Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:40:
[...]

Ware het niet dat de aansluiting tussen de hd-dvd-speler en de 360 géén hdmi is, dus hoeft het niet.
in een echte hd dvd speler zit de drive met sata oid verbonden, er zitten echt geen hdmi kabels tussen de losse componenten :P

en mazzl, ik hoop niet dat je hierop doelt? http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2088531,00.asp
ik sta er idd versteld van, echter niet op de manier die jij bedoelt.
maar ik zal doorgeven aan mijn maat dat hij het moet vragen bij de MM, of hij het zelf uit mag testen en dan de xbox terugbrengen mocht het geluid niet naar behoren zijn. de receiver geeft aan welk signaal er binnenkomt dus daar is makkelijk genoeg achter te komen :)
thanks voor de reacties in elk geval, zal alle gevonden info terugrapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:47:
[...]

in een echte hd dvd speler zit de drive met sata oid verbonden, er zitten echt geen hdmi kabels tussen de losse componenten :P
Het gaat om de uitvoer van het apparaat zelf. Wordt toch eens volwassen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik hebn wat rondgezocht maar niks gevonden dus ik vraag het maar even hier:
Kun je dat gepraat van andere spelers disabelen in spellen?
Ik begin het behoorlijk zat te worden namelijk, vooral bij COD 4, fuck hier shit daar, allemaal van die strebertjes die niet tegen hun verlies kunnen en je dan maar de huid volschelden....

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Duuvel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:04:
Ik begin het behoorlijk zat te worden namelijk, vooral bij COD 4, fuck hier shit daar, allemaal van die strebertjes die niet tegen hun verlies kunnen en je dan maar de huid volschelden....
Van alle andere spelers bedoel je? Ja hoor; headset aansluiten en op Mute zetten. O-) Of je maakt een partylobby met 6 spelers in totaal en je gaat deathmatch spelen. Kan je lekker met je eigen vrienden babbelen.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2007 12:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Duuvel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:04:
Je kan gewoon op de naam van de speler klikken en op Mute drukken. Kan ook in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MAX3400 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:06:
[...]

Van alle andere spelers bedoel je? Ja hoor; headset aansluiten en op Mute zetten. O-)
Meestal zijn het er maar 1 of 2 per game, maar allemaal muten kan natuurlijk ook :)
PWM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:09:
[...]

Je kan gewoon op de naam van de speler klikken en op Mute drukken. Kan ook in-game.
Ah mooi :)
Heb er naar gezocht maar niet gevonden, toch nog maar es kijken dan (kan het momenteel niet nakijken, ben niet thuis...)

Bedankt voor de tips, kga straks meteen proberen

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 18-12-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

mazzl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:39:
google eens op "xbox360 hdvd review" ... je zult versteld staan ;-)

je kunt de xbox 360 hdvd speler ook op je pc gebruiken, dus alleen al daarom is het een interessant apparaat. (das mijn mening)
Dat is wel handig ja (kun je hem voor beiden gebruiken), alleen heb je voor de pc nu ook al een HDDVD drive van Toshiba voor rond de 79 euro.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:05:
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik moet zeggen dat ik zelf meer neig richting COD4. Grafisch is COD4 beter van wat ik er zo over lees en de ervaring van COD4 schijnt ook een stuk intenser te zijn.

Alleen hoe werkt dat nu in de praktijk met die skills/wapens balans? Ik weet dat je, wanneer je beter wordt, je de beschikking krijgt over betere wapens. Maar maakt dit het spel niet heel erg oneerlijk, wanneer de betere spelers ook nog eens beter wapentuig tot hun beschikking hebben?
Nee, de balans is erg goed en je hebt eigenlijk geen echte supersterke wapens. Ook al begin je met veel gelockte wapens: je kunt het dan nog steeds net zo goed of beter doen dan iemand die alles al unlocked heeft. Het ligt er maar net aan hoe goed je speelt! Het eerste assault wapen dat je krijgt is bijvoorbeelde de M16, dit wapen gebruik ik nu nog vaak omdat hij gewoon erg lekker knalt (met name op lange afstanden). Wanneer je 25 kills met het wapen hebt gemaakt kun je er al een red dot sight op zetten waardoor je eigenlijk al meteen net zo sterk bent als ieder ander. De meest sterke / bruikbare perks zijn ook al erg snel beschikbaar waardoor je ook hier eigenlijk geen nadeel van ondervindt.

Ikzelf vind de wapen balans, zeker met het oog op laag gerankte spelers, erg goed. Er zijn in principe geen wapens die per definitie beter of slechter zijn, het is puur wat je eigen voorkeur heeft en hoe goed je ermee speelt. Sommige wapens zijn uiteraard wat moeilijker te gebruiken dan de andere (sniper / M14 / G3 is toch wat lastiger dan run & gunnen met een P90). Als je er echter juist me omgaat kun je zeker zo goed doen.

Edit: Zoals al gezegd: voor meer vragen / ge-ouwehoer over CoD 4 kun je beter het discussietopic checken: CoD 4 discussie topic

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:23:
[...]
Nee, de balans is erg goed en je hebt eigenlijk geen echte supersterke wapens. Ook al begin je met veel gelockte wapens: je kunt het dan nog steeds net zo goed of beter doen dan iemand die alles al unlocked heeft. Het ligt er maar net aan hoe goed je speelt! Het eerste assault wapen dat je krijgt is bijvoorbeelde de M16, dit wapen gebruik ik nu nog vaak omdat hij gewoon erg lekker knalt (met name op lange afstanden). Wanneer je 25 kills met het wapen hebt gemaakt kun je er al een red dot sight op zetten waardoor je eigenlijk al meteen net zo sterk bent als ieder ander. De meest sterke / bruikbare perks zijn ook al erg snel beschikbaar waardoor je ook hier eigenlijk geen nadeel van ondervindt.

Ikzelf vind de wapen balans, zeker met het oog op laag gerankte spelers, erg goed. Er zijn in principe geen wapens die per definitie beter of slechter zijn, het is puur wat je eigen voorkeur heeft en hoe goed je ermee speelt. Sommige wapens zijn uiteraard wat moeilijker te gebruiken dan de andere (sniper / M14 / G3 is toch wat lastiger dan run & gunnen met een P90). Als je er echter juist me omgaat kun je zeker zo goed doen.

Edit: Zoals al gezegd: voor meer vragen / ge-ouwehoer over CoD 4 kun je beter het discussietopic checken: CoD 4 discussie topic
Misschien dat het aan mij zelf ligt, maar als ik soms van de filmpjes zie hoe ik word afgeslacht dan lijkt het alsof zij mij twee maal in mijn benen raken en dat het dan over is voor mij.
Terwijl ik soms toch iemand zeker 4-5 keer moet raken voordat ze dood zijn.
Nu weet ik ook dat die filmpjes niet echt accuraat zijn aangezien ik mijzelf nog nooit schietend heb gezien terwijl ik meestal wel schietend het einde laat.

Edit: had idd in het CoD4 topic gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Even een vraag met betrekking tot het geluid. Ik heb mijn xbox360 aangesloten met hdmi op een HP 22" LCD scherm waar ook het geluid uit komt. Maar ik zou af en toe ook mijn koptelefoon willen aansluiten, hoe kan ik dit nu het beste doen ? Op de monitor zit geen geluiduitgang.

