Anoniem: 237666 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:05:
[...]
leuk dat je het aanhaalt, ik werk inderdaad bij microsoft en ik kan bevestigen dat voor de 1.500.000 Falcons die tot nu toe geproduceerd zijn slechts 5% teruggekomen is, minder reparaties voor microsoft dus

overigens zijn in deze cijfers enkel de xboxen opgenomen die via ons aangemeldt worden, reparaties in de winkel zelf niet dus.
Gozer, jij bent echt niet helemaal goed snik

Echt jouw posts in deze topicreeks, top man

Eerst is meneer hartstikke tevreden met z'n xdoos, deze game top, die game top. Vervolgens wordt ie gebanned, resultaat: MS = ruk volgens uw woorden. Dan beginnen je bash Microsoft posts. Een tijdje later krijgt je nieuwe 360 van een vriend, die hem niet wilde hebben omdat ie geen zin had om hem op te sturen als hij kapot ging. Saladin blij, hij kan weer normaal posten in het Grote Xbox 360 topic. Alleen met zo'n irritante (misschien grappig bedoeld

) sarcastisch ondertoontje wat er op neer komt dat je MS nog steeds niet plezant vindt...
En nu, zeg je dat je Microsoft werkt. Realistisch jonge

De lokale Intertoys zeker? Reparaties in de winkel? Je bedoeld dat ze zeggen: 'oh meneer, wacht uw maar even, dan ga ik even naar onze werkplaats en fix ik die 360 van u wel weer

' waarna vervolgens die 360 wordt open geschroefd door een 22 jarige parttimer en zo ziet wat het probleem is?
Kijk, je mag van mij posten wat je wilt, daar kan ik je ook niet in beperken, maar ga asjeblieft niet met woorden als 'we' in de zin van Microsoft praten, alsof je dikke inside information hebt, want die heb je _niet_.
Tijd voor een nieuw deel

Wat vinden jullie de 360 game van dit moment die boven in de SP moet?