Wat was je aan het doen dan? Dashboard of een game?ThatsHollywood schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:47:
2 minuten geleden geupdated..... eerste vastloper is een feit..... hopelijk geen voorbode van .....
Anoniem: 26362
Snap niet waarom ze geen Xvid via de Media Extender functie ondersteunen... iemand die dit toevallig al getest of het echt zo is? Of hebben ze het toch stiekem toegevoegd?
Ik heb de xvid/dvix support net even geprobeerd en het werkt!

HDTV (720P) .MKV bestanden werken in iedergeval nog steeds niet
, maargoed daarvoor hebben we een ideaal omzet tooltje!

HDTV (720P) .MKV bestanden werken in iedergeval nog steeds niet
[ Voor 39% gewijzigd door Tortelli op 04-12-2007 13:02 ]
In principe hebben wij al enkele maanden Video Marketplace, er is alleen vrijwel geen content beschikbaar. Dat is helaas na deze update nog steeds niet veranderd, op een paar videoclips van Robbie Williams na staat er nog steeds niets op de Nederlandse Video Marketplace.Smoonshine schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:29:
Hoe zit het trouwens met de vernieuwde Video Marketplace. Is die bij ons toegevoegd en zit er al content in? Aangezien er her en der berichten verschenen dat in eerste instantie alleen Engeland, Duitsland en Frankrijk gebruik kunnen maken van de Video Marketplace ben ik eigenlijk wel benieuwd of het er nu wel of niet bij in zit.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb ze op een externe USB hdd staan, geformateerd in een apple formaat met het programme MacDrive. Dit werkt ook perfect als je die MP4/WMVHD files af wilt spelen op je 360.
Via alle andere manieren waarmee je video kunt bekijken op een Xbox 360. Je kunt films afspelen vanaf een op USB aangesloten opslagapparaat, via een UPNP media server of vanaf een CD/DVD.Anoniem: 147915 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:07:
als divx en xvid niet werken via de MCE extender.. hoe moet ik ze dan bekijken?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dashboard: vrienden van vrienden checken......Pindakaasman schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:57:
[...]
Wat was je aan het doen dan? Dashboard of een game?
Lees de fall update releasenotes eens zou ik zeggenXander84 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:36:
Gold of geen Gold. Het is toch belachelijk dat al die trails van die klote xbox arcade games in je lijst blijven staan? Ik heb tot nu toe bijna elke trail geprobeert (en 80% was ruk) met als gevolg dat ik een lijst van weet niet hoeveel arcade games heb die ik nooit echt gespeeld heb. Ik zie niet in waarom die er niet automatisch uitgehaald kunnen worden, of des noods handmatig verwijderd kunnen worden.

Haha, het eerste wat ik via m'n xbox keek was ook MythbustersTortelli schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
HDTV (720P) .MKV bestanden werken in iedergeval nog steeds niet, maargoed daarvoor hebben we een ideaal omzet tooltje!
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
hhhmmzzz... dat sucks behoorlijk, mij Xbox loopt heel af en toe vast bij bepaalde games, b.v. COD4 via live. Naar in me dashboard heb ik nog nooit een crash gehad.ThatsHollywood schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:12:
[...]
Dashboard: vrienden van vrienden checken......
Hoe zet je dat om in een HDTV formaat wat wel wordt afgespeeld? Gewoon naar WMV? Of met TVersity?Tortelli schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
HDTV (720P) .MKV bestanden werken in iedergeval nog steeds niet, maargoed daarvoor hebben we een ideaal omzet tooltje!
dat zeg ik, 24k
offtopic:
This man clearly has.... no life at all
Dat inschrijven op mgc werkt ook bagger, krijg op een of andere manier geen pm van mgc op xbox.com... dan maar de alternatieve methode (zal ook wel een tijd duren voordat ik eindelijk een mailtje krijg)
edit: die email kwam sneller dan verwacht, BlackDeath NL is ook ingeschreven
[ Voor 9% gewijzigd door MochiGohan op 04-12-2007 13:39 ]
Ik vind 24603 eigenlijk te weinig. Heb mij xbox al 2 jaar. En heb nu iets van 50 games dus hoor eigenlijk het dubbele te hebbenMochiGohan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:35:
[...]
dat zeg ik, 24k![]()
offtopic:
Dat inschrijven op mgc werkt ook bagger, krijg op een of andere manier geen pm van mgc op xbox.com... dan maar de alternatieve methode (zal ook wel een tijd duren voordat ik eindelijk een mailtje krijg)
edit: die email kwam sneller dan verwacht, BlackDeath NL is ook ingeschreven
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Sekertje, sekertje tochsekeroglan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:43:
[...]
Ik vind 24603 eigenlijk te weinig. Heb mij xbox al 2 jaar. En heb nu iets van 50 games dus hoor eigenlijk het dubbele te hebben
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ondertiteling doet het dus ook niet, toch jammer... Dan blijft imo de beste oplossing winamp remote..
To dare is to do
Demon Hunter schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:50:
[...]
Sekertje, sekertje tochJij ontzettende achievement-whore
^^ Ben trots op mn 800 GP
Heb je Call of Duty 4 al gehaald
Aan het einde van de middag, moet eerst (nu) nog werken
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
netjes, Ik heb mijn xbox nog geen 2 maanden en heb pas 11 games (deze week komen er nog 5 binnen, dus dan heb ik er 16sekeroglan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:43:
[...]
Ik vind 24603 eigenlijk te weinig. Heb mij xbox al 2 jaar. En heb nu iets van 50 games dus hoor eigenlijk het dubbele te hebben
Net trouwens een mailtje gestuurd naar xboxwins omtrent de 10 gratis arcade games, heb mijn formulier 2 november opgestuurd (priority), maar tot op heden nog niets ontvangen.
someone's calling in sick tomorrowDemon Hunter schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:55:
[...]