Zal het werken als ik de gewone component kabel van de xbox gebruik, daar het geluid van neem, naar de versterker lus en daarop een koptelefoon ? Wel beetje omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:10:
Even een vraag met betrekking tot het geluid. Ik heb mijn xbox360 aangesloten met hdmi op een HP 22" LCD scherm waar ook het geluid uit komt. Maar ik zou af en toe ook mijn koptelefoon willen aansluiten, hoe kan ik dit nu het beste doen ? Op de monitor zit geen geluiduitgang.

Zal het werken als ik de gewone component kabel van de xbox gebruik, daar het geluid van neem, naar de versterker lus en daarop een koptelefoon ? Wel beetje omslachtig...
Zou prima moeten werken, als jij je hdmi en component kabel samen op je 360 kan inpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou net vanmiddag een 360 gaan halen in groningen.
Dus ik ging langs de media markt maar daar hadden ze alleen maar een grote pallet met ADUE 203 w consoles (zephyr plus hitachi) terwijl ik de nieuwe falcon met benq wil hebben.
Heb de hele stad doorgezocht (dixons en intertoys etc) maar nog niet zo-een kunnen vinden :(

had er net zo'n zin in voor de kerst
weet iemand hoe snel die dingen erdoorheen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:33:
[...]

Misschien dat het aan mij zelf ligt, maar als ik soms van de filmpjes zie hoe ik word afgeslacht dan lijkt het alsof zij mij twee maal in mijn benen raken en dat het dan over is voor mij.
Terwijl ik soms toch iemand zeker 4-5 keer moet raken voordat ze dood zijn.
Nu weet ik ook dat die filmpjes niet echt accuraat zijn aangezien ik mijzelf nog nooit schietend heb gezien terwijl ik meestal wel schietend het einde laat.

Edit: had idd in het CoD4 topic gemoeten.
Ja, dat kan natuurlijk. Een M14 doet bijvoorbeeld echt gigantisch veel damage (2 goedgeplaatste schoten = kill) maar heeft echt gigantisch veel terugslag. Er is eigenlijk geen krachtiger full auto assault wapen dan de AK 47 (iets van 2 / 3 kogels = kill), deze is echter ook helemaal niet accuraat waardoor iemand van een beetje afstand hem zo weer neerlegt.

Dit maakt de minder powerfull wapens echter niet minder sterk. Een MP5 doet weinig damage, maar door de hoge rate of fire moet je close range echt heel goed en snel schieten wil je hem neer krijgen met bv M14 of M16. Uitendelijk heb je een heleboel verschillende wapens die uitblinken een aantal verschillende situaties. Ik heb echter nog nooit het idee gehad dat een wapen te sterk of te zwak is in tegenstelling tot de rest. Als je het goed doet kun je met eigenlijk ieder wapen veel killen, zolang je er maar op de juiste manier mee speelt (met een MP5 moet je bijvoorbeeld niet door het open veld gaan lopen, dat is vragen om problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Kane and Lynch Demo staat op Live!

Mensen die dat écht graag willen weten, kijken daar zelf wel. Deze mededeling voegt dus niet zoveel toe...

[ Voor 64% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 19:01 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:54:
Kane and Lynch Demo staat op Live!

[mbr]Mensen die dat écht graag willen weten, kijken daar zelf wel. Deze mededeling voegt dus niet zoveel toe...[/mbr]
Mooi zo, ben toch een beetje benieuwd, ondanks de lage scores lijkt hij me eigenlijk wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
PWM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:01:
[...]

Mooi zo, ben toch een beetje benieuwd, ondanks de lage scores lijkt hij me eigenlijk wel leuk.
Ja ik dacht al dat er meerdere mensen in geintereseerd waren als budgettitel, vandaar ook de opmerking.
Het stond nog op geen enkele nieuwssite, dus ik dacht ik post het even.

Dit was trouwens mijn laatste post in dit topic.
Elke keer een opmerking in mijn post zit ik niet op te wachten!

Voor degene die het wel een leuke tip vonden, alstublieft!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
PWM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:01:
[...]

Demo op PS 3 gespeeld,vond totaal geen leuk level, toch tegenvallend

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:15:
[...]

Ja ik dacht al dat er meerdere mensen in geintereseerd waren als budgettitel, vandaar ook de opmerking.
Het stond nog op geen enkele nieuwssite, dus ik dacht ik post het even.

Dit was trouwens mijn laatste post in dit topic.
Elke keer een opmerking in mijn post zit ik niet op te wachten!

Voor degene die het wel een leuke tip vonden, alstublieft!
Ik begrijp je reaktie maar ageren tegen de modjes kan via mail (staat verderop op GoT ook beschreven). Verder was de demo al aangekondigd en uren voor jouw eerdere post op verschillende sites al gesignaleerd; volgens mij is dit "het ervaringen-topic" en kan me niet aan de indruk onttrekken dat posten van crosslinked nieuws een ervaring is.

Anyway, ik heb Kane & Lynch al gespeeld; meer dan de demo in ieder geval en ik moet eerlijk toegeven dat de scores die op verschillende sites worden verstrekt aan dit spel redelijk terecht zijn. Het spel kan me niet echt boeien en na ongeveer een uurtje vond ik het wel welletjes geweest.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Mars18 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:19:
[...]

Demo op PS 3 gespeeld,vond totaal geen leuk level, toch tegenvallend
mars 18 zegt et in begrafenis sfeer want zijn 360 is dood:'( , wat is er dan niet leuk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
amoi schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:36:
[...]

mars 18 zegt et in begrafenis sfeer want zijn 360 is dood:'( , wat is er dan niet leuk aan?
Besturing voelde niet goed aan
Grafisch toch wat minder

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:14:
[...]

Zou prima moeten werken, als jij je hdmi en component kabel samen op je 360 kan inpluggen.
Plastic behuizing van de component kabel afhalen, dan past ie er precies naast.

Binnenin plastic behuizing zit een heel stalen frame dus nog goed stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:24:
[...]

Plastic behuizing van de component kabel afhalen, dan past ie er precies naast.

Binnenin plastic behuizing zit een heel stalen frame dus nog goed stevig.
een handdoek eromheenwikkelen wil ook wel eens werken :+
de component is best duur om los te kopen, ik durf het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:51:
[...]

een handdoek eromheenwikkelen wil ook wel eens werken :+
de component is best duur om los te kopen, ik durf het niet.
Heb een namaak component kabel via ebay gekocht. Koste inclusief verzenden iets van 8 euro.
Deze uit elkaar gehaald.
Zat helaas niet zoals bij de orginele kabel een metalen behuizing er om, maar stukje ducktape er om. En vervolgens paste die keurig samen met de hdmi in de Xbox.

(Had op het moment dat ik de kabel binnen kreeg, al een nieuwe receiver gekocht, waardoor die component kabel overbodig werd :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:22:
[...]

