Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-06 12:00
Hallo,

Ik zat zo te kijke (alweer) naar een 360. Dus kwam ik bij de aanbieding van de premium+viva piñata+forza2. ik wil ook nog een Play and charge kit + advanced scart ( nee, kheb nog geen lcd :'(. , moek nog paar maanden extra voor werke ). Nu de vraag, zijn er nog andere dingen die ik nodig zou kunnen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Als je online wilt spelen dan heb je een Xbox Live Gold kaart nodig, deze is 60 euro voor een jaar. Ben je daarnaast ook geinteresseerd in Xbox Live Arcade spellen dan heb je daarvoor Microsoft punten nodig, deze kun je ook op een kaart kopen of met behulp van een creditard online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:17

FlyEragon

Alien Monkeys

Niet te vergeten dat je bij aanschaf van een Xbox360 1 maand lang een gold abo krijgt, dus kan je kijken of je het wel leuk vind om online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 19:57

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Erkandude schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:02:
Niet te vergeten dat je bij aanschaf van een Xbox360 1 maand lang een gold abo krijgt, dus kan je kijken of je het wel leuk vind om online te spelen.
yep
maar tis gewoon gedaan om je over de streep te trekken want als je eenmaal multiplayer gespeeld heb dan wil je blijven spelen xD
althans dat was bij mij het geval.
om een voorbeeld te noemen:
Gears of War toendertijd als eerste in co-op gedaan en nu wil ik niks anders xD

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ben nu aan het experimenteren met WMP11 network service. Heb hem al zo ver dattie streamt vanaf een UNC pad vanaf mijn NAS, maar ik krijg subtitles niet aan de gang. Iemand die dat gelukt is? Of kan ik dat gewoon vergeten?
Verder... Mogelijkheden om op deze manier dvd's vanaf een NAS te kijken? AVCHD lukt iig niet, ook niet indien .m2ts wordt gerenamed naar .ts. WMP neemt ze simpelweg niet op in de library. Damn.

Maar so far, exit mediacenter (wat ik met transcode gebruikte om te streamen vanaf nas), en nu dus alles via WMP11, werkt echt wel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18-06 22:52
6pack15 schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:51:
Hallo,

Ik zat zo te kijke (alweer) naar een 360. Dus kwam ik bij de aanbieding van de premium+viva piñata+forza2. ik wil ook nog een Play and charge kit + advanced scart ( nee, kheb nog geen lcd :'(. , moek nog paar maanden extra voor werke ). Nu de vraag, zijn er nog andere dingen die ik nodig zou kunnen hebben ?
Met de nieuwe dashboard-update is er nu ook de mogelijkheid om oude Xbox-games online te kopen. Je hebt daarvoor wel aardig wat schijfruimte nodig dus. Het zelfde geldt voor de video market place die eraan zit te komen. Als je toekomstzeker wilt zijn, is het slimmer om meteen voor de Elite te gaan, omdat een losse 120GB HD update voor de Premium maar liefst 150 euro kost terwijl het prijsverschil tussen Premium en Elite 80 euro is.

Om geld te besparen kun je ook beter WiFi overslaan en de 360 via een standaard ethernetkabel aansluiten want anders kost het je nog 'ns 80 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:01:
[...]

Met de nieuwe dashboard-update is er nu ook de mogelijkheid om oude Xbox-games online te kopen. Je hebt daarvoor wel aardig wat schijfruimte nodig dus. Het zelfde geldt voor de video market place die eraan zit te komen. Als je toekomstzeker wilt zijn, is het slimmer om meteen voor de Elite te gaan, omdat een losse 120GB HD update voor de Premium maar liefst 150 euro kost terwijl het prijsverschil tussen Premium en Elite 80 euro is.

Om geld te besparen kun je ook beter WiFi overslaan en de 360 via een standaard ethernetkabel aansluiten want anders kost het je nog 'ns 80 euro extra.
om extra geld te besparen kan je oplaadbare batterijen gebruiken, in de draadloze controller gaan AA batterijen :+ dit is geen grap :D
4 oplaadbare batterijen + lader heb je al voor 10 euro dacht ik, 2 erin om te spelen terwijl je de andere 2 doet opladen. zo doe ik het 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:30
[quote]yzf1kr schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:21:
[...]

De 360 doet het slechter als de Wii, maar beter als de PS3. De Zune doet het slechter als de Ipod, maar beter als al zijn concurrenten.

quote]

Op die laatste gameconference liet Peter Moore nog wel wat cijfers zien. Natuurlijk, de Wii verkocht nog iets meer maar is ook n stuk goedkoper (toen nog wel). Daarom verkoopt de ps2 ook nog zo goed, scheelt toch een hoop geld. Niet iedereen hoeft de beste graphics.
Maar wat wel heel duidelijk werd vertoond, is dat de xbox360 verreweg de meeste games verkocht. Nog meer dan de playstation en de wii bijelkaar en daarin zie je hoe goed de xbox360 wordt gewaardeerd. Het aantal wii-games dat verkocht wordt is echt laag. Dus ik zie daarin echt een probleem. Wat heb je aan een console zonder veel leuke games en goede online mogelijkheden?
Dat is ook de reden waarom de ps3 zo slecht verkoopt. Produktmatig zit die beter in elkaar dan de xbox360, maar toch ga ik de ps3 niet kopen.

Ik geloof echt niet dat Microsoft wilt stoppen met t ontwerpen van een nieuwe box. Ze hebben miljoenen mensen die op xboxlive zitten en die trekken echt de stekker eruit wanneer de xbox niet verder wordt ontwikkeld.
Ook die nieuwe 65nm gpu cpu zorgen voor het verminderen van het hitteprobleem, maar is ook een stuk goedkoper in produktie en wordt de winstmarge groter.
Bovendien gaat de gamesindustrie dit jaar de omzet overstijgen van die van de filmindustrie! Kun je nagaan wat een geld er mee gemoeid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:06
Goed nieuws, de uitlevering van arcade games is begonnen !

Ik heb net mijn 10 arcade games mogen ontvangen (brief priority verstuurd op 4 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"winstmarge groter" laat zich bij de microsoft entertainment tak beter vertalen als "verlies kleiner". dit is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 20:57
Is het nou eigenlijk mogelijk een xbox 360 aan te sluiten op mijn pc monitor(20" widescreen: Samsung 205BW)?
Ik dacht altijd van wel, maar full hd haalt ie sowieso niet(te lage resolutie voor), maar 720p dan?
offtopic:
geld het antwoord hierop ook voor een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:51:
Goed nieuws, de uitlevering van arcade games is begonnen !

Ik heb net mijn 10 arcade games mogen ontvangen (brief priority verstuurd op 4 november)
Is die actie er nog steeds? Kon niets vinden op Xbox.nl
Ferry34 schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:37: Het aantal wii-games dat verkocht wordt is echt laag. Dus ik zie daarin echt een probleem.er mee gemoeid is.
Dat is ook een probleem, maar veel minder voor Nintendo dan voor Sony. Nintendo maakt namelijk winst op de verkoop van zijn console. Sony nog niet.

