Hoeveel kost die?fingerhead schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:06:
[...]
is dit niet beter
heb hem ook thuis voor me Wii en 360 en het werkt perfect.
gewoon 4 inputs voor componenten en een output voor naar de TV hij wisselt automatisch van bron dus je heoft niets te switchen ofzo.
Als je heeeeeel even op de site kijkt zie je dat hij 39 € is
N.AVSWITCH-8 - Universele A/V switch - € 39.00 inclusief BTW
Universele 4-Weg Audio / Video schakelaar met S-Video , Composiet , Component Video en Audio aansluitingen.
Anoniem: 51473
Component of HDMI zit wel verschil infingerhead schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:06:
[...]
is dit niet beter
http://www.elektronica-online.nl/productimages/22916.jpg
gewoon 4 inputs voor componenten en een output voor naar de TV hij wisselt automatisch van bron dus je heoft niets te switchen ofzo.

hij vraagt om een compo naar HDMI omdat de xbox geen HDMI heeft (tenminste de zijne) en dat de componenten ingang al word gebruikt door zijn dvd speler. dus als je dees dan gebruikt heb geen HDMI converter meer nodig. ik weet heus wel het verschil hoorAnoniem: 51473 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:53:
[...]
Component of HDMI zit wel verschil in
ik zeg alleen maar dat dit ook een optie is.
kan je altijd eventueel nog wat anders aansluiten later
[ Voor 5% gewijzigd door fingerhead op 06-12-2007 09:59 ]
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ik las volgens mij tijdje terug over de nieuwe modellen van de X360, met zuinige cores etc. Zijn deze al uit ? Ik zag namelijk gisteren bij de MM de premium pack inclusief Forza 2 en nog een spel voor een mooi prijs. Vraag me af of het de nieuwe modellen zijn, die zouden zoiezo een stuk stiller moeten zijn.
edit: Klopt het dat als er 175 watt op de doos staat, dat het dan om het nieuwe model gaat ?
edit: Klopt het dat als er 175 watt op de doos staat, dat het dan om het nieuwe model gaat ?
[ Voor 13% gewijzigd door FlyEragon op 06-12-2007 10:41 ]
Wat is COD 4 MW toch een prachtig spel!!! voor mij echt goty voor de 360
Vandaag maar weer eens lekker knallen.
Iemand zin om in een party team tactical oid te spelen?
Gt = Hollywood XL
Vandaag maar weer eens lekker knallen.
Iemand zin om in een party team tactical oid te spelen?
Gt = Hollywood XL
Tja; zoals ik al zei (en dus hoef je niet zo kinderachtig te bashen) : ik heb dat ding altijd standaard op internet aangesloten (en dus automatisch ingelogd bij XBL); zoals waarschijnlijk het meerendeel hier; dus je weet het maar nooit. Dus als iemand hier zegt dat het zonder XBL misschien niet werkt; ben ik niet de beroerste en test ik dat even.TheVMaster schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:06:
[...]
Serieus?
OMG dat BaT het nog gewoon serieus gaat testen![]()
zijn er veel problemen met de fall update?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niet zo serieus joh..'k bedoelde het als grap....vandaar m'nBaT schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:22:
[...]
Tja; zoals ik al zei (en dus hoef je niet zo kinderachtig te bashen) : ik heb dat ding altijd standaard op internet aangesloten (en dus automatisch ingelogd bij XBL); zoals waarschijnlijk het meerendeel hier; dus je weet het maar nooit. Dus als iemand hier zegt dat het zonder XBL misschien niet werkt; ben ik niet de beroerste en test ik dat even.
Ik ben ook altijd automatisch ingelogd, maar zou het wel zeer onlogisch dat het afspelen van video's afhankelijk zou zijn van je internetverbinding vandaar...
Maar goed ik ben wel zeer blij dat het eindelijk werkt. het scheelt weer MediaCenter starten om vervolgens die DivX te Transcoden...
VOlgens mij valt het wel mee. 'k heb in ieder geval nergens last van...Gunner schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:26:
zijn er veel problemen met de fall update?
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 06-12-2007 11:02 ]
sinds de fall update maakt mijn xbox anders echt een takkeherrie zeg, vooral bij het opstarten.
voor mijn gevoel reageren de blades nu wel wat sneller. verder stelt het eigenlijk niks voor qua update.
komt er eigenlijks nog iets uit voor kerst? zitten nu een beetje in een stille periode geloof ik
(niet dat ik GHIII, CoD4, Creed en PGR4 al heb uitgespeeld
)
voor mijn gevoel reageren de blades nu wel wat sneller. verder stelt het eigenlijk niks voor qua update.
komt er eigenlijks nog iets uit voor kerst? zitten nu een beetje in een stille periode geloof ik
(niet dat ik GHIII, CoD4, Creed en PGR4 al heb uitgespeeld
[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2007 11:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien inderdaad wel grappig om te zien wat jullie nu echt gebruiken van de fall update.
Ik gebruik zelf alleen:
- mute functie van mensen die neit op mijn lijst staan.
- divx
Als je het zo bekijkt is de update idd erg mager
Ik gebruik zelf alleen:
- divx
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb nu wel dat als ik divx afspeel dat ie het over het algemeen goed doet, maar heb ook al een paar keer gehad dat er een rood kruisje bij mn divx komt te staan en dat ie hem niet kan afspelen. Vervolgens staat er op mijn laptop dat media service gestopt is met uitzenden en dat er geen oplossing voor het probleem is.
Andere mensen dit probleem ook?
To dare is to do
Ja, altijd; heb dus Media Extender volledig afgezonken thuis en speel alles af met mijn media-appliance. Jammer maar ik heb Extender welgeteld 2 weken kunnen gebruiken en daarna nooit meer netjes aan de praat gekregen (ook niet naar herinstallatie Windows).Slaapje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:33:
Ik heb nu wel dat als ik divx afspeel dat ie het over het algemeen goed doet, maar heb ook al een paar keer gehad dat er een rood kruisje bij mn divx komt te staan en dat ie hem niet kan afspelen. Vervolgens staat er op mijn laptop dat media service gestopt is met uitzenden en dat er geen oplossing voor het probleem is.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
hmmm ben blij dat winamp remote zijn werk goed doet (plus ondertitels natuurlijk
) maar wat ik daarvan een beetje jammer vind is dat het langer moet bufferen en dat je hem niet op pauze kan zetten of vooruit/achteruit spoelen, want dan loopt het vast.... Ook heb ik wel veel dat als ik de eerste keer een divx opstart via winamp remote dat remote afsluit, als ik hem dan opnieuw opstart heb ik er de rest van de dag geen last meer van..