Heb een namaak component kabel via ebay gekocht. Koste inclusief verzenden iets van 8 euro.
Deze uit elkaar gehaald.
Zat helaas niet zoals bij de orginele kabel een metalen behuizing er om, maar stukje ducktape er om. En vervolgens paste die keurig samen met de hdmi in de Xbox.

(Had op het moment dat ik de kabel binnen kreeg, al een nieuwe receiver gekocht, waardoor die component kabel overbodig werd :+ )
ah gelukkig dan. voor 8 euro zou ik het ook wel wagen. fijn zo'n happy end :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag R6 Vegas gehaald bij de MM, tot nu toe vond ik de Tom Clancy reeks een beetje hardcore en moeilijk, maar hier wil ik mij wel aan wagen.
En tot nu toe bevalt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:38:
Vandaag R6 Vegas gehaald bij de MM, tot nu toe vond ik de Tom Clancy reeks een beetje hardcore en moeilijk, maar hier wil ik mij wel aan wagen.
En tot nu toe bevalt het prima.
Is het nog druk online ?
Is niet iedereen naar COD 4 en Halo 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:19:
[...]

Is het nog druk online ?
Is niet iedereen naar COD 4 en Halo 3 ?
Geen idee, eerst de single player maar eens uitspelen, of een poging wagen tot.

En ik maar af vragen waarom het maar niet lukt, staat bij de optie om terroristen te ''taggen'' het verkeerde knopje afgebeeld in het boekje 8)7 (jawel ik lees de boekjes)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12-09 15:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je UK spellen ook in NL kan spelen? Nu weet ik dat het tussen de VS en EU niet kan gezien dat NTSC en PAL gedoe, maar ik vind van bijvoorbeeld Halo 2, die amper voor een redelijke prijs in NL te krijgen is, in de UK geen aanwijzingen of die PAL of NTSC is.. althans geen duidelijke.. :o Ty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 07:58:
Weet iemand of je UK spellen ook in NL kan spelen? Nu weet ik dat het tussen de VS en EU niet kan gezien dat NTSC en PAL gedoe, maar ik vind van bijvoorbeeld Halo 2, die amper voor een redelijke prijs in NL te krijgen is, in de UK geen aanwijzingen of die PAL of NTSC is.. althans geen duidelijke.. :o Ty!
UK = Pal en DVD Regio 2, zelfde als in NL dus...do the math ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:10:

Zou je wat foto's willen maken van het beeldkwaliteit van de xbox360 games op die monitor?

ik zit er namelijk ook aan te denken die monitor te kopen echter frees ik dat ik er later spijt van krijg omdat het beeld me wat te klein lijkt op een 22" scherm.

alvast bedankt erkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
^^ ik dacht er ook aan om een monitor te kopen, maar heb besloten om een 40 inch scherm te halen :P kostte me wat meer, maar betaal nu via its :) 2 jaar, met termijnen :) kost wat meer maar heb tenminste een "normaal scherm" :D (misschien iets te groot mrja kan ik naar mijn eigen huis later brengen :>

EDIT: 40 INCH

[ Voor 3% gewijzigd door forzabesiktas op 19-12-2007 11:14 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

fatihbatur schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:38:
^^ ik dacht er ook aan om een monitor te kopen, maar heb besloten om een 50 inch scherm te halen :P kostte me wat meer, maar betaal nu via its :) 2 jaar, met termijnen :) kost wat meer maar heb tenminste een "normaal scherm" :D (misschien iets te groot mrja kan ik naar mijn eigen huis later brengen :>
tering 50 inch 8)7
ik zou niet eens weten waar ik dat op mijn kamer zou moeten laten >_<
en als PC monitor gaat het me alleen koppijn bezorgen :P

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Simpel truukje voor als je wilt weten hoeveel inch geschikt is voor jouw situatie,

Converteer zonder omrekening het aantal inches naar meters.
In het bovenstaande geval is een kijk afstand van 5 meter ideaal. Ikzelf bezit een 42 Inch en zit er 4 meter vandaan, wat prima / errug lekkur speelt.

Een ter groot scherm zorgt ervoor dat je met je hoofd moet draaien om de hoeken te zien. Juist bij games staat in de hoeken belangrijke informatie in de vorm van HUDs/ (je leven, aantal kogels, score, minimap/radar enz.)

Een scherm moet zodanig zijn dat je details goed kan zien, maar ook het scherm als geheel, zonder je hoofd te draaien.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fatihbatur schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:38:
^^ ik dacht er ook aan om een monitor te kopen, maar heb besloten om een 50 inch scherm te halen :P kostte me wat meer, maar betaal nu via its :) 2 jaar, met termijnen :) kost wat meer maar heb tenminste een "normaal scherm" :D (misschien iets te groot mrja kan ik naar mijn eigen huis later brengen :>
Foto's aub :) met de xbox360 in werking natuurlijk want daar doen we het voor :) :)
welke scherm heb je trouwens gekocht????

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
tering 50 inch 8)7
ik zou niet eens weten waar ik dat op mijn kamer zou moeten laten >_<
en als PC monitor gaat het me alleen koppijn bezorgen :P
Ja het is eigenlijk wel te groot :P maar wel gwn lekker groot, + hd ready met hdmi (3x) etc.. maar het is het wel waard, hebje niet een klein pilie schermpje

//offtopic het gaat een beetje naar de andere kant, maar wel mijn ervaring met een x-doos360+scherm :o

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:50:
[...]

Foto's aub :) met de xbox360 in werking natuurlijk want daar doen we het voor :) :)
scherm type+merk = SAMSUNG LE 40M86BD
foto's zet ik vanavond wel op tweakers ivm het zijn op stage :+ heb der wel een paar op me mobiel :P maar geen datakabel bij me :'(

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
fatihbatur schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:54:
[...]

foto's zet ik vanavond wel op tweakers ivm het zijn op stage :+ heb der wel een paar op me mobiel :P maar geen datakabel bij me :'(
Dat is "gewoon" een 40inch scherm hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

fatihbatur schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:54:
[...]

Mooi scherm, al is het kopen op afbetaling een beetje jammer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

johnnyv.nl schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:01:
[...]

Misschien tikfoutje want de Samsung LE50M86B (zelfde type maar groter) bestaat wel

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
johnnyv.nl schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:01:
[...]

100cm
40inch 8)7 even veranderen :P kd8 dat het 50 was :X excuses :P ik stuur die foto's wel vanavond :D

edit: ^^40 of 50 inch :D maakt echter niet veel uit, is allebei groot :> en leuk om te gamen :+

[ Voor 15% gewijzigd door forzabesiktas op 19-12-2007 11:15 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Roely schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:17:
Simpel truukje voor als je wilt weten hoeveel inch geschikt is voor jouw situatie,

In het bovenstaande geval is een kijk afstand van 5 meter ideaal. Ikzelf bezit een 42 Inch en zit er 4 meter vandaan, wat prima / errug lekkur speelt.

Een ter groot scherm zorgt ervoor dat je met je hoofd moet draaien om de hoeken te zien. Juist bij games staat in de hoeken belangrijke informatie in de vorm van HUDs/ (je leven, aantal kogels, score, minimap/radar enz.)