Aan het einde van de middag, moet eerst (nu) nog werken
call of duty zuigt het laatste beetje sociale leven uit je (spreek uit ervaring)
[ Voor 22% gewijzigd door MochiGohan op 04-12-2007 13:59 ]
Laat het even weet als je wat hoort, ik en nog een gast doen ook mee...MochiGohan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:55:
[...]
netjes, Ik heb mijn xbox nog geen 2 maanden en heb pas 11 games (deze week komen er nog 5 binnen, dus dan heb ik er 16)
Net trouwens een mailtje gestuurd naar xboxwins omtrent de 10 gratis arcade games, heb mijn formulier 2 november opgestuurd (priority), maar tot op heden nog niets ontvangen.
hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. want als je een HD mkv automatisch laat omzetten via je pc en dat door een avi opent, dan is de kwaliteit toch een stuk lager?Walkman schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:31:
[...]
Hoe zet je dat om in een HDTV formaat wat wel wordt afgespeeld? Gewoon naar WMV? Of met TVersity?
Mocht je trouwens nog geen 10 gratis arcade games hebben pm me dan even, een vriend van me zoekt nog iemand (hij heeft vorige week een 360 bij zijn telefoon gehad)sekeroglan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:43:
[...]
[PS3] GOTSent, PS3 compatible MKV to MP4 converter
, werkt ook gewoon op de x360
[ Voor 16% gewijzigd door Tortelli op 04-12-2007 14:04 ]
Je PM staat uit!MochiGohan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:04:
[...]
Mocht je trouwens nog geen 10 gratis arcade games hebben pm me dan even, een vriend van me zoekt nog iemand (hij heeft vorige week een 360 bij zijn telefoon gehad)
Ik vind het goed
Deed ie toch al?Tortelli schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:04:
[PS3] GOTSent, PS3 compatible MKV to MP4 converter
, werkt ook gewoon op de x360
Alleen werd 1080i MP4 volgens mij niet ondersteund. Nu wel?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 147915
ok.. via media player 11 werkt het nu wel met divx enzo.. wel vrij omslachtig om je hele 'mediatheek' toe te voegen enzo, maar wel lekker dat je niet meer via media center naar je pc hoeft.. vond ik zo'n omweg en duurde lang met booten.
ik vind de beeldkwaliteit van de divx op m'n oude xbox met component op 720p echt een stuk beter moet ik eerlijk zeggen.
ook het ontbreken van ondersteuning voor ondertitels (.srt files) bij xvids is een heel groot gemis.
Ik denk dat ik lekker m'n oude xbox blijf gebruiken voor video. alleen voor HD wmv's is de 360 wel leuk. maar het ontbreken van x264 en ondertitel support blijven voor mij toch redenen om de 360 maar 's te gaan verkopen..
ik vind de beeldkwaliteit van de divx op m'n oude xbox met component op 720p echt een stuk beter moet ik eerlijk zeggen.
ook het ontbreken van ondersteuning voor ondertitels (.srt files) bij xvids is een heel groot gemis.
Ik denk dat ik lekker m'n oude xbox blijf gebruiken voor video. alleen voor HD wmv's is de 360 wel leuk. maar het ontbreken van x264 en ondertitel support blijven voor mij toch redenen om de 360 maar 's te gaan verkopen..
Daar staat toch duidelijk dat dit alleen geldt voor games gespeeld na de fall update? Daar heeft hij dus niks aan. Tenzij ze de releasenotes hebben aangepast natuurlijk (want ik ga ze niet nog een keer lezen).johnnyv.nl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:12:
[...]
Lees de fall update releasenotes eens zou ik zeggen
Ja en wat moet ik daar uit opmaken dan? Dat alleen de acrade trails die gespeeld worden ná de fall update niet opgeslagen worden? Grapjas, dat wist ikjohnnyv.nl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:12:
[...]
Lees de fall update releasenotes eens zou ik zeggen

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 04-12-2007 19:03 ]
nee heeft niets met rechten te maken. Media Center extender software wordt door een ander team gemaakt en de releases van het dashboard en MCX lopen gewoon niet gelijk. zou met niets verbazen als bij een update op Vista de update van MCX ook meegeleverd wordt waar ineens ook divx support inzit.deeltje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:57:
Nou ik heb hem uiteindelijk ook binnen en waar ik gelijk al over val is het feit dat Divx/Xvid support niet werkt via de Media Center Extender..... zal wel iets met rechten te maken hebben, maar ik vind het ronduit K.U.T.
mkv is slechts een container voor andere videoformaten. Kwaliteit zou geen verschil mogen uitmaken.rikgoodhart schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:59:
[...]
hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. want als je een HD mkv automatisch laat omzetten via je pc en dat door een avi opent, dan is de kwaliteit toch een stuk lager?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 196953
Dit kon je ook anders verwoord hebben
[ Voor 94% gewijzigd door Fuelke op 04-12-2007 19:03 ]
Een beetje volwassen reageren mag ook wel. Kan ik het weten dat die feature geschrapt is, stond tot een week of wat geleden gewoon nog op de lijst. En wat maakt het in hemelsnaam uit dat er een gespeelde demo in je lijst staat, zolang het geen two-girls-one-cup demo is val je er toch geen buil aan.
[ Voor 28% gewijzigd door Fuelke op 04-12-2007 19:04 ]
Yeps, werkt primaAnoniem: 26362 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:27:
http://runtime360.com/projects/transcode-360/
Iemand daar ervaringen mee?
Dat vind jij. Anderen vinden het gewoon leuk om te laten zien wat ze spelen en waar ze ongeveer staan in een spel. Dat vergelijken en anderen bekijken doen mensen gewoon graag. Kijk maar naar het succes van Hyves en dat soort dingen. Het is gewoon een leuke extra en extra stimulans voor de Xbox speler. Niets mis mee als je het mij vraagt.
