Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:50:
edit: "opgedrongen" omdat je er voor MOET betalen, je MOET betalen voor hdmi, je MOET betalen voor wifi, je MOET betalen voor dure interne componenten, het is haast om ziek van te worden :r
Sorry, maar dit is toch niet meer dan logisch met een next-gen console? Het is dan toch logisch dat ze dat er bij in doen. HDMI is gewoon iets dat bij High Definition hoort, net als component. Als je je console als HD console in de markt zet, zul je ook moeten voldoen aan de standaard-aansluitingen die daarbij horen. En de Xbox is er toch ook niet duurder van geworden dat er nu HDMI bij zit? De prijs van de PS3 zal ook niet worden bepaald door de HDMI aansluiting die erop zit.

Uiteindelijk MOET je ook betalen voor de component aansluiting, MOET je betalen voor de triple core PowerPC, MOET je betalen voor je Cell processor in de PS3. Je MOET zelfs betalen voor je Xbox 360. Het is simpelweg of je het geld er voor over hebt. Vind je het apparaat te duur dankzij Wifi of HDMI, dan koop je toch lekker niet? Dit is gewoon zinloos negatief praten zonder echt gegronde reden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:50:
edit: "opgedrongen" omdat je er voor MOET betalen, je MOET betalen voor hdmi, je MOET betalen voor wifi, je MOET betalen voor dure interne componenten, het is haast om ziek van te worden :r
Je kan het ook zoals Nintendo te doen door álles optioneel te maken. De console redelijk goedkoop aanbieden, maar als je alles wil hebben is de Wii iets van anderhalf keer zo duur als de 40gb ps3 met dezelfde features. Dat heet marketing. Het bedrijf kiest een strategie om een kaal, een volledig of een product er ergens tussenin op de markt te zetten met daarbij uitbreidingen als een wifi adapter.

En alsnog, je hóeft geen ps3 of 360 te kopen.

En je móet betalen voor hdmi omdat dat nu eenmaal bij de bluray speler hoort i.v.m. de beveiligingseisen voor bluray.

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 07-12-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:03:
[...]

Je kan het ook zoals Nintendo te doen door álles optioneel te maken. De console redelijk goedkoop aanbieden, maar als je alles wil hebben is de Wii iets van anderhalf keer zo duur als de 40gb ps3 met dezelfde features. Dat heet marketing. Het bedrijf kiest een strategie om een kaal, een volledig of een product er ergens tussenin op de markt te zetten met daarbij uitbreidingen als een wifi adapter.

En alsnog, je hóeft geen ps3 of 360 te kopen.

En je móet betalen voor hdmi omdat dat nu eenmaal bij de bluray speler hoort i.v.m. de beveiligingseisen voor bluray.
Inderdaad. Bij de Wii krijg je standaard 1 controller plus nunchuck bij. Als je echter met meerdere mensen wilt spelen moet je controllers erbij kopen. En afgezien van het feit dat die erg slecht verkrijgbaar zijn, betaal je voor zo'n combinatie van nunchuck (20 euro) en afstandsbediening (40 euro) gewoonweg 60 euro! oftewel voor spelen met 4 mensen ben je behalve het spel al 180 euro kwijt. Nogal prijzig dunkt me!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

xbox controller draadloos + batterypack is toch ook een 60 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:41

FlyEragon

Alien Monkeys

Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:52:
xbox controller draadloos + batterypack is toch ook een 60 euro?
Waarom moet er een battery pack bij de xbox controller, dat zit ook niet bij de Wiimote. Een Wiimote battery pack incl oplader is 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Linksom of rechtsom zijn accesoires voor consoles niet duur. Als je kijkt naar hoe lang "een officiele accesoire" meegaat ten opzichte van veel "third party accesoires", vind ik de prijsstelling alleszins meevallen.

Daarbij, maar dat is mijn mening, waarom vallen over een paar tientjes voor een accu of iets dergelijks, als je een console van 300-500 Euro hebt staan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Met alle respect, zijn allemaal wat scheve vergelijkingen die hier gemaakt worden. Bij de andere consoles krijg je ook maar één controller erbij (bundels buiten beschouwing gelaten) en de Wiimote heeft ook batterijen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

M$ is ruk, Sony is evil, dit is slecht en dat is :r

Heb jij nog ergens plezier in het leven? Gamen bijvoorbeeld? Of koop jij voornamelijk je spullen om je er daarna aan te ergeren?

Koop een NES op marktplaats. Kost je 25,- inclusief games, controllers en kabels, en kan je nog zelf repareren als het moet ook. Lijkt me een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helemaal mee eens! :Y)
leuk idee van de nes, maar ik ben mijn metal gear solid collectie opnieuw aan het uitspelen, net begonnen aan 2 dus zal nog wel even duren voordat ik iets anders speel ;)
edit: ja heb plezier in mijn leven; werk, studie, vriend(in)en, gamen uiteraard en ook forumpjes dragen bij aan mijn dagelijkse plezier. jij maakt er in feite ook deel van uit :+
soms ben ik boos over de defecten aan de xbox, als ik dan echter posts zie van mensen die al maanden op een nieuwe xbox wachten, dan is mijn dag weer goed :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 07-12-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:20:
[...]

helemaal mee eens! :Y)
leuk idee van de nes, maar ik ben mijn metal gear solid collectie opnieuw aan het uitspelen, net begonnen aan 2 dus zal nog wel even duren voordat ik iets anders speel ;)
edit: ja heb plezier in mijn leven; werk, studie, vriend(in)en, gamen uiteraard en ook forumpjes dragen bij aan mijn dagelijkse plezier. jij maakt er in feite ook deel van uit :+
soms ben ik boos over de defecten aan de xbox, als ik dan echter posts zie van mensen die al maanden op een nieuwe xbox wachten, dan is mijn dag weer goed :)
Modbreak:Dit lijkt mij een mooi einde van deze discussie, aangezien er nu teveel op de persoon wordt gespeeld en het afdwaalt van waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:08
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

Ik krijg als ik DivX wil kijken de melding: 51-C00DF236, ik moet de DivX update downloaden. Als ik dan klik op "download update" dan krijg ik alleen de AAC update te zien van maanden geleden, en niet de DivX update, alsof dat kreng verwijdert is.

Mijn XboX is niet gebanned op XboX Live, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Reboot etc. allemaal geen effect. Heb het geprobeerd vanaf uPnP server en DVD, beide die melding...

[edit]
Ik is blond, dat ís de update die ik moest installeren, maar dat was ie al... Reinstall van die update en draait als een trein :)

[ Voor 12% gewijzigd door FailFr8er op 07-12-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Red Nalie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:50:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

Ik krijg als ik DivX wil kijken de melding: 51-C00DF236, ik moet de DivX update downloaden. Als ik dan klik op "download update" dan krijg ik alleen de AAC update te zien van maanden geleden, en niet de DivX update, alsof dat kreng verwijdert is.

Mijn XboX is niet gebanned op XboX Live, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Reboot etc. allemaal geen effect. Heb het geprobeerd vanaf uPnP server en DVD, beide die melding...

[edit]
Ik is blond, dat ís de update die ik moest installeren, maar dat was ie al... Reinstall van die update en draait als een trein :)
de code komt overeen met wat de dudes hier bespreken:
http://forums.xbox-scene....70867&st=15&#entry4170867
edit: gelukkig dat het nu wel werkt. met software is vaak een oplossing: blijven proberen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 07-12-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

de cod4 servers zijn een beetje stressed lijkt het wel... wekt voor geen meter vandaag..lobby's die steeds sluiten :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Anoniem: 86399 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:57:
Met alle respect, zijn allemaal wat scheve vergelijkingen die hier gemaakt worden. Bij de andere consoles krijg je ook maar één controller erbij (bundels buiten beschouwing gelaten) en de Wiimote heeft ook batterijen nodig.
Weet ik, maar een 360 controller kost bedraad maar 35 euro en draadloos 45 euro. Nogal een verschil dus. Bovendien zij nde meeste games voor 1 of 2 spelers dus heb je zoiezo niet veel controllers nodig.