To dare is to do
Het ging ook meer om je 2de zinnetje in je post metTheVMaster schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:01:
[...]
Niet zo serieus joh..'k bedoelde het als grap....vandaar m'nerbij

Heb net trouwens een 120GB 2,5" schijfje met een simpel USB2.0 powered behuizinkje besteld; zodat die altijd aansloten kan zijn op m'n xbox. Lijkt me ideaal > zo'n 20 GB voor muziek en de rest voor series en films oid.
Wat wel beter kan in het Media tabblad; is een universeel blad voor media en niet een voor films en audio apart. Daar bedoel ik mee : als je nu in het tabblad muziek browsed; kijkt hij ook alleen maar naar muziek bestanden en niet naar video (en visa versa). Ik zou het handiger vinden als hij gewoon alle media laat zien als je browsed en dat ie zelf switched naar de video player oid (ook al zit je in Music te browsen). Maar ach; zo werkt het ook prima.
als subs nog de enige reden zijn zou je er ook voor kunnen kiezen deze te mergen met je film... zie hier instructie:Slaapje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:50:
hmmm ben blij dat winamp remote zijn werk goed doet (plus ondertitels natuurlijk) maar wat ik daarvan een beetje jammer vind is dat het langer moet bufferen en dat je hem niet op pauze kan zetten of vooruit/achteruit spoelen, want dan loopt het vast.... Ook heb ik wel veel dat als ik de eerste keer een divx opstart via winamp remote dat remote afsluit, als ik hem dan opnieuw opstart heb ik er de rest van de dag geen last meer van..
http://beans.seartipy.com...id-files-using-avirecomp/
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
DIVX/XVID was volgens mij de meest aangevraagde functieRoyz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:21:
Misschien inderdaad wel grappig om te zien wat jullie nu echt gebruiken van de fall update.
Ik gebruik zelf alleen:
- divx
Voor de rest zou ik niet weten wat voor een belangrijk iets wij missen eigenlijk?
Anoniem: 210471
Ik wil een andere 360 met HDMI kopen maar hoe kan ik mijn achievements meenemen. Vroeger ging het gewoon met de memorycard maar staan de gegevens gebakken op de harddisk helaas..
Ben je XBLive-member? Dan kan je op een nieuwe 360 gewoon de account recoveren.Anoniem: 210471 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:42:
Ik wil een andere 360 met HDMI kopen maar hoe kan ik mijn achievements meenemen. Vroeger ging het gewoon met de memorycard maar staan de gegevens gebakken op de harddisk helaas..
En anders leen je bij iemand anders een HDD-kabel voor de 360 en kan je de inhoud van de oude schijf naar de nieuwe kopieren.
Nou, dit was t antwoord op mn mail:Michael Knight schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:59:
[...]
Zolang jij het signaal kunt afleveren op de daarvoor bestemde aansluiting (desnoods met omzetter/switch) zie ik niet in waarom het niet met een xbox 360 zou werken.
Hartelijk dank voor uw e-mail naar Philips.
Ik begrijp uit uw e-mail dat u graag meer informatie wilt over de werking van AmBX via uw computer samen met uw XBox360.
Helaas is dit momenteel nog niet mogelijk aangezien de AmBX gebruikt maakt van de Direct3D layer op uw computer.
In de toekomst zal er waarschijnlijk wel een versie voor uw XBox worden uitgebracht.
Ik hoop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.
(einde mail)
Met recoveren gaan de saves van de games die je speelt ook mee? De scores en auto's die je gewonnen hebt met bv Forza2?
Nee, alleen Achievements volgens mij. De rest staat wel op je HDAnoniem: 210471 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:48:
Met recoveren gaan de saves van de games die je speelt ook mee? De scores en auto's die je gewonnen hebt met bv Forza2?
Voor mij voegt deze update helaas niks toe, alleen maar het dashboard dat is veranderd, dat wordt weer wachten tot de spring-update of daar weer eens wat leuks bij zit.
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus maar blijven geilen op Divx, 5 jaar geleden toen internetconnecties nog traag waren kan ik nog begrijpen maar tegenwoordig..? Ik download gewoon HD Films welke ik via Vista MC stream naar m'n HD TV, moet er niet aan denken om Divx'jes te gaan kijken, ik wil minimaal DVD kwaliteit zonder compressie, lager vind ik niet om aant zien.
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus maar blijven geilen op Divx, 5 jaar geleden toen internetconnecties nog traag waren kan ik nog begrijpen maar tegenwoordig..? Ik download gewoon HD Films welke ik via Vista MC stream naar m'n HD TV, moet er niet aan denken om Divx'jes te gaan kijken, ik wil minimaal DVD kwaliteit zonder compressie, lager vind ik niet om aant zien.
Achievements staan niet op je xbox maar online, deze zijn dus online gekoppeld aan je Xbox Live accountPWM schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:13:
[...]
Nee, alleen Achievements volgens mij. De rest staat wel op je HD
edit - sorry, had even editknop moeten gebruiken bij bovenstaand bericht
[ Voor 12% gewijzigd door gise op 06-12-2007 14:21 ]
Ik weet niet hoor, maar hele volksstammen zijn opgegroeid met consoles waaraan niks te upgraden viel. Nu brengt MS half-jaarlijks een update uit, en wordt er steeds geklaagd. Ik gebruik ook niet alle functies die de Xbox biedt, maar ik vind het wel cool dat er steeds meer ondersteuning komt voor meer formaten, hardware en dat de console wordt uitgebreid met functionaliteit.gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:20:
Voor mij voegt deze update helaas niks toe, alleen maar het dashboard dat is veranderd, dat wordt weer wachten tot de spring-update of daar weer eens wat leuks bij zit.
