Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sensible World of Soccer heeft zijn eerste review: http://reviews.teamxbox.c...sible-World-of-Soccer/p1/

Moet erg leuk worden dus :) Hopelijk komt hij vandaag nog online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ferry34 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:12:
[...]
Dat mass effect, is dat een rpg of iets heel anders. Dat rpg is niks voor mij, maar ik geloof dat deze game toch anders is?
Beschouw het als een rpg shooter. Er zit wel héél veel verhaallijn en conversatie in, dus dat moet je wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:12:
[...]

Dat mass effect, is dat een rpg of iets heel anders. Dat rpg is niks voor mij, maar ik geloof dat deze game toch anders is?
Vooral in het begin is het verstandig om het niet puur als een shooter te spelen, want dan ga je geheid snel dood.
Ik ben nu level 58 en speel zonder al die throw, warp, en andere trucjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zijn de nieuwe 360s die nu te koop worden aangeboden (met Pinata en GoW) nu al stiller? Mijn Halo3 bundel console (HDMI Premium) is toch nog altijd luidruchtig, zeker qua fans (dat DVD lawaai maakt vind ik niet ZO erg, maar als ik films kijk of media doorblader wil ik een stille console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Heeft iemand al ervaring met de actie voor de HD DVD + 5 gratis HD DVD`S, ik heb vorige week alles op gestuurd. Maar ik heb helaas nog niets gehoord, vorige week dinsdag.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:08:
[...]

Als je ven op de pagina kijkt waar je je aanvraag heb gedaan dan zie je dat het minimaal 28 dagen duurt.
Daar heb je gelijk in, weer lekker klein maar goed bedankt.

[ Voor 46% gewijzigd door rafler op 21-12-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ook ff Prostreet uitgespeeld. Goeie game, maar wat mij een beetje tegenviel waren altijd die laatste races tegen die zogenaamde Kings van elke discipline. Ze waren écht veels te makkelijk, de raceday net voordat je het tegen zo'n King moet opnemen vondt ik altijd een stukje lastiger :? Ik had die grip king zelfs gelapt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rafler schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:58:
Heeft iemand al ervaring met de actie voor de HD DVD + 5 gratis HD DVD`S, ik heb vorige week alles op gestuurd. Maar ik heb helaas nog niets gehoord, vorige week dinsdag.
Als je ven op de pagina kijkt waar je je aanvraag heb gedaan dan zie je dat het minimaal 28 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realidolownor
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of de ontvangst van de MS Wireless Network Adapter (van 79 EUR) goed is?
Vaste verbinding heeft uiteraard de voorkeur maar dat is nu niet mogelijk. |:(

Ik zit aardig ver van mijn router vandaan en de wireless ontvanger van mijn pc heeft het weleens moeilijk, als deze adapter bij jullie al bekend staat om zwak ontvangst dan hoef ik deze(zwaar overprijsde) adapter niet aan te schaffen...en ga ik het via shared connection proberen.

Tnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

realidolownor schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:29:
Kan iemand mij vertellen of de ontvangst van de MS Wireless Network Adapter (van 79 EUR) goed is?

Ik zit aardig ver van mijn router vandaan en de wireless ontvanger van mijn pc heeft het weleens moeilijk, als deze adapter bij jullie al bekend staat om zwak ontvangst dan hoef ik deze(zwaar overprijsde) adapter niet aan te schaffen...en ga ik het via shared connection proberen.

Tnx ;)
Ik heb altijd perfect bereik gehad met dat ding. X360 stond beneden, router boven. Zaten heel wat deuren en muren tussen.
Maar het ligt ook een beetje aan je huis en waar de pijpen/leidingen zitten etc...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47

Tnx ;)
Wat ik heb begrepen is hij van uitstekende kwaliteit, maar hij is inderdaad enorm duur. Ik heb er zelf niks aan, dus ben bij wijze van spreke blij dat het er niet op zit (kabel is altijd beter), maar kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt als je geen keuze hebt. Feitelijk de enige accessoire waarvan ik vind dat hij er eigenlijk standaard op had moeten zitten. (Zelfs mijn Wii heeft het, dat wil wat zeggen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Perfect ding zelf. Doet het beter dan alle Wifi dingen die ik heb, zoals de dingen in mijn HP laptops. Nooit problemen, en geweldig prestaties.

En inderdaad overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt hij ook prima, erg goed ontvangst. Maar zoals gezegd, de ontvangst is natuurlijk erg afhankelijk van de kwaliteit van de router en de bouw van het huis.

Een vriend van mij heeft onlangs een nogal prijzige modem / router gekocht met de schijnbaar geweldige MIMO techniek (dan wel een Sitecom, maar goed) Hij heeft boven op zijn Xbox, pc of laptop echter totaal geen ontvangst als de modem / router beneden staat. Het is een splinternieuw huis waar gewoon geen enkel signaal door de muren lijkt te komen... Daarbij is hij nog afgezet door de vriendelijke MM hulpjes, ik zei nog: koop bij voorkeur een Linksys of Belkin router, maar geen Sitecom (modem had hij namelijk al). Waar zadelen ze hem mee op? Een Sitecom modem / router van 130 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realidolownor
  • Niet online
Ik neem de gok ga hem ff halen zo. Eindelijk na lange tijd weer online :)

Oud huis in rotterdam dus de houten vloeren moeten iets meer signaal doorlaten anders verplaats ik de xbox wel beetje.

Als die het goed doet kan ik volgende week elke ochtend online ontnuchteren. ;)
Thanks

[ Voor 54% gewijzigd door realidolownor op 21-12-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:55:
Perfect ding zelf. Doet het beter dan alle Wifi dingen die ik heb, zoals de dingen in mijn HP laptops. Nooit problemen, en geweldig prestaties.

En inderdaad overpriced.
Inderdaad wat aan de dure kant, maar hij functioneert ook hier perfect, zit 1 verdieping tussen de router en de xbox 360, en nog wat deuren etc, maar ontvangst is prima, beter dan de wireless ontvanger van m'n PC (maar das een cheapo ontvanger :P ).
M'n router is een Netgear

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:24:
Sensible World of Soccer heeft zijn eerste review: http://reviews.teamxbox.c...sible-World-of-Soccer/p1/

Moet erg leuk worden dus :) Hopelijk komt hij vandaag nog online.
Ik hoop het ook, wat heb ik dat spel suf gespeeld op de Amiga :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Wifi is trouwens op veel plekken voor een euro of 60-65,- te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realidolownor
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:01:
Ik denk dat MS het hier niet mee eens is, en tot nu toe hem ik hem overal voor dezelfde prijs zien liggen, maar als je me tip kan geven. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of jullie er last van hebben ofzo? ik heb mijn xbox al ongeveer 3 maanden met HDMI.

