Het Xbox 360 ervaringen Topic #43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mazzl schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:43:
gokje waarom live zo traag is.....
xbox originals. ik heb vanacht mooi 5 gig binnen staan halen psychonauts!
dus ik denk dat live nog wel een weekje traag is ivm alle updates en het warmklopen van xbox originals.
Nee, Major Nelson bevestigt dat er problemen zijn en dat ze er mee bezig zijn; het is dus niet "overbelasting van internet door de downloads" zoals jij probeert te schetsen.
As with any massive system upgrade, there have been a few problem. Don't worry, the Ops team is 100% committed to getting everything back on track very soon (as in later this evening PT.) I'll have e explain what he can this week, but yes...we DO listen to the community, as is evident by my blog (and the many Xbox blogs) and our constant communication with folks like yourselves. Trust us, no one wants to have things not work. As far as the features go....it's always a fine balance to deliver what you can within the time we have. Perhaps we should do one release a year instead? Anywho: thx for all the posts and comments (both good and bad!)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 14:12
MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:46:
[...]

Nee, Major Nelson bevestigt dat er problemen zijn en dat ze er mee bezig zijn; het is dus niet "overbelasting van internet door de downloads" zoals jij probeert te schetsen.

[...]
Die conclusie had ik ook al getrokken wat me XBL is nog nooit zo snel geweest. het vliegt gewoon!
Ik had die update binnen 10 a 20 sec binnen (over 10 Mbit) en Marktplaats is nog nooit zo snel geweest. Dus een overbelasting kan het niet zijn.

Maar heb je misschien een bron van dat bericht? (kan niet uitgebreid gaan zoeken want ik ben op me werk maar wil het eignelijk wel ff lezen) :o

laat maar heb de quote al gelezen sorry :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pindakaasman op 05-12-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boolis
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben sinds kort ook de gelukkige eigenaar van een X360 via de Bart Smit actie van een maandje terug. Helaas wel een oudere versie zonder HDMI... Anyway, als ik het goed bergrepen heb dan kom ik in aanmerking voor de 10 gratis Arcade games actie, dus als iemand interesse heeft stuur me dan even een DM.]
-edit
Inmiddels al veel reactie gehad, dus reageren heeft geen zin meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Boolis op 05-12-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
De fall update is maar 7 mb groot, lijkt me sterk dat het netwerk hierdoor plat gaat. Inloggen op Live ging gisteravond ook traag de eerste keer na de update, daarna ging het wel goed. Het zal wel een tijdelijk probleempje zijn, Microsoft kennende is het binnen notime opgelost.

Jammer dat divx/xvid niet via MCE werkt, maar het werkt in ieder geval, dat is het belangrijkste. De oude Xbox met XBMC kan definitief richting slaapkamer verbannen worden....

[ Voor 24% gewijzigd door RoccoS op 05-12-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 18:19
wimpie007 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:15:
[...]

Ja dat denk ik wel, Ik kon wel inloggen op live maar daarna reageerde het dashboard niet meer.

Toen ik aan/uit deed, rooie ring, echt toevallig NOT!
Nooit gezeik ermee gehad, gebruik em zelden, wordt nooit te heet
We kunnen elkaar een hand geven, want mij overkwam gisteren hetzelfde. Ik gebruik m'n 360 momenteel niet zoveel, maar ik was wel nieuwsgierig naar de update en logde dus aan om die te downloaden en te installeren. Dat en het herstartten verliep prima, maar toen ik weer in het dashboard kwam reageerde onderdelen ervan heel raar. Zo laadden de blades in eerste instantie heel traag (het duurde ruim een minuut voordat ik wat te zien kreeg) en toen ik de schermen eindelijk kon zien duurde het nog steeds heel lang voor plaatjes (bijv. in marketplace) zichtbaar werden. Toen ik mijn profiel wilde bekijken liep ie ineens vast en moest ik herstarten. En toen ik herstartte kreeg ik een RROD met drie rode lampjes. Na nog een herstart kreeg ik er eentje met enkel een rood lampje en bleef ie hangen op het logo-scherm. Na alles losgekoppeld te hebben en weer vastgemaakt te hebben kreeg ik weer een RROD met drie lampjes en na verdere herstarts is daar niets meer aan veranderd.

Ik baal ervan. Ik gebruikte mijn 360 niet zo vaak en ik dacht echt dat me dit probleem bespaard gebleven zou worden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-06 14:33
ehoutgast schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:20:
[...]

Dat onderscheid tussen Silver en Gold met downloads bestaat al veel langer hoor. Gelukkig werd er vrijwel nooit gebruik van gemaakt. Het valt me echter op dat ik dit de laatste paar weken inderdaad weer meer tegenkom: HalfLife Ep2 demo, Culdcept Saga demo, die gratis themes van Xbox Original, etc. Ik hoop dat dit geen trend is, want ik heb inderdaad ook geen behoefte aan Xbox Live Gold. Maar goed, een weekje wachten is ook niet het meest verschrikkelijk...
Klopt! Zie ook deze post van Major Nelson.

Het is niet om mensen te irriteren, maar om mensen met Gold meer voordeel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 00:29

Pronk

Koffie?

Na de update van gisteren is het toch mogelijk om alle gespeelde Xbox Live Arcade demo's uit mijn lijst van games te verwijderen?

Ik heb gisteren 15 minuutjes gezocht maar heb deze optie echt nergens gevonden. Weet iemand of het kan en hoe het dan moet?

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pronk schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:30:
Na de update van gisteren is het toch mogelijk om alle gespeelde Xbox Live Arcade demo's uit mijn lijst van games te verwijderen?

