Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.922 views sinds 30-01-2008

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

MAX3400 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:22:
[...]

Tja, wat je typeert is ongeveer de gemiddelde ervaring van de 360. Niet om jouw twijfels weg te nemen maar ik heb zowel luide als stillere "edities" in bezit (gehad) maar eigenlijk is het geluid van de drive/console nooit een issue geweest. Dat ding hangt mooi aan mijn versterker die eigenlijk overstemmend is in mijn huiskamer... :+
Amen!

Zodra ik mijn console aanzet, ben ik het geluid allang weer vergeten. ;)
En ach, tijdens een gitaarsolo in Guitar Hero, kan er wel een bom naast mij ontploffen, zonder dat het me opvalt :+

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Verwijderd

Trippey schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:15:En zijn er mensen die naast een Xbox360 ook een PS3 hebben en dus het verschil in geluiden hebben gehoord?
Ik bezit beide consoles en mijn 360 is vrij recent (bouwdatum: september '07) en het geluidsverschil is enorm.
Ik heb ze beide in de 'open lucht' op ong. een meter afstand van me staan (de xbox zelfs nog iets verder) en de xbox maakt beduidend meer geluid. Ik ervaar het zelf tijdens het gamen niet als storend, maar voor het kijken van films ben ik blij dat ik de PS3 heb.
MAX3400 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:22:
[...]
Dan even je PS3-vraag: 2 vrienden van mij hebben een PS3 gehad, naast hun 360. De ene heeft 'm dezelfde dag nog teruggebracht omdat hij zich al snel realiseerde dat er weinig leuke games zijn alsmede het sociale aspect (chat/online/etc). En die andere vriend heeft de PS3 na een paar maanden verkocht, mede vanwege het gebrek aan games maar ook dat de restfunctionaliteit vrij prijzig is. Controllers, BR-films etc tikken aanzienlijk aan in de huidige markt.
De X360 controllers zijn niet opvallend goedkoper en BR films zijn ook niet duurder dan HD DVD films (en je hoeft de player er niet eens los bij aan te schaffen). Ik vind de restfunctionaliteit bij de 360 juist veel duurder: Wifi adapter, grotere harde schijf, HD DVD speler, daar rekenen ze belachelijk hoge prijzen voor.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:34:
Ik vind de restfunctionaliteit bij de 360 juist veel duurder: Wifi adapter, grotere harde schijf, HD DVD speler, daar rekenen ze belachelijk hoge prijzen voor.
Dit is omdat dit het prijzen-model van Microsoft voor de 360 is en dit was al voor de launch bekend.

Microsoft verkoopt de console zelf met verlies om hierna winst te maken met de games en gadgets\hardware

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:34:
[...]

Ik bezit beide consoles en mijn 360 is vrij recent (bouwdatum: september '07) en het geluidsverschil is enorm.
Ik heb ze beide in de 'open lucht' op ong. een meter afstand van me staan (de xbox zelfs nog iets verder) en de xbox maakt beduidend meer geluid. Ik ervaar het zelf tijdens het gamen niet als storend, maar voor het kijken van films ben ik blij dat ik de PS3 heb.

[...]

De X360 controllers zijn niet opvallend goedkoper en BR films zijn ook niet duurder dan HD DVD films (en je hoeft de player er niet eens los bij aan te schaffen). Ik vind de restfunctionaliteit bij de 360 juist veel duurder: Wifi adapter, grotere harde schijf, HD DVD speler, daar rekenen ze belachelijk hoge prijzen voor.
Wat ik in de winkels zie zijn BD's toch zo'n 5 euro duurder dan HD-DVD's.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Verwijderd

gise schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:31:
[...]

Dit is omdat dit het prijzen-model van Microsoft voor de 360 is en dit was al voor de launch bekend.

Microsoft verkoopt de console zelf met verlies om hierna winst te maken met de games en gadgets\hardware
Ja dat is prima, maar ik reageerde puur op de statement dat de PS3 duurder zou zijn in de aanschaf van extra functionaliteit, wat mijns inziens (en ervaring) juist precies andersom is.
S2S schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:41:
[...]

Wat ik in de winkels zie zijn BD's toch zo'n 5 euro duurder dan HD-DVD's.
Niet elke film heeft dezelfde prijs, ik kan net zo goed BD films van 15 euro vinden als HD-DVD films van 30 euro en vice versa. Bij films die op beide formaten uit zijn kom ik altijd wel dezelfde prijs tegen.

• Trippey
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07-2022
Ook ik heb de Xbox op mijn versterker aangesloten. En ik moet hem vrij hard zetten wil het geluid niet opvallen. Daarbij heb je natuurlijk ook rustige momenten in films en spellen en dan maakt het niet uit hoe hoog het volume is. Moet wel zeggen dat ik er nu erg op let, dus dat zal zeker meespelen.

Dat de Xbox een goed online ervaring biedt, is voor mij ook één van de grootste plusplunten. En op dit moment heeft de PS3 voor mij qua games niet veel te bieden.

Ik denk ook wel dat ik uiteindelijk het antwoord wel weet. Misschien dat ik hem probeer in te ruilen, maar ik blijf wel bij een xbox.

Iemand nog ideeën om goedkoop een anti-geluid te creeëren om dat F16 geluid in te dammen....?

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Trippey schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:15:
Apparaat aangesloten en de Xbox aangezet. Eerste reactie: Wow wat een beeld. Welkom in HD gaming wereld (smul). Daarna viel mij het geluid op van de Xbox. Op zich is die idle niet veel harder dan mijn oude PS2 beestje (launch apparaat en still going strong), maar het geluid is wel meer doordringender. De PS2 die zoemt zeg maar op de achtergrond, maar de Xbox die heeft naast die zoem ook een opvallende hogere toon er door. En wat erger is dat je het geluid blijf horen nadat een filmpje hebt gestart (via WMP). Zwaar minder dus.
Vervolgens maar een spelletje start. Had Halo3 erbij gehaald. Zoduh! Wat een herrie! Het geluid klinkt nu als een flinke stofzuiger. Tijdens de eerste cutscene, blijft het geluid erg storend. En tijdens het spelen ook.. Wat een tegenvaller zeg... :'(
maakt de xbox geluid dan?

het gaat om kwaliteit gamen he ;) HD experience moet HD experience zijn dus ook geluid met 2 speakers die uit je tv komen heb je niet veel aan.
ik heb zelf de z-5500 op me xbox aangesloten en hoor op het laagste niveau helemaal geen vents. alleen als ik me geluid uit heb en ga luisteren dan hoor ik zoeeeeeeeeem. en heb zelfs de dubbele cooler erop zitten. dus kwaliteit gamen of niet gaan zeuren over een zuchtje wind die je xbox nodig heeft om te coolen.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Trippey
fingerhead schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:35:
[...]

maakt de xbox geluid dan?

het gaat om kwaliteit gamen he ;) HD experience moet HD experience zijn dus ook geluid met 2 speakers die uit je tv komen heb je niet veel aan.
ik heb zelf de z-5500 op me xbox aangesloten en hoor op het laagste niveau helemaal geen vents. alleen als ik me geluid uit heb en ga luisteren dan hoor ik zoeeeeeeeeem. en heb zelfs de dubbele cooler erop zitten. dus kwaliteit gamen of niet gaan zeuren over een zuchtje wind die je xbox nodig heeft om te coolen.
Wat denk jij dan? Ik heb juist gewacht met het aankopen van al die 'ellende' totdat ik een HDTV had. HD gamen op een SD TV was voor mij geen optie. En ja daar hoort minstens een 5.1 geluids setup bij.