Mijn game's werken niet zo goed denk ik, ik heb gewoon AA en elke spel is gewoon echt LELIJK.
de Demo Frontlines: fuel of War was gewoon BF2 op LOW.
Al mijn game's hebben gewoon geen AA,
- Halo 3 (daar hoor ik dat dat spel gewoon lelijk is)
- Saint RoW (beetje AA)

Of ligt het aan de demo zelf, dat daar geen AA op zit? (omdat het een demo is)

Weet iemand waarom?

Ik speel op mijn 'Gaming monitor of the year 2006' Samsung 931C 1280x1204 VGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:19:
Ik weet niet of jullie er last van hebben ofzo? ik heb mijn xbox al ongeveer 3 maanden met HDMI.

Mijn game's werken niet zo goed denk ik, ik heb gewoon AA en elke spel is gewoon echt LELIJK.
de Demo Frontlines: fuel of War was gewoon BF2 op LOW.
Al mijn game's hebben gewoon geen AA,
- Halo 3 (daar hoor ik dat dat spel gewoon lelijk is)
- Saint RoW (beetje AA)

Of ligt het aan de demo zelf, dat daar geen AA op zit? (omdat het een demo is)

Weet iemand waarom?

Ik speel op mijn 'Gaming monitor of the year 2006' Samsung 931C 1280x1204 VGA
Geen id waar het aan zou liggen. En andere spellen dan deze 3? want dit zijn namelijk niet de mooiste games die er zijn, dus dan kan het nog zijn dat er iets mis is of dat je gewoon te hoge verwachtingen hebt. Download anders even wat andere demo's zoals bioshock of ace combat 6 ofzo. Dit zijn wel mooie games, en als je die lelijk vind is er volgens mij idd iets mis met je hardware opstelling... of je hebt echt te hoge verwachten van je 360 :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
PWM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:01:
nog veels te duur voor iets wat ingebouwd had moeten zijn :z

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnekort Call of duty 4 halen, heeft dat wel mooie graphics dan?

Dan download ik de demo van bioshock wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:36:
[...]

nog veels te duur voor iets wat ingebouwd had moeten zijn :z
Volgens mij heb jij niet echt opgelet dus dan nogmaals een keer; Microsoft verkoopt de console met verlies om hierna winst te maken met de add-ons/gadgets/games

Vandaar ook dat dat wifi ding en de HDD overpriced zijn, daar moeten ze de winst op maken om het verlies van de console te compenseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:36:

Call of Duty heeft zeer zeker mooie graphics :), en heeft zelfs nog een sterke gameplay!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

realidolownor schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat MS het hier niet mee eens is, en tot nu toe hem ik hem overal voor dezelfde prijs zien liggen, maar als je me tip kan geven. d:)b
Ik zal eens kijken, heb die van mij destijds voor 59,- bij de MM weggetrokken. www.gcshop.nl heeft hem iig voor 65,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:42:
[...]

Call of Duty heeft zeer zeker mooie graphics :), en heeft zelfs nog een sterke gameplay!
Precies,en heel erg verslavend,als ik aan het spelen ben kan ik niet meer stoppen,ik wil gewoon door.
En die punten maken het nog moeilijker om te stoppen.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er geen demo is van CoD4,

iig ik download nu bioschok., ff kijken hoe daar de graphics zijn

/edit; ik heb net de demo van kane & lynch gespeeld, en daar was wel AA. Dus het lag aan de spel zelf (demo frontlines fuel of war) wat een kats lelijk spel zeg.

toch download ik nu ff bioschok, 50% :+

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

W1ckeD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:59:
[...]

Precies,en heel erg verslavend,als ik aan het spelen ben kan ik niet meer stoppen,ik wil gewoon door.
En die punten maken het nog moeilijker om te stoppen.
alleen na het uitspelen weinig replay waarde.. gelukkig is het multiplayer ook nog erg leuk!
maar met de graphics en gameplay zit t idd helemaal goed.. moet bioshock trouwens nog steeds uitspelen.. beetje vergeten na CoD en Asassins Creed...

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Voor mij moeten shooters het toch wel hebben van de single player. Vind er geen zak aan online. Ja, ik zuig. Weet ik. Maar ik heb geen tijd om uren te oefenen. Wil gewoon ff lekker knallen, en dat gaat in single player veel beter dan online :)
Nee, shooters had ik geen Gold voor hoeven hebben. Hehehe.

Maar replayability van COD4 is dus niet geweldig begrijp ik? Waarom niet? Strakke, fixed storyline of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
UltraSub schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:16:
Voor mij moeten shooters het toch wel hebben van de single player. Vind er geen zak aan online. Ja, ik zuig. Weet ik. Maar ik heb geen tijd om uren te oefenen. Wil gewoon ff lekker knallen, en dat gaat in single player veel beter dan online :)
Nee, shooters had ik geen Gold voor hoeven hebben. Hehehe.

Maar replayability van COD4 is dus niet geweldig begrijp ik? Waarom niet? Strakke, fixed storyline of wat?
Ach, voor games als halo hoef je nou niet bepaald een ster voor te zijn. :D Gewoon een mini gun pakken en lekker raggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:01:
Jammer dat er geen demo is van CoD4,

iig ik download nu bioschok., ff kijken hoe daar de graphics zijn

/edit; ik heb net de demo van kane & lynch gespeeld, en daar was wel AA. Dus het lag aan de spel zelf (demo frontlines fuel of war) wat een kats lelijk spel zeg.

toch download ik nu ff bioschok, 50% :+
Ben benieuwd naar je bevindingen nadat je wat meer games heb geprobeerd (onder andere dus inderdaad Bioshock :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:06:
[...]

Ben benieuwd naar je bevindingen nadat je wat meer games heb geprobeerd (onder andere dus inderdaad Bioshock :))
Bioschok.... okay. O MY GOD.
Ik heb net de demo gedownload, beste graphics ooit die ik in mijn leven gezien heb ;p
Ik wist niet eens dat ze bestonden :+ AA was perfect! iig speelbaar, en niet zo lelijk als halo 3 enzo.