Ik weet het, consoles zijn erg duur en de accessoires ook. En inderdaad krijg je er een hoop voor terug, maar zo'n Wii is nou ook weer niet zo megagoedkoop als een hoop mensen doen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

mindcre8r schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:03:
de cod4 servers zijn een beetje stressed lijkt het wel... wekt voor geen meter vandaag..lobby's die steeds sluiten :(
kutzooi :( al 30 min. bezig voor een game

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mindcre8r schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:03:
Oh nee nee nee.. is het wéér zover ?
Hopelijk heeft het te maken met een update..
Vanavond met een zooi gasten afgesproken om met zijn allen te rocken, dus ik hoop dat het vanavond rond een uurtje of 22:00 / 23:00 klaar is met de ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je betaald toch om op servers van MS te spelen, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:28:
je betaald toch om op servers van MS te spelen, of zie ik dit verkeerd?
Neen, Als je CoD 4 speelt dan gebeurt dit op de servers van CoD zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:41:
[...]

dus met een silver account kan je cod4 spelen als je laatsgenoemde gekocht hebt?
ik weet dat je met een gold account 1 week eerder patches en demos mag downloaden :+
edit: i was led to believe dat je betaalt om op de cerified lag-free microsoft servers te mogen spelen, is dat maar een hoax dan? ik wil nu wel eens weten hoe dat zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 08-12-2007 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
Waarom zouden we jouw nog iets uitleggen?
Bij jouw is toch nooit iets goed, en je weet toch altijd alles beter.

:w

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:06:
Waarom zouden we jouw nog iets uitleggen?
Bij jouw is toch nooit iets goed, en je weet toch altijd alles beter.

:w
ik heb nu een gloednieuwe core weten te krijgen, en ben van plan xbox live aan te schaffen (heb geen trail :'( erbij zitten). omdat mij verteld is dat je dan lag free een jaar lang kan spelen op de microsoft servers. als het voor een spel als cod4 anders is, dat vind ik heel erg vreemd. ik wil immers weten waar ik voor betaal. voor 1 week eerder demos en patches (zoals bioshock) downloaden wil ik het ook wel doen hoor, het is alleen een beetje vreemd dat iedereen roept " live is zooo goed, je betaald namelijk om te gamen op de beste servers", terwijl dit misschien helemaal niet zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:44:
[...]

dus met een silver account kan je cod4 spelen als je laatsgenoemde gekocht hebt?
ik weet dat je met een gold account 1 week eerder patches en demos mag downloaden :+
edit: i was led to believe dat je betaalt om op de cerified lag-free microsoft servers te mogen spelen, is dat maar een hoax dan? ik wil nu wel eens weten hoe dat zit.
Nee, dat dan weer niet, voor multiplayer speelplezier heb je weer een gold account nodig.
En cerified lag-free microsoft servers? denk dat iemand een grapje met je heeft uitgehaald..

Maar als je er meer van wilt weten kun je dit eens lezen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:25:
[...]

Nee, dat dan weer niet, voor multiplayer speelplezier heb je weer een gold account nodig.
En cerified lag-free microsoft servers? denk dat iemand een grapje met je heeft uitgehaald..

Maar als je er meer van wilt weten kun je dit eens lezen link
thanks voor de link. ik heb nog dit op de wiki gevonden:
"Online multiplayer features operating on Xbox Live do not expire and are always accessible by Xbox Live subscribers. Exceptions are online games that use Xbox Live merely as a portal to connect to external servers that are not part of Xbox Live, such as games published by Electronic Arts (which operate on EA servers instead of Xbox Live) and other games, such as MMORPGs, that require their own dedicated servers. EA have terminated the online function for its older titles across all platforms, specifically their annual sports games, requiring players to purchase the latest title in a franchise if they want continued access to multiplayer online features."
cod4 is niet van ea geloof ik, dus ik ga eens zoeken naar een list van games die wel en niet op die servers draaien. ik post het zodra ik meer weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Anoniem: 217897 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:41:
[...]

En FIFA is op EA server. Eigenlijk alles van EA.

Ben heel de nacht al Halo aan het doen met 3 vrienden online _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 16:41

FlyEragon

Alien Monkeys

Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:32:
[...]

nee, dankzij de xbox mogen consoles niet meer geruild worden.
mensen hadden doa en rrod xboxen binnen enkele dagen, die kwamen dan weer in de winkel te liggen en de mediamarkt kreeg er haast een slechte naam door. ze hebben de policy voor consoles terugnemen aangepast, helaas maar waar.
Heb hem gisteren teruggebracht en gewoon mijn geld gekregen, deden ze niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 15-06 13:10
Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:12:
[...]

ik heb nu een gloednieuwe core weten te krijgen, en ben van plan xbox live aan te schaffen (heb geen trail :'( erbij zitten). omdat mij verteld is dat je dan lag free een jaar lang kan spelen op de microsoft servers. als het voor een spel als cod4 anders is, dat vind ik heel erg vreemd. ik wil immers weten waar ik voor betaal. voor 1 week eerder demos en patches (zoals bioshock) downloaden wil ik het ook wel doen hoor, het is alleen een beetje vreemd dat iedereen roept " live is zooo goed, je betaald namelijk om te gamen op de beste servers", terwijl dit misschien helemaal niet zo is?
Lag vrij is onmogelijk natuurlijk, maar ik heb er zelden last van. Als het gebeurt dan is t vaak tegen Amerikanen, omdat de afstand zo groot is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferry34 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:39:
[...]

Lag vrij is onmogelijk natuurlijk, maar ik heb er zelden last van. Als het gebeurt dan is t vaak tegen Amerikanen, omdat de afstand zo groot is denk ik.
tsjah, je krijgt waar je voor betaald zullen we maar zeggen ;)
maar live is meer dan online gaming, zoals gezegd ook patches en demos. en bandbreedte is niet gratis in 2007, dus het is verantwoord allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
[...]

Waar haal je in godsnaam vandaan dat de servers lag free zijn? En certified servers? En niemand hier die roept dat het zooo goed is.... het is gewoon aangenaam geregeld, code intikken, klaar en je speelt online. En de kwaliteit van de service is vrij goed inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:03:
[...]

tsjah, je krijgt waar je voor betaald zullen we maar zeggen ;)
maar live is meer dan online gaming, zoals gezegd ook patches en demos. en bandbreedte is niet gratis in 2007, dus het is verantwoord allemaal.
Op ps 3 heb ik anders ook nooit lag.

4.00 uur ging de xbox vannacht uit toen ik met 3 andere vrienden halo aan het spelen was

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Ik heb onlangs Halo 3 gespeeld en schrok toch wel eventjes van de low-res graphics... het zag er gwn niet uit! Het opspattende bloed bijv. bestaat simpelweg uit een aantal gemakkelijk te tellen pixels 8)7

Nog anderen hier die zich ook verbaasden over de nogal gare graphics?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 08-12-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:28:
Ik heb onlangs Halo 3 gespeeld en schrok toch wel eventjes van de low-res graphics... het zag er gwn niet uit! Het opspattende bloed bijv. bestaat simpelweg uit een aantal gemakkelijk te tellen pixels 8)7

Halo 3 bleek niet echt in 1280x720 te draaien maar in een lagere non-HD resolutie. Dat zal er wel mee te maken hebben. Ik vond het zelf in ieder geval tegenvallen. Heb Halo 3 eerlijk gezegd maar 1 keer gespeeld tot nu toe, Beetje zonde van mijn geld geweest op die manier. Bioshock was een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[...]

Ik snap je eigenlijk niet. Je zegt constant dat je eigenlijk liever een PS3 hebt en nu heb je een 360 Core gekocht/gekregen? Waarom sla je niet de de hele 360 over als het ding je niet goed bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Je krijgt altijd een Xbox Live Goldtrial bij een 360. Gewoon een nieuwe Xbox Live account aanmaken, Silver membership kiezen, en hé, je bent Gold member voor een maand. Verder staat dat 'lag free' spelen nergens op. Als jij een potje CoD4 speelt wordt dat niet gehost door de servers van Microsoft, maar door degene met de snelste verbinding. MS zorgt er alleen voor dat jij in verbinding met die personen komt en dat dit optimaal gekozen wordt door middel van TrueSkill rankings etc.