Ik heb gisteren 15 minuutjes gezocht maar heb deze optie echt nergens gevonden. Weet iemand of het kan en hoe het dan moet?
Kweenie of jij het kan verwijderen of dat anderen in je gamertag niet meer de demo-XBLA-games zien staan als "gespeeld".

Wat is je gamertag (eventueel mag je via DM sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
beantherio schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:16:
[...]

We kunnen elkaar een hand geven, want mij overkwam gisteren hetzelfde. Ik gebruik m'n 360 momenteel niet zoveel, maar ik was wel nieuwsgierig naar de update en logde dus aan om die te downloaden en te installeren. Dat en het herstartten verliep prima, maar toen ik weer in het dashboard kwam reageerde onderdelen ervan heel raar. Zo laadden de blades in eerste instantie heel traag (het duurde ruim een minuut voordat ik wat te zien kreeg) en toen ik de schermen eindelijk kon zien duurde het nog steeds heel lang voor plaatjes (bijv. in marketplace) zichtbaar werden. Toen ik mijn profiel wilde bekijken liep ie ineens vast en moest ik herstarten. En toen ik herstartte kreeg ik een RROD met drie rode lampjes. Na nog een herstart kreeg ik er eentje met enkel een rood lampje en bleef ie hangen op het logo-scherm. Na alles losgekoppeld te hebben en weer vastgemaakt te hebben kreeg ik weer een RROD met drie lampjes en na verdere herstarts is daar niets meer aan veranderd.
:|
Ja zoals jij beschrijft ging het bij mij ook! Ik vind het te toevallig dat het tegelijk met de update plaatsvond. Beetje jammer is dat ik geen garantie meer heb

Ik baal er ook van. Ik gebruikte mijn 360 ook niet zo vaak en ik dacht echt dat me dit probleem bespaard gebleven zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:32:
[...]

Kweenie of jij het kan verwijderen of dat anderen in je gamertag niet meer de demo-XBLA-games zien staan als "gespeeld".

Wat is je gamertag (eventueel mag je via DM sturen).
Mijn gamertag is PronkMedia, maar daarin staan helaas nog steeds ook de demo's die ik gespeeld heb.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pronk schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:35:
[...]

Mijn gamertag is PronkMedia, maar daarin staan helaas nog steeds ook de demo's die ik gespeeld heb.
Ik zie 7 XBLA-games staan bij je; een paar met 0 punten. Geen idee hoeveel je er dus daadwerkelijk hebt gekocht/gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
wimpie007 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:35:
[...]

Ja zoals jij beschrijft ging het bij mij ook! Ik vind het te toevallig dat het tegelijk met de update plaatsvond. Beetje jammer is dat ik geen garantie meer heb
Ik dacht dat de garantie pas geleden verlengd was naar 3 jaar vanwege dit soort gevallen. Mijn Xbox was anderhalf jaar oud (en zou dus normaal gesproken ook buiten de garantie vallen) maar ik ga zeker contact opnemen met Microsoft hierover.

Wat ik trouwens van de problematiek begrijp is dat het te maken heeft met slechte kwaliteit soldeer waardoor componenten los beginnen te komen. Dat het precies gebeurd na de update zal waarschijnlijk wel toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-06 14:33
Pronk schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:30:

Volgens mij is het zo dat Trials niet meer in die lijst komen, vanaf de update. Stond het er wel in, dan blijft het erin staan.

Edit:
Ja klopt, zie hier!
Xbox LIVE Arcade fans: we heard you. Trial games no longer show up on your profile. No more zero-gamerscore trial games on your played games list! (This applies to games loaded after the update; unfortunately, previously-played trial games will still be listed.)

[ Voor 29% gewijzigd door L-VIS op 05-12-2007 11:00 . Reden: Bron toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

L-VIS schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:43:
[...]

Volgens mij is het zo dat Trials niet meer in die lijst komen, vanaf de update. Stond het er wel in, dan blijft het erin staan.
Aha, zo had ik het dus niet begrepen. Ik zal vanavond eens testen of dat zo is.
MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:39:
[...]

Ik zie 7 XBLA-games staan bij je; een paar met 0 punten. Geen idee hoeveel je er dus daadwerkelijk hebt gekocht/gespeeld.
De spellen met 0 punten zijn de demo's, ik baal er gewoon van dat die nu dus in mijn lijst blijven staan.

[ Voor 32% gewijzigd door Pronk op 05-12-2007 10:46 ]

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
[...]

Ik baal er ook van. Ik gebruikte mijn 360 ook niet zo vaak en ik dacht echt dat me dit probleem bespaard gebleven zou worden.
Als jij de eerste eigenaar bent heb je een totaal van 3 jaar garantie, mocht je niet de eerste zijn en ook je xbox niet omgebouwd hebben dan kan je het volgens mij wel proberen. Mijn xbox werkt prima (op een vastloper tijdens GH3 gisteravond na) maar de xbox van een huisgenoot is 2 weken geleden verstuurd vanwege de RROD. Hem is volgens mij niet gevraagd om de verkoop bon vanwege de onmogelijke situatie dat een normale xbox360 al buiten de garantie periode valt*

*mits je eerste eigenaar bent en hem niet geflashed hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SnackMasterFlex schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:45:
[...]*mits je eerste eigenaar bent en hem niet geflashed hebt....
Nee hoor; een 360 heeft, ongeacht het aantal eigenaren, 3 jaar garantie op basis van serienummer, fabricagedatum etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-06 21:26

mace

Sapere Aude

Shikaka schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:07:
[...]