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 10-12-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 15:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

barzi schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:10:
Is het nou eigenlijk mogelijk een xbox 360 aan te sluiten op mijn pc monitor(20" widescreen: Samsung 205BW)?
Ik dacht altijd van wel, maar full hd haalt ie sowieso niet(te lage resolutie voor), maar 720p dan?
offtopic:
Zoekvraagje: de VGA-kabel is wat jij zoekt :) Op je 360 kies je dan de resolutie die het best bij je monitor past..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:06
PWM schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:26:
[...]

Is die actie er nog steeds? Kon niets vinden op Xbox.nl
Jazeker, tot 31 december: http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 21:11

Osxy

Holy crap on a cracker

barzi schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:10:
offtopic:
Ik heb mijn xbox toevallig aan een 205BW, en deze is inderdaad niet full HD maar hij draait nu op 720P en ben erg tevreden :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Anoniem: 237666 schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:51:
"winstmarge groter" laat zich bij de microsoft entertainment tak beter vertalen als "verlies kleiner". dit is een feit.
een 2 jaar oud feit

MS zal ondertussen wel winst maken op de 360 hardware zelf, op de falcon zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even een paar dagen gewerkt met die nieuwe update maar vond de oude toch beter met downloaden zijn nu teveel opties naar mijn mening

Over beeldschermen gesproken tip koop een goeie kabel :)
Vandaag een klant in de winkel
"Hoe duur is jullie goedkoopste HDMI kabel ?"
Kopen ze een scherm van 800 euro een 360 van 350 euro en wat doe je dan gaan ze het goedkoopste troep HDMI kabeltje kopen wat er is leg dan ook even 40 euro neer voor een beetje kwaliteit kabel.
Maar meneer zei keihard "Grootste onzin kabel is kabel die 0en en 1en worden echt niet anders"
Nou veel plezier dan meneer.

Teven voor het eerst in tijden dat ik weer is zie dat gold member eerder mogen downloaden dan zilver eigenlijk naar mijn weten een paar maanden al niet meer gezien check toch iedere 3 a 4 dagen of er nog wat leuks op staat iemand anders ook opgevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 20:29

MeNTaL_TO

The future is not set

HADES2001 schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:27:
Even een paar dagen gewerkt met die nieuwe update maar vond de oude toch beter met downloaden zijn nu teveel opties naar mijn mening

Kopen ze een scherm van 800 euro een 360 van 350 euro en wat doe je dan gaan ze het goedkoopste troep HDMI kabeltje kopen wat er is leg dan ook even 40 euro neer voor een beetje kwaliteit kabel.
Maar meneer zei keihard "Grootste onzin kabel is kabel die 0en en 1en worden echt niet anders"

Teven voor het eerst in tijden dat ik weer is zie dat gold member eerder mogen downloaden dan zilver eigenlijk naar mijn weten een paar maanden al niet meer gezien check toch iedere 3 a 4 dagen of er nog wat leuks op staat iemand anders ook opgevallen ?
En het leuke is, die man heeft nog gelijk ook.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Deze vergelijking(uitgevoerd door Monster Cable zelf!) toont aan dat je aan een goedkope HDMI-kabel voldoende hebt als je geen 1080p signaal hebt en je geen extreem lange afstanden met de HDMI kabel hoeft te overbruggen. In dat geval zal zo'n duurdere kabel geen voor de gebruiker merkbaar verschil geven ten opzichte van een goedkope kabel.

[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 11-12-2007 10:54 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 22:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat er nog mensen zijn die geloven dan een dure HDMI kabel betere kwaliteit levert dan zo een el cheapo kabel ;)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-06 11:07

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]

Hangt ervan af. Aandeelhouders zijn al een tijdje zeer sceptisch over die divisie, ondanks het feit dat de xbox360 het niet slecht doet. Het punt is dat de 360 het niet super doet plus dat de rest van die divisie het niet veel beter doet. De wii verkoopt veel beter dan de 360 en de ipod verkoopt veel beter dan de zune. Ze krijgen met hun live merk geen poot aan de grond in google area, etc. Op een gegeven moment moet je dan concluderen: kappen hiermee, verder met de dingen waar we wel goed in zijn.

Het zou me verbazen als ze NIET met de opvolger bezig zijn, maar of die er ooit komt is echt geen zeker iets. Het is nl. zo dat als ze echt riant zicht hadden op vette winsten, bv wanneer ze 50% of meer van de markt in handen zouden krijgen binnen 1 a 2 jaar, dan is de rode inkt snel weggewerkt. Echter daar is steeds minder zicht op. Ze raken studio's kwijt aan EA, kopen niet veel eigen studio's bij (als ik het goed heb, geen een dit jaar) en zijn een beetje zoekende hoe ze de family selling factor kunnen aanboren van de Wii.

Ik denk dat als de PS2 (niet de 3, maar de 2) er niet was geweest, de kansen anders hadden gelegen, maar dan was het nog moeilijk geweest. Nu heeft MS in mijn ogen geen schijn van kans komend jaar: teweinig eigen studios die exclusives releasen dus afhankelijk van 3rd parties, en een te groot imago in het hard-core gamer segment, waar niet het geld zit.
Als ik een ding van uit het verleden mag aanhalen, dan is het wel dat MS geen markets abandoned. Een terugtrekkende beweging zou juist niet handig zijn, omdat dan alle investeringen verloren gaan. Wat ik juist zie, en dat kan perceptie zijn, is dat MS stukje bij beetje meer van de markt aan het leren is. Ondertussen worden ze ingehaald door een consoliderende gamemarkt, maar de impact daarvan is nog niet helemaal duidelijk. MS kan altijd nog exclusives afkopen van EA en oude studios.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik geen bron heb gevonden voor ontevreden geluiden van aandeelhouders voor wat betreft de entertainment tak. Heb je daar een bron van? Ik kan wel speculeren dat er niet oneindig geduld is, maar deze strategie is er een die herkenbaar is van de browser-oorlog. Ze doen niet alles meteen goed, maar incrementeel veranderd er genoeg om meer marktshare af te pikken. Laten we ook niet vergeten dat MS zeker geen organisatie is die een korte termijnvisie aanhoudt en laten we zeggen dat de resultaten vanaf de vorige generatie naar de huidige voor wat betreft de marketshare boekdelen spreekt. Exit-strategie lijkt me wishful thinking voor de andere marktpartijen.

Blijven we terugkomen op de line-up van 08, die ziet er momenteel niet florissant uit. Maar ik word graag verrast, als die echt in petto zijn...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

@amada

De WII doet het veel beter dan de 360, maar de doelgroep van de WII, casual players 4-100+ jaar, is dan ook veel groter dan de hardcore groep waarop de 360 en de PS3 zich richten.

@metroidprime/hades2001
Goed artikel, niet verwacht dat er verschil zou zijn, maar dan nog, wie gebruikt er inderdaad 10 meter kabel?
Daarnaast slijtage??? Hoe vaak ga je je tv opnieuw aansluiten??
Ik zou graag een nieuwe vergelijking zien met 720p met 1 meter kabel. En dan nog eens vergeleken met component en/of vga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:35

Royz

Kleurenblind!!