Laatst dat ik het checkte, omvat de HD ervaring geen bijgeluiden uit randapparatuur...
Enne zuchtje wind? Tornado zul je bedoelen....! 8)7

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

*knip*
Jouw post levert ook niet bepaald een nuttige bijdrage :X

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 13-12-2007 19:18 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Mijn 360 met toshiba drive was kapot, paar dagen geleden mijn eigen 360 terug gekregen met benq drive. Echt een stuk stiller dan dat hij eerst was, draait ook weer perfect nu.

Alleen was het eerst altijd zo dat als ik hem aanzette ik meteen onder mijn eigen gamertag werd ingelogd, maar nu moet ik telkens als ik hem aanzet mijn gamertag kiezen. Is er ergens een optie dat ik gewoon meteen op mijn gamertag inlog?

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:32

BaT

Tja; ik moet zeggen : als je er op let : het ding maakt idd veel kabaal > meestal valt dit met een leuk setje (ik heb zelf ook een Logitech Z-5500) wel te verwaarlozen. Het is alleen wat meer problematischer als je later op de avond/diep in de nacht wil gamen (ik heb nog geen fatsoenlijke (draadloze) koptelefoon) : in een normaal rijtjes huis kan je dan het volume niet echt hard aanzetten : bij bv Bioshock heb ik veel dingen in het verhaal gemist omdat a) subtitles niet synchroon liepen (en dus uitstonden;schijnt nu gefixed te zijn) en b) het geluid dermate zacht staat dat je ook niks meer verstaat van de stemmen door het gezoem van de xbox op de achtergrond. Ik ben dus voor die nachtelijke uurtjes eigenlijk nog opzoek naar een leuke draadloze koptelefoon met ingebouwde microfoon die dus ook werkt icm XBL en dan is het hele 'stofzuiger-geluid-issue' van die 360 voor mij iig van de baan. Misschien dat iemand een koptelefoon mij kan aanraden die aan deze eisen voldoet ?

Product Owner - Connec2

Verwijderd

*knip*
Volgende keer een topicreport aanmaken aub ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 13-12-2007 19:18 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

*knip*
Zie ^^^.

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 13-12-2007 19:19 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:57:
Alleen was het eerst altijd zo dat als ik hem aanzette ik meteen onder mijn eigen gamertag werd ingelogd, maar nu moet ik telkens als ik hem aanzet mijn gamertag kiezen. Is er ergens een optie dat ik gewoon meteen op mijn gamertag inlog?
Hee... dat probleem heb ik dus ook sinds de fall update. Zou inderdaad prettig zijn als hij weer automatisch mijn mijn preferred gamertag zou inloggen.

Anyone?

http://www.deyterra.com

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Mijn mening / visie

De Playstation 3 is een mooi gebouwd apperaat. Zit goed in elkaar, degelijk. Bezit mooie technieken die hun nut voor nu en in de toekomsten kunnen gaan bewijzen, zoals de blu-ray drive en de standaard wifi.

De Xbox 360 is beduidend minder gebouwd. Materiaal, geluid, duurzaamheid zijn minder gebleken dan die van de PS3. Standaard (premium / elite) best compleet, maar een extra controller, wireless adapted, vision cam zijn prijzig, en zeker de 120GB HD.

Toen ik een 1,5 jaar geleden het budget had om een 'Next Gen' console te kopen, was de PS3 net uit. Erg prijzig op dat moment, en, geen games. Ik wou nu spelen, nu de toppers beleven.

We zijn weer wat verder en langzaam maar zeker komt de PS3 op gang. Er verschijnt meer software en de prijs is schappelijk te noemen.

Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch voor de Xbox gaan, enwel met de volgende redenen :
Xbox 360 is vol op stoom, veel aanbod op games gebied, Arcade games en demo's
Veel top games inmiddels al in de 'classic' reeks, waaronder b.v. Crackdown en Rainbow Six Vegas.
Als je hem nu koopt is er ultiem veel goede software te koop, denk je nu eens in dat je in de winkel staat en moet kiezen tussen Bioshock, Forza 2, Gears of War, Halo 3, Call of Duty 2,3,4 enz. enz.

Als het om games gaat, heb je op dit moment nog meer keuze op de Xbox. Toppers op de PS3 zullen zeker komen (killzone, GTR enz.) maar je wilt toch NU de toppers spelen.

De Playstation is een degelijk apperaat, met mooie dingen in het verschiet (o.a. Home en andere software). Een goed functionerende GRATIS live dienst (PSN) . Bovendien kan je teven Blu ray films afspelen die in Nederland inmiddels aardig beschikbaar zijn.

Een jaar terug was de keuze makkelijk :
Of de Xbox met software, of een state of the art machine die twee keer zo duur is zonder software. Nu zijn beide systemen aan elkaar gewaagd, zeker na de spectaculaire prijsdaling van de PS3. Daarintegen koop je voor hetzelfde geld een completere Xbox, met games. Value for money ligt erg hoog bij de Xbox.

Laat vooral je keuze bepalen door de software. Als je Halo MOET spelen, of als je bioshock MOET spelen (en dat moet je :-)) enz. dan kan je alleen maar op de Xbox 360. Wil je meer versatile, en kijk je graag (in stilte) een blu ray schijfje, en heb je bovendien geen bedraad netwerk liggen, ga voor de Playstation.

Iedereen suc6 met zijn keuze, laat het een wijze zijn.

Nog even dit, Activision houd een patch tegen op het PSN dat GH gitaren op Rock band werken, andersom is wel mogelijk. Op de Xbox 360 overigens zijn de GH en RB gitaren compatible.

Nog even dit 2 : Boom Boom Rocket is compatible met je GH gitaar !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• Trippey
Nou ja het is toch zeker een groot nadeel. Het ding wordt ook ingezet als media apparaat. Ik heb echt weken het net afgezocht naar ervaringen. Maar niks kan je volgens mij voorbereiden op het eerste moment dat je je eigen Xbox aanzet. Het heeft iets.... onhoorbaars ;)

Trouwens, dit was geen gezeik, maar een echte authentieke eigen ervaring. Die ik even wilde delen met de community alhier.
BaT schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:00:
Tja; ik moet zeggen : als je er op let : het ding maakt idd veel kabaal > meestal valt dit met een leuk setje (ik heb zelf ook een Logitech Z-5500) wel te verwaarlozen. Het is alleen wat meer problematischer als je laten op de avond/diep in de nacht wil gamen (ik heb nog geen fatsoenlijke (draadloze) koptelefoon) : in een normaal rijtjes huis kan je dan het volume niet echt hard aanzetten

<inkort>

Ik ben dus voor die nachtelijke uurtjes eigenlijk nog opzoek naar een leuke draadloze koptelefoon met ingebouwde microfoon die dus ook werkt icm XBL en dan is het hele 'stofzuiger-geluid-issue' van die 360 voor mij iig van de baan. Misschien dat iemand een koptelefoon mij kan aanraden die aan deze eisen voldoet ?
Dit zou voor mij inderdaad ook een goeie optie zijn. Nadeel blijft wel bij films streamen en media center activiteiten als je dan samen op de bank zit.

Maar zoals Royz het zo treffend zei: 'Nou en? Geniet'. Nou ik ga in iedergeval mijn best doen... Als je eenmaal zo'n ding in huis hebt, is het toch lastig om er weer afstand van te doen.