Heb hier sinds de update ook last van. Na 5 minuten nog steeds niets anders dan die bolletjes :'(
Martin-S schreef op woensdag 05 december 2007 @ 02:03:
[...]

Ah, ik was al bamg dat ik de enige was. Ook een paar minuten naar bolletjes ziten kijken.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar hier doet hij het nu gewoon.

Ik hoop alleen niet dat ik dit elke keer krijg als live overbelast is ofzo, want dan kan ik niks downloaden enzo. :(

[ Voor 30% gewijzigd door mace op 05-12-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Gister in Cod4 een paar keer bijna vastloper gehad in de lobby maar na 10 seconden wachten werkte het weer. Kon rond half 12 niet in een game komen maar erna heb ik lagvrij nog een uurtje cod4 multiplayer gedaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren na de update wilde het tot 2x toe niet lukken te joinen in een Halo 3 game. Mijn 360 heb ik dus 2x moeten uitzetten, want er gebeurde niets meer. Dit heb ik daarvoor niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

kunnen we niet een "het xbox360 vastloper en rrod topic" maken? ik heb gemerkt dat veel mensen zich nogal storen aan de vele defecten welke inherent aan de xbox verbonden zijn, of beter gezegd; de constante berichtgeving ervan. naar mijn idee was de bedoeling van dit topic ooit "ik heb de 360, joepie!! :D" "zeg wat zijn de grafics tof!!" "wat een prachtige games!" en dergelijke.
nu zie ik geen enkele pagina zonder problemen. dit schrikt nieuwe kopers af misschien? en dat is niet de bedoeling. want ik heb leuke uren met sommige spellen gehad, en dat wens ik iedereen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Boolis schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:04:
Ik ben sinds kort ook de gelukkige eigenaar van een X360 via de Bart Smit actie van een maandje terug. Helaas wel een oudere versie zonder HDMI... Anyway, als ik het goed bergrepen heb dan kom ik in aanmerking voor de 10 gratis Arcade games actie, dus als iemand interesse heeft stuur me dan even een DM.
Jow ik heb wel intresse, alleen je DM is niet openbaar! Stuur mij anders een mailtje dan geef ik je mijn serie nummer wel. Ik zie al wat het probleem is, ik dacht DM = direct mail. Zie nu net direct message in myreact staan :X

[ Voor 9% gewijzigd door Xander84 op 05-12-2007 11:27 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Anoniem: 237666 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:19:
kunnen we niet een "het xbox360 vastloper en rrod topic" maken? ik heb gemerkt dat veel mensen zich nogal storen aan de vele defecten welke inherent aan de xbox verbonden zijn, of beter gezegd; de constante berichtgeving ervan. naar mijn idee was de bedoeling van dit topic ooit "ik heb de 360, joepie!! :D" "zeg wat zijn de grafics tof!!" "wat een prachtige games!" en dergelijke.
nu zie ik geen enkele pagina zonder problemen. dit schrikt nieuwe kopers af misschien? en dat is niet de bedoeling. want ik heb leuke uren met sommige spellen gehad, en dat wens ik iedereen toe.
De titel van deze thread is "Het Xbox 360 ervaringen Topic" en niet het "Het Xbox 360 goede ervaringen Topic". :)

Maar goed. Ik bedacht me dat er al een topic was met wat jij opnoemde: de Xbox 360 defecten topic . Laten we eventuele verdere discussie over onze RROD's daar in voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 19:20

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Je hóeft niet te reageren hoor ;)

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 05-12-2007 15:39 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ben je ook wakker? :+

Algemeen: ik snap wel dat het een ervaringen-topic is en dat het nu weer lijkt te verzanden in een discussie van slechte ervaringen maar dat lijkt me direct gerelateerd aan een update. Oftewel; laten we in dit topic gewoon een paar dagen mensen hun beklag doen, indien nodig, en volgende week ofzo worden we weer vrolijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
beantherio schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:43:
[...]

Ik dacht dat de garantie pas geleden verlengd was naar 3 jaar vanwege dit soort gevallen. Mijn Xbox was anderhalf jaar oud (en zou dus normaal gesproken ook buiten de garantie vallen) maar ik ga zeker contact opnemen met Microsoft hierover.

Wat ik trouwens van de problematiek begrijp is dat het te maken heeft met slechte kwaliteit soldeer waardoor componenten los beginnen te komen. Dat het precies gebeurd na de update zal waarschijnlijk wel toeval zijn.
Tja ik heb een keer de fans vervangen voor LED fans dus ik denk dat Bill die actie niet zo waardeert en geen garantie meer geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Heb gister ook die update geinstalleerd, Moest de eerste keer wel even wachten bij My games, Marketplace en Achievements.. heb hem 10 minuten aan laten staan en ben maar even cod4 op de pc gaan doen.. Terug gegaan naar live en alles deed het weer, ook na een herstart van mn console.. Update is voor mij wel geslaagd en hoop dat het zo blijft! eindelijk live messenger:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
wimpie007 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:32:
[...]

Tja ik heb een keer de fans vervangen voor LED fans dus ik denk dat Bill die actie niet zo waardeert en geen garantie meer geeft.
Je kan het gewoon proberen, heb vaker gelezen dat mensen zonder die zegel op hun console gewoon een nieuwe hebben gekregen. Kijken ze niet zo nauw naar volgens mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pronk schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:44:
[...]

Aha, zo had ik het dus niet begrepen. Ik zal vanavond eens testen of dat zo is.

[...]