Heeft er al iemand HD-DVD's ontvangen van de HD-DVD speler actie? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

IBM heeft vandaag aangekondigd dat het in de tweede helft van 2009 verwacht 32 nanometer chips aan hun partners te kunnen verkopen. Dit zou betekenen dat de Xbox 360 tegen die tijd een flink kleinere chip zou kunnen krijgen. Zo zit in de nieuwere modellen van de 360 momenteel al een 65 nanometer chip, "Falcon", en zijn er geruchten dat Microsoft werkt aan een 45 nanometer chip.

De kleinere chip zou betekenen dat de Xbox 360 tot 45% minder stroom zou hoeven te gebruiken en 30% sneller zou kunnen worden. Dit zou onder andere helpen om de oververhitting van de console tegen te gaan en ook de mogelijkheid scheppen voor een kleiner model Xbox. Of Microsoft ook echt gebruik gaat maken van de kleinere chip zal in 2009 blijken.

bron: gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nog een geluk dat je toen je mond gehouden had, anders had je jezelf mooi belachelijk gemaakt O-)

it0: Het hangt af van merk tot merk (meerbepaald de decoder die gebruikt wordt). Sommige schermen geven component mooier weer, anderen geven hdmi mooier weer. Uiteindelijk kunnen ze beiden smetteloze kwaliteit doorsturen (akkoord, hdmi stuurt een "perfect" signaal door, terwijl bij analoge signalen de kwaliteit afneemt naarmate de lengte, maar dat verschil ga je normaal niet merken :)).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Klopt inderdaad, heb mijn Xbox eens via hdmi en een component kabel aangesloten, vond dat hdmi net wat scherper was maar dat component gewoon zoveel kleurechter was t.o.v hdmi! vooral in dashboard met die felle groene en oranje kleuren is het verschil goed te zien. (720P dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 16:13

rally

Deyterra Consultancy

Afgelopen zaterdag Kane & Lynch uitgespeeld op het zwaarste niveau, maar daar geen achievement voor gekregen :( Via Google en het Gamespot forum kan ik daar geen verklaring voor vinden. Is er hier iemand die dit "euvel" kent?

Tweede frustratie is CoD4. Moet alleen nog "Mile high" halen, maar die is zo ONTZETTEND zwaar. Die heb ik nu al een paar uur geprobeerd, maar ik haal hem gewoon niet. Zelfs wat YouTube video's bekeken maar zelfs daarmee kom ik er gewoon niet door. Te weinig tijd en teveel weerstand :(
Tips anyone? _/-\o_

Verder ben ik nog steeds SUPER tevreden mijn mijn Xbox. Onlangs een Elite weten te verkrijgen en dat is een hele verbetering t.o.v. de vorige. Een stuk stiller, minder warmte en minder vermogensopname (voeding heeft ook een lager vermogen).
De "oude" staat nu bij mijn vrienden zodat we daar ook kunnen gamen :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rally schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:03:
Afgelopen zaterdag Kane & Lynch uitgespeeld op het zwaarste niveau, maar daar geen achievement voor gekregen :( Via Google en het Gamespot forum kan ik daar geen verklaring voor vinden. Is er hier iemand die dit "euvel" kent?
ik wil deze game ook halen, hij is erg aan te raden toch? ik heb op gamersyde verschillende filmpjes en de 1e tien minuten gekeken en dit alles sprak mij heel erg aan. ik stoor me niet aan het woord f*ck in de dialogen, al is het overdone. ben je al met al tevreden met die game, of is het echt maar een 6je waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
EfBe schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]

Hangt ervan af. Aandeelhouders zijn al een tijdje zeer sceptisch over die divisie, ondanks het feit dat de xbox360 het niet slecht doet. Het punt is dat de 360 het niet super doet plus dat de rest van die divisie het niet veel beter doet. De wii verkoopt veel beter dan de 360 en de ipod verkoopt veel beter dan de zune. Ze krijgen met hun live merk geen poot aan de grond in google area, etc. Op een gegeven moment moet je dan concluderen: kappen hiermee, verder met de dingen waar we wel goed in zijn.

Het zou me verbazen als ze NIET met de opvolger bezig zijn, maar of die er ooit komt is echt geen zeker iets. Het is nl. zo dat als ze echt riant zicht hadden op vette winsten, bv wanneer ze 50% of meer van de markt in handen zouden krijgen binnen 1 a 2 jaar, dan is de rode inkt snel weggewerkt. Echter daar is steeds minder zicht op. Ze raken studio's kwijt aan EA, kopen niet veel eigen studio's bij (als ik het goed heb, geen een dit jaar) en zijn een beetje zoekende hoe ze de family selling factor kunnen aanboren van de Wii.

Ik denk dat als de PS2 (niet de 3, maar de 2) er niet was geweest, de kansen anders hadden gelegen, maar dan was het nog moeilijk geweest. Nu heeft MS in mijn ogen geen schijn van kans komend jaar: teweinig eigen studios die exclusives releasen dus afhankelijk van 3rd parties, en een te groot imago in het hard-core gamer segment, waar niet het geld zit.
Hoe kan je nou stellen dat de 360 het niet "super" doet... Kijk naar de marktverhouding tussen ps2/xbox1 en naar de verhouding nu, waar de 360 tot op heden de overhand heeft op de ps3. Kijk naar de totale softwareverkopen en de ontwikkelingen bij 3rd-party developpers, die bij grote meerderheid de voorkeur uitspreken voor het 360 platform. De Zune is pas een jaar op de markt, de 2e generatie slaat al stukken beter aan de dan 1e poging. Ik weet niet of je je het succes van de 1e generatie iPod's kan herinneren? Ik ook niet, wat dat bestond simpelweg niet. De kracht van Microsoft is dat het een visie heeft, en de middelen om deze visie te kunnen uitwerken en succesvol maken, ook al kost dat tijd. Denk je nu echt dat ze al deze investeringen gedaan hebben, met het huidige succes van de 360 tot gevolg, om vervolgens ermee te stoppen? Mij ontgaat echt alle logica. Hoezo heeft Microsoft geen schijn van kans volgend jaar? Gears of War 2 gaat volgend jaar kerst de show gaan stelen op gamesgebied (nee, niet het dan zes maanden oude MGS4 en GT5), terwijl overige diensten als Video Marketplace in steeds meer landen voor inkomsten gaan zorgen. Het feest begint voor Microsoft nu pas, geen hond die eraan denkt om eruit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roccos, het feit dat de PS3 het slechter doet dan de PS2 heeft niks te maken met het succes van de xbox360. De 360 doet het zeker niet "super", de PS2 deed het "super".
De xbox360 doet het niet veel beter dan de xbox1 wanneer je de verkopen naast elkaar legt, dit is een feit. Wanneer je dan de extra kosten voor het dagelijks ophalen, repareren en transporteren van vele duidenden defecte consoles meetelt dan zou je zelfs kunnen stellen dat de 360 nog meer verlies aan het draaien is.