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 13-12-2007 19:20 ]

Verwijderd

Roely schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:24:
Nog even dit, Activision houd een patch tegen op het PSN dat GH gitaren op Rock band werken, andersom is wel mogelijk. Op de Xbox 360 overigens zijn de GH en RB gitaren compatible.
Het is inderdaad een aparte situatie, Harmonix (van Rockband) zegt dat hun PS3 patch (die compatibiliteit voor GH3 gitaren moet toevoegen) wordt tegengehouden door Activision (van GH3). Maar het lijkt mij merkwaardig dat Activision mag bepalen wat er wel of niet in de code van Rockband zit. En waarom zouden ze wel bezwaar hebben tegen een PS3 patch, maar is de compatibiliteit van de 360 versie geen probleem? Ik vind het maar raar.

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb geen flauw idee waarom de gitaren van de Xbox compatible zijn en die van de PSIII niet. Ik denk dat er in de aansluiting bij de Xbox gitaaren geen verschil zit en die bij de PSIII wel, vandaar dat er een patch nodig is.

Toch wil ik hierover niet teveel ophef maken (op dit forum) aangezien dit een X360 forum is, en op de Xbox het probleem niet speelt, en omdat Rockband toch pas in Maart 2008 in de nederlandse schappen ligt, en het tegen die tijd wel opgelost zou zijn.

Merkwaarditg is het verhaal in ieder geval wel.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Roely schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:24:

Laat vooral je keuze bepalen door de software. Als je Halo MOET spelen, of als je bioshock MOET spelen (en dat moet je :-)) enz. dan kan je alleen maar op de Xbox 360.
Tsja, als je de pluspunten van de 360 destilleert tot Halo en Bioschock, dan is dat wel erg kort door bocht. Dan vergeet je de Media Center functionaliteit, Xbox Live (Videomarketplace met binnenkort HD films), Gears of War (en de rest), Divx support (vandaag, niet "ergens" in de toekomst), en zo'n beetje iedere multiconsole game die beter draait op de 360. Oh, en dan was ik de exclusieve extra content voor GTA4 nog vergeten, als je toch van vooruitkijken houdt.

Ja, hou je van Blu-Ray films kopen à 30 euro per stuk ipv de DVD voor 8 euro, en overstemt je surround set van de Aldi het gezoem van de dvd drive niet, koop dan een ps3.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
RoccoS schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:58:
[...]

Tsja, als je de pluspunten van de 360 destilleert tot Halo en Bioschock, dan is dat wel erg kort door bocht. Dan vergeet je de Media Center functionaliteit, Xbox Live (Videomarketplace met binnenkort HD films), Gears of War (en de rest), Divx support (vandaag, niet "ergens" in de toekomst), en zo'n beetje iedere multiconsole game die beter draait op de 360. Oh, en dan was ik de exclusieve extra content voor GTA4 nog vergeten, als je toch van vooruitkijken houdt.

Ja, hou je van Blu-Ray films kopen à 30 euro per stuk ipv de DVD voor 8 euro, en overstemt je surround set van de Aldi het gezoem van de dvd drive niet, koop dan een ps3.
Koop gewoon beide, zoals ik ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Mijn 360 met toshiba drive was kapot, paar dagen geleden mijn eigen 360 terug gekregen met benq drive. Echt een stuk stiller dan dat hij eerst was, draait ook weer perfect nu.

Jeps op je preferred gamer account inloggen en dan bij opties de account op default zetten :) Daarna logt je xbox360 altijd met die account in.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
/edit
Ondertussen al gefixed.

[ Voor 84% gewijzigd door Redje op 13-12-2007 18:59 ]

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Redje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:55:
Ik heb nou weer iets vaags met me 360.
Hij gaat constant aan zonder dat ik hem aanzet met remote of op het front.
Zet ik de 360 uit, gaat ie vanzelf dus weer aan na 10sec....

Wil ik me 360 uit hebben lukt dat niet :P
Misschien wilt hij een beetje aandacht?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
sekeroglan schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:59:
[...]

Misschien wilt hij een beetje aandacht?
M'n stuur lag op op de grond met de guide button naar beneden :P
Zo ligt ie al de hele tijd maar blijkbaar werd hij nu pas continu ingedrukt...
Het echt zoiets van wtf. 8)7
Ik had ff beter moeten kijken |:(

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24

Hm, volgens mij moet je eerst inloggen. Daarna selecteer je in t dashbord je gamertag en druk je op groene A-knop. Dan auto sign-in aanvinken (dacht ik, uit mn hoofd)

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Trippey schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:15:
Vervolgens maar een spelletje start. Had Halo3 erbij gehaald. Zoduh! Wat een herrie! Het geluid klinkt nu als een flinke stofzuiger. Tijdens de eerste cutscene, blijft het geluid erg storend. En tijdens het spelen ook.. Wat een tegenvaller zeg... :'(

De Xbox staat in een kast, die dicht kan en ikzelf zit er ongeveer een meter of 2,5 vanaf. Geluid wordt wel wat zachter als de kast dicht is en de controller blijft werken (pluspunt). Maar dat leverde vervolgens een hitteprobleem op. Ik kreeg na een uur een hangende console en de temperatuur was flink gestegen in de kast.

Ik zit nu zwaar in een dilemma: ruil ik hem om in de hoop een stillere te krijgen of toch maar een PS3 halen. Die schijnen namelijk een stuk stiller te zijn, vanwege de inbouwde BD. Maar ja, dan mis je de Xbox live community, standaard voicechat en wat leuke games... Zucht keuzes, keuzes... (luxeprobleem, ik weet het)

Zijn er mensen die hun box ingeruild hebben en een stillere hebben gekregen? En zijn er mensen die naast een Xbox360 ook een PS3 hebben en dus het verschil in geluiden hebben gehoord?
Ik heb ze allebei. Het verschil in geluidsproductie is enorm. Ik schrok gewoon toen ik voor het eerst PGR3 opstartte in mijn launch Xbox 360, het leek (bij wijze van spreken) alsof er een vliegtuig opsteeg in mijn woonkamer. De PS3 hoor je nauwelijk en al helemaal niet als je hem aanzet (en dan heb ik nog een 60GB model, de 40GB is nog stiller).

Ik vind de Xbox 360 een fantastische console vanwege de vele kwaliteitsgames, maar de bouwkwaliteit is nog steeds bedroevend en ik vind dat hij te duur is qua aanschaf en onderhoud. De PS3 biedt tov de Premium voor 50 euro extra veel meer extra's: grotere HD, gratis online gaming ipv jaarlijks 60 euro voor Xbox Live, gratis WiFi, een Blu-Ray drive, geen extra controller-oplader nodig, HD is vervangbaar (dus geen 150 euro voor 120GB HD), web browser, Linux en nog wat van die dingen.

Ik zou veel positiever staan tov de 360 als MS wat aan het prijskaartje zou doen. Ze zouden de Xbox Arcade uit het assortiment moeten gooien en de Premium voor 250 euro moeten verkopen. Dat zou veel reëler zijn gezien wat je ervoor krijgt. Op dit moment zou ik nieuwe kopers eerder de PS3 aanraden. Toekomstige multiplatformgames komen toch voor beide consoles uit, de PS3 heeft ook zeer interessante exclusives, je zit niet vast aan jaarlijkse kosten voor Xbox Live plus je hebt een HD-speler voor maar 50 euro meer.

Wat me ook irriteert bij MS is hun neiging om aan elke scheet te willen verdienen. De belangrijkste reden waarom je bij Unreal Tournament III op de 360 geen user-maps kunt inladen is dat MS er dan niet aan kan verdienen. Ze waren er ook op tegen dat Epic Games Gears of War-maps gratis zou weggeven en dat is bij UT3 natuurlijk nog veel sterker als iedereen zelf maps zou kunnen maken.