De spellen met 0 punten zijn de demo's, ik baal er gewoon van dat die nu dus in mijn lijst blijven staan.
Het zou mij niets verbazen als ze op een gegeven moment gewoon een bezem door hun database halen en dan in een keer de XBLA games met 0 gamerscore bij iedereen verwijderen. Want het zijn natuurlijk twee aparte issues: 1/ nieuwe trialversies niet meer aan je gamerscore toevoegen 2/ oude trialversies verwijderen uit je gamerscore. In geval 1/ moet er op alle 360's iets veranderd worden, wat nu dus gebeurd is met deze update. 2/ moet Microsoft zelf voor zorgen, en dit kan dus te alle tijden gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:32:
[...]
Algemeen: ik snap wel dat het een ervaringen-topic is en dat het nu weer lijkt te verzanden in een discussie van slechte ervaringen maar dat lijkt me direct gerelateerd aan een update. Oftewel; laten we in dit topic gewoon een paar dagen mensen hun beklag doen, indien nodig, en volgende week ofzo worden we weer vrolijker...
Dat is bij het PS3 topic niet anders, wij mogen blij zijn dat we maar 2x per jaar een update hebben.
In het PS3 topic is het om de paar weken raak, met bijbehorende discussies over vastlopers en crashes etc etc.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
* SH4D3H zoekt (ook) nog een vriend voor de arcade actie.
Interesse => DM

Edit:
Inmiddels zijn er al een aantal berichtjes binnen gekomen :)
Ik heb geen nieuwe aanmeldingen meer nodig!

[ Voor 42% gewijzigd door SH4D3H op 05-12-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Sqorpius schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:33:
Heb gister ook die update geinstalleerd, Moest de eerste keer wel even wachten bij My games, Marketplace en Achievements.. heb hem 10 minuten aan laten staan en ben maar even cod4 op de pc gaan doen.. Terug gegaan naar live en alles deed het weer, ook na een herstart van mn console.. Update is voor mij wel geslaagd en hoop dat het zo blijft! eindelijk live messenger:P
Het zelfde hier vanochtend, het blauwe tabblad (demos, video etc) deed het wel gewoon, toen ik daarna weer naar links ging in deden de boengenoemde tab bladen het wel.. ben misschien 2 minuten bezig geweest met downloaden/installeren/herstarten..
Heb nog niet echt gekeken naar de updates, al zit er ook niet echt iets tussen wat voor mij interesant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238179

Divx moet wel erg relax zijn, het enige probleem is dat ie mijn divx series wel vind, maar niet afspeeld. Krijg of een foutmelding dat ik de update moet downloaden, terwijl dit allang gebeurd is, of alleen maar zwart beeld. Licht dit aan het formaat ofzo? ik gebruik namelijk AVI. en zoja heeft er iemand een nuttig programmatje om dit om te zetten. heb al wat dingen geprobeerd maar lukt me steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Anoniem: 238179 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:12:
Divx moet wel erg relax zijn, het enige probleem is dat ie mijn divx series wel vind, maar niet afspeeld. Krijg of een foutmelding dat ik de update moet downloaden, terwijl dit allang gebeurd is, of alleen maar zwart beeld. Licht dit aan het formaat ofzo? ik gebruik namelijk AVI. en zoja heeft er iemand een nuttig programmatje om dit om te zetten. heb al wat dingen geprobeerd maar lukt me steeds niet.
alsnog updaten had ik ook bestand van 2.5 mb ofzo weet neit of het die update is of speciaal voor die divx bestanden maar bij mij werkte het na de update (A) geniaal :D hopelijk hoef ik het niet elke keer te doen bij elke keer dat ik een film af ga spelen via divx.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Royz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:17:
[...]

Divx of Xvid? Lukken ondertitels? Lukken HD-Divxjes?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. subtitles en HD-Divx!
Weet iemand al of dit werkt met de nieuwe update?

En daarnaast vind ik de HD-DVD-speler-actie wel leuk (5 gratis films), maar ik zou graag eerst weten of die speler (en de Xbox zelf) niet nogal veel herrie maken. Nu is hierover al het een en ander gezegd in dit topic maar ik ben nog niet overtuigd. Heb zelf een Core versie van ongeveer 2 maanden oud, maar die blaast aardig moet ik zeggen. Doet ie dat ook als je een HD-film kijkt met de losse speler? En maakt die losse speler zelf ook veel geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fingerhead:

klopt inderdaad. ben weer te ongeduldig geweest. Hij moet hier wel eerst een tijdje bufferen, maar dat zal ook wel komen omdat mn xbox via 10 tussenstops aan de router zit ipv direct of draadloos.

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
heb net ook eventjes de Divx en Xvid geprobeert! speelt perfect af, subtitles moet ik nog wel even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wakker??? Ben al bijna klaar met werken, moest om 6 uur al beginnen ;(

Ben in iedergeval vanavond online ff die laatste achievement van Strangehold voor jouw halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 16:16

TheVMaster

Moderator WOS
fingerhead schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:15:
[...]

alsnog updaten had ik ook bestand van 2.5 mb ofzo weet neit of het die update is of speciaal voor die divx bestanden maar bij mij werkte het na de update (A) geniaal :D hopelijk hoef ik het niet elke keer te doen bij elke keer dat ik een film af ga spelen via divx.
Ik moest idd die MP4 update ook weer opnieuw installeren. Daarna werkte idd het afspelen van DivX pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Ja klopt, moest ook eventjes zon codec instaleren , kreeg de eerste keer een fout, tweede keer dat ik een update moest instaleren terwijl die al wel was geinstalleerd, toch maar gedownload en nogmaals geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:17:
[...]