Overigens klopt het dat microsoft voor de komende tijd leuke videodiensten heeft, al mis ik de mogelijkheid om content daadwerkelijk te kopen. Ik huur namelijk niet graag.
Het feest is echter nog niet begonnen, zolang ze constant verlies blijven draaien zullen er inversteerders zijn die zich gaan bedenken. Dat is wat EfBe bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18-06 22:52
Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:01:
Roccos, het feit dat de PS3 het slechter doet dan de PS2 heeft niks te maken met het succes van de xbox360. De 360 doet het zeker niet "super", de PS2 deed het "super".
De xbox360 doet het niet veel beter dan de xbox1 wanneer je de verkopen naast elkaar legt, dit is een feit. Wanneer je dan de extra kosten voor het dagelijks ophalen, repareren en transporteren van vele duidenden defecte consoles meetelt dan zou je zelfs kunnen stellen dat de 360 nog meer verlies aan het draaien is.
De Xbox 360 doet het eigenlijk minder dan de eerder opgestelde prognoses. Denk maar aan hoe MS aan het eind van vorig jaar, begin dit jaar een paar keer achter elkaar verkoopprognoses naar beneden moest aanpassen. Het grootste deel van dit jaar waren de verkopen minder dan gehoopt. Pas de laatste maanden lijkt de verkoop weer aan te trekken.

Een ander teer punt is dat het succes vooral in de VS en UK is geconcentreerd. Japan is eigenlijk al afgeschreven, daar verkoopt de PS3 gemiddeld tien keer beter dan de 360. In landen als Frankrijk en Spanje is de 360 nooit aangeslagen en doet de PS3 het nu beter. De 360 heeft wel een jaar voorsprong maar het lijkt waarschijnlijk dat de PS3 de 360 volgend jaar voorbij zal steken.

Ik denk dat op een aantal vlakken de 360 beter presteert dan verwacht (succes in Engels taalgebied, softwareverkoop) maar dat MS niet happy zal zijn over de wereldwijde prognoses. Aan de andere kant zal de maleur bij Sony een stuk groter zijn, maar het lijkt er wel op alsof Sony nu het ergste achter de rug heeft. Ik denk zelf dat de PS3 een comeback zal maken in 2008 ten koste van de 360. Voor 50 euro meer krijgt een PS3-koper heel wat meer features voor zijn geld (Blu-Ray, Wifi, gratis online gaming, grotere vervangbare HD), alle multiplatformgames komen nu ook voor de PS3 uit, en natuurlijk een paar heel grote exclusieve titels als MGS4 en GT5.

In de VS zie ik persoonlijk de Xbox 360 nog wel een tijdje bovenaan blijven staan, maar in Europa zal de strijd heel spannen worden tussen 360 en PS3. Maar ik denk dat de PS3 al rond de kerst 2008 de populairste console van de twee wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 00:29

Pronk

Koffie?

Ik heb gisteravond (via email) mijn 10 gratis XBLA games ontvangen! _/-\o_

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 17-06 12:30
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 01:04:
[...]

En het leuke is, die man heeft nog gelijk ook.
Nou, dat heeft die meneer dus niet. Ik las laatst nog n vergelijkingstest tussen verschillende hdmi kabels en er zaten duidelijke verschillen in beeldkwaliteit en kleurweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ferry34 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:14:
[...]
Nou, dat heeft die meneer dus niet. Ik las laatst nog n vergelijkingstest tussen verschillende hdmi kabels en er zaten duidelijke verschillen in beeldkwaliteit en kleurweergave.
Dan mag je de link naar die vergelijkingstest hier eens posten, zodat we de brave auteurs eens een mailtje kunnen sturen :)

HDMI = digitaal. En met een digitaal signaal is het heel eenvoudig: of je hebt beeld, of je hebt geen beeld. (of het pauzeert bij momenten, maar dan is er vaak ergens anders een probleem) Of je geleider nu koper, glasvezel of koeiestront is: het signaal dat er doorgaat blijft identiek.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 11-12-2007 13:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #2
Ga daar maar lezen/posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:38:
[...]

ik wil deze game ook halen, hij is erg aan te raden toch? ik heb op gamersyde verschillende filmpjes en de 1e tien minuten gekeken en dit alles sprak mij heel erg aan. ik stoor me niet aan het woord f*ck in de dialogen, al is het overdone. ben je al met al tevreden met die game, of is het echt maar een 6je waard?
Je moet van het genre houden, maar ik en mijn vrienden hebben ons blauw gelachen om deze game. Aparte verhaallijn ook. Dus als het je aanspreekt zou ik je adviseren om hem te kopen.

Het is overigens geen supermoeilijke game. Call of Duty 4 is heeft een aanzienlijk hogere moeilijkheidsfactor. Maar wel ERG entertaining. Nu nog uitvinden hoe de rest van de achievements te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

[...]

Ah, de eeuwenoude HDMI kabeldiscussie komt weer eens langs.
Een HDMI signaal is net als elk elektrisch signaal onderhevig aan signaalverlies, de golf wordt steeds meer afgerond waardoor de verschillen tussen 1'en en 0'en minder duidelijk zijn, maar zolang het apparaat het onderscheid nog kan maken komt het beeld perfect binnen.
Maar als een HDMI signaal niet meer volledig ontcijferd kan worden is dat direct goed zichtbaar. Niet in de vorm van scherpte/kleurverschil maar eerst in de vorm van zogenaamde "sparklies", waarbij hier en daar pixels beginnen weg te vallen wat een fonkelend beeld veroorzaakt en dan al vrij gauw totale uitval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:34:
[...]

Dan mag je de link naar die vergelijkingstest hier eens posten, zodat we de brave auteurs eens een mailtje kunnen sturen :)

HDMI = digitaal. En met een digitaal signaal is het heel eenvoudig: of je hebt beeld, of je hebt geen beeld. (of het pauzeert bij momenten, maar dan is er vaak ergens anders een probleem) Of je geleider nu koper, glasvezel of koeiestront is: het signaal dat er doorgaat blijft identiek.
dit is niet helemaal waar. ik heb 2 usb verlengsnoeren.. usb=ook digitaal.. zou je zeggen.
als ik met de goedkope kabel mp3 files overstuur, dan hoor je dat het iets blikkerig klinkt. met de speciale, duurdere dan wel, zelfde file oversturen.. resultaat: het geluid veel frisser en de mp3 klinkt bijna nog beter dan de originele cd!
nu dacht ik: hee laat ik mijn fotos eens naar de pc overzetten met die dure usb kabel en wat bleek:
vele betere kleuren! echt veel dieper zwart en de kleuren sprongen er gewoon uit. ik wist niet dat ik zo'n goede kwaliteit zou hebben met die duurdere usb verleng-kabel.

dus een duurdere hdmi kabel zel ZEKER beter beeld geven, dat jij het geld niet hebt wil niet zeggen dat het geen beter beeld geeft |:( digitaal of niet :/

edit: bovenstaande post was enkel ter verduidelijking van boeboe's verhaal :)

-rally, thanks, ik ga hem dan zeker kopen. ik vind de sfeer en de muziekjes tot nu toe al geweldig, en ik heb de game nog niet eens gespeeld. voor mij dragen niet alleen controls bij aan de belefenis van een spel, dus ik durf hem wel te nemen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 11-12-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:46:
[...]