Het werkt in principe goed, alleen met het Vista Media Center zijn er wat problemen. Ik merkte bij mezelf dat stukken werden vooruitgespoeld/overgeslagen in films. Op de forums van runtime360 wordt ook wel melding gemaakt van het probleem. Daarom gebruik ik Tversity. Het werkt wel niet met media center, maar dat neem ik dan maar voor lief.Anoniem: 26362 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:27:
http://runtime360.com/projects/transcode-360/
Iemand daar ervaringen mee?
[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 04-12-2007 19:04 ]
uhm...
ik hoor hier een ps3 fanboy met een xbox 360 XDAnoniem: 196953 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:10:
[...]
ga je druk maken om kindjes in afrika ofzo. Wat wil je met je achievements nu laten zien? Dat je oh-zo-goed bent in een spelletje?
Achievements is echt 't meest kansloze en nietszeggende van heel de xbox 360.
achievements zijn leuk om te halen het geeft je net een paar zetjes om de game nog een aantal keer op te pakken en nogmaals uit te spelen. als ik bv Bioshock op de pc had. had ik die maar 1x uitgespeeld. en heb hem nu op de xbox en 3x uitgespeeld. en ga hem binnenkort weer oppakken voor de nieuwe content.
Dus achievements is gewoon leuk extra en geeft wat extra's om nogmaals te gamen
btw met die nieuwe divx ondersteuning wat kan je nu allemaal streamed kijken of werkt dat niet via stream?
[ Voor 6% gewijzigd door fingerhead op 04-12-2007 15:36 ]
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Anoniem: 237666
imo is de fanbase dat.
ontopic: achievements is tenminste waar voor je geld. je betaald voor xbox live dus dan is het prettig dat er fijne extras bijzitten zoals de gamerscore/achievement, en je speelt je spellen nu intensiever want je wil natuurlijk het meeste uit je games halen. en dat mag je best laten zien, kansloos of niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Fuelke op 04-12-2007 19:04 ]
Achievements vind ik zeker een geweldige uitvinding. Heb je een game uitgespeeld kan je altijd nog verder gaan met het halen van bepaalde achievements. Het geeft nog meer gameplay time.
Is het trouwens mogelijk om een HDWMV op een usb stick te zetten en die af te spelen om de xbox 360 via de controlleringang?
Is het trouwens mogelijk om een HDWMV op een usb stick te zetten en die af te spelen om de xbox 360 via de controlleringang?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Achievements zijn juist een van de leukste aspecten van xbox live. Het geeft je leuke uitdagingen en laat je toe om te patsen met je singleplayer skills ipv enkel multiplayer.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 26362
Dus niet echt aan te raden met Vista MCE?Smoonshine schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:31:
Het werkt in principe goed, alleen met het Vista Media Center zijn er wat problemen. Ik merkte bij mezelf dat stukken werden vooruitgespoeld/overgeslagen in films. Op de forums van runtime360 wordt ook wel melding gemaakt van het probleem. Daarom gebruik ik Tversity. Het werkt wel niet met media center, maar dat neem ik dan maar voor lief.
Jammer genoeg wordt er nog steeds geen samba/CIFS ondersteund
De Vista versie geeft inderdaad wat probleempjes. Ikzelf draai ook een XPMCE virtual pc met niets erop behalve Transcode. Na Vista is die Virtual Pc binnen een paar seconde opgestart. Duurt inderdaad wat langer maar werkt verder prima. Ikzelf had nogal veel problemen met TVersity, met name op codec gebied. Met sommige codecs deden sommige films het niet, andere werkten de subs niet etc etc etc. Transcode geeft dit probleem helemaal niet.Anoniem: 26362 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:00:
[...]
Dus niet echt aan te raden met Vista MCE?
Daarnaast vind ik de MediaCenter interface ook wel leuk om op te starten...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
ymmv, zeg me AJB dat dit een grap is!!BTW Een van de updates in de nieuwe Xbox 360-dashboard zijn video-advertenties met geluid. Da's nog een graadje erger, want je betaal niet alleen 60 euro voor Xbox Live Gold maar er is ook nog geen mogelijkheid om die advertenties *niet* te zien. De enige optie is om het geluid uit te zetten.
Heb net de update ff binnengehaald en probeerde divxjes af te spelen. Alleen kwam ik het volgende probleem tegen: Ik gebruik normaal de VGA kabel, maar als ik hiermee divxjes afspeel valt het beeld(van mijn TV)weg. Geluid hoor ik dan nog wel. Dacht meteen zal wel aan de kabel liggen, en jawel bij de component kabel doet ie het wel. Ik gebruik de VGA Kabel omdat de DVD Recorder op de component zit, en houd het het liefst zo. Ik heb de VGA Kabel op een resolutie van 1360x768 staan. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de VGA Kabel, of weet iemand een oplossing?
je kan de hdmi kabel gebruiken, als die aansluiting op je televisie vrij isCubiso schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:21:
Heb net de update ff binnengehaald en probeerde divxjes af te spelen. Alleen kwam ik het volgende probleem tegen: Ik gebruik normaal de VGA kabel, maar als ik hiermee divxjes afspeel valt het beeld(van mijn TV)weg. Geluid hoor ik dan nog wel. Dacht meteen zal wel aan de kabel liggen, en jawel bij de component kabel doet ie het wel. Ik gebruik de VGA Kabel omdat de DVD Recorder op de component zit, en houd het het liefst zo. Ik heb de VGA Kabel op een resolutie van 1360x768 staan. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de VGA Kabel, of weet iemand een oplossing?
Helaas, heb op de XBOX 360(Premium) geen HDMI aansluiting zitten. Iemand anders een ideetje?Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:24:
[...]
je kan de hdmi kabel gebruiken, als die op je televisie vrij is
bij je volgende rrod een briefje eropplakken met "gelieve een 2e hands voorzien van hdmi terugsturen" ?Cubiso schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:25:
[...]