En daarnaast vind ik de HD-DVD-speler-actie wel leuk (5 gratis films), maar ik zou graag eerst weten of die speler (en de Xbox zelf) niet nogal veel herrie maken. Nu is hierover al het een en ander gezegd in dit topic maar ik ben nog niet overtuigd. Heb zelf een Core versie van ongeveer 2 maanden oud, maar die blaast aardig moet ik zeggen. Doet ie dat ook als je een HD-film kijkt met de losse speler? En maakt die losse speler zelf ook veel geluid?
ondertitel die er zelf bij is gedownload werkt niet. en HD heb ik niet kunnen testen omdat de xbox MKV niet zien. maar dat zal ongetwijfelt wel moeten werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 21:23
subtitles is idd niet ondersteunt. Was ook al gezegd voordat de patch uitkwam volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik probeerde gisteren HEROES (originele dvds) via mijn XBOX te kijken. In het begin werkte het prima maar op een gegeven moment bleeft het haperen en toen zelfs hangen. In mijn cheap ass dvd werkt het gewoon prima maar daar is het beeld gewoon dramatisch slecht. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt? Ik had ooit gelezen dat je de buffer van je dvd speler kunt wissen zodat het minder blijft hangen maar weet eigenlijk niet hoe je dat met je joystick doet. Wie helpt mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kunt natuurlijk altijd nog (met diverse tools) de srt ondertiteling toevoegen aan het videobestand, kun je hem alleen niet meer zonder ondertiteling kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
http://games.fok.nl/news.php?newsid=22240

Een mening geven is zeer nuttig, maar niet op deze manier.

[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 05-12-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52686

Het is een gratis dienst. Jammer als dat verandert, maar dat heb je nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hoezo marketing?

Het komt op mij over als het bevoorrechten van betalende leden boven gratis leden... Net zoals dat je op T.net als betalend lid ook meer kan met je profiel dan als gratis lid.

Is dit dus Microsoft-bashing of zou het een realistische kijk zijn hoe je met betalende en gratis klanten om kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vind het eigenlijk ook niet meer dan terecht inderdaad.
Gold > Silver.. simple as that toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:17:
[...]

Ikk heb zelf zo´n hd dvd speler.
Ik merk zelf niets van het geluid tijdens een film kijken, al heb ik wel iets tussen mij en de speler staan wat ook wel helpt dunkt mij..
En of de xbox geluid maakt hangt af van de xbox en aan de persoon die er naar luistert.
Ik heb een elite met benq drive (die als de slechtste word beschouwd dacht ik) en ik stoor mij er niet aan, maar als ik een spelletje speel of een dvd kijk via de xbox concentreer ik mij op dat geluid, en niet op het geluid van de drive.
Aan de ene kant wel een beetje raar, demos zijn toch de manier om mensen over te halen een spel te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 05-12-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 08:31

Grozno

acts without consequence!

Dit was trouwens al veel langer zo volgens mij. Ik meen me te herinneren dat er vorig ook een aantal demo's waren die eerder beschikbaar kwamen voor gold-members.

[ Voor 39% gewijzigd door Grozno op 05-12-2007 14:31 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=29208294,noline]ulekai schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:27
Aan de ene kant wel een beetje raar, demos zijn toch de manier om mensen over te halen een spel te kopen.
Silver members wordt dan ook niet de toegang tot demo's ontzegd. Ze kunnen ze alleen pas een week later downloaden. Zo'n ramp is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52686 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:35:
[...]

Silver members wordt dan ook niet de toegang tot demo's ontzegd. Ze kunnen ze alleen pas een week later downloaden. Zo'n ramp is dat toch niet?
Aan de reacties te lezen hier en daar blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 52686 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:35:
[...]

Waar hebben we het over? Silver members kom ik toch niet tegen online dus of ze iets tegelijk met Gold mogen downloaden of een week later, zal me roesten...

Wil je eerste rang zitten, dan moet je een kaartje kopen; we leven niet in een leger-des-Heils maatschappij waar iedereen voor nop alles moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:41:
[...]

Waar hebben we het over? Silver members kom ik toch niet tegen online dus of ze iets tegelijk met Gold mogen downloaden of een week later, zal me roesten...

Wil je eerste rang zitten, dan moet je een kaartje kopen; we leven niet in een leger-des-Heils maatschappij waar iedereen voor nop alles moet kunnen...
Inderdaad, en die demo's kosten MS ook bandbreedte. Dat komt ook niet uit de lucht vallen. Best logisch dus dat ze de Gold members eerst laten en vervolgens pas degene met Silver. Op die manier wordt het allemaal ook wat meer verspreid wat ook weer ten goede van de kosten komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:47:
[...]

Inderdaad, en die demo's kosten MS ook bandbreedte. Dat komt ook niet uit de lucht vallen. Best logisch dus dat ze de Gold members eerst laten en vervolgens pas degene met Silver. Op die manier wordt het allemaal ook wat meer verspreid wat ook weer ten goede van de kosten komt :)
Helemaal mee eens. Daarnaast, Silver is een gratis dienst. Graag of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
Dat Silver members pas een week later toegang tot demo's of trailers krijgen vind ik alleen leuk, dat geeft me toch het gevoel iets extra's te hebben als goldmember.

Echter dat silver ook pas later toegang krijgt tot extra gratis gamecontent voor een game waarvoor ze net zo veel betaald hebben als een goldmember, daar moet ik mezelf ook eens even achter mijn oren krabben want dat voelt toch niet helemaal juist. (Zie Bioshock plasmids & tonics)

[ Voor 3% gewijzigd door yzf1kr op 05-12-2007 14:52 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

[...]