Maar dat speel heeft geen multiplayer anders had ik 'm gekocht, toch dan maar CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
halo3 lelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik dacht precies hetzelfde :D
die gast heeft echt talent voor understatement, niet normaal.
Ik was laatst halo 3 aan het spelen, komt een neefje erbij. "huh hoe kom je aan dat wapen?? wat welk level is dit??" toen ik vroeg waarom hij zulke vragen stelde werd alles ineens duidelijk...
hij dacht dat ik halo2 zat te spelen :') ik heb hem toen een half uur lang moeten uitleggen waarom de graphics zo barslecht zijn, dat het de eerste game van bungie op de 360 is, en dus een 1e generatie spel, en dat het niet eerlijk was om een vroege, gerushte game te vergelijken met zulk moois als bioshock of gears of war. maar hij bood wel zijn excuses aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:28:
[...]

Ik heb net de demo gedownload, beste graphics ooit die ik in mijn leven gezien heb ;p
Ik wist niet eens dat ze bestonden :+ AA was perfect! iig speelbaar, en niet zo lelijk als halo 3 enzo.

Maar dat speel heeft geen multiplayer anders had ik 'm gekocht, toch dan maar CoD4.
Wel bijzonder dat je je gehele spelbeleving laat afhangen van de volgens jou wle of niet voldoende aanwezig zijnde AA. Vind ik rot voor je eerlijk gezegd. Je zou mee rplezier hebben als je je er niet zo op dood staarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
VET filmpje van NINJA GAIDEN II

http://www.gametrailers.com/player/29157.html

Krijg echt zin in het spel als ik dat zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:17:
[...]

Wel bijzonder dat je je gehele spelbeleving laat afhangen van de volgens jou wle of niet voldoende aanwezig zijnde AA. Vind ik rot voor je eerlijk gezegd. Je zou mee rplezier hebben als je je er niet zo op dood staarde.
Dat klopt, maar daar kan ik niks aan doen. AA is voor mij heel belangrijk.
Ik kan nooit een spel op mijn pc spelen zonder AA, al moet het op low, er moet minimaal 4x AA op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:28:
[...]

Erg grappig hoe subjectief mensen kunnen zijn, want ik zal je is wat leuks verklappen. Bioshock heeft ook geen AA :+ Bioshock is een UE3 game en die hebben geen AA op de consoles.

[ Voor 52% gewijzigd door S2S op 21-12-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:36:

Ik vond m grafisch behoorlijk mooi, wel een hele korte game hoor (de SP) en ik ben normaal gesproken niet de snelste. De scene waarin je heel even de president bent van dat land met die moslimterroristen en je dan in een oude mercedes wordt gegooid en dan een stuk gaat rijden terwijl je gewoon om je heen kan blijven kijken...alsof je in een speelfilm zit!

Assasins Creed is grafisch nog mooier, vooral de hdr-lighting is adembenemend.De eerste dagen vol ongeloof gespeeld. Helaas wordt de game-play aan t einde wat eentonig, maar hij is in ieder geval niet kort.

Ace Combat vind ik grafisch helemaal geweldig, maar je moet wel van vliegtuigen enzo houden. De replays van jouw acties zijn mooier dan Top Gun (en die heb ik 3x in de bioscoop gezien destijds :) )

Bioschock vind ik grafisch niet heel erg mooi, de tekenstijl is wel bijzonder. Maar ik heb m al weken niet meer gespeeld, toch niet interessant genoeg.

Halo 3 heb ik 2x een half uur gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 21-12-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Wat later maar bedankt heren! :) Ik heb bij de constatering mijn Xbox ook niet geregistreerd, ben nu dus hard aan het nadenken wat ik als gamertag moet gebruiken om te kunnen registreren :P
Hen3s schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:32:
[...]

Ik zie dit ook niet als fraude; ik heb hetzelfde probleem gehad. En dus WEL mijn MSN account gebruikt voor de gamertag. Had ik NIET moeten doen; heb zelfs amerikaanse helpdesks aan de telefoon gehad. Maar geen pardon; kunnen ze niet veranderen.

Ik weet wel dat je (indien je nog geen echte factuur dingen hebt gedaan) - je in je MSN account je land kan veranderen in je instellingen (gaat een paar dagen overheen - maar die melding krijg je wel).

Misschien dat dat je oplossing is (ik was te laat daarmee - ik kwam erachter nadat ik de koppeling al had gemaakt). Indien dit je oplossing niet is; veel succes met bellen etc. = en mocht het je telefonsch wel lukken - houdt me op de hoogte = want ik wil dolgraag mijn oude gamertag gebruiken.
sekeroglan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:37:
[...]

Als je al op Live heb geregistreerd met je Amerikaanse account, dan kan je dat niet meer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hallo,

Ik heb zonet mijn gamertag veranderd (Ja 800pt ;() en toen ik Saints Row even wou spelen kreeg ik een error dat mijn GamerTag "niet valid" meer was en kon dus geen storage device kiezen.

Toen ik terug kwam in het dashboard kon ik ineens niks meer met mijn gamertag en nu wil ik hem dus via xbox live recoveren.

Na een paar keer proberen lukt het nog steeds niet en elke keer zodra die bezig is met recoveren krijg ik deze melding:

"Can't sign in to Xbox LIVE. Make sure your storage device is connected and that you are connected to the Internet.

8007065B:0"

Ik heb mijn profiel al van mn hdd verwijdert en alle unfinished downloads verwijderd maar hij werkt nog steeds niet }:|
De poorten 88 en 3074 zijn ook gewoon doorverwezen naar mn xbox

Zeg me alsjeblieft dat iemand hier een oplossing weet.

P.S.
Als ik inlog op Xbox.com staat mijn oude gamertag er nog ;(

[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 21-12-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt een hele vieze k*tstreek van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Inderdaad ja :{
Misschien dat die er gewoon even over doet, en dat de cache vernieuwd moet worden o.i.d. maar anders ga ik toch echt Xbox support bellen en mijn 800pt en gamerpoints+achievements terug eisen }:| }:| }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 01:14:
Wat een crap-opmerking weer... |:(

/topic warning, vriendelijk blijven-modus :

Wat een misplaatste opmerking weer :>

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 22-12-2007 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 01:14:
:?
TwyLight schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:50:
Hallo,