Jammer, heb op de XBOX 360(Premium) geen HDMI aansluiting zitten. Iemand anders een ideetje?
nog nooit van gehoord en dit kan gewoon niet waar zijn. Als het zo is bel ik MS gelijk op en vraag ik mijn geld voor xbl terug. betaal toch geen 60 euro voor een onlinedienst om reclame met geluid te krijgen. reclame vind ik niet eens zo erg maar geluid erbij blegh....Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:19:
[...]
ymmv, zeg me AJB dat dit een grap is!!
en met reclame bedoel ik niet dat het over je hele beeld mag zitten zoals op veel sites en dat je op een kruisje moet drukken, maar gewoon een bannertje ofzo mag
je kan je xbox loskoppelen van je netwerk als je toch geen (online) spel gaat spelen?LeVortex schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:30:
[...]
nog nooit van gehoord en dit kan gewoon niet waar zijn. Als het zo is bel ik MS gelijk op en vraag ik mijn geld voor xbl terug. betaal toch geen 60 euro voor een onlinedienst om reclame met geluid te krijgen. reclame vind ik niet eens zo erg maar geluid erbij blegh....
en met reclame bedoel ik niet dat het over je hele beeld mag zitten zoals op veel sites en dat je op een kruisje moet drukken, maar gewoon een bannertje ofzo mag
ik denk zelf ook dat het niet waar is, je betaald al haast 60 euro te veel voor een jaar online gaming.
ik wil alleen online gamen tegen vrienden, niet achievements en die troep door mijn strot geduwd krijgen zoals met blu ray. < edit: ik las dat je met blu ray allemaal reclames via internet moet kijken.
misschien bedoelde ymmv dat xbox live gratis wordt als je de reclames accepteerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 04-12-2007 17:33 ]
Net een mailtje terug:Haijo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:57:
[...]
Laat het even weet als je wat hoort, ik en nog een gast doen ook mee...
Xbox Europe schreef op dinsdag 04 december 2007:
[...]
Beste
Hartelijk bedankt voor je aanvraag. Momenteel zijn we druk bezig de bonnen te drukken waarmee je de gratis games kunt ophalen. Zodra ze klaar zijn, sturen we ze je toe.
Bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Xbox Europe
Net update gedaan, en gelijk divx getest, maar wat een overscan heeft dat. gewoon heel stuk vergroot wat hij niet moet zijn, en met zoom los je het ook niet op, te groot - te groot- of orgineel.
Ik had gehoopt mijn xbox kon vervangen maar helaas is nog niet perfect.
Ik had gehoopt mijn xbox kon vervangen maar helaas is nog niet perfect.
Ook net de update binnengehaald en meteen even een divx-je gezet op me usb stick. Werkt als een tiet. Veel beter beeld dan met me cheap-ass divx-dvd spelertje (logisch, want die zit op SCART) en ik hoef geen cd's meer te verkwanselen aan een avondje video kijken
Xbox overigens aangesloten via VGA aan me Samsung LE40F71B Full-HD televisie. Dashboard werkt ook veel soepeler en ik vind de indeling (of juist het ontbreken daarvan) in het Media>Video tabblad een enorme verbetering.
Ze mogen idd nog even fixen dat alle games met 0 gamerpunten verwijderd worden uit je lijst (immers bij elke game die je koopt haal je toch wel binnen een half uur een achievement); dan zou dat probleem ook opgelost zijn.
Nu nog even een USB powered HDD-tje halen op FAT32 geformateerd; die Western Digital Passport Drive (160 GB,USB2.0) leek me wel wat. Dit gaat zonder problemen werken neem ik aan of zijn er nog compatibility issues met bepaalde externe HDD's ?
Ze mogen idd nog even fixen dat alle games met 0 gamerpunten verwijderd worden uit je lijst (immers bij elke game die je koopt haal je toch wel binnen een half uur een achievement); dan zou dat probleem ook opgelost zijn.
Nu nog even een USB powered HDD-tje halen op FAT32 geformateerd; die Western Digital Passport Drive (160 GB,USB2.0) leek me wel wat. Dit gaat zonder problemen werken neem ik aan of zijn er nog compatibility issues met bepaalde externe HDD's ?
ja duh media center is geen software op de xbox 360 maar op de pc. de xbox leest het programma van de pc af en is geen geintergreert ding in de 360. dus daarom werkt hij niet als je nu dus divx support voor je pc voor mediacenter installeert moet het daar ook werken1-0-Ed schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:13:
Verd*mme!!!
Geen DivX support in Media Center Extender dus...
flinke teleurstelling...
Anoniem: 52686
Nee, dat werkt dus niet.amoi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:36:
[...]
ja duh media center is geen software op de xbox 360 maar op de pc. de xbox leest het programma van de pc af en is geen geintergreert ding in de 360. dus daarom werkt hij niet als je nu dus divx support voor je pc voor mediacenter installeert moet het daar ook werken
Ads: Xbox 360 Getting Video Ads?LeVortex schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:30:
[...]
nog nooit van gehoord en dit kan gewoon niet waar zijn. Als het zo is bel ik MS gelijk op en vraag ik mijn geld voor xbl terug. betaal toch geen 60 euro voor een onlinedienst om reclame met geluid te krijgen. reclame vind ik niet eens zo erg maar geluid erbij blegh....
Rumor: Xbox 360 gets ready for video ads
Die optie om geluid in video-advertenties uit te zetten staat echt genoemd in de lijst. Zie bijv http://www.shacknews.com/...4_x360_complete_details.x
welk gedeelte bedoel je dat als je een divx support voor je media center op de pc installeert dat ie dan nog niet werkt op de 360?
Hmmz, mixed feelings over de update.
+ Fors sneller dashboard
+ Arcade hits
+ Friends van friends (kan me voorstellen dat mensen het niks vinden, ik vind het wel grappig)
+ Nieuwe indeling van dashboard, die horizontale indeling is even wennen, maar denk dat me dat wel gaat bevallen.
+ Divx / Xvid support. Nog niet getest, maar lijkt me handig om gewoon vanaf direct videos te kijken, zonder ze via 3rd party tools on-the-fly te moeten omzetten.