^^gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:20:
Eensch
Jij woont vast in België met een downloadlimiet van 15gig per maand? (Telenet). 3 HD-films en je zit er al bijna over..gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:20:
Voor HEEL wat mensen is deze toevoeging toch echt wel interessant hoor
Daar komt bij; als ik films/series beneden wil kijken wil ik dat dus helemaal niet streamen van me PC boven. Als die PC boven ook nog eens aan het renderen is oid heeft ie ook helemaal geen tijd om te streamen. Nee, ik vind het super met die Divx-jes. Een aflevering van bv Heroes van ~350 mb wordt prima geupscaled naar 1080, ik erger me iig niet aan de kwaliteit. Wil je het iets scherper; pak je een aflevering van 710 mb per stuk.
Precies zo is het maar net,je hoeft niet er altijd wat aan te hebben,ben blij dat er aan gewerkt word.L-VIS schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:34:
[...]
Ik weet niet hoor, maar hele volksstammen zijn opgegroeid met consoles waaraan niks te upgraden viel. Nu brengt MS half-jaarlijks een update uit, en wordt er steeds geklaagd. Ik gebruik ook niet alle functies die de Xbox biedt, maar ik vind het wel cool dat er steeds meer ondersteuning komt voor meer formaten, hardware en dat de console wordt uitgebreid met functionaliteit.
Ik heb net eindelijk me eerste Xbox Live account laten verlopen,bij me Xbox zat 3 maanden ,maarja dus over 3 accounts.
Dus heb ik nu een naam gemaakt die ik graag wil houden.
Life is complicated
Anoniem: 244148
Gisteren eindelijk een 360 gekocht bij Bart Smit, de Value Pack van 349. Wat er allemaal in zitten? Console(duh), wireless controller, ethernet kabel, HD-AV kabel, Headset, Scart Plug,Forza Motorsport en Viva Pinjata. Aan de buitenkant van de verpakking stond er een logo van HDMI op, dus dacht ik dat de console een HDMI port zou hebben, echter die heeft het dus niet! Daar baal ik nu behoorlijk van, ik dacht dat tegenwoordig alle versies met HDMI komen, zeker als er ook een logo van HDMI aan de buitenkant van de verpakking staat. Is het aan te raden om het terug te brengen en te kijken of ze wel een versie hebben met HDMI? Kan je het op basis van een nummer aan de verpakking weten?
Mischien moet ik anders gewoon de Halo 3 pakket kopen (deze inleveren en 30 Euro extra bij betalen) want volgens mij hebben die wel zeker HDMI.
Tips zijn welkom.
Mischien moet ik anders gewoon de Halo 3 pakket kopen (deze inleveren en 30 Euro extra bij betalen) want volgens mij hebben die wel zeker HDMI.
Tips zijn welkom.
Ik zou m gewoon terug brengen want ze hebben waarschijnlijk een verkeerde X360 in de doos gedaan, die niet bij die doos hoort.
Voor HDMI moet het serienummer op de console de volgende laatste vijf cijfers bevatten:
732xx
xx is niet van toepassing.
7 is het jaar.
32 is de week. Ofwel week 32 en hoger hebben HDMI.
Het serienummer kan je zien als ie in de verpakking zit door een klepje aande bovenkant van de verpakking omhoog te doen.
Iemand trouwens al de nieuwe GTA IV trailer gezien? Dacht dat ie vandaag uit kwam...
Zit echt te wachten op dit spel... Ook Burnout Paradise lijkt me wel wat... 22 januari 2008 uit geloof ik, met de demo op de 16e december...
Gelukkig heb ik gold... hoef ik ook geen week te wachten...
Voor HDMI moet het serienummer op de console de volgende laatste vijf cijfers bevatten:
732xx
7 is het jaar.
Het serienummer kan je zien als ie in de verpakking zit door een klepje aande bovenkant van de verpakking omhoog te doen.
Iemand trouwens al de nieuwe GTA IV trailer gezien? Dacht dat ie vandaag uit kwam...
Zit echt te wachten op dit spel... Ook Burnout Paradise lijkt me wel wat... 22 januari 2008 uit geloof ik, met de demo op de 16e december...
[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 06-12-2007 15:33 ]
Films download ik ook liever in HD, maar tv series/programma's/anime series heb ik toch liever in divx. Scheelt me een hoop schijfruimte terwijl de kwaliteit me toch dit soort dingen toch vaak niet boeit. Ben dus zeer blij met de divx toevoeging.gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:20:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus maar blijven geilen op Divx, 5 jaar geleden toen internetconnecties nog traag waren kan ik nog begrijpen maar tegenwoordig..?
Ik heb zelf ook nog een Sega MegadriveL-VIS schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:34:
[...]
Ik weet niet hoor, maar hele volksstammen zijn opgegroeid met consoles waaraan niks te upgraden viel. Nu brengt MS half-jaarlijks een update uit, en wordt er steeds geklaagd. Ik gebruik ook niet alle functies die de Xbox biedt, maar ik vind het wel cool dat er steeds meer ondersteuning komt voor meer formaten, hardware en dat de console wordt uitgebreid met functionaliteit.
Ik klaag ook niet over het feit dat er updates komen, van mij mogen ze elke maand wel een update uitbrengen welke nieuwe functionaliteit toevoegd ipv elk half jaar.
Maar wat ik aangaf is dat er bij deze update (naast het updaten van de dashboard interface/snelheid) deze update voor mij geen meerwaarde heeft en juist omdat er maar 1 keer per half jaar een update komt vind ik het zo zonde dat deze update daardoor deze divx ondersteuning meedraagt. tuurlijk, er zijn hele communities die om deze update smeekte maar voor mij persoonlijk hadden ze het eruit mogen laten, ik heb niet voor niet voor niets een HD TV (upscaled divx of niet) het blijft een dikke compressie die erop zit. Als spellen zoals Halo dan niet aan de HD specificaties is omdat hij anders niet in een buffer past en deze wordt geüpscaled dan breekt ineens wel de hel los.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat jullie er een nieuwe functie bij hebben waar jullie op zaten te wachten maar voor mij voegt het niks toe, hopelijk zit er bij de volgende update iets waar ik wel wat aan heb (te denken aan achievement-management voor al die arcade demo's)
Anoniem: 52686
Terugbrengen. Dit klopt van geen kanten.Anoniem: 244148 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
Aan de buitenkant van de verpakking stond er een logo van HDMI op, dus dacht ik dat de console een HDMI port zou hebben, echter die heeft het dus niet! Daar baal ik nu behoorlijk van, ik dacht dat tegenwoordig alle versies met HDMI komen, zeker als er ook een logo van HDMI aan de buitenkant van de verpakking staat. Is het aan te raden om het terug te brengen en te kijken of ze wel een versie hebben met HDMI?