Een scherm moet zodanig zijn dat je details goed kan zien, maar ook het scherm als geheel, zonder je hoofd te draaien.
Kweenie hoor, maar mensen kunnen ook hun ogen draaien, we zijn geen uilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat haalt het hele punt van HUD (Heads Up Display) weg. Je moet in 1 oogopslag in de actie kunnen zien hoeveel health/armor/ammo je hebt. Als je je hoofd moet draaien om dat te weten tijdens de actie dan is dat niet echt praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:50:
[...]

Ik heb zelf ook de Samsung 40m86bd, ben er erg tevreden mee.
Hier enkele plaatjes met een 360 aangesloten via hdmi.

BlackSite: Area 51:
best een aardig spel btw

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WiQLOe9gY85kEKL8PxEbLKNE/thumb.jpg

Assassins Creed:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g455qvWnnWT7mSlJVGg51r0Y/thumb.jpg

Maar goed, een foto van een scherm zegt natuurlijk niet veel over de beeld kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:17:
[...]

Tuurlijk kunnen wij mensen ogen draaien maar er is maar een bepaald gebied in je oog wat scherp kan zien en het duurt een tijdje voordat zowel de ogen als de hersenen weer gefocused zijn op een ander punt (zeker vele miliseconden). Moet je voorstellen dat je een spel aan het spelen bent waar reactietijd zwaar nodig is (denk aan halo, cod of misschien guitar hero). Bij deze spellen kan je je eigenlijk geen verloren tijd permitteren. Ikzelf merk dat als ik op mijn 22 inch (hp w2207) een meter ervandaan ga zitten dat ik dan een stuk slechter aan het spelen ben dan als ik er 2 meter vanaf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45

Niet voor een bioscoop ervaring dus:
http://myhometheater.home...ngdistancecalculator.html
Jij gooit dus ook voordelen van Full HD weg met jouw formule.

Ik zit op 4 meter en game op een 47". Gaat per-fect.
Zelfs beter dan eerst, doordat ik meer details zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Bosmonster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:17:
[...]

Als je erg dicht bij het scherm zit is ogen draaien ook al niet voldoende, bovendien is veel (lees 'grote uitslag') met de ogen draaien een teken dat je er te dicht op zit, je kan dan slechts een kleiner gedeelte van het scherm overzien.

Maar je hebt gelijk, we zijn geen uilen, en hoeven niet meteen met de nek te draaien. (De uil kan volgens mij ook verder met zijn nek draaien, maar dit wordt wel heeeel erg off-topic)
Jij gooit dus ook voordelen van Full HD weg met jouw formule.
Klopt, er is op internet ook een behoorlijke discussie gaande over het nut van Full HD t.o.v. HD ready. Voor mij was dit de reden om geen Full HD maar een HD ready scherm te kopen (Een samsung 42 inch plasma). Op de afstand die ik er op nahoud, is verschil lastiger te zien (zeker als je mijn zicht kwaliteit in ogenschauw neem). Bovendien ben ik geen film liefhebber en kijk voornamelijk TV (SD) en Xbox 360. Ik heb wel een HD Digitale ontvanger, want Discovery in HD (720P) is wel mooi.

Ooit eens op een beamer gegamed, buiten het WOW effect, is het vooral bij FPS moeilijk games. Race games zoals Forza gaan daarintegen wel goed. Maar het blijft natuurlijk persoonlijk

[ Voor 53% gewijzigd door Roely op 19-12-2007 13:33 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:10
ach ik speel met mn 360 op mn 20" breedbeeld dell scherm(720p, niet fullscreen) en ik zou toch echt niet op een 40-50" scherm fullscreen willen spelen want dan lijkt me de resolutie toch nog iets te laag. tenzij je 1080P doet maar dan heb je het probleem dat de ps3/360 de echte topkwaliteit qua polygonen ed niet kunnen behalen. Dat bewaar ik wel voor de volgende generatie consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Ik ben bezig met een account te maken op play-asia.com. Nou kan ik kiezen tussen 5 verschillende methodes, alhoewel er 3 duur zijn (expresdiensten).

Hoe zijn jullie ervaring met de 'gewone' methodes, die air bubble en air box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Pirate-Bozz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:40:
Ik ben bezig met een account te maken op play-asia.com. Nou kan ik kiezen tussen 5 verschillende methodes, alhoewel er 3 duur zijn (expresdiensten).

Laatste keer wat kabels besteld via airbox, helaas maar invoerrechten moeten betalen.
50euro playasia en 10euro naheffing.

Het duurde ruim een week voor ik het binnen had.

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 19-12-2007 15:46 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik kies altijd voor optie 1.

Air Economy Bubble

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:32

BaT

bolleh schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:04:
ach ik speel met mn 360 op mn 20" breedbeeld dell scherm(720p, niet fullscreen) en ik zou toch echt niet op een 40-50" scherm fullscreen willen spelen
Ik speel met m'n 360 op een 40" TV en ik weet zeker; dat als we van setup zouden wisselen voor 1 dag : ik meteen weer terug naar mijn eigen tv wil en jij niet :o

Het is prima te doen; daarbij scaled de 360 alles prima naar 1080. Dus dat het te groot zou zijn... no way. Het speelt juist lekkerder; juist omdat alles wat groter is. Ik weet niet hoever jij van je 20" schermpje afzit; maar als ik lekker op de bank game; hoef ik niet te zitten staren/turen om daadwerkelijk wat te zien (wat wel handig is bij online gamen).

[ Voor 29% gewijzigd door BaT op 19-12-2007 15:54 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
amoi schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:36:
[...]

En hoe is de demo ?

Mijn 360 is vandaag naar zijn laatste rustplaats gebracht.
Daar mag hij voor altijd gaan slapen , heeft die wel verdiend na 50 games gespeeld te hebben. En heel veel uren later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige keer dat ik er besteld heb duurde het zo'n 6 dagen, dat was de goedkoopste verzend mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BaT schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:50:
[...]

Ik speel met m'n 360 op een 40" TV en ik weet zeker; dat als we van setup zouden wisselen voor 1 dag : ik meteen weer terug naar mijn eigen tv wil en jij niet :o

Het is prima te doen; daarbij scaled de 360 alles prima naar 1080. Dus dat het te groot zou zijn... no way. Het speelt juist lekkerder; juist omdat alles wat groter is. Ik weet niet hoever jij van je 20" schermpje afzit; maar als ik lekker op de bank game; hoef ik niet te zitten staren/turen om daadwerkelijk wat te zien (wat wel handig is bij online gamen).
^

Eens :), wil ook voor geen goud wisselen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Exorcist schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:25:
[...]

^

Eens :), wil ook voor geen goud wisselen :o
Hier ook nog een gelukkige 42 inch gamer :D
No way dat ik terug ga naar een kleiner scherm.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Nuttige reacties worden op prijs gesteld hier :>

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 19-12-2007 22:31 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Er is ook een nieuwe "trailer" van nina gaiden 2 online, kan de link even niet pakken helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Heb vanmiddag trouwens voor het eerst halo3 online gespeeld, 2 keer 2e, 1 keer 1e. :) Vond het leuk maar kreeg de hele tijd dezelfde map, zo'n zand training map ofzo, dat wil ik helemaal niet, ik wil ook andere maps spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb ook een 40" samsung maar vindt 4 meter te ver.. ga er meestal 2.5 meter vanaf zitten om te gamen. films/tv kijken is prima op 3.5-4.5 meter afstand idd...