+ Live account wisselen. Eindelijk mijn oude email adres verwijderen, en mijn huidige erin zetten. Al wacht ik wel even tot deze feature gepatched is (erg eigenlijk dat het moet, maar ja)
+ Xbox Originals (niet voor mij persoonlijk, maar leuk initiatief, werkt dit wel in EU eigenlijk, las wat berichten dat dit ook regiogebonden was, if so, dan moved deze naar de minpunten)
- Inside Xbox, kan geen goede reden bedenken waarom non-US leden deze optie niet krijgen. Het is informatie van MS zelf, dus gezeur met rechten zoals VMP wel heeft, en toch is het een US only optie geworden. Ik vind het wel leuk om 1 keer per week wat nieuws te horen van MS zelf, en dan zou ik het nieteens erg vinden dat het games zijn die (nog) niet in Europa uitkomen.
- Free Stuff, ook weer een US only optie... geen idee waarom
Ben benieuwd of ze aan die laatste 2 opties nog wat gaan doen. Hoop het wel, evenals een snelle fix voor het wisselen van live account.
Overall feeling so far: redelijke update, maar er is nog wat werk aan de winkel, vooral het feit dat alles buiten de US keer op keer achtergesteld word begint irritant te worden. We betalen al met al meer, en krijgen.... minder, gotta love it.
+ Fors sneller dashboard
+ Arcade hits
+ Friends van friends (kan me voorstellen dat mensen het niks vinden, ik vind het wel grappig)
+ Nieuwe indeling van dashboard, die horizontale indeling is even wennen, maar denk dat me dat wel gaat bevallen.
+ Divx / Xvid support. Nog niet getest, maar lijkt me handig om gewoon vanaf direct videos te kijken, zonder ze via 3rd party tools on-the-fly te moeten omzetten.
+ Live account wisselen. Eindelijk mijn oude email adres verwijderen, en mijn huidige erin zetten. Al wacht ik wel even tot deze feature gepatched is (erg eigenlijk dat het moet, maar ja)
+ Xbox Originals (niet voor mij persoonlijk, maar leuk initiatief, werkt dit wel in EU eigenlijk, las wat berichten dat dit ook regiogebonden was, if so, dan moved deze naar de minpunten)
- Inside Xbox, kan geen goede reden bedenken waarom non-US leden deze optie niet krijgen. Het is informatie van MS zelf, dus gezeur met rechten zoals VMP wel heeft, en toch is het een US only optie geworden. Ik vind het wel leuk om 1 keer per week wat nieuws te horen van MS zelf, en dan zou ik het nieteens erg vinden dat het games zijn die (nog) niet in Europa uitkomen.
Ben benieuwd of ze aan die laatste 2 opties nog wat gaan doen. Hoop het wel, evenals een snelle fix voor het wisselen van live account.
Overall feeling so far: redelijke update, maar er is nog wat werk aan de winkel, vooral het feit dat alles buiten de US keer op keer achtergesteld word begint irritant te worden. We betalen al met al meer, en krijgen.... minder, gotta love it.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je moet wel goed vertalen wat er staatymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:22:
Ha, ik klaagde een paar dagen terug toch over de prijs van Xbox Live Gold... Een nieuwe feature in de lijst met Dashboard-verbeteringen blijkt dat je straks ook advertenties met beeld en geluid kunt zien:
- Added support for Audio Mute/Unmute for video ads.
We betalen met zijn allen straks niet alleen voor online gaming maar ook voor ongevraagde advertenties...
Er staat niet dat je straks advertenties met beeld en geluid kunt zien, er staat dat je nu Video Adds kan Muten. De support voor Video Adds zit er al 2 jaar in, en wordt volgens mij af en toe gebruikt bij Video MarketPlace
Even een korte vraag, is het mogelijk om een child account met deze update te veranderen naar een adult account?
Ik heb mijn account aangemaakt toen ik 17 was en als je ouder wordt verandert de status van je account niet mee.
Ik heb mijn account aangemaakt toen ik 17 was en als je ouder wordt verandert de status van je account niet mee.
Is de update al te downloaden van xbox.com want ik kan wel de aankondiging terug vinden, maar nergens het bestand zelf.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Waarom niet even de kabel er in hangenMeNTaL_TO schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:05:
Is de update al te downloaden van xbox.com want ik kan wel de aankondiging terug vinden, maar nergens het bestand zelf.
Volgens mij kwam hij de laatste keer ook veel later online.
Inside Xbox zal wel gesneuveld zijn omdat het lastig is om bijv die video-introducties van Major Nelson in alle Europese talen te doen en de inhoud niet altijd even relevant is voor Europa. Maar wel teleurstellend want de toevoeging van video streaming vond ik eigenlijk de coolste feature. Dat bracht weer het 'next gen' gevoel (ook al is dit doodnormaal in je webbrowser)BM schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:56:
Hmmz, mixed feelings over de update.
Inside Xbox, kan geen goede reden bedenken waarom non-US leden deze optie niet krijgen. Het is informatie van MS zelf, dus gezeur met rechten zoals VMP wel heeft, en toch is het een US only optie geworden. Ik vind het wel leuk om 1 keer per week wat nieuws te horen van MS zelf, en dan zou ik het nieteens erg vinden dat het games zijn die (nog) niet in Europa uitkomen.
Dat Amerikaanse tv- en filmmaatschappijen zo fanatiek materiaal afschermen voor Europeanen blijft vervelend. Ik probeerde net The Golden Compass-trailer te downloaden maar daarop kreeg ik een foutboodschap. Ik had verwacht dat je dat zou krijgen bij het downloaden/kopen van materiaal uit de videostore maar niet met reclame-materiaal zoals filmtrailers.
Het blijkt na enig zoeken dat je dit nu kan veranderen in account management, ware het niet dat dat bij mij niet beschikbaar is (er is geen knopje boven memberships bij mij).rockmanz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:04:
Even een korte vraag, is het mogelijk om een child account met deze update te veranderen naar een adult account?
Linkje naar voorbeeldfoto's
Iemand enig idee over hoe je dit wel moet doen of wat ik fout doe?