In principe gaat dit bij alle games zo. EA had vroeger wel is de neiging alles via hun eigen online systeem te willen, daar zijn ze inmiddels van af. Fifa '06 is volgens mij gewoon nog online te spelen. MMORPG's (voor zover die er zijn, alleen FF op dit moment) werken anders. Hierbij zit je namelijk met z'n paar duizenden in één room. Dat valt niet te hosten door een huis, tuin en keuken 360 dus gebeurt dat op speciale servers. Met deze servers connect iedereen die online wil gaan spelen. Dit zijn echter speciale servers voor zo'n spel en zijn niet van MS. Daarom moet je daar dan ook weer extra voor betalen om te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Even een waarschuwing voor Live Gold abonnee's : recoveren van je gamer profile levert vanaf gisteravond problemen op.

Dit ga je alleen merken als het te laat is : als je denkt dat je 'm al gedeeltelijk heb kunnen recoveren. Maar er komt dan een melding in beeld :
Xbox Live Signup is currently unavailable. Please try again later.

<OK>
Is (o.a. door mezelf ) gemeld bij Xbox Live support. Ze kon alleen niets registreren, hun systeem lag er uit :X :? 8)7 . Heb het nog niet kunnen vinden op xbox.com

Als je dus denkt vandaag (bij anderen of op je console in je vakantiehuisje, whatever ... >:) ) te gaan gamen, en je moet je profile recoveren, doe het niet. Ik heb nu voor 2 gold accounts proberen recoveren, en 2 accounts leveren problemen op. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:42:
[...]

Ik snap je eigenlijk niet. Je zegt constant dat je eigenlijk liever een PS3 hebt en nu heb je een 360 Core gekocht/gekregen? Waarom sla je niet de de hele 360 over als het ding je niet goed bevalt?
"weten te krijgen" heeft inderdaad met krijgen te maken, niet met "gekocht" of kopen.
mijn vorige xbox heb ik ook gekregen, deze was echter gemodificeerd en maakte krassen. een aantal games heb ik zelf origineel gekocht, echter nadat AC bekrast werd heb ik geen games meer in de xbox gestopt. nu heb ik dus een core gekregen, met een drive die volgens alles geen krassen zou maken: wat wil zeggen dat ik mijn games weer kan spelen. ik heb uiteraad liever een ps3, ik zou stom zijn om vrijwillig zo'n xbox te kopen, als ik +- 300 euro neerleg voor iets dan EIS ik gewoon dat het kwaliteit is. een gegeven paard kijkt je echter niet zo snel in zijn muil ;) maargoed, zover ik weet doen de dvd-9's zoals bioshock en ac het niet in een ps3, en ik wil wel die games spelen dus ik zal een xbox360 niet afstaan, ook al is het naar mijn mening een van de meest waardeloze consoles van de afgelopen 20 jaar, gelet op failure rate en buildquality. de games zijn beregoed anders kocht ik ze niet he ;)
dus wat te doen? mijn 7 games op marktplaats zetten en in totaal 150 euro oid vangen? dat doe ik zodra de core het begeven heeft. ik kreeg hem van een vriend die hem gratis bij zijn telefoon kreeg (he waarom hou je em zelf niet? "simon ik heb geen zin in al dat gezeik met terugbrengen, opsturen, etc!" oke thanks man O+ ) en zover ik weet zit er geen garantie op, er is geen bon van (wel vermelding op factuur telefoon abbo maar of ze dat meetellen?) naja ik ga weer met volle moed spelen, ook al zit ik vast bij mgs2 (european extreme is echt lastig :( ). als ik zo'n live kaart scoor dalijk dan maak ik vanavond nog een id aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-05 15:25
Om dit topic maar even een positieve boost te geven; ik ben al sinds 6 november (Bart Smit actie) trotse eigenaar van een X360 Elite, destijds €380,- voor neergelegd, alsmede €49,95 voor Bioshock. Sindsdien heb ik een 2e draadloze controller gekocht, een Play & charge kit en nog 4 games, te weten Saints Row, Halo 3, Mass Effect en CoD 4.

Ik speel op een wat oude Sony Trinitron CRT televie van ongeveer 25" via SCART aangesloten. Wat een heeeeeeeerlijke console is dit. Iedere game vind ik tot nu toe een geweldige ervaring.

Laat ik er wel even bij zeggen dat ik geen hééle hoge standaarden stel, mijn TV staat op een krat bier en m'n Xbox staat nog steeds op dezelfde plek, bovenop het plastic, waar ik hem voor het eerst neergezet heb :)

De Xbox360 maakt "enigszins" wat herrie als er een DVD wordt gelezen, maar ík heb altijd geluid aan bij games dus dit hoor ik niet (behalve tijdens de enkele keer dat er iets geladen moet worden). In het dashboard is het geluid verwaarloosbaar.

M'n X360 is nog nooit gecrashed, ik heb 1 keer meegemaakt dat Bioshock steeds meer begon te haperen, dat het beeld even een halve seconde bevroor. Even gegoogled en bleek dat het cache ff geflushed moest worden. Sindsdien nooit weer last van gehad.

Iedere keer weer verbaas ik me over de prestaties van dit ding, sinds eergister heb ik dus Call of duty 4, wat een prachtspel zeg ongelooflijk. Misschien heeft het ermee te maken dat ik gewend ben op de PC te spelen wat altijd wel iets van FPS drops met zich mee bracht, het feit dat dat nu nooit gebeurt, hoeveel er ook tegelijk op het scherm bezig is, vind ik heerlijk. Vorige consoles die ik heb gehad zijn de 16-bits Sega Megadrive en de nintendo 64, so it's been a while 8)

Daar komt nog bij dat ik de X360 nog nooit online heb gehad, simpelweg omdat ik me 100% vermaak met alle singleplay tot nu toe. Er staat mij wat dat betreft dus nog heel wat te wachten.

Ik ben in de toekomst nog wel van plan om een mooie platte LCD TV aan te schaffen om nog meer uit 't beestje te halen, maar vooralsnog niets dan lof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:28:

Ik vind het toch wel mooi hoor. Zo Ghost ook, dat is echt mooi groot gemaakt.
Snowbound is erg mooie map bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de gfx worden zelfs nog mooier met die nieuwe tv :) veel plezier met de xbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:46
Deze namiddag Dead or Alive 4 gekocht voor 2 tientjes. Best wel vermakelijk game tot hiertoe.

Wat ik ook vind na de Fall update is dat het geluid van de fan wanneer je in het Dashboard zit duidelijk stiller is geworden.

Owja mijn gratis 1-maand gold abbo was verlopen, maar ik moest nadien mijn account recoveren.
Was dat normaal of is dat een klein nadeel van de Fall update omdat ik nog mensen hoor met die recover-toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 15-06 13:10
ymmv schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:38:
[...]

Halo 3 bleek niet echt in 1280x720 te draaien maar in een lagere non-HD resolutie. Dat zal er wel mee te maken hebben. Ik vond het zelf in ieder geval tegenvallen. Heb Halo 3 eerlijk gezegd maar 1 keer gespeeld tot nu toe, Beetje zonde van mijn geld geweest op die manier. Bioshock was een stuk beter.
Ik heb m 2x een half uur gespeeld, wat een saaie game zeg! Dan is Gears of War hele andere koek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag met Blacksite en Kane and Lynch in mijn handen gestaan, uiteindelijk is het Blacksite geworden, hopelijk is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Vandaag iets vreemds meegemaakt :o :/
Ik was benieuwd naar de faceplates en heb mijne er daarvoor afgehaald.
Tot mijn verbazing zat eronder een soort sticker met Microsoft en Xbox360 erop, maar met de onderkant los. Je kunt hem dus gewoon open klikken.
Ik heb zo'n tutorial gevonden (Anandtech geloof ik) over hoe je dat ding open maakt en toen zag ik de tweede verrassing!
Er zit aan de binnenkant van de console een vinger/duimafdruk :o

Zou die al eens gebruikt/geopend zijn geweest ofzo?
Ik moest wel alles instellen, kan gewoon op live en heb verder niets raars gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:54:
Tot mijn verbazing zat eronder een soort sticker met Microsoft en Xbox360 erop, maar met de onderkant los. Je kunt hem dus gewoon open klikken.
Ik heb zo'n tutorial gevonden (Anandtech geloof ik) over hoe je dat ding open maakt en toen zag ik de tweede verrassing!