@ Pietc, komt het serienummer van je console dan trouwens wel overeen met het serienummer op de doos?
Als het goed is kun je hem gewoon terugbrengen. Er zit niet in wat er op de doos staat, dus moeten ze hem gewoon omruilen.Anoniem: 244148 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
Gisteren eindelijk een 360 gekocht bij Bart Smit, de Value Pack van 349. Wat er allemaal in zitten? Console(duh), wireless controller, ethernet kabel, HD-AV kabel, Headset, Scart Plug,Forza Motorsport en Viva Pinjata. Aan de buitenkant van de verpakking stond er een logo van HDMI op, dus dacht ik dat de console een HDMI port zou hebben, echter die heeft het dus niet! Daar baal ik nu behoorlijk van, ik dacht dat tegenwoordig alle versies met HDMI komen, zeker als er ook een logo van HDMI aan de buitenkant van de verpakking staat. Is het aan te raden om het terug te brengen en te kijken of ze wel een versie hebben met HDMI? Kan je het op basis van een nummer aan de verpakking weten?
Tips zijn welkom.
offtopic:
Mocht je nog behoefte hebben aan 10 gratis arcade games, ik ben nog op zoek naar iemand om samen die arcade games aan te vragen. Mocht je daar interesse in hebben, DM me dan even...
Mocht je nog behoefte hebben aan 10 gratis arcade games, ik ben nog op zoek naar iemand om samen die arcade games aan te vragen. Mocht je daar interesse in hebben, DM me dan even...
uhm...
Ok, ik begrijp er niets van, ik heb namelijk de volgende serienummer:gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:42:
@ Pietc, komt het serienummer van je console dan trouwens wel overeen met het serienummer op de doos?
735xx
Dit betekent dat het dus gewoon een HDMI poort zou moeten hebben, als ik het goed begrijp
Manufacturer Date is: 2007-08-31.
Mischien heb ik een refurbished versie gekregen?
Die staat zowel op de doos als de console?Anoniem: 244148 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:04:
[...]
Ok, ik begrijp er niets van, ik heb namelijk de volgende serienummer:
735xx
Maar het ging mij ook om de gewonnen auto's ed. in Forza. heb geen zin om alles opnieuw te doen met een nieuwe harddisk? Iemand die een goede website weet hoe te doen?gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:21:
[...]
Achievements staan niet op je xbox maar online, deze zijn dus online gekoppeld aan je Xbox Live account
edit - sorry, had even editknop moeten gebruiken bij bovenstaand bericht
Op de doos zit er geen sticker met serienummer. Alleen een barcode en lot code.Anoniem: 52686 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:06:
[...]
Die staat zowel op de doos als de console?
Waar op de doos staat je SN dan?Anoniem: 52686 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:06:
[...]
Die staat zowel op de doos als de console?
Kheb geen 12 cijfers op mijn doos ergens geloof ik

Als je een nieuwe HD heb \ wil kan je door middel van een transferkabel van Microsoft al je gegevens overzetten naar deze nieuwe HDD, deze kost volgens mij iets van 20 euro.
Staan die niet onder dat klepje op de doos?SH4D3H schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:12:
[...]
Waar op de doos staat je SN dan?
Kheb geen 12 cijfers op mijn doos ergens geloof ik
Joho, ik ben een beetje op zoek naar gave arcade spellen die je met meerdere mensen op 1 console kan spelen, heeft iemand nog leuke tips? TIA!
Nee, dat klepje loopt door tot in de doos tot waar de Xbox360 normaal zit.Anoniem: 52686 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:16:
[...]
Staan die niet onder dat klepje op de doos?
Dan kun je dus zonder de doos te openen het SN bekijken van de unit die erin zit.
Heavy Weapon! echt een topper!ebborazor schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:20:
Joho, ik ben een beetje op zoek naar gave arcade spellen die je met meerdere mensen op 1 console kan spelen, heeft iemand nog leuke tips? TIA!
Worms!
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Da's wel logisch eigenlijk.SH4D3H schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:32:
[...]
Nee, dat klepje loopt door tot in de doos tot waar de Xbox360 normaal zit.
Dan kun je dus zonder de doos te openen het SN bekijken van de unit die erin zit.
Ultimate Mortal Kombat 3 en Street fighter II, heerlijk met z'n 2en button-bashenebborazor schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:20:
Double Dragon en GOlden Axe zijn ook cool met z'n 2en
[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 06-12-2007 16:45 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Is het nou mogelijk om met die nieuwe update ook ondertitels (srt) samen met de avi af te spelen, mij tot nu toe niet gelukt, alles geprobeerd.
iemand die het weet?
iemand die het weet?
Ik snap 1 ding niet...
Ik heb een xbox elite gekocht, er zit een 120 gig schijf in.
Maar kan hem niet benaderen via de pc, dus ook geen bestanden opzetten.
(behalve dan via xbox live)
waarom zit er dan een HDD in !!!
Omdat je de box kan laten streamen en de HDD gebruikt wordt voor downloads via Marketplace voor Demo's, Films, downloads en natuurlijk het cache geheugen..
Duh
Duh
Ik liep gigantisch naar het S/N nummer te zoeken. Doos er weer bij. Xbox weer terug erin geplaatst; wat blijkt = als je de wireless hebt - wordt de SN daarmee bedekt !!!! (dus; achterkant - waar je video kabels zitten).Anoniem: 52686 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:41:
[...]