Je ziet die houding bij de kleinste dingen, bijv dat je op de 360 themes en user-icons moet kopen, terwijl Sony een gratis theme editor levert zodat je de XMB-interface zelf kunt skinnen. Idem dito met de recente actie dat niet betalende Xbox Live Silver-gebruikers nu de demo's pas een week later kunnen downloaden dan betalende klanten.

[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 13-12-2007 20:03 ]

• Mars18
Ubisoft stelt belangrijke games uit (PC, PS3, X360)
Nieuws | 13 december 2007 - Ubisoft heeft bekend gemaakt dat de games Endwar, Far Cry 2 en Brothers in Arms: Hell's Highway zijn uitgesteld naar het financiële jaar 2009. Een lekkere vage datum die ons niks anders vertelt dat de games ergens tussen 1 april 2008 en 31 maart 2009 zullen verschijnen.

Het is absoluut niet de eerste keer dat Ubisoft iets uitstelt. Helaas lijkt het bij de uitgever eerder regel dan uitzondering dat er iets wordt uitgesteld. Deze drie titels gingen dit bericht al voor. Ubisoft moet het nu in het eerste kwartaal van 2008 vooral doen met Haze en Rainbow Six Vegas 2. Let wel, releasedata onder voorbehoud.

Bron Insidegamer.nl

Nou dan ga ik maar voor Rainbow Six Vegas 2 :p
Die lijkt me ook gaaf online, jammer dat Brother In arms uitgesteld is :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Met dit lijstje RPG's die in 2008 zouden moeten gaan uitkomen, weet ik in elk geval zeker dat ik me wel ga vermaken op de box.. :P

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Even een klein vraagje, zijn er ook andere usb wireless ontvangers die werken met de 360? Ik heb wel wat gezocht maar kon er eigenlijk niet zoveel over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee dat het werkt? Zo ja wel merk en dergelijke :).

Verwijderd

Mijn ervaring ten aanzien van het geluid van de 360 is, dat hij veel meer kabaal maakt bij spellen dan bij het afspelen DVDs. Alsof met spelen een hoger toerental nodig is oid. Persoonlijk stoort dit me helemaal niet, omdat ik bij spellen toch meer bezig ben met het spel en het geluid van het spel de 360 toch wel overstemd. En zoals gezegd, bij films hoor ik hem niet (het valt me niet op iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Voor de snelle beslissers; Xbox halo pack - met HDMI - 319 euro op Ibood.com

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 08:42
Hen3s schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:17:
Voor de snelle beslissers; Xbox halo pack - met HDMI - 319 euro op Ibood.com

succes
Ik twijfel nog...
Vriend van me heeft ok een Halo 3 editie gekocht en had toch echt geen HDMI hoor.
Zijn er dan 2 versies van het 'Halo 3 pack' uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nelis00 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:22:
[...]

Ik twijfel nog...
Vriend van me heeft ok een Halo 3 editie gekocht en had toch echt geen HDMI hoor.
Zijn er dan 2 versies van het 'Halo 3 pack' uitgebracht?
Er werd in deze thread ook gemeld dat Xbox 360 Premium-dozen met "HDMI" erop geschreven niet altijd een Xbox met die video-output bevatten. Oppassen dus. Als je echt zeker wilt zijn kun je beter de 360 in de winkel openmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

November NPD

PlayStation 2 496K
PlayStation 3 466K
PSP 567K
Xbox 360 770K
Wii 981K
Nintendo DS 1.53 million 8)7

November 2007 Top 10 Video Games Rank # Units

360 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 (M) 1 1.57 million
WII SUPER MARIO GALAXY NINTENDO OF AMERICA NOV 2007 (E) 2 1.12 million
360 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 3 980K
PS2 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 4 967K
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA FEB 2007 EVERYONE (E) 5 564K
360 MASS EFFECT MICROSOFT (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 6 473K
PS3 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 7 444K
WII GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 8 426K
360 HALO 3 MICROSOFT (CORP) SEP 2007 MATURE (M) 9 387K
PS3 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 10 377K

Geen slechte maand voor de 360 zo te zien, zeker niet gezien de software verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ferry34 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:05:
[...]

Hm, volgens mij moet je eerst inloggen. Daarna selecteer je in t dashbord je gamertag en druk je op groene A-knop. Dan auto sign-in aanvinken (dacht ik, uit mn hoofd)
Klopt idd.
Als je niet ingelogd bent staat daar nog niks (dus op de plaats waar je gamertag staat als je ingelogd bent).
Ik moest zelf even zoeken voordat ik doorhad dat je ook dat ding kon selecteren :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Vandaag op Ibood.nl : Xbox 360 Premium Halo 3 pack (met HDMI) voor € 319.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:57:
Mijn ervaring ten aanzien van het geluid van de 360 is, dat hij veel meer kabaal maakt bij spellen dan bij het afspelen DVDs. Alsof met spelen een hoger toerental nodig is oid. Persoonlijk stoort dit me helemaal niet, omdat ik bij spellen toch meer bezig ben met het spel en het geluid van het spel de 360 toch wel overstemd. En zoals gezegd, bij films hoor ik hem niet (het valt me niet op iig).
Is ook zo, voor dvd is 2x speed genoeg. Voor games 12x speed dat is dus het geluidsverschil.

Mn Elite is een stuk stiller dan de Launch Premium die ik eerst had, nu valt het me helemaal niet meer op. En met mediacenter en DVD's kijken hoor ik hem helemaal niet, net zo stil als mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

S2S schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:12:
[...]

Is ook zo, voor dvd is 2x speed genoeg. Voor games 12x speed dat is dus het geluidsverschil.

Mn Elite is een stuk stiller dan de Launch Premium die ik eerst had, nu valt het me helemaal niet meer op. En met mediacenter en DVD's kijken hoor ik hem helemaal niet, net zo stil als mijn PS3.
Ik heb er een met Benq drive en deze maakt echt stukken minder lawaai dan de anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

sekeroglan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Misschien een leuk idee om alle gamertags van Got bij elkaar te zetten?

Zo kun je zien wie welke spel speelt en als het nodig is om hulp vragen? Of lekker gezellig racen of terroristen killen >:)

Laat anders je gamertag hier achter :)
ZO, mezelf ook even toegevoegd.
Nu maar hopen dat Tiscali mij wel weer kan aansluiten!
Verhuizen en internet gaat blijkbaar niet samen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Na een aantal "first 10 minutes" te hebben gezien van Lost Odyssey ben ik echt verkocht :) heb er nu al zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Wat vinden we trouwens van de nieuwe burnout paradise demo?
Ik vind 'm vet 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 14-12-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Duuvel schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:58:
Ik vind 'm vet 8)
Het ziet er goed uit maar ik heb nu al mijn twijfels bij die stunt-run (of hoe het ook mag heten). In mijn eerste 2 runs amper materiaal kunnen vinden om stunts op uit te halen. Verder mag ik hopen dat hier nog het e.e.a. getweakt gaat worden want sommige jumps moet je pixel-perfect nemen want anders weet je zeker dat je bij het landen je auto afschrijft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind 'm vet 8)
Oh ja, ben benieuwd. Gister de download gestart, en mn Xbox uitgezet (met achtergrond download). Ben t daarna helemaal vergeten, zal straks is koeken :) Heb alle delen grijsgespeeld op Xbox 1, PS2 en de 360.

/De Xbox originals games, kun je daar Achievements mee halen? Nee zeker?

[ Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 14-12-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Exorcist schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:27:
[...]

Oh ja, ben benieuwd. Gister de download gestart, en mn Xbox uitgezet (met achtergrond download). Ben t daarna helemaal vergeten, zal straks is koeken :) Heb alle delen grijsgespeeld op Xbox 1, PS2 en de 360.