Ik moest wel alles instellen, kan gewoon op live en heb verder niets raars gezien.
Opnieuw instellen moet iedereen als er een nieuwe hd opgezet word.
Dus het zou wel eens kunnen zijn dat de een refurbished hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:44
SH4D3H schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:54:

De mensen die xbox'en in elkaar zetten bij de productie hebben waarschijnlijk ook gewoon handen met duimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:04
Beetje vreemd verhaal vindt ik dit.
Ten eerste vind ik het maar lastig lezen door het missen van de punten en de komma`s, en de enters.
Ok, de meest waardeloze console van de 20 jaar, ja had je er gewoon vanaf moeten blijven en met niet moeten ombouwen!
Dan had je gewoon garantie gehad en had je een nieuwe gehad..

Verder jou verhaal over het garantie van de core, er valt geen knoop aan vats te knopen, vreemde vriend heb je, NATUURLIJK heb je garantie, ookal krijg je dit bij een abonnement!
Standaard garantie, gezeik met opsturen?
Microsoft (UPS) komt hem zelfs bij je halen. Sorry maar vindt je post een beetje krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik wilde net ff mijn mediacenter weer gaan gebruiken, maar krijg het ff niet aan de gang. Hoe streamen jullie je divx vanaf een NAS?
Daarna ff een usb'tje in de 360 gestopt, en daaamn, het ding speelt xvid! Mét subtitles! Woei!
Too bad dat ik net een dvd-speler heb gekocht die hetzelfde kan. :)
However, the bourne ultimatum speelde die dvd speler niet, liep hij op vast, en dezelfde file speelt de 360 vlekkeloos.
* UltraSub happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 21:46
Waarom heb ik franse ondertiteling onder de nieuwe GTA IV trailer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Onno_Devine schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:51:
Verder jou verhaal over het garantie van de core, er valt geen knoop aan vats te knopen
Vreemd :? Hoezo

Ik kreeg gister de nieuwe auto van een vriend aangeboden. Hij was bang dat hij er ooit een lekke band mee zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:32:
Waarom heb ik franse ondertiteling onder de nieuwe GTA IV trailer?
Zo leer je tenminste wat stoere franse teksten voor de volgende keer dat je verdwaald raakt in de banlieu van Parijs om 3 uur 's nachts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Je bent al meerdere keren gewezen op je manier van reageren. Reken maar op een mailtje.

[ Voor 139% gewijzigd door TheZeroorez op 09-12-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
*knip* Negeer zulke dingen gewoon, en reageer niet op net zo'n kinderachtige manier.

Gamen is zoiezo duur dus get over it. En als het niet werkt moet je gewoon op je garantie afgaan en niet zeuren als je die verspilt hebt met ombouwen.

Daarnaast is dat ding niet zo onbetrouwbaar als iedereen doet vermoeden, maar hoor je vaak alleen gevallen van mensen die er een probleem mee hebben, de rest zit gewoon lekker te gamen.

En om eventjes over de hardware door te zagen. Hardware kan never nooit niet troep zijn. Dan is de ontwikkeling ervan gewoon beneden de maat geweest waardoor componenten niet op elkaar zijn afgestemd. De hardwaredelen afzonderlijk zijn dan vaak helemaal niet zo heel slecht, maar in deze combinatie werkt het gewoon niet goed. Dit geld inderdaad voor enkele versies van de Xbox 360, maar daar zul je bij de nieuwe consoles (met HALO 3 enzo) geen enkele last van hebben.
Er is helemaal niet bezuinigd op componenten, maar de ontwikkelingstermijn (vooral testen), zou inderdaad langer hebben gemogen. En dat is bij de nieuwe versies (met bv kleinere CPU en betere warmte-flow) verbeterd zijn.

Je kunt me geen enkele console noemen die vanaf dag 1 tot het einde van zijn levensduur (als in: dat er spellen voor gemaakt zijn), nooit is veranderd en niets meer aan ontwikkeling is gedaan.
Nu de Xbox 360 enkele (kleine zijn tellen ook mee) revisies zijn gekomen met ook nog eens firmware updates, is het gewoon een erg stabiel, sterk, snel apparaat waarmee je je heus wel kunt vermaken. Zeker als je er 1 of 2 hebt gekregen.

Dus als we nu gewoon de discussie laten voor wat het is en vooruit gaan kijken naar wat 2008 ons gaat brengen, dan lijkt mij dit een interessantere discussie.

Om de discussie op gang te brengen:
waar kijken jullie allemaal naar uit?
Ik persoonlijk:
GTA 4
Burnout Paradise
Brothers in Arms Hells highway
Turning Point: Fall of Liberty
Universe at War: Earth Assault
Test Drive Unlimited 2
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Battlefield: Bad Company

Al met al lijkt het best een goed (half) jaar te worden. Ben benieuwd wat er in de komende tijd nog wordt bekend gemaakt want de 2e helft is nog redelijk leeg. Behalve dat je op voorhand al kunt zeggen dat er een nieuwe 2k9 en 09 reeks komen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door TheZeroorez op 09-12-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Martinspire schreef op zondag 09 december 2007 @ 04:43:
[...]

Ik persoonlijk:
GTA 4
Burnout Paradise
Test Drive Unlimited 2

Al met al lijkt het best een goed (half) jaar te worden. Ben benieuwd wat er in de komende tijd nog wordt bekend gemaakt want de 2e helft is nog redelijk leeg. Behalve dat je op voorhand al kunt zeggen dat er een nieuwe 2k9 en 09 reeks komen ;)
Doe je ogen open of zeur in een topic en subforum waar het wél hoort over het forum en het beleid. Niet hier.

Wat betreft exclusives lijkt het komend jaar nu nog karig. Alleen een fanboy zal kunnen ontkennen dat de 360 met kop en schouders boven de concurrentie stond dit jaar wat betreft exclusives maar ook de mulitplatform games zijn eigenlijk altijd van betere kwaliteit (of gelijkwaardig) op de 360. Maar goed de vraag is voor mij: wordt het een tussenjaar of laat Micorsoft niet al zijn kaarten zien. Zelf zeggen ze het laatste maar dat is altijd maar de vraag. Persoonlijk vind ik het ook interessant of de PS3 er grafisch echt significant overheen gaat. Zelf twijfel ik er aan, er zijn wel een paar titels in 2008 die er mooier uit zien op de PS3 maar dat zijn titels die een stuk langer in ontwikkeling lijken zijn dat de 360 exclusives (GT5 anyone?) vaak door software houses die al bekend stonden dat ze grafisch bijhoorlijk uitpakken.
Anyway, zelf heb ik nog weinig tot geen 360 exclusives op mijn lijstje staan voor komend jaar, wat me toch wel een beetje zorgen maakt. (Niet echt veel zorgen, want dat koop ik er een PS3 naast om mijn collectie compleet te houden (mooi excuus :P ))

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 09-12-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach, ook al heeft de ps3 uiteindelijk betere gfx, als ik tegen vrienden kan spelen online dan neem ik mindere graphics graag voor lief. en 6 euro per maand is dan een klein bedrag idd :)

xbox spellen waar ik naar uit kijk: lost odyssee. ik vind het spel matig afgewerkt, afgaand van wat er op gamersyde te zien is, het verhaal spreekt mij echter heel erg aan, en ook de FF gameplay zal mij wel weten te bekoren. GTA4 zal op de xbox ook wel een stuk beter beter zijn, ook al zeggen de devs dat het spel iets kleiner is of mindere textures zal hebben dan wanneer ontwikkeld voor HDD equipped 360's: rockstar heeft altijd wel toffe games. PGR5 en forza3 komen uit voor GT5 verwacht ik :P dus die keus is ook wel snel gemaakt. alan wake leek mij interessant, echter ik heb er maar 1 keer media van gezien, dat was op een xbox beurs. hierna helemaal niks meer. geen goed beeld over hoe het gaat worden denk ik.
persoonlijk kijk ik erg uit naar de xbox jasper. dit ding heeft ruim 2 jaar extra ontwikkeltijd en zal volgens mij de ideale media center extender worden, maarja positief blijven en afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
@saladin ideale media extender. mag die eerst wat meer formaten gaan ondersteunen en het media center wat vlotter laten werken. Vind het vaak vrij lang duren voordat je door alle mappen heen bent.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik persoonlijk:
GTA 4
Burnout Paradise
Test Drive Unlimited 2
Poe, ik kijk in ieder geval uit naar GTA4, zag de pre-order setjes al liggen bij de Dixons, die ga ik deze week wel halen. Verder heb ik de hoop bij de Rainbow Six serie een beetje laten vallen, het is het allemaal niet meer sinds deel Black Arrow. Waar ik nog wel naar uit kijk is Alan Wake maar dat gaat nog wel een tijdje duren gok ik zo.