...............
tekst
...............
Wacht het gewoon een dagje af, grote kans dat het dan wel goed zit.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:14:
[...]
ik heb hem toen een half uur lang moeten uitleggen waarom de graphics zo barslecht zijn, dat het de eerste game van bungie op de 360 is, en dus een 1e generatie spel, en dat het niet eerlijk was om een vroege, gerushte game te vergelijken met zulk moois als bioshock of gears of war.
wahahaha Gears of War was een 1st gen game... en Halo3 gerusht? vroeg? delay delay delay... en dan nog een crapspel uitbrengen

haha het zijn gewoon prutsers eerste klas daar bij Bungie,nogal logisch dat MS weinig waarde hecht aan hun exclusiviteit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Vraagje mensen, ik ben naar verlenging op zoek voor mijn Live, maar ik wil dat weer via Ebay kopen, omdat je dan richting de 42-44 EUR gaat. Welke regio's zijn geschikt voor de NL 360? Kan ik een UK card gebruiken of niet? Ik zie daar namelijk goede prijzen voor.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 10:18:
[...]

wahahaha Gears of War was een 1st gen game... en Halo3 gerusht? vroeg? delay delay delay... en dan nog een crapspel uitbrengen

haha het zijn gewoon prutsers eerste klas daar bij Bungie,nogal logisch dat MS weinig waarde hecht aan hun exclusiviteit.
Dat scrapspel scoort wel hoog. Misschien leuk om te weten dat het niet altijd de graphics zijn die bepalen of een spel goed is of niet. Halo 1 was ook niet oogverblindend voor zijn tijd, het is de gameplay die het hem doet. Helaas voor de boe roepers moeten we op basis van scores concluderen dat Halo 3 een goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Armada schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:55:
Vraagje mensen, ik ben naar verlenging op zoek voor mijn Live, maar ik wil dat weer via Ebay kopen, omdat je dan richting de 42-44 EUR gaat. Welke regio's zijn geschikt voor de NL 360? Kan ik een UK card gebruiken of niet? Ik zie daar namelijk goede prijzen voor.
We wat duurder dan 44,-, maar wel zonder zorgen: http://www.gcshop.nl/product.php?id=1987

49,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:03:
[...]

We wat duurder dan 44,-, maar wel zonder zorgen: http://www.gcshop.nl/product.php?id=1987

49,- :)
Thanks! Die zag ik niet op budgetgaming staan. Is natuurlijk wel 51,50 inclusief verzendkosten. Wat mij betreft mogen ze trouwens daar het pak openscheuren en de code mailen....

Ergens doet het wel weer pijn om die 50 EUR af te tikken voor iets dat ik af en toe gebruik, ipv een spel. Het probleem echter met bijvoorbeeld maand prepaid kaartjes (als die bestonden), is echter dat je dan voor elke gamesessie je moet afvragen of je in de komende tijd echt zoveel gebruik gaat maken dat dat 7 EUR waard is. Als zoiets al loopt dan speel je on-line wanneer je zin hebt...

Tijd voor Xbox Live om gratis te gaan worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog steeds niet begrijp, want de meest bandbreedte zal opgeslokt worden met het downloaden van demo's en dat krijgen silver abonnees ook. Dus waar mijn geld naartoe gaat (ja MS, duh, maar welke investeringen zij daarvoor doen, die specifiek voor de gold gebruikers zijn :? )....

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tnx ;)
Om even terug te komen op de wifi adapter, zit er op de xbox een beveiliging dat je alleen de wifi module van microsoft kan gebruiken ipv een usb wifi stick van een willekeurig merk?
Zit zelf ook te denken aan de MS wifi module maar 79 euro is echt duur voor zo'n dingetje.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Fietsbel schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:30:
[...]

Om even terug te komen op de wifi adapter, zit er op de xbox een beveiliging dat je alleen de wifi module van microsoft kan gebruiken ipv een usb wifi stick van een willekeurig merk?
Zit zelf ook te denken aan de MS wifi module maar 79 euro is echt duur voor zo'n dingetje.
De Xbox heeft geen drivers voor andere merken aan boord en ik heb nog nergens gelezen van iemand die ze er op heeft gekregen. Volgens mij kun je nu alleen een andere wireless gebruiken als je naast je xbox bijvoorbeeld een Linksys router zet en die bridged oid. Dat is althans wat ik er toendertijd van kon terugvinden. Een ander merk wireless adapator is hier geen succes geworden in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Fietsbel schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:30:
[...]

Het is maar goed dat we nu de euro hebben, want je moet er toch niet aan denken dat je 180 gulden voor zo'n ding zou moeten betalen... Oeps... te laat! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Hoera mijn xbox heeft het na 2 jaar eindelijk ook eens begeven.
Was al bijna bang dat ik buiten de boot ging vallen. :/

Had al sterk het vermoeden omdat laatste weken al enkele keer enge rode ringen zag maar na restart deed hij het meestal wel, maar vandaag is het dan echt zo ver.

Dan nog maar snel wat PS3 games halen anders wordt het komende weken vervelen achter de tv. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Albinoraptor schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:27:
Hoera mijn xbox heeft het na 2 jaar eindelijk ook eens begeven.
Was al bijna bang dat ik buiten de boot ging vallen. :/

Had al sterk het vermoeden omdat laatste weken al enkele keer enge rode ringen zag maar na restart deed hij het meestal wel, maar vandaag is het dan echt zo ver.

Dan nog maar snel wat PS3 games halen anders wordt het komende weken vervelen achter de tv. :P
Mja achter de tv, lijkt me ook, kabels enzo.. erg saai :+ (voor de tv lijkt me leuker)
Maar is lullig voor je zo voor kerst, kun je ook nog is lang wachten tot je hem terug hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 22:24
Vraagje

Ik ken play-asia, maar zijn er ook nog goedkope andere (nederlandse) sites, die met play-asia kunnen concurreren?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

www.budgetgaming.nl

En nee, veel is niet goedkoper hier dan in het buitenland. Maar ja, veel mensen vergeten bepaalde dingen (belastingen etc) en kopen dus net zo makkelijk hier.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
MAX3400 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:45:
www.budgetgaming.nl

En nee, veel is niet goedkoper hier dan in het buitenland. Maar ja, veel mensen vergeten bepaalde dingen (belastingen etc) en kopen dus net zo makkelijk hier.
he, bedankt

play-asia is toch wel aardig goedkoop. Dus als je bijv de air economy bubble neemt, (kost iets van 2 euro verzkosten). Komt er dan nog wat bij in nederland zelf ofzo ? of blijft het gewoon bij de prijs van het spel+de verzndkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

6pack15 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:09:
[...]

he, bedankt

play-asia is toch wel aardig goedkoop. Dus als je bijv de air economy bubble neemt, (kost iets van 2 euro verzkosten). Komt er dan nog wat bij in nederland zelf ofzo ? of blijft het gewoon bij de prijs van het spel+de verzndkosten
Hangt er helemaal vanaf of de belasting het pakketje tegenhoudt of niet. Als ze hem tegenhouden kost het je € 10,- extra voor invoerrechten etc.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Hoeft niet. :) Je kan vragen of ze de prijs op pakket halveren. Dan is prijs vaak onder grens om invoersrechten over te hoeven te betalen. Nadeel is dat als game verdwijnt je ook maar de helft terug krijgt van play asia. Maar aangezien ik nog nooit problemen gehad heb met pakketje heb ik dat risico er voor over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ben vandaag begonnen aan CoD 4 en wel te verstaan: online! :D
Offline gameplay wil ik bewaren voor een andere keer..
Maar goed ik ben zojuist geranked naar 7 maar iemand vertelde mij dat er een snellere manier was om te ranken. Ik speel alleen deathmatch - open for all. Wie kan mij helpen aan een sneller ranking manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Dennahz schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:11:
[...]