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:45:
[...]

Op Bol.com staat een pakket, de 'Xbox 360 Pro (soort uitgebreide Premium)' met Viva Pinata, Forza 2 en een ander spel (O.a. Assasins Creed) voor 399,- . Daar zit wel HDMI op.

Ik heb hem zelf dus spreek uit ervaring :)
Was het maar zo. Ik kom er et achter dat ik hem dus NIET heb. Zelfde pakket, geen HDMI op de Xbox. Ook serienummer gecheckt, is 735xx. Dus ik zou em toch echt moeten hebben. Doos roept ook van wel. Ik kom er nu pas achter (heb de boel al bijna een maand) omdat ik nu wat serieuzer naar een goede full HD-TV aan het kijken ben. Ik dacht dus dat de "normale" aansluiting de HD aansluiting was. Stond immers ook op de doos. Dat is echter dus de HD-TV aansluiting en niet de HDMI. Pics bevestigen dat ook. Vind het maar maf. Morgen even met bol.com bellen, want het product klopt in die zin toch niet. Lijkt me wel fijn als ze het netjes kunnen ruilen voor een exemplaar met wel een HDMI-aansluiting :)

[ Voor 10% gewijzigd door Boekster op 19-12-2007 22:46 ]

Music Addicted

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Boekster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:32:
[...]

Was het maar zo. Ik kom er et achter dat ik hem dus NIET heb. Zelfde pakket, geen HDMI op de Xbox. Ook serienummer gecheckt, is 735xx. Dus ik zou em toch echt moeten hebben. Doos roept ook van wel. Ik kom er nu pas achter (heb de boel al bijna een maand) omdat ik nu wat serieuzer naar een goede full HD-TV aan het kijken ben. Ik dacht dus dat de "normale" aansluiting de HD aansluiting was. Stond immers ook op de doos. Dat is echter dus de HD-TV aansluiting en niet de HDMI. Pics bevestigen dat ook. Vind het maar maf. Morgen even met bol.com bellen, want het product klopt in die zin toch niet. Lijkt me wel fijn als ze het netjes kunnen ruilen voor een exemplaar met wel een HDMI-aansluiting :)
Ik denk dat je dan rijkelijk te laat bent..

Overigens, HD kan zowel via Component (zoals wellicht op de sticker stond aangegeven, de kabel die er standaard bij zit kan idd HD weergeven via component) alsmede via HDMI. Als je gaat kijken voor een HDTV, kun je ook je Xbox component aansluiten hoor, het beeld is er echt niet minder om.

Verwijderd

Component is de minste van de beschikbare HD aansluitingen vind ik zelf.

Tussen component en HDMI zie ik echt wel verschil.
Maar tussen VGA en HDMI niet, dus dan zou ik de VGA kabel gebruiken, die heeft ook optical out.

• SCIxX
  • Nu online
Nieuwe ninja gaiden II filmpje

http://www.gametrailers.com/player/29077.html

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik mag mij sinds gisteren ook bij de Xbox360 eigenaren scharen :P Heb een Elite gehaald met Falcon erin! (als ik alle signalen op dozen en stickers mag geloven ;) )

Heb nu ook Eternal Sonata & DoA4 om mee te starten. Dus dat komt wel goed.

Waar ik alleen mee zat, ik heb een MSN/Live Passport die staat ook gekoppeld aan mijn Zune, deze wil ik echter ook laten koppelen met mijn Xbox. Het vervelende is alleen dat hier hard in staat dat het de verenigde staten is..... Laat ik daar dus net NIET wonen...

Ik kan het via de website niet wijzigen maar kan dit uberhaubt wel gewijzigd worden? Want zou het een beetje schraal vinden dat ik mijn main account zo dus niet aan mijn Xbox kan koppelen...

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 07:56:
Component is de minste van de beschikbare HD aansluitingen vind ik zelf.

Tussen component en HDMI zie ik echt wel verschil.
Maar tussen VGA en HDMI niet, dus dan zou ik de VGA kabel gebruiken, die heeft ook optical out.
Misschien ligt adt ook gewoon aan je tv, want ik hoor ook vaak genoeg dat sommigen compontent het mooist vinden.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• pagani
  • Niet online
Jaguar645 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:24:
Ik mag mij sinds gisteren ook bij de Xbox360 eigenaren scharen :P Heb een Elite gehaald met Falcon erin! (als ik alle signalen op dozen en stickers mag geloven ;) )

Heb nu ook Eternal Sonata & DoA4 om mee te starten. Dus dat komt wel goed.

Waar ik alleen mee zat, ik heb een MSN/Live Passport die staat ook gekoppeld aan mijn Zune, deze wil ik echter ook laten koppelen met mijn Xbox. Het vervelende is alleen dat hier hard in staat dat het de verenigde staten is..... Laat ik daar dus net NIET wonen...

Ik kan het via de website niet wijzigen maar kan dit uberhaubt wel gewijzigd worden? Want zou het een beetje schraal vinden dat ik mijn main account zo dus niet aan mijn Xbox kan koppelen...
1 Dat kan niet.
2 Je hebt in feite gefraudeerd, dus eigenlijk kun je ook niet klagen dat het niet werkt.
Royz schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:48:
[...]

Misschien ligt adt ook gewoon aan je tv, want ik hoor ook vaak genoeg dat sommigen compontent het mooist vinden.
Zoals al eerder besproken is het een kwestie van smaak. Hou je van pixel-perfect maar dus wel kartelrandjes, dan ga je voor vga/hdmi, hou je van een analoog signaal (dus "uitgeblurde" randen) dan ga je voor component.

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 20-12-2007 09:55 ]

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
johnnyv.nl schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:53:
[...]

1 Dat kan niet.
2 Je hebt in feite gefraudeerd, dus eigenlijk kun je ook niet klagen dat het niet werkt.

[...]

Zoals al eerder besproken is het een kwestie van smaak. Hou je van pixel-perfect maar dus wel kartelrandjes, dan ga je voor vga/hdmi, hou je van een analoog signaal (dus "uitgeblurde" randen) dan ga je voor component.
Ik kan niet zien dat ik gefraudeerd heb anders... Ten tijde van mijn Zune MOEST ik hem in amerika laten registreren aangezien Europa hem nog niet kent. Naar mijn idee is daar niets fraudeleus aan aangezien Microsoft zelf die keuze niet bood om het anders te doen. En het apparaat is netjes ingevoerd inclusief belastingafdrage dus daar zit ook niets verkeerd in imho.

Ik ga ze wel bellen, mischien dat ze daar iig vriendelijker zijn dan je direct voor fraudeur uit te maken...

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Jaguar645 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:24:
[...]

Ik kan niet zien dat ik gefraudeerd heb anders... Ten tijde van mijn Zune MOEST ik hem in amerika laten registreren aangezien Europa hem nog niet kent. Naar mijn idee is daar niets fraudeleus aan aangezien Microsoft zelf die keuze niet bood om het anders te doen. En het apparaat is netjes ingevoerd inclusief belastingafdrage dus daar zit ook niets verkeerd in imho.