dit is niet helemaal waar. ik heb 2 usb verlengsnoeren.. usb=ook digitaal.. zou je zeggen.
als ik met de goedkope kabel mp3 files overstuur, dan hoor je dat het iets blikkerig klinkt. met de speciale, duurdere dan wel, zelfde file oversturen.. resultaat: het geluid veel frisser en de mp3 klinkt bijna nog beter dan de originele cd!
nu dacht ik: hee laat ik mijn fotos eens naar de pc overzetten met die dure usb kabel en wat bleek:
vele betere kleuren! echt veel dieper zwart en de kleuren sprongen er gewoon uit. ik wist niet dat ik zo'n goede kwaliteit zou hebben met die duurdere usb verleng-kabel.

dus een duurdere hdmi kabel zel ZEKER beter beeld geven, dat jij het geld niet hebt wil niet zeggen dat het geen beter beeld geeft |:( digitaal of niet :/
Please, laat dit sarcasme zijn, please please please. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik puur kijk naar het introschermpje van de 360 (groene bol met een x er in) dan zie ik weinig verschil tussen component en hdmi.
Bij vga zijn de randen het scherpst, bij de andere 2 zie ik nog steeds (hele kleine) kartel randjes langs de ronde zijde van de bol met x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:48:
[...]

Please, laat dit sarcasme zijn, please please please. :P
geen dank hehe.
maar soms is een duurdere kabel wel beter. echt waar :)
ik had een spdif optische kabel via internet gekocht: verzendkosten waren haast duurder dan de kabel zelf. 1,95 was het ding dacht ik.
uiteraard gaf deze het geluid 100.000000000000000000000000000000000000 % hetzelfde door als een kabel van , zeg 1 triljoen euro, maar! op een geven moment deed de kabel het niet meer: er was een knikje in gekomen (door vervoeren/verplaatsen). nu moet ik zeggen dat deze, goedkoopste kabel wel ook van hele goedkope kwaliteit was, ik heb toen een van 6 euro gekocht ( :P ) en daar heeft een tijdje, per ongeluk mijn tv meubel op gestaan. de 6 euro kabel doet het echter nog steeds.
soms is bij hele goedkope (digitale) kabels de kwaliteit dusdanig minder, dat ze in een vergelijkbare situatie sneller kapot kunnen gaan. met hdmi kabels zat dit hetzefde zijn denk ik. dat de plugjes losser gaan zitten als je ze vaak insteekt en eruit trekt. dat zou dus kunnen, hoeft niet altijd zo te zijn. dat is het enige zinnige wat ik over dure, digitale kabels kan zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:22
Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:55:
[...]

geen dank hehe.
maar soms is een duurdere kabel wel beter. echt waar :)
ik had een spdif optische kabel via internet gekocht: verzendkosten waren haast duurder dan de kabel zelf. 1,95 was het ding dacht ik.
uiteraard gaf deze het geluid 100.000000000000000000000000000000000000 % hetzelfde door als een kabel van , zeg 1 triljoen euro, maar! op een geven moment deed de kabel het niet meer: er was een knikje in gekomen (door vervoeren/verplaatsen). nu moet ik zeggen dat deze, goedkoopste kabel wel ook van hele goedkope kwaliteit was, ik heb toen een van 6 euro gekocht ( :P ) en daar heeft een tijdje, per ongeluk mijn tv meubel op gestaan. de 6 euro kabel doet het echter nog steeds.
soms is bij hele goedkope (digitale) kabels de kwaliteit dusdanig minder, dat ze in een vergelijkbare situatie sneller kapot kunnen gaan. met hdmi kabels zat dit hetzefde zijn denk ik. dat de plugjes losser gaan zitten als je ze vaak insteekt en eruit trekt. dat zou dus kunnen, hoeft niet altijd zo te zijn. dat is het enige zinnige wat ik over dure, digitale kabels kan zeggen :)
if you don't mind, prijs heeft nooit maar ook nooit met kwaliteit en duurzaamheid te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

-rally, thanks, ik ga hem dan zeker kopen. ik vind de sfeer en de muziekjes tot nu toe al geweldig, en ik heb de game nog niet eens gespeeld. voor mij dragen niet alleen controls bij aan de belefenis van een spel, dus ik durf hem wel te nemen :)
8)7

Inderdaad, laten we hopen dat dit niet serieus is. Anders heb ik in ieder geval goed gelachen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

In beide gevallen heb ik goed gelachen :+

Maar ik ben er zeer zeker van dat het niet serieus was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
[...]

You gotta be kidding 7(8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tussen mijn monster kabel scart en een goedkoop dingetje van vivanco bijv zie ik totaal geen verschil op mijn hd lcd. behalve het prijsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52686

Exorcist schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:39:
[...]

8)7

Inderdaad, laten we hopen dat dit niet serieus is. Anders heb ik in ieder geval goed gelachen _/-\o_
Hij heeft en al gereageerd dat het niet serieus was, en zelfs z'n bericht aangepast (en jullie hebben de aanpassing meegequote) dat het enkel was om boeboe's verhaal te onderstrepen en niet echt waar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Damn zeg... geweldig, xvid support. Ben ik ontzetten blij mee. Maar baal als een stekker dat het ding geen .srt files, oftewel subs, leest. Net even "The Kingdom" proberen te kijken, maar ja, ik versta geen hout van dat arabisch tussen door, en ook het engels is niet echt geweldig te volgen. Veel zacht gepraat, dus volume up, en als er dan iets ontploft, rammelen de kozijnen.
Why o why vergeten ze dat nu weer :(
Denken ook alleen aan zichzelf, die ammies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230106

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een Xbox 360.
Check dit nieuwsbericht op budgetgaming is

http://www.budgetgaming.nl/news/691.html

Leuke aanbiedingen als je hem nog niet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Voor 15 euro splinter cell double agent nog maar eens besteld bij gamehubs.com. Maar wat een ongelovelijk goed spel is dat, snap niet dat ik hem niet eerder heb gekocht. Die sfeer is echt geweldig en de manier waarop jij je door de levels heen beweegt geeft je echt dat spionage idee. Iets te hard lopen en ze hebben je gelijk door, maar zodra jij je niet beweegt in het donker dan zullen ze je ook daadwerkelijk niet zien.

Voor het geval je het nog niet gespeeld hebt, echt een aanrader voor die 15 euro. Had mijn bestelling overigens na 6 dagen al binnen (dinsdag besteld, maandag binnen)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dikki dik schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:47:
Voor 15 euro splinter cell double agent nog maar eens besteld bij gamehubs.com. Maar wat een ongelovelijk goed spel is dat, snap niet dat ik hem niet eerder heb gekocht.
Dat is juist het mooie op dit moment. Had hem nog in het vorige deel gepost: Ruim 100 games onder de 30,-.

Onder die 100 games zitten pareltjes, maar ook redelijk goede games die je nu voor een prikkie kan scoren.

Ik heb met de Godfather veel plezier gehad. Misschien niet voor de 60,- die hij in het begin kostte, maae wel voor de 14,99 die ik er een tijdje geleden voor heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 16:35

Grozno

acts without consequence!

Anoniem: 230106 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:38:

Forza 2 en Viva Pinata zijn overal al gratis bij een premium systeem de laatste tijd, en de rest van de games is nou niet gelijk het neusje van de zalm :|
Maar ze zijn gratis dus verder hoor je mij niet klagen.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230106

Grozno schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:01:
[...]