Da's wel logisch eigenlijk.My mistake.
Ik heb hem net teruggebracht naar Bart Smit, helaas hadden ze alleen nog versie's zonder de HDMI (andere dozen hadden ook geen HDMI logo). Ze hebben een ander filiaal gebeld en die hebben dus nog wel eentje liggen. Ga hem straks ophalen, straks weer een uodate hieroverJobbie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:30:
Ik zou m gewoon terug brengen want ze hebben waarschijnlijk een verkeerde X360 in de doos gedaan, die niet bij die doos hoort.
732xx
7 is het jaar.
MAX3400 in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #43" + gise in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #43"Anoniem: 210471 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:09:
[...]
Maar het ging mij ook om de gewonnen auto's ed. in Forza. heb geen zin om alles opnieuw te doen met een nieuwe harddisk? Iemand die een goede website weet hoe te doen?
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2007 17:34 ]
Anoniem: 237666
om het meer te laten lijken dan bij de concurrent, dat is alles.damashi schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:52:
Ik snap 1 ding niet...
ik ben tevreden met mijn 13 GB op de premium, helemaal voldoende om enkele demos op te slaan. je kan verder toch niks met de xbox hardeschijf doen, zoals films/fotos of muziek erheenzetten. waarom zou je dan 120 GB willen? een beetje dom als je het mij vraagt.
Muziek kun je wel over zetten. Cd'tje erin, en dan zou je de muziek moeten kunnen opslaan op je HD.Anoniem: 237666 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:54:
[...]
om het meer te laten lijken dan bij de concurrent, dat is alles.
ik ben tevreden met mijn 13 GB op de premium, helemaal voldoende om enkele demos op te slaan. je kan verder toch niks met de xbox hardeschijf doen, zoals films/fotos of muziek erheenzetten. waarom zou je dan 120 GB willen? een beetje dom als je het mij vraagt.
(Audio cd dus, geen mp3 cd)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Langsgeweest bij de andere Bart Smit, helaas pindakaas...daar hadden ze alleen de versies zonder HDMI (op de box ook geen vermelding van HDMI). Halo 3 pack heeft ook geen HDMI. Ik ben nog langsgeweest bij een aantal andere zaken maar alleen de Arade en Elite pack hebben HDMI.
Heel erg jammer. Ik heb dus maar een Arcade pack gekocht since Elite een beetje overkill voor mij is. Helaas heb ik nu wel geen Forza en Viva pinjata en ook geen HD.
Heel erg jammer. Ik heb dus maar een Arcade pack gekocht since Elite een beetje overkill voor mij is. Helaas heb ik nu wel geen Forza en Viva pinjata en ook geen HD.
Echt zonde dat ze geen divx / xvid via mediacenter ondersteunen, tis nu net een opel ... net niet 
Maar goed, ik wil die opel weleens proefrijden, dus ik probeer die wmp11 sharing aan de praat te krijgen. Maar het lukt niet.
PC ziet xbox, xbox ziet PC niet. Firewall uitgezet, maakt geen verschil. Andere PC gepakt (beide Vista Ultimate 32 bits), wordt meteen gevonden. Mediacenter was geen probleem op die andere PC. Iemand een idee?
Maar goed, ik wil die opel weleens proefrijden, dus ik probeer die wmp11 sharing aan de praat te krijgen. Maar het lukt niet.
PC ziet xbox, xbox ziet PC niet. Firewall uitgezet, maakt geen verschil. Andere PC gepakt (beide Vista Ultimate 32 bits), wordt meteen gevonden. Mediacenter was geen probleem op die andere PC. Iemand een idee?
Hier klopt niks van. Alle Halo 3 packs zouden HDMI moeten hebben.Anoniem: 244148 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:58:
Halo 3 pack heeft ook geen HDMI. Ik ben nog langsgeweest bij een aantal andere zaken maar alleen de Arade en Elite pack hebben HDMI.
Net van de MM terug, LCD TV gehaald met HDMI en VGA, XBOX 360 erbij met forza2 en viva pinata, stond HDMI op de doos. Eenmaal thuis zie ik dat de xbox360 geen HDMI heeft ...
balen zeg
was ook leuke aanbieding voor 350 met forza 2 en viva pinata.
Inderdaad,mijn halo3 box xdoos heeft ook gewoon hdmi.Anoniem: 52686 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:33:
[...]
Hier klopt niks van. Alle Halo 3 packs zouden HDMI moeten hebben.
Welke kabel is het bij bv. consoleshop.nl? Of een andere winkel?gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:13:
Als je een nieuwe HD heb \ wil kan je door middel van een transferkabel van Microsoft al je gegevens overzetten naar deze nieuwe HDD, deze kost volgens mij iets van 20 euro.
Ik heb hier een Elite met HDMI maar heb hem gewoon via component aangesloten. Zie eigenlijk geen verschil in beeld (Samsung HD-Ready 32" tv) . Sterker nog: via HDMI leek het net of er af en toe vertraging in het beeld zat. Net alsof sommige (bewegende) stukken beeld net iets te laat ververst werden
Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB
Jij dus ook al. Leuk van Microsoft om mensen zo te belazeren.Erkandude schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:38:
Net van de MM terug, LCD TV gehaald met HDMI en VGA, XBOX 360 erbij met forza2 en viva pinata, stond HDMI op de doos. Eenmaal thuis zie ik dat de xbox360 geen HDMI heeft ...balen zeg
De vraag is of Microsoft misschien zelf ook de xbox'en wilt omruilen. Heb eigenlijk geen zin om winkels af te lopen zoeken naar een xbox wel met HDMi, en bovendien moet je om er zeker van te zijn of een Halo pakket kopen of ter plekke de doos laten openmaken. Waar het mij om ging was Forza 2 die er bij zat, meer heb ik niet nodig.Anoniem: 244148 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:47:
[...]
Jij dus ook al. Leuk van Microsoft om mensen zo te belazeren.
op tweakers.net was te lezen dat de kabel gratis is. ik kan het artikel niet vinden maar het stond er welAnoniem: 210471 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:44:
[...]
Welke kabel is het bij bv. consoleshop.nl? Of een andere winkel?