/De Xbox originals games, kun je daar Achievements mee halen? Nee zeker?
Nope, geen achievements voor originals.

Hint: lees vaker de blog van MajorNelson; daar stond het al enkele weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Exorcist schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:27:
[...]/De Xbox originals games, kun je daar Achievements mee halen? Nee zeker?
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hoef ik het daarvoor niet te doen in ieder geval ;), thanks :)

@MAX3400

Vind dat geen prettige site eerlijk gezegd..kijk voor Xbox nieuws meestal alleen hier, of op achieve360points.com .

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 14-12-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Ik vind 'm vet 8)
Vondt hem vrij matig, meer van het zelfde maar dan lang niet zo leuk. Dat NFS Underground achtige verkennen van de stad vind ik echt niets, dat free roaming voegt echt niets toe. En om online te kunnen met EA games kan je eerst een profiel bij EA gaan aanmaken ... ja daag!

Misschien ook wel teveel Burnout gespeeld ondertussen (1,2,3 helemaal kapot gespeeld, daarna was ik er eigenlijk wel kaar mee :)), maar vondt dit een stuk minder leuk.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb me ook even toegevoegd aan het leaderboard. Nog niet zo heel veel games die ik online doe (Alleen Fifa 08). Volgende week CoD4 maar aanschaffen, zodat ik wat te doen heb in de kerstvakantie :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
ymmv schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:52:
[...]

<knip>

Je ziet die houding bij de kleinste dingen, bijv dat je op de 360 themes en user-icons moet kopen, terwijl Sony een gratis theme editor levert zodat je de XMB-interface zelf kunt skinnen. Idem dito met de recente actie dat niet betalende Xbox Live Silver-gebruikers nu de demo's pas een week later kunnen downloaden dan betalende klanten.
Viel mij inderdaad ook al een beetje op. Wireless adapter voor 100 euro, HDDVD 180 euro en dat ze 160 euro durven te vragen voor een hardeschijf van 120GB... 8)7

Maar ja hun online gebeuren schijnt echt goed te zijn. Alhoewel mijn eerste ervaringen wat minder zijn. Probeerde gisteren mij aan te melden mij Live. Kreeg maar geen verbinding. Test gedaan, geeft een fout bij MTU. Vreemd, een dag eerder had ik nergens last van. Via google wat info gevonden over MTU waarde. Die zou minimaal 1300 nog wat moeten zijn. Bij mij staat tie op 1500, zou goed moeten zijn toch? Na een uur proberen heb ik het maar opgegeven.

Ga vanavond weer opnieuw proberen. Wil toch echt wel een potje Halo3 doen om het hele online gebeuren te proeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Trippey schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:58:
[...]

Viel mij inderdaad ook al een beetje op. Wireless adapter voor 100 euro, HDDVD 180 euro en dat ze 160 euro durven te vragen voor een hardeschijf van 120GB... 8)7
*kuch*
WLAN-adapter 6 tientjes, HDDVD 150 Euro, HDD 140 Euro. Goh, bespaar ik je toch mooi een nieuwe game...

Besides; WLAN vind ik overbodig (en instabiel), grote HDD heb je alleen nodig als je alles XBLA-games verzamelt en ook elke demo wil spelen (en binnenkort VideoMarketplace). Voor de rest kan je uit de voeten met de kleinere 20GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
MAX3400 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:02:
[...]

*kuch*
WLAN-adapter 6 tientjes, HDDVD 150 Euro, HDD 140 Euro. Goh, bespaar ik je toch mooi een nieuwe game...

Besides; WLAN vind ik overbodig (en instabiel), grote HDD heb je alleen nodig als je alles XBLA-games verzamelt en ook elke demo wil spelen (en binnenkort VideoMarketplace). Voor de rest kan je uit de voeten met de kleinere 20GB.
Granted, het is goedkoper te krijgen. Maar je moet wel toegeven dat MS accesoires duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
Mag ik je proficiat wensen met je feedback? Eindelijk eens een constructieve uitleg zonder dat iemand zich aangevallen voelt omdat een nieuwkomer spreekt over een stofzuiger ;)

Ontopic:

Ik heb beide consoles thuis staan en als het op geluid aankomt dan kies je best voor een PS3. Als het op games of online aspecten aankomt dan maakt het voor mij persoonlijk weinig uit. Xbox live is idd toegankelijker maar zoveel scheelt het ook niet (om een idee te geven, momenteel staat de PS3 in het weekend continu aan om COD online te spelen met alle toeters en bellen). Bij het maken van een keuze is het misschien beter om even voor jezelf uit te maken wat je precies allemaal wilt doen en vooral wat je er wilt aan uitgeven. Met dat lijstje kan je dan gaan vergelijken op alle gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
MAX3400 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:02:
[...]

*kuch*
Het blijft eerlijk gezegd nog steeds duur. Zelfs Nintendo verkoopt hun (wired) LAN-adapter voor de helft van wat MS vraagt voor de Wireless Expansion. De HD-DVD-uitbreidingset vind ik nog redelijk goed geprijsd maar 140 euro voor een 120GB is belachelijk. Voor dat bedrag haal ik een 300GB notebokschijf.
Die 20GBHDD wordt wel heel erg krap als je orginele Xbox-games wilt downloaden. Maar goed, als je heel zuinig bent kun je ook zonder HD aan de slag, als je ook de demo's niet interessant. Tenslotte verplicht MS developers om alle games te ontwikkelen voor de Core/Arcade-SKU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

WeAreLegion schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:02:
Even een klein vraagje, zijn er ook andere usb wireless ontvangers die werken met de 360? Ik heb wel wat gezocht maar kon er eigenlijk niet zoveel over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee dat het werkt? Zo ja wel merk en dergelijke :).
Je kan ook een ASUS WGL 330 accespoint kopen rond de 40 euro !!!!
en deze met de kabel verbinden aan je xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
ik zag n aanbieding voor de hd-dvd speler voor €179 met 5 hd dvd films naar keuze.
Aangezien zo'n film tussen de 20 en de 35 euri kost per stuk, is dat natuurlijk een heel mooi aanbod.

En ik heb geluk met het geluid van mn xbox. Mn launch box was fluisterstil in dashbord en gewoon rustig in games.
Mn nieuwe arcadebox met hdmi is wel heel stil met games zeg! Ik hoor bijna niks en hij staat 30 cm van mn voeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Spelen jullie nog veel PGR 4 ?
Heb hem beneden onder de kerstboom inmiddels, maar de demo is zo mooi en leuk.
Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ace schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:22:

November 2007 Top 10 Video Games Rank # Units

360 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 (M) 1 1.57 million
PS3 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 7 444K
360 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 3 980K
PS3 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 10 377K

Geen slechte maand voor de 360 zo te zien, zeker niet gezien de software verkopen.
Wat ik niet snap
Er is meer COD4 op de PS3 verkocht dan dat er PS3 zijn?

Assasins Creed is ook meer verkocht op de PS3 dan dat er PS3 zijn
en 2,5x zoveel copy's verkocht dan de 360?

De getallen stinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
it0 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:27:
[...]

Wat ik niet snap

De getallen stinken...
Het eerste getalletje is de positie in de top 10 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Wow, die BurnOut Paradise Demo!
Zo zou elke game crashes moeten hebben, jammer genoeg is de rest van de gameplay niet zo geweldig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

ymmv schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:
[...]

B)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ymmv schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:
[...]