Het is ook redelijk nutteloos om MCE 2k5 in een VM onder Windows XP te laten draaien aangezien het gewoon Windows XP is met MCE ingebouwd.Demon Hunter schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:31:
[...]
Yeps, werkt primaDraai zelf een Windows XP Media Center in een Virtual Machine onder mn XP, en dan Media Center Extender met Transcode360 op mn 360 ^^ Werkt goed, alleen jammer dat ik steeds de Virtual Machine WMC kan starten. Omslachtig helaas, maar het werkt dus prima!
En Transcode360 kan eindelijk de deur uit na de update van vandaag
Omdat de vorige eigenaar hem geflashed had en nu dus mijn 360 gebanned is.PWM schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:07:
[...]
Waarom niet even de kabel er in hangen
Volgens mij kwam hij de laatste keer ook veel later online.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat ik trouwens wel waardeloos vind is dat er met de update ook Gold specifieke downloads zijn gekomen. Nu vind ik dat normaal niet zo'n ramp als het om theme's en dergelijke gaat, maar wat ik nu meemaak vind ik toch wel een beetje achterlijk. Er staat op de marketplace een update voor Bioshock waarin onder andere het widescreen gebeuren is gefixt en een paar plasmids zijn toegevoegd. Ik denk mooi, lekker downloaden en weer even verder met Bioshock. Maar wat schetst mijn verbazing, ik mag het niet downloaden, omdat ik een silver abonnement heb. Nu vraag ik je, dat spel heeft niet eens een multiplayer modus en dan gaan ze verwachten dat je gold neemt om een paar dagen eerder van de update te kunnen profiteren.
Zoals eerder gezegd, ik heb gewoon geen behoefte aan online multiplayer, dus loont het voor mij niet om een gold abonnement te nemen. Maar op deze manier maken ze het haast een verplichte aanschaf. Nou ja, ik heb nog wel een paar 24 uurs abonnementjes liggen. Dan maak ik die wel op voor deze onzin.
Zoals eerder gezegd, ik heb gewoon geen behoefte aan online multiplayer, dus loont het voor mij niet om een gold abonnement te nemen. Maar op deze manier maken ze het haast een verplichte aanschaf. Nou ja, ik heb nog wel een paar 24 uurs abonnementjes liggen. Dan maak ik die wel op voor deze onzin.
uhm...
Ik heb de update ook binnen gehaald.
Dashboard werkt een stuk sneller.
Het is alleen even wennen aan de nieuwe indeling met de arcade games en de demo's.
Dashboard werkt een stuk sneller.
Het is alleen even wennen aan de nieuwe indeling met de arcade games en de demo's.
Een title-update haal je toch ook niet van marketplace maar gebeurt automagisch als je een spel opstart. DLC haal je van marketplace..of hebben ze iets apart gedaan met Bioshock?Smoonshine schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:45:
Wat ik trouwens wel waardeloos vind is dat er met de update ook Gold specifieke downloads zijn gekomen. Nu vind ik dat normaal niet zo'n ramp als het om theme's en dergelijke gaat, maar wat ik nu meemaak vind ik toch wel een beetje achterlijk. Er staat op de marketplace een update voor Bioshock waarin onder andere het widescreen gebeuren is gefixt en een paar plasmids zijn toegevoegd. Ik denk mooi, lekker downloaden en weer even verder met Bioshock. Maar wat schetst mijn verbazing, ik mag het niet downloaden, omdat ik een silver abonnement heb. Nu vraag ik je, dat spel heeft niet eens een multiplayer modus en dan gaan ze verwachten dat je gold neemt om een paar dagen eerder van de update te kunnen profiteren.
Bij de update is er ook een extra achievement meegekomen. Ontwikkelaars mogen geen nieuwe achievements toevoegen in updates, dat mag alleen in DLC. Daarnaast zitten er ook nieuwe features in, waardoor het toch meer is dan een simpele title-update.D.R. schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:15:
[...]
Een title-update haal je toch ook niet van marketplace maar gebeurt automagisch als je een spel opstart. DLC haal je van marketplace..of hebben ze iets apart gedaan met Bioshock?
Ik weet overigens niet of de breedbeeld fix in de DLC zit of dat er daarvoor een aparte update is gemaakt.
Weten jullie waar ik de optie kan vinden om mijn xbox live account aan een ander live id te koppelen? Heb al in de FAQ's zitten kijken maar daar kon ik het niet vinden...
[ Voor 25% gewijzigd door MaDLiVe op 04-12-2007 21:01 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb het voor elkaar om mp4 bestanden in me wmp11 library te krijgen, alleen nu ziet de 360 ze niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Anoniem: 44492
als mensen een potje gears of war online willen doen,, voeg me toe me gamertag = overmaze
wat me opvalt is dat je de visualisaties niet meer uit kan zetten (in de music player). Alleen nog maar full screen... 
edit: never mind, met 1 stapje terug (leftbutton) bij visualisaties bereik je het gewenste
edit: never mind, met 1 stapje terug (leftbutton) bij visualisaties bereik je het gewenste
[ Voor 28% gewijzigd door party42 op 04-12-2007 22:25 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Staan ze toevallig op een netwerk share? Dan gaat dit niet werken. wmp11 kan niet sharen als de content niet lokaal staat. Kun je wel tversity oid gebruiken (gebruik ik zelf ook en werkt goed)DeepSeven schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:24:
Ik heb het voor elkaar om mp4 bestanden in me wmp11 library te krijgen, alleen nu ziet de 360 ze niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Dat onderscheid tussen Silver en Gold met downloads bestaat al veel langer hoor. Gelukkig werd er vrijwel nooit gebruik van gemaakt. Het valt me echter op dat ik dit de laatste paar weken inderdaad weer meer tegenkom: HalfLife Ep2 demo, Culdcept Saga demo, die gratis themes van Xbox Original, etc. Ik hoop dat dit geen trend is, want ik heb inderdaad ook geen behoefte aan Xbox Live Gold. Maar goed, een weekje wachten is ook niet het meest verschrikkelijk...Smoonshine schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:45:
Ik hoop dat dit wel een trend is, want voor niets gaat de zon op. En aangezien ik betaal voor gold is het niet meer dan redelijk dat de gratis variant het later krijgt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
verdomme, vanmiddag geupdated: cod 4 prima te spelen, tot net een half uu geleden: kom in geen een lobby en het werkt allemaal niet lekker: hoop maar dat het aan de servers ligt:@
Iemand nog meer last van dit probleem?