Forza 2 en Viva Pinata zijn overal al gratis bij een premium systeem de laatste tijd, en de rest van de games is nou niet gelijk het neusje van de zalm :|
Maar ze zijn gratis dus verder hoor je mij niet klagen.
Gratis is altijd goed toch :)
en die andere die een tientje duurder zijn hebben wel Blue dragon of PGR4 erbij, die zijn toch al rond de 50,- p/s los als je ze goedkoop haalt.

Maar ja, heb mijn xbox al dus zal er geen gebruik van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 16:17
Voor 15 euro splinter cell double agent nog maar eens besteld bij gamehubs.com.
..

Voor het geval je het nog niet gespeeld hebt, echt een aanrader voor die 15 euro. Had mijn bestelling overigens na 6 dagen al binnen (dinsdag besteld, maandag binnen)
Bedankt voor de hint, gelijk even besteld. Spel stond al een tijd op mijn verlanglijstje, maar niet voor de 35 euro die het in de winkel nog steeds kost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor 15 euro splinter cell double agent nog maar eens besteld bij gamehubs.com. Maar wat een ongelovelijk goed spel is dat, snap niet dat ik hem niet eerder heb gekocht. Die sfeer is echt geweldig en de manier waarop jij je door de levels heen beweegt geeft je echt dat spionage idee. Iets te hard lopen en ze hebben je gelijk door, maar zodra jij je niet beweegt in het donker dan zullen ze je ook daadwerkelijk niet zien.

Hier ook bedankt voor de tip, zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren assassin's creed uitgespeeld :)

Vanavond om 0.00 komt trouwens de Burnout Paradise demo online, ben benieuwd!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Duuvel schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:04:

Vanavond om 0.00 komt trouwens de Burnout Paradise demo online, ben benieuwd!
Bron?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 12-12-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De officiele site van de ontwikkelaar, Criterion Games:
http://www.criteriongames.com/

Staat een tellertje, deze eindigd om 12 uur vannacht onze tijd.

De teller geldt voor zowel Xbox Live als PSN

Korte info over de demo
Get the playable demo from Dec 13th at the PlayStation® Network, PlayStation® Store and Xbox Live® Marketplace.

* Explore Motor City, Big Surf Beach and Ocean View neighbourhoods of Paradise city.
* Enjoy 3 awesome events, including a first chance to play new mode Stunt Run!
* Discover Jumps, Stunts and Smashes all over the map, and if you're online invite friends to join you for some challenges.

Remember, this is just a small part of Paradise City. For the full Burnout experience, buy the full game coming in January 2008.
Demo ondersteunt dus ook online play als ik dit zo lees 8)

[ Voor 49% gewijzigd door ijskonijn op 12-12-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 15-06 19:57

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Duuvel schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:35:
[...]

oh wauw o.o!
dank voor het erop wijzen ^^
ben echt benieuwd naar het spel vandaar :P

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kabuto_Raiger schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:36:
[...]

oh wauw o.o!
dank voor het erop wijzen ^^
ben echt benieuwd naar het spel vandaar :P
Anders ik wel, ben een groot van van de Burnout serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Duuvel schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:35:
[...]

Korte info over de demo

[...]

Demo ondersteunt dus ook online play als ik dit zo lees 8)
Thanx man.
Ik had op verschillende 360 sites gekeken maar niet op die van Criterion.
Erg dom van mij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hmm die teller op de site van criterion is wel afgestemd op je eigen windows-klok, dus hij telt gewoon af tot 13 december, heb ff de dag eentje vooruit gezet, en dan staat er gewoon: It's Demo Day!
Dus weet niet of deze echt om klokslag 12 uur erop zal staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:19
Yaay demo :D. Wordt een must-have voor mij... Speel nog regelmatig Burnout Revenge op mn doosje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Iemand die ooit in schiphol achter de douane iets gekocht? Hoe zit het dan met invoeren? Want het is toch in NL gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Anoniem: 210471 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:03:
Iemand die ooit in schiphol achter de douane iets gekocht? Hoe zit het dan met invoeren? Want het is toch in NL gekocht.
Je mag tot een bepaald bedrag gewoon belastingvrij invoeren. Overigens zijn de prijzen van games in de tax-free shops niet echt voordelig, zo merkte ik een aantal weken geleden op. Je kan elders veel betere aanbiedingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Anoniem: 230106 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:38:

als iemand een leuke aanbieding zoekt dan is dit lijkt me interessanter
https://www.dynabyte.nl/a...ystem-gamesbundel-6-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Is het eigenlijk al zeker dat in nieuwe (hdmi) modellen een 65nm chip zitten (de Falcon modellen)? Tot voor kort werd er bijna dagelijks gesproken over het wel of niet beschikbaar zijn van de Falcon, maar plotseling hoor/lees je er niets meer over.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb onlangs een Xbox Elite weten te bemachtigen (waar ik overigens ERG blij mee ben) ter vervanging van mijn huidige Xbox (die naar de slaapkamer gaat verhuizen ;) )

De Elite maakt aanzienlijk minder herrie en produceert veel minder warmte. Bovendien zijn de vermogensspecificatie van de voedingen verschillende (de voeding van de Elite heeft een lagere vermogensopname). Dus ik trek daaruit de conclussie deze elite (07-42 productie) met de nieuwe Falcon configuratie is uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Is NIET voordeliger. Kan je beter kijken in 't land waar je bent of je 't daar goedkoop kan vinden maar achter de douane is veel juist duurder dan in een normale winkel of internet. Overigens telt het belastingvoordeel alleen als je buiten de EU vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Dingen die je op Schiphol koopt hoef je niet in te voeren (ook niet achter de douane).
Let echter wel goed op, want er zijn slechts een hand vol dingen goedkoper dan in reguliere zaken (en op internet vrijwel altijd goedkoper).
Zelf reis ik regelmatig en koop alleen iets op Schiphol als ik iets ECHT nodig heb (bijv. een geheugenkaart die defect blijkt vlak voor je op reis gaat).

Garantie e.d. is overigens geen probleem via die winkels.

Kortom: Ik raad je aan het in een reguliere winkel te kopen (of je huiswerk goed te doen voor je iets op Schiphol wilt aanschaffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Fuel of War demo staat op Live voor de shooter fans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57041

Bah kan geen keuze maken tussen fifa 08 of pes 2008 beide even gespeeld maar weer niet welke ik moet halen iemand die wat tips kan geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
Anoniem: 57041 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:17:
Bah kan geen keuze maken tussen fifa 08 of pes 2008 beide even gespeeld maar weer niet welke ik moet halen iemand die wat tips kan geven ?
PES 08 heeft ontzettende lag online hoorde ik, zelfs na de lag. Dus als online spelen je voorkeur heeft zou ik FIFA kiezen. Maar ik ben geen expert op voetbal gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:00
Anoniem: 57041 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:17:
Ik heb beide al gespeeld en ik zou voor FIFA 08 opteren.