Dat is een vreemde zaak.Erkandude schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:38:
Net van de MM terug, LCD TV gehaald met HDMI en VGA, XBOX 360 erbij met forza2 en viva pinata, stond HDMI op de doos. Eenmaal thuis zie ik dat de xbox360 geen HDMI heeft ...balen zeg
Al gechecked met MS of de 360 niet al geregistreerd is?
He zou kunnen zijn dat een of ander onverlaat zijn oude 360 heeft ingeruild voor een nieuwe.
Bij de MM doen ze niet zo moeilijk over dingen terugbrengen dus het zou me niets verwonderen dat iemand een nieuwe heeft gehaald, thuis de oude in de doos heeft gedaan en hem toen weer teruggebracht heeft.
Dat brngt me op een idee.... jammer dat ik daar nou te eerlijk voor ben.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Lijkt me niet aangezien pietc ook hetzelfde heeft. Wel HDMI logo op de doos maar niet op de Xdoos.yzf1kr schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:14:
[...]
Dat is een vreemde zaak.
Al gechecked met MS of de 360 niet al geregistreerd is?
He zou kunnen zijn dat een of ander onverlaat zijn oude 360 heeft ingeruild voor een nieuwe.
Bij de MM doen ze niet zo moeilijk over dingen terugbrengen dus het zou me niets verwonderen dat iemand een nieuwe heeft gehaald, thuis de oude in de doos heeft gedaan en hem toen weer teruggebracht heeft.
Dat brngt me op een idee.... jammer dat ik daar nou te eerlijk voor ben.
Bovendien was het allemaal zeer netjes in verpakking dus lijkt me onmogelijk. Het is OF een fout geweest bij Microsoft, of ze weten er gewoon van, maar het kan ze niet boeien. Hoe dan ook ga ik hem morgen terugbrengen en dan scoor ik ergens tussen de middagpauze wel ergens anders eentje met HDMI.
Gaat om dit pakket dus, waar wel op de doos HDMI staat

[ Voor 9% gewijzigd door FlyEragon op 06-12-2007 23:36 ]
Post onderbouwd of post niet.
Dingen veranderen, en zeker bij technologie. Leer ermee leven.
Dingen veranderen, en zeker bij technologie. Leer ermee leven.
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 15:00 ]
Iedereen verklaart mij vast voor gek, maar ik heb al een maand ofzo niet achter de xbox gezeten
. Ben nu druk aan het sporten en 't is net uit met mijn meisje dus ik heb er niet echt zin/ behoefte aan. Van het weekend maar weer eens aan slingeren

Ik ben benieuwd hoe ze dat in het pre-elite tijdperk hebben vergeleken.Anoniem: 237666 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:24:
mensen met een xbox beweren vaak dat component beter is dan hdmi, kijk de (pre-elite tijdperk) forums er maar eens op na.
Anoniem: 217897
Je belt het 0800 nummer van de xbox klanten service, registreert je 360 en krijgt de kabel thuisgestuurd.
Thanks
Maar een kabel lijkt mij goedkoper. Is er dus een kabel van de "normale" uitgang van de Xbox naar HDMI ?
Maar een kabel lijkt mij goedkoper. Is er dus een kabel van de "normale" uitgang van de Xbox naar HDMI ?
fingerhead schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:06:
[...]
is dit niet beter
http://www.elektronica-online.nl/productimages/22916.jpg
Een maand is wel heel lang. Heb wel eens dat ik er door de week geen zin/tijd voor heb, maar in het weekend speel ik toch eigenlijk altijd wel een aantal uurtjes.Waypoint schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:30:
Iedereen verklaart mij vast voor gek, maar ik heb al een maand ofzo niet achter de xbox gezeten. Ben nu druk aan het sporten en 't is net uit met mijn meisje dus ik heb er niet echt zin/ behoefte aan. Van het weekend maar weer eens aan slingeren
Dus die harddisk transfer kit is helemaal gratis? ik heb hem wel eens ergens tweede hands aangeboden zien worden voor 20 euro... de oplichtersAnoniem: 217897 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:59:
[...]
Je belt het 0800 nummer van de xbox klanten service, registreert je 360 en krijgt de kabel thuisgestuurd.
Info over het kabeltje:
http://www.xbox.com/en-US...console/datamigration.htm
Gebruik volgende keer graag het plaatje van het handje bovenaan voor iets als dit. De moderators zien jouw opmerking dan, en kunnen er iets aan doen.
[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 15:02 ]
eergisteren fall update, vandaag RROD ! En ik ben blijkbaar niet de enige... Toeval ? Ik denk het niet eerlijk gezegd...
Moet hij nu opgestuurd worden of is er iets dat je kan proberen om dit op te lossen ?
Moet hij nu opgestuurd worden of is er iets dat je kan proberen om dit op te lossen ?
Opsturen, want helaas fixt t zichzelf niet: Eenmaal een RRoD, altijd een RRoDjohanvdv schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:53:
eergisteren fall update, vandaag RROD ! En ik ben blijkbaar niet de enige... Toeval ? Ik denk het niet eerlijk gezegd...
Trouwens over die HDMI dozen met X360s zonder HDMI: damn, dat had ik niet verwacht... kvraag me af of dat überhaupt wel mag... op de doos staat immers HDMI.
Waarschijnlijk probeert MS hun oude, Non-HDMI X360s op deze, best doortrapte manier weg te werken.
Ik zou het iig niet accepteren. Ook al blijven de meningen verschillen over HDMI vs component, een oude X360 is niet welkom!
Het feit dat ze nieuwe serienummers aan deze aparaten hebben gehangen, vind ik ook heel bijzonder... ze zullen wel de RRoD maatregelen op deze hebben toegepast (epoxy, extra heatsink), maar tis uiteindelijk gewoon een gerefurbishte X360.
Trap er niet in mensen!
Ik verwacht eigenlijk dat dit gewoon foutjes zijn en niet dat MS dit bewust doet. Waarschijnlijk worden dozen zonder HDMI opdruk niet eens meer gemaakt en zijn daar per ongeluk oude Xboxen in gekomen. Overigens kan iedereen die Xboxen zonder probleem omruilen, aangezien de doos iets anders belooft dan wat er in zit.Jobbie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:38:
[...]