Hangt er helemaal vanaf of de belasting het pakketje tegenhoudt of niet. Als ze hem tegenhouden kost het je € 10,- extra voor invoerrechten etc.
Ohke, bedankt. dan weet ik het even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm iemand hier al es meegemaakt dat je xbox360 alle electriciteit in huis ontregelt?

Ik zat laatst te gamen hier (heb getuigen dus ik ben niet gek aan t worden) en na een paar uurtjes sprong opeens het scherm op zwart, kerstboom uit, staande lamp begon te flikkeren en bleef flikkeren.

Ik dacht: kortsluiting ergens; dus ik roep op mijn vriendin: wat was jij aan t doen boven? Maar dat was het dus niet. Tegelijktertijd zag ik 3 rode lampjes knipperen op mijn xbox. Er was ook nergens in de 'echte' phusebox iets kapot of omgesprongen. Aangezien alle apparaten verder gewoon weer meteen aan waren en mijn xbox rode lampjes vertoonde en de voeding niet groen was ga ik ervanuit dat er daar iets misging. Voeding voelde overigens absoluut niet heet aan, beetje lauw.

Of we zijn bezocht door entiteiten uit een andere dimensie, kan dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Phusebox schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:30:
ehm iemand hier al es meegemaakt dat je xbox360 alle electriciteit in huis ontregelt?

Ik zat laatst te gamen hier (heb getuigen dus ik ben niet gek aan t worden) en na een paar uurtjes sprong opeens het scherm op zwart, kerstboom uit, staande lamp begon te flikkeren en bleef flikkeren.

Ik dacht: kortsluiting ergens; dus ik roep op mijn vriendin: wat was jij aan t doen boven? Maar dat was het dus niet. Tegelijktertijd zag ik 3 rode lampjes knipperen op mijn xbox. Er was ook nergens in de 'echte' phusebox iets kapot of omgesprongen. Aangezien alle apparaten verder gewoon weer meteen aan waren en mijn xbox rode lampjes vertoonde en de voeding niet groen was ga ik ervanuit dat er daar iets misging. Voeding voelde overigens absoluut niet heet aan, beetje lauw.

Of we zijn bezocht door entiteiten uit een andere dimensie, kan dus ook
zal hoogst waarschijnlijk overbelasting van het stroomnet in je huis zijn. of je moet wat krachtigere stroomsterkte aanvragen. hoeveel elektrische apparaten had je aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

amoi schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:11:
[...]
zal hoogst waarschijnlijk overbelasting van het stroomnet in je huis zijn. of je moet wat krachtigere stroomsterkte aanvragen. hoeveel elektrische apparaten had je aangesloten.
Voor een xbox 360 moet je bijna een drie fasen net hebben en een mini kern-reactor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb weer 's wat. Ik zet net m'n Xbox aan en zie op Marketplace dat Speedball 2 Deluxe uit was. Gelijk gekocht natuurlijk. Heerlijk spel.

MAAR HOE SAVE JE!!?? Ik heb gelijk in 1 ruk de eerste divisie (promotie van 4 naar 3) uitgespeeld en toen gestopt. Maar ik heb kennelijk niet gesaved... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:14:
[...]

Voor een xbox 360 moet je bijna een drie fasen net hebben en een mini kern-reactor ;)
valt wel mee

oude voedig is 203W geloof ik? zal misschien 1.5A of iets meer uit het lichtnet trekken, kan je toch 9 of 10 360's op één groep :)

Ik had wel, als reactie op 3 posts hier boven, dat m'n pc begon te schokken als ik mn 360 in zelfde stekkerblok deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
spaceboy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:17:
Ik heb weer 's wat. Ik zet net m'n Xbox aan en zie op Marketplace dat Speedball 2 Deluxe uit was. Gelijk gekocht natuurlijk. Heerlijk spel.

MAAR HOE SAVE JE!!?? Ik heb gelijk in 1 ruk de eerste divisie (promotie van 4 naar 3) uitgespeeld en toen gestopt. Maar ik heb kennelijk niet gesaved... :(
In het origineel was er geloof ik een 'SAV' knop links of rechtsboven in het menu waar je je team managed. Maar nu moet ik heel diep graven in mijn geheugen (Was rond 1992 of zo dat hij uit kwam op de Amiga?). Goede kans dat die interface 1 op 1 is overgenomen, maar ik heb het spel nog niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 06:17:
[...]

valt wel mee

oude voedig is 203W geloof ik? zal misschien 1.5A of iets meer uit het lichtnet trekken, kan je toch 9 of 10 360's op één groep :)

Ik had wel, als reactie op 3 posts hier boven, dat m'n pc begon te schokken als ik mn 360 in zelfde stekkerblok deed.
ik denk dat je wel iets van 15 360's kan aansluiten op 1 groep, want 3800/230=16.5A xbox gebruikt 203/230=0.8A hij zal waarschijnlijk teveel apparaten aan hebben staan op 1 groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Phusebox schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:30:

Jup, zelfde hier gisterenavond. Bij ons was het gewoon een stroomstoring. Ik weet, vrij onbekend in Nederland maar toch gebeurt het :) Had het wel even benauwd toen ik dat ding met z'n drie rode lampjes zag knipperen, maar geen probleem verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op zondag 23 december 2007 @ 09:16:
[...]