Waarom?
Wel PES 2008 bevat (voor mij persoonlijk) veel foutjes/bugs/... die het spel niet lekker speelbaar maken.
FIFA 08 daaren tegen is het meest geëvolueerd als je naar hun vorige versies ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik zeg ook Fifa 08, is dit jaar in alle opzichten gewoon beter dan Pro Evo.

(tip voor als je ‘m koopt, zet voor je eerste potje direct alle hulpmiddelen (assists) uit, dan is de leer curve hoog, maar dan speelt het echt heerlijk weg als je het onder de knie hebt)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57041

Las overal alleen dat bij Fifa het commentaar nederlands was :S
Inderdaad bevat pes wat foutjes ja wat wel jammer is en uiteraard de namen kloppen niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Anoniem: 57041 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:49:
Las overal alleen dat bij Fifa het commentaar nederlands was :S
Inderdaad bevat pes wat foutjes ja wat wel jammer is en uiteraard de namen kloppen niet allemaal
FYI: Fifa 2008 wordt in Nederland uitgebracht met een aantal talen erop waaronder Nederlands, maar zonder Engels (waarom weet ik ook niet), er is echter in het buitenland nog een andere versie te verkrijgen (zoals bv in Engeland, duh), waar je dus wel Engels in hebt. In de Nederlandse versie heb je dus echter gewoon de Nederlandse taal en Nederlands commentaar.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

acts without consequence!

Tenzij je de locale van je xbox op UK zet (oid), maar dan ben je, dacht ik, de nederlandse competitie kwijt :S

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Grozno schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:11:
Tenzij je de locale van je xbox op UK zet (oid), maar dan ben je, dacht ik, de nederlandse competitie kwijt :S
Nee dat werkt niet, op de PS3 kun je wel zoiets fixen geloof ik, maar niet op de 360.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Nope, heb dat toentertijd geprobeerd, en daar trapt Fifa niet in (Viva Pinata wel bijvoorbeeld).
Heb het spel toen terug gebracht, en bij play.com besteld. Nederlandse menus kon ik nog wel overheen komen, maar het Nederlands commentaar is ongelovelijk slecht, dat hield ik niet al te lang uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Nope, want de hele engelse taal en commentaar staat niet op die dldvd

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244838

Ik heb een vraagje. Ik heb nu 1 monitor staan waarop ik m'n PC heb aangesloten. Sinds kort heb ik een xbox 360 gekocht en die wil ik ook aansluiten op diezelfde monitor (via een Xbox 360 VGA HD AV Cable). Dit werkt allemaal goed alleen als ik nu bijvoorbeeld mijn PC wil gebruiken dan moet ik telkens kabels wisselen (kabel van mn xbox uit mn monitor, en kabel van mn pc er weer in).

Nu ben ik van plan om een VGA Switch te kopen, alleen ik vraag me af of dat wel gaat werken aangezien het in het voorbeeld om 2 pc's gaat?
Voorbeeld

Ook heb ik een speciale Monitor Switch gevonden in het buitenland, die speciaal gemaakt is voor de 360 en PC Klik! weet iemand of deze ook in Nederland verkrijgbaar zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Het signaal is gewoon hetzelfde, het maakt dus geen zak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 244838 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:30:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu 1 monitor staan waarop ik m'n PC heb aangesloten. Sinds kort heb ik een xbox 360 gekocht en die wil ik ook aansluiten op diezelfde monitor (via een Xbox 360 VGA HD AV Cable). Dit werkt allemaal goed alleen als ik nu bijvoorbeeld mijn PC wil gebruiken dan moet ik telkens kabels wisselen (kabel van mn xbox uit mn monitor, en kabel van mn pc er weer in).

Nu ben ik van plan om een VGA Switch te kopen, alleen ik vraag me af of dat wel gaat werken aangezien het in het voorbeeld om 2 pc's gaat?
Voorbeeld

Ook heb ik een speciale Monitor Switch gevonden in het buitenland, die speciaal gemaakt is voor de 360 en PC Klik! weet iemand of deze ook in Nederland verkrijgbaar zijn?

Alvast bedankt!
Heb je nog iemand nodig voor de 10 gratis Xbox arcade games??
Dan hou ik me aanbevolen!

Zie http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Grr Ik speel nu al een tijdje GH3 op de xbox.. Maar nu zie ik niets meer op mijn normale scherm.. Haha... Ik hoop dat ik dat volgende week voor elkaar heb.... Wat lul ik nou :) Geen idee... Zit te wachten tot ik weer thuis ben > Ik wil jammen....

Verders Mijn XBOX loopt steeds vast af en toe.. Met verschillende games. Disc Read Error.. Dit had ie al sinds het begin.. Begin van het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Anoniem: 244838 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:30:

Voorbeeld

Alvast bedankt!
Volgens mij maakt het allemaal niets uit. Ik had mijn XBox en PC eerts via een KVM switch aangesloten en nu ik een nieuwe monitor met 2 DVI ingangen heb gewoon de XBox en de PC via VGA-HDMI kabels aangesloten. Geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
fifa zou ik zeker kopen ja

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 20:28
rally schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:10:
[...]
Dingen die je op Schiphol koopt hoef je niet in te voeren (ook niet achter de douane).
Let echter wel goed op, want er zijn slechts een hand vol dingen goedkoper dan in reguliere zaken (en op internet vrijwel altijd goedkoper).
Inderdaad, ik kom iedere week op schiphol maar goedkoop is het echt niet. Overal hanteren ze de adviesprijzen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gr1542 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:04:
[...]

Volgens mij maakt het allemaal niets uit. Ik had mijn XBox en PC eerts via een KVM switch aangesloten en nu ik een nieuwe monitor met 2 DVI ingangen heb gewoon de XBox en de PC via VGA-HDMI kabels aangesloten. Geen problemen.
Ik heb hier ook een KVM switch liggen, maar die is met ps/2.
Dus in totaal 9 poorten, 3 voor de PC, 3 voor Monitor / Toetsenbord / Muis en dan 1 voor de xbox. Alleen dan houd ik dus 2 lege poorten over en nu de switch die ik hier heb pakt alleen dat systeem waar ook de PS/2 poorten van gevuld zijn. Wat voor KVM switch had jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 20:29

MeNTaL_TO

The future is not set

yzf1kr schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:39:
[...]