En eigenlijk wil ik CoD4 halen, maar ik geef al zo veel geld uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op zondag 09 december 2007 @ 10:50:
@saladin ideale media extender. mag die eerst wat meer formaten gaan ondersteunen en het media center wat vlotter laten werken. Vind het vaak vrij lang duren voordat je door alle mappen heen bent.
hier komen ze ongetwijfeld op terug dmv een firmware update. sowieso is het al heel erg fijn dat ie zelf divx doet. heb een externe schijf dus voor veel films hoeft mijn pc nu niet eens meer aan te staan (/ transcoden ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[...]

Ik persoonlijk:
GTA 4
Burnout Paradise
Test Drive Unlimited 2

Wel opvallend dat het met uitzondering van Universe at War: Earth Assault allemaal multi-platform-games zijn. Er lijken maar weinig interessante exclusives in de maak te zijn voor de 360 in 2008, zeker nu de makers van de topgames Bioshock en Mass Effect door respectievelijk 2K en EA zijn overgenomen. Nieuwe games van 2K Boston en BioWare komen daarmee ook voor de PS3 uit. Het verschil tussen de PS3 en 360 zal vooral op het vlak van de exclusives worden uitgevochten en dan heeft de PS3 met titels als Metal Gear Solid, Gran Turismo, Resistance 2 en Killzone 2 om er een paar te noemen toch flinke namen om mee voor de dag te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 09-12-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:41:
[...]

Wel opvallend dat het met uitzondering van Universe at War: Earth Assault allemaal multi-platform-games zijn. Er lijken maar weinig interessante exclusives in de maak te zijn voor de 360 in 2008, zeker nu de makers van de topgames Bioshock en Mass Effect door respectievelijk 2K en EA zijn overgenomen.
er gingen geruchten dat er in de bioshock pc demo verwijzingen waren naar een ps3 compatible engine. als dat waar is dan heb je inderdaad een grote kans dan 2K de volgende bioshock multiplatform maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 237666 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:42:
[...]

er gingen geruchten dat er in de bioshock pc demo verwijzingen waren naar een ps3 compatible engine. als dat waar is dan heb je inderdaad een grote kans dan 2K de volgende bioshock multiplatform maakt.
Op de website van 2K Boston stonden vacatures voor PS3-programmeurs, dus ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat hun volgende game ook op de PS3 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laten we het hopen, bioshock is een van de games die mensen bewust ervoor laat kiezen een 360 te nemen :) ik spreek uit eigen ervaring.
jammer van bioshock 1 trouwens, ik heb een opm waar een uitgebreide preview staat. gewoon jammer dat dit spel is afgekocht, ik denk niet dat 360 fans minder plezier beleven aan een spel, wetende dat het ook op een andere console te spelen is, ik bedoel: het is er ook voor de pc en daar zeurt niemand over. maar fingers crossed :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 09-12-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:46:
[...]

Op de website van 2K Boston stonden vacatures voor PS3-programmeurs, dus ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat hun volgende game ook op de PS3 uitkomt.
Ach, elke exclusieve titel is alleen maar exclusief omdat partij X een zak met geld geeft om niet te developen voor partij Y. Wat dat betreft heeft MS het voordeel dat het minder geld hoeft te besteden om titels af te kopen omdat de userbase van Sony kleiner is. Sony heeft dan weer meer eigen studios die ook al wat langer bezig zijn vaak. Volgens mij gaat het binnenkort als volgt: Sony gaat zijn exclusives realiseren dmv zijn vele studio's en MS gaat exclusiviteit per titel gewoon afkopen. Of zorgen dat titels op de 360 meer content krijgen (GTA). Mijn theorie dan, gebaseerd op niets anders dan mijn vermoeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:47
ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:41:
[...]

Wel opvallend dat het met uitzondering van Universe at War: Earth Assault allemaal multi-platform-games zijn. Er lijken maar weinig interessante exclusives in de maak te zijn voor de 360 in 2008, zeker nu de makers van de topgames Bioshock en Mass Effect door respectievelijk 2K en EA zijn overgenomen. Nieuwe games van 2K Boston en BioWare komen daarmee ook voor de PS3 uit. Het verschil tussen de PS3 en 360 zal vooral op het vlak van de exclusives worden uitgevochten en dan heeft de PS3 met titels als Metal Gear Solid, Gran Turismo, Resistance 2 en Killzone 2 om er een paar te noemen toch flinke namen om mee voor de dag te komen.
Vergeet je Banko Kazooie, Too human, Halo Wars, Ninja Gaiden 2, Fallout 3 en Borderlands niet ?

Misschien niet allemaal exclusives, maar zeker wel topgames :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41
Ik persoonlijk:
GTA 4
Burnout Paradise
Test Drive Unlimited 2

Vooral GTA4 en TD:U2 wil ik zo gauw mogelijk hebben. Met de GTA games heb ik me altijd vreselijk vermaakt, alhoewel toch een stuk minder met San Andreas. GTA games zijn ook de enige die ik blijf spelen, en soms nog wel even doe als ik een uurtje niks te doen heb. Ik hoop dat deel 4 weer net zo'n succes wordt als deel 3 en Vice City.
TD:U2 lijkt me ook erg leuk. Met TD:U heb ik me heel wat uurtjes vermaakt en ik begrijp niet echt waarom dit spel niet zo populair is. Het doet alles wat het moet doen, een leuk eiland waar je met de dikste bakken kan scheuren en een hoop races als je even echt iets wilt doen. Jammer van al die escort missies enzo, maar het idee is leuk. Ben benieuwd wat ze in deel 2 voor nieuwe dingen gaan doen.

Verder zijn er weinig games waar ik echt naar uit kijk. Juist bij populaire games lees ik er van te voren weinig over omdat er anders vaak verwachtingen komen die toch niet waargemaakt worden en de games weer tegenvallen. Ik zie het dus allemaal wel, maar vooral GTA4 is een game die hier sowieso in huis komt :)
EDIT: Oh, en Banjo-Kazooie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
MochiGohan schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:10:
[...]

Vergeet je Banko Kazooie, Too human, Halo Wars, Ninja Gaiden 2, Fallout 3 en Borderlands niet ?

De enige titel die echt aanspreekt van jouw rijtje is Banjo, er zijn veel te weinig platformers tegenwoordig en ik ben heel benieuwd of Rare het nog kan. En natuurlijk Fable 2 en Gears of War 2. Dat zijn voor mij verplichte aankopen. Misschien ook nog Alan Wake, maar van dat spel is veel te weinig bekend om er wat van te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:07

Armada

-Wat wil je weten?-

Onno_Devine schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:51:
[...]

Beetje vreemd verhaal vindt ik dit.
Natuurlijk is dit trollen. Of er zijn echt zulke domme mensen (zoals de vriend van deze poster). Die 360 krijg je er niet gratis bij (alhoewel het wel als zodanig wordt geadverteerd ongetwijfeld), dus je had een goedkoper abo kunnen krijgen. Daarnast heeft zo'n 360 ook nog verkoopwaarde, dus zo even weggeven? Ik geloof er niets van.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
UltraSub schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:46:
Daarna ff een usb'tje in de 360 gestopt, en daaamn, het ding speelt xvid! Mét subtitles! Woei!
Met subtitles? Hoe dan? Waren die ingebakken in de xvid of was het een los bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:57:
[...]