Daar heb ik me dus ook op verkeken, hahaha. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
BioHazard schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:33:
Wow, die BurnOut Paradise Demo!
Zo zou elke game crashes moeten hebben, jammer genoeg is de rest van de gameplay niet zo geweldig. :'(
Eensch.
De crashes zijn vet, maar er zijn weinig leuke ramps enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:21:
Kan niet wachten.
Ik speel het nog wel met enige regelmaat, aangezien ik nog zat races moet halen. Probeer ook vaak een game van cat n mouse te doen online, maar de laatste tijd is dat maar moeilijk te vinden.

Nog een tip voor online:
Bij het main menu van het spel kun je op y drukken om een guest live account aan te melden. Hierdoor kun je ook splitscreen online spelen.
Had dit afgelopen weekend ook gedaan bij een maat van me. 2 beamers + 2 xboxen + 4 spelers + online is echt dikke pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leuk dat dat kan, want in pgr 3 kon het niet. schrijf hem wel even op.
Zijn er nog veel mensen online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
SH4D3H schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:57:
[...]

Eensch.
De crashes zijn vet, maar er zijn weinig leuke ramps enzo.
Blijkbaar heb ik dan te netjes gereden, heb nog geen crashes gehad :+... Netjes overal omheen rijden he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

sekeroglan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Misschien een leuk idee om alle gamertags van Got bij elkaar te zetten?

Zo kun je zien wie welke spel speelt en als het nodig is om hulp vragen? Of lekker gezellig racen of terroristen killen >:)

Laat anders je gamertag hier achter :)
Geinig geinig..
De 9e plek is bij deze voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
ksborg schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:08:
[...]
Blijkbaar heb ik dan te netjes gereden, heb nog geen crashes gehad :+... Netjes overal omheen rijden he :+
Prutser :+
Als ik keihard door de straten scheur gebeurt het nogal eens dat ik tegen zo'n blokkade aanrij :X
Op mijne kleine TV'tje zie ik die minimap nauwelijks namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:21:
Kan niet wachten.
Het is een leuk spel en ik speel het best vaak, maar ik heb nog niet alle achievements, ik zit op 43 of zo iets.

Online racen via live is het leukste vind ik en ook een potje bulldog met 8 spelers is zeer cool!

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
ymmv schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:14:

Die 20GBHDD wordt wel heel erg krap als je orginele Xbox-games wilt downloaden. Maar goed, als je heel zuinig bent kun je ook zonder HD aan de slag, als je ook de demo's niet interessant. Tenslotte verplicht MS developers om alle games te ontwikkelen voor de Core/Arcade-SKU.
Het klopt dat MS bij de release van de XBOX360 de belofte gemaakt heeft dat alle games speelbaar zijn ook met de Core versie maar dat was slechts een lose belofte want sindsdien heeft MS reeds aan alle game developers toestemming gegeven om ook games die een HD nodig hebben te maken.

Er bestaat niet voor niets al langere tijd een symbool op sommige games welke aangeeft dat de game een HD nodig heeft.

En dit vond ik toendertijd gewoon een klote actie van MS. eerst zeggen dat een HD nooit een vereiste word en daarnaa worden er gewoon spellen uitgebracht die een HD nodig hebben. Zou geen groot punt zijn als de prijs voor de MS HDs normaal zou zijn maar ze zijn als je ze vergelijkt met normale 2.5 inch HDs gewoon peper duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heeft nog nooit iemand geprobeerd om zo'n HD te modden? Wat is er anders aan?
Is het niet gewoon een 2.5" hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 17:43
Waarom wil iedereen zo graag de xbox als dvd speler gebruiken? Een dvd speler kost tegenwoordig 20euro ofzo, ik zie het nut niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik dacht al wat ruik ik toch, bedorven stroom uit het stop contact? Maar nee het zijn de getallen :+

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Slaapje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:56:
Na een aantal "first 10 minutes" te hebben gezien van Lost Odyssey ben ik echt verkocht :) heb er nu al zin in!
jaaa, hebben hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
UltraSub schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:40:
Heeft nog nooit iemand geprobeerd om zo'n HD te modden? Wat is er anders aan?
Is het niet gewoon een 2.5" hdd?
Er zit een speciale code in de 1e paar bytes van de HD verstopt. Als die niet kloppen werkt je HD helemaal niet.
Nu hebben sommigen het wel voor elkaar gekregen om die code te kopieren naar een andere HD (van een bepaald type geloof ik), maar dan ziet ie max 20GB, dus heb je er nog niks aan :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:45:
Waarom wil iedereen zo graag de xbox als dvd speler gebruiken? Een dvd speler kost tegenwoordig 20euro ofzo, ik zie het nut niet..
Omdat mensen dan 20 euro besparen en er een dvd er voor kunnen halen.
Ik heb zelf ook nog wel een dvd speler staan, maar die gebruik ik niet, ik vind het handiger om er een apparaat voor te gebruiken die er toch al staat, scheelt me weer een afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ups was vanmiddag aan de deur...volgens mij krijg ik eindelijk na maanden wachten mijn retrofit voor de wireless stuur, kan ik dat ding weer eens gebruiken.

maandag 2de aflever poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:52:
[...]

Omdat mensen dan 20 euro besparen en er een dvd er voor kunnen halen.
Ik heb zelf ook nog wel een dvd speler staan, maar die gebruik ik niet, ik vind het handiger om er een apparaat voor te gebruiken die er toch al staat, scheelt me weer een afstandsbediening.
Onzin dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

nnndoh schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:44:
ups was vanmiddag aan de deur...volgens mij krijg ik eindelijk na maanden wachten mijn retrofit voor de wireless stuur, kan ik dat ding weer eens gebruiken.

maandag 2de aflever poging
Nope... je krijgt een lege doos. Die heb ik namelijk gisteren ook gehad. Daar moet je dan je stuur in doen, UPS bellen en die komen hem halen.
Wel een vreemde ervaring hoor... iemand van UPS die je een lege doos komt brengen (nou ja... op een paar papieren na dan 8) )

Enige "vervelende" was dat de ronde sticker die ik op de doos had moeten plakken er niet in zat (maar een eigen stikker gebruikt :P )

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Patsen met warez is vrij triest eigenlijk.

(En ja, de replies hierop zijn ook weg. Dat is geen foutje.)

[ Voor 121% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Nee, niet dus. Waarom zou je een extra DVD speler aan willen schaffen als je er al één hebt? Dan zit je dus weer met een extra apparaat (ruimte dus), extra bezette aansluiting, extra afstandsbediening.

Dat je een andere DVD speler koopt omdat de X360 teveel lawaai maakt is dan weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
rally schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:14:
[...]

Nope... je krijgt een lege doos. Die heb ik namelijk gisteren ook gehad. Daar moet je dan je stuur in doen, UPS bellen en die komen hem halen.
Wel een vreemde ervaring hoor... iemand van UPS die je een lege doos komt brengen (nou ja... op een paar papieren na dan 8) )

Enige "vervelende" was dat de ronde sticker die ik op de doos had moeten plakken er niet in zat (maar een eigen stikker gebruikt :P )
dus toch...had al zoiets gelezen op de engelse sites...word dus nog langer wachten tot ik kan gaan racen.
maar betekend dan wel dat ik een nieuwe stuur krijgt.
zou wel mooi zijn , want dit is al de 2de. boven ligt er 1 die al doorgebrand is ( gekocht via marktplaats)

*knip* Over opmerkingen over het beleid en hoe dit uitgevoerd wordt kun je contact opnemen met de betreffende mod (mij dus), door even op de naam te klikken.