ik denk dat je wel iets van 15 360's kan aansluiten op 1 groep, want 3800/230=16.5A xbox gebruikt 203/230=0.8A hij zal waarschijnlijk teveel apparaten aan hebben staan op 1 groep
Net zoals de voeding in je PC is de voeding van de 360 niet 100% effectief, als de jouwe dat wel is kan je veel geld verdienen :P
De 203W is het uitgangs DC vermogen op 12V (gaan dus behoorlijk lompe stromen lopen, daarom is de kabel zo dik! ), ingangsvermogen zal wat hoger liggen. Maar idd 50% rendement is misschien wat laag, ook al is het van microsoft ;)

maargoed, 360 verbruik valt in ieder geval best mee. In een standaard dell zit een 300W voeding ofzo, een gaming station op 200W of zelfs 175W voor de falcon, is best netjes

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

wow gisteren waarschijnlijk rode lampjes dag. Hoewel het bij mij kwam omdat ik de hd composiet/nent kabel niet goed had aangesloten. |:(

tevens eindelijk gisteren swos kunnen spelen (trial) verbaasd me dat er nog niemand hier het genoemd heeft!
Mijn eerste indruk was echt....damn joypad is zo anders dan een joystick (speelde het spel vroegah altijd op de amiga en pc met een suzo pro competion _/-\o_ ) dit ga ik nooit leren. nu een hele zooi wedstrijden later gaat het toch al een stukkie beter. Omdat iedereen dit probleem online gaat hebben ga ik het spel toch maar wel kopen.
Verder vind ik het enorm jammer dat de namen aangepast zijn, zodat ze een paar letters van hun orgineel afwijken, en let wel, het orgineel van 10 jaar geleden, heb nog niet met nederland mogen spelen, maar duitsland heeft gewoon Jurgen Klinsman Klunsman in de spits staan .
In de ultieme wereld had mijn ouwe prof comp joystickie een x-doos plug en waren de namen gewoon degene die nu speelden dan had ik de paar letters afwijking wel getrokken. Ach misschien mogen we de namen wel editten in de full mode :)

Oh en het water effect als je scoort slaat ook helemaal nergens op, maar dat zou ook uit moeten kunnen in de full..

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ik heb onlangs de dvd drive van mijn xbox laten vervangen en nu kan ik niet meer op live komen. Alle andere instellingen kloppen wel en ik kan mijn pc's ook benaderen. Zou het probleem door de verandering in de configuratie veroorzaakt kunnen worden of moet ik ergens anders zoeken?

Een nieuwe account aanmaken werkt ook niet. Ik krijg gelijk de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en of ik de instellingen wil testen. Ik wil online komen om de nieuwste firmware te installeren. Is er trouwens een manier om deze op een cd te branden en zo te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavi schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:37:
Ik heb onlangs de dvd drive van mijn xbox laten vervangen en nu kan ik niet meer op live komen. Alle andere instellingen kloppen wel en ik kan mijn pc's ook benaderen. Zou het probleem door de verandering in de configuratie veroorzaakt kunnen worden of moet ik ergens anders zoeken?

Een nieuwe account aanmaken werkt ook niet. Ik krijg gelijk de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en of ik de instellingen wil testen. Ik wil online komen om de nieuwste firmware te installeren. Is er trouwens een manier om deze op een cd te branden en zo te installeren?
dvd drive laten vervangen door Microsoft? ja - bel hun. nee - grote kans dat je console is gebanned vanwege de mod, maar dit zou je wel ergens bij het testen van de connectie tegen moeten komen dacht ik.
Als je hem hebt laten ombouwen dan heb je dikke pech denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
amoi schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:11:
[...]
het enige wat op die groep aangesloten was en aanstond waren een LCD TV 37", Xbox360, surround set, 2 spotjes en een kerstboom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

SeamusXanthus schreef op zondag 23 december 2007 @ 08:59:
[...]

In het origineel was er geloof ik een 'SAV' knop links of rechtsboven in het menu waar je je team managed. Maar nu moet ik heel diep graven in mijn geheugen (Was rond 1992 of zo dat hij uit kwam op de Amiga?). Goede kans dat die interface 1 op 1 is overgenomen, maar ik heb het spel nog niet gekocht.
Haha, ja sterk. Dat had ik ook al gegraven. Heb dit spel helemaal stuk gespeeld (op de pc dan, maar daar had je ook die SAV knop, was volgens mij nog in de GYM ook). Maar de interface is niet 100% overgenomen. Heb ondertussen gemerkt, dat ondanks dat je niet echt expliciet saved, hij toch het spel bewaart.

Ga 'm als de sodemieter kopen trouwens man! Werelds spel. En in tegenstelling (volgens mij) tot het origineel heb je nu 4 divisies. Ik ben net weer gepromoveerd. 3 uur non-stop gespeeld van divisie 4 naar divisie 1. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:55:
[...]

dvd drive laten vervangen door Microsoft? ja - bel hun. nee - grote kans dat je console is gebanned vanwege de mod, maar dit zou je wel ergens bij het testen van de connectie tegen moeten komen dacht ik.
Als je hem hebt laten ombouwen dan heb je dikke pech denk ik.
Niet door Microsoft omdat het apparaat 2e hands is. De drive heb ik laten vervangen omdat de originele defect was. En ik weet zeker dat het niet gebanned is omdat ik nooit zo'n melding heb ik gezien. Ik ben bang dat het komt door het feit dat de configuratie niet meer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 01:30:
[...]

:?

[...]

Wacht het gewoon een dagje af, grote kans dat het dan wel goed zit.
Nog steeds niet :'( }:|

Weet iemand echt geen oplossing op mijn probleem?:
TwyLight schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:50:
Hallo,

Ik heb zonet mijn gamertag veranderd (Ja 800pt ;() en toen ik Saints Row even wou spelen kreeg ik een error dat mijn GamerTag "niet valid" meer was en kon dus geen storage device kiezen.

Toen ik terug kwam in het dashboard kon ik ineens niks meer met mijn gamertag en nu wil ik hem dus via xbox live recoveren.

Na een paar keer proberen lukt het nog steeds niet en elke keer zodra die bezig is met recoveren krijg ik deze melding:

"Can't sign in to Xbox LIVE. Make sure your storage device is connected and that you are connected to the Internet.

8007065B:0"

Ik heb mijn profiel al van mn hdd verwijdert en alle unfinished downloads verwijderd maar hij werkt nog steeds niet }:|
De poorten 88 en 3074 zijn ook gewoon doorverwezen naar mn xbox

Zeg me alsjeblieft dat iemand hier een oplossing weet.