De enige titel die echt aanspreekt van jouw rijtje is Banjo, er zijn veel te weinig platformers tegenwoordig en ik ben heel benieuwd of Rare het nog kan. En natuurlijk Fable 2 en Gears of War 2. Dat zijn voor mij verplichte aankopen. Misschien ook nog Alan Wake, maar van dat spel is veel te weinig bekend om er wat van te zeggen.
rare is ook verantwoordelijk voor kameo? wat mij betreft valt in dat geval banjo af. Peter Molyneux heeft (voor mij) heel wat goed te maken, maar als je toch van fable genoten hebt dan zal 2 niet mis zijn. gears of war 2 heeft nog geen datum heb ik begrepen? ik denk dat ze gewoon met die (geweldige) engine nog wat levels en cutscenes produceren en dan kan er al weinig fout gaan, ik zet gears2 ook op mijn lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:07

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op zondag 09 december 2007 @ 08:48:
[...]
Wat betreft exclusives lijkt het komend jaar nu nog karig. Alleen een fanboy zal kunnen ontkennen dat de 360 met kop en schouders boven de concurrentie stond dit jaar wat betreft exclusives maar ook de mulitplatform games zijn eigenlijk altijd van betere kwaliteit (of gelijkwaardig) op de 360. Maar goed de vraag is voor mij: wordt het een tussenjaar of laat Micorsoft niet al zijn kaarten zien. Zelf zeggen ze het laatste maar dat is altijd maar de vraag. Persoonlijk vind ik het ook interessant of de PS3 er grafisch echt significant overheen gaat. Zelf twijfel ik er aan, er zijn wel een paar titels in 2008 die er mooier uit zien op de PS3 maar dat zijn titels die een stuk langer in ontwikkeling lijken zijn dat de 360 exclusives (GT5 anyone?) vaak door software houses die al bekend stonden dat ze grafisch bijhoorlijk uitpakken.
Anyway, zelf heb ik nog weinig tot geen 360 exclusives op mijn lijstje staan voor komend jaar, wat me toch wel een beetje zorgen maakt. (Niet echt veel zorgen, want dat koop ik er een PS3 naast om mijn collectie compleet te houden (mooi excuus :P ))
Ik maak me daar eerlijk gezegd ook zorgen over. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat MS altijd zou laten weten wat men al niet in petto heeft. Ik denk dat 2008 dus een promo jaar zal gaan worden van titels die in 2009 uit zullen komen. Ik heb nog even overwogen of MS echt 2008 titels niet zou promoten ten faveure van de X-mas 2007 titels, maar ik acht die kans bijzonder klein. Uiteindelijk wil je mensen warm maken voor komende titels en houdt een toekomstige titel achter in 2008 mij niet tegen bij de aankopen in December, toch? (bovendien zijn de titels van 2007 al gepromoot vanaf 2005). Daarentegen heeft de PS3 ook nog niet zoveel dat mij interesseert afgezien van de FF-serie, R&C en een nieuwsgierigheid naar Uncharted, maar Sony heeft een sterke troef in handen met de Blu-Ray speler. Your mileage may vary. Vooral de aankoop van een HD-scherm heeft in mijn geval de waarde van de ingebouwde BD-speler aanzienlijk doen toenemen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:04:
[...]

Daarentegen heeft de PS3 ook nog niet zoveel dat mij interesseert afgezien van de FF-serie, R&C en een nieuwsgierigheid naar Uncharted, maar Sony heeft een sterke troef in handen met de Blu-Ray speler. Your mileage may vary. Vooral de aankoop van een HD-scherm heeft in mijn geval de waarde van de ingebouwde BD-speler aanzienlijk doen toenemen.
Sony heeft met die titels wel heel sterke troeven in hun handen. Ratchet & Clank en Uncharted zijn namelijk zeer, zeer goed. Het zijn de nummers 1 en 2 van mijn persoonlijke games top 5 van 2007 (met daarachter Guitar Hero 2 en 3 en Bioshock)

Het is idd opvallend hoe weinig aandacht MS heeft gegeven aan hun 2008 titels. Op Neogaf zijn er al aardig wat conspiracy threads geweest of MS zich uit de console-business zou terugtrekken en misschien een verbond zou sluiten met EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
Even korte vraag...

Ik heb dus ook sinds kort problemen met Mass Effect. Disc Read Errors enzo. Nu staat er op insidegamer een oplossing.

Maar ik krijg maar geen system maintenance optie :? Welke X bedoelen ze? De blauwe knop toch. En een bumper dat zijn toch de knoppen boven je triggers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:18:

Het is idd opvallend hoe weinig aandacht MS heeft gegeven aan hun 2008 titels. Op Neogaf zijn er al aardig wat conspiracy threads geweest of MS zich uit de console-business zou terugtrekken en misschien een verbond zou sluiten met EA.
Het 2007 Holiday season moet nog beginnen :)

Vanaf volgend weekend gaan de grote kerstinkopen gebeuren, de maand waarin je een jaar goed kan maken.

Waarom dan over 2008 spellen beginnen :) Dat doen ze in januari wel/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:18:
[...]
Sony heeft met die titels wel heel sterke troeven in hun handen. Ratchet & Clank en Uncharted zijn namelijk zeer, zeer goed. Het zijn de nummers 1 en 2 van mijn persoonlijke games top 5 van 2007 (met daarachter Guitar Hero 2 en 3 en Bioshock)

Dat is ook niet zo raar, wanneer je bedenkt dat de home entertainment divisie van MS ong 8 miljard in het rood staat door jarenlange verliezen. Aandeelhouders zijn niet zo happig op het blijven pompen van geld in een divisie die nooit winst gaat maken (want die 8 miljard is niet zo snel weggewerkt, aangezien ze bv door nintendo voorbij gefietst worden, en de zune bv mislukt is).

Als een divisie niet loopt dan doet een groot concern altijd hetzelfde:
- eerst meer geld er in (doen ze elk jaar al)
- management wissel (hebben we gezien afgelopen jaar en het jaar ervoor)

en als dan niets helpt en daar lijkt het op, wordt de divisie afgestoten. Het nare voor MS is alleen: geen hond wil die divisie kopen, want er moet echt veel geld in, vergis je niet.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dus jij zegt, na de 360 geen nieuwe 380 of zo meer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Als iemand nog een vriend nodig heeft voor de 10 gratis arcade games, ik hou me aanbevolen!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:44

Royz

Kleurenblind!!

UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:23:
360 is het aantal graden dat je de console neer kan zetten :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royz schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:35:
[...]

360 is het aantal graden dat je de console neer kan zetten :p
huh? 360 is toch de thermal design power in graden fahrenheit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:23:
Hangt ervan af. Aandeelhouders zijn al een tijdje zeer sceptisch over die divisie, ondanks het feit dat de xbox360 het niet slecht doet. Het punt is dat de 360 het niet super doet plus dat de rest van die divisie het niet veel beter doet. De wii verkoopt veel beter dan de 360 en de ipod verkoopt veel beter dan de zune. Ze krijgen met hun live merk geen poot aan de grond in google area, etc. Op een gegeven moment moet je dan concluderen: kappen hiermee, verder met de dingen waar we wel goed in zijn.

Het zou me verbazen als ze NIET met de opvolger bezig zijn, maar of die er ooit komt is echt geen zeker iets. Het is nl. zo dat als ze echt riant zicht hadden op vette winsten, bv wanneer ze 50% of meer van de markt in handen zouden krijgen binnen 1 a 2 jaar, dan is de rode inkt snel weggewerkt. Echter daar is steeds minder zicht op. Ze raken studio's kwijt aan EA, kopen niet veel eigen studio's bij (als ik het goed heb, geen een dit jaar) en zijn een beetje zoekende hoe ze de family selling factor kunnen aanboren van de Wii.

Ik denk dat als de PS2 (niet de 3, maar de 2) er niet was geweest, de kansen anders hadden gelegen, maar dan was het nog moeilijk geweest. Nu heeft MS in mijn ogen geen schijn van kans komend jaar: teweinig eigen studios die exclusives releasen dus afhankelijk van 3rd parties, en een te groot imago in het hard-core gamer segment, waar niet het geld zit.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:21:
[...]

Dat is ook niet zo raar, wanneer je bedenkt dat de home entertainment divisie van MS ong 8 miljard in het rood staat door jarenlange verliezen. Aandeelhouders zijn niet zo happig op het blijven pompen van geld in een divisie die nooit winst gaat maken (want die 8 miljard is niet zo snel weggewerkt, aangezien ze bv door nintendo voorbij gefietst worden, en de zune bv mislukt is).

Als een divisie niet loopt dan doet een groot concern altijd hetzelfde:
- eerst meer geld er in (doen ze elk jaar al)
- management wissel (hebben we gezien afgelopen jaar en het jaar ervoor)

en als dan niets helpt en daar lijkt het op, wordt de divisie afgestoten. Het nare voor MS is alleen: geen hond wil die divisie kopen, want er moet echt veel geld in, vergis je niet.
Die miljard dollar aan extra afschrijvingen door het RROD-probleem zullen vast ook niet geholpen hebben...