Opsturen, want helaas fixt t zichzelf niet: Eenmaal een RRoD, altijd een RRoD
Trouwens over die HDMI dozen met X360s zonder HDMI: damn, dat had ik niet verwacht... kvraag me af of dat überhaupt wel mag... op de doos staat immers HDMI.
Waarschijnlijk probeert MS hun oude, Non-HDMI X360s op deze, best doortrapte manier weg te werken.
Ik zou het iig niet accepteren. Ook al blijven de meningen verschillen over HDMI vs component, een oude X360 is niet welkom!
Het feit dat ze nieuwe serienummers aan deze aparaten hebben gehangen, vind ik ook heel bijzonder... ze zullen wel de RRoD maatregelen op deze hebben toegepast (epoxy, extra heatsink), maar tis uiteindelijk gewoon een gerefurbishte X360.
Trap er niet in mensen!
uhm...
Sorry, maar ik heb het 3x geprobeerd te lezen maar iets klopt er niet in je verhaal maar mijn visie is de volgende:Anoniem: 237666 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:24:
mensen met een xbox beweren vaak dat component beter is dan hdmi, kijk de (pre-elite tijdperk) forums er maar eens op na. microsoft geeft de consument gewoon wat deze wil: geen hdmi door zijn/haar strot geduwd krijgen. bij andere consoles MOET je hdmi kopen, ik vind dat compleet nutteloos en bijna walgelijk, dat ze aan mij opdringen welke aansluitng ik moet gebruiken.
geen hdmi voor mij! kansloos ook, dat hdmi, pure geldklopperij
Opdringen zie ik inderdaad niet terugkomen bij Microsoft; als je een 360 koopt met een HDMI-aansluiting, heb je alsnog de mogelijkheid om gewoon een Component-kabel aan te sluiten of Composite, for that matter. Je denkt toch niet dat Microsoft een console kan verkopen door aansluitingen "op te dringen" die bij > 80% van de wereldbevolking nog niet in gebruik is?
Wat ik wel frappant vind is de uitspraak dat "mensen met een xbox beweren vaak dat component beter is dan hdmi"; ik snap de uitspraak niet maar kan wel beamen dat in veel gevallen RGB-Component even goed of beter beeld geeft dan HDMI. Dit komt omdat veel apparatuur waar HDMI als input geldt, nog steeds niet 100% doorontwikkeld is en zich dus houdt "aan minimale standaarden". Zelf heb ik er om praktische redenen voor gekozen om mijn 360 via RGB aan te sluiten en HDMI per definitie niet voor mijn console te gebruiken.
Op resoluties tot 1280x1024/1440x900 maakt het geen zak uit.ymmv schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:37:
[...]
Laat me raden: je hebt nog steeds een VGA-monitor omdat ook DVI geldklopperij is?
Zie bijv. dat filmpje van Hardware.info.
Ik heb hem gratis gehad, kan mij best voorstellen dat ze 2e hands te koop worden aangeboden, toen ik mijne bestelde werd er al verteld dat het even kon duren omdat Microsoft de vraag had onderschat.gise schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:35:
[...]
Dus die harddisk transfer kit is helemaal gratis? ik heb hem wel eens ergens tweede hands aangeboden zien worden voor 20 euro... de oplichters
Info over het kabeltje:
http://www.xbox.com/en-US...console/datamigration.htm
*knip*
Je hoeft niet te reageren op zoiets, zeker niet zo 'uitdagend'
[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 15:03 ]
Als ik een PC scherm koop speciaal met een HDMI ingang om mijn xbox 360 op aan te sluiten dan verwacht ik ook dat er op een xdoos met hdmi logo, dat ie wel hdmi heeft. Maar goed, ik heb bij Digifan in Haarlem, gewoon wel eentje met HDMI gekocht, en ook erbij Forza2 en Viva Pinata gekregen. Die van de MM gaat vanavond terug.
Ik denk dat je die van de MM makkelijk had kunnen omruilen voor een met hdmi, ik hoop dat ze hem retour nemen voor een refund, wat je waarschijnlijk wil.
Hij zegt juist dat MS deze keer naar de mensen heeft geluisterd en ze HDMI heeft gegeven terwijl het geen voordeel heeft tov HDMI. En dat bij andere consoles HDMI gewoon opgedrongen wordt als zijnde de standaard.
WBT HDMI heeft hij naar mijn mening gelijk. Mensen denken dat als iets digitaal is ook meteen beter is. Iets wat je normaal tijdens de eerste natuurkunde les op de middelbare school al afgeleerd krijgt, als je leraar een analoge en een digitale thermometer naast elkaar houd en vraagt welke beter is.
In theorie zou HDMI idd beter moeten zijn, maar in praktijk zijn de verschillen verwaarloosbaar of zelfs omgekeerd. Zelf zou bij mijn volgende apparaat wel voor HDMI kiezen omdat ik slechts een component aansluiting heb op mijn TV, maar dat is dus geen beslissing op basis van beste beeldkwaliteit.
[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 15:04 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Hoezo zou dat niet mogen, heb hem gisteren gekocht en je mag binnen 1 week ruilen/terugbrengen.Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:38:
Ik denk dat je die van de MM makkelijk had kunnen omruilen voor een met hdmi, ik hoop dat ze hem retour nemen voor een refund, wat je waarschijnlijk wil.
amen! bedrijven als sony proberen de consument aan te praten en op te dringen dat digitaal en hdmi beter is, maar dit is gewoon niet zo, zet het maar eens naast elkaar: component heeft bijna altijd diepere en betere kleuren. hdmi is vaak flets en grijsachtig.yzf1kr schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:07:
[...]
Laat dit nu net een keer zijn dat hij zich niet negatief uitlaat over MS en de Xbox. Ik weet het is even wennen maar het is waar.
Hij zegt juist dat MS deze keer naar de mensen heeft geluisterd en ze HDMI heeft gegeven terwijl het geen voordeel heeft tov HDMI. En dat bij andere consoles HDMI gewoon opgedrongen wordt als zijnde de standaard.