Ik ga ze wel bellen, mischien dat ze daar iig vriendelijker zijn dan je direct voor fraudeur uit te maken...
Ik zie dit ook niet als fraude; ik heb hetzelfde probleem gehad. En dus WEL mijn MSN account gebruikt voor de gamertag. Had ik NIET moeten doen; heb zelfs amerikaanse helpdesks aan de telefoon gehad. Maar geen pardon; kunnen ze niet veranderen.

Ik weet wel dat je (indien je nog geen echte factuur dingen hebt gedaan) - je in je MSN account je land kan veranderen in je instellingen (gaat een paar dagen overheen - maar die melding krijg je wel).

Misschien dat dat je oplossing is (ik was te laat daarmee - ik kwam erachter nadat ik de koppeling al had gemaakt). Indien dit je oplossing niet is; veel succes met bellen etc. = en mocht het je telefonsch wel lukken - houdt me op de hoogte = want ik wil dolgraag mijn oude gamertag gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door Hen3s op 20-12-2007 10:33 . Reden: spelfoutje ]

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jaguar645 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:24:
[...]

Als je al op Live heb geregistreerd met je Amerikaanse account, dan kan je dat niet meer veranderen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Verwijderd

ziet het beeldkwaliteit van hdmi er niet zo uit als over vga?

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:49:
ziet het beeldkwaliteit van hdmi er niet zo uit als over vga?
Ze leveren allebei pixel-precieze informatie, maar vga is analoog en hdmi digitaal. Dit levert wat kleurverschillen e.d. op, maar het is puur persoonlijk welke je voorkeur heeft.

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Electra schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:28:
[...]

Hier ook nog een gelukkige 42 inch gamer :D
No way dat ik terug ga naar een kleiner scherm.
hehe je bent niet de enige was voor de zomer ik had net een 42 inch tv gekocht heel tijd lopen gamen gingen we naar een camping met zon 50cm kleine crt tv en zat echt gewoon weg te vervelen omdat ik niet wou gamen op zon tv. het was te klein te lelijk qua kleuren en graphs wil never nooit meer terug.

ik zit te twijfelen tussen een nieuwe game. me baas gaf me '' ik en mijn paardenstal voor de ds :P'' als geintje nu heb ik de bon gehad en mag ik hem ruilen zit te twijfelen tussen tomb raider anni en uhm nog geen een :P nou heb ik alle top games al dus moet ik ff kijken moeilijke klus :/

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:58:
[...]

Ze leveren allebei pixel-precieze informatie, maar vga is analoog en hdmi digitaal. Dit levert wat kleurverschillen e.d. op, maar het is puur persoonlijk welke je voorkeur heeft.
hmm.. heb jij toevallig een xbox360 welke aangesloten staat via hdmi?

zoja.. ik durf het bijna niet te vragen maar zou je wat foto's willen schieten? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:33:
[...]

hmm.. heb jij toevallig een xbox360 welke aangesloten staat via hdmi?

zoja.. ik durf het bijna niet te vragen maar zou je wat foto's willen schieten? :)
Dan is het helemaal niet meer te vergelijken, sinds een camera niet perfect is :)

Verder:

Een VGA is inderdaad analoog en HDMI digitaal. HDMI is echter DVI + Audio. Dus misschien dat je dat kan vergelijken, VGA en DVI.
Persoonlijk zie ik het verschil tussen VGA en DVI niet

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Komen er binnenkort nog leuke games voor de Arcade downloads? Ik vind het de laatste paar maanden echt dramatisch..allemaal futuristische spelletjes waar ík niet van hou.
Vind t altijd leuk om dat deze dagen te doen :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Exorcist schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:55:
Komen er binnenkort nog leuke games voor de Arcade downloads? Ik vind het de laatste paar maanden echt dramatisch..allemaal futuristische spelletjes waar ík niet van hou.
Vind t altijd leuk om dat deze dagen te doen :)
SWOS komt deze week online :)

Hier staan zo'n 100 reviews van de XBLA titels: http://xbox360.ign.com/in...traint.return_all=is_true

Zit vast nog wel wat tussen voor je.

Dit zijn de games die een 6.0 of hoger scoren (volgens IGN dan, sommige vind ik echt te laag, zoals Pinball FX waar ik echt uren zoet mee ben geweest):

game title genre score
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords Puzzle 9
Castlevania: Symphony of the Night Action Adventure 9
Undertow Shooter 8,7
Assault Heroes Action 8,7
Prince of Persia Classic Action 8,6
Every Extend Extra Extreme Shooter 8,5
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Puzzle 8,5
Alien Hominid Shooter 8,5
Switchball Puzzle 8,4
Bomberman Live Action 8,4
Pac-Man: Championship Edition Action 8,4
Small Arms Fighting Action 8,2
Doom Shooter 8,1
Cloning Clyde Action 8,1
Carcassonne Strategy 8
Jetpac Refuelled Shooter 8
AstroPop Puzzle Action 8
Zuma Deluxe Puzzle 8
Geometry Wars: Retro Evolved Shooter 8
Sonic the Hedgehog 2 Platformer 7,9
Outpost Kaloki X Simulation 7,9
Lumines Live! Music Action 7,8
Bejeweled 2: Deluxe Puzzle 7,8
Wik & The Fable of Souls Puzzle Action 7,8
Mutant Storm Empire Action 7,7
Catan Strategy 7,7
Uno Card 7,7
Exit Puzzle Action 7,6
Smash TV Shooter 7,6
Golden Axe (XBLA) Action 7,5
3D Ultra Minigolf Adventures Sports 7,5
Street Fighter II Hyper Fighting Fighting 7,5
Mutant Storm Reloaded Shooter 7,5
Bankshot Billiards 2 Sports 7,5
Robotron: 2084 Shooter 7,5
Joust Action 7,5
Hexic HD Puzzle 7,5
Marathon: Durandal Shooter 7,4
Sonic The Hedgehog Platformer 7,4
Eets: Chowdown Puzzle Action 7,4
Worms Strategy 7,3
Heavy Weapon: Atomic Tank Action 7,3
GripShift Racing Action 7
Missile Command Action 7
Rush'n Attack Action 7
Boom Boom Rocket Music Action 7
Root Beer Tapper Action 7
Ms. Pac-Man Action 7
RoboBlitz Action 7
Ultimate Mortal Kombat 3 Fighting 7
Dig Dug Action 7
Galaga Shooter 7
Battlestar Galactica Action 6,9
Marble Blast Ultra Puzzle Action 6,9
Geon: Emotions Puzzle Action 6,8
Mad Tracks Racing 6,8
Luxor 2 Puzzle Action 6,8
Hardwood Hearts Card 6,8
Hardwood Backgammon Board 6,8
Fatal Fury Special Fighting 6,7
Teenage Mutant Ninja Turtles: The Classic Arcade Game Action 6,7
Paperboy Action 6,7
Jewel Quest Action 6,6
Feeding Frenzy Puzzle 6,6
Hexic 2 Puzzle 6,5
Pac-Man Action 6,5
Crystal Quest Shooter 6,3
Band of Bugs Strategy 6,2
Tetris Splash Puzzle 6
Ecco the Dolphin Action 6
Track & Field Sports 6
Xevious Shooter 6
Pinball FX Pinball 6
Frogger Action 6
Gauntlet Action 6

[ Voor 104% gewijzigd door PWM op 20-12-2007 14:09 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

PWM schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:01:
[...]