Het lijkt me ook dat naarmate de Xbox360 community groeit; het duurder wordt voor hun om bij bv een 'belangrijke' demo oid (die dan voor iedereen tegelijk beschikbaar wordt gesteld) er voor te zorgen dat hun netwerk niet op de bek gaat (wat je bij oa bij de DiRT demo al zag; die was vet gehypte en iedereen wou die tegelijk downloaden : het duurde echt uren). Je kan natuurlijk extra servers aanschaffen; maar die staan dan vet veel dagen stof te happen en extra ruimte in beslag te nemen; totdat er keer een piek moment komt... of je gaat voortaan bij dit soort content eerst de gold members voor laten gaan; die downloaden het wel allemaal redelijk snel; ze hebben immers Gold; en na een bepaalde tijd mag de rest pas.S2S schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:28:
Ik hoop dat dit wel een trend is, want voor niets gaat de zon op. En aangezien ik betaal voor gold is het niet meer dan redelijk dat de gratis variant het later krijgt.
Je download doorgaans een demo maar 1 keer; dus zo spreid je heel gemakkelijk je bandbreedte en bespaar je kosten op je serverpark. Als er gezeur komt kan zelfs de slechtste PR man/vrouw er mee weg komen : Ja maar, die mensen met Gold betalen er toch ook voor ?
En ze hebben groot gelijk; het is namelijk zo ook beter voor het milieu.
Gold Memberrrr Tatataaaaa....
Nee, staan gewoon lokaal. Probleem was eerst dat wmp11 geen mp4 kende en dus niet in de library wou zetten, heb ik opgelost met een registry aanvulling, alleen de 360 zag toen nog steeds niet de mp4 bestanden, wel de divx uit dezelfde map. Maar goed, heb nu tversity draaien en dat werkt wel lekker, ratatouille op 720pMatthijs Hoekstra schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:19:
[...]
Staan ze toevallig op een netwerk share? Dan gaat dit niet werken. wmp11 kan niet sharen als de content niet lokaal staat. Kun je wel tversity oid gebruiken (gebruik ik zelf ook en werkt goed)
Anoniem: 134612
Ik ga er vanuit dat die fix gewoon apart te downloaden is zodra je de game opstart. Als dat niet zo is zou dat echt belachelijk zijn.MetroidPrime schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:24:
[...]
Ik weet overigens niet of de breedbeeld fix in de DLC zit of dat er daarvoor een aparte update is gemaakt.
Dat ze demo's later beschikbaar stellen voor silver abbo's vind ik opzich goed. Niet dat ik het onze zilveren broeders niet gun maar het scheelt gewoon in de bandbreedte. Je merkt nu af en toe dat bij populaire demo's de boel behoorlijk traag wordt. Als zo'n demo een weekje later gereleased wordt voor silver zal dat behoorlijk schelen in de bandbreedte.
Red Ring of death.
Onzinnige mededeling met zinloos irritant taalgebruik.
Onzinnige mededeling met zinloos irritant taalgebruik.
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 05-12-2007 15:37 ]
Jep, is de schuld van de update....
Kan ook toeval zijn? En al zou het door de update komen, ze doen het idd express, speciaal voor jou, leuk he
Vanavond was live trouwens wel aan het f*cken volgens mij. Van anderen ook gehoord dat ze er problemen mee hadden, en volgens mij trok dat het dashboard mee, dat reageerde soms echt niet/amper.
Kan ook toeval zijn? En al zou het door de update komen, ze doen het idd express, speciaal voor jou, leuk he
Vanavond was live trouwens wel aan het f*cken volgens mij. Van anderen ook gehoord dat ze er problemen mee hadden, en volgens mij trok dat het dashboard mee, dat reageerde soms echt niet/amper.
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 04-12-2007 23:13 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja dat denk ik wel, Ik kon wel inloggen op live maar daarna reageerde het dashboard niet meer.BM schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:13:
Kan ook toeval zijn? En al zou het door de update komen, ze doen het idd express, speciaal voor jou, leuk he![]()
Toen ik aan/uit deed, rooie ring, echt toevallig NOT!
Nooit gezeik ermee gehad, gebruik em zelden, wordt nooit te heet
[ Voor 32% gewijzigd door wimpie007 op 04-12-2007 23:15 ]
Dat is wel erg toevallig, want volgens mij hebben ze niets met elkaar te maken.wimpie007 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:58:
Echt waar, vol vertrouwen trek ik de update binnen, helemaal gedownload.
Gaat ie rebooten, hangt ie!
Daarna weer aangezet en ja hoor: Red Ring of death.
Echt waar wat een klotehonden bij MS!!!!
Ja hier ook net zo traag als dikke shit.BM schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:13:
Kan ook toeval zijn? En al zou het door de update komen, ze doen het idd express, speciaal voor jou, leuk he![]()
Als ik online bezig was ging het dashboard menu niet meer vooruit.
Maar nu werkt hij gelukkig weer goed
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Ik vind het ook helemaal geen probleem als dit gaat gelden voor videos, demo's, themes en dat soort dingen. Zoals gezegd, jullie betalen er voor, ik niet. Prima dat ik dan wat langer moet wachten. Wat ik wel ronduit debiel vind is dat ik voor een gratis update van een door mijzelf gekocht spel moet gaan wachten. Alsof die 60 euro die ik heb neergelegd voor dat spel al niet genoeg is.S2S schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:28:
uhm...