WBT HDMI heeft hij naar mijn mening gelijk. Mensen denken dat als iets digitaal is ook meteen beter is. Iets wat je normaal tijdens de eerste natuurkunde les op de middelbare school al afgeleerd krijgt, als je leraar een analoge en een digitale thermometer naast elkaar houd en vraagt welke beter is.
In theorie zou HDMI idd beter moeten zijn, maar in praktijk zijn de verschillen verwaarloosbaar of zelfs omgekeerd. Zelf zou bij mijn volgende apparaat wel voor HDMI kiezen omdat ik slechts een component aansluiting heb op mijn TV, maar dat is dus geen beslissing op basis van beste beeldkwaliteit.
nee, dankzij de xbox mogen consoles niet meer geruild worden.Erkandude schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:23:
[...]
Hoezo zou dat niet mogen, heb hem gisteren gekocht en je mag binnen 1 week ruilen/terugbrengen.
mensen hadden doa en rrod xboxen binnen enkele dagen, die kwamen dan weer in de winkel te liggen en de mediamarkt kreeg er haast een slechte naam door. ze hebben de policy voor consoles terugnemen aangepast, helaas maar waar.
Je hebt toch niet helemaal goed opgeletyzf1kr schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:07:
[...]
Laat dit nu net een keer zijn dat hij zich niet negatief uitlaat over MS en de Xbox. Ik weet het is even wennen maar het is waar.
Complete onzin, ze zijn wettelijk verplicht je product terug te nemen. Als ze moeilijk gaan doen gewoon je rechtsbijstand inschakelen, zeker omdat ze ook niet geleverd hebben wat er op de doos/in de koopovereenkomst staat. En gebruik eens de editknop.Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:32:
[...]
nee, dankzij de xbox mogen consoles niet meer geruild worden.
mensen hadden doa en rrod xboxen binnen enkele dagen, die kwamen dan weer in de winkel te liggen en de mediamarkt kreeg er haast een slechte naam door. ze hebben de policy voor consoles terugnemen aangepast, helaas maar waar.
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 07-12-2007 13:41 ]
Nou, da's ook niet zo.. Bij koop op afstand geldt dit wel, net als bij een niet-deugdelijk product. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Media Markt xboxen die een RROD geven weer in de winkel zet; als ze dat wel doen is die slechte naam terecht natuurlijk..johnnyv.nl schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:35:
Complete onzin, ze zijn wettelijk verplicht je product terug te nemen. En gebruik eens de editknop.
Het gaat hier om een hdmi-loze 360 die in een hdmi doos verkocht is, dus dan gaat m'n edit in ieder geval nog op. Maar maakt ook niets uit, citaat van de mediamarkt site:Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:44:
[...]
Nou, da's ook niet zo.. Bij koop op afstand geldt dit wel, net als bij een niet-deugdelijk product. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Media Markt xboxen die een RROD geven weer in de winkel zet; als ze dat wel doen is die slechte naam terecht natuurlijk..
"Omruilen
Omruil geen probleem bij ons. Mits je het product terugbrengt compleet, onbeschadigd in de originele verpakking en inclusief de kassabon."
Saladin moet eens stoppen met dingen insinueren die hij niet weet en in elk topic ranten alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het feit dat iedereen op het forum negatief over je denkt moet toch een signaal zijn lijkt me.
[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 07-12-2007 13:49 ]
Het voordeel van HDMI zit hem toch ook meer in de beveiliging die op het signaal kan worden toegepast? Dat is ook de reden dat bedrijven graag willen dat je HDMI gebruikt.Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:28:
[...]
amen! bedrijven als sony proberen de consument aan te praten en op te dringen dat digitaal en hdmi beter is, maar dit is gewoon niet zo, zet het maar eens naast elkaar: component heeft bijna altijd diepere en betere kleuren. hdmi is vaak flets en grijsachtig.
Ik snap trouwens niet dat er zo gezeurd wordt over HDMI. Zit het er niet op, is het niet goed, want het is toch dé next-gen aansluiting. Nu zit het er wel op, is het weer niet goed, want het wordt opgedrongen en is het toch niet zo goed
uhm...
bij de xbox staat een kaartje met erop "consoles mogen niet teruggenomen worden", we hebben het over de mediamarkt, hier geldt dit. waar mensen denken "wettelijk recht" op te hebben doet er niet toe. je hebt ook "wettelijk recht" op een werkende xbox, hier hechten jullie ook geen waarde aan.
edit: "opgedrongen" omdat je er voor MOET betalen, je MOET betalen voor hdmi, je MOET betalen voor wifi, je MOET betalen voor dure interne componenten, het is haast om ziek van te worden
edit: "opgedrongen" omdat je er voor MOET betalen, je MOET betalen voor hdmi, je MOET betalen voor wifi, je MOET betalen voor dure interne componenten, het is haast om ziek van te worden

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 07-12-2007 13:55 ]
De mediamarkt heeft de wettelijke verplichting te leveren wat er op de doos staat, als er geen hdmi zit op de xbox die in een wel-hdmi doos zit moet je die gewoon kunnen omruilen.
Ik bedoelde dat je meestal word afgescheept met een tegoedbon, en niet je geld terug.Erkandude schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:23:
[...]
Hoezo zou dat niet mogen, heb hem gisteren gekocht en je mag binnen 1 week ruilen/terugbrengen.
Klopt, dat er bij MM staat dat consoles niet teruggenomen worden, maar in dit geval heeft de koper niet gekregen wat er op de box staat. Naar mijn weten zullen ze daaarover niet moeilijk gaan doen.Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:50:
bij de xbox staat een kaartje met erop "consoles mogen niet teruggenomen worden", we hebben het over de mediamarkt, hier geldt dit. waar mensen denken "wettelijk recht" op te hebben doet er niet toe. je hebt ook "wettelijk recht" op een werkende xbox, hier hechten jullie ook geen waarde aan.
pietc, volledig correct. ik had er een beetje overheen gelezen, maar HDMI op de doos betekend dat het er in hoort te zitten. als dit niet zo is dan is het a) een foutje van MS, of b) een dikke scam.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)