SWOS komt deze week online :)
Ik las op IGN dat SWOS er al weer afgehaald is. Er was een probleem met de multiplayer. Totdat het probleem is gefixt zal SWOS niet op XBLA verschijnen.

uhm...

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Smoonshine schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:20:
[...]

Ik las op IGN dat SWOS er al weer afgehaald is. Er was een probleem met de multiplayer. Totdat het probleem is gefixt zal SWOS niet op XBLA verschijnen.
Het probleem was dat zodra je het spel opstart, het spel er voor zorgde dat de verbinding met Xbox Live verbroken werd. Het is toch wel grappig dat het spel al maanden uitgesteld is zodat, volgens Microsoft, alle bugs er uit gehaald konden worden en dat het spel toch nog met zo'n enorm grote en domme bug wordt uitgebracht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

my 2 cents over schermen.

In het begin de 360 vrijwel uitsluitend op een 92-96cm lcd scherm op 1080i via component aangesloten gehad. Ik zit ongeveer 3 meter van het scherm af.
Ziet er super uit, 1080p pakt ie niet (component?) en 720p veroorzaakte strepen in het beeld.
Maar goed 1080i was geweldig.

Nu staat de 360 op mijn 52-55cm crt via advanced scart cable. Speel dan SD/pal60.
Kijkafstand 50-75cm oid. (ik ben niet iemand die goed is in maten schatten vandaar de benaderings getallen :P)
Beeld ziet er minder uit maar nog steeds erg mooi. De eerste keer schrok ik wel heel erg, maar dat kwam omdat ik heavy weapon multiplayer speelde, en op de lcd single. Bij mp worden de gfx aangepast en versimplificeerd 8)7 .
Het klopt dan dus dat het er wel heel erg brak uit lijkt te zien.

Mijn toekomst idee is om via vga naar een 20" breedbeeld tft computer monitor te gaan, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen, buiten dat ik vga bij iemand anders gezien heb, en dat erg mooi vind.

Wat me zelf opviel was dat ik op mijn crt-tje veel gemakkelijker leek te spelen met geometry wars. Zal toch wel het 'uil' syndroom zijn.
Omdat ik de 20"bb ook wil meenemen naar lans, viel een 22" af, maar bij korte afstanden is dat sowieso fijner spelen dus. Al hoewel het uiteindelijk ook erg van de game afhangt, met forza/pgr maakt het niet veel uit welk scherm ik gebruik.

10 second ninja DONE

Verwijderd

misschien een rare vraag

maar is het mogelijk om een spel op een memory unit te download? (dus dat kleine stickje van 64 mb? :P) Zo ja kan je deze dan ook overzetten naar een xbox die niet aangesloten is op het inet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:53:
[...]

Dan is het helemaal niet meer te vergelijken, sinds een camera niet perfect is :)

Verder:

Een VGA is inderdaad analoog en HDMI digitaal. HDMI is echter DVI + Audio. Dus misschien dat je dat kan vergelijken, VGA en DVI.
Persoonlijk zie ik het verschil tussen VGA en DVI niet
Ik wilde destijds namelijk gelijk de elite halen omdat dat de versie was met hdmi, nu zijn er meerdere versies maar mijn eigen xbox360 doet het ook nog erg goed en als vga ook een goed beeldkwaliteit geeft dan koop ik gelijk een vga cable.

is het trouwens niet dat je hem dan ook nog op een hogere resolutie kan zetten? 1366x768?

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:00:
misschien een rare vraag

maar is het mogelijk om een spel op een memory unit te download? (dus dat kleine stickje van 64 mb? :P) Zo ja kan je deze dan ook overzetten naar een xbox die niet aangesloten is op het inet...
Ja en ja. Hou wel rekening met DRM; alleen de gebruiker die het gekocht heeft kan het dan gebruiken, en het is door iedereen te gebruiken op de xbox waar het op gekocht is.

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:06:
[...]

Ja en ja. Hou wel rekening met DRM; alleen de gebruiker die het gekocht heeft kan het dan gebruiken, en het is door iedereen te gebruiken op de xbox waar het op gekocht is.
haha oke ik dacht al, er zal vast wel een of andere beveiliging op zitten om het gratis te kunnen verspreiden :) maar thnx voor de info

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:08:
[...]

haha oke ik dacht al, er zal vast wel een of andere beveiliging op zitten om het gratis te kunnen verspreiden :) maar thnx voor de info
dat zou zo mooi zijn. .maar helaas. Ze hebben zelfs drm op de divx codec.

• SCIxX
  • Nu online
2e keer halo gespeeld online, team game. Mijn god, dikke fun. :D Sommige maps/modes vind ik echter wel matig. Doe mij maar gewoon alle wapens, en voertuigen. :D Meteen wat onderscheidingen binnen gehaald:

Killing frenze (10 mensen achter elkaar gekilled)
Triple kill
En 5 mensen achter elkaar op mijn voertuig overreden :D

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:04:
[...]

Ik wilde destijds namelijk gelijk de elite halen omdat dat de versie was met hdmi, nu zijn er meerdere versies maar mijn eigen xbox360 doet het ook nog erg goed en als vga ook een goed beeldkwaliteit geeft dan koop ik gelijk een vga cable.

is het trouwens niet dat je hem dan ook nog op een hogere resolutie kan zetten? 1366x768?
ja hoor je kan hem ook op 1366x768 zetten ik heb hem ook opstaat, dit is de hoogste resolutie die mijn lcd tv aan kan maar er zijn ook andere resoluties mogelijk.

• Pindakaasman
  • Laatst online: 02-07 14:40
ff een vraagje, ik heb al zitten googellen maar dan krijg ik zo bizar veel hits dat ik er eigenlijk niet helemaal uit kom. Weet er iemand hoe ik andere media files naar me xbox 360 kan streamen naast wmv en divX? Het gaat met name om DVD's en X26.4.
Ik wil niet me files omzetten, dat vind ik teveel werk.

Ik heb gelezen dat je met TVersity X26.4 kan streamen naar je xbox (heeft iemand daar ervaring mee?) maar ik kan niet terug vinden dat je met TVersity ook DVD's kan streamen naar je 360.

Ik heb ook gelezen dat je met MS mediacenter en een extra progje transcode360 dvd's naar je 360 kan streamen. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en of je dan ook b.v. x26.4 HD bestanden naar je xbox kan krijgen via Mediacenter.

Misschien is er nog wel een veel betere manier die ik nog niet ben tegengekomen, dan hoor ik het graag. Ik wil gerust geld uitgeven aan een licentie mediacenter maar het zou zonde zijn als ik mediacenter koop en er vervolgens niet mee kan wat ik wil.