Het lijkt er wel op dat MS zich niet al te zeer aan de games-industrie wil vastbinden. In tegenstelling tot Sony en Nintendo willen ze geen eigen gamesstudio's maar financieren ze externe studio's om exlusieve games te ontwikkelen. Dit was tot voor kort een slimme taktiek. MS heeft weinig geluk gehad met de aankoop van Rare omdat hun games voor de Xbox en 360 niet echt kassuccessen war. Wat heb je eraan om een studio te kopen als het echte talent (de ontwikkelaars en designers) er vandoor gaat? Alleen zal ook het financieren van 3rd parties moeilijker worden omdat de meeste onafhankelijke studio's ondertussen zijn opgekocht. Nu bijv BioWare in handen van EA is, zal het vervolg van Mass Effect hoogstwaarschijnlijk op zowel PS3, PC als 360 uitkomen. Idem ditto voor Bioshock. De ontwikkelaars van Project Gotham Racing zijn nu ook al ingelijfd door een andere publisher, dus die is MS ook al kwijt. Op die manier wordt de spoeling een stuk dunner.

Ik vraag me ook af of MS in de console-business blijft. Ik vind het opvallend dat Peter Moore naar EA gaat, terwijl er ook iemand van EA een hoge post bij MS krijgt. Dit gekoppeld met uitspraken van EA dat het beter voor de industrie zou zijn als er 1 universele console zou zijn ipv de huidige concurrentie... Misschien dat MS zit te denken aan een console-versie van MSX? Dat was in feite een homecomputer op basis van MS-software (plus de onvermijdelijke X) waarbij de hardware door meerdere hw-fabrikanten (Sony, Philips, Sanyo, Toshiba, Panasonic, etc) geproduceerd werd.

Zo'n opzet zou MS op dit moment waarschijnlijk heeeeel aantrekkelijk vinden. Dan zitten zij niet meer vast aan de ellende van het zelf moeten ontwerpen, produceren (en onder garantie repareren) van kostbare hardware, maar kunnen ze zich volledig richten op de software-kant. In principe hebben ze dan alle voordelen van het Xbox-concept (Xbox Live, online winkel voor games en films) zonder de nadelen. Als ze dan nog een deal kunnen maken met EA als officiele hofleverancier voor de Xbox 720, kunnen ze zich ook grotendeels losmaken van de gamesdivisie op een handjevol gegarandeerde kaskrakers na. Zo hebben een goede kans om met de derde poging alsnog de console-markt te veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
Ze raken studio's kwijt aan EA
Welke dan :?

Als je doelt op Bizzare: Die waren geen onderdeel van MS. MGS was alleen uitgever van de PGR series, en Bizzare was al bezig met een Multi-platform game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
MochiGohan schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:10:
[...]

Inderdaad toffe games, maar ik kon nergens een duidelijke releasedate vinden. De games die ik genoemd heb, hebben in ieder geval een datum (GTA trouwens in april?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thomaszki schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:01:
Even korte vraag...

Ik heb dus ook sinds kort problemen met Mass Effect. Disc Read Errors enzo. Nu staat er op insidegamer een oplossing.

Maar ik krijg maar geen system maintenance optie :? Welke X bedoelen ze? De blauwe knop toch. En een bumper dat zijn toch de knoppen boven je triggers ?
In de system blade selecteer je memory, daar staat je harde schijf, daar druk je op Y.
Dan 2 maal x, linker bumper rechter bumper, idd die boven de triggers, gevolgd door 2 maal x.
Dan krijg je de optie voor onderhoud.

BlackSite ondertussen uitgespeeld, best wel aardig, maar het had meer kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 09-12-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Ik heb sinds de dashboard update van afgelopen week problemen met mijn hd-dvd speler

ik heb alleen maar de transformers hddvd, maar deze crasht gewoon bij t laden (loading - web enabled update)

Ik ken één iemand anders met dit probleem, ook sinds de update

mensen hier met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 20:49
Anoniem: 217897 schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:07:
[...]

In de system blade selecteer je memory, daar staat je harde schijf, daar druk je op Y.
Dan 2 maal x, linker bumper rechter bumper, idd die boven de triggers, gevolgd door 2 maal x.
Dan krijg je de optie voor onderhoud.

BlackSite ondertussen uitgespeeld, best wel aardig, maar het had meer kunnen zijn.
Oke dat werkte uiteindelijk, bedankt! Maar het heeft niet geholpen om Mass Effect werkend te krijgen...

Ik heb echt vanalles geprobeerd. Het rare is dat er echt 0 krassen op de disc zitten. Als ik de HDD helemaal loskoppel start het spel wel goed op. Zonder mijn savegame natuurlijk. Als ik mijn HDD dan weer terugkoppel dan load mijn savegame weer niet...

Zo misschien nog even proberen om mijn savegame weg te gooien en opnieuw te beginnen. Was toch pas iets van 2 uur bezig. Anders morgen toch maar even een andere disc halen bij Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Iemand die een AVCHD camera heeft, en al heeft getest of de 360 die wil streamen? Is immers gebruik gemaakt van de H.264 codec hier, en volgens mij zat die ook in de fall-update, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:45:
Iemand die een AVCHD camera heeft, en al heeft getest of de 360 die wil streamen? Is immers gebruik gemaakt van de H.264 codec hier, en volgens mij zat die ook in de fall-update, toch?
volgens wiki zit het in een andere container, die nog niet voor alle next gen consoles beschikbaar is, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Damn, is natuurlijk niet een kwestie van renamen he, zoals dat inderdaad ook niet ging met xvid. :(
Morgen ff testen met Mediacenter, of die nu ook divx en xvid kan streamen zonder Transcode 360. Dan wordt het echt vet.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 09-12-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thomaszki schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:36:
[...]

Oke dat werkte uiteindelijk, bedankt! Maar het heeft niet geholpen om Mass Effect werkend te krijgen...

Ik heb echt vanalles geprobeerd. Het rare is dat er echt 0 krassen op de disc zitten. Als ik de HDD helemaal loskoppel start het spel wel goed op. Zonder mijn savegame natuurlijk. Als ik mijn HDD dan weer terugkoppel dan load mijn savegame weer niet...

Zo misschien nog even proberen om mijn savegame weg te gooien en opnieuw te beginnen. Was toch pas iets van 2 uur bezig. Anders morgen toch maar even een andere disc halen bij Mediamarkt.
insidegamer: Werkt dit niet dan heb je last van, wat Microsoft noemt 'Bad Media' en kun je jouw kopie van Mass Effect inruilen voor een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
EfBe schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]

Hangt ervan af. Aandeelhouders zijn al een tijdje zeer sceptisch over die divisie, ondanks het feit dat de xbox360 het niet slecht doet. Het punt is dat de 360 het niet super doet plus dat de rest van die divisie het niet veel beter doet. De wii verkoopt veel beter dan de 360 en de ipod verkoopt veel beter dan de zune. Ze krijgen met hun live merk geen poot aan de grond in google area, etc. Op een gegeven moment moet je dan concluderen: kappen hiermee, verder met de dingen waar we wel goed in zijn.
Het valt allemaal wel mee, inderdaad ze zijn buiten hun core business nergens nummer 1, maar wel op veel plekken de nummer 2. De 360 doet het slechter als de Wii, maar beter als de PS3. De Zune doet het slechter als de Ipod, maar beter als al zijn concurrenten.
Het probleem is dat ze geen extra geld meer kunnen verdienen in de dingen waarin ze goed zijn, de aandeelhouders willen juist dat ze andere markten aanboren, en ze zijn op een goede weg.

Alle losse elementen lijken slecht te doen, maar als je kijkt hoe MS ze langzaam aan elkaar aan het verbinden is dan zie je dat men met Live! een heel krachtig platform aan het bouwen is.
Bill heeft ooit een de visie uitgesproken dat hij windows in ieder apparaat zou willen zien, zoals je ziet wordt er aan gewerkt.
Het zou me verbazen als ze NIET met de opvolger bezig zijn, maar of die er ooit komt is echt geen zeker iets. Het is nl. zo dat als ze echt riant zicht hadden op vette winsten, bv wanneer ze 50% of meer van de markt in handen zouden krijgen binnen 1 a 2 jaar, dan is de rode inkt snel weggewerkt. Echter daar is steeds minder zicht op. Ze raken studio's kwijt aan EA, kopen niet veel eigen studio's bij (als ik het goed heb, geen een dit jaar) en zijn een beetje zoekende hoe ze de family selling factor kunnen aanboren van de Wii.
MS heeft volgens mij ook geen interesse in de studio's. Ze willen liever een platform bieden waarvoor andere studios games afleveren. En je ziet nu ook al onderscheid in functionaliteit tussen games op de PS3 en op de 360.