Het valt mij op dat de 360 in de dashboard mode een stuk minder lawaai maakt. Misschien dat door de update de fans langzamer draaien in de het dashboard (en daardoor risico op de rode ring vergroot is)?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop nu dat ik als er een gewilde nieuwe demo uitkomt niet meer een uur bezig ben met downloaden, al weet ik niet hoeveel zilver members er eigelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

mr. TCB schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:52:
[...]

Het valt mij op dat de 360 in de dashboard mode een stuk minder lawaai maakt. Misschien dat door de update de fans langzamer draaien in de het dashboard (en daardoor risico op de rode ring vergroot is)?
Of er wordt efficienter met de CPU/GPU omgegaan, waardoor er minder hoeft te worden gekoelt (waardoor het risico op de rode ring verkleind is)..:)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Vind het trouwens een verdraaid mooie update. Het wisselen van Windows Live ID zal zeker een paar van mijn vrienden blij maken. Heb het zelf trouwens ook net gewisseld.

Ik dacht dat deze update ook bewegende achtergronden in themes mogelijk zou maken? En dat softwaremakers de mogelijkheid kregen om een soort 'mini-website' konden maken om zo direct via het dashboard info over games te geven?

Vind het trouwens wel vreemd dat plaatjes in marketplace niet even gecached worden. Lijkt mij een toppe update: de mogelijkheid om (bijv. ééns per week) plaatjes op marktplaats (voorbeeldplaatjes van themes, picturepacks, etc.) te cachen naar je harddisk. Zal het browsen door de marketplace een stuk prettiger maken. Sowieso mag de marketplace wel wat opgepimpt worden. Het komt nu vrij statisch over.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de harddisk gebruikt (lees: verplicht) gaat worden door software ontwikkelaars. De MMORP's mogen dit straks wel doen (onder strikte regels). Het zal zeker prestatieverhogend zijn wanneer de harddisk gebruikt mag worden voor tijdelijke/semi-permanente files.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Wat houdt wisselen van Live ID in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hebt een MSN Live ID (voor msn e.d.) en een xbox live id, welke gekoppeld is aan je MSN live id. Nu wil je soms dat je een andere MSN Live ID gebruikt voor je xbox dan voor je desktop (met bijv. alleen xbox vrienden erop of alleen vrienden en geen collega's, exen e.d.), nu kun je dus je MSN Live ID wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221575

Uit hoeveel cijfers bestaat het product id op de achterkant, want volgens mij heb ik ze weggeveegd toen ik me xbox met terpentine schoon maakte. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 221575 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:28:
Uit hoeveel cijfers bestaat het product id op de achterkant, want volgens mij heb ik ze weggeveegd toen ik me xbox met terpentine schoon maakte. :(
Staat ook op de voorkant, waar je je usb stick erin kan stikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 221575 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:28:
Al had je hem met een gasbrander weggehaald, dan staan ze nog onder je system blade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221575

PWM schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:35:
[...]

Al had je hem met een gasbrander weggehaald, dan staan ze nog onder je system blade :)
ik weet niet of ze hem dan nog aannemen :P Maar bedankt :D

EDIT : Ik heb even gekeken maar bij usb aansluiting staat alleen serial number
en in het dashboard serial number en console id (maar console id en product id komen totaal niet overeen) dus zou iemand nog steeds even willen melden uit hoeveel cijfers het product id bestaat. ik zie er 20, maar het eerste cijfer is een beetje weggevaagd

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 221575 op 05-12-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:22:
[...]

Hoezo marketing?

Het komt op mij over als het bevoorrechten van betalende leden boven gratis leden... Net zoals dat je op T.net als betalend lid ook meer kan met je profiel dan als gratis lid.

Is dit dus Microsoft-bashing of zou het een realistische kijk zijn hoe je met betalende en gratis klanten om kan gaan?
Nee, het was niet echt bedoeld als Microsoft bashing alhoewel ik het wel een flauwe tactiek vind die IMHO een beetje bij MS past(maar eigenlijk elk internationaal bedrijf)Natuurlijk mogen zij een betalende klant meer voordelen verschaffen dan een niet-betalende, ik vind het alleen zo ontzettend flauw. Alsof ook maar een iemand Gold gaat halen alleen maar om een demo eerder te krijgen. Beetje klanten pesten dit.

Overigens heb ik zelf Gold.

Edit: En vooral het feit dat het 2 jaar na launch pas ingevoerd wordt. Alsof iemand besloten heeft om mensen met Silver te gaan pesten.

[ Voor 12% gewijzigd door Haijo op 05-12-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haijo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:57:
Edit: En vooral het feit dat het 2 jaar na launch pas ingevoerd wordt. Alsof iemand besloten heeft om betalende klanten een extra voordeeltje te geven.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Haijo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:57:
[...]
Edit: En vooral het feit dat het 2 jaar na launch pas ingevoerd wordt. Alsof iemand besloten heeft om mensen met Silver te gaan pesten.
Huh? Dit was vorig jaar december al zo, toen ik mijn eerste gold afsloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

UltraSub schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:26:
[...]
Huh? Dit was vorig jaar december al zo, toen ik mijn eerste gold afsloot.
Nee, het was toen tijdelijk zo. Het heeft een hele tijd lang alleen voor demo's gegolden, maar nu geldt het voor vrijwel alle gratis downloads.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er zit volgens mij ook nog wel een andere reden achter:

Zodra er een, populaire, demo komt begint iedereen te downloaden. Op deze manier spreid je de boel ook nog eens een beetje. Lijkt me niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:50:
Er zit volgens mij ook nog wel een andere reden achter:

Zodra er een, populaire, demo komt begint iedereen te downloaden. Op deze manier spreid je de boel ook nog eens een beetje. Lijkt me niets mis mee.
Idd..enneh..we betalen genoeg voor Live, dus een beetje voordeel (qua downloads dan) mag ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
die fall update

raar, ik dacht echt dat clan support er in zat

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Mars18 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:52:
die fall update

raar, ik dacht echt dat clan support er in zat
Klik op mij als je Mars18 als naam gebruikt

De lijst met alle veranderingen die de update met zich mee bracht heb ik eerder al gepost.

succes! :>

Wel spijtig dat het er niet in zit, daarniet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-06 10:53
Voor de mensen die tversity hebben lopen - en er nu dus (met de nieuwe xbox update) achterkomen dat EN coderen door tversity EN tegelijkertijd streamen van xbox 360 geen succes is;

tversity heeft een update - zodat dat programma alleen nog maar datgene codeert wat de xbox niet kan coderen.....
Oftewel; bij mij werkt het weer. Tversity update gedaan; en dan gaat xbox ook nog media-update doen als je een file van je computer wilt streamen (eenmalig) - en gefixed.

Heerlijk zo'n entertainmentsystem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 07:28
winamp remote werkt ook 10x beter van tversity.

Echter vind ik het gewoon veel fijner om mn laptop aan mn lcd TV te hangen, scheelt nog een berg stroom ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
T7D_Sneezy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:54:

Echter vind ik het gewoon veel fijner om mn laptop aan mn lcd TV te hangen, scheelt nog een berg stroom ook ;)
Huh? kan winamp ook streamen naar de doos? linkie? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-06 10:53
T7D_Sneezy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:54:

Winamp heb ik ook geprobeerd - maar vond het totaal geen succes. Ging hortend en stotend...... komt waarschijnlijk ook doordat ik alles wireless heb; maar tversity gaat dus heel goed.

Laptop HAD ik ook op tv... maar elke keer weer die kabeltjes - nah - toch maar weer mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 07:28
https://winamp.orb.com/orb/html/login.html

hier de link voor winamp remote, ik vond het prima werken in ieder geval

@Hen3s,

ach ik vind het wel meevallen, even monitor- en geluidkabel erin, usb stekker voor tobo met touchpad en klaar ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toffe update joh... reboot dat ding en gelijk m'n eerste rrod :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23

MeNTaL_TO

The future is not set

Kaasplank schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:07:
Hoor ik erg vaak, net als dat je altijd op live ingelogd moet zijn om divx te kunnen spelen :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:50:
[...]

Hoor ik erg vaak, net als dat je altijd op live ingelogd moet zijn om divx te kunnen spelen :?
:| Dat ga ik meteen testen !

Edit : Het werkt gelukkig gewoon zonder internet/netwerk aansluiting (divx via USB mem stick). Zou ook van de zotten zijn; maar ja aangezien ik dat ding altijd standaard op internet heb aangesloten weet je het maar nooit.... bij deze : Myth Busted :*)

[ Voor 33% gewijzigd door BaT op 05-12-2007 21:59 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:50:
[...]

Serieus? 8)

OMG dat BaT het nog gewoon serieus gaat testen |:(

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 05-12-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

BaT schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:52:
[...]

:| Dat ga ik meteen testen !

Edit : Het werkt gelukkig gewoon zonder internet/netwerk aansluiting (divx via USB mem stick). Zou ook van de zotten zijn; maar ja aangezien ik dat ding altijd standaard op internet heb aangesloten weet je het maar nooit.... bij deze : Myth Busted :*)
Gelukkig maar, baal er wel van dat de divx update niet in de update zelf zit, heb nu de nieuwe fw gedownload en geinstalleerd, alleen de divx update doet het niet dan niet, die moet nog opgehaald worden via live.
Ik hoorde via via (ik weet het niet echt betrouwbaar) dat je altijd online moest zijn, gelukkig niet zo. Maar goed, kan nog steeds geen divx kijken nu.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:07:
[...]

Gelukkig maar, baal er wel van dat de divx update niet in de update zelf zit, heb nu de nieuwe fw gedownload en geinstalleerd, alleen de divx update doet het niet dan niet, die moet nog opgehaald worden via live.
Ik hoorde via via (ik weet het niet echt betrouwbaar) dat je altijd online moest zijn, gelukkig niet zo. Maar goed, kan nog steeds geen divx kijken nu.
Mooie straf voor mensen met een gemodde xbox ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Waar kun je Assasins Creed het beste vandaan halen?
Kost bij Play gewoon 61,99, de volle mep :X
En 55 ofzo bij GCShop.

Ik dacht meer aan maximaal 50 :+
(Zoals Halo3 voor weinig bij de Saturn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Raziel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:11:
[...]

Mooie straf voor mensen met een gemodde xbox ...
Zucht, als je het tegen mij hebt? De mijne is nu nog niet gemod, hij is gebanned omdat de vorige eigenaar hem gemod heeft, dat geeft de foutmelding ook, is ooit gemod geweest, nu niet meer aangetroffen, heb hem in mei 2de hands gekocht.
Maar goed, nu gebanned en ga ik hem dus wel flashen. Voor divx gebruik ik toch de xbox1, die heeft tenminste ook subtitle support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
SH4D3H schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:16:
En 55 ofzo bij GCShop.

Ik heb hem van gamehubs.com 25.99 pond ongeveer 37 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 03-06 18:43
[quote
[/quote]

Je moet alleen eenmalig een extra update downloaden, los van de fall-update, om divx te kunnen afspelen, daarna hoeft je niet meer online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:20
Oh ja, helemaal vergeten te plaatsen: ik had n mail gestuurd naar Philips of dat ambx (die surround met die ambi-light lampen) zouden werken op mn xbox360 die via externe geluidskaart in verbinding staat met mn pc. Het antwoord was nee, maar ze gaan ambx waarschijnlijk wel geschikt maken voor de xbox360:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243519

SH4D3H schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:16:
En 55 ofzo bij GCShop.