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
BM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:50:
[...]
Er zit een speciale code in de 1e paar bytes van de HD verstopt. Als die niet kloppen werkt je HD helemaal niet.
Nu hebben sommigen het wel voor elkaar gekregen om die code te kopieren naar een andere HD (van een bepaald type geloof ik), maar dan ziet ie max 20GB, dus heb je er nog niks aan :P
Het lijkt me ook vrij lastig om een grotere HD erin te plaatsen die aan de Xbox wel doorgeeft hoe groot ie echt is (als dat al kan en de firmware dat niet tegengaat) én er dan nog voor zorgen dat MS dat niet via Live kan detecteren.

Toch vind ik de aanpak van Sony klantvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Deadsy schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:35:
[...]

Het klopt dat MS bij de release van de XBOX360 de belofte gemaakt heeft dat alle games speelbaar zijn ook met de Core versie maar dat was slechts een lose belofte want sindsdien heeft MS reeds aan alle game developers toestemming gegeven om ook games die een HD nodig hebben te maken.

Er bestaat niet voor niets al langere tijd een symbool op sommige games welke aangeeft dat de game een HD nodig heeft.
Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/journals/thumbs.media/xbox_hard_disk.gif

Volgens mij zijn Final Fantasy XI en Football Manager 2006 uitzonderingen op de regel. Ik geloof dat MS ook een uitzondering wil maken voor toekomstige MMOs , maar 99.8% van alle games draait ook zonder HD.
En dit vond ik toendertijd gewoon een klote actie van MS. eerst zeggen dat een HD nooit een vereiste word en daarnaa worden er gewoon spellen uitgebracht die een HD nodig hebben.
Er zijn verschrikkelijk weinig games die een HD nodig hebben en daarnaast hebben de meesten hier een Premium-editie. Zo problematisch is het dus niet in de praktijk. Eerlijk gezegd vind ik dat juist meer games HD-only zouden moeten zijn, want dan gaan games gebruik maken van de HD-cache om de performance te verbeteren. Nu gebeurt dat veel te weinig.
Zou geen groot punt zijn als de prijs voor de MS HDs normaal zou zijn maar ze zijn als je ze vergelijkt met normale 2.5 inch HDs gewoon peper duur.
Yep. Ik vind het belachelijk. Je hebt in de praktijk maar 13GB om demo's, Xbox Live Arcade-game, DLC, MP3s, Xbox games en videos uit de online videostore op te zetten. Ik vind het nogal krap en moet continu downloads weggooien om ruimte te maken voor nieuwe content. Ik zou graag een grotere HD willen hebben maar ik weiger om daar MS-prijzen voor te betalen. Ik ben niet van geld gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

ymmv schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:27:
*snip*
maar ik weiger om daar MS-prijzen voor te betalen. Ik ben niet van geld gemaakt.
Kan het hier niet meer mee eens hiermee zijn. Als ik met een elite zeker weten mijn geluid een stuk naar beneden zou halen zou ik dat al zeer fijn vinden, en natuurlijk heb je dan ook gelijk een grote(re) hd.
Maar omdat ook ik niet van geld gemaakt ben gaan we nog maar verder met de huidige.

Verder is met de laatste update het idle geluid (zonder een spinnende cd) een stuk verminderd. Hoewel het niet zaligmakend is (kan natuurlijk ook niet via software only) ben ik toch blij dat de klachten wel aangepakt worden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik zit de hele week al Ace Combat 6 te spelen en t is fantastisch. Alsof je Tom Cruise in Top Gun speelt. Graphics zijn prachtig en t vliegen is ook geweldig. De replays zijn adembenemend.
Wat me in de toekomst nòg mooier zou lijken is wanneer je via je headset interactief zou kunnen meedoen. Ik bedoel: als je op de startbaan zou staan en dan zou moeten zeggen "Garudu 1 requestng clearence for take-off" en dat de tower dan zou antwoorden "garudu 1 you're clear for take-off". Mensen zonder headset zouden gewoon n knopje moeten indrukken.
Zo vond ik t in testdrive unlimited ook erh mooi dat je de auto's eerst morst starten en dat je kon toeteren, seinen met licht en de raampjes kon openen.
(mn box terug van repair, 11 dagen weggeweest. Volgende dag meteen n nieuwe gehaald, ik kan echt niet zonder hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ECHT genoten van mass effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-07 04:11

Hastur

I stink, therefore I am

Ik heb een vraagje aan jullie x360 bezitters. Ik las ergens dat het mogelijk was om games in z'n geheel op de hardeschijf te installeren, zodat je minder vanaf de dvd hoeft te laden. Kan iemand van jullie dat beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Hastur schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 04:10:
Ik heb een vraagje aan jullie x360 bezitters. Ik las ergens dat het mogelijk was om games in z'n geheel op de hardeschijf te installeren, zodat je minder vanaf de dvd hoeft te laden. Kan iemand van jullie dat beamen?
Nog nooit van gehoord. Je kunt wel Xbox Originals als Halo en Burnout: Takedown downloaden voor 1200 punten maar wat jij zegt, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Ferry34 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 02:19:
Ik zit de hele week al Ace Combat 6 te spelen en t is fantastisch. Alsof je Tom Cruise in Top Gun speelt. Graphics zijn prachtig en t vliegen is ook geweldig. De replays zijn adembenemend.
Wat me in de toekomst nòg mooier zou lijken is wanneer je via je headset interactief zou kunnen meedoen. Ik bedoel: als je op de startbaan zou staan en dan zou moeten zeggen "Garudu 1 requestng clearence for take-off" en dat de tower dan zou antwoorden "garudu 1 you're clear for take-off". Mensen zonder headset zouden gewoon n knopje moeten indrukken.
Zo vond ik t in testdrive unlimited ook erh mooi dat je de auto's eerst morst starten en dat je kon toeteren, seinen met licht en de raampjes kon openen.
(mn box terug van repair, 11 dagen weggeweest. Volgende dag meteen n nieuwe gehaald, ik kan echt niet zonder hoor!)
yep sinds de PS2 ben ik al fan van de ace combat serie.
Tis alleen jammer dat deel 6 niet kan tippen aan deel 4, dat deel was een van de meest legendarische delen uit de ace combat serie, maar dat vind ik dan ^^.
waar ik overigens wel nar op zoek ben is de ace edge :{

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
meende dat het mogelijk was met de 120 gb hdd van xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

amoi schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:54:
[...]

meende dat het mogelijk was met de 120 gb hdd van xbox
X360 games kan je niet installeren, ook niet op de 120 gig HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Kabuto_Raiger schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 07:17:
[...]

yep sinds de PS2 ben ik al fan van de ace combat serie.
Tis alleen jammer dat deel 6 niet kan tippen aan deel 4, dat deel was een van de meest legendarische delen uit de ace combat serie, maar dat vind ik dan ^^.
waar ik overigens wel nar op zoek ben is de ace edge :{
aha, ik kende de reeks alleen van naam.
Ik ben ook op zoek naar de flight sticks. Heb laatst mn naam opgegeven bij een gamestore in Amersfoort. Bij genoeg gegadigden zo deze ze proberen te importeren. Ik ga vandaag wel ff bellen en dan post ik t hier.
Desnoods via E-bay, zag ik ze ook namelijk. Krijg je wel een enorme doos (lijkt t op de foto) opgestuurd, dus ik ben benieuwd naar de verzendkosten.
2dope schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:23:
[...]

Nee, niet dus. Waarom zou je een extra DVD speler aan willen schaffen als je er al één hebt? Dan zit je dus weer met een extra apparaat (ruimte dus), extra bezette aansluiting, extra afstandsbediening.