Ze willen inderdaad graag de familie markt van de Wii aanboren, maar daarnaast hebben ze een ander deel van de entertainment markt in handen die de Wii niet heeft en de 360 en de PS3 (in mindere mate) wel heeft.
Ik denk dat als de PS2 (niet de 3, maar de 2) er niet was geweest, de kansen anders hadden gelegen, maar dan was het nog moeilijk geweest. Nu heeft MS in mijn ogen geen schijn van kans komend jaar: teweinig eigen studios die exclusives releasen dus afhankelijk van 3rd parties, en een te groot imago in het hard-core gamer segment, waar niet het geld zit.
Als de PS2 er niet was geweest had alles er anders geweest, dan was Sony ook bankroet geweest.
Er komen heus nog wel een groot aantal games die de voorsprong van de 360 zullen vasthouden.
Sony heeft een groot aantal exclusives voor komend jaar, maar of ze daarmee de achterstand in zullen lopen of zelfs MS voorbij zullen gaan is maar de vraag.

Als je kijkt naar de gamesalesvan de afgelopen maanden zie je dat het geld niet in de exclusives zit, maar in de multiplatform titels. Kijk naar Guitarhero3 en de grote cashcows van EA.

MS zal volgend jaar zeker een deel van zijn voorsprong inleveren, maar ze zullen niet meer van de consolemarkt verdwijnen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Laatst online: 07-01-2024
Thomaszki schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:36:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad. Kreeg tijdens het spelen opeens deze melding en na herstarten zelfs al bij het opstartscherm. Heb toen ook de HD fix geprobeerd maar dat hielp ook niet. Ik had ook geen echte krassen (alleen 2 puntjes). Heb toen het cd even goed schoongemaakt met een cd-schoonmaak doekje en kon daarna weer gewoon spelen. Misschien het proberen waard als je de dvd niet meer gratis kan omwisselen.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 13:49
Goeiedag medemembers,

Ik ben nog nieuw op het gebied van xbox. :'(
Ik heb een premium x-doos (niet gem*d)
ik wil graag wat info + links over winamp remote & tversity ofzo iets dergelijks.. waardoor ik gewoon kan connecten met myn laptop of pc.
:+
groetjes fatih :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fatihbatur schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:46:
Goeiedag medemembers,

Ik ben nog nieuw op het gebied van xbox. :'(
Ik heb een premium x-doos (niet gem*d)
ik wil graag wat info + links over winamp remote & tversity ofzo iets dergelijks.. waardoor ik gewoon kan connecten met myn laptop of pc.
:+
groetjes fatih :D
Hallo, een 360 hoef je niet treurig over te zijn hoor.
Ik kan je met je vraag niet helpen, maar heb je al geprobeerd te googlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
ja nogal flink gegoogled maar ik zie zoveel INFO dat ik het gewoon niet snap, zal ook wel komen door de "maandag sfeer binnen het bedrijf" (stressssss !) :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
fatihbatur schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:55:
ja nogal flink gegoogled maar ik zie zoveel INFO dat ik het gewoon niet snap, zal ook wel komen door de "maandag sfeer binnen het bedrijf" (stressssss !) :D
dan ga je vanavond als je thuis bent toch zoeken op internet? lekker in je eigen tijd zonder stressssssssss. Wat heb je aan de info als je toch op je werk zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
^ You got a point :o

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Toen ik de Xbox kocht, een pakket met saint rows, heb ik gelijk TD Unlimited erbij gekocht. Als oude Amiga fan kende ik de TD franchise, en had me op de Amiga prima vermaakt met dit spel. Bovendien sprak het masive online me erg aan. Leek me echt tof.
Eenmaal thuis viel het me tegen. Op een SD TV is het moeilijk te zien. De felle zon reflecties verwarde ik met auto's en omgekeerd.
Later opnieuw geprobeerd op mijn HD plasma. Zag er inderdaad 200% beter uit, maar de gameplay kan me nog steeds niet bekoren. TD2 staat dus niet in mijn lijstje.

Grootste verassing dit jaar was voor mij toch wel Bioshock, geweldig, dus een nieuw deeltje is welkom.
Ook GHII en GHIII worden bij mij grijs gespeeld. Elk jaar een nieuw deeltje met nieuwe nummers is dan ook meer dan welkom.
Forza blijft boeien, Call of Duty reeks ook.

Er zijn een paar konstanten in de software voor de Xbox :
Elk jaar nieuwe COD (en fifa enz.), altijd leuk
Regelmatig nieuwe exclusive (Forza, Halo)
Tussendoor verassende pareletjes (GoW, Bioshock)
Tussendoor goede games (orange box)
Regelmatig een leuke Arcade titel

Als ze dit door weten te zetten, zie ik 2008 vol vertrouwen tegemoet

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik zie ook op een website dat de game 'Lost' is te pre-orderen en dat deze in Februari 2008 gelaunched wordt, is er al wat bekend over deze game? Ben nu bezig met de complete serie te kijken en ben hier helemaal weg van, ben dus benieuwd of deze game het waard wordt om te kopen :)

http://lostgame.us.ubi.com/

[ Voor 5% gewijzigd door gise op 10-12-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
gise schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:44:
Ik zie ook op een website dat de game 'Lost' is te pre-orderen en dat deze in Februari 2008 gelaunched wordt, is er al wat bekend over deze game? Ben nu bezig met de complete serie te kijken en ben hier helemaal weg van, ben dus benieuwd of deze game het waard wordt om te kopen :)

mja de serie is zo goed dat de game eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
Maar ik hoop echt dat dit spel de moeite waard wordt. Hopelijk kunnen ze een interessante verhaallijn bedenken náást de verhaallijn in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

gise schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:44:

Het blijft een movie/tv based game, dus dat zou toch wel een rode vlag moeten zijn.
Daarnaast gaat lost na seizoen 2 nogal achteruit, nogal rekken en trekken.

Met name daarom heb ik nooit naar lost gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wat ik zie in het trailertje op de website, is dat het vooral een adventure\puzzle-game wordt. Hopen is dus op genoeg uitdaging hierin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

NiaX schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:03:
[...]

mja de serie is zo goed dat de game eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
Maar ik hoop echt dat dit spel de moeite waard wordt. Hopelijk kunnen ze een interessante verhaallijn bedenken náást de verhaallijn in de serie.
Ik vind het alleen vreemd dat er zo vlak voor de release nog bijna niets over het spel bekend is. Het spel hoort al over twee maanden in de winkel te liggen, maar er is alleen maar 1 enkele trailer van en verder vrij weinig inhoudelijke info. Het enige wat er van bekend is, is dat het spel zich zal afspelen in de periode van seizoen 1-3 en dat alle bekende locaties en personages er in voor zullen komen. Over de gameplay zelf is er zo goed als niets bekend en dat is wel redelijk verdacht aangezien het spel al zo snel te koop zal zijn.
it0 schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:05:
[...]

Het blijft een movie/tv based game, dus dat zou toch wel een rode vlag moeten zijn.
Daarnaast gaat lost na seizoen 2 nogal achteruit, nogal rekken en trekken.

Met name daarom heb ik nooit naar lost gekeken.
offtopic:
Het rekken kwam voornamelijk doordat Disney 9 seizoenen van de serie wilde, terwijl de makers vanaf het begin een globaal plan hadden opgesteld voor 4 of 5 seizoenen. Omdat dat plan naar 9 seizoenen moest worden uitgerekt moesten er af en toe afleveringen tussen worden gestopt om iets te rekken. Inmiddels zijn Disney en de makers overeengekomen dat de serie eindigt aan het einde van seizoen 6 en worden laatste 3 seizoenen korter dan de eerste 3. Het rekken zou inmiddels moeten zijn afgelopen.

Hoe kun je trouwens weten dat de serie na seizoen 2 nogal is achteruit gegaan als je nooit hebt gekeken? ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)