Ik had Assassins Creed voor 49 euro bij de Mediamarkt in Alkmaar, is nu verhoogd naar 59 euro tho, waarschijnlijk omdat de Sint in de buurt was.. :+

Kun je btw dan UK games afspelen op je doos? Ik dacht dat er buiten een scheiding tussen US en EU ook tussen de EU landen zelf verschillende versies waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 00:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ferry34 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:24:
Oh ja, helemaal vergeten te plaatsen: ik had n mail gestuurd naar Philips of dat ambx (die surround met die ambi-light lampen) zouden werken op mn xbox360 die via externe geluidskaart in verbinding staat met mn pc. Het antwoord was nee, maar ze gaan ambx waarschijnlijk wel geschikt maken voor de xbox360:)
Zolang jij het signaal kunt afleveren op de daarvoor bestemde aansluiting (desnoods met omzetter/switch) zie ik niet in waarom het niet met een xbox 360 zou werken. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:27:
[...]

Zucht, als je het tegen mij hebt? De mijne is nu nog niet gemod, hij is gebanned omdat de vorige eigenaar hem gemod heeft, dat geeft de foutmelding ook, is ooit gemod geweest, nu niet meer aangetroffen, heb hem in mei 2de hands gekocht.
Maar goed, nu gebanned en ga ik hem dus wel flashen. Voor divx gebruik ik toch de xbox1, die heeft tenminste ook subtitle support.
Gewoon ... in het algemeen, maar blijkbaar dus alvast ook voor jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
Anoniem: 243519 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:56:
[...]

Ik had Assassins Creed voor 49 euro bij de Mediamarkt in Alkmaar, is nu verhoogd naar 59 euro tho, waarschijnlijk omdat de Sint in de buurt was.. :+

Kun je btw dan UK games afspelen op je doos? Ik dacht dat er buiten een scheiding tussen US en EU ook tussen de EU landen zelf verschillende versies waren...
Alle spellen van gamehubs.com zijn regiovrij ;)

offtopic:
nee, ik werk er niet, ben allen klant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Assasins Creed is overal 49 euro toch? Ik heb hem gekocht bij E-Plaza voor 49 euro en zag hem later bij Media-Markt ook liggen voor 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Hen3s schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:32:
Voor de mensen die tversity hebben lopen - en er nu dus (met de nieuwe xbox update) achterkomen dat EN coderen door tversity EN tegelijkertijd streamen van xbox 360 geen succes is;

tversity heeft een update - zodat dat programma alleen nog maar datgene codeert wat de xbox niet kan coderen.....
Oftewel; bij mij werkt het weer. Tversity update gedaan; en dan gaat xbox ook nog media-update doen als je een file van je computer wilt streamen (eenmalig) - en gefixed.

Heerlijk zo'n entertainmentsystem.....
Klopt. Tversity is echt wel een ideale oplossing. Alleen wel jammer dat je nog steeds moet transcoden om ondertiteling te krijgen. Ik vind het toch wel bijzonder dat MS dat er niet in heeft gedaan. Aan de andere kant. Het is natuurlijk een Amerikaans bedrijf, dus de 'thuis' markt heeft er geen behoefte aan.

Gisteren toch maar eens een gold abonnement aangeschaft om te kijken of het bevalt. Binnenkort maar eens COD4 aanschaffen of Halo 3, aangezien die wel aardig veel gespeeld worden online op het moment. Ik heb in ieder geval al wel mijn eerste potje Fifa 08 gewonnen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 13:24
Kaasplank schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:07:
dan heb jij ongeveer het tegenovergestelde van mij. want ik kreeg steeds vastlopers in de nfsps demo en 1 orgineel spel en nu niks meer, hij werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds de update is het geluid van de fan veranderd. Niet dat hij nu minder lawaai maakt, maar er is wel iets veranderd in de toerentallen en de wisseling ervan. Hij blijft nu ook even doordraaien nadat ik de Xbox360 heb uitgezet.

Over de garantie wil ik nog even zeggen dat je normaal 2 jaar garantie hebt en dat er specifiek voor het RROD probleem een verlenging naar 3 jaar is. Dat hebben ze me bij MS Xbox Support uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Heb sinds deze week een plasma televisie met HDMI en component ingang.
De component is al in gebruik door de HD DVD recorder, dus HDMI blijft over.

Echter heeft mijn Xbox 360 geen HDMI uitgang. Ben me nu radeloos aan het zoeken naar kabels van de "gewone" uitgang naar HDMI.

Kan iemand me helpen welke kabel hiervoor geschikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
RedCellNL schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:58:
Heb sinds deze week een plasma televisie met HDMI en component ingang.
De component is al in gebruik door de HD DVD recorder, dus HDMI blijft over.

Echter heeft mijn Xbox 360 geen HDMI uitgang. Ben me nu radeloos aan het zoeken naar kabels van de "gewone" uitgang naar HDMI.

Kan iemand me helpen welke kabel hiervoor geschikt is?
is dit niet beter ;)
heb hem ook thuis voor me Wii en 360 en het werkt perfect.
http://www.elektronica-online.nl/productimages/22916.jpg
gewoon 4 inputs voor componenten en een output voor naar de TV hij wisselt automatisch van bron dus je heoft niets te switchen ofzo.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)