
iemand vroeg of een wifi bridge (niet via usb?) een betere optie was, ik gaf hier antwoord op.
als dit antwoord niet overeenkomt met de (beperkte) kennis die jij over dit onderwerp had, dan wil dit niet zeggen dat het ineens een gevecht is.
please ontopic weer..

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 237666 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:51:
[...]
zucht, ik weet niet hoelang jij al op forums komt, maar het is echt geen gevecht hoor, sjesus..
iemand vroeg of een wifi bridge (niet via usb?) een betere optie was, ik gaf hier antwoord op.
als dit antwoord niet overeenkomt met de (beperkte) kennis die jij over dit onderwerp had, dan wil dit niet zeggen dat het ineens een gevecht is.
Ik gok zo langer dan jij (sinds 1991), maar als ik om een bron vraag kun je daar gewoon op antwoorden. Dit is zoals gezegd een forum en geen frontpage voor google.

Anyways, ontopic.

Heb helaas de afgelopen week weinig tijd gehad om te spelen. Mass Effect gehaald maar maar een uur of drie kunnen spelen en m'n CoD4 rang is nou ook niet zo ver gestegen als ik hoopte :(

En dan komt GTA er al zo snel aan, ik heb meer vrije tijd nodig :P

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 27-12-2007 14:55 ]

Anoniem: 12316

Blijven we wel even lief voor elkaar? Ook na kerst wordt vriendelijkheid op prijs gesteld.

*knip* - zie mijn post hierboven

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 15:01 ]

• Muthas
  • Niet online
*knip* - zie de modbreak hierboven

Die wireless adapter is er al sinds de launch en is inderdaad duur, dat is al 100x besproken. Als alternatief kan je echter een wireless bridge gebruiken, maar dan heb je weer een extra apparaat en een extra stopcontact in gebruik. Dat die wireless adapter een hogere ping heeft als een [insert merk] wireless bridge is onzin, daar heb ik serieus nog nooit iemand in de bijna 45.000 posts over gehoord en ook reviews zijn positief.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 15:01 ]

Muthas schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:01:
[mbr]*knip* - zie de modbreak hierboven[/]

Die wireless adapter is er al sinds de launch en is inderdaad duur, dat is al 100x besproken. Als alternatief kan je echter een wireless bridge gebruiken, maar dan heb je weer een extra apparaat en een extra stopcontact in gebruik. Dat die wireless adapter een hogere ping heeft als een [insert merk] wireless bridge is onzin, daar heb ik serieus nog nooit iemand in de bijna 45.000 posts over gehoord en ook reviews zijn positief.
bij een 'wireless bridge' moet je erop letten dat de antenne goed is, dit aspect komt in (serieuze) reviews terug. de 360 wifi adapter heeft idd al van zichzelf een redelijk goede antenne, en het blijft gewoon de makkelijkste optie als je niet teveel wil instellen :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)