Tja..dat werd ook niet aangekondigt1-0-Ed schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:13:
Verd*mme!!!
Geen DivX support in Media Center Extender dus...
flinke teleurstelling...
Ik heb sinds de update dat als ik in live inlog, dat ik op de live, marketplace en games blade zo'n loading logo krijg. Zo'n 360 met een paar bolletjes eromheen die 1 voor 1 oplichten. Als ik niet op live ben ingelogd heb ik er geen last van. 
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door mace op 04-12-2007 23:38 ]
Ik had video etc. via tversity lopen; mijn comp boven - wireless - xbox streamen = werkte PERFECT....
Nu; niet meer - xbox denkt dat hij de file eerst moet "binnen halen ofzoiets" om zelf de decoden... En dat ging dus NIET lukken....
En daardoor was totaal connectie met mijn comp weg. Geprobeerd wat te vogelen in dashboard om weer contact te krijgen met comp....... blijftie HANGEN.... - wat me nog niet eerder was overkomen in dashboard.
Verder; rest van dashboard vind ik wel lekker lopen = gaat vlot etc.
Maar ja - als we gaan "hangen" - dan ben ik toch echt minder blij....
Nu; niet meer - xbox denkt dat hij de file eerst moet "binnen halen ofzoiets" om zelf de decoden... En dat ging dus NIET lukken....
En daardoor was totaal connectie met mijn comp weg. Geprobeerd wat te vogelen in dashboard om weer contact te krijgen met comp....... blijftie HANGEN.... - wat me nog niet eerder was overkomen in dashboard.
Verder; rest van dashboard vind ik wel lekker lopen = gaat vlot etc.
Maar ja - als we gaan "hangen" - dan ben ik toch echt minder blij....
Joehoeeeh..ook eindelijk (na de Fall Update) de koppeling met 1 pc eruit (m.b.t. Media Connect of hoe heet dat ook alweer). Je kunt nu per aktie kiezen waar hij DivX films vandaan moet halen (in het netwerk). Nu staan er hier een aantal NASjes in het netwerk (bij buren etc..jaja..netwerk met de hele straat) waar ook DivXjes opstaan. Nu wordt het wel ineens HEEL interessant om de films te delen
Flinke lijst met wijzigingen voor die update, maar geen 1 waar ik iets aan heb... maargoed, leuk voor de anderen!
Heb hier sinds de update ook last van. Na 5 minuten nog steeds niets anders dan die bolletjesMaCe1337 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:37:
Ik heb sinds de update dat als ik in live inlog, dat ik op de live, marketplace en games blade zo'n loading logo krijg. Zo'n 360 met een paar bolletjes eromheen die 1 voor 1 oplichten. Als ik niet op live ben ingelogd heb ik er geen last van.
Iemand enig idee?
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Ah, ik was al bamg dat ik de enige was. Ook een paar minuten naar bolletjes ziten kijken.Shikaka schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:07:
[...]
Heb hier sinds de update ook last van. Na 5 minuten nog steeds niets anders dan die bolletjes
Sinds de update is Live TRAAAAAG. Dingetje van 70MB downloaden duurde bijna een half uur terwijl dat normaal toch echt RUIM binnen de 5 minuten klaar is.
Dashboard is wel lekker vlot.
Ah, ik probeer nu een trailer van Mass Effect te downloaden.
----------------------------
Cant retreive information form Xbox LIVE. Please try again later.
Status Code:807b01f7
-----------------------------
daarna op ok gedrukt en toen lukte het wel. 61.82MB in 10 minuten. Da's al beter, maar nog steeds veel trager dan normaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Martin-S op 05-12-2007 02:10 ]
Same here. Ben samen met een vriend uit pure ellende, maar tevens hunkering naar het betere en hetere schietwerk, maar een private match begonnen. Niet alleen kom ik nauwelijks meer een lobby in, tevens is mijn dashboard tergend langzaam geworden.ThatsHollywood schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:41:
verdomme, vanmiddag geupdated: cod 4 prima te spelen, tot net een half uu geleden: kom in geen een lobby en het werkt allemaal niet lekker: hoop maar dat het aan de servers ligt:@
Beetje jammer, maar deze burger houdt nog moed. Ook een beetje jammer is dat ik gister mijn Live Gold met 12 maanden heb verlengd.
What's a cube to you?
Idem met hierboven, sinds een half uur geen gang meer in die xbox. Alles is gaar en down. Cod4 lobby inkomen is onmogelijk! Chat met een maat werkt ook niet.! Allemaal freezes treden op....
[ Voor 10% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-12-2007 02:25 ]
Hier ook.. en bij mijn vrienden ook.
Niet te DOEN !
Niet te DOEN !
Anoniem: 53184
Mijn x360 begint hem te begeven sinds de update.. elke keer crash met rare kleine vierkantjes.. gebeurd als ik te lang iets doe en als ik probeer te spelen..
lekker ms! o/..
had hiervoor nooit problemen.
lekker ms! o/..
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik gister 2 keer een vastloper heb gehad in mijn Dasboard, hiervoor nog nooit ervaren, gister ook een crash tijdens COD4, maar dat is helaas niet uitzonderlijk.Anoniem: 53184 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 03:58:
Mijn x360 begint hem te begeven sinds de update.. elke keer crash met rare kleine vierkantjes.. gebeurd als ik te lang iets doe en als ik probeer te spelen..
lekker ms! o/..
Wat wel raar is is dat ik gister om 23:30 al bijna geen cod4 games meer kon vinden...
Hopelijk gaat het vanavond beter, moet na pakjesavond ff de frustraties van me af knallen
gokje waarom live zo traag is.....
xbox originals. ik heb vanacht mooi 5 gig binnen staan halen psychonauts!
dus ik denk dat live nog wel een weekje traag is ivm alle updates en het warmklopen van xbox originals.
xbox originals. ik heb vanacht mooi 5 gig binnen staan halen psychonauts!
dus ik denk dat live nog wel een weekje traag is ivm alle updates en het warmklopen van xbox originals.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)