Inderdaad, ik kom iedere week op schiphol maar goedkoop is het echt niet. Overal hanteren ze de adviesprijzen.
Komt omdat het ook niet meer belastingvrij is (volgens mij het enige land in de wereld, waar de taxfreezone niet taxfree is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:52

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag of hier moet weet ik niet

ik heb PS3 en Xbox 360 heb ze met een HD kabel aan mijn LCD monitor zitten maar die heeft maar een HD aan sluiting nu moet ik elken keer Xbox of PS3 los maaken als ik op een van dezen 2 wil game mijn vraag is zijn er HD Switch ? net als HDmi Switch zo dat ik ze niet elken keer los moet maaken van mijn dell 24" LCD TFT

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Als iemand pas een 360 heeft aangeschaft of voor 31 dec eentje gaat aanschaffen en nog iemand nodig heeft voor de 10 gratis arcade games (http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm) dan stelt ik me graag beschikbaar! Stuur dan aub een DM :*)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Motaro schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:48:
vraag of hier moet weet ik niet

ik heb PS3 en Xbox 360 heb ze met een HD kabel aan mijn LCD monitor zitten maar die heeft maar een HD aan sluiting nu moet ik elken keer Xbox of PS3 los maaken als ik op een van dezen 2 wil game mijn vraag is zijn er HD Switch ? net als HDmi Switch zo dat ik ze niet elken keer los moet maaken van mijn dell 24" LCD TFT
Vast wel maar aangezien "een HD kabel" niet bestaat, kan ik dus niet voor je kijken of die switches te verkrijgen zijn. Maar je zal vast wel eens hebben gehoord van de MediaMarkt, Conrad.nl of je lokale electronicazaak; die kunnen je vast wel helpen als je uitlegt wat voor kabel je hebt (of gewoon je kabel meeneemt).

ps: je spellingchecker is defect.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:16
Misschien een hele domme vraag van mijn kant, maar ik kan 'm nergens uit opmaken... Ik heb een gewone standaard monitor, 19" TFT (Sony HS93). Als ik een VGA kabel aanschaf, kan ik 'm dan ook gebruiken op 720p?

Het is dus géén breedbeeld monitor...

Bij voorbaat dank :)

• MAX3400

MAX3400

ksborg schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:34:
Misschien een hele domme vraag van mijn kant, maar ik kan 'm nergens uit opmaken... Ik heb een gewone standaard monitor, 19" TFT (Sony HS93). Als ik een VGA kabel aanschaf, kan ik 'm dan ook gebruiken op 720p?

Het is dus géén breedbeeld monitor...

Bij voorbaat dank :)
720p is directly compatible with newer flat panel technology such as plasma and LCD which are inherently progressive and must perform deinterlacing to display 1080i source material. 720p must be scan converted for display on most CRT-based consumer televisions which are generally interlaced-only display devices.[1] However, CRTs intended for use as computer monitors are progressive-only devices that can be run at 1280×720p60 either natively or through a refresh rate tweaking utility.

Met dank aan Wiki

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:16
MAX3400 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:36:
[...]

720p is directly compatible with newer flat panel technology such as plasma and LCD which are inherently progressive and must perform deinterlacing to display 1080i source material. 720p must be scan converted for display on most CRT-based consumer televisions which are generally interlaced-only display devices.[1] However, CRTs intended for use as computer monitors are progressive-only devices that can be run at 1280×720p60 either natively or through a refresh rate tweaking utility.

Met dank aan Wiki
Dank u dank u.

Volgende keer gewoon verder zoeken dan m'n neus lang is :+

gr1542 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:04:
[...]

Het is al gelukt! Heb alle VGA kabels aangesloten (monitor, pc, xbox). En alle keyboard kabels; keyboard zelf, kabel naar pc en (dat is zo'n beetje de truc) de kabel die eigenlijk naar je xbox zal moeten heb ik in de ps/2 poort van m'n pc gedaan (die voor de muis) en nu herkent m'n switch de xbox en de pc en werkt het.

De muis poorten op de Switch zijn nu dus helemaal leeg (muis heb ik aangesloten via USB aan m'n pc dan werkt die in ieder geval ook).

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Guitar Hero 3, 5 sterren op medium.

SLAYER %$%%$^&^, lukt me niet

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• Trippey
  • Laatst online: 05-07-2022
Ik volg dit topicje al een tijdje vanwege mijn interesse in de Xbox 360 (of PS3).
Van de week de knoop doorgehakt en gisteren een Xbox 360 elite gehaald. Het was een lastige keuze, maar uiteindelijk hebben de Xbox Live en Media Center functionaliteiten mij overgehaald om voor de Xbox te gaan.

Gisteren dus dat apparaat gehaald. Specifiek gekeken of het een falcon uitvoering was. Dat is dus volgens mij het geval (175W op de doos en voeding). En de mijne heeft een Philips/Benq DVD speler (wat relatief de stilste zou moeten zijn)

So far so good.

Apparaat aangesloten en de Xbox aangezet. Eerste reactie: Wow wat een beeld. Welkom in HD gaming wereld (smul). Daarna viel mij het geluid op van de Xbox. Op zich is die idle niet veel harder dan mijn oude PS2 beestje (launch apparaat en still going strong), maar het geluid is wel meer doordringender. De PS2 die zoemt zeg maar op de achtergrond, maar de Xbox die heeft naast die zoem ook een opvallende hogere toon er door. En wat erger is dat je het geluid blijf horen nadat een filmpje hebt gestart (via WMP). Zwaar minder dus.
Vervolgens maar een spelletje start. Had Halo3 erbij gehaald. Zoduh! Wat een herrie! Het geluid klinkt nu als een flinke stofzuiger. Tijdens de eerste cutscene, blijft het geluid erg storend. En tijdens het spelen ook.. Wat een tegenvaller zeg... :'(

De Xbox staat in een kast, die dicht kan en ikzelf zit er ongeveer een meter of 2,5 vanaf. Geluid wordt wel wat zachter als de kast dicht is en de controller blijft werken (pluspunt). Maar dat leverde vervolgens een hitteprobleem op. Ik kreeg na een uur een hangende console en de temperatuur was flink gestegen in de kast.

Ik zit nu zwaar in een dilemma: ruil ik hem om in de hoop een stillere te krijgen of toch maar een PS3 halen. Die schijnen namelijk een stuk stiller te zijn, vanwege de inbouwde BD. Maar ja, dan mis je de Xbox live community, standaard voicechat en wat leuke games... Zucht keuzes, keuzes... (luxeprobleem, ik weet het)

Zijn er mensen die hun box ingeruild hebben en een stillere hebben gekregen? En zijn er mensen die naast een Xbox360 ook een PS3 hebben en dus het verschil in geluiden hebben gehoord?

• MAX3400

MAX3400

Trippey schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:15:
Ik volg dit topicje al een tijdje vanwege mijn interesse in de Xbox 360 (of PS3).

*knip*
Tja, wat je typeert is ongeveer de gemiddelde ervaring van de 360. Niet om jouw twijfels weg te nemen maar ik heb zowel luide als stillere "edities" in bezit (gehad) maar eigenlijk is het geluid van de drive/console nooit een issue geweest. Dat ding hangt mooi aan mijn versterker die eigenlijk overstemmend is in mijn huiskamer... :+

Dan even je PS3-vraag: 2 vrienden van mij hebben een PS3 gehad, naast hun 360. De ene heeft 'm dezelfde dag nog teruggebracht omdat hij zich al snel realiseerde dat er weinig leuke games zijn alsmede het sociale aspect (chat/online/etc). En die andere vriend heeft de PS3 na een paar maanden verkocht, mede vanwege het gebrek aan games maar ook dat de restfunctionaliteit vrij prijzig is. Controllers, BR-films etc tikken aanzienlijk aan in de huidige markt.

Als ik zelf opnieuw de keuze mag maken tussen een 360 en een PS3, koop ik wederom een 360. De afgelopen 2 jaar zo ontzettend veel gelachen online, de ontwikkeling van games (verhaal, graphics) enorm zien toenemen en ook de support van Microsoft vind ik meer dan voldoende.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)