Ik ben iig helemaal hooked aan het streamen van WMVHD's naar me 360 want dat werkt perfect!

Iemand ervaring met streamen van DVD's en X26.4 naar zn 360?

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24

Ik zit op 1,8m van mn TH50PV70 50 inch plasma en dat gaat perfect . Ik zou geen kleiner scherm willen , want nu word ik echt de game ingezogen! Ace Combat 6 is dan ongelooflijk, ècht t idee dat je vliegt. Zit bij de replays vol ongeloof te kijken...zó mooi!
Met hd content heb je niets aan zogenoemde afstandstabellen. Het gaat erom wat je zèlf prettig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
SCIxX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:47:
2e keer halo gespeeld online, team game. Mijn god, dikke fun. :D Sommige maps/modes vind ik echter wel matig. Doe mij maar gewoon alle wapens, en voertuigen. :D Meteen wat onderscheidingen binnen gehaald:

Killing frenze (10 mensen achter elkaar gekilled)
Triple kill
En 5 mensen achter elkaar op mijn voertuig overreden :D
SPLATTER SPREE!

Die is te mooi inderdaad.

Mooiste is nog wel Running Riot, 15 keer achter elkaar zonder dood te gaan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exact.. Kwestie van smaak. Net als in de bioscoop:
Veel mensen willen vaak zo ver mogelijk achter in de zaal zitten, terwijl ik het liefste lekker ver vooraan zit. Dan zit je er echt ín ipv dat je ver weg naar een scherm zit te turen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

Exorcist schreef op donderdag 20 december 2007 @ 01:26:
[...]

Ik denk dat je dan rijkelijk te laat bent..

Overigens, HD kan zowel via Component (zoals wellicht op de sticker stond aangegeven, de kabel die er standaard bij zit kan idd HD weergeven via component) alsmede via HDMI. Als je gaat kijken voor een HDTV, kun je ook je Xbox component aansluiten hoor, het beeld is er echt niet minder om.
Het maakt het nog niet minder gek dat het wel op de doos staat :) Daar stond echt expliciet HDMI, dus geen HD-TV oid.

Maargoed, vandaag contact gehad met bol.com, retourneren was geen probleem, daar het product niet in orde was :) . Kreeg zelfs de verzendkosten vergoed! Hele nette service. Direct een Xbox Elite besteld. HDMI schijnt wel uit te kunnen maken. Ik wil graag de keuze hebben, kunnen proberen wat er beter is. Is dat component, ga ik voor component. Is het HDMI? Ga ik voor HDMI. Plain simple :) . Ik ben in ieder geval erg goed geholpen door bol.com, hulde daarvoor!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:22:
[...]

Ik zit op 1,8m van mn TH50PV70 50 inch plasma en dat gaat perfect . Ik zou geen kleiner scherm willen , want nu word ik echt de game ingezogen! Ace Combat 6 is dan ongelooflijk, ècht t idee dat je vliegt. Zit bij de replays vol ongeloof te kijken...zó mooi!
Met hd content heb je niets aan zogenoemde afstandstabellen. Het gaat erom wat je zèlf prettig vindt.
Ace Combat is idd héél erg vet, ook op m'n 42" Pana :9 . Maar man, 1,8m van je 50" scherm vandaan. Is dat niet een beetje héél erg dichtbij. Ik zit ongeveer 3m van mijn scherm vandaan, en moet na 2 uurtjes gamen toch echt wel even een break inlasten, want dan ga ik mijn ogen toch echt wel voelen, beetje branderig dus, maar ja kan ook gewoon moeheid zijn natuurlijk :)

Net trouwens weer even Mass Effect gespeeld, en het lijkt verdorie wel of die er beter uit ziet op die Pana dan op m'n vorige full hd lcd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 01:57:
[...]

Ace Combat is idd héél erg vet, ook op m'n 42" Pana :9 . Maar man, 1,8m van je 50" scherm vandaan. Is dat niet een beetje héél erg dichtbij. Ik zit ongeveer 3m van mijn scherm vandaan, en moet na 2 uurtjes gamen toch echt wel even een break inlasten, want dan ga ik mijn ogen toch echt wel voelen, beetje branderig dus, maar ja kan ook gewoon moeheid zijn natuurlijk :)

Net trouwens weer even Mass Effect gespeeld, en het lijkt verdorie wel of die er beter uit ziet op die Pana dan op m'n vorige full hd lcd :9
1,8 meter is niet zo dichtbij volgens mij hoor, hoewel voor een 50' scherm het misschien ook niet ver is. 3meter vind ik wel weer een redelijke afstand. Dat je na 2uur moet gamen pauze moet nemen lijkt me ook wel gezond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe vinden jullie de divx ondersteuning van de xbox360?

Ik heb momenteel een gebannde xbox360 en kan dus (nog) niet genieten van deze update, waarschijnlijk ga ik dit weekend een arcade versie kopen met hdmi zodat ik weer op live kan enz.

Op het internet lees je dat de divx ondersteuning van de xbox360 beter is dan die van de ps3 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Divx ondersteuning is gewoon super relaxed. Werkt perfect zowel van externe usb apparaten, als dmv streaming, enige nadeeltje is geen support voor subtitles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:16:
Divx ondersteuning is gewoon super relaxed. Werkt perfect zowel van externe usb apparaten, als dmv streaming, enige nadeeltje is geen support voor subtitles :(
De support voor subtitles kun je op andere manieren oplossen (in de divx/xvid bakken of slipstreamen met een goede upnp server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:19

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:00:
hoe vinden jullie de divx ondersteuning van de xbox360?

Ik heb momenteel een gebannde xbox360 en kan dus (nog) niet genieten van deze update, waarschijnlijk ga ik dit weekend een arcade versie kopen met hdmi zodat ik weer op live kan enz.

Op het internet lees je dat de divx ondersteuning van de xbox360 beter is dan die van de ps3 enz.
Streamen via WMP11 werkt echt super (ook over wifi), X360 kijkt erg snel in mijn mapje. Beeld ziet er erg strak uit, scalled zonder echt veel artifacts (zijn er bijna niet).
X360 output gewoon 5.1 als de divx zo'n track bezit, je kan spoelen, chapters skippen etc.
Ziet er beter uit dan divx op mn PS3 imo, plus dat de X360 alle files pakt die ik hem voer en mijn PS3 niet.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is voor mij echt een reden om gewoon nog een xbox erbij te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 01:57:
[...]

Ben ook helemaal weg van Ace Combat. Zooo jammer dat mn fototoestel de snelle beelden niet goed kan weergeven, want ik zou graag laten zien hier hoe t eruit ziet!! Adembenemend, werkelijk!
Internetradio er doorheen streamen, loungemuziek en ondertussen zie je de vliegtuigen langs je heen scheren :P

Die laatste opmerking over je full hd lcd....dat verbaast me helemaal niet hoor. Ik hoor dat vaak en ik heb t ook zelf gezien :)

Dat mass effect, is dat een rpg of iets heel anders. Dat rpg is niks voor mij, maar ik geloof dat deze game toch anders is?

[ Voor 10% gewijzigd door Ferry34 op 21-12-2007 11:16 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)