Dat je een andere DVD speler koopt omdat de X360 teveel lawaai maakt is dan weer een ander verhaal.
Het is natuurlijk handig omdat de xbox360 dvd's upscaled en je hebt de surround al aangesloten.
Mn xbox is stil, dus dat is geen enkel probleem. Het blijft raar dat hier zoveel verschil in zit. Blijkbaar is de ene dvdspeler die in de xbox zit veel luidruchtiger dan de andere. Ik zal mn gerepareerde vandaag s testen, want ze hebben niet alleen t moederbord vervangen, maar ook de dvdspeler...

[ Voor 33% gewijzigd door Ferry34 op 15-12-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ferry34 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:44:
[...]

Het is natuurlijk handig omdat de xbox360 dvd's upscaled en je hebt de surround al aangesloten.
Mn xbox is stil, dus dat is geen enkel probleem. Het blijft raar dat hier zoveel verschil in zit. Blijkbaar is de ene dvdspeler die in de xbox zit veel luidruchtiger dan de andere. Ik zal mn gerepareerde vandaag s testen, want ze hebben niet alleen t moederbord vervangen, maar ook de dvdspeler...
Koel, dat wist ik niet! Ik zat namelijk laatst naar een hele kleine harry potter te kijken met hele grote zwarte balken.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nee dat kan wel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wat doen mensen in hemelsnaam met die harddisk? Ik download me echt helemaal suf op marketplace (download elke arcade titel en bijna alle movies/demos) en heb echt nooit problemen met ruimte. Ja, af en toe ruim ik oude demo's/fimpjes op maar dat is niet meer dan good practice. En als ik dan toch nog iets opnieuw wil starten download ik het toch nog een keer? Maar dat gebeurt in de praktijk echt nooit.
Ja dat ding is overpriced als je hem los koopt, maar dat is altijd bij console assecoires. Daar verdienen ze hun geld mee, dat is nooit anders geweest en zal nooit anders zijn. Net zoals je printers goedkoop kan krijgen en vervolgens een vermogen aan cardridges kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SeamusXanthus schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:04:
Wat doen mensen in hemelsnaam met die harddisk? Ik download me echt helemaal suf op marketplace (download elke arcade titel en bijna alle movies/demos) en heb echt nooit problemen met ruimte. Ja, af en toe ruim ik oude demo's/fimpjes op maar dat is niet meer dan good practice. En als ik dan toch nog iets opnieuw wil starten download ik het toch nog een keer? Maar dat gebeurt in de praktijk echt nooit.
Ja dat ding is overpriced als je hem los koopt, maar dat is altijd bij console assecoires. Daar verdienen ze hun geld mee, dat is nooit anders geweest en zal nooit anders zijn. Net zoals je printers goedkoop kan krijgen en vervolgens een vermogen aan cardridges kwijt bent.
ik heb ook nog maar weinig ruimte, op de premium harddisk, echt klote. demos raakt die snel vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 02:33
it0 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:27:
[...]

Wat ik niet snap

De getallen stinken...
Je leest denk ik fout :P. Je moet niet de positie in de top 10 erbij tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
Ik ken inderdaad ook wel mensen die de demo's gebruiken als vervanging voor volwaardige spellen. Die spelen de demo van Dead Rising nog steeds bijvoorbeeld. Persoonlijk kan ik me daar toch niet zoveel bij voorstellen. Ik speel een demo, en beslis daarmee of ik het spel ga kopen of niet en meestal kan de demo er dan direct weer af. De hoeveelheid nieuwe demo's is nou niet dusdanig dat ik in de problemen kom. Dat zou waarschijnlijk anders zijn als ze hier de video marketplace zouden gaan aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:11:
[...]

ik heb ook nog maar weinig ruimte, op de premium harddisk, echt klote. demos raakt die snel vol
Ik snap niet wat de lol is van demo's verzamelen....
Als je ze een keer gespeeld hebt gooi je ze toch gewoon weg?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Lang getwijfeld tussen de PS3 en de Xbox. Uieindelijk voor de Xbox Premium gegaan (Halo 3 pack, met HDMI). Doorslaggevende factor: De controller. Tijdens probeersessies had ik geen problemen met de Xbox controller en wel met de PS3 controller. Ik vraag me af Waarom bijv. Logitech geen Xbox-kloon controller maakt voor de PS3. Er is volgens mij wel een markt voor. Alle third party controllers zijn klonen van de originele controller. Raar...

Qua (recent) gamesaanbod vind ik ze beiden redelijk gelijkwaardig. Qua prijs is er ook weinig verschil, zeker als je er wat accessoires bij koopt. Wat me opvalt als je beide consoles vergelijkt is hoe sterk het contrast is in Xbox games. De lichteffecten zijn mooi (Assassin's Creed!), maar soms is het moeilijk te zien wat er in donkere gebieden gebeurd, vooral overdag. Helderheid/contrast van het display bijstellen helpt niet echt en de gamma-settings in games maken te grote stappen.

Zoals al gezegd, de controller is prima. Ik kan zonder problemen uren spelen. Ik gebruik trouwens gewoon oplaadbare batterijen van de Hema en haal gemakkelijk 20-30 uur. Als (voormalig) PC gamer is het wel wennen en ik haal bij lange na niet de snelheid en precisie van een toetsenbord/muis combo. Het wachten is op een controller met een trackball i.p.v. rechter stick... (volgens mij is er al ergens een prototype voor de PS3).

Over het geluidsniveau en de bouwkwaliteit maakte ik me het meest zorgen. Het geluidsniveau van de Xbox vind ik meevallen; in elk geval stiller dan mijn PC. Vooral de DVD-speler is hoorbaar, maar tijdens het gamen is het totaal niet storend en ook bij het bekijken van videos heb ik er geen last van. Ik zit er wel ruim vier meter van af, dus dat helpt wellicht. Over de bouwkwaliteit kan ik weinig zeggen, maar ik heb nog geen problemen gehad.

In eerste instantie had ik de Xbox via component aangesloten, maar de beeldkwaliteit met de bijgeleverde kabel viel tegen. HDMI maar even omgeprikt van de DVD speler en dat ziet er een stuk beter uit. Tijd voor een HDMI switch dus (weer een accessoire er bij). Om optische audio te krijgen heb ik A/V stekker van z'n plastic omhulsel ontdaan, zodat de HDMI en A/V stekker beide aangesloten kunnen worden. Weet iemand trouwens wat de video-instellingen betekenen? Ik heb 'm nu op Expanded staan, maar ik zie geen verschil met de andere settings?

Belangrijkste tegenvaller: Xbox Live. De content wordt minder vaak ververst dan ik had verwacht; er staan nog steeds Gears Of War filmpjes bij most recent. Ook trailers van bijv. Gametrailers.com worden niet vaak ververst. Matchmaking duurt een eeuwigheid, waarna je een paar minuutjes kunt spelen. Misschien ben ik op de PC teveel verwend... Voor een Gold abbo betaal je 60 euro per jaar. Koop ik een game (nog eens 60 euro), wil ik daar een theme van, dan moet ik daar nog eens extra voor betalen! En ik kan er niet eens een preview van zien. Verder is het geneuzel over voice-chat vaak niet om aan te horen. Ik houd het voorlopig wel even bij Silver.

Grootste plus: De games! Technisch mogen de consoles dan misschien ingehaald zijn door de PC, maar het ziet er op de console toch hardstikke goed uit (minder 'computerachtig' imho). En met de huidige line-up van topgames gaat het geld er hard doorheen.

Grootste frustatie: Het $#!@%$& save systeem in de meeste games! Waarom kan ik in Mass Effect alleen vóór een cut-scene saven... *zucht*. ;)

Al met al een prima console. Games op mijn PC raak ik eigenlijk niet meer aan en het is super relaxt om op de bank de gamen i.p.v. achter een bureau. En nu er MP4 support in zit, staat ook m'n HTPC minder vaak aan.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)