P.S.
Als ik inlog op Xbox.com staat mijn oude gamertag er nog ;(
Op Xbox.com staat nog stééds mijn oude GamerTag }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn maand trial van de Xbox Live Gold zit er al een tijdje op en ik wilde dit weekend juist graag tegen iemand spelen. Ik heb de spellen PGR4, PGA 2008 en Fifa 2008 gekocht, maar hier zit zover ik zie geen 24/48 uurs trial bij, kan dat kloppen kijk ik zo scheel :P
Waar zou ik dat aan moeten herkennen, een apparte voucher of staat het vermeld op de verpakking/boekje ?

Zijn er nog andere manieren om aan een enkele trial te komen of niet ? Anders deze week maar naar de winkel gaan voor een abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Psychokiller schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:33:
Mijn maand trial van de Xbox Live Gold zit er al een tijdje op en ik wilde dit weekend juist graag tegen iemand spelen. Ik heb de spellen PGR4, PGA 2008 en Fifa 2008 gekocht, maar hier zit zover ik zie geen 24/48 uurs trial bij, kan dat kloppen kijk ik zo scheel :P
Waar zou ik dat aan moeten herkennen, een apparte voucher of staat het vermeld op de verpakking/boekje ?

Zijn er nog andere manieren om aan een enkele trial te komen of niet ? Anders deze week maar naar de winkel gaan voor een abbo.
Maak een nieuwe account aan en je hebt weer een maand erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
mavi schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:25:
[...]

Niet door Microsoft omdat het apparaat 2e hands is. De drive heb ik laten vervangen omdat de originele defect was. En ik weet zeker dat het niet gebanned is omdat ik nooit zo'n melding heb ik gezien. Ik ben bang dat het komt door het feit dat de configuratie niet meer klopt.
Yep. De DVD-drive wordt door een firmware-flash bij het opstarten onherroepelijk gelinkt aan je 360. Daarom kun je hem niet ook zomaar vervangen. Daarom is er ook dat gedoe met drive keys als je een andere firmware erop zet.

Als je DVD-drvie stuk gaat moet je gewoon naar MS gaan om hem te laten repaereren. Ook bij een 2e-hands heb je nog garantie. Als je zelf de drive laat vervangen is het je eigen schuld dat je gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
ymmv schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:00:
[...]

Yep. De DVD-drive wordt door een firmware-flash bij het opstarten onherroepelijk gelinkt aan je 360. Daarom kun je hem niet ook zomaar vervangen. Daarom is er ook dat gedoe met drive keys als je een andere firmware erop zet.

Als je DVD-drvie stuk gaat moet je gewoon naar MS gaan om hem te laten repaereren. Ook bij een 2e-hands heb je nog garantie. Als je zelf de drive laat vervangen is het je eigen schuld dat je gebanned wordt.
Ic. Is het dan nog mogelijk om mijn firmware te updaten? bijv. door de firmware te downloaden op een cd of oid. Live gebruik ik nooit dus het kan me niet schelen of ik gebanned ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

mavi schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:39:
[...]

Ic. Is het dan nog mogelijk om mijn firmware te updaten? bijv. door de firmware te downloaden op een cd of oid. Live gebruik ik nooit dus het kan me niet schelen of ik gebanned ben.
Dat werkt onafhankelijk van Live!, dus ja :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 08:42
Nou, heb dit weekend ook voor het eerst de 360 maar eens aangesloten...
Kon de aanbieding van iBood van vorige week niet weerstaan en dus een 360 HDMI Halo pakket aangeschaft. Nu wist ik dat hij absoluut niet stil was, maar zo erg had ik het niet verwacht in mijn huiskamertje... Spellen als Halo kan ik mezelf nog niet echt voor ineresseren, vandaar dat ik gistermiddag mezelf maar eens op Colin mc Rae Dirt heb gestort... Wat een machtig spel en wat ziet alles er gelikt uit op mijn nieuwe 40" lcd! Controllers zijn wel wennen als je een PS2 gewent bent, maar na een goede 2 uur spelen vind ik het eigenlijk steeds meer OK worden.

Maar wat ik eigenlijk nog mis zijn een paar goede titels zoals Jack & Dexter, Ratchet & Clank of zelf Spyro the Dragon waar ik mezelf als ik tijd heb echt helemaal ik kan verliezen. Het alle lijstjes met 360 games doorgelopen maar zijn toch allemaal wel 'schiet- vecht- en oorlogspellen. Of kijk ik iets over het hoofd?

Tijdens de kerstdagen eens kijken of ik mijn Macbook verbonden krijg om wat films te streamen. Eigenlijk zomaar om te kijken of het me lukt, want je kunt jezelf toch niet voorstellen dat je zo'n lawaaibak als mediacenter of als DVDspeler gaat gebruiken. Wat dat betreft twijfel ik echt of ik aan de 'herrie' zou kunnen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Nelis00 schreef op maandag 24 december 2007 @ 07:35:
Maar wat ik eigenlijk nog mis zijn een paar goede titels zoals Jack & Dexter, Ratchet & Clank of zelf Spyro the Dragon waar ik mezelf als ik tijd heb echt helemaal ik kan verliezen. Het alle lijstjes met 360 games doorgelopen maar zijn toch allemaal wel 'schiet- vecht- en oorlogspellen. Of kijk ik iets over het hoofd?
Kameo, is een platform spel. En als long shot zou je Overlord kunnen proberen, das meer een rts, maar met wel wat platform achtige elementen (mocht je pikmin van nintendo kennen...zoiets).

Verder xbla met sonic enzo.

Wat betreft controllers/joypads ik moest ook even wennen, maar ik vind ze nu fijner dan de ps2 pads.
ps3 heb ik nog niet mee gespeeld.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:18

mace

Sapere Aude

Nelis00 schreef op maandag 24 december 2007 @ 07:35:
Simpsons game wat voor je misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 24 december 2007 @ 04:21:
[...]

Dat werkt onafhankelijk van Live!, dus ja :)
maar de divx / xvid update niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavi schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:39:
[...]

Jij bent gebanned :), ik ook maar dat even terzijde.

Mensen die een sterkere fan in hun xbox hebben gedaan zijn zelfs gebanned.

Natuurlijk kan je de dvd drive firmware veranderen maar dan denk ik dat je in andere fora moet gaan zoeken, hier kan je meer info vinden xbox-scene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:39:
[...]

Jij bent gebanned :), ik ook maar dat even terzijde.

Mensen die een sterkere fan in hun xbox hebben gedaan zijn zelfs gebanned.

Natuurlijk kan je de dvd drive firmware veranderen maar dan denk ik dat je in andere fora moet gaan zoeken, hier kan je meer info vinden xbox-scene
hij wil zn dashboard updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nelis00 schreef op maandag 24 december 2007 @ 07:35:*knip* &

Tijdens de kerstdagen eens kijken of ik mijn Macbook verbonden krijg om wat films te streamen. Eigenlijk zomaar om te kijken of het me lukt, want je kunt jezelf toch niet voorstellen dat je zo'n lawaaibak als mediacenter of als DVDspeler gaat gebruiken. Wat dat betreft twijfel ik echt of ik aan de 'herrie' zou kunnen wennen.
No flame, maar ben je wel helemaal lekker?

Had je al gemerkt dat als dat ding als mediacenter fungeert, dat 'ie ook amper geluid maakt?

En qua games zijn er voldoende games die niet onder "vechten" of "schieten" vallen; pak er eens een goede game-site bij en ga eens een uurtje of wat rondklikken in de 360-sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghoul
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-02 18:31
Mavi, voor de update kan je gewoon bij microsoft terecht... update ff op cd/dvd zetten en updaten.
http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 08:42
MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:14:
[...]

Had je al gemerkt dat als dat ding als mediacenter fungeert, dat 'ie ook amper geluid maakt?

En qua games zijn er voldoende games die niet onder "vechten" of "schieten" vallen; pak er eens een goede game-site bij en ga eens een uurtje of wat rondklikken in de 360-sectie.
Was weer vroeg uit de veren vandaag en ik voel mezelf meer dan prima... :*)

Maar bij mij blijven dus die ventilatoren altijd draaien... Ook als er geen spel inzit en ik in dat XBox scherm voor me zie met alle instellingen enz blijft het nog steeds een lawaai van jawelste. Dat verzin ik echt niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetHooft
  • Laatst online: 04-09 21:25
Nelis00 schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:11:
[...]

Maar bij mij blijven dus die ventilatoren altijd draaien... Ook als er geen spel inzit en ik in dat XBox scherm voor me zie met alle instellingen enz blijft het nog steeds een lawaai van jawelste. Dat verzin ik echt niet hoor.
Misschien is de kamer waar je Xbox staat niet goed geventileerd. Of het is er te warm waardoor je Xbox niet goed kan afkoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Dat is op zich wel raar. De Xbox maakt herrie tijdens het gamen, maar als ik bijvoorbeeld MCE gebruik op het ding hoor je hem echt niet, of je moet er op gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Ik geloof je, mijn eerste Premium deed dit ook. Iedereen zei dat hun X360 alleen veel lawaai maakte als je een game speelde maar bij mij deden de fans dat, dus ook als je in het Dashboard zat en dvd keek. Mijn nieuwe Elite is fluister stil in het dashboard en met dvd kijken (net zo stil als mn PS3, nouja bijna, ik hoor hem in ieder geval niet)
MaartenBrok schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:16:
[...]

Misschien is de kamer waar je Xbox staat niet goed geventileerd. Of het is er te warm waardoor je Xbox niet goed kan afkoelen.
Het kan wat je zegt over ventilatie (maar dit was niet het geval bij mij), maar ik verzeker je er zijn X360's die zoveel fan lawaai maken dat het niet meer leuk is.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 24-12-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik hoor mijn Elite niet eens als 'ie idle is (zijnde: niet gebruikmakend van de DVD-speler). Maar ja, wat ik wel heb gemerkt is om de console vrij neer te zetten. Niet zozeer qua koeling maar ook resonantie voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:14:
[...]

Leuke manier om iemand in het Xbox 360-kamp te begroeten ...

Maar (goede) platformers zijn er idd niet of nauwelijks op de 360. Kameo als launchtitel, een heel slechte Sonic the Hedgehog-game plus een matige Crash Bandicoot. Misschien wat van die gelicentieerde film-games maar dat soort rommel wil je niemand aanraden. Volgens jaar komt van Rare een nieuwe Banjo & Kazooie uit, dat is het enige om naar uit te kijken.

Op de PS3 is de keuze niet veel groter, maar daar heb je wel de nieuwe Ratchet & Clank. Voor de Wii heb je natuurlijk Super Mario Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:38:
Ik hoor mijn Elite niet eens als 'ie idle is (zijnde: niet gebruikmakend van de DVD-speler). Maar ja, wat ik wel heb gemerkt is om de console vrij neer te zetten. Niet zozeer qua koeling maar ook resonantie voorkomen.
Idd, ik had laatst mijn Elite mee naar een vriend en op de plek waar die daar stond, hoorde je hem meer.Gelukkig heb ik daar thuis geen last van ehehehehe

Even over dat meenemen. Ik wilde dus op zijn Premium een Divx bekijken, maar omdat de divx dus 2 gig was moest ik de DVD branden op het UDF formaat, eerst getest op mijn Elite en dat werkte. (hij kan niet streamen, gast heeft geen PC, en dat in deze hi-tech tijd, branden enigste optie)
Kom ik dus bij hem, stop de disc in zijn Premium, die hele X360 zag de disc niet LOL.

Die drives die MS gebruikt verschillen dus enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:48:
[...]

Idd, ik had laatst mijn Elite mee naar een vriend en op de plek waar die daar stond, hoorde je hem meer.Gelukkig heb ik daar thuis geen last van ehehehehe

Even over dat meenemen. Ik wilde dus op zijn Premium een Divx bekijken, maar omdat de divx dus 2 gig was moest ik de DVD branden op het UDF formaat, eerst getest op mijn Elite en dat werkte. (hij kan niet streamen, gast heeft geen PC, en dat in deze hi-tech tijd, branden enigste optie)
Kom ik dus bij hem, stop de disc in zijn Premium, die hele X360 zag de disc niet LOL.

Die drives die MS gebruikt verschillen dus enorm.
of je moet geen poepschijfjes gebruiken ;)

Je kan films ook gewoon op USB stick zetten he (als je die toevallig hebt van 2gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:05:
[...]

Je kan films ook gewoon op USB stick zetten he (als je die toevallig hebt van 2gb)
Dan nog... de disc werkte bij mij wel ;)
Ik heb wel een 2 gig USB maar die staat vol, en dan nog zou het kunnen dat de film niet paste, USB sticks zijn ook niet voor de volle 2 gig te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:05:
[...]

Ik heb een stick gekocht van Sandisk 2gb en het werkt inderdaad perfect.Alleen krijg ik geen ondertiteling eronder. Is dit binnenkort nog mogelijk op de xbox om .srt onderin te